Budućnost| Društvo| Gradjanske inicijative| Moj grad| Život

Davitelji Beograda iz magarećih klupa

tasadebeli RSS / 04.02.2018. u 22:58

Što reče  arhitekta Dragoljub Bakić, gost Đorđa Bobića, onomad: Može li grad da plaće...

Može

 

Hipodrom-nekada.jpg 

 

 

JAVNO SAOPŠTENJE, 2017-12-29 19:28 

"Spasimo Beogradski Hipodrom

Udruženje građana Hipodrom u (Beo)gradu- HUG, zabrinuto zbog saznanja vezanih za sudbinu Beogradskog hipodroma, poslalo je otvorena pisma JP "Hipodrom Beograd", Skupštini grada Beograda i Gradonačelniku Siniši Malom, Gradskom menadžeru Goranu Vesiću, Gradskom arhitekti Milutinu Foliću, JP "Direkcija za gradjevinsko zemljište i izgradnju grada Beograda", u kojima traži da se razjasne sporna pitanja (pisma su u prilogu).

Pored već uobičajenih neizvesnosti vezanih za najstariji sportski objekat u zemlji, HUG je došao do sledećih saznanja:

- u budžetu Grada za 2018.godinu, za rekonstrukciju tribine, koja je izgorela u požaru pre 18 godina, a koja je neophodna za funkcionisanje Hipodroma, predvidjeno je 100.000 dinara, što nije ni izbliza dovoljno, a toliko je uostalom bilo predvidjeno i prošle godine (tokom koje se tribina samo još više urušila - fotografije u prilogu);

- Ugovor o korišćenju zemljišta koji je JP "Hipodrom Beograd" potpisalo sa Skupštinom grada Beograda 1988. godine, a koji ističe ovog proleća, još uvek nije produžen, niti je predviđen kao tema bilo kog zasedanja iste;

- za pobedničko rešenje sa arhitektonsko-urbanističkog konkursa za plan uredjenja šireg područja Hipodroma, više od tri meseca nije doneta nijedna zvanična odluka u Skupštini Grada niti je naručilac konkursa ( JP "Direkcija za gradjevinsko zemljište i izgradnju grada Beograda" ) u tom periodu izdao bilo kakvo saopštenje vezano za isti."

 

Spasimo Beogradski Hipodrom  (LINK)

 

 "Molimo vas, ukoliko ste za opstanak ovog kultnog spomenika sporta, kulture i tradicije Beograda i Srbije, potpišite ovu peticiju kao protest protiv tih pokušaja.

Hvala svima!


Aleksandar Stevanovic"


Potpišite peticiju (LINK)

 

hippodrome_beograd.JPG 

 

I OKO magazin RTS 1 od 15. maja 2017. godine:

 

 

 



Komentari (53)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

narcis narcis 23:07 04.02.2018

pa

još i to je ostalo da se uništi, komunistima promaklo pa će pa će demokratski kapitalisti da ga dotepaju.
tetkino tetkino 06:39 05.02.2018

Bilo nekad u Bg

Taso jasno je sa tvoje slike da je to čist gubitak za Beograd, toliki prostor da ostane neiskoriscen.
Ima finih livada oko Jakova, a i konji su već tamo, idealno.

Još kad se sklone oni stadioni sa autokomande...

Biće malo teže disati, ali bože moj
mariopan mariopan 10:24 05.02.2018

Re: Bilo nekad u Bg

tetkino
Taso jasno je sa tvoje slike da je to čist gubitak za Beograd, toliki prostor da ostane neiskoriscen.
Ima finih livada oko Jakova, a i konji su već tamo, idealno.

Još kad se sklone oni stadioni sa autokomande...

Biće malo teže disati, ali bože moj

Pa jeste.
Gde god nađeš zgodno mesto tu soliter posadi.
Ne mora da se diše. Šta će kog đavola Beograđanima vazduh? A zamisli koliko prostora tek onaj Tašmajdan zauzima i to usred Beograda......pa Kalemegdaaaaan?
tasadebeli tasadebeli 11:30 05.02.2018

Re: Bilo nekad u Bg

mariopan
tetkino
Taso jasno je sa tvoje slike da je to čist gubitak za Beograd, toliki prostor da ostane neiskoriscen.
Ima finih livada oko Jakova, a i konji su već tamo, idealno.

Još kad se sklone oni stadioni sa autokomande...

Biće malo teže disati, ali bože moj

Pa jeste.
Gde god nađeš zgodno mesto tu soliter posadi.
Ne mora da se diše. Šta će kog đavola Beograđanima vazduh? A zamisli koliko prostora tek onaj Tašmajdan zauzima i to usred Beograda......pa Kalemegdaaaaan?



Шта да вам кажем...

Цене квадрата стана у простору између улица Пожешка, Паштровићева, Висока, Кировљева (одмах изнад Хиподрома, крећу се од 1700 до 2000 евра.

Инвеститори (BG Invest, Finvest и остали) држе те цене квадрата годинама рачунајући да вреди због локације.

У првој завршеној згради на том потезу, одмах испод Цркве Светог Ђорђа и преко пута будућег Ада мола још увек нису продати сви станови иако је зграда завршена пре скоро десетак година.

Али инвеститори држе цене упорно.

Само...

Не схватају они у својој грамнзивости да после толиког набутавања зграда и великог броја становника на малом простору то више и неће бити тако пожељна локација за живот у Београду.

Мало су урбанистички неписмени... Или неће да буду писмени.

Пред његовим божанством евром, сви закони, прописи, морал и принципи хуманог живота у граду падају у воду.

Зато и идемо ка дехуманизованом Београду у којем ће поред набутаних стамбених зграда између којих не можеш да удахнеш ваздух као у некој душегупки постојати још само маркети и банке са банкоматима.

То је зато што они воле Београд.

На простору бившег хотела "Михајловац" управо ниче зграда од седам спратова...

(ЛИНК)

Инвеститор BG Invest.

Замислите тек како им се цакле грамзиве окице када погледају простор Хиподрома.


П.С. - Причао сам вам већ шта ми рекао комшија када сам га питао зашто је растурио свој голубарник.

"Па не могу моји голубови да лете вертикално к'о хеликоптер између зграда."

И стварно, читав тај крај су претворили у мрежу кањона између зграда такву да када идеш улицама, видиш само траку неба изнад врхова тих кањона.

То више није за пристојан и нормалан живот човека.


eloy eloy 11:19 05.02.2018

.


Živo me interesuje da li na blogu ima ljudi starosne grupe između 20 i 30 godina ?
Voleo bi da se jave i da se čuje njihovo mišljenje o svim ovim temama o kojima se
razglaba.

Na mlađima svet ostaje. Pa i Beograd.





tasadebeli tasadebeli 11:39 05.02.2018

Re: .

eloy

Živo me interesuje da li na blogu ima ljudi starosne grupe između 20 i 30 godina ?
Voleo bi da se jave i da se čuje njihovo mišljenje o svim ovim temama o kojima se
razglaba.

na mlađima svet ostaje.








Ово није пост са темом.

Ово је пост са позивом да се потпише петиција да се београдски Хиподром сачува и оживи на том месту на којем је већ читав век. 100 година. 100 генерација људи или 4 покољења у просеку. Оно прадеда, деда, отац, дете.

Potpišite peticiju (LINK)


Апел, такорећи

Један од цивилизованих и демократских начина и покушаја да се искаже своје мишљење пре него се употреби говњива мотка.

Па ко хоће да се потпише јер мисли да би у Београду људи ипак требало да живе живот достојан човека, нека се потпише.

А ко неће, не мора.

Био стар или млад. Имао 25 година или 75 година.

Зато је најважнија категорија овог поста грађанске иницијативе.

Поред оних мој град, живот, друштво, будућност.
eloy eloy 11:57 05.02.2018

Re: .

Aha - peticija - izvinjavam se.


Један од цивилизованих и демократских начина да се искаже своје мишљење пре него се употреби говњива мотка


Da,da to svakako treba preduprediti.

P.S doduše sad će gradski izbori šta ćeš bolje i masovnije peticije od ove tvoje.
tasadebeli tasadebeli 12:04 05.02.2018

Re: .

eloy
Aha - peticija - izvinjavam se.


Један од цивилизованих и демократских начина да се искаже своје мишљење пре него се употреби говњива мотка


Da,da to svakako treba preduprediti.



То ти кажем.

Можда не предупредити, него више некако покушати све друге начине и опције на располагању, па можда онда до говњиве мотке и неће доћи.

К'о у дипломатији. Пре него топови загрме, да пробамо прво све друге опције да топови не би загрмели.

А гневних људи има, није да их нема...

И број гневних расте сада не више из дана у дан, него из минута у минут.

Претпостављам да и сам то примећујеш.


EDIT: (Кад додајеш ти, додајем и ја.)

P.S doduše sad će gradski izbori šta ćeš bolje i masovnije peticije od ove tvoje.



Ја се ту држим оне Брецељеве...

Партије, тј. странке, невладине организације и слично, све ти је то само један денис одрживе локалне самоуправе.

Нема ништа без грађанских иницијатива.
eloy eloy 12:24 05.02.2018

Re: .

па можда онда до говњиве мотке и неће доћи.



Kad je to došlo do iste - podseti me ako ti nije teško?

А гневних људи има, није да их нема...

И број гневних расте сада не више из дана у дан, него из минута у минут.

Претпостављам да и сам то примећујеш.


Ne primećujem.



I samo da te podsetim, poslednji deda mraz na ovim prostorima je bio Josip Broz mraz.
Od onih koji veruju u deda mraza samo su gori oni koji ne veruju u deda mraza ali uporno ubeđuju druge da isti postoji.


narcis narcis 12:30 05.02.2018

Re: .

Od onih koji veruju u deda mraza samo su gori oni koji ne veruju u deda mraza ali uporno ubeđuju druge da isti postoji.

a ti si jedan od najistaknutijih predstavnika te struje na blogu, samo tvoj deda mraz ima drugo ime, al to je zanemarljivo.
tasadebeli tasadebeli 12:31 05.02.2018

Re: .

И још нешто, друг Елојица...

eloy

Na mlađima svet ostaje. Pa i Beograd.




Којим млађима? И каквима млађима?

Па послушај само њега, молим те.


(ЛИНК)


Ја га томе нисам учио док сам му био разредни...


Тачно.

На млађима Београд остаје.

Само претпостављам да би и ти млађи требало да знају и да разумеју шта то значи квалитет живота.

Тај квалитет они сасвим сигурно неће добити ако буду живели у нечему што се само номинално назива Београдом, а у ствари је једна потпуно дехуманизована средина за живот јер су је таквом направили сви они силни грамзиви који толико воле Београд.

Квалитет живота у Београду се добија тако што ће та средина у којој се живи бити прављена за људе, а не искључиво за улагање и обрт пара.
eloy eloy 12:33 05.02.2018

Re: .

a ti si jedan od najistaknutijih predstavnika te struje na blogu, samo tvoj deda mraz ima drugo ime, al to je zanemarljivo.


Držiš ?

Grešiš.

Da isto važi i za Božić Batu ako si na to mislio.
eloy eloy 12:36 05.02.2018

Re: .

Којим млађима? И каквима млађима?


Kako god sabereš i oduzmeš oni su naš proizvod.
I posle nas oni ostaju i nastavljaju.
Treba ih pokušati saslušati.
Bolje ćemo videti sebe.
tasadebeli tasadebeli 12:39 05.02.2018

Re: .

eloy

Od onih koji veruju u deda mraza samo su gori oni koji ne veruju u deda mraza ali uporno ubeđuju druge da isti postoji.



Рекох ти већ да ово није пост са темом него позив, апел, за потписивање петиције.

Не убеђујем ја овде никога ни у шта.

Сви ми, свако од нас, има своју појединачну слободну вољу да верује или да не верује.

И да сходно томе онда уради оно што зна и уме да уради, такође захваљујући тој слободној вољи, не нарушавајући при томе ничије слободе и права као грађана овога града.
narcis narcis 12:39 05.02.2018

Re: .

eloy
Којим млађима? И каквима млађима?


Kako god sabereš i oduzmeš oni su naš proizvod.
I posle nas oni ostaju i nastavljaju.
Treba ih pokušati saslušati.
Bolje će mo videti sebe.

pa ja kolko vidim oko ovog nepomena sve mladi pa su gori od nas matorih, to sa mladima kod nas je ispalo korak-dva unazad -ustranu , ma sve negde drugde samo ne unapred.
to što je neko mlad nije garancija da nije i džukela.
tasadebeli tasadebeli 12:41 05.02.2018

Re: .

eloy
Којим млађима? И каквима млађима?


Kako god sabereš i oduzmeš oni su naš proizvod.
I posle nas oni ostaju i nastavljaju.
Treba ih pokušati saslušati.
Bolje ćemo videti sebe.



Па слушам их. И кроз њих видим и себе.

Али то не значи да ћу их увек обавезно и послушати јер то што су они млади, а ја матор, не значи да су они обавезно у свакој прилици и у свакој ситуацији у праву и паметнији од мене.
narcis narcis 12:47 05.02.2018

Re: .

Voleo bi da se jave i da se čuje njihovo mišljenje o svim ovim temama o kojima se
razglaba.

Na mlađima svet ostaje. Pa i Beograd.

tačno si na titinoj liniji, on je to prvi počeo da propoveda početkom sedamdesetih.
titin pionirčiću.
eloy eloy 12:48 05.02.2018

Re: .


Nije mi namera bilo kakvo prepucavanje i miniranje. Završavam sa mini apelom.

Javite se mladi ljudi da vas čujemo na temu tasinog bloga i ponuđene peticije.

Mi smo naše odjahali na hipodromu i van hipodroma.

eloy eloy 12:49 05.02.2018

Re: .

tačno si na titinoj liniji, on je to prvi počeo da propoveda početkom sedamdesetih.
titin pionirčiću.


Da i niti se toga stidim a još manje odričem. Svakako poštujem volju većine datog trenutka - dok moram.
tasadebeli tasadebeli 13:01 05.02.2018

Re: .

eloy

Javite se mladi ljudi da vas čujemo na temu tasinog bloga i ponuđene peticije.



Трећи и последњи пут:

Пост није са темом.

Имаш петицију, потпишеш се или се не потпишеш и тиме си све рекао шта мислиш о томе.

Мислим, не браним ја и да овде људи, млади или стари, кажу шта мисле о томе. (Уосталом, и ја сам постављањем овога поста рекао шта ја мислим о томе.)

Само хоћу унапред да кажем, да се неко не би увредио и мислио да га игноришем, да ја даље у дискусији нећу учествовати јер рекох шта имам.

А ко жели да учествује, извол' те, не браним.

Само пристојно, са поштовањем правила цивилизоване дискусије и са међусобним уважавањем и поштивањем оног другог као људског бића.

(Да не бих морао да делим жуте и црвене картоне.)
narcis narcis 12:51 05.02.2018

nego

men fuš banovao na onaj njegov posmrtnozahvalni blog
a vas?
tasadebeli tasadebeli 13:10 05.02.2018

Re: nego

narcis
men fuš banovao na onaj njegov posmrtnozahvalni blog
a vas?



Мене бановао још на посту пре тога. (ЛИНК)

Каже да сам вређао људе на том његовом посту.

А ја и даље не могу да схватим кога сам то тамо и чиме увредио.

Увредио некога тиме што сам просеравање назвао просеравањем и још давао и доказе за то (Браја вс. Љушић)?

Ма, мора да су му се јављали они његови фејсбук/твитер/ПП другари и другарице са Блога, левичари пластиканери, па му се жалили како сам им повредио њихово људско достојанство.

(Јер код њих је то људско = политичко. Мада за њих пре важи израз политикантско.)

Углавном, после сам видео да је окачио онај крајње дегутантни некролог живом Глоговцу (боже ме прости )што ме је потпуно одбило од даљег праћења фабуле радње на том његовом посту.

А што је тебе ту бановао?


EDIT: Да, фуш... У праву си...


eloy eloy 13:37 05.02.2018

Re: nego

Мислим, не браним ја и да овде људи, млади или стари, кажу шта мисле о томе. (Уосталом, и ја сам постављањем овога поста рекао шта ја мислим о томе.)

Само хоћу унапред да кажем, да се неко не би увредио и мислио да га игноришем, да ја даље у дискусији нећу учествовати јер рекох шта имам.

А ко жели да учествује, извол' те, не браним.

Само пристојно, са поштовањем правила цивилизоване дискусије и са међусобним уважавањем и поштивањем оног другог као људског бића.

(Да не бих морао да делим жуте и црвене картоне.)


Slažem se sa ultimatumom. Ispoštovatićemosvakako. Samo bi voleo da znam šta misli o svemu tome bloger korisnickoime-2 ? Čini mi se da on spada u mlađu populaciju a i sviđa mi se kako razmišlja.

tasadebeli tasadebeli 14:14 05.02.2018

Re: nego

eloy
Мислим, не браним ја и да овде људи, млади или стари, кажу шта мисле о томе. (Уосталом, и ја сам постављањем овога поста рекао шта ја мислим о томе.)

Само хоћу унапред да кажем, да се неко не би увредио и мислио да га игноришем, да ја даље у дискусији нећу учествовати јер рекох шта имам.

А ко жели да учествује, извол' те, не браним.

Само пристојно, са поштовањем правила цивилизоване дискусије и са међусобним уважавањем и поштивањем оног другог као људског бића.

(Да не бих морао да делим жуте и црвене картоне.)


Slažem se sa ultimatumom. Ispoštovatićemosvakako. Samo bi voleo da znam šta misli o svemu tome bloger korisnickoime-2 ? Čini mi se da on spada u mlađu populaciju a i sviđa mi se kako razmišlja.







А, па не само он...

Има ту још младих и перспективних блогера чије мишљење би требало да чујемо.

А и чућемо га, вероватно.


tyson tyson 15:26 05.02.2018

Ordem e progresso

Ako je potrebno da polu-srušeni ostaci nekadašnjeg Hipodroma budu uklonjeni da bi neko bolesno dete iz memljive podstanarske dvorišne kućice prešlo u novi, moderan stan - onda ima moju podršku, i podršku moje porodice.

Konjima svakako nije mesto u centru grada, gde se muče i pate u neadekvatnim uslovima. I tim jadnim životinjama treba olakšati život, pokazati im dužnu zahvalnost za dugogodišnju vernu službu generacijama Beograđana.

Jedan moderan stambeno-poslovni kompleks, savremen i po meri čoveka, ukrasio bi taj deo Banovog brda i služio bi na ponos Čukaričana. Pored neophodnog podsticaja domaćoj građevinskoj operativi, niz novih radnih mesta koja bi se tim putem otvorila omogućila bi zapošljavanje pre svega kvalifikovanim radnicima koji godinama čekaju svoju priliku na birou rada.

Umesto rugla koje danas služi samo kao pribežište psima-lutalicama i posrnuloj, besposlenoj omladini, prostoru nekadašnjeg Hipodroma treba vratiti stari sjaj a Beogradu podariti još jedan savremeni kutak za život, rad i razonodu.

Uostalom, narod je na izborima jasno poručio organizatorima te peticije šta misli o njima i njihovim savetnicima iz redova poražene "opozicije"; svima koji žele da vide je jasno koji je pravi cilj tih "žutih pataka", kukavičjih jaja sa gospodarima u dedinjskim rezidencijama stranih ambasadora.


korisnickoime-1 korisnickoime-1 17:46 05.02.2018

Re: Ordem e progresso

tyson
Ako je potrebno da polu-srušeni ostaci nekadašnjeg Hipodroma budu uklonjeni da bi neko bolesno dete iz memljive podstanarske dvorišne kućice prešlo u novi, moderan stan - onda ima moju podršku, i podršku moje porodice.

Konjima svakako nije mesto u centru grada, gde se muče i pate u neadekvatnim uslovima. I tim jadnim životinjama treba olakšati život, pokazati im dužnu zahvalnost za dugogodišnju vernu službu generacijama Beograđana.

Jedan moderan stambeno-poslovni kompleks, savremen i po meri čoveka, ukrasio bi taj deo Banovog brda i služio bi na ponos Čukaričana. Pored neophodnog podsticaja domaćoj građevinskoj operativi, niz novih radnih mesta koja bi se tim putem otvorila omogućila bi zapošljavanje pre svega kvalifikovanim radnicima koji godinama čekaju svoju priliku na birou rada.

Umesto rugla koje danas služi samo kao pribežište psima-lutalicama i posrnuloj, besposlenoj omladini, prostoru nekadašnjeg Hipodroma treba vratiti stari sjaj a Beogradu podariti još jedan savremeni kutak za život, rad i razonodu.

Uostalom, narod je na izborima jasno poručio organizatorima te peticije šta misli o njima i njihovim savetnicima iz redova poražene "opozicije"; svima koji žele da vide je jasno koji je pravi cilj tih "žutih pataka", kukavičjih jaja sa gospodarima u dedinjskim rezidencijama stranih ambasadora.




Gavrilo, izadji iz Tajsona
zilikaka zilikaka 18:43 05.02.2018

Re: Ordem e progresso

Gavrilo, izadji iz Tajsona

Ma pusti to.
Jutros me okrznula vest da Dačić sprema veliko spremanje medju ambasadorima i da će se tražiti ličnosti sposobne za tu funkciju, pa možda kolega hvata priključak.
Dobro je dok ne počne da garnira svojim prevodima pesama.

tasadebeli tasadebeli 18:46 05.02.2018

Re: Ordem e progresso

korisnickoime-1
tyson
Ako je potrebno da polu-srušeni ostaci nekadašnjeg Hipodroma budu uklonjeni da bi neko bolesno dete iz memljive podstanarske dvorišne kućice prešlo u novi, moderan stan - onda ima moju podršku, i podršku moje porodice.

Konjima svakako nije mesto u centru grada, gde se muče i pate u neadekvatnim uslovima. I tim jadnim životinjama treba olakšati život, pokazati im dužnu zahvalnost za dugogodišnju vernu službu generacijama Beograđana.

Jedan moderan stambeno-poslovni kompleks, savremen i po meri čoveka, ukrasio bi taj deo Banovog brda i služio bi na ponos Čukaričana. Pored neophodnog podsticaja domaćoj građevinskoj operativi, niz novih radnih mesta koja bi se tim putem otvorila omogućila bi zapošljavanje pre svega kvalifikovanim radnicima koji godinama čekaju svoju priliku na birou rada.

Umesto rugla koje danas služi samo kao pribežište psima-lutalicama i posrnuloj, besposlenoj omladini, prostoru nekadašnjeg Hipodroma treba vratiti stari sjaj a Beogradu podariti još jedan savremeni kutak za život, rad i razonodu.

Uostalom, narod je na izborima jasno poručio organizatorima te peticije šta misli o njima i njihovim savetnicima iz redova poražene "opozicije"; svima koji žele da vide je jasno koji je pravi cilj tih "žutih pataka", kukavičjih jaja sa gospodarima u dedinjskim rezidencijama stranih ambasadora.




Gavrilo, izadji iz Tajsona



Ја могу само да потврдим да ово

polu-srušeni ostaci


сасвим сигурно није писао Таја.



Неко му хаковао налог?



EDIT: А да није Таја ово копипејстовао из неког СНС билтена?

То би личило на њих јербо такве трагове по снегу свугде остављају...


polubrat ili polu brat

Piše se polubrat.

Prvi deo složenica polu piše se sastavljeno: polubog, polučovek, polusvet, poludesno, polulevo, polukrug, poluprečnik, polumesec, polufinale, poluprazan, polupismen, polugodište, poluostrvo, polumaraton, polupansion.
Uz vlastita imena u funkciji naglašenog isticanja može se pisati sa crticom: polu-Francuz, polu-Mađar, polu-Makedonac, polu-Srbin, polu-Hrvat, polu-Rumunka, polu-Bugarka.


(ЛИНК)


Piše se polubrat.

Prefiks polu- piše se spojeno: polubog, poludesno, polufabrikat, polufinale, polukrug, polulevo, polumesec, poluostrvo, polupansion, polupismen, poluprazan, poluprečnik itd.

Ako druga reč počinje velikim slovom, piše se sa crticom: polu-Čeh, polu-Englez, polu-Francuz, polu-Italijan, polu-Mađar, polu-Nemac itd.



(ЛИНК)


Једино ако "Таја" мисли да треба писати полу-Срушено?


Све у свему и у свему, закључујем из приложеног да нам Таја од сада више није полубрат, него полу-Брат.







mariopan mariopan 11:48 06.02.2018

Re: Ordem e progresso

tyson
Ako je potrebno da polu-srušeni ostaci nekadašnjeg Hipodroma budu uklonjeni da bi neko bolesno dete iz memljive podstanarske dvorišne kućice prešlo u novi, moderan stan - onda ima moju podršku, i podršku moje porodice.

Konjima svakako nije mesto u centru grada, gde se muče i pate u neadekvatnim uslovima. I tim jadnim životinjama treba olakšati život, pokazati im dužnu zahvalnost za dugogodišnju vernu službu generacijama Beograđana.

Jedan moderan stambeno-poslovni kompleks, savremen i po meri čoveka, ukrasio bi taj deo Banovog brda i služio bi na ponos Čukaričana. Pored neophodnog podsticaja domaćoj građevinskoj operativi, niz novih radnih mesta koja bi se tim putem otvorila omogućila bi zapošljavanje pre svega kvalifikovanim radnicima koji godinama čekaju svoju priliku na birou rada.

Umesto rugla koje danas služi samo kao pribežište psima-lutalicama i posrnuloj, besposlenoj omladini, prostoru nekadašnjeg Hipodroma treba vratiti stari sjaj a Beogradu podariti još jedan savremeni kutak za život, rad i razonodu.

Uostalom, narod je na izborima jasno poručio organizatorima te peticije šta misli o njima i njihovim savetnicima iz redova poražene "opozicije"; svima koji žele da vide je jasno koji je pravi cilj tih "žutih pataka", kukavičjih jaja sa gospodarima u dedinjskim rezidencijama stranih ambasadora.




Volim da pročitam kako će neko dete iz memjivog podruma ili šupe dospeti do sunčanog i svetlog stana i imati srećno detinjstvo. Volim bajke.

I zamišljam kako će neko siroto dete imati para da kupi takav stan i da kasnije, ako je baš zapelo da vidi kako konj izgleda, ima para da plati kartu za autobus pa da konja vidi u nekom selu 100 kilometara od Beograda i da se vrati u onaj sunčani stan na Banovom Brdu......a ne kao neka beogradska deca koju su pitali kako se dobija mleko da kaže da mleko raste u tetrapaku i da kravu vidi samo u slikovnici.

A bajke su čudo jedno, ni kad odrasteš ne možeš da ne veruješ u njih.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:58 06.02.2018

Re: Ordem e progresso

tyson


Uostalom, narod je na izborima jasno poručio organizatorima te peticije šta misli o njima i njihovim savetnicima iz redova poražene "opozicije"; svima koji žele da vide je jasno koji je pravi cilj tih "žutih pataka", kukavičjih jaja sa gospodarima u dedinjskim rezidencijama stranih ambasadora.





Hmmm. Pitanje je da li autor (*) pod organizatorima podrazumeva samo onog nadripisara iz DJB, Stevanovića (uhvatio se kao i svi priučeni apartčici za "isto" pa ga ne ispušta) ili u to uključuje i prikrivene naciste iz Dveri koji su valdja prvi i pokrenuli "spsavanje Hipodroma" (čuj, spašavaju livadu i par drevenih konstrukcija, nije nego - ne treba to da se menja, barem ne doklen oni ne budu na vlasti da uberu kajmak od lokacije kod jednih, i "sve što je billo pre rata" treba ponovo da bude tako", kod drugih).

Jerbo ako je samo prvo, onda u redu, sve je jasno, autor (*) je neko kome je pre neki dan kod Studentskog, neka žuta patkica (sic!) zasmetala dok je ZigHajlovao Nediću, pa se sada istresa.

(*) a da l je autor, što reče kolega nastavnik OTOa ;> neko ko je hakovao malog tajsona (ma da, obavezno ☻), ili ne, svejedno je, glavno je da se potkače "patkice" kao državni neprijatelji, idu izbori, svaka pomoć Vučiću će da se naplati - kako tako i kad tad ☻
mariopan mariopan 15:33 06.02.2018

Re: Ordem e progresso

Dont Fear The Reaper
tyson


Uostalom, narod je na izborima jasno poručio organizatorima te peticije šta misli o njima i njihovim savetnicima iz redova poražene "opozicije"; svima koji žele da vide je jasno koji je pravi cilj tih "žutih pataka", kukavičjih jaja sa gospodarima u dedinjskim rezidencijama stranih ambasadora.





Hmmm. Pitanje je da li autor (*) pod organizatorima podrazumeva samo onog nadripisara iz DJB, Stevanovića (uhvatio se kao i svi priučeni apartčici za "isto" pa ga ne ispušta) ili u to uključuje i prikrivene naciste iz Dveri koji su valdja prvi i pokrenuli "spsavanje Hipodroma" (čuj, spašavaju livadu i par drevenih konstrukcija, nije nego - ne treba to da se menja, barem ne doklen oni ne budu na vlasti da uberu kajmak od lokacije kod jednih, i "sve što je billo pre rata" treba ponovo da bude tako", kod drugih).

Jerbo ako je samo prvo, onda u redu, sve je jasno, autor (*) je neko kome je pre neki dan kod Studentskog, neka žuta patkica (sic!) zasmetala dok je ZigHajlovao Nediću, pa se sada istresa.

(*) a da l je autor, što reče kolega nastavnik OTOa ;> neko ko je hakovao malog tajsona (ma da, obavezno ☻), ili ne, svejedno je, glavno je da se potkače "patkice" kao državni neprijatelji, idu izbori, svaka pomoć Vučiću će da se naplati - kako tako i kad tad ☻


Obično odlično ukačiš suštinu a sad ti promiče.

Ne radi se o očuvanju bilo koje ruševine, to je jedini hipodrom u Srbiji, i slutim da nije popravljan baš iz razloga da se neko dočepa lokacije jer sad na sva zvona drame da je to još samo jedna ruševina.
Da su ga obnovili i očuvali bio bi još jedna atrakcija u Beogradu a ne ruševina....ali se tada neki ljudi ne bi mogli okoristiti?

A zamisli koliko će kockarnica i kladionica tu da nikne (najisplativiji biznis u Srbiji) i koliko će rugoba od zgradurina da naguraju na taj prostor..pa prodavnice, tržni centri...divota....beton beton samo beton.

U poslednjem pasusu si sve dobro primetio. .
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 16:02 06.02.2018

Re: Ordem e progresso

Obično odlično ukačiš suštinu a sad ti promiče.


Misliš na ovo:

"ne treba to da se menja, barem ne doklen oni ne budu na vlasti da uberu kajmak od lokacije"

Timeo Danaos et dona ferentes - ili u konkretnom slučaju, ne veruj "spasiteljima" dok nisu na vlasti (a kad dođu, tek onda ne! ☻)

Ubr, tamo negde početkom dvetisućitih, razmišlja se nova vlast šta da radi sa CK, pomene to meni jedan od njih, ja mu kažem da sruše zgradu, naprave lepo park i da ceo prostor objedine sa Ušćem i zaštite, vidim gleda me - jeste, razume on pšta pričam, ali ne razume šta oni imaju od toga.

Evo sada, njihovi nastavljači (obaška isti ljudi kao i tada - Vesić & Co.), još malo pa će celo Ušće postati zabavni park tipa najgore Ade, posle toga, neka se spremi Ratno ostrvo.

Ali, naravno, sve je to "turisti to vole, jebeš Beograd" - izbuši ga garažama odd Kalemegdana do Slavije, dovedi dodatnih par stotina tisuća kola saobraćaja u centar, ko od ljudi koji tu žive preostane, ubij ga u pojam praveći mu gradilište ispred i oko zgrade po jedno godinu dana, i zarobi ga da ne može da priđe nikako osim peške (eno na Obilićev venac ne mogu ni vatrogasna kola da uniđu bez da porzabijaju pet-šest žardinjera). Pa onda o trošku građana pravi saobraćajne linije metroa tamo di ti oni sa novcima kažu da su pazarili zemljište, a već si poradio na tome da im omogućiš da ceo centar jeftino pazare...

A da će neka promena vlasti to promeniti - pare su tu velike u pitanju. Treba pokušati, naravno, ali teško je realno se nadati ičemu osim satisfakciji da je ova bagra malo sklonjena sa grbače.

tasadebeli tasadebeli 17:52 06.02.2018

Re: Ordem e progresso

Dont Fear The Reaper

sve je jasno, autor (*) je neko kome je pre neki dan kod Studentskog, neka žuta patkica (sic!) zasmetala dok je ZigHajlovao Nediću, pa se sada istresa.



Да, и мени је све одавно јасно када си ти у питању...

Не мораш више уопште толико да се трудиш. Све се види и све се зна.


tasadebeli tasadebeli 18:05 06.02.2018

Re: Ordem e progresso

mariopan

Ne radi se o očuvanju bilo koje ruševine, to je jedini hipodrom u Srbiji, i slutim da nije popravljan baš iz razloga da se neko dočepa lokacije jer sad na sva zvona drame da je to još samo jedna ruševina.



Могу само једну ствар да ти кажем, Мариопан.

Оно што није успело ни једном Жики Муштикли ни Карићима у време СФРЈ и у време Милошевића, успело је овом пилићарском "револуционарном демократском" башибозуку после 5. октобра 2000.

Сасвим успешно су у потпуности уништили овај крај Београда у којем сам се родио и у којем живим читав свој живот. Хиподром је само једна етапа у свему томе.

Знаш ли да су чак својевремено, док су били на власти у Бгд, секли и шуму у Кошутњаку да би Чедица Јовановић тамо зидао своју резиденцију?

(Пази, Кошутњак који је под заштитом још од Милоша Обреновића и који чак ни они бахати титићи нису дирали.)

А када им неко каже у лице да су пилићари и башибозук, ништа бољи од ових неписмених Вучићевих ваздуплохова иако носе по Бгд. жуте паткице и извикују политикантске етикете коме год стигну, онда је тај ко им је то рекао недићевац, фашиста итд.

Зато и рекох да је мени одавно јасно ко је ко на Блогу Б92.

Свињска глава, Мариопан, свињска глава са наочарима за сунце и петокраком изнад свињске њушке.

То је најбољи опис, такорећи персонификација, тих петооктобарских "демократских револуционара" са летећом Бебом која их је у Хиландарској улици цуцала на крилу све ове године, још од 5. октобра 2000. А и пре тога...
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:30 06.02.2018

Re: Ordem e progresso

онда је тај ко им је то рекао недићевац, фашиста итд.


Pa šta i da jesi... to je i onako samo etiketizacija da bi se ostvarila prednost u ionako besmislenoj raspravi. Ne vidim što te to vređa? Eno vrabac s ponosom nosi svoju etiketu desničara i šta mu fali - i dalje je moj čovek! Mene su nazivali raznim imenima, ali najviše volim kad mi kažu vi, takvi (odmah se identifikujem sa krdom:)

tasadebeli tasadebeli 19:06 06.02.2018

Re: Ordem e progresso

stefan.hauzer

odmah se identifikujem sa krdom



Можда баш зато?

Некако сам се одувек ужасавао руље. Па још кад је разјарена руља у питању...

(Замисли колико се онда ја борим са самим собом када одлазим на фудбалске утакмице... Зато и идем да гледам Чукарички. Нас двеста на целом стадиону са све службеним особљем и милина.)


stefan.hauzer stefan.hauzer 19:10 06.02.2018

Re: Ordem e progresso

Некако сам се одувек ужасавао руље. Па још кад је разјарена руља у питању...


Ja, nikad - krdo donosi promene! Dobre ili loše.



tasadebeli tasadebeli 19:17 06.02.2018

Re: Ordem e progresso

stefan.hauzer
Некако сам се одувек ужасавао руље. Па још кад је разјарена руља у питању...


Ja, nikad - krdo donosi promene! Dobre ili loše.






Благо теби. Завидим ти што си прилагођен времену у којем живимо јер ти је онда живот сигурно много лакши него мени.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:39 06.02.2018

Re: Ordem e progresso

Благо теби. Завидим ти што си прилагођен времену у којем живимо јер ти је онда живот сигурно много лакши него мени.


Daleko bilo Taso, ja sam skroz neprilagođen u svetu u kojem živimo, ali daleko od toga da smatram da je prethodni svet bio išta bolji od ovog ili da će naredni biti išta bolji, samo znam da društvo mora da se menja, i menjaće se, i da promene donose kvantitativne grupe, a nekad se i sa tim kvantitativno spoji kvalitativno, pa sam spreman i na razne pokušaje, kao i promašaje, samo neka se menja.




mariopan mariopan 20:12 06.02.2018

Re: Ordem e progresso

Taso
c_h.arlie c_h.arlie 20:33 06.02.2018

Re: Ordem e progresso

stefan.hauzer
онда је тај ко им је то рекао недићевац, фашиста итд.


Pa šta i da jesi... to je i onako samo etiketizacija da bi se ostvarila prednost u ionako besmislenoj raspravi. Ne vidim što te to vređa? Eno vrabac s ponosom nosi svoju etiketu desničara i šta mu fali - i dalje je moj čovek! Mene su nazivali raznim imenima, ali najviše volim kad mi kažu vi, takvi (odmah se identifikujem sa krdom:)


Vrabac je zanimljiv lik.
I ti si zanimljiv lik.
Neko je zanimljiv ili ne, bez obzira na političku orjentaciju ... isklučujći naciste i komuniste.
tyson tyson 20:43 06.02.2018

Re: Ordem e progresso

Volim da pročitam kako će neko dete iz memjivog podruma ili šupe dospeti do sunčanog i svetlog stana i imati srećno detinjstvo. Volim bajke. I zamišljam kako će neko siroto dete imati para da kupi takav stan.

Zbog koga se gradi, ako ne zbog dece? Sve dok makar jedno dete ima srećno detinjstvo u prostoru građenom po meri čoveka, sa igralištima, prodavnicama, savremenim poslovnim prostorom gde roditelji mogu da rade i privređuju - san je postao realnost.

Zašto si protiv dece, zašto ne podržavaš napore da im se obezbedi sigurna i srećna budućnost? Ko danas može raditi protiv naše dece, ko su ti ljudi? Zna se vrlo dobro šta se radilo u prošlosti, u vreme prethodne vlasti, kako su milioni evra završavali na privatnim računima na tropskim ostrvima, dok se majkama sa malom decom oduzimao dečiji dodatak i zdravstvena zaštita.

Takvima u inat svaka ruševina zarasla u korov, svaka bespravno izgrađena baraka, svaki prostor koji je ruglo ovog grada pretvoriće se u oazu mira, napretka, i boljeg života za naše građane!

Pa od tog nekadašnjeg hipodroma ostali su samo ime i uspomene; danas je to bedna, trula ruševina koja ugrožava bezbednost građana; naša sramota, koju gledaju hiljade turista i posetilaca pitajući se zašto se takvo nešto nalazi u centru grada. To su ljudi koji dolaze iz krajeva gde se ceni svaki pedalj prostora, koji prepoznaju značaj i mogućnosti na prvi pogled, a mi im šaljemo drugačiju poruku nedostojnu ovog naroda, sve dok podržavamo nazadno ostajanje na starom, nered i nerad.

Samo oni zlonamerni, na ko zna čijem platnom spisku, koji ovoj zemlji i ovom narodu ne žele dobro, mogu biti protiv inicijativa da se zapušteni delovi grada oplemene; inicijativa koje donose bolje sutra, radna mesta, sigurnost, i srećnu budućnost našoj deci.

Ne misle dobro ovom narodu oni koji u javnosti pokušavaju da ga slude, poturajući mu nekakve "peticije" pripremljene u tuđoj kuhinji, poput ove.

da kasnije, ako je baš zapelo da vidi kako konj izgleda, ima para da plati kartu za autobus pa da konja vidi u nekom selu 100 kilometara od Beograda i da se vrati u onaj sunčani stan na Banovom Brdu.

Za takvo nešto vredi živeti! Da divlji konji nesputano galopiraju ravnicom, u krdima, slobodno i razigrano. U nedirnutoj prirodi, pod vedrim nebom, a ne okruženi gradskom vrevom, smogom, plastikom, po vasceli dan utegnuti u dizgine i uzengije i pod teškim, neudobnim sedlom koje im kičmu savija sve do mučeničkog kraja pod nožem u fabrici smrti.

Da naša deca, iz toplog, osunčanog doma podignutog na zgarištu nekadašnjeg hipodroma koji je služio da ti isti konji pod teškim udarcima biča zabavljaju skorojeviće, kockare i lažnu gospodu, mogu sa uživanjem da pođu na izlet u nedirnutu prirodu i druže se sa srećnim, zadovoljnim životinjama od jutra do večeri!

Drago mi je što delimo mišljenje; to što ovde još ima ljudi koji su čvrsto zagledani u budućnost daje nadu da ova naša Srbija korača sigurnim korakom napred.

a ne kao neka beogradska deca koju su pitali kako se dobija mleko da kaže da mleko raste u tetrapaku i da kravu vidi samo u slikovnici.

Znam za takve slučajeve, i učiniće se sve da se to više ne događa. Na taj način radila je prethodna lopovska vlast, koja je svojim građanima ostavila samo stotine miliona duga, dok su se njihovi računi na tropskim ostrvima, na Karibima i Bahamima, punili opljačkanim novcem. Dok su naša deca maštala o šolji toplog mleka, o šarenim slikovnicama, dok su mogla samo da sanjaju odlazak na more ili na planinu, ti propali političari i tajkuni brčkali su se sa "žutim patkama" po plažama tropskih ostrva, na jahtama, sa šampanjcem u ruci.


A bajke su čudo jedno, ni kad odrasteš ne možeš da ne veruješ u njih.

Znamo vrlo dobro ko je ovom narodu više od deset godina pričao bajke dok mu je izvlačio poslednji dinar iz džepa. Takve su građani prepoznali i jasno rekli šta misle o njima, i reći će im opet na ovim izborima. Njihovi tajkuni, nekakvi ombudsmani i ostali ološ sa gospodarima ko zna gde, svi koji rade na štetu ovog naroda, završiće baš kao i taj otpad na prostoru nekadašnjeg hipodroma.

Na tom mestu izgradiće se nova Srbija.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:04 08.02.2018

Re: Ordem e progresso


Покидао си.
mariopan mariopan 19:55 08.02.2018

Re: Ordem e progresso

Tajsone, ti ovde držiš politički govor?

Kandiduješ se za mesto gradonačelnika ili tako nešto?
mariopan mariopan 19:57 08.02.2018

Re: Ordem e progresso

Predrag Brajovic

Покидао си.



Zamislio da je na političkom skupu...ma pokidao je!
mariopan mariopan 20:29 08.02.2018

Re: Ordem e progresso

tyson
Volim da pročitam kako će neko dete iz memjivog podruma ili šupe dospeti do sunčanog i svetlog stana i imati srećno detinjstvo. Volim bajke. I zamišljam kako će neko siroto dete imati para da kupi takav stan.

Zbog koga se gradi, ako ne zbog dece? Sve dok makar jedno dete ima srećno detinjstvo u prostoru građenom po meri čoveka, sa igralištima, prodavnicama, savremenim poslovnim prostorom gde roditelji mogu da rade i privređuju - san je postao realnost.

Zašto si protiv dece, zašto ne podržavaš napore da im se obezbedi sigurna i srećna budućnost? Ko danas može raditi protiv naše dece, ko su ti ljudi? Zna se vrlo dobro šta se radilo u prošlosti, u vreme prethodne vlasti, kako su milioni evra završavali na privatnim računima na tropskim ostrvima, dok se majkama sa malom decom oduzimao dečiji dodatak i zdravstvena zaštita.

Takvima u inat svaka ruševina zarasla u korov, svaka bespravno izgrađena baraka, svaki prostor koji je ruglo ovog grada pretvoriće se u oazu mira, napretka, i boljeg života za naše građane!

Pa od tog nekadašnjeg hipodroma ostali su samo ime i uspomene; danas je to bedna, trula ruševina koja ugrožava bezbednost građana; naša sramota, koju gledaju hiljade turista i posetilaca pitajući se zašto se takvo nešto nalazi u centru grada. To su ljudi koji dolaze iz krajeva gde se ceni svaki pedalj prostora, koji prepoznaju značaj i mogućnosti na prvi pogled, a mi im šaljemo drugačiju poruku nedostojnu ovog naroda, sve dok podržavamo nazadno ostajanje na starom, nered i nerad.

Samo oni zlonamerni, na ko zna čijem platnom spisku, koji ovoj zemlji i ovom narodu ne žele dobro, mogu biti protiv inicijativa da se zapušteni delovi grada oplemene; inicijativa koje donose bolje sutra, radna mesta, sigurnost, i srećnu budućnost našoj deci.

Ne misle dobro ovom narodu oni koji u javnosti pokušavaju da ga slude, poturajući mu nekakve "peticije" pripremljene u tuđoj kuhinji, poput ove.

da kasnije, ako je baš zapelo da vidi kako konj izgleda, ima para da plati kartu za autobus pa da konja vidi u nekom selu 100 kilometara od Beograda i da se vrati u onaj sunčani stan na Banovom Brdu.

Za takvo nešto vredi živeti! Da divlji konji nesputano galopiraju ravnicom, u krdima, slobodno i razigrano. U nedirnutoj prirodi, pod vedrim nebom, a ne okruženi gradskom vrevom, smogom, plastikom, po vasceli dan utegnuti u dizgine i uzengije i pod teškim, neudobnim sedlom koje im kičmu savija sve do mučeničkog kraja pod nožem u fabrici smrti.

Da naša deca, iz toplog, osunčanog doma podignutog na zgarištu nekadašnjeg hipodroma koji je služio da ti isti konji pod teškim udarcima biča zabavljaju skorojeviće, kockare i lažnu gospodu, mogu sa uživanjem da pođu na izlet u nedirnutu prirodu i druže se sa srećnim, zadovoljnim životinjama od jutra do večeri!

Drago mi je što delimo mišljenje; to što ovde još ima ljudi koji su čvrsto zagledani u budućnost daje nadu da ova naša Srbija korača sigurnim korakom napred.

a ne kao neka beogradska deca koju su pitali kako se dobija mleko da kaže da mleko raste u tetrapaku i da kravu vidi samo u slikovnici.

Znam za takve slučajeve, i učiniće se sve da se to više ne događa. Na taj način radila je prethodna lopovska vlast, koja je svojim građanima ostavila samo stotine miliona duga, dok su se njihovi računi na tropskim ostrvima, na Karibima i Bahamima, punili opljačkanim novcem. Dok su naša deca maštala o šolji toplog mleka, o šarenim slikovnicama, dok su mogla samo da sanjaju odlazak na more ili na planinu, ti propali političari i tajkuni brčkali su se sa "žutim patkama" po plažama tropskih ostrva, na jahtama, sa šampanjcem u ruci.


A bajke su čudo jedno, ni kad odrasteš ne možeš da ne veruješ u njih.

Znamo vrlo dobro ko je ovom narodu više od deset godina pričao bajke dok mu je izvlačio poslednji dinar iz džepa. Takve su građani prepoznali i jasno rekli šta misle o njima, i reći će im opet na ovim izborima. Njihovi tajkuni, nekakvi ombudsmani i ostali ološ sa gospodarima ko zna gde, svi koji rade na štetu ovog naroda, završiće baš kao i taj otpad na prostoru nekadašnjeg hipodroma.

Na tom mestu izgradiće se nova Srbija.



Vučiću izađi iz Tajsona.
tyson tyson 10:59 10.02.2018

Re: Ordem e progresso

Vučiću izađi iz Tajsona.

Treba učiti i vežbati novosrpski jezik


Черевићан Черевићан 21:52 05.02.2018

1962 , јесен

taj deo Banovog brda .... služio bi na ponos Čukaričana

ја Београд неупоyзнах
живећи у кругу двојке,
факс био на пар корака ….
да не беше сКумом тројке,

(прцали смо ........једну Вуку
кућа поврх хиподрома...гај),
тад то било богу иза ногу
сад испаде ето битан крај
korisnickoime-1 korisnickoime-1 22:08 05.02.2018

Re: 1962 , јесен

(прцали смо ........једну Вуку
кућа поврх хиподрома...гај),
тад то било богу иза ногу
сад испаде ето битан крај


Ma u moje vrijeme samo oni koji promase greskom Senjak trojkom su silazili kod hipodroma i trcali nazad u civilizaciju.
mariopan mariopan 12:05 06.02.2018

Re: 1962 , јесен

korisnickoime-1
(прцали смо ........једну Вуку
кућа поврх хиподрома...гај),
тад то било богу иза ногу
сад испаде ето битан крај


Ma u moje vrijeme samo oni koji promase greskom Senjak trojkom su silazili kod hipodroma i trcali nazad u civilizaciju.

Ja sam trojkom išla malo dalje, nisam bila kukavica kao neki...

Išla sam do Topčiderskog groblja...i sad se setim.....znaš pošto se ispod ruke prodaju grobna mesta na toj "ekskluzivnoj" lokaciji? Ne bi verovao, ali zagrobni život košta skoro kao ovozemaljski, naravno, ko može da ga plati.

I u vezi sa temom, samo čekam kad će da bace oko i na tu "ekskluzivnu lokaciju" pa da Beograd dobije još jedno Dedinje, moglo bi se zvati i Babinje, i tu bi neko siroto dete iz one bajke gore, ono iz memljivog podruma, moglo kupiti vilu pa da ga Bog vidi?
eloy eloy 13:27 06.02.2018

Re: 1962 , јесен


Šta je jedan hipodrom u svetu ozbiljnijih zavera.





https://www.popcornsrbija.com/unacknowledged-2017
gedza.73 gedza.73 10:26 07.02.2018

Re: 1962 , јесен

svetu ozbiljnijih zavera.





i opet


tasadebeli tasadebeli 20:12 06.02.2018

Друг Елојица

Не рекох ли ти ја да ћемо овде ипак чути мишљења неких младих и перспективних блогера хтели ми то или не?

Ако, ако, нека. Они су глас народа. Тако млади и перспективни.

И треба да кажу шта мисле јер и они су волели Београд исто овако као што га воле и ови што су их сменили на власти у Београду.

Мада ја некако све време имам утисак да су то све једно те исти људи. Ето, на пример, био неки Весић и са петооктобарцима, досманлијама, а ево сада опет неки Весић и са овим ваздуплоховима, дроновима... Хм, да, дроновима...

Сви они много воле Београд.

Како беше она химна за сваки дан у таквој Србији и са таквима са каквима живимо у овом времену Дениса одрживе локалне самоуправе?


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana