Astrologija

Banana države

niccolo RSS / 14.09.2017. u 19:09

Krajnje bizaran slučaj.

 

Ukrajinski ambasador na nekakvom skupu izjavi kako "Kao strani diplomata ovde u Beogradu, primetio sam da ima uticaja politike na policiju, znam da policajci nikad ne stopiraju diplomatska vozila i nikad nas ne kažnjavaju, što nije dobro. Na autoputu mi smo svi isti ljudi. Kad idemo malo brže, uvek gledaju u drugu stranu".

 

Na to skoči srpsko Ministarstvo unutrašnjih poslova pa kaže kako “Povodom izjave ambasadora Ukrajine o nekažnjavanju saobraćajnih prekršaja koje počine diplomate u Srbiji, Ministarstvo unutrašnjih poslova saopštilo je da takva praksa ne postoji, već da se zakon dosledno primenjuje na sve.

 

MUP navodi da je tokom 2015. godine otkriveno ukupno 170 prekršaja diplomatsko -konzularnih predstavništava u Srbiji, u 2016. otkriveno je 156, dok je ove godine otkriveno 78 prekršaja.

 

"Vozilom Ambasade Ukrajine učinjena su četiri prekršaja i to u toku 2015. godine", precizira se u saopštenju MUP-a i ističe da se zakon jednako primenjuje kako prema našim građanima, tako i prema strancima i osobama iz diplomatsko - konzularnih predstavništava.”

 

I još završe patetičnom rečenicom:

 

"Nikome nećemo dozvoliti da ugrožava bezbednost naše dece".

 

Izgleda da je u dvema banana državama sasvim moguće da ambasador ne zna da kao diplomata ima imunitet od kažnjavanja (uspostavljen još Bečkom konvencijom iz šezdeset i neke) i da je to razlog zašto ga se ne kažnjava za saobraćajni prekršaj, a ne u tome što politika utiče na policiju, kao i da policija ne zna za postojanje tog istog imuniteta, pa tvrdi kako se zakon jednako primenjuje i na osobe iz diplomatsko – konzularnih predstavništava, zaobilazeći da kaže koliko je kazni izrečeno po osnovu tih "otkrivenih" prekršaja. Potpuno paralelna stvarnost…

 



Komentari (48)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nask nask 20:35 14.09.2017

Rusima zlato

Ovde u NL gotovo polovina diplomatsko imunih plaća kazne. Ranglista neplatiša: Rusi, Kinezi i UAR. NL diplomate u inostranstvu navodno plaćaju (kaže ministar unutrašnjih poslova) sve kazne koje im stignu, samo nisam našao da li kazne plaćaju same diplomate ili ja kroz porez.

Nije diplomata ali mu verovatno kazna nije ni stigla.

zilikaka zilikaka 20:50 14.09.2017

Re: Rusima zlato

Ovo na Ibarskoj, Ćelije?
Pre par dana smo tamo popili kafu i baš videla taj natpis, al bez kamiona.
nask nask 21:14 14.09.2017

Re: Rusima zlato

Da.
niccolo niccolo 21:16 14.09.2017

Re: Rusima zlato

Ovde u NL gotovo polovina diplomatsko imunih plaća kazne. Ranglista neplatiša: Rusi, Kinezi i UAR.

Pa to, ako neće ne moraju, imaju imunitet. Međutim, ovaj slučaj je bizarniji zato što sam ambasador to kaže. Hajde da je neki 15. pomoćnik trećeg sekretara, pa da ga zaustaviš. A ambasador još ima pravo da se vozi sa zastavom države koju predstavlja. I zamisli ti sad saobraćajca koji zaustavlja ambasadorov auto koji po auto-putu piči 140 na sat. To se jednostavno ne radi...
gedza.73 gedza.73 21:19 14.09.2017

Re: Rusima zlato

Nije diplomata ali mu verovatno kazna nije ni stigla.

Jedino ako je zatvorio traku za izlaz (ne vidi se na slici levo od kamiona ali mi se čini da čak i neiskusan vozač može da prođe a da mu ne zasmeta Smoki).
Kaznu ne mogu da mu napišu, može samo pumpadžija da ga zamoli da pomeri kamion.

A gde mučenici da stanu kad prave pauzu? Kad je gužva na parkingu jedva možeš da se usuljaš kamion, ako nastaviš pišu ti kaznu, na SOS-u zabranjeno...

niccolo niccolo 21:21 14.09.2017

Re: Rusima zlato

Ma meni to liči na fotošop, što bi pisalo samo kamiona, parkiranje putničkih automobila nije zabranjeno? Ili autobusa...
gedza.73 gedza.73 21:28 14.09.2017

Re: Rusima zlato

niccolo
Ma meni to liči na fotošop, što bi pisalo samo kamiona, parkiranje putničkih automobila nije zabranjeno? Ili autobusa...

Kad je gužva staješ gde god možeš da provučeš kabinu. To često bude do samog izlaza sa pumpe (uključivanja na autoput).
Možda su napisali kako kamioni ne bi 'zatvarali' taj izlaz.
nask nask 21:30 14.09.2017

Re: Rusima zlato

Ma meni to liči na fotošop


Na ovom blogu kačim isključivo fotografije (ako su sa Imgura) koje sam ja ili moja deca uslikali.
niccolo niccolo 21:33 14.09.2017

Re: Rusima zlato

Aaa, sorry, ja mislio neka ilustracija sa neta.
nask nask 21:33 14.09.2017

Re: Rusima zlato

Međutim, ovaj slučaj je bizarniji zato što sam ambasador to kaže.


Pa verovatno se i Ukrajini postaje ambasador ako si sinovac grobarevog kamenoresca.
nask nask 21:34 14.09.2017

Re: Rusima zlato

Aaa, sorry, ja mislio neka ilustracija sa neta.


np
niccolo niccolo 21:34 14.09.2017

Re: Rusima zlato

nask
Međutim, ovaj slučaj je bizarniji zato što sam ambasador to kaže.


Pa verovatno se i Ukrajini postaje ambasador ako si sinovac grobarevog kamenoresca.

Otud i naslov
nask nask 21:37 14.09.2017

Re: Rusima zlato

Kaznu ne mogu da mu napišu, može samo pumpadžija da ga zamoli da pomeri kamion.


Pretpostavljam da je to privatni teren, možda niccolo zna kako se u tom slučaju rešava nedozvoljeno parkiranje.
niccolo niccolo 21:42 14.09.2017

Re: Rusima zlato

To nije nedozvoljeno parkiranje u smislu saobraćajnih propisa (barem ne vidimo da li ima s desne strane i znak za zabranjeno parkiranje, ali pretpostavljam da nema). Što kaže Gedža može samo pumpadžija da mu kaže da se pomeri.
zilikaka zilikaka 21:43 14.09.2017

Re: Rusima zlato

što bi pisalo samo kamiona, parkiranje putničkih automobila nije zabranjeno?

Zato što tamo stvarno nemaš zgodno mesto za kamione a za auta ima parking.
Mada, vidiš, autobusi...
niccolo niccolo 21:53 14.09.2017

Re: Rusima zlato

Deluje da je Gedža u pravu...
nask nask 21:54 14.09.2017

Re: Rusima zlato

To nije nedozvoljeno parkiranje u smislu saobraćajnih propisa


Recimo da se baja parkira na tvom prilaznom putu do kuće, je li možeš da zoveš pandure/pauka, da ga sam sklanjaš ili parnica pa se sudi sledećih dvaes godina.
zilikaka zilikaka 21:58 14.09.2017

Re: Rusima zlato

nask
To nije nedozvoljeno parkiranje u smislu saobraćajnih propisa


Recimo da se baja parkira na tvom prilaznom putu do kuće, je li možeš da zoveš pandure/pauka, da ga sam sklanjaš ili parnica pa se sudi sledećih dvaes godina.

Si nekad bio kod advokata?
Prvo te pusti da ispričaš šta imaš a onde te odmah pita: "Da tužimo?"
niccolo niccolo 22:06 14.09.2017

Re: Rusima zlato

je li možeš da zoveš pandure

To da, mada iskreno nemam pojma kako bi izgledalo sklanjanje kamiona ako vozač neće sam da ga pomeri. Verovatno ima neka procedura i za to, barem u uređenim zemljama ako ništa...
nask nask 22:10 14.09.2017

Re: Rusima zlato

Si nekad bio kod advokata?


Svake godine po jedno par nedelja. Sad mi malo blam, maltretiram niccola, a brat i snaja su mi oboje advokati.

Ali nisu na ovom svecki poznatom blogu.
nask nask 22:39 14.09.2017

Re: Rusima zlato

Evo jedna da ne ispadne da samo mi umemo nedozvoljeno da se parkiramo



ispod znaka piše: važi i za bankinu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:13 15.09.2017

Re: Rusima zlato

nask

Svake godine po jedno par nedelja. Sad mi malo blam, maltretiram niccola, a brat i snaja su mi oboje advokati.

Ali nisu na ovom svecki poznatom blogu.


Kako bre nisu, šta im je?!
tyson tyson 16:58 15.09.2017

Re: Rusima zlato

Nije diplomata ali mu verovatno kazna nije ni stigla.

Pa ko da ga kazni, OMV?


gedza.73 gedza.73 18:26 15.09.2017

Re: Rusima zlato

To da, mada iskreno nemam pojma kako bi izgledalo sklanjanje kamiona ako vozač neće sam da ga pomeri. Verovatno ima neka procedura i za to, barem u uređenim zemljama ako ništa.

Ako ugrožava saobraćaj (stao na kolovoz ispred nečijeg ulaza u dvorište), napišu mu kaznu na licu mesta i pozovu kamionsku šlep službu. Ali mislim da se to vrlo retko dešava.
Čak i na parkinzima kad se napravi velika gužva pozovu svoju službu (ili onu sa kojom imaju ugovor) koja prođe pod rotacijom, obiđu ceo parking i ako neko baš drsko stoji na putu zamole ga da se pomeri.
Retko koji normalan kamiondžija hoće da zakrči put pa da ga u pola noći pomeraju kako bi druge kolege ranoranioci izašle s parkinga.

Pa ko da ga kazni, OMV?

marco_de.manccini marco_de.manccini 18:45 15.09.2017

Re: Rusima zlato

Налетим скоро на неког камионџијског диспечера и исприча ми причу у рангу "se non è vero, è ben trovato".

Елем, паркира човек преко ноћи 18-вилер на неком од оних бесконачних Волмартових паркинга, а сутра ујутру кад су почели да долазе људи затекну камион те га нађу телефоном и кажу му да ће у року од пола сата да га склоне, а он, да би их зајебао и себи дао времена да стигне да га сам склони, њима каже "не дирајте, има бомба унутра".

Нису дирали, али прошао би боље да је ипак само платио шлепање.

blogov_kolac blogov_kolac 23:46 14.09.2017

Banana (ali ne i po Frojdu) od drzave

Stvarno me briga za sitne diplomatske saobracajne prekrsaje, i kako ih ko tumaci, a kako ih ko i gde sankcionise, i ne mislim da ovu krajnje nebitnu pricu treba dodatno naduvavati, i da je nesto posebno vredna posebnog bloga.

Ono sto je moje stvarno pitanje za danasnju Vucicevu Srbiju i njenu Dacicevu diplomatiju koji nas navodno vode u porodicu evropskih naroda okupljenih oko Evropske Unije, sto svakako podrazumeva i izvestan sistem vrednosti (u nasem slucaju makar deklarativno), a to je:

- Sta neki (belo)svetski diktator i tiranin treba da uradi ili napravi da bi dobio osudu od zvanicne Srbije i njene diplomatije??!?

Ne, necu da se vracam na slucaj sirijskog satrapa Basara al Asada koji je zarad svoje fotelje, i privremene dominacije izrazito manjinskih šiita nad sunitima posle vojnog puca od pre skoro pola veka - zrtvovao citav jedan narod i drzavu staru par hiljada godina, a jedina zemlja clanica ili kandidat za clanstvo u EU od koje nije dobio nijednu makar deklarativnu osudu je upravo Srbija. Moje pitanje se odnosi na poslednju epizodu klinickog ludila severnokorejskog rezima i diktatora koji javno saopstavaju da ce svoje nuklearno oruzje kada ga dovoljno usavrse aktivno koristiti kao argument ucena, i "konacno resenje" rezima za sopstvenu neogranicenu vlast za sva vremena, cime se salje opasna poruka svim ludacima sirom sveta ako kojim slucajam negde docekaju svojih 5 minuta na vlasti, kako da ih zacementiraju vo vjeki vjekov za sva vremena. Ako ovaj Kim Dzong-Un sa svim stravicnim stvarima koje se desavaju u njegovom privatnom zatvoru od drzave, i suludim spoljnopolitickim delovanjem poput testiranja raketa koje bi u najskorijoj buducnosti trebale nositi nuklearne glave, tako sto se one npr ispaljuju preko stomilionskog Japana... znaci ako neko takav od nas ne dobije nikakvu makar deklarativnu osudu, moje pitanje je sta neki tiranin treba da uradi u svojoj drzavi svome narodu, ili da ugrozava citav region u kome se nalazi - pa da zavredi makar deklarativnu osudu Vuciceve Srbije i Daciceve diplomatije? Ili barem da nam se kaze dokle cemo da glumimo da idemo ka EU, kada mi sve sto ona predstavlja (sa izuzetkom dobrog standarda) vecinski iskreno ne podrzavamo, ne razumemo, preziremo, i drzimo se i dalje posthladnoratovskih kvazi-ideoloskih matrica i sistema vrednosti koje nam je odredio pokojni Slobodan Milosevic.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 06:49 15.09.2017

Re: Banana (ali ne i po Frojdu) od drzave

Ne, necu da se vracam na slucaj sirijskog satrapa Basara al Asada koji je zarad svoje fotelje, i privremene dominacije izrazito manjinskih šiita nad sunitima posle vojnog puca od pre skoro pola vek

Ти стварно мислиш да је то тако једноставно?
Тамо су Асад и Руси good guys, као другде Амери и екипица. Уз комплетну папазјанију од 15 зараћених страна.

Мало дистанце од MSM није згорег.
eloy eloy 08:25 15.09.2017

Re: Banana (ali ne i po Frojdu) od drzave

diplomatiju koji nas navodno vode u porodicu evropskih naroda okupljenih oko Evropske Unije,


Vode,vode preko vode do slobode.....

ŽAN-KLOD JUNKER otvoreno poručio: SRBIJA NEĆE U EU NI 2019. GODINE - A MOŽDA NI DUGO POSLE TOGA!
Do kraja mandata Evropske komisije neće biti ulaska zemalja Zapadnog Balkana u EU, a svaka nova članica mora da prihvati sve naše vrednosti, poručio Junker! Srbija, dakle, mora da prizna Kosovo, uvede sankcije Rusiji i uđe u NATO?!


niccolo niccolo 09:12 15.09.2017

Re: Banana (ali ne i po Frojdu) od drzave

Stvarno me briga

To je zato što ne uviđaš da su ovo i to tvoje dva pojavna oblika istog problema. Kao što naše ministarstvo unutrašnjih ne zna za imunitet, pa mora da se pokriva patetičnim floskulama kako niko neće da ugrožava sigurnost naše dece, tako i ministarstvo spoljašnjih ne zna kada treba da se oglasi o nekom pitanju, a kada ne. Drugim rečima rečeno, kao što su i ovi prvi zagledani u svoj pupak pa veruju da moraju da se brane jer im se čini da su napadnuti (mučki i s leđa), tako su i ovi drugi identično zagledani u svoj pupak pa im se jebe za svetske događaje.
nask nask 10:51 15.09.2017

Re: Banana (ali ne i po Frojdu) od drzave

ŽAN-KLOD JUNKER otvoreno poručio: SRBIJA NEĆE U EU NI 2019. GODINE - A MOŽDA NI DUGO POSLE TOGA!
Do kraja mandata Evropske komisije neće biti ulaska zemalja Zapadnog Balkana u EU, a svaka nova članica mora da prihvati sve naše vrednosti, poručio Junker! Srbija, dakle, mora da prizna Kosovo, uvede sankcije Rusiji i uđe u NATO?!


Neki link?
eloy eloy 11:08 15.09.2017

Re: Banana (ali ne i po Frojdu) od drzave


Neki link?


http://informer.rs/vesti/politika/152167/ZAN-KLOD-JUNKER-otvoreno-porucio-SRBIJA-NECE-GODINE-MOZDA-DUGO-POSLE-TOGA
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2017&mm=09&dd=14&nav_category=1262&nav_id=1303663
http://www.telegraf.rs/vesti/politika/2895435-srbija-u-eu-ne-pre-2019-junker-o-prosirenju-i-zapadnom-balkanu-foto
https://rs.sputniknews.com/evropa/201709131112654054-junker-clanstvo-turska-eu/
http://www.blic.rs/vesti/politika/junker-najavio-strategiju-moguceg-ulaska-srbije-u-eu-2025-godine/jkmx3kh
blogov_kolac blogov_kolac 12:06 15.09.2017

Re: Banana (ali ne i po Frojdu) od drzave

Predrag Brajovic
Ne, necu da se vracam na slucaj sirijskog satrapa Basara al Asada koji je zarad svoje fotelje, i privremene dominacije izrazito manjinskih šiita nad sunitima posle vojnog puca od pre skoro pola vek

Ти стварно мислиш да је то тако једноставно?
Тамо су Асад и Руси good guys, као другде Амери и екипица. Уз комплетну папазјанију од 15 зараћених страна.

Мало дистанце од MSM није згорег.
Naravno da je jednostavno. Osudjivanjem pojedinih konkretnih akcija te automatski ne svrstava ni na jednu stranu u nekom sukobu, vec vise govori o principima kojih se pridrzavas. Sa stanovista neke prosecne clanice EU, drzava koja je na celom Bliskom Istoku politicki, ideoloski, kulturoloski, ekonomski, vrednosno... itd... itd... nekako najsrodnija/najkompatibilnija Evropi svakako je drzava Izrael, a tu je svakako i poseban odnos prema Jevrejima zbog ogromne tragedije koju su proziveli na evropskom tlu tokom WW2, plus indirektno saveznistvo posto i EU i Izrael imaju posebne veze sa USA. Pa opet, uprkos svemu tome, slucajevi kada su clanice EU podrzavale rezolucije UN ili neke druge medjunarodne mehanizme kojima se (bar deklarativno) osudjivala neka konkretna akcija Izraela broje se u stotinama...

Ako je nama uvek toliko tesko da osudimo nekog tiranina, da je danas potpuno nejasno sta on treba da uradi da bi se tako nesto dogodilo sa strane ove nase "neutralne" Srbije, kako to da je od svih clanica/kandidata EU bas samo nama i nasoj nazovi diplomatiji toliko "lako" da diktatore branimo, podrzavamo, pravdamo, pa cak i nagradjujemo? Poslednje visoko strano odlikovanje koje su dobili diktatori Ugo Cavez i Fidel Kastro stiglo im je iz Vucic/Nikolic/Dacic Srbije, a proslog proleca nase visoko drzavno odlikovanje nije zaobislo aktuelnog sudanskog predsednika, koji je inace potpuno izolovan u svetu zbog kljucne uloge u gradjanskom sukobu u toj zemlji pocetkom veka kada je par stotina hiljada ljudi stradalo, a par miliona raseljeno.

Nocas je onaj ludi severnokorejski debeljuca opet testirao svoj najnoviji projektil tako sto ga je ispalio preko Japana, a kada je ne tako davno prethodni put to uradio, jedina od drzava koje (makar deklarativno) gravitiraju ka Briselu koja to nicim nije osudila bila je Srbija, sto ce se pretpostavljam opet ponoviti.

nask nask 14:48 15.09.2017

Re: Banana (ali ne i po Frojdu) od drzave

Neki link?


Do 2019 je i rok trajanja ove komisije pa je i Junkerova izjava sasvim na mestu. A do 2025, pa daj Bože da mi za samo osam godina steknemo uslove* da budemo član EU, a da li ćemo se u tom slučaju pridruživat ja bih da se referendumom odluči.

*Od svih uslova Kosovo će biti naj...
tyson tyson 17:08 15.09.2017

Re: Živili drugovi Asad i Kim!

Ne, necu da se vracam na slucaj sirijskog satrapa Basara al Asada koji je zarad svoje fotelje, i privremene dominacije izrazito manjinskih šiita nad sunitima posle vojnog puca od pre skoro pola veka - zrtvovao citav jedan narod i drzavu staru par hiljada godina, a jedina zemlja clanica ili kandidat za clanstvo u EU od koje nije dobio nijednu makar deklarativnu osudu je upravo Srbija. Moje pitanje se odnosi na poslednju epizodu klinickog ludila severnokorejskog rezima i diktatora koji javno saopstavaju da ce svoje nuklearno oruzje kada ga dovoljno usavrse aktivno koristiti kao argument ucena, i "konacno resenje" rezima za sopstvenu neogranicenu vlast za sva vremena, cime se salje opasna poruka svim ludacima sirom sveta ako kojim slucajam negde docekaju svojih 5 minuta na vlasti, kako da ih zacementiraju vo vjeki vjekov za sva vremena. Ako ovaj Kim Dzong-Un sa svim stravicnim stvarima koje se desavaju u njegovom privatnom zatvoru od drzave, i suludim spoljnopolitickim delovanjem poput testiranja raketa koje bi u najskorijoj buducnosti trebale nositi nuklearne glave, tako sto se one npr ispaljuju preko stomilionskog Japana... znaci ako neko takav od nas ne dobije nikakvu makar deklarativnu osudu, moje pitanje je sta neki tiranin treba da uradi u svojoj drzavi svome narodu, ili da ugrozava citav region u kome se nalazi - pa da zavredi makar deklarativnu osudu Vuciceve Srbije i Daciceve diplomatije? Ili barem da nam se kaze dokle cemo da glumimo da idemo ka EU, kada mi sve sto ona predstavlja (sa izuzetkom dobrog standarda) vecinski iskreno ne podrzavamo, ne razumemo, preziremo, i drzimo se i dalje posthladnoratovskih kvazi-ideoloskih matrica i sistema vrednosti koje nam je odredio pokojni Slobodan Milosevic.

A odakle ti uopšte ideja da se država Srbija ne slaže sa politikom Sirije i Severne Koreje, e da bi ih osuđivala za bilo šta?

A drugo, trebaće ta Sirija da se obnavlja posle agresije i građanskog rata; trebaće Koreja da se obnavlja posle nuklearnog rata. Zašto bi Srbija sebi i svojim firmama zatvarala vrata u budućnosti svrstavanjem na jednu stranu nekakvim bezvrednim "osudama"?

Diplomatija treba da se vodi racionalnim principima, a ne emocionalnim. Naročito ne treba zauzimati državne stavove na osnovu dirigovanih medija; drugo je blog.


blogov_kolac blogov_kolac 18:24 15.09.2017

Re: Živili drugovi Asad i Kim!

tyson

A odakle ti uopšte ideja da se država Srbija ne slaže sa politikom Sirije i Severne Koreje, e da bi ih osuđivala za bilo šta?

A drugo, trebaće ta Sirija da se obnavlja posle agresije i građanskog rata; trebaće Koreja da se obnavlja posle nuklearnog rata. Zašto bi Srbija sebi i svojim firmama zatvarala vrata u budućnosti svrstavanjem na jednu stranu nekakvim bezvrednim "osudama"?

Diplomatija treba da se vodi racionalnim principima, a ne emocionalnim. Naročito ne treba zauzimati državne stavove na osnovu dirigovanih medija; drugo je blog.

Pa ja to i tvrdim da mi jos od osme sednice nikakvih problema nemamo sa bilo cim sto preostali tiranski rezimi na planeti rade, pa samo javno pitam sta neki ludak sa neogranicenom vlascu u svojoj mocvari treba da uradi u tom svom zatvoru ciji je prinudni upravnik, ili u neposrednom okruzenju, jer su takvi obicno i regionalni tumori - pa da dobije makar deklarativnu osudu od nas?

A to nase "mudro" stratesko nezameranje diktatorskim rezimima vidim da nam se jako vratilo u Libiji i Iraku kao evropskim drvenim advokatima Gadafija i Huseina. Kao sto nam je ovde jako "mudro" sto zarad ljubavi severnokorejske opasne karikature od drzave, rizikujemo svoje buduce odnose sa Japanom i Juznom Korejom, zemljama koje zajedno imaju preko 150 puta veci GDP od ovde postovane orvelovske drzavne tvorevine.

tyson tyson 19:29 15.09.2017

Re: Živili drugovi Asad i Kim!

blogov_kolac
tyson

A odakle ti uopšte ideja da se država Srbija ne slaže sa politikom Sirije i Severne Koreje, e da bi ih osuđivala za bilo šta?

A drugo, trebaće ta Sirija da se obnavlja posle agresije i građanskog rata; trebaće Koreja da se obnavlja posle nuklearnog rata. Zašto bi Srbija sebi i svojim firmama zatvarala vrata u budućnosti svrstavanjem na jednu stranu nekakvim bezvrednim "osudama"?

Diplomatija treba da se vodi racionalnim principima, a ne emocionalnim. Naročito ne treba zauzimati državne stavove na osnovu dirigovanih medija; drugo je blog.

Pa ja to i tvrdim da mi jos od osme sednice nikakvih problema nemamo sa bilo cim sto preostali tiranski rezimi na planeti rade, pa samo javno pitam sta neki ludak sa neogranicenom vlascu u svojoj mocvari treba da uradi u tom svom zatvoru ciji je prinudni upravnik, ili u neposrednom okruzenju, jer su takvi obicno i regionalni tumori - pa da dobije makar deklarativnu osudu od nas?

A to nase "mudro" stratesko nezameranje diktatorskim rezimima vidim da nam se jako vratilo u Libiji i Iraku kao evropskim drvenim advokatima Gadafija i Huseina. Kao sto nam je ovde jako "mudro" sto zarad ljubavi severnokorejske opasne karikature od drzave, rizikujemo svoje buduce odnose sa Japanom i Juznom Korejom, zemljama koje zajedno imaju preko 150 puta veci GDP od ovde postovane orvelovske drzavne tvorevine.

Stvari su prilično jednostavne: prema svecu i tropar.

Hoće li se išta promeniti u tim državama posle naše osude?

Hoće li nam naša osuda doneti išta pozitivno?

Da li će iko mimo ovog bloga, i to tek sad posle tvoje osude, primetiti da Srbija nije osudila Siriju ili Severnu Koreju?

da li će iko preduzeti išta negativno prema Srbiji zbog nedostatka osude?

Srija je bre go qrac, i ako baš nema preterane potrebe da se guramo međ' pijane Turke s' golo dupe, bolje bi nam bilo da to ni ne radimo. Imamo baš, baš negativna iskustva sa tim iz bliže (i dalje) prošlosti.

A sa onom dole analizom međunarodne politike, naročito sa trenutnom situacijom u Sudanu, može otprilike da se uradi isto što i sa osudom bilo čega od strane države Srbije. Analize i stavovi ti se zasnivaju na prošlogodišnjim MSM informacijama. Fail.


tadejus tadejus 09:15 15.09.2017

not so

ambasador ne zna da kao diplomata ima imunitet od kažnjavanja (uspostavljen još Bečkom konvencijom iz šezdeset i neke) i da je to razlog zašto ga se ne kažnjava za saobraćajni prekršaj


nažalost not so..
osobe sa diplomatskim statusom izuzete su od kažnjavanja (i procesuiranja) osim u slučaju saobraćajnih prekršaja..
za to se uredno prijavljuju i kažnjavaju..
niccolo niccolo 09:33 15.09.2017

Re: not so

za to se uredno prijavljuju i kažnjavaju..

Pogledaj samo prvi pasus o ovom Gruzijskom diplomati u Americi - ako se pozovu na imunitet, ne kažnjavaju se.

A imaš i recimo odredbu našeg zakona o prekršajima - Prekršajni postupak neće se voditi niti će se izricati prekršajna sankcija protiv lica koja uživaju diplomatski imunitet, u slučaju postojanja reciprociteta.
tadejus tadejus 09:43 15.09.2017

Re: not so

niccolo
za to se uredno prijavljuju i kažnjavaju..

Pogledaj samo prvi pasus o ovom Gruzijskom diplomati u Americi - ako se pozovu na imunitet, ne kažnjavaju se.

A imaš i recimo odredbu našeg zakona o prekršajima - Prekršajni postupak neće se voditi niti će se izricati prekršajna sankcija protiv lica koja uživaju diplomatski imunitet, u slučaju postojanja reciprociteta.


koliko znam (a trebalo bi da znam) ako napraviš krivično dijelo isporučuju te tvojoj državi na procesuiranje..
ako napraviš saobraćajni prekršaj plaćaš kaznu kao i svi ostali..
niccolo niccolo 09:51 15.09.2017

Re: not so

isporučuju te tvojoj državi na procesuiranje..

Ako se tvoja država ne odrekne imuniteta, pa te procesuiraju u državi gde si učinio delo. Plus, ne isporučuju te, ne smeju ni u pritvoru da te drže ako si se pozvao na imunitet, nego ti uskrate "gostoprimstvo" i tvoja država mora da te vrati.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 10:27 15.09.2017

Re: not so

ako napraviš saobraćajni prekršaj plaćaš kaznu kao i svi ostali..


u svajcarskoj konkretno dobijes kaznu na kojoj pise - parafraziram:

'vozac vozila sa cd tablicama je pocinilo preksrsaj taj i taj i kazna iznosi toliko i toliko franaka. Kao vlasnik pozivate se da uplatite sumu tu i tu, ili da identifikujete drugu osobu koja je upravljala vozilom, u slucaju da to niste bili vi.

Medjutim, posto uzivate diplomatski imunitet niste u obavezi da platite kaznu, pa se prepusta vasem izboru da odlucite da li cete je platiti ili ne'.

tadejus tadejus 10:30 15.09.2017

Re: not so

dogodinedragosevac
ako napraviš saobraćajni prekršaj plaćaš kaznu kao i svi ostali..


u svajcarskoj konkretno dobijes kaznu na kojoj pise - parafraziram:

'vozac vozila sa cd tablicama je pocinilo preksrsaj taj i taj i kazna iznosi toliko i toliko franaka. Kao vlasnik pozivate se da uplatite sumu tu i tu, ili da identifikujete drugu osobu koja je upravljala vozilom, u slucaju da to niste bili vi.

Medjutim, posto uzivate diplomatski imunitet niste u obavezi da platite kaznu, pa se prepusta vasem izboru da odlucite da li cete je platiti ili ne'.



hm, znači nije univerzalno..
ovde ti uz dokumentaciju o diplomatskoj saobraćajnoj i vozačkoj dođe i objašnjenje koje ti kaže da nisi izuzet od procesuiranja po osnovu saobraćajnog prekršaja..
e sad dal baš tim jezikom..
al definitivno ti niko ne kaže al ne moraš ako nećeš..
nask nask 10:50 15.09.2017

Re: not so

ovde ti uz dokumentaciju o diplomatskoj saobraćajnoj i vozačkoj dođe i objašnjenje koje ti kaže da nisi izuzet od procesuiranja po osnovu saobraćajnog prekršaja..
e sad dal baš tim jezikom..
al definitivno ti niko ne kaže al ne moraš ako nećeš..


Predpostavljam da misliš na UK. Evo ovde malo više o tome. Za one koje mrzi da pročitaju: ne mora niko (sa diplomatskim imuniteom) da plaća ne samo kazne nego čak i congestion charge.
tadejus tadejus 10:55 15.09.2017

Re: not so

nask

Predpostavljam da misliš na UK. Evo ovde malo više o tome. Za one koje mrzi da pročitaju: ne mora niko (sa diplomatskim imuniteom) da plaća ne samo kazne nego čak i congestion charge.


hm, mogu provjeriti.. poprilično sam sigurna da lijepo piše nisi izuzet od gonjenja po osnovu saobraćajnog prekršaja.. a ne samo nisi izuzet od saobraćajnih propisa (što bi moglo da se tumači da te pozivaju da ih se pridržavaš ali ti ne kažu da ćeš morati platiti ako se ne pridržavaš)..
niccolo niccolo 14:57 15.09.2017

Re: not so

poprilično sam sigurna da lijepo piše nisi izuzet od gonjenja po osnovu saobraćajnog prekršaja..

Ovo me nešto podseti, nema direktno veze s onim što si ti pisala, već sa Ambasadorom Ukrajine - registracija na vozilima ambasadora ide sa CMD ili MCD ili kako god (za razliku od CD običnih diplomata). Tako da svako može da zna da li je vozilo baš ambasadorovo ili nekog običnog diplomate. Pa je možda i to razlog (jer ambasadoro vozilo svakako ne zaustavljaš zbog saobraćajnog prekršaja) zašto se policija pravi da ne vidi kad ambasadorov auto spidinguje.
mirelarado mirelarado 15:29 15.09.2017

Re: not so

Ovo me nešto podseti, nema direktno veze s onim što si ti pisala, već sa Ambasadorom Ukrajine - registracija na vozilima ambasadora ide sa CMD ili MCD ili kako god (za razliku od CD običnih diplomata). Tako da svako može da zna da li je vozilo baš ambasadorovo ili nekog običnog diplomate. Pa je možda i to razlog (jer ambasadoro vozilo svakako ne zaustavljaš zbog saobraćajnog prekršaja) zašto se policija pravi da ne vidi kad ambasadorov auto spidinguje.


Ma, danas usred dana, u vazda nagužvanoj Pariskoj ulici, preko puta francuske ambasade nepropisno parkirane CD limuzine zauzele čitavu saobraćajnu traku. Policija ih isto, verovatno, ne vidi.
NNN NNN 11:06 15.09.2017

Sve je ovo samo zbog bezbednosti naše dece

Kada je nađeno nakavo naoružanje u šumi (koje je valjda 97 atentatora na vučića ostavilo u blizini skretanja na 3 kilometara od Jajinaca gde vučićev otac ima nelegalnu kuću) vođa je izjavio da se on ne boji za sebe, ali zamislite da to eksplodira kada se tu nalazi 20-oro dece, a on se najviše brine za našu decu!

A takođe je izjavio da neće dozvoliti ovde makedonski scenario - da ubijaju našu decu!

Dakle ni strane diplomate ni naše ministarstvo unutrašnjih poslova ne moraju da poznaju zakone, ali jedna stvar mora da se zna:
- niko ne sme da ugrožava bezbednost naše dece!
(da vidim tog majčinog sina koji će da se drzne da ugrožava bezbednost naše dece)
niccolo niccolo 11:08 15.09.2017

Re: Sve je ovo samo zbog bezbednosti naše dece

Što bi rekla ona iz Simpsonovih, da li iko misli na decu?!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana