Društvo| In memoriam| Istorija| Politika

Ogledalo naše zbilje

freehand RSS / 11.03.2018. u 10:55

Na današnji dan, u ovo vreme  a pre 15 godina da su postojale - društvene mreže orile bi se od pozivanja Zorana Đinđića da podnese ostavku.

Zbog katastrofalnog procenta podrške u elektoratu. Zbog brutalnog pragmatizma. Zbog kriminala i korupcije. Zbog uništavanja privrede. Zbog prodavanja države. Zbog kočenja u evroatlanttskim integracijama. Zbog predaje Kosova. Zbog nepriznavanja Kosova. Zbog kriminalnog okruženja. Zbog stranačkog zapošljavanja.

A onda dva obična i jedan ledeni metak promene sve. 

spomenik-djindjicu.png?resize=640%2C360

I tako je trenutak smrti obogotvorio omraženog političara. Sve se promenilo a ništa se nije promenilo, sem što njega nema. "Narod" onako potresen Đinđićevim ubistvom uspeo je uz mnogo muka i opiranja pojedinih nenarodnih elemenata tek posle decenije i dve godine pride da konačno sebi izabere vlast po meri i ukusu. Dežurni tviter, fejsbuk i blogovski tribuni, tumači i glasnogovornici najdubljih istina i narodne volje našli su novu formu političke ludosti nezabeleženu u vekovima istorije politike: u glas se traže ostavke opozicije. 

Upravo i naročito u Đinđićevoj Demokratskoj stranci. I opet horski: levičari, desničari, centristi, beli listići i kurocrtači stoje u istom bloku, nose istre transparente i izvikuju iste parole. Svi su se oni oprali i od greha očistili u Jordanu Đinđićeve smrti, ostavljajući (politički) na miru njega hladnog i sada bezopasnog, menjajući ga živima koji treba da ponesu sve naše gluposti, nesposobnosti i krivice i da za to trpe kaštigovanje dok su zapenjenim bezgrešnim kritičarima brda kamenja na dohvat ruke.

Uostalom, na fotografiji koja je poslužila kao ilustracija ovom kratkom tekstu sve se vidi, i naročito ono što se ne vidi: živ i mrtav Đinđić, podsmeh, laža i paralaža, mi kao Vesić i mi kao Vučić.

Možda je upravo to pokazatelj i dokaz Đinđićeve veličine: I mrtav nam drži zrcalo ispred nosa. Malo, vojničko. Taman za nas ovako male i gurave.

 

 

 

 



Komentari (430)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 10:29 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

Velikim crvenimslovima biće ti zabeleženo ovo propuštanje bakareca... Velikim.

Jeste, a biga mistejka.

On je relativno svež dodatak, a i sakrio se malo iza ove nove hipsterske brade.
freehand freehand 10:32 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

maksa83
Velikim crvenimslovima biće ti zabeleženo ovo propuštanje bakareca... Velikim.

Jeste, a biga mistejka.

On je relativno svež dodatak, a i sakrio se malo iza ove nove hipsterske brade.

On je baš jedan od genuine prototipova esenesovaca, Slina-intelektualac, urbana Nebojša-iz-Beograda verzija, i to oduvek.
A ne krije se uopšte, dapače: dominira naširoko.
maksa83 maksa83 11:08 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

Ma to je u redu što svaka ptica svome jatu leti, nego ide malo na živce kad se funjarski optužuje

(Slavljen neka je) Višnu nam svima nađe svrhu, ja sam mislio da je moja misija ono sa dijakriticima ali je ispalo da privodim nedovoljno osvešćeno potencijalno SNS članstvo i glasače njihovom prirodnom pojilu. Čast mi je biti katalizator za te ljude koji su lutali sve ove godine i na kraju se pronašli. Kao kad nađeš 'tiče koje kuka zato što je ispalo iz gnezda i nežno ga tamo vratiš.
niccolo niccolo 11:12 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

Višnu

Višnu je velik
freehand freehand 11:18 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

niccolo
Višnu

Višnu je velik

Zvuči zemunski al ne znam šta je Nuviš?
c_h.arlie c_h.arlie 11:26 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

maksa83
Ma to je u redu što svaka ptica svome jatu leti, nego ide malo na živce kad se funjarski optužuje

(Slavljen neka je) Višnu nam svima nađe svrhu, ja sam mislio da je moja misija ono sa dijakriticima ali je ispalo da privodim nedovoljno osvešćeno potencijalno SNS članstvo i glasače njihovom prirodnom pojilu. Čast mi je biti katalizator za te ljude koji su lutali sve ove godine i na kraju se pronašli. Kao kad nađeš 'tiče koje kuka zato što je ispalo iz gnezda i nežno ga tamo vratiš.

Ko ti je to rekao !?
Taj mora da je budala - ili, da ne prejudiciram, nedovoljno prati tvoj rad.
floki floki 11:29 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

ja se tog bakareca slecam kroz neke "stihove" koje je on naklepao, nesto kao "budi ovo ovo ako mozes, zelis, bla bla", pa se zavrsavalo valjda sa "budi bog/andjeo ako te hoce"... e onda je teofil valjda u vremenu dodao svoj stih na to, koji je glasio: "budi bog s' nama, ako te nece"... :)
predatortz predatortz 11:31 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

Ko ti je to rekao !?
Taj mora da je budala


Rek'o Maksa, sam za sebe.
Jes' on, malo onako...
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:32 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

hipsterske brade

Nevezano za niz: Džim Keri je imao vrhunski odgovor na njegovu hipstersku bradu "ali sada redovno brijem muda". Što je živa istina. Hipsteri možda puštaju brade, ali redovno briju muda!

freehand freehand 11:36 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

stefan.hauzer
hipsterske brade

Nevezano za niz: Džim Keri je imao vrhunski odgovor na njegovu hipstersku bradu "ali sada redovno brijem muda". Što je živa istina. Hipsteri možda puštaju brade, ali redovno briju muda!


Reko ti drug?
niccolo niccolo 11:38 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

Hipsteri možda puštaju brade, ali redovno briju muda!

Daj više o ovome !
maksa83 maksa83 11:41 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

Rek'o Maksa, sam za sebe.

Šta bre rek'o Maksa, eno rek'o vrabac pre neki dan da će zbog mene da glasa za Vučića, pa sad evo Tasa (samo ne zna da li SNS ili SPS, ja mu preporučujem onu Vulinovu partiju, glupo je da imaš ministra iz partije sa samo tri člana, daj bar četri), pa hučikuči da ga ja guram u nežno Putinovo naručje...

maksa83 maksa83 11:41 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

Što je živa istina.

Ne želim da znaš kako znaš.

Ok... želim.
niccolo niccolo 11:45 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

pa hučikuči da ga ja guram u nežno Putinovo naručje...

Ja bih, kao treći neutralni posmatrač, rekao da bi on radije u Marijino naručje...
freehand freehand 11:45 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

maksa83
Što je živa istina.

Ne želim da znaš kako znaš.

Ok... želim.

Nije da tvrdim ali nekako imam taj filing da je osoba C - čarli.
maksa83 maksa83 11:46 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

floki
ja se tog bakareca slecam


Tebe čekam.

Ako hoćeš da upotpuniš porodični orkestar, nabavi jedno ovo, 50 EUR kod Thomanna a možeš i sam da sastaviš za manje para.

stefan.hauzer stefan.hauzer 11:51 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

Posle basketa ide tuširanje, pa sevnu kite obrijane, ne možeš da ne primetiš. Totalno gay scena:


"Call me by your name and i'll call you by mine"

niccolo niccolo 11:54 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

Posle basketa ide tuširanje, pa sevnu kite obrijane, ne možeš da ne primetiš.

Eh sad...možeš i da ih gledaš u oči...
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:55 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

Eh sad...možeš i da ih gledaš u oči...


Problem nastane kada krenu da ti gledaju u dupe
freehand freehand 11:56 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

stefan.hauzer
Eh sad...možeš i da ih gledaš u oči...


Problem nastane kada krenu da te gledaju u dupe

Rekoh li ja da je čarli?
Posle Brajović prorok a Frihend nema pojma, aha...
maksa83 maksa83 12:01 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

Posle basketa ide tuširanje, pa sevnu kite obrijane, ne možeš da ne primetiš. Totalno gay scena:

Priče iz teretane.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:09 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

Priče iz teretane.


Eto, i Maksimović može da potvrdi moju priču o hipsterskim bradama i golim mudima :)
maksa83 maksa83 12:12 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

Eto, i Maksimović može da potvrdi moju priču o hipsterskim bradama i golim mudima :)

Eh, ono je priča iz ranog pleistocena kada su brade nosili još samo preostali Vukovi Ravnogorci i prave drvoseče.
floki floki 12:16 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

maksa83
floki
ja se tog bakareca slecam


Tebe čekam.

Ako hoćeš da upotpuniš porodični orkestar, nabavi jedno ovo, 50 EUR kod Thomanna a možeš i sam da sastaviš za manje para.



idi bre, prepade me sa ovim "tebe cekam"


cajon bi bio skroz super taman da zameni ovu neku decju "gitaru" koju je mali dobio na poklon, poprilicno glasno sokocalo sa neprijatnim tonovima...
jedva cekam da se isprazne baterije...

samo je sad na redu mountain bike za 4.rodjus

bajs je naucio da vozi sa dobre dve i po godine, pomocni tockici nam nisu ni trebali, samo je taj bajs koji vozi od starije sestre, pa je dizajn malo neprikladan...

sa plivanjem smo na nekih 75% do cilja, trebace nam jos par meseci...

sa skijanjem smo napravili prve korake prosle godine, ali je bio premali, taman je bio napunio tri godine... za 11 dana idemo ponovo, pa nastavljamo gde smo stali prosle godine :)

primenjujemo know-how koji smo stekli sa prvim detetom :)
c_h.arlie c_h.arlie 14:23 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

maksa83
Rek'o Maksa, sam za sebe.

Šta bre rek'o Maksa, eno rek'o vrabac pre neki dan da će zbog mene da glasa za Vučića, pa sad evo Tasa (samo ne zna da li SNS ili SPS, ja mu preporučujem onu Vulinovu partiju, glupo je da imaš ministra iz partije sa samo tri člana, daj bar četri), pa hučikuči da ga ja guram u nežno Putinovo naručje...


Ja mislim da ti (pomenuti i nepomenuti) nisu u pravu.
Ti si dobar čovek, Srbin kakav dolikuje ... kulturan, inteligentan, brzo misliš.
Istina, za neke stvari si još zelen - no, na dobrom si putu, verujem da ćeš vremenom nadoći.
anonymous anonymous 15:37 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

c_h.arlie
maksa83
Rek'o Maksa, sam za sebe.

Šta bre rek'o Maksa, eno rek'o vrabac pre neki dan da će zbog mene da glasa za Vučića, pa sad evo Tasa (samo ne zna da li SNS ili SPS, ja mu preporučujem onu Vulinovu partiju, glupo je da imaš ministra iz partije sa samo tri člana, daj bar četri), pa hučikuči da ga ja guram u nežno Putinovo naručje...



Ti si dobar čovek, Srbin kakav dolikuje ... kulturan, inteligentan, brzo misliš.
Istina, za neke stvari si još zelen - no, na dobrom si putu, verujem da ćeš vremenom nadoći.


Istina, za neke stvari si još zelen...


anonymous anonymous 15:47 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

maksa83
Ma to je u redu što svaka ptica svome jatu leti, nego ide malo na živce kad se funjarski optužuje

(Slavljen neka je) Višnu nam svima nađe svrhu, ja sam mislio da je moja misija ono sa dijakriticima ali je ispalo da privodim nedovoljno osvešćeno potencijalno SNS članstvo i glasače njihovom prirodnom pojilu. Čast mi je biti katalizator za te ljude koji su lutali sve ove godine i na kraju se pronašli. Kao kad nađeš 'tiče koje kuka zato što je ispalo iz gnezda i nežno ga tamo vratiš.






Jbte, kakve mantre su u pitanju.....
tasadebeli tasadebeli 17:08 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

freehand
Одох ја сутра да се учланим и активирам у СНС. Или СПС.

Kao kad se momak i devojka uznu pa posle nekoliko godina odluče da se registruju.
Sve isto, samo se, kao, ne kriju a i baba se raduje.



А жваће буља гаће, а?

Жваће, жваће...

Замисли тек тог блама да те чак и један Таса претекне у претрчавању у СНС или СПС?

И заузме тамо на време бољу позицију од тебе?

У, јбт! Какав блам!

Ти си, Фри, беше један од оних што верују у све што пише на интернету?

Иронија (грч. εἰρωνεία, eironeia — лажно игнорисање) је језички израз и стилска фигура којој је право значење речи:

1. Фино (прикривено) исмевање при ком се говори обратно од онога што би требало рећи (нпр. „мудра глава“, а говори се о глупаку); подсмех, поруга уопште.

2. Прекретница догађаја који се оштро разликује од жељеног или очекиваног тока; веома уочљива препрека између високих замисли и ситне стварности која би требало да буде њихово остварење (иронија случаја-судбине)



ЛИНК
tasadebeli tasadebeli 17:12 13.03.2018

Re: Чртомир и Хуберт вечерас само за вас!

freehand
maksa83
Pogledaj koliko je samo 'uglednih demokrata' to očas uradilo (a bili ste spremni, ne lično ti, dati obe ruke za njih).

Evo npr. izvesni Andrija Mladenović, svojevremeno predsednik Omladine Koštunjavog koji se sad zadesio na SNS listi za Beograd. Pa kikindska SNS perjanica Milenko Jovanov - bivši predsednik Pokrajinskog Odbora Koštunjavog koji je još tada dok je bio DSS kadar najavio da će da formiraju "jezičke patrole" koje će utvrditi koliko vojvođanskih Mađara ne govori srpski.

Što bi rekao Harms - sve su to dobri ljudi ali im se ne da uhvatiti korena...

Velikim crvenimslovima biće ti zabeleženo ovo propuštanje bakareca... Velikim.



Како сте успели да од Бајеца направите Бакареца?

Магија, јбт!


The Flying Fingers!


freehand freehand 17:29 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

Замисли тек тог блама да те чак и један Таса претекне у претрчавању у СНС или СПС?

И заузме тамо на време бољу позицију од тебе?

У, јбт! Какав блам!

eloy eloy 20:39 13.03.2018

Re: Kontinuitet naše zbilje


Moram da pohvalim strpljivost pri bavljenju trolovima.


,,trenutak istine..


vrabac_onaj vrabac_onaj 22:18 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

maksa83

Šta bre rek'o Maksa, eno rek'o vrabac pre neki dan da će zbog mene da glasa za Vučića,


Ma to samo u afektu, kad me iznervirate, uglavnom mi je svejedno.
A i što bih vam se mešao u ljubav, jes vam veza malo sado-mazo ali je zato duboka i puna strasti.
c_h.arlie c_h.arlie 22:25 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

vrabac_onaj
maksa83

Šta bre rek'o Maksa, eno rek'o vrabac pre neki dan da će zbog mene da glasa za Vučića,


Ma to samo u afektu, kad me iznervirate, uglavnom mi je svejedno.
A i što bih vam se mešao u ljubav, jes vam veza malo sado-mazo ali je zato duboka i puna strasti.

Vrabac - koliko ja pratim, Maksa nije za Vučića !
Ili ja nešto nisam ukapirao ?!
maksa83 maksa83 22:42 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

Ma to samo u afektu, kad me iznervirate, uglavnom mi je svejedno.

Probao sam sad da nađem onaj komad iz Šovinističke Farse gde Tatić kaže "ali to je bilo u afektu!" ali nisam uspeo.

Umesto toga sam našao ovaj deo:



Kako je to bilo smešno onda i kako je ubrzo srazmerno postalo nesmešno...
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:08 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

maksa83

Probao sam sad da nađem onaj komad iz Šovinističke Farse gde Tatić kaže "ali to je bilo u afektu!" ali nisam uspeo.


da da, to.
to je i meni bilo u glavi dok sam pisao

Kako je to bilo smešno onda i kako je ubrzo srazmerno postalo nesmešno...


ma...
to i kad je bilo smešno nosilo je u sebi neku zlokobnost i vice versa - kada je postalo nesmešno bilo je u tome nekog apsurdnog i (veoma) crnog humora.
tasadebeli tasadebeli 23:23 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

freehand
Замисли тек тог блама да те чак и један Таса претекне у претрчавању у СНС или СПС?

И заузме тамо на време бољу позицију од тебе?

У, јбт! Какав блам!





Па морам и тебе мало да зеким као и Елојицу.

Кад сте моји, јбг. Таки каки сте, али моји...

Барем вас тако ја доживљавам и то је онда тако, нема шта даље да се прича.
freehand freehand 23:23 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

ma...
to i kad je bilo smešno nosilo je u sebi neku zlokobnost i vice versa - kada je postalo nesmešno bilo je u tome nekog apsurdnog i (veoma) crnog humora.

Meni je to bio jedan od boljih komada, i ostao smešan uprkos gorčini koju je imao tada i još mnogo više danas, sa mitomanijom o sebi i svim predrasudama i stereotipovima o drugome kojima se u intelektualnim ia akdemskim elitama operiše.
No najveća je ironija nastupila gotovo četvrt veka kasnije: kad je pisac tog komada postao prvi ministar kulutre naprednjačke vlade , svoju ministarsku karijeru obeležio i omogućavanjem Milanu Lukiću zvanom Repić da uz pomoć tog ministarstva i vlade Srbije održi književno veče. Ima li boljeg naslova za ovo od "Šovinistčka farsa"?
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:30 13.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

No najveća je ironija nastupila gotovo četvrt veka kasnije: kad je pisac tog komada postao prvi ministar kulutre naprednjačke vlade , svoju ministarsku karijeru obeležio i omogućavanjem Milanu Lukiću zvanom Repić da uz pomoć tog ministarstva i vlade Srbije održi književno veče. Ima li boljeg naslova za ovo od "Šovinistčka farsa"?


Ako misliš na Petkovića, ne, on ipak nije autor tog komada. Onomad nisam znao ali sam proverio.
c_h.arlie c_h.arlie 06:12 14.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

vrabac_onaj
maksa83

Probao sam sad da nađem onaj komad iz Šovinističke Farse gde Tatić kaže "ali to je bilo u afektu!" ali nisam uspeo.


da da, to.
to je i meni bilo u glavi dok sam pisao

Kako je to bilo smešno onda i kako je ubrzo srazmerno postalo nesmešno...


ma...
to i kad je bilo smešno nosilo je u sebi neku zlokobnost i vice versa - kada je postalo nesmešno bilo je u tome nekog apsurdnog i (veoma) crnog humora.

Ma normalno ... to je bilo, kako je to Pesnik rekao, ketmanisanje.
freehand freehand 08:38 14.03.2018

Re: Хеј, Џо, куд си кренуо, јеси ли шенуо?

vrabac_onaj
No najveća je ironija nastupila gotovo četvrt veka kasnije: kad je pisac tog komada postao prvi ministar kulutre naprednjačke vlade , svoju ministarsku karijeru obeležio i omogućavanjem Milanu Lukiću zvanom Repić da uz pomoć tog ministarstva i vlade Srbije održi književno veče. Ima li boljeg naslova za ovo od "Šovinistčka farsa"?


Ako misliš na Petkovića, ne, on ipak nije autor tog komada. Onomad nisam znao ali sam proverio.

U pravu si. Apsolutno ne znam iz kog razloga mi je to tako ostalo urezano, ali je potpuno moguće da je književno veče pomogao upravo Pavlović kao savetnik za kulturu predsednika republike a ne ministar Petković
Proveriću kasnije.
freehand freehand 14:21 12.03.2018

A u stvari

... samo sam ovo hteo da kažem:


O onom pametnijem, obrazovanijem i svesnijem a opet beskrajno nesvesnom i u sopstveno bezgrešno prkno zabijenom delu populacije, koji se dok pacijent leži bez svesti, ne diše i ima krvoliptanje bavi estetskom hirurgijom, smenjuje opoziciju ne mrdajući sopstvenom guzicom.
korisnickoime-1 korisnickoime-1 23:44 12.03.2018

Sloppy

Sloppy, sloppy, sloppy.

Neodgovorno prema sebi i narodu.

Da je prezivio vrijedilo bi pricati o njegovim idejama.

Ovako kao loser koji nije znao da zastiti samog sebe a kamoli narod, koga je zaista briga.

Vejst of tajm.
mlinarslavko mlinarslavko 23:53 12.03.2018

Re: Sloppy

Kako mozes tako da pises, pa razmisli samo koliko je kriminalaca i olosi bilo protiv njega, sto smo saznali, za neke nismo sigurni, a ko zna o kome nismo ni svesni. Zar ti ne pada na pamet ko je ucestvovao u njegovom atentatu, i da je on bio uplasen za zenu, decu, sestru, rodbinu, familiju, prijatelje. Video si sta su sve radili ti kriminalci u drugim slucajevima i izmedju sebe.
freehand freehand 23:56 12.03.2018

Re: Sloppy

korisnickoime-1
Sloppy, sloppy, sloppy.

Neodgovorno prema sebi i narodu.

Da je preziveo vredelo bi pricati o njegovim idejama.

Ovako kao loser koji nije znao da zastiti samog sebe a kamoli narod, koga je zaista briga.

Vejst of tajm.

Ja kad to kažem za Cezarai Kenedija kažu mi da sam budala. :(
I u pravu bi bili, mada ja to nikad ne kažem.
korisnickoime-1 korisnickoime-1 00:02 13.03.2018

Re: Sloppy

mlinarslavko
Kako mozes tako da pises, pa razmisli samo koliko je kriminalaca i olosi bilo protiv njega, sto smo saznali, za neke nismo sigurni, a ko zna o kome nismo ni svesni. Zar ti ne pada na pamet ko je ucestvovao u njegovom atentatu, i da je on bio uplasen za zenu, decu, sestru, rodbinu, familiju, prijatelje. Video si sta su sve radili ti kriminalci u drugim slucajevima i


izmedju sebe.



Ne, njegova neodgovornost ili nesposobnost ili nepripremljenost su kostali skupo njega, njegovu familiju i sve nas.
Ako nije bio spreman nije trebalo da pocne rat sa mafijom.

Srbija treba da prestane da glorifikuje nesposobne gubitnike ma koliko su njihove namjere bile dobre.

Vrijeme je za zive dobitnike.
mlinarslavko mlinarslavko 00:17 13.03.2018

Re: Sloppy

Ako nije bio spreman nije trebalo da pocne rat sa mafijom.

Srbija treba da prestane da glorifikuje nesposobne gubitnike ma koliko su njihove namjere bile dobre.


Pa to je daleko vece od mafije, mafijasi su bili unapred otpisani, odma su ih pohvatali. Nikakva zastita od Kostunice, Ameri i zapad bez i malo razumevanja za njegovu poziciju, bukvalno ostavljen sam. Nije bas da ga Srbija glorifikuje, neke grupe, ovi sa Pescanika najvise, prethodno su ga pljuvali.Cemu takvo pisanje? Da li je trebalo da kaze da ne moze on to da radi i da napusti mesto premijera?
freehand freehand 00:19 13.03.2018

Re: Sloppy

mlinarslavko
Ako nije bio spreman nije trebalo da pocne rat sa mafijom.

Srbija treba da prestane da glorifikuje nesposobne gubitnike ma koliko su njihove namjere bile dobre.


Pa to je daleko vece od mafije, mafijasi su bili unapred otpisani, odma su ih pohvatali. Nikakva zastita od Kostunice, Ameri i zapad bez i malo razumevanja za njegovu poziciju, bukvalno ostavljen sam. Nije bas da ga Srbija glorifikuje, neke grupe, ovi sa Pescanika najvise, prethodno su ga pljuvali.Cemu takvo pisanje? Da li je trebalo da kaze da ne moze on to da radi i da napusti mesto premijera?

Ama ne pecaj se.
vera.nolan2 vera.nolan2 14:03 13.03.2018

Pojavio se kao kometa

i sagoreo u dodiru sa našom ovozemaljskom i srpskom glupošću i nesposobnošću
da se udenemo u savremenu civilizaciju.

Ne mogu da verujem da će mu podići onaj i onakav "audio-vizuelno konceptualistički, performans spomenik",
njemu, racionalnom pragmatičaru čiji pogled nije bio ustremljen na gore i ka nebu kao ona nesrećna redukcija njegovog dela na strelicu, već dole i pravo, " ovde i sada" u ovozemaljskom životu...

Bio je svetlost u tami, a slutim ostaćemo još višedecenijski tamni vilajet!
anonymous anonymous 16:24 13.03.2018

I kad ga ne bi bilo.....







...trebalo bi ga izmisliti.



zbog štakora .....i vakcine ....

Dijalektike bolesti.
niccolo niccolo 16:57 13.03.2018

Re: I kad ga ne bi bilo.....

i vakcine

Ono kad se antivakser poziva na vakcine...
anonymous anonymous 17:06 13.03.2018

Re: I kad ga ne bi bilo.....

niccolo
i vakcine

Ono kad se antivakser poziva na vakcine...


Ono ....kad i kod očiju....ništa ne vidiš....



anonymous anonymous 19:58 13.03.2018

Zapaljena džamija ...







...u Berlinu
michiganac michiganac 20:51 13.03.2018

Sta bi rekli o Ivi?

tasadebeli
Не може се говорити о менталитету групе (народа, свеједно), а да то није скуп најобичнијих предрасуда и стереотипова који ничему не воде, него више говоре о ономе који користи сасвим озбиљно такве изразе као што је менталитет читавог једног народа да би нешто доказивао.




“Dugotrajno robovanje i rđava uprava mogu toliko zbuniti i unakaziti shvatanje jednog naroda da zdrav razum i prav sud njemu otančaju i oslabe, da se potpuno izvitopere. Takav poremećen narod ne može više da razlikuje ne samo dobro od zla, nego i svoju sopstvenu korist od očigledne štete.”
...
...
...
“Zašto balkanske zemlje ne mogu da uđu u krug prosvećenog sveta, čak ni preko svojih najboljih i najdarovitijih predstavnika? Odgovor nije jednostavan. Ali čini mi se da je jedan od razloga odsustvo poštovanja čoveka, njegovog punog dostojanstva i pune unutarnje slobode, i to bezuslovnog i doslednog poštovanja. To je naša velika slabost i u tom pogledu svi mi često i nesvesno grešimo.
Tu školu nismo još prošli ni taj nauk potpuno izučili. Taj nedostatak mi svuda nosimo sa sobom kao neki istočni greh našeg porekla i pečat manje vrednosti koji se ne da sakriti. O tome bi trebalo govoriti i na tome raditi.”



Dakle, rekao bih da i ti i Martin u ovom slucaju prilicno masite metu.


Ali da se ipak vise usredsredimo samo na slucaj (mindseta) danasnje Srbije - jednog pregolemog Фucked up! - kompleksa nebrojeno dijagnoza. Jedino sto nisam najsigurniji koju odrednicu bih uzeo kao 'noseci stub' na koji su nakacene ostale:

1 - sizofreni bipol. poremecaj (Milosevi vs. K-djordjevi, ČvsP, 'Cigani' vs 'Grobari', 'prva' vs. 'druga' Srbija, ili Putinofili vs. oni drugi, i obrnuto...)

2 - ili mozda prije autizam (izostanak socijalne interakcije i komunikacije - prevashodno izmedju jedinki ovog tzv. "drustva" kao takvog, a onda i bazicnog nesporazuma sa uredjenim civiliz. drustvima. Ograničeni i ponavljajući obrasci ponašanja - npr. vidi opet pod tackom 1).

...

..pa sve do "izvedenica": mazohizma/autodestrukcije, paranoje, depresije.. i inih fobija.






Z.Dj.-pojava jeste bila penicilin&luč u ovom turobnom, nesagledivom tunelu suzene svijesti.
freehand freehand 21:06 13.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

1 - sizofreni bipol. poremecaj (Milosevi vs. K-djordjevi, ČvsP, 'Cigani' vs 'Grobari', 'prva' vs. 'druga' Srbija, ili Putinofili vs. oni drugi, i obrnuto...)

2 - ili mozda prije autizam (izostanak socijalne interakcije i komunikacije - prevashodno izmedju jedinki ovog tzv. "drustva" kao takvog, a onda i bazicnog nesporazuma sa uredjenim civiliz. drustvima. Ograničeni i ponavljajući obrasci ponašanja - npr. vidi opet pod tackom 1).

Izbegao bih medicinske termine i dijagnoze, ali ti u Srbiji, generalno, imaš dve velike grupe koje složno i zajednički rade na sjebavanju društva, jedni uništavajući a drugi obesmišljavajući slobodu:
tupoglavi klimoglavci robovsko-rajetinskog mentaliteta; standardni glasač svake vlasti spreman da bez razmnišljanja proguta sve što mu se servira. Dobrih 30-40odsto biračkog tela, a u stvari biračka većina obzirom na svoju disciplinovanost.
I građasnki kvaziintelektualci, stalno u frasu i histeriji, spremni da izaberu veće zlo jer im se gadi manje, nikad zadovoljni drugima ali nespremni da sami išta učine, i vazda besni jer im se ne priznaju zasluge bežanja pred policijom pre 20 godina i ne valorizuje se njihov glas koji su dali ono pre deset godina kad su se smilovali da na izbore izađu.
ovo ostalo je boranije koja se ne računa sem kao statistička greška, čak i kad je u zbiru ima 10-15%
anonymous anonymous 21:42 13.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

freehand
1 - sizofreni bipol. poremecaj (Milosevi vs. K-djordjevi, ČvsP, 'Cigani' vs 'Grobari', 'prva' vs. 'druga' Srbija, ili Putinofili vs. oni drugi, i obrnuto...)

2 - ili mozda prije autizam (izostanak socijalne interakcije i komunikacije - prevashodno izmedju jedinki ovog tzv. "drustva" kao takvog, a onda i bazicnog nesporazuma sa uredjenim civiliz. drustvima. Ograničeni i ponavljajući obrasci ponašanja - npr. vidi opet pod tackom 1).

Izbegao bih medicinske termine i dijagnoze, ali ti u Srbiji, generalno, imaš dve velike grupe koje složno i zajednički rade na sjebavanju društva, jedni uništavajući a drugi obesmišljavajući slobodu:
tupoglavi klimoglavci robovsko-rajetinskog mentaliteta; standardni glasač svake vlasti spreman da bez razmnišljanja proguta sve što mu se servira. Dobrih 30-40odsto biračkog tela, a u stvari biračka većina obzirom na svoju disciplinovanost.
I građasnki kvaziintelektualci, stalno u frasu i histeriji, spremni da izaberu veće zlo jer im se gadi manje, nikad zadovoljni drugima ali nespremni da sami išta učine, i vazda besni jer im se ne priznaju zasluge bežanja pred policijom pre 20 godina i ne valorizuje se njihov glas koji su dali ono pre deset godina kad su se smilovali da na izbore izađu.
ovo ostalo je boranije koja se ne računa sem kao statistička greška, čak i kad je u zbiru ima 10-15%


A gde ti spadaš ?

Donirao si stranku ?

Uložio x-sati rada u kampanji ?

Organizovao grupe simpatizera ?


Šta ?

Po čemu se ti razlikuješ ....

Analize su ti krajnje problematične.....pojednostavljene ..... neutemeljene....jednostrane...

Bez strasti i samo argumentovano .....


Usput

Skrenuo sam pažnju i Aureuse jednim komentarom o tome šta je diferentia specifica.

Nije razumeo, a nećeš pretpostavljam ni ti.

Kada nešto kvalifikuješ, daješ definiciju - akcenat je na razlici.

Šta od svega što si naveo ne važi za Hrvatsku,Bih, Crnu Goru .....bilo koju drugu zemlju...

Pođi od ovoga...
freehand freehand 21:46 13.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

A gde ti spadaš ?

Donirao si stranku ?

Uložio x-sati rada u kampanji ?

Organizovao grupe simpatizera ?


Šta ?

Po čemu se ti razlikuješ ....

Ja sam lep i nemam klempave uši.
Analize su ti krajnje problematične.....pojednostavljene ..... neutemeljene....jednostrane...

Znam, ali to mi je domet.
Nije razumeo, a nećeš pretpostavljam ni ti.

I to znam, zato neću ni čitati dalje.
eloy eloy 21:48 13.03.2018

Re: Jakovljevitch from Michigan

Ali da se ipak vise usredsredimo samo na slucaj (mindseta) danasnje Srbije - jednog pregolemog Фucked up! - kompleksa nebrojeno dijagnoza. Jedino sto nisam najsigurniji koju odrednicu bih uzeo kao 'noseci stub' na koji su nakacene ostale:

1 - sizofreni bipol. poremecaj (Milosevi vs. K-djordjevi, ČvsP, 'Cigani' vs 'Grobari', 'prva' vs. 'druga' Srbija, ili Putinofili vs. oni drugi, i obrnuto...)

2 - ili mozda prije autizam (izostanak socijalne interakcije i komunikacije - prevashodno izmedju jedinki ovog tzv. "drustva" kao takvog, a onda i bazicnog nesporazuma sa uredjenim civiliz. drustvima. Ograničeni i ponavljajući obrasci ponašanja - npr. vidi opet pod tackom 1).


Misliš da je lepo da svoj narod ( a možda i nije tvoj ) kitiš ovako lepo u naletu ,,nostalgije i patriotizma,, prema rodnoj grudi ližući buljsona i plaćajući porez milosrdnom anđelu koji nam je decu udomio po onkologijama i grobljima Srbije ?
Nije lepo.
Ne sekiraj se, i ovo će proći. Treba vremena.

freehand freehand 21:58 13.03.2018

Re: Jakovljevitch from Michigan

Misliš da je lepo da svoj narod ( a možda i nije tvoj ) kitiš ovako lepo u naletu ,,nostalgije i patriotizma,, prema rodnoj grudi ližući buljsona i plaćajući porez milosrdnom anđelu koji nam je decu udomio po onkologijama i grobljima Srbije ?
Nije lepo.
Ne sekiraj se, i ovo će proći. Treba vremena.

Iš.
anonymous anonymous 22:03 13.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

I to znam, zato neću ni čitati dalje.


I ne treba.

Jer nikada nisi ni čitao.

Uvek si samo ti bio taj - koji zna.

A budi ti se sujeta.

Povređeno ti je dostojanstvo, zato što ti neko ukazuje na to da možda nisi u pravu.

Sa druge strane, ni ti a ni drugi "kvazi evropljani" ne prihvatate društvo koje isto tako tvrdi - to nam je domet.

Nešto razumemo, nešto ne razumemo.

...i ponašamo se u skladu sa tim i svojim interesima, bilo da ih prepoznajemo ili ne.

Ne. Vi biste .....da promenite narod.
Da imate, možda, neki drugi.

I sve argumente zasnivate na svom nestrpljenju i neuvažavanju realnosti.

Da je narod takav kakav je.

Braja je to najbolje shvatio.
A Filip je jedini koji je autentičan građanin i zoon politicon u Aristotelovskom smislu.

Jedino bi on imao kredibilitet da se na druge baci kamenom....

A on to najmanje čini na način preovlađujući na blogu.






eloy eloy 22:05 13.03.2018

Re: Jakovljevitch from Michigan


Ja sam lep i nemam klempave uši.


Nikad nije kasno ,,ZA PROMENE !,,


freehand freehand 22:10 13.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

Ne. Vi biste .....da promenite narod.
Da imate, možda, neki drugi.

Pomenuti Aristotel, i Sokrat i Platon, Deni Didro, Volter i Dalamber, Petar Veliki i Ekaterina, Vuk i Dositej sede skrušeno pognutih glava, slušaju, crvene, grizu usne svesni svoje krivice.
Samo se ja unezveren okrećem ne shvatajući kad smo se i gde upoznali i zašto opet pričamo o meni umesto o iznetim stavovima...
tasadebeli tasadebeli 22:59 13.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

michiganac

Dakle, rekao bih da i ti i Martin u ovom slucaju prilicno masite metu.



Мислим да сам се са Мартином дописивао о нечем другом, а не о менталитету једног народа.

Менталитет једног народа као поставку сам оспоравао (успешно или не, небитно) дописујући се са Фријем, Десет с луком,... Али не и са Мартином.

Но, нема везе...

Лепо си ти ово сложио. Са овом бипол шизофренијом и аутизмом.

Ја се само надам да ниси само још један психијатар који претендује да буде идеолог и вођа овог намученог српског народа у последњих век и нешто.

Мали допринос српском шизофреном лудилу, може?

Веселин Савић - ЛИНК, Јован Рашковић, Радован Караџић... Превише је то психијатара за један овако мали народ.


WТF is проф. др Веселин Савић?! (ЛИНК)

Čovek koji je psovao Tita (ЛИНК)





(Запази, молим те:

( "Проф. др Веселин Веско Савић држећи предавање у САД о разлици у навикама И МЕНТАЛИТЕТУ Срба и Американаца." )









Veselin Savić umro je u vreme predizborne tišine uoči prvih predsedničkih izbora, u decembru 1990. godine. Pomenuti Milomir Marić dodaje ovoj činjenici jetku opasku: "... a njegovi pacijenti su krenuli u osvajanje vlasti".


(PSOVAO TITA, RADIO SLOBIN PROFIL ZA CIA, SPAVAO SA NAJLEPŠIM SRPKINJAMA: Mit o Veselinu Vesku Saviću ili priča o srpskom ludilu - ЛИНК

У нашем народу већ постоји легенда о "онима који су спавали са хиљаду жена и убили хиљаду људи, зар не? Обично су то неки извршиоци наређења разних диктатора и припадници Службе. Или Служби - у множини. Види под Ратко Дражевић или Мустафа Голубић или Душан Попов као најпознатије иконе те српске поп културе.)


Ти би нам, брате, стварно био вишак поред оваквих лумена, пророка и вођа српског народа, "најпаметнијих" зато што су најгрлатији (Виб би рекао и најбркатији ), најпримитивнији и најнепристојнији од свих нас, јапајаиста који читав свој живот проживе држећи се два животна принципа:

1) Ја, па ја, па хрпа гована

2) У се, на се и пода се.

Узевши у обзир какви су нам ти пророци из генерације у генерацију, добро је да као народ још увек и постојимо и да имамо државу.


Ако се још ти ту, поред свих наведених пророка из бранше психијатара, будеш убацивао са својим српским биполарним шизофреним поремећајем и аутизмом дефинитивно ћемо онда нестати са земљиног шара као народ.


А ја ти тврдим да не постоји менталитет једног народа. Мајндсет који ти помињеш свакако није менталитет.

Менталитет појединац има чим се роди.

Мајндсет сви ми стварамо искуством. Он је углавном појединачни, мада се могу уочавати и неке карактеристике за читаве групе.

И тврдим ти да тај наш мајндсет није последица никавих шизофрених биполарних поремећаја и аутизма Срба чим се роде јер то не носе у генима, него је то последица окружења у којем се живи и стиче некакво искуство.

А наше окружење је, што се мене тиче, надреална фарса.

Зато ми и није чудно да ми живећи у таквом окружењу полако у себи изграђујемо тај надреално-фарсични мајндсет.

А понављам, мајндсет није никако исто што и менталитет. Разлика је суштинска. С менталитетом се свако од нас појединачно рађа, мајндсет се стиче током живота.

„Историја је код нас покушала да замени индивидуалистички патријархализам (где је свако домаћинство, односно породична задруга, производило скоро све што им треба) колективистичким тоталитаризмом (где смо сви изненада морали да се ослањамо на непоуздане 'друге'). Нисам ни на који начин заговорник било какве романтичне прошлости, посебно не породичне задруге као врло неефикасног и немодерног начина уређивања друштва, али једна ствар коју је задруга имала је била стабилност и заштита појединца, члана те задруге. Он је на њу могао да рачуна.

У нашем посттурском националном експерименту – да, овде мислим на наше слављене вождове, књажеве и краљеве – та стабилност се изгубила и замењена је небирократским ауторитарним системом који је био мешавина бечке бирократије и турске самовоље. Народ је, и даље, био извор прихода за елиту и ништа више. Народ и даље није имао утицај на дешавања; народу су и даље неочекиване одлуке падале са неба; народ и даље није разумео компликована бирократска правила која су се стално мењала; народу су и даље давана најбесмисленија објашњења за поступке његових владара. Укратко, народ је и даље живео у фарси.

Није ништа боље искуство ни нашег колективистичког експеримента након ослобођења од Немаца, упркос лепим речима и жељама његових идеалистичких твораца и још више идеалистичких следбеника. Ако ми на овом месту сада поменете идеалну Титову Југославију, наш некадашњи црвени пасош и доживотни посао за све, све што могу да кажем је да не постоји ништа што се не може решити довољно великим кредитом. Фарса се у тој Југославији још и појачала, због притиска да се помире мед и млеко званичне пропаганде са корупцијом и некомпетенцијом 'на терену'.

Перманентни сукоб између идеалног и реалног, стабилности и нестабилности, логике и ирационалности, знања и простаклука, одговорности и самовоље, поверења и изневеравања тог поверења, општег добра и личне користи, закона и безакоња и – више него било шта друго – свакодневног искуства да лоши момци на крају, дугорочно, увек победе, с временом су учвршћивали и распиривали наш надреално-фарсични ментални калуп. Ми смо социјално и културно предиспонирани да волимо нешто као Алан Форд; за нас, Алан Форд је више од стрипа, он је документарни запис.


(Лазар Џамић:"Цвјећарница у кући цвећа" )


И тврдим ти да би тај наш мајндсет о којем ти причаш био сасвим другачији, сасвим сасвим другачији, да живимо у другачијим животним околоностима и да стичемо малко другачија искуства од ових које имамо током својих живота (и тако више деценија у више генерација овог народа).

Па ћу зато и завршити уз помоћ овог аутора и његове књиге коју сам ти већ цитирао:


Италија је оно што би, на пример, Јужни Балкан био после сто година неометеног развоја: никада суперразвијен, али релативно функционалан и шармантан.



И да подвучем са истицањем:

"...после сто година НЕОМЕТЕНОГ развоја..."
anonymous anonymous 23:18 13.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

freehand
Ne. Vi biste .....da promenite narod.
Da imate, možda, neki drugi.

Pomenuti Aristotel, i Sokrat i Platon, Deni Didro, Volter i Dalamber, Petar Veliki i Ekaterina, Vuk i Dositej sede skrušeno pognutih glava, slušaju, crvene, grizu usne svesni svoje krivice.
Samo se ja unezveren okrećem ne shvatajući kad smo se i gde upoznali i zašto opet pričamo o meni umesto o iznetim stavovima...
.

Ajde da resetujemo.

Savršeni narod ne postoji, kao što ne postoji ni savršena - demokratija.
Demokratija je proces , a za razvoj demokratske kulture potrebno je oko 70 godina.

Bez velikih bez turbulencija i pritisaka sa strane.

Uslov za demokratski proces je - postojanje države koja je autonomna i suverena.

Ergo, prvo država, pa demokratska kultura, pa institucije, pa tek onda zadovoljstvo izbornim ciklusima u kojima se promena ostvaruje zaokruživanjem na listićima.

Bez prethodnog hoda - zaokruživanje gotovo da nema smisla.
Jer ono što je željeno je drugačija politika, a ne druga klika na vlasti.

Naravno, ne radi se o sukcesivnim fazama, nego prioritetima u političkom delovanju i osvešćivanju građanskog i političkog u svakoj osobi.

Sve su ovo fraze, ali kad njih imaš u vidu onda ti je jasno da tvoje nestrpljenje nije argument.

I razlog da se narod " ocrnjuje"
freehand freehand 23:35 13.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

Savršeni narod ne postoji, kao što ne postoji ni savršena - demokratija.

Dovde se apsolunto slažemo. Bila je odlična ideja da tu staneš, al jebiga.
Uslov za demokratski proces je - postojanje države koja je autonomna i suverena.

Ergo, prvo država, pa demokratska kultura, pa institucije, pa tek onda zadovoljstvo izbornim ciklusima u kojima se promena ostvaruje zaokruživanjem na listićima.

Bez prethodnog hoda - zaokruživanje gotovo da nema smisla.
Jer ono što je željeno je drugačija politika, a ne druga klika na vlasti.

Naravno, ne radi se o sukcesivnim fazama, nego prioritetima u političkom delovanju i osvešćivanju građanskog i političkog u svakoj osobi.

Izvini, ali moram da te pitam: jel ovo tvoj lični doprinos teoriji države i politike ili se oslanja na neku postojeću a meni nepoznatu školu?
Jer mi je malo teško da ispratim taj zacrtani tok a da se ne sapletem odmah na početku.
Nema države bez instiucija, kao prvo. Bez obzira da li je ta država demokratska ili ne.
Nema države sa institucijama i demokratskom kulturom bez demokratije.
Nema demokratije bez izbora.
Izborni ciklusi nisu zadovoljstvo već osnov demokratskog društva i države.
Tako da bih ja tebi ipak preporučio šetnju, duboko disanje i čaj posle toga.
Ajd sad ponovo, šta si ono hteo da kažeš?
I razlog da se narod " ocrnjuje"

Da ipak ponovo pročitaš naslov bloga?
I ako se ne slažeš sa onim što sam u komentaru na komentar Mičigenca rekao da probaš da navedeš šta ti tačno smeta, gde je greška u iskazu i kvalifikaciji, umesto što se baviš mnome i brukaš se tumbajući i lomeći osnovne pojmove?
anonymous anonymous 00:01 14.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

Izvini, ali moram da te pitam:


Kad je u pitanju kriza najpre se spašava ili izgrađuje država/nacija i razvija ekonomija.

Najpre, protekcionistička, a zatim otvoreno tržište.
Tako i u politici.
Autoritarne faze su neminovnost, ma koliko nam se to sviđalo ili ne.

U politici - demokratija je otvoreno tržište.

Razvija se postepeno, nakon liberalnih vrednosti i demokratskih institucija i kulture.

Kao što prerano otvaranje tržišta, tako i prerano otvaranje ka punoj demokratiji, može da bude opasno i ugrozi ceo proces.

I sada jeres.

Putin je morao da zaštiti državu, pa makar privremeno i po cenu demokratije.
Tramp je morao da uvede protekcionističke mere da bi ojačao ekonomiju.

Teorije i ideologije su za slabe, veliki ih se lako i po potrebi - odriču.

Mi treba da učimo i od jednog i od drugog.

Da zaštitimo i državu i ekonomiju.
Pa makar po cenu toga, da demokratija malo i pričeka.

Ona i onako ne može da se razvije bez ostvarenog bruto dohotka u visini od ....
....i ddemokratske kulture ....za koju treba vreme.





freehand freehand 00:24 14.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

Kad je u pitanju kriza najpre se spašava ili izgrađuje država/nacija i razvija ekonomija.

Daj da te bolje razumem: ovo se odnosi na Srbiju 2018. godine, i plediraš da Vučić i njegova moralna i intelektualna gologuzija nešto spašavaju i nešto igrađuju, a da mi, ova šaka jada čobanabudala treba da ćutimo i strpimo se dok oni zemlju ne spasu do temelja?
To govoriš?
tasadebeli tasadebeli 00:33 14.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

anonymous

Šta od svega što si naveo ne važi za Hrvatsku,Bih, Crnu Goru .....bilo koju drugu zemlju...



Нисам сигуран колико ово има везе са твојом и Фријевом расправом.

А опет некако имам утисак да итекако има везе.

Јер ја не видим diferentia specifica међу набројанима у ономе што ја сматрам најважнијим јер је то некако најбољи показатељ стања у којем смо и ми и ти који се од нас разликују.


Population growth rate (2017 est.)

204 GREECE -0.06 2017 EST.

207 BOSNIA AND HERZEGOVINA -0.16 2017 EST.

216 MONTENEGRO -0.28 2017 EST.

218 SLOVENIA -0.31 2017 EST.

219 ROMANIA -0.33 2017 EST.

220 UKRAINE -0.41 2017 EST.

221 SERBIA -0.46 2017 EST.

222 CROATIA -0.50 2017 EST.

226 BULGARIA -0.61 2017 EST.

227 MOLDOVA -1.05 2017 EST.



А ово су они на дну табеле који испадају из лиге на крају првенства судећи по цифрама:


231 LEBANON -1.10 2017 EST.

232 AMERICAN SAMOA -1.30 2017 EST.

233 PUERTO RICO -1.74 2017 EST.

234 COOK ISLANDS -2.79 2017 EST.



Овај... Хоћу да вам кажем обојици... Џаба нам и држава и демократија ако нема никог ко би уживао у њиховим благодатима. У процесу.
freehand freehand 00:40 14.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

Овај... Хоћу да вам кажем обојици... Џаба нам и држава и демократија ако нема никог ко би уживао у њиховим благодатима. У процесу.

Ovaj, možda i ta depopulacija ima veze sa krš državom i nikakvom demokratijom?
Posle mnogo godina ja sam počeo da premišljam o odlasku. Ovog puta zauvek. Moje premišljanje u direktnoj je vezi sa demokratijom i državom i sa mojim sumornim predviđanjima onoga što dolazi.
Ne plediram da to sad nekom ovde treba nešto da znači, naravno, samo je ilustracija u pitanju.
eloy eloy 00:40 14.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

Nema države bez instiucija, kao prvo.


Ko pravi,kako pravi i po kom kriterijumu pravi institucije.

Imamo institucije u Srbiji - većina je zadovoljna istim ( kažu rezultati izbora )

Nema države sa institucijama i demokratskom kulturom bez demokratije.


Kad pitaš većinu na izborima u Srbiji - većina tvrdi da smo demokratska država.

Nema demokratije bez izbora


Imali smo regularne izbore u Srbiji sa sve stranim posmatračima i nije bilo prijavljenih krađa i neregularnosti - izborni rezultati proglašeni regularnima.

Dragan Đilas, Saša Janković, Vuk Jeremić i Boško Obradović praktično nijednom rečju nisu se obratili javnosti, niti poslali bilo kakvu političku poruku posle izbora.



I šta kaže teorija i lelemuđenje ucveljenog pojedinca koji nije u stanju ni posle šetnje,čaja i dubokog disanja da prihvati realnost takvu kakva je koja je pritom potvrđena volja ,,zainteresovane većine,,koja je izašla na izbore i glasala ?

freehand freehand 00:44 14.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?


Ovo ću prihvatiti kao Višnuovu osvetu za hranjenje trola.
Višnu - hvala i izvini ako nešto nije bilo u redu...
eloy eloy 00:52 14.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

Posle mnogo godina ja sam počeo da premišljam o odlasku. Ovog puta zauvek.


Krkar je bar imao muda da ode sa bloga - za tebe nisam siguran.

Samo tebe čekaju da im pereš sudove i objašnjavaš teoriju političke ekonomije onako usput.

Jebem mu mater - izvini - sad mi te baš nešto žao.



A bio si lep i nisi bio klempav
freehand freehand 00:54 14.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

Krkar je bar imao muda da ode sa bloga - za tebe nisam siguran.

Samo tebe čekaju da im pereš sudove i objašnjavaš teoriju političke ekonomije onako usput.

Jebem mu mater - izvini - sad mi te baš nešto žao.

Ne znam da li si primetio, ali ti se na blogu ne obraćam niti ti odgovaram. Ovde sam kao domaćin napravio izuzetak i duboko pogrešio.
Zato te molim da se ni ti meni ne obraćaš ni u jednom od svojih oblika i biće ok.
tasadebeli tasadebeli 00:59 14.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

freehand

Ovaj, možda i ta depopulacija ima veze sa krš državom i nikakvom demokratijom?



Па то и кажем. Очигледно нам је потребно да се успостави некакав баланс између тежњи (сасвим оправданих) за очувањем државе и одавно утемељених и постојећих институција, које треба поправљати, а не рушити их до темеља да би се градиле неке нове са некаквим модерним идеолошким премисама, и са друге стране развоја свести о потреби постојања демократских процеса.

Николо је то много краће и јасније рекао у једном свом посту у којем је писао о смењивости власти и везивању демократије за институције (што и јесте показатељ једне озбиљне државе, а не свакодневне таблоидне циркусијаде), а не за личности, појединце.

Posle mnogo godina ja sam počeo da premišljam o odlasku. Ovog puta zauvek. Moje premišljanje u direktnoj je vezi sa demokratijom i državom i sa mojim sumornim predviđanjima onoga što dolazi.


Уф... У овим годинама... И са свим теретом који носимо из тих наших година на грбачи и са мајндсетом, што рече Мичиганац, створеним у тим годинама.

Мислим, може то Фри, човек је чудна биљка, није му ни тако нешто неостварљиво...

Али...

У сваком случају, ово је превише лично и озбиљно, пре за разговор лицем у лице него овде...
anonymous anonymous 01:03 14.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

freehand
Kad je u pitanju kriza najpre se spašava ili izgrađuje država/nacija i razvija ekonomija.

Daj da te bolje razumem: ovo se odnosi na Srbiju 2018. godine, i plediraš da Vučić i njegova moralna i intelektualna gologuzija nešto spašavaju i nešto igrađuju, a da mi, ova šaka jada čobanabudala treba da ćutimo i strpimo se dok oni zemlju ne spasu do temelja?
To govoriš?



Ne treba ćutati.

A ni večito kukumavčiti.
Okrivljavati druge (krezube)

Nego racionalno i kritički ..... realno sagledati situaciju.
Lokalno / regionalno / globalno .

Da te ne upućujem na SWOT analizu....

I iako nisam fan Braje, upućujem na njega.

On kapira - politiku.


freehand freehand 01:09 14.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

У сваком случају, ово је превише лично и озбиљно, пре за разговор лицем у лице него овде...

U svakom slučaju ja vrlo pažljivo merim šta ću od ličnih stvari, kad i kako ovde izneti.
Tako da se oko toga ne ženiraš previše, svakako nećemo o mojim porodičnim stvarima. REč je o tome da ovo društvo svakoga dana kopa ssve dublju rupu i u nju dosipa vode da bi i glib bio što lepljiviji i da se iz te rupe, preživi li bez davljenja, što teže iščupa.
Ono što ovde imamo na delu je opšta devastacija, a šanse da se pojavi i proširi državno nasilje u svojim najbrutalnijim oblicima raste svakim danom.
To nije nešto što treba čekati. Pranje sudova u nekom alpskom hotelu opcija je sa neuporedivo više dostojanstva od sumornog očekivanja da te na ulici neko umlati jer si srao po blogu i pre dve godine sa vrata oterao skupljače kapilarnih glasova.
tasadebeli tasadebeli 01:17 14.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

eloy

Krkar je bar imao muda da ode sa bloga - za tebe nisam siguran.



Нисам ја баш тако сигуран да је Кркар икада отишао са овог Блога...






freehand freehand 01:21 14.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

I iako nisam fan Braje, upućujem na njega.

On kapira - politiku.


Važi, držite se. S tim što ti, sem što lupetaš još i učitavaš.
Ja nikad nisam pomenuoo "krezube". Pominjem procenat lobotoimiranih koji danas jurišaju na Karlobag, popodne pale Jarinje, u toku noći se dive mudrosti politike koja je za Evropu, ujutro kliču Vučiću koji brani Kosovo a popodne otvorenih usta slušaju Slinu, Vulina i Đukelu koji im objašnjavaju kako je Vučić pobedio priznavši Kosovo.
Moj poremećžaj ide dotle da ne da nisam u stanju da se divim tom mentalitetu nego sam spreman da te i takve podelim na dve grupe: bolide i pokvarenjake, s tim što ima i mnogo hibridnih među njima.
Sad, ako neka nežna kvazipatriotska duša zadrhti nad ovim besprimernim napadom na narod - jebiga, šta ću joj ja.
tasadebeli tasadebeli 01:23 14.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

freehand

U svakom slučaju ja vrlo pažljivo merim šta ću od ličnih stvari, kad i kako ovde izneti.



Ма окет, то се подразумева.

Него... То је некако лична одлука сваког од нас као што већ негде на овом посту рекох.

А Блог ми не делује баш као простор на којем се износе личне одлуке.

Мислим, оне заиста личне одлуке. Не као она моја зајебанција о учлањивању у СНС/СПС.

Није важно, занемари... Као да ти нисам ни написао онај претходни коментар.
martin_krpan martin_krpan 09:24 14.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

michiganac
tasadebeli
Не може се говорити о менталитету групе (народа, свеједно), а да то није скуп најобичнијих предрасуда и стереотипова који ничему не воде, него више говоре о ономе који користи сасвим озбиљно такве изразе као што је менталитет читавог једног народа да би нешто доказивао.




“Dugotrajno robovanje i rđava uprava mogu toliko zbuniti i unakaziti shvatanje jednog naroda da zdrav razum i prav sud njemu otančaju i oslabe, da se potpuno izvitopere. Takav poremećen narod ne može više da razlikuje ne samo dobro od zla, nego i svoju sopstvenu korist od očigledne štete.”
...
...
...
“Zašto balkanske zemlje ne mogu da uđu u krug prosvećenog sveta, čak ni preko svojih najboljih i najdarovitijih predstavnika? Odgovor nije jednostavan. Ali čini mi se da je jedan od razloga odsustvo poštovanja čoveka, njegovog punog dostojanstva i pune unutarnje slobode, i to bezuslovnog i doslednog poštovanja. To je naša velika slabost i u tom pogledu svi mi često i nesvesno grešimo.
Tu školu nismo još prošli ni taj nauk potpuno izučili. Taj nedostatak mi svuda nosimo sa sobom kao neki istočni greh našeg porekla i pečat manje vrednosti koji se ne da sakriti. O tome bi trebalo govoriti i na tome raditi.”



Dakle, rekao bih da i ti i Martin u ovom slucaju prilicno masite metu.


Ali da se ipak vise usredsredimo samo na slucaj (mindseta) danasnje Srbije - jednog pregolemog Фucked up! - kompleksa nebrojeno dijagnoza. Jedino sto nisam najsigurniji koju odrednicu bih uzeo kao 'noseci stub' na koji su nakacene ostale:

1 - sizofreni bipol. poremecaj (Milosevi vs. K-djordjevi, ČvsP, 'Cigani' vs 'Grobari', 'prva' vs. 'druga' Srbija, ili Putinofili vs. oni drugi, i obrnuto...)

2 - ili mozda prije autizam (izostanak socijalne interakcije i komunikacije - prevashodno izmedju jedinki ovog tzv. "drustva" kao takvog, a onda i bazicnog nesporazuma sa uredjenim civiliz. drustvima. Ograničeni i ponavljajući obrasci ponašanja - npr. vidi opet pod tackom 1).

...

..pa sve do "izvedenica": mazohizma/autodestrukcije, paranoje, depresije.. i inih fobija.






Z.Dj.-pojava jeste bila penicilin&luč u ovom turobnom, nesagledivom tunelu suzene svijesti.


Dobar komentar Michiganac.

A Đinđić je takođe rekao nešto slično poput:

Ja sam pragmatičan čovjek. Meni je Komunizam, Kapitalizam, Royalizam,... ideološki sve to isto. Meni je bitno da Srbija postane moderna i ekonomski uspješna zemlja
.

I to bi trebalo da i Četnicima, Partizanima, Delijama, Grobarima, Ciganima, Šiptarima, penzionerima... bude najbitnija stvar. To društvu treba. Da se oslobodi ideologije i mržnje i da krene da živi bolje, a to se već dugo ne dešava. Kako to prevazići?



predatortz predatortz 09:36 14.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

Ja sam pragmatičan čovjek. Meni je Komunizam, Kapitalizam, Royalizam,... ideološki sve to isto. Meni je bitno da Srbija postane moderna i ekonomski uspješna zemlja.


Ova mudrost zvuči ovako:

Dorsi, Stonsi, Ceca, Džej, Mimi Mercedes... meni je sve to isto, samo tebra da ima kinte i džuskamo na bilo kakvu ziku.
anonymous anonymous 09:38 14.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

martin_krpan


I to bi trebalo da i Četnicima, Partizanima, Delijama, Grobarima, Ciganima, Šiptarima, penzionerima... bude najbitnija stvar. To društvu treba. Da se oslobodi ideologije i mržnje i da krene da živi bolje, a to se već dugo ne dešava. Kako to prevazići?



Nije li Vučić najdosledniji nastavljač Đinđićevog pragmatičnog pristupa politici ?
martin_krpan martin_krpan 09:45 14.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

predatortz
Ja sam pragmatičan čovjek. Meni je Komunizam, Kapitalizam, Royalizam,... ideološki sve to isto. Meni je bitno da Srbija postane moderna i ekonomski uspješna zemlja.


Ova mudrost zvuči ovako:

Dorsi, Stonsi, Ceca, Džej, Mimi Mercedes... meni je sve to isto, samo tebra da ima kinte i džuskamo na bilo kakvu ziku.


Meni je to OK. Pogotovo ako znamo da je prvi scenario organizacije žurke samo sa muzikom Dorsa a onda samo sa muzikom Mimi Mercedes uzrokovao velikom masovnom tučom posjetioca i lomljenjem inventara, onda mislim da sumnje "Koja je žurka bolja", ne bi smjelo biti.
martin_krpan martin_krpan 09:47 14.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

anonymous
martin_krpan


I to bi trebalo da i Četnicima, Partizanima, Delijama, Grobarima, Ciganima, Šiptarima, penzionerima... bude najbitnija stvar. To društvu treba. Da se oslobodi ideologije i mržnje i da krene da živi bolje, a to se već dugo ne dešava. Kako to prevazići?



Nije li Vučić najdosledniji nastavljač Đinđićevog pragmatičnog pristupa politici ?


Ako Vučić uvede Srbiju u EU? Ako Srbija za vrijeme njegove vladavine uđe u EU, onda će za mene Vučić biti jedan od najvećih i najmudrijih vladara u istoriji Srbije.
predatortz predatortz 09:49 14.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

martin_krpan
predatortz
Ja sam pragmatičan čovjek. Meni je Komunizam, Kapitalizam, Royalizam,... ideološki sve to isto. Meni je bitno da Srbija postane moderna i ekonomski uspješna zemlja.


Ova mudrost zvuči ovako:

Dorsi, Stonsi, Ceca, Džej, Mimi Mercedes... meni je sve to isto, samo tebra da ima kinte i džuskamo na bilo kakvu ziku.


Meni je to OK. Pogotovo ako znamo da je prvi scenario organizacije žurke samo sa muzikom Dorsa a onda samo sa muzikom Mimi Mercedes uzrokovao velikom masovnom tučom posjetioca i lomljenjem inventara, onda mislim da sumnje "Koja je žurka bolja", ne bi smjelo biti.


Meni ovo liči na nemanje stava i verujem da si loše parafrazirao.
martin_krpan martin_krpan 09:56 14.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

predatortz
martin_krpan
predatortz
Ja sam pragmatičan čovjek. Meni je Komunizam, Kapitalizam, Royalizam,... ideološki sve to isto. Meni je bitno da Srbija postane moderna i ekonomski uspješna zemlja.


Ova mudrost zvuči ovako:

Dorsi, Stonsi, Ceca, Džej, Mimi Mercedes... meni je sve to isto, samo tebra da ima kinte i džuskamo na bilo kakvu ziku.


Meni je to OK. Pogotovo ako znamo da je prvi scenario organizacije žurke samo sa muzikom Dorsa a onda samo sa muzikom Mimi Mercedes uzrokovao velikom masovnom tučom posjetioca i lomljenjem inventara, onda mislim da sumnje "Koja je žurka bolja", ne bi smjelo biti.


Meni ovo liči na nemanje stava i verujem da si loše parafrazirao.



E jebiga Predatorz. Svi imaju stav. Ne kažem ja da ne treba imati stav ali ako jak stav znači da ishodi nisu dobri a da mekaniji stav donosi bolje ishode, ja bi uzeo mekaniji stav. Problem je samo ako faktorima nisu bitni ishodi. Ako ishodi nisu bitni (ishodi su jedino i bitni) onda je lijek psihijatar da procijeni nivo infantilnosti i (kolektivnog) Petar Pan sindroma.

P.S. Neka kaže Stefan Hauzer koja je žurka bolja?
freehand freehand 10:01 14.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

anonymous
martin_krpan


I to bi trebalo da i Četnicima, Partizanima, Delijama, Grobarima, Ciganima, Šiptarima, penzionerima... bude najbitnija stvar. To društvu treba. Da se oslobodi ideologije i mržnje i da krene da živi bolje, a to se već dugo ne dešava. Kako to prevazići?



Nije li Vučić najdosledniji nastavljač Đinđićevog pragmatičnog pristupa politici ?

Jeste, ako si politički i etički beskičmenjak kao što je Vučić.
Za razliku od Đinđića koji je pragmatičar bio u smislu ostvarivanja ideja i političkih ciljeva, nikako po gaženju ili čak nepostojanju bilo kakvog habitusa, političkih, društvenih i etičkih vrednosti i normi.
Đinđićev je cilj bila bolja SRbija, Vučićev je cilj samo jedan: vlast, bez ograničenja.
Ako Vučić uvede Srbiju u EU? Ako Srbija za vrijeme njegove vladavine uđe u EU, onda će za mene Vučić biti jedan od najvećih i najmudrijih vladara u istoriji Srbije.

EU u koju Vučić uvodi Srbiju nije EU u koju Srbija treba da uđe. Ni kao politička ni kao zajednica država čije se zajedništvo temelji na zajedničkim idejama i vrednostima u organizaciji društva.
A to što će (60%, a 100% da neće) Vučić, kao, uvesti u EU biće razvalina u svakom mnogućem smislu.
predatortz predatortz 10:03 14.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

E jebiga Predatorz. Svi imaju stav.


Naravno da svi imaju stav.

Samo, teško je poverovati u to da je stav jednog doktora filozofije da su komunizam, monarhizam i kapitalizam isto.

Ili si loše parafrazirao neku Đinđićevu izjavu, ili pokušavaš neke svoje teze da proturiš kao njegove.

I jedno i drugo je relativno čest slučaj, pa kada slušaš neke ljude kako "citiraju" Đinđića stekneš utisak da je čovek bio kompletan idiot. A nije, čovek je bio široko obrazovan.

freehand freehand 10:04 14.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

Ako ishodi nisu bitni (ishodi su jedino i bitni)

Ovo obično zovu makijavelizmom, i nikad nema baš dobru konotaciju.
jesi li,možda, pogledao skupštinsko zasedanje poslednjih nekoliko dana? Ili čestitku ženama ministra Đorđevića?
TO treba da uđe u EU i to će EU da pšrimi?
tasadebeli tasadebeli 10:30 14.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

martin_krpan
anonymous
martin_krpan


I to bi trebalo da i Četnicima, Partizanima, Delijama, Grobarima, Ciganima, Šiptarima, penzionerima... bude najbitnija stvar. To društvu treba. Da se oslobodi ideologije i mržnje i da krene da živi bolje, a to se već dugo ne dešava. Kako to prevazići?



Nije li Vučić najdosledniji nastavljač Đinđićevog pragmatičnog pristupa politici ?


Ako Vučić uvede Srbiju u EU? Ako Srbija za vrijeme njegove vladavine uđe u EU, onda će za mene Vučić biti jedan od najvećih i najmudrijih vladara u istoriji Srbije.



ОК.

Ја ћу на рефрендуму гласати против уласка у ЕУ.

Ако референдума уопште и буде... Ако га буде...

Сумњам у то.

Србији и њеним грађанима ионако већ сто година не дозвољавају да се сами изјасне о својој судбини опструирајући слободну вољу грађана преко разних назови избора, намештених избора, ћоравих кутија, владарских одлука са немуштим објашњењима и слично.

Вазда овом народу рецепте преписују неки "лекари" којима баш и није много стало до те Србије.

Па не видим да ће са тим "изјашњавањем" грађана Србије о уласку у ЕУ бити нешто другачије него када се газило преко воље грађана Србије у стварању Краљевине СХС, избору између републике и монархије, гласању за разне домаће гувернере Србије који по своје задатке трче у стране амбасаде и слично.

Исто ће бити и са тим избором око уласка у ЕУ.

Ако га буде... Мислим, референдума.

Исто важи и за промену важећег Устава Србије.

Тако да у тој ситуацији није уопште битно како се зове онај који опструира слободну вољу грађана да би "постао највећи".

Што се мене тиче, може и Паја Патак.

Говно је говно какво год име му ми давали.
niccolo niccolo 10:36 14.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

Србији и њеним грађанима ионако већ сто година не дозвољавају да се сами изјасне о својој судбини

Daju im priliku na svakim izborima i oni gotovo svaki put toliko dobro izaberu da je bolje da im se više i ne daje prilika da se izjasne...
martin_krpan martin_krpan 10:40 14.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

predatortz
E jebiga Predatorz. Svi imaju stav.


Naravno da svi imaju stav.

Samo, teško je poverovati u to da je stav jednog doktora filozofije da su komunizam, monarhizam i kapitalizam isto.

Ili si loše parafrazirao neku Đinđićevu izjavu, ili pokušavaš neke svoje teze da proturiš kao njegove.

I jedno i drugo je relativno čest slučaj, pa kada slušaš neke ljude kako "citiraju" Đinđića stekneš utisak da je čovek bio kompletan idiot. A nije, čovek je bio široko obrazovan.



Na 20:47 o volu na Palama i pragmatizmu. Ima još, naćeš.



freehand freehand 10:47 14.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

Србији и њеним грађанима ионако већ сто година не дозвољавају да се сами изјасне о својој судбини опструирајући слободну вољу грађана преко разних назови избора, намештених избора, ћоравих кутија, владарских одлука са немуштим објашњењима и слично.

Тако да у тој ситуацији није уопште битно како се зове онај који опструира слободну вољу грађана да би "постао највећи".

Ne mogu baš da ispratim tok misli: dođem dotle da ništa ne valja - ni republika, ni monarhija, ni izbori, ni diktature, ni ustavi ni dekreti, ni referendumi ni narđenja - al nikako da skapiram šta valja i kako se to izražava slobodna volja građana a da zadovolji tvoje visoke standarde?
Ti si u Srbiji, makar da ništa drugo nije urađeno (a jeste, nemerljivo velike stvari) od 2000. do 2012. imao fer i slobodne izbore.
A opet, ni to ne valja?
maksa83 maksa83 10:51 14.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

, гласању за разне домаће гувернере Србије који по своје задатке трче у стране амбасаде и слично.

Je l' sve ambasade ono što se kaže principijelno i generalno ili postoji skup okej ambasada i ne okej ambasada?

Edit: upravo sam shvatio i da su "strane ambasade" pleonazam - na sopstvenoj teritoriji nemaš svoju ambasadu.
freehand freehand 10:56 14.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

martin_krpan
predatortz
E jebiga Predatorz. Svi imaju stav.


Naravno da svi imaju stav.

Samo, teško je poverovati u to da je stav jednog doktora filozofije da su komunizam, monarhizam i kapitalizam isto.

Ili si loše parafrazirao neku Đinđićevu izjavu, ili pokušavaš neke svoje teze da proturiš kao njegove.

I jedno i drugo je relativno čest slučaj, pa kada slušaš neke ljude kako "citiraju" Đinđića stekneš utisak da je čovek bio kompletan idiot. A nije, čovek je bio široko obrazovan.



Na 20:47 o volu na Palama i pragmatizmu. Ima još, naćeš.




Nemoj da Angie vidi ovo, može da joj pozli.
blogovatelj blogovatelj 11:08 14.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

Je l' sve ambasade ono što se kaže principijelno i generalno ili postoji skup okej ambasada i ne okej ambasada?


Ovo je pitanje svih pitanja. Prvosrbijanci Omega tipa ne smatraju sebe prodanim dušama jer im je Putin u srcu i gulag na umu. A jesu najveća opasnost po Srbiju i izdajnici su prve klase.
maksa83 maksa83 11:30 14.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

Ovo je pitanje svih pitanja. Prvosrbijanci Omega tipa ne smatraju sebe prodanim dušama jer im je Putin u srcu i gulag na umu. A jesu najveća opasnost po Srbiju i izdajnici su prve klase.

Ma dobro omega je pošten do srži, on ne jebe demokratiju i te gluposti nego da se resetujemo na Dušanovo Carstvo v2.0 Pro Enterprise i sve što uz to ide, doduše sa tuđim Carem pošto je to v2.0 Pro Enterprise tj. veće i bolje i jače carstvo. Sa druge strane imaš državotvorne savremene borce protiv ambasada, ali nije utvrđeno još uvek da li im smetaju baš sve ambasade ili ima i dobrih i loših ambasada pa u skladu sa tim ići po mišljenje u dobre ambasade a loše ogaraviti kada se neko malo uzbudi...
apostata apostata 14:06 14.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

martin_krpan


(...)

A Đinđić je takođe rekao nešto slično poput:

Ja sam pragmatičan čovjek. Meni je Komunizam, Kapitalizam, Royalizam,... ideološki sve to isto. Meni je bitno da Srbija postane moderna i ekonomski uspješna zemlja
.

(...)


Ovo me podsjeti na ono Musolinijevo:

“Mi fašisti smo uvek izražavali svoju potpunu nezainteresovanost za sve teorije... mi fašisti imali smo hrabrosti da odbacimo sve tradicionalne političke teorije i mi smo i aristokrati i demokrati, i revolucionari i reakcionari, i proleteri i antiproleteri, i pacifisti i antipacifisti. Dovoljno je imati jednu fiksnu tačku: naciju. Ostalo je očigledno....”.
maksa83 maksa83 14:09 14.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

Dovoljno je imati jednu fiksnu tačku: naciju. Ostalo je očigledno....”.

Moraš priznati i da postoji i ogromna razlika, Đinđić je u fokus stavljao pojedinca kao najbitnijeg, a Musolini naciju.
c_h.arlie c_h.arlie 14:18 14.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

martin_krpan
predatortz
martin_krpan
predatortz
Ja sam pragmatičan čovjek. Meni je Komunizam, Kapitalizam, Royalizam,... ideološki sve to isto. Meni je bitno da Srbija postane moderna i ekonomski uspješna zemlja.


Ova mudrost zvuči ovako:

Dorsi, Stonsi, Ceca, Džej, Mimi Mercedes... meni je sve to isto, samo tebra da ima kinte i džuskamo na bilo kakvu ziku.


Meni je to OK. Pogotovo ako znamo da je prvi scenario organizacije žurke samo sa muzikom Dorsa a onda samo sa muzikom Mimi Mercedes uzrokovao velikom masovnom tučom posjetioca i lomljenjem inventara, onda mislim da sumnje "Koja je žurka bolja", ne bi smjelo biti.


Meni ovo liči na nemanje stava i verujem da si loše parafrazirao.



E jebiga Predatorz. Svi imaju stav. Ne kažem ja da ne treba imati stav ali ako jak stav znači da ishodi nisu dobri a da mekaniji stav donosi bolje ishode, ja bi uzeo mekaniji stav. Problem je samo ako faktorima nisu bitni ishodi. Ako ishodi nisu bitni (ishodi su jedino i bitni) onda je lijek psihijatar da procijeni nivo infantilnosti i (kolektivnog) Petar Pan sindroma.

P.S. Neka kaže Stefan Hauzer koja je žurka bolja?

Nisam Stefan, no meni ne prija niti jedna od ponuđenih žurki ... ja predlažem AC DC i Rolling Stonese.
apostata apostata 15:40 14.03.2018

Re: Sta bi rekli o Ivi?

maksa83
Dovoljno je imati jednu fiksnu tačku: naciju. Ostalo je očigledno....”.

Moraš priznati i da postoji i ogromna razlika, Đinđić je u fokus stavljao pojedinca kao najbitnijeg, a Musolini naciju.

Da stavljao je, ali u onom njegovom citatu tog pojedinca nema.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana