Gost autor

Beograde, Beogrde...

Filip Mladenović RSS / 23.06.2018. u 00:49

TERAZIJE, maj 2018.
TERAZIJE, maj 2018.
Novobeogradski grafit
Novobeogradski grafit
Najlepši period u Beogradu upravo je počeo! Najlepši beogradski dani kreću sa završetkom školske godine i trajaće sve do kraja avgusta.! To je period kada na beogradskim ulicama ima najmanje ljudi. Samo još u toplim letnjim danima i pustim vrelim noćima, na kratko, između dva preskakanja srca, može da se oseti nekadašnja veličina ovog govneta od grada. Samo tokom narandžastog i crvenog alarma može da se oseti duh vremena kada ga nisu naseljavali isključivo kreteni.

Otišao je poslednji voz za Bar sa železničke stanice koja će to biti još samo deset dana. Svi su plakali. Mislili su, izgleda, da će pobednici beogradskih izbora reći kako su se samo zezali. Nisu se zezali. Železnička stanica će postati muzej Nemanjića, sa okretnicom za autobuse ka Sremčici i Umki zdesna i grozomornom kockastom palatom glavne pošte sleva, koja će, ako sledimo inteligenciju gradskih vlasti, uskoro postati muzej Hilandara. Železnička stanica otišla je u vetar. Njenu ulogu preuzeće četiri do skora pretposlednje beogradske stanice.

Stanična zgrada stanice u Topčideru, sa koje će odlaziti i u koju će dolaziti međunarodni vozovi, veličine je jednosobnog stana, nalazi se u sred šume, odakle vozi samo tramvaj, i to u Rakovicu, a pristupne saobraćajnice su uglavnom zakrčene, pošto imaju samo jednu traku po smeru. Za razliku od ove stanice, stanica Prokop i ne poseduje staničnu zgradu, kao ni valjan način da putnici iz rupe u kojoj su se upravo našli dođu do centra grada za manje od četrdeset pet minuta. Kad sam pročitao da je u igri i Dunav-stanica, pomislio sam da me neko zajebava, a stanica u Zemunu i nije u Beogradu, već u Zemunu.

Leš železničke stanice i dalje leži na dnu Beograda, imate još malo vremena da odete do pokojnika i pozdravite se s njim. A na putu do tamo, velika je verovatnoća da ćete se negde saplesti o ljudski leš. Da li će to biti telo samoubice koji je skočio s nekog od beogradskih solitera ili mostova, žene ubijene tokom male domaće prepirke, čoveka s visokim pritiskom kog su usmrtili beogradske vremenske prilike, rakija i ćevapi ili nekog od beogradskih krimosa, koji trenutno bivaju ubijani stopom od dva nedeljno, nije toliko bitno. Bitno je da znate da Beograd nije grad života, već grad smrti.

Ako vam zatreba zdravstvena zaštita, često se više isplati da se ubijete, nego da zaglavite u nekoj od beogradskih bolnica. Puste, oronule zgrade, bez medicinskog osoblja, sa pacijentima natrpanim u male, prljave sobe, ostavljenim da sami šteluju kanale na televizoru, dok jedu užeglu bolničku musaku, punu vode. Čak i ako ste otišli nekom u posetu, beogradska bolnica će vas nežno dodirnuti svojim prstima smrti, pa ćete, kada napokon uteknete odatle, nekoliko narednih minuta voleti čitav svoj život, i Vučića, i Beograd na vodi.

Beograd ima kanalizaciju koja se sliva u sred grada, tako da kad dune sa istoka, miris govana obavije dobar deo grada. To je to. Savršeni sklad mirisa i osećaja koji ti daje život u Beogradu. Možeš da se zavaravaš da je život lep, možeš probati sebe da častiš odlaskom na koncert, u pozorište, na izložbu, ali taj smrad govana koji će te dočekati kad izađeš na ulicu, podsetiće te gde se zapravo nalaziš. Ima još beogradskih smradova, poput smrada leševa, koji donosi vetar što duva preko nekog od beogradskih groblja, ili smrada stajskog đubriva, koji nam stiže iz Vojvodine, pa sve do smrada spaljenog đubreta, koji dolazi sa deponije u Vinči. U danima bez vetra, tu su dani puni smoga, kada smrad izduvnih gasova davi Beograđane. Prema merenjima, u nekim delovima grada ljudi ne bi smeli da borave duže od deset minuta.

Ipak, ono najgore u Beogradu su ljudi. Nema veze da li smo u njemu rođeni ili smo u njega došli, svi smo govna. Nadrkani i nervozni očajnici kao većina i preverantski ogavni smradovi kao vladajuća manjina. I turisti, na koje i jedni i drugi troše poslednje rezerve osmeha, pre svega ni bi li svoju sramotu sakrili od stranaca. Beograđani će se rado sa vama potući u punom autobusu, odgrišće vam uvo u redu za parking, svakakvih kletvi ćete sa naslušati od beogradskih baba na ulazu u samoposlugu, divlji taksisti će da vas kradu, a ako se pobunite, gurnuće vam cev pištolja u usta, beogradski panduri će vas pretresati bez naloga, a beogradski maloletnici će vas bosti noževima.

Odvratni osećaj da sam ostao bez svog rodnog grada, a da se iz njega još nisam ni iselio, na početku leta, 2018. dostiže svoj novi vrhunac. Tome beogradsko leto služi - da se malo ispečemo, da se malo skuvamo, da malo samujemo, da malo tihujemo, da se malo odmorimo i saberemo, pred nastavak života u gradu užasa, kada dođe septembar.

Prekratko će biti ovo leto.

Marko Vidojković

LINK: http://www.6yka.com/novost/140954/marko-vidojkovic-beograde-mrzim-te 

 

Atačmenti



Komentari (138)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

c_h.arlie c_h.arlie 06:04 23.06.2018

M'da !

Dosta toga od napisanog stoji.
No - ja Beograd ne mrzim.
Istina - to što smatram da bi trebalo da se ova (urbanistička) sprdnja od 'grada' sruši do temelja - i napravi potpuno novi i stariji grad ... je drugi 'par opanaka'.
Черевићан Черевићан 09:04 23.06.2018

život u Gradu Užasa

nadrkani i nervozni

од лошега....има горе
избркасмо мере меру ,
малко шира упоредба
вратиће, у трпно, веру


angie01 angie01 12:48 23.06.2018

Dzoker je tu, al' fali Betmen!

predatortz predatortz 09:52 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

Suncetijebem, Anđo!
Pročita li ti šta ovaj napisa za Beograd?!
Mene si posula kofom govana zbog šibicara, kurvi, divljih taksista i cigoša trubača (by Đole Balašević).
Ako si principijelna, a ubeđen sam da jesi, ovog čoveka moraš da pronađeš i prebiješ.
c_h.arlie c_h.arlie 11:05 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

predatortz
Suncetijebem, Anđo!
Pročita li ti šta ovaj napisa za Beograd?!
Mene si posula kofom govana zbog šibicara, kurvi, divljih taksista i cigoša trubača (by Đole Balašević).
Ako si principijelna, a ubeđen sam da jesi, ovog čoveka moraš da pronađeš i prebiješ.

Hohohohoho !
angie01 angie01 12:37 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

Pročita li ti šta ovaj napisa za Beograd?!


pa je l ti razumes razliku u tome sta kaze Vidojkovic- koji nije ovaj, on je nas kolega bloger i pisac-a sta si rekao ti,....
predatortz predatortz 12:49 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

angie01
Pročita li ti šta ovaj napisa za Beograd?!


pa je l ti razumes razliku u tome sta kaze Vidojkovic- koji nije ovaj, on je nas kolega bloger i pisac-a sta si rekao ti,....


A, pisac i kolega kaz'o...
E, onda je sve ok.
srdjan.pajic srdjan.pajic 13:12 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

link

(iz ove favele smo potekli mi, mutanti i zombiji)
angie01 angie01 14:07 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

A, pisac i kolega kaz'o...


ovo je bilo objasnjenje, jer si ga nazvao- ovaj,...a on to svakako nije.


E, onda je sve ok


pa nije, jer to ocigledno ne razumes napisano, ni ono sto je napiso Vidojkovic, a ni ono sto si ti, jer ste vas dvojica na suprotnim stranama problematike.
tasadebeli tasadebeli 14:16 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

predatortz
Suncetijebem, Anđo!
Pročita li ti šta ovaj napisa za Beograd?!
Mene si posula kofom govana zbog šibicara, kurvi, divljih taksista i cigoša trubača (by Đole Balašević).
Ako si principijelna, a ubeđen sam da jesi, ovog čoveka moraš da pronađeš i prebiješ.



А је л' ти не капираш да уопште није важно ШТА је речено, већ КО је то рекао?



tasadebeli tasadebeli 14:21 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

srdjan.pajic
link

(iz ove favele smo potekli mi, mutanti i zombiji)




predatortz predatortz 14:38 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

pa nije, jer to ocigledno ne razumes napisano, ni ono sto je napiso Vidojkovic, a ni ono sto si ti, j


Ti si neki tumač mojih misli, i to meni?
angie01 angie01 14:40 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

А је л' ти не капираш да уопште није важно ШТА је речено, већ КО је то рекао?


taso, ne lupetaj,....moja reakcija, tj. objasnjenje, vrlo jasno ima veze samo sa nazivanjem Vidojkovica sa ovaj.

...em si pritraco zlurado i zlonamerno, em si sa 4 komentara uspeo da ugusis normalno otvaranje strane,...je l ti stvarno mislis da su neohodni ti silni klipovi u svakom tvom komentaru i da ih ljudi pustaju?

pa majkumu, mene jednom da neko upozori da ne radim nesto sto je smetanja normalnom funkcionisanju, povela bih racuna,...a ti ocigledno to namerno radis.
predatortz predatortz 14:42 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!


А је л' ти не капираш да уопште није важно ШТА је речено, већ КО је то рекао?



Ma, naravno da kapiram.
Čovek, bukvalno, izvadio onu stvar i popišao se po svima nama.
Ali to je ok, jer je on sa iste strane problematike. Ej, ista i različita strana problematike!
predatortz predatortz 14:48 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

taso, ne lupetaj,....moja reakcija, tj. objasnjenje, vrlo jasno ima veze samo sa nazivanjem Vidojkovica sa ovaj.


Reč "ovaj" je pokazna zamenica. Nije uvredljiva, pripada srpskom književnom jeziku.
Ja nisam idolopoklonik i smatram da ne postoji čovek na planeti za kog je zabranjeno koristiti zamenicu umesto vlastitog imena.
angie01 angie01 14:59 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

Reč "ovaj" je pokazna zamenica.


kada nekog oslovis sa ovaj, to bas nije previse pristojno i negira idntitet u kolokvijalnom jeziku, daje negativan prizvuk, kao sto je u tvojoj recenici.

Pročita li ti šta ovaj napisa za Beograd?!


ma, vidi ga ovaj sto je....


i bez toga, samo sam ti htela razjasniti da Marko bas i nije ovaj, jer ti to izgleda nije poznato.
predatortz predatortz 15:06 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

bez toga, samo sam ti htela razjasniti da Marko bas i nije ovaj, jer ti to izgleda nije poznato


Sudeći po stilu kojim pišeš, teško da si pozvana da mi držiš lekcije iz domaće i svetske književnosti.

A sad malo o vaspitanju.
Nije nepristojno reći "ovaj (čovek), ova (žena), ovo (dete). Tim zamenicama ni na koji način ne unižavaš nečiju ličnost.

Neoristojno je intimisanje sa ljudima koje ne poznaješ. Ja ne poznajem Marka Vidojkovića. Čuo za njega jesam, nešto i čitao.
tasadebeli tasadebeli 15:07 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

angie01

je l ti stvarno mislis da su neohodni ti silni klipovi u svakom tvom komentaru



Па кад волим музику. Она увек каже много више него хиљаду речи.

Али ако инсистираш да речима објасним шта мислим о овом посту, покушаћу...

Јебе ми се шта о било чему размишља један Марко Видојковић.

Дечко је сујетни фолирант на квадрат. И при томе не баш много паметан. Показао је то више пута до сада, па ево то наставио и са овим текстом.

Зато се не бих даље упуштао у оно о чему он размишља када је у питању и мој град, а не само његов град.

Београд.



taso, ne lupetaj,...



Да те за ово емоционално и психичко насиље, злостављање и сајбер булинг пријављујем модератору, тј. Филипу, или не, питање је сад?

Можда да пишем писамце Супермоду?




angie01 angie01 15:10 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

A sad malo o vaspitanju.





"ovaj (čovek), ova (žena), ovo (dete)


kada kazes, ovaj covek, ovaj autor, je sasvim drugacije, nego kada kazes samo ovaj.


Neoristojno je intimisanje sa ljudima koje ne poznaješ.


ja se ne intimisem sa nepoznatim ljudima, pa ne razumem napomenu.

kako god, nema potrebe da heklamo trol dalje.
predatortz predatortz 15:20 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

kako god, nema potrebe da heklamo trol dalje


Ti troluješ, i to prilično jeftino.
Ja te pitam šta misliš, kao eksponirana zaštitnica Beograda i Beograđana, o ovome što je on napisao, a ti se hvataš za zamenicu.

Ja, ni izbliza, nisam Beograđanin koliko si ti Beograđanka, ali me je ovaj tekst uvredio.

Ti mene napljuva za manje, očekivao sam da se sa gađenjem ogradiš od napisanog. I to kao minimum, kada je u pitanju tako srčana i dosledna žena.

Kad, ono...

Rek'o Marko da smo najgori, da sve smrdi, raspada se - a ti mu daješ tri Bambija!
nsarski nsarski 15:40 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

A sad malo o vaspitanju.


Naš kolega bloger, gos-n Vidojković, je doprineo vaspitanju na ovom blogu svojim prilozima, kao:

Ne možete da napišete onoliko komentara, koliko ja mogu da ih obrišem
Marko Vidojković (8 Jul, 2006 - 11:28)

Uf, ovo je do jaja. Nema ništa slađe nego kad neki degen napiše degenski komentar, a ti ga obrišeš.

LINK na gornji prilog<-LINK

Mislim da je ubrzo posle tog priloga prestao da se pojavljuje - valjda mu je ispod nivoa.

A sa Filipom se našao samo tako. Beogrd (copyright Vidojković) kao glavni grad Smrdije (copyright Filip).

Da ne pominjem Filipove istupe na Sajmu knjiga kada je na stepeništu (nedozvoljenom mestu) valjao neki ukoričeni bućkuriš uzvicima: "Navali narode - knjiga parče!". Takvom degenu (da pozajmim izraz M. Vidojkovića) je mesto u Guči a ne na Sajmu. Eto, rekoh i dušu spasih.

Obojici preporučujem da se dosele u moj kraj: ovde mirišu lipe u proleće, cvetaju kesteni u jesen, trenutno su "živahne" ruže i takome, ujutru te budi cvrkut ptica. Struja se nikad ne isključuje (tokom poslednjih 10 godina, mislim da su je jednom isključili na pola sata zbog nekog remonta), vode uvek ima, đubre se odnosi svakodnevno (sat možeš da naviješ po đubretarcu u 7h ujutru). Onda bi drugačije doživeli Beograd.

A da ima zapuštenih delova grada - ima. Toga ima i u Parizu, Njujorku, Rimu, Londonu...jbg.
predatortz predatortz 15:52 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

Obojici preporučujem da se dosele u moj kraj: ovde mirišu lipe u proleće, cvetaju kesteni u jesen, trenutno su "živahne" ruže i takome, ujutru te budi cvrkut ptica. Struja se nikad ne isključuje (tokom poslednjih 10 godina, mislim da su je jednom isključili na pola sata zbog nekog remonta), vode uvek ima, đubre se odnosi svakodnevno (sat možeš da naviješ po đubretarcu u 7h ujutru). Onda bi drugačije doživeli Beograd.


Ti, profo, nikad ne bi mogao da pišeš za Buku.
Na šta ovo liči?!
nsarski nsarski 16:03 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

Na šta ovo liči?!


Pa, dobro, jbg, ponekad nam eksplodira i neki džip, ali to su "stranske" registracije, uglavnom MNE. Ja mislio Makedonija-Severna, ali su me uputili. Nije baš sve ružičasto, priznajem.

Buka - aha, tu je izdavač onaj kolega bloger (zaboravio sam ime, ali na avataru ima šešir ko popišani Indijana Džons, samo što je malo deblji i nosi goatee) koji je nakratko posetio proud States of Kansas i Pennsylvania (čini mi se), o trošku istih, pa je prosvetljen tim iskustvom - mine eyes have seen the glory tip zanosa, počeo da kenja po svemu sa božanskih visina.

Izvini, danas sam, ničim izazvan, iskren. Ima takvih dana.
predatortz predatortz 16:06 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

nsarski
Na šta ovo liči?!


Pa, dobro, jbg, ponekad nam eksplodira i neki džip, ali to su "stranske" registracije, uglavnom MNE. (Ja mislio Makedonija-Severna) ali su me uputili. Nije baš sve ružičasto, priznajem.

Buka - aha, tu je izdavač onaj kolega bloger (zaboravio sam ime, ali na avataru ima šešir ko popišani Indijana Džons, samo što je malo deblji i nosi goatee) koji je nakratko posetio proud States of Kansas i Pensilvania (čini mi se), o trošku istih, pa je prosvetljen tim iskustvom - mine eyes have seen the glory - tip zanosa, počeo da kenja po svemu sa božanskih visina.


E, taj!
gavros gavros 16:30 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

Buka - aha, tu je izdavač onaj kolega bloger (zaboravio sam ime, ali na avataru ima šešir ko popišani Indijana Džons, samo što je malo deblji i nosi goatee) koji je nakratko posetio proud States of Kansas i Pennsylvania (čini mi se), o trošku istih, pa je prosvetljen tim iskustvom - mine eyes have seen the glory - tip zanosa, počeo da kenja po svemu sa božanskih visina.


Aleksandar Trifunović

Dok sam blogovao znao sam da tražim autorsko dopuštenje od stranih novinara da prevedem neke tekstove o filmu sa engleskog na srpski i objavim ovdje. Buka je znala uzeti taj moj prevod bez pitanja i ne potpisavši me kao prevodioca da ga objave na portalu Buka.

edit:
Ovdje je poslednji intervju sa Džarmušem o poeziji koji sam preveo - portal Srpska Cafe nije htio da ga objavi zbog preopširnosti (11 stranica A4 formata) predlagali su skraćenja a meni se to nije dopalo. Dobio sam dopuštenje da prevedem intervju i objavim ga na internetu a ne da ga skraćujem. Ko sam ja da skraćujem Džarmuša Doduše, mogao sam da iscimam nekoga da ga objavi ovdje ali mi se nije dalo.

nsarski nsarski 16:48 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

Buka je znala uzeti taj moj prevod bez pitanja i ne potpisavši me kao prevodioca da ga objave na portalu Buka.

Zašto bi to radili?
gavros gavros 16:52 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

nsarski
Buka je znala uzeti taj moj prevod bez pitanja i ne potpisavši me kao prevodioca da ga objave na portalu Buka.

Zašto bi to radili?




Vjerovatno zato što su ga identično preveli kao ja - pa nema potrebe da potpišu prevodioca!
angie01 angie01 18:42 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

Mislim da je ubrzo posle tog priloga prestao da se pojavljuje - valjda mu je ispod nivoa.


da i?...kakve sad ovo veze ima sa onim sto rekoh?

Vidojkovic jeste ovde bio razbarusen i nekada i preko toga,...mislim da je poslednje pojavljivanje bilo neko sparingovanje izmedju Duleta Glavonje i njega, a u slicnom fazonu, nesto ih bilo polnelo....pa se Vidojkovic povukao, verovatno mu je Restak skrenuo paznju, pa mu se nije dopalo, ili prosto nije hteo da se bakce....


Obojici preporučujem da se dosele u moj kraj:


a svakako si dovoljno pametan i razuman, da kapiras da tekst ne govori o tome da nema lepih krajeva i ulica, nego da se o Beogradu lose brine i da je svakako u stanju koje nije zasluzio,( pa ni onako skaradnu Slaviju, u koju su gurnuli navodno onolike pare, a koja nije bas daleko od tvoje idile),....da ne nabrajam sada sve poznato.


Ja, ni izbliza, nisam Beograđanin koliko si ti Beograđanka, ali me je ovaj tekst uvredio.


vecu glupost nisam skoro procitala,...prvo o vecim i manjim Beogradjanima, a posle o uvredjenosti tekstom.

za ovo prvo nemam zivaca da se upustam,....a za ovo drugo- uvek mi je neverovatna ideja da je kritikovati nesto sto nije dobro,( upravo zato sto ti je stalo, krivo ti je i boli te i zeleo bi da je bolje, pa gradjanski slobodan skreces paznju), izdaja, nepatriJotski cin, uvredljiv izkaz,....tako i av sve kritike odmah prevede u izdajnicke i placenicke,....
predatortz predatortz 18:47 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!


za ovo prvo nemam zivaca da se upustam,....a za ovo drugo- uvek


A za drugo nemaš argumenata.

Jer kritikovati i nazivati ljude ogavnim smradovima nije, nikad nije bilo i nikad neće biti isto.

Edit:

A reći za neki grad, ma koji, da su ljudi najgora stvar u njemu se graniči sa patološkom mržnjom. Po meni, to zahteva terapiju.
angie01 angie01 18:52 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

Jer kritikovati i nazivati ljude ogavnim smradovima nije


pa sad, da budemo jasni sta je rekao,

Nadrkani i nervozni očajnici kao većina i preverantski ogavni smradovi kao vladajuća manjina.


predatortz predatortz 18:57 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

angie01
Jer kritikovati i nazivati ljude ogavnim smradovima nije


pa sad, da budemo jasni sta je rekao,

Nadrkani i nervozni očajnici kao većina i preverantski ogavni smradovi kao vladajuća manjina.




Ne nalazim sebe, niti većinu onih koje poznajem, ni u jednoj od dve kategorije.

Ružna rekativizacija. Pa čak i vladajuće manjine, sa kojom se uopšte ne slažem.
angie01 angie01 19:09 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

Ne nalazim sebe, niti većinu onih koje poznajem, ni u jednoj od dve kategorije.


good for you, sto bi se reklo:),

Ružna rekativizacija.


zasto bi bila relativizacija- to je njegovo misljenje, pri tome je on pisac vrlo ostrog jezika.
predatortz predatortz 19:32 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!


zasto bi bila relativizacija- to je njegovo misljenje


Zbog čega onda komentarišeš moje stavove po istom pitanju, na način na koji si to činila?
I ono je bilo moje mišljenje.

Jer nisam pisac?
Samo pisci imaju pravo na mišljenje i oštar jezik?

Ja uvredio neke stanovnike ovog grada, a on nije?
nsarski nsarski 19:45 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

Vidojkovic jeste ovde bio razbarusen i nekada i preko toga


Ah, pa onda je sve to sasvim u redu! Biti malo razbarušen...hm...divota.
Evo, ja ću sada da budem malo razbarušen, a ti mi, jamačno, nećeš zameriti. Razbarušenost je vrlina. Uporedi njega sa R. Amadeusom.

Mislim da je MV jedan uobraženi, arogantni, primitivni degen (copyright M. Vidojković) koji bi da bude značajan, i da se svima nehebe keve jer njegovi čitaoci, ako takvih ima, očekuju takav stav od njega. Pročitaj taj njegov citirani post gore - naslov za sebe govori: Hebem vam svima kevu!, taj naslov u suštini to kaže. Mizeran lik, po mom mišljenju. On vređa ljude na blogu, paušalno.

A ovo:

sparingovanje izmedju Duleta Glavonje i njega, a u slicnom fazonu, nesto ih bilo polnelo....pa se Vidojkovic povukao, verovatno mu je Restak skrenuo paznju, pa mu se nije dopalo, ili prosto nije hteo da se bakce....


Da li misliš da je "uvaženom piscu" posao da se kači i pičkara i "sparinguje" sa učesnicima na blogu? Iskreno.

Izvini na razbarušenosti, naravno, ali tako mi došlo.

gavros gavros 19:55 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

Mislim da je MV jedan uobraženi, arogantni, primitivni degen (copyright M. Vidojković) koji bi da bude značajan, i da se svima nehebe keve jer njegovi čitaoci, ako takvih ima, očekuju takav stav od njega. Pročitaj taj njegov citirani post gore - naslov za sebe govori: Hebem vam svima kevu!, taj naslov u suštini to kaže. Mizeran lik, po mom mišljenju. On vređa ljude na blogu, paušalno.


Pamtim jedan banjalučki Kratkofil na kojem je MV bio gost jer je učestvovao u nekom dokumentarcu o bivšoj Jugoslaviji. Razgovor sa publikom se odvijao u Narodnom pozorištu RS i sjećam se da je tip bio neviđeno nervozan i nekulturan. Svaka druga riječ psovka. Nisam čitao ništa od dotičnog, ne znam kakav je pisac ali tad je baš ispao...
predatortz predatortz 19:59 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

Pamtim jedan banjalučki Kratkofil na kojem je MV bio gost jer je učestvovao u nekom dokumentarcu o bivšoj Jugoslaviji. Razgovor sa publikom se odvijao u Narodnom pozorištu RS i sjećam se da je tip bio neviđeno nervozan i nekulturan. Svaka druga riječ psovka. Nisam čitao ništa od dotičnog, ne znam kakav je pisac ali tad je baš ispao...


Vodio je i neku emisiju na ATV. Tamo je verglao sasvim drugu priču. Očigledno, posao se radi prema ukusu naručioca.
tasadebeli tasadebeli 20:02 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

nsarski

Naš kolega bloger, gos-n Vidojković, je doprineo vaspitanju na ovom blogu svojim prilozima, kao:

Ne možete da napišete onoliko komentara, koliko ja mogu da ih obrišem
Marko Vidojković (8 Jul, 2006 - 11:28)

Uf, ovo je do jaja. Nema ništa slađe nego kad neki degen napiše degenski komentar, a ti ga obrišeš.

LINK na gornji prilog<-LINK



Он је, изгледа, брзо и отишао?

Почео сам да читам Блог 2008. или 2009. и њега се уопште не сећам.

А што се тиче "педагогије"...

Сунце му жарко, како би то било добро у школи! Избришем лепо гумицом све оне клинце што ме само нервирају, неће да уче и размажени су.




Последњи бисер са тестова из хемије који сам недавно видео:





(Клик на слик да ме Енџи не грди више због качења клипова.)



Obojici preporučujem da se dosele u moj kraj: ovde mirišu lipe u proleće, cvetaju kesteni u jesen, trenutno su "živahne" ruže i takome, ujutru te budi cvrkut ptica. Struja se nikad ne isključuje (tokom poslednjih 10 godina, mislim da su je jednom isključili na pola sata zbog nekog remonta), vode uvek ima, đubre se odnosi svakodnevno (sat možeš da naviješ po đubretarcu u 7h ujutru). Onda bi drugačije doživeli Beograd.



Овде код мене осим липа, кестенова, струје и гомила клинаца који се јурцају по улицама исто као и ја што сам то радио у њиховим годинама, има и слепих мишОва.

Наиме, испод Шумарског факултета има нека пећиница где обитавају. И чим се малкице смрачи, ето их... Лете около к'о врапци по дану. Ништа Пожешка, трамваји, аутомобили, зграде около... Баш их брига. Једаред ми један улетео у собу, једва сам га избацио кроз прозор бејзбол ударцем новинама савијеним у ролну (како сам га уопште и погодио када лети онако хистерично, не знам ни сам).

А зашто видим тврдње по медијима да врабаца више уопште нема у Београду?

Па ја их видим, лете по цео дан и отимају се са голубовима око онога што истресем са столњака. Чак ми праве и гнездо у рупи за вентилацију са које је отпала решеткица у зиду зграде, одмах испод мог прозора.

Тачно је да их неко време нисам виђао. Врапце. Али од пре неколико година су опет ту.




(Клик на слик јопета.)
gavros gavros 20:10 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

Vodio je i neku emisiju na ATV. Tamo je verglao sasvim drugu priču. Očigledno, posao se radi prema ukusu naručioca.


Pa to je bila ona emisija sa prelistavanjem dnevnih novina i sa malom kamericom - više za Jutjub nego li televiziju - ja sam se iznenadio da je to ATV keširala.
tasadebeli tasadebeli 20:18 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

nsarski


gavros


predatortz



Па ја мислим људи да није довољно да неко самог себе назива писцем да би био писац.

(Или било шта друго, не мора бити писац у питању... И ја знам једнога који себе назива мајстором за машине за веш (званично), али ја сам већ два пута после његових интервенција куповао нову машину за веш. И ту сам престао да га позивам. То што смо он и ја другари, нема никакве везе са тим...)

Али добро... Ја сам мало старомодних схватања по том питању.
gavros gavros 20:25 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

Па ја мислим људи да није довољно да неко самог себе назива писцем да би био писац.


Ima on neku svoju publiku čak i nagrade nije da nema - kažem nisam imao prilike da ga čitam, ne znam na što to liči ali kao pojava mi je pomalo odbojan. Tad na Kratkofilu mi došlo da izađem iz publike i opalim mu šamar da malo dođe sebi - ponašao se kao da je došao među polusvijet - onako nabijeđeno sa visine a svaka druga riječ "do jaja" i psovka, ni K od kulture.
tasadebeli tasadebeli 20:43 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

gavros
Па ја мислим људи да није довољно да неко самог себе назива писцем да би био писац.


Ima on neku svoju publiku čak i nagrade nije da nema - kažem nisam imao prilike da ga čitam, ne znam na što to liči ali kao pojava mi je pomalo odbojan. Tad na Kratkofilu mi došlo da izađem iz publike i opalim mu šamar da malo dođe sebi - ponašao se kao da je došao među polusvijet - onako nabijeđeno sa visine a svaka druga riječ "do jaja" i psovka, ni K od kulture.


Рекох већ:

Дечко је сујетни фолирант на квадрат. И при томе не баш много паметан. Показао је то више пута до сада, па ево то наставио и са овим текстом.



И то важи и за његово писање, не само за понашање.

Него је, због својих политичких ставова пре свега, имао моћне заштитнике у неким београдским културним круговима када је почињао, па је помислио да је то довољно да би га људи сматрали писцем.



П.С. - То ти је честа појава у српској култури. Видојковић је само један од примера. Из "књижевности". Али има тога и на свим осталим пољима српске културе. И образовања. на јавној сцени, уопштено говорећи.

Зато што нам политичко-идеолошка подобност још увек кроји уметнички, образовни, научни и медијски миље као што је то било деценијама уназад.

То, та појава, има леп назив - негативна селекција.

Видојковић је само један од многих примера те негативне селекције.

Па рецимо, сви ови глумци, и они добри и они лоши глумци, који се појављују на предизборним скуповима разних странака, свесно допуштајући да се њиховим популарним именом окористи некакав политикантски башибозук и стављајући на тај начин себе у улогу најобичнијег тоалет папира...

Мислиш да они стварно подржавају те назови политичаре?

Ма јок...

Него се надају неким мрвицама баченим са те трпезе да би могли у овој и оваквој Србији да се и даље баве глумом и да живе од тога.

И слично је и са осталим побројаним областима.
angie01 angie01 21:03 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

Ah, pa onda je sve to sasvim u redu!


a gde sam to rekla?...i sama sam se s njim kacila zbog nacina na koji je ovde komunicirao- tebi rekoh samo, kakve sve to veze ima sa ovim konkretnim dijalogom u koji si se umesao.


Da li misliš da je "uvaženom piscu" posao da se kači i pičkara i "sparinguje" sa učesnicima na blogu? Iskreno.


ovo sto sam napomenula je trebalo da znaci, da su i Dule i on u jednom momentu upali u isti mod.


Mislim da je MV jedan uobraženi, arogantni, primitivni degen


svako nek misli sta hoce,....ako pricamo o ovom tekstu, pa nije lose a ni netacno prikazao tuzno stanje i desavanja u nasem gradu, a u svom maniru.


Izvini na razbarušenosti, naravno, ali tako mi došlo.


pa ako me bas vuces za jezik, ti si meni rekao mnogo neprimerenijih stvari, a nicim izazvan, od ovoga o cemu sada pricamo,...a da nije moglo da se podvede pod razbaruseno....o cemu necu da nastavljam.
angie01 angie01 21:05 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

Zbog čega onda komentarišeš moje stavove po istom pitanju, na način na koji si to činila?
I ono je bilo moje mišljenje.


pa je l ti kapiras uopste razliku izmedju onoga sto sam ti zamerila i ovoga sto je napisao Vidojkovic,...ja stvarno ne znam kako da ti pomognem oko toga.
angie01 angie01 21:07 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

да ме Енџи не грди више због качења клипова.)


nisam ti samo ja skretala paznju- al si valjda na mene osetljiviji,...

evo, najiskrenije ti hvala na razumevanju i ako ces se potruditi da malo vodis racuna, jer stvarno zapusavas strane.
predatortz predatortz 21:08 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

angie01
Zbog čega onda komentarišeš moje stavove po istom pitanju, na način na koji si to činila?
I ono je bilo moje mišljenje.


pa je l ti kapiras uopste razliku izmedju onoga sto sam ti zamerila i ovoga sto je napisao Vidojkovic,...ja stvarno ne znam kako da ti pomognem oko toga.


Nikako. Nije mi potrebna tvoja pomoć. A ne bih voleo ni da gledam kako se dodatno zapetljavaš u licemerje.
nsarski nsarski 21:09 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

ti si meni rekao mnogo neprimerenijih stvari, a nicim izazvan, od ovoga o cemu sada pricamo,...a da nije moglo da se podvede pod razbaruseno.


Moi!? Tebi!? Zgranut sam.
Ne greši dušicu NG, ja sam uvek bio prema tebi dobronameran (navedi makar jedan primer da nisam).

Možda je bilo situacija da se nisam saglasio sa tvojim mišljenjem i izneo svoje, ali to je far cry od nekog napada.
Tvoje su intevencije uvek dobrodošle, barem što se mene tiče, ali ne očekuj da se svi, baš svi, slažu s tobom.

Live long and prosper!

Nego, da ne skrećemo sa teme. Da li ti zaista misliš da je učestvovanje uvaženog M.V. na ovom blogu bilo korisno, inspirativno i kreativno? Razumem da ste vi, na primer, privatno "drugari" ili generalno u dobrim odnosima, ali budi objektivna makar na čas.

Uzmimo, kao kontrast, jednog drugog velikog pisca na ovom blogu: Peđu Brajovića. Jeste, on se kačio sa mnogim komentatorima, ponekad plivao uzvodno koliko je umeo, ali nije nikad, nikad, nipodaštavao svoje sagovornike ili oponente. U tome je razlika između čoveka i hulje.
angie01 angie01 21:43 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

Moi!? Tebi!? Zgranut sam.


pazi kada sam i ja bila-ZGRANUTA!


ali ne očekuj da se svi, baš svi, slažu s tobom.


dovoljno smo dugo ovde oboje, da znas da to niti ocekujem niti mi smeta,...znaci, uopste se ne radi o ne slaganju misljenja, nego o neprimerenim iskazima.


Da li ti zaista misliš da je učestvovanje uvaženog M.V. na ovom blogu bilo korisno, inspirativno i kreativno?


pa vidi, ja ti to vec rekoh, dok je ucestvovao, nije se bas snalazio ili je tada bio u tom fazonu, pojma nemam- ali od blogovanja nije bas mnogo toga bilo,...znaci, uopste ga ne branim, bas sam objektivna,....ali to i dalje nema veze sa onim u sta si se umesao:))).


Peđu Brajovića. Jeste, on se kačio sa mnogim komentatorima, ponekad plivao uzvodno koliko je umeo, ali nije nikad, nikad, nipodaštavao svoje sagovornike.


pa vidi, ja o Brajovicu, koga sad ti vrlo subjektivno branis, i meni je to sasvim ok i simpa, jer ste prijatelji- mislim sve najbolje,....cesto, kada je u klincu sa ruljom, ja mu dajem preporuke, jer se stvarno slazem sa njim,....a da bas nije nipodastavao,...pa ne bih rekla, imao je i on svojih momenata:),....prznica je i sujetan cesto:), sto je legitimno,....ali, sto se mene tice, mnogo vise ima onih dobrih strana, barem po ovoj komunikaciji ovde ( gde niko nije idealan, jer smo naprosto ljudi- najvise mi se dopada maxin fazon, jer ne stoji sa strane, ucestvuje i gde je nezgodno, ali sve zakucava u nekom cool fazonu i sa humorom- ima dosta cool blogera)- a, ono sto sam ja, par puta komunicirala s njim u RL (mislim na Brajovica), je bilo besprekorno.


U tome je razlika između čoveka i hulje.


pa sad ne znam, je l bi to po nekoj analogiji Vidojkovic trebalo da je hulja?
.....to svakako nije.
nsarski nsarski 21:49 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

pa sad ne znam, je l bi to po nekoj analogiji Vidojkovic trebalo da je hulja?
.....to svakako nije.


Možda je M.V. privatno divan čovek - to ne mogu da sporim jer ga ne poznajem. Ali njegov nastup na blogu je bio sramota, i za njega i za blog. O tome je ovde bila reč.

A Brajovića ne branim subjektivno (šta ima ja da ga branim i od čega?). Rekao sam da se on sporio sa ljudima, ali ih je uvek uvažavao kao sagovornike. Navedi mi primer kad nije.
angie01 angie01 21:59 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

O tome je ovde bila reč.


pa nije, sarski,...ti na tome insistiras, a pricali smo o njegovom tekstu ovde.


Navedi mi primer kad nije.


pa kada ne uvazi ono sto neko od sagovornika kaze da je u svojim recima mislio, nego insistira na onome sta mu odgovara- necu da otvaram slucaj.
nsarski nsarski 22:20 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

Da li ti zaista misliš da je učestvovanje uvaženog M.V. na ovom blogu bilo korisno, inspirativno i kreativno?



pa vidi, ja ti to vec rekoh, dok je ucestvovao, nije se bas snalazio ili je tada bio u tom fazonu, pojma nemam- ali od blogovanja nije bas mnogo toga bilo,...znaci, uopste ga ne branim, bas sam objektivna,....ali to i dalje nema veze sa onim u sta si se umesao:))).


OK, NG, this is the last of me.

"Nije se snalazio" - ali nije imao problema da sagovornike nazove degenima? I ti ga "ne braniš", već si skroz "objektivna"? Pa što ne progledaš tako "objektivno" kroz prste drugim ljudima ovde sa kojima se kačiš povremeno? Nazivaju te imenima, pripisuju stvari koje nisi rekla, izvrću tvoje reči - surov je ovaj svet, surov, NG. Ali, jbg, razumi ih, ne snalaze se.

I, najzad, najluđe:

ali to i dalje nema veze sa onim u sta si se umesao


Ja se, draga NG, nigde nisam "umešao" u bilo kojoj interpretaciji tog termina. U pitanju je sadržaj ovog posta koji je napisao M.V., a preneo Filip. (Nadam se da je F.M. - a nije Dostojevski - dobio autorsko pravo da prenese tuđ tekst. Znamo da on ponekad zanemari takve sitnice.) Dakle, ja sam samo komentariso na ovom postu koji prenosi tekst M.V. To se od komentatora očekuje, znaš i sama. Da komentarišu.
Umešao? Bože blagi!




tasadebeli tasadebeli 22:41 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

angie01

nisam ti samo ja skretala paznju- al si valjda na mene osetljiviji,...



Коначно си то приметила... Већ сам био изгубио сваку наду...

Зезам се, зезам се...

Знам да су ми многи скретали пажњу...


evo, najiskrenije ti hvala na razumevanju i ako ces se potruditi da malo vodis racuna, jer stvarno zapusavas strane.



Потрудићу се убудуће после толико захтева. Нисам баш толико неразуман.

(Али нећу да изађем у сусрет Пајићу и Блогију са овим размацима између редова. То не могу.)

Ма... Да будем искрен...

Није требало да ставе ову иконицу за Јутјуб. Стално ме изазива. Шапуће: Узми ме, твоја сам...

Тешко одолевам...

Поготово за музику.

(Не, без зезања, ја не користим смартфоне итд, не висим на Блогу када сам у превозу, у школи... Само од куће, са рачунара... Па зато ваљда и не примећујем то са отварањем страница.)

Него!

Питање!

На својим постовима смем да се разуларим?

Тамо ионако долазе само они који ми никада нису замерили качење клипова...

Мало само? Где никоме не смета?

Да ме жеља мине...
zilikaka zilikaka 22:57 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

не користим смартфоне итд, не висим на Блогу када сам у превозу, у школи... Само од куће, са рачунара... Па зато ваљда и не примећујем то са отварањем страница.)

Ne znam za druge al Samsung standardno na pretraživaču ne podržava vezu sa klipovima, tako da ne samo što oni ne blokiraju otvaranje nego se uopšte i ne vide.
angie01 angie01 23:27 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

"Nije se snalazio" - ali nije imao problema da sagovornike nazove degenima? I ti ga "ne braniš", već si skroz "objektivna"? Pa što ne progledaš tako "objektivno" kroz prste drugim ljudima ovde sa kojima se kačiš povremeno? Nazivaju te imenima, pripisuju stvari koje nisi rekla, izvrću tvoje reči - surov je ovaj svet, surov, NG. Ali, jbg, razumi ih, ne snalaze se.


stvarno ne znam sta hoces- tada, kada je bio ucesnik ovde, uredno sam se kacila s njim i zamerala mu na nacinu komunikacije, sto sam vec rekla.....a sada nemam potrebu da se na tome zadrzavam, jer se teziste price okrece ka tome, kako je on neprimereno blogovao, wtf!


I, najzad, najluđe:


niko tebi ne zamera da komentarises, nego si ti krenuo o

A sad malo o vaspitanju.



Naš kolega bloger, gos-n Vidojković, je doprineo vaspitanju na ovom blogu svojim prilozima, kao:



tasadebeli tasadebeli 23:47 24.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

zilikaka
не користим смартфоне итд, не висим на Блогу када сам у превозу, у школи... Само од куће, са рачунара... Па зато ваљда и не примећујем то са отварањем страница.)

Ne znam za druge al Samsung standardno na pretraživaču ne podržava vezu sa klipovima, tako da ne samo što oni ne blokiraju otvaranje nego se uopšte i ne vide.



Па ето обострано прихватљивог решења!

Дакле, од сутра сви на Самсунга и мирна Бачка!


c_h.arlie c_h.arlie 05:19 25.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

angie01
А је л' ти не капираш да уопште није важно ШТА је речено, већ КО је то рекао?


taso, ne lupetaj,....moja reakcija, tj. objasnjenje, vrlo jasno ima veze samo sa nazivanjem Vidojkovica sa ovaj.

...em si pritraco zlurado i zlonamerno, em si sa 4 komentara uspeo da ugusis normalno otvaranje strane,...je l ti stvarno mislis da su neohodni ti silni klipovi u svakom tvom komentaru i da ih ljudi pustaju?

pa majkumu, mene jednom da neko upozori da ne radim nesto sto je smetanja normalnom funkcionisanju, povela bih racuna,...a ti ocigledno to namerno radis.

Maksa te je sto puta molio da koristiš sva slova, dakle - i ona sa kvačicama - i ti nećeš, pa nećeš.
I čovek je na kraju morao da ode.
Strašno !
tasadebeli tasadebeli 05:57 25.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

c_h.arlie
angie01
А је л' ти не капираш да уопште није важно ШТА је речено, већ КО је то рекао?


taso, ne lupetaj,....moja reakcija, tj. objasnjenje, vrlo jasno ima veze samo sa nazivanjem Vidojkovica sa ovaj.

...em si pritraco zlurado i zlonamerno, em si sa 4 komentara uspeo da ugusis normalno otvaranje strane,...je l ti stvarno mislis da su neohodni ti silni klipovi u svakom tvom komentaru i da ih ljudi pustaju?

pa majkumu, mene jednom da neko upozori da ne radim nesto sto je smetanja normalnom funkcionisanju, povela bih racuna,...a ti ocigledno to namerno radis.

Maksa te je sto puta molio da koristiš sva slova, dakle - i ona sa kvačicama - i ti nećeš, pa nećeš.
I čovek je na kraju morao da ode.
Strašno !



То сам заборавио...

Анђо, Анђо... Ц, ц, ц,...

П.С. - Једаред тако један од ћелавих латиничара на Блогу написао:

Plavi orkestar na Tasu

(тј. на Ташу, Ташмајдану)

Пошто органски не подносим Сашу Лошића, ја сам наравно протумачио то на прву лопту као позив да ме сви затрпају Плавим оркестром и озбиљно ме је то психички и емотивно узнемирило.


(Извини, Анђо, али ође мора доћи клип.)






П.С. - Ако икада и будем отишао са Блога Б92, то ће бити сигурно због љубитеља Плавог оркестра и Саше Лошића, односно ћелавих латиничара и оваквих неспоразума.
sweet64 sweet64 10:04 25.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

Maksa te je sto puta molio da koristiš sva slova, dakle - i ona sa kvačicama - i ti nećeš, pa nećeš.
I čovek je na kraju morao da ode.
Strašno !


Molim da se doda u zapisnik da sam je molio i ja da promeni czs, ali ništa od toga pa sam odustao.
Ali zato ako se prebacimo na sadržinu, u 98% do sada, pa i ovog puta, žena sasvim konkretno i korektno da neki iskaz koji nailazi na osudu.
U čemu je problem što je Vidojković rekao nešto, pogotovu ako je to istina. Šta je sporno? Način? Ako je način onda ćemo opet samo o formi.
Ali sve ovo o problemima u Bg (istini treba pogledati u oči) je na nivou iskaza da sam ja manje Srbin ako komentarišem da se Nole nije vratio u formu i da ako ne jede meso verovatno nikad i neće.
predatortz predatortz 13:08 25.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

Ali zato ako se prebacimo na sadržinu, u 98% do sada, pa i ovog puta, žena sasvim konkretno i korektno da neki iskaz koji nailazi na osudu.
U čemu je problem što je Vidojković rekao nešto, pogotovu ako je to istina. Šta je sporno? Način? Ako je način onda ćemo opet samo o formi.
Ali sve ovo o problemima u Bg (istini treba pogledati u oči) je na nivou iskaza da sam ja manje Srbin ako komentarišem da se Nole nije vratio u formu i da ako ne jede meso verovatno nikad i neće.


Problem je u licemerju, ne u stavovima.
Anđa ima običaj da zasipa ljude fekalijama za deset puta manje kritike Beograda, nego što je to učinio vidojković u ovom tekstu. Onda se malo zanese, pa proziva ljude da nisu odavde, da je Beograd samo nih čekao i sličan repertoar budalaština i palanačkih proseravanja.

Ali, kada se "kolega" pisac posere po ovom gradu i svim njegovim stanovnicima, onda je to ok jer je on "sa iste strane problematike" (ma šta to treba da znači).

Dakle, u tome je problem.

Uzgred, meni Novak nikad nije bio neki lakmus nizašta sem za tenis.
c_h.arlie c_h.arlie 13:21 25.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

tasadebeli
nsarski


gavros


predatortz



Па ја мислим људи да није довољно да неко самог себе назива писцем да би био писац.

(Или било шта друго, не мора бити писац у питању... И ја знам једнога који себе назива мајстором за машине за веш (званично), али ја сам већ два пута после његових интервенција куповао нову машину за веш. И ту сам престао да га позивам. То што смо он и ја другари, нема никакве везе са тим...)

Али добро... Ја сам мало старомодних схватања по том питању.

Taso, Marko Vidojković jeste pisac, jer ima čitaoce.
Vidiš da ga Endži čita.
c_h.arlie c_h.arlie 13:23 25.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

predatortz

...

Uzgred, meni Novak nikad nije bio neki lakmus nizašta sem za tenis.

Ja Noleta obožavam !
Pravi čovek - za sve.
I Srbin --- a što nije lako u njegovom sportu.
predatortz predatortz 13:26 25.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

c_h.arlie
predatortz

...

Uzgred, meni Novak nikad nije bio neki lakmus nizašta sem za tenis.

Ja Noleta obožavam !
Pravi čovek - za sve.
I Srbin --- a što nije lako u njegovom sportu.


Ja ga, takođe, volim. Odličan teniser, razuman čovek, odmeren i pametan.
Čovek ima i izražen nacionalni ponos, što dodatno cenim.
Ali, pre svega ga cenim kao izvrsnog tenisera.
angie01 angie01 15:48 25.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!


Problem je u licemerju, ne u stavovima.


tvoj problem je sto ili ne razumes izreceno- ni svoje ni tudje, pa ne kapiras razliku- ili samo bezobrazno furas onako kako ti tumacenje odgovara...tako da mi je blesavo da castis licemerjem nekog ko ne izvrce, ne spinuje, ne menja po potrebi apsolutno nista.

...da ponavljam i kopiram ovde sta je ko rekao i sta izgovoreno znaci, je besmisleno, jer vidim da nije ni ideja da se razume,

tako da samo pozdravljam,

sweet64,


hvala ti, narocito za onih 2% zadrske:)))
tasadebeli tasadebeli 16:03 25.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

c_h.arlie
tasadebeli
nsarski


gavros


predatortz



Па ја мислим људи да није довољно да неко самог себе назива писцем да би био писац.

(Или било шта друго, не мора бити писац у питању... И ја знам једнога који себе назива мајстором за машине за веш (званично), али ја сам већ два пута после његових интервенција куповао нову машину за веш. И ту сам престао да га позивам. То што смо он и ја другари, нема никакве везе са тим...)

Али добро... Ја сам мало старомодних схватања по том питању.

Taso, Marko Vidojković jeste pisac, jer ima čitaoce.
Vidiš da ga Endži čita.



Видим.
predatortz predatortz 16:10 25.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

tvoj problem je sto ili ne razumes izreceno- ni svoje ni tudje,


Snajka, prestani da se baviš takvim diskvalifikacijama. Ovaj prostakluk treći put proturaš. Kao, ti si stručna da procenjuješ dokle seže nečija sposobnost razumevanja.

Znaš li ti uopšte šta znači insinuacija da neko ne razume ono što je sam izrekao?

To možeš sa onima koji ti to dopuštaju. Tu igru naivnisti ostavi za po kući. Ovom rečenicom si me nazvala kretenom, a sad spinuj i izvrći koliko ti je volja.
angie01 angie01 16:44 25.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

Snajka, prestani da se baviš takvim diskvalifikacijama


pa evo, da preskocim sve cime si me castio- ukratko, Vidojkovic lamentira nad Beogradom, s pravom, opisujuci lose stanje u kojem se grad nalazi, ujedno pokazujuci svoju nemoc, koja je sveopsta i zbog koje je grub,...a ti si saglasan:) sa promenama koje se vrse( Z stanica), a nisu bas opravdane, nazivas neke mucenike koji su stanovnici ovog grada, besprizornim, i u tom smislu...da se ne vracam sada i ne kopiram,...znaci, nema razloga da me prozivas za licemerje, jer ne prozivam na isti nacin autora ovog teksta, kao tebe, jer vasi iskazi nisu slicni ni po cemu.

i da zavrsimo s heklerajem- uopste nije bitno ko je sta od ovoga navedenog napisao- ja sam komentarisala izreceno,....tako da cela prica o tome kakav je neko bio bloger i da li si ti veci/manji:))) BeograDzanin, nema nikakve veze sa mojim misljenjem o ovom konkretnom blogu.

ti sad- a i ostali- slobodno nastavite kako hocete.

...a inace, pokazalo se mnogo boljim zaobilazenje, nego smaracina na ovaj nacin.
predatortz predatortz 17:39 25.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!


...a inace, pokazalo se mnogo boljim zaobilazenje, nego smaracina na ovaj nacin


Da se na blogu dele medalje u toj disciplini, ti bi nosila zlatno odličje. Ima vas još koji se postavljate kao da ste savest ovog mesta, no drugi imaju još mnogo da vežbaju pre nego li te stignu.

Svakom loncu poklopac, kako kažu u mom zavičaju.
angie01 angie01 21:40 25.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

ti bi nosila zlatno odličje. Ima vas još koji se postavljate kao da ste savest ovog mesta,


bas zanimljivo, ja se tebi godinama nisam obratila- znaci godinama-uredno te zaobilazila, nisam se oglasila ni na jedan tvoj komentar o ratovanju, vodjama i sl-evo i sada ne dodajem prideve, ikao su zasluzeni,....a ti si se ipak uredno trudio da mi nesto nalepis svaki put kada si mislo da je zgodno- i to nikada sam, kako to rade samo,...znas vec-i sada kada sam par puta nesto prokomentarisala na tvoje opSeracije, sada sam ja savest bloga:))),...cekaj, ja, kao i ti i kao i svi drugi kazem ono sto mislim o necemu,...sad sto to nije tebi po volji, pokazuje neko drugo razmisljanje i stavove od onih koje ti iznosis, pa tako je to u zivotu, nisu svi u istom fazonu, da ne nabrajam sta to sve podrazumeva....a savest je samo moja.
c_h.arlie c_h.arlie 07:15 26.06.2018

Re: Dzoker je tu, al' fali Betmen!

angie01
...
....a ti si se ipak uredno trudio da mi nesto nalepis svaki put kada si mislo da je zgodno- i to nikada sam, kako to rade samo,...znas vec-i sada kada sam par puta nesto prokomentarisala na tvoje opSeracije, sada sam ja savest bloga:)))
...

Tako je !
Dosta čoporašenja !
tasadebeli tasadebeli 14:22 24.06.2018

Краљ Чачка је цар за све Баогрђане

tasadebeli tasadebeli 14:24 24.06.2018

И још да пошаљем разгледницу из Бгд.

zilikaka zilikaka 21:41 24.06.2018

Ako smem da primetim

Mene je posebno dojmio ovaj deo teksta:

Savršeni sklad mirisa i osećaja koji ti daje život u Beogradu. Možeš da se zavaravaš da je život lep, možeš probati sebe da častiš odlaskom na koncert, u pozorište, na izložbu, ali taj smrad govana koji će te dočekati kad izađeš na ulicu, podsetiće te gde se zapravo nalaziš. Ima još beogradskih smradova, poput smrada leševa, koji donosi vetar što duva preko nekog od beogradskih groblja, ili smrada stajskog đubriva, koji nam stiže iz Vojvodine, pa sve do smrada spaljenog đubreta, koji dolazi sa deponije u Vinči.

Ako je i zbog umetničke slobode, previše je.


...ne znam zašto mi na pamet pada početak jednog pismenog zadatka iz mog vremena koji smo posle često citirali:
"Voz je krivudao malenim putićom.."
predatortz predatortz 22:01 24.06.2018

Re: Ako smem da primetim


Ako je i zbog umetničke slobode, previše je


Priznaj da je ovo zbog stajskog đubriva i Vojvodine.
zilikaka zilikaka 22:12 24.06.2018

Re: Ako smem da primetim

Priznaj da je ovo zbog stajskog đubriva i Vojvodine.


Jeste, tu me za srce ujeo, ali smrad leševa sa nekog od beogradskih groblja Ko da je epidemija kuge u jeku.

Baška što pisac nije složio rečenicu po broju, al to mi neuki moramo da pazimo da nas ne ismevaju a njemu je valjda dozvoljeno..
predatortz predatortz 22:17 24.06.2018

Re: Ako smem da primetim

Jeste, tu me za srce ujeo, ali smrad leševa sa nekog od beogradskih groblja Ko da je epidemija kuge u jeku.


Rekoh gore profi - ko želi da piše za "Buku" mora da ispuni određene standarde.

Edit:

Koga još u regiJonu, sem onih divljaka iz Šumske, zanima da čitaju o mirisu beogradskih lipa?
Ima da smrdi i tačka!
tasadebeli tasadebeli 22:33 24.06.2018

Re: Ako smem da primetim

zilikaka

"Voz je krivudao malenim putićom.."



"А напољу се чуо цвркут птица и шетња пензионера."

(Такође из једног писменог задатка.)
sweet64 sweet64 10:54 25.06.2018

Re: Ako smem da primetim

"А напољу се чуо цвркут птица и шетња пензионера."


Pa ako je bilo kao kod Đoleta u pesmi:

"...i tišina je bila, samo lepet krila ko zna gde i koraci negde daleko niz Kisački drum, iza onog nadvožnjaka, ..."

onda nije čudno da je ovaj kroz prozor mogao da čuje šetnju penzionera, doduše Đole nije uspeo ni na trenutak da čuje kako diše u snu!

srdjan.pajic srdjan.pajic 13:47 25.06.2018

Re: Ako smem da primetim

zilikaka
Priznaj da je ovo zbog stajskog đubriva i Vojvodine.


Jeste, tu me za srce ujeo, ali smrad leševa sa nekog od beogradskih groblja Ko da je epidemija kuge u jeku.

Baška što pisac nije složio rečenicu po broju, al to mi neuki moramo da pazimo da nas ne ismevaju a njemu je valjda dozvoljeno..


To je zato jer zivis na pogresnoj strani ruze vetrova. Evo, kod mene u Mirjevu, u koje utekoh kao radnicko dete iz one favele i legla pacova iz prethodnog komentara, i pored lipa i javora (da, da, i kod onih koji nisu bili u stanju da rade kod emira u haremu-univerzitetu za stopedest evra na dan i tako si omoguce zivot u higijenskom delu Kenjigrada, da citiram Fleku i Radovana, gde reka mirise i vlada nenarusena idila u svakom pogledu, dakle i kod njih rastu lipe i ptice pevaju ujutro, bar dok im pesmu ne razjebe komsija koji tera ilegalnu perionicu automobila, tepiha i otpad za televizore i belu tehniku, patriota, velikosrbin, svanulo mu onomad devedestih godina...), ali to sve kad nadvije kombinovani smrad sa sporogoruce deponije u Vinci i zadah krematorijuma sa Lesca, coveku prosto padne mrak na oci i nozdrve, i sklon je da mu ovakvi Markovi uraci zvuce dosta srcu bliski. O smecem prepunjenim kantama koje niko na prazni, pa to pomenuta ruza vetrova raznese po okolnom parkicu u kome se bezbrizno igraju sasvim mala deca da ne pricam. A o kisnim danima se niz strme ulice slivaju iz senkrupa nabujale podzemne vode pomesane sa fekalijama, jer je neko nesto zajebao u proracunu kapaciteta slivnika. Ne znam, ja da zivim na nekom Senjaku ili Dedinju, ili delovima pasnjaka prve klase na Vracaru, ne bih se previse opustao, jer kad se digne kuka i motika, zna se ko ce prvi uza zid.





nsarski nsarski 14:03 25.06.2018

Re: Ako smem da primetim

i kod onih koji nisu bili u stanju da rade kod emira u haremu-univerzitetu za stopedest evra na dan i tako si omoguce zivot u higijenskom delu Kenjigrad


Pajitju, opet si se prevario. Prvo, ja radim za malo vise, a drugo, moja porodica na ovoj istoj adresi zivi vec 98 godina. Ja ovde nisam "dosao" niotkud. Ovde nema vulkanizera, prodavnica gradjevinskog materijala, kioska brze hrane, kontejneri su novi, nema grafita, itd., jer nam tako konvenira.
Ha-ha, taj harem-univerzitet se zove Texas A&M University at Qatar, you...you..mountain lion fucker!



P.S. Umal' da zaboravim - nema pasa lutalica. Pajitju, kako ces dan zavrsiti kad si vec od ranog jutra tako zajedljiv?
tasadebeli tasadebeli 14:47 25.06.2018

Re: Ako smem da primetim

nsarski

moja porodica na ovoj istoj adresi zivi vec 98 godina. Ja ovde nisam "dosao" niotkud.



Пита један комшија моју жену:

- Одакле сте ви?

- Из Београда.

- Не, мислим одакле сте дошли?

- Нисам дошла, овде сам рођена.

- Па добро, али одакле су вам родитељи?

- Из Београда.

- Не, мислим одакле су они дошли у Београд?

- Нису дошли, овде су се обоје родили.

- Немогуће!

- Зашто немогуће - пита сад њега моја жена. Па неко мора да је и из одавде.

- Па јес, у праву сте, каже тај радозналко после краћег размишљања.


Нисмо схватили зашто је тог комшију тај податак толико зачудио.

Женини и с очеве и с мајчине стране дошли у Бгд. почетком двадесетих година прошлога века. Моји са ћалетове стране исто. Моји с кевине стране почетком 20. века.

Кажу да је Чеда Антић рачунао и израчунао да данас у Бгд. међу његових милион и по становника живи око 30 000 људи чији су преци живели у Београду пре 1930. године.

Дакле нас троје, ти, моја жена и ја смо међу тих 30 000.

Није мало 30 000. Комшија очигледно није видео та истраживања Чеде Антића.





П.С. - Можда смо зато и малкице осетљиви када нам неко олако пљује по том завичају каки год да је.

Јер резервни завичај немамо. Одавно га немамо.
janospistaferika janospistaferika 17:28 25.06.2018

Re: Ako smem da primetim

srdjan.pajic



Jbt Pajke gde si ti ziveo.

Prevelik je Beograd i ima puno tih divljackih naselja.

Sa druge strane Novi Sad je jos uvek onako mali i ususkan, mada se situvacija menja rapidno. U nedelju sam se probudio u 6 ujutru, bio lep dan, razmisljao sam da bi bilo dobro malo provezbati, a i trebalo je otici na pijacu. I onda sam izabrao da odem peske do najbolje pijace u gradu, koja je meni na pola puta s mog kraja grada na suprotni kraj. Trebalo mi je samo sat vremena peske. Znaci, ceo grad, s kraja na kraj, mozes prepesaciti za dva sata, ili izvesti bajsom za 45min, ili odvozati kolima za 20 minuta.

Milina.

Mada dolaze ovi Predatorovi, prave sranja... moj novi sad su nasli da prljaju.

























()
predatortz predatortz 18:54 25.06.2018

Re: Ako smem da primetim

Mada dolaze ovi Predatorovi, prave sranja... moj novi sad su nasli da prljaju.


To je drugi ešalon, oni manje sposobni. Njih šaljemo da po palankama peku zanat.

Meni je NS baš gotivan! Ijekavica na sve strane, praznik za uši.
c_h.arlie c_h.arlie 18:56 25.06.2018

Re: Ako smem da primetim

tasadebeli
nsarski

moja porodica na ovoj istoj adresi zivi vec 98 godina. Ja ovde nisam "dosao" niotkud.



Пита један комшија моју жену:

- Одакле сте ви?

- Из Београда.

- Не, мислим одакле сте дошли?

- Нисам дошла, овде сам рођена.

- Па добро, али одакле су вам родитељи?

- Из Београда.

- Не, мислим одакле су они дошли у Београд?

- Нису дошли, овде су се обоје родили.

- Немогуће!

- Зашто немогуће - пита сад њега моја жена. Па неко мора да је и из одавде.

- Па јес, у праву сте, каже тај радозналко после краћег размишљања.


Нисмо схватили зашто је тог комшију тај податак толико зачудио.

Женини и с очеве и с мајчине стране дошли у Бгд. почетком двадесетих година прошлога века. Моји са ћалетове стране исто. Моји с кевине стране почетком 20. века.

Кажу да је Чеда Антић рачунао и израчунао да данас у Бгд. међу његових милион и по становника живи око 30 000 људи чији су преци живели у Београду пре 1930. године.

Дакле нас троје, ти, моја жена и ја смо међу тих 30 000.

Није мало 30 000. Комшија очигледно није видео та истраживања Чеде Антића.





П.С. - Можда смо зато и малкице осетљиви када нам неко олако пљује по том завичају каки год да је.

Јер резервни завичај немамо. Одавно га немамо.

Njaoooo !
Pa zar i ti - Taso !?

Usput --- nije mi jasno kako dozvolite (kojekakvim) budalčinama da vas povuku za jezik (bolje da vas povuku za onu stvar) pa da morate da ispredate porodični (i BG) rodoslov od početka vremena.
janospistaferika janospistaferika 20:08 25.06.2018

Re: Ako smem da primetim

Ijekavica na sve strane, praznik za uši.


Stari backi izgovor moze jos da se cuje samo kada se ode na pecanje.
zilikaka zilikaka 21:18 25.06.2018

Re: Ako smem da primetim

Stari backi izgovor moze jos da se cuje samo kada se ode na pecanje.

Nekad je bilo da BoCanci* ne umeju da plivaju i voze biciklI, al nema tu više nikakvog pravilani reda.

* ovde generalni naziv za sve koji govore jekavicu.
predatortz predatortz 21:35 25.06.2018

Re: Ako smem da primetim

janospistaferika
Ijekavica na sve strane, praznik za uši.


Stari backi izgovor moze jos da se cuje samo kada se ode na pecanje.


Idi, bre!
Treba ti godišnji odmor da saslušaš složenu rečenicu.
tasadebeli tasadebeli 21:47 25.06.2018

Re: Ako smem da primetim

c_h.arlie


Njaoooo !
Pa zar i ti - Taso !?

Usput --- nije mi jasno kako dozvolite (kojekakvim) budalčinama da vas povuku za jezik (bolje da vas povuku za onu stvar) pa da morate da ispredate porodični (i BG) rodoslov od početka vremena.



Куј се, бре, исповеда?

Ваљда можемо Шарски и ја да проговоримо по коју међу собом, а да то некоме не засмета, које год он феле, боје, партијске књижице, пасмине и завичаја био?

Па макар он био и од оне Шарскијеве и моје земљачке баогрђанске пасмине са свим сертификатима о плавокрвности...

(Поздрав мом земи, Шарском!)

А што се тиче језика, само они одабрани и ретки, врло мали број њих у мом животу, и то без обзира који им је завичај, могу да ме повуку за њега.

Сви остали могу само да ме повуку за ону ствар.

Ето, сад сам ти рек'о. Кад ме већ вучеш за језик...





c_h.arlie c_h.arlie 07:18 26.06.2018

Re: Ako smem da primetim

tasadebeli
c_h.arlie


Njaoooo !
Pa zar i ti - Taso !?

Usput --- nije mi jasno kako dozvolite (kojekakvim) budalčinama da vas povuku za jezik (bolje da vas povuku za onu stvar) pa da morate da ispredate porodični (i BG) rodoslov od početka vremena.



Куј се, бре, исповеда?

Ваљда можемо Шарски и ја да проговоримо по коју међу собом, а да то некоме не засмета, које год он феле, боје, партијске књижице, пасмине и завичаја био?

Па макар он био и од оне Шарскијеве и моје земљачке баогрђанске пасмине са свим сертификатима о плавокрвности...

(Поздрав мом земи, Шарском!)

А што се тиче језика, само они одабрани и ретки, врло мали број њих у мом животу, и то без обзира који им је завичај, могу да ме повуку за њега.

Сви остали могу само да ме повуку за ону ствар.

Ето, сад сам ти рек'о. Кад ме већ вучеш за језик...






Ma !
Bilo kako bilo, Beograd je pun govana.
Očistimo govna !
Da godinu dana samo to radimo, imali bi računa.
Usput --- ja svake nedelje, prepodne, čistim svoje dve ulice - i nije mi teško.
janospistaferika janospistaferika 07:19 26.06.2018

Re: Ako smem da primetim

* ovde generalni naziv za sve koji govore jekavicu.


Aha! Kada sam bio mali bio sam ubedjen da su Dalmacija i Lika u Bosni, posto su sve bili "Bosanci".

al nema tu više nikakvog pravilani reda.

Nema vise reda, lako se maskiraju danas. Vidis ga na bickilu, pomislis meštan, kad on malopre sišao sa Tamića pa vozi bajs da odlepi, jelte, od butine.

predatortz predatortz 07:32 26.06.2018

Re: Ako smem da primetim

Aha! Kada sam bio mali bio sam ubedjen da su Dalmacija i Lika u Bosni, posto su sve bili "Bosanci".


A sad ozbiljno.

Uvek sam se pitao šta su vas, ovde u Srbiji, učili po školama.
Vi ste imali takve praznine po pitanju ko je ko u SFRJ, da mi je to bilo fascinantno.

I sad, dvadeset i kusur godina, nakon krvavih etničkih ratova ljudi ovde veruju da u Bosni žive nekakvi Bosanci kao monolitna etnička grupa.
Da ne pominjem situacije u kojim ljudi veruju u to da je neki Esad iz Pazara Srbin, dok je neki Dušan iz Doboja musliman.

Vas ovde kao da su sistematski odvajali od Srba iz Bosne, Hrvatske, Crne Gore, Makedonije, da bi prošlo ovo što je prošlo.
Milan Novković Milan Novković 07:33 26.06.2018

Re: Ako smem da primetim

nsarski
... moja porodica na ovoj istoj adresi zivi vec 98 godina. Ja ovde nisam "dosao" niotkud...

Starosedeoc

Ja sam u Beograd došao iz mesta u koje su moji došli iz mesta gde su nam sad ti preci pa nadalje živeli isto tako dugo, unazad do majke što je u Liku došla sa tri sina, od Novkovića preko Novakovića kojima je neko pijan maznuo jedno 'a', i onda su sinovima proradili hormoni po kraju.

Meni je Beograd lep, i potpuno su mi strani ovi MV sentimenti, čak i uz poneku "umetničku licencu" tu i tamo upucanu u poneku stranicu.

I čudni su mi zato što je, na primer, u meni Lika ostavila trag, samo zbog priča u sredini gde sam rođen i odrastao, takav da ne mogu da zamislim šta bi moglo da me pogura da o njoj pišem kao MV o Boegradu, u kojem je rođen.

A rodna Prigrevica - da vam sad ne objašnjavam koliko su mi topla sećanja na detinjstvo.

Donekle i na neki način neoprezni ljudi što su formirani tamo (ovde, evo i sam se oporavljam od Beograda, samo ovog jutra od kafana) u devedesetim imaju sitnu bitku pred sobom, dok ne pobede u ratu, to smo mi i u firmi onomad primetili, kada su poneki zombifikovani ljudi umeli da nam hladnokrvno odu zbog sitne razlike u plati, bez da nam kažu pre toga šta ih tišti prosto zato što im je najnormalnija stvar da odu.

A jednom je meni (ovi gore su odlazili drugima u firmi, i oni su mi skrenuli pažnju na korene koji vuku do devedesetih) rekao da je dobio ponudu koju nije mogao da odbije - to je bio verbalni fazon, al gledam ga tada i ima nešto mehaničko u tim nekim nesvesnim ekgistencijalnim bljeskovima u nama što nas isčupaju iz zemlje gde smo posađeni - prepuštamo se mehanici zato što se jako plašimo trenutaka u kojima nam je kreativnost usahla, ali ne ova gde pravimo lepa jela, pišemo lepe stranice i nalazimo dobre poslove, nego neka dublja.

Meni je Beograd lep grad, i moj
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:53 26.06.2018

Re: Ako smem da primetim

Jbt Pajke gde si ti ziveo.

Prevelik je Beograd i ima puno tih divljackih naselja.


Sem onih koje sam pobrojao, a u kojima žive ovi što im viri srebrna kašika iz dupeta, i po neki narkodiler ili kontroverzni biznismen opšteg tipa, većina naselja je divljačka. Evo, bejah u vajnom Zemunu, odveo familiju na Gardoš, gore do one kule Sibinjanin Janku. I šta - ima gore neki kamen iza kule, popneš se na njega i puca ti lep pogled na grad, kako Zemun, tako i Beograd. Ali ako ti pogled samo malo padne podno tog kamena na kome stojiš, ispod tebe se prostrla mini divlja deponija, znači, đubre, flajke, kese, crkotine smrde, tu od kamena ispod kule Sibinjanin Janka, pa dole do kuća prvih. A ako probaš da se spustiš po onim kao uličicama koje krivudaju, dismr, brate, kao u Krnjači, govno od kera ili čoveka teško da možeš da ne ugaziš. Plus, pola kuća je tu odma pored napuštenih i porušenih prirodnim procesom erozije. Mislim, tuga, i sramota.

E, sad, moguće da sam ja nekakav baksuz, i da prosto u životu nisam imao sreće po pitanju toga gde da se rodim, odrastem, i odakle da pobegnem, pa sad vidim samo loše stvari, i ne mogu da se načudim ovoj idili koju opisuju pojedini blogeri. Evo, bene je dole lepo opisao svoje iskustvo iz Beograda - moje je u dlaku isto, samo kad izvadiš recipročnu vrednost iz toga što je napisao. Sve što sam uzeo da probam da završim, jer su mi roditelji stari, pa ne mogu da ih cimnem unapred, uglavnom nisam uspeo. Na primer, čekao sam u, tačnije, ispred stanice milicije samo da pitam za onaj neki žuti karton, jedno sat vremena po najgoroj vrućini, niko nije ušao do šaltera ("pao sistem", a ljudi samo što se ne poubijaju između sebe (dok murkani pored na tv-u gledaju neki crtać za decu). Ili su totalno smoreni i spuvani, kukaju ko nenormalni, mada ni to više ne toliko, izuzetak su taksisti i oni seljaci za volanom koji oće da ti jebu majku ako na žuto nisi već probio zvučni zid. Ja mislim da je svaku noć neki automobil leteo u vazduh, obračun crnogorske mafije, kažu, nisam smeo sa ženom da izađem uveče u grad da ne izginemo negde kao kolateralna šteta. E, jedino što nema pasa lutalica, taj sam primetio trend poslednja dva puta kad sam dolazio, ne znam šta im se desilo, ima samo tamo po Zvezdari malo po onim zabitim ulicama, ali su i oni smoreni, onako leže nasred puta i ni ne pokušavaju da se sklone, makar im i preko šapa prešao točkom.

Ne znam, možda Njujork, London ili Pariz imaju poneko zapušteno naselje, ali da ti se u gradskom naselju u od >50 hiljada stanovnika, u centralnoj gradskoj opštini kanalizacija meša sa kišnicom i tako slobodno kulja iz senkrupa kao iz gejzira pa se sliva niz ulicu polivajući nezainteresovane prolaznike i automobile, dok autobusi voze slalom, e to sigurno nema. Možda je zato poređenje sa Kinšasom, ili Lagosom primerenije, jer i tamo ima po neki Senjak ili Čubura da blista, a ono ostalo je sačuvaj bože.


predatortz predatortz 08:05 26.06.2018

Re: Ako smem da primetim


Sem onih koje sam pobrojao, a u kojima žive ovi što im viri srebrna kašika iz dupeta, i po neki narkodiler ili kontroverzni biznismen opšteg tipa, većina naselja je divljačka.



Kako bre, kad kažu da je nekad, u ono vreme kad se išlo u Trs' po farmerke, Beograd bio metropola i sveCki grad?
Gde je tad išla ta kanalizacija, na šta su tad ličila ta naselja?
Ko to, preko noći, pokvari?

. Evo, bejah u vajnom Zemunu, odveo familiju na Gardoš, gore do one kule Sibinjanin Janku.


To je, inače, Milenijumska kula i sa Janošom nema nikakve veze. Takve četiri su postavljene na četiri granice carstva. Ova u Zemunu je jedina preživela.

Sramota je da te ja, dođoš izBosne, učim istoriji grada u kojem si rođen.
tasadebeli tasadebeli 08:12 26.06.2018

Re: Ako smem da primetim

Milan Novković

A rodna Prigrevica - da vam sad ne objašnjavam koliko su mi topla sećanja na detinjstvo.






И зато ја не схватам зашто би се било ко увредио ако неко то исто каже за Београд.

Зашто би сви други имали права да воле своје родно место, само када Београђани то помену, нађу се обавезно неки увређени да држе проповед?

Сваки онај ко не разуме ово што си ти написао (или што смо написали Шарски и ја) мора да је нека тешка будала.
tasadebeli tasadebeli 08:38 26.06.2018

Re: Ako smem da primetim

predatortz


A sad ozbiljno.

Uvek sam se pitao šta su vas, ovde u Srbiji, učili po školama.
Vi ste imali takve praznine po pitanju ko je ko u SFRJ, da mi je to bilo fascinantno.







Ево, Предо, ја ћу да ти кажем.

Не причам о млађим генерацијама, то не знам, али могу то да ти кажем за нас рођене у Србији педесетих и шездесетих прошлог века.

Учили су нас тако да до 1990. године 90% мојих другова и другарица из основне и средње школе није знало, рецимо, да у Книну живе и Срби и да чине већину тада у том месту СФРЈ.

Учили су нас тако да сам се ја на факултету чудом чудио када се у студентском клубу на Филолошком факултету 1985, године појавила група студената носећи захтев са петицијом да се званично призна црногорски језик.

О неразумевању толиких назива за тај један језик - ми у Београду на Филолошком факсу српскохрватски, у Загребу на Филозофком факултету хрватски ИЛИ српски, а чешће само хрватски - да ти и не причам. Вазда ме то збуњивало, питао сам се чему то. Мислио сам да о томе одлучују искључиво лингвистички фактори. А онда сам случајно у неком магацину факултета са одбаченим прашњавим књигама пронашао и ову књигу коју нам нико није помињао док смо студирали српскохрватски језик и општу лингвистику иако је та књига штампана 15 година раније.








Учили су нас тако да су сви људи из Босне само Босанци, односно да тамо нема Срба, Хрвата и муслимана, него само Босанаца.

Па је тако моја другарица рођена у Београду, кућа поред мене, са којом сам растао читав живот, имала држављанство БиХ (захваљујући Уставу из 1974.) јер јој је отац, иначе професор Економског факултета у Бгд. дошао из Бијељине у Београд. Па сам онда ја, заједно са том мојом другарицом, био запањен када смо то открили са 18 година јер је она тада први пут вадила папире о држављанству.

Учили су нас тако да смо ми били запањени када нам је другој години гимназије новопридошли другар на са Косова и Метохије причао како је до те 1981, пре него се иселио за Београд, ишао у школу у свом родном месту под оружаном пратњом чланова фамилије због могуће заседе Албанаца.

Док ми у исто време у Бгд. таласамо њу вејв, замишљамо да смо као ликови из филма Амерички графити и журезамо по Београду враћајући се или чак и спавајући напољу негде на путу до куће јер те нико није дирао. Једино је тадашња народна милиција могла да те испендрека или ишамара зато што спаваш на клупи у парку.

Учили су нас тако да сам ја, пошто сам једини у свом одељењу из основне школе био крштен у цркви у најранијем детињству (са трио године, 1967.) онда био кум на крштењу свим свим мојим другарицама и другарима када су они већ догурали до своје 25. или 30. године.


Учили су нас тако да ја нисам могао да верујем када сам 1984. видео у каквим условима живе и станују и раде људи из Босне (махом из Цазинске крајине) у Љубљани када ме је мој другар Ибро из ЈНА водио код свог амиџе у посету у неку стару аустроугарску зграду иза железничке станице у Љубљани где је по њих 15 на привременом раду спавало у соби 4 са 4. Док им увече народна милиција Љубљане не дозвољава да оду даље од станичног бифеа, већ само ту могу да се опијају. Од муке која их је притисла.

Учили су нас тако да волимо ту земљу и све људе у њој јер, како нам је обећавано, већ сутра ће сванути неко ново сунце под којим неће бити беде, сиротиње, неписмености, примитивизма, мржње,...

Учили су нас тако да сам ја био убеђен све до одласка у ЈНА да је читава та СФРЈ као моја Кнез Михајлова.

А онда сам схватио у каквој то земљи живим.

Да не идем даље...

Мислим да си разумео шта хоћу да кажем.


c_h.arlie c_h.arlie 08:44 26.06.2018

Re: Ako smem da primetim

Milan Novković

...

A rodna Prigrevica - da vam sad ne objašnjavam koliko su mi topla sećanja na detinjstvo.
...

Meni je Beograd lep grad, i moj

Eeee, to ne može !
Ko si ti da Beograd bude i tvoj ?!
Seljak iz Prigrevice ?!
tasadebeli tasadebeli 08:49 26.06.2018

Re: Ako smem da primetim

c_h.arlie
Milan Novković

...

A rodna Prigrevica - da vam sad ne objašnjavam koliko su mi topla sećanja na detinjstvo.
...

Meni je Beograd lep grad, i moj

Eeee, to ne može !
Ko si ti da Beograd bude i tvoj ?!
Seljak iz Prigrevice ?!



Чарли!

Не сери, бре!

Лупеташ глупости, што каже Анђа.
zilikaka zilikaka 08:55 26.06.2018

Re: Ako smem da primetim

Sramota je da te ja, dođoš izBosne, učim istoriji grada u kojem si rođen.

E, Pajke nam je redak zver.
Nekad iz Beograda, nekad Lala, Kolorado, čačača, trt-mrt, al Zemunac ipak nije.
A ne znam ni da se izjašnjavao kao Srenac. Mada, nikad nije kasno.
Milan Novković Milan Novković 09:01 26.06.2018

Re: Ako smem da primetim

tasadebeli
c_h.arlie
Milan Novković

...

A rodna Prigrevica - da vam sad ne objašnjavam koliko su mi topla sećanja na detinjstvo.
...

Meni je Beograd lep grad, i moj

Eeee, to ne može !
Ko si ti da Beograd bude i tvoj ?!
Seljak iz Prigrevice ?!



Чарли!

Не сери, бре!

Лупеташ глупости, што каже Анђа.

Emsi se zeza, ironiše po kućama
janospistaferika janospistaferika 09:02 26.06.2018

Re: Ako smem da primetim

A sad ozbiljno.


Moze, bez zezanja.

Delom si u pravu, nama je to sve tako monolitno i predstavljano. Ja sam tek kasnije u odrastanju, i to ne kroz skolovanje, nego prvo kroz caletove price a jos kasnije i kroz druzenje u domu, shvatio kolorit koji tamo postoji.

Zasto je to tako - ne znam, mozda si cak u pravu da je pripreman teren, nemam pojma.

Ali postojalo je i kontra. Da ti dam primer.

Negde 95, 96, vracamo se sestra i ja sa kevom sa mora, idemo vozom Bar - Subotica. I negde oko Uzica ulazi momak u kupe, nesto se snuzdio, na ivici da zaplace. I u jednom momentu se zaplace. I ljudi iz kupea pocnu da ga tese - pa sta je momak, sve ce biti u redu, koji problem imas.

Kaze on - idem u Sombor u vojsku, ubice me Madjari.

Eto. Kao sto ti kazes da se ovde mislio da je Esad Srbin a Dusan musliman, tako se u Bosni mislilo (mada i danas nije daleko) da su u Vojvodini sve Madjari, pa i oni koji nisu, ponasaju se kao da jesu. Tesko je bilo biti "pravi" Srbin ako si iz Vojvodine, pa jos pogotovo ako nisi na "ić".
tasadebeli tasadebeli 09:09 26.06.2018

Re: Ako smem da primetim

Milan Novković
tasadebeli
c_h.arlie
Milan Novković

...

A rodna Prigrevica - da vam sad ne objašnjavam koliko su mi topla sećanja na detinjstvo.
...

Meni je Beograd lep grad, i moj

Eeee, to ne može !
Ko si ti da Beograd bude i tvoj ?!
Seljak iz Prigrevice ?!



Чарли!

Не сери, бре!

Лупеташ глупости, што каже Анђа.

Emsi se zeza, ironiše po kućama



Знам.

Па барем да је плаћен за то, него...

Онако, ничим изазван.

Као силе хаоса и безумља некада.





П.С. - Иначе, Милане, ја учим децу у школи да када иронија носи у себи и дозу малициозности, онда се назива сарказам.


Иронија и сарказам као начин комуникације (ЛИНКЛИНКЛИНК)


Па се тако наш Чарли тиме хвата у исто коло са овде више пута помињаним Видојковићем што се тиче начина комуникације са другим људима, писаним и усменим.


Само не знам ко у том колу иде на кеца...






Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana