Budućnost| Društvo| Mediji| Politika| Religija

Pitanje i komentari

tasadebeli RSS / 29.08.2018. u 11:09
19eed8f_25790-ljwcsh.jpg
 
 
 
Предстоји ли у Републици Србији сукоб Државе и Цркве око решавања питања Косова и Метохије?
 
 Ако да, шта онда и како даље?
 
Ако не, шта онда и како даље?
 
 
 
1371741303.jpg 
 


Komentari (498)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

principessa_etrusca principessa_etrusca 09:59 03.09.2018

Re: M'da !

c_h.arlie
principessa_etrusca
Kao primer: ako, recimo, neka londonska baba agituje da deca u Srbiji budu orna za rat, ima joj se reći da su joj reči krvoločne, licemerne, zlotvorne, te da ih primeni na svoje unuke u Londonu.


Ти си, Грухоњићу? Ај’ се смири мало.

Čekaj !
To ti je još neko rekao ?!
Pa zar je moguće da se taj primitivizam tako naglo širi ?!
Kako Bagra lako pokaže svoje pravo lice !
Stra-šno !

Не треба се узрујавати, Чарли, већ гледати на испаде као на лакмус тест.
Дотични месан је пример србомрзца par excellence, на његову жалост без аргумената.
(К’о да га видим како цепти од немоћног беса, па ми га (скоро) дође жао.)
alselone alselone 11:01 03.09.2018

Re: M'da !

Није много боље, изгледа, ни тим Јанезима које помињеш по питању шунке. Чујем прекјуче од једног Јоже (дошао нам човек у госте) из Пивке да се она Илирска Бистрица у којој сам служио ЈНА 1983/84. такође испразнила, остали само стари људи јер се некадашња фабрика из Бистрице из доба СФРЈ затворила и сада сви радно способни иду у Љубљану да раде. (Ријека им је упола ближа, али то је друга држава, јбг.)


Mislim da ovo nije potpuno tačno, naime, milim da je tim Janezima zapravo mnogo bolje.
mariopan mariopan 11:26 03.09.2018

Re: M'da !

Kao primer: ako, recimo, neka londonska baba agituje da deca u Srbiji budu orna za rat, ima joj se reći da su joj reči krvoločne, licemerne, zlotvorne, te da ih primeni na svoje unuke u Londonu.
Ona nema šta da kuka na postojanje te kritike.
Može da pojasni, argumentuje svoje reči, ali naravno ne mora.

Prvo, prinčipesa ničiju decu nije slala u rat niti ga je ona pomenula, zlonamerno čitaš njene komentare i izvrćeš ono što je napisala jer ti se ne sviđa što upravo ona argumentovano i vrlo kulturno iznosi svoje mišljenje, za koje ti u svakoj rečenici ponavljaš da "svako ima pravo da ga iznese"
Svako samo ne i ona? Ili?

Uvredljivo ste dočekali njene komentare, kačili guske i mislili da je to duhovito?

Nezrelo, a hoćete da vas neko sa poštovanjem i uvažavanjem čita?

I zašto je važno da li ona piše iz Londona ili Tunguzije?

Da li je tebe neko pitao odakle pišeš pa onda na osnovu toga donosio zaključak da si zlonameran (a često baš jesi)?
predatortz predatortz 11:49 03.09.2018

Re: M'da !


Ти си, Грухоњићу? Ај’ се смири мало.



Prepošteni Dinko?!
BejHaaa šovinista?
Auuu!
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:42 03.09.2018

Re: M'da !

maksa83
Шта тачно, Максо?

Да је глобална констелација повољнија за Србију него што је била 1999, или да Србија споро, али недвосмислено смањује привредно заостајање за Хрватском?

Oba.

О првом само кратко јер је евидентно да су се државе пријатељске према Србији, пре свега Русија и Кина, економски уздигле и консолидовале између 1999. и данас, а државе непријатељске према Србији, пре свега оне које су је напале 1999. и које јој одузимају територију (УСА, ЕУ и ускоро издвојен ентитет УК) клизе на доле у сваком смислу. (Само један пример, УК није још достигло бдп из 2008, а о бдп по глави и да не говорим јер се становништво у последњих десет година повећало.)

Ово друго, привредно достизање Хрватске је лако показати.



1. Однос српског и хрватског бдп-а од 2001-2016



2. Однос српског и хрватског бдп-а, са ppр-корекцијом (purchasing power parity).
zilikaka zilikaka 14:01 03.09.2018

Re: M'da !

alselone
U toj istoj Čoki lane zastanemo da pazarimo doručak i sitnice za dan na terenu.

Glavno da si u Čoki bila, s pogrešne strane Tise. Što u Senti nisi bila?


U Senti je skoro isto tako pusto al dosta bogatije. Dovoljno da zabasaš u pekaru il na pijace* i sve ti bude jasno.

(za neopućene, kod nas se tako kaže, ne pijac, ne pijaca nego pijace)
alselone alselone 14:18 03.09.2018

Re: M'da !

pijace

pijace su oni mali jednozalogajni sendiči.

principessa_etrusca principessa_etrusca 14:28 03.09.2018

Re: M'da !

U Senti

У Сенти је рођен композитор Александар Вујић (1945-2017).

Баш у четвртак, 6. септембра, навршава се годину дана од његове смрти.

Стефан Миленковић свира његово Српско коло:

c_h.arlie c_h.arlie 14:56 03.09.2018

Re: M'da !

zilikaka
alselone
U toj istoj Čoki lane zastanemo da pazarimo doručak i sitnice za dan na terenu.

Glavno da si u Čoki bila, s pogrešne strane Tise. Što u Senti nisi bila?


U Senti je skoro isto tako pusto al dosta bogatije. Dovoljno da zabasaš u pekaru il na pijace* i sve ti bude jasno.

(za neopućene, kod nas se tako kaže, ne pijac, ne pijaca nego pijace)

Pre desetak dana, odemo do Subotice na ručak (kod 'Abrahama' na Horgoškom putu), te produžimo do Sente na kafu.
Majko mila tuge - koliko lokala praznih. Užas !
Bili Piton Bili Piton 17:21 03.09.2018

Re: M'da !

mesan

Onaj Filip Vukša je za mene najveći srpski patriota još od Milutina Milankovića, voleo bih opet da vidim pohvalni blog o njemu.


Može. Napraviću razgovor s njim za blog. Smišljajte pitanja.

Sjajan je klinac. Sja-jan.
Bili Piton Bili Piton 17:24 03.09.2018

Re: M'da !

principessa_etrusca

У Сенти је рођен композитор Александар Вујић (1945-2017).


Haha, Šaca Vujić, jedini profesor da sam uspeo da ga ubedim da Holstove "Planete" imaju samo tri stava i kao takve ih prezentujem na ispitu iz sviranja partitura

Šaca legenda.



principessa_etrusca principessa_etrusca 17:47 03.09.2018

Re: M'da !

...Holstove "Planete" imaju samo tri stava i kao takve ih prezentujem na ispitu iz sviranja partitura


Довитљиви студент.

А које си планете изабрао?
Bili Piton Bili Piton 18:07 03.09.2018

Re: M'da !

principessa_etrusca
...Holstove "Planete" imaju samo tri stava i kao takve ih prezentujem na ispitu iz sviranja partitura


Довитљиви студент.

А које си планете изабрао?


Kakvo pitanje...pa tri daleko najbolja i najlepša stava...Saturn, Uran i Neptun.
tasadebeli tasadebeli 19:01 03.09.2018

Re: M'da !

alselone
Није много боље, изгледа, ни тим Јанезима које помињеш по питању шунке. Чујем прекјуче од једног Јоже (дошао нам човек у госте) из Пивке да се она Илирска Бистрица у којој сам служио ЈНА 1983/84. такође испразнила, остали само стари људи јер се некадашња фабрика из Бистрице из доба СФРЈ затворила и сада сви радно способни иду у Љубљану да раде. (Ријека им је упола ближа, али то је друга држава, јбг.)


Mislim da ovo nije potpuno tačno, naime, milim da je tim Janezima zapravo mnogo bolje.



Мислио сам, Алсе, на то пражњење умутрашњости земље од становништва. Хтедох рећи, очигледно и тамо као и у Србији људи налазе посао само ако запуцају у главни град. Евентуално још пар градова и то је то. А по мањим местима остају само стари људи.

Мене понеки пут пренерази када прођем кроз нека места у Србији која су некада била вароши сасвим пристојне за живот, а сада нигде никог... Пустиње...
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:30 03.09.2018

Re: M'da !

Sente, preko Kanjiže.


tamo posle Kanjize, pa malo nanize..


mesan mesan 23:21 03.09.2018

Re: M'da !

hoochie coochie man

Smeta pridev srpsko, srpska, srpski ?

Vidi primer: pošto je na Kosovu ogromna većina stanovništva albanska, da li ti smeta prigodni i logični naziv “albansko Kosovo”?
A gde to ima suživota?

Ako si ozbiljan, duboko, duboko me razočaravaš.
Guglaj makar blog gde sam ti to već jednom raskrinkao.

Nemoj da prepisuješ od ovog lika koji ni svoju istoriju ne zna, tupi da ne bi šta naučio, ponosi se svojim bahaćenjem i neznanjem, a moralni ključ mu je vrednovanje i omalovažavanje ljudi na nacionalnoj osnovi (nedavno reče da mu je Srbin loš čovek draži od svakog Hrvata, na primer).
c_h.arlie c_h.arlie 08:00 04.09.2018

Re: M'da !

mesan
hoochie coochie man

Smeta pridev srpsko, srpska, srpski ?

Vidi primer: pošto je na Kosovu ogromna većina stanovništva albanska, da li ti smeta prigodni i logični naziv “albansko Kosovo”?
A gde to ima suživota?

Ako si ozbiljan, duboko, duboko me razočaravaš.
Guglaj makar blog gde sam ti to već jednom raskrinkao.

Nemoj da prepisuješ od ovog lika koji ni svoju istoriju ne zna, tupi da ne bi šta naučio, ponosi se svojim bahaćenjem i neznanjem, a moralni ključ mu je vrednovanje i omalovažavanje ljudi na nacionalnoj osnovi (nedavno reče da mu je Srbin loš čovek draži od svakog Hrvata, na primer).

Ko je taj koji je to rekao - dosta je anonimnosti ?
Nikove na sunce.
Što bi rekao Maksa - daj citat.

Nego, kako je to govorio veliki Domazet - nisam baš hteo (samo to) da te pitam, nego, pošto vidim da sa brojevima u severnoj srpskoj pokrajini odlično stojiš - kakva je situacija sa Srbima gde nisu bili većina - ima li ih ?!
Možeš da kreneš i od Madžarske.

Šta je to sa neSrbima da ne mogu da podnesu, počesto, ni šačicu Srba u svojoj okolini - pa ne prezaju ni od istrebljenja (hint. Racija, Jasenovac i Gradiška Stara itd..) ?!
tetris tetris 09:15 04.09.2018

Re: M'da !

Ово друго, привредно достизање Хрватске је лако показати.


Baš ih dostižemo. Srpski GDP per capita 2016. je dostigao hrvastski GDP per capita iz 2001. (Hrvati su u međuvremenu odmakli skoro 2.5 puta).
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:45 04.09.2018

Re: M'da !

tetris
Ово друго, привредно достизање Хрватске је лако показати.


Baš ih dostižemo. Srpski GDP per capita 2016. je dostigao hrvastski GDP per capita iz 2001. (Hrvati su u međuvremenu odmakli skoro 2.5 puta).


Хајде, тетрисе, графиконе на сунце.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:49 04.09.2018

Re: M'da !

da li ti smeta prigodni i logični naziv “albansko Kosovo”?


Kosovo ne pripada Albaniji, kako može biti albansko?

romi.daba romi.daba 15:11 29.08.2018

Ovo je fašizam

Albanski zločinci potpomoguni zločinačkim organizacijama zemalja genocidnog zapada će učiniti sve da nateraju Srbiju na među-državni sporazum sa Kosovom.



Da se potsetimo nekih trenutaka iz prošlosti:

do 4 mart 1998 - Robin Cook je upozorio Slobodana Miloševića da ukoliko ne prestane sa upotrebom vojske i policije i ne započne pregovore za Albancima (tj. Ibrahimom Rugovom - samoproglašenim Predsednikom Republike Kosova), zapad će morati da interveniše. Srpska policija interveniše na protestima u Prištini, u Likoshanu je sahranjeno 21 ubijenih ustanika. 30,000 Albanaca prisustvuje sahrani.

do 7 mart 1998 - policija izjavljuje da je uništila srž KLA (Kosovo Liberation Army) ubivši Adema Jašarija (osuđenog teroristu) i zarobivši 30 njegovih ljudi u Drenicama. Jevgeniji Primakov ne odlazi na sastanak Kontakt Grupe već odlazi kod Miloševića.

do 25 mart 1998 Vojislav Šešelj (organizator paramilitarnih grupa u Hrv i BiH) postaje jedan od petorice zamenika predsednika Vlade, ostala četiri pozicije držali JULa.

24 april 1998 - terorističke aktivnosti gerilaca na albanskoj granici, kod Podujeva (napad na Hotel Toplice), Kijeva i Đakovice - napadi na državne službe granice, vojsku, i policiju.

11 juni 1998 - oko 100,000 etničkih Albanaca ide ka granici između Peći i Đakovice ka Tripolju u Albaniji. 130 Albanaca je ubijeno od početka maja. NATO razmišlja o postavljanju 20,000 vojnika. Dok u je u Bosni SFOR sa 35,000 vojnika. UNPREDEP ima 1000 vojnika u Makedoniji. Srbi i Albanci se iseljavaju i dobijaju azil u evropskim zemljama još od 1991.

......

Srpska inteligencija je svesno ušla u rat sa NATO državama. Valjda je to bio dobar način da se ostane u večitom neprijateljstvu sa svetom.

Kao i onda tako i danas možemo očekivati da će srpska inteligencija izabrati najbrutalniji način za rešavanje kosovskog konflikta i večno neprijateljstvo.
martin_krpan martin_krpan 17:11 29.08.2018

Re: Ovo je fašizam

Srpska inteligencija je svesno ušla u rat sa NATO državama. Valjda je to bio dobar način da se ostane u večitom neprijateljstvu sa svetom.





Politička istorija Srbije

Bog stvori Zemlju, stvori i narode razne a među njima naravno i Srbe. I reče Bog Srbima: Vama dajem jednu veoma specifičnu osobinu, neka to bude kurčenje, a da stvar učinim zanimljivijom neka to bude kurčenje bez ikakvog osnova. I još reče Bog: Idite sada Srbi i kurčite se po Zemlji dok je sveta i veka, i dok neka sila ne popizdi pa vas satre do poslednjeg.

I tako Srbi godinama hodiše po jevroaziji dok konačno u 7. veku ne dođoše na Balkan. Jedan Srbin reče: Čini mi se da je ovaj plodni balkanski prostor izuzetno povoljan za kurčenje. Ostala braća podržaše ga u glas. Čak šta više, reče glavni Srbin, hajde da se nastanimo u sred Balkana da bi naše kurčenje došlo do izražaja.

I kurčismo se tako vekovima dok ne dođoše Turci. Kad dođoše oni vele: Aman Srbistanci daj samo da prođemo tuda pa da pljačkamo bogatu zapadnu jevropu. Srbi odgovoriše: Kurac da prođete. Satreše nas. Posle pet vekova izbi buna. Turci vele: evo vam primirje, Srbi vele: Evo vama kurac.

Prođoše ondak ratovi manji i veći dok ne dođe do Prvog svetskog rata. Austrougarska reče: Aman Srbi deset puta smo veći od vas, predajte se. Odgovor je glasio: Predamo se kurac bre! Satreše nas.

Dođe i Drugi svetski rat. Vlada potpisala pakt. Narod viče: Kurac pakt. Nemačka kaže: Dobićete po pički. Srbija kaže: Dobićete vi kurac, i to tvrd za mnogo godina. Satreše nas.

Ameri rekoše: Dajte bazu na Kosovu. Srbin reče: Damo vam kurac na Kosovu i to u paketu sa još dva kurca da se zasladite. Satreše nas.

Nato viče: Uđite u naš pakt da vas ne bi razmoždili. Mi vičemo: Uđemo kurac u vaš kurčevi pakt, nabijemo vas sve na kurac, i usput popušite nam kurac. Epilog se da naslutiti...
docsumann docsumann 17:15 29.08.2018

Re: Ovo je fašizam

Nato viče: Uđite u naš pakt da vas ne bi razmoždili. Mi vičemo: Uđemo kurac u vaš kurčevi pakt, nabijemo vas sve na kurac, i usput popušite nam kurac. Epilog se da naslutiti...


ma, jebo kurac...
martin_krpan martin_krpan 17:21 29.08.2018

Re: Ovo je fašizam

docsumann
Nato viče: Uđite u naš pakt da vas ne bi razmoždili. Mi vičemo: Uđemo kurac u vaš kurčevi pakt, nabijemo vas sve na kurac, i usput popušite nam kurac. Epilog se da naslutiti...


ma, jebo kurac...




Kurac kurcu ide nakurac.





Usne sa mirisem kurca, 200 x 300cm, ulje na platnu (Muzej savremene umjetnosti Ćuprija).

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:26 29.08.2018

Re: Ovo je fašizam

martin_krpan
docsumann
Nato viče: Uđite u naš pakt da vas ne bi razmoždili. Mi vičemo: Uđemo kurac u vaš kurčevi pakt, nabijemo vas sve na kurac, i usput popušite nam kurac. Epilog se da naslutiti...


ma, jebo kurac...




Kurac kurcu ide nakurac.





Usne sa mirisem kurca, 200 x 300cm, ulje na platnu (Muzej savremene umjetnosti Ćuprija).


Daj, martine, skidaj ove klovnove, uplašio si mi dete (a i ko joj je kriv što viri preko ramena dok blogujem).
tasadebeli tasadebeli 14:12 30.08.2018

Re: M'da !

anonymous

I ponovo pitanje : Kako to da ponekad jasno vidimo da prelamanja i dogadjanja na svetskoj sceni direktno utiču na sudbinu malih naroda, a nekad to potpuno zanemarujući kažemo - ma boli me uvo šta to tamo rade oni .....


I da podvučem ono što od pojave na blogu stalno podvlačim .

ŽIVIMO U JEDNOM SVETU I IMAMO JEDNU ISTORIJU.

Ma koliko se to nekima činilo da je drugačije.









П.С. -


tasadebeli tasadebeli 14:57 30.08.2018

Re: Ovo je fašizam

martin_krpan
Srpska inteligencija je svesno ušla u rat sa NATO državama. Valjda je to bio dobar način da se ostane u večitom neprijateljstvu sa svetom.





Politička istorija Srbije

Bog stvori Zemlju, stvori i narode razne a među njima naravno i Srbe. I reče Bog Srbima: Vama dajem jednu veoma specifičnu osobinu, neka to bude kurčenje, a da stvar učinim zanimljivijom neka to bude kurčenje bez ikakvog osnova. I još reče Bog: Idite sada Srbi i kurčite se po Zemlji dok je sveta i veka, i dok neka sila ne popizdi pa vas satre do poslednjeg.

I tako Srbi godinama hodiše po jevroaziji dok konačno u 7. veku ne dođoše na Balkan. Jedan Srbin reče: Čini mi se da je ovaj plodni balkanski prostor izuzetno povoljan za kurčenje. Ostala braća podržaše ga u glas. Čak šta više, reče glavni Srbin, hajde da se nastanimo u sred Balkana da bi naše kurčenje došlo do izražaja.

I kurčismo se tako vekovima dok ne dođoše Turci. Kad dođoše oni vele: Aman Srbistanci daj samo da prođemo tuda pa da pljačkamo bogatu zapadnu jevropu. Srbi odgovoriše: Kurac da prođete. Satreše nas. Posle pet vekova izbi buna. Turci vele: evo vam primirje, Srbi vele: Evo vama kurac.

Prođoše ondak ratovi manji i veći dok ne dođe do Prvog svetskog rata. Austrougarska reče: Aman Srbi deset puta smo veći od vas, predajte se. Odgovor je glasio: Predamo se kurac bre! Satreše nas.

Dođe i Drugi svetski rat. Vlada potpisala pakt. Narod viče: Kurac pakt. Nemačka kaže: Dobićete po pički. Srbija kaže: Dobićete vi kurac, i to tvrd za mnogo godina. Satreše nas.

Ameri rekoše: Dajte bazu na Kosovu. Srbin reče: Damo vam kurac na Kosovu i to u paketu sa još dva kurca da se zasladite. Satreše nas.

Nato viče: Uđite u naš pakt da vas ne bi razmoždili. Mi vičemo: Uđemo kurac u vaš kurčevi pakt, nabijemo vas sve na kurac, i usput popušite nam kurac. Epilog se da naslutiti...



И баш уживамо у тој нашој од Бога датој особини, у том курчењу, лепо нам у пизду материну, је л' да?

И курчимо се зато што нам је то ћеиф, а не зато што морамо?

А да ли је у било којој од тих ситуација које си набрајао могло другачије да се поступи?

И да се којим случајем другачије поступило, да ли бисмо данас причали о Србима као још увек постојећем народу или о Србима као неким нашим давно изумрлим прецима које знамо само из древних прича?



docsumann docsumann 18:11 30.08.2018

Re: Ovo je fašizam

tasadebeli


knjige obično kupujem u knjižari "So" koju drži Nikola Malović.

preko njega i naručujem pojedine knjige, a pojedine nikako da nabavi
alselone alselone 20:19 30.08.2018

Re: Ovo je fašizam

srdjan.pajic


Pajo, primi pozdrave.

romi.daba romi.daba 22:08 30.08.2018

Re: Ovo je fašizam

Dakle martine dobro si ovo napisao. Možda bi trebali da osnujemo Šešeljijadu negde u Herzegovini u planinama uz gusle pod nazivom "I moj grob će da te kune! u spomen Šešelju"


А да ли је у било којој од тих ситуација које си набрајао могло другачије да се поступи?


Koliko se sećam Carica Milica se orodila sa Sultanom i naši vojnici su se borili na otomanskoj strani. Ali naravno nije u pitanju istorijska tačnost ovde, već STIL.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:10 30.08.2018

Re: Ovo je fašizam

alselone
srdjan.pajic


Pajo, primi pozdrave.



Aejebote, zamalo da promašim, koliko sam zapenio gore sa onim Ljotićevcima.

Jel to tvoje? Sledeći put kad dođeš, ima da ti zapakujem jedno od ovih mojih, jebote, urnišu me. Ali taman prilika da se otarasimo smrdljivog američkog tepiha iz kuće. Laminat sam doktorirao, sad žena i ja pohađamo nastavu na youtube-u za keramičke pločice. Ima podrum da nam bude u mramorju, kao kod Sadama Huseina.
tasadebeli tasadebeli 05:52 31.08.2018

Re: Ovo je fašizam

docsumann
tasadebeli


knjige obično kupujem u knjižari "So" koju drži Nikola Malović.

preko njega i naručujem pojedine knjige, a pojedine nikako da nabavi






То ти кажем.
alselone alselone 07:14 31.08.2018

Re: Ovo je fašizam

Jel to tvoje?


Jeste, od pre 2 dana. Siroma mačak nema mira. Nosaju ga kao bebu po ceo dan po kući.

Ima podrum da nam bude u mramorju, kao kod Sadama Huseina.


To brate. Samo bahato!
mariopan mariopan 14:41 02.09.2018

Re: Ovo je fašizam

martin_krpan
Srpska inteligencija je svesno ušla u rat sa NATO državama. Valjda je to bio dobar način da se ostane u večitom neprijateljstvu sa svetom.





Politička istorija Srbije

Bog stvori Zemlju, stvori i narode razne a među njima naravno i Srbe. I reče Bog Srbima: Vama dajem jednu veoma specifičnu osobinu, neka to bude kurčenje, a da stvar učinim zanimljivijom neka to bude kurčenje bez ikakvog osnova. I još reče Bog: Idite sada Srbi i kurčite se po Zemlji dok je sveta i veka, i dok neka sila ne popizdi pa vas satre do poslednjeg.

I tako Srbi godinama hodiše po jevroaziji dok konačno u 7. veku ne dođoše na Balkan. Jedan Srbin reče: Čini mi se da je ovaj plodni balkanski prostor izuzetno povoljan za kurčenje. Ostala braća podržaše ga u glas. Čak šta više, reče glavni Srbin, hajde da se nastanimo u sred Balkana da bi naše kurčenje došlo do izražaja.

I kurčismo se tako vekovima dok ne dođoše Turci. Kad dođoše oni vele: Aman Srbistanci daj samo da prođemo tuda pa da pljačkamo bogatu zapadnu jevropu. Srbi odgovoriše: Kurac da prođete. Satreše nas. Posle pet vekova izbi buna. Turci vele: evo vam primirje, Srbi vele: Evo vama kurac.

Prođoše ondak ratovi manji i veći dok ne dođe do Prvog svetskog rata. Austrougarska reče: Aman Srbi deset puta smo veći od vas, predajte se. Odgovor je glasio: Predamo se kurac bre! Satreše nas.

Dođe i Drugi svetski rat. Vlada potpisala pakt. Narod viče: Kurac pakt. Nemačka kaže: Dobićete po pički. Srbija kaže: Dobićete vi kurac, i to tvrd za mnogo godina. Satreše nas.

Ameri rekoše: Dajte bazu na Kosovu. Srbin reče: Damo vam kurac na Kosovu i to u paketu sa još dva kurca da se zasladite. Satreše nas.

Nato viče: Uđite u naš pakt da vas ne bi razmoždili. Mi vičemo: Uđemo kurac u vaš kurčevi pakt, nabijemo vas sve na kurac, i usput popušite nam kurac. Epilog se da naslutiti...


Ma Srbi su divljaci, zna se..


Sav civilizovan svet svoju decu uči da siledžiji odmah da šta god im tražio, da ne bi dobili po pičCi. Ćerke uče da odmah rašire noge, da se ne kurče, a dečaci da izvrnu džepove i da se natrće... zato o njima ne moš da pročitaš nešto ovakvo.
dolazel dolazel 00:26 30.08.2018

pogresno pitanje

1. Kosovo nije srpska teritorija jos od predaje S. Milosevica NATO snagama 1999 kad je potpisan Kumanovski sporazum u kome je defakto Kosovo dobilo novu vlast - KFOR. Kao sto u tekstu sporazuma lepo pise:
Notwithstanding any other provision of this Agreement, the Parties understand and agree that the international security force ("KFOR" commander has the right and is authorised to compel the removal, withdrawal, or relocation of specific Forces and weapons, and to order the cessation of any activities whenever the international security force ("KFOR" commander determines a potential threat to either the international security force ("KFOR" or its mission, or to another Party. Forces failing to redeploy, withdraw, relocate, or to cease threatening or potentially threatening activities following such a demand by the international security force ("KFOR" shall be subject to military action by the international security force ("KFOR", including the use of necessary force, to ensure compliance.


Ili jednostavnije, R. Srbija (tada SR Jugoslavija) vise nema jurisdikciju nad Kosovom. Kraj.
Tad je bilo vreme da se postavi pitanje Kosova ako ni tada vec nije bilo kasno. Gde su bili vlast i SPC tada?
2. Drzava Srbija je sada toliko slaba ne samo materijalno nego i vojno i posebno u ljudskim resursima da apsolutno nije u stanju da vodi bilo kakav ozbiljniji sukob a kamoli rat. Osim toga, visedecenijska strahovita degradacija srpske diplomatije i intelektualnih krugova ima za posledicu da Srbija realno nema pravih saveznika ni u regionu a ni medju velikim silama.
3. Zamajavanje stanovnistva nebitnim pitanjima (npr Kosovo ili prijateljstvo sa Rusijom) sluzi iskljucivo kratkorocnom interesu lokalnih secikesa, razbojnika i lopova kojima odgovara sadasnje stanje jer je ovako lakse krasti. Eventualno ce svi oni ili njihovi potomci napustiti Srbiju i odseliti se na novu destinaciju sa ukradenim parama (npr Karici, Mira Markovic i sin i slicno)
anonymous anonymous 06:16 30.08.2018

Nikad više .....

...bezrazložnih i ničim opravdanih vulgarnosti na blogu.

Taso, drago mi je da su ti vratili autorsku.

Nažalost, blog ti je postao ...





... a ti si bio protivnik ..... ako se ne varam.

tasadebeli tasadebeli 11:56 30.08.2018

Re: Nikad više .....

anonymous

Taso, drago mi je da su ti vratili autorsku.

Nažalost, blog ti je postao ...



Мислиш овај мој пост или Блог Б92 уопштено гледано?


... a ti si bio protivnik ..... ako se ne varam.


Из овога читам, а могуће је сасвим да погрешно читам, да ти мислиш на овај мој пост?

Па чуј, стари мој... То ти је као и фудбалу... Колико пара, толико музике. То јест, такве играче и такву екипу имаш. И имаш онда место на табели које ти као таквом и припада.

То исто важи и за овај мој пост.

Какав аутор и какви коментатори, такав и пост.







Де, немој да си на крај срца... Није ово ни први ни последњи овакав ауторски пост са све коментарима на Блогу Б92...




anonymous anonymous 07:50 30.08.2018

O tome ....

...kako je jedan nespretan komentar izvukao na svetlo sve one koji su nadprirodnim moćima iščitali i misli Čarlijeve , pripisujući tekstu i značenje koje on nema, da bi jedva dočekavši još ponešto spočitali Srbima.




romi.daba romi.daba 10:43 30.08.2018

Re: O tome ....

Dosta smo šminkali našu stravičnu stvarnost u ime patriotizma.
anonymous anonymous 11:11 30.08.2018

Re: O tome ....



Dogodine u ....?





Место одржавања Израел биће одређено, Израел
Извршни супервизор Јон Ола Санд
Извршни продуцент Зивит Давидович
Емитер IPBC LOGO KAN.svg Kan
Учесници
Број учесника 22 (до сада)
Земље дебитанти —
Земље повратнице —
Мапа земаља учесница
romi.daba romi.daba 11:46 30.08.2018

Re: O tome ....

Šta ti se konkretno dopada kod Dragoslava Bokana?

Rusi? Vera? Bog? Strašni Sud? Ili taj redosled pojmova?
romi.daba romi.daba 11:55 30.08.2018

Re: O tome ....

Znači li da je Kosovo izbor između Demokratije i Tiranije?

I, da li je Kosovo izbor između Zapada i Istoka?

Da li Kosovo izbor između NATO-EU i Rusije?

Ko nam je nametnuo te dileme i početne pozicije? (Nesumnjivo SKJ SFRJ i SKSRS)

Izrael je u prvom taboru pa opet nastavlja svoju borbu.

Palestinci teško mogu prići Zapadu na jednostavan način na koji mi možemo.

Međutim ko će nas voditi ka Zapadu? Vučić i Putin - oni imaju know how.

romi.daba romi.daba 12:10 30.08.2018

Re: O tome ....

Ako ti je odgovor na prva tri pitanja NE.

Onda odgovori na pitanje:

Zašto nismo demokratska zemlja?

(Da ti pomognem, ni vladavina zakona nam nije top priority!)
romi.daba romi.daba 15:54 31.08.2018

Re: O tome ....

Vidim da reč democracy ne odzvanja kod Srba. Šteta.
looping looping 08:19 30.08.2018

1

Предстоји ли у Републици Србији сукоб Државе и Цркве око решавања питања Косова и Метохије?

Ако да, шта онда и како даље?

Ако не, шта онда и како даље?

Crkvu podhitno ukinuti ili marginalizovati. U tom slučaju garantujem uvećanje broja vernika.
Jer crkva ionako nema nikakve veze sa verom i sa bogom.

A sa KIM ćemo lako.
anonymous anonymous 08:28 30.08.2018

Re: 1

looping
Предстоји ли у Републици Србији сукоб Државе и Цркве око решавања питања Косова и Метохије?

Ако да, шта онда и како даље?

Ако не, шта онда и како даље?

Crkvu podhitno ukinuti ili marginalizovati. U tom slučaju garantujem uvećanje broja vernika.
Jer crkva ionako nema nikakve veze sa verom i sa bogom.

A sa KIM ćemo lako.


To su pokušali i komunisti, pa nisu uspeli.

I ljudi u okviru Crkve, imaju pravo na svoje stavove, ma koliko nam se to sviđalo ili ne.


looping looping 09:09 30.08.2018

Re: 1

anonymous
looping
Предстоји ли у Републици Србији сукоб Државе и Цркве око решавања питања Косова и Метохије?

Ако да, шта онда и како даље?

Ако не, шта онда и како даље?

Crkvu podhitno ukinuti ili marginalizovati. U tom slučaju garantujem uvećanje broja vernika.
Jer crkva ionako nema nikakve veze sa verom i sa bogom.

A sa KIM ćemo lako.


To su pokušali i komunisti, pa nisu uspeli.

I ljudi u okviru Crkve, imaju pravo na svoje stavove, ma koliko nam se to sviđalo ili ne.



Imaju pravo i ljudi u katoličkoj crkvi, džamiji, sinagogi.. na svoje stavove. To je OK. Svi su oni građani RS kao i ja i ti. Ali oni ne mogu (i ne smeju) da imaju veći uticaj na državu od mene i tebe.
anonymous anonymous 09:23 30.08.2018

Re: 1

looping




Imaju pravo i ljudi u katoličkoj crkvi, džamiji, sinagogi.. na svoje stavove. To je OK. Svi su oni građani RS kao i ja i ti. Ali oni ne mogu (i ne smeju) da imaju veći uticaj na državu od mene i tebe.


A kako ti to misliš da regulišeš ( čitaj : da zabraniš ) da li će i koliko će uticaja neko imati ili nemati ?
looping looping 09:39 30.08.2018

Re: 1

anonymous
looping




Imaju pravo i ljudi u katoličkoj crkvi, džamiji, sinagogi.. na svoje stavove. To je OK. Svi su oni građani RS kao i ja i ti. Ali oni ne mogu (i ne smeju) da imaju veći uticaj na državu od mene i tebe.


A kako ti to misliš da regulišeš ( čitaj : da zabraniš ) da li će i koliko će uticaja neko imati ili nemati ?

U redu, ne da se zabrani.

Ali, oni koji su na vlasti su u obavezi da ne dozvole uticaj bilo kakve crkve na svoje odluke.
Bili Piton Bili Piton 19:04 30.08.2018

Re: 1

looping

Crkvu podhitno ukinuti ili marginalizovati.


To ne biva jer crkva funkcioniše po sledećem principu: kad te uzjašem, ima da te jašem a ti da ćutiš i trpiš i samo na silu možeš da me zbaciš.

Zvuči poznato? I mensečini.
anonymous anonymous 19:14 30.08.2018

Re: 1

Bili Piton
looping

Crkvu podhitno ukinuti ili marginalizovati.


To ne biva jer crkva funkcioniše po sledećem principu: kad te uzjašem, ima da te jašem a ti da ćutiš i trpiš i samo na silu možeš da me zbaciš.

Zvuči poznato? I mensečini.


Duhovito ?

Mensenečini.
Bili Piton Bili Piton 19:18 30.08.2018

Re: 1

anonymous
Bili Piton
looping

Crkvu podhitno ukinuti ili marginalizovati.


To ne biva jer crkva funkcioniše po sledećem principu: kad te uzjašem, ima da te jašem a ti da ćutiš i trpiš i samo na silu možeš da me zbaciš.

Zvuči poznato? I mensečini.


Duhovito ?

Mensenečini.


Ne duhovito nego ledeno realno.

Ako te žacnulo, to je dobro - bar još uvek imaš reflekse kakve takve.
anonymous anonymous 19:25 30.08.2018

Re: 1

Bili Piton


Ako te žacnulo, to je dobro - bar još uvek imaš reflekse kakve takve.




hmmm, nije me žacnulo, nego mi princip izgleda ledeno nerealno.


Ko te jaše i mamuza ...?

Mene - niko.


hoochie coochie man hoochie coochie man 19:29 30.08.2018

Re: 1

kad te uzjašem, ima da te jašem a ti da ćutiš i trpiš i samo na silu možeš da me zbaciš.


A ako ne ćutiš i ne trpiš...kažniće te, kako?

Nisi u pravu Bili, nisi, crkva je organizacija u kojoj si svojom voljom, i do trenutka dok te ta volja ne prođe.
Bili Piton Bili Piton 19:35 30.08.2018

Re: 1

anonymous
Bili Piton


Ako te žacnulo, to je dobro - bar još uvek imaš reflekse kakve takve.




hmmm, nije me žacnulo, nego mi princip izgleda ledeno nerealno.


Ko te jaše i mamuza ...?

Mene - niko.




Pa ili to ne osećaš (refleksi!) ili ti, još gore, to ne smeta.

Ako ti ne ne uvidjaš sličnosti izmedju ta dva jednoumlja ko sam ja da ti brišem naočare.
c_h.arlie c_h.arlie 19:44 30.08.2018

Re: 1

Bili Piton
anonymous
Bili Piton


Ako te žacnulo, to je dobro - bar još uvek imaš reflekse kakve takve.




hmmm, nije me žacnulo, nego mi princip izgleda ledeno nerealno.


Ko te jaše i mamuza ...?

Mene - niko.




Pa ili to ne osećaš (refleksi!) ili ti, još gore, to ne smeta.

Ako ti ne ne uvidjaš sličnosti izmedju ta dva jednoumlja ko sam ja da ti brišem naočare.

Nemoj da se ljutiš - ali kakve ti veze imaš sa crkvom ?
docsumann docsumann 20:03 31.08.2018

Re: 1

Nisi u pravu Bili, nisi, crkva je organizacija u kojoj si svojom voljom, i do trenutka dok te ta volja ne prođe.


ovo možda u nekim protestanskim zemljama, gdje i sama demokratija prilično dobro funkcioniše.

a ovo ti je naivno, koliko i vjerovanje da se kod nas demokratija slobodno i nesmetano ostvaruje kroz fer izbore.
looping looping 09:02 01.09.2018

Re: 1

Bili Piton
looping

Crkvu podhitno ukinuti ili marginalizovati.


To ne biva jer crkva funkcioniše po sledećem principu: kad te uzjašem, ima da te jašem a ti da ćutiš i trpiš i samo na silu možeš da me zbaciš.

Zvuči poznato? I mensečini.

Nažalost... što jes'-jes'.
looping looping 09:05 01.09.2018

Re: 1

Ko te jaše i mamuza ...?

Mene - niko.

Jašu te nego šta. Ali onako suptilno, da i ne osetiš.

Kad god država donosi neku odluku treba da pita crkvu i da drhti od nje.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:30 01.09.2018

Re: 1

Ма јок бре, нема тога, држава држи за јајца скоро сваког појединог владику, што ситним аферицама (неко ситно карање), што аферчинама. Минималан број владика је слободан од овога, а и они су шутнути далеко од епицентра белградске касабе.
Bili Piton Bili Piton 17:49 04.09.2018

Re: 1

looping
Ko te jaše i mamuza ...?

Mene - niko.

Jašu te nego šta. Ali onako suptilno, da i ne osetiš.

Kad god država donosi neku odluku treba da pita crkvu i da drhti od nje.


U sve pore društva se uguzila, kao pravi parazit, i samo rovari - kako autentičnom parazitu i dolikuje.
tasadebeli tasadebeli 19:30 04.09.2018

Re: 1

Bili Piton
looping
Ko te jaše i mamuza ...?

Mene - niko.

Jašu te nego šta. Ali onako suptilno, da i ne osetiš.

Kad god država donosi neku odluku treba da pita crkvu i da drhti od nje.


U sve pore društva se uguzila, kao pravi parazit, i samo rovari - kako autentičnom parazitu i dolikuje.



А можда Држава зента од тога шта ће да каже Црква зато што је у тој Цркви већи, заправо огроман, број оних који одлучују ко ће да буде на власти у тој Држави.

Па знаш оно... Довољна је само једна ријеч...

Не верујем да је Држава (тј. властодржац јер се у Србији под тим "Држава" још увек подразумева, на жалост свих нас, само властодржац, а не и институције и држављани Државе) сама по себи толико "побожна".

Пре ће бити, дакле, да се властодршци ( "Држава" - под наводницима) боји последица ако Црква каже нешто негативно за њу.

И ако смем питати, како то мислиш Црква се угузила у све поре друштва?

Зар она није део тог друштва већ вековима?

Како онда да се угузује неко ко је већ вековима ту присутан?

И при томе играо најзначајнију улогу у историји овог народа... Значајнију од свих његових властодржаца заједно рачунајући ту и српску средњовековну државу и модерну Србију у последњих 200 година. А посебно поверење у народу је та Црква стекла баш у оном периоду бездржавног вакуума у историји овог народа.

Зато и нема шта Црква да се угузује. Ту је све време. Много пре 1945, а и после 1945.

Пре ће бити да су се у то друштво и Државу угузили ови на власти после 1945. па до данашњих дана.

Па се теби онда само причинило да је Црква била потиснута на некакву друштвену маргину и да је постала само део некакве културне баштине у том периоду?

А изгледа, богами, да то и није баш тако како се теби чинило првобитно.

Добар је ово филм... И добра илустрација за ово о чему причамо... Погледај га ако ниси до сада гледао...






П.С. - И заборавих да кажем... Кад већ причамо о Цркви и о Држави... Као што Држава нису и неће никада ни бити само властодршци, него сви у тој Држави, тако исто и Цркву не чине само патријарх, владике, монаштво, него ваљда сви верници.

Зато је све то заједно онако мало комплексно... И не решава се на једноставан начин.

Када кажем да се "Држава" прибојава Цркве, онда не мислим само да се властодржац прибојава шта ће рећи црквени врх, него и како ће одлуке те "Државе" прихватити цело тело Цркве.

А Тело Цркве, то су сви верници. Не само владике и свештенство (који се такође у тој узрочно-последичној повезаности доношења одлука и реакција на те одлуке такође прибојавају шта ће рећи остатак тог Тела Цркве.
c_h.arlie c_h.arlie 20:46 04.09.2018

Re: 1

Bili Piton
looping
Ko te jaše i mamuza ...?

Mene - niko.

Jašu te nego šta. Ali onako suptilno, da i ne osetiš.

Kad god država donosi neku odluku treba da pita crkvu i da drhti od nje.


U sve pore društva se uguzila, kao pravi parazit, i samo rovari - kako autentičnom parazitu i dolikuje.

Tako su i komunjare govorile o Crkvi.
No, komunjare crkle, a Crkva opstala ... kakva - takva.
zilikaka zilikaka 22:03 04.09.2018

Re: 1

Tako su i komunjare govorile o Crkvi.
No, komunjare crkle, a Crkva opstala ... kakva - takva.

Nisu crkle, kako ti voliš da kažeš. Mnoge su se i preobratile pa sad metanišu sve u šesnajst, dal da bi nadoknadili propušteno il da bi se bolje dokazali u novom stadu.
niccolo niccolo 08:51 30.08.2018

Osma grupa

Nego, Taso, o čemu se radi oko te osme platne grupe za vas prosvetare što čitam* u novinama?


* Čitam shvatiti uslovno, vidim naslov ali ne kliknem da otvorim tekst...
tasadebeli tasadebeli 12:04 30.08.2018

Re: Osma grupa

niccolo
Nego, Taso, o čemu se radi oko te osme platne grupe za vas prosvetare što čitam* u novinama?


* Čitam shvatiti uslovno, vidim naslov ali ne kliknem da otvorim tekst...



Немам појма, ја чак ни наслове не пратим.

Видим данас на виберу, јавио нам шеф школског Синдиката да ћемо сутра после Наставничког већа, последњег пред почетак школске године, имати састанак Синдиката. Ваљда ћу ту да чујем нешто више... На том састанку Синдиката...







Колико сам чуо, овако уз кафицу у зборници, проблем је у томе што када нас убаце у тај осми платни разред (скоро сви наставници), онда плата може да нам расте само до одређеног лимита и не може да га прелази, па се око тога сада Синдикати расправљају са Владом.


Мене једино ту изнервирало (озбиљно, без зезања) када сам овде чуо од Боцвене да су њих (школске библиотекаре) стрпали у седми платни разред. То једноставно није у реду, ти људи имају исти ниво образовања као и ми наставници и због посла који обављају и значаја који имају за своје школе не заслужују такав третман.

(Срце сваке школе је библиотека са медијатеком. И то је тако одувек било, тако је сада, а тако ће бити и убудуће. Без помоћи библиотекара/медијатекара, мени би било много теже као наставнику да осмишљавам и организујем своје часове. Стварно не бих онда имао времена да се посветим часу ако бих морао да се бавим "реквизитом", тј. да трчим по Бгд. и набављам наставна средства, обијам прагове, мољакам,... Ионако су нам већ укинули психологе или педагоге по школама (о логопедима већ да ти не причам), па ми наставници сада радимо и њихов посао. Педагошке асистенте за децу која раде по ИОП ја, барем, никада за ових 10 година откако су законом прописани, нисам ни имао као подршку за рад са децом са посебним потребама. Сад још само фали да ми укину библиотекарку (јер ко ће онда то да им ради за тако мале паре), па да и ја дигнем руке од свог посла.)
nsarski nsarski 13:41 30.08.2018

Re: Osma grupa

Мене једино ту изнервирало (озбиљно, без зезања) када сам овде чуо од Боцвене да су њих (школске библиотекаре) стрпали у седми платни разред. То једноставно није у реду, ти људи имају исти ниво образовања као и ми наставници и због посла који обављају и значаја који имају за своје школе не заслужују такав третман.


A ja sam negde čuo da ćete vi, nastavnici i bibliotekari, imati iste plate kao, recimo, hirurzi (neku sličnu paralelu je napravio onaj...onaj...ministar koji obrazovanje shvata kao bizMis u kome se on obogatio). Opravdavam u potpunosti. Ali to znači, Taso, da ćeš imati platu kao, na primer, Michael DeBakey. Dobro, to možda neće biti odmah, ali za godinu, najviše dve...
tasadebeli tasadebeli 14:48 30.08.2018

Re: Osma grupa

nsarski
Мене једино ту изнервирало (озбиљно, без зезања) када сам овде чуо од Боцвене да су њих (школске библиотекаре) стрпали у седми платни разред. То једноставно није у реду, ти људи имају исти ниво образовања као и ми наставници и због посла који обављају и значаја који имају за своје школе не заслужују такав третман.


A ja sam negde čuo da ćete vi, nastavnici i bibliotekari, imati iste plate kao, recimo, hirurzi (neku sličnu paralelu je napravio onaj...onaj...ministar koji obrazovanje shvata kao bizMis u kome se on obogatio). Opravdavam u potpunosti. Ali to znači, Taso, da ćeš imati platu kao, na primer, Michael DeBakey. Dobro, to možda neće biti odmah, ali za godinu, najviše dve...



Ма пусти те министрове приче за бирачко тијело... Ко то још слуша...

(Сем Нурудина.

Стално га опомињем, ал' џаба...


)


Ali to znači, Taso, da ćeš imati platu kao, na primer, Michael DeBakey.



Си погледао онај први линк у том мом коментару. Има скала пројектованих зарада за 2019...

Што, наравно не значи да се ја слажем да лекар специјалиста треба да има тако малу плату. (91 000 динара).

А што се тиче нас учитеља...

Па реци ми молим те, Шарски, где су то и у ком времену откада је света и века, било где на овој зермаљској кугли, учитељи имали велике и добре зараде толике да могу безбрижно да живе? Одувек је свака држава и свако друштво на овом свету, образовање сматрало нужним злом и непотребним издатком. Али нису смели да га укину, па су сви издвајали само онолико колико морају.

Знаш и сам да су сиротог Ђуру Јакшића када је био у милости власти држали у Београду у некој државној служби, администрацији, која је и тада имала много боље плате од професора као и сада, а када би Ђура нешто забрљао, послали би га да буде сеосдки учитељ у некој вукојебини. По казни.

Каже мој другар родом из Водица код Паланке за свог деду (високообразованог, Правни факултет у Београду):

"Пре Другог светског рата, радикали на власти - мој деда срески начелник. Радикали са власти - мој деда сеоски учитељ."

Дакле, учитељ се, мој Шарски, било где на овом земаљском шару и у било које доба постаје из три разлога:

1) по казни;

2) ниси способан ни за шта друго;

3) зато што то волиш, па кажеш себи: Ма нека иде у три лепе и шопинг мол, живот је ионако рокенрол.


Хоћу да ти кажем, Шарски, да сам се ја одавно помирио с тим да никада нећу зарађивати од овог свог посла којим се бавим да бих био материјално безбрижан и опуштен.

(Већ сам причао прошле године на Блогу како сам се између зимске јакне и зубара определио за зимску јакну јер јебеш ти здраве и беле зубе ако мањкам од упале плућа.)

niccolo niccolo 15:30 30.08.2018

Re: Osma grupa

Мене једино ту изнервирало (озбиљно, без зезања) када сам овде чуо од Боцвене да су њих (школске библиотекаре) стрпали у седми платни разред. То једноставно није у реду, ти људи имају исти ниво образовања као и ми наставници и због посла који обављају и значаја који имају за своје школе не заслужују такав третман.


A bolje je biti osmi nego sedmi?
nsarski nsarski 17:43 30.08.2018

Re: Osma grupa

Па реци ми молим те, Шарски, где су то и у ком времену откада је света и века, било где на овој зермаљској кугли, учитељи имали велике и добре зараде толике да могу безбрижно да живе?


Ма, разумем те потпуно. Моја старија ћерка предаје математику у једном колеџу у Чикагу, то јој је la passion, воли дете, али плата је слаба, па са стране ради за пројектантске куће, архитектонска студија, итд.
”Није лако ни птици на грани, ни мраву у мравињаку, а камо ли човеку песнику (наставнику) у овом грубом и суровом свету” (Андрић, ”Знакови поред пута” ).
niccolo niccolo 19:48 30.08.2018

Re: Osma grupa

Колико сам чуо, овако уз кафицу у зборници, проблем је у томе што када нас убаце у тај осми платни разред (скоро сви наставници), онда плата може да нам расте само до одређеног лимита и не може да га прелази, па се око тога сада Синдикати расправљају са Владом.


E, ovo nisam ni video prvobitno...pa dobro, pretpostavljam da je ključno pitanje koji je limit. I u kom vremenskom periodu, pretpostavljam da to neće važiti zanavek?
myredneckself myredneckself 01:31 31.08.2018

Re: Osma grupa

tasa
... где су то и у ком времену откада је света и века, било где на овој зермаљској кугли, учитељи имали велике и добре зараде толике да могу безбрижно да живе?

Taso, dobro vreme za učitelje konačno dolazi.
Zaobići će ih nadolazeća robot apokalipsa.
Neki predviđaju da učiteljsku profesiju neće ugroziti mehanizovani i digitalni učitelji. (ne barem na početku haosa na tržištu rada)
link
tasadebeli tasadebeli 05:55 31.08.2018

Re: Osma grupa

niccolo
Мене једино ту изнервирало (озбиљно, без зезања) када сам овде чуо од Боцвене да су њих (школске библиотекаре) стрпали у седми платни разред. То једноставно није у реду, ти људи имају исти ниво образовања као и ми наставници и због посла који обављају и значаја који имају за своје школе не заслужују такав третман.


A bolje je biti osmi nego sedmi?



Тако кажу... Али не тврдим ништа, потпуно сам неизображен по том питању, па самим тим и необавештен... Мислим, медијски неизображен... Оно рекла-казала, лалалалала уз кафицу у зборниоци узимам таман толико озбиљно као да сам читао Информер... Или гледао информативне емисије на Пинку, Студију Б, N1,...


E, ovo nisam ni video prvobitno...pa dobro, pretpostavljam da je ključno pitanje koji je limit. I u kom vremenskom periodu, pretpostavljam da to neće važiti zanavek?



Озбиљно, сада, без зезања.

Прво одмах да кажем, не замери ако лупетам, никада нисам знао са парама. Да мој новчаник данас не контролише г-ђа Тасиница, вероватно бих прва два дана по добијању плате живео као сав нормалан свет, а до следеће плате бих био на контејнеру или код фамилије на списку за исхрану. Тако да ја, када је лова у питању, увек слушам друге, никада самог себе...

Елем, из овог линкованог текста


сам закључио да већу плату има девети разред (лекари) него осми разред (наставници).

А онда, било би ми то логично, осмио разред (наставници) има већу плату него седми разред (библиотекари).

Исправи ме слободно ако грешим јер ме је (најозбиљније) баш изнервирало то за библиотекаре. Поготово што њих никако не може да буде толико колико има наставника него заиста много много мање. (Боцвена вероватно зна број.)

Па то онда и нису неке паре да би те људе баш толико понижавали, зар не?
tasadebeli tasadebeli 06:09 31.08.2018

Re: Osma grupa

myredneckself
tasa
... где су то и у ком времену откада је света и века, било где на овој зермаљској кугли, учитељи имали велике и добре зараде толике да могу безбрижно да живе?

Taso, dobro vreme za učitelje konačno dolazi.
Zaobići će ih nadolazeća robot apokalipsa.
Neki predviđaju da učiteljsku profesiju neće ugroziti mehanizovani i digitalni učitelji. (ne barem na početku haosa na tržištu rada)
link



Па ја то, драга моја, одавно говорим...


Старо вино и нове боце: Где је нестала иновација (ЛИНК)


Teachers are so often the unsung heroes of our society. They are overworked and underpaid–yet charged with one of the most important tasks anyone can have: nurturing the growth of young people. The good news for teachers is that their jobs won’t be going anywhere.

“Although AI and robotics will undoubtedly support teachers in their roles in the years ahead, I don’t envisage a day where our children will not be taught by a person,” Pickersgill says. “People skills, empathy, and understanding are critical for creating well rounded and emotionally confident young people–only a human can be sure to achieve this.”



Иначе, уопште не волим да говорим о себи, али узмите мој случај... Па бих у том смислу да подвучем:


Teachers are so often the unsung heroes of our society. They are overworked and underpaid–yet charged with one of the most important tasks anyone can have: nurturing the growth of young people.






myredneckself myredneckself 11:23 31.08.2018

Re: Osma grupa

tasa
They are overworked and underpaid–yet charged with one of the most important tasks anyone can have: nurturing the growth of young people.

A propo, moram, moj (netraženi) utisak i komentar o svemu tome:
Kako na primer, (zasad!) od jedne mašine očekivati da decu od malena nauči da prepoznaju, razumeju i izraze prvenstveno svoje emocije, kako se drugi osećaju u odnosu na njih, ili da steknu sposobnost upravljanja i kontrolu svojih emocija? Posebno sve one ostale, važne i propratne subtle differences?!

Mene uvek iznova šokira koliko primera nasilničkog ponašanja (doduše verbalnog, ali na osnovu njega, nikad se ne zna šbbkbb) ima na blogu B92, kad su u pitanju određene teme.
Neki ljudi se ovde uopšte ne snalaze, kao da su izašli ispod emotivno-odgojne prese neke loše sklepane i hladne AI konzerve, i sve to dok se raspravljaju o "poznavanju", (šta poznavanju, sveznanju o svetskoj i domaćoj politici na svim njenim poljima!) na koju, objektivno, ne mogu mnogo da utiču. Ali, narcis i sujeta ih zaposeli i ne puštaju, pa to ti je.

Takoda, dok gledam i čitam ovakve stvari po blogu - amigdala mi radi i upozorava me za sve pare, hahaha, mora... kao što ja moram i jedva čekam da večeras idem u radosni provod s rodbinom i pravim prijateljima iz rl.
tasadebeli tasadebeli 13:59 31.08.2018

Re: Osma grupa

nsarski
Па реци ми молим те, Шарски, где су то и у ком времену откада је света и века, било где на овој зермаљској кугли, учитељи имали велике и добре зараде толике да могу безбрижно да живе?


Ма, разумем те потпуно. Моја старија ћерка предаје математику у једном колеџу у Чикагу, то јој је la passion, воли дете, али плата је слаба, па са стране ради за пројектантске куће, архитектонска студија, итд.
”Није лако ни птици на грани, ни мраву у мравињаку, а камо ли човеку песнику (наставнику) у овом грубом и суровом свету” (Андрић, ”Знакови поред пута” ).



Кажи јој, поручио чика Таса, да дете ради то што сада поред наставничког посла ради са стране, и да ради што више може и када год може јер после када се годинице нагомилају и снага почне да копни, то иде све теже и теже. Онда и часови постану довољно исцрпљујући...
tasadebeli tasadebeli 14:06 31.08.2018

Re: Osma grupa

myredneckself
tasa
They are overworked and underpaid–yet charged with one of the most important tasks anyone can have: nurturing the growth of young people.

A propo, moram, moj (netraženi) utisak i komentar o svemu tome:
Kako na primer, (zasad!) od jedne mašine očekivati da decu od malena nauči da prepoznaju, razumeju i izraze prvenstveno svoje emocije, kako se drugi osećaju u odnosu na njih, ili da steknu sposobnost upravljanja i kontrolu svojih emocija? Posebno sve one ostale, važne i propratne subtle differences?!

Mene uvek iznova šokira koliko primera nasilničkog ponašanja (doduše verbalnog, ali na osnovu njega, nikad se ne zna šbbkbb) ima na blogu B92, kad su u pitanju određene teme.
Neki ljudi se ovde uopšte ne snalaze, kao da su izašli ispod emotivno-odgojne prese neke loše sklepane i hladne AI konzerve, i sve to dok se raspravljaju o "poznavanju", (šta poznavanju, sveznanju o svetskoj i domaćoj politici na svim njenim poljima!) na koju, objektivno, ne mogu mnogo da utiču. Ali, narcis i sujeta ih zaposeli i ne puštaju, pa to ti je.

Takoda, dok gledam i čitam ovakve stvari po blogu - amigdala mi radi i upozorava me za sve pare, hahaha, mora... kao što ja moram i jedva čekam da večeras idem u radosni provod s rodbinom i pravim prijateljima iz rl.



Дуго , веома дуго, сигурно пет и по, шест година (од могућих седам година), одупирао сам се сопственим ниским страстима када налетим на такве случајеве на Блогу Б92. (Рекох већ више пута, једина друштвена мрежа на којој сам икада учествовао и учествујем.)

А онда ми се смучило да појединима на отворене увреде и пљувања одговарам стрпљиво, сталожено,...

Ваљда ме сустигле године. А и у "rl", како кажеш, све чешће сам почео да налећем на исте такве што је почело много снаге да ми црпи, па ми је онда то на Блогу постало и вишак. И отуд вероватно у последњих годину дана повремено Таса каквог нисте од раније знали...


Милан је баш погодио оно што и ја мислим о свему овоме што си написала:

Milan Novković

Recimo ono što je suludo pogrešno na blogu i u srpskom društvu, po mom mišljenju (ne računam 1% političara i sličnih, naravno), je ta rigidna neopuštenost - nije višak reči, radi se o katatoničnoj strasti za dijagnostikovanjem i problema i "problema", pa prepisivanju lekova, održavanju lekcija, brisanju i banovanju svakako.

Umesto da se, kako pravila univerzuma nalažu, stvari "regulišu" kafanjerinzima i sličnim izviđačkim aktivnostima, opušteno i uz zezanje, a oni što se baš gotive mogu i uz kaficu.



Требало би свако од нас да зна, већ смо довољно у годинама да бисмо то морали знати, који су нам лимити и где треба и да проговоримо озбиљно јер познајемо то о чему је реч, где треба да питамо ако смо заинтересовани, где можемо да се зезамо, а где треба једноставно да ћутимо, читамо и учимо од других.

А не да се покушава да се буде пошто-пото она "најпаметнија" катица за све и свашта на Блогу Б92 гледајући при томе на све оне остале учеснике у коментарисању онако с висине по оном чувеном динароидном принципу ја па ја, па 'рпа гована.

Па замисли, рецимо, да ја сада упаднем у оно дописивање Максе, Милана, Шарског и Алселона о софтверима тамо при крају и да при томе претендујем да им делим памет сасвим озбиљно. Или да кренем Папету и Питону или Зиликаки да се овде просеравам о музици, свирању и прављењу музике... Или Николоу и ННН и Лоудеру о тенису, а људи провели добар део својих живота уз тај спорт.

Или, на пример, Филипу о фудбалу.

(Чучку и Атом Мраву могу да кажем шта 'оћу, они ионако немају појма о фудбалу. )

Па самог себе бих видео као крајњег идиота када бих то радио.



myredneckself myredneckself 16:00 31.08.2018

Re: Osma grupa

(iz Milanovog komentara)
...pa prepisivanju lekova, održavanju lekcija, brisanju i banovanju svakako.


tasa
Или, на пример, Филипу о фудбалу...

(Чучку и Атом Мраву могу да кажем шта 'оћу, они ионако немају појма о фудбалу. )


Hitovi.
nsarski nsarski 15:02 01.09.2018

Re: Osma grupa

Кажи јој, поручио чика Таса, да дете ради то што сада поред наставничког посла ради са стране


Ma, ona je po obrazovanju arhitekta/gradjevinac, a matiš predaje iz hobija. Nikako da je ubedim. Voli, jbg.
tasadebeli tasadebeli 20:16 01.09.2018

Re: Osma grupa

nsarski

a matiš predaje iz hobija. Nikako da je ubedim. Voli, jbg.



Е, и ту је разумем.
niccolo niccolo 09:23 02.09.2018

Re: Osma grupa

Елем, из овог линкованог текста

Tek sad stigoh da vidim ovo. Prvo, nije lepo što nisi upozorio da je link sa Bljuca, ja to u principu ne otvaram ...Drugo, deluje da si u pravu, na startu će ovi iz viših imati više, a ovi iz nižih niže. A još plus što izgleda da će i povećanje plate zbog godina staža biti veće za one iz viših u odnosu na ove iz nižih.

Tako da su izgleda zaista šutnuli bibliotekare dole, što je potpuno u skladu sa lopovskim karakterom ove države - ako neko ima neku relevantnu težinu, onda mu i izađeš u susret ako provali da si hteo da ga zajebeš. Ako neko, poput bibliotekara koji je verovatno malo, nema dovoljan uticaj, onda...
romi.daba romi.daba 10:36 30.08.2018

Vidimo se

The State of the World - Joseph Stiglitz in conversation with Jonathan Freedland, Emmanuel Centre, Sun 9th Sep, 5pm

In an era when nations are rebalancing and dominant powers proliferate, there is no longer a single narrative. Whatever the issues of the day – Brexit, the Euro, Trump, Trade Tariffs, China, Inequality – they reflect the new reality of a multi-polar world. Nobel Prize economist Joseph Stiglitz believes that capitalism as we know it must adapt, that self-interest now means creating a more equal society, in which the benefits of globalisation and the advance of technology are shared rather than monopolised, as the only possible road to the reinvention of economic growth. Join us for this vital and wide-ranging discussion with one of the soothsayers of the age.

Joseph Stiglitz was Chief Economist at the World Bank until January 2000. He is currently University Professor of the Columbia Business School and Chair of the Management Board and Director of Graduate Summer Programs, Brooks World Poverty Institute, University of Manchester. He won the Nobel Prize for Economics in 2001 and is the best-selling author of Globalization and Its Discontents, The Roaring Nineties, Making Globalization Work, Freefall, The Price of Inequality, The Great Divide and his latest, the Euro, all published by Penguin.

Jonathan Freedland is a weekly columnist and writer for the Guardian, as well as the paper's former Washington Correspondent. He is also a regular contributor to the New York Review of Books and presents BBC Radio 4's contemporary history series, The Long View. In 2014 he was awarded the Orwell special prize for journalism. He has also published eight books including six bestselling thrillers, the latest being The 3rd Woman.

login now to book your seats
gavros gavros 13:01 30.08.2018

Još

nijedna preporuka?! Evo od mene jedna uz čestitke za povratak na blog!
tasadebeli tasadebeli 13:09 30.08.2018

Re: Još

gavros
nijedna preporuka?! Evo od mene jedna uz čestitke za povratak na blog!



Хвала!

Једна, али вредна!


(Већ сам пре овог поста имао један текст од повратка на Блог међу ауторе... Вероватно га ни ти ни Анонимус нисте приметили...)


EDIT: Сад опет можеш да гостујеш и код мене. Док ме не буду опет бановали... Или теби вратили ауторску.


АПЕЛ:

Дај бре, модерацијо, вратите Бојану ауторску! Човек је стварно имао сјајне текстове!
Milan Novković Milan Novković 13:11 30.08.2018

Re: Još

gavros
... Evo od mene jedna uz čestitke za povratak na blog! ...

Spašen

Ne znam kako su vas banovane razbacali po spiskovima, ali cenim i nadam se da postoji neki project plan vraćanja blogera, opcija i blogo-univerzuma u ravnotežu


tasadebeli tasadebeli 13:19 30.08.2018

Re: Još

Milan Novković
gavros
... Evo od mene jedna uz čestitke za povratak na blog! ...

Spašen

Ne znam kako su vas banovane razbacali po spiskovima, ali cenim i nadam se da postoji neki project plan vraćanja blogera, opcija i blogo-univerzuma u ravnotežu








Tarzan scream, Tarzan fall,
Jane then grab him by the balls,
Now you know why Tarzan call:
AAAAAAAAAAAUUGGHHHHHHHHAAAAAAGGGGHHHAAAAAAAAAHHH



Надам се да је и Бојан обухваћен тим неким пројектом, да је негде на неком списку за враћање ауторске опције.
predatortz predatortz 13:25 30.08.2018

Re: Još

Надам се да је и Бојан обухваћен тим неким пројектом, да је негде на неком списку за враћање ауторске опције.


I ja se nadam.
Svi smo mi imali svoj "prasa" momenat na ovom mestu. I Bojan je imao svoj. Koliko vidim, čovek je svestan grešaka koje je u tom momentu načinio.
Pisao je najzanimljivije postove o filmu i muzici. Retko sam ih komentarisao, ali sam svaki sa zadovoljstvom čitao.
Vratite nam Bojana!
tasadebeli tasadebeli 13:46 30.08.2018

Re: Još

predatortz

Pisao je najzanimljivije postove o filmu i muzici. Retko sam ih komentarisao, ali sam svaki sa zadovoljstvom čitao.






А при томе није користио Блог Б92 у сврху промоције самог себе, својих књига, изложби, предавања, новинских чланака, научног или списатељског прегнућа итд.

Што се мене тиче, Бојанови текстови су били права мала оаза са још неколико њих на Блогу Б92 (то се каже листа фаворита, је л' да?) у пустињи дневно-политикантских и осталих его-трипова на Блогу Б92.

(Шарски, не пише одавно, као ни Папе, нема ни Зоркића... Микеле стално нешто кука на године, а Нурудин само кука на школу, то ионако слушам по читав дан што у школи што у кући... Милан се тек у последње време нешто расписао, а до пре пар недеља и он писао с мене па на уштап... Једино гос'н Чер и Џинкс одржавали огњиште да се не угаси.)
Milan Novković Milan Novković 14:26 30.08.2018

Re: Još

predatortz
Надам се да је и Бојан обухваћен тим неким пројектом, да је негде на неком списку за враћање ауторске опције.


I ja se nadam.
Svi smo mi imali svoj "prasa" momenat na ovom mestu. I Bojan je imao svoj. Koliko vidim, čovek je svestan grešaka koje je u tom momentu načinio.
Pisao je najzanimljivije postove o filmu i muzici. Retko sam ih komentarisao, ali sam svaki sa zadovoljstvom čitao.
Vratite nam Bojana!

Recimo ono što je suludo pogrešno na blogu i u srpskom društvu, po mom mišljenju (ne računam 1% političara i sličnih, naravno), je ta rigidna neopuštenost - nije višak reči, radi se o katatoničnoj strasti za dijagnostikovanjem i problema i "problema", pa prepisivanju lekova, održavanju lekcija, brisanju i banovanju svakako.

Umesto da se, kako pravila univerzuma nalažu, stvari "regulišu" kafanjerinzima i sličnim izviđačkim aktivnostima, opušteno i uz zezanje, a oni što se baš gotive mogu i uz kaficu.

Sećam se mog druga onomad - dok mnogi kad popiju razbijaju čaše (ko je poslidnji vedeo slične društvene aktivnosti u praksi neka digne dva prsta!) moj drug je kad više popije jednom odvrtao sijalice sa plafona i razbijao ih (jbg, matematički logičar).

Zamisli šta bi njemu blog "zajednica", ili svaka dijagnostička "kuća" što drži do sebe u Srbiji danas radila - vezala jajca, ali ne u mašnicu, nego nasmrs (jel još postoji ova reč?)
tasadebeli tasadebeli 14:50 30.08.2018

Re: Još

Milan Novković
predatortz
Надам се да је и Бојан обухваћен тим неким пројектом, да је негде на неком списку за враћање ауторске опције.


I ja se nadam.
Svi smo mi imali svoj "prasa" momenat na ovom mestu. I Bojan je imao svoj. Koliko vidim, čovek je svestan grešaka koje je u tom momentu načinio.
Pisao je najzanimljivije postove o filmu i muzici. Retko sam ih komentarisao, ali sam svaki sa zadovoljstvom čitao.
Vratite nam Bojana!

Recimo ono što je suludo pogrešno na blogu i u srpskom društvu, po mom mišljenju (ne računam 1% političara i sličnih, naravno), je ta rigidna neopuštenost - nije višak reči, radi se o katatoničnoj strasti za dijagnostikovanjem i problema i "problema", pa prepisivanju lekova, održavanju lekcija, brisanju i banovanju svakako.

Umesto da se, kako pravila univerzuma nalažu, stvari "regulišu" kafanjerinzima i sličnim izviđačkim aktivnostima, opušteno i uz zezanje, a oni što se baš gotive mogu i uz kaficu.

Sećam se mog druga onomad - dok mnogi kad popiju razbijaju čaše (ko je poslidnji vedeo slične društvene aktivnosti u praksi neka digne dva prsta!) moj drug je kad više popije jednom odvrtao sijalice sa plafona i razbijao ih (jbg, matematički logičar).

Zamisli šta bi njemu blog "zajednica", ili svaka dijagnostička "kuća" što drži do sebe u Srbiji danas radila - vezala jajca, ali ne u mašnicu, nego nasmrs (jel još postoji ova reč?)






Да подвучем:


ono što je suludo pogrešno na blogu i u srpskom društvu, po mom mišljenju (ne računam 1% političara i sličnih, naravno), je ta rigidna neopuštenost
nsarski nsarski 14:59 30.08.2018

Re: Još

Шарски, не пише одавно,...


Не пише одавно?!
Побогу, Тасо, види како мој радни сто изгледа, сваког дана 24/7.



Када да стигнем да пишем за Блог? Када, човече?
Зезам се, наравно. Већ месецима сам у неким рачунима, и све ми се чини да је крај, али...јбг, увек има нова кривина. Ја уживам, морам да признам, али знам да сам досадио Богу и људима. Постао сам настран, смејем се сам у себи, бројим бандере - једино још нисам почео да пишем писма светским политичарима.
tasadebeli tasadebeli 15:03 30.08.2018

Re: Još

nsarski
Шарски, не пише одавно,...


Не пише одавно?!
Побогу, Тасо, види како мој радни сто изгледа, сваког дана 24/7.



Када да стигнем да пишем за Блог? Када, човече?
Зезам се, наравно. Већ месецима сам у неким рачунима, и све ми се чини да је крај, али...јбг, увек има нова кривина. Ја уживам, морам да признам, али знам да сам досадио Богу и људима. Постао сам настран, смејем се сам у себи, бројим бандере - једино још нисам почео да пишем писма светским политичарима.






'Ајде добро, оправдаћу ти часове. Виши интереси су у питању.

А Папе и Зоркић ће на разредни испит због изостанака.

Милан не мора на разредни испит, на време се вратио у школу.

gavros gavros 15:10 30.08.2018

Re: Još

Kolika slika čovječe - jedva sam ju sagledao!

једино још нисам почео да пишем писма светским политичарима.


Misliš na otvorena pisma

Hvala svima na lijepim riječima - nadam se da će me bar odbanovati nakon godinu dana, ono neka bude kazna slijedstvena "blogopuknuću", mada već sam naučio lekciju ali da temeljito utvrdimo gradivo! Nije da nisam pokušao da nađem neke druge platforme za razmjenu ideja ali već sam Tasi rekao - nema ništa ni slično Blogu B92 i njegovoj "dinamici". Nema šta, volio bih ponovo da pišem ovdje ali ako se ne desi eto uvijek prilike za gostovanja! U tom smislu posebno hvala Tasi i Docsu!
nsarski nsarski 15:15 30.08.2018

Re: Još

Kolika slika čovječe - jedva sam ju sagledao!

Ma, nesto me zeza u imgur.com, ne dozvoljava mi da je smanjim.

OK, malo sam je smanjio.
maksa83 maksa83 15:41 30.08.2018

Re: Još

OK, malo sam je smanjio.

Koji ti je to softNer? Neki GUI za TeX?

Edit: na ivici sam da prijavim komentar moderaciji zbog onog štrokavog tačpeda ali razumem kreativni nered, a i ljudi smo...
Milan Novković Milan Novković 15:43 30.08.2018

Re: Još

nsarski
...Постао сам настран, смејем се сам у себи, бројим бандере.

Ako pričas i sa frižiderom mogu ti reći da je to ok, sasvim normalna pojava
Milan Novković Milan Novković 15:48 30.08.2018

Re: Još

maksa83
...
Edit: na ivici sam da prijavim komentar moderaciji zbog onog štrokavog tačpeda ali razumem kreativni nered, a i ljudi smo...

Auuuu, kad me sad šlog nije strefio - pa Šarski je sedamnajs mega-parseka od bronze za nečistoću - čoek će, bre, da umre od čistoće


nsarski nsarski 16:09 30.08.2018

Re: Još

Koji ti je to softNer? Neki GUI za TeX?


Ne, Maple. Na njega sam navikao, a nije nimalo slabiji od Mathematica.


Za TeX koristim Texstudio2 - meni sasvim dobar. Imam jednu boljku, istina, na jednoj slici. Proizvedem je u Maple, eksportujem u eps, TeX je prebaci u pdf, ali kvalitet je loš. Kada je eksportujem iz Maple kao pdf, sve OK. A važna mi je ta slika.


E, sada, je ne mogu da je postiram na arXiv kao pdf, traze eps, pa da je oni prebacuju. Dovijam se nekako. Svi drugi grafici su OK.
Mislim se da je nekako usvojim u Pgf/TikZ, ali za to treba dosta da se zezam.



nsarski nsarski 16:10 30.08.2018

Re: Još

Edit: na ivici sam da prijavim komentar moderaciji zbog onog štrokavog tačpeda ali razumem kreativni nered, a i ljudi smo...

Godinu dana prosipane kafe to napravi...
alselone alselone 16:40 30.08.2018

Re: Još

увек има нова кривина.


Jesi uvažio genetske?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana