Životinjski svet

A čega ima kod vas?

zilikaka RSS / 08.05.2018. u 19:59

welcome_box.jpg?t=1210877710

Nedavno sam bacila pogled na tekstove koje sam sačuvala u favorite.

Nema ih mnogo. Uglavnom iz vremena kada su danas već i bivši vipovci bili još gosti autori ili početnici.

Ipak potpuno svesna da ću se o mnoge ogrešiti, ovaj jedan izdvajam jer je za mene bio posebno koristan. Otvorio mi je nove poglede na svet. LINK

Takođe, što se mene tiče, komentar koji nikako neću zaboraviti i koji i danas ume da me oraspoloži.  LINK

Verujem da i vi imate neke svoje favorite, pa možda da o tome popričamo. 

Bar kolko da se čuje šta blogonarod ište.



Komentari (252)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

narcis narcis 20:08 08.05.2018

edan

maxine ćarolije i tvoj o kuvanju, sve ostalo nebitno
zilikaka zilikaka 20:34 08.05.2018

Re: edan

narcis
maxine ćarolije i tvoj o kuvanju, sve ostalo nebitno


E, kad sam se ja proslavila kuvanjem, nek ide život.
49 41 49 41 20:54 08.05.2018

Odkad s poznadoh ljude

sve ih vise volim.

https://youtu.be/d79yRBQ4oIs

zilikaka zilikaka 21:01 08.05.2018

Re: Odkad s poznadoh ljude

Imala sam priliku jednog lično da upoznam. Išao u šetnju na povocu, kao i drugi kućni ljubimci.
Zove se Blagoje, kud ćeš lepše.
angie01 angie01 21:04 08.05.2018

Re: Odkad s poznadoh ljude

kad, doduse vrlo retko, otvorim stare blogove, najveci utisak su mi blogeri koji, na zalost vise ne dolaze,...sad videh trenera, macu22, vkc,...
zilikaka zilikaka 21:10 08.05.2018

Re: Odkad s poznadoh ljude

A kakvi blogovi su ti ostali u lepom sećanju?
angie01 angie01 22:26 08.05.2018

Re: Odkad s poznadoh ljude

A kakvi blogovi su ti ostali u lepom sećanju?


moj favorit je bio Downgreeter,...blogovi Srdjana Mitrovica o filmu, muzici,...sestre Bogavac,...Trener, Olga Medenica, Milan M.Cirkovic, Cole, Marcelo...eto, na prvu loptu...
zilikaka zilikaka 22:31 08.05.2018

Re: Odkad s poznadoh ljude

moj favorit je bio Downgreeter,...blogovi Srdjana Mitrovica o filmu, muzici,...sestre Bogavac,...Trener, Olga Medenica, Milan M.Cirkovic, Cole, Marcelo...eto, na prvu loptu...

Auuu, pa to sve od pre 10 godina. Ti si baš u retro fazonu.:))
angie01 angie01 22:36 08.05.2018

Re: Odkad s poznadoh ljude

Auuu, pa to sve od pre 10 godina.


pa i nije,...nije retro, nego kada je blog bio veliki i mnogi kvalitetni ljudi bili ucesnici, pa je svasta moglo da se procita, prodiskutuje, zabavi,...sada od par postavki i polaza, o cemu god da se zapocne, ne mozes da mrdnes,...uvek na isti nacin isti krugovi....
kick68 kick68 23:09 08.05.2018

Re: Odkad s poznadoh ljude

Olga Medenica

Histerija:)

Ovaj mi je posebno drag:
... O Trgovcima Svetlosti

Jednom napravljen odnos na takvoj vrsti energetske razmene, u kojoj formi nema mesta, već samo postoji suština odnosa, čini neraskidive niti između osoba.

Niti koje se ne mogu platiti.

Pravi Trgovci Svetlosti to znaju.
:) Majti Nora

Myredneckself blog o Hedi Lamar, ne mogu da ga nadjem, 'oce li neko popraviti pretragu vec jednom?!
Ne mogu sad svega da se setim javicu se opet.
c_h.arlie c_h.arlie 05:08 09.05.2018

Re: Odkad s poznadoh ljude

angie01
kad, doduse vrlo retko, otvorim stare blogove, najveci utisak su mi blogeri koji, na zalost vise ne dolaze,...sad videh trenera, macu22, vkc,...

Eeee, da !
Kako je nekada bilo, nemam reči !
Jebote !
angie01 angie01 09:25 09.05.2018

Re: Odkad s poznadoh ljude

Eeee, da !


carli, koliko neko treba da bude blentav, da istrajava u ideji da besmisleno zapisava stotine komentara dnevno i to onima, koji ga uredno ignorisu.


myredneckself myredneckself 13:40 09.05.2018

Re: Odkad s poznadoh ljude

kick68
Myrednechself blog o Hedi Lamar, ne mogu da ga nadjem, 'oce li neko popraviti pretragu vec jednom?!

Stiže, izvoltemolićulepo!
Link

PS
Stvarno nervira taj search koji ne radi. Sve to oronulo, zaparloženo, zapušteno, i niko ni o čemu ne brine.
nikvet pn nikvet pn 18:40 09.05.2018

Re: Odkad s poznadoh ljude


Драга домаћице и пристигле даме - ово није лепо с ваше стране. Те дивне старе блогове на које нису упадала говеда пуштате по прелепом мајском дану... Не иде, сачувајте то за неку кишу и кошаву па да бистримо натенане.
zilikaka zilikaka 21:38 09.05.2018

Re: Odkad s poznadoh ljude

nikvet pn

Драга домаћице и пристигле даме - ово није лепо с ваше стране. Те дивне старе блогове на које нису упадала говеда пуштате по прелепом мајском дану... Не иде, сачувајте то за неку кишу и кошаву па да бистримо натенане.

E, hvala na ljubaznom obraćanju al nemaš razloga da se jediš, ništa ne propuštaš. Vidiš da je tema već u samom startu preskočena i retko ko se i seća šta je povod okupljanja.
Važno da smo mi živi i zdravi i da imamo gde da se sretnemo , a to što se nekad i na parastosu proveseli, to nam u krvi.

Bili Piton Bili Piton 22:01 09.05.2018

Re: Odkad s poznadoh ljude

zilikaka
Vidiš da je tema već u samom startu preskočena



Kad već insistiraš....meni nedostaje Maksa, tj njegovi komentari

Umeo je da učini da se pokoja smaračka guzica zabridi i to uvek efektno. Toliko efektno, zapravo, da su se te guzice vraćale po još, i još, mogao je biznis da započne.

A sad ga nema. Valjda ima pametnija posla...
zilikaka zilikaka 22:13 09.05.2018

Re: Odkad s poznadoh ljude

Kad već insistiraš....meni nedostaje Maksa, tj njegovi komentari

MA ne insistiram, taman posla.
I samo pisanje mi došlo odjedared, kad sam kliknula na favorite slučajno i opet se podsetila svog omiljenog bloga.
Dakle, i treba da je opušteno.
Eto, nije lepo od mene što skoro pa i ne učestvujem u priči koju sam sama pokrenula. Uključim se tu i tamo,kolko i kad stignem, al verujem da ni to ne smeta.

A Maksa? Da, on zaista umeo da razgali.
Mi ovde preostali samo možemo sa setom da se sećamo nekih lepših vremena. Slično ko sa seksom.
angie01 angie01 00:07 10.05.2018

Re: Odkad s poznadoh ljude

meni nedostaje Maksa, tj njegovi komentari


i meni, jer je maxa duhovit,...narocito kada se suprotstavlja, za rzliku od agresivnog primitivizma koji je preovaldao kada se nesto "dokazuje".
kick68 kick68 00:08 10.05.2018

Re: Odkad s poznadoh ljude

Stiže, izvoltemolićulepo!

Hvala, a u jednom trenutku pomislih, sad kad se javi myredneckself i kaze: Ma nije to moj blog, nego ...tamo neciji:))) Ali eto, secanje me (ipak) sluzi.

Navela bih joj neke blogove i autore, ali stvarno je naporno traziti ovako napamet.

Pretraga da se popravi, molicu lepo!

P.S. Blog Hedy Lamarr postavljen je 06.12.2011. u 17:29. Leti vreme.
c_h.arlie c_h.arlie 06:20 10.05.2018

Re: Odkad s poznadoh ljude

Bili Piton
zilikaka
Vidiš da je tema već u samom startu preskočena



Kad već insistiraš....meni nedostaje Maksa, tj njegovi komentari

Umeo je da učini da se pokoja smaračka guzica zabridi i to uvek efektno. Toliko efektno, zapravo, da su se te guzice vraćale po još, i još, mogao je biznis da započne.

A sad ga nema. Valjda ima pametnija posla...

Da.
Pravda za Maksu !
Načuo sam da je Maksa u nekom inostranstvu.
Da - on je na simpatičan način znao da ukaže da Jugoslavija nije bila baš najgora od svih tamnica sveta, za razliku od komesarsko-komunjarskog papagajisanja.
blogovatelj blogovatelj 09:30 12.05.2018

Re: Odkad s poznadoh ljude

carli, koliko neko treba da bude blentav, da istrajava u ideji da besmisleno zapisava stotine komentara dnevno i to onima, koji ga uredno ignorisu.



Njegov najveći problem nije to što je glup, nego bezobrazan.
nsarski nsarski 21:34 08.05.2018

Каже Џон Милтон:


”Паметан човек може из сваког текста, па и најгорег, нешто да научи, док будали ни Библија није довољна”.

И ја бацих поглед на моје ”фаворите”, и установим да нема уноса. Па онда да одговорим на твоје питање из наслова: у нас нема ничега. Не омаловажавам твоју племениту намеру, али мислим да је ово топ-тен лицитирање сувишно.

И да се вратим на Милтона: добар или лош, пост или коментар нам увек нешто казује о бићима с друге стране монитора, макар то биле сасвим баналне или пак целомудрене ствари о ономе који је тај текст написао, или о тексту самом. Забаве колико хоћеш.


П.С. Зашто држиш ракуна у картонској кутији?
zilikaka zilikaka 21:51 08.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

И ја бацих поглед на моје ”фаворите”, и установим да нема уноса. Па онда да одговорим на твоје питање из наслова: у нас нема ничега. Не омаловажавам твоју племениту намеру, али мислим да је ово топ-тен лицитирање сувишно.


Nije važno da li ćeš mi verovati, al uopšte nisam imala nameru da licitiram nego da čujem šta pojednicima znači, koja vrsta pisanija.

Naravno da je bilo mnogo što tekstova što komentara koji su me onoliko zabavili i učinili ovo silno vreme provedeno na blogu prijatnijim, nego meni lično taj tekst bio baš koristan, kao drugačiji način spoznaje problema. Tačno mi otvorio vrata u jedan novi prostor. Zato ga i čuvam.

P.P.S. Obično u kutijama držiš nešto što ne koristiš redovno a nećeš da baciš.
A nekad se iznenadiš kad vidiš šta se tamo sve naselilo u međuvremenu.
nsarski nsarski 22:06 08.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

Nije važno da li ćeš mi verovati, al uopšte nisam imala nameru da licitiram nego da čujem šta pojednicima znači, koja vrsta pisanija.


Ма, немам разлога да ти не верујем. Него, већ си у другом пасусу рекла оно што и ја у првом коментару. Међу силним речима, аргументима, пљувачинама, вицевима, дестилисаним мржњама, љубавним изјавама, пренемагањима и ”искреностима” увек може да се неочекивано нађе и неки бисер који се запамти. То је вредност овог блога, по мом мишљењу.

А ово:

A nekad se iznenadiš kad vidiš šta se tamo sve naselilo u međuvremenu.

ме подсети на моју ћерку (тада, рецимо, на самом почетку основне школе) која ми је рекла: ”тата, да ли си приметио да се у џеповима накупе разне ствари ако их дуго не провераваш?”
zilikaka zilikaka 22:11 08.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

тата, да ли си приметио да се у џеповима накупе разне ствари ако их дуго не провераваш?”

Mene uvek nanovo razgali kad se zbog promene sezone dočepam nekog kaputa ili jakne pa u džepu nadjem stare cedulje, spiskove za subotnji pazar.
Tzv. eksterne memorije.
nsarski nsarski 22:19 08.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

Mene uvek nanovo razgali kad se zbog promene sezone dočepam nekog kaputa ili jakne pa u džepu nadjem stare cedulje, spiskove za subotnji pazar.


Неки људи такве ствари чувају као драгоцени доказ да су некад постојали. Карту за биоскоп, улазницу на изложбу, неки број телефона за који немају појма на кога се то ”Бане” односи, карту за аутобус до Крушевца...(ја никада нисам био у Крушевцу, да само поменем).
gedza.73 gedza.73 22:21 08.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

Mene uvek nanovo razgali kad se zbog promene sezone dočepam nekog kaputa ili jakne pa u džepu nadjem stare cedulje, spiskove za subotnji pazar.

Pošalje mene žena u prodavnicu sa spiskom.
kupim sve al' mi malo čudno jer sam dan pre kupovao iste stvari.
Vratim se, stavim kesu na sto... i počne dreka.

Izvuk'o stari spisak, novi bio u drugom džepu.
zilikaka zilikaka 22:29 08.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

Izvuk'o stari spisak, novi bio u drugom džepu.

Da, to sa ceduljama mi je ko Dan mrmota.
Redovno mi se dešava da kad stignem na pijacu za par minuta zaturim spisak. Onda počnem grozničavo da kopam po novčaniku, pa po tašni, pa po svim postojećim džepovima.
Onda obavezno naidjem na neke stare, od prethodne il ranijih subota, pa to gužvam, al kako nenam gde da ćušnem (kod nas postoje ne više od 2-3 kante koje su uvak daleko), ostanu mi tako zgužvane da zbune sledeći put.

...sadkad me to strefi prvo počnem da se smejem sebi pa onda krenem da kopam.
nsarski nsarski 22:33 08.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

Pošalje mene žena u prodavnicu sa spiskom.


Ах, да! Једини предмет истински и доказано везан за Шекспира је један рачун из перионице за веш. (Некада и затурене цедуље могу да буду важне.) О осталим детаљима његовог живота се ништа друго поуздано не зна. Укључујући и његов званични ”портрет” на коме је приказана особа која је, очевидно, идиот.
zilikaka zilikaka 22:37 08.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

A kad je Nušić kao svoje poslednje reči predvideo "pošto su dinje na pijaci", to izgledalo neozbiljno.
freehand freehand 22:41 08.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

Ах, да! Једини предмет истински и доказано везан за Шекспира је један рачун из перионице за веш.

Takav jedan U "Klatnu" je opisao i Eko. Supertajni templarski dokument.
mirelarado mirelarado 22:43 08.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

zilikaka
A kad je Nušić kao svoje poslednje reči predvideo "pošto su dinje na pijaci", to izgledalo neozbiljno.


Nikako ne treba potcenjivati značaj spiskova u našim životima. Spiskovi, liste, popisi, nabrajanja jesu jedini način da koliko-toliko ukrotimo i pojmimo beskonačnost u kojoj obitavamo.
nsarski nsarski 22:44 08.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

Takav jedan U "Klatnu" je opisao i Eko. Supertajni templarski dokument.


Еко! Перцептрон нашег времена. (Не знам да ли ова прва реч постоји, али ја сам је са задовољством искористио сада и овде). За њега би се могло рећи оно што је Самјуел Џонсон рекао за Шекспира: ”Бог га је направио - а онда је разбио калуп”.
zilikaka zilikaka 22:46 08.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

Da rezimiramo:*
Ako krećete putem slave, obavezno uništavajte svoje cedulje i račune, da ne bi postale predmet proučavanja.
*naravno, ovo nije moj zaključak, samo prepričavam poznato
zilikaka zilikaka 22:49 08.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

mirelarado


Nikako ne treba potcenjivati značaj spiskova u našim životima. Spiskovi, liste, popisi, nabrajanja jesu jedini način da koliko-toliko ukrotimo i pojmimo beskonačnost u kojoj obitavamo.

Eh, kad neko ume tako da gleda.
Za mene su to samo praktične stvari koje zbunjuju ako ne vodiš računa.
mirelarado mirelarado 22:50 08.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

Ako krećete putem slave, obavezno uništavajte svoje cedulje i račune, da ne bi postale predmet proučavanja.


To bi bio uzaludan trud. Popis predmeta u jednoj ženskoj tašni ili nečijoj kuhinjskoj fioci (ovo je Džojs!) može da nam otkrije o vlasniku/vlasnici više od svega što su rekli ili zapisali.
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:59 08.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

Zaturen pa pronadjen spisak
http://www.youtube.com/watch?v=eTPTVbysxQ8
nask nask 23:27 08.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

Atomski mrav Atomski mrav 23:49 08.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

Самјуел Џонсон

Onaj iz Crnog Guje?

nsarski nsarski 23:57 08.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

Atomski mrav
Самјуел Џонсон

Onaj iz Crnog Guje?


Ne znam za Crnog Guju (mislim, nikad čuo), ali S.J. je, između ostalog, i tvorac izreke: Patriotizam je poslednje utočište za hulje.

(Patriotism is the last refuge of the scoundrel).

Ovaj:

Bili Piton Bili Piton 00:01 09.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

mirelarado
zilikaka
A kad je Nušić kao svoje poslednje reči predvideo "pošto su dinje na pijaci", to izgledalo neozbiljno.


Nikako ne treba potcenjivati značaj spiskova u našim životima.


Posle pedesete naročito.

Tik, tik, tik.


c_h.arlie c_h.arlie 05:12 09.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

zilikaka
тата, да ли си приметио да се у џеповима накупе разне ствари ако их дуго не провераваш?”

Mene uvek nanovo razgali kad se zbog promene sezone dočepam nekog kaputa ili jakne pa u džepu nadjem stare cedulje, spiskove za subotnji pazar.
Tzv. eksterne memorije.

E, pa bogami ... ja sam jednom u toj memoriji našao sto evra.
Da li sam ih sakrivao od žene ili šta drugo, svejedno - došli su mi samo tako.
c_h.arlie c_h.arlie 05:14 09.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

zilikaka
Izvuk'o stari spisak, novi bio u drugom džepu.

Da, to sa ceduljama mi je ko Dan mrmota.
Redovno mi se dešava da kad stignem na pijacu za par minuta zaturim spisak. Onda počnem grozničavo da kopam po novčaniku, pa po tašni, pa po svim postojećim džepovima.
Onda obavezno naidjem na neke stare, od prethodne il ranijih subota, pa to gužvam, al kako nenam gde da ćušnem (kod nas postoje ne više od 2-3 kante koje su uvak daleko), ostanu mi tako zgužvane da zbune sledeći put.

...sadkad me to strefi prvo počnem da se smejem sebi pa onda krenem da kopam.

Ako ti se to redovno dešava, spisak okači oko vrata.
Tako bi uradio pametan čovek ili žena za stvari koje mu se redovno dešavaju.
niccolo niccolo 05:31 09.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

И ја бацих поглед на моје ”фаворите”, и установим да нема уноса.

I kod mene isto ništa. Zato što računam da uvek ima drugih blogera koji će da bokmarkuju i arhiviraju, pa izvade na svetlost dana kada se ukaže zgodan momenat. I tako se i ja podsetim nekih odličnih momenata provedenih na blogu.
c_h.arlie c_h.arlie 05:57 09.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

nsarski
Mene uvek nanovo razgali kad se zbog promene sezone dočepam nekog kaputa ili jakne pa u džepu nadjem stare cedulje, spiskove za subotnji pazar.


Неки људи такве ствари чувају као драгоцени доказ да су некад постојали. Карту за биоскоп, улазницу на изложбу, неки број телефона за који немају појма на кога се то ”Бане” односи, карту за аутобус до Крушевца...(ја никада нисам био у Крушевцу, да само поменем).

Strašno !
c_h.arlie c_h.arlie 06:00 09.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

mirelarado
zilikaka
A kad je Nušić kao svoje poslednje reči predvideo "pošto su dinje na pijaci", to izgledalo neozbiljno.


Nikako ne treba potcenjivati značaj spiskova u našim životima. Spiskovi, liste, popisi, nabrajanja jesu jedini način da koliko-toliko ukrotimo i pojmimo beskonačnost u kojoj obitavamo.

U to ime da pozdravim moje omiljene blogere - TasuDebelog i Mariopan.
Ostali mogu slobodno da se dodaju na listu po svom osećaju.
zilikaka zilikaka 06:50 09.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

ја никада нисам био у Крушевцу, да само поменем).

Strašno !


Ne znam kako ovo da ti saopštim, ali ni ja nisam bila u Kruševcu
gedza.73 gedza.73 07:13 09.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

nsarski
Укључујући и његов званични ”портрет” на коме је приказана особа која је, очевидно, идиот.

ma i nema neke veze. Ionako loše pamtim imena. Ni Mocart nije napravio slatkiše a opet svi jedu njegove čokoladice.

Pre nekoliko dana bila emisija o praškoj slikarskoj školi. Bio pomenut i Švrakić.

Redovno mi se dešava da kad stignem na pijacu za par minuta zaturim spisak

ja sebi pravim spisak za kupovinu. Stoje u radionici, pored telefona, na radnom stolu. Zaboravi se. Posle mi najveći problem da ne zaboravim spisak kad pođem od kuće.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:10 09.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

ме подсети на моју ћерку (тада, рецимо, на самом почетку основне школе) која ми је рекла: ”тата, да ли си приметио да се у џеповима накупе разне ствари ако их дуго не провераваш?”

c_h.arlie c_h.arlie 09:31 09.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

zilikaka
ја никада нисам био у Крушевцу, да само поменем).

Strašno !


Ne znam kako ovo da ti saopštim, ali ni ja nisam bila u Kruševcu

Strašno !
zilikaka zilikaka 13:05 09.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

c_h.arlie
zilikaka
ја никада нисам био у Крушевцу, да само поменем).

Strašno !


Ne znam kako ovo da ti saopštim, ali ni ja nisam bila u Kruševcu

Strašno !

Predlažem da se Profa i ja izvinimo.

Tebe molim da jasno definišeš kome.
I još da li treba propisati neku dodatnu meru, recimo, imate rok od dve godine da posetite Kruševac i o tome dostavite dokaze, u protivnom...
Onda možemo da zamolimo onog fiškala da nam organizuje ekskurziju i dostavi dokaze.
A inače, ko zna koliko bi putnika tu bilo. Ko zna ko sve nije do sad bio u Kruševcu, nego ćute, neće se jave kad vide kako smo mi prošli.


Kazezoze Kazezoze 13:10 09.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

ja sebi pravim spisak za kupovinu. Stoje u radionici, pored telefona, na radnom stolu. Zaboravi se. Posle mi najveći problem da ne zaboravim spisak kad pođem od kuće.


Zato ja spisak upišem u telefon i kada sve pokupujem samo izbrišem...
c_h.arlie c_h.arlie 13:19 09.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

zilikaka
c_h.arlie
zilikaka
ја никада нисам био у Крушевцу, да само поменем).

Strašno !


Ne znam kako ovo da ti saopštim, ali ni ja nisam bila u Kruševcu

Strašno !

Predlažem da se Profa i ja izvinimo.

Tebe molim da jasno definišeš kome.
I još da li treba propisati neku dodatnu meru, recimo, imate rok od dve godine da posetite Kruševac i o tome dostavite dokaze, u protivnom...
Onda možemo da zamolimo onog fiškala da nam organizuje ekskurziju i dostavi dokaze.
A inače, ko zna koliko bi putnika tu bilo. Ko zna ko sve nije do sad bio u Kruševcu, nego ćute, neće se jave kad vide kako smo mi prošli.



Kako hoćeš - do tebe je.
nsarski nsarski 16:21 09.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

Pre nekoliko dana bila emisija o praškoj slikarskoj školi.


Da, sada je to u modi - ta kultura koja je postojala pre Tite i Radovana Zogovića. Recimo, još traje izložba, otvorena 12. 04. 2018, i deda je pisutan sa, mislim, dva platna.

<--KLIK na slik

Ovaj visoki momak je N. Đaković koji studira slikarstvo u Pragu - zaista zanimljiv lik. Sasvim s leva je Kusovac, iz familije jednog našeg blogokolege. S desna je N. Ognjenović, autor filma, a onaj između njih je, valjda, neko iž Češke ambasade. (Izvinjavam se ako nisam baš sasvim tačno pogodio). Najveća slika je Koste Hakmana (učenika moga dede) i učitelja Ljube Popovića.
nsarski nsarski 16:28 09.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

Predlažem da se Profa i ja izvinimo.


Ah, zili, ja bih morao da se danima izvinjavam. Nisam bio, zapravo, nigde južnije od Avale. Tužno, mene jako sramota, ali istinito. Jednom sam se obrukao pred blogokoleginicom koju sam pitao da li je Alibunar u Makedoniji. Mislim, ime mi zvuči nekao turski. Rođenu zemlju ne poznajem uopšte. I sva mi mesta deluju egzotično - nešto što bih morao makar jednom da posetim.
Ali, s druge strane, meni je i Novi Beograd inostranstvo, i tamo idem samo kad baš moram. I uvek zalutam.

To je bila moja tužna i sramotna ispovest.
Bili Piton Bili Piton 16:43 09.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

nsarski
Predlažem da se Profa i ja izvinimo.


Ah, zili, ja bih morao da se danima izvinjavam. Nisam bio, zapravo, nigde južnije od Avale. Tužno, mene jako sramota, ali istinito. Jednom sam se obrukao pred blogokoleginicom koju sam pitao da li je Alibunar u Makedoniji. Mislim, ime mi zvuči nekao turski. Rođenu zemlju ne poznajem uopšte. I sva mi mesta deluju egzotično - nešto što bih morao makar jednom da posetim.
Ali, s druge strane, meni je i Novi Beograd inostranstvo, i tamo idem samo kad baš moram. I uvek zalutam.

To je bila moja tužna i sramotna ispovest.


ego te absolvo a peccatis tuis

Prebirajući po sećanju, predlažem da obidješ Taru i, posebno, Zlatar.
nsarski nsarski 17:04 09.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

ego te absolvo a peccatis tuis


Duplis peccatum qui peccati non est pudent.

Prebirajući po sećanju, predlažem da obidješ Taru i, posebno, Zlatar.


Znam, čuo sam za sva ta hvaljena mesta, ali nikako da naiđem...
niccolo niccolo 17:48 09.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

Onda možemo da zamolimo onog fiškala da nam organizuje ekskurziju i dostavi dokaze.
A inače, ko zna koliko bi putnika tu bilo. Ko zna ko sve nije do sad bio u Kruševcu, nego ćute, neće se jave kad vide kako smo mi prošli.


Jednom sam se obrukao pred blogokoleginicom koju sam pitao da li je Alibunar u Makedoniji.

Ako je Kruševac mesto u Makedoniji, nisam bio ni ja.

A ni, istini za volju, inače...
narcis narcis 17:53 09.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

Ako je Kruševac mesto u Makedoniji, nisam bio ni ja.

ne znaš istoriju , pa na kosvo bre je kruševac,el im tamo izginuo onaj njiov car-knez.
narcis narcis 17:53 09.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

narcis
Ako je Kruševac mesto u Makedoniji, nisam bio ni ja.

ne znaš istoriju , pa na kosovo bre je kruševac,el im tamo izginuo onaj njiov car-knez.

Bili Piton Bili Piton 17:59 09.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

Kod Kruševca beše ima planina Jastrebac s koje poleće onaj zmaj-švaler iz narodne epike.
niccolo niccolo 17:59 09.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

pa na kosvo bre je kruševac,el im tamo izginuo onaj njiov car-knez.

Zar on nije bio iz Kraljeva, koji se zato tako i zove?
narcis narcis 18:47 09.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

niccolo
pa na kosvo bre je kruševac,el im tamo izginuo onaj njiov car-knez.

Zar on nije bio iz Kraljeva, koji se zato tako i zove?

to dok je bio kralj, kad mu dosadilo on otišo u kruševac da bude car i poneo jastrebac sasve zmaja, suftilan ćovjek bejaše.
mirelarado mirelarado 18:47 09.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

Bili Piton
mirelarado
zilikaka
A kad je Nušić kao svoje poslednje reči predvideo "pošto su dinje na pijaci", to izgledalo neozbiljno.


Nikako ne treba potcenjivati značaj spiskova u našim životima.


Posle pedesete naročito.

Tik, tik, tik.




Tik-tik-tik-tik-tik...


Bili Piton Bili Piton 18:49 09.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

To tik tik je trebalo da bude zvuk štrikliranja stvari sa spiska (inače će skleroza da ih pošalje u zaborav dok si trepnuo) ali može i ovako
freehand freehand 19:52 09.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

nsarski
Takav jedan U "Klatnu" je opisao i Eko. Supertajni templarski dokument.


Еко! Перцептрон нашег времена. (Не знам да ли ова прва реч постоји, али ја сам је са задовољством искористио сада и овде). За њега би се могло рећи оно што је Самјуел Џонсон рекао за Шекспира: ”Бог га је направио - а онда је разбио калуп”.

Teluričke struje, Ajfelov toranj kao ogromna antena, podzemne i kosmičke sile a u stvari - spisak za nabavku, i priznanica od pralje. Ali u rukama đavoljeg sluge svaqka glupost dobije viši smisao i nikad ništa nije kao što izgleda.
mirelarado mirelarado 20:15 09.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

Teluričke struje, Ajfelov toranj kao ogromna antena, podzemne i kosmičke sile a u stvari - spisak za nabavku, i priznanica od pralje. Ali u rukama đavoljeg sluge svaqka glupost dobije viši smisao i nikad ništa nije kao što izgleda.


Tako je, Free. Bolje da im ne kažemo baš tačno koji je spisak u pitanju. Možda nekad i pročitaju, pa nek lupaju glavu oko tajne templarske poruke.
gedza.73 gedza.73 20:50 09.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

Kazezoze
Zato ja spisak upišem u telefon i kada sve pokupujem samo izbrišem

Meni bar dva puta nedeljno ispadne telefon iz nekog od džepova. Samo se rašrafi u paramparčad. Zato sam koristio one drljave što se sastoje iz tri dela i pune se jednom na petnaest dana.
Tek sam skoro prekinuo sa inatom i kupio telefon al' otporan na dodire sa podom.
Svaki put se nerviram ako se zaboravim i pomislim da je telefon kompjuter.


nsarski
Sasvim s leva je Kusovac

i on bio u emisiji.
mirelarado
Tik-tik-tik-tik-tik...




od cele knjige mi ostao samo deo sa 'zavereničkim' merama kioska i beše distance do Meseca.
A od 'Ostrvo pređašnjeg dana' slika drvene unutrašnjosti broda.

Jedne gde se pominje strah glavnog lika kad siđe u kotlarnicu i vidi plamen koji izbija kroz rešetke kotla. I stripova dal' na spratu

a možda sam i pomešao sa nekim drugim knjigma. Stoje na policama pa ćemo da obnovimo gradivo
zilikaka zilikaka 21:17 09.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

Jednom sam se obrukao pred blogokoleginicom koju sam pitao da li je Alibunar u Makedoniji.

Ćuti, ja sam do skoro bila ubedjena da Ibar teče tu negde do Beograda.

A i oni mangupi, nazvali Ibarskom magistralom nešto što ni ne liči.
Meni u inat.
freehand freehand 22:35 09.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

od cele knjige mi ostao samo deo sa 'zavereničkim' merama kioska i beše distance do Meseca.

To samo misliš. Puna ti je podsvest. Sa zbirkom svojih komentara - bez muke oko biranja i sortiranja - možeš sasvim solidan autor Manucija da budeš.
gedza.73 gedza.73 23:42 09.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

Puna ti je podsvest

ovo k'o Jumper. Nastavljamo borbu u flešovima po blogovima.
Slučajno si i pogodio. Jeste mi puna podsvest. Puna Italije.
One praktične, preduzimljive, slobodne, pune ljudi sa običnim, sličnim nama, vrlinama i manama.
Gde nije bio greh niti zakonom zabranjeno iskazivanje mišljenja, gde levičari nisu ideološki zaluđenici zakonom zaštićeni, gde seljak sedamdesetih dođe na ideju da sebi napravi mašinu pa posle nekoliko godina proda licencu, napravi nešto novo, pa devedesetih ponovo nešto drugo i sad je industrija, gde drugi seljak počne sa malom radionicom, vremenom postane veliki dođe u Srbiju i otvori par fabrika.

Italija. Sve ono što je Srbija, u manjoj meri, mogla da bude a nije.

Gde su se vlade i partije na vlasti smenjivale, gde su se dešavali politički prekoreti, nekim čudom a ne ORA građeni kilometri i kilometri puteva, gradovi, zemlja od koje smo kupovali krem, dizajne automobila, bili jeftina samoupravna šnajderska radna snaga (pored Rumunije i Bugarske), jeftino prodavali stoku i tako dalje.

Zato što vidim šta su oni a šta smo mi. I pokušavam da pronađem razlog (mis'im ima ga od posleratnih dešavanja do ekonomsko-privrednog sistema al' da te ne nerviram puno i da ne kvarim Zili blog)

edit
i imaju američke baze
zilikaka zilikaka 06:31 10.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

Zato što vidim šta su oni a šta smo mi. I pokušavam da pronađem razlog (mis'im ima ga od posleratnih dešavanja do ekonomsko-privrednog sistema al' da te ne nerviram puno i da ne kvarim Zili blog)

Ne kvariš nego ima jedan prigodan vic na ovo.
Ide čovek ulicom, stane da zapali i shvati da nema upaljč. U jednoj kapiji stoji neko. On pridje, zapali i pične priču. "Eto, ružna navika i skupa. Pušim preko 30 godina. Da nisam pišio, do sad sam mogao imati ovakvu kuću..". -pokazuje na vilu preko puta.
Čovek mu odgovara: "Nemoj da se nerviraš, prijatelju, i ja pušim preko 30 godina al to je moja kuća".

Elem, i ja bih volela da je drugačije al nismo mi da se uporedjujemo nego sa prvim komšijama.
Ne mislim ja da ima boljih i l8šijih naroda, nego nama istorijske okolnosti baš nisu naklonjene.
Pogledaš malo samo evropske gradove i sve ti bude jasno.
Bili smo i ostali sirotinja.
freehand freehand 07:36 10.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

pune ljudi sa običnim, sličnim nama, vrlinama i manama.

Za razliku od nas ovde. Sem tebe, naravno. nego Gedžo, ti ni o Italiji nemaš pojma. Ni o istoriji, ni o politici, ni o Italijanima. Ili voliš da selektivno gledaš, pa kod Italijana samo lepo, kod nas ovde samo loše. To nije dobro, ali je tvoj izbor.
Te da stvarno ne spamujem ovde.

Inače, od blogera mi nedostaju svi koji više ne pišu i ne komentarišu.
Nedostaje ono šarenilo, izbor tema širi od partizani-četnici, i mogućnost da se raspravlja bez psovke i pogrde.
zilikaka zilikaka 07:39 10.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

Inače, od blogera mi nedostaju svi koji viš3e ne pišu i ne komentarišu.

Baš svi?
freehand freehand 07:44 10.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

zilikaka
Inače, od blogera mi nedostaju svi koji viš3e ne pišu i ne komentarišu.

Baš svi?

Da. Podrazumeva se da se to ne odnosi na potpune socijalne nakaaze, ali takvi su svakako izuzetno retki.
Inače - da, svi, bez obzira na netrpeljivosti i različita mišljenja. Čak mi više nedostaju desetine sa kojima se po raznim pitanjima nisam slagao.
gedza.73 gedza.73 09:09 10.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

freehand

Zanimljiv ti uvodni sklop. 'Nas' i 'tebe'. To bi trebalo da implicira šta?

nego Gedžo, ti ni o Italiji nemaš pojma. Ni o istoriji, ni o politici, ni o Italijanima.

Možda si u pravu.. I šta su ti Italijani rekli o SFRJ komunizmu? Možda nešto u stilu 'teško vi možete da se oporavite od komunizma'?

krajem rata Italijani osnivaju Nacionalni oslobodilački komitet u kome su leve i desne partije. ideološke razlike ostavljaju po strani i dogovaraju se (ima i nekih koji se nisu slagali) o posleratnoj institucionalnoj političkoj borbi.

Ako ti stvarno ne vidiš problem što je Komunistička partija zabranila Demokratsku stranku, sve koji nisu sa njima proglasila za izdajnike i lopove onda ja stvarno ne vidim što se danas vućaš. Bez ikakve nedoumice teraj u SNS.
I nemoj više licemerno da prozviaš njihove botove već sa Gavrilom pod ruku u srećniju budućnost.

zilikaka
nego nama istorijske okolnosti baš nisu naklonjene

Zili ti si praktičar. Radiš a onim što imaš ne sa onim što bi bilo idealno i gledaš da iz ponuđenog izvučeš maksimum. Ne dovatiš čekić pa polupaš sve što ti se ne sviđa. Možda ti baš taj deo treba u kasnijoj fazi.

I drugi narodi su donosili sudbonosne odluke, nemamo samo mi taj ekskluzivitet.

Često se setim šešeljeve izjave o Evropi
-Ako je Evropa tepih e mi ćemo da budemo rupa u tom tepihu.

I jesmo rupa. Najgore što neki uporno proširuju tu rupu.
c_h.arlie c_h.arlie 09:55 10.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

freehand
pune ljudi sa običnim, sličnim nama, vrlinama i manama.

Za razliku od nas ovde. Sem tebe, naravno. nego Gedžo, ti ni o Italiji nemaš pojma. Ni o istoriji, ni o politici, ni o Italijanima. Ili voliš da selektivno gledaš, pa kod Italijana samo lepo, kod nas ovde samo loše. To nije dobro, ali je tvoj izbor.
Te da stvarno ne spamujem ovde.

Inače, od blogera mi nedostaju svi koji viš3e ne pišu i ne komentarišu. Nedostaje ono šarenilo, izbor tema širi od partizani-četnic, i mogućnost da se raspravlja bez psovke i pogrde.

Nisi u pravu !
Ne znam koliko Gedža (zaista) zna, štaviše, 'znanje' o stvarima koje mu predbacuješ je itekako šaroliko.
No, ono što je sasvim sigurno je ... da Gedža stvari posmatra veoma logično, tj. što bi braća Englezi rekli, na "as-is" način, tj. onakve kakve jesu --- i pri tome izvlači prilično efektne (i efektivne) zaključke.
Prema tome, po tebi su Italijani u prethodnom periodu bili u hendikep poziciji, sa njihovom stalnom promenom vlada, u proseku nakon svakih 10 meseci - u odnosu na prosperitetnu Titinu Jugoslaviju koja je imala ekstremno stabilnu vlast (kao Severna Koreja sada) --- a po Gedži su oni bili u društvu koje je omogućilo potpunu kreativnost, napravili Oliveti, Maseratijaja, Ferarija, a mi išli kod njih da kupujemo farmerke, a ne oni kod nas.
Pa ti sada vidi koliko Gedža nema pojma - u odnosu na tebe.
freehand freehand 10:55 10.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

Zanimljiv ti uvodni sklop. 'Nas' i 'tebe'. To bi trebalo da implicira šta?

Elementarna pismenost i malo logike pomogli bi u tumačenju citiranog, naravno uključujući i citat tvoje rečenice na koju se odnosi ovo na šta se pozivaš.
gedza.73 gedza.73 12:13 10.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

Čarli
oni bili u društvu koje je omogućilo potpunu kreativnost

I eto. sad si me podsetio na jedan dobar blog. Milerado je napisala priču o životu Luize Spanjoli i njenim slatkišima. Žene koje guraju svet napred.

Zanatsku radionicu njen sin pretvrara, tokom rata, u industrijsku. Dve godine nakon završetka II svetskog rata završava nov fabrički pogon. Kasnije ogroman porodični tematski park. i danas postoji modna linija, za sada u vlasništvu porodice, koja nosi njeno ime.





Kod nas bi od cele priče ostalo 'narodni neprijatelj', 'osuđena na zatvor zbog saradnje sa okupatorom', 'gubitak građanskih prava', 'oduzimanje imovine', 'SOUR Mika Špiljak Šnajder i Ortaci.'
zilikaka zilikaka 13:57 10.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

Kod nas bi od cele priče ostalo 'narodni neprijatelj', 'osuđena na zatvor zbog saradnje sa okupatorom', 'gubitak građanskih prava', 'oduzimanje imovine', 'SOUR Mika Špiljak Šnajder i Ortaci.'

Bi. Evo, ja sam u kući slušala priču o lokalnom industrijalcu - vlasniku fabrike kozmetičkih proizvoda. Jedan od sinova mu bio školski sa mojim ocem pa je on bio upućen u detalje.
Tokom rata je recimo odlazeći kod njih zaticao da se pakuju paketi za zarobljenike, pa su i posetioce angažovali da rade.
Pomagali su i porodice zarobljenih radnika, nisu veze sa Nemcima imali ali je otac bio proganjan kao ratni profiter i sve im oduzeto.
E, al kad je neko od valjanog štofa
Preselili se u Bg, otvorili malu radnju isto kozmetike, ručno pravili i pakovali prema svojoj recepturi.
Opet posetioci dobijali da pomažu.
I podigli se u pristojno imućne, sva deca bila baš uspešna u svojim poslovima, daleko od proseka.
gedza.73 gedza.73 17:23 10.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

U svakom mestu je tako bilo. Sećam se priče jednog starog Vojvođanina. Njegovoj porodici su oduzeli sve posle rata. Nadničio sve dok nije povratio imanje.
Heroj čovek. Da te raplače i nadahne.

Ko zna koliko je bilo takvih priča koje se nisu srećno završile. I za koje nismo ni čuli. Rasturenih porodica, otetih uspomena, fizičkog maltretiranja.

pomislim da je nekad postojao internet kako bi jedan deo blogera sad radosno ispijao pića u kafani posle prokazivanja neprijatelja sistema a bogami neki bi neki pljuvali krv od batina.

zilikaka zilikaka 18:12 10.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

Sve si u pravu, jedino nemoj da se zaletiš jer misliš da znaš koji su koji. Ni u realnom životu.
Po pravilu se iznenadiš.
c_h.arlie c_h.arlie 19:52 10.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

zilikaka
Sve si u pravu, jedino nemoj da se zaletiš jer misliš da znaš koji su koji. Ni u realnom životu.
Po pravilu se iznenadiš.

Normalno da se ne treba zaletati - posebno u tim stvarima.
Pa nismo komunjare.
No, ja bih gotovo sa sigurnošću mogao da pogodim ko su na blogu potkazivači i doušnici.
gedza.73 gedza.73 21:38 10.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

Sve si u pravu, jedino nemoj da se zaletiš jer misliš da znaš koji su koji

ma jok. ne opterećujem se takvima. ako ih ima.
Više sam mislio na ono vreme kako bi prošli sa ovakvim komentarima
blogovatelj blogovatelj 09:37 12.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

Kod Kruševca beše ima planina Jastrebac s koje poleće onaj zmaj-švaler iz narodne epike.


Meni je prva asocijacija na Jastrebac Dobrica Ćosić i Daleko je sunce.
blogovatelj blogovatelj 09:42 12.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

No, ja bih gotovo sa sigurnošću mogao da pogodim ko su na blogu potkazivači i doušnici.


Ko?
narcis narcis 10:08 12.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

blogovatelj
No, ja bih gotovo sa sigurnošću mogao da pogodim ko su na blogu potkazivači i doušnici.


Ko?

pa onaj koji najviše viče dršte potkazivača. samo potkazivači imaju potrebu da drugog okrive za svoju bedu, nepotkazivači i ne razmišljaju o tome.
dok potkazivači hoće da skrenu pažnju sa svog potkazivanja da nekom ne bi palo u oči da su oni ti potkazivači.
otud i konstantno izvikavanje parola da bi se sakrili iza njih.
Milan Novković Milan Novković 10:15 12.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

narcis
blogovatelj
No, ja bih gotovo sa sigurnošću mogao da pogodim ko su na blogu potkazivači i doušnici.


Ko?

pa onaj koji najviše viče dršte potkazivača. samo potkazivači imaju potrebu da drugog okrive za svoju bedu, nepotkazivači i ne razmišljaju o tome.
dok potkazivači hoće da skrenu pažnju sa svog potkazivanja da nekom ne bi palo u oči da su oni ti potkazivači.
otud i konstantno izvikavanje parola da bi se sakrili iza njih.

Ja najviše vičem: "Dršte lopova što krade hranu iz fližidera"
mirelarado mirelarado 10:31 12.05.2018

Re: Каже Џон Милтон:

Ja najviše vičem: "Dršte lopova što krade hranu iz fližidera"


Za to postoji samo jedan lek: odsustvo hrane u frižideru.
Atomski mrav Atomski mrav 23:46 08.05.2018

Da li mi je utisak varljiv...

... ili ona mene pita šta sam ja čit'o?!

Bogami sam čit'o... 9 stranica u favoritima, ali je indikativno da sam negde od 2012. godine prestao da dodajem tekstove u favorite.

Omiljeni tekst: http://blog.b92.net/text/15625/Godina-Borislava-Pekica/
zilikaka zilikaka 06:46 09.05.2018

Re: Da li mi je utisak varljiv...

... ili ona mene pita šta sam ja čit'o?!


Ma čito si svašta, to znamo, svi jesmo, nego šta si ti od tog upamtio. U ovim godinama.
nask nask 23:52 08.05.2018

Ad hoc

Meni su, između ostalih, favoriti bili (nemam top listu) blogovi jednog blogera, u međuvremenu se malo ulenjio mada je redovno ovde na jutarnjoj/večernjoj prozivci, o fizici tj. iz fizike. Takođe Ćirkovićevi blogovi. Ondak, fale mi Princijevi blogovi i njegov način razmišljanja na razne teme. Pa idu blogovi o jedrenju, vinima i istoriji od jednog blogera što više ne svraća sem da pozdravi Frija i Tasu. Bilo lepih blogova od jednog lepog blogera o jednom lepom ostrvu, daleko mu lepa kuća.

Nastupa ledeno doba.



BTW Lista favorita mi je inače Ø
zilikaka zilikaka 21:44 09.05.2018

Re: Ad hoc

Meni su, između ostalih, favoriti bili (nemam top listu) blogovi jednog blogera, u međuvremenu se malo ulenjio mada je redovno ovde na jutarnjoj/večernjoj prozivci, o fizici tj. iz fizike...


I ti želiš da ovo i druga imena ostanu tajna?
Doobro, neću da kvarim, al kako mi da znamo šta ti je po meri?
Doduše, nešto se da naslutiti a ono za ostrva sam sigurna da sam i ja vaka provalila.
nask nask 22:38 09.05.2018

Re: Ad hoc

Zili, pa to gore su jednačine bez nepoznatih.
nsarski nsarski 23:05 09.05.2018

Re: Ad hoc

Meni su, između ostalih, favoriti bili (nemam top listu) blogovi jednog blogera, u međuvremenu se malo ulenjio mada je redovno ovde na jutarnjoj/večernjoj prozivci, o fizici tj. iz fizike...


Ako se ovo na mene odnosi, priznajem. No, nisam se ulenjio nego, naprotiv, već mesecima rešavam jedan ljut problem - opasni i dugi računi koji mi ne daju da spavam normalno, da normalno živim, da budem iole normalan u svakom smislu. Evo već skoro prošlo proleće, a ja sam mentalno još u novembru - cesto se zbunim što zora sviće sve ranije, pa onda ukapiram.
Ali, pri kraju sam i nadam se da ću se ubrzo unormaliti.
nask nask 23:14 09.05.2018

Re: Ad hoc

Da. Znači uskoro pauza, jeee.
zilikaka zilikaka 06:18 10.05.2018

Re: Ad hoc

Ako se ovo na mene odnosi, priznajem.

Aaaa, zato ti ovde obitavaš u lakim divanu na istim takvim temama. Resetuješ se?!
Ne kažem, nije ništa novo.

tasadebeli tasadebeli 07:57 09.05.2018

Ма шта фали рециклажама!

Хм, да видимо... Списак, списак,...

Аха, ту је!

Под један:

Добро јутро!






А све остало и сви остали са списка? Може и да се заборави...

И само још додам!

Нико ми не фали.

Јер кога нема, без њега се и мора и може.

Је л' тако, Чарли?

А присети, што каже гос'н Чер, у оваква јутра? Кад је дан преда мном?

Ц! Јок!

Нот мај кап ов ти.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:12 09.05.2018

Re: Ма шта фали рециклажама!

tasadebeli
Хм, да видимо... Списак, списак,...

Аха, ту је!

Под један:

Добро јутро!






А све остало и сви остали са списка? Може и да се заборави...

И само још додам!

Нико ми не фали.

Јер кога нема, без њега се и мора и може.

Је л' тако, Чарли?

А присети, што каже гос'н Чер, у оваква јутра? Кад је дан преда мном?

Ц! Јок!

Нот мај кап ов ти.


Uups, slučajno stisnuo "obavesti Zili". Ne znam za virtuelnu realnost, no u Bečkereku ima nešto lepo - jedna baka, Smilja Ćurčin, 5. maja je proslavila svoj 100. rođendan. Baka Smilja se rodila 1918., dok joj je tata bio na Solunskom frontu, u Vojvođanskoj dobrovoljačkoj četi. Tog dana, 5. maja 1918., nije ispaljen niti jedan metak na srpske položaje. Tata Ćurčin je mogao da uživa u rođenju kćeri.
zilikaka zilikaka 13:51 09.05.2018

Re: Ма шта фали рециклажама!

Lepo to za baka Smilju, nego misliš da je do njega stigla vest na vreme?
Bila to lepa vremena. Ode muž u rat il vojsku i vrati se za 3-4 godine. Kad dodje sazna da mu se u medjuvremenu rodilo i po dvoje dece.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana