Porodica| Sport| Život

RATNICI

G.Cross RSS / 08.06.2017. u 15:46

Za košarku sam se prvi put zainteresovao negde 1968. godine zbog rodjaka Ede koji je igrao . Počeo sam da treniram u Lokomitivi iz Mostara. Prvi trener Tofa Bajgoric. Naravno na Kantarevcu.

Tako da sam za vreme Svetskog Prvenstva u Ljubljani bio već potpuno zapaljen za taj divni sport. Idol mi je postao Ljubodrag Duci Simonović ( mada je u uskoj konkurenciji bio i Stane Dolanc :)


tt1_692134S1.jpg


Pošao sam na fakultet, prestao da treniram ali sam nastavio da pratim pažljivo timove a naročito reprezentaciju. Ako bi se zadesilo da je majka kuči kad igra reprezentacija ona nikada nije bila u sobi sa televizorom ali je govorila da je uvek znala rezultat. Jednostavno bi brojala moje uzvike “Bravo” i “Jebem ti” i znala bi ko vodi.

Pratio sam I NBA . Naravno Lakersi su bili moj izbor.

Godine su prolazile , medalje su se mnoile a ja sam imao sve manje vremena.

Prestao sam da gledam TV prenose osim možda finala.


Moram da priznam da još uvek zaigram sa sinovima ( 17 i 12 godina) . Naročito “Horse” zato sto tu ne mora da se trči a jos sam uvek relativno precizan.

Naravno, ne mogu više da zakucam (osim eksera) ali zato moj stariji sin može. I to je valjda zašto je život lep.


Sve manje radim i imam više vremena I od ove sezone sam poceo da gledam NBA sq sinovima. Stariji sin je ljuti OKC-ovac a mladji GSW-ovac i njegov idol je Steph Curry u najmanju ruku koliko je moj bio Duci. Čak i kad igramo ispred kuže u zubima nosi zatitnik kao Steph. Igra vec duže u juniorima.


16mag-mouthguards-master675.jpg


Poznavaocima NBA ovde na blogu disklejmer da ovo nije post sa pretenzijama poznavanja NBA istorije nego čisto licni doživljaj.


Ja sam u početku gledao i OKC i GSW utakmice bez preferenci za  jedan ili drugi tim.

Naravno moj stariji sin naročito ne voli GSW jer su oteli Duranta.

 

Ali onda polako kako sam upoznavao igrače moj glas je otišao GSW.

Svidja mi se kako deluju kao tim. Svi su toliko razlicite licnosti I tipovi igrača ali svako ima svoje mesto.

Imaju toliko duboku ( ili siroku ) klupu da ih to čini , opet po mom mišljenju ozbiljnim kandidatom za jedan od najboljih timova ikada.

Pogledajte ta imena :

 

chart.png

 

Thompson me ponekad nervira; Troši lopte kao da su džabe. Podseca me na Kapičića,

Prznica Green je neverovatan odbrambeni igrač.

Mali McCaw po meni ima veliku budućnost.

 

Svestan sam rizika pisanja ovok posta u trenutku kada je rezultat protiv Kavsa “samo” 3:0, ali ga preuzimam.

Ratnici su mi vratili želju da za nekoga navijam. Ne zato sto imaju najbolje rezultate nego zato sto su najbolji tim sastavljen od odlicnih pojedinaca.

I što imam zadovoljstvo da sa sinovima gledam nesto konačno zajedno i da imamo zajednički interes.


Naravno ne gledami direktno nego snimak sutradan i najteže mi je da ne pročitam rezultat na Webu pre gledanja.


Post je otvoren i za ozbiljne komentare glde NBA sezone.


warriors-death-lineup.jpg?itok=mLm4IUKO




Komentari (257)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

G.Cross G.Cross 15:47 08.06.2017

Game 3

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:17 08.06.2017

Да, лепо играју.

И ја сам нешто почео као да их пратим, причао ми син, па отуд. И помислим да сам последњи пут у НБА ја тако нешто гледао кaд су оно Дивац и Стојаковић играли у Сакраменту. Сјајан тим, прелепа игра, али с игрaчима који су ментално пичкице. Нису имали једног Пеђу Даниловића или Бодирогу или Сашу Ђорђевића да их преведе до титуле.

Наравно, и ипак... један је Чича.
Као што Србија има Чичу, тако и НБА га има.
А он се зове Мајкл Џордан.
Још никог његовог стила нисам видео.
Он је кошаркашки Федерер, или -- и тачније -- Федерер је тениски Мајкл Џордан. Елеганција, ефикасност и физичка и ментална снага.

G.Cross G.Cross 16:21 08.06.2017

Re: Да, лепо играју.

Predrag Brajovic
И ја сам нешто почео као да их пратим, причао ми син, па отуд. И помислим да сам последњи пут у НБА ја тако нешто гледао кд су оно Дивац и Стојаковић играли у Сакраменту. Сјајан тим, прелепа игра, али с исгрчима који су ментално пичкице. Нису имали једног Пеђу Даниловића или Бодирогу или Сашу Ђорђевића да их преведе до титуле.

Наравно, и ипак... један је Чича.
Као што Србија има Чичу, тако и НБА га има.
А он се зове Мајкл Џордан.
Још никог његовог стила нисам видео.
Он је кошаркашки Федерер, или -- и тачније -- Федерер је тениски Мајкл Џордан. Елеганција, ефикасност и физичка и ментална снага.



Objektivno on je najbolji ikad ali za mene je to bio Magic.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:32 08.06.2017

Re: Да, лепо играју.

Objektivno on je najbolji ikad ali za mene je to bio Magic.

Mora da si više igrao poput njega.
Ja više poput Majkla!


Imao sam čast da igram basket sa Dalipagićem, on i ja protiv Srećka i Marka Jarića. (Marko tad bio mali, neka devedeseta.) Razbili smo ih! Matori Praja, to mu je bila poslednja košarkaška sezona ili tek što je bio prestao da igra, samo bi đipnuo i utrpao loptu u koš odakle god.

Hoću da kažem, uživao sam, igrjući basket, s nekim od tad najboljih basketaša Jugoslavije, na tim slavnim terenima kod škole 25 maj i terenima Ušća, gde su dolazili svi -- od Jarića preko Obradovića, Cvijetičanina, Berića do Tijanića, ili Duleta Kengura i Dragana Šiptara, lokalaca koji su promovisali NBA -- igrali smo po NBA pravilima već tad.

Objektivno, ja sam kepec za košarku (180), ali sam umeo da igram solidnog trećeg u 3 na 3. Žao mi je što više ne igram, upražnjavam, ne smem, zbog pokidanih ligamenata, samo pravolinijsko kretanje, ali obećao sam sinu da ću odigrati jedan basket s njim. I da ću ga dobiti...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:33 08.06.2017

Re: Да, лепо играју.

Ja nisam pratio ovih dana, ali sam se zato jutros bucnuo u Neretvi.
G.Cross G.Cross 16:37 08.06.2017

Re: Да, лепо играју.

Srđan Fuchs
Ja nisam pratio ovih dana, ali sam se zato jutros bucnuo u Neretvisa.


To ti je skoro ko u reci Jordan. Samo malo hladnije.
docsumann docsumann 17:13 08.06.2017

Re: Да, лепо играју.

Matori Praja, to mu je bila poslednja košarkaška sezona ili tek što je bio prestao da igra, samo bi đipnuo i utrpao loptu u koš odakle god.


on i Kića su utrpavali po 30+ bez trice ... još imam neke sličice o tom vremenu u memoriji
alselone alselone 17:24 08.06.2017

Re: Да, лепо играју.

Он је кошаркашки Федерер, или -- и тачније -- Федерер је тениски Мајкл Џордан. Елеганција, ефикасност и физичка и ментална снага.


Za mene je Dzordan najbolji sportista svih vremena i dva najbolja kosarkasa svih vremena. Prvi je Dzordan 23, potom Dzordan 45 (drugaciji stil, drugi princip i koncept igre - drugi igrac), pa onda svi ostali.
alselone alselone 17:26 08.06.2017

Re: Да, лепо играју.

Федерер је тениски Мајкл Џордан


Ne bih isao bas toliko daleko. Ali da je svakako blizu - jeste.

Bas sam neki dan rekao drugu dok smo gledali Djokovica kako Djokovic nije Dzordan, Djokovic je Kobi Brajant i jebiga, koliko god ga mi voleli on nije taj kapacitet. Mozda moze (mogao je?) da bruteforce-uje GOAT ali ni tada ne bi bio Dzordan tenisa.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:33 08.06.2017

Re: Да, лепо играју.

alselone
Федерер је тениски Мајкл Џордан


Ne bih isao bas toliko daleko. Ali da je svakako blizu - jeste.

Bas sam neki dan rekao drugu dok smo gledali Djokovica kako Djokovic nije Dzordan, Djokovic je Kobi Brajant i jebiga, koliko god ga mi voleli on nije taj kapacitet. Mozda moze (mogao je?) da bruteforce-uje GOAT ali ni tada ne bi bio Dzordan tenisa.

Neverovatno!
Ložiš se na MJa više nego ja???
Pazi ovo: sin mi uopšte ne zna za njega, hajde, sad sam ga malo podučio. A visi na košu.
još imam neke sličice o tom vremenu u memoriji

Heh... i ja.
Na Karači sam visio, tamo igrao sa Miletom Isakovićem i Bašićem i Rnićem. A Đorđe Kovačević mi je bio dobar drugar.
alselone alselone 17:37 08.06.2017

Re: Да, лепо играју.

Ložiš se na MJa više nego ja???

Vrlo moguce.

Secam se koliko je tada, devedesetih (nisam ga pratio ranije), bilo tesko doci do snimaka utakmica. Kasete sa onim TNT emisijama su kruzile kao zlato, retki su imali satelitske. Nekad je 3K prenosio ako se dobro secam.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:43 08.06.2017

Re: Да, лепо играју.

Nekad je 3K prenosio ako se dobro secam.

Mislim da je TV ZG krenuo, sad ne mogu da se setim. Možda Cross zna?
G.Cross G.Cross 19:49 08.06.2017

Re: Да, лепо играју.

Predrag Brajovic
Nekad je 3K prenosio ako se dobro secam.

Mislim da je TV ZG krenuo, sad ne mogu da se setim. Možda Cross zna?


Mislim da je bio 3K , skidali su sa satelita, onako kako da kazem , ma krali bre.
G.Cross G.Cross 20:33 08.06.2017

Re: Да, лепо играју.


Mora da si više igrao poput njega.
Ja više poput Majkla!


Ma nisam ja bio toliko arogantan.
Meni je idol bio Duci. Ja zaista verujem da je rodjen u drugo vreme da bi zavrsio u NBA i bio cudo.

Imao sam čast da igram basket sa Dalipagićem,

Stariji sin mi je pre dve godine igrao kosarku za skolu u nekom evropskom takmicenju i igrao u finalnom delu u Svajcarskoj.

Kad se vratio rekao mi da su ih posle finala odvei u evropski hall of fameFIBE u Cirihu i da je ih je tamo primio neki hmm kako se zove Dalipagos ili nesto slicno ali mislim da je Srbin , kaze on.

Cudan je zivot, objasnio sam mu ko je Dalipagic i kakvu je cast imao, ja sam protiv Praje igrao rukomet kao srednjeskolac ja u prvom razredu gimnazije a on u trecem ili cetvrtom. Secam se kako me razbio kad sam skocio na njega.

I naravno kosakra na treninzima na Kantarevcu prenego sto je otisao u Partizan . Njegov brat je stanovao na istom spratu sa nama u Santicevoj.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:01 08.06.2017

Re: Да, лепо играју.

Cudan je zivot, objasnio sam mu ko je Dalipagic

Ја сам га упамтио као неког финог, пријатног, смиреног, тихог. Као господина.
G.Cross G.Cross 21:51 08.06.2017

Re: Да, лепо играју.

Predrag Brajovic
Cudan je zivot, objasnio sam mu ko je Dalipagic

Ја сам га упамтио као неког финог, пријатног, смиреног, тихог. Као господина.


Gospodin covek. Jednom reci Mostarac.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:04 08.06.2017

Re: Да, лепо играју.

Serz, isplakah se ja tamo u Neretvu. Ako ima srpskog pokajanja, došlo je od mene. Bogovski su nas ugostili, preko mojih jerusalimskih veza, i jedni i drugi i treći. Sećam se tog trena, kada smo osvanuli u danu bez mosta, to je bio tren kada sam shvatio da se život Juge polako i neumitno gasi (1993. mislim da je bila). Da li to može nazad? Dobra raja, predobra.
G.Cross G.Cross 23:11 08.06.2017

Re: Да, лепо играју.

Srđan Fuchs
Serz, isplakah se ja tamo u Neretvu. Ako ima srpskog pokajanja, došlo je od mene. Bogovski su nas ugostili, preko mojih jerusalimskih veza. Sećam se tog trena, kada smo osvanuli u danu bez mosta, to je bio tren kada sam shvatio da se život Juge polako i neumitno gasi (1993. mislim da je bila). Da li to može nazad? Dobra raja, predobra.



Ja sam bio u Gabonu i gledao moju zgradu na CNN kako gori i onda videh most kako pada. To mi je bilo mnogo gore. Moja kuca samo par decenija. Most je bio mnogo vise od gomile kamenja u formi mosta.
Tu gomilu kamenja su ponovo sastavili. Nisam siguran da je to most.


Anivej ako si plivao u Neretvi u Mostaru moje misljenje o tebi je jos bolje nego pre.
Ne znam da li znas ali svaka stena tamo u reci ( mi ih zovemo pecine) ima svoje ime. Ispod Titovog mosta stena na koju bi se hvatali dok smo se pustali niz vodu zvala se "Marina Pizda".
Lionsgate Lionsgate 23:20 08.06.2017

Re: Да, лепо играју.

alselone
Ložiš se na MJa više nego ja???

Vrlo moguce.

Secam se koliko je tada, devedesetih (nisam ga pratio ranije), bilo tesko doci do snimaka utakmica. Kasete sa onim TNT emisijama su kruzile kao zlato, retki su imali satelitske. Nekad je 3K prenosio ako se dobro secam.


Jos ranije, 80-tih su se NBA utakmice pustale u KSTu, kasete su se nabavljale od bivsih studenata rasejanih po svetu a cesto su se kopirale i nosile kuci. To je ono doba pre Pistonsa i Jordanovih Bullsa, doba Lakersa i Celticsa, Magica, Jabara, Birda, Parisha. Da je chika Braja bio dobar student i zadrzao se na faksu znao bi to, ovako posto je samo prosao kroz tu zgradu nema to secanje.

NBA utakmice su poceli pustati na TV Zagrebu negde 1987, secam se da je komentator bio Boris Mutic a da su prenosili zadnje finale zimedju Celticsa i Lakersa. Mada ko zna, sto si stariji secanja ti se vise mesaju, pa nisam 100% siguran da li sam to gledao na TV -u ili u KST-u.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:24 08.06.2017

Re: Да, лепо играју.

Bo'me, bilo fantastičnih koka pored "Marine pizde". Da sam bio kudikamo prilježniji, dohvatio bih koju, al' šta ćeš, konzerva.

Bili smo na nekom kućnom banketu na rečici, da l' je Buna? U brdu je tvrđava po kojoj rekoše, Hercegovina dobi ime.
Lionsgate Lionsgate 23:27 08.06.2017

Re: Да, лепо играју.

Ja sam bio u Gabonu i gledao moju zgradu na CNN kako gori i onda videh most kako pada. To mi je bilo mnogo gore. Moja kuca samo par decenija. Most je bio mnogo vise od gomile kamenja u formi mosta.


Pazi kad je istu pricu pricao i moj bivsi building menager, 1992 dosao covek u posetu bratu u Vancouver, da izvidi situaciju za iseljenje posto se u BiH spremao rat. Sedi tako kod brata, razmislja se a onda na CNN-u gleda izvestaj iz Mostara o pocetku ratnih dejstava i kako gori njegova zgrada. Nije se ni vracao za Evropu sledecih 8 godina.
G.Cross G.Cross 23:31 08.06.2017

Re: Да, лепо играју.

Srđan Fuchs
Bo'me, bilo fantastičnih koka pored "Marine pizde". Da sam bio kudikamo prilježniji, dohvatio bih koju, al' šta ćeš, konzerva.

Bili smo na nekom kućnom banketu na rečici, da l' je Buna? U brdu je tvrđava po kojoj rekoše, Hercegovina dobi ime.



Vrelo Bune.
riply riply 09:41 09.06.2017

Re: Да, лепо играју.

A Đorđe Kovačević mi je bio dobar drugar.

blogovatelj blogovatelj 07:42 10.06.2017

Re: Да, лепо играју.

Za mene je Dzordan najbolji sportista svih vremena


Ima jedan bolji i od Džordana.

docsumann docsumann 08:09 10.06.2017

Re: Да, лепо играју.


i jači od Tajsona

michiganac michiganac 20:40 10.06.2017

Re: Да, лепо играју.

Djokovic je Kobi Brajant


Ne baš, više kao Pipen iz čijeg difensa je sve polazilo, kao i Đoki s bejzlajna. Novaka, dok je održavao onu konzistentnost igre na visokom nivou bez slabosti u svim udarcima, izuzev smeča samo, možemo da poredimo sa Skotijevim defanzivnim i svekolikim allround-umijećem i dugim trajanjem.
Kobi s druge strane je samo najuspješnija Majklova kopi-pejst verzija, a Nole nikad nije pokušavao ni da iskopira Fed-a, iako ovaj jeste gotovo kao MJ po cjelokupnom artist. utisku koji ostavlja na terenu.
docsumann docsumann 17:10 08.06.2017

i sam sam počeo

ponovo intezivnije da pratim uz bratanića (onog kojeg sam podizao na sklekovimas )
čini mi se da niklad više sjajnih igrača nije istovremeno nastupalo u NBA.

Voriorsi su prenabudženi, i prošle godine su imali tim za šampionat, a onda su mu još pridodali Durenta.


u zadnje vrijeme uživam u profesorovim majstorijama. s ovim svaki basketaš mora da se upozna.

predatortz predatortz 17:42 08.06.2017

Re: i sam sam počeo

i sam sam počeo
ponovo intezivnije da pratim uz bratanića


Ja zbog sinova. Za starijeg već tvrde da je prilično talentovan. Košarka mi je bila zanimljiva do nivoa uličnog basketa, ali uz njih se lagano informišem. Postao sam redovan u "Pioniru" i "Areni". Moram da priznam da to počinje da mi se dopada. :)
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:40 08.06.2017

Re: i sam sam počeo

u zadnje vrijeme uživam u profesorovim majstorijama. s ovim svaki basketaš mora da se upozna.

Ау, грдне ли кошарке, радије бих гледао керлинг него ово орање с лоптом, ако је хтео неки 1 на 1 спорт могао је да изабере пинг-понг.
Kazezoze Kazezoze 18:59 08.06.2017

Re: i sam sam počeo

u zadnje vrijeme uživam u profesorovim majstorijama. s ovim svaki basketaš mora da se upozna.

Profesorovi driblinzi podsećaju na Kerijeve ili Irvingove majstorije sa loptom. Noćas je Irving pravio čuda sa driblinzima, ubacio je 38 poena (Lebron 39), ali je i to bilo malo za pobedu.
KD je ponovo u poslednjoj četvrtini (2,50 do kraja) uzeo stvar u svoje ruke (7p u 11:0 - trojka, dvojka i 2 bacanja) i odveo Ratnike do velikih 3:0...

Upravo Kajrijev nepotreban dribling (i izgubljena lopta Džejmsa) je koštala Klivlend pobede.
Čarls Barkli je posle utakmice rekao da su njih dvojica na kraju bili jako umorni (igrali po 45 minuta) jer su poene postizali uvek posle teških situacija 1 na 1 što uzima mnogo energije.

GS deluje mnogo uigranije, igraju bolju odbranu i imaju veći fond igrača. Napad im je izuzetan, možda najbolji u istoriji NBA. Imaju trojicu izuzetnih šutera koji se jako dobro nadopunjuju.
Ukoliko pobede i idući meč biće jedina ekipa u istoriji NBA koja je imala 16:0 u plejofu.
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:04 08.06.2017

Re: i sam sam počeo

GS deluje mnogo uigranije, igraju bolju odbranu i imaju veći fond igrača.

Чак и с оним дрвосечом на центру имају одличне шансе за још неколико титула у скорој будућности. Само мало бољи центар и следећих неколико сезона би биле пука формалност.
G.Cross G.Cross 19:42 08.06.2017

Re: i sam sam počeo

marco_de.manccini
GS deluje mnogo uigranije, igraju bolju odbranu i imaju veći fond igrača.

Чак и с оним дрвосечом на центру имају одличне шансе за још неколико титула у скорој будућности. Само мало бољи центар и следећих неколико сезона би биле пука формалност.


Kojim drvosecom ? Zaza ?
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:57 08.06.2017

Re: i sam sam počeo

Kojim drvosecom ? Zaza ?

Da
bene_geserit bene_geserit 07:24 10.06.2017

Re: i sam sam počeo

Pa uz veliku cetvorku i Igudalinih 11 milki godisnje, ostatak tima moraju da popune igracima na ruki ugovoru i veteranima na minimumu (eventualno jedan igrac za onaj manji exception). Tako da u kategoriji igraca placenih u tom rangu Zaza je fenomenalan centar.
NNN NNN 17:56 11.06.2017

Re: i sam sam počeo

marco_de.manccini
Kojim drvosecom ? Zaza ?

Da

U slučaju da Klivlend nekako dođe do 3:3,
drvoseča povređuje LeBrona ili Kajrija i GSW uzima titulu
alselone alselone 17:33 08.06.2017

NBA

Meni je NBA danas toliko smor da je to cudo jedno. Ne mogu da pogledam ni jednu jedinu utakmicu, pa neka je i finale.

Sa druge strane evropska kosarka mi je fantasticna i obozavam da je gledam.

Bice sranje kada se NBA "prelije" na Evropu pa upropasti i ovo malo dobre kosarke sto je ostalo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:40 08.06.2017

Re: NBA

Meni je NBA danas toliko smor da je to cudo jedno. Ne mogu da pogledam ni jednu jedinu utakmicu, pa neka je i finale.

Jer je soft.
Kakvo je krljanje bilo kad igraju Boston i Deteorit.



(Idem da obiđem gđicu Dajč, neće me biti neko vreme.)
G.Cross G.Cross 19:47 08.06.2017

Re: NBA

Predrag Brajovic
Meni je NBA danas toliko smor da je to cudo jedno. Ne mogu da pogledam ni jednu jedinu utakmicu, pa neka je i finale.

Jer je soft.
Kakvo je krljanje bilo kad igraju Boston i Deteorit.



(Idem da obiđem gđicu Dajč, neće me biti neko vreme.)


Mislim da je to bio Bogdan Tirnanic u NINu (pozajmio sam ga od oca, NIN ne Tirnanica) posle svetskog prvenstva u Ljubljani kada je napisao odu kosarci, bio je odlican text, makar za mene koji sam imao 15 godina.

I tamo je napisao ( po secanju koje je kako znamo nepouzdano )da je lepota kosarke da je igra samodisipline, lako je odbojkasima ili teniserima da budu dobri sportisti kad ih deli mreza. Kosarka je kontakt sport ali za djentelmene.
tyson tyson 19:55 08.06.2017

Re: NBA

Meni je NBA danas toliko smor da je to cudo jedno. Ne mogu da pogledam ni jednu jedinu utakmicu, pa neka je i finale.

Sa druge strane evropska kosarka mi je fantasticna i obozavam da je gledam.

Isto i ovde. Na NBA imam mentalnu blokadu, kao da gledam ženski hokej na travi, skoro da imam odbojnost.


niccolo niccolo 20:23 08.06.2017

Re: NBA

Saglasan s kolegama, sasvim negledljivo. Ona, recimo, finala Čikago-Juta devedestih su bila poezija i filozofija za ovo sad.
svarog svarog 08:32 09.06.2017

Re: NBA

Da se upišem. Za mene je NBA izgubila čar kada su počeli da prave supertimove, a to je počelo prelaskom Šekila u LA mi uparivanje sa Kobijem. Do tada je svaka ekipa imala franšiznog igrača oko koga se pravila ekipa. Posle toga je sve postalo moguće, pa i ona ekipa Majamija sa Onilom, LBJ, Vejdom, sad GSW... A najtužnija epizoda je bilo okupljanje matoraca u Hjustonu gde su se u jednom trenutku našli Pipen, Barkli i Hakim.
Izuzetak od ovog su šampionski Spursi
nikvet pn nikvet pn 13:15 09.06.2017

Re: NBA

niccolo
sasvim negledljivo. Ona, recimo, finala Čikago-Juta devedestih su bila poezija i filozofija za ovo sad.



Па да, Стоктон, генијалац; играо је баскет ко шахиста.
blogovatelj blogovatelj 19:23 11.06.2017

Re: NBA

Meni je NBA danas toliko smor da je to cudo jedno. Ne mogu da pogledam ni jednu jedinu utakmicu, pa neka je i finale.


Ja samo Jokića gledam.
blogov_kolac blogov_kolac 19:16 08.06.2017

najbolja i najgora NBA sezona svih vremena

Ovogodišnje NBA finale je verovatno (bar po meni, a pratim NBA 30+ godina) najjače u istoriji ove lige, a čisto igrački posmatrano možda nikada jačeg finala ni ne bude u budućnosti, pošto je ovolika koncentracija kvaliteta bukvalno suprotna konceptu na kom se temelji američki profesionalni sport, jer uključuje čak sedmorica aktuelnih all-star igrača koji su svi manje više na svom igračkom vrhuncu. To svakako važi i za trojicu bivših MVP lige koji se tokom regularne sezone nisu nešto naročito opterećivali statistikama jer se unapred znalo da je cela sezona bila samo uvod i zagrevanje za reprize prošlosezonskog i pretprošlosezonskog finala, ali su od početka plej-ofa svima stavili do znanja da su to oni isti igrači u svom najboljem izdanju. Na ta 3 MVP + 4 all-star igrača u punoj snazi, treba dodati i 4-5 bivših all-star igrača, koji su istina sada uglavnom (bar fizički) dosta ispod svojih vrhunaca, ali opet talenat i iskustvo su im i dalje tu, i to dodatno govori ono što sam odmah konstatovao - koliko je ovo finale jedinstveno u istorijskim razmerama.

Ali ono što je najuzbudljivije oko ovog finala, ta neverovatna koncentracija kvaliteta u samo dva tima kakve nije bilo ni sredinom 80ih u njenom možda zlatnom dobu a kada je u ligi bilo za četvrtinu manje klubova nego danas - ujedno je i njegova najveća mana. NBA liga prosto nije zamišljena da bude npr kao španska fudbalska Primera u ovom veku, sa dva supertima Realom i Barsom, uz povremene bljeske nekog Atletika, Sevilje ili Valensije (slično je u svim evropskim ligama i sportovima). Ne samo da nije tako zamišljena, nego postoje snažni mehanizmi i regulacija sa svrhom da spreče da jačina klubova bude uglavnom ogledalo bogatsva njihovih vlasnika. Ono što bi trebalo da garantuje veću ujednačenost i kompetitivnost lige, poput sistema draftovanja gde najlošije plasirane ekipe imaju prednost pri biranju nove generacije igrača, i naročito sistem ograničavanja zbirnog iznosa godišnjih plata u svakom timu (tzv. salary cap), zaštita je koja je zadnjih godina u NBA opasno korodirala.

Da bi bolje prošli na draftu pojedine ekipe kada izgube šanse za plej-of počinju namerno da tankuju, ali zadnjih godina su se pojavili timovi koji su svesno bukvalno rezultatski žrtvovali 3+ vezanih sezona da bi se veštački pojačali. Zbog velikih sponzorskih ugovora koje pojedine NBA superzvezde imaju u moderno doba, dogodilo se tako da je pojedinim čak bilo u interesu da drastično žrtvuju svoju realnu platu i zaigraju za timove sa šampionskim ambicijama, pošto bi im npr Najki preko bonusa sve to pozlatio jer bi postali još relevantniji, a u istoriji zapamćeni kao pobednici a ne "luzeri". Lejkersi su tako preživeli odlazak ONila, jer im je za relativno male pare došao Gasol a Kobi se odrekao dela svoje plate, zatim su Garnet i Rej Alen tek tako svratili do Bostona i bukvalno preko noći osvojili titulu za tim koji se prethodne sezone nije ni kvalifikovao za plej-of, dok se o dolasku Lebrona i Boša kod Vejda u Majami manje-više sve zna.

Ali ono što je baš prevršilo svaku meru je kada je prošloga leta u Golden Stejt stigao drugi najbolji igrač lige u ovoj 2010+ deceniji Durent. Dakle ekipu koja je prethodne sezone oborila rekord NBA lige svih vremena po procentu pobeda u regularnoj sezoni pojačava jedan takav igrač!? I tako imamo lažni plej-of gde je trenutni rezultat u finalu 3:0, a do njega su se finalisti prošetali u svojim konferencijama 4:0 4:0 4:1 i 4:0 4:0 4:0 skorom, dok se recimo istovremeno igra i finale hokejaške NHL lige, i gde je trenutno 2:2, a nijedna serija u ovogodišnjim četvrtfinalima i polufinalima nije završena pobedom ubedljivijom od 4:2.
G.Cross G.Cross 19:36 08.06.2017

Re: najbolja i najgora NBA sezona svih vremena

Ali ono što je baš prevršilo svaku meru je kada je prošloga leta u Golden Stejt stigao drugi najbolji igrač lige u ovoj 2010+ deceniji Durent. Dakle ekipu koja je prethodne sezone oborila rekord NBA lige svih vremena po procentu pobeda u regularnoj sezoni pojačava jedan takav igrač!? I tako imamo lažni plej-of gde je trenutni rezultat u finalu 3:0, a do njega su se finalisti prošetali u svojim konferencijama 4:0 4:0 4:1 i 4:0 4:0 4:0 skorom, dok se recimo istovremeno igra i finale hokejaške NHL lige, i gde je trenutno 2:2, a nijedna serija u ovogodišnjim četvrtfinalima i polufinalima nije završena pobedom ubedljivijom od 4:2.



Odlican komentar.

Pojma nemam kako je Durant zavrsio u GSW ali mi je sin rekao da je nakon transfera kada su mu prebacivali da je izdao OKC ( i Westbrooka) Durant rekao: Ja hocu da osvojim titulu i sa OKC to ne mogu . Ne pozbajem pravila drafta itd. ali menije ta zelja OK. I naravno zelja GSW da ga dovedu.
aureus aureus 19:39 08.06.2017

Re: najbolja i najgora NBA sezona svih vremena

Ех па - Голден Стејтси имају исту екипу на окупу годинама, селектовали су давно ове играче који заједно играју и уигравају се годинама (а Кари је, мислим четврти по висини плате). Шта фали да им коначно дође и један екстра играч (Дурент)?
Морају ли под обавезно Булси да остану најбољи састав свих времена?
Данас се мало ко сјећа како су Булси склапали екипу, а ја се рецимо сјећам да им је на сву ону силу (и дефанзивну и офанзивну) дошао најбољи скакач лиге и дупли шампион са Детроитом - Денис Родман. Чисто да све буде покривено, а доминација осигурана.
alselone alselone 20:00 08.06.2017

Re: najbolja i najgora NBA sezona svih vremena

Kolac, tvoji sportski komentari su odlicni.
mirelarado mirelarado 20:12 08.06.2017

Re: najbolja i najgora NBA sezona svih vremena

alselone
Kolac, tvoji sportski komentari su odlicni.


A taman sam se spremila da baš to napišem. Blogov kolac bi trebalo da se mane ćorava posla - politike - i da se učlani u sportsku redakciju bloga. :)
niccolo niccolo 20:27 08.06.2017

Re: najbolja i najgora NBA sezona svih vremena

hokejaške NHL lige,

Ma NHL je uz bejzbol uvek bila najbolja njihova liga, jedino što se mi ne palimo ni na jedan od ta dva sporta. Pa u NHL se regularno dešava da ista ekipa jedne sezone dođe do finala konferencije, a sledeće da ne mogu da uđu u plej-of. itd. itd.
blogov_kolac blogov_kolac 20:40 08.06.2017

Re: najbolja i najgora NBA sezona svih vremena

aureus
Шта фали да им коначно дође и један екстра играч (Дурент)?

Fali im to što su u ekipi već imali najboljeg šutera svih vremena Karija i najbolji šuterski tandem NBA svih vremena Kari-Tompson (ako misliš da preterujem, samo da napomenem da su njih dvojica jedina dva igrača koja su u nekoj NBA sezoni postizali više od 270 trojki - s tim što je Kari jednom postigao i preko 400!!! a i jedan je od samo trojice NBA igrača sa prosekom sa bacanja iznad 90%). A imaju i najboljeg defanzivnog igrača lige zadnjih godina (uz Lenarda iz SAS) Grina koji je uz to u odnosu na takođe elitnog defanzivca Rodmana sasvim upotrebljiv i u napadu (konstantno na granici tripl-dabla). Sa takvim triom gde su sva trojica odigrali sezonu karijere, i nekoliko jako korisnih saigrača, Golden Stejt je postigao novi rekord NBA lige sa novim najboljim skorom svih vremena 73-9. I na takav kvalitet im dolazi Durent! Ekvivalentno poređenje bi bilo da je recimo Bulsima iz sredine 90'ih u leto nakon sezone kada su oborili dotadašnji najbolji NBA skor sa 72-10 odnosom pobeda i poraza - na poziciji centra gde su bili najtanji stigao npr Olajdžuvon ili tada mladi O'Nil...

Inače, kada im je stigao Durent, višak na toj poziciji je postao Harison Berns, koji je otišao u Dalas gde mu je minutaža skočila za samo 3 minuta, ali je zato sa oko 10 poena po meču počeo da daje oko 20 u proseku, čisto da imaš predstavu koliko su dobri neki od ostalih igrača u senci njihove velike četvorke, koji bi u mnogim drugim timovima možda bili i nosioci igre, a pogotovo Igudala koji bi bio konstantni all-star kandidat iako u ovakvom GSW nije čak ni starter.
G.Cross G.Cross 20:40 08.06.2017

Re: najbolja i najgora NBA sezona svih vremena

(а Кари је, мислим четврти по висини плате)



Mislim da je peti. Cak i Tompson ima vecu od njega. Ali neka, mislim da mu ugovor istice ove godine.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:14 08.06.2017

Re: najbolja i najgora NBA sezona svih vremena

mirelarado

A taman sam se spremila da baš to napišem. Blogov kolac bi trebalo da se mane ćorava posla - politike - i da se učlani u sportsku redakciju bloga. :)


bas vala, blind businesses
aureus aureus 01:02 09.06.2017

Re: najbolja i najgora NBA sezona svih vremena

blogov_kolac
Sa takvim triom gde su sva trojica odigrali sezonu karijere, i nekoliko jako korisnih saigrača, Golden Stejt je postigao novi rekord NBA lige sa novim najboljim skorom svih vremena 73-9.

Да. Оборили су рекорд, али нису постали шампиони.
blogov_kolac

I na takav kvalitet im dolazi Durent! Ekvivalentno poređenje bi bilo da je recimo Bulsima iz sredine 90'ih u leto nakon sezone kada su oborili dotadašnji najbolji NBA skor sa 72-10 odnosom pobeda i poraza - na poziciji centra gde su bili najtanji stigao npr Olajdžuvon ili tada mladi O'Nil...

Не нужно. Двојици сјајних шутера (Карију и Томпсону) се придружио још један сјајан шутер (Дурент), а средином деведесетих двојици сјајних дефанзиваца (Џордану и Пипену) придружио се још један сјајни дефанзивац (Родман).
Један тим, дакле, жели супериоран напад, а други је желио супериорну одбрану.
Наравно, друга је ствар што су поред фантастичне одбране Булси имали и одличан напад, као што и Ратници данас поред фантастичног напада имају одличну одбрану.
Ако желиш прстен, мораш бити добар на обје стране терена.

Исто тако видим и улоге осталих играча у тим тимовима.
Одличан је Грин за Ратнике, нема спора, али одличан је био и Кукоч за Булсе, шести најбољи играч лиге.
Добар је Игудала, али његов данашњи тренер Кер је у Џордановом Чикагу био човјек који уђе са клупе, погоди двије тројке и врати се на клупу. Човјек још увијек има најбољи проценат за три поена (45,4%) од играча који су дали бар 250 тројки.


aureus aureus 01:10 09.06.2017

Re: najbolja i najgora NBA sezona svih vremena

G.Cross
(а Кари је, мислим четврти по висини плате)

Mislim da je peti. Cak i Tompson ima vecu od njega. Ali neka, mislim da mu ugovor istice ove godine.

Сад сам провјерио. Четврти је за сезону 2016/2017.

Kevin Durant $26,540,100
Klay Thompson $16,663,575
Draymond Green $15,330,435
Stephen Curry $12,112,359
Andre Iguodala $11,131,368

У сваком случају, зарађује бар два пута мање него што вриједи, али како си напоменуо - ово му је посљедња година уговора, па ћемо видјети колико ће тражити за наставак сарадње.

Не знам шта ће бити у четвртом мечу, али ако Голден Стејт побједи, биће то 4-0 за седми најплаћенији тим лиге против ПРВОГ најплаћенијег тима лиге.

ЛИНК: Плате у НБА
krkar krkar 01:45 09.06.2017

Re: najbolja i najgora NBA sezona svih vremena

olac, tvoji sportski komentari su odlicni.


Samo za potpune manijake. Podjednako su nečitljivi kao i sve drugo što piše. Skoro kao Novković.


mirelarado mirelarado 10:03 09.06.2017

Re: najbolja i najgora NBA sezona svih vremena

krkar
olac, tvoji sportski komentari su odlicni.


Samo za potpune manijake. Podjednako su nečitljivi kao i sve drugo što piše. Skoro kao Novković.




Eh, Krkare, za sve i svakoga imaš lepu reč.
bene_geserit bene_geserit 05:32 10.06.2017

Re: najbolja i najgora NBA sezona svih vremena

krkar
Samo za potpune manijake. Podjednako su nečitljivi kao i sve drugo što piše. Skoro kao Novković.

Ma citljivo je ovo sto pise, nego je dosadno, puno opstih mesta i povremenih netacnosti i misinterpretacija. Npr:
blogov_kolac
Zbog velikih sponzorskih ugovora koje pojedine NBA superzvezde imaju u moderno doba, dogodilo se tako da je pojedinim čak bilo u interesu da drastično žrtvuju svoju realnu platu i zaigraju za timove sa šampionskim ambicijama, pošto bi im npr Najki preko bonusa sve to pozlatio jer bi postali još relevantniji, a u istoriji zapamćeni kao pobednici a ne "luzeri". Lejkersi su tako preživeli odlazak ONila, jer im je za relativno male pare došao Gasol a Kobi se odrekao dela svoje plate, zatim su Garnet i Rej Alen tek tako svratili do Bostona i bukvalno preko noći osvojili titulu za tim koji se prethodne sezone nije ni kvalifikovao za plej-of, dok se o dolasku Lebrona i Boša kod Vejda u Majami manje-više sve zna.

Ali ono što je baš prevršilo svaku meru je kada je prošloga leta u Golden Stejt stigao drugi najbolji igrač lige u ovoj 2010+ deceniji Durent. Dakle ekipu koja je prethodne sezone oborila rekord NBA lige svih vremena po procentu pobeda u regularnoj sezoni pojačava jedan takav igrač!?

Nijedna super zvezda nije nikada znacajno (20% ili vise) zrtvovala svoju platu. Pogotovo ne Kobi koji je igrao za 25 miliona po sezoni poslednje 2 sezone i finansijski ih ukopao iako je vec bio propao kao igrac. Gasol je trejdovan u Lejkerse, nije dosao kao free agent, i nije "dosao za male pare" vec mu je plata ostala ista posle trejda kao sto je bila i u Memfisu (nije imao trade kicker).
Kada su se LeBron, Wade i Bosh okupili u Majamiju, Wade jeste zrtvovao koji milion plate (a i lebron i Bosh po malo).
To sto je tim koji je izgradio tim sa najboljim skorom u istoriji od svojih pikova na draftu (i to ne previse visokih) doveo jednog free agenta (makar se on zvao i Durant) nikako nije prevrsilo meru i potpuno nije poredivo sa skupljanjem Majamijeve trojke. Cela stvar je uostalom bila moguca samo iz razloga sto je doslo do naglog skoka u salary capu zbog obnove TV ugovora (sto verovatno nece da se ponovi sledecih 50 godina) i zbog toga sto su super zvezde potplacene (tj. procenat salary capa koji im limitira platu je suvise mali). Dakle ne zbog toga sto je neko imaginaran zrtvovao platu da bi osvojio titulu (Klay i Green su potpisali maximalne ugovore ranije, Kari je potpisao manji ugovor ali to je bilo 3-4 godine ranije u vreme kada se nije znalo da ce da bude mega zvezda i dok je kuburio sa povredama zglobova; btw, zabavno je kako je resio problem sa tim povredama zglobova, ako postoji mogucnost kontakta posle suta istrti dupe i padne u nazad).
blogov_kolac
Inače, kada im je stigao Durent, višak na toj poziciji je postao Harison Berns, koji je otišao u Dalas gde mu je minutaža skočila za samo 3 minuta, ali je zato sa oko 10 poena po meču počeo da daje oko 20 u proseku, čisto da imaš predstavu koliko su dobri neki od ostalih igrača u senci njihove velike četvorke, koji bi u mnogim drugim timovima možda bili i nosioci igre, a pogotovo Igudala koji bi bio konstantni all-star kandidat iako u ovakvom GSW nije čak ni starter.

Navodi Bernsa kao ilustraciju "koliko su dobri neki od ostalih igraca u senci njihove "velike cetvorke", a Barns je bio deo te cetvorke dok je bio u timu (ili ako ga ne racunamo u toliko dobre igrace, cetvorka nije postojala vec trojka)?
Igudala vec godinama nije all-star kandidat i to ne bi bio ni u jednom timu. On ima ogromnu vrednost za GSW samo iz jednog razloga - moze da cuva LeBrona jedan na jedan (nije potrebno nikakvo dupliranje), jedan od retkih igraca u ligi koji to moze. To im otvara razne mogucnosti u timu i u odbrani a i u napadu. Sto se njih tice ne mora da igra regularnu sezonu i sve u plej-ofu pre finala.
Ostali igraci osim "velike cetvorke" su Igudala, Livingston, Zaza, nesto veterana na minimumu koji jure titulu i igraci na ruki ugovoru. Ne postoje nikakvi igraci u njihovoj senci koji bi u drugim timovima bili nosioci igre. Ustalom ti igraci su realno nebitni (sem Igudale naravno).
aureus aureus 19:26 08.06.2017

С тим што

Љепша се кошарка играла 80-их и 90-их него данас: улога центра је била израженија а ни тадашњи бекови нису толико прангијали тројке као ови данас. Не замјерам Голден Стејту, мислим да никад у НБА није постојала екипа са чак два шутера који за три имају изнад 40%, и то кроз читаву каријеру; они, дакле, користе то што имају, и користе то изванредно, али ми недостаје кошарка гдје се води борба титана под обручем, а бекови цијепају са полудистанце, или улазе у рекет и закуцавају или полажу на други обруч поред рмпалија (од којих ћеш ако све не урадиш како треба обавезно попити блокаду).
G.Cross G.Cross 19:41 08.06.2017

Re: С тим што

улога центра је била израженија а ни тадашњи бекови нису толико прангијали тројке као ови данас.



Meni su nalepse bilo protiv Zbornaje dve stvari. Kad Cosic i ekipa double team Tkacenka a ovaj ne zna gde je i kad Zeravica izvede tim bukvalno bez centara ali su toliko brzi da Rusi ( pardon Sovjeti ) ne znaju gde im je dupe a gde im je glava.

Sada je drugo vreme LeBron James je visok 2.03 u ona vremena on bi bio klasicni centar.
aureus aureus 20:04 08.06.2017

Re: С тим што

G.Cross

Sada je drugo vreme LeBron James je visok 2.03 u ona vremena on bi bio klasicni centar.

Би можда у Европи. НБА је увијек у исто вријеме имала бар неколико изразито високих момака који су растурали: Џабар и конкуренти 70-их и 80-их, а један од његових архи-конкурената у раној фази каријере је био Чембрлен који је опет у својој првој фази каријере имао Расела за конкурента (још крајем 50-их). Све неки дивови од 2,16, а најбоље од свега је што су те делије биле покретне и вјеште (а Чембрлен још и лудачки јак).

Џорданову каријеру је опет (ово је мало новије вријеме) обиљежила највећа концентрација врхунских центара икад виђена, а најбољи је, по мени био Олајџувон. Толика висина, а тако добра контрола лопте, брзе ноге и префињени покрети. Њега је тек било задовољство гледати.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:40 08.06.2017

Re: С тим што

. Све неки дивови од 2,16, а најбоље од свега је што су те делије биле покретне и вјеште (а Чембрлен још и лудачки јак).

Ма Чикаго је играо без центра, она њихова цепаница (Пердју?) није се центром могла звати. Родман је био геније, обожавао сам га, а он је пиколино -- једва преко два метра, с константном надмоћи у скоковима. Он је свој скок градио позицијојм, јаким ногама и дупетом, брзом реакцијом, а не одразом.

Непрежаљен ми је Сакраменто: каква лепа кошарка, који би се увек урушила кад је густо. Тим менталних лузера.
alselone alselone 21:07 08.06.2017

Re: С тим што

Тим менталних лузера.


Ja bih tu potencirao Stojakovica iako znam da ce se NNN naljutiti. :)

Secam se kad je za odlucujucu trojku promasio ceo obruc.
alselone alselone 21:10 08.06.2017

Re: С тим што

Ali nisu imali ni srece, secam se jednom u finalu konferencije sa mrskim LA, SC vodi, poslednje su sekunde i igra se ispod kosa SC, Divac defanzivno skace i odbojkaski lupa loptu izvan obruca. Odbrojava poslednja sekunda. Lopta pada direktno u ruke nekog geja sto lici na Dzordza Majkla koji stoji na trojci. Cap! Bez koske. Izgubili.
G.Cross G.Cross 21:14 08.06.2017

Re: С тим што

- једва преко два метра,



Time Bandits Napoleon scene. Priceless.

aureus aureus 21:25 08.06.2017

Re: С тим што

Predrag Brajovic

Ма Чикаго је играо без центра, она њихова цепаница (Пердју?) није се центром могла звати. Родман је био геније, обожавао сам га, а он је пиколино -- једва преко два метра, с константном надмоћи у скоковима. Он је свој скок градио позицијом, јаким ногама и дупетом, брзом реакцијом, а не одразом.

Куцкам са телефона (и већ сам случајно обрисао написан коментар) па да не провјеравам - мислим да је Родман био висок 2,02, а чини ми се да је чак седам пута био најбољи скакач лиге. У појединим сезонама је имао 15-17 скокова у просјеку, имао је икс утакмица са 25+, а у пар утакмица је имао преко 30 скокова!
Читао сам неки његов интервју у којем је објашњавао како му је полазило за руком да покупи толико лопти поред виших центара. Он је своје директне ривале темељно анализирао, знао је њихове навике и реакције, а прије скока је гледао ко шутира, с које позиције и с које стране. Кликер.

То је такав случај у кошарци: у вријеме фантастичних центара играо је 10-15 центиметара нижи чова и све их надскакао.

Једна симпатична тривијалност: има на Јутјубу снимак у којем је Родман док је играо у Детроиту на неком мечу лупио рампу Џордану и - онда га је Џордан читав меч јурио и залијепио га три-четири пута.
Џордан прзница. :))

ЕДИТ:
Ево, нашао сам видео.

Финале Истока 1990. између Чикага и Детроита. Детроит је те године по други пут узастопно постао шампион лиге, а наредне сезоне су Булси отпочели своју серију.
На почетку видеа стоји да су те сезоне у првој дефанзивној петорци лиге били Џордан (Чикаго), Родман (Детроит) и поменути Олајџувон (Хјустон). Био је и Думарс из Детроита. Може сасвим лијепо да се види силно гурање у рекету и настојање да се противнику не дозволи ни ваздух да удахне како треба.



И тако...Родман је тада играо крило и за тридесетак минута имао неких десетак поена по мечу, уз одличне проценте шута. Он ће тек касније ће постати крилни центар који непрестано скаче (15-18 пута по мечу) а поене постиже само кад се мора, прослављајући их са оним шмекерским изразом лица.
Углавном, био је неопрезан па је Џордану пук'о рампу...
Иначе, за тај Детроит је играо и Ајзеа Томас (МВП финала те године), уз Думарса и Родмана, каснији члан Куће славних.

vcucko vcucko 21:29 08.06.2017

Re: С тим што

alselone
Тим менталних лузера.


Ja bih tu potencirao Stojakovica iako znam da ce se NNN naljutiti. :)

Secam se kad je za odlucujucu trojku promasio ceo obruc.

Sećam se i ja, ali bez njegovih trojki, silesije trojki, ne bi ni došli dotle.
Beše finale zapada protiv Lejkersa?
alselone alselone 21:31 08.06.2017

Re: С тим што

Beše finale zapada protiv Lejkersa?


Da.

ali bez njegovih trojki, silesije trojki, ne bi ni došli dotle.

krava koja da 100 litara pa se ritne i prospe, to je on. Bude prvi suter na all star i onda promasi obruc kada najvise treba kos. Usro se, picka.
vcucko vcucko 21:33 08.06.2017

Re: С тим што

alselone
Lopta pada direktno u ruke nekog geja sto lici na Dzordza Majkla koji stoji na trojci. Cap! Bez koske. Izgubili.

Rik Foks, čini mi se, onaj što je i glumio u dosta filmova.
Sad sam pogledao, nisam znao da je čovek Kanađanin
alselone alselone 21:39 08.06.2017

Re: С тим што

čovek Kanađanin



Jesi nasao na YT? Baci link da se podsetim traume.
niccolo niccolo 21:43 08.06.2017

Re: С тим што

Nije Foks nego Ori, kako li se već zvao, zaboravio sam. Na toj utakmici su dali trojku i uz sirenu na kraju prve četvrtine, mislim onaj plej, kome sam takođe zaboravio ime.
alselone alselone 21:44 08.06.2017

Re: С тим што

Nije Foks nego Ori, kako li se već zvao, zaboravio sam.

Jeste jebote, dobio sam Forest Vitaker oko na to ime. Sigurno je on.
niccolo niccolo 21:48 08.06.2017

Re: С тим што

Tu je, mislim na SC, najveći luzer bio Veber, koji je kao bio vođa.
vcucko vcucko 21:49 08.06.2017

Re: С тим што

alselone

krava koja da 100 litara pa se ritne i prospe, to je on. Bude prvi suter na all star i onda promasi obruc kada najvise treba kos. Usro se, picka.

Finale u Indianapolisu. Argentinci uporno vode za 1 do 3 i ne umeju da maše bacanje. Konačno, na pola minuta do kraja, maše jedno. Roga zabija, a onda Peđa pravi čist NBA-steal, vadi im loptu negde od ispod kolena (to tada u Evropi još uvek niko nije umeo). Ali onda Divac kaki motku! Srećom, nije dao brat Grk, znameniti Picilkas
To za kravu i prosuto mleko, po meni je počesto bio Divac. Još od kad je prodao poslednji napad protiv Jugoplastike u Hali sportova u finalu plej-ofa, pa Plastika posle uzela tri evro-lige. A mi sa NBA petorkom morali da čekamo da Divac ode i Saleta i Stambol '92.
Da se razumemo, čovek je apsolutno među 5-6 naj-centara Evrope ikad, duboki naklon za karijeru, ali meč-viner nikad nije bio.
aureus aureus 21:51 08.06.2017

Re: С тим што

niccolo
Nije Foks nego Ori, kako li se već zvao, zaboravio sam. Na toj utakmici su dali trojku i uz sirenu na kraju prve četvrtine, mislim onaj plej, kome sam takođe zaboravio ime.

Ори, Ори.
Лик који је успио да буде првак НБА лиге чак седам пута (више од Џордана и Пипена) и то са три различита тима: Булси, Лејкерси и Спарси. Џордан, Брајант и Данкан.
Без изгубљеног финала! :)

Није постизао много поена по мечу, али је знао да погоди одлучујуће шутеве.
Тренери су га вољели.
alselone alselone 21:51 08.06.2017

Re: С тим што

To za kravu i prosuto mleko, po meni je počesto bio Divac.


Voleo je da se kurci, da buce car i gde nije njegovo. Par puta je bacao trojku (?!) kada je bio poletni momenat u mecu. Alo sine, nije tvoje da bacas 3, ne lozi se, budi zapamcen po dobrom horogu tad.
alselone alselone 21:52 08.06.2017

Re: С тим што

Finale u Indianapolisu.


Izneo Bodiroga sa onim tapsanjem iznad glave i 2 (ili mozda cak 3) trojke sa 8 metara.
G.Cross G.Cross 21:56 08.06.2017

Re: С тим што

To za kravu i prosuto mleko, po meni je počesto bio Divac.



Da. Mrzi me da se secam primera.
alselone alselone 21:57 08.06.2017

Re: С тим што

Mecevi sa Amerima su nesto posebno. Pre par godina kad smo ono sa njima igrali u finalu Svetskog prvenstva mi bili na moru u Grckoj. I bas treba da krenemo kuci taj dan kad je finale, sto znaci da ga provodimo u kolima.

Kazem ja zeni - skracujmo letovanje, ovo mora da se gleda. Kaze ona - da li si lud, da skracujemo placeno letovanje zbog jedne utakmice.

Natezali se mi tu jedan dan, i jedva je ubedio (uz mnoge kompenzacije ), pa odemo sa mora dan ranije kako bi mogao da gledam utakmicu u miru svoje kuce.

Potajno sam se nadao Indianapolisu. :)
pape92 pape92 22:08 08.06.2017

Re: С тим што

Чикаго је играо без центра, она њихова цепаница (Пердју?)

Jeste, Perdju, ali se više sećam Kartrajta (Cartwright). Mislim da im je on bio prvi centar. I on naravno da igra odbranu ali su mu ponekad dali i da šutne, imao je čudan šut sa vrha glave. Cepanica, ali mi je bio simpa. Posle im došao Luk Longli, on je od ta tri još bio i ponajbolji.
vcucko vcucko 22:20 08.06.2017

Re: С тим што

alselone

Potajno sam se nadao Indianapolisu. :)

Naši su zasluženo bili drugi i tada i u Riu, ali realno kvalitet je otišao u q, nije to ni "t" od tima iz Indijane.
Takođe, tad je njih već vodio Kžiževski, ozbiljan trener. U Indijani je, valjda po principu domaćinske časti, bio pokojni Karl, poznat po nadimku "Moron". Pitanje je, da li je uopšte smeo da nešto kaže zvezdama.
U stvari, u Indianapolisu im verovatno na pamet nije palo da neko može da ih pobedi pa su fušarili. Tada i nikad više...
alselone alselone 22:23 08.06.2017

Re: С тим што

U stvari, u Indianapolisu im verovatno na pamet nije palo da neko može da ih pobedi pa su fušarili.

A i nas je kenjalo. A i to nije pravi dream team. jedan je dream team.

Laettner, Christian
Robinson, David
Ewing, Patrick
Bird, Larry
Pippen, Scottie
Jordan, Michael
Drexler, Clyde
Malone, Karl
Stockton, John
Mullin, Chris
Barkley, Charles
Johnson, Magic
Atomski mrav Atomski mrav 22:30 08.06.2017

Re: С тим што

Sada je drugo vreme LeBron James je visok 2.03 u ona vremena on bi bio klasicni centar.


Mislim da je ovaj komentar o LeBronu iz neke od NBA Live video igara: "It should be illegal for such a big man to be so fast!"
Atomski mrav Atomski mrav 22:41 08.06.2017

Re: С тим што

Jeste, Perdju, ali se više sećam Kartrajta (Cartwright). Mislim da im je on bio prvi centar. I on naravno da igra odbranu ali su mu ponekad dali i da šutne, imao je čudan šut sa vrha glave. Cepanica, ali mi je bio simpa. Posle im došao Luk Longli, on je od ta tri još bio i ponajbolji.


Ne znam da li je taj Kartrajt bio drvoseča pre nego što je počeo da se bavi košarkom ili je samo tako izgledao? :)

P.S. A Horas Grent?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:45 08.06.2017

Re: С тим што

Potajno sam se nadao Indianapolisu. :)

Пеђа Даниловић, Саша Ђорђевић, Дејан Бодирога... то су били страшни лидери и менталне атомске бомбе. Не знам ко од наших данас има ту тежину. (Иначе, Даниловића не варим ни за пикавац, но... страшан играч, гледао сам га кад за минут и 10 пре краја да три тројке плус десети кош бацање из фаула за његов онај тим из Италије и коначну победу. То је било стрељање противника, и оно -- "А сад мени дајте лопту и склоните се." Опако. Тако је и Џордан имао фазе, и Бодирога -- "Пустите, дер, сад мене.'') У Индијанаполису још је Јарић супер одиграо тај крај, и беше ли Гуровић.
alselone alselone 22:54 08.06.2017

Re: С тим што

Гуровић

Sam doneo pola pobede protiv Amera. Fantasticna energija.

Cetnicka. :p
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:01 08.06.2017

Re: С тим што

Cetnicka. :p

Pa znaš da tvrdim kako je bilo i nemalo pozitivnih četnika ;-)
pape92 pape92 23:37 08.06.2017

Re: С тим што

Horas Grent?

On je već druga priča, taj je ubadao. Četvorku je igrao, koliko se sećam.
Kad smo već kod imena i centara, više zbog samog imena, mada je čovek pristojno igrao, uzeo prsten sa Jutom 98, tu je nezaboravni Anton Kar. (Antoine Carr)
bene_geserit bene_geserit 05:05 09.06.2017

Re: С тим што

Atomski mrav
Ne znam da li je taj Kartrajt bio drvoseča pre nego što je počeo da se bavi košarkom ili je samo tako izgledao?

Kartrajt je bio mentalni drvoseca, najkorisnija stvar na terenu koju je radio je zavaljivanje ostrog lakta protivniku gde stigne, ne zna se koga nije povredio, secam se kada je Olajzuvonu povredio oko uvaljivanjem lakta.
bene_geserit bene_geserit 05:13 09.06.2017

Re: С тим што

alselone
krava koja da 100 litara pa se ritne i prospe, to je on. Bude prvi suter na all star i onda promasi obruc kada najvise treba kos. Usro se, picka.

Sacramento nikad nije uzeo titulu pre svega jer je imao bezveznog trenera (Adelman) koji nije ima cojones da igra normalnu kosarku i u plej-ofu i u zadnjem napadu a ne ono americko sranje das loptu zvezdi tima jer je on "clutch player" (to znaci ne da se da lopta zvezdi da on zavrsi, nego brate odigras normalan napad dok neko ne ostane u poziciji za sut).
Ceo koncept "clutch player"-a je uostalom budalastina.
A Peja nije nikad bio tip igraca koji ume sam da izgradi poziciju za sut, odigrati to na njega moze samo trener-budala.
bene_geserit bene_geserit 06:07 09.06.2017

Re: С тим што

vcucko
Finale u Indianapolisu. ... Ali onda Divac kaki motku! Srećom, nije dao brat Grk, znameniti Picilkas
To za kravu i prosuto mleko, po meni je počesto bio Divac. ... Da se razumemo, čovek je apsolutno među 5-6 naj-centara Evrope ikad, duboki naklon za karijeru, ali meč-viner nikad nije bio.

Kos u prvom minutu utakmice je podjednako vazan kao i kos u poslednjem minutu. To je americko sranje da sudije sude tako da rezultat bude tesan sve vreme, pa onda u zadnjih par minuta da vidimo ko je "mec-viner".
A tek da pominjes utakmicu u Indijanapolisu i Divca u tom kontekstu. Covek je bukvalno sam igrao celo prvo poluvreme i odrzao nas u igri. Da nije bilo njega na poluvremenu bi bilo 30 razlike a utakmica odavno gotova.
vcucko vcucko 08:13 09.06.2017

Re: С тим што

bene_geserit

A tek da pominjes utakmicu u Indijanapolisu i Divca u tom kontekstu. Covek je bukvalno sam igrao celo prvo poluvreme i odrzao nas u igri. Da nije bilo njega na poluvremenu bi bilo 30 razlike a utakmica odavno gotova.

Ne bih da mračim, ali mislim da si pobrkao utakmice. Biće da pričaš o finalu OI u Atlanti?

Ponavljam: Divac je bio veliki igrač, suvišno je i reći evropski "all star" tim svih vremena. Ali u poslednjem minutu, pri egal rezultatu, postojala je velika verovatnoća da u.ere motku. Činjenica.
alselone alselone 08:15 09.06.2017

Re: С тим што

Ali u poslednjem minutu, pri egal rezultatu, postojala je velika verovatnoća da u.ere motku. Činjenica


Ma gde je ono promasio oba slobodna u finalu u samom kraju?
Sto kaze GC - ne zelim da se secam primera.

Ja Divca jako volim i pre svega cenim kao coveka i sportistu, ali ovo su cinjenice.
vcucko vcucko 08:19 09.06.2017

Re: С тим што

alselone

Ma gde je ono promasio oba slobodna u finalu u samom kraju?
Sto kaze GC - ne zelim da se secam primera.

Ja Divca jako volim i pre svega cenim kao coveka i sportistu, ali ovo su cinjenice.

Pa u Indianapolisu, o tome i jeste cela priča, od starta.
Pa oni koraci u Madridu '86. - upravo što si rekao da je voleo da radi što nije njegovo. Pored dva Petrovića, Cvjetičanina i valjda Željka O., on osetio poriv da vodi i čuva loptu

Ovo ispod što si napisao se podrazumeva.
svarog svarog 08:44 09.06.2017

Re: С тим што

pape92
Чикаго је играо без центра, она њихова цепаница (Пердју?)

Jeste, Perdju, ali se više sećam Kartrajta (Cartwright). Mislim da im je on bio prvi centar. I on naravno da igra odbranu ali su mu ponekad dali i da šutne, imao je čudan šut sa vrha glave. Cepanica, ali mi je bio simpa. Posle im došao Luk Longli, on je od ta tri još bio i ponajbolji.


Najbolji njihov visoki igrač je bio Horas Grent iz one prve serije od tri titule pre pauze džordana, jedino se ne sećam da li je bio C ili PF

edit:sad vidim da ste ovo raspravili:)
uros_vozdovac uros_vozdovac 10:07 09.06.2017

Re: С тим што

alselone
Ali u poslednjem minutu, pri egal rezultatu, postojala je velika verovatnoća da u.ere motku. Činjenica


Ma gde je ono promasio oba slobodna u finalu u samom kraju?
Sto kaze GC - ne zelim da se secam primera.

Ja Divca jako volim i pre svega cenim kao coveka i sportistu, ali ovo su cinjenice.

Jesu. Kao što je činjenica da je nakon promašenih bacanja oteo loptu, uz diskutabilan faul.

A da se razumemo, ajd ti sudi jednom Divcu faul, par sekundi pre kraja u finalu WC.I da taj faul znači poraz.
E zato Divac.
Atomski mrav Atomski mrav 10:42 09.06.2017

Re: С тим што

E zato Divac.

Mislim da je to bilo na EP u Italiji '91. kada se Divac bacio za loptom koja je išla u aut - lopta je trebalo da pripadne našoj reprezentaciji ali se Divac bacio za njom da bi sprečio protivničkog igrača da dođe do nje.

Tako da - imao je i svetlih trenutaka i onih koji bi svi radije da zaboravimo.
Zato je recimo Zoran Savić uvek bio na nivou.
alselone alselone 10:44 09.06.2017

Re: С тим што

Ma niko ovde ne govori da Divac nije bio car. Borio se on kao zmaj za svoju reprezentaciju ali je voleo da bude pozer, voleo je da ga vole, voleo je da odluci a to nije umeo.

niccolo niccolo 10:57 09.06.2017

Re: С тим што

Kao što je činjenica da je nakon promašenih bacanja oteo loptu, uz diskutabilan faul.

Obrnuto, faul je iznudio tokom borbe oko lopte, ali je promašio oba bacanja.

Nego, mislim da su ovi koji govore o centrima Bulsa zaboravili i Bila Veningtona, on je bio zamena Luku Longliju (isto drvo i jedan i drugi) i uzeo tri prstena...

Edit: Na kraju ne napisah zašto pominjem Veningtona - poslednju sezonu (99-00) je igrao za Sakramento, sa Divcem i Stojakovićem (to je prva Stojakovićeva sezona).
docsumann docsumann 13:20 09.06.2017

Re: С тим што

i upravo je Divac "dobacio" Oriju loptu u ruke nakon jedne gužve pod košem Kingsa...ono ko iz akcije nacrtane na trenerskoj tabli.

puka slučajnost koja doprinosi uvriježavanju stereotipa
alselone alselone 13:27 09.06.2017

Re: С тим што

i upravo je Divac "dobacio" Oriju loptu u ruke nakon jedne gužve pod košem Kingsa...ono ko iz akcije nacrtane na trenerskoj tabli.


Napisah gore, ne citas, cc, c, c, c.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana