Društvo| Politika

Beogradski izbori

niccolo RSS / 17.02.2018. u 12:11

Nekako imam utisak da je neuobičajeno mirno na blogu u pogledu beogradskih izbora koji nas očekuju za dve nedelje. Moj stav kako o beogradskim izborima, tako i uopšte o politici u Srbiji je podeljen. S jedne strane, smatram da je suština u promeni mentaliteta naroda, jer bez drugačijeg rezonovanja nema mnogo šanse da se pojavi neko ko je u svim bitnim elementima različit od onih koji su sada na vlasti, ali i od onih koji su sada u opoziciji. Paradoksalno, najveći problem za srpskog političara je da dođe na vlast. Čim to uspe, svi počnu da glasaju za njega i može da računa na minimum 10 godina u vlasti. Ideja redovne promene (u smislu na svakim izborima) onih koji su na vlasti onima koji su u opoziciji (i obrnuto) u srpskom društvu još uvek ne postoji. U tom smislu se pisanje ovakvih redova čini prilično uzaludnim poslom.

 

S druge strane, ne može se potpuno ni ostati sa strane, s obzirom da društvo u kome čovek živi ipak na određeni način utiče na kvalitet tog života, koliko god se svako od nas trudio da taj (svakako negativan) uticaj umanji. To se nekad ogleda kroz kvalitet zdravstvene zaštite ili kvalitet obrazovnog sistema, nekad kroz kvalitet puteva, nekad kroz nešto treće, ali niko od nas ne može istovremeno da živi i u društvu i nezavisno od tog istog društva.

 

Kako god bilo, do sada je za beogradske izbore proglašeno 16 lista (a ldp i neki maksimović su podneli svoje liste pred istek roka, pa će njihovo proglašenje tek da usledi):

 

1. Izborna lista 1. ALEKSANDAR VUČIĆ – Zato što volimo Beograd!

2. Izborna lista 2. Dr VOJISLAV ŠEŠELJ – SRPSKA RADIKALNA STRANKA

3. Izborna lista 3. IVICA DAČIĆ – Socijalistička partija Srbije (SPS), DRAGAN MARKOVIĆ PALMA – Jedinstvena Srbija (JS)

4. Izborna lista 4. DA OSLOBODIMO BEOGRAD – Demokratska stranka (DS), Socijaldemokratska stranka (SDS), Nova stranka (NOVA) i Zelena ekološka partija – Zeleni (ZEP – Zeleni)

5. Izborna lista 5. ALEKSANDAR ŠAPIĆ – GRADONAČELNIK

6. Izborna lista 6. „Šta radite bre – Marko Bastać”

7. Izborna lista 7. DOSTA JE BILO I DVERI – DA OVI ODU, A DA SE ONI NE VRATE

8. Izborna lista 8. DR MILOŠ JOVANOVIĆ – DEMOKRATSKA STRANKA SRBIJE

9. Izborna lista 9. ZELENA STRANKA SRBIJE

10. Izborna lista 10. Beograd ima snage – ZAVETNICI

11. Izborna lista 11. Dragan Đilas – Beograd odlučuje, ljudi pobeđuju!

12. Izborna lista 12 „INICIJATIVA NE DAVIMO BEOGRAD - ŽUTA PATKA - ČIJI GRAD, NAŠ GRAD - Ksenija Radovanović”

13. Izborna lista 13 RUSKA STRANKA – MILE MILOŠEVIĆ

14. Izborna lista 14 PREDRAG MARKOVIĆ – POKRET OBNOVE KRALJEVINE SRBIJE

15. Izborna lista 15 Dr. Muamer Zukorlić – Stranka pravde i pomirenja/Dr.Muamer Zukorlić – Stranka pravde i pomirenja

16. Izborna lista 16 ZELENA STRANKA – Kakav Beograd želiš? Misli

 

Ja ću na izbore svakako izaći, za koga ću tačno glasati mislim da ostalima i nije previše bitno (a i nisam još uvek potpuno siguran), ali evo nek ostane ovaj stav o potrebi redovne promene vlasti kao osnovna poruka teksta.

 



Komentari (870)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:40 18.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

Jesi li ti odslušao Katarinu Radovanović, ili Dobricu Veselinovića u nekoj od izjava ili intervjua, ili možeš da ukažeš na bilo koji ekstremni, levičarski i revolucionarni postupak tog pokreta u dosadašnjem radu?

Jesam, odslušao sam ih.
Po toj logici mogu i za Boška da glasam.
On za sebe tvrdi da je antifašista, i da mu je osnovni cilj da sruši Vučića. (Dobro, dobro, tačno, i da vrati mobe i radne akcije i zadruge u naš život...)
Verovatno isto tako i ovi za sebe tvrde, da nisu napaljeni ekstremni levičari.
To znači da su se odrekli podrške ekstremnih, revolucionarnih levičara?
Ne, nisu, kažeš?
Pa... dobro. Pametnom dosta.
freehand freehand 21:48 18.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

Verovatno isto tako i ovi za sebe tvrde, da nisu napaljeni ekstremni levičari

KaKo misliš "verovatno" ako si ih odslušao?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:06 18.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

KaKo misliš "verovatno" ako si ih odslušao?

Slušao sam ceo intervju.
O tome nije bilo reči.
Možda negde drugde za sebe su rekli da nisu napaljeni ekstremni levičari, željni Svetske revolucije i preraspodale bogatstava.
Možda?
Znaš li ti nešto o tome?
Izgleda da je Miša Brkić nešto načuo, pa se raspisao o Patkici, kada su izneli (Škobić) svoje ideje o PKBu.






freehand freehand 22:16 18.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

Slušao sam ceo intervju.
O tome nije bilo reči.

Ali ćešp ti sa onoga o čemu jeste bilo reči elegantno da pređeš na ono što se tebi sviđa i što bi da naturiš kao bitno: revoluciju,komuizam, skojevce. I to tako što ćeš, citirajući dosadnog zagovornika liberalnog kapitalizma i privatizatora svega postojećeg Mišu Brkića, da dokažeš sve te opasne (kripto)komunističke ideje tog opasnog pokreta.
Daj bar budi konsekventan i za komunizam optuži Angelu Merkel i Baraka Obamu koji su se takođe bavili intervencionizmom, dobri mnoj i prepošteni Brajoviću, ekonomski žreče i Oče statistike vaskolike.

A kad se manemo tog bulšita koji si nametnuo ostaje da se vratimo činjenicama i kažmo da čak i ti znaš da je u pitanju neideološki pokret kome su se, sa jasno definisanim zajedničkimciljevima a bez zakletve na ista politička ubeđenja priključivali pojedinci ig grupe. SAd, jebiga, znam da ti nije lako kad ti diraju taj BGH2O ali stegni srce i ne budi tako sujetan.
Drži se istine, Brajoviću moj časni, budi iznad sebe.
niccolo niccolo 22:16 18.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

Izgleda da je Miša Brkić nešto načuo, pa se raspisao o Patkici, kada su izneli (Škobić) svoje ideje o PKBu.

Na taj tekst sam mislio tamo gore. Meni je najviše zasmetala ideja da građani upravljaju. Ako se nešto apsolutno ne sme dozvoliti građanima, to je da upravljaju bilo čime. Ako razumeš šta hoću da kažem...
niccolo niccolo 22:24 18.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

Baraka Obamu koji su se takođe bavili intervencionizmom

S bitnom razlikom - nije posle davao građanima da upravljaju. Čak su zli jezici tvrdili da je ostavio one koji su i doveli do problema da upravljaju i dalje.
freehand freehand 22:28 18.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

niccolo
Baraka Obamu koji su se takođe bavili intervencionizmom

S bitnom razlikom - nije posle davao građanima da upravljaju. Čak su zli jezici tvrdili da je ostavio one koji su i doveli do problema da upravljaju i dalje.

Ne znam ko je taj junoša a i mrzi me da čitam (ne Obama nego taj iz NDBG), rekoh gore da je u pitanju raznorodni pokret a ne partija, ali samsiguran da je pod "građanima" mislio na državno vlasništvo oslonjeno na ono što je Đilas kao gradonačelnik radio na spašavanju i oživljavanju PKB. Tako da prema njemu ne bih bio prestrog ako ni zbog čega drugog a ono bar zato što je to samo ... Eto tako, smatranje.
niccolo niccolo 22:29 18.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

ali sam siguran

To je u redu. Ja ne mogu da budem siguran u to šta misli neko koga ne poznajem, pa ću sadržati svoje sumnje.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:31 18.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

Na taj tekst sam mislio tamo gore. Meni je najviše zasmetala ideja da građani upravljaju. Ako se nešto apsolutno ne sme dozvoliti građanima, to je da upravljaju bilo čime. Ako razumeš šta hoću da kažem...

Kao što ne postoji mogućnost da ispod Boška ne proviri fašizam i njegova ideologija, jer upravljanje jednom metropolom nije samo ekonomska već i ideološki zasnovana stvar (hoće li EU imati svoj info-pult, da li za novu godinu peva Lukas ili Bajaga, da li u Galeriji savremene umetnosti treba da stoje eksponati koji ne odgovaraju "srpskom stanovištu", hoće li PKB postati zadruga, za koje se zalažu Dveri), tako ni za ove kriptolenjiniste ne može se ništ drugo iščekivati: ideologija je njihov leš u ormanu.
freehand freehand 22:33 18.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

niccolo
ali sam siguran

To je u redu. Ja ne mogu da budem sigaran u to šta misli neko koga ne poznajem, pa ću sadržati svoje sumnje.

Eto ga sad...
Kad nisi zle volje iz konteksta i tona shvatiš da je ta "sigurnost" čisto kolokvijalna stvar.
No dbro. I to pedkanje je ok.
niccolo niccolo 22:34 18.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

iz konteksta i tona shvatiš da je ta "sigurnost" čisto kolokvijalna stvar.

Ne razumem?
alselone alselone 22:35 18.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

Eto ga sad...
Kad nisi zle volje iz konteksta i tona shvatiš da je ta "sigurnost" čisto kolokvijalna stvar.
No dbro. I to pedkanje je ok.


KaKo misliš "verovatno" ako si ih odslušao?
alselone alselone 22:37 18.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

Ne razumem?

Da ti ja objasnim.

Ne voli da ga vijaju za rec ali obozava to da radi drugima.

freehand freehand 22:38 18.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

niccolo
iz konteksta i tona shvatiš da je ta "sigurnost" čisto kolokvijalna stvar.

Ne razumem?

Koliko razumem osvrnuo si se na moju "sigurnost" o tome šta je taj dečko/omladinac/čovek podrazumevao pod "građani" u kontekstu uzpravljanja PKB.
Ako jesi u drugomo odgovoru kažem da je valjda jasno da sam reč "siguran" upotrebio dosta nonšalantno upravo zbog toga što čitavu tu priču smatram nebitnom za širi kadar.
niccolo niccolo 22:42 18.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

kažem da je valjda jasno

Pa iskreno nije bilo, taj deo rečenice je delovao dosta čudno, u smislu otkud sigurnost da pod građanima misli na državo vlasništvo. Pogotovo što PKB i jeste u državnom vlasništvu, različit je samo nivo države.
Jukie Jukie 22:43 18.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

maksa83
Ne uspevam da naletim na štand SNS-a, nema ih na vratima (prošle godine oterao dvoje, posle mi bilo žao, mislim, ne njih, nego što sam ih tako lako pustio, trebalo je da ih pustim u kuću i prcam dok ne ukapiraju da ih zajebavam) ali računam da još ima dana.

Na Banjici su se juče ugurali kod fotokopirnice na ćoškiću, gde nema 10cm2 prostora, bukvalno ljudi moraju da idu po kolovozu da ih obiđu, a štand im se trese kako neko prođe, i onaj muški snsovac mora da pridržava/popravlja štand, jer na tom mestu nema prostora da ceo štand stoji na ravnom, a preko puta im je onoliki prazan betonski plato koji im je stranka izgradila u vreme prošlih izbora, ali neee, hoće oni bukvalno da stoje na mestu kuda će svi da prođu kada krenu na trolejbus
niccolo niccolo 22:44 18.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

a preko puta im je onoliki prazan betonski plato koji im je stranka izgradila u vreme prošlih izbora

Ali tu niko ne prolazi.
freehand freehand 22:49 18.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

niccolo
kažem da je valjda jasno

Pa iskreno nije bilo, taj deo rečenice je delovao dosta čudno, u smislu otkud sigurnost da pod građanima misli na državo vlasništvo. Pogotovo što PKB i jeste u državnom vlasništvu, različit je samo nivo države.

Ok ako je bilo nejasno. Što se PKB tiče - pa godinama ide priča o kojekakvim Arapima i drugim investitorimakoji kao novim vlasnicima, koji samo što nisu ušli u posed.
Inače, interesantno bi bilo nekako doći do informacija šta je sa dosadašnjim arapskim ulaganjima u zemlju i poljoprivredu. Možda Brkić nešto zna o tome.
Jukie Jukie 22:53 18.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

niccolo
a preko puta im je onoliki prazan betonski plato koji im je stranka izgradila u vreme prošlih izbora

Ali tu niko ne prolazi.

U suštini svako prođe tim moreuzom između trafike i fotokopirnice, jer je taj kolovoz širok metar i po
to je situacija kao da ja sad pravim štand kod mene u kuhinji, i umesto da napravim busiju između šporeta i sudopere (gde ima mesta) krenem da se uglavim između frižidera i zida (gde ima 5 cm mesta) i ti sad prolaziš dok ideš da uzmeš vodu i zapinješ o moj stomak; da li ću tako da te odobrovoljim da glasaš za mene na izborima na nivou stana ili ćeš da gunđaš "mmpf... baš da ne glasam za tebe kad me samo ometaš da pijem vodu"
alselone alselone 22:54 18.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

ali neee, hoće oni bukvalno da stoje na mestu kuda će svi da prođu kada krenu na trolejbus


Citam sta se desava u BG sa tim standovima, obilascima stanova, spiskovima, laznim listama, cudima. Jeste Novi Sad mnogo manji i nebitniji grad, ali bez obzira, ovde se ni blizu ne desavaju tolika sranja.

Bude par standova po gradu i to obicno oko pijaca i na glavnoj ulici, svi budu ljubazni, niko ne zajebava stranacke aktiviste, vise ih gledaju onako kao sto se gleda glup rodjak na slavi, kad dodju na vrata ne rade palice i sona kiselina u oci, oni ne prete spiskovima.
maksa83 maksa83 23:14 18.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

Bude par standova po gradu i to obicno oko pijaca i na glavnoj ulici, svi budu ljubazni, niko ne zajebava stranacke aktiviste, vise ih gledaju onako kao sto se gleda glup rodjak na slavi, kad dodju na vrata ne rade palice i sona kiselina u oci, oni ne prete spiskovima.

I ovde je (manje više) tako bilo do ove instance, ali su se desile dve stvari - 1) postoje neke teorijske šanse da izgube i pomalo im je frka, ne mogu da igraju opušteno i pošteno (kao da su ikad igrali), dakle anything goes 2) u međuvremenu su se beskrajno razbahatili, ubeđeni su da im je sve dozvoljeno.

Mislio sam da je kandidovanje Zukorlićeve stranke na beogradskim izborima vrhunac apsurda, ali ovo sa pravljenjem fantomske liste da liči na DJB je ubergrotesque, baš, ono, dno dna.
freehand freehand 23:22 18.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

maksa83
Bude par standova po gradu i to obicno oko pijaca i na glavnoj ulici, svi budu ljubazni, niko ne zajebava stranacke aktiviste, vise ih gledaju onako kao sto se gleda glup rodjak na slavi, kad dodju na vrata ne rade palice i sona kiselina u oci, oni ne prete spiskovima.

I ovde je (manje više) tako bilo do ove instance, ali su se desile dve stvari - 1) postoje neke teorijske šanse da izgube i pomalo im je frka, ne mogu da igraju opušteno i pošteno (kao da su ikad igrali), dakle anything goes 2) u međuvremenu su se beskrajno razbahatili, ubeđeni su da im je sve dozvoljeno.

Mislio sam da je kandidovanje Zukorlićeve stranke na beogradskim izborima vrhunac apsurda, ali ovo sa pravljenjem fantomske liste da liči na DJB je ubergrotesque, baš, ono, dno dna.

A jesi li video listu kandidata NOPO?
U pi šo sam se!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:24 18.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

ali ovo sa pravljenjem fantomske liste da liči na DJB je ubergrotesque, baš, ono, dno dna.

Знаш ли да се и та идеја приписује ДСу и Микију Ракићу, који су на Звездари кандидовали ДС сателит локaлну листу Томислав Николић?

maksa83 maksa83 23:27 18.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

A jesi li video listu kandidata NOPO?
U pi šo sam se!

Da, samo mi nije jasno šta je iza. Sa jedne strane suviše je inteligentno, oni uglavnom idu na grubu silu, a ovo je onako ne skroz nekvalitetna zajebancija, samo je pitanje da li je autohtona ili je delić projekta.
freehand freehand 23:32 18.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

maksa83
A jesi li video listu kandidata NOPO?
U pi šo sam se!

Da, samo mi nije jasno šta je iza. Sa jedne strane suviše je inteligentno, oni uglavnom idu na grubu silu, a ovo je onako ne skroz nekvalitetna zajebancija, samo je pitanje da li je autohtona ili je delić projekta.

Ma meni su zanimanja skroz kul. Poput "vodiča kroz noćni život Valjeva". Inače su efemerni kao pojava, rekao bih. Behu li oni ono nešto jako aktivni ovde negde 2011?
a_jovicic a_jovicic 23:37 18.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

Predrag Brajovic
Kao što ne postoji mogućnost da ispod Boška ne proviri fašizam i njegova ideologija, jer upravljanje jednom metropolom nije samo ekonomska već i ideološki zasnovana stvar (hoće li EU imati svoj info-pult, da li za novu godinu peva Lukas ili Bajaga, da li u Galeriji savremene umetnosti treba da stoje eksponati koji ne odgovaraju "srpskom stanovištu", hoće li PKB postati zadruga, za koje se zalažu Dveri), tako ni za ove kriptolenjiniste ne može se ništ drugo ičekivati: ideologija je njihov leš u ormanu.

Samo da vam otklonim strahove po pitanju eventualnog Boškovog "ekstremizma" ukoliko kojim čudom koalicija dobije "apsolutnu" vlast u Beogradu ... Odnos broja odbornika DJB i Dveri je 2:1 (tako je Radule ispregovarao sa Boškom pre nego što je koalicija nastala) ... tako da od nekog loodovanja nema ništa. Svako ima svoju odborničku grupu, zastupa svoje odborničke stavove, pa kad dodje do glasanja onda ko bude imao više glasova.

Evo liste sa kolonom o pripadnosti (koja je iz nekog razloga na zvaničnom sajtu GIK-a prazna)

DJB tim za Beograd

(scroll na dno strane)
freehand freehand 23:40 18.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

Samo da vam otklonim strahove po pitanju eventualnog Boškovog "ekstremizma" ukoliko kojim čudom koalicija dobije "apsolutnu" vlast u Beogradu ... Odnos broja odbornika DJB i Dveri je 2:1 (tako je Radule ispregovarao sa Boškom pre nego što je koalicija nastala) ... tako da od nekog loodovanja nema ništa. Svako ima svoju odborničku grupu, zastupa svoje odborničke stavove, pa kad dodje do glasanja onda ko bude imao više glasova.

A šta je sa nama (valjda nisam usamljen, majku mu) koji se plašimo, na primer, loodovanja onog porno doktora što lupeta za šestoricu a stranku bruka za tuce njih?
maksa83 maksa83 23:47 18.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

A šta je sa nama (valjda nisam usamljen, majku mu) koji se plašimo, na primer, loodovanja onog porno doktora što lupeta za šestoricu a stranku bruka za tuce njih?

Basista.

Šta još reći...

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:51 18.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

a_jovicic
Predrag Brajovic
Kao što ne postoji mogućnost da ispod Boška ne proviri fašizam i njegova ideologija, jer upravljanje jednom metropolom nije samo ekonomska već i ideološki zasnovana stvar (hoće li EU imati svoj info-pult, da li za novu godinu peva Lukas ili Bajaga, da li u Galeriji savremene umetnosti treba da stoje eksponati koji ne odgovaraju "srpskom stanovištu", hoće li PKB postati zadruga, za koje se zalažu Dveri), tako ni za ove kriptolenjiniste ne može se ništ drugo ičekivati: ideologija je njihov leš u ormanu.

Samo da vam otklonim strahove po pitanju eventualnog Boškovog "ekstremizma" ukoliko kojim čudom koalicija dobije "apsolutnu" vlast u Beogradu ... Odnos broja odbornika DJB i Dveri je 2:1 (tako je Radule ispregovarao sa Boškom pre nego što je koalicija nastala) ... tako da od nekog loodovanja nema ništa. Svako ima svoju odborničku grupu, zastupa svoje odborničke stavove, pa kad dodje do glasanja onda ko bude imao više glasova.

Evo liste sa kolonom o pripadnosti (koja je iz nekog razloga na zvaničnom sajtu GIK-a prazna)

DJB tim za Beograd

(scroll na dno strane)

Nije reč o tome.
Reč je o proklamovanom principu i moralnim vrednostima koji on nosi.
Boško jeste fašista i jeste "mladićevac", i kao takav on je DJBu prihvatljiv. Đilas, Šutanovac i Šapić nisu, jer su korupcijom diskreditovani.

Zaključak: DJBu manji je greh biti fašista i genocidlija od običnog lopova?!

Ovo je, naravno, nakaradno.
I pokušava se odbraniti pričom o tenhičkoj, neideološkoj koaliciji (German National People's Party koja je 1933. s Hitlrom napravila koaliciju nestala je iste godine), a poneki put i Boškovim lažima i petljavinama o njegovoj "antifašističkoj politici".

Zato moj glas ne može otići DJBu. Jer možda završi -- moj glas -- kod Boška.
a_jovicic a_jovicic 23:52 18.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

freehand
Samo da vam otklonim strahove po pitanju eventualnog Boškovog "ekstremizma" ukoliko kojim čudom koalicija dobije "apsolutnu" vlast u Beogradu ... Odnos broja odbornika DJB i Dveri je 2:1 (tako je Radule ispregovarao sa Boškom pre nego što je koalicija nastala) ... tako da od nekog loodovanja nema ništa. Svako ima svoju odborničku grupu, zastupa svoje odborničke stavove, pa kad dodje do glasanja onda ko bude imao više glasova.

A šta je sa nama (valjda nisam usamljen, majku mu) koji se plašimo, na primer, loodovanja onog porno doktora što lupeta za šestoricu a stranku bruka za tuce njih?

A ti očekuješ da će koalicija osvojiti apsolutnu vlast u Beogradu?!

Ja samo odgovorih Brajoviću na temu Boškovog "fašizma" i PKB "zadruga".
freehand freehand 00:00 19.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

A ti očekuješ da će koalicija osvojiti apsolutnu vlast u Beogradu?!

Pa kako drugačije, pobogu?
U stvari ne baš, ali da kažem da uprkos zilotizmu, neutemeljenoj uobraženosti, detinjarijama i idiotskim ispadima mislim da DJB dobro dođe demokratiji i kao kontrola svake vlasti, čak i tamo gde nisu u pravu.
A Krugolina koja je, izgleda, pokupila i neke od krajnje upitnih a tako karakterističlnih za tu vašu sektu metoda u komunikaciji sa neistomišljenicima - osvojila je moje duboko poštovanje za svoj rad u parlamentu.
Kapa dole i svaka čast.
a_jovicic a_jovicic 00:04 19.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

Predrag Brajovic
Reč je o proklamovanom principu i moralnim vrednostima koji on nosi.
Boško jeste fšista i jeste "mladićevac", i kao takav on je DJBu prihvatljiv. Đilas, Šutanovac i Šapić nisu, jer su korupcijom diskreditovani.

Zaključak: DJBu manji je greh biti fašista i genocidlija od običnog lopova?!

Ovo je, naravno, nakaradno.
I pokušava se odbraniti pričom o tenhičkoj, neideološkoj koaliciji, s poneki put i Boškovim lažima i petljavinama o njegovoj "antifašističkoj politici".

Zato moj glas ne može otići DJBu. Jer možda završi -- moj glas -- kod Boška.

A zar su ingerencije grada da se bavi EU integracijama, odlukama o Kosovu, zakonima o porodici (ili-šta-ti-ja-već-znam-čemu što Dveri zastupaju a u ideološkoj je suprotnosti sa "centrom" i "levim centrom" )?

ISTI uslovi su ponudjeni i svim ideološki bliskim strankama ... i ni jedna nije pristala na princip transparentnosti troškova i obustavljanja stranačkog zapošljavanja.

Od ostalih, DSS je "molio" DJB da udju u koaliciju ... jedini uslov je bio da raskinu koaliciju sa SNS-om na svim nivoima (tipa Vračar i tako-to) ... nisu pristali.

"Patkici" i Belom je takodje ponudjena koalicija ... prvima nije smetala priča o transparentnosti ali su iz nekog (verovatno ideološkog) razloga odluči da neće ... a Beli se u to vreme "razvodio" od svoje matične odborničke grupe u Mladenovcu pa je i on odbio (tu je baš interesantno šta li se njemu desilo ... malo je izgleda "zastranio" )

I od svih tih ideološki srodnih partija ne bi ništa samo tamo "neki" Boško prihvatio osnovne uslove za formiranje koalicije.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:07 19.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

A Krugolina koja je, izgleda, pokupila i neke od krajnje upitnih a tako karakterističlnih za tu vašu sektu metoda u komunikaciji sa neistomišljenicima - osvojila je moje duboko poštovanje za svoj rad u parlamentu.
Kapa dole i svaka čast.

Eto, da se ovde složim s tobom, mada sam to još daleko ranije bio napisao.

Uzgred, DJB je bio moj prvi pik, a sada razmišljam da li su poslednji, ili su to Marksisti-Lenjinisti-Trockisti iz NDVMBGD na tom mestu?
freehand freehand 00:09 19.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

Uzgred, DJB je bio moj prvi pik, a sada razmišljam da li su poslednji, ili su to Marksisti-Lenjinisti-Trockisti iz NDVMBGD na tom mestu?

A što tako voliš da odvališ nešto a onda time mašeš naokolo kao nepobitnom i podrazumevajućom istinom?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:10 19.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

a_jovicic
Predrag Brajovic
Reč je o proklamovanom principu i moralnim vrednostima koji on nosi.
Boško jeste fšista i jeste "mladićevac", i kao takav on je DJBu prihvatljiv. Đilas, Šutanovac i Šapić nisu, jer su korupcijom diskreditovani.

Zaključak: DJBu manji je greh biti fašista i genocidlija od običnog lopova?!

Ovo je, naravno, nakaradno.
I pokušava se odbraniti pričom o tenhičkoj, neideološkoj koaliciji, s poneki put i Boškovim lažima i petljavinama o njegovoj "antifašističkoj politici".

Zato moj glas ne može otići DJBu. Jer možda završi -- moj glas -- kod Boška.

A zar su ingerencije grada da se bavi EU integracijama, odlukama o Kosovu, zakonima o porodici (ili-šta-ti-ja-već-znam-čemu što Dveri zastupaju a u ideološkoj je suprotnosti sa "centrom" i "levim centrom" )?

ISTI uslovi su ponudjeni i svim ideološki bliskim strankama ... i ni jedna nije pristala na princip transparentnosti troškova i obustavljanja stranačkog zapošljavanja.

Od ostalih, DSS je "molio" DJB da udju u koaliciju ... jedini uslov je bio da raskinu koaliciju sa SNS-om na svim nivoima (tipa Vračar i tako-to) ... nisu pristali.

"Patkici" i Belom je takodje ponudjena koalicija ... prvima nije smetala priča o transparentnosti ali su iz nekog (verovatno ideološkog) razloga odluči da neće ... a Beli se u to vreme "razvodio" od svoje matične odborničke grupe u Mladenovcu pa je i on odbio (tu je baš interesantno šta li se njemu desilo ... malo je izgleda "zastranio" )

I od svih tih ideološki srodnih partija ne bi ništa samo tamo "neki" Boško prihvatio osnovne uslove za formiranje koalicije.

Alfred Hugenberg je bio lider one partije iz koalicije sa Hitlerom, evo malo o njemu:

Hugenberg was an abrasive, stubborn, difficult personality, opinionated and confrontational. His emergence into a central position in right-wing politics had a very divisive effect which in the end benefited only Hitler. Many on the right, from Hindenburg downwards, including members of the Ruhrlade, the inner cabinet of the western coal and steel industry, found him increasingly wrong-headed and impossible to work with. When Hugenberg began to attract the political limelight his characteristic slogan was "solid or mash" (Block oder Brei). Those who wanted a broad conservative party able to influence republican politics were the mash, his prescription was dynamic force through principled confrontation.[92]


Hugenberg je mislio da će moći da kontroliše Hitlera i da su njih dvojica na istoj liniji oko ekonomske politike.
Avaj.
a_jovicic a_jovicic 00:10 19.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

freehand
A ti očekuješ da će koalicija osvojiti apsolutnu vlast u Beogradu?!

Pa kako drugačije, pobogu?
U stvari ne baš, ali da kažem da uprkos zilotizmu, neutemeljenoj uobraženosti, detinjarijama i idiotskim ispadima mislim da DJB dobro dođe demokratiji i kao kontrola svake vlasti, čak i tamo gde nisu u pravu.

E pa upravo tako kako si naveo ... Ne zanosi se DJB da će na ovim izborima osvojiti apsolutnu vlast ... šta više, apsolutna vlast nikada nije dobra.

A ako se u skupštini grada izbori za ona dva uslova (transparentnost javnih finansija i prestanak partijskog zapošljavanja) eto i lepih osnova za neku buduću koaliciju u Republici sa ideološki srodnijim strankama.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:17 19.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

A zar su ingerencije grada da se bavi EU integracijama, odlukama o Kosovu, zakonima o porodici (ili-šta-ti-ja-već-znam-čemu što Dveri zastupaju a u ideološkoj je suprotnosti sa "centrom" i "levim centrom" )?

Izgleda da ne razumeš: razrešenja ekonomski i društvenih pitanja UVEK IMAJU ideološku crtu.

Hoće li biti Prajda kad dođete na vlast?
a_jovicic a_jovicic 00:19 19.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

Predrag Brajovic
Hugenberg je mislio da će moći da kontroliše Hitlera i da su njih dvojica na istoj liniji oko ekonomnske politike.
Avaj...

Samo što na svu sreću mi nismo Nemačka

Nego ... šta misliš ako je DJB-ovim članovima bilo teško da "prelome" (nekima je to bilo i previše pa su napustili stranku) ... kako li je tek bilo Boškovim?

Možda se baš na ovaj način obe stranke "pročiste" od "ekstremista" pa malo u budućnosti "omekša" i taj njihov "desniji" pristup a i neka DJB-ova (što bi neki ovde nazvali) "sektaška" crta (a ja bih to nazvao previše idealistički pogled na politiku).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:21 19.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

kako li je tek bilo Boškovim?

Baš me briga.

Od dosta DJBovca iz mog okruženja najmanje pola ih neće sada glasati za DJB.
a_jovicic a_jovicic 00:27 19.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

Predrag Brajovic
A zar su ingerencije grada da se bavi EU integracijama, odlukama o Kosovu, zakonima o porodici (ili-šta-ti-ja-već-znam-čemu što Dveri zastupaju a u ideološkoj je suprotnosti sa "centrom" i "levim centrom" )?

Izgleda da ne razumeš: razrešenja ekonomski i društvenih pitanja UVEK IMAJU ideološku crtu.

Da ponovim ... DJB NE OČEKUJE ... da će na ovim izborima osvojiti apsolutnu vlast ... pa samim tim ni samostalno (ili sa koalicionim partnerom) menjati sva moguća i nemoguća ekonomska i društvena pitanja ... U GRADU BEOGRADU.

... ali očekuje da će osvojiti taman toliko glasova da može da utiče na prihvatanje osnovnih načela javnog, demokratskog, upravljanja nekim sistemom ... a to su transparentnost javnih finansija i departizacija (odnosno profesionalizacija) javne uprave. Zašto su te stvari neprihvatljive čitavom korpusu stranaka nastalih iz DS-a kada bi to trebalo da je premisa demokratskih uredjenja?

(ostale ciljeve iz programa za Beograd ni ne navodim pošto su ih i sve ostale stranke "prepisale" ... i to je dobro)
freehand freehand 00:32 19.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

Zašto su te stvari neprihvatljive čitavom korpusu stranaka nastalih iz DS-a kada bi to trebalo da je premisa demokratskih uredjenja?

Možda zato što njima mašete kao provokacijom i sopstvenim vlasništvom? I što je to dosta brajovićevski, kako bih rekao, kao da tražiš od nekog da ti se zakkune "biću pošten".
Mislim - ko si ti uopšte da nešto tako tražiš, i odakle ideja da bi odrastao čovek pristao na takvu detinjariju?
a_jovicic a_jovicic 00:40 19.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

Predrag Brajovic
kako li je tek bilo Boškovim?

Baš me briga.

Od dosta DJBovca iz mog okruženja najmanje pola ih neće sada glasati za DJB.

... ali će se možda pojaviti neki novi

Kažu da je valjda Labus svojevremeno izjavio nešto u stilu ... "Sada su za nas ljudi koji zube peru bar 2 puta dnevno. Da bi mogli da formiramo ozbilju stranku trebaju nam i oni koji zube peru samo povremeno. A da bi mogli da osvojimo vlast trabaju nam i oni koji zube uopšte i nemaju!"

Tačno je da je ovo veliki rizik za DJB ali i prilika da izgube "oreol" elitističke, rigidne sekte (kako ih sve već ne nazivaju) i spuste se malo medju narod.

A na pitanje iz drugog komentara o organizovanju "parade" ... naravno da će je biti ... to je pravo garantovano Ustavom ... e sad ... ako kojim slučajem dodje do incidenata ... ili je dr-ministar otkaže zbog bezbednosnih razloga ... ja bih pre pogled uputio ka SNS-u i njihovoj ekipi batinaša i huligana nego prema Dverima. Nekako mi se čini da će baš u interesu SNS-a biti da naprave haos po tom pitanju kako bi dokazali da "eto ... vidite kako su ovi nesposobni a dok smo mi bili na vlasti sve je funkcionisalo kao satić"

U svakom slučaju niko iz DJB neće kukumavčiti kao onomad Djilas o "razlupanom gradu i upitnosti potrebe da se parada održi"
a_jovicic a_jovicic 01:00 19.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

freehand
Zašto su te stvari neprihvatljive čitavom korpusu stranaka nastalih iz DS-a kada bi to trebalo da je premisa demokratskih uredjenja?

Možda zato što njima mašete kao provokacijom i sopstvenim vlasništvom? I što je to dosta brajovićevski, kako bih rekao, kao da tražiš od nekog da ti se zakkune "biću pošten".
Mislim - ko si ti uopšte da nešto tako tražiš, i odakle ideja da bi odrastao čovek pristao na takvu detinjariju?

Pa vidiš, ne moraju da se zaklinju ... mogli su i do sada da pokažu da te principe poštuju ... ne "onomad" kad su bili na vlasti nego na mestima gde su sada na vlasti.

Jel' sprečava nešto Šapića da to uradi na NBG? ... ili DS u opštinama u kojima su na vlasti?

Nisam razumeo najbolje ... da li je "detinarija" priča o "zaklinjanju" ili o bitnosti transparentnosti javnih finansija i profesionalizacije javne uprave?
aureus aureus 01:23 19.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

a_jovicic
eto i lepih osnova za neku buduću koaliciju u Republici sa ideološki srodnijim strankama.

Ideološki srodnim strankama?

DJB nikad nije ni imala ideologiju i time se hvalila. DJB je post-ideološka stranka koja smatra da je prošlo vrijeme podjele na ljevicu i desnicu, zbog čega se drži onog što zove CENTROM, a što je redukcija čitavog života na ekonomske odnose.
G17+ verzija 2.

Kad Vučić pošalje oslikani voz na Kosovo, DJB to ne osuđuje kao čin koji destabilizuje i zemlju i susjedstvo, nego sjedne da sračuna koliko je koštalo oslikavanje. Kad Hag osudi Mladića, DJB ne tvitne ni rečenicu - kakvi zločini, kakav Mladić, pustite te budalaštine.

E, kad tako postaviš stvari nije ni čudo što završiš u Boškovom krilu. Nikakav problem, ništa čudno. Tak normaljno.
freehand freehand 09:05 19.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

Nisam razumeo najbolje ... da li je "detinarija" priča o "zaklinjanju" ili o bitnosti transparentnosti javnih finansija i profesionalizacije javne uprave?

Jok, detinjarija je kad ti podržavaoci i glasači Tomislava Nikolića i Vučićevi ministri pričaju o demokratiji, pameti, transparentnosti, i nesaradnji sa vlašću.
Jukie Jukie 13:40 19.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

a_jovicic
Predrag Brajovic
kako li je tek bilo Boškovim?

Baš me briga.

Od dosta DJBovca iz mog okruženja najmanje pola ih neće sada glasati za DJB.

... ali će se možda pojaviti neki novi.


Kao što negde već rekoh, i jedna i druga stranka će izgubiti civilne glasače koji su im bili jezgro (nucleus*). Tj. za DJB urbane liberale koji jedu celer i leblebiju, podržavaju prava svih mogućih manjina i odstupanja od norme, a za Dveri hardkor tradicionaliste koji su za starinske porodične vrednosti, otac dominantan nad majkom, majka nad decom, izrazito pravoslavni, protiv gejeva, manjina i većine tih odstupanja od norme itd.

Sad zamislimo neke relativno Ok likove kojima su jedno ili drugo životni stavovi, a ne ludake aktiviste sa obe strane koji pale i ubijaju, njih ionako treba zatvoriti zajedno pa ko pretekne.

E pa ti relativno normalni prosečni glasači obe stranke će se sada osetiti izdanim, a izdaja se smatra za nešto mnoooogo loše, i izgubljeno će lutati pokušavajući da nađu kome sada da se priklone, kao dete bez roditelja u nepoznatom gradu.

Sa onoliko malo glasača koliko obe stranke inače imaju, izgubiće se bar pola glasačkog tela, a privući će se ne znam stvarno ko. Neko ko je i za i protiv manjina, ko je i za ekstremni urbani kosmopolitizam i za ekstremno ruralni tradicionalizam? Ne znam da li ta osoba ume da dođe do glasačkog mesta i da zaokruži broj koji želi da zaokruži, ako je uopšte puste iz Laze kad je toliko bipolarna.


*iz nekog razloga u biološkom srpskom jeziku nucleus se zove jedro kao jedro na brodu, ali treba da bude jezgro
mesan mesan 13:47 19.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

Jukie
*iz nekog razloga u biološkom srpskom jeziku nucleus se zove jedro kao jedro na brodu, ali treba da bude jezgro

Da!

Verujem da je zbog kombinacije
nucleus - nucleolus = jedro - jedarce,
jer bi bio izazov
jezgro - jezgarce(jezgrica,jezgarče!?).
jinks jinks 16:17 19.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

a_jovicic
A zar su ingerencije grada da se bavi EU integracijama, odlukama o Kosovu, zakonima o porodici (ili-šta-ti-ja-već-znam-čemu što Dveri zastupaju a u ideološkoj je suprotnosti sa "centrom" i "levim centrom" )?

Ako može da se pita, od kada je DJB stranka "centra" ili "levog centra" ... naravno, ako se izuzme to što sami za sebe tako nešto govore.

Mislim, zajednički nastup sa Dverima po svoj prilici i ne deluje nešto preterano slučajno, kao i to da izgleda da ipak svojski prevazilazi neku običnu tehničku koaliciju.
anonymous anonymous 09:30 20.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

Inicijativa ....

....ne prelazi cenzus.
Milan Novković Milan Novković 10:19 20.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

alselone
ali neee, hoće oni bukvalno da stoje na mestu kuda će svi da prođu kada krenu na trolejbus


Citam sta se desava u BG sa tim standovima, obilascima stanova, spiskovima, laznim listama, cudima. Jeste Novi Sad mnogo manji i nebitniji grad, ali bez obzira, ovde se ni blizu ne desavaju tolika sranja.

Bude par standova po gradu i to obicno oko pijaca i na glavnoj ulici, svi budu ljubazni, niko ne zajebava stranacke aktiviste, vise ih gledaju onako kao sto se gleda glup rodjak na slavi, kad dodju na vrata ne rade palice i sona kiselina u oci, oni ne prete spiskovima.

Svako malo ja ovako, u kampanjskom maniru, dođem na blog i naletim na blogove sa bar 390 komentara, i štaću, Niccolo je stari, klasičan bloger, njega poznajem na neviđeno, vas mnoge na viđeno i interesantno mi je da mogu da priuštim samo preletanje ...

... pa u njemu favorizujem vas poznate.

Teoretski, ne bih trebao da imam pojma šta se dešava (pre 10+ godina sam "pažljivo" čitao svaki blog i svaki komenar i često mi se činilo da ne kapiram, danas u preletanju mi se ulgavnom čini da "kapiram" (što samo potrvrđuje pravilo da mi matori nismo operisani od neotesane, iracionalne aroganicije koja nema nikakvu podlogu u pameti i znanju) ...

... a i nama se smisao za humor pomerio ka crnom pa sam odmah prepoznao "udri bližnjega svoga" obrazac u "kiselini u oči" i nisu suze "radosnice" baš još počele da mi špricaju po okolini, ali suzni kanali su napunjeni i pod blagim nadpritiskom, spremni

Ali, poštovanje prema blogerima zahteva i dozu ozbiljnosti pa ja nemam pojma šta i gde da štRikliram, i potrebna mi je pomoć prijatelja

Za nevakcinisane mi je lako, mislim da će uskoro da počnu da im dal odsecaju po šaku, da ih prepoznajemo na ulici, dal tetoviraju identifikacione brojeve negde na vidljivom delu tela, pa mi je lako i za Novi Sad za ove partijske aktiviste, al šta raditi u Beogradu ako svi aktivisti počnu poluslepi da tumaraju po gradu - kako prepoznati svoje?!

Ili mi savetujete da prestanem da se zevzečim i upražnjavam loš humor, nego da lepo i pažljivo pročitam svaki komentar?!
niccolo niccolo 10:34 20.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

pre 10+ godina sam "pažljivo" čitao svaki blog i svaki komenar i često mi se činilo da ne kapiram, danas u preletanju mi se ulgavnom čini da "kapiram"

c_h.arlie c_h.arlie 10:55 20.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

Milan Novković
alselone
ali neee, hoće oni bukvalno da stoje na mestu kuda će svi da prođu kada krenu na trolejbus


Citam sta se desava u BG sa tim standovima, obilascima stanova, spiskovima, laznim listama, cudima. Jeste Novi Sad mnogo manji i nebitniji grad, ali bez obzira, ovde se ni blizu ne desavaju tolika sranja.

Bude par standova po gradu i to obicno oko pijaca i na glavnoj ulici, svi budu ljubazni, niko ne zajebava stranacke aktiviste, vise ih gledaju onako kao sto se gleda glup rodjak na slavi, kad dodju na vrata ne rade palice i sona kiselina u oci, oni ne prete spiskovima.

Svako malo ja ovako, u kampanjskom maniru, dođem na blog i naletim na blogove sa bar 390 komentara, i štaću, Niccolo je stari, klasičan bloger, njega poznajem na neviđeno, vas mnoge na viđeno i interesantno mi je da mogu da priuštim samo preletanje ...

... pa u njemu favorizujem vas poznate.

Teoretski, ne bih trebao da imam pojma šta se dešava (pre 10+ godina sam "pažljivo" čitao svaki blog i svaki komenar i često mi se činilo da ne kapiram, danas u preletanju mi se ulgavnom čini da "kapiram" (što samo potrvrđuje pravilo da mi matori nismo operisani od neotesane, iracionalne aroganicije koja nema nikakvu podlogu u pameti i znanju) ...

... a i nama se smisao za humor pomerio ka crnom pa sam odmah prepoznao "udri bližnjega svoga" obrazac u "kiselini u oči" i nisu suze "radosnice" baš još počele da mi špricaju po okolini, ali suzni kanali su napunjeni i pod blagim nadpritiskom, spremni

Ali, poštovanje prema blogerima zahteva i dozu ozbiljnosti pa ja nemam pojma šta i gde da štRikliram, i potrebna mi je pomoć prijatelja

Za nevakcinisane mi je lako, mislim da će uskoro da počnu da im dal odsecaju po šaku, da ih prepoznajemo na ulici, dal tetoviraju identifikacione brojeve negde na vidljivom delu tela, pa mi je lako i za Novi Sad za ove partijske aktiviste, al šta raditi u Beogradu ako svi aktivisti počnu poluslepi da tumaraju po gradu - kako prepoznati svoje?!

Ili mi savetujete da prestanem da se zevzečim i upražnjavam loš humor, nego da lepo i pažljivo pročitam svaki komentar?!

Milane, dosta izmotavanja - nikove na sunce.
Ko su to, osim tebe, matori ?
Ko su ti koji udaraju bližnjega svoga i bacaju im kiselinu u oči ?
alselone alselone 11:01 20.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

Ili mi savetujete da prestanem da se zevzečim i upražnjavam loš humor, nego da lepo i pažljivo pročitam svaki komentar?!


Nikako ne prestaj. A i komentari su precenjeni. Samo udri po zezanju i po tezama iz zivota i nauke.

Vidis kako Nicc, on nista ne cita, tuce po svome i pliva uspesno. Ili kako Carlika, on sve cita ali ipak tuce po svome. To su dva zivotna principa, princip, da kazemo, delfina i princip magarca.
anonymous anonymous 12:07 20.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

alselone
Ili mi savetujete da prestanem da se zevzečim i upražnjavam loš humor, nego da lepo i pažljivo pročitam svaki komentar?!


Nikako ne prestaj. A i komentari su precenjeni. Samo udri po zezanju i po tezama iz zivota i nauke.

Vidis kako Nicc, on nista ne cita, tuce po svome i pliva uspesno. Ili kako Carlika, on sve cita ali ipak tuce po svome. To su dva zivotna principa, princip, da kazemo delfina i princip magarca.


Jeste smešno ....ali i bezobrazno.

Ili ....

Jeste bezobrazno ..... ali i smešno.

Ne mogu da se opredelim čemu da dam prednost.


Tako i u pogledu BG izbora.


c_h.arlie c_h.arlie 12:30 20.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

alselone
Ili mi savetujete da prestanem da se zevzečim i upražnjavam loš humor, nego da lepo i pažljivo pročitam svaki komentar?!


Nikako ne prestaj. A i komentari su precenjeni. Samo udri po zezanju i po tezama iz zivota i nauke.

Vidis kako Nicc, on nista ne cita, tuce po svome i pliva uspesno. Ili kako Carlika, on sve cita ali ipak tuce po svome. To su dva zivotna principa, princip, da kazemo delfina i princip magarca.

Molim pojašnjenje --- ko je principijelno delfin, a ko principijelno magarac ?

alselone alselone 12:39 20.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

Ne mogu da se opredelim čemu da dam prednost.

Zutoj patki, eto to se nekako kristalise kao razumna opcija.
alselone alselone 12:47 20.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

Doduse mozes i kobajom da se posluzis, slovackom.

Meni je majstor za auto Slovak i kupujem kulen iz Petrovca. Zato su oni moj prvi pik.
anonymous anonymous 13:45 20.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

alselone
Ne mogu da se opredelim čemu da dam prednost.

Zutoj patki, eto to se nekako kristalise kao razumna opcija.


Takvog zaključka se najviše i bojim.

Samo mi ostaje nejasno zašto bi svi da dobiju - patku.

Žuta ili roze , patka je patka.

Ili neki u njoj vide - patka ?

Edit

Za patku ili za patka ?

Dilema i dalje ostaje.





anonymous anonymous 13:49 20.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

c_h.arlie
alselone
Ili mi savetujete da prestanem da se zevzečim i upražnjavam loš humor, nego da lepo i pažljivo pročitam svaki komentar?!


Nikako ne prestaj. A i komentari su precenjeni. Samo udri po zezanju i po tezama iz zivota i nauke.

Vidis kako Nicc, on nista ne cita, tuce po svome i pliva uspesno. Ili kako Carlika, on sve cita ali ipak tuce po svome. To su dva zivotna principa, princip, da kazemo delfina i princip magarca.

Molim pojašnjenje --- ko je principijelno delfin, a ko principijelno magarac ?



Ma, šta te briga , Čarli.

Tebe se to ne tiče.
alselone alselone 16:18 20.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

Takvog zaključka se najviše i bojim.

Pa sto se bojis? Glasaj za koga hoces, siroko ti polje.
anonymous anonymous 04:28 21.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

alselone
Takvog zaključka se najviše i bojim.

Pa sto se bojis? Glasaj za koga hoces, siroko ti polje.


Baš ti hvala što si me podsetio.

Da mogu da glasam za koga hoću.

Ali - i da ne glasam.

Glasanje, na žalost nekih komesara sa net-a, još uvek - nije obavezno.

Usput

A to što neko uperi prstom u lopova , što je čin gradjanske odgovornosti, koji treba pohvaliti - još uvek ne znači da ima i sve druge kvalitete koji se traže od nekog kome treba ukazati političko poverenje.
aureus aureus 06:01 21.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

anonymous

Baš ti hvala što si me podsetio.

Da mogu da glasam za koga hoću.

Ali - i da ne glasam.

Anonimuse, u tvom slučaju je možda stvarno bolje da ne glasaš.

Šta tebi sve padne na pamet, još bi mogao glasati i za SPS.

Opet, pošto su Anonimusi podržali NDM BGD, ti bi kao njihov član morao slijediti uputstvo.

Priznajem da je nezgodna tvoja pozicija. 24 liste a svaka djeluje primamljivo.

Drukčije je bilo za vrijeme druga Tita. Jedna partija - bilo je teže pogriješiti.
anonymous anonymous 12:41 21.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

aureus
anonymous

Baš ti hvala što si me podsetio.

Da mogu da glasam za koga hoću.

Ali - i da ne glasam.

Anonimuse, u tvom slučaju je možda stvarno bolje da ne glasaš.

Šta tebi sve padne na pamet, još bi mogao glasati i za SPS.

Opet, pošto su Anonimusi podržali NDM BGD, ti bi kao njihov član morao slijediti uputstvo.

Priznajem da je nezgodna tvoja pozicija. 24 liste a svaka djeluje primamljivo.

Drukčije je bilo za vrijeme druga Tita. Jedna partija - bilo je teže pogriješiti.


Ovoga puta - neduhovito.

24 lista , koliko simulakruma ?

Za koju od njih bi smeo da se opkladiš, da sutra nakon glasanja neće formirati vlast sa kolegama sa sasvim suprotnog političkog spektra.


Mnogi će biti ......zabezeknuti.

niccolo niccolo 12:44 21.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

24 lista

Za sada ipak 23, Upravni sud poništio proglašenje liste Belog. Kaže da "је Градска изборна комисија града Београда изборну листу број 22, под називом Љубиша Прелетачевић Бели – Зато што волимо БЕЛОВГРАД, прогласила супротно прописаним условима и без претходног налагања подносиоцу изборне листе да недостатке уклони".
aureus aureus 15:37 21.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

anonymous

24 lista , koliko simulakruma ?

Za koju od njih bi smeo da se opkladiš, da sutra nakon glasanja neće formirati vlast sa kolegama sa sasvim suprotnog političkog spektra.

Možda za pet.
A i u tih pet bih očekivao bar parcijalna prelijetanja.

Držim da je Beli ipak ukazao na jednu važnu stvar koja se dešava u domaćoj politici - ukazao je na preletačeviće.
aureus aureus 15:38 21.02.2018

Re: Шта каже Меридијан?

niccolo
24 lista

Za sada ipak 23, Upravni sud poništio proglašenje liste Belog. Kaže da "је Градска изборна комисија града Београда изборну листу број 22, под називом Љубиша Прелетачевић Бели – Зато што волимо БЕЛОВГРАД, прогласила супротно прописаним условима и без претходног налагања подносиоцу изборне листе да недостатке уклони".

Mora de se boje da Vučićevi glasači greškom ne zaokruže

Zato što volimo Be(l)o(v)grad.

aureus aureus 16:30 17.02.2018

Колики блог...

Ниццоло!
Ти си увијек писао кратке блогове, а види сад ово.
И немој да се вадиш да је то што си набрајао листе, јер је и без набрајања текст дуг.

Дакле, овако.
Знајући да нема већину чак ни са социјалистима, Вучић се постарао да опозиција изађе у што више колона, па да онда бројни узму гласове, али да остану испод цензуса.
С једне стране уједињавање није ни било лако, а с друге, довољно је да се помену двије опозиционе колоне, што као идеја има неког смисла (грађанска и патриотска опозиција) па да од двије завршимо са дванаест. Пола тих листа су свакако Вучићеви "зечеви" и не треба превише сипати дрвље и камење на праву опозицију што не желе да се уједињују са тројанцима.

Мој приједлог би био или Ђиласова или листа Драгана Шутановца или...или Не давимо Београд, кад су већ младунци одлучили да иду сами. За њих највише стрепим. Тиме што нису хтјели ни с ким да иду, довели су опозиционе бираче који их симпатишу у незгодан положај: не знаш да ли да држиш палчеве да добију што мање (да се што мање гласова проспе) или што више не би ли прешли цензус. Није лако рећи колико су далеко од цензуса. Не иде им на руку то што на изборе излази Бастаћ (свашта!) и Бели (аман!).
niccolo niccolo 18:32 17.02.2018

Re: Колики блог...

Није лако рећи колико су далеко од цензуса.

Čini se da nisu blizu, videćemo...
jinks jinks 16:48 17.02.2018

...

Interesantno, koliko li neke stranke već sada računaju na neprihvatanje rezultata i, ne znam, demonstracije nakon izbora kao opciju, ali i način da se stekne neki dodatni politički kapital i postave i neki širi politički zahtevi.
niccolo niccolo 18:32 17.02.2018

Re: ...

Daj više o tome?
jinks jinks 18:38 17.02.2018

Re: ...

Ne znam, već ima nagoveštaja (pisma koja se šalju EU, probne demonstracije ispred RTS-a koje bi opet mogle da budu pokriće i za neke druge, ...) ... na kraju krajeva izbori i nisu toliko daleko pa ćemo relativno skoro i videti.

freehand freehand 18:12 17.02.2018

Parlamentarna demokratija

... i kapitalizam "sistemi" su koji isto/slično funkcionišu svuda gde postoje. Razvijena društva razvijena su upravo zato što su uspela da stvore i doteraju mehanizme kojima se nivelišu i balansiraju pripadajuće slabosti tim oblicima društvenog uređenja i političkog sistema.
Monopol i korupcija imanenti su kapitalizmu, kao i kvarenje predstavnika i svi oblici njihovog zastranjivanja u predstavničkoj demokratiji.
Elem, da ne tupim: korupcija je itekako prisutna i u Nemačkoj, i u Britaniji, da ne govorimo o SAD gde je zakonom uređena i dozvoljena za najviše predstavnike vlasti. Ali tamo glasači ljuti na Kola sigurno neće glasati za bandu lažnjaka po svakom pitanju, foliranata, oportunista, diletanata, kvarnjaka. Tražiće opciju u okviru normalnosti.
Ono što nije normalno jeste samoubilačka nezrelost glasača koju imamo u Srbiji.
Na ovim gradskim izborima, kao i na svim drugim od 2012. do danas jednostavno je i potpuno odgovara nekom testu rudimentarne inteligencije: da li ste za to da Beogradom i Srbijom vlada najgora vlast ikad, sastavljena od najgorih po svim kriterijumima - stručnim, moralnim, političkim, obrazovnim, ili za to da dođe neko ko sigurno nije savršen ali je svakako bolji od onoga što imamo?
Referendum, sa predvidljivim poraznim rezultatom.
Ovo izgibenije u tu kvaziobjektivnost i političku koreknos izaziva stomačne spazme.
niccolo niccolo 18:33 17.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Ovo izgibenije u tu kvaziobjektivnost i političku koreknos izaziva stomačne spazme.

Misliš na mene ili?
freehand freehand 18:40 17.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

niccolo
Ovo izgibenije u tu kvaziobjektivnost i političku koreknos izaziva stomačne spazme.

Misliš na mene ili?

Najmanjim delom
Jednostavno, mislim da ovde nema finjaka, niti bilo kakvog mesta bilo kakvim iluzijama. Nema nijansiranja, valera i gradijenata. Ovo je crno-belo, tebra.
Ja bih, bez dileme i bez zadrške, da mi ne zadrhte ni ruka ni usnica, glasao za bilo koga za koga znamda nije vučićev satelit. Radulović i/ili Obradović inkluziv.
maksa83 maksa83 18:43 17.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Ja bih, bez dileme i bez zadrške, da mi ne zadrhte ni ruka ni usnica, glasao za bilo koga za koga znamda nije vučićev satelit.

Da, to je otpr. preporuka. Glasaj za onog za kog si najsigurniji da neće ući u dil sa ovima.
alselone alselone 18:48 17.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Da, to je otpr. preporuka. Glasaj za onog za kog si najsigurniji da neće ući u dil sa ovima.


Da, za Ludog Radula nikad ne bih pomislio da ce uci u dil sa Vucicem.

freehand freehand 18:49 17.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

maksa83
Ja bih, bez dileme i bez zadrške, da mi ne zadrhte ni ruka ni usnica, glasao za bilo koga za koga znamda nije vučićev satelit.

Da, to je otpr. preporuka. Glasaj za onog za kog si najsigurniji da neće ući u dil sa ovima.

Pa da, od ovoga nema gore. A mislim da je politička ponuda sasvim ok i da postoji opcija za svaki politički ukus.
Mislim, jesi li video prvi naprednjački izborni spot? Ko da ga je Brajović pravio boktemazo, i angažovao glupandere kao tinktenk.
niccolo niccolo 18:55 17.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Da, to je otpr. preporuka. Glasaj za onog za kog si najsigurniji da neće ući u dil sa ovima.

To
aureus aureus 19:08 17.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

niccolo
Da, to je otpr. preporuka. Glasaj za onog za kog si najsigurniji da neće ući u dil sa ovima.

To

Гласај за Кукија онда.
Сумњам да ће се он продати Вучићу.

Кукијева листа је мало...пренапорна. У жељи да ударе жешћи контраст есенесовцима и њиховим имаоцима лажних диплома, доктората, фалсификованих звања и биографија - кукијевци су напунили своју листу све самим докторима.
- Што иду на изборе, што не отворе ординацију?
- Палма, молим те...
niccolo niccolo 19:11 17.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Кукија

Koga?
freehand freehand 19:12 17.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

niccolo
Кукија

Koga?

Lapsus calami. Mislio je na Tukija, Čarlijevog kandidata.
alselone alselone 19:19 17.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Koga?

Kukusigamenija koji je jos jedan od onih sto je svoju pozitivnu karijeru ubacio u exDS leglo olosa. Nazalost.
niccolo niccolo 19:33 17.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Kukusigamenija

Pa nema na njihovoj listi previše doktora. Ima nešto više prof. dr., ali to je nešto drugo. I nije ništa loše samo po sebi, čak bih rekao da na listi i nema naročito spornih imena.
aureus aureus 20:01 17.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

niccolo
Kukusigamenija

Pa nema na njihovoj listi previše doktora. Ima nešto više prof. dr., ali to je nešto drugo.

Da bi bio prof. dr prvo treba da postaneš dr. Time što si post'o doc. i prof. nisi prestao da budeš dr. Jednom dr uvijek dr! Dok ti ne pronađu sumnjiv doktorat. E onda si nagrabusio...Ali ne u svakoj zemlji.



Ovih 30-40 udarnih imena su definitivno grijali stolicu u životu.
I Kuki je dr.
niccolo niccolo 20:20 17.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

su definitivno grijali stolicu

To kao deo nekog eksperimenta?

Nego, zabavno da i oni imaju balerinu, balerine se ozbiljno bacile na politiku...
c_h.arlie c_h.arlie 20:23 17.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

freehand
niccolo
Кукија

Koga?

Lapsus calami. Mislio je na Tukija, Čarlijevog kandidata.

Pa Tunjavi ne učestuje više ni u kakvim izborima.
Čak je izdao i mačkare.
c_h.arlie c_h.arlie 20:25 17.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

maksa83
Ja bih, bez dileme i bez zadrške, da mi ne zadrhte ni ruka ni usnica, glasao za bilo koga za koga znamda nije vučićev satelit.

Da, to je otpr. preporuka. Glasaj za onog za kog si najsigurniji da neće ući u dil sa ovima.

Da li je moguće da ima i takvih !?
Daj link !
Sažmi !
Preporuči !
aureus aureus 20:27 17.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

niccolo

Nego, zabavno da i oni imaju balerinu, balerine se ozbiljno bacile na politiku...

Provalili su da ih Vučićeva ekipa kopira pa riješili da im doakaju.
Ova strana pokrene Apel 100, Vučić kaže, "daj 'vamo i meni te intelektualce, i nek ih bude bar 500-600".
Ovu stranu podržavaju razni poznati ljudi, Vučić kaže: "zovite mi Kockicu i Šarenicu!"

E, sad je Vučić zvao balerinu, ali ni žuti nisu sisali vesla: i oni imaju balerinu!
maksa83 maksa83 20:51 17.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Preporuči !

Ovako.

Ne postoji jelo sa samo jednim čenom belog luka. Jedino jelo sa jednim čenom belog luka je - jedan čen belog luka.

Znam da to nije ono što si me pitao ali mislim da je ovo jako jako važna stvar za znati.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 20:52 17.02.2018

Re: Štičenik

Mislim, jesi li video prvi naprednjački izborni spot? Ko da ga je Brajović pravio boktemazo, i angažovao glupandere kao tinktenk.



A šta, kao pa Zamenik Narodnog Heroja "A što ja (još) nemam UO" Brajović, nije glupander, pa mora glupanderstvo da outsorsuje? Ma kakvi, sve to može u krugu porodice da se obavi.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 21:02 17.02.2018

Re: Enter Or Not To Enter

Nego, zabavno da i oni imaju balerinu, balerine se ozbiljno bacile na politiku...


Ako pažljivo pročitaš, to nije "samo" balerina - kao i "radijski voditelj" i ona je bivši sudija Ustavnog suda.

To su, valjda, one sudije koje su digle ruke od Ustavnog, kada je Boris u njega imenovao onu dileju.
niccolo niccolo 22:05 17.02.2018

Re: Enter Or Not To Enter

Ako pažljivo pročitaš, to nije "samo" balerina - kao i "radijski voditelj" i ona je bivši sudija Ustavnog suda.

Ne razumem, balerina je bivši sudija Ustavnog suda?
freehand freehand 22:12 17.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

c_h.arlie
freehand
niccolo
Кукија

Koga?

Lapsus calami. Mislio je na Tukija, Čarlijevog kandidata.

Pa Tunjavi ne učestuje više ni u kakvim izborima.
Čak je izdao i mačkare.

Nije taj tuki, Čarli. Razmisli još malo.
freehand freehand 22:30 17.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

niccolo
Kukusigamenija

Pa nema na njihovoj listi previše doktora. Ima nešto više prof. dr., ali to je nešto drugo. I nije ništa loše samo po sebi, čak bih rekao da na listi i nema naročito spornih imena.

Ima, bogami, onaj Milosavljević i uopšte ne razumem koji im je andrak sa tim ljigavcem i Miškovićevim dronom. Al ok, stranačka stvar.
Inače je lista sasvim ok, kao savet mudraca u odnosu na Vučićeve. Izgleda da nemaju ni kuće po Zlatiboru ni vikendice na krovovima zgrada oko bulevara.
niccolo niccolo 22:33 17.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

onaj Milosavljević i uopšte ne razumem koji im je andrak sa tim ljigavcem i Miškovićevim dronom

Što je bio ministar trgovine? Verovatno sam ga propustio...

Edit: Čekaj malo, gde ga vidiš na listi, ja sad opet pogledao?
freehand freehand 22:36 17.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

niccolo
onaj Milosavljević i uopšte ne razumem koji im je andrak sa tim ljigavcem i Miškovićevim dronom

Što je bio ministar trgovine? Verovatno sam ga propustio...

Ne znam koji bi drugi bio sa istim imenom i prezimenom, eno ga pri dnu levo, ispod Šumarca.
niccolo niccolo 22:40 17.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

Ispod Šumarca je Dušica Pejnović...aha, kapiram, ti gledaš ovo što je stavio Aureus, a ja proglašenu listu.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 23:53 17.02.2018

Re: Enter Or Not To Enter

niccolo
Ako pažljivo pročitaš, to nije "samo" balerina - kao i "radijski voditelj" i ona je bivši sudija Ustavnog suda.

Ne razumem, balerina je bivši sudija Ustavnog suda?


"Ako pažljivo pročitaš" - okreneš prethodnu stranu (ili možda već samo odeš na vrh ove) pogledaš onaj plakat sa spiskom, pa pročitaš ko su

"Bivše sudije Ustavnog suda:"

Ko god da je slovoslagao, odlučio se za "Not To Enter" ;>
niccolo niccolo 08:32 18.02.2018

Re: Enter Or Not To Enter

pogledaš onaj plakat sa spiskom

Aaa, opet plakat pravi konfuziju...bolje da ga nisu ni pravili.
karabasbarabas karabasbarabas 23:00 18.02.2018

Re: Parlamentarna demokratija

aureus
niccolo
Kukusigamenija

Pa nema na njihovoj listi previše doktora. Ima nešto više prof. dr., ali to je nešto drugo.

Da bi bio prof. dr prvo treba da postaneš dr. Time što si post'o doc. i prof. nisi prestao da budeš dr. Jednom dr uvijek dr! Dok ti ne pronađu sumnjiv doktorat. E onda si nagrabusio...Ali ne u svakoj zemlji.



Ovih 30-40 udarnih imena su definitivno grijali stolicu u životu.
I Kuki je dr.


Jedino alekstandar stankovic mast.rbira

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana