Društvo| Moj grad| Planeta| Putovanja| Životni stil

Beograd docekuje turiste 2- klopa

jednarecfonmoi RSS / 16.06.2017. u 22:56
 
 
 
Posto se prethodni blog uglavnom pretvorio u pisanje o krkanluku, djakonijama i kako se sta sprema, sto mozda i nije lose, jesti se mora, evo nekih svezih zapazanja.

Popodne sam bila u jednom od  najstarijih  beogradskih kineskih restorana.Nalazi se u samom centru i pretpostavljam da znate o kom je rec. Nije vazan sam restoran nego atmosfera koja mi je vrlo prijala. 

Hrana je bila za koju nijansu razlicita od ponude u Srbiji i drugacija od one koju ja najvise volim kad pricamo o kineskoj, ali vrlo lepo servirana, za one koji vole ljuto, odusevili bi se.

E sad onaj deo o kome se retko razmislja. Da, vole ljudi iz daleka da probaju lokalnu hranu, pljeskavice, podvarak, sarme,bureke, ali u nekom trenutku ih drmne nostalgija i zele da se pomalo vrate onome sto jedu kod kuce. Restoran je bio prepun azijata, japanaca, kineza, ali videh i neke engleze koji su proucavali meni. Nosila sam brdo onog sto se nije ni taklo kuci, kesa je imala ime i adresu restorana.Kosooka gospoda u odelima,ocigledno na proputovanju kroz grad me zaustavila na tren da prepise lokaciju. Kao sto bi neko nas mozda pomislio negde daleko od Srbije jeduci lokalne specijalite:" Ma sve je ovo super, al' dajte vi meni porciju corbastog pasulja."

Atmosfera danas je bila kao da se nalazim u nekom divnom gradu gde je sve mirno, gde nema urlanja, bacanja djubreta. Na stolu zacini u saksiji. Ljudi koji su prolazili pored baste restorana su bili ili neke stare beogradske bake sa sesirima ili mladji svet koji je pricao raznorazne jezike. Protutnjale su u brzini i izvesne dame srednjih godina kao iz reklama za kafu, trazile mesto da sednu.

Vracala sam se kuci polako, setala kroz uske ulice sa nikad potpuno sredjenim fasadama  ali sa cvecem na terasama i ponovo posmatrala ljude. Jedna stara beogradska kafana, prepuna basta, svi odusevljeno klopaju, sarmice od vinove loze ili neko meso. 

Zvoni telefon, zovu me moji da pitaju kad dolazim kuci.Znaju da stize nesto ukusno u kutijama.

To je Beograd koji povremeno vidim i kome se uvek obradujem. Sa mnom je delio misljenje  zalutali mesanac labradora i recimo pudle, terijera,koji je ocekivao neki zalogaj izmedju stolova. Nije bio navalentan. Pravi gospodin pas, stanovnik najuzeg centra i verovatno verni zastitnik jednog od  skrivenih beogradskih dvorista. 




Komentari (177)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

G.Cross G.Cross 09:15 17.06.2017

Podrska

jednarecfonmoi, samo ti pisi, nisi ti Vucic da moras svakome da se svidis.

ali videh i neke engleze koji su proucavali meni.


A i tebi su proucavali, ja sam mislio da su proucavali samo meni.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 09:56 17.06.2017

Re: Podrska

G.Cross
jednarecfonmoi, samo ti pisi, nisi ti Vucic da moras svakome da se svidis.

ali videh i neke engleze koji su proucavali meni.


A i tebi su proucavali, ja sam mislio da su proucavali samo meni.



Hahah znam za foru. To je i ono: " Stisni meni " na fonu ili kompu.

Za pisanije, pa najnormalnije pisem, neprenteciozno, i onda kad mi cefne da ODGOVORIM na prostakluk i bezobrazluk na nacin kako hocu i koliko dugo hocu. I tako cu i ubuduce. Nikad nijednom se PRVA nekom nisam obratila nedolicno i takodje ni ubuduce necu, najverovatnije.


I tako u beskrajooo.

Za restoran, super je sto imaju istaknut Jelovnik sa cenama ispred. Doduse imaji sad mnogi restorani u Bg sto je ok skroz.
emsiemsi emsiemsi 11:00 17.06.2017

Re: Podrska

G.Cross
jednarecfonmoi, samo ti pisi, nisi ti Vucic da moras svakome da se svidis.

ali videh i neke engleze koji su proucavali meni.


A i tebi su proucavali, ja sam mislio da su proucavali samo meni.

О-па Бато !
Кафица у највави !?
Ако, ако - ваља се !
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:58 17.06.2017

Re: Podrska

Za restoran, super je sto imaju istaknut Jelovnik sa cenama ispred. Doduse imaji sad mnogi restorani u Bg sto je ok skroz.

Ово је законска обавеза.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 09:39 17.06.2017

Doklen više s ti mitovi ☻

Kao sto bi neko nas mozda pomislio negde daleko od Srbije jeduci lokalne specijalite:" Ma sve je ovo super, al' dajte vi meni porciju corbastog pasulja."


Misliš kao ovaj?



Jes, vala, tipično srpsko..ups, čekaj ovo je čuveni Kasule pasulj koji je davnašnji specijalitet iz Francuske, još tamo iz XIV veka.

Dobro, ajde ove nove generacije koje nigde mrdnule dupe van zemlje nisu, oni pasulj i ne jedu ☻ ali di putuju ti StaroSrbi pa da im je "zafalio" pasulj?

U Aziju teško - tamo pasulj širom Azije, hrana u svim vidovima bojama i oblicima.

U Francusku, aha, to smo gore obradili (moram da pazim da me nastavnica ne optuži da ponavljanjem pokuašvam da napunim minimalni broj strana za Pismeni Zadatak - zato sam voleo one koji se pišu ćirilicom - mnogo veća slova )

Portugal, Macau, Angola, Cape Verde, Mozambique, Goa, India i Brazil - svi vole Fažoladu,




A da ne zaboravimo Ameriku i Mangov pasulj ;> i naravno Chilli Beans




Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 09:48 17.06.2017

Re: Doklen više s ti mitovi ☻

A di ima Jevreja, za Šabat zna se - Šolet ☺






PS - sada se valjda vidi i prva slika (ubr, ono na vrh pasulja, skoro sam siguran da nije zapečena slanina ili šunka, iako liči, liči, liči ☻ )
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 10:01 17.06.2017

Re: Doklen više s ti mitovi ☻

Hvala za prilog svakako.

Onako sam napisala pasulj, jasno ti je to, pretpostavljam, moglo je da bude i neko drugo jelo.

Poenta je bila da se zaista desi da se ljudi uzele svoje hrane. Kod azijata je cesto. Odu daleko, mozda nesto i probaju od lokalnih specijaliteta, vecina njih vrlo brzo zazeli hranu na koju su navikli,

Jedan mi je pricao jednom kad je dosao u Beograd poslom da je dosta jeo hleb i meso( njegova izjava), ali da je izdrzao par dana i onda krenuo da trazi restoran gde se sluzi pirinac, nudle i sta vec ide uz to...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:33 17.06.2017

Re: Doklen više s ti mitovi ☻

Jedan mi je pricao jednom kad je dosao u Beograd poslom da je dosta jeo hleb i meso( njegova izjava), ali da je izdrzao par dana i onda krenuo da trazi restoran gde se sluzi pirinac, nudle i sta vec ide uz to...

Имао ја тако неке Талијане који су код мене стално јели карбонару и таљателе с тартуфима. То ми је био један од највећих куварских комплимената.

Него, ово је важно -- само стрпљиво, да крене песма, и измами осмех:

emsiemsi emsiemsi 10:41 17.06.2017

Re: Doklen više s ti mitovi ☻

Dont Fear The Reaper
A di ima Jevreja, za Šabat zna se - Šolet ☺






PS - sada se valjda vidi i prva slika (ubr, ono na vrh pasulja, skoro sam siguran da nije zapečena slanina ili šunka, iako liči, liči, liči ☻ )

Ауууу, јеботе патак !
Шта ми уради са овим пасуљима - има сада да бацим овај роштиљ и да жену замолим да скува пасуљ - наравно, чорбасти !
G.Cross G.Cross 10:56 17.06.2017

Re: Doklen više s ti mitovi ☻

Jes, vala, tipično srpsko..ups, čekaj ovo je čuveni Kasule pasulj koji je davnašnji specijalitet iz Francuske, još tamo iz XIV veka.



Sad bi ti Omega lepo objasnio da su Katari doneli recept za taj pasulj u Francusku iz Bosne kad su pokrstavali tamosnje Srbe u Bogumile.

Inace jeo sam Kasule u Karkasonu. Mmmmmm.




P.S. Citam ( mislim da B92 ) da je neka glumica ( mislim Zlata Numanagic) otvorila srpski restoran negde u Albaniji. Narocito su popularni srpski specijaliteti, kaze novinar ( ??? ) , ćevapćići, sataraš i gulaš
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 11:00 17.06.2017

Re: Doklen više s ti mitovi ☻

emsiemsi
Dont Fear The Reaper
A di ima Jevreja, za Šabat zna se - Šolet ☺






PS - sada se valjda vidi i prva slika (ubr, ono na vrh pasulja, skoro sam siguran da nije zapečena slanina ili šunka, iako liči, liči, liči ☻ )

Ауууу, јеботе патак !
Шта ми уради са овим пасуљима - има сада да бацим овај роштиљ и да жену замолим да скува пасуљ - наравно, чорбасти !


Uf i ja volim, mnooooogo.

Al mnogima, pa i meni, ako cemo iskreno, poceo da bas pravi probleme. Ni ja vise ne pravim, kuma isto.
Ni potapanje u sodi bikarboni, ni izbor pasulja...mislim da ne pravi razliku.

Ili su nam stomaci osetljiviji, ili je pasulj drugaciji nego onaj iz detinjstva...

Mozda tvoja supruga ima neki tajni recept kako resava ovo ili su vam stomaci supersonicni. Zavidim svakako

G.Cross G.Cross 11:06 17.06.2017

Re: Doklen više s ti mitovi ☻

Predrag Brajovic
Jedan mi je pricao jednom kad je dosao u Beograd poslom da je dosta jeo hleb i meso( njegova izjava), ali da je izdrzao par dana i onda krenuo da trazi restoran gde se sluzi pirinac, nudle i sta vec ide uz to...

Имао ја тако неке Талијане који су код мене стално јели карбонару и таљателе с тартуфима. То ми је био један од највећих куварских комплимената.

Него, ово је важно -- само стрпљиво, да крене песма, и измами осмех:




Bio mi prijatelj u gostima proslog vikenda i pravio Risotto ai funghi porcini. Trajalo je to satima ( dobro malo preterujem )... ali je vredelo.
emsiemsi emsiemsi 11:23 17.06.2017

Re: Doklen više s ti mitovi ☻

jednarecfonmoi
emsiemsi
Dont Fear The Reaper
A di ima Jevreja, za Šabat zna se - Šolet ☺






PS - sada se valjda vidi i prva slika (ubr, ono na vrh pasulja, skoro sam siguran da nije zapečena slanina ili šunka, iako liči, liči, liči ☻ )

Ауууу, јеботе патак !
Шта ми уради са овим пасуљима - има сада да бацим овај роштиљ и да жену замолим да скува пасуљ - наравно, чорбасти !


Uf i ja volim, mnooooogo.

Al mnogima, pa i meni, ako cemo iskreno, poceo da bas pravi probleme. Ni ja vise ne pravim, kuma isto.
Ni potapanje u sodi bikarboni, ni izbor pasulja...mislim da ne pravi razliku.

Ili su nam stomaci osetljiviji, ili je pasulj drugaciji nego onaj iz detinjstva...

Mozda tvoja supruga ima neki tajni recept kako resava ovo ili su vam stomaci supersonicni. Zavidim svakako


Јбг, ви који живите у крлеткама (пардон, становима), вама нема помоћи.
Ми лепо, када се набацамо пасуља, изађемо на двориште (у летње доба), легнемо на лежаљку испод неке трешње, јабуке, шљиве, вишње или, пак, крушке ... и милна. Или само пренесемо лапа-топа на сто испод терасе.
У зимским условима се распоредимо, неко у сутерен, неко у приземље, неко на спрат, а ја заузмем галерију - и ожежи.
Милина !
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 11:23 17.06.2017

Re: Doklen više s ti mitovi ☻

Predrag Brajovic
Jedan mi je pricao jednom kad je dosao u Beograd poslom da je dosta jeo hleb i meso( njegova izjava), ali da je izdrzao par dana i onda krenuo da trazi restoran gde se sluzi pirinac, nudle i sta vec ide uz to...

Имао ја тако неке Талијане који су код мене стално јели карбонару и таљателе с тартуфима. То ми је био један од највећих куварских комплимената.

Него, ово је важно -- само стрпљиво, да крене песма, и измами осмех:




:))))

Me gusta!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:11 17.06.2017

Re: Doklen više s ti mitovi ☻

Bio mi prijatelj u gostima proslog vikenda i pravio Risotto ai funghi porcini. Trajalo je to satima ( dobro malo preterujem )... ali je vredelo.

Па... рижото је најмање сат-сат и по времена.
Заметно јело. Мора стално да се ради.
Ух, како га кувари не воле.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 12:18 17.06.2017

Re: Doklen više s ti mitovi ☻

Predrag Brajovic
Bio mi prijatelj u gostima proslog vikenda i pravio Risotto ai funghi porcini. Trajalo je to satima ( dobro malo preterujem )... ali je vredelo.

Па... рижото је најмање сат-сат и по времена.
Заметно јело. Мора стално да се ради.
Ух, како га кувари не воле.


Pa i prave bolonjeze bi trebalo da se krckaju par sati, i po nekom prastarom receptu, ide i sargarepa.

Ja ne pravim tako doduse....
nsarski nsarski 16:45 17.06.2017

Nego, ja sam hteo o drugom...

Šta Beograd nudi turistima glede street food-a, ili ulične klope?
Ne idu svi turisti u fancy restorane, a svakako ne u kineske. Mislim, to je kao kad bi na Tajlandu tražio francusku kuhinju - pa idi u Pariz, brate, tamo je ima.
Street food, dakle.
Nekoć su po ulicama prodavali viršle i kobaje, čak ni tako loše (ili me je to moja nostalgija sećanja naterala da tako o njima sada mislim). U ta davna vremena sam jeo ulične viršle u Pragu - ni prineti. Sada kod nas mogu da se nađu kokice i...i...pa, kokice. I sladoled. Dobro, sladoleda ima u svakom gradu, to nije nista specifično.
U Njujorku na ulicama ima hot dog (kome je odvratno ne mora da proba) i koješta drugo, u Briselu pommes frittes i escargot, u Tokiju yakisoba (supa se rezancima), u Parizu je ulični french onion soup (divota u zimskim mesecima), u Buenos Airesu garrapinada (po meni prilično glupa kombinacija kikirikija prženog u nekom slatkom sirupu, ali ima ko voli).

Na Tajlandu ima svega - od prženih buba i crva i paukova do sušenih lignji presovanih između dva valjka i pecnutih na roštilju. Hoću da kažem, ulična hrana nije za preziranje, a turisti namerniku dobro dođe da se založi.

Kod nas, pa ne znam...u zimu ima pečenih kestena i kukuruza kad je sezona.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 16:56 17.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

Nsarski, vrlo mi je bio zanimljiv komentar, poredjenje ulicne hrane po svetu sa beogradskom ponudom.

Naravno da ne idu svi u fensi restorane.

Od navedene hrane sa beogradskih ulica mnogo volim kokice, al samo na nekim mestima su tople i tope se u ustima. Uzas kad se ohlade, stvrdnu.Kukuruz mozda pre kuvani, dugo ne videh. Kestenje sam volela, godinama nisam jela.

Virsle su bile u onim nekim crvenim kioscima superiska, kao i piroske na Terazijama kojihh se emsiemsi seca.
alselone alselone 17:13 17.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

Šta Beograd nudi turistima glede street food-a, ili ulične klope?


Mislim da je nasa najbolja ulicna klopa - pljeska i cevapi. Ima budica na svakom cosku. Doduse, mahom su njesra, ali moze da se probere.
nsarski nsarski 17:46 17.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

Mislim da je nasa najbolja ulicna klopa - pljeska i cevapi. Ima budica na svakom cosku. Doduse, mahom su njesra, ali moze da se probere.

Najbolja (možda), a i jedina.
Što ne prave, recimo, pečeni dulek u sezoni? Na Floridi sam jeo kuvani kikiriki (svež, naravno, ne ovo sušeno što ima svugde). U Virdžiniji krabe (tamo ih ima lopatama da služiš). U Londonu oni Arapi prodaju falafel iz kombija - divota. U Grčkoj giros (onaj pravi od jagnjetine i divlje svinje). Hoću da kažem, malo mašte ne bi škodilo.

P.S. Ali najbolja, ubedljivo najbolja ulična hrana koju sam jeo je bila u davna vremena na železničkoj stanici u Sežani. Voz 411 Hellas express na relaciji Atina-Dortmund. U 4 ujutru voz stigne u stanicu, napolju led i sneg, nailazi jedan Makedonac gura kolica sa kranjskim kobasicama. Pa ti na papir od pola kvadrata natovari te kranjske, kašiku senfa, debelu krišku svežeg hleba. To pojedeš, oližeš onaj papir, popiješ dva piva i spavaš do Minhena. Isto tako kad se vraćaš. Tako sam se vozio godinu dana (Keln-Beograd), jednom mesečno. I uvek Makedonac (Bog ga blagoslovio), i uvek isti kvalitet i isto blaženstvo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:51 17.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

Doduse, mahom su njesra, ali moze da se probere.

Да.
Писао сам о томе, ту крај Славије један отворио сарајевски ћевап, па крене hype око њега. Одем ја да пробам, кад оно -- ништа. Просек.

Најбоље сарајевске ћевапе јео сам у Новом Пазару.

Ми смо budget country. Све је код нас та цена, она је сиромашки бог. А за 2,5-3 евра не може се бог зна шта направити. Већ за 4 гарантујем сјајан бургер (пљескавицу). Проблем је што то већ изађе из буџета домаћег путника-намерника.

Мени је стварно следеће тужно: један од најбољих угоститеља у Србији затворио је свој ресторан Дијагоналу (Заплет се звао претходни). Ако он данас нема интерес да ради, то значи да се тржиште урушило.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:56 17.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

Hoću da kažem, malo mašte ne bi škodilo.

Маште има, нема прописа и државе који то што ти тражиш омогућавају. Па нико ти неће дати дозволу да на Трг Републике поставиш комби. То не постоји као идеја.

Преда мном се у овом трену налази списак од најмање 30 локала који се издају. Пола од њих су затворени угоститељски бизниси. Као неко гробље кафића-ресторана-фаст фудова.

Вучићева просперитетна и обећавајућа Србиј поостоји само на његовим конференцијама за штампу. И то је реалност.
alselone alselone 17:59 17.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

Najbolja (možda), a i jedina.


Ko nam je kriv kad nismo prepoznali viziju.

AKCIJA LANAC NACIONALNIH RESTORANA ČORBADŽINICE!
alselone alselone 18:09 17.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

P.S. Ali najbolja, ubedljivo najbolja ulična hrana koju sam jeo je bila u davna vremena na železničkoj stanici u Sežani. Voz 411 Hellas express na relaciji Atina-Dortmund. U 4 ujutru voz stigne u stanicu, napolju led i sneg, nailazi jedan Makedonac gura kolica sa kranjskim kobasicama. Pa ti na papir od pola kvadrata natovari te kranjske, kašiku senfa, debelu krišku svežeg hleba. To pojedeš, oližeš onaj papir, popiješ dva piva i spavaš do Minhena. Isto tako kad se vraćaš. Tako sam se vozio godinu dana (Keln-Beograd), jednom mesečno. I uvek Makedonac (Bog ga blagoslovio), i uvek isti kvalitet i isto blaženstvo.


Dve klope su meni ostale u uspomeni, i potpuno su razlicite, prvo je domorodacki vasar u Ekvadoru, u Kitu, i tamo su na ulici prvili neka rebra i krompir u dubokom ulju. IMajju neki lonac ko druidi sto imaju, i u njemu peku komade rebara, ali bas male, kao sljiva velicine, i trecine klipa kukuruza. To ti stave u neku malu posudicu i na licu mesta to klopnes.

Drugo je neki napitak od Aloa vere sa cajem. To sam pio/jeo u gradu Lago Agrio u Amazonu, isto Ekvador. To je onako jako viskozno i blago odvratno, kao slajmara , ali sto mi je prijalo za stomak, to u zivotu nisam video. Bukvalno posle prvog pijenja mi sve uravnotezilo, da ne detaljisem sad. :) Sluzi se u casi, ali se dobije i kasika, pa sad, mozes samo da popijes (bude kao u onom vicu sa grudnog odeljenja, kad onaj nije mogao da pregrize), a mozes i da pojedes kasikom.

alselone alselone 18:11 17.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

U NS je najpoznatija ulicna klopa Index sendvic. Endemska vrsta, ali prilicno lokalpopularna.

nsarski nsarski 18:14 17.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

Dve klope su meni ostale u uspomeni, i potpuno su razlicite, prvo je domorodacki vasar u Ekvadoru, u Kitu, i tamo su na ulici prvili neka rebra i krompir u dubokom ulju. IMajju neki lonac ko druidi sto imaju, i u njemu peku komade rebara, ali bas male, kao sljiva velicine, i trecine klipa kukuruza.

Da nije u pitanju guinea pig (zamorče)? To sam video da prave na roštilju, i baš bih voleo da probam.
alselone alselone 18:18 17.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

Da nije u pitanju guinea pig (zamorče)? To sam video da prave na roštilju, i baš bih voleo da probam.


Mislim da nije. Bili su komadi mesa i kost kroz njih. Kost je bila prst debljine. Pretpostavio sam da su rebra, ali mozda i nisu.
alselone alselone 18:19 17.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

Da nije u pitanju guinea pig (zamorče)?


Od tih ludih fora probao sam pecenog kajmana.
nsarski nsarski 18:22 17.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

Od tih ludih fora probao sam pecenog kajmana.


Ma, ja sam standardno pravio nogice aligatora na roštilju kad sam boravio po Teksasu. Ali guinea pig još nisam probao, a želim.
Kad bih ti nabrojao šta sam sve bizarno po svetu jeo - smučilo bi ti se. Ali, zamorče nisam jeo.
Jukie Jukie 18:28 17.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

Pa pljeskavice su ulična hrana, prodaju se kroz prozorčić dok stojiš na ulici

Kod nas su trotoari jako uski i tu nema gde da stoji štand, a i koliko znam postoji kazna za zauzimanje trotoara

Tako da ima dosta varijanti kupiš brzu hranu u radnji pa je jedeš dok ideš niz ulicu
nsarski nsarski 18:32 17.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

Kod nas su trotoari jako uski i tu nema gde da stoji štand, a i koliko znam postoji kazna za zauzimanje trotoara

Tako da ima dosta varijanti kupiš brzu hranu u radnji pa je jedeš dok ideš niz ulicu


Dobro, neka bude tako. Mada možeš kombi da parkiraš negde na ulici. Ali, kakav izbor hrane imaš? Nekad su bile pržene girice (barem u Bg.-u), danas to možeš da kupš na pijaci, ali ne u gradu.
alselone alselone 18:45 17.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

Ali, kakav izbor hrane imaš?

Slab i los. Kvalitet rostilja sa ulice je znacajno propao poslednjih godina. Ali kao sto kaze Brajovic to je nasa realnost.

Danas sam jeo nesto lepo i neobicno (bar za mene) - komadici hleba sa ribljom pastetom i kozijim sirom. Fantasticno se slaze.
blogovatelj blogovatelj 21:39 17.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

Најбоље сарајевске ћевапе јео сам у Новом Пазару.


Ja sam jeo neke savršene pazarske, ima tome skoro četvrt veka, bila je 1994.
Ne znam kako se zove mesto, ali mogu da pitam.

PS. A u Kragujevcu ko se zadesi neka traži kafanu koja se zove Naša kafana, u naselju Erdoglija. Savršenstvo roštilja.
4krofnica 4krofnica 21:45 17.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

I sladoled. Dobro, sladoleda ima u svakom gradu, to nije nista specifično.


Najslađi sladoled sam jela na crvenom moru, odeš ujutru sa nekim ribarima (izbegavaš skuplje, udobnije, varijante na fensi brodovima) u nekoj razdrndanoj barci i kreneš sa njima da gnjuraš po koralnim grebenima..dobiješ sumnjivu opremu sa kojom ne treba ulaziti previše duboko i ostatak dana provedeš ljuljuškajući se na otvorenom, bez vode i hrane..i onda, iznemogao i bez jasne predstave gde si i koliko možeš da izdržiš još (i koj krivak ti je sve to trebalo, mogao si lepo da odgledaš neki bbc specijal o tome, ali neee), odjednom se u daljini ukaže spas: plutajući homemade sladoled! gusarski tumaraju, pa na kog' naidju. kakva sreća naša dok smo jeli.

a od noviteta u gradu za klopu, probati knedle u G. Principa, odlične su (da mi je neko rekao da će to ići, rekla bih mu da lupeta.. kako se ja toga nisam setila, rrrazzbijam knedle!:)



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:00 17.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

PS. A u Kragujevcu ko se zadesi neka traži kafanu koja se zove Naša kafana, u naselju Erdoglija. Savršenstvo roštilja.

У Београду Национална кућа Чачанин.
То је један од оних тренутака кад пожелим да уђем у кухињу да видим шта му раде, месу. Платио бих само да гледам како га тамо спремају.
emsiemsi emsiemsi 22:02 17.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

nsarski
Kod nas su trotoari jako uski i tu nema gde da stoji štand, a i koliko znam postoji kazna za zauzimanje trotoara

Tako da ima dosta varijanti kupiš brzu hranu u radnji pa je jedeš dok ideš niz ulicu


Dobro, neka bude tako. Mada možeš kombi da parkiraš negde na ulici. Ali, kakav izbor hrane imaš? Nekad su bile pržene girice (barem u Bg.-u), danas to možeš da kupš na pijaci, ali ne u gradu.

Ја гирице углавном јео у Скадарлији - купим гирице и пиво и извалим се испред платна (са пројектором) и гледам НБА утакмице.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 22:03 17.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

Telepatija.

Htela da prijavim da sam jela danas girice posle sto godina u Zemunu, kad Nsarski ih spomenuo, ove su bile ok, ima boljih.

Index koji je spomenut znam...kao i popularnost istog u NS, vsljda ima i neka fora gde je najbolji, neko mesto na M.

Ovo sto spominje Krofnica je simpa skroz, bejah tamo, sledila sam suludog arapina vodica, plivajci za njim, brodovi su ostali daleko iza zajedno sa mojima. Ne znam sta mi bi da se ne prepadnem, ajkule i slicni tripovi. Jata riba u bojama i korale pamtis za ceo zivot. Sladoled nisam videla.

Dobro, aj sad i ja nesto da kazem sa nekog puta iz detinjstva. Da li je neko probao "picete", tako se izgovara, u Rimu kod Fontane di trevi. Ulicna klopa, nisam zaboravila tolike godine ukus.Kad bih cula da je jos neko probao, sjajno, kao vremeplov.

Ej a u Beogradu... i dalje su najbolje pljeske na Sajmu, one u lepinji. Skupe, male, ali ukus super, meni bar. Misterija je da li su junece ili nisu....
emsiemsi emsiemsi 22:08 17.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

jednarecfonmoi
Nsarski, vrlo mi je bio zanimljiv komentar, poredjenje ulicne hrane po svetu sa beogradskom ponudom.

Naravno da ne idu svi u fensi restorane.

Od navedene hrane sa beogradskih ulica mnogo volim kokice, al samo na nekim mestima su tople i tope se u ustima. Uzas kad se ohlade, stvrdnu.Kukuruz mozda pre kuvani, dugo ne videh. Kestenje sam volela, godinama nisam jela.

Virsle su bile u onim nekim crvenim kioscima superiska, kao i piroske na Terazijama kojihh se emsiemsi seca.

Да - јбт !
Две топле пирошке кроз прозор ресторана Атина.
Успут --- сада се на два, три места (Коларчева, угао код Инекса), затим у близини биоскопа Звезда ... може појести гирос, што и сам учиним. Углавном, ништа друго, с ногу, више нити не једем.
Успут 2 --- још увек је 'жива' пљескавичарница испод мале Москве, у Балканској, но, тамо сам последњи пута узео пљескавицу пре цца 3 године - а пре тога не памтим.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 23:30 17.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

Te piroske su zauvek nestale...verujem da i sad da neko to pokrene, cvetao bi mu posao.

Ne verujem i da bilo ko to vise pravi za prodaju, izaslo iz mode?

maksa83 maksa83 23:32 17.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

Te piroske su zauvek nestale...verujem da i sad da neko to pokrene, cvetao bi mu posao.

Ne verujem i da bilo ko to vise pravi za prodaju, izaslo iz mode?

Piroške sa sirom? To još uvek ima svaka old school pekara koja drži do sebe.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 23:43 17.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

maksa83
Te piroske su zauvek nestale...verujem da i sad da neko to pokrene, cvetao bi mu posao.

Ne verujem i da bilo ko to vise pravi za prodaju, izaslo iz mode?

Piroške sa sirom? To još uvek ima svaka old school pekara koja drži do sebe.



Moguce, stvarno ne videh godinama.

Je l si ti ikad probao te legendarne o kojima pisemo, na Terazijama?
maksa83 maksa83 00:14 18.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

Je l si ti ikad probao te legendarne o kojima pisemo, na Terazijama?

Naravno, s obzirom da sam odrastao praktično iza ćoška.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:20 18.06.2017

Re: локалпатриот хај кик

Новосађанин, а Београђанин. Потурица.

jednarecfonmoi jednarecfonmoi 01:41 18.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...



Makso...video si skoro po gradu slicno nesto?
blogovatelj blogovatelj 04:47 18.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

Sine ja danas odvalio cevape bolje od bilo kojih novopazarskih ili sarajevskih koje valjaju po Balkanu, usred Burnabyja. Pravi ih lik iz Knina u kafani istog imena.


Pre par nedelja mi se zalomilo da posle ko zna koliko godina (pet minimum) odem u Toronto kod Seje na ćevape. Došao mi bio drug iz Kragujevca, odrasli smo zajedno, vodao sam ga kojekuda, a onda je poželeo domaću papicu.
Elem, kod pomenutog Seje se mnogo štošta promenilo, firma dobija obrise pravog američkog fast fuda.
Burek i ćevapi su još uvek zadovoljavajući, ali nema više kuvane klope tipa sarme, punjene paprike, gulaš i sl. A roštiljske kobaje (na jaranskom se kaže suđukice) su im totalno drugi kvalitet. Od savršenstva su postale nešto odvratno.
blogovatelj blogovatelj 04:52 18.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

У Београду Национална кућа Чачанин.


Sad guglam, jel to na Rakovici nešto? Piše Čačanin, nema Nacionalna kuća.
emsiemsi emsiemsi 08:16 18.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

Lionsgate
Sine ja danas odvalio cevape bolje od bilo kojih novopazarskih ili sarajevskih koje valjaju po Balkanu, usred Burnabyja. Pravi ih lik iz Knina u kafani istog imena. Posle pale i baklave, majstorica poreklom iz Mostara.

A da upotpunim izvestaj, u emigraciji nestasica Knjaza Milosa, presao sam na italijanski San Bernardo. Sremska kobaja koju pravi lik iz Vancouvera a poreklom iz Sidskih Banovaca je i dalje najbolja sremska koju sam probao, a inace sam iz Srema...

Ovo cisto da Charlie ne kaze da seruckam samo o sockeye salmonu sa maple prelivom, krkam i nasu klopu

Алал вера земљаче !
Само ти ручкај !
И ми се патили јуче са неким роштиљем, једно 15 кила ... направили малу журкицу за нешто пријатеља итд...
Јбг, не може Србин да једе умерено, већ као да је 'из глади побегао'.
Но, зато сам јутрос дошао на своје.
Најпре сам утаманио качамак, па потом и нешто прженица.
emsiemsi emsiemsi 08:18 18.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

blogovatelj
Sine ja danas odvalio cevape bolje od bilo kojih novopazarskih ili sarajevskih koje valjaju po Balkanu, usred Burnabyja. Pravi ih lik iz Knina u kafani istog imena.


Pre par nedelja mi se zalomilo da posle ko zna koliko godina (pet minimum) odem u Toronto kod Seje na ćevape. Došao mi bio drug iz Kragujevca, odrasli smo zajedno, vodao sam ga kojekuda, a onda je poželeo domaću papicu.
Elem, kod pomenutog Seje se mnogo štošta promenilo, firma dobija obrise pravog američkog fast fuda.
Burek i ćevapi su još uvek zadovoljavajući, ali nema više kuvane klope tipa sarme, punjene paprike, gulaš i sl. A roštiljske kobaje (na jaranskom se kaže suđukice) su im totalno drugi kvalitet. Od savršenstva su postale nešto odvratno.

Ееее, мој Блоги !
Стариш - и то је разлог зашто 'ништа није као што је некада било'.
fijumau fijumau 08:51 18.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

blogovatelj
У Београду Национална кућа Чачанин.


Sad guglam, jel to na Rakovici nešto? Piše Čačanin, nema Nacionalna kuća.


Valjda je to ovo:
Klik

Nego, šta naručiti? :)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:07 18.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

blogovatelj
У Београду Национална кућа Чачанин.


Sad guglam, jel to na Rakovici nešto? Piše Čačanin, nema Nacionalna kuća.

Da.
tetris tetris 09:30 18.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

Da nije u pitanju guinea pig (zamorče)? To sam video da prave na roštilju, i baš bih voleo da probam.


Ja kad sam imao priliku, nisam imao volje . Možda što sam svedočio procesu spremanja. Da su samo izneli na sto skinuto sa "ražnja" i iseckano, verovatno bih "omastio brk"

octopus octopus 09:35 18.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

Predrag Brajovic
blogovatelj
У Београду Национална кућа Чачанин.


Sad guglam, jel to na Rakovici nešto? Piše Čačanin, nema Nacionalna kuća.

Da.[/quot

To bi dole kada se spustiš od pravca Banjice prema Kanarevom brdu pa sa desne strane? Bio sam pre nekoliko godina.

Meni nije loš ni Kosmaj u Cvijićevoj.

nsarski nsarski 09:52 18.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

Ja kad sam imao priliku, nisam imao volje . Možda što sam svedočio procesu spremanja. Da su samo izneli na sto skinuto sa "ražnja" i iseckano, verovatno bih "omastio brk"


Ah, lucky you! Moja filozofija glede ovakvih delicija je da sve treba probati jednom. Pa, ako ti se dopadne, posle probaj više puta. Ako ne, onda zaboravi. Makar znaš kakvog je ukusa.

Ja sam, na primer, na Tajlandu jeo one horseshoe crabs - živi fosil čoveče. I nije u pitanju kraba nego pauk, ali da ne cepidlačimo. Kad je okreneš, mesa nema uopšte.




Medjutim, ima ikre. Baciš je na roštilj, i jedeš ikru sa začinima (luk, ljuta parika, itd.) Ništa specijalno, ne bih naručio u kafani, ali ako bi mi ponudili ne bih odbio.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:00 18.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

Ja sam, na primer, na Tajlandu jeo one horseshoe crabs - živi fosil čoveče. I nije u pitanju kraba nego pauk, ali da ne cepidlačimo. Kad je okreneš, mesa nema uopšte.

Да, али зато има плаву крв, која се прикупља и користи у медицинским анализама јер је савршени детектор присуства бактерија.



Limulus amebocyte lysate (LAL) is an aqueous extract of blood cells (amoebocytes) from the Atlantic horseshoe crab, Limulus polyphemus. LAL reacts with bacterial endotoxin lipopolysaccharide (LPS), which is a membrane component of gram negative bacteria. This reaction is the basis of the LAL test, which is then used for the detection and quantification of bacterial endotoxins.
nsarski nsarski 10:07 18.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

Да, али зато има плаву крви, која се прикупља јер је савршени детектор присуства бактерија.


E, ovu zanimljivost nisam znao! Šta sve čovek nauči na blogu o hrani...
eloy eloy 11:11 18.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...



Pogledaj nogice reš pečene hrskave. Da li im seku noktiće pre ražnja ?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:59 18.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

alselone
Kvalitet rostilja sa ulice je znacajno propao poslednjih godina. Ali kao sto kaze Brajovic to je nasa realnost.

Логично да је опао квалитет, кад је опала и плата и куповна моћ, за једно 10%.



CG februar je 511€, evo LINKA.
tetris tetris 20:39 18.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

Ah, lucky you! Moja filozofija glede ovakvih delicija je da sve treba probati jednom.


Sad kad se osvrnem, mislim da sam pogrešio što nisam bar probao. S' druge strane, sećam se da je bilo svakavkih đakonija koje sam takođe prvi put probao u životu, tako da mi u tom momentu uopšte nije nedostajao guinea pig
emsiemsi emsiemsi 21:01 18.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

Predrag Brajovic
alselone
Kvalitet rostilja sa ulice je znacajno propao poslednjih godina. Ali kao sto kaze Brajovic to je nasa realnost.

Логично да је опао квалитет, кад је опала и плата и куповна моћ, за једно 10%.



CG februar je 511€, evo LINKA.

Еееее, али за годину, најдуже две ...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:14 18.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

Еееее, али за годину, најдуже две ...

У праву си: за годину-две и Србији ће да сване, као што јој је увек свањивало ако би је неки пореклом Црногорац водио, као, рецимо, краљ Александар Први, чији узорни црногорски дијалект има забележен и на снимку -- што Црна Гора одњише то росним цвећем мирише:

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:59 18.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

као што јој је увек свањивало ако би је неки пореклом Црногорац водио, као, рецимо, краљ Александар Први,


E jes' nam pod njim svanulo :)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:04 18.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

E jes' nam pod njim svanulo :)

Ал' није да нема нагласак, из ђедовине...

Узгред, мој отац је похађао краљеву подофицирску школу у Ћуприји. И увек ми је наглашавао како су тада црногорство сагледавали као регионалну одредницу, као кад за неког данас кажеш да је Шумадинац или Пречанин.
emsiemsi emsiemsi 05:18 19.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

Predrag Brajovic
Еееее, али за годину, најдуже две ...

У праву си: за годину-две и Србији ће да сване, као што јој је увек свањивало ако би је неки пореклом Црногорац водио, као, рецимо, краљ Александар Први, чији узорни црногорски дијалект има забележен и на снимку -- што Црна Гора одњише то росним цвећем мирише:


Ооооо, јеботе патак (црногорски) !
emsiemsi emsiemsi 12:23 21.06.2017

Re: Nego, ja sam hteo o drugom...

Predrag Brajovic
E jes' nam pod njim svanulo :)

Ал' није да нема нагласак, из ђедовине...

Узгред, мој отац је похађао краљеву подофицирску школу у Ћуприји. И увек ми је наглашавао како су тада црногорство сагледавали као регионалну одредницу, као кад за неког данас кажеш да је Шумадинац или Пречанин.

Нормално !
Него како !?
eloy eloy 11:18 18.06.2017

Papua


O njihovom kulinarstvu se slabo piše. Šta li imaju od specijaliteta?





nsarski nsarski 11:25 18.06.2017

Re: Papua

O njihovom kulinarstvu se slabo piše. Šta li imaju od specijaliteta?


Bogami, uglavnom jedu razno korenje, kestenje, biljke raznih vrsta, manje životinje, ribe i kornjače. Ja imam ovu knjigu:



A ovaj rasistički prilog ti ne služi na čast.
eloy eloy 11:37 18.06.2017

Re: Papua

A ovaj rasistički prilog ti ne služi na čast.


hahahahaha rasistički ? Taman posla. Vidiš to je tebi palo na pamet meni se svideo vic. Različita nabaždarenost mozga bez koje bi ovaj svet bio monoton. Kako li bi tek izgledalo sa aspekta kvantne fizike ? Fatamorgana.
nsarski nsarski 14:34 18.06.2017

Re: Papua

hahahahaha rasistički ?

Pa, ima i gori izraz koji opisuje sadržaj lobanje nekog ko čitavu rasno/etničku grupaciju karikaturalno i stereotipno svrstava u kanibale, ali ja ga nisam iskoristio. Ne bi ti to shvatila.
eloy eloy 18:23 18.06.2017

Re: Papua

ko čitavu rasno/etničku grupaciju karikaturalno i stereotipno svrstava u kanibale, ali ja ga nisam iskoristio.


Vidi može i ovako. Recimo ja mislim da su 2+2=5 i to me veseli do besvesti. Ti zasigurno znaš da su 2+2=4 ali te nervira zašto je 4. Lepo je da živiš i pustiš druge da žive, baš bi bio baja ovako jbg.

,,Kanibali od Brazila do Indije

Jugoistočna Papua Nova Gvineja

Pleme Korovai jedno je od poslednjih na svetu koje praktikuje kanibalizam svakodnevno. Ako uzvodno pratite tok reke Ndeiram kabur velike su šanse da ćete postati deo gozbe ovog plemena. Topli mozak vračeva smatraju posebnom poslasticom koja se jede iz magijskih razloga, jer se pretpostavlja da je kad god umre član plemena uzrok smrti delovanje crne magije. Korovai ne priznaju prirodnu smrt.Zato nalaze člana plemena koga je opseo "zloduh", ubijaju ga i pojedu kako bi se spasili ostaliSmatra se da su članovi Korvai plemena pojeli Majkla Rokfelera, sina njujorškog guvernera Nelsona Rokfelera. On je 1861. nestao prilikom ekspedicije na Papua Novoj Gvineji. Njegovo telo nikad nije pronađeno.

Fidži — kanibalska ostrva,Indija — dolina Ganga.Brazil,Demokratska Republika Kongo,Liberija,Nuku Hiva, Francuska Polinezija,Kambodža etc,,
nsarski nsarski 05:30 19.06.2017

Re: Papua

Pa, ajde da ti odgovorim, mada mi je cela ideja rasprave s tobom odbojna.
Ako si čitao Levi Strauss-a, onda ćeš razumeti ovo dole napisano.
Kanibalizam nije običaj, ili ustaljena praksa, nekih "divljih plemena" da se hrane ljudskim mesom. To je besmisleno. Kanibalizam je, najpre, socijalni ritual.
U "našim" plemenima se nepoželjni ljudi (ubice, kriminalci svih vrsta) izopštavaju iz socijale tako što ih smeštamo u zatvore, logore i, generalno, izolaciju. Mi ih iz "sebe" izbacujemo.
Kod onih koji praktikuju kanibalizam (koji je danas skoro nepostojeći), on služi da se nepoželjni "apsorbuju", da tako kažem. Ritualno se komadić takve osobe pojede i tim činom se ona eliminiše iz zajednice. Apsorpcija naspram izolacije.

Tvoja priča o Rokfeleru je običan bulshit - moguće da su Papuanci konzumirali delić njegovog tela, ali implikacija da su ga oglodali do koske je apsurdna. Naravno, nama "eliminatorima" priče o tome da je Mr. Rokfeler ispečen na ražnju i do koske pojeden sasvim odgovara.

Evo, iz eseja "We are all cannibals" C.L. Strauss-a.

So varied are the modalities of cannibalism, so diverse its real or supposed functions, that we may come to doubt whether the notion of cannibalism as it is currently employed can be defined in a relatively precise manner. It dissolves or dissipates as soon as one attempts to grasp it. Cannibalism in itself has no objective reality. It is an ethno­centric category: it exists only in the eyes of the societies that pro­scribe it.”—Claude Lévi-Strauss.

A on bi za ta pitanja trebao da bude stručnjak - godine je proveo u Amazoniji.

Ostajem pri tome da je tvoje karikaturalno viđenje Aboridžina, ili zabavljanje takvim viđenjem, rasističko.


Za detaljniju analizu kanibalizma, ovo je dobar LINK


principessa_etrusca principessa_etrusca 07:42 19.06.2017

Re: Papua

On je 1861. nestao prilikom ekspedicije na Papua Novoj Gvineji. Njegovo telo nikad nije pronađeno.

Ово ме је подсетило на речи принца Филипа студенту који се вратио са пешачења по Папуи: успео си да те не поједу!

А Мајкла Рокфелера је вероватно појео неки крокодил.
nikvet pn nikvet pn 08:24 19.06.2017

Re: Papua

nsarski
ne služi na čast.


Госн професоре, ето видиш како правилно функционишу узрочно-последичне везе.

Поменеш писменост неписменом или част нечастивом и шта?

Добијеш жучан рафал, логично.
eloy eloy 15:59 19.06.2017

Re: Papua

Ostajem pri tome da je tvoje karikaturalno viđenje Aboridžina, ili zabavljanje takvim viđenjem, rasističko.


Koga boli pri čemu ti ostaješ. Kakav smor od čoveka. Implozija samoljublja.
tasadebeli tasadebeli 01:48 22.06.2017

Re: Papua

nsarski

Kanibalizam je, najpre, socijalni ritual.

Apsorpcija naspram izolacije.




Професоре, ар ју фамилијар вид д Шму(п)?








"Revenge against your enemies is serving them as a cold dish." (Claude Lévi-Strauss) (ЛИНК)


Пре неких десетак година, тачније 2005, часопис Култура (себе су поднасловили као "часопис за теорију и социологију културе и културну политику" и излазили су као четворомесечник Завода за проучавање културног развитка - ЛИНК, али одавно нисам видео неко њихово ново издање по књижарама) објавио је сјајан тематски двоброј, зборник радова, под називом "Култура сваштоједа" - ЛИНК.

И ту сам нашао још тада један цитат Леви-Строса на који ме је подсетило ово овде што си ти цитирао (на жалост, нисам имао никада у рукама "Сви смо ми канибали" ):

"У језику коко јао са полуострва Јорк, реч кута кута има двоструко значење - инцест и канибализам и то су хиперболичке форме сексуалног општења и конзумације људског меса" (Мислим да је ово из "Дивља мисао" ).

(А уједно и хиперболичка форма конзумације меса уопште, било које животиње, јер је Леви-Строса ту цитирао Клод Фишле у свом есеју "Месо, подела и социјални поредак" ) (Фишле - ЛИНК)


А био је снимљен пре, па богами скоро двадесетак година, један сјајан филм са темом канибализма.

Сјајан филм.

Зове се "Изгладнели" (Ravenous). (ЛИНК)





Занимљива је то тема када се гледа њена повезаност са симболима, митовима и друштвеним структурама различитих култура.

"He that fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster."
Черевићан Черевићан 12:30 18.06.2017

per se

što bi neko naš mozda pomislio


живот сав нам мозаичан
треба смислит' сваки део
како TO би се постигло
ако неби. . доообро јео
majkahrabrosti majkahrabrosti 08:01 19.06.2017

Re: per se

Sticky rice......durian ...nesto najlepse i nezaboravno.....durian se ne izvozi ....trebalo mi je 3 godine da ga zavolim u maleziji i tajlandu ......jak neprijatan miris ....tako sam mislila samo prve tri godine a potom.....raj na zemlji .....






tasadebeli tasadebeli 00:00 22.06.2017

Муке и страхови по Дебелом

(Јер само је један и једини, уан енд онли, Дебели на овом Блогу Б92.)

Елем, извини Једна реч, немој мислити да те игноришем, па ме нема у коментарима овде.

Него ти је бед тајминг за овакав текст што се мене тиче.

Постим, брате сестро, па ми је пролазак кроз овај текст и све коментаре дошао као тешко искушење... Још има и слика! Е, оца вам мангупског! Скупљам у лаворе воду која ми иде на уста...

Али издржао сам до краја и све коментаре прочитао, а нисам подлегао искушењу и отрчао до ћевабџинице у комшилуку.

Надам се да ми због тога преко лета следи награда у виду женских погледа на плажи неких жена које имају макар малкице мање од 70 година.






Морам још и ово рећи.

После оне расправе о канибализму, јавили су ми се и први страхови током овог поста (мислим, поста кад постим, по црквеном календару, а не кад пишем пост на Блогу).

Наиме, и моји у кући посте. Ево већ недељу дана као и ја...

И сада, пошто сазнадох овде свашта о људождерима и том друштвеном обреду, примећујем да су ови моји у кући почели од јуче да ме некако чудно гледају, са неком чежњом у очима. Па сада већ спавам ноћу са једним оком отвореним.

Знам и сам како им изгледам када ме погледају, овако Дебелог и слатког, као једно огромно гини пиг.

Не морају они да ми кажу о чему у тим тренуцима размишљају... Знам то и сам... Ем утоле глад, ем апсорбују мене непожељног у племену...

Разумем их... И ја бих самог себе појео када се погледам у огледало.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana