Obrazovanje| Životinjski svet

Kako se u Srbiji postaje direktor škole

nurudin RSS / 06.11.2017. u 23:54

 images?q=tbn:ANd9GcRnsisDDnGOnyWTvm6_W99Mq2NlccN5xr7fxfHqVwuo2l-6Q0h3

1.      Мораш да будеш психић.

 

2.      На часовима не радиш што је по плану и програму већ продајеш зјала и разрађујеш / усавршаваш методе и вештине манипулације ученицима. Што слаткоречивије то боље, да свима буде јасно да је психопатија твоје основно стање.

3.      Сем редовне наставе која је пука симулација, немаш никаве ваннаставне активности.

4.      Резултате и постигнућа немаш, као ни идеју како да унапредиш школу.

5.      Подгузним мувама повлађујеш јер су гласале или ће гласати за тебе.

6.      Стално говориш о закону, а тражиш рупе у закону да ти подгузне муве не би појеле дупе и да би ти руке остале чисте, пошто савест не можеш да упрљаш јер је немаш.

7.      Мораш да будеш конфликтна личност, да психички злостављаш упошљенике и ученике. Али, то мора да буде добро осмишљени перформанс, то је једино твоје знање. 

8.      Мораш да будеш љигав, што љигавији.

9.      Сваку конструктивну идеју мораш сасећи у корену, јер те то подсећа на сопствену јаловост и празнину. 

10.  Мораш око себе да окупиш што плиће, алавије и љигавије колеге – љига се љиги радује.

 

 

П. С. Част и поштовање за часне и честите директоре. 

 

 

Душан Благојевић 


 



Komentari (39)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Черевићан Черевићан 00:18 07.11.2017

per maiora

частан пос'о директора школе
прижељкују у Просвети многи
да би место изборио за се
буди јаблан, уми повијат' се,

а'л ветрови зајебани пиире
да оцене успеха.... помире
nurudin nurudin 00:35 07.11.2017

Re: per maiora

да оцене успеха.... помире


А оцене служе да се флеке поваде.
tasadebeli tasadebeli 00:22 07.11.2017

Ооооо, Нурудине!!!

А зашто ти, Нурудине, нећеш да конкуришеш за место директора у својој школи?

Мада и не мораш да ми одговориш...

Слутим да је твој одговор исти као и мој када ми поставе овакво питање.


С пуном свешћу да ће ме опет оптужити како на туђим постовима позивам људе на свој пост што ми овде заиста није намера, цитираћу самог с(ј)ебе од пре неколико дана јер ме мрзи да опет куцкам све једно те исто:


У мојој школи приближава се време реизбора за место директора.
Кога год да питаш да ли ће се пријавити на тај конкурс, свако каже:
"У оваквом систему? Са оваквим људима? Не пада ми на памет! Шта ће ми то у животу
Чак и тренутни директор изговара те исте реченице...



П.С. - Све, све, много тога буде и прође, свашта човек ту може да види и да доживи...

Само једно хоћу да ти кажем!

Не дај им децу у руке. Је л' ме чујеш?

Имаш своју учионицу, имаш својих 45 минута. Довољно да децу сачуваш од овога о чему говоримо.

Мени је то једини циљ...
nurudin nurudin 00:34 07.11.2017

Re: Ооооо, Нурудине!!!

Не дај им децу у руке. Је л' ме чујеш?


Тасо, да знаш колико пута сам тебе цитирао -- никад ајде, већ за мном.

А на прво питање ти је ваљда јасан одговор.
tasadebeli tasadebeli 00:57 07.11.2017

Re: Ооооо, Нурудине!!!

nurudin
Не дај им децу у руке. Је л' ме чујеш?


Тасо, да знаш колико пута сам тебе цитирао -- никад ајде, већ за мном.

А на прво питање ти је ваљда јасан одговор.





Наравно, рекох ти:

Мада и не мораш да ми одговориш...

Слутим да је твој одговор исти као и мој када ми поставе овакво питање.

eloy eloy 02:02 07.11.2017

Re: Ооооо, Нурудине!!!



Jukie Jukie 09:49 07.11.2017

Re: Ооооо, Нурудине!!!

Ako Tasa postane direktor mogu da se vratim u prosvetu
samo nek mi isprazni radno mesto
tasadebeli tasadebeli 01:00 08.11.2017

Re: Ооооо, Нурудине!!!

Jukie
Ako Tasa postane direktor mogu da se vratim u prosvetu
samo nek mi isprazni radno mesto





Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:08 07.11.2017

Значи,

Практично да будеш клон Аце Вучића, и све океј, можеш да директоришеш.
bocvena bocvena 09:35 07.11.2017

Re: Значи,

po beogradskim školama već mesecima se direktor postaje uvođenjem prinudnih mera. prvo se pišu anonimne prijave, pa šalju inspekcije, pa uvode privremene mere i na kraju postavljaju najpodobniji.

nisam uočila da su psiholozi najbrojniji među njima. više da su ortaci aktuelnog ministra ili članovi stranke.lojalnost je glavni kriterijum. novi zakon treba tu lojalnost da premesti sa lokalne zajednice na ministra direktno. da ne promakne slučajno neki opozicioni predsednik opštine, sa svojim kadrom:)
tasadebeli tasadebeli 09:52 07.11.2017

Re: Значи,

bocvena

po beogradskim školama već mesecima se direktor postaje uvođenjem prinudnih mera. prvo se pišu anonimne prijave, pa šalju inspekcije, pa uvode privremene mere i na kraju postavljaju najpodobniji.



Да, и ја чујем за све више таквих случајева.
bocvena bocvena 09:54 07.11.2017

Re: Значи,

sve po zakonu:)
tasadebeli tasadebeli 09:55 07.11.2017

Re: Значи,

bocvena
sve po zakonu:)



Тјах!

Знаш већ...

'Ајде што ја после 25 година немам више снаге да се томе отворено супротстављам (па позивам Нурудина на субверзивну борбу јер за то још увек има простора у учионици ), него и ови млађи дигли руке...

То је оно забрињавајуће...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:58 07.11.2017

Re: Значи,

nisam uočila da su psiholozi najbrojniji među njima. više da su ortaci aktuelnog ministra ili članovi stranke.lojalnost je glavni kriterijum. novi zakon treba tu lojalnost da premesti sa lokalne zajednice na ministra direktno. da ne promakne slučajno neki opozicioni predsednik opštine, sa svojim kadrom:)

СНС постаје ССРНС.
eloy eloy 10:04 07.11.2017

Re: Значи,


Да, и ја чујем за све више таквих случајева.


A da li čuješ a boga mi i primećuješ da se na većinu rukovodećih mesta postavljaju žene koje rade šta oće i kako oće a svako suprostavljanje istim se kvalifikuje kao nasilje nad ženama ? Vrlo interesantan dizajn.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:09 07.11.2017

Re: Значи,

Predrag Brajovic

СНС постаје ССРНС.


Пази када су запели да имају контролу на нивоу управника зграда. Аца је сумануто тираничан. Фобичан. Још му се поклопило да је опозиција никада неквалитетнија у Србији.
tasadebeli tasadebeli 10:11 07.11.2017

Re: Значи,

eloy

Да, и ја чујем за све више таквих случајева.


A da li čuješ a boga mi i primećuješ da se na većinu rukovodećih mesta postavljaju žene koje rade šta oće i kako oće a svako suprostavljanje istim se kvalifikuje kao nasilje nad ženama ? Vrlo interesantan dizajn.



Немој то овде...

Није то тема.

Небитно је да ли је мушко или женско.

Гњида увек буде гњида ма шта год имала између ногу.

Не би ме зачудило да поједине мушке гњиде промене нацију или веру или сексуалну оријентацију, па да се жале како се над њима врши насиље и крше им се мањинска права.

Има и тога...
eloy eloy 10:16 07.11.2017

Re: Значи,

'Ајде што ја после 25 година немам више снаге да се томе отворено супротстављам


Mojne Taso, mudrost i strah nisu nedostatak snage. Nisi više veverica i naučiolo te vreme gde da kopčaš košulju.

predatortz predatortz 10:22 07.11.2017

Re: Значи,


Не би ме зачудило да поједине мушке гњиде промене нацију или веру


Ihiii!
Za koliko vatrenih Srbendi, koje sam upoznao u kladovskom kraju radeći godinama sa njima, sam saznao da su Vlasi i da su ugnjetavani.

Ja ih pitam zašto su onda onoliko srbovali nekoć - i znaš šta mi kažu?

Morali smo, terali nas!

Ma ni da trepnu dok lažu...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:24 07.11.2017

Re: Значи,

Srđan Fuchs
Predrag Brajovic

СНС постаје ССРНС.


Пази када су запели да имају контролу на нивоу управника зграда. Аца је сумануто тираничан. Фобичан. Још му се поклопило да је опозиција никада неквалитетнија у Србији.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:02 07.11.2017

Re: Значи,

Pa da, ipak se ta slepadija skolovala u tom sistemu, i to je jedino sto ume. Nije cudno onda insistiranje na smanjenju IQ-a u Srbiji.
nurudin nurudin 22:09 12.11.2017

Re: Значи,

Све се то ради у мраку... Све.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:02 07.11.2017

Па добро,

Тебре и Систаз Уче,
можете увек да одглумите напредњаке, мазнете позицију и одозго - тиранија демократије!

Код нас у ОШ директорка била ДС-ов кадар па променила дрес скупа са падом претходног режима. Не могу да кажем да ми је несимпатична и да нисам имао комуникацију са њом, премда ми више делује као лик који употребљава систем да би спроводила своје идеје, но на одређеној равни мора да ћути...
predatortz predatortz 10:06 07.11.2017

Bez poklapanja

Čitam ove tvoje odlike direktora srpskih škola i mogu da ti kažem da sam našao 0 (nula) poklapanja sa osobinama direktorke škole u koju idu moja deca.

Žena odlično radi svoj posao!
Iz škole izlaze deca sa solidnim znanjem, samu zgradu je dovela do "picikato" stanja, vannastavne aktivnosti su na zavidnom nivou, a PEPSI služba ne hvata zjale nego animira decu i u stalnom je kontaktu sa učenicima.

Koje joj je političko opredeljenje?

Boli me uvo!
Sve dok radi ovako kako radi.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:15 07.11.2017

Re: Bez poklapanja

Ворд. Наша директорка је исто коректна, превејана партијашица, али је урадила ствари за школу и децу. Мислим да она само користи тај партијски систем, али да воли децу и школство. Опет, на неким круцијалним нивоима мора да ћути - нејмли на нивоу унутрашње безбедности школе (гудра, регрутација у парамилитантне формације).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:57 08.11.2017

Interesantno

Tema je čitana, a nije komentarisana. U školama sve cakum-pakum funkcioniše, ili nema šta da se kaže na temu SNS-ovog ogađivanja školskog prostora partokratijom? Šta sa misterioznim aktivnostima prodavaca pesama, gde deca bez izbora moraju da kupuju njihove zbirke - zbirke su naprednjačke budalaštine bez ikakve književne vrednosti, pa masno skupe ekskurzije sa tehnički neispravnim autobusima. Pre neki dan je ceo razred morao da ide u Arenu Cineplex, gde je projekcija 300 dinara... Nema šta da se priča o SNS-vladavini ili ste ustrašeni? Rabota sa obaveznim đačkim uniformama gde cela zemlja mora da ih kupi a koštaju koliko, par hiljada dinara?
tasadebeli tasadebeli 09:28 08.11.2017

Re: Interesantno

Srđan Fuchs

Interesantno
Tema je čitana, a nije komentarisana.



И ти си то приметио?

И ја, брате.

U školama sve cakum-pakum funkcioniše, ili nema šta da se kaže na temu SNS-ovog ogađivanja školskog prostora partokratijom?


Ово углавном знају "инсајдери" попут Нурудина и мене.

Шушкало се још 2014. да ће се законским путем изменити састави школских одбора па уместо дотадашње формуле 3+3+3 (три члана из Савета родитеља школе, три члана из локалне заједнице = из партија које су на власти у локалу и три члана Наставничког већа школе) увести формула 5+2+2 (тј. да чак пет чланова школског одбора буду из локалне заједнице).

Јасно ти је да је намера била потпуна партијска контрола радних места у школама (поготово због неких тадашњих превирања око смена директора који нису били по вољи новим властима) јер школски одбор контролише рад директора и по том питању, између осталих питања, и може и да га смењује ако се одбору не свиди како директор ради. А циљ је била партијска контрола до последњег места теткице по школама због запошљавања својих партијских чланова који су гласали за победбнике на тим изборима, па да им се врати услуга за услугу.

(И после мене грде по Блогу када поменем лажни лицемерни двоструки морал који је у овом друштву гајен деценијама кроз васпитање, од куће, па до школе.)

Међутим, како су се ствари одвијале наредних, ево, три године када су Српчад масовно похрлила у СНС што учлањењем као фришки нови "другови чланови" (углавном се ради о млађим људима) што мењањем партије (то они старији), а нарочито у томе дотадашњих директора школа који су схватили да им је то једини начин да опстану на месту на којем су се затекли 2014. или били изабрани баш те године, законодавци су схватили да уопште не морају да мењају формулу 3+3+3 јер ће са таквим развојем ситуације опет имати потпуну контролу над школама.

А све по закону, што каже Боцвена. Чак и без мењања закона. :)


Šta sa misterioznim aktivnostima prodavaca pesama, gde deca bez izbora moraju da kupuju njihove zbirke - zbirke su naprednjačke budalaštine bez ikakve književne vrednosti, pa masno skupe ekskurzije sa tehnički neispravnim autobusima. Pre neki dan je ceo razred morao da ide u Arenu Cineplex, gde je projekcija 300 dinara... Nema šta da se priča o SNS-vladavini ili ste ustrašeni? Rabota sa obaveznim đačkim uniformama gde cela zemlja mora da ih kupi a koštaju koliko, par hiljada dinara?



Срки, то се по школама ради већ деценијама. Није то напредњачки изум. Они су само наставили ту праксу.

Пре 25 година, када сам почињао да радим у школи, једна старија колегиница, такође професор српског, која је одавно у пензији, ухвати ме под руку на ходнику школе као новог младог колегу и прошапуће:

"Ја ћу да те научим како може да се заради на часописима, збиркама,..."

Од тада ја клинцима у школи ништа не нудим нити допуштам на мом часу да им долазе ти продавци да им нуде.

А ако хоћу да водим децу у позориште, у биоскоп, на Сајам књига, на утакмицу, у музеје, на Калиш да гледамо залазак сунца изнад ушћа (то много воле, да блејимо тако ), ја обавезно по деци пошаљем поруку кући родитељима са питањем да ли се слажу са тим и колико ће то да кошта.

Никада нисам узео ниједан рабат од књига или улазница итд.

Зато немој да те лажу.

Ниси уопште обавезан да то плаћаш ако то нећеш.

А ако поаплиш довољан број родитеља да ти се придруже (рачунам да је давање/недавање новца добар мотив за то), онда ћеш тако на тај начин заштитити и своје клинце да их неке учитељи/це, наставници/це, професори/ке не прозивају као црне овце због чега ће детету бити непријатно.

Ја то исто научим и родитеље моје деце у школи.

А због неколико афера које су се по том питању вукле по медијима, сада и директори цвикају помало од тога. Па треба и то користити.

Ако нам већ res publica не функционише у другим областима, нека барем онда ту, због наше деце, функционише.

Рецимо, ако хоћеш да школа добије салу за физичко, покренеш петицију у крају која се поднесе властима.

Чим виде гомилу имена испод неког захтева уместо појединачног имена, свака власт се онда мало жацне.

То исто су нама по школама у неформалним разговорима саветовали и неки мудри људи из просветних инспекција који су сабрали већ дуго, дуго искуство радећи у том систему (са многим властима, не само са овом последњом СНС влашћу) дуги низ година. Цитирам их:

"Шта да вам кажем на то што ми се жалите како немате салу за физичко... Ево, иду избори. Искористите прилику."



Јбг, у земљи у којој цвета партократија заснована на двоструком лажном лицемерном моралу гајеном деценјама, једини начин да извучеш некуи корист за ту децу јесте да примењујеш исте методе које користе они са којима мораш да се избориш за ту децу.

Зато и рекох одмах Нурудину:

Све, све, само им не дај децу у руке!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:23 08.11.2017

Re: Interesantno

Шушкало се још 2014. да ће се законским путем изменити састави школских одбора па уместо дотадашње формуле 3+3+3 (три члана из Савета родитеља школе, три члана из локалне заједнице = из партија које су на власти у локалу и три члана Наставничког већа школе) увести формула 5+2+2 (тј. да чак пет чланова школског одбора буду из локалне заједнице).

Јасно ти је да је намера била потпуна партијска контрола радних места у школама (поготово због неких тадашњих превирања око смена директора који нису били по вољи новим властима) јер школски одбор контролише рад директора и по том питању, између осталих питања, и може и да га смењује ако се одбору не свиди како директор ради. А циљ је била партијска контрола до последњег места теткице по школама због запошљавања својих партијских чланова који су гласали за победбнике на тим изборима, па да им се врати услуга за услугу.

Jezivo. Kod nas je odnos snaga negde 1:1 (1 normalan roditelj protiv jednog partijca).

angie01 angie01 11:18 08.11.2017

kod nas u skoli,

predhodni direktor nije radio- nista, samo je pazio da se ne talasa ni u jednom pravcu, iako je skola u svakom smislu u potpunom haosu, od loseg stanja prostorija za rad, stare opreme, klozeta, nepostojanja sale za fizicko ni bilo kakvog terena napolju- iako psotoje uslovi za sve,...do nastavnog kadara, koji vecinski neispunjava osnovne stvari,( da sad ne ulazimo u to),...PP sluzba- neupotrebljiva,...

...novi direktor je bio jedini kandidat- ujedno je profa u skoli, znaci zna sve,...poceo je svoj mandat tako sto je iz saveta roditelja iskljucio sve roditelje koji kritikuju, ukazuju na problematiku i sl.:)))


ali recimo, u OS Drinka Pavlovic, kolektiv nije pristao da im se nametne rezimski direktor i izglasali su svoju koleginicu, koja je sjajan prosvetni radnik, autor mnoguh udzbenika, zena potpuno posvecena svom pozivu iz ljubavi prema decom,...i eto, slozno su odluciii da njihova skola nastavi da bude ok i u ovakvim vremenima,....cuvena nekadasnja direktorka Spmenka, je u svim nepovoljnim poltickim uslovima i pritiscima, uspela da se odupre i da od skole napravi brend, poznat po posvecenosti i kavalitetnom radu...

...znaci- ipak je do nas.
tasadebeli tasadebeli 16:34 08.11.2017

Re: kod nas u skoli,

angie01

...znaci- ipak je do nas.






Увек било и остало.

Само, знаш већ... Мудри људи рекоше да ти је политика уметност могућег у датој ситуацији.

Па чак и на том нивоу најобичнијих школских одбора.
angie01 angie01 17:51 08.11.2017

Re: kod nas u skoli,

Па чак и на том нивоу најобичнијих школских одбора.


u nas skolski odbor-zna se ko moze da udje,...znaci provereni cuvar zadatih vrednosti postavljenog rukovodstva skole:))),...na savetu roditelja, iz cijih redova se bira clan odbora, predsednica, (koja ni ne vodi sastanak, niti sa clanovima sastvalja dnevni red predlozen u odnosu na postojece probleme, nego samo posalje otkucane tacke, tipa-uspeh u skoli po razredima, tabela, zakljuci sa predhodnog sastanka, ekskurzija,..bla, bla truc,....i na kraju nista), predlozi nekog po preporuci direktora, koji se kvalifikovao tako, sto na svakom savetu ostruira i najmanji pokusaj da se neki stvaran problem stavi na raspravu, sto znaci, da je on ispunio jedini i osnovni uslov za mesto u skolskom odboru, koji bi trebalo da nadgleda rad skole, a to je da se ne buni ni za sta i da mu je sve u redu kako god da jeste.

znaci, taso, kakve komunjare, kakvi bakraci- ovi ga utukose do kraja, nema sanse da neko ispolji "slobodu govora".
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:00 08.11.2017

Re: kod nas u skoli,

na savetu roditelja, iz cijih redova se bira clan odbora, predsednica, (koja ni ne vodi sastanak, niti sa clanovima sastvalja dnevni red predlozen u odnosu na postojece probleme, nego samo posalje otkucane tacke, tipa-uspeh u skoli po razredima, tabela, zakljuci sa predhodnog sastanka, ekskurzija,..bla, bla truc,....i na kraju nista), predlozi nekog po preporuci direktora, koji se kvalifikovao tako, sto na svakom savetu ostruira i najmanji pokusaj da se neki stvaran problem stavi na raspravu, sto znaci, da je on ispunio jedini i osnovni uslov za mesto u skolskom odboru, koji bi trebalo da nadgleda rad skole, a to je da se ne buni ni za sta i da mu je sve u redu kako god da jeste.


kod nas nije bilo ovoga, uglavnom antifa keve, par nadrnda iz murije, jedan klasični bia-š koji ne priča mnogo, i par scila i haribdi sns-ovih, al' uglavnom se ja kačim s njima pa se onda i mame uključe. dobro, ipak mi smo slobodarski NS...
tasadebeli tasadebeli 20:30 08.11.2017

Re: kod nas u skoli,

angie01

znaci, taso, kakve komunjare, kakvi bakraci- ovi ga utukose do kraja,



Рекох већ, уметност постизања могућег у датој ситуацији.

То сам научио још у време комуњара.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:59 09.11.2017

Re: kod nas u skoli,

Potpuna misterija da nema nikakvih komentara na temu iz struke, izuzev Камрада Алјоше Тасамазова, a ponajvise blogera upravo iz uciteljske struke?! Sta su, zadovoljni svi, ili ih nastrasio Premijer Nedic? Nurudina uhapsio i preti mu lokalni naprednjacki odbor za siledzijstvo?
tasadebeli tasadebeli 09:06 09.11.2017

Re: kod nas u skoli,

Srđan Fuchs

Potpuna misterija da nema nikakvih komentara na temu iz struke



Да.

А можда људи престали да прате Блог.

Ни Нурудина није дуго било пре овог поста, па ме баш обрадовао што се појавио.

izuzev



Јавила се и Бо... Да будемо праведни.


Камрада Алјоше Тасамазова



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:28 09.11.2017

Re: kod nas u skoli,

Престали су да га коментаришу у сваком случају, као да критичари и непријатељи блога раде за исти тим ("медијских стручњака" ). Аранђеловац јуче? Како ће се решити, доћи ће државна инспекција и утерати страх школском особљу? Међутим, одакле тој деци насиље као узор, где су то видели и од кога копирају? Можда то није ни битно, из перспективе опредељења за Запад или Русију.
c_h.arlie c_h.arlie 10:54 09.11.2017

Re: kod nas u skoli,

Srđan Fuchs
Potpuna misterija da nema nikakvih komentara na temu iz struke, izuzev Камрада Алјоше Тасамазова, a ponajvise blogera u pravo iz uciteljske struke?! Sta su, zadovoljni svi, ili ih nastrasio Premijer Nedic? Nurudina uhapsio i pretty kao lokalni naprednjacki odbor za siledzijstvo¿

Mislim da je ovo boldovano pogrešno napisano --- jer bi trebalo da piše Аљоша.
predatortz predatortz 11:12 09.11.2017

Re: kod nas u skoli,

Mislim da je ovo boldovano pogrešno napisano --- jer bi trebalo da piše Аљоша.


Treba, ali Rusi tako ne izgovaraju. Izgovaraju baš kako je napisano, bez "lj", sa naglašenim "l" i "j".
nurudin nurudin 22:11 12.11.2017

Re: kod nas u skoli,

Srđan Fuchs
Potpuna misterija da nema nikakvih komentara na temu iz struke, izuzev Камрада Алјоше Тасамазова, a ponajvise blogera upravo iz uciteljske struke?! Sta su, zadovoljni svi, ili ih nastrasio Premijer Nedic? Nurudina uhapsio i preti mu lokalni naprednjacki odbor za siledzijstvo?


Мањина се испостила, а већина не сме да проговори, ма ни да провири из буџака а камоли да јавно говори.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana