Mediji| Politika

AMANDA BENET - GLAS AMERIKE

tsunade RSS / 24.10.2017. u 16:19

 

Sedam nedelja pre nego što se Amerika uključila u Drugi svetski rat, novinar Vilijem Harlan Hejli je, u radijski mikrofon, izgovorio reči:

 “Ovo je Glas Amerike. Danas, i svaki dan od sada, pričaćemo vam o Americi i o ratu. Vesti možda budu dobre za nas. Vesti možda budu loše. Ali mi ćemo vam preneti istinu”.

Prva 15-minutna emisija Glasa Amerike emitovana je iz malog studija u Njujorku, počela je intonacijom američke borbene himne i mogla je, putem radio talasa, da dobaci čak do Nemačke.

Već do kraja rata Glas Amerike je emitovao program na 40 jezika, medju kojima je bio i srpski. I od tada se sluša 75 godina u kontinuitetu.

U medjuvremenu je Glas Amerike prerastao u multimedijalni servis koji program emituje na svim platformama, uključujući internet. Od 30-ak generalnih direktora, koji su se vremenom smenjivali na čelu VoA, ni jedan nije posetio ove krajeve.

«Morala sam da ispravim taj strašni propust!».

Upoznajte novinarku Amandu Benet. Ona je prva generalna direktorka (uključujući i direktore) Glasa Amerike koja je posetila Srbiju. I govorila za Klikere.

Amanda Benet je prošle godine postala direktorka svih servisa Glasa Amerike i čini se da je posao preuzela u izazovnim i teškim vremenima. S jedne strane treba profesionalnim standardima odgovoriti na propagandnu strategiju meke moći sa istoka. Sa druge, treba se prilagoditi novim tehnologijama.

Deo karijere provela je u Kini, pa se pitanje o pojačanom kineskom uticaju na zemlje poput Srbije, u kojima Kina nikada ranije nije bila prisutna, samo nametnulo.

«Način na koji Kina sprovodi svoj uticaj trebalo bi da bude izazov za novinare», rekla je i, učinilo mi se ne slučajno, dodala da je «i u Južnoj Americi kinesko prisustvo sve vidljivije i sve veći predmet novinarske pažnje».

Uz nepokolebljivu veru da samo poštovanje standarda može odvojiti profesionalca od amatera, Benet kaže da će «ljudi prepoznati dobru informaciju i istinu. Uvek je prepoznaju i uvek se, u krizi, vraćaju onom glasilu kojem veruju».

Donekle konvencionalan i strog pogled na pravila profesije, Amandu Benet je doveo do dve Pulicerove nagrade. Prvu je dobila kao deo reporteskog tima koji je istražavio zloupotrebe podataka o obolelima od AIDS-a. Drugog Pulicera je dobila kao urednik ekipe koja je istraživala tretman migranata u Americi.

Ljudi na visokim društvenim pozicijama – političari, bankari, PR agenti, marketinški magovi imaju tendenciju da novinarima prilaze sa nekim svojim planom, nekom skrivenom ili neskrivenom agendom. Retko kad dobar novinar dodje u poziciju da sprovodi svoj plan. Za početak, Amanda Benet ga ima.



Komentari (298)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tyson tyson 17:59 24.10.2017

Zaslužen Pulicer

treba profesionalnim standardima odgovoriti na propagandnu strategiju meke moći sa istoka




nsarski nsarski 18:05 24.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

tyson
treba profesionalnim standardima odgovoriti na propagandnu strategiju meke moći sa istoka





Pridružujem se.

bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 18:11 24.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

nsarski
tyson
treba profesionalnim standardima odgovoriti na propagandnu strategiju meke moći sa istoka


Pridružujem se.




Milan Novković Milan Novković 19:07 24.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

bojan ljubomir jugovic
nsarski
tyson
treba profesionalnim standardima odgovoriti na propagandnu strategiju meke moći sa istoka


Pridružujem se.





I ja, na neviđeno

Btw, danas čitam, iz pera značajnog lika, iako razni autori potežu već mesecima:

- US spoljna politika se kreće kako su je Trump i Bannon promovisali pre izbora

- Ima dosta prestave, i deo Trampovog kreveljenja je predstava, pa Bannonov odlazak.

- Tj otišao je da bi mogao da puca iz svog oružja, ne zato što je Tramp insistirao daode, tj odlazak je, izgleda, deo dogovora u borbi protiv "stare garde".

- ISISu su, izgleda, stvarno zavrnuli dotok "kiseonika"

- I sad teče šibanje neposlušnih republikanaca, onih gde je nebitno da li si republikanac ili demokrata pošto te isti plaćaju.

Dobro, nije to sve baš tako ružičasto, ali realno gledano obećava donkle.

Deferencijal između Evroazijskog dolaska, NemačkoRuskoKineskog, i US urušavanja je takav, tako neverovatan, da više ni nemaju izbora, i koja molitva tu i tamo, pa neke sitne dodole, i svet, možda, zaokruži ove poslednje krvave decenije i krene zajedničkije unapred.
floki floki 19:29 24.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

nsarski
tyson
treba profesionalnim standardima odgovoriti na propagandnu strategiju meke moći sa istoka





Pridružujem se.





au brate, ala je vama zaharova pomutila mozak...
maksa83 maksa83 19:37 24.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

au brate, ala je vama zaharova pomutila mozak...

Evo ga on ovde a ja ga jurim sprat ispod. Pogledaj Berlin Station ako nisi.
nsarski nsarski 20:30 24.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

au brate, ala je vama zaharova pomutila mozak...


Pa, brate, kako i ne bi! Nije što je lepa - Putin je lepši od nje - nego je simpatična...i nekako iskrena.
floki floki 21:51 24.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

maksa83
au brate, ala je vama zaharova pomutila mozak...

Evo ga on ovde a ja ga jurim sprat ispod. Pogledaj Berlin Station ako nisi.


berlin station mi je sledeci u fifo-u, dobro mi je zvucao opis kad sam video, a evo sad pade i preporuka :)

nego, jesi koristio ti lenovo laptopove? ja sam u zadnjih skoro 10g uglavnom imao dell ili fujitsu od poslodavaca... nije ni moglo mnogo da se bira, kazu ti izaberi jedan od ova 3 dell modela, na primer, i to ti je...

sad sam mogao da biram izmedju dell i lenovo, pa sam video neki thinkpad x1 carbon 5th gen, delovao mi skroz ok i nesto prilicno lagan, kao perce, pa sam narucio... a i dosadio mi dell malo... mirise mi da se nisam zajebao, videcemo... a i nemam neke uzasno velike prohteve, ovo mi bilo dobro zbog tezine...
maksa83 maksa83 07:40 25.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

sad sam mogao da biram izmedju dell i lenovo, pa sam video neki thinkpad x1 carbon 5th gen, delovao mi skroz ok i nesto prilicno lagan, kao perce, pa sam narucio.

IMO ne bi se zajebao ni sa jednim ni sa drugim, meni taj x1 carbon izgleda primamljivo još od one prve njegove nesretne verzije sa glupom tastaturom, a ovi oko mene imaju te male skupe brze Dellove i svi su srećni, za razliku od malih vrlo skupih brzih Asusa koji su pravili sranja od nultog dana i HP-a koji je prdno u čabar.
floki floki 08:20 25.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

Dell mi je bio skroz korektan stalno, nikakve probleme nisam imao... ali rekoh, malo da probam nesto drugo, pa zato... a i ok deluje dizajn i performanse... i onaj thunderbolt dock isto
maksa83 maksa83 08:24 25.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

i onaj thunderbolt dock isto

Lenovo docks su najbolji pošto je za njih lako naći i odvojenu tastaturu koja je 1-1 kopija one sa noutbuka, i onda nemaš nikakvo navikavanje pri svičovanju, samo imaš veći ekran ili manji ekran a sve ostalo isto.
alselone alselone 08:31 25.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

Ja evo rabim cetvrti Lenovo za redom, P51, i prezadovoljan sam.
tsunade tsunade 08:49 25.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

Mac nema alternativu
maksa83 maksa83 08:58 25.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

Mac nema alternativu

Posle 5 godina na tome mogu da kažem da je tako možda bilo nekad, ali više nije.

Ono što je iritantno u Windows svetu a čega na Meku nema je ceo koncept raznog softvera koji se više ne kupuje nego iznajmljiuje mesečno i non stop hoće neke aktivacije i gluposti, a o toksičnim Windows 10 apdejtima da ne govorimo. Mimo toga, Mac ima svojih gluposti na tone, od kojih je ova poslednja sa Touch Barom najgora ideja koju je IT industrija iznedrila, odmah posle USB2 konektora zbog kog nekog treba streljati i to streljanje emitovati u udarnim terminima.
floki floki 09:05 25.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

tetka :)
mac kod ovog poslodavca i nije u ponudi za radnu snagu, tako da ne vredi ni diskutovati...

vec sam narucio odvojenu tasturu uz lenovo, tako da ce to isto biti ok (jbmmtr svim tim pametnjakovicima sto prave milion razlicitih layouts za tasture, to bi zakonom trebalo zabraniti)

a usralo me malo pa su mi ovo cudo narucili kao monitor za na stolu - linak

nije da mi je tako nesto preko potrebno, ali nisam hteo da se bunim :)

maksa83 maksa83 09:09 25.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

(jbmmtr svim tim pametnjakovicima sto prave milion razlicitih layouts za tasture, to bi zakonom trebalo zabraniti)

Treba pokupiti sve keyboard designere na svetu osim jednog (bilo kog) i istovariti ih na udaljeno pusto ostrvo oko kog u brojnim jatima plivaju bull sharks.
floki floki 09:11 25.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

Ono što je iritantno u Windows svetu...


sve ove velike firme koje ja znam (ono, 2000 radnika pa i preko 200 hiljada radnika), imale su windows (i u posebnim slucajevima za developere linux)...
pretpostavljam da je to zbog cele IT strukture u pozadini i podrske za tako velike firme koju placaju microsoftu...
ne secam se da sam ikad video da tako velike firme nude radnicima i mac, sigurno ima, ali ja nisam video...
maksa83 maksa83 09:23 25.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

pretpostavljam da je to zbog cele IT strukture u pozadini i podrske za tako velike firme koju placaju microsoftu...

Apsolutno, Microsoft je za razliku od Epla na svaki način 110% enterprise ready i to je njihov target, i tako će da bude sve više kao vreme ide, retail (to po kućama) ih maltene uopšte ne zanima. Mimo toga, velike firme i vladine kancelarije po Americi imaju visoke accessiblity standarde (pošto su equal opportunity employer) koje se Microsoft potrudio da zadovolji baš da bi mogao da bude u državnim institucijama. To znači da je Windows napravljen tako da, ako dotle dođe, može da ga koristi i slepo stvorenje koje ima samo jedan (čak ne sasvim funkcionalan) prst. Kod Epla to a-a, nema.
tsunade tsunade 09:23 25.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

Posle 5 godina na tome mogu da kažem da je tako možda bilo nekad, ali više nije.


dugo koristim mac, za ovo čime se ja bavim, nema druge opcije ili se ja prosto se ne usudjujem da menjam. mada moram priznati, applove fabričke greške su mi u dve kupovine nanele jako veliku duševnu bol i štetu. zbog neke e-sate (šta god to bilo) neki video materijali su mi pri obradi postajali bespovratno degenerisani, toliko da sam morala da idem ponovo na snimanje. i dugo mi je trebalo da uz pomoć malobrojnih stručnjaka za mac utvrdim u čemu je problem... bila sam jako besna alright, ali lakoća, da ne kažem glatkost manipulacije programima za obradu video materijala je učinila da pamtim samo sretne dane.
maksa83 maksa83 09:25 25.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

bila sam jako besna alright, ali lakoća, da ne kažem glatkost manipulacije programima za obradu video materijala je učinila da pamtim samo sretne dane.

Da, video obrada i muzika su još uvek Mac bastioni.
Milan Novković Milan Novković 10:15 25.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

maksa83
Mac nema alternativu

Posle 5 godina na tome

Ovo je strašno

Ja savetujemo, pošto si nam drug na blogu odavno, da ti skupimo kintu za 17" Alienware, par solid-state diskova unutra, 32GB, neku nesrednu 3+ TFlops CUDIcu, kolko oćeš pixela, i da imamo ozbiljan razgovor sa tvojim sinom ako, zbog težine mašine, bi trebao on tebe da prati na posao, umesto ti njega u školu


maksa83 maksa83 10:43 25.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

Ja savetujemo, pošto si nam drug na blogu odavno, da ti skupimo kintu za 17" Alienware

Ovo je najskuplji kamen za kupus koji sam ikada video.
Milan Novković Milan Novković 11:00 25.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

maksa83
Ja savetujemo, pošto si nam drug na blogu odavno, da ti skupimo kintu za 17" Alienware

Ovo je najskuplji kamen za kupus koji sam ikada video.

Na sreću uskoro će ti deca preuzeti decission-making poslove koje žena, iz milošte, još uvek prepušta tebi

A pošto si čovek od Zena - morao bi u bucket list da staviš prenatrpan gradski prevoz, gde si ti uhvatio mesto, otvorio "ovo", startovao 3 ozbiljne Oracle baze, neki messaging, šačicu app servera, Visual Studio, Netbeans/Eclipse ... zavisi ..., i neki video playback u ćošku, pa ti je tu negde i par collega, svi skupa sa ad-hoc malom mrežom

EDIT: Pa zaroniš da debugiraš ne neki viši jezik, ne asembler, nego mašinac
floki floki 11:13 25.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

brate, pravi kamen za kupus...
jel moze ovo covek sam da nosi (osim ako nije doc pa da bilduje istovremeno) ili imaju da se kupe ona kolica za baustelu istog dizajna, za transport ovog sokocala?
maksa83 maksa83 11:15 25.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

morao bi u bucket list da staviš prenatrpan gradski prevoz, gde si ti uhvatio mesto

Ovo je kad se čovek odrodi pa mu uspeh u gužvi u prevozu bude "jedva uhvatio mesto". Ovde je uspeh u gužvi u prevozu "uspeo sam da mi jedna noga ne štrči kroz vrata". U toj situaciji ne da ne možeš ništa da otvoriš, nego ne možeš telefon da izvadiš iz džepa (bez da tamo nađeš još bar jednu ruku).

Milan Novković Milan Novković 11:17 25.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

floki
brate, pravi kamen za kupus...
jel moze ovo covek sam da nosi (osim ako nije doc pa da bilduje istovremeno) ili imaju da se kupe ona kolica za baustelu istog dizajna, za transport ovog sokocala?

Abre ko vas "napravi" tako nežne

U metafizici kvaliteta posle Zena i Luka i Strele, preko Zena i Motorciklova, pre mi ide neko pametno, a nežno žensko, plavuša bruneta ili crnka, ispod kola, u motornom ulju po celom telu, i licu, nego uber-geek sa MacBookom

Ima jedna kjniga, The Three Body Problem se zove, koja se dotiče i muškaraca budućnosti
maksa83 maksa83 11:18 25.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

jel moze ovo covek sam da nosi (osim ako nije doc pa da bilduje istovremeno) ili imaju da se kupe ona kolica za baustelu istog dizajna, za transport ovog sokocala?

Može, i za to ima dock ali je malo oveći - ima hidrauličnu dizalicu, 5 brzina + aktivno ogibljenje da ne ispadne u krivinama i realno troši jako malo kad je parkiran. Modifikovan viljuškar takoreći. E da, ima i 2 USB2 porta.
Milan Novković Milan Novković 11:41 25.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

i za to ima dock ali je malo oveći

Strašno i sve strašnije

Docking stations are for sissies, to smo se, valjda, dogovorili (dobro, nismo, al može da dođe na red

Za Flokija mi je lako, on će, lepo, da pročita The Three Body Probelm trilogiju (jeste videli kako je Stefan, pošto je pročitao trilogiju, prestao da piše na postmodernizam ovo, subculture ono teme, nego samo proste moralne partikularizme radi, ovoga volim i neću da ga bijem, onoga ne volim i njega ću da bijem - niste primetili?! Nisam ni ja, al zamisli da tako počne da se ponaša)

A Maksa bi mogao kao Luke Skywalker - u planinu na nekoliko godina

Još samo Srki P. da se javi da mu motorcikli ima 7 konja i ni konja više, da ne bi zagađivao atmosferu, pa da se isčlanim sa bloga
floki floki 11:59 25.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

a nenene, kod mene je skoro pa "kubikaza i konjaza kod auta ne moze nicim da se zameni osim sa jos vise konja i kubika"... mislim, bar je tako sto se auta tice, zarazile me ove svabe jbmmtr
alselone alselone 12:38 25.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

Docking stations are for sissies

Ja sam sisi.

Od kako sam uzeo docking preporodio sam se. Dnevno ustajem sa stola najmanje 10 puta, na razne sastanke, prezentacije, dogovore itd. Bilo je veoma bolno baratati kablovima svaki put.
Milan Novković Milan Novković 12:56 25.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

alselone
Docking stations are for sissies

Ja sam sisi.

Od kako sam uzeo docking preporodio sam se. Dnevno ustajem sa stola najmanje 10 puta, na razne sastanke, prezentacije, dogovore itd. Bilo je veoma bolno baratati kablovima svaki put.

Ma o geeks pričam, ne o vama menadžerima

A uber-geek: kad kupi iOvo ili iOno, umesto sirove snage, npr, to kao da je potrošiJo pare na roze cipele sa štiklama, umesto na memoriju, disk, dva diska u laptopu, 4K ekran, dupli, ...

Doduše kad kupe novog Della za duplo više novca umesto ogrebanog i moćnijeg sa Dell Outleta ajd, tu još samo suzu da pustiš, ali od MacBooka opasno skače pritisak
floki floki 13:04 25.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

ma milance, ja sam vec davno, posle vise od 10g geekovanja (raznim verilog, VHDL, C/C++, STL i ostalim pizdarijama po DSPovima i procesorima) presao u technical sales... tako da ja tu sada uglavnom nemam neke zverske prohteve... a i firma tera svoje, pa ne mozes da izmisljas besne gliste i da hoces...

a kod kuce 100% linux, nista drugo, volim tu da se petljam koliko stignem

a docking station mi je isto skroz ok... sad ce valjda i ovaj thunderbolt dock da mi se dopadne, trebalo bi, imas jedan TB kabl da ubodes u laptop i dock onda lepo i struju i sve ostalo kroz taj kabl tera.... zvuci dobro, videcemo
Milan Novković Milan Novković 13:27 25.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

floki
... ja sam vec davno, posle vise od 10g geekovanja (raznim verilog, VHDL, C/C++, STL i ostalim pizdarijama po DSPovima i procesorima) presao u technical sales...

Auuuu, to kao kad Klingon hrabro pogine u bitci, pa ostali dođu da urlaju u glas da ga isprate u slavnu prošlost
floki floki 13:38 25.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

jbg brate, malo mi dosadilo da budem stalno zabarikadiran u podrumu i ispravljam sopstvene bagove...
Atomski mrav Atomski mrav 14:43 25.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

Ja evo rabim cetvrti Lenovo za redom, P51, i prezadovoljan sam.

Da se pridružim - koristio sam Lenovo laptopove iz serije T i W, dobio sam na poslu novi P51 koji nikako da počnem da koristim jer nemam vremena da poinstaliram sav softver koji mi treba i da prebacim podatke na njega, trenutno koristim privremeno jedan X1 Carbon i svi su odlični. Plus odličan docking station, eksterna tastatura, sve kako jednom čestitom softverskom inženjeru i priliči.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:57 25.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

onoga ko je izmislio da Apple ima samo USB c port (i onda i struja i audio i ostali kurci i palci šibaju kroz jedan port, jer je neko tamo u dizajnerskom sekšnu apple-a rešio da želi da air bude tanak ko papir i da ima, s tim u vezi, jednu rupu, k'o kokoška), treba mleti na mašini za meso bez anestezije, mada bih ga ja lično nabijala na kolac turskom metodom izbegavanja oštećenja vitalnih organa, i davati mu vode povremeno i kljukati ga antibioticima najnovije generacije, da ne rikne prerano. u kasnijoj fazi ga pustiti da ga pojede necrotizing fasciitis.

c_h.arlie c_h.arlie 19:53 26.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

floki
maksa83
au brate, ala je vama zaharova pomutila mozak...

Evo ga on ovde a ja ga jurim sprat ispod. Pogledaj Berlin Station ako nisi.


berlin station mi je sledeci u fifo-u, dobro mi je zvucao opis kad sam video, a evo sad pade i preporuka :)

nego, jesi koristio ti lenovo laptopove? ja sam u zadnjih skoro 10g uglavnom imao dell ili fujitsu od poslodavaca... nije ni moglo mnogo da se bira, kazu ti izaberi jedan od ova 3 dell modela, na primer, i to ti je...

sad sam mogao da biram izmedju dell i lenovo, pa sam video neki thinkpad x1 carbon 5th gen, delovao mi skroz ok i nesto prilicno lagan, kao perce, pa sam narucio... a i dosadio mi dell malo... mirise mi da se nisam zajebao, videcemo... a i nemam neke uzasno velike prohteve, ovo mi bilo dobro zbog tezine...

Ја сам.
Али сам успут купио и Мек - због тежине.
c_h.arlie c_h.arlie 20:03 26.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

Milan Novković
maksa83
Ja savetujemo, pošto si nam drug na blogu odavno, da ti skupimo kintu za 17" Alienware

Ovo je najskuplji kamen za kupus koji sam ikada video.

Na sreću uskoro će ti deca preuzeti decission-making poslove koje žena, iz milošte, još uvek prepušta tebi

A pošto si čovek od Zena - morao bi u bucket list da staviš prenatrpan gradski prevoz, gde si ti uhvatio mesto, otvorio "ovo", startovao 3 ozbiljne Oracle baze, neki messaging, šačicu app servera, Visual Studio, Netbeans/Eclipse ... zavisi ..., i neki video playback u ćošku, pa ti je tu negde i par collega, svi skupa sa ad-hoc malom mrežom

EDIT: Pa zaroniš da debugiraš ne neki viši jezik, ne asembler, nego mašinac

E, jbm lap top i svašta nešto.
Idem ja u nekoj zemlji na neku konferenciju.
Na aerodromu sednem u voz i za cca sat i po bi trebalo da budem na licinom mestu ... no, ja morao da blejim u lap top.
I naravno da sam promašio stanicu, prešišao za 50 km.
Jbg, izađem, nazovem domaćina i kažem mu gde sam ... ništa zato, reče, uzmi taksi i još uvek stigneš na početak.
c_h.arlie c_h.arlie 20:08 26.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

Milan Novković
i za to ima dock ali je malo oveći

Strašno i sve strašnije

Docking stations are for sissies, to smo se, valjda, dogovorili (dobro, nismo, al može da dođe na red

Za Flokija mi je lako, on će, lepo, da pročita The Three Body Probelm trilogiju (jeste videli kako je Stefan, pošto je pročitao trilogiju, prestao da piše na postmodernizam ovo, subculture ono teme, nego samo proste moralne partikularizme radi, ovoga volim i neću da ga bijem, onoga ne volim i njega ću da bijem - niste primetili?! Nisam ni ja, al zamisli da tako počne da se ponaša)

A Maksa bi mogao kao Luke Skywalker - u planinu na nekoliko godina

Još samo Srki P. da se javi da mu motorcikli ima 7 konja i ni konja više, da ne bi zagađivao atmosferu, pa da se isčlanim sa bloga

Ja nisam pročitao tu trilogiju koju pominjete, no odavno pišem veoma prosto.
c_h.arlie c_h.arlie 07:00 27.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

tsunade
Posle 5 godina na tome mogu da kažem da je tako možda bilo nekad, ali više nije.


dugo koristim mac, za ovo čime se ja bavim, nema druge opcije ili se ja prosto se ne usudjujem da menjam. mada moram priznati, applove fabričke greške su mi u dve kupovine nanele jako veliku duševnu bol i štetu. zbog neke e-sate (šta god to bilo) neki video materijali su mi pri obradi postajali bespovratno degenerisani, toliko da sam morala da idem ponovo na snimanje. i dugo mi je trebalo da uz pomoć malobrojnih stručnjaka za mac utvrdim u čemu je problem... bila sam jako besna alright, ali lakoća, da ne kažem glatkost manipulacije programima za obradu video materijala je učinila da pamtim samo sretne dane.

Moguće da, pošto kapiram da si 'medijski radnik', da Mek koristiš delimično iz istih razloga kao neki 'poslovni' čovek kod koga sam nedavno bio.
Elem, na stolu mu Mek (cca pola miliona dinara), sto od trešnjevog drveta, silne intarzije itd....
Balavi on tako o potrebi saradnje itd... opšta mesta, floskulčine i slično.
Ja ga uljudno slušam, te mu na kraju rekoh --- izvini, moji ljudi su rekli da ti ne možeš da im ispooručiš onaj prekidač, pa sam ja došao lično.
Jebote - prekidač cca 10 evara.
Čovek iz iste serije kao oni koji svoj ajfon okreću na ekran kako bi se videla jabuka - i to su im svi kvaliteti koje poseduju.
Zbog takvih nosim jednu nokijicu pa je izvadim na sto pre početka sastanaka.
Foliranti i džiberi najobičniji.
tsunade tsunade 14:44 27.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

Jebote - prekidač cca 10 evara.


ljudi su en masse stoka jedna grdna. ili sam trenutno u takvom raspoloženju.

Čovek iz iste serije kao oni koji svoj ajfon okreću na ekran kako bi se videla jabuka -


ma kakav ajfon, to me ne interesuje. nego ljudi lg v20... inače obožavam lg telefone... ali ovaj je superioran za video, fotografije i obradu slika... superioran. juče sam ga testirala na sajmu. malo je reći oduševljena. skoro nisam tako nečim bila.

inače ne volim da menjam telefone i frustriraju me stalna updatovanja
c_h.arlie c_h.arlie 16:03 27.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

tsunade

...

inače ne volim da menjam telefone i frustriraju me stalna updatovanja

Izvini na sugestiji --- pošto pretpostavljam da si htela da kažeš updateovanja.
tsunade tsunade 16:05 27.10.2017

Re: Zaslužen Pulicer

Izvini na sugestiji --- pošto pretpostavljam da si htela da kažeš updateovanja.


nema šta da se izvinjavaš. hvala na ispravci.
blogovatelj blogovatelj 18:20 24.10.2017

Propaganda Glasa Amerike

Goru propagandu od Glasa Amerike sam video samo jednom. Za vreme bombardovanja postojao je NATO TV kanal koji se emitovao iz Hrvatske, a bilo ga je moguće videti u Somboru.
Miloševićev RTS u najgore doba (to je to isto doba) nije im bio ni do kolena što se propagande i širenja laži tiče.
tyson tyson 19:29 24.10.2017

Re: Propaganda Glasa Amerike

blogovatelj
Goru propagandu od Glasa Amerike sam video samo jednom. Za vreme bombardovanja postojao je NATO TV kanal koji se emitovao iz Hrvatske, a bilo ga je moguće videti u Somboru.
Miloševićev RTS u najgore doba (to je to isto doba) nije im bio ni do kolena što se propagande i širenja laži tiče.

Na primer, sve do 2013. godine Voice of America je bio zabranjen - u SAD.


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:00 26.10.2017

Re: Propaganda Glasa Amerike

Na primer, sve do 2013. godine Voice of America je bio zabranjen - u SAD.

pa naravno, da ne bi popili sopstvenu propagandu. enivej, nema veće propagandne mašinerije od holivuda.
tyson tyson 19:22 24.10.2017

Everybody say Yee!

Uzgred, nije ni malo slučajno niti ikakvo "ispravljanje stašnog propusta" što je g-đa Benet u svojstvu direktora VOA baš sada posetila Srbiju.

Na žalost, ponovo živimo u zanimljivim vremenima...


tsunade tsunade 23:04 24.10.2017

Re: Everybody say Yee!

Uzgred, nije ni malo slučajno niti ikakvo "ispravljanje stašnog propusta" što je g-đa Benet u svojstvu direktora VOA baš sada posetila Srbiju.

Na žalost, ponovo živimo u zanimljivim vremenima...


i ja bih rekla. konfuznim i mračnim. oseća se potreba za novim blokovima, a opet ne ide to tek tako lako i jednostavno. mora neki krš i lom da se dogodi. u svakom slučaju nikad dosadno u ovoj srbiji.

što se ovog kliberenja iz gornjeg levog ugla tiče, okej znam da ovde u visokom procentu žive ljubitelji i poštovaoci vlade putina. mislim svesna sam toga i ne vredjam se. al to je sve, braćo (bez i jedne sestre) jako jako pogrešno. wrong.
floki floki 23:21 24.10.2017

Re: Everybody say Yee!

vlade putina

wrong tetka, bratija gore smo samo obozavaoci zaharove, tyson je najvatreniji
tsunade tsunade 23:26 24.10.2017

Re: Everybody say Yee!

wrong tetka,


oh već imam jednog pubertetliju u kući, mogu da preporučim preparat protiv akni.
tyson tyson 05:54 25.10.2017

Re: Everybody say Yee!

bratija gore smo samo obozavaoci zaharove, tyson je najvatreniji




Milan Novković Milan Novković 10:13 26.10.2017

Re: Everybody say Yee!

što se ovog kliberenja iz gornjeg levog ugla tiče, okej znam da ovde u visokom procentu žive ljubitelji i poštovaoci vlade putina

Njih je, verovatno, dosta manje nego što igranje na blogu sugeriše

Odgledao i video blog, pa neke propuštene - sve cool.

Ali, i pre toga disclaimer, ja o novinarstvu nemam pojma, naravno, prosečan, amaterski konzument.

Ali da neko napiše vest kako si ti pesnicom udarila nekog muškarca nežnih crta u lice logično bi bilo zapitati se zašto. Ako se to ne zapita rizikujemo da ne čujemo i da nam ne padne na pamet da je taj muškarac siledžija i da ti je prišao sa nožem u ruci, na primer.

Ovaj primer nema veze sa Kinom, samo ga navodim da primetim da i mi amateri sledimo Amandino pravilo, iako modifikovano - danas se više ne vraćamo glasilima nego pojedincima od poverenja.

Ako bi nas baš priteralo uz zid primetilo bi se da mnogi od ovih što ih ti zoveš "ljubitelji" ovih ili onih ličnosti uopšte to nisu, nego je osnovni motiv za čitanje to gde ide svet, onaj u kome živimo, gde žive oni što su nam dragi, pa onda i širi svet.

Ja sam ubeđen da svi imamo neku zdravu, romantičnu predstavu boljeg sveta.

Misliti da je John McClain umno poremećen, a istovremeno vanredno krvoločan ne znači nikakvu mržnju prema US, posmatranje ruske spoljne politike ne znači ljubav prema Putinu, kineski novi put svile i Evroazijska integracija ne sugerišu kriminalnu Kinu koja je počela da ignoriše pravila igre - ta integracija je i u vanrednom evropskom interesu.

Jednom su jednog autora od poverenja, Amerikanca, pitali, pre nekoliko godina koji su pojedinci ti što vuku konce Amerike - on je rekao da ne postoje pojedinci nego interesne grupe, i da mi vidimo pojednince zato što su "sinhronizovani" sa tim nekim interesnim grupama, a da nisu sinhronizovani ne bi bili prominentni pojedinci kako ih mi vidimo.

Tako, delovi tog kliberenja gore imaju korene u toj činjenici da Amanda, ma koliko korektna bila u nekim rečima koje mi vidimo, neke reči ne da neće, nego ne može da izgovori, inače ne bi bila direktor koji jeste.

Naravno, nije isključeno da će sve to donekle da se pomeri, pa donekle njenog zaslugom, ali na tu temu bih ja, kao amater, samo nagađao.

Pričao mi je drug kako jednom nisu imali novca za plate u firmi koja je izdavala jedan častopis. I Monsato im je dao novac. Uopšte ih nisu terali da lažu, niti im sugerisali o čemu da pišu.

Samo su im rekli o čemu ne smeju da pišu.

Ovo je što se tiče plebs-centric novinarstva, gde je ta consumer-centricity jedan od grandioznih fenomena Interneta.

Ali, pri nekim tim starim dinosaurusima novinarstva nema još consumer-centric rada, postoji samo mimikrija i novi obrasci da se čitaoci pomeraju kako nekim interesnim grupama odgovara.
maksa83 maksa83 10:30 26.10.2017

Re: Everybody say Yee!

Samo su im rekli o čemu ne smeju da pišu.

Ehh, da. Ovo je najzdravije moguće uputstvo kada ti neko bilo šta prodaje (ideologiju, politiku, vesti, softver, framework, traktor).

To što u pamfletu piše je najmanje zanimljivo, pravo poznavanje stvari leži u onome što nije napisano.

Tj. o C-u mnogo više naučiš iz kermeza koji nastane kada trapavo gađaš 256. stvar u nizu od 255 stvari, nego kucajući sintetičke radeće primere iz bilo koje knjige.
Atomski mrav Atomski mrav 11:27 26.10.2017

Re: Everybody say Yee!

Tj. o C-u mnogo više naučiš iz kermeza koji nastane kada trapavo gađaš 256. stvar u nizu od 255 stvari, nego kucajući sintetičke radeće primere iz bilo koje knjige.



Milan Novković Milan Novković 11:43 26.10.2017

Re: Everybody say Yee!

maksa83
Tj. o C-u mnogo više naučiš iz kermeza koji nastane kada trapavo gađaš 256. stvar u nizu od 255 stvari, nego kucajući sintetičke radeće primere iz bilo koje knjige.

Pa kad menjaš 256. stvar, a lokacija u tvom fiefdomu, samo s drugom namenom, pa ti program crkne 15 minuta kasnije na mestu gde ti je code korektan, umesto da crkne ko čovek, na vreme, tamo gde si ga ubiJo.

Neki sugerišu da je ljudska iracionalnost evolucioni trait zato što je naša okolina toliko konpleksna i nepredvidljiva da bi mnogo viša racionalnost bila prespora i previše opasna, tj ovi neki naši super-duper fragmenti vrednosnog sistema nemaju pojma

Nači, zaključak se nameće, brzo programiraj, bez unit testinga (samo nemoj Alseu da kažeš), da radi "tvoj deo", a ostale probleme neka rešava ko treba i kada treba.

S tim u vezi, imali mi jednom veliki portal, baš, front end u Javi (bitno), sa preko 3,000 klasa isprogramiranih od strane premalo programera, iako dobrih.

Super bilo za demoe, jedino što nikad nisi znao kad će ti neuhvaćeni exception propasti do main event loop, pa ti tako "odseći" tastaturu i miša u šarenoj GUI aplikaciji koja "nastavlja" da radi, mrda.

Ipak, pucanje aplikacija je istorijski relikt, me thinks, app treba da nastavi da radi no matter what (they tell us).

Znam, okeani gunđanja mogu sad da idu preko ove "teze", Tramp i dugmići, aviJoni, liftovi i ostale džidža-bidže, ali (jedna od moćnijih reči, super obrazac po sebi) ...

... zamisli da si u Gou pokupio sve podatke što ti treba i sad ide inference - Brajović će da postira graf, a on ga ne postira, Tajson će da gunđa protiv nauke, a on podržava, Free i Srki F. će da se biju, kad oni u "Bravo Srki, bravo Free ..." fazonu ...

... prosto, nemoš da se zadržavaš na "sitnicama" u programiranju, or no inference worth inferencing ti postaje smešeća sudbina
freehand freehand 17:03 26.10.2017

Re: Everybody say Yee!

Free i Srki F. će da se biju, kad oni u "Bravo Srki, bravo Free ..." fazonu ...

Aj sad, umeš ti to i manje plitko.
Milan Novković Milan Novković 17:40 26.10.2017

Re: Everybody say Yee!

freehand
Free i Srki F. će da se biju, kad oni u "Bravo Srki, bravo Free ..." fazonu ...

Aj sad, umeš ti to i manje plitko.

Kako kad

Tj i meni se ponekad učini da mi je humor kvalitetniji nego što jeste

Ako je za utehu ne pratim ja više svađe, nego samo izigravam lošeg džudo majstora - kao fol nije bitno ko me u koju stranu vuče
maksa83 maksa83 20:05 26.10.2017

Re: Everybody say Yee!

wrong tetka, bratija gore smo samo obozavaoci zaharove, tyson je najvatreniji

Počo rat.
nsarski nsarski 20:17 26.10.2017

Re: Everybody say Yee!

maksa83
wrong tetka, bratija gore smo samo obozavaoci zaharove, tyson je najvatreniji

Počo rat.


Treba to naglasiti.


alselone alselone 20:22 26.10.2017

Re: Everybody say Yee!

Uopšte ih nisu terali da lažu, niti im sugerisali o čemu da pišu.Samo su im rekli o čemu ne smeju da pišu.


Stanje ide dalje. Danas finansijeri ni ne moraju da kazu novinarima o cemu da ne pisu. Novinari nisu blesavi ljudi, ni autorka nije, ni mnogi nisu, oni sami znaju sa kog potoka ide voda, ne mora to niko da im kaze, sami znaju o cemu treba da se pise, o cemu ne treba.

Pogledaj samo situaciju kod nas. Vucic je zatvorio par medija, otpustio par novinara, i ovim ostalim ne treba ni rec da kaze, sami znaju.
floki floki 20:40 26.10.2017

Re: Everybody say Yee!

maksa83
wrong tetka, bratija gore smo samo obozavaoci zaharove, tyson je najvatreniji

Počo rat.


hehe, zaharova mrsi konce i tamo, pa dokle vise... :)

a danas vest kod svaba: rusi prete zapadu, od sada ce velika vojna vezba "zapad" da se organizuje svake dve godine na istocnoj granici NATOa...

jbt :)



alselone alselone 20:41 26.10.2017

Re: Everybody say Yee!

floki
maksa83
wrong tetka, bratija gore smo samo obozavaoci zaharove, tyson je najvatreniji

Počo rat.


hehe, zaharova mrsi konce i tamo, pa dokle vise... :)

a danas vest kod svaba: rusi prete zapadu, od sada ce velika vojna vezba "zapad" da se organizuje svake dve godine na istocnoj granici NATOa...

jbt :)





svabo opet uzo maha, bice zanimljivo.
floki floki 21:01 26.10.2017

Re: Everybody say Yee!

ma nije, juce je svapski predsednik bio u moskvi kod putina, samo se to prakticno ne javlja (doduse, morao je da ceka sat vremena pred kancelarijom)...
mercedes je opet pre nekog vremena otvorio fabriku nedaleko od moskve...
zvanicno su "sankcije" na snazi, ali sve manje firmi to zarezuje...

fora je sto su svi bitni mediji pod kaubojskom kontrolom, i vecina partija isto... kad ti mediji dozvole komentarisanje takvih vesti, onda vidis brat bratu preko 60% komentara koji ih ispljuju skroz...

nisu svabe bas zainteresovane da opet dobiju od rusa po tamburi,
lepse je da posluju sa rusima i kinezima, samo je nemacka jos uvek de fakto pod okupacijom i muda su im zavrnuta, otud takve vesti...
maksa83 maksa83 21:01 26.10.2017

Re: Everybody say Yee!

hehe, zaharova mrsi konce i tamo, pa dokle vise... :)

Kasperski slučajno pokupio NSA alate.

Zapelo za pantalone...
gedza.73 gedza.73 21:11 26.10.2017

Re: Everybody say Yee!

jel' bila neka priča oko nuklearnih elektrana i virusa koji su ubačeni kao tempirana bomba? beše Amerikance prozivali za to?
maksa83 maksa83 21:14 26.10.2017

Re: Everybody say Yee!

jel' bila neka priča oko nuklearnih elektrana i virusa koji su ubačeni kao tempirana bomba? beše Amerikance prozivali za to?

Poslednje što znam od pre neki dan je da su se ovi (Rusi) uvukli njima u elektrane.

Nego meni je ovo sa Kasperskim ludilo priča, sa sve Izraelcima koji su to otkrili na ... nekonvencionalan način i odrukali Amerima.

Za početak, mislim se, koliko LUD treba da budeš da u Americi na bitnim mašinama koristiš ruski antivirus, koliko god dobar bio...
floki floki 21:16 26.10.2017

Re: Everybody say Yee!

maksa83
hehe, zaharova mrsi konce i tamo, pa dokle vise... :)

Kasperski slučajno pokupio NSA alate.

Zapelo za pantalone...


hehe, taj NSA "alat" je bio u stvari SW za hakovanje i spijuniranje?

siledzije daju sebi za pravo da spijuniraju i hakuju koga hoce, pa onda kuknjava kad neko drugi dodje i hakuje im taj isti alat :)
gedza.73 gedza.73 21:18 26.10.2017

Re: Everybody say Yee!

Poslednje što znam od pre neki dan je da su se ovi (Rusi) uvukli njima u elektrane.

ovi ovima, oni onima, dok ne ode sve u batabum.
stvarno zbog napaljenih ludaka živimo na ivici.
floki floki 21:22 26.10.2017

Re: Everybody say Yee!

Nego meni je ovo sa Kasperskim ludilo priča, sa sve Izraelcima koji su to otkrili na ... nekonvencionalan način i odrukali Amerima.


daj size! :)

bez zezanja, nisam pratio pa ni ne znam kako su to izraelci otkrili

a sto se kasperskog tice, ja stvarno ne znam, ali ne verujem da je bas bolji od drugih softvera, verujem da je skroz ok isto kao i par drugih, ali stvarno oko toga bas jako malo znam...
nsarski nsarski 21:26 26.10.2017

Re: Everybody say Yee!

Poslednje što znam od pre neki dan je da su se ovi (Rusi) uvukli njima u elektrane.


Ako mislimo na istu stvar - hakovanje elektrana u Vermontu - onda evo iz usta Forbes-a. Naime, Washington Post je na velika zvona objavio da su Rusi hakovali ceo sistem i da mogu, klikom miša, da ugase svetla u USA. Kasnije su to demantovali. i evo citat iz Forbes magazina.

Yet, it turns out this narrative was false and as the chronology below will show, illustrates how effectively false and misleading news can ricochet through the global news echo chamber through the pages of top tier newspapers that fail to properly verify their facts.

I, evo ga ceo članak (ima unutra linkova)

'Fake News' And How The Washington Post Rewrote Its Story On Russian Hacking Of The Power Grid

Ili možda misliš na neku drugu priču?

P.S. Forbes magazin je mainstream medij 100%.
maksa83 maksa83 21:26 26.10.2017

Re: Everybody say Yee!

a sto se kasperskog tice, ja stvarno ne znam, ali ne verujem da je bas bolji od drugih softvera, verujem da je skroz ok isto kao i par drugih, ali stvarno oko toga bas jako malo znam...

Kad sam bio mali ložio sam se na ESET NOD32, sad, nemam pojma, ne koristim AV softver, znam da je Kaspersky među viđenijima, i verujem da su svi oni tu negde podjednako dobri tj. podjednako loši.

daj size! :)

How Israel Caught Russian Hackers Scouring the World for U.S. Secrets
maksa83 maksa83 21:28 26.10.2017

Re: Everybody say Yee!

Ili možda misliš na neku drugu priču?

Na ovo: https://www.thedailybeast.com/breaches-at-us-nuclear-and-power-plants-linked-to-russian-hackers

A bilo i nešto svežije od pre neki dan samo ne umem da iskopam.
floki floki 21:39 26.10.2017

Re: Everybody say Yee!

mene sve to nimalo ne cudi... pre si imao spijunazu kad stave casu uza zid da slusaju sta drugi pricaju, a ovi drugi pricaju preko dzempera na telefonu da se glas ne razume...

danas hakuju

isto sranje, druga ambalaza, u sustini...

kad pravis stuxnet pa ga uturis nekome, postoji sansa da ce i tebi neko to da uradi...
freehand freehand 23:09 26.10.2017

Re: Everybody say Yee!

Za početak, mislim se, koliko LUD treba da budeš da u Americi na bitnim mašinama koristiš ruski antivirus, koliko god dobar bio...

Kao ono Kina i Fejsbuk?
tsunade tsunade 02:39 27.10.2017

Re: Everybody say Yee!

Novinari nisu blesavi ljudi,


ima nas svakakvih. ali ti si to malo pobrkao vučićevu siledžijsku okupaciju mainstream medija sa opštom furtutmom oko pitanja: kako opstati na tržištu koje nije samo mainstream? u stvari, sve je manje.

a čitaoci moraju da znaju da više ne postoje vesti/izveštaji/reportaže nego su to sve sad sadržaji... te bi u tom smislu konzumenti medijskog sadržaja trebalo da prestanu da se puće, srde i trupkaju nogicama što novinari nisu idealno tipski ko iz filma. novo doba, dragi konzumentu, zahteva i tvoj angažman. nema više nasledjivanja politike od pradede pa se lista uz jutarnju kafu natenane. i ja i ti kao čitaoci moramo da odlučimo ko nas laže a ko nam govori istinu... a pre svega treba da se opredelimo šta od toga želimo da čujemo.
c_h.arlie c_h.arlie 06:38 27.10.2017

Re: Everybody say Yee!

floki
maksa83
hehe, zaharova mrsi konce i tamo, pa dokle vise... :)

Kasperski slučajno pokupio NSA alate.

Zapelo za pantalone...


hehe, taj NSA "alat" je bio u stvari SW za hakovanje i spijuniranje?

siledzije daju sebi za pravo da spijuniraju i hakuju koga hoce, pa onda kuknjava kad neko drugi dodje i hakuje im taj isti alat :)

Nisi u pravu - pobrkao si smerove.
Rusi su bed gaj, a Ameri gud gaj.
Tako kažu oni koji znaju.
c_h.arlie c_h.arlie 06:42 27.10.2017

Re: Everybody say Yee!

maksa83

...
nemam pojma, ne koristim AV softver,
...

E, pa zar i ovde mora Vučić !?
Strašno !
alselone alselone 07:30 27.10.2017

Re: Everybody say Yee!

ali ti si to malo pobrkao vučićevu siledžijsku okupaciju mainstream medija sa opštom furtutmom oko pitanja: kako opstati na tržištu koje nije samo mainstream


Znam, naravno da je tesko opstati na trzistu, pogotovo danas kada "vesti pisu svi". U tom svetlu ja posmatram ovaj tvog blog kao stratesku odluku.

A Vucic jeste siledzija, ali je koristio zapadni narativ prilikom obracuna sa medijima. Pravdao se trzistem i internim poslovnim odlukama medija u kapitalizmu. To je ono sto rade i zapadni finansijeri. Ne moraju da ti kazu sta da pises a sta ne, prosto kroz par podela grantova ti sve bude jasno. A ako neces da pleses kako se svira, prosto ne dobijes lovu i to je to, nema (naizgled) pritiska.
maksa83 maksa83 07:40 27.10.2017

Re: Everybody say Yee!

A Vucic jeste siledzija, ali je koristio zapadni narativ prilikom obracuna sa medijima. Pravdao se trzistem i internim poslovnim odlukama medija u kapitalizmu.

Da budemo fer, Vučić je podavio medije u maniru istočnih diktatora, jebu ga još samo Facebook, Twitter i N1, ali njihov domet je ograničen i lako se zadavi Informerima i ostalim Pinkovima. To što kapitalizam sve monetizuje i izvodi parama ne menja ništa u tehnici i krajnjem ishodu. Inače, ne samo grantovima, to je manji deo za držanje u pokornosti onih bez komercijalnog potencijala, nego prevashodno uzurpacijom javnih preduzeća iz kojih se preko (isto preuzetih) marketinških kuća pare kanališu ka podobnim medijima i isušuju nepodobni dok ne propadnu ili se uprepodobe. Ovo je doduše nasleđen mehanizam.
alselone alselone 07:43 27.10.2017

Re: Everybody say Yee!

Da budemo fer, Vučić je podavio medije u maniru istočnih diktatora


Ja mislim da nije, ili da makar nije potpuno. Na primer, B92 je sjebao potpuno zapadnim stilom. Prodao ga je i dogovorio se sa novim vlasnikom da preuredi politiku i za uzvrat je dobio dve televizije i drzavnu podrsku. Studio B na slican nacin.
Istocna diktatura bi bila da je nekog hapsio, roknuo itd. Ovo je bio zapadni stil.
freehand freehand 07:54 27.10.2017

Re: Everybody say Yee!

Inače, ne samo grantovima, to je manji deo za držanje u pokornosti onih bez komercijalnog potencijala, nego prevashodno uzurpacijom javnih preduzeća iz kojih se preko (isto preuzetih) marketinških kuća pare kanališu ka podobnim medijima i isušuju nepodobni dok ne propadnu ili se uprepodobe. Ovo je doduše nasleđen mehanizam.

I ne samo javnim preduzećima. Od momenta kad su svi mehanizmi vlasti u njegovim rukam a, a kda kažem svi mislim APSOLUTNO svi sem još veselog Šabića (koji i nije vlast, al ajde) NIKO više a ne samo JP ne sme sem nekoliko baš velikih brendova da se reklamira i na taj način daje kiseonik medijima koji nisu njegovi.
Nekada davno za Slobina vakta još radio sam u mediju kome su ljudi donosili keš da uplate za reklamu ali tako da reklama ni slučajno ne ide. DRaga mu je istina, ali mu je guzica draža.
Primer "Vremena" kroz period od trideset godina najbolji je za sagledavanje čitave te situacije. Način na koji su opstajali je skromnost, pomoć iz inostranstva - u njihovom slučaju nemačke fondacije, otvoreno i transparentno, i pomoć ovdašnjih tajkuna koji razmišljaju strateški i dugoročno, a tu u ovom slučaju mislim na Miškovića i njegove kompanije.
No prava smrt ovde nastupila je sa unišptavanjem lokalnih, opštinskih medija po diktatu EU, no to je šira tema za drugu priliku.
maksa83 maksa83 08:14 27.10.2017

Re: Everybody say Yee!

Studio B na slican nacin.

Studio B je u vlasništvu grada Beograda i svaka vlast koja ga se domogne napravi od njega propagandnu mašineriju prostom kadrovskom politikom (kad se setim samo "TV Stanica Vuk i Danica" ).

Na Zapadu svaka struja ima svoje medije pa udri letnji dan do podne, istočne diktature štroje medije kako ih se domognu, pošto zbog državnog i para-državnog vlasništva nad svim i svačim imaju kontrolu para.
freehand freehand 08:20 27.10.2017

Re: Everybody say Yee!

Studio B je u vlasništvu grada Beograda

APR je keva, Makso.
Maksim media, batice.

P.S. Tragedija priče o lokalnim medijima i njihovoj privatizaciji u Srbiji u tome je što je irevrzibilna. STudio B je mogao da bude ovakav i onakav, osvajan i oslobađan, do momenta kad je postao privatno vlasništvo. Sad nema nazad.
maksa83 maksa83 08:26 27.10.2017

Re: Everybody say Yee!

APR je keva, Makso.
Maksim media, batice.

Opsa-sa, ovo mi je skroz prošlo ispo' radara (što ima veze i sa tim što televiziju ne gledam uopšte).
floki floki 08:31 27.10.2017

Re: Everybody say Yee!

Na Zapadu svaka struja ima svoje medije pa udri letnji dan do podne


pa sad, ja ovde vidim samo jednu struju koja dominira na preko 95% prostora kada je rec o stvarima "relevantnim za sistem"... to brate mozes ladno tekstove iz Süddeutsche, Spiegel, Frankfurter Allgemeine, Zeit, ARD/ZDF, N24, (trash) Bild, uzmi koji hoces, da ispretumbas kako ti je volja medju njima, niko primetio ne bi... zna se ko je dobar i ko je los i to se gura...

pazi, mojoj smizli i celom razredu u 4.osnovne su, za dan ujedinjenja nemacke, u skoli ucitelji pricali kako su eto, rusi krivi sto je nemacka bila podeljena pedesetak godina...

ni manje ni vise...

taj narativ se gura a ostalo je sminkeraj... na to se sve svodi

vesti koji drmaju taj kavez ovde moras lupom da trazis

edit:
pazi jos jednu pricicu, povodom onog magnitskog sto mali zaljubljeni pominje:
ima ruski reditelj, nekrasov, koji je pravio neke po rusku vlast jako nezgodne filmove o litvinjenku i pizdarijama u gruziji...
e tog nekrasova su angazovali ZDF i ARTE da napravi film "slucaj magnitski" i covek napravio..

ali, nije bas napravio onako kako su oni zamislili, nego onako kako on misli da treba i po informacijama koje je on sam nasao, a ne po onome sto se tupsonima servira na radiju...

pa se to sve amerima nije dopalo, pa je premijera filma otkazana u 5 do 12...

mislim da nije ni na jednoj televiziji emitovan do sada, ali je na nekom festivalu valjda dobio drugu nagradu za dokumentarne filmove...
cassiopeia cassiopeia 09:14 27.10.2017

Re: Everybody say Yee!

nego prevashodno uzurpacijom javnih preduzeća iz kojih se preko (isto preuzetih) marketinških kuća pare kanališu ka podobnim medijima i isušuju nepodobni dok ne propadnu ili se uprepodobe.


Prvi put kad je zapelo za plate na rahmetli b92 je trenutak kad su povučene reklame jednog od najvećih klijenata do tad, jer je isti bio opleten u Insajderu.

Nisam nikad razmišljala o tim tokovima novca i koliko marketinške kuće kontrolišu medije do trenutka kad su mi predočili imena i veze koje stoje iza par najvećih agencija. Zlo i naopako!
c_h.arlie c_h.arlie 10:34 27.10.2017

Re: Everybody say Yee!

maksa83
APR je keva, Makso.
Maksim media, batice.

Opsa-sa, ovo mi je skroz prošlo ispo' radara (što ima veze i sa tim što televiziju ne gledam uopšte).

Naravno, to ti ne predstavlja prepreku za učešće u diskusiji.
De, de, šalim se.
maksa83 maksa83 10:35 27.10.2017

Re: Everybody say Yee!

Naravno, to ti ne predstavlja prepreku za učešće u diskusiji.

Ja uvek kažem - to što o nečemu nemam pojma me ne sprečava da iznesem mišljenje. Za to su valjda i napravili Internet.
maksa83 maksa83 10:38 27.10.2017

Re: Everybody say Yee!

Nisam nikad razmišljala o tim tokovima novca i koliko marketinške kuće kontrolišu medije do trenutka kad su mi predočili imena i veze koje stoje iza par najvećih agencija. Zlo i naopako!

To funkcioniše tako i van te mijazme javnih preduzeća. Ne znam da li smo pominjali ovde, pre nekoliko godina je bio incident kada je ovde neko korejsko mudance iz Samsunga isteralo sve iz sale za sastanke i krenuo da lema (uzrujao se čovek, emotivan kao naša Maja) našu žensku koja mu je rekla nešto što mu se nije svidelo. Telco esnaf je brujao o tome ali ćeš o tome naći vest na jednom jedinom mestu na Internetu, svi mediji su ćutali ko p. zato što je Samsung OGROMAN oglašivač (naravno, pošto kad praviš drnč-treš-krš telefone moraš da trošiš enormne pare na marketing).
c_h.arlie c_h.arlie 11:39 27.10.2017

Re: Everybody say Yee!

maksa83
Naravno, to ti ne predstavlja prepreku za učešće u diskusiji.

Ja uvek kažem - to što o nečemu nemam pojma me ne sprečava da iznesem mišljenje. Za to su valjda i napravili Internet.

Da.
Internet je omogućio da mnoge velike misli ugledaju svetlost dana.
Znam po sebi.
Milan Novković Milan Novković 11:59 27.10.2017

Re: Everybody say Yee!

freehand
Studio B je u vlasništvu grada Beograda

APR je keva, Makso.
Maksim media, batice.

P.S. Tragedija priče o lokalnim medijima i njihovoj privatizaciji u Srbiji u tome je što je irevrzibilna. STudio B je mogao da bude ovakav i onakav, osvajan i oslobađan, do momenta kad je postao privatno vlasništvo. Sad nema nazad.

Ma sve to Internet melje, samo je još svuda uglavnom haotičan pa, pretpostavljam, i tu.

Nadam se da pratite "ljubavne" jade Gđe. Killary - možda ona ipak završi na besplatnom smeštaju i hrani.

Pomalo se i WP zbunio, možda će US mediji biti sve bolji cirkus

(za Maksu znam da je u toku, pošto prati Breitbart
tyson tyson 12:06 27.10.2017

Re: Everybody say Yee!

novo doba, dragi konzumentu, zahteva i tvoj angažman. nema više nasledjivanja politike od pradede pa se lista uz jutarnju kafu natenane. i ja i ti kao čitaoci moramo da odlučimo ko nas laže a ko nam govori istinu... a pre svega treba da se opredelimo šta od toga želimo da čujemo.

Nema tu ničeg novog; tako je oduvek bilo. Dobrog i lošeg novinarstva, dobrog i lošeg sadržaja, ozbiljnog izveštavanja & analiza i žute štampe, lažnih vesti, propagande, kupljenih i zastrašenih medijskih radnika, dirigovanog plasiranja i sprečavanja širenja informacija... Ničeg novog danas tu nema. Samo se menja materijalna forma medijuma, prenosnika sadržaja.


maksa83 maksa83 12:09 27.10.2017

Re: Everybody say Yee!

(za Maksu znam da je u toku, pošto prati Breitbart

Otišao tamo jednom, pogledao komentare, shvatio da su nacisti u Americi živi, zdravi, i umeju (ograničeno doduše) da koriste Internet.

P.S.
tyson tyson 12:12 27.10.2017

Re: Everybody say Yee!

Ne moraju da ti kazu sta da pises a sta ne, prosto kroz par podela grantova ti sve bude jasno. A ako neces da pleses kako se svira, prosto ne dobijes lovu i to je to, nema (naizgled) pritiska.

Pa, nije citirano pritisak. Grant se daje iz interesa davaoca, najčešće ali ne nužno države. Ako se tvoj interes poklapa sa njihovim - apliciraš i možda dobiješ pare za rad/projekat. Uključujući i materijalni interes. Po pravilu se ciljevi jasno definišu već u samom tenderu.

Ti donatorski interesi ne moraju nužo da budu loši, daleko bilo. Ali interesi moraju da se razumeju, kao i generalno šta se potencijalno gubi (ne zovu se primaoci stranog novca tek tako "strani agenti" u Rusiji i SAD, te se kao takvi moraju registrovati kod nadležne vladine agencije; "agent" u smislu zastupnik).

Čist račun - duga ljubav.


Milan Novković Milan Novković 13:59 27.10.2017

Re: Everybody say Yee!

maksa83
(za Maksu znam da je u toku, pošto prati Breitbart

Otišao tamo jednom, pogledao komentare, shvatio da su nacisti u Americi živi, zdravi, i umeju (ograničeno doduše) da koriste Internet.

P.S.

Ja skoro nikad ne čitam te komentare pri novinama - ponekad YouTube, da vidim šta raja misli o nekoj izvedbi, na BBC-ju jednom - pratio kako Englezi navijaju za Đokovića dok je igrao sa Marijem

Kako možeš da propuštaš vremena kad paRcovi što su razorili veliki deo sveta i iza su smrti miliona civila okreću leđa Killari?!

Pa i Bannon je rekao da su ti što ih ti pratiš idioti.
alselone alselone 14:06 27.10.2017

Re: Everybody say Yee!

maksa83

P.S.


maksa83 maksa83 14:43 27.10.2017

Re: Everybody say Yee!

Pa i Bannon je rekao da su ti što ih ti pratiš idioti.

Bannon čita slešdot?!

tsunade tsunade 14:50 27.10.2017

Re: Everybody say Yee!

maksa83


ono kad si reko počo rat (bez pizda ti materina, fino od tebe, hvala :) nisam shvatila kao zezanje. ti ratovi budućnosti pa evo i sadašnjosti to je žestoko žestoko zajebana stvar. čovek je biće koje ne ume da zauzda zverku koju je sam napravio a ne ume ni da poštuje postupke, dogovore i procedure. čovek samo voli da se igra tim igračkama... ali, recimo, moje je osnovno pitanje, koliko te igračke mogu da nanesu masivne štete u ljudstvu, krvi i mesu? može li to da parira mecima i bombama? jer neprijatelja, jel i tako želimo da uništavamo. to nas pali od kad je sveta i veka, jeli tako?
maksa83 maksa83 15:06 27.10.2017

Re: Everybody say Yee!

ono kad si reko počo rat (bez pizda ti materina, fino od tebe, hvala :)

Ja sam fin čovek kujundžija, to onaj nsarski, naučnik a besprizoran.

koliko te igračke mogu da nanesu masivne štete u ljudstvu, krvi i mesu?

Mogu mnogo. Sve oko sebe što vidiš ima neki kompjuter u sebi - kola, zgrade, fabrike, razni aprati.

Ljudi ginu od slučajnih bagova (medicinski skener ih ozrači mnogo većom dozom nego što treba, ili se ne zategne pojas pri prevrtanju kod Forda, industrijski robot odlepi i spljaska radnika o zid...), a kamoli kad bi neko namerno krenuo da pravi rusvaj. Mislim ... ne mora da se zeza sa nuklearnom centralom, zamisli da nekako hakne navigacioni softver Boinga 737, ili softver kontrole leta na LA/Paris/Frankfurt/Cirih/London aerodromu.
tsunade tsunade 15:07 27.10.2017

Re: Everybody say Yee!

Ne moraju da ti kazu sta da pises a sta ne, prosto kroz par podela grantova ti sve bude jasno.


znaš kako to ide (i preporučujem i vama it-evcima i svima koji mogu dopasti ili namerno izabrati freelance poziciju da se udube u te grant procese):

neko raspiše konkurs, recimo neki eu ili us fond, on kaže ove oblasti ovog puta finansiramo (energetika, infrastruktura, medijski projekti pa unutar medijskih imaš razvojne teme (mene uvek i samo to interesuje i na to konkurišem), ljudska prava, vladavina zakona, regionalni trt mrt ovi oni odnosi... taj finansijer ti kaže delimo sredstva u iznosu od pet, deset, 20 hiljada... ili više ili manje... i ti vidiš dal hoćeš da se baviš ičim od toga. ako hoćeš razradiš temu, specifičan ugao, ispričaš tačno šta ćeš da radiš, po stavkama koliko će to da košta, kome hoćeš to da predstaviš i slično i onda pošalješ to... nekad prodješ nekad ne prodješ ali to je sve život.

hoću da kažem, nije reč o direktivama. nego dal se podudaramo sa interesovanjima.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana