Društvo| Muzika| Politika

Ko je prvi doneo drogu u Jugoslaviju?

Spiridon RSS / 18.12.2017. u 15:35

Pricam danas (po ko zna koji put) sa kolegom argentincem o muzici. Jako potkovan i veliki fan Frenka Zape, Edvardo pokrece uvek nove teme i cesto tako dolazimo do fenomenalnih zakljucaka koji se zavrsavaju sa "give me five". Zeleo sam ovoga puta da mu skrenem paznju koliko se u ondasnjoj Jugi dobro sviralo pa sam mu kao ekstremni primer pustio kraljevacni bend "Bezimeni" koji je 1971 godine snimio Mastarenje sa Zoranom Milojcevicem, Kepom iz Smaka i Lazom Ristovskim. Sve je to bilo pod firmom "a zamisli tek sta se sviralo po Beogradu, Zagrebu, Skoplju ..."

Tu Edvardo iskusno pocinje da filozofira na temu kako R&R uvek nadje put, bolje od bilo kakve ideologije. On je mislio da je kod nas bila ta "celicna zavesa" tako da se cudi kako je svirka Bezimenih iz Kraljeva kvalitetna za to vreme i jedam gradic iz Srbiji. Kaze moj drugar ... izvini Jovane ali Marks, Lenjin, Cegevara, Malkom X ... sve je to sranje. R&R je prava stvar. Najbrze se siri, lako konzumira i jako je zarazan. Jedini pad mu je veza sa drogom, dodajem ja. Jeste, to je jedina politicka komponenta u celoj prici zvanoj R&D. Droga.

Ko je prvi doneo drogu u bivsu Jugu. Da li su prvi konzumenti bili deca privilegovanih politicara i generala koja su mogla da putuju i "vide svet" pa i da donesu ponesto odatle?

Prosle godine na skijanju u francuskim alpima, stojim sa drugarom koji se zabavljao sa Mirom Mijatovic. Nije hteo mnogo da prica o tome. Kaze ... pusti to u picku materinu. Tuzna prica. 

 

 

 

 

 



Komentari (439)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 23:23 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

eloy

Jasno i meni i tebi da nam je ,,drekavac,, jebo kevu - el definitivo.

Još da mu aplaudiramo - pa ko ga jebe baš!






П.С. - А видећемо још да ли је дефинитивно... И ко коме...
eloy eloy 00:16 20.12.2017

Re: ko je srao van rupe


i kažeš da je stav, "sve to teba postreljati" ispravan stav? To dvoje se debelo ne slaže, menjaj nešto.


Praviš se pametan ?

To "sve to treba postreljati" je tvoja podmetačina. Pričamo o dilerima,trgovcima i proizvođačima. Vešto si ubacio ,,sve,, što suštinski menja ono što sam ja napisao.

Tema bloga je ko je doneo a ne ko se navukao i stradao.

Šta želiš ovakvim komentarima da postigneš ?

Pročitaj pažljivije

da da, smrću protiv smrti.



Mani spinovanja. Kaznenom politikom protiv trgovaca i dilera a konzumente na lečenje.

Prodaješ smrt - zaslužio si isto. Imaš nešto protiv ove ravnoteže ?
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:01 20.12.2017

Re: ko je srao van rupe

Praviš se pametan ?


Ma kakvi, samo mi čudno.
Mnogo je tekstova u kojima ljudi koji se bave tim problemom pričaju o tome, i nigde ne pročitah da bilo ko od njih pedlaže ovo što ti predlažeš, smrt za smrt, oko za oko.
Ti kažeš da s njima ceo život radiš a tvdiš to što tvrdiš.
Eto, samo mi se ne uklapa.

Prvo sam mislio da se zezaš, sad vidim da istrajavaš pa mi još više čudno, pa, ako te ne mrzi, odgovori jer stvarno misliš da je ubijanje dilera rešenje?

ima ih koji to stvarno misle

Predsednik je rekao da će svakog ko usmrti osobu vezanu za drogu bogato nagrađivati. Ukoiliko ubiju dilera dobiće 56.000 dolara, ljude koji su ispod dilera oko 28.000 dolara, a obične "male" trgovce 1.400 dolara.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:41 20.12.2017

Re: ko je srao van rupe

Spiridon
Napišite blog na temu KAKO DROGU IZBACITI IZ SRBIJE !


pa evo, ako hoce da napises, be my guest

posalji mi tekst i ja ga objavljujem ... posle preuzmi diskusiju

mada ... evo citam ti profil

Bloger nema objavljenje tekstove ☹ Niti želi da ih ima. I nije bloger, samo usputni kibicer i dobacivač. Vozi Miško


kako hoces ...




Elojko nam je u krizi blogerskog identiteta: hoće da bude bloger, neće da bude bloger, mrzi b92, voli b92, jeste titoista, nije titoista, hoće Rusiju, hoće EU, jeste gej, nije gej; suviše me podseća na jednog blogera kojeg sam ja nazivao - Run, my tears, policeman said.
eloy eloy 11:20 20.12.2017

Re: ko je srao van rupe

nigde ne pročitah da bilo ko od njih pedlaže ovo što ti predlažeš, smrt za smrt, oko za oko.


Bio nekad neki Hamurabi.

Prvo sam mislio da se zezaš, sad vidim da istrajavaš pa mi još više čudno, pa, ako te ne mrzi, odgovori jer stvarno misliš da je ubijanje dilera rešenje?

ima ih koji to stvarno misle


Svakako ne tako kako ti to bukvalno sagledavaš. Ali drastično pooštravanje i izmena zakona i sprovođenje istih sa rasponom do smrtne kazne kao poslednjim DA !

Kaznene mere u službi preventive i sprečavanja - DA

Navedi mi neko drugo rešenje koje poznaješ i koje je u praksi dalo rezultate do sada.
docsumann docsumann 12:57 20.12.2017

Re: ko je srao van rupe

(Треба ли да ти кажем да ову у Србији називају књижевницом? Каче јој рекламе по Сајму књига и сл.)


ne bih ja tu tek tako sve izmršnuo.

štaviše, ja bih to u lektiru uvestio. negdje s kraja osnovne, početka srednje.
misim imaš li neku drugi roman (nazovi ga i tinejdžerki roman, kako god=.
meni je naišao pod ruku jer ga je sestričina čitala.
siže mi je bio dovoljan da ga pretrčim u par koraka i zadržim se duže samo na epilogu.
kulminacija posrnuća, smrtglavne junakinje kao treće od tri tačke na kraju kolena trotačaka... ta knjiga nije reklama drogiranjU, ali stavlja akcenat na sve bitne tače toka mehaanizma. realno, možda ne maestralno stilski, pomalo pornografski što je opet ok u filmu o sjebavanju, u biti i nebiti - opća priča.
no, da ne dužim.

klinci će čitati tu knjigu, i to treba iskoristiti za upoznavanje omladine s pošastim a droge.

no, opet pomislim i kako omladina i previše toga zna o tim stvarima, i da su istinski problemi posve druge prirode. žoneovski - Drogiranje, Čemu?

tasadebeli tasadebeli 13:02 20.12.2017

Re: ko je srao van rupe

hoochie coochie man


eloy



Имам утисак да вас двојица мислите на различите саставне делове једног истог проблема који су узајамно повезани нераскидивим везама, па отуд ваљда и неразумевање.

Колико сам вас ја разумео обојицу, ти Хучи мислиш на кориснике, потрошаче, оне којима потребна помоћ да би се изборили са тим злом, а ти Елој мислиш на трговце, контроверзне бизнисмене из црних хроника по новинама, на оне који упропашћују толике људе и породице да би на туђој несрећи зарадили?







tasadebeli tasadebeli 13:07 20.12.2017

Re: ko je srao van rupe

docsumann
(Треба ли да ти кажем да ову у Србији називају књижевницом? Каче јој рекламе по Сајму књига и сл.)


ne bih ja tu tek tako sve izmršnuo.

štaviše, ja bih to u lektiru uvestio. negdje s kraja osnovne, početka srednje.
misim imaš li neku drugi roman (nazovi ga i tinejdžerki roman, kako god=.
meni je naišao pod ruku jer ga je sestričina čitala.
siže mi je bio dovoljan da ga pretrčim u par koraka i zadržim se duže samo na epilogu.
kulminacija posrnuća, smrtglavne junakinje kao treće od tri tačke na kraju kolena trotačaka... ta knjiga nije reklama drogiranjU, ali stavlja akcenat na sve bitne tače toka mehaanizma. realno, možda ne maestralno stilski, pomalo pornografski što je opet ok u filmu o sjebavanju, u biti i nebiti - opća priča.
no, da ne dužim.

klinci će čitati tu knjigu, i to treba iskoristiti za upoznavanje omladine s pošastim a droge.

no, opet pomislim i kako omladina i previše toga zna o tim stvarima, i da su istinski problemi posve druge prirode. žoneovski - Drogiranje, Čemu?




Мислим да неко ко има 12, 13, 14, ...18, 20 година сасвим другачије види то што је написала госпоја Симонида од тебе и од мене...



eloy eloy 22:41 20.12.2017

Re: Srđan Fuchs

Elojko nam je u krizi blogerskog identiteta


Nemoj da smaraš.

Lepo od tebe što si ukazao na neke stvari. Trebao bi i brat Tasa da pročita ( ako već nije )

tasadebeli tasadebeli 00:00 21.12.2017

Re: Srđan Fuchs

eloy

Trebao bi i brat Tasa da pročita ( ako već nije )



Слутим ли ја то неку назнаку љубоморе у твом тону?

Какав те сад Бењамин Толић спопао?

Први пут чујем за човека...

И где мене нађе да читам ХРВАТСКО СЛОВО, мајке ти?

Шта си то узео, камарад Елојица? Дај мало и нама...

Зар си заборавио на стару изреку нашег племена да је гудро увек боље узимати у друштву?









П.С. - Па кроз Врата (перцепције) у Слободу... Или што би рекли они у филму Неретва: "Преко воде до слободе, другови!"


За мном, камарад Елојица!



eloy eloy 01:48 21.12.2017

Re: Srđan Fuchs

Какав те сад Бењамин Толић спопао?

Први пут чујем за човека...

И где мене нађе да читам ХРВАТСКО СЛОВО, мајке ти?



Stari si ti enigmata. Da prvi put čuješ to mi već malo sumnjivo. Dosta si ti načitan da bi ti nešto promaklo. Pozdrav ,,brate sestro,, Taso.
tasadebeli tasadebeli 07:51 21.12.2017

Re: Srđan Fuchs

eloy

Pozdrav ,,brate sestro,, Taso.






Побратиме и посестримо!





Da prvi put čuješ to mi već malo sumnjivo. Dosta si ti načitan da bi ti nešto promaklo.



Не лажем те по том питању.

Слабо се ја упуштам у та дневнополитичка просеравања (немам ја времена за то) и у те дневнополитикантске написе.

Мени је нека шира слика, шири кадар, широкоугаони објектив, много битнији.

Па сад... Ти веруј ако хоћеш, ако нећеш немој.
eloy eloy 08:54 21.12.2017

Re: Srđan Fuchs

Па сад... Ти веруј ако хоћеш, ако нећеш немој.


Verujemo,verujemo, niko nije savršen !
Učiti i samo učiti !

Слабо се ја упуштам у та дневнополитичка просеравања (немам ја времена за то) и у те дневнополитикантске написе.

Мени је нека шира слика, шири кадар, широкоугаони објектив, много битнији.


Kakva crna dnevnopolitička - duga je to i plodonosna karijera, a ugao nemož bit širi pa mi se zato učinilo da širakougaoni to znaju. Kad ono - ništa.

Dešava se.
hermine hermine 09:59 21.12.2017

Re: ko je srao van rupe

Tasa
Пита ме моја жена шта да ради са својим учеником, друга година средње...

Самохрана мајка, дошла у школу и тражи помоћ од разредне јер су је ови из центра за социјално старање више пута одбијали...

Каже не зна шта ће са својим сином... Ухватио се са "навијачима", крене да излази у поноћ из куће на блејање са екипом, мајка стане на врата да га заустави, он је само одгурне (за две главе је виши од мајке) и оде...

.. cc, kako će ta duševno raspamećena mizoginija i šovinizam jedan dan natrapiti na nejaku samohranu majku, već vidim:

- Kuc, kuc, samohrana majko, bio sam u prolazu..
- Dobar dan, izvolite, sjedite.
- Može, može kafica, rakiju ne bih, na radnom sam zadatku.. (osvrće se oko sebe).. je li, gde ti je mali?
- (samohrana majka na oprezu, nije joj prijatno, prošli put se jedva otarasila budalastog popa).. Bjorn nije tu, eno ga u luci, pakuje se, plove u zoru na jug.
- Je li, imaš li koju sijalicu da je zavrnem i odvrnem, dok se mali ne vrati?
- Samo vi sjedite, učitelju, hoćete rakiju..
- (odmahne rukom, ni slučajno, neće rakiju, zamišljen, u nekoj računici sam sa sobom).. dobro, dobro, znači tako, hoće mali zavrnuti i odvrnuti, fino sam ti rekao prošli put, visok je 2 metra, neka zavrće i odvrće, ti visoka samo 1.69 ne možeš dohvatiti sijalicu bez stolice, je li, koliko mu otac bio visok?
- Ragnar (prošapta ona, zagledana put Valhale), što?
- Viša matematika, samohrana majko, viša matematika (kucka se u čelo, sav važan).

Itd.
hermine hermine 10:06 21.12.2017

Re: Gaf

Bojan
Fascinantno je da poslije toliko godina bloga B92, on se i dalje smatra kao neka kafana na ibarskoj magistrali u kojoj možeš doći pa nalupetati svašta a da ti niko ne ukaže na to da fundamentalno griješiš.(A ima primjera koliko god hoćeš, samo gdje bi čovjek stigao kad bi ispravljao sve te krive Drine.

Ma nije to radi transverzale Ibar - CERN, nego su tvoja trezvena vjera* u umjetnost i stvaralački pedigre odavno pretekli skromne blogerske koordinate..

*) Blez Paskal (matematičar, fizičar i filozof) je tvrdio da racionalna osoba treba vjerovati da Bog postoji - jer ako si u pravu možeš da dobiješ, a ako griješiš nemaš šta da izgubiš..



tasadebeli tasadebeli 16:22 21.12.2017

Re: ko je srao van rupe

hermine

.. cc, kako će ta duševno raspamećena mizoginija i šovinizam jedan dan natrapiti na nejaku samohranu majku, već vidim



Ц, ц, ц,...

Ти не само да се просераваш по Блогу Б92, него баш и једеш то што исереш...

Је ли, говнаро блогерска са хиљаду никова, шта би ти радила да ти таква немоћна жена дође и тражи помоћ?

Одјебала би је и упутила у библиотеку да се мало образује? Или у неку од ових сигурних кућа за жене које такве случајеве као што је та мајка примају онда када је све већ касно?

Какво си ти говно лицемерно и малициозно... Не заслужујеш уопште назив људско биће.

А сад настави да уживаш у својим удобним "библиотекама" и још удобнијем просеравачком Блогу Б92 где те ништа из спољнег света, па ни људска несрећа, не дотиче све крештећи о мизогинији, а заборављајући при томе на то колико мизантропије носиш у себи.
hermine hermine 17:19 21.12.2017

Re: ko je srao van rupe

Hehe, ali glupa ucmizdrena neumjerena krmčina. Raskiseljava se od dobrote.

Šta kažeš? Niža je od njega, ne može da ga spriječi..

ccc.. propast.

p.s. Do biblioteke idem biciklom ili Benzom, krmčino mizogina.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 18:52 21.12.2017

Re: Gaf

*) Blez Paskal (matematičar, fizičar i filozof) je tvrdio da racionalna osoba treba vjerovati da Bog postoji - jer ako si u pravu možeš da dobiješ, a ako griješiš nemaš šta da izgubiš..



Sjajan citat, naravno znam za njega (citat) - svojevremeno jedan moj drugar studirao na banjalučkom PMF-u pa sam na njegovo ime iz njihove biblioteke podigao knjigu o životima slavnih matematičara (između ostalih i od autora citata). Ne sjećam se imena autora knjige, i žalim što ju tada nisam iskopirao za sitne novce.
c_h.arlie c_h.arlie 19:56 21.12.2017

Re: ko je srao van rupe

hermine
Hehe, ali glupa ucmizdrena neumjerena krmčina. Raskiseljava se od dobrote.

Šta kažeš? Niža je od njega, ne može da ga spriječi..

ccc.. propast.


p.s. Do biblioteke idem biciklom ili Benzom, krmčino mizogina.

Strašno !
eloy eloy 21:05 21.12.2017

Re: ko je srao van rupe


,,Radovane,, , ideološki neistomišljeniče ali domovinski prijatelju, brate i komšija.



Baš neki težak dan na planeti. Moramo biti blagi pred blagdane!



Generalna skupština UN je na vanrednoj sednici sa 128 glasova "za" i devet "protiv" proglasila američko priznavanje Jerusalima kao prestonice Izraela ništavnim.

Među uzdržanima od glasanja bile su Kanada, Meksiko, Filipini, Poljska, Rumunija, Hrvatska, Bosna i Hercegovina..


Veliki pozdrav za jednog mog pustinjskog drugara.

docsumann docsumann 21:53 21.12.2017

Re: ko je srao van rupe

Navedi mi neko drugo rešenje koje poznaješ i koje je u praksi dalo rezultate do sada.


pa ja naveo portugalsko, slično u Švajcarskoj...
naravno ni to nisu totalno rješenje s nula droge na ulicama, mislim da je tako nešto praktično i nemoguće, al amortizuju problem, spriječavaju epidemiju narkomanije, pomalo smanjuju broj ovisnika, u svakom slučaju drastično smanjuju broj smrtnih slučajeva ( a ljudski životi su u cijeloj priči najvažniji, složićemo se, ne?), takođe - potiskuju organizovani kriminal iz igre. koji generalno i jeste najveći problem je usput kvari i korumpira komletno društvo.
tasadebeli tasadebeli 22:03 21.12.2017

Re: ko je srao van rupe

hermine
Hehe, ali glupa ucmizdrena neumjerena krmčina. Raskiseljava se od dobrote.

Šta kažeš? Niža je od njega, ne može da ga spriječi..

ccc.. propast.


p.s. Do biblioteke idem biciklom ili Benzom, krmčino mizogina.




Па је л' ти буде лепо? Мислим, на бициклу? Док се возиш до бибилиотеке?

То са БенЗом је исто лепо, само уме понеки пут и да боли...

(Не могу да замислим мог деду како пита моју бабу после секса: Је л' ти било лепо? - Момо Капор)
hermine hermine 22:17 21.12.2017

Re: ko je srao van rupe

Nevjerovatno, degradacija na nekoliko nivoa..

Što bi rekli, do koske..

I valjda samo u toj potpunoj degradaciji ili bespomoćnosti, obezvrijeđenosti - on stupa na scenu. Pojavljuje se spasitelj, dobročinitelj.

Mi već imamo samohranu majku (razvedena, raspušćenica, udovica), dalje, traži pomoć od Tasine žene (snažnije i udate), pomoć joj (bezuspješno) ukazala ili pružila socijalna služba, znači, duplo golo: sama je (zakazala kao supruga) i traži pomoć (zakazala je kao roditelj),

dalje, poznajući Tasine stavove (i uzdisaje), o ovom ili onom, znam da je samohrana majka tu (u priči) da bi on, Tasa, istakao hrišćansku muževnost, koja, kako vidimo, u kući samohrane majke nedostaje..

Ali, ne, to je malo.. mi vidimo da je žena sama, da je sin ne sluša (tj nema oca), ne, sve je to Tasi malo, na kraju samo što ne kaže "majke nisu prirodno predodređene da budu samohrane", ona stoji na vratima a sin je odgurne, fizički je slaba da se brine o njemu i porodici (makar to bila dva člana, kao u ovom slučaju),

dalje, jel to znači samo to?

Nepoštovanje djeteta prema prirodno slabijoj majci jer nema fizičku snagu da se izbori sa njim tj spriječi ga da ide kud je namjerio?
Ili to znači npr. da je fizički jači otac u kući, po'rvao bi se sa sinom na vratima? Ili to, automatski, znači (a tipujem na ovo) da je otac u kući ne bi se sin usudio krenuti na vrata?

I sad, fakin pravilo, a ja ih u cugu srušim sa nekoliko primjera: kad sin manji i mršaviji iskasapi krupnijeg oca, kad sin manji i mršaviji maltretira atletski građenu majku il kad moja svekrva sa 1.60 i 45 kg i 86 god postroji odrasle sinove, ni da zucnu..

I šta imamo u priči o dobroti? Junak Tasa i slabe samohrane majke koje bi mogao i istamburati (poprcati, domaćinski) kad im dođe u kuću - na nagovor ženin - da im od ulice spasi sinove..

Ukratko. Razmišljanja.. kuckam sa tel.

Krmčino.

tasadebeli tasadebeli 22:20 21.12.2017

Re: ko je srao van rupe

eloy

,Radovane,, , ideološki neistomišljeniče ali domovinski prijatelju, brate i komšija.

Baš neki težak dan na planeti. Moramo biti blagi pred blagdane!



Извини, брате, на мојој слабости, али знаш и сам да лако и брзо падам на доминантне блогерске фолиранткиње и позерке на бициклу и на ролерима... Нарочито када иду до бибилиотеке...

Па сад... Ако ме то чини лаким мушкарцем, нека ме...

Другима се праштају и много тежи грехови.





hoochie coochie man hoochie coochie man 22:29 21.12.2017

Re: ko je srao van rupe

on nama na kraju samo što ne kaže "majke nisu prirodno predodređene da budu samohrane"


Pa i nisu.

Jel to sme da se kaže?
tasadebeli tasadebeli 22:32 21.12.2017

Re: ko je srao van rupe

hermine



За разлику од твог булшитизма на Блогу Б92, моје приче на Блогу нису фолиранција и поза.

То што сам испричао, то је стварност, не нека виртуелна фолиранција. И догађа се стварним људима.

Да, кад рече удовица...

Ево, бивша теткица из моје школе, сада у пензији, удовица одавно нажалост, има два сина наркомана од 35 и 30 година.

Тренутно тој жени тражимо смештај и сакривамо је по Београду од њених синова који, где год да та жена побегне од њих, они дођу за њом, траже јој ту беду од пензије, проваљују врата станова где жена покушава да се сакрије од њих, хоће да се обрачунају са онима који су њихову мајку примили тек толико да се мучена жена склони од њих...

Хоћеш ти да јој помогнеш? Тој мученој жени? Мислим, када те већ брине моја мизогинија, ти ћеш умети да јој помогнеш за разлику од мене који је, како ти кажеш, мрзим зато што јој је животна судбина таква, па је остала удовица.


(Примећујем да ми ни први пут ниси одговорила на то питање како помоћи конкретним људима у тим конкретним ситуацијама, него си се просеравала као и сви остали једноумни блогерски криптофашисти у папучама и удобним фотељама којима се читав свет своди на овај Блог Б92 док је живот и свет око њих ипак нешто сасвим друго.)
tasadebeli tasadebeli 22:41 21.12.2017

Re: ko je srao van rupe

hoochie coochie man
on nama na kraju samo što ne kaže "majke nisu prirodno predodređene da budu samohrane"


Pa i nisu.

Jel to sme da se kaže?



Ма пусти, Хучи, не вреди са таквима...

Ја имам једног старијег колегу у школи, пред пензијом човек, професор физичког, који није баш укапирао шта значи тај израз "самохрана мајка" исто као што не капира ни ова Хермина.

Па када смо се за онај последњи велики штрајк у просвети на састанку синдиката у зборници свађали да ли штрајк да настављамо или не јер су нам обуставили били тада потпуно плате и свако се онда на том састанку синдиката исповедао о својој тешкој ситуацији и зашто је уцењен тиме... (Те кредити, за стан, те дечје школовање, те ако не добије плату, може да се врати из Бгд. у завичај, те ово, те оно,... ) тај мој колега устане и каже:

"Па шта? И ја сам самохрани деда! Али сам за штрајк!"

Мислио, мученик, ваљда, да то самохрани значи када живиш сам као он јер се пре десетак година развео од своје жене и живи само од те просветарске плате. А деда је истакао јер је непосредно уочи тог нашег последњег штрајка добио унуче од старијег сина.

Улепша нам мучну атмосферу која се увек направи после сваког неуспелог штрајка у просвети, а било их је, фала богу, за ових мојих четврт века у школи много таквих... Штрајкова...

Који никада и не успеју, је л' те, због тих самохраних деда.

(Мене, барем, моја жена још увек храни... Мада је и она у истој бранши као и ја...)


hermine hermine 22:42 21.12.2017

Re: ko je srao van rupe

Hoochie, s obzirom da si otac dvije ćerke. I jedna od njih se - kako sam shvatila - sama hrani u Americi. Bilo bi muški i prejako od tebe: da pametno ćutiš.


Ti si Taso krmčina. I dalje.

Toliko.
tasadebeli tasadebeli 22:49 21.12.2017

Re: ko je srao van rupe

hermine

Ti si Taso krmčina. I dalje.



Кокошко фолирантска и мизантропска позерко Блога Б92 са хиљаду никова.

Волим те.





П.С. - Хоћеш да примиш на стан ову моју бившу теткицу из школе што има два сина наркомана?

Има жена пасош, није то проблем... Скупићемо ми у школи паре за њен пут до тебе...

Рачунам, ако је пошаљемо код тебе у иностранство, теже ће је ова двојица синова пронаћи да јој отимају пензију и ствари да би продавали за доп...

(Оно, акција типа "заштићени сведок" и те муње?)


П.П.С. - Иначе, читава моја та прича о ученику моје жене са мајком и без оца нема никакве везе са овим што ти упорно подмећеш.

Ради се о очају због тога што нико не може или боље речено, неће, да јој помогне (ех, систем, систем,), па она дође у школу да тражи помоћ...

Школа није центар за социјално старање, него образовна установа, зар не?

А зашто смо ми професори у школи постали у последњих 15 година социјални радници и више нисмо професори, то немој мене да питаш, него оне одговорне и надлежне у Србији данас.


А сад ти настави са релативизацијом теме, добро ти иде...
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:05 21.12.2017

Re: ko je srao van rupe

Hoochie, s obzirom da si otac dvije ćerke. I jedna od njih se - kako sam shvatila - sama hrani u Americi. Bilo bi muški i prejako od tebe: da pametno ćutiš.


Stani bre, to što ti teraš neki svoj inat, što iz nekog svog razloga vređaš Tasu, to, hajd i da prećutim.

Ali što bih prećutao ako pročitam tvrdnju, koja nema veze sa tim vašim frkama, a za koju mislim da je pogrešna?

Moje ćerke, ako je to bitno, a ne znam zašto bi bilo, nisu majke pa time ni samohrane majke, a da, u Americi je jedna od njih, i pojma nemam da li će odlučiti da uopšte budu majke, i da li će odlučiti da budu samohrane, kao što pojma nemam kakve to veze ima sa ovim razgovorom.

Da li je dozvoljena polemika o temi da li su žene predodređene da budu samohrane majke, ili je dopušteno samo ono što su trenutno moderne fraze o samostalnosti, o "emancipaciji" o prevaziđenosti institucije braka i porodice


Ako jesu, ako je prirodno stanje stvari da majka sama odgaja svoju decu, kako objašnajvaš činjenicu da žene mnogo češće rađaju i odgajaju decu u braku, nego van braka?
Ja ne znam statistiku, ali na neviđeno tvrdim da se mnogo više dece rađa u braku nego van njega.
Pa ako je to tako, što je ta prirodna pojava samohranih majki ipak retka?
tasadebeli tasadebeli 23:21 21.12.2017

Re: ko je srao van rupe

hoochie coochie man


Da li je dozvoljena polemika o temi da li su žene predodređene da budu samohrane majke, ili je dopušteno samo ono što su trenutno moderne fraze o samostalnosti, o "emancipaciji" o prevaziđenosti institucije braka i porodice



'Ебала их све та њихова политичка коректност и ућуткивање неистомишљеника.

Згадили су ми се, брате Хучи... Али баш згадили са тим просеравањима.




"Bullshit" is commonly used to describe statements made by people more concerned with the response of the audience than in truth and accuracy, such as goal-oriented statements made in the field of politics or advertising.

It is impossible for someone to lie unless he thinks he knows the truth. Producing bullshit requires no such conviction. A person who lies is thereby responding to the truth, and he is to that extent respectful of it. When an honest man speaks, he says only what he believes to be true; and for the liar, it is correspondingly indispensable that he considers his statements to be false.

For the bullshitter, however, all these bets are off: he is neither on the side of the true nor on the side of the false. His eye is not on the facts at all, as the eyes of the honest man and of the liar are, except insofar as they may be pertinent to his interest in getting away with what he says. He does not care whether the things he says describe reality correctly. He just picks them out, or makes them up, to suit his purpose.
eloy eloy 23:26 21.12.2017

Re: ko je srao van rupe


Taso tebi svaka čast ali ja se ne bih zajebavao sa Herminom.
Njima tamo to ko dobar dan.

Još je na kategoriji 2, ako se raspojasa - izvini ne poznajemo se.

Idem samo tetki da uzmem lekove......



hoochie coochie man hoochie coochie man 23:28 21.12.2017

Re: ko je srao van rupe

Ебала их све та њихова политичка коректност и ућуткивање неистомишљеника.

Згадили су ми се, брате Хучи... Али баш згадили са тим просеравањима.


Nemoj da pristaješ, a posebno nemoj da se zgadiš pa da tako zgađeno ("dostojansveno" ) začutiš.
Tako pobeđuju garant :)
eloy eloy 00:32 22.12.2017

Re: svenen

Bio je jedan nick ovde na blogu Svenen ili tako nekako. Iste ubitačne rečenice,fascinantan stil,kraće forme,načitano do besvesti na nivou kompulsivnosti, tematski ,,Dark side of the Force,, i baš mi je nedostajala kad se pojavila Herminica. Ako nije ona/on Svenen onda joj je sestra od šogora - potpisujem.

Ne ulazim u tematiku i čija piša veća ali frojlajn Hermi svakako zaslužuje kadar iako troši puno energije sagovorniku kad se ,,natakari,,onako ,,mizandrijski,,. Treba to odpratiti.

Reskiram da izazovem prezir i gnev Milisava 60 i nešto koji nevešto često rabi ono njegovo ;,,A ? osetio si tvrdo ?,,
Milisave brale jedino tvrdo što sam do sada osetio je Herminicin gnev.Jbmga ima tu nekog iskonskog izazova.

da skratim - Herminica šta ti je Svenica po babine linije ?

Hvala unapred.
c_h.arlie c_h.arlie 05:57 22.12.2017

Re: svenen

eloy
Bio je jedan nick ovde na blogu Svenen ili tako nekako. Iste ubitačne rečenice,fascinantan stil,kraće forme,načitano do besvesti na nivou kompulsivnosti, tematski ,,Dark side of the Force,, i baš mi je nedostajala kad se pojavila Herminica. Ako nije ona/on Svenen onda joj je sestra od šogora - potpisujem.

Ne ulazim u tematiku i čija piša veća ali frojlajn Hermi svakako zaslužuje kadar iako troši puno energije sagovorniku kad se ,,natakari,,onako ,,mizandrijski,,. Treba to odpratiti.

Reskiram da izazovem prezir i gnev Milisava 60 i nešto koji nevešto često rabi ono njegovo ;,,A ? osetio si tvrdo ?,,
Milisave brale jedino tvrdo što sam do sada osetio je Herminicin gnev.Jbmga ima tu nekog iskonskog izazova.

da skratim - Herminica šta ti je Svenica po babine linije ?

Hvala unapred.

Jeste.
Hermina je, po mojoj proceni takođe, veoma načitana osoba.
Što se tiče ovoga konkretnog slučaja najašivanja na Tasu - mislim da nije u pravu.
tasadebeli tasadebeli 06:49 22.12.2017

Re: ko je srao van rupe

hoochie coochie man
Ебала их све та њихова политичка коректност и ућуткивање неистомишљеника.

Згадили су ми се, брате Хучи... Али баш згадили са тим просеравањима.


Nemoj da pristaješ, a posebno nemoj da se zgadiš pa da tako zgađeno ("dostojansveno" ) začutiš.
Tako pobeđuju garant :)



О ућуткивању и ћутању


Ако и заћутим, Хучи, то не значи да је из протеста, него да радим нешто много сврсисходније или макар занимљивије од овог бесмисленог препуцавања са оваквим негативцима, фолирантима и позерима, шампионима мизантропије Блога Б92, попут ове Хермине (или који год никнејм од својих тисућу личности она овде користила). Па онда то моје ћутање може само да значи да је, због недостатка слободног времена због бављења нечим смисленијим, позитивнијим, занимљивијим и лепшим, Блог Б92 први елиминисан са те моје листе бесмислених утуцаваљки слободног времена и мозга.

А што се тиче тога ко побеђује што кажеш, то може да се односи само на овај ограничени круг људи звани Блог Б92 јер да би победили и и стварном животу, такви ликови попут Хермине са Блога Б92 морају да имају ипак нешто много више од мноштва лажних профила и исто толико велике количине мржње и деструкције (и самомрржње и аутодеструкције која иде уз то, наравно) проистекле из сопствене сујете и умишљене самобитности, величине и вредности коју носе у себи и упорно истресају у коментарима на Блогу Б92 не би ли себи као људским бићима дали оправдање за сопствене поступке и речи.

Стварни живот је ипак, барем на моју неизмерну срећу и радост, нешто друго и другачије од политикантских и ситносопственичких аматерских идеолошких слојева и њихових представника на овом Блогу Б92, зар не?







А згађеност над таквим ликовима, и на Блогу Б92 и у стварном животу, код мене постоји. Одувек је и постојала. То да, ту си у праву.
hermine hermine 08:10 22.12.2017

Re: svenen

Jeste.
Hermina je, po mojoj proceni takođe, veoma načitana osoba.
Što se tiče ovoga konkretnog slučaja najašivanja na Tasu - mislim da nije u pravu.


E, kad smo kod načitanosti - i tuđeg majstorluka pisanja - u lucidnim knjigama Tomasa Harisa (smatram opis porodice u dvorcu, bijeg u šumu, zimu, sve dok ne pojedu Mišu, jednim od boljih u sveukupnom triler-horor svjetskom opusu), ima scena kad batler skuplja suze dječije u maramicu.. ali, dobro, to su Amerikanci. Kod njih i jaganjci utihnu, kod nas uglavnom fizički jaki volovi ne utišavaju nebesku filozofiju o pravoj ljudskoj i nepravoj ženskoj prirodi..

Ili, kod nas, usmenim predanjem (rekla-kazala, da ne čuje selo, pisao je nešto i Krleža), nije strano da uča il popa poprca nejaku samohranu majku, sve na ovaj fazon "ti si slaba, ja sam tu da te zaštitim", gora opcija od te domaćinske dobronamjerne je da se snaša uspandrca, neće da je podvode pod uču il popa, tad nastaje belaj, naprave ženi pakao od života, potvore, itd..

Rusi su dobri u tim skaskama uspinjanja dobronamjernih od Boga domaćina na mirne i nemoćne ženščine.. eh Rusi, pisci hirurzi, seciraju i dušu i oko.

Molim vas, očevi, muževi, braćo nečija, neozbiljno mi je odgovarati na vaše komentare o tipovima samohranosti žene (kao da je tip brašna), a svaka u svijetu fizički jačih muškaraca, neozbiljno + i inteligentnija sam. Da prostite.

+ Tasa je ovde kao privatno lice, sa mojim respektom prema učiteljskom pozivu se ne može poigravati..

+ je glupo, nemuški, da ga branite kao da je ranjena tetka, kad svi vidimo da on zna odgovoriti (tihim prdežom, ali zna).

hermine hermine 08:16 22.12.2017

Re: svenen

Elojče, znači tako, oprostio si mi što sam te cinkarila moderatoru? - m?

do besvesti na nivou kompulsivnosti, tematski ,,Dark side of the Force,, i baš mi je nedostajala

:)


maksa83 maksa83 08:44 22.12.2017

Re: ko je srao van rupe

Ти не само да се просераваш по Блогу Б92, него баш и једеш то што исереш...

Је ли, говнаро блогерска са хиљаду никова

Ja sam sad malo uvređen, obećao si da je ovo rezervisano samo za mene i Pupana i Punktum (ovo Punktum nije nick, nego, kao, šlus, gotovo, tačka, razumeš), i sad odjednom, kao, e, nije, nego...

To su ta muška obećanja...

c_h.arlie c_h.arlie 09:46 22.12.2017

Re: svenen

hermine
Jeste.
Hermina je, po mojoj proceni takođe, veoma načitana osoba.
Što se tiče ovoga konkretnog slučaja najašivanja na Tasu - mislim da nije u pravu.


E, kad smo kod načitanosti - i tuđeg majstorluka pisanja - u lucidnim knjigama Tomasa Harisa (smatram opis porodice u dvorcu, bijeg u šumu, zimu, sve dok ne pojedu Mišu, jednim od boljih u sveukupnom triler-horor svjetskom opusu), ima sccena kada batler skuplja suze dječije u maramicu.. ali, dobro, to su Amerikanci. Kod njih i jaganjci utihnu, kod nas uglavnom fizički jaki volovi ne utišavaju nebesku filozofiju o pravoj ljudskoj i nepravoj ženskoj prirodi..

Ili, kod nas, usmenim predanjem (rekla-kazala, da ne čuje selo, pisao je nešto i Krleža), nije strano da uča il popa poprca nejaku samohranu majku, sve na ovaj fazon "ti si slaba, ja sam tu da te zaštitim", gora opcija od te domaćinske dobronamjerne je da se snaša uspandrca, neće da je podvode pod uču il popa, tad nastaje belaj, naprave ženi pakao od života, potvore, itd..

Rusi su dobri u tim skaskama uspinjanja dobronamjernih od Boga domaćina na mirne i nemoćne ženščine.. eh Rusi, pisci hirurzi, seciraju i dušu i oko.

Molim vas, očevi, muževi, braćo nečija, neozbiljno mi je odgovarati na vaše komentare o tipovima samohranosti žene (kao da je tip brašna), a svaka u svijetu fizički jačih muškaraca, neozbiljno + i inteligentnija sam. Da prostite.

+ Tasa je ovde kao privatno lice, sa mojim respektom prema učiteljskom pozivu se ne može poigravati..

+ je glupo, nemuški, da ga branite kao da je ranjena tetka, kad svi vidimo da on zna odgovoriti (tihim prdežom, ali zna).


Sve ja razumem što pišeš ... makar tako mislim.
No, bez obzira na to, ja sam, takođe, od onih što imaju ekstremno veliko saosećanje sa samohranim majkama. Štaviše, ne moraju da budu samohrane, mogu da imaju i muža - no, muža koji je đubre, pijandura, propalica i gad.
Ne, nisam hteo, niti želim, da podvedem sebi takvu ženu.
Mislim da predimenzioniraš slučaj.
eloy eloy 09:52 22.12.2017

Re: svenen

Što se tiče ovoga konkretnog slučaja najašivanja na Tasu - mislim da nije u pravu.


Nikad nije na odmet da te žensko najaši. Slatke su i kad su ljute. Šta bi mi bez njih ?
eloy eloy 10:33 22.12.2017

Re: svenen

da uča il popa poprca nejaku samohranu majku, sve na ovaj fazon "ti si slaba, ja sam tu da te zaštitim",


Jel ovo ,,pop,, što često spominješ u stvari skraćeni oblik od fratar ? Subjektivno generalizuješ stvari, ja mislim da prcanje ovde nema esnafsku konotaciju. Taman sam te pohvalio a ti počinješ da mantrišeš stereotipijama.
No sve ću ti oprostiti ako mi potvrdiš da si lijepa i zgodna kao na sliki pored nicka.

eloy eloy 10:44 22.12.2017

Re: svenen

Elojče, znači tako, oprostio si mi što sam te cinkarila moderatoru? - m?


Cinkarila ?
Nije me zabolelo - valjda nisu shvatili ozbiljno tvoj cink.
A to je tako šarmantno - mislim cinkariti.
Čuj stara u tvom slučaju sam bezbeli spreman da trampim sarkazam za makar i mentalni orgazam i prodam drugara Tasu ( privremeno ) a on će mi oprostiti.

Svenice anđele - ti si !
tasadebeli tasadebeli 12:22 22.12.2017

Re: svenen

eloy

Čuj stara u tvom slučaju sam bezbeli spreman da trampim sarkazam za makar i mentalni orgazam i prodam drugara Tasu ( privremeno ) a on će mi oprostiti.

Svenice anđele - ti si !


Наравно.

Па и ти би мени такође опростио јер у тој и таквој трампи коју помињемо пролазимо прилично јефтино.

Што би рекли: Цијена? Права ситница!
hermine hermine 15:40 22.12.2017

Re: svenen

Jel ovo ,,pop,, što često spominješ u stvari skraćeni oblik od fratar ? Subjektivno generalizuješ stvari, ja mislim da prcanje ovde nema esnafsku konotaciju. Taman sam te pohvalio a ti počinješ da mantrišeš stereotipijama

Da, dobro, neka ti bude, stereotipija - sa gradnjom nisam ni počela, znaš koliko još dok brod isplovi, na ispovist..

Pratiš li Vikinge? - ponavlja se priča sa sveštenikom, od pete epizode pete sezone, ipak, za nijansu, rekla bih, brutalnija i bizarnija, stvarnija.

Hm, sigurna mekoća gitare me svaki put ostavi minut- dva u tišini.. zastanem, malo.

eloy eloy 21:19 22.12.2017

Re: svenen

Pratiš li Vikinge?


Svakako.

Hm, zastanem, malo.


Zastani, možemo svi to bolje i lepše. Valja se.

narcis narcis 22:35 22.12.2017

Re: ko je srao van rupe

hoochie coochie man
on nama na kraju samo što ne kaže "majke nisu prirodno predodređene da budu samohrane"


Pa i nisu.

Jel to sme da se kaže?

ubrate.
naravno da, svako ima pravo da priča gluposti, to je neotuđivo pravo iz domena ljuckih sloboda i prava na mišljenje. ali brate kako se uvek ufatiš za fašistička tumačenja sveta.
mada mislim da si teo da rečeš da za žene društveno& moralno nije poželjno da bude samohrane, što je opet iz domena fašističke misli.
znam, znam, ti oćeš da zajebavaš ovu herminionu što unačelu nisam antiprotivan, blog je mesto za to. ali brate što se lepiš na ljotićevsku svest i poimanje svemira, to je problem.
Spiridon Spiridon 22:39 22.12.2017

Re: ko je srao van rupe

narcis


narcise, narcise mi te volimo. Ko ne voli narcisa, mi ga koljemo!

jel znas sta ti nikad necu zaboraviti?
tasadebeli tasadebeli 22:52 22.12.2017

Re: ko je srao van rupe

narcis

ali brate kako se uvek ufatiš za fašistička tumačenja sveta.

što je opet iz domena fašističke misli.

ali brate što se lepiš na ljotićevsku svest i poimanje svemira,



Црни Нарцисе!

То јест, Црни Драгољубе!

Или ти Блек Нарцисе/Драгољубе!







Је ли, Нарцисе/Драгољубе/Алексо, јесу ови из Централне беооградске комитеје сада почели да плаћају по броју опљунутих етикета и дисквалификација по неистомишљенику?
hermine hermine 08:29 23.12.2017

Re: svenen

Zastani, možemo svi to bolje i lepše. Valja se.

Naravno.

hermine hermine 08:30 23.12.2017

Re: ko je srao van rupe

znam, znam, ti oćeš da zajebavaš ovu herminionu što unačelu nisam antiprotivan

Živote, ženo bez morala, što bi rekao moj drug Džej..
gedza.73 gedza.73 13:10 23.12.2017

Re: ko je srao van rupe

Pomenuti Paskal.



Blog u XVII veku.
Pisanje pod nikovima, repliciranje, citati, navodi, polemike...

Ako se dobro sećam kraja Paskal je rek'o, kad mu dosadilo, (bio na strani jansenista protiv jezuita) da se nosite i jedni i drugi



ephemeris ephemeris 10:36 19.12.2017

Jos jedna "lokalna" droga

U seriji "Sivi dom", jezivo finale je pod uticajem bunike...

maksa83 maksa83 10:41 19.12.2017

Norveška

Sveže:

Norveška izglasala u parlamentu dekriminalizovanje korišćenja droge

(Da napomenemo da dekriminalizovati korišćenje nije isto što i legalizovati)
alselone alselone 10:55 19.12.2017

Re: Norveška

Norveška izglasala u parlamentu dekriminalizovanje korišćenja droge


Ovo moze biti veoma dobro. Ne ganjati ljude koji koriste, umesto kaznjavanja njima pomagati, a usresrediti se na one koji proizvode i distribuiraju.
JJ Beba JJ Beba 13:52 19.12.2017

Re: Norveška

(Da napomenemo da dekriminalizovati korišćenje nije isto što i legalizovati)

i kod nas je, u vreme socijalizma, duvka bila dekriminalizovana. Nadju ti dzokavac ti kažeš da je ličnu upotrebu oni kažu ok, dovidjenja. Sada ti otvaraju dosije, ide krivićna prijava...
Atomski mrav Atomski mrav 17:24 19.12.2017

Re: Norveška

(Da napomenemo da dekriminalizovati korišćenje nije isto što i legalizovati)

Takoe. Samo su narkomane prebacili iz nadležnosti ministarstva unutrašnjih dela u nadležnost ministarstva zdravlja (i socijalne skrbi, valjda). Mada su (lečeni a bome i nelečeni) narkomani svakako i dosad bili na "teretu" ovog poslednjeg ministarstva, ono 'ladno zapucaju u Oslo da pribave sebi sledeću dozu otrova pa pošto potroše i poslednju krunu na drogu, prijave se u dežurnu ambulantu i imaju pravo na jednokratnu novčanu pomoć kobajagi da kupe nešto za jelo a u stvari te pare potroše na povratak kući (ako nisu iz Osla) ili opet na drogu...
ecce-florian ecce-florian 12:49 21.12.2017

Re: Norveška

@beba
kažeš da je ličnu upotrebu oni kažu ok, dovidjenja. Sada ti otvaraju dosije, ide krivićna prijava...


ti ne da pratiš propise no i praksu

propustila si samo ako ti se nakači neko drugo krivično delo da može da se izrekne i OBAVEZNO LECENJE ALKOHOLICARA I NARKOMANA Clan 65. a narocito s osvrtom na st.3 Ako se ucinilac bez opravdanog razloga ne podvrgne lecenju na slobodi, ili lecenje samovoljno napusti, sud moze odrediti ...... da se mera
obaveznog lecenja alkoholicara ili narkomana prinudno izvrsi u zdravstvenoj ili drugoj specijalizovanoj ustanovi.

i to u trajanju u skladu sa st.4....najduze dve godine. u vezi st.3

zato ajmo malo da ga damo po edukativnom karakteru bloga( skoro smo ko Texas jbt)



maksa83 maksa83 10:53 19.12.2017

prekid programa


Ovo je naknada Srbima za WW1 zulume, ne može biti ništa drugo + deluje kao da je nešto izmišljeno na drogama, a nije.

Pas Sebastiana Kurca se zove - Kita. Nije Njuz.


hoochie coochie man hoochie coochie man 10:57 19.12.2017

Re: prekid programa

E čime se ti zabavljaš :))
A da je zanimnjivo - jeste.
A da ima mačku, kako li bi se zvala?
maksa83 maksa83 11:00 19.12.2017

Re: prekid programa

E čime se ti zabavljaš :))

Pazi - real life - najbolja droga - ne moraš ništa da uzmeš, ne finansiraš narko-kartele ni DB, ne ostavlja tragove, ne stvara zavisnost (ok, možda malo).
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:04 19.12.2017

Re: prekid programa

A i može da se deli za dž.
Pa dobacuj toga povremeno :)
Jukie Jukie 19:23 19.12.2017

Re: prekid programa

Odnosno zove se Kita Kurc

It's Bull Harbison." *. [* If Mr. Harbison owned a slave named Bull, Tom would have spoken of him as "Harbison's Bull," but a son or a dog of that name was "Bull Harbison."]
Atomski mrav Atomski mrav 23:27 19.12.2017

Re: prekid programa

I sad kad neki državnik ode u zvaničnu posetu Kurcu, da li je red da mu pomiluje Kitu?
blogovatelj blogovatelj 20:29 20.12.2017

Re: prekid programa

Pazi - real life - najbolja droga - ne moraš ništa da uzmeš, ne finansiraš narko-kartele ni DB, ne ostavlja tragove, ne stvara zavisnost (ok, možda malo).


Mene Čarlijevi komentari često ustondiraju.
maksa83 maksa83 20:36 20.12.2017

Re: prekid programa

blogovatelj
Pazi - real life - najbolja droga - ne moraš ništa da uzmeš, ne finansiraš narko-kartele ni DB, ne ostavlja tragove, ne stvara zavisnost (ok, možda malo).


Mene Čarlijevi komentari često ustondiraju.

Ali stvarno je kao droga. Stondira korisnike, i stalno ga zabranjuju.

Legalizujmo Čarlivoja!
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 17:55 19.12.2017

Bilo je dlogilanja

a bilo je bogami i poplavljanja karijesa kod čika Zube.

Antologijska fotografija:
https://m.facebook.com/photo.php?fbid=10154907645025426&id=530455425&set=a.10150332102930426.339631.530455425&source=48
4krofnica 4krofnica 23:27 19.12.2017

Re: Bilo je dlogilanja

bojan ljubomir jugovic
a bilo je bogami i poplavljanja karijesa kod čika Zube.

Antologijska fotografija:



praznični duh, divna fotka:


čovek koji je rekao: Reality is for people who can't face drugs.

mada je njegova droga alkohol, kao i mnogih drugih umetnika.
ima jedan dobar tekst

ALKOHOL, NAJCRNJA OD MUZA

Da skupimo sve pisce koji su umrli od posledica ciroze jetre, ne samo što bismo imali prvoklasnu terevenku već i živi pregled istorije književnosti



bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 03:08 20.12.2017

Re: Bilo je dlogilanja

Hvala Krofnice, blogovao sa telefona - pa ubacio samo link. Dakle Majls Dejvis u Beogradu kod doktorice Zube, 1973. godine

Simpa tekst, ali uf, ne slazem se, dobro da je spomenula Pikasa - meni su oni najveci genijalci koji su ostavili iza sebe najveca djela redovno umjereni tipovi - dakle talenat, rad i potpuna posvecenost, nista poroci. tu i tamo duvan, kafa i to je to
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 03:26 20.12.2017

Re: Bilo je dlogilanja

Mislim ta pogonska goriva, ako cemo pravo, mogu samo da u nekim oblastima umjetnickog stvaralastva da pomognu u nekima ne. Okej, poezija, pisanje (vidi pod "prasa" haha), slikarstvo (mada ne u potpunosti - apstraktne kreacije da - Polok da, ipak Kandinskog tesko - vise apstraktne brljotine da, ali (hiper)realizam, nadrealizam nema sanse - probaj da se napijes, nadrogiras i da stvaras recimo Mojoviceva platna za koje treba preciznost, strpljenje i dugotrajan postupak nanosenja nekoliko slojeva.), muzika hajd okej, bilo je slucajeva da se ljudi napiju i razvale u improvizacijama (ja recimo ako popijem nema sanse da sviram) mada i tu kompleksne stvari za koje treba stvarno koncentracija da se izvedu ne mogu u opijenom stanju (Tockovu Maht pustinju ne mogu ni najtrezniji da ponove a kamoli pomjereni jer je u pitanju apsolutna kontrola instrumenta i prodor u nesto novo), onda arhitektura - ma nema sanse da u pomjerenom stanju dodjes do Korbizjeove osnove i modularnog projektovanja, dakle samo cistim raciom u kojem caruju proporcije i harmonija do vrhunske umjetnosti oblikovanja prostora i film - ono nabrljis se i krenes da ga montiras - to ni sad sa ovim igrackicama za editovanje tipa Premijer ili Vegas nije moguce, moras biti priseban, precizan i pedantan. Ples, vjerovatno moze, neki aspekti slobodnog stila i sl.

Ne sporim da je moguce da se dodje tim putem do neke originalne zamisli, kao recimo ovaj Dokov slikar koji se pucao DMT do vizije, ali onda mjesecima, godinama potpuno priseban radio da ju prenese na racunarsku grafiku.
Spiridon Spiridon 08:39 20.12.2017

Re: Bilo je dlogilanja

Dakle Majls Dejvis u Beogradu kod doktorice Zube, 1973. godine


jbt gde si ovo iskopao =)))
Spiridon Spiridon 08:41 20.12.2017

Re: Bilo je dlogilanja

Ne sporim da je moguce da se dodje tim putem do neke originalne zamisli, kao recimo ovaj Dokov slikar koji se pucao DMT do vizije, ali onda mjesecima, godinama potpuno priseban radio da ju prenese na racunarsku grafiku


znam da je vecina vec videla ali je vrh ...


maksa83 maksa83 09:06 20.12.2017

Re: Bilo je dlogilanja


4krofnica 4krofnica 09:30 20.12.2017

Re: Bilo je dlogilanja



mogu samo da u nekim oblastima umjetnickog stvaralastva da pomognu u nekima ne.

Ne sporim da je moguce da se dodje tim putem do neke originalne zamisli,


Mogu i te kako i to dugačak niz godina, ali istina - ima nekih okvirnih generalizacija koje droge koriste koji umetnici. ima i odstupanja naravno ali recimo za slikare su to neki lekići i prirodni opijati (Van Gog i Andy Warhol). ali njima i ne trebaju (već sam pisala negde ovde o vezi slikarstva sa mentalnim bolestima) kako kaže Dali: I don't do drugs. I am drugs.
za pisce je najčešća droga - alkohol, a muzičari su najposvećeniji uživaoci svega i svačega.




BebaOdLonchara BebaOdLonchara 09:44 20.12.2017

Re: Bilo je dlogilanja

Da skupimo sve pisce koji su umrli od posledica ciroze jetre, ne samo što bismo imali prvoklasnu terevenku već i živi pregled istorije književnosti

da su svi oni odradili psihoterapiju na vreme (ili ikada) verovatno ne bismo ni imali istoriju književnosti, muzike, umetnosti uopšte.
4krofnica 4krofnica 10:10 20.12.2017

Re: Bilo je dlogilanja

BebaOdLonchara

da su svi oni odradili psihoterapiju na vreme (ili ikada) verovatno ne bismo ni imali istoriju književnosti, muzike, umetnosti uopšte.


:))
to je nama njihova droga dala.


ima i ovih što se upristoje





Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:20 20.12.2017

Re: Bilo je dlogilanja

Meni je ta psihoterapija, najiskrenije, smor teški, stavljanje lj-bića u kocku, u nekakav frejm šta i kakav treba da bude... Da ne pričamo o tome koliko psihoterapeuta su sami fucked up persons, before all...

bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 10:43 20.12.2017

Re: Bilo je dlogilanja

Spiridon

jbt gde si ovo iskopao =)))


Eeeeee....

Šezdesetih godina dolazio Kvinsi Džouns u Banjaluku i svirao sa orkestrom u Banskom dvoru. Nestane im struje a ljudi se snađu i popale svijeće (navodno veliki broj) što je ostavilo veliki utisak na džezere i tako je nastala kompozicija "Banja Luka" koja se i dan danas izvodi.

https://youtu.be/I8RCe4t6idU
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 10:49 20.12.2017

Re: Bilo je dlogilanja

to je nama njihova droga dala.


Ma ne slažem se uopšte ali okej vidim da se šališ (ta priča oko psihoterapije simpatična mi je u slučaju Linča jer je stvarno jednom otišao kod doktora ali ga je pitao da li će psihoterapija uticati na njegovu kreativnost na što je psihijatar odgovorio da hoće a Linč odmah odustao)

Edit: Slažem se s Bebom, pogrešno sam pročitao njen komentar
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 10:52 20.12.2017

Re: Bilo je dlogilanja

Kjubrik eto jedan od najvećih u filmu ne samo da nije uživao drogu već je bio i protivnik. Brojni su drugi primjeri, eto svi moji "heroji" nemaju nikakve veze s tim, ponavljam duvan i kafa da, ali opijanja i drogiranja nikako
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 11:00 20.12.2017

Re: Bilo je dlogilanja

Uopšte tamo gdje je umjetničko djelo uveliko bazirano na vrlo slobodnom toku misli koje su nesređene, nesistematizovane, nestruktuirane već lepršave, razbacane i haotične (koje mogu opet biti genijalne kombinacije vrlo udaljenih pojmova) tu mi možemo govoriti o uticaju droga ako su korišćene. Tamo gdje je potrebna struktura, analiza, koncentracija, rigidnost pristupa, dugotrajni proces rada i izrade često u fazama (već sam gore davao primjere) nema pojma o tome, nemojte se zafrkavati. Pijan svakako možeš napisati "Prasu" ali ne možeš "Hazarski rečnik".
Spiridon Spiridon 11:06 20.12.2017

Re: Bilo je dlogilanja

Šezdesetih godina dolazio Kvinsi Džouns u Banjaluku i svirao sa orkestrom u Banskom dvoru. Nestane im struje a ljudi se snađu i popale svijeće (navodno veliki broj) što je ostavilo veliki utisak na džezere i tako je nastala kompozicija "Banja Luka" koja se i dan danas izvodi.


obozavam ovakve price ... pikanterije


Spiridon Spiridon 11:08 20.12.2017

Re: Bilo je dlogilanja

Ma ne slažem se uopšte s Bebom (mada mi je ta priča oko psihoterapije simpatična samo u slučaju Linča jer je stvarno jednom otišao kod doktora ali ga je pitao da li će psihoterapija uticati na njegovu kreativnost na što je psihijatar odgovorio da hoće a Linč odmah odustao)


ovo mi je bas ovaj argentinac Edvardo preporucio pre par meseci. Kakav lik ... Lynch


bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 11:14 20.12.2017

Re: Bilo je dlogilanja

Eto i Nele se sklonio sa Pušenjem u Prnjavor tokom NATO bombardovanja, tu spremali ploču No Smoking Orchestra i turneju i tako je nastala kompozicija "Prnjavor" (stvarno odličan muzički "opis" gradića sa ogromnim brojem sela u svojoj opštini). Treba li reći, veoma mali broj ljudi iz oba grada zna za to.
Spiridon Spiridon 11:16 20.12.2017

Re: Bilo je dlogilanja

da su svi oni odradili psihoterapiju na vreme (ili ikada) verovatno ne bismo ni imali istoriju književnosti, muzike, umetnosti uopšte.


prica se da su od svih njih jedino Bukovski i Hemingvej bili strejt. Nista alkohol i pljuge, iskljucivo makrobiotika i sport.



bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 11:20 20.12.2017

Re: Bilo je dlogilanja

4krofnica 4krofnica 11:35 20.12.2017

Re: Bilo je dlogilanja


bojan ljubomir jugovic
Pijan svakako možeš napisati "Prasu" ali ne možeš "Hazarski rečnik".


au bre, pa ovde imamo 3P: PisciPijuPoricanje :))
jedan od najboljih američkih pisaca, Raymond Carver:

I began to drink heavily after I'd realised that the things I'd most wanted in life for myself and my writing, and my wife and children, were simply not going to happen

Nema tu mesta za neslaganje, to da su mnogi umetnici zavisnici od nečega je činjenično stanje, A to što ti biraš strejtaše :) je druga stvar.
(za nikotin ćutim i uzdišem, evo već pola godine teškom mukom (ne)uspevam da se izborim sa nepušenjem i nije bajkovito nimalo.)
ima i među režiserima ex dzankića, kao što su Skorceze, Stoun ili Altman, nisu ni glumci imuni.. bila je ta statua koju je postavio neki Londonski umetnik:



The artist tells the stunt was specifically intended to dismantle Hollywood's polished facade by exposing its dark side.


bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 13:26 20.12.2017

Re: Bilo je dlogilanja

Spiridon

ovo mi je bas ovaj argentinac Edvardo preporucio pre par meseci. Kakav lik ... Lynch


Odličan autobigrafski film, imaju još dva "Eraserhead Story" i "Short Films of David Lynch" (taj kad sam pogledao prosto sam MORAO da snimim svoj prvi kratki film:



Zbirka se zove "Vrlo kratki filmovi" i svi su ispod minute).

Linč je izraziti kreativac sa manjim ili većim uspjehom u raznim umjetničkim disciplinama, pored slikarstva koje je diplomirao (ulja, kombinovane tehnike, grafike, litografije) tu su scenografija, dizajn namještaja, strip, crtani film, fotografija)
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 13:34 20.12.2017

Re: Bilo je dlogilanja

Hehe,ima ih i takvih. Meni zabavno da zamišljam siromašnog Točka koji svira za sendvič u parku (što je radio) kako se grebe za šit da komponuje Put od Balona ili Mikelanđela kako mortus pijan kleše Davida ili se vere po skelama ispod tavanice Sikstinske kapele ili Andrića na apsintu dok piše "Na Drini ćuprija" Joj, ja sam imao društvo koje je u osnovnoj već žmarilo a ja propušio na faksu i evo već godinama na nešto manje od kutije dnevno, sve znam
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 13:40 20.12.2017

Re: Bilo je dlogilanja

Mnogi jesu probali Mariju i Anu, tipa Linč ili Frenk Geri na studijama koji se nije družio sa kolegama već umjetnicima, Sutko ju je pušio (kako sam piše u "Smrt je neprovjerena glasina" ) ali dok snima film na opšte iznenađenje ekipe često razbaci fuce na male između scena a Marko Đorđević je čak golman koji i dan danas trenira.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:42 20.12.2017

Re: Bilo je dlogilanja

Nema tu mesta za neslaganje, to da su mnogi umetnici zavisnici od nečega je činjenično stanje, A to što ti biraš strejtaše :) je druga stvar.


Ljudi su generalno zavisnici (ne samo umetnici) od necega; nekima posluzi za kreaciju nekima za destrukciju mada ni tu ne postoji jasna linija povucena u pesku.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 14:01 20.12.2017

Re: Bilo je dlogilanja

A ima i težih slučajeva npr. Docs, novljanski pjesnik, slikar, bloger, HazArter, DJ, dizač tegova i epsko-fantastični urbanista, po vlastitom priznanju je nekoliko puta uživao DMT Provjerena informacija.
docsumann docsumann 09:33 21.12.2017

Re: Bilo je dlogilanja

po vlastitom priznanju je nekoliko puta uživao DMT


jašta sam,
al kao što sam to i ranije ustvrđavao - DMT nije droga.
bar ne u onom opšteprihvaćenom, pežorativnom značenju.

DMT ne oštećuje organizam, ne navlači, ne razara naš socijalni život, već sve naprotiv.

prije svega njegove vizije su toliko žestoke, hiperealne, a ujedno i totalno nesvakidašnje, da ga je čak i rahmetli Mekena koristio svega 20-tak puta u životu.
čak i jedna DMT sesija vas ostavlja u razmišljanju čitav preostali život.

"Gospode, ako u svom arsenalu imaš nešto jače od DMT-a, čuvaj ga podalje od mene"
- Terens MeKena

o terapeutskom dejstvu, pored hiljadugodišnje šamanističke tradicije, sve više svjedoče i radovi savremenih psihijatara, neuronaučnika, antropologa, sociologa...


PS e, hvala ti za ovo serdarenje, vojvodo

za to dobijaš moj posljedni filmiČ


docsumann docsumann 10:42 21.12.2017

Re: Bilo je dlogilanja

a ovo je ta famozna druga slika o kojoj Grej priča u onom klipu.
ujedno, po meni to je jedna od najboljih ilustracija DMT vizija. potpuno mi je jasno gdje je on tada bio i šta je vidio.



zamisli sebe kako kao čista svijest ploviš kroz ovu Mrežu Bivanja.
slika je inače velikog formata, nešto oko 2m x ...
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 13:18 21.12.2017

Re: Bilo je dlogilanja

Odličan je i posvećen, nema priče. Vidiš mislio sam da je druga slika koju sam pogledao na tjubu sa tim naslovom iako je ovu opisivao u intervjuu.

Haha, nema na čemu serdare, malo sam te nehotično potcijenio sa "dizač tegova" treba bodibilder!
docsumann docsumann 17:20 21.12.2017

Re: Bilo je dlogilanja

Vidiš mislio sam da je druga slika koju sam pogledao na tjubu sa tim naslovom iako je ovu opisivao u intervjuu.


možda si mislio na prvu sliku koju tamo opisuje (iznutra)
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 18:36 21.12.2017

Re: Bilo je dlogilanja

Ne, ne, u pitanju je video (animacija) centralnog dijela ove slike koju si priložio (dakle ovaj dio u sredini koji odlazi u dubinu, u perspektivni nedogled). I to je naravno impresivno.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 18:12 19.12.2017

Sv. Nikola

Zaboravih da čestitam slavu svima koji proslavljaju Sv.Nikolu. Srećna slava ljudi!
maksa83 maksa83 22:40 19.12.2017

Re: Sv. Nikola

bojan ljubomir jugovic
Zaboravih da čestitam slavu svima koji proslavljaju Sv.Nikolu. Srećna slava ljudi!

freehand freehand 22:48 19.12.2017

Re: Sv. Nikola

maksa83
bojan ljubomir jugovic
Zaboravih da čestitam slavu svima koji proslavljaju Sv.Nikolu. Srećna slava ljudi!


Nikad nisam bio do kraja siguran, i ti je u suštini razlog zašto nisam tužio nikog od vas uzurpatora, ali mislim da sam ovo ja pred kučom u hipi komuni u Čagunssu posle dva lita vina i jednog džoka, u pozi standardnog kućnog telskopa.
Mislili su da sam mrtav, jebote, ali na neki lep način.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana