Gost autor| Sport

Супербол и ми, Патриоте и Иглси.

docsumann RSS / 03.02.2018. u 12:32

gost autHor: stef

 super-bowl-52-patriots-eagles.png

                                      ( pola sata nakon ponoći ned/pon )

Одмах да кажем како навијам за Филаделфија Иглсе, и Чарлс Баркли, такође, и Роки Балбоа! Тако и овај тим изгледа у плејофу. Јако и зајебано. Флечер Кокс, који је идентитет овог тима, а био је то и пре Карсона Венца, само су сви на тренутак заборавили колико је ово доминантан играч у линији, изгледа као Баркли, а има срце Рокија. Сад, и Роки је у наставку(цима) постао шампион, а Баркли није никад,а и отишао је у Финикс. Дакле, ако је Флечер Кокс више Роки, а мање Баркли, онда и овај тим и град има наду. Ако не ове сезоне, онда следеће, јер тим остаје исти и након овог Супербола. Опет, можда је и Кокс заиста Роки и нама следе године наставака? Но, назад у стварност. Дефанзивна линија Филадефије је доминантна, она је кључ евентуалне победе. Крис Лонг, који је прошле године освојио Супербол са Патриотама, против којих игра вечерас, и који у плејофу игра сјајно, сигурно зна слабости противника и нема пуно мудровања. Притисак на Брејдија се мора остваривати константно, Брејди зависи од своје офанзивне линије, ок, то је Брејди, он је мајстор брзог избачаја, али видели смо против Мајамија ове сезоне, који има подједнако јаку линију као и Фила, да је од кључне важности да Брејди константно буде угрожен. Кон-стан-тно. Не треба бити велики познавалац да се зна ова чињеница, тако да ништа паметно нисам тренутно ни рекао, осим да Фила има дефанзивну линију која може да изврши константни притисак на Брејдију и да је то један од, али истовремено и најважнији, задатака овог тима.

Други задатак је на офанзивној линији, која треба да успостави заштиту Ника Фолса и игру трчањем Џеја Аџајиа и Лагарета Бланта. Линијаши су за Филу, у одсуству Венца, њихова једина нада. И као што смо видели до сад, они раде и посао. Ово је, успут, вероватно најбоља офанзивна линија у лиги (да бољи су и од Даласа ове године!) и то без њиховог најбољег играча (да зато су и бољи од Даласа ове године!) левог текла Џејсона Питерса. За Ника Фолса је од превелике важности да се игра ове линије оствари и да он има довољно времена за бомбу ка Торију Смиту, а пре свега Алшону Џефрију, који су сјајни тркачи на рути и имају брзину да остваре у игри један на један предност и искористе неку од евентуалних фолсовских бомби. Ово је већ радило кроз историју. Сети те се Флака!

Трећи задатак је зауставити пас Тома Брејдија. Ово већ звучи мало вероватно, али је и могуће. Добро, можда мање могуће како је Брејди победио Џексонвил без Гронка, а сад ће опет бити Гронк ту, али опет је могуће. Наравно, одмах и још једна ограда, и Белчик сигурно има изненађења, и неки играч, типа Дион Луис може да изнесе игру целог тима трчањем, али ово се већ пар година не дешава у плејофу, ако с друге сране нису Индијанаполис Колтси, који су једини тим да је натрчан од Патриота у плејофу, годинама уназад. Углавном, Брејди је тај који доноси титуле и одбрана, која увек нађе начин да одигра прави напад у право време. Али доста о Патриотама, ово је навијчки текст и Иглси су назад у првом плану. Секундари Иглса мора да уради две ствари: (а) онемогући било кога другог осим Гронка да се разигра и (б) да блицује колико год је могуће Тома Брејдија. Дакле, једна агресивна кампања и задатак који овај тим ради савршено. Малколм Џенкинс је друга душа и тело овог тима.

Четврти задатак је да Иглси једноставно не буду Иглси и разбију трему који иначе имају у великим утакмицама. Историјски су очајни на великој сцени. Овај пут, међутим, нико им није давао шансе од почетка и сви су их отписали и као да су сви заборавили (осим мене!) колико овај тим има ширину и играчки квалитет да одговори на проблем настао повредом Карсона Венца. Супербол је доказ те ширине и квалитета екипе.Можда зато и овај пут буде другачије.

Пети задатак, уствари није задатак, него је и први разлог зашто Фила можда успе да, и поред испуњења свих осталих задатака, не оствари победу у Суперболу. Бил Белчик и Том Брејди и филозофија „уради свој посао“ и нека надземаљска сила која прати овај двојац и која ме уједно увек натера и да се запитам – постоји ли нешто више од овог што видимо и ако не постоји, како објаснити феномен Бил Белчик и Том Брејди?

С друге стране, задатак Патриота је да обрну све ово и да Иглси никако не забораве и да овај тим никад не одустаје и да играју своју игру до краја и да у последњих два минута игре долази Брејдијево време, а оно још никад није изневерило. Превише је дугачак списак оних који су заборавили на то. Ту је и Дени Амендола, који увек некако оствари сјајно хватање, нешто неописиво.

Мој и ваш задатак је најједноставнији – да останемо будни у недељу до касно и испратимо све ово. Чуо сам и да је Џастин Тимберлејк на полувремену, не знам коме је битна ова информација, али ја знам, а зна и Врабац, једну његову ствар, ок, дует је и нема шансе да то пева, али ето, ако је некоме битно, Џастин Тимберлејк на полувремену.

 



Komentari (304)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

stefan.hauzer stefan.hauzer 16:46 05.02.2018

Re: nisam vise pametan

Po čemu je poslednji TD sporan?


Ja ne verujem i da se ono pregledalo! Ertz ne da je napravio dva koraka, nego je i zemlju uzorao i onda se bacio, da ono nije bio TD, ja ne znam. Više su me nervirala ona dvojica imbecila iz NBC-ija koji su otvoreno navijali za Brejdija, i još kao u fazonu, to bi trebalo da se preokrene. I ju, za hvatanje definitivno treba novo pravilo, kakav posed, kakvi bakrači, ako igrač na uhvati loptu na sekundu, to je hvatanje, a ne i posed, pa još i fudbalski potez, pa još i da li je na pola terena, da li je u endzoni, da li je kurac-palac (pravilo oko hvatanja je najgluplji segment ove igre, ali najgluplji!!). Taman da se kompenzuje za neke debilne pasinterfirense. Inače sudije sinoć, feomenalne. Dopustili su fizičku igru!
blogov_kolac blogov_kolac 17:15 05.02.2018

Re: nisam vise pametan

Najbolji pokazatelj koliko je nesto stvarno sporno je kada kamere prikazu obe klupe dok ide ponovljen snimak, jer se u preko 90% slucajeva sve jasno vidi na usporenom snimku jos pre objave zvanicne odluke. Ovde u obe sporne situacije to nije bio slucaj, jer se i ono sto se videlo na usporenom snimku i dalje bilo u sivoj zoni i podlozno razlicitom tumacenju.

Ja licno sam pristalica sportske filozofije da kada je nesto ostalo potpuno sporno, treba da se uvek dosudi u korist napadaca i pogotka, tako da u oba slucaja sudije imaju moju podrsku. Nisam ova dva sporna detalja pomenuo da bi tvrdio kako su patriJote eventualno "pokradene", nego do pohvalim kako su stoicki podneli obe odluke i pored sve tezine koju su nosile, i sto je sumnja ostala i posle pregledavanja snimaka. Za uzor svim sportistima sveta. Pogledaj recimo nas famozni "veciti derbi" i koliko se cak za neke ocigledne a nebitne autove ili faulove na sredini terena stalno prigovara, iako sudija (Mazic) koji ga najcesce vodi ima veci rejting kao sudija nego svi ti igraci, treneri, clanovi uprava zajedno.
docsumann docsumann 17:19 05.02.2018

Re: nisam vise pametan

Više su me nervirala ona dvojica imbecila iz NBC-ija koji su otvoreno navijali za Brejdija, i još kao u fazonu, to bi trebalo da se preokrene. I


haha, tako je!
jednako sam pizdio na njihovo prenemaganje...sporno, sumnjivo, 50:50 (u smislu da jeste TD i da nije TD)... još im sudija sve rasčlanio, a oni opet vrte glavam, cokću, mmmmmrmore
docsumann docsumann 17:21 05.02.2018

Re: nisam vise pametan

Pogledaj recimo nas famozni "veciti derbi" i koliko se cak za neke ocigledne a nebitne autove ili faulove na sredini terena stalno prigovara, iako sudija (Mazic) koji ga najcesce vodi ima veci rejting kao sudija nego svi ti igraci, treneri, clanovi uprava zajedno.


zašto mrziš Srbiju i svoj narod?
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:21 05.02.2018

Re: nisam vise pametan

Ovde u obe sporne situacije to nije bio slucaj, jer se i ono sto se videlo na usporenom snimku i dalje bilo u sivoj zoni i podlozno razlicitom tumacenju.


zato što imaju pravilo koje do dozvoljava. Imbecilno pravilo. Svako hvatanje je u sivoj zoni.
svarog svarog 17:27 05.02.2018

Re: nisam vise pametan

Najbolji pokazatelj koliko je nesto stvarno sporno je kada kamere prikazu obe klupe dok ide ponovljen snimak, jer se u preko 90% slucajeva sve jasno vidi na usporenom snimku jos pre objave zvanicne odluke. Ovde u obe sporne situacije to nije bio slucaj, jer se i ono sto se videlo na usporenom snimku i dalje bilo u sivoj zoni i podlozno razlicitom tumacenju.


Al si tvrdoglav. Za prvi TD i ajde da nategneš pa da kao nije imao punu kontrolu kada je prvi korak napravio, ali drugo je sasvim jasno da je uhvatio loptu i krenuo u trk.
A kada su sudili holding nad WRom Petsa, a već u sledećem napadu nisu ništa za isti kontakt na drugoj strani? Tu sam mislio da će sudije da zahebu stvar, ali su do kraja odradili odličan posao
Atomski mrav Atomski mrav 17:12 06.02.2018

Re: nisam vise pametan

Ovde u obe sporne situacije to nije bio slucaj, jer se i ono sto se videlo na usporenom snimku i dalje bilo u sivoj zoni i podlozno razlicitom tumacenju.


U slučaju poslednjeg TD-a nije bilo nikakve sive zone, Ertz je imao potpunu kontrolu lopte, napravio je i taj famozni "fudbalski potez" kad je krenuo da trči ka end zoni i čim je preneo loptu preko gol linije to je bio tačdaun. To što mu je posle ispala lopta i što ju je on naknadno uhvatio nema nikakve veze. Mislim da su Petsi bili svesni da je TD te nisu reagovali a Iglsi su više bili u fazonu "neće valjda" s obzirom na opštu zabunu u vezi sa hvatanjima u NFL-u a da su sudije poništile taj tačdaun siguran sam da bi i te kako bilo reakcije. Sudije jednostavno nisu mogle da donesu drugačiju odluku - šta su mogle da dosude, incomplete pass? Akcije koje rezultuju tačdaunom pred kraj utakmice, a pogotovo kad je u pitanju superboul, će se svakako pregledati ali to ne znači da u njima ima nešto sporno. Ovde samo ti vidiš neku "sivu zonu"...
Atomski mrav Atomski mrav 04:19 05.02.2018

Gotov(o) je!!!

Sunce ti *ebem žarko, kad se nisam šlogirao...
Atomski mrav Atomski mrav 04:21 05.02.2018

Re: Gotov(o) je!!!

Kakav supoerboul, najviše osvojenih jardi u istoriji NFL-a... eto šta je potrebno da se pobede Petriotsi, kada već odbrana ne može da ih zaustavi, napad mora da postiže poene u svakoj četvrtini. Svaka čast Iglsima, Niku Folsu, Dagu Pedersonu...
blogovatelj blogovatelj 04:23 05.02.2018

Re: Gotov(o) je!!!

Svaka čast Iglsima, Niku Folsu, Dagu Pedersonu...


Što je meni ovo smešno da znate kako se ko zove. Ja sam tek prošle godine naučio prezime ovog Brejdija, to je jedino NFL prezime koje znam. Još uvek nem pojma kako mu je ime.
Atomski mrav Atomski mrav 04:25 05.02.2018

Re: Gotov(o) je!!!

Tom, Tom Brejdi.
docsumann docsumann 04:25 05.02.2018

Re: Gotov(o) je!!!

Svaka čast Iglsima, Niku Folsu, Dagu Pedersonu...


Fols je odigrao kao prekaljeni veteran supebola, a ne ruki...stvarno su odigrali muški i bez zenta.

svaka čast!
Atomski mrav Atomski mrav 04:26 05.02.2018

Re: Gotov(o) je!!!

a ne ruki

Pa i nije ruki, sem ako se ne računa superboul.
Rekoh ja, ušao je u ritam taman na vreme.

Šta li će Iglsi raditi sa dva odlična kvoterbeka sledeće sezone?
blogovatelj blogovatelj 04:22 05.02.2018

4 i pol minuta

Nafurali ste me da odgledam 4 i pol minuta na kraju.
Deca su mi asistirala oko pravila i kako i šta da bih se ufurao u tekmu.
Jes bilo zajebano, ali pobedili smo dušmane.
Navijao sam protiv tog Brejdija, onako.
A odakle su ove Patriote, iz kog grada?
docsumann docsumann 04:23 05.02.2018

Re: 4 i pol minuta

A odakle su ove Patriote, iz kog grada?


Boston
blogovatelj blogovatelj 04:24 05.02.2018

Re: 4 i pol minuta

Boston


Hvala.
Atomski mrav Atomski mrav 04:24 05.02.2018

Re: 4 i pol minuta

Iz Nju Inglanda

Boston, Masačusets.
svarog svarog 04:30 05.02.2018

MVP Superbola

Doneo prvu Superbol titulu Klubu a sutra pedala. Sta ti je zivot
Atomski mrav Atomski mrav 04:36 05.02.2018

Re: MVP Superbola

Da, ali će kao osvajač Superboula moći da traži klub u kojem će biti prvi QB i naravno ugovor sa bar jednom ništicom više
svarog svarog 04:39 05.02.2018

Re: MVP Superbola

To svakako, naplatice debelo. Samo pitanje gde ce naci ovakvu ekipu. Mada bi recimo da Denverom mogao svasta da uradi
A sta ovi pricaju da ce Alex Smit u Vasington?
blogov_kolac blogov_kolac 04:43 05.02.2018

Re: MVP Superbola

QB File Venc, koji se povredio tri kola pre kraja regularnog dela sezone do tog momenta je bio glavni kandidat za MVP lige ove sezone. Bice zanimljivo videti rasplet QB pozicije sada tamo. 13 vezanih sjajnih meceva je pouzdaniji pokazatelj nego tri (pa makar u plejofu), ali sa druge strane ti ACL ukrsteni ligamenti kolena su jako nezgodna sportska povreda i nikada se ne zna kako ce se ko oporaviti od nje.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:28 05.02.2018

Re: MVP Superbola

Doneo prvu Superbol titulu Klubu a sutra pedala. Sta ti je zivot


U teoriji šta bi bilo kad bi bilo, možemo samo zamisliti kako bi Fila izgledala sa Wentzom, koji je opet, dao svoje koleno u napadu pod žutom zastavicom, dakle totalno nepotreban rizik, ali ga je napravio. S druge strane, Nik Fols se u Fili osećao kao svoj, van ovog sistema je hteo da batali fudbal, a onda se opet vratio i iskoristio svoj trenutak, tako da je meni ove win-win situacija. Nik Fols koji sada ima veliku tržišnu vrednost, a i Fila, koja ima šampionski tim.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:35 05.02.2018

Re: MVP Superbola

dabl trabl!
NNN NNN 11:43 05.02.2018

Odlična tekma :)

(ne samo zbog ishoda )

Oboreni mnogi rekordi,
pre svega po ukupnom broju jardi u SB (1151) - to je ono što oću da gledam, a ne besomučno pantovanje!

Interesantno je da je MVP Fols (373y + 3 TD + 1 int + jedan uhvaćen pas za TD ) rezervni QB - isto kao što je i Brejdi na početku bio
+ što je Brejdi oborio rekord sa 505 bačenih jardi i izduvao,
kao što je npr. u njegovom prvom SB Kurt Vorner imao 414 i ništa, a Brejdi sa bijednih 145 jardi postao MVP.

Inače sad vidim da je Brejdi sinoć postavio 9 individualnih rekorda (uglavnom popravljao svoje ), ali slaba je to uteha kada se na kraju Žizel ne smeje!
Atomski mrav Atomski mrav 12:06 05.02.2018

Re: Odlična tekma :)

kao što je npr. u njegovom prvom SB Kurt Vorner imao 414 i ništa, a Brejdi sa bijednih 145 jardi postao MVP.


Istorija se ponavlja... s tim da je Nik Fols svojom partijom od jutros sasvim zasluženo dobio titulu MVP-a superboula i šampionski prsten.
svarog svarog 12:54 05.02.2018

Re: Odlična tekma :)

Atomski mrav
kao što je npr. u njegovom prvom SB Kurt Vorner imao 414 i ništa, a Brejdi sa bijednih 145 jardi postao MVP.


Istorija se ponavlja... s tim da je Nik Fols svojom partijom od jutros sasvim zasluženo dobio titulu MVP-a superboula i šampionski prsten.


Da, odlična partija Folsa, puno uspešnih trećih dauna, imao muda u prelomnim trenucima i još pogađao. Da Džefri nije zeznuo kod onog hvatanja bila bi savršena partija bez obzira što je Brejdi imao više jardi. Ali nemam dileme da Venc ostaje
blogov_kolac blogov_kolac 14:48 05.02.2018

Re: Odlična tekma :)

NNN
Oboreni mnogi rekordi,
pre svega po ukupnom broju jardi u SB (1151) - to je ono što oću da gledam, a ne besomučno pantovanje!
Taj rekord se ustvari odnosi na sve NFL utakmice ikada odigrane otkad liga postoji, a ne samo finala, ukljucujuci i one od pre Superbol ere, tj jos od 1920. godine!!!

Koliko je to nepojmljivo da rekord bude postignut bas na Superbolu kada se gine za svaku loptu je skoro neobjasnjivo. Sada sam izguglao da je rekord za najvise postignutih golova na jednom mecu FIFA WC bio AUT-SUI 7:5 iz 1954, e pa zamisli da taj rekord bude oboren bas u nekom od buducih FINALA!? Ili da se sedma utakmica superfinala NBA zavrsi nekim nezamislivim rezultatom tipa 168-161. To je ustvari normalan rezultat za all-star egzibiciju, gde se sutiraju otvorene 3jke do besvesti, a niko se ne cima da sprecava zakucavanja. I onda dodje pravo finale i opet ista slika, samo sto se odbrane trude i ginu, ali 3jke samo ulecu, a zakucavanja prolaze i prste na sve strane. Ova nezamisliva poredjenja iz nama bliskih fudbala i kosarke sam napravio zbog onih koji prate NFL jako sporadicno, ili samo kada dodje SB, cisto da znaju koliko je sinocni mec bio, blago receno "neobican" u smislu nezabelezene dominacije napada nad odbranom. Vrhunac perverzije bio je na kraju prvog poluvremena kada Filadelfija svoj cetvrti posed ne koristi za fild-gol kojim bi rutinski duplirali tadasnje tesno +3 vodjstvo, nego izvodi bizarnu akciju koju kvoterbek zavrsava tacdaunom kao hvatac (prvi takav TD u SB istoriji!). Pa to ti je ko ono sto je sada popularno u rukometu da igras bez golmana sa igracem manje, ali neki trener, i to u finalu olimpijskih igara, ne zameni tog golmana dok traje napad, nego ga direktno ukljuci u akciju - i bas on da gol!? Slika i prilika jucerasnjeg meca.
docsumann docsumann 15:18 05.02.2018

Re: Odlična tekma :)

utakmica je bila čista uživancija.
lijepo i zabavno utošen dan godišnjeg

i ipak je na kraju odbrana presudila ovaj relvoveraški obračun dva inspirisana kvoterbeka.

i stvarno ne znam zašto bi Brejdi išao u penziju kad igra najbolji futbal u svojoj karijeri.
al umjesto da popusti (kao većina drugih, zbog isrpljenosti) D-linija Iglsa je napravila taj extra napor kad je bilo najvažnije - na početku ključnog Brejdijevog napada (onom u potonjih par minuta, kojim je obično dokusurivao protivnika)
NNN NNN 16:32 05.02.2018

Re: Odlična tekma :)

Zamislite još da je Gronk uhvatio onaj hejl meri
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:33 05.02.2018

Re: Odlična tekma :)

nego izvodi bizarnu akciju koju kvoterbek zavrsava tacdaunom kao hvatac


kad je Nik Fols bivši košarkaš, a Tom Brejdi, pa recimo da se tu videlo da ima četrdeset godina, a i da Amendola nema Edelmanovu ruku:)
blogov_kolac blogov_kolac 19:52 05.02.2018

Re: Odlična tekma :)

...
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:29 05.02.2018

*

Ja samo da kažem, da sam još na prvom ovogodišnjem blogu najavio Iglse, a i da sam na početku plejofa rekao; da, ako je postojala idealnija opcija u slučaju povrede Venca, to je da je njegova zamena Nik Fols.

i na kraju ofanzivna linija Iglsa je osvojila ovo. Nik, nedodirljiv. Tačnije jedini igrač koji je iole bio problem jeste matori Harison i to na onoj poziciji gde i fali Džejson Piters. Neverovatna linija. Neko od tih ljudi bi nekad trebalo da bude MVP ili cela linija zajedno. Sjajan Fols, ali ova linija je juče učinila još boljim Blanta i Klementa, ni Adžaji nije bio loš, ali ova dvojica fenomenalan.

što se mene tiče o-line Eaglesa sinoćni MVP (ali ništa manje sjajno i za Nika Folsa koji je tako opet revitalizovao karijeru, na istom mestu i gde je najavio sebe:).

Jedino sam malo omašio za d-line, ali ona je na kraju odradila potez koji sam očekivao sve vreme da naprave Patriote, što mi je još jedan fenomenalan utisak.

NNN NNN 16:42 05.02.2018

Napad je najbolja odbrana

Dakle (ako poslušate ne mene nego logos), mudro je saglasiti se (jeste, jeste Docse):

Prošlo je vreme odbrana!

Ovo su još pre par sezona demonstrirali GS Voriorsi u NBA
a sada i uspešno Hjuston ide tim putem, što ni ne čudi jer je majk D'Antoni forsirao tu priču još sa Sansima.

Prošli SB su igrali Falkonsi (najefikasnija ekipa) protiv Pets-a.

...čak se i Federer povampirio

(+ da ne kontaminiramo blog domaćom političkom scenom)
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:53 05.02.2018

Re: Napad je najbolja odbrana

i ja mislim da je prošlo, a najviše zbog pravila koja omogućavaju napadaču prednost. Ne mislim da je to uopšte loše, a i uvek će dobra odbrana doneti rezultat, kao i sinoć, kao i u slučau Voriorsa koji su istovremeno i najbolji napad i najbolja odbrana (a i Boston Seltiksi na tome grade novu dinastiju). Tim koji je sposoban da u igri na poen više, napravi i odbrani više biće pobednik, naročito jer odbrana ne može više da pritisne fizički igrača, jer je većina stvari faul

(naravno, ovo je jedna od verzija.. imaju i ostale veze sa publikom, zahtevima, medijima, promenama koncepcija, ali i dalje smatram da, kao što je to FIla ove godine demonstrirala da ekipa koja ima najbolji odnos primljenih i postignutih poena jesu budućnost sporta- totalni fudbal je sada postao i totalni sport!)
Atomski mrav Atomski mrav 17:07 05.02.2018

Re: *

i na kraju ofanzivna linija Iglsa je osvojila ovo. Nik, nedodirljiv.



marco_de.manccini marco_de.manccini 17:22 05.02.2018

Re: *

i na kraju ofanzivna linija Iglsa je osvojila ovo. Nik, nedodirljiv.

А и Њу Ингланд корнери подбацили, уопште нису добро покривали Ника.
blogov_kolac blogov_kolac 17:23 05.02.2018

Re: Napad je najbolja odbrana

NNN
Prošlo je vreme odbrana!

Ovo su još pre par sezona demonstrirali GS Voriorsi u NBA

Ne zaboravi ni nas evropski klupski fudbal, i ovovekovnu dominaciju preskupih napada Barse i Reala u Mesi-Ronaldo eri. Tako smo u finalu proslogodisnje Lige Sampiona imali dvoboj najboljeg napada i najbolje odbrane izmedju Reala i Juvea, i cik pogodi ko je pobedio sa cak 4:1...
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:11 05.02.2018

Re: *

А и Њу Ингланд корнери подбацили, уопште нису добро покривали Ника.

zato Gilmore zatvorio Džefrija!
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:58 05.02.2018

Re: *

zato Gilmore zatvorio Džefrija!

Da, svaka čast, ali tek otkako je Džefri uhvatio jedan tač daun (tad ga je pokrivao Rowe). Sve je to deo šaha, kad je Gilmor zatvorio Džefrija, otvorili su se drugi putevi pa su se Agolor i Erz malo proslavili.
blogov_kolac blogov_kolac 19:54 05.02.2018

Re: *

Evo bas sada sam odgledao neki fuTSal, mi protiv Kazakhstanaca, i jos jednom se uverio u izumiranje odbrane u modernom sportu. Dok smo se pridrzavali zastarelog koncepta da odbrana necemu sluzi, gubili smo 0:2. Ali kako smo se dosetili 5 minuta pre kraja da izbacimo golmana, odmah smo dali gol i pogodili dve stative. Jos mi nije jasno kako smo ispali od njih. Nama su u svim sportovima ti sovjetski timovi uvek bili nezgodni, ali ovde to ne moze biti opravdanje, jer su ovi Kazakhstanci skoro svi ustvari naturalizovani Brazilci...
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:25 05.02.2018

Who is Justin?

Идемо сад коначно на шљокице, хит полувремена је овај мали што је блејао у телефон док Џастин пева на педаљ од њега



Да, да, знам, није блејао, спремао се за селфи ... кога брига, не признајем, запушене су ми уши, ла-ла-ла-ла-ла
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:55 05.02.2018

Re: Who is Justin?

Dečko je pokazao suzdržanost i bio prilično kul u trenutku kada bi se većina verovtano izbezumila:)
Atomski mrav Atomski mrav 17:15 06.02.2018

Re: Who is Justin?

Dečko je pokazao suzdržanost i bio prilično kul u trenutku kada bi se većina verovtano izbezumila:)


Zbog Džastina Timberlejka?
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:10 06.02.2018

Re: Who is Justin?

Zbog Džastina Timberlejka?


Ne, nego kada sasvim slučajno postaneš centralni deo Superbowla, a telefon ti nije bio namešten na kamera!
Atomski mrav Atomski mrav 18:43 06.02.2018

Re: Who is Justin?

E, to jeste bedak.

Nego, prosečna cena karte za SB je nešto preko 5000 dolara...
alselone alselone 17:40 05.02.2018

Al ste me napalili

Ako negde izadje skracen snimak ili dobar prikaz utakmice, salj'te nebilovamzapovedjeno. Bicu zahvalan.


Nemam vremena da torentujem ceo snimak (ako i ima), pa da gledam na tenane, al bih vrlo rado pogleadao te najlepse momente o kojima pricate.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:48 05.02.2018

Re: Al ste me napalili

alselone alselone 17:49 05.02.2018

Re: Al ste me napalili

Bog te blagoslovio Stipane.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:53 05.02.2018

Re: Al ste me napalili

sve za nove zaljubljenike u igru!
alselone alselone 17:55 05.02.2018

Re: Al ste me napalili

Wo-hoooo, šta je ovo na 4:00! Kidaju naši. :)

Čoveče, ovako je skroz zaniljivo gledati. Ceo smor je izbačen.
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:04 05.02.2018

Re: Al ste me napalili

26minuta totalnog fudbala.


Meni inače i onaj Prince momenat na poluvremenu bio izutzetno kul, Mineapolis u purpurnim tonovima. Lepo. Ako nešto ume Amer, to je spektakl.


ova stvar išla!
alselone alselone 18:15 05.02.2018

Re: Al ste me napalili

Ja cu sad da pisem kao da gledam u realnom vremenu.

Jebote, kakav kraj prvog poluvremena. Znaci, od mirne utakmice, preokret njihovih uz dosta srece, onda nasi jos vecim cudom stizu do jos jednog TD. Brate. Bas je dobro.

alselone alselone 18:23 05.02.2018

Re: Al ste me napalili

Treca cetvrtina malo smor ali svakako odlicno.

Sad ocekujem neocekivano, s obzirom na multipleorgazme koji su se desavali ovde sinoc.
alselone alselone 18:28 05.02.2018

Re: Al ste me napalili

Ako nekog ne mrzi, samo kratko da kaze sta je bilo sporno na 2:21 do kraja.
alselone alselone 18:31 05.02.2018

Re: Al ste me napalili

Brate kakva je ovo Mijatova precka ili promasen Bekamov penal (moze i Badjov), sto je napravio Brejdi na 2 min do kraja. Ju ju ju, kakva drama.
alselone alselone 18:34 05.02.2018

Re: Al ste me napalili

Bravo, uziv'o sam.
docsumann docsumann 18:38 05.02.2018

Re: Al ste me napalili

Ako nekog ne mrzi, samo kratko da kaze sta je bilo sporno na 2:21 do kraja.


to ima veze sa kontroverznim pravilom o hvatanju, uslijed kojeg su neki bitni TD poništeni proteklih par godina.

ukratko, da bi se ostvario TD hvatanjem, mora prvo da se kompletira sam čin hvatanja.
a za to je neophodno da ako ostaje na nogama, hvatač s oba stopala "ovjeri" travu, a ukoliko pada da ima kontrolu lopte nakon kontakta sa tlom.
tek ako je to zadovoljeno hvatač može postići TD, onosno priznajemu se TD ako je tokom hvata prešao zamišljenu gol-crtu.

u ovom konkretnom slučaju glani sudac je fino obajsnio da je uspješnim hvatanjem hvatač prešao u trkača, tj da je pri prolasku gol linije, igrač bio u ulozi trkača, a tad je dovoljno samo proturiti loptu preko...
alselone alselone 18:39 05.02.2018

Re: Al ste me napalili

docsumann docsumann 18:44 05.02.2018

Re: Al ste me napalili

alselone
Bravo, uziv'o sam.


najljepši potez utakmice - na snimku počinje na 12:42

al tu akciju vrijedi izdvojiti

stefan.hauzer stefan.hauzer 18:46 05.02.2018

Re: Al ste me napalili




Da, imao si sreću, ovo je stvarno bila vrhunska utakmica, najviše ostvarenih jardi u jednoj utakmici, a da se ona odgigrala u doigravanju (playoffu). Retko kad je bio ovako lepršav Superbol. I naši uz to pobedili! Sinderela stori sa Nik Folsom, ma sve.


A taj sporan događaj je opisao Docs, a pravilo o hvatanju zaista mora da se izmeni, da ovakve stvari zaista ne bi bile više sporne. Preglupo je da se ovo uopšte i pregledalo, kad osnov ne postoji. Osim za fanove Patriota :)




Petargli, si živ druže?
niccolo niccolo 19:09 05.02.2018

Re: Al ste me napalili

Bravo, uziv'o sam.

Daj prepričaj i meni !
alselone alselone 20:03 05.02.2018

Re: Al ste me napalili

Daj prepričaj i meni !


Misliš da ti sažmem?
docsumann docsumann 18:49 05.02.2018

inače

u poznatoj nfl emisiji, Skip Bejls histeriše u Brejdijevu odbranu časti i krivicu svaljuje na Beličeka i odbranu.
ruku na srece, i u pravu je da nije onako kokainomaničan

s druge strane Šeron Šejp sa facijalnom mimikom ko iz crtanih filmova

ovaj dvojac mi je mnogo normalniji za poslušat

stefan.hauzer stefan.hauzer 18:58 05.02.2018

Re: inače

ali koja vrhunska reklama sa Ilajom Meningom i Odel Bekamom Džuniorom sinoć, za najavu naredne NFL sezone, a oni možda i ne igraju sledeće godine zajedno:)))
docsumann docsumann 19:01 05.02.2018

Re: inače

stefan.hauzer
ali koja vrhunska reklama sa Ilajom Meningom i Odel Bekamom Džuniorom sinoć, za najavu naredne NFL sezone, a oni možda i ne igraju sledeće godine zajedno:)))


da, navježbali su korake samo tako
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:08 05.02.2018

Re: inače

docsumann
i krivicu svaljuje na Beličeka i odbranu.

Pa odbrana i jeste debelo kiksnula, Filadelfija je imala ukupno 10 napada, od kojih je u 8 poentirala, a i jednom od ona dva puta što nisu poentirali nije bilo zbog ko zna kakve odbrane već malo i maler pri presečenoj lopti ka Džefriju. Kako ja vidim stvari odbrana je zaustavila samo jedan napad za celu utakmicu.

Najgore za Nju Ingland, Filadeflija je poentirala u svakom od četiri napada u drugom poluvremenu.

A naj-naj zanimljivije je što su i s takvom odbranom mogli da pobede, ali je Filadelfijina odbrana ipak bila tek malo bolja i uzela tu jednu loptu na kraju kad se lomilo i ćao, nema više.
chedimir chedimir 19:16 05.02.2018

Re: inače

marco_de.manccini
docsumann
i krivicu svaljuje na Beličeka i odbranu.

Pa odbrana i jeste debelo kiksnula, Filadelfija je imala ukupno 10 napada, od kojih je u 8 poentirala, a i jednom od ona dva puta što nisu poentirali nije bilo zbog ko zna kakve odbrane već malo i maler pri presečenoj lopti ka Džefriju. Kako ja vidim stvari odbrana je zaustavila samo jedan napad za celu utakmicu.

Najgore za Nju Ingland, Filadeflija je poentirala u svakom od četiri napada u drugom poluvremenu.

A naj-naj zanimljivije je što su i s takvom odbranom mogli da pobede, ali je Filadelfijina odbrana ipak bila tek malo bolja i uzela tu jednu loptu na kraju kad se lomilo i ćao, nema više.

odbranili su i hail mary,al jedva
docsumann docsumann 19:26 05.02.2018

Re: inače

Pa odbrana i jeste debelo kiksnula


pa rekoh da se slažem s tim sudom, problem je bio u voditelju

misim, uvjeri se sam, Skip je onaj bjelac od njih dvojice



on počinje na 5:40
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:33 05.02.2018

Re: inače

odbranili su i hail mary,al jedva

Јесу, али би, у принципу, то требало бити рутина (бар у рангу 95 од 100).

Мада, и ту се показало оно што је већ речено више пута -- Филаделфијини играчи се нису укакили (као Атланта, Џексонвил, ...), већ су играли фудбал.

Брејди је био на висини, одиграо шта је могао, бацио преко 500 јарди, али, ето, није било довољно, јер је Филаделфија имала херца и гризла (током целе целцате утакмице, не само ту и тамо, али да издвојим онај четврти покушај на својој половини у нападу пре Ерцовог тач дауна).
chedimir chedimir 19:43 05.02.2018

Re: inače

stefan.hauzer
ali koja vrhunska reklama sa Ilajom Meningom i Odel Bekamom Džuniorom sinoć, za najavu naredne NFL sezone, a oni možda i ne igraju sledeće godine zajedno:)))

Patriots are now 0-3 in super bowl games where Eli manning has appeared komentar sa YT
chedimir chedimir 19:48 05.02.2018

Re: inače

marco_de.manccini
odbranili su i hail mary,al jedva

Јесу, али би, у принципу, то требало бити рутина (бар у рангу 95 од 100).

Мада, и ту се показало оно што је већ речено више пута -- Филаделфијини играчи се нису укакили (као Атланта, Џексонвил, ...), већ су играли фудбал.

Брејди је био на висини, одиграо шта је могао, бацио преко 500 јарди, али, ето, није било довољно, јер је Филаделфија имала херца и гризла (током целе целцате утакмице, не само ту и тамо, али да издвојим онај четврти покушај на својој половини у нападу пре Ерцовог тач дауна).

та рутина је јако захебата дисциплина, поготово кад је дефанзивни координатор Шварц,он се тога нагледао против Грин Беј_а само тако
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:51 05.02.2018

Re: inače

misim, uvjeri se sam, Skip je onaj bjelac od njih dvojice

Nećeš verovati, ali pamtim Šanona još iz igračkih dana u Denveru. Ja ove nove ne znam i ne pratim, te stare znam.

A Skip je naporan.

Ali juče je najgori bio Kolinsvort, jedan od komentatora na NBC što je glasno plakao da Ercov tačdaun nije dobar i govorio nešto o nekakvoj zemlji i blabetibla, kao da ne zna pravila (bivši hvatač!) ili se pravi mutav jer mu se ne dopada što Nju Ingland gubi. Biti pristrasan kao komentator za vreme utakmice na nacionalnoj televiziji je big no-no, van utakice u analizi ili ovi kao Skip na kabelskoj mogu da lupaju šta hoće, njihova stvar.
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:52 05.02.2018

Re: inače

та рутина је јако захебата дисциплина

U principu, rekoh, ne kad baca Rodžers.
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:13 05.02.2018

Re: inače

Ali juče je najgori bio Kolinsvort,

Najgori!

Slušam juče čoveka, i ne znam o čemu priča. Ono što je išlo na tv-u i ono što je on pričao o tom događaju su dva različita pojma, niđe veze.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:56 05.02.2018

Re: inače

Proći će i ta bura, nije ni bilo skroz skandalozno, na kraju krajeva koga briga šta komentator lupa, tu je za razbijanje tišine, ali Kris će morati da izdžri malo zezanja na mreži par dana. Trenutno njegova stranica na Wiki tvrdi

During the live broadcast of the 2018 Super Bowl, Collinsworth revealed to the worldwide audience his role as a hype man for the New England Patriots.


: )))

Siguran sam da će se ovo uskoro malo modifikovati (ali ne i sasvim nestati).
Atomski mrav Atomski mrav 17:24 06.02.2018

Re: inače

Najgore za Nju Ingland, Filadeflija je poentirala u svakom od četiri napada u drugom poluvremenu.


Tačno ono što sam napisao da moraju da urade ako žele da pobede. Da moraju da postižu poene u svakoj četvrtini. Napad Iglsa je bio zaista na visini zadatka, ofanzivna linija je odigrala nestvarno dobro. Odbrana - dobra na početku, otuda i rezultat 15:3, onda su Beličik i Brejdi provalili šifru i tako sve do kraja kada je odbrana Iglsa ipak uspela (uz o-d-l-i-č-n-o ispucavanje i igru specijalnog tima) da omete Brejdija u nameri da izvede još jedno superboul čudo. Ipak je to odbrana koja nije primila nijedan poen u poslednja dva minuta (u oba poluvremena) čitave sezone, ako me pamćenje ne vara video sam taj podatak na ekranu...
docsumann docsumann 18:59 05.02.2018

najvrijedniji sek u istoriji SB-a




jedini na meču
chedimir chedimir 19:13 05.02.2018

Re: najvrijedniji sek u istoriji SB-a

docsumann



jedini na meču

pa kad su Jim Schwartz-a pitali kakvu taktiku spremaju protiv Falcons-a a on rekao odprilike *nemam ništa protiv da primimo 50 poena a postignemo 51* to mi sinoć bilo na pameti sve do poslednje sekunde i onog karambola u end zoni koji se ipak srećno završio
ps Petargli,živ li si ?
docsumann docsumann 19:30 05.02.2018

kako uhvatiti hvatanje


njanja_de.manccini njanja_de.manccini 02:43 06.02.2018

najbolji deo utakmice

docsumann docsumann 17:55 06.02.2018

doba suludih superbowlova


rekao bih da mi živimo u eri u kome je učestala pojava nestvarno dobrih/zanimljivih/ludih Super Bowl utakmica.

od godine kad pratim NFL revnosno, 2009. (Pitsburg - Arizona), što je ujedno godina na kojoj sam se pojavio na blogu (20.09.2009.) sem 1-2, svi SB-ovi su mahom bili odlični do fenomenalni.
to baš i nije bila redovna pojava kroz istoriju.
jedini koji mi je ostao iznevjerenih očekvanja je onaj kad je Ilaja potonji put pobijedio Brejdija.
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:11 06.02.2018

Re: doba suludih superbowlova

rekao bih da mi živimo u eri u kome je učestala pojava nestvarno dobrih/zanimljivih/ludih Super Bowl utakmica.

od godine kad pratim NFL revnosno, 2009. (Pitsburg - Arizona), što je ujedno godina na kojoj sam se pojavio na blogu (20.09.2009.) sem 1-2 SB-ovi su mahom bili odlični do fenomenalni.
to baš i nije bila redovna pojava kroz istoriju.


Ja sam ovo pročitao između redova i da fantastičan si!
docsumann docsumann 18:51 06.02.2018

Re: doba suludih superbowlova



stefan.hauzer stefan.hauzer 19:07 06.02.2018

Re: doba suludih superbowlova

ja vozim ford, a ti imaš mazdu
NNN NNN 21:08 07.02.2018

Re: doba suludih superbowlova

Bad Lip Reading - pa ovo je jednostavno genijalno!
Atomski mrav Atomski mrav 22:02 07.02.2018

Re: doba suludih superbowlova

A ovo je the real deal:



- That running back really broke my ankles... my ankles are still on the field.

- He went through my soul...

- That was really good legal hit on the quarterback!
- Thanks!
- That was really good...

- Don't you think that was holding?
- You mean, beside every play?

- Wrong person, wrong person! I though you was him, hehehe...

- I'll give him my game check if he makes it...

- This is the best job in the world!
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:47 07.02.2018

Re: doba suludih superbowlova



Meni je Toni Romo bio sjajan ove godine!
Inače, Džoš Mekdanijels je užasno ispalio Coltse. Ne bije ga bezveze loš glas.
Atomski mrav Atomski mrav 23:03 07.02.2018

Re: doba suludih superbowlova

Mekdanijels našao da soli pamet najboljem kvoterbeku koji je hodao Zemljom...

Toni Romo je pravo osveženje, deluje kao da se odlično zabavlja tamo u novinarskoj loži:

stefan.hauzer stefan.hauzer 13:25 08.02.2018

Re: doba suludih superbowlova

Toni Romo je pravo osveženje, deluje kao da se odlično zabavlja tamo u novinarskoj loži:


Da, meni su bile sjajne utakmice koje je on prenosio. Skroz sam promenio mišljenje o njemu. Sjajno anticipira igru, bukvalno pogleda raspored na terenu i tačno zna šta se igra, neverovatno. Onda način na koji se šali i sve, kakav lik. Skroz opušten. Totalno razumem kako se Dalas toliko zalepio za njega:)

i prilično sam tužan koliko smo mi robovi sopstvenih predrasuda!
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:32 08.02.2018

Re: doba suludih superbowlova

Mekdanijels našao da soli pamet


Jebote, inače, posle ovih dešavanja sa Indijem; odjednom se otvorio svet o Mekdanijelsu. Dugo se o njemu polemislao, zašto nema glavni trenerski posao, zašto nije uspeo u Denveru, zašto može da radi samo za Belčika, da li je on njegov novi naslednik, da li se i on ponaša kao Bil, da li je on ustvari wanna be Bil i meni sve to bilo smešno, ali sada slušam neke ozbiljne ljude koji sad ističu celu njegovu lošu stranu, čak i govore da on van Bostona, nakon ove poslednje situacije, nema šanse da nađe posao.

S druge strane i Irsej, vlasnik Indija, je jedan naporan tip, najblaže rečeno.
Atomski mrav Atomski mrav 14:07 08.02.2018

Re: doba suludih superbowlova

Prosto je bilo nepotrebno da išta govori Brejdiju. Da je Beličik bio na njegovom mestu, on bi samo uputio jedan pogled Brejdiju i to bi značilo - da, imao si otvoren pas ka slobodnom hvataču i da, znam da si i ti svestan toga i da sledeći put nećeš propustiti takvu priliku.
blogovatelj blogovatelj 04:20 07.02.2018

Još jedno pitanje

Šta rade sa onim krpama što im vise niz dupe?
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:53 07.02.2018

Re: Još jedno pitanje

Pa jednostavno, dva razloga, standardni deo opeme i igrač treba da obriše svoje ruke ili rukavice da ne budu vlažne, a da ne ide svaki sekund do aut linije, pogotovo ako se igraju brzi napadi - jer klizavo. Verovatno si igrao basket i znaš kako je užasno igrati, kada se i lopta ovlaži, a tebi znojave ruke :)
Atomski mrav Atomski mrav 21:38 07.02.2018

Re: Još jedno pitanje

A ne možeš obrisati ruke o đonove patika kao na basketu jer kramponi ;-)
svarog svarog 12:29 08.02.2018

Re: Još jedno pitanje

A kako uspevaju da im ne ispadaju non stop iz gaća? Čime su pričvršćeni?
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:23 08.02.2018

Re: Još jedno pitanje

svarog
A kako uspevaju da im ne ispadaju non stop iz gaća? Čime su pričvršćeni?


Ja sam čuo da su oni i deo standardne opreme, ono šlem, oklop, dres, biciklističke, štucne, peškir - što znači da te biciklističke imaju brutalnu gumu, a ne kao kod onih belih pamučnih gaća, pet nošenja i ćao:)
Atomski mrav Atomski mrav 14:05 08.02.2018

Re: Još jedno pitanje

što znači da te biciklističke imaju brutalnu gumu, a ne kao kod onih belih pamučnih gaća, pet nošenja i ćao:)


Kad sam počeo da pratim NFL, ima tome sad već 17 godina, svi timovi su nosili Reebok opremu i sećam se priče da proizvođač opreme mora da garantuje da se dresovi ne mogu pocepati. Sad je dobavljač Nike i video sam, pregledajući video klipove iz ove sezone na YouTube, akciju u kojoj odbrambeni igrač hvata protivničkog raning beka za dres, dres se cepa ali ovaj nastavlja da vuče one froncle i raning bek jednostavno ne može dalje da trči... kao u crtanom filmu kada Tom pritisne Džerijev rep prstom pa ovaj samo šlajfuje...
c_h.arlie c_h.arlie 14:40 08.02.2018

Re: Još jedno pitanje

stefan.hauzer
Pa jednostavno, dva razloga, standardni deo opeme i igrač treba da obriše svoje ruke ili rukavice da ne budu vlažne, a da ne ide svaki sekund do aut linije, pogotovo ako se igraju brzi napadi - jer klizavo. Verovatno si igrao basket i znaš kako je užasno igrati, kada se i lopta ovlaži, a tebi znojave ruke :)

Stefane, samo da obavestim tebe i doksumana da sam naučio šta je to fambl !
Fambl - jebote !
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:06 08.02.2018

Re: Još jedno pitanje

c_h.arlie
stefan.hauzer
Pa jednostavno, dva razloga, standardni deo opeme i igrač treba da obriše svoje ruke ili rukavice da ne budu vlažne, a da ne ide svaki sekund do aut linije, pogotovo ako se igraju brzi napadi - jer klizavo. Verovatno si igrao basket i znaš kako je užasno igrati, kada se i lopta ovlaži, a tebi znojave ruke :)

Stefane, samo da obavestim tebe i doksumana da sam naučio šta je to fambl !
Fambl - jebote !


Taj rad, emsi, sad mogu na privremeno povlačenje do nove NFL sezone :)


c_h.arlie c_h.arlie 15:44 08.02.2018

Re: Još jedno pitanje

stefan.hauzer
c_h.arlie
stefan.hauzer
Pa jednostavno, dva razloga, standardni deo opeme i igrač treba da obriše svoje ruke ili rukavice da ne budu vlažne, a da ne ide svaki sekund do aut linije, pogotovo ako se igraju brzi napadi - jer klizavo. Verovatno si igrao basket i znaš kako je užasno igrati, kada se i lopta ovlaži, a tebi znojave ruke :)

Stefane, samo da obavestim tebe i doksumana da sam naučio šta je to fambl !
Fambl - jebote !


Taj rad, emsi, sad mogu na privremeno povlačenje do nove NFL sezone :)



I to zahvaljujući gripu koji me muči već skoro nedelju dana ... i kada više nisam imao šta da gledam, na red je došla i 16. repriza Superboula.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana