Društvo

Hipokrizija

niccolo RSS / 10.04.2018. u 21:07

Čujem da će nastavnica koja je pokazala inicijativu i povela đake u Amsterdam da bude kažnjena od strane Ministarstva prosvete. Zato što program podrazumeva i obilazak Ulice crvenih fenjera.

Ova vest nam je došla od Ministra na dan na koji su najtiražnije dnevne novine objavile fotografije neka dva čovekolika oblika života kako se jebu u direktnom prenosu jednog od mnogobrojnih rijalitija na našim televizijama.

 

Da preciziramo, učenici koji su ostali u Srbiji su mogli prvo na televiziji da gledaju jebavanje, a za slučaj da su to slučajno propustili, imaju fotke u novinama. A problem je u turističkom obilasku Amsterdama, u kome barem navuku zavese dok je work in progress.
 
 
Pretpostavljam da je razlika u tome što su ovo naše kurve, a ne neke tamo zapadne...

 



Komentari (510)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

narcis narcis 17:35 11.04.2018

Re: ***

dragosevacsutra
i , u moje doba nisi mogo da vidiš malodobnika da šeta tim kvartom , a ni turisti niszu vodili decu.

inače, čisto da vas obavestim, u svakom , skor nisam baš bio u svakom, holandskom gradu ima ulica sa crvenim fenjerom. i rade nopstop.


a sta si ti radio tamo pa to tako dobro znas?


a što tebe boli ... šta sam ja radio bilo gde?
dragosevacsutra dragosevacsutra 18:10 11.04.2018

Re: ***

a što tebe boli ... šta sam ja radio bilo gde?


nista mene ne boli, veruj mi, nego si ti ocigledno jako dobro obavesten o situaciji u tim kvartovima pa samo da proverim da li prenosis saznjanja iz prve ruke...



narcis narcis 18:11 11.04.2018

Re: ***

dragosevacsutra
a što tebe boli ... šta sam ja radio bilo gde?


nista mene ne boli, veruj mi, nego si ti ocigledno jako dobro obavesten o situaciji u tim kvartovima pa samo da proverim da li prenosis saznjanja iz prve ruke...




da iz prve ruke
narcis narcis 18:12 11.04.2018

Re: ***

narcis
dragosevacsutra
a što tebe boli ... šta sam ja radio bilo gde?


nista mene ne boli, veruj mi, nego si ti ocigledno jako dobro obavesten o situaciji u tim kvartovima pa samo da proverim da li prenosis saznjanja iz prve ruke...




da iz prve ruke

edit
eto da ti učinom, najmanji vremenski period u kom sam bio je tri meseca, svaki drugi piut je bilo mnogo duže. mislim u holandijune na kanale.
dragosevacsutra dragosevacsutra 18:16 11.04.2018

Re: Zdravo

jer deluješ kao neko ko veruje da ima ne znam kakvo tajno znanje, a u stvari svi znaju isto što i on.


mozda i ima ko zna kakva tajna saznanja sta se desava kad se udje u unutrasnjost objekata, kad je tako dobro obavesten

dragosevacsutra dragosevacsutra 18:17 11.04.2018

Re: Zdravo

ozbiljno, znaš , lično ne iz priče.


car



on pita da li zna licno

narcis narcis 18:19 11.04.2018

Re: Zdravo

dragosevacsutra
jer deluješ kao neko ko veruje da ima ne znam kakvo tajno znanje, a u stvari svi znaju isto što i on.


mozda i ima ko zna kakva tajna saznanja sta se desava kad se udje u unutrasnjost objekata, kad je tako dobro obavesten


baš smešno, al si me zajebo ko papir ...
dragosevacsutra dragosevacsutra 18:19 11.04.2018

Re: ***

eto da ti učinom, najmanji vremenski period u kom sam bio je tri meseca, svaki drugi piut je bilo mnogo duže.


da iz prve ruke



koji si ti car - ja sam mislio da se tamo ide na pola sata, sat - a ti ni manje ni vise nego tri meseca. minimum.




narcis narcis 18:24 11.04.2018

Re: ***

dragosevacsutra
eto da ti učinom, najmanji vremenski period u kom sam bio je tri meseca, svaki drugi piut je bilo mnogo duže.


da iz prve ruke



koji si ti car - ja sam mislio da se tamo ide na pola sata, sat - a ti ni manje ni vise nego tri meseca. minimum.





pa kažem ja da si glup pa ne umeš da pročitaš edit, št pokušavaš da pokažeš koliko imaš primitivnu svest, ne moraš svi to na blogu su odavno shvatili.
dragosevacsutra dragosevacsutra 18:36 11.04.2018

Re: Zdravo

Da, gavrilo, to je potpuno normalno. Zove se još demokratija i prava i slobode građana.


i nije bas Niccolo - sad i ti seres. Jel bi tebi bilo normalno da recimo ti zakljucujes neki ugovor sa klijentom u svoje ili tudje ime a bez znanja kancelarije/firme u kojoj radis (naravno ako nisi samostalan advokat).

jel bese postoji danas u zakonu nesto kao klauzula zabrane konkurencije?
ona ne spada u demokratiju prava i slobodu gradjana?

e sad zamisli to isto kad je u pitanju javna institucija i njeni korisnici - odnos skole i ucenika.

blogovatelj blogovatelj 19:22 11.04.2018

Re: Zdravo

gedza.73




Što bi ja vol'o kad mi meni Anđa ovako nekad poslala srce.
myredneckself myredneckself 20:09 11.04.2018

Re: Zdravo

sweet64
Ne znam što mi pada na pamet devedezdeveta, pomračenje sunca i spuštene roletne.

Ma, ovde se ni na samom kraju 2017. medijsko naplašivanje ljudi informacijama o nebeskim događanjima nimalo nije promenilo.

Ovde tzv. mediji i dalje savetuju ljudima da na zimski solsticij 2017. godine ne izlaze iz kuće, jer će biti najmračniji dan u godini, jer astrolozi kažu da se poravnavaju Sunce i Saturn, jer je Merkur retrogradan, jer su se sklopile još neke čudne konstelacije na nebu što ima izuzetno negativne posledice... (kaže njihov izvor, neki astrolog Niel Spencer.)
Pa, ima li kraja ludilu?

link
narcis narcis 20:13 11.04.2018

Re: Zdravo

Pa, ima li kraja ludilu?

nema
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:24 11.04.2018

Re: Zdravo

jer je Merkur retrogradan


E ako je tako....
myredneckself myredneckself 21:01 11.04.2018

Re: Zdravo

hoochie coochie man
jer je Merkur retrogradan


E ako je tako....



E onda, evo ti raspored,

dolazak retrogradnog Merkura (2018.) - od 22. marta do 15. aprila, od 26. jula do 19. avgusta i od 16. novembra do 6. decembra.


Huči, pošto ja ne znam da objasnim šta znači retrogradan, astrološki, evo ti još linka, da vidiš kakve te/nas turbulencije čekaju.
myredneckself myredneckself 21:05 11.04.2018

Re: Zdravo

narcis
Pa, ima li kraja ludilu?

nema

Pa, kako si tako mrtavladan, Dragče? Ja se pojedoh...


dragosevacsutra dragosevacsutra 21:53 11.04.2018

Re: Zdravo

to sto si napisao je funkcionalna nepismenost, jer ne odgovara cinjenicama, za koje bi ti, po difolutu,


sta je to difolut?


niccolo niccolo 21:58 11.04.2018

Re: Zdravo

e sad zamisli to isto kad je u pitanju javna institucija i njeni korisnici - odnos skole i ucenika.

Ne razumem na koji način ovde vidiš vezu sa zabranom konkurencije? Niko nije maznuo ekskurziju školi ispred nosa, svakako će se ekskurzija održati (ili se već održala, kako god). Ovo je dodatna aktivnost, van škole, u slobodno vreme nastavnice i učenika. Što spada u ljudska prava i slobode...
aureus aureus 22:07 11.04.2018

Re: ***

narcis
najmanji vremenski period u kom sam bio je tri meseca, svaki drugi piut je bilo mnogo duže. mislim u holandijune na kanale.

Kad sam na prošlom blogu uzviknuo "Čuvajmo Narcisa, čuvajmo Holandiju", pojma nisam imao da je bio u Holandiji.

Dakle, još jednom:
Čuvajmo Holandiju!



- I Narcisa!
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:10 11.04.2018

Re: Zdravo

Ne razumem na koji način ovde vidiš vezu sa zabranom konkurencije? Niko nije maznuo ekskurziju školi ispred nosa, svakako će se ekskurzija održati (ili se već održala, kako god). Ovo je dodatna aktivnost, van škole, u slobodno vreme nastavnice i učenika. Što spada u ljudska prava i slobode...


uf ok, kucao u brzini prethodni komentar. nisam ni mislio da postavim vezu/analogiju koja bi bila na istom nivou.

naravno da je neuporedivo - htedoh da kazem ako u privatnom sektoru nije dozvoljeno sklapati privatne dilove bez znanja maticne firme, kako onda uopste mozes da pomislis da tako nesto moze da bude dozvoljeno u javnom sektoru? gde bi takav prekrsaj morao da bude visestruko kaznjiviji nego u privatnom.

u organizaciji u kojoj radim (javni sektor) su privatni dilovi bez saglasnosti firme naravno najstorze zabranjeni i kazna je otkaz, a ako se dokaze da je u pitanju sticanje materijalne koristi na primer naplacivanjem privatnih usluga klijentima predvidjena je obaveza organizacije da konkretni slucaj referise nadleznim organima radi moguceg pokretanja krivicnog postupka.

anonymous anonymous 05:03 12.04.2018

Re: ***

aureus
narcis
najmanji vremenski period u kom sam bio je tri meseca, svaki drugi piut je bilo mnogo duže. mislim u holandijune na kanale.

Kad sam na prošlom blogu uzviknuo "Čuvajmo Narcisa, čuvajmo Holandiju", pojma nisam imao da je bio u Holandiji.

Dakle, još jednom:
Čuvajmo Holandiju!

- I Narcisa!


Bolje je reći - Čuvajmo Evropu.

....onu i sa fenjerima.

Pa , kome se svidi svidi ....a kome ne ....

U svakom slučaju ....to je to.
aureus aureus 12:09 12.04.2018

Re: ***

anonymous

Bolje je reći - Čuvajmo Evropu.

....onu i sa fenjerima.

Pa , kome se svidi svidi ....a kome ne ....

U svakom slučaju ....to je to.

Pa da. Čuvajmo Evropu. Naročito zbog toga što je Holandija u njoj.

Nisam, doduše, siguran da su ulice crvenih fenjera dobar izbor da bi se u njih vodili četrnaestogodišnji mladunci jer objektivno, kad vide ovo dole na slici, ko zna šta sve može da im padne na pamet.



- Joj!
- Šta joj?
- Telefon. Ovakav sam predlagao mojima da mi kupe, ali neće. A baš bih voleo...
- I ja. Mada ne vidim najbolje koji je model. Malo da priđemo...
(Prilaze.)
- Joj!
- Šta je?
- Tetovaža na stomaku. Pogledaj joj tetovažu.
- (Drugarica) Ja sam ubedila kevu da uradim jednu na stomaku ovo leto.
- Oh!
- Šta oh?
aureus aureus 12:19 12.04.2018

Re: ***

anonymous

Bolje je reći - Čuvajmo Evropu.

....onu i sa fenjerima.

Fenjera imaš i na dalekom istoku, a pošto si ti ljubitelj egzotike, pretpostavljam da bi rado sačuvao Bangkok, pogotovo sad kad je najprivlačniji grad za strane turiste i jedan od dva-tri najposjećenija grada u svijetu (Forbes).

Posebno su privlačne noći u Bangkoku.



Glasine kažu da tamo četrnaestogodišnji dječaci ne posjećuju bordele nego da rade u njima.
angie01 angie01 22:54 10.04.2018

ju, ju, ju,....

visokomorani ministar prosvete, koji je u fotelju seo iako pojma nema o tome sta mu je posao, samo zato sto je clan sns-a,. a pri tome ima prvatan biznis, koji je u sukobu interesa, sa drzavnim poslom koji je prihvatio, jer se radi o privatnoj skoli...

prvo- ulica crvenih fenjera u Amsterdamu je citav distrikt u kome se nalaze i restorani, kafici, pozorista i koji je jedan od turistickih atrakcija ovog grada, uljucen u sve itinerere obilaska, prilikom kojeg ti ne vidis nista sto bi uticalo na izazivanje "bola u dusi" u bilo kom obliku. Zahvaljujuci drzavnoj regulativi, ovo je potpuno bezbedna i cista zona, puna turista.... ne znam da l bilo ko ode u Pariz npr turisticki, i u obilsaku grada nece da ode na Pigal, koji je ito tako atrakcija grada.

drugo- ekskurzija nije bila zvanicna- po skolskom planu, nego dogovorena sa roditeljima, koji su isto bili na tom putu ( ne znam da l svi, ili samo neki),...i pri tome bi ministar trebalo da zna, da i one zvanicen ekskurzije odobrava savet roditelja, iako po skoro svim skolama tom savetu podmecu od strane direktora vec dogovorena putovanja.

( sva na kojima su bila moja deca su bila teske improvizacije i prevare u smislu otimacine love, a bez kompletnog ugodjaja u raznim pravcima, za sta se moze traziti od organizatora povracaj para, ali to niko od roditelja ne cini, da se ne zamera skoli...)

isto me zanima, kako do sada nije resen probelem bahatog rektora i kupovina diploma u Kragujevcu, npr...da ne nabrajam beskrajni spiska ogromnih propusta i problema skolstvu, nego je sada izmisljen problem na ovaj nacin,...ne znam, svaki put kada cujem sarcevica da nesto komentarise, imam nedvojben utisak da je arogantna neznalica,

malo sam pratila raspravu o zakonu o udzbenicima- i to je u kompletu totalni promasaj- poslanici sa sve ministrom na celu uopste ne kapiraju tu problematiku i sve svode( zbog velikih tiraza i zarade) -doduse prilicno nespretno upakovano, za nekog ko se razume, na verzuju da vidimo ko ce da ugrabi plen...svojevremeno su o tome na ovom blogu diskutovali- jednako neupuceno, ali zato sa blesavim resenjima, goca comic i radule.

krugolina se zhvalila ministru,sto ministar razume da nije bitna diploma-jer je to samo papir, koji moze da se kupi, nego je bitno ono sto neko zna:)))))
narcis narcis 22:57 10.04.2018

Re: ju, ju, ju,....

super evo i ti misliš da je to mesto za četrnaestogodišnjake.
i ti misliš da ti isti četrnestogodišnjaci treba da sede u restoranima sa pogledom na javne kuće i prozore u kojim ase de kurve, pa što se onda buniš protiv pinka?
šta ond a pink radi loše ?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:00 10.04.2018

Re: ju, ju, ju,....

i ti misliš da ti isti četrnestogodišnjaci treba da sede u restoranima sa pogledom na javne kuće


A jel ti misliš da četrnaestogodišnajcima treba zabraniti da prolaze tom ulicom?
angie01 angie01 23:05 10.04.2018

Re: ju, ju, ju,....

oni su, Dragoljube, prosli kroz ulicu i nisu nista tu radili- je l kapiras da je to deo turisticke marsrute i nista vise.
narcis narcis 23:22 10.04.2018

Re: ju, ju, ju,....

hoochie coochie man
i ti misliš da ti isti četrnestogodišnjaci treba da sede u restoranima sa pogledom na javne kuće


A jel ti misliš da četrnaestogodišnajcima treba zabraniti da prolaze tom ulicom?

a gde si ti to učitao.
a ti misliš da treba da se osnovci vode 17000 kilometra sa ciljem da vide javne kuće i izloge po kojima sede kurve.
i da , višđao sam holanđane kako prolaze sa decom pored sexsišopova.
odprileke na 2000 odraslih prošla bi edna takva porodica.
doduše , ja sam prilično davno biou amsterdam, par puta video šta sam video i amsterdam me u tom delu nije više interesovao.
ali ono što jesam video da holanđani tamo ne idu bez razloga, sem ako baš moraju da prođu. i nisam video nadrogirane holanđane kolo god da sam se majao po gradu, ne govorim za noćni život, a to znači posle 10-11 sati. to je drugo,
niccolo niccolo 23:30 10.04.2018

Re: ju, ju, ju,....

sa ciljem da vide javne kuće i izloge po kojima sede kurve.

Koje fantaziranje, pa to je strašno...uopšte nisu vođeni sa ciljem da vide javne kuće, već da vide Amsterdam.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:36 10.04.2018

Re: ju, ju, ju,....

a ti misliš da treba da se osnovci vode 17000 kilometra sa ciljem da vide javne kuće i izloge po kojima sede kurve.


Vidi, da ih je ta žena odvela samo u tu ulicu, da im je to bio cilj, i ja bih imao problem sa tim, ali oni su obišli par država, bili na desetinama mesta, pretpostavljam, i jedno od tih je i to čuveno amsterdamsko.
Dakle nije im to bio cilj, cilj je nešto drugo, omogućavanje deci kojima roditelji ne mogu da priušte putovanja na druge načine, da vide sveta.

Dizati dreku oko prolaska kroz tu ulicu je meni stvarno neshvatljivo.

Da li je nastavnica sklopila dil sa agencijom da njoj ostane neka kinta ili nepšto drugo ne znam, ali od toga se i ne pravi problem, pravi se od banalne stvari, koja treba kao da svedoči o nekom moralu (sednjevekovnom) a ustvari svedoči o licemerju.
angie01 angie01 23:49 10.04.2018

Re: ju, ju, ju,....

Dizati dreku oko prolaska kroz tu ulicu je meni stvarno neshvatljivo.


meni je veci blud, pornografija i nedopustivo, to sto se deci servira svakog dana na teveJu, zadruge, parovi, koji se vrte po celi dan, gde se neki likovi sumnjivog morala i jos sumnjivije vaznosti utrkuju ko ce da bude pokvareniji, bezobrazniji, ko ce vise puta da se krese pred ocima javnosti, pa se to onda reciklira po medijima, pinkovi, hepiji i ini, koji seju mrznju, huskaju, spinuju, lazu/mazu, analiziraju.... pa rad skupstine- ako to sto poslanici tamo izgovaraju nije prostitucija i to nezeljena od strane onih koji placaju, jer svinjarije koje bez blama, a za nase pare tamo plasiraju, je upravo to.

ps- huci, stvarno si me iznenadio.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:53 10.04.2018

Re: ju, ju, ju,....

ps- huci, stvarno si me iznenadio.


Jel?
Sebe nisam.
Mora da misliš da su svi srpski nacionalisti (tu me verovatno svrstavaš) negde u srednjem veku po svetonazotima :)

niccolo niccolo 23:57 10.04.2018

Re: ju, ju, ju,....

ps- huci, stvarno si me iznenadio.

Nije loš Huči. Uglavnom...
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:59 10.04.2018

Re: ju, ju, ju,....


Čuj uglavnom, nikad nije loš, samo nekad nećeš da me slušaš, a i Endži je vreme da postane nacionalist(kinj)a, bolje bismo se slagali :)
angie01 angie01 00:02 11.04.2018

Re: ju, ju, ju,....

Mora da misliš da su svi srpski nacionalisti


bolje da ne ulazimo sada u ovu raspravu:)))

...nek ostane da sam te pohavlila:).
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:04 11.04.2018

Re: ju, ju, ju,....

..nek ostane da sam te pohavlila:).


Ništa ja tu ne bi diro :)
niccolo niccolo 00:08 11.04.2018

Re: ju, ju, ju,....

samo nekad nećeš da me slušaš

Samo kad pričajući sa mnom vodiš neki drugi razgovor Ali, da ti ne ostanem dužan za ono - mislim da se tu nema šta teritorijalno spasiti (ali ne zbog ovih što tako kažu). Nego, drugi put ćemo o tome...
blogovatelj blogovatelj 19:26 11.04.2018

Re: ju, ju, ju,....

bolje da ne ulazimo sada u ovu raspravu:)))

...nek ostane da sam te pohavlila:).


Gedži srca, njemu pohvale. Počela si da se zanimaš za srpski nacionalizam.
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:12 11.04.2018

Re: ju, ju, ju,....

visokomorani ministar prosvete, koji je u fotelju seo iako pojma nema o tome sta mu je posao, samo zato sto je clan sns-a,. a pri tome ima prvatan biznis, koji je u sukobu interesa, sa drzavnim poslom koji je prihvatio, jer se radi o privatnoj skoli...


a zipa tek ovu hipokriziju - nastavnicin privatan biznis ekskurzije ne smeta?

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:22 11.04.2018

Re: ju, ju, ju,....

a zipa tek ovu hipokriziju - nastavnicin privatan biznis ekskurzije ne smeta?


Ako je biznis.
Ne potencira se njen biznis kao problem, nego ulica.

Kapiram ja tvoju ideju da možda ima razloga i za propis koji će sprečiti ovakve aranžmane, ali za sad aranžman nije u sukobu sa propisima, i to putovanje uopšte ne bi bilo tema da nije bilo šetnje prokazanom ulicom.
E ta hipokrizija zaista smeta.
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:13 11.04.2018

Re: ju, ju, ju,....

Ako je biznis.
Ne potencira se njen biznis kao problem, nego ulica.


pa daj da razgranicimo te dve stvari.

meni ulica ne smeta ni najmanje.

a tebi jel ne smeta da nastavnica u drzavnoj skoli ima privatan biznis u kojoj su joj klijenti njeni ucenici?
svarog svarog 12:41 12.04.2018

Re: ju, ju, ju,....

a tebi jel ne smeta da nastavnica u drzavnoj skoli ima privatan biznis u kojoj su joj klijenti njeni ucenici?


Što bi smetalo? Ako su dobrovoljno pristali na aranžman i jedni i drugi, u čemu je tačno problem?
(i naravno da će žena da naplati, nije blesava da se o svom trošku brine o tuđoj deci)
dragosevacsutra dragosevacsutra 13:03 12.04.2018

Re: ju, ju, ju,....

Što bi smetalo? Ako su dobrovoljno pristali na aranžman i jedni i drugi, u čemu je tačno problem?


i to sto kazes.

sta ima veze sto na primer rece andja ministar navodno privatno radi u skoli i naplacuje; sta ima veze sto hirurg iz kbca privatno operise za kintu po privatnim klinikama;

sto ne bi vaspitacica u drzavnom vrticu prodavala igracke iz radnje koju na primer drzi njen sin?

pa sto na kraju krajeva ne bi na primer i ministar osnovao privatnu turisticku agenciju i vodio klince po evropi?

ako su dobrovoljno pristali na aranzman i jedni i drugi, kazes?



rekoh vec - u firmi u kojoj radim je kazna letenje iz firme; a sasvim moguce i krivicna odgovornost ako se dokaze da je ostvarena materijalna korist zloupotrebom korisnika.

karabasbarabas karabasbarabas 17:17 12.04.2018

Re: ju, ju, ju,....

dragosevacsutra
Što bi smetalo? Ako su dobrovoljno pristali na aranžman i jedni i drugi, u čemu je tačno problem?


i to sto kazes.

sta ima veze sto na primer rece andja ministar navodno privatno radi u skoli i naplacuje; sta ima veze sto hirurg iz kbca privatno operise za kintu po privatnim klinikama;

sto ne bi vaspitacica u drzavnom vrticu prodavala igracke iz radnje koju na primer drzi njen sin?

pa sto na kraju krajeva ne bi na primer i ministar osnovao privatnu turisticku agenciju i vodio klince po evropi?

ako su dobrovoljno pristali na aranzman i jedni i drugi, kazes?



rekoh vec - u firmi u kojoj radim je kazna letenje iz firme; a sasvim moguce i krivicna odgovornost ako se dokaze da je ostvarena materijalna korist zloupotrebom korisnika.



Problem u tvojoj supljoj teoriji je u tome sto nema ko drugi da vodi klince na ekskurziju osim nje.

Danas se ekskurzije retko organizuju u skoli iz razloga koje sam vec naveo malo gore. To nije sukob interesa iz prostog razloga sto ucitelj nije u poziciji da utice ni na sta, a ministar ima.

Da postoji vec jedna ekskurzija u skoli i da ona udari kontru i vodi ih na svoju ekskurziju da bi skoli uvalila kitu, to bi bio sukob interesa.

Ta druga NE POSTOJI.

Sa druge strane, kad suvlasnik privatnog fakulteta postane ministar, tu ima shitload mogucnosti za sukob interesa (i ne sumnjam da se i ostvaruje)

Drugo je pitanje ko jos vodi klince od 13 godina na proputovanje Evropom u zemlji u kojoj je plata prosek 250evra.
dragosevacsutra dragosevacsutra 19:17 12.04.2018

Re: ju, ju, ju,....

Problem u tvojoj supljoj teoriji je u tome sto nema ko drugi da vodi klince na ekskurziju osim nje.





laku noc.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:21 12.04.2018

Re: ju, ju, ju,....

dragosevacsutra
Ako je biznis.
Ne potencira se njen biznis kao problem, nego ulica.


pa daj da razgranicimo te dve stvari.

meni ulica ne smeta ni najmanje.

a tebi jel ne smeta da nastavnica u drzavnoj skoli ima privatan biznis u kojoj su joj klijenti njeni ucenici?


Da, smeta mi, i mislim da to treba zabraniti.

To je načelno, i to zbog sprečavanja mogućnosti da se od toga stvarno napravi biznis.
Moguća je situacija da nastavnik nađe perfidan način da decu, roditelje, pritiska kako bi išla na ta putovanja, a koja bi koristila njegovom biznisu.
To treba sprečiti.

Da li postoji način da propis razdvoji biznis od plemenite pobude nastavnika, da bez meterijalnog motiva omogući svojim đacima putovanje, ne znam, ali mislim da propis, oni koji ga prave, treba da pokušaju da nađu način da te dve stvari razdvoje, tj verujem da apsolutna zabrana nastavnicima da mimo škole organizuju đacima putovanja, nije jedini mogući ili najbolji način da se zloupotrebe spreče.
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:20 12.04.2018

Re: ju, ju, ju,....

Da, smeta mi, i mislim da to treba zabraniti.




Da li postoji način da propis razdvoji biznis od plemenite pobude nastavnika, da bez meterijalnog motiva omogući svojim đacima putovanje, ne znam, ali mislim da propis, oni koji ga prave, treba da pokušaju da nađu način da te dve stvari razdvoje, tj verujem da apsolutna zabrana nastavnicima da mimo škole organizuju đacima putovanja, nije jedini mogući ili najbolji način da se zloupotrebe spreče.


postoji, i slazem se sa tobom - prilicno je jednostavan. dozvoliti nastavnicima (dok su u radnom odnosu) da organizuju privatne ekskurzije u sopstvenoj reziji.

ali pod strogo kontrolisanim uslovima koje propisuje ministarstvo - ako je u pitanju besplatni put, smestaj i dnevnica od npr 200 evra (koju naplacuju od onih koji na to pristanu - putnika, a posredstvom agencije) - onda je to to, ali ni evro manje ni evro vise.

a uz to se mora propisati i sta definise ekskurziju, i sta se tacno na ekskurziji sme (a i sta se ne sme) obilaziti.

e a kad raskinu radni odnos, onda moze slobodno i evro vise (a i da vode turiste tamo gde djake nisu smeli).
Черевићан Черевићан 00:17 11.04.2018

рецимо

navučene zavese dok je work in progress

јеб је вазда код нас... табу тема
ал' није на одмет улити сазнање ,
сексуално васпитање никад рано ние
биће деца безбеднија,последице мање
niccolo niccolo 00:18 11.04.2018

Re: рецимо

Odlična rima
kick68 kick68 01:10 11.04.2018

Na

stranu moral i hipokrizija, ali ti kvartovi su po pravilu opasni. Kad sam bla u Parizu prosetala sam Pigalom i ulicom Saint-Denis (kao turista, naravno, ne u potrazi za zaradom:). Pre posete primila sam milion saveta tipa - nemoj da blenes u prostitutke, nemoj da im se smejes i da pokazujes prstom, opasne su mogu da te napadnu nozem, makro je uvek tu u blizini i prati sta se desava, idi sredinom ulice ili krajem trotoara, nikako blizu zgrada i ulaza, ako te zovu Arapi ne okreci se:))))...

Pigal i nije bio toliko upecatljiv, vise onako flashy, ali zato rue Saint-Denis... prosla sam sto sam brze mogla. Kad sam uvece rekla gazdarici gde sam bila, samo sto nervni napad nije dobila:)))

Ne mogu da sudim, ne znam da li je i taj kvart tako los, nikad nisam bila. Jukie pomenu park kod Ekonomskog, mozda je sve relativno mirno, bez pojava koje obicno prate prostituciju, kao sto su droga, oruzje, kradje itd...itd...Ne znamo ni koliko su se zadrzali tamo, u koje doba dana su bili...
c_h.arlie c_h.arlie 15:56 11.04.2018

Re: Na

kick68
stranu moral i hipokrizija, ali ti kvartovi su po pravilu opasni. Kad sam bla u Parizu prosetala sam Pigalom i ulicom Saint-Denis (kao turista, naravno, ne u potrazi za zaradom:). Pre posete primila sam milion saveta tipa - nemoj da blenes u prostitutke, nemoj da im se smejes i da pokazujes prstom, opasne su mogu da te napadnu nozem, makro je uvek tu u blizini i prati sta se desava, idi sredinom ulice ili krajem trotoara, nikako blizu zgrada i ulaza, ako te zovu Arapi ne okreci se:))))...

Pigal i nije bio toliko upecatljiv, vise onako flashy, ali zato rue Saint-Denis... prosla sam sto sam brze mogla. Kad sam uvece rekla gazdarici gde sam bila, samo sto nervni napad nije dobila:)))

Ne mogu da sudim, ne znam da li je i taj kvart tako los, nikad nisam bila. Jukie pomenu park kod Ekonomskog, mozda je sve relativno mirno, bez pojava koje obicno prate prostituciju, kao sto su droga, oruzje, kradje itd...itd...Ne znamo ni koliko su se zadrzali tamo, u koje doba dana su bili...

Eeee, da !
Onomad poodavno, uzeo ja giros, i šetam ulicom Sen Deniz.
I onako, preko punih usta, upitah jednu prostitutku ... pošto ?
Ona odgovori - neću ni za milion bez prezervativa.
Ja na to njeno - neću ni ja.
Inače su me u tu ulicu uputili domoroci ... kažu, Pigal je truba itd...
kick68 kick68 22:19 11.04.2018

Re: Na

Eeee, da !
Onomad poodavno, uzeo ja giros, i šetam ulicom Sen Deniz.
I onako, preko punih usta, upitah jednu prostitutku ... pošto ?
Ona odgovori - neću ni za milion bez prezervativa.
Ja na to njeno - neću ni ja.


1. Gospodine c_h.arlie, da li ste vi bili ozenjeni u to vreme? Ako jeste, shame on you.
2. Pa zar giros u Parizu? Zasto ne baget?
Inače su me u tu ulicu uputili domoroci ... kažu, Pigal je truba itd..

Oni znaju...
looping looping 06:16 11.04.2018

1

Pretpostavljam da je razlika u tome što su ovo naše kurve, a ne neke tamo zapadne...

Ne.
Razlika je u tome što ti ovde drži časove kablovska televizija a tamo nastavnica koju plaća ministarstvo, koje navodno treba da je kazni.

niccolo niccolo 06:24 11.04.2018

Re: 1

Nije baš kablovska, više je televizija sa nacionalnom frekvencijom.
looping looping 07:38 11.04.2018

Re: 1

niccolo
Nije baš kablovska, više je televizija sa nacionalnom frekvencijom.

Da.
U svakom slučaju država treba da zabrani nedozvoljen sadržaj.

Ipak ima razlike kada se nešto radi uživo i na TV-u. Eksplicitnih scena ima i u filmovima i na rialitiju.
Ali ako se deca vode u ulicu prostitutki ko da im zabrani da neku i probaju (oni koji imaju para).
Jedino je bezbedno ako nastavnica kaže: Deco, gledajte ali nema pipanja!
tasadebeli tasadebeli 08:42 11.04.2018

Кучићи по улицама каку

niccolo

Čujem da će nastavnica koja je pokazala inicijativu i povela đake u Amsterdam da bude kažnjena od strane Ministarstva prosvete. Zato što program podrazumeva i obilazak Ulice crvenih fenjera.

Ova vest nam je došla od Ministra na dan na koji su najtiražnije dnevne novine objavile fotografije neka dva čovekolika oblika života kako se jebu u direktnom prenosu jednog od mnogobrojnih rijalitija na našim televizijama.



Da preciziramo, učenici koji su ostali u Srbiji su mogli prvo na televiziji da gledaju jebavanje, a za slučaj da su to slučajno propustili, imaju fotke u novinama. A problem je u turističkom obilasku Amsterdama, u kome barem navuku zavese dok je work in progress.


Pretpostavljam da je razlika u tome što su ovo naše kurve, a ne neke tamo zapadne...



Не, једина разлика је у томе да она деца чији родитељи имају пара могу да оду лично у Амстердам и да то и сами раде са легализованим курвама чије здравствено стање контролише држава, а деца оних родитеља који немају пара могу да остану код куће и да само гледају како то на телевизији раде неке друге, наше домаће, курве о чијем здравственом стању, нарочито психичком, нико и не води рачуна, па чак ни државна агенција за медије.


Успут, зашто министар не постави и питање о подобности тих родитеља који своју децу од 14 година уопште пуштају на путовање у чијем програму је обилазак четврти црвених фењера?

(Да не причамо о томе што Правилником о екскурзијама није уопште допуштено да деца у основној школи иду на екскурзије у иностранство. То може тек у средњој школи.)

Министар прича о директорима школа, о наставницима, о правилницима и прописима, али не помиње родитеље те деце.

Зашто?

Родитељи су гласачка машина па не би ваљало да их нечим увредимо, него ћемо им излазити у сусрет за сваку глупост коју потегну и жале се на образовни систем?


angie01 angie01 09:25 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

Успут, зашто министар не постави и питање о подобности тих родитеља који своју децу од 14 година уопште пуштају на путовање у чијем програму је обилазак четврти црвених фењера?


kaze nastavnik u skoli:)))

pa je l kapiras da to putovanje nema veze sa skolskom ekskurzijom, nego su se roditelji dogovorili sa nastavnicom?

je l to sto je nastavnica/razredna toj deci i sto je imala volju da ih vodi da nesto vide o svom trosku, a u dogovoru sa roditeljima, od kojih su neki i putovali s njima, daje neki posebno negativan kontekst celoj stvari?

oni su brate, mogli u svoje slobodno vreme, pare i odluku roditelja da idu gde god hoce i s kim hoce i to je cinjenica.

pa ne treba ni njoj ni njima nikakva dozvola ni misljenje skole o tome- to je privatna stvar u slobodno vreme.

pa i ekskurzije koje su po skolskom programu bi trebalo da budu dogovorene i odlucene u savetu roditelja ikao se u praksi savetu samo da vec dogovoreni plan.

i ono najgluplje, sto je iskoristeno za ceo cirkus- nisu deca isla da vide ulicu crvenih fenjera, kao sto se uporno imputira, nego su- izmedjuostalog- i njome prosli, jer je to uobicajena/obavezna stanica u marsruti razgledanja- i tu nisu videli nista specijalno, sto bi sada trebalo da potkrepi celo lazno i licemerno molarisnje i trazenja "pravde", uostalom, roditelji su sami rekli da nije bilo niceg spornog i da je ceo slucaj smesan i izmisljen- kako god, proci takvom ulicom je samo informacija- turisticke provinijencije,

Jukie je odlicno komentarisao- pa deca u BGDu, kao i mnogo mladja od 14 godina, svakodnevnao , barem dva puta i to i u vecernjim casovima prolaze pored picinog parka.
cassiopeia cassiopeia 09:42 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

(Да не причамо о томе што Правилником о екскурзијама није уопште допуштено да деца у основној школи иду на екскурзије у иностранство. То може тек у средњој школи.)


Da li je to bila zvanična eksurzija ili su se roditelji privatno organizovali sa nastavnicom da pošalju decu na put u inostranstvo? Čini se da nije bila zvanično organizovana eksurzija, jer ista mora biti odobrena od strane škole. Nešto ne verujem da je škola osnovce pustila u inostranstvo.

Ako su se roditelji privatno organizovali sa nastavnicom, onda nastavnica samo ima odgovornost prema roditeljima i deci. Škola sa tim nema blage veze.


Успут, зашто министар не постави и питање о подобности тих родитеља који своју децу од 14 година уопште пуштају на путовање у чијем програму је обилазак четврти црвених фењера?


Meni izgleda promiče, gde je navedeno da je u programu bio planiran obilazak te četvrti?

Ne razumem ni zašto ne bi prošli tuda, taman da deci daš informacije o trgovini ženama i decom, zašto neke žene rade to što rade, zašto to jeste pogrešno, da im ukažeš da odgovornost leži i na korisnicima njihovih usluga...

Za ovih 17 godina koliko idem u Holandiju, bar 10 puta sam bila u tom istom Amsterdamu, od toga dva puta ciljano otišla u kvart, jednom da ja vidim kako to sve izgleda, drugi put išla sa drugom i to da obiđemo crkvu koja je u samom kvartu... to je ona sa petlom na vrhu crkve. Najstarija je građevina u Amsterdamu i u njoj je, između brojnih ljudi tu sahranjenih, sahranjena i Rembrantova žena Saskija. Svod crkve je najstariji srednjevekovni svod od drveta u Evropi. Zovu je Oude kerk ili Old church, inače je crkva Svetog Nikole. Brojni koncerti i izložbe se tu održavaju. Ulaz se naplaćuje, a za decu mlađu od 13 godina je besplatno.


Sam kvart je za ovih 17 godina promenjen, smanjen je broj izloga sa prostitukama.


angie01 angie01 09:50 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

Ako su se roditelji privatno organizovali sa nastavnicom, onda nastavnica samo ima odgovornost prema roditeljima i deci. Škola sa tim nema blage veze.


ja ponovila vise puta, ali se preskace sve sto ne odgovara potrebnom spinovanju i izmisljavanju slucaja.


Za ovih 17 godina koliko idem u Holandiju, bar 10 puta sam bila u tom istom Amsterdamu, od toga dva puta ciljano otišla u kvart, jednom da ja vidim kako to sve izgleda, drugi put išla sa drugom i to da obiđemo crkvu koja je u samom kvartu... to je ona sa petlom na vrhu crkve. Najstarija je građevina u Amsterdamu i u njoj je, između brojnih ljudi tu sahranjenih, sahranjena i Rembrantova žena Saskija. Svod crkve je najstariji srednjevekovni svod od drveta u Evropi. Zovu je Oude kerk ili Old church, inače je crkva Svetog Nikole. Brojni koncerti i izložbe se tu održavaju. Ulaz se naplaćuje, a za decu mlađu od 13 godina je besplatno.



e, hvala ti, konacno glas razuma- vec sam napisala da je zbog odgovorne vlasti to jedan cist i siguran kvart u kome ima raznih sadrzaja i gde zive ljudi, ima skola, vrtica- nije nikakva zabranjena zona- nego turisticka atrakcija.


jos je smesnije da se potencira kakanost, pa hebovasvise licemreje, je l klinci od 14 godina nikada nisu culi za sex?...i sve sto sa njim ide?....je l to neko pazi na moral tinejdzera, jer su prosli jednom ulicom, koji su u svojoj zemlji bombardovani najgnusnijim svinjarijama razne vrste i to svakodnevno po ceo dan.
cassiopeia cassiopeia 10:02 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

ja ponovila vise puta, ali se preskace sve sto ne odgovara potrebnom spinovanju i izmisljavanju slucaja.


:) Videla, al' mnogi preskaču, pa reko' da utvrdimo gradivo :)))

, hvala ti, konacno glas razuma- vec sam napisala da je zbog odgovorne vlasti to jedan cist i siguran kvart u kome ima raznih sadrzaja i gde zive ljudi, ima skola, vrtica- nije nikakva zabranjena zona- nego turisticka atrakcija.




Pazi, ne znam koliko je siguran kad se smrkne, verovatno koliko i svi drugi delovi grada. Tamo i danju svako malo naletiš na policajca.

Ima delova grada u koje nije baš uputno zalaziti noćom, ne mora ti se ništa desiti, ali nije preporučljivo.


je l klinci od 14 godina nikada nisu culi za sex?...i sve sto sa njim ide?....je l to neko pazi na moral tinejdzera, jer su prosli jednom ulicom, koji su u svojoj zemlji bombardovani najgnusnijim svinjarijama razne vrste i to svakodnevno po ceo dan.


I još se zna da je granica prvog seksualnog odnosa pomerena baš na taj uzrast, 13-14, ranije je to bilo sa 15 godina. I onda ćemo da ćutimo, sablažnjavamo se, umesto da iskoristimo situaciju i objasnimo im neke stvari.

Ja inače ne pratim ni novinske portale, ni vesti, informišem se kod Kesića i na fb od prijatelja... naletim juče na dešavanje o kom Nicolo piše. Čist horor. Kakve poruke šaljemo toj istoj deci, ma strašno.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:24 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

Evo i ja nemam pojma sta je bio problem, videla sam pre neki dan vest i jasno da je preuvelicavanje u pitanju (da ostanem pristojna)..

Crvena cetvrt i kineska cetvrt (gde je najbolja kineska klopa i njihove radnje u garazama) su na istom mestu kao i najstariji (istorijski) deo Amsterdama, taman odmah iza Dam trga, tako da su, najnormalnije, turisticka meta.

Nema niceg skandaloznog kad prodjes pored izloga sa prostitutkama a inace je skoro pa najbezbedniji kvart jer vrvi od pandura u civilu.

E, u Oude Kerk sam slusala Mocartov Requiem (koncert, fantazija).
niccolo niccolo 11:06 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

Зашто?

Pa nije nadležan za roditelje.

Za ovih 17 godina koliko idem u Holandiju, bar 10 puta sam bila u tom istom Amsterdamu, od toga dva puta ciljano otišla u kvart, jednom da ja vidim kako to sve izgleda, drugi put išla sa drugom i to da obiđemo crkvu koja je u samom kvartu... to je ona sa petlom na vrhu crkve. Najstarija je građevina u Amsterdamu i u njoj je, između brojnih ljudi tu sahranjenih, sahranjena i Rembrantova žena Saskija. Svod crkve je najstariji srednjevekovni svod od drveta u Evropi. Zovu je Oude kerk ili Old church, inače je crkva Svetog Nikole. Brojni koncerti i izložbe se tu održavaju. Ulaz se naplaćuje, a za decu mlađu od 13 godina je besplatno.


Sam kvart je za ovih 17 godina promenjen, smanjen je broj izloga sa prostitukama.


Jašta more. Mada, vidiš da oni koji nikada nisu bili u Amsterdamu ili koji su bili poslednji put pre sto godina znaju bolje.
niccolo niccolo 11:13 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

u Oude Kerk

Kul crkva.
narcis narcis 11:16 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

Nema niceg skandaloznog kad prodjes pored izloga sa prostitutkama a inace je skoro pa najbezbedniji kvart jer vrvi od pandura u civilu.

e baš čekam da se oglasiš ti ili nask, i tako aj nam iz prve ruke kaži koliko si đačkih exurzija videla sa obavznom turom po kvartu, a i zašto je vaš gradonačelnik najvaio smanjivanje tog kvarta možda i ukidanje, ne sećam se, iz razloga što to nije više u rukama samih holanđana i da je sve više sexualnog roblja.
nači deca su obaveštena da sexualno roblje i trgovina ljidma baš i nisu nešto loše.
niccolo niccolo 11:22 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

nači deca su obaveštena da sexualno roblje i trgovina ljidma baš i nisu nešto loše.

Ti si ih obavestio o tome?
cassiopeia cassiopeia 12:03 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

nači deca su obaveštena da sexualno roblje i trgovina ljidma baš i nisu nešto loše.


Jao, bre, Dragoljube, pa gde je to bilo ko od komentatora rekao?!?

narcis narcis 12:26 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

niccolo
nači deca su obaveštena da sexualno roblje i trgovina ljidma baš i nisu nešto loše.

Ti si ih obavestio o tome?

ne ja, deca su se sama obavestila da je to okej, i kad vide neku reportažu o tome lano će da kažu pa nije to tako , eto ja sam bio i nisam video nikakvo nasilje. one si same sede po izlozi niko ih ne tera.
angie01 angie01 14:47 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

apacherosepeacock



c_h.arlie c_h.arlie 16:01 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

cassiopeia

...
Za ovih 17 godina koliko idem u Holandiju, bar 10 puta sam bila u tom istom Amsterdamu, od toga dva puta ciljano otišla u kvart, jednom da ja vidim kako to sve izgleda, drugi put išla sa drugom i to da obiđemo crkvu koja je u samom kvartu... to je ona sa petlom na vrhu crkve. Najstarija je građevina u Amsterdamu i u njoj je, između brojnih ljudi tu sahranjenih, sahranjena i Rembrantova žena Saskija.
...

Ja isto gledam da imam što bolji alibi kada me žena pita gde ideš (ili gde si bio).
Ribozom Ribozom 16:42 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

Cakaj, cemu sluzi ovaj blog?
Jel' to svako razlicito misljenje okarektisete kao puritanizam i lazni moralizam?
I jos tipicno skorojevicko etiketiranje.
Znamo se.

Prvo, ovaj skandal je u rangu onog kada je neka eskurzija iz unutrasnjosti posetila kucu Cece. Tada je bila piska i vriska, a sada se troluje kako, eto opravdano je zato sto deca posecuju Evropu.

Ne znam detalje, pitanje je kako je 'nastavnica' prosla granicu sa toliko dece?
Ako ih je vodila u privatnoj reziji, morala je da ima sudsko odobrenje od svakog roditelja (ako se ne varam).

Drugo, ako su roditelji skorojevici znali, a znali su; da li ce snositi posledice zbog toga. Da napomenem, u mojoj zemlji bi im decu najverovatnije oduzeli u roku od odmah.

Trece, a ne manje vazno, kako su deca mogla nesto korisno da nauce od dama sa izloga koje ipak ne recituju Jesenjina i igraju balet? Nemojte da se frljate vasim trolovanjem, jer deca u tom uzrastu nisu mozda u stanju da iznesu pravilne zakljucke, cak verovatnije, u pubertetskom dobu mogu tek pogresno da shvate.

Cetvrto. Pretpostavicu da je na eskurziju islo 50 dece. Neka ih je aranzman sveukupno kostao 500€ po detetu, to je 25.000€. Da li postoji ikakva socijalno-ekonomska svest gradjana u toj vasoj Srbiji. To naviklo da dobije od drzave i da trosi. Bre sta to izvozite u Holandiju, odakle vam lova frajeri...evropski, snobovski, skorojevicki. Pa za te pare ste mogli da zivot neke siromasne prostituke promenite nabolje.
c_h.arlie c_h.arlie 18:50 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

Ribozom
Cakaj, cemu sluzi ovaj blog?
Jel' to svako razlicito misljenje okarektisete kao puritanizam i lazni moralizam?
I jos tipicno skorojevicko etiketiranje.
Znamo se.

Prvo, ovaj skandal je u rangu onog kada je neka eskurzija iz unutrasnjosti posetila kucu Cece. Tada je bila piska i vriska, a sada se troluje kako, eto opravdano je zato sto deca posecuju Evropu.

Ne znam detalje, pitanje je kako je 'nastavnica' prosla granicu sa toliko dece?
Ako ih je vodila u privatnoj reziji, morala je da ima sudsko odobrenje od svakog roditelja (ako se ne varam).

Drugo, ako su roditelji skorojevici znali, a znali su; da li ce snositi posledice zbog toga. Da napomenem, u mojoj zemlji bi im decu najverovatnije oduzeli u roku od odmah.

Trece, a ne manje vazno, kako su deca mogla nesto korisno da nauce od dama sa izloga koje ipak ne recituju Jesenjina i igraju balet? Nemojte da se frljate vasim trolovanjem, jer deca u tom uzrastu nisu mozda u stanju da iznesu pravilne zakljucke, cak verovatnije, u pubertetskom dobu mogu tek pogresno da shvate.

Cetvrto. Pretpostavicu da je na eskurziju islo 50 dece. Neka ih je aranzman sveukupno kostao 500€ po detetu, to je 25.000€. Da li postoji ikakva socijalno-ekonomska svest gradjana u toj vasoj Srbiji. To naviklo da dobije od drzave i da trosi. Bre sta to izvozite u Holandiju, odakle vam lova frajeri...evropski, snobovski, skorojevicki. Pa za te pare ste mogli da zivot neke siromasne prostituke promenite nabolje.

Auuuu !
Ako se ovako pogleda - onda je baš strašno !
Jukie Jukie 19:00 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

cassiopeia

I još se zna da je granica prvog seksualnog odnosa pomerena baš na taj uzrast, 13-14, ranije je to bilo sa 15 godina.

U suštini kad se metamorfoziraš u polno zrelu jedinku pa prestaneš da budeš interesantan pedofilima, pa onda dodaš još godinu dana dok se snađeš u tom telu, kao princ Artur kad se pretvorio u ribicu pa je vežbao kako da pliva.
A i oni koji se namerno suzdržavaju nisu naivna mala dečica, i oni isto tako znaju šta se tu dešava samo što iskuliraju svoje hormone

Nego što se tiče četvrti crvenih fenjera, nisam siguran koliko ti osmaci znaju šta ona u stvari znači, sem da neki goli ljudi sede u izlozima i povremeno imaju seks sa nepoznatim ljudima. Moguće je da to vide kao mesto gde odrasli idu na orgije (kao u TV serijama gde sretneš nekoga i odete na seks) a ne na mesto gde neka sirotica mora to da radi sa onima sa kojima niko ne želi da vodi ljubav jer su zbog nečega gadni, kako bi imala od čega da plati infostan, i da se lako desi da je neki grubi makro dodatno mobinguje
narcis narcis 19:06 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

niko ne želi da vodi ljubav jer su zbog nečega gadni,

ti stvarno misliš ovo, to da samo takvi idu po javne kuće i ostalo?
Jukie Jukie 19:17 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

Gledao sam neki prilog na TV gde socijalno ili zdravstveno (?) plaća čoveku prostitutku pošto mu to poboljšava kvalitet života, a nisam uopšte uspeo da provalim šta mu fali sem što ne izgleda kao holivudski glumac
blogovatelj blogovatelj 19:33 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

To naviklo da dobije od drzave i da trosi. Bre sta to izvozite u Holandiju, odakle vam lova frajeri...evropski, snobovski, skorojevicki.


A ovamo samo cvile vučićduradinešto.
narcis narcis 19:39 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

Jukie
Gledao sam neki prilog na TV gde socijalno ili zdravstveno (?) plaća čoveku prostitutku pošto mu to poboljšava kvalitet života, a nisam uopšte uspeo da provalim šta mu fali sem što ne izgleda kao holivudski glumac

da , to uglavnom pokušavaju da nam prodaju novnari i loši psiholozi. aj da se zadržimo još malo na teoriji, e teorija kaže, prema ispitivanjima da je najveći broj korsnika tih usluga među oženjenim muškarcima i poslovnim mnogoputujućim ljudima.
da si imao prilke da se nađeš na takvim mestima video bi da tu skoro i da nema smušenog ili socijalno neusklađenog tipa, retko, recimo 100:1.
uglavnom su vrlo 'otresiti' tipovi.
ustvari i ne moraš da ideš u a-dam, to možeš da vidiš i u bilo kom gradu ovde, samo da obraćaš pažnju na ljude oko sebe.
evo primer, izašo sam iz kafane i stanica je uz samu kafanu, zamnom izlazi tip , sasvim normalan kafanski tip čoveka i odma se vata za mobilni i nešto priča, ja čekam avtobus i nemam pametnija posla pa pratim situaciju, ljude koji samnom čekaju i to, prolazi više od 10 minuta, tip izgleda ko da čeka bus sa nam. kad oćeš vraže, staje avto izlazi neki tip , onako ' stabilan' fizički, nenametljiv ali... priča sa ovim a u kola sedi žemsko, pogleda je ona izlazi kao upoznaje se sa ovim , odjednom se pokazuje da telefonista nije sam već sa 'drugom' žemska ima neku polu led polu namešteno ljubaznu facu, i tap telefonista i drugar je povezoše sa kola, prođoše , ženska nimalo oduševljene face, onako poslovne, šta misliš o čemu se radi?

druga priča isto takodže na sutobuskoj stanici, zevam u izlog i ubijam vreme, asno za mene oo 12, iznenada me me žensko, koje se odjednom stvorilo tu, pita onakoljubazn - el mene čekaš, ono , baš me zatekla, buljum ko buljča ne mog se opsauljim ukapira da nemam pojma okrenu se i posle deetak sekundi staje avto sa nekolko tipova, sasvim normalnih i pomalo agresivnih, veštačko raspoloženje te fore. vidi se da se prvi put vide, ništa žemsko sede i ode.
nijedan, ama nijedan od tih likova nije bio sotan ili sexualno ugrožen.
malo si vremena proveo na ulici pa ti onakve urbane legende o smotanim i neuklopljenim muškarcima kojima je jedini način da dođu xičke da je plate. najmanje je takvih, najviše je silosa i oženjenih , sexualno ostvarenih da se pjesnički izrazim.
angie01 angie01 20:21 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

, ovaj skandal je u rangu onog kada je neka eskurzija iz unutrasnjosti posetila kucu Cece.


pa nije, kakve veze ima cecina kuca- da je sada ne karakterisem- sa skolskom ekskurzijom?...sto je ona ekskurzija bila- u okviru skolskog plana i programa.


eto opravdano je zato sto deca posecuju Evropu.


kakve veze ima to sto je Evropa u pitanju, pa i Srbija je u Evropi- svako moze da putuje gde hoce.


Ne znam detalje, pitanje je kako je 'nastavnica' prosla granicu sa toliko dece?


zasto je nastavnica pod navodnicima- ona je toj deci u skoli razredna, a na put su isli u privatnoj reziji u dogovoru sa roditeljima, koji su dali i saglasnost za putovanje, a neki su i putovali s njima,

znaci, roditelji su mogli da se dogovore s kim god su hteli da njihovu decu vodi gde god hoce i to sa skolom i ministrom- koji ocigledno, sto je vec vise puta dokazao- ne zna sta je pod njgovom jurisdikcijom, jer je putovanje bilo privatna rezija u slobodnom vremenu.


Da napomenem, u mojoj zemlji bi im decu najverovatnije oduzeli u roku od odmah.


izvini, u kojoj zemlji bi decu oduzeli u roku od odmah zbog turistickog putovanja u Amsterdam, sa razrednom i roditeljima?


a ne manje vazno, kako su deca mogla nesto korisno da nauce od dama sa izloga


a odakle tebi ideja da je obican prolazak ulicom- uobicajen u svim obilsacima Amsredama- trebalo nesto specijalno da ih nauci?...pri tome, podcenjujes decu.

Da li postoji ikakva socijalno-ekonomska svest gradjana u toj vasoj Srbiji. To naviklo da dobije od drzave i da trosi. Bre sta to izvozite u Holandiju, odakle vam lova frajeri...evropski, snobovski, skorojevicki. Pa za te pare ste mogli da zivot neke siromasne prostituke promenite nabolje.



ovo mi je, priznajem, tesko da razumem- ko je i sta dobio od drzave- roditelji su zaradili i platili- tako je valjda svuda u svetu, pa i kod tebe, kakve veze turisticko putovanje ima sa snobizmom i skorojevicima- to je normalna stvar, koja izmedju ostalog prosiruje vidike, informise, omogucava neka nova iskustva i dogadjaje u kojima se upoznaju neki dugi gradovi i kulture,...sto je vise nego pozeljno,...i kakve to sad veze ima sa prostitutkakma?!

...aranzman avionom i tri nocenja s doruckom u hotelu kosta oko 299evra u proseku,...znaci ima i jeftinije, ako se putuje autobusom....ako je to uopste bitno, sto bi se bilo ko bavio trosenjem tudjih para.
karabasbarabas karabasbarabas 20:41 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

evo primer, izašo sam iz kafane i stanica je uz samu kafanu, zamnom izlazi tip , sasvim normalan kafanski tip čoveka i odma se vata za mobilni i nešto priča, ja čekam avtobus i nemam pametnija posla pa pratim situaciju, ljude koji samnom čekaju i to, prolazi više od 10 minuta, tip izgleda ko da čeka bus sa nam. kad oćeš vraže, staje avto izlazi neki tip , onako ' stabilan' fizički, nenametljiv ali... priča sa ovim a u kola sedi žemsko, pogleda je ona izlazi kao upoznaje se sa ovim , odjednom se pokazuje da telefonista nije sam već sa 'drugom' žemska ima neku polu led polu namešteno ljubaznu facu, i tap telefonista i drugar je povezoše sa kola, prođoše , ženska nimalo oduševljene face, onako poslovne, šta misliš o čemu se radi?


Ceca popizdla sto se Veljko napija sa tobom u kafani kod autobuske do kasno?

Usput, ne bi bilo lose da promenis kafanu za neku malo dalje od autobuske ako ti nije cilj da dobije pichke in exchange for money.
Ribozom Ribozom 21:23 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

pa nije, kakve veze ima cecina kuca- da je sada ne karakterisem- sa skolskom ekskurzijom?...sto je ona ekskurzija bila- u okviru skolskog plana i programa.


Sve vreme potencirate da je eskurzija bila izvedena privatno, nezavisno od skole. U kom je svostvu ta nastavnica vodila decu, kao turisticki vodic, imala agenciju. Ne moze bilo ko da vodi decu u grupi.
Ocigledno da je na granicnom prelazu rekla da im je nastavnica, jer ne znam kako bi je pustila granicna policija sa toliko dece. Cak i da je imala sudske dozvole od roditelja morala je da ima spisak ucenika overen pecatom skole.
U slucaju da moze bilo ko da vodi decu vani, kako bi tebi ta anarhija izgledala.

U vezi posete cecine kuce, mislis da je strasnije poseta kuce pevaljke ili red light district-a.

kakve veze ima to sto je Evropa u pitanju, pa i Srbija je u Evropi- svako moze da putuje gde hoce.


Zato sto je to najvazniji trenutak u prici. Kockica je u profilu roditelja.

izvini, u kojoj zemlji bi decu oduzeli u roku od odmah zbog turistickog putovanja u Amsterdam, sa razrednom i roditeljima?

Ne u Amsterdam, vec u taj deo Amsterdama. A roditelji su isli da duvnu po koji dzoint malo shoping u kalvetorenu(jer su moderni) dok im decu seta 'razredna' po javnim kucama.

a odakle tebi ideja da je obican prolazak ulicom- uobicajen u svim obilsacima Amsredama- trebalo nesto specijalno da ih nauci?...pri tome, podcenjujes decu.


Pa sama si rekla: trgovina belim robljem, prostitucija...
Ne podcenjujem decu, ali priznaces da postoji indicija da susret sa prostitucijom moze da ima negativni uticaj na njihovo sazrevanje.

ovo mi je, priznajem, tesko da razumem-

Znam, tesko je. Dobrostojeci tatko je poslao svog mezimca da vidi kako zavrsavaju oni kojima je neki isti takav tatko oteo sve pa mora da prodaje svoje telo da bi preziveo. Porca miseria.

...aranzman avionom i tri nocenja s doruckom u hotelu kosta oko 299evra u proseku,...znaci ima i jeftinije, ako se putuje autobusom....ako je to uopste bitno,


Sa dzeparcem 500€, kako sam i proracunao.

sto bi se bilo ko bavio trosenjem tudjih para.

I verovatno nikad neces razumeti...

zilikaka zilikaka 21:31 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

Ocigledno da je na granicnom prelazu rekla da im je nastavnica, jer ne znam kako bi je pustila granicna policija sa toliko dece. Cak i da je imala sudske dozvole od roditelja morala je da ima spisak ucenika overen pecatom skole.
U slucaju da moze bilo ko da vodi decu vani, kako bi tebi ta anarhija izgledala.

Očigledno ne živiš ovde pa ne znaš kako to ide.
Saglasnost roditelja se overava kod notara.
Na njoj ne piše šta je po zanimanju osoba sa kojom puštaš dete da ide u inosreanstvo.
Za svako dete ide posebna potvrda- ukinuli grupne zbog plaćanja takse. Ta pitvrda ide uz pasoš deteta.
Moraš da je imaš i ako ide sa samo jednim od roditelja.
niccolo niccolo 21:47 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

Moraš da je imaš i ako ide sa samo jednim od roditelja.

Ja prelazio granicu na brani sa bratanicom, nisu nas ništa pitali ni naši ni Rumuni...
zilikaka zilikaka 21:54 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

niccolo
Moraš da je imaš i ako ide sa samo jednim od roditelja.

Ja prelazio granicu na brani sa bratanicom, nisu nas ništa pitali ni naši ni Rumuni...

Moj ce ici na jednodnevniizlet u Temišvar i rekli da ne uzimamo potvrdu jer je 750 dinara overa. Valjda znaju šta rade.
Letos nas dvoje na Surčinu, još kako su gledali potvrdu da se otac složio (mada nam je bio tu, mogli su da ga vide kroz onaj šalter).
Imala i zimus busom, za svaki slučaj. Tad ih potvrda nije zanimala al nikad ne znaš.
Izgleda da su postali tolerantni ali ne verujem da je ukinuta.
niccolo niccolo 21:59 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

Izgleda da su postali tolerantni ali ne verujem da je ukinuta.

Ne, ne, nije ukinuta, treba vaditi za svaki slučaj. Nego samo kažem da se ne udubljuju baš svaki put...

p.s. Hteo da predložim da napravimo neku kladžu za ovaj rat što ga je juče Free najavio, da i mi zaradimo neku kintu od njega, nisu ni naša usta rutava...ali izgleda da neće ništa da bude od toga...
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:15 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

pa je l kapiras da to putovanje nema veze sa skolskom ekskurzijom, nego su se roditelji dogovorili sa nastavnicom?


zipa ona i nastavlja - nastavnicin privatan biznis uopste ne smeta, ali zato ministrov...

i ne samo da ne smeta, andja uporno dokazuje da je u pitanju nastavnicin privatan biznis, i da skola nema nista sa tim.

zilikaka zilikaka 22:19 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

p.s. Hteo da predložim da napravimo neku kladžu za ovaj rat što ga je juče Free najavio, da i mi zaradimo neku kintu od njega, nisu ni naša usta rutava...ali izgleda da neće ništa da bude od toga...

Što kažeš. Kakva su vremena došla, ovi ne umeju ni valjan rat da započnu. I kako onda pošten čovek da uzme neku kintu?!
tyson tyson 22:25 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

U vezi posete cecine kuce, mislis da je strasnije poseta kuce pevaljke ili red light district-a.

A zapravo se u ovom konkretnom slučaju suštinski radi o istoj stvari.

angie01 angie01 22:27 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

Ribozom, stvarno si sve pomesao,

znaci, da skola decu vodi u posetu cecinoj kuci, sem sto je nevidjena glupost i katastrofa- je besmisleno.

privatno svako moze da ide gde hoce i decu moze svako uz saglasnost roditelja da vodi- pri tome, i neki od roditelja su isli na ovaj put, koji nikakve veze ni sa skolom ni sa resornim ministarstvom nema, kao ni sa svekolikom publikom koja sada daje svoj sud, kao da na to ima pravo.

poseta nije bila spornoj ulici, nego Amsterdamu- kroz ulicu su samo prosli- kao i svi ostali turisti.

bilo koje putovanje, pa i ovo, nema nikakve veze sa problemom prostitucije, niti ga moze resiti.

svako ima pravo da svoje pare trosi kako hoce.



Pa sama si rekla: trgovina belim robljem, prostitucija...


nigde nisam ovako nesto spomenula.

eto, skratila sam sve i to je ceo slucaj.
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:29 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

privatna rezija u slobodnom vremenu.







jebote tvojoj gluposti nema granica.

pa i ministar valjda ima neki privatan biznis koji obavlja u slobodnom vremenu...

dragosevacsutra dragosevacsutra 22:31 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

Moraš da je imaš i ako ide sa samo jednim od roditelja.


ne moras - dete ima sopstveni pasos koji je izdat uz saglasnost oba roditelja.
angie01 angie01 22:31 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

zipa


ajde ti sa sve svojom inkarnaciojm idi podmeci negde drugde svoje gluposti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:37 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

Prvo, ovaj skandal je u rangu onog kada je neka eskurzija iz unutrasnjosti posetila kucu Cece. Tada je bila piska i vriska, a sada se troluje kako, eto opravdano je zato sto deca posecuju Evropu.


Zanimnjivo poređene, ali samo na prvu loptu.

Kad se samo malo porazmisli uoči se drastična razlika.

Poseta Cecinoj kući je, najverovatnije, teško je poverovati u suprotno, organizovana od strane njenog poštovaoca, nekoga ko je svoje oduševljavanje Cecom želeo da prenese na đake koje je tamo vodio.
To je, dakle, bila propaganda, pokušaj reklamiranja nečega, širenje neke estetike.

Isto tako je teško poverovati da je nastavnica vodila ove đake u ulicu sa kuplerajima jer je oduševljena njima, jer joj je namera bila da populariše prosituciju.

Motivi za posetu Cecinoj kući i posetu ulici su sasvim različiti pa se time ni te dve ekskurzije ne mogu porediti.
zilikaka zilikaka 22:38 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

dragosevacsutra
Moraš da je imaš i ako ide sa samo jednim od roditelja.


ne moras - dete ima sopstveni pasos koji je izdat uz saglasnost oba roditelja.

Ajd da se mi ne nadllajavamo nego da stavimo na ovo po neku paru.
Eto, recimo nek je 10 evra, kolko da ne trošimo resurse džaba.
Onaj ko nije u pravu ima da uplati za bolesnu decu i ovde objavi uplatnicu.
Moźe?
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:39 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

Ne, ne, nije ukinuta, treba vaditi za svaki slučaj. Nego samo kažem da se ne udubljuju baš svaki put...


pa sad, kad advokat kaze da nije a mup ocigledno ne zna... kome verovati?



[url=http://arhiva.mup.gov.rs/cms_lat/sadrzaj.nsf/putovanje-malotnih-lica-preko-granice.h]Putovanje maloletnih lica preko granice
[/url]
S aspekta nadležnosti Uprave granične policije, pošto ne postoji zakonska obaveza posedovanja pisane saglasnosti roditelja prilikim putovanja u inostranstvo, nema smetnji da dete koje poseduje biometrijsku putnu ispravu Republike Srbije, putuje sa jednim od roditelja ili trećom osobom.
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:44 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

Moźe?


moze.

evo vidi prethodni komentar - nece da linkuje kako treba. daj citiraj clan zakona koji predvidja tu saglasnost (mozes da pitas i advokata, slobodno - siguran sam da ce ti pomoci).

i jel se moje ranije uplate za bolesnu decu sa bloga vaze (malo vece od sume koje predlazes), ili mora ponovo?



zilikaka zilikaka 22:47 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

Nije zakon. Biće da je pravilnik.
Sad odoh na spavanje al sutea ovo rešavamo.
Popodne.
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:16 11.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

Nije zakon. Biće da je pravilnik.


aj citiraj, pls.

a pravilnik (kad bi postojao), jel' de, bi trebalo da je baziran na zakonu?

i sta cemo sad sa bolesnom decom?



EDIT:

Sad odoh na spavanje al sutea ovo rešavamo.
Popodne.


ne vidoh ovo malopre. ok. izvini.
niccolo niccolo 06:26 12.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

pa sad, kad advokat kaze da nije a mup ocigledno ne zna... kome verovati?

Naravno advokatu.

Mislim, objektivno govoreći, ko pored besplatnog saveta advokata više veruje državnom organu je budala (with all due respect). Konkretno:

За прелазак државне границе малолетно лице, држављанин Републике Србије до навршене 16. године живота, када путује само или у пратњи другог лица које му није родитељ или законски заступник, мора поседовати оверену сагласност оба родитеља, ако заједнички врше родитељско право, или законског заступника.

Član 54 Zakona o graničnoj kontroli (24/2018)
tasadebeli tasadebeli 06:48 12.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

angie01

pa je l kapiras da to putovanje nema veze sa skolskom ekskurzijom, nego su se roditelji dogovorili sa nastavnicom?



Онда медији не треба њу да представљају као наставницу школе него као приватно лице које је водило децу својих познаника (намерно не кажем родитеља својих ученика) на путовање.

Ако ме питаш да ли бих ја то радио, не бих.

Чак и када водим моје клинце из школе којима сам разредни на Калиш да гледамо залазак сунца над ушћем или негде у биоскоп или позориште, Сајам књига, шта год већ, ја напишем и пошаљем потписани папир родитељима да школа не стоји иза тога него да их ја водим као што би клоинце водили негде њихови пријатељи, кумови итд.

успут 1: Мој претходни коментар се односио на труло друштво у Србији у којем неко може да користи ситуацију (оно што не пише у законима и прописима) да би зарадио на брзака неке паре.

То што је урадила та наставница, како је медији називају, ја гледам откако радим по српским школама.

Проблем настаје када такве моје колеге и колегинице и директор школе траже од мене да их мењам и држим часове док су они на свом приватном путовању на којем, узгред, зарађују паре користећи име образовне установе у којој су запослени и што онда друга деца из те школе, чији родитељи немају пара да их шаљу у Амстердам, то виде и знају.

И сви заједно се од малих ногу уче лицемерју и лоповлуку у којем се ова Србија ваља.

ОШ "Карађорђе није никаква приватна школа да би у њој неко прикупљао муштерије за путовања на којима ће зарађивати.

То је исто као када бих ја издавао учионице школе за држање приватних часова и то наплаћивао стављајући испред себе и свог малог приватног бизниса име установе у којој сам запослен.

Успут 2: Јуче баш сазнадох да је у ОШ "Карађорђе" у току реизбор дирекотра и да се цела прича врти око тога. (Јер, понављам, то што је урадила та наставница/приватно лице ја гледам откако радим по српским школама, па нико није до сада дизао фрку око тога.)

Дакле, министар тој наставници не може ништа.

Може директор школе ако покрене дисциплински поступак.

Али чик надај се сада после свега да ће министар да потврди твој реизбор и да те опет именује за директора школе ако не предузмеш ништа.

И то је цела суштина овог медијски надуваног балона.

Неко има везе и везице и утицаја у путничким агенцијама, па води децу у Амстердам, а неко има везе и везице и утицаја у медијима, па око читавог случаја (каквих има много) намерно диже прашину да би утицао на избор директора у тој школи.

Све друго је прича за малу децу.

А да гала-социјала којој не би требало да учимо своју децу од малих ногу стоји, она стоји. На жалост...

Србија, брале... И двоструки аршини двоструки морал, сви смо ми једнаки, само су неки једнакији од других морал, негативна селекција и лицемерје...

И после се чудимо зашто се деценијама ваљамо у истом блату.

Ти клнци што данас имају 14 година једнога дана ће бити одрасли људи. исто као што су то сада њихови родитељи и наставници.

Па пошто је овде већ постављано питање где су ту наставници, ја сада питам а где су ту родитељи који баш желе да одгаје децу која ће једног дана постати људи са истим светоназором и погледом на живот кроз двоструки морал, лицемерје и негативну селекцију као основне принципе постојања људског друштва у Србији.

То је све што ја питах у том коментару са гала-социјала...


c_h.arlie c_h.arlie 07:08 12.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

niccolo
Izgleda da su postali tolerantni ali ne verujem da je ukinuta.

Ne, ne, nije ukinuta, treba vaditi za svaki slučaj. Nego samo kažem da se ne udubljuju baš svaki put...

p.s. Hteo da predložim da napravimo neku kladžu za ovaj rat što ga je juče Free najavio, da i mi zaradimo neku kintu od njega, nisu ni naša usta rutava...ali izgleda da neće ništa da bude od toga...

Ne bih se ja baš kladio ... nešto će ipak da bude.
Makar šta.
niccolo niccolo 07:36 12.04.2018

Re: Кучићи по улицама каку

Ne bih se ja baš kladio

Pa onda i nisi od neke koristi za Zili i mene...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana