Budućnost| Društvo

Do vidjenja, gospodine Sabicu!

angie01 RSS / 21.12.2018. u 22:12

 RS_400x400.jpg

 

 Danas je bio poslednji radni dan gospodina Rodoljuba Sabica, na mestu Poverenika za informacije od javnog znacaja, na kome je radio savesno, predano, strucno i azurno u korist ovog drustva i drzave, a u skladu sa njenim zakonima. Sa njegovim odlaskom nestace i jedna od poslednjih kula odbrane prava, nezeljene i ponizene kategorije u nasem drustvu devastiranih vrednosti i sumnjive uredjenosti.

Gospodin Sabic je dugo bio i deo ovog bloga, dajuci mu ekskluzivnost u mogucnosti saznavanja i razumevanja raznih slucajeva koji su bili deo njegove prakse, ukazujuci javnosti i nama na sta bi trebalo da obratimo paznju, sta je sporno, koje su nepravilnosti i koja su resenja i pravni okviri u susretu sa problematikom vezanom za slobodu pristupa informacijama od javnog znacaja i zastiti podataka o licnosti  u svakodnevnom radu i zivotu.

12170.jpg 

 

Šabić je za Nedeljnik govorio i o budućnosti

"Penziju još nisam stekao, moram da radim. Dakle, nakon prestanka mandata, prva stvar kojom ću morati da se pozabavim biće obezbeđivanje uslova za obavljanje privatnog pravničkog posla. A ako pod "bavljenjem politikom" podrazumevate pravo, mislim i građansku dužnost da rečju, tekstom ili gestom pokažete da vam se ne sviđa to što neko krši Ustav ili zakone, ili što država ne reaguje na korupciju, toga se naravno neću odreći. Ali ne mislim da mi je za to potrebno osnivanje nove političke stranke, pokreta ili, kao što neki dan čuh, preuzimanje liderske uloge u opoziciji, kao što to "kompetentno" kalkulišu "analitičari" i "stručnjaci", konstatovao je Rodoljub Šabić, u svom poslednjem intervjuu kao poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka ličnosti

"Ni sa jednom vladom nije bilo lako. Ali sa aktuelnom saradnja je svakako najlošija. Kad kažem aktuelnom, mislim na nekoliko vlada, na sve koje su se zasnivale na izbornim pobedama SNS-a od 2012. Dobio sam brojne ugledne i prestižne nagrade, ali kao najveću potvrdu nezavisnosti doživljavam činjenicu da ni od jedne vlasti u proteklih 14 godina nisam dobio nikakvo priznanje", navodi Šabić.

Nadam se da to znaci, da ce njegovo  veliko iskustvo, znanje i savestan pristup radu i dalje biti u sluzbi napretka ovog drustva, borbi za pravo i slobode i da ce njegov prilicno usamljeni fenjer i dalje sijati u ovom sveopstem mraku, jer je vec dugo ustanovljen kao pozeljan trend, model u kome tog svetla ne treba biti i da su  potrebni i licni integritet i hrabrost za suprotstavljanje  toj modi.

 

Gospodine Sabicu, Hvala Vam!

 

 

 

 

 



Komentari (502)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 18:50 23.12.2018

Re: šta bi dao

huci, idi se divi gasicu, ne mogu te krugove s tobom...rekla sam sve sto sam imala, al ti bi tupis po obicaju.
softelectronics_e softelectronics_e 18:51 23.12.2018

Re: šta bi dao

angie01
Ta zanimanja fingiraju nekakve zamenitelje redovnih sudova i redovnih državnih organa.
Sve u svemu, ukoliko se ukinu takve para-službe, ni za jotu se neće osetiti da ih nema.


eh, kad bi bile neke kapi za oci, da ne vidim budalastine.

carli, zaobidji me.


Надлежност Повереника

Повереник за информације од јавног значаја и заштиту података о личности надлежан је и овлашћен за :

1. По Закону о слободном приступу информацијама од јавног значаја ("Сл. гласник РС" бр.120/04, 54/07, 104/2009 и 36/2010) да:

прати поштовање обавеза органа власти утврђених овим законом и извештава јавност и Народну скупштину о томе;
даје иницијативу за доношење или измене прописа ради спровођења и унапређења права на приступ информацијама од јавног значаја;
предлаже органима власти предузимање мера у циљу унапређивања њиховог рада уређеног овим законом;
предузима мере потребне за обуку запослених у државним органима и упознавање запослених са њиховим обавезама у вези са правима на приступ информацијама од јавног значаја, ради делотворне примене овог закона;
решава по жалби против решења органа власти којима су повређена права уређена овим законом;
обавештава јавност о садржини овог закона, као и о правима уређеним овим законом;
да покрене поступак за оцену уставности и законитости закона и других општих аката;
издаје и ажурира приручник са практичним упутствима за делотворно остваривање права уређених овим законом, на српском језику и на језицима који су, у складу са законом, одређени као језици у службеној употреби
путем штампе, електронских медија, интернета, јавних трибина и на друге начине, упознаје јавност са садржином приручника за примену закона;
издаје упутство по којем се објављује информатор о раду државног органа и
обавља и друге послове одређене овим законом

2. По Закону о заштити података о личности ("Сл. гласник РС" бр.97/08, 104/2009 - др.закон, 68/2012 одлука УС и 107/2012) да:

врши надзор над спровођењем и извршавањем овог закона, односно да надзире спровођење заштите података;
одлучује по жалби у случају прописаним овим законом;
води Централни регистар;
надзире и дозвољава изношење података из Републике Србије;
указује на уочене злоупотребе приликом прикупљања података;
саставља листу држава и међународних организација које имају одговарајуће уређену заштиту података;
даје мишљење у вези са успостављањем нових збирки података, односно у случају увођења нове информационе технологије у обради података;
даје мишљење, у случају када постоји сумња да ли се неки скуп података сматра збирком података у смислу овог закона;
даје мишљење Влади у поступку доношења акта о начину архивирања и о мерама заштите нарочито осетљивих података;
прати примену мера за заштиту података и предлаже побољшање тих мера;
даје предлоге и препоруке за унапређење заштите података;
даје претходно мишљење да ли одређени начин обраде представља специфичан ризик за права и слободе грађанина;
прати уређење заштите података у другим земљама;
сарађује са органима надлежним за надзор над заштитом података у другим земљама;
одређује начин даљег поступања са подацима када је руковалац престао да постоји, осим ако је прописано друкчије;
да у вези са вођењем Централног регистра, једном годишње објави попис збирки података у „Службеном гласнику Републике Србије", а да Централни регистар, који је јаван, обавезно објави путем интернета;
да у року од три месеца од окончања фискалне године, поднесе Народној скупштини годишњи извештај о радњама предузетим од стране органа власти у примени овог закона, као и о својим радњама и издацима. Повереник подноси Народној скупштини и друге извештаје, када оцени да је то потребно.Извештај који подноси Народној скупштини, Повереник доставља председнику Републике, Влади и Заштитнику грађана и на одговарајући начин ставља на увид јавности и обавља и друге послове из своје надлежности.


Kao što i rekoh.
Para-državna institucija potpuno nepotrebna.
angie01 angie01 18:52 23.12.2018

Re: šta bi dao

to se zove selfpromotion.


a sta ce mu to?...da ima vise posla?
Bili Piton Bili Piton 18:57 23.12.2018

Re: šta bi dao

Endži, batali. Da je iko osim tebe okačio ovaj post imao bi tri komentara ukupno, od kojih habitualno bar jedan Čarlijev.

Ovih 200+ i nisu o Šabiću već je tvoja glava ovde most wanted, utuvi to.
predatortz predatortz 19:04 23.12.2018

Re: šta bi dao

Bili Piton
Endži, batali. Da je iko osim tebe okačio ovaj post imao bi tri komentara ukupno, od kojih habitualno bar jedan Čarlijev.

Ovih 200+ i nisu o Šabiću već je tvoja glava ovde most wanted, utuvi to.


Nemoj bre da budeš kvaran! Što je ložiš!
Ona ionako ozbiljno veruje u to da je ljudi proganjaju, da se registruju i grupišu sa isključivom namerom da se bave njom.

Vidiš da proziva hučija i mene za kojekakve zavere.

Bili Piton Bili Piton 19:16 23.12.2018

Re: šta bi dao

predatortz


Nemoj bre da budeš kvaran!


E pa jbg, to sam ovde naučio

Zezam se, naravno, ali uzmi čitaj komentare od prvog vagona, veruj mi, rolna se odmotava vrlo predvidljivo.
aureus aureus 19:21 23.12.2018

Re: šta bi dao

softelectronics_e

Mislim da tu nikakve odgovornosti nema.
To su para-zanimanja, potpuno nepotrebna.
Odgovornost ima vozač autobusa, lekar, električar itd ...
Ta zanimanja fingiraju nekakve zamenitelje redovnih sudova i redovnih državnih organa.
Sve u svemu, ukoliko se ukinu takve para-službe, ni za jotu se neće osetiti da ih nema.

Ovo je bio stav i dobrog dijela DSS-a povodom uvođenja raznih agencija, povjerenika i tako dalje, s tim što su oni još smatrali da je to zapadnjački izum preko kojeg se utiče na suverenost Srbije i ostale tri grane vlasti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:22 23.12.2018

Re: šta bi dao

Vidiš da proziva hučija i mene za kojekakve zavere.


A najbolje mi je, za sad, ovo
huci, idi se divi gasicu,

:)
predatortz predatortz 19:24 23.12.2018

Re: šta bi dao

hoochie coochie man
Vidiš da proziva hučija i mene za kojekakve zavere.


A najbolje mi je, za sad, ovo
huci, idi se divi gasicu,

:)


I ko bi nam sad poverovao da su se naše prepiske uglavnom ticale mog voćnjaka, te da se u životu sreli nismo?

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:28 23.12.2018

Re: šta bi dao

I ko bi nam sad poverovao da su se naše prepiske uglavnom ticale mog voćnjaka, te da se u životu sreli nismo?


Da, kako ti voće?

A sinoć sam te se setio.
Bio nešto u prestoncici, setih se onog dogovora za pivo, al brate, kad sam upao o onaj krkljanac nije mi bilo ni do čega.
predatortz predatortz 19:30 23.12.2018

Re: šta bi dao

hoochie coochie man
I ko bi nam sad poverovao da su se naše prepiske uglavnom ticale mog voćnjaka, te da se u životu sreli nismo?


Da, kako ti voće?

A sinoć sam te se setio.
Bio nešto u prestoncici, setih se onog dogovora za pivo, al brate, kad sam upao o onaj krkljanac nije mi bilo ni do čega.


Kruška krenula.
Trebao si se javiti, pa da mobilišemo i vrapca, da se konačno upoznamo.
Sledeći put obavezno.

veselica veselica 19:30 23.12.2018

Re: šta bi dao

angie01
to se zove selfpromotion.


a sta ce mu to?...da ima vise posla?


da se vidi koliko ima posla, a super i kao preporuka za budućnost.
što se ne zapitaš zbog čega je davno prestao da piše ovde.







hoochie coochie man hoochie coochie man 19:32 23.12.2018

Re: šta bi dao

Trebao si se javiti, pa da mobilišemo i vrapca, da se konačno upoznamo.
Sledeći put obavezno.


E onda nam trebaju šubare i kokarde.
Al dobro, poneću ih ja za sve :)
veselica veselica 19:34 23.12.2018

Re: šta bi dao

Da, kako ti voće?


predatortz predatortz 19:35 23.12.2018

Re: šta bi dao

hoochie coochie man
Trebao si se javiti, pa da mobilišemo i vrapca, da se konačno upoznamo.
Sledeći put obavezno.


E onda nam trebaju šubare i kokarde.
Al dobro, poneću ih ja za sve :)


Meni šajkača lepše stoji. Moji su se nosili "po srbijanski". Kraj uz Drinu, a moda bila tak'a da imućniji nose rajterice, koporan i šajkaču.

angie01 angie01 19:37 23.12.2018

Re: šta bi dao

Vidiš da proziva hučija i mene za kojekakve zavere.


gde to pise?

cinjenica je da stalno nastupate zajedno i pridrzavate jedan drugom stav/guzicu,...a sami ste se ovde izjasnili, kako slicno mislite,...sto je pokazano i u vasim komentarima, koji uvek duvaju u istu tikvu i jos se uzajamno dopinjuju.


A najbolje mi je, za sad, ovo

huci, idi se divi gasicu,


najbolje je- jer si se ti setio da doticnog poredis kao pandan primer.
angie01 angie01 19:41 23.12.2018

Re: šta bi dao

što se ne zapitaš zbog čega je davno prestao da piše ovde.


zato sto nije hteo da se gurka, posebno ne na nacin, koji je ovde postao mejn strim, zbog cega su otisli i drugi.


da se vidi koliko ima posla, a super i kao preporuka za budućnost.


dovoljno se videlo u medijima- njemu nije potrebna preporuka odavde.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:52 23.12.2018

Re: šta bi dao

rajterice, koporan i šajkaču.


Ček, rajterice nisu isto što i pantalone na brič, one sa gedžinog avatara?

A da, to je ta nošnja, te pantalone (brič), koporan i šajkača.
Ima toga još po malo ovde kod mene, mislim ima u životu, da ljudi stvarno to nose i nose to ceo život, ne od juče, ne mislim na folklor ili tako nešto, ali baš retko.
predatortz predatortz 19:59 23.12.2018

Re: šta bi dao


Ček, rajterice nisu isto što i pantalone na brič, one sa gedžinog avatara?


Jesu one gedžine, ali ih u mom kraju narod zvao rajterice. Verovatno vuče od švapskog, jer se i jahaće pantalone zovu rajter pantalone.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:00 23.12.2018

Re: šta bi dao

veselica
Da, kako ti voće?




Šta ti je bre smešno?
Čovek mi stvarno slao slike svog voćnajka pre nekoliko godina, sad ga pitam koko to izgleda.

Cccc, ne sme čovek ozbiljno da razgovara ovde :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:01 23.12.2018

Re: šta bi dao

ali ih u mom kraju narod zvao rajterice


evo dokaza kako se to zove :)

alselone alselone 20:09 23.12.2018

Re: šta bi dao

Čovek mi stvarno slao slike svog voćnajka pre nekoliko godina


Svaka čast Predatoru za preduzimljivost ali kontam da će voće za koju godinu da se baca u Srbiji, toliko će ga biti. Svako ko je malo nešto uštedeo, pa nije znao gde lovu da parkira, naprvio je voćnjak.
I to pored ovih par zaista ogromnih i profesionalnih koji već postoje.
predatortz predatortz 20:12 23.12.2018

Re: šta bi dao

alselone
Čovek mi stvarno slao slike svog voćnajka pre nekoliko godina


Svaka čast Predatoru za preduzimljivost ali kontam da će voće za koju godinu da se baca u Srbiji, toliko će ga biti. Svako ko je malo nešto uštedeo, pa nije znao gde lovu da parkira, naprvio je voćnjak.
I to pored ovih par zaista ogromnih i profesionalnih koji već postoje.


Ja sam ovo zapatio da ne opusti zemlja. Ne očekujem korist, osim one emotivne.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:13 23.12.2018

Re: šta bi dao


Svaka čast Predatoru za preduzimljivost ali kontam da će voće za koju godinu da se baca u Srbiji, toliko će ga biti. Svako ko je malo nešto uštedeo, pa nije znao gde lovu da parkira, naprvio je voćnjak.
I to pored ovih par zaista ogromnih i profesionalnih koji već postoje.

Ma nije to predovo zbog kinte, nešto malo, hobi varijanta (ako u međuvremenu nije proširivao)

A za ovo da ih se skupilo sa koca i konopca u voćarsto si u pravu.
Ja se nadam (a i verujem) da će to pola da propadne.
Očekuju neke silne pare od toga, ali zeznuli su se, nema tu bogatstva.
Kad vide da je to muka, bataliće.
alselone alselone 20:15 23.12.2018

Re: šta bi dao

Ja sam ovo zapatio da ne opusti zemlja. Ne očekujem korist, osim one emotivne.


To je lepo.


Od čega praviš strašilo da ti vrane višnju ne izjedu? Kappa Juventus trenerke? Chicago Bulls jakne?
predatortz predatortz 20:17 23.12.2018

Re: šta bi dao

alselone
Ja sam ovo zapatio da ne opusti zemlja. Ne očekujem korist, osim one emotivne.


To je lepo.


Od čega praviš strašilo da ti vrane višnju ne izjedu? Kappa Juventus trenerke? Chicago Bulls jakne?


Tašta!
alselone alselone 20:17 23.12.2018

Re: šta bi dao

A za ovo da ih se skupilo sa koca i konopca u voćarsto si u pravu.
Ja se nadam (a i verujem) da će to pola da propadne.
Očekuju neke silne pare od toga, ali zeznuli su se, nema tu bogatstva.
Kad vide da je to muka, bataliće.


I ja to mislim. Nailaze tako talasi genijalnih ideja, činčile, japanske prepelice, bili su i nojevi jedno vreme, pa onda pužOvi, sada je voće. Bilo je prvo "obično" voće da kažem, šljiva, višnja, kruška, kajsija, a sada sve više kreće lešnik, badem i to.

Čekaju se banane, kivi i pistaći.
alselone alselone 20:18 23.12.2018

Re: šta bi dao

Tašta!


Vidiš šta je ti je zdrava seljačka promućurnost!
predatortz predatortz 20:20 23.12.2018

Re: šta bi dao

alselone
Tašta!


Vidiš šta je ti je zdrava seljačka promućurnost!


Koristiti sve resurse, tu je tajna uspeha.

bene_geserit bene_geserit 20:22 23.12.2018

Re: šta bi dao

hoochie coochie man
... skupilo sa koca i konopca u voćarsto si u pravu.
Ja se nadam (a i verujem) da će to pola da propadne.

Zbog čega se nadaš da će da propadnu ljudi koji nešto nešto korisno proizvode?
Pa pola Beograda svira onoj stvari radeći izmišljene poslove a ti se nadaš da će da propadnu voćari?
freehand freehand 20:23 23.12.2018

Re: šta bi dao

aureus
softelectronics_e

Mislim da tu nikakve odgovornosti nema.
To su para-zanimanja, potpuno nepotrebna.
Odgovornost ima vozač autobusa, lekar, električar itd ...
Ta zanimanja fingiraju nekakve zamenitelje redovnih sudova i redovnih državnih organa.
Sve u svemu, ukoliko se ukinu takve para-službe, ni za jotu se neće osetiti da ih nema.

Ovo je bio stav i dobrog dijela DSS-a povodom uvođenja raznih agencija, povjerenika i tako dalje, s tim što su oni još smatrali da je to zapadnjački izum preko kojeg se utiče na suverenost Srbije i ostale tri grane vlasti.

Kad je to bio stav i kog "dobrog dela" DSS?
alselone alselone 20:24 23.12.2018

Re: šta bi dao

Zbog čega se nadaš da će da propadnu ljudi koji nešto nešto korisno proizvode?
Pa pola Beograda svira onoj stvari radeći izmišljene poslove a ti se nadaš da će da propadnu voćari?


Hoće Huči da bude tajkun voćarstva. Vidiš da je počeo kao Rokfeler, kupio jednu prljavu jabuku pa je prodao, pa... sada ima voćnjak.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:32 23.12.2018

Re: šta bi dao

Zbog čega se nadaš da će da propadnu ljudi koji nešto nešto korisno proizvode?


Zbog nerealnih očekivanja.
Takav mi je utisak iz nekoliko kontakata sa tim novopečenim voćarima.
Kalkulišu uglavnom sa ekstemno visokim cenama, koje se nekad i dese, 2017. npr, a i uglavnom se radi o ljudima koji misle da sve znaju ako su pročitali par tekstova na netu.

Narvno da ima i ozbiljnih ljudi, ozbiljno posla, recimo Matijević, vlasnik ogromne kompanije ako nisi u toku, sadi hiljade hektara višnje.
To će da uspe svakako.

Uglavnom ovo što als priča, čuju negde nešto, pomisle sad ću ja da zgrnem pare, pa popucaju.
Čitam skoro neki komentar na tekst o super poslu sa lešnicima
Kaže čovek
Meni nojevi pojeli borovnice, onda ih ja pomlatim granama od paulonije, tako sjebem pauloniju, sad moram da zgrćem pare na lešnicima sa tartufima ispod :)

Zeza se, ali tako otpilike ide.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:34 23.12.2018

Re: šta bi dao

Hoće Huči da bude tajkun voćarstva. Vidiš da je počeo kao Rokfeler, kupio jednu prljavu jabuku pa je prodao, pa... sada ima voćnjak.

I srećan što mu deca ne znaju ni gde su mu voćnjaci :)
alselone alselone 20:36 23.12.2018

Re: šta bi dao

Nisam znao šta je paulonija al izguglah. Pa to je dušu dalo za navlačenje.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:13 23.12.2018

Re: šta bi dao

Nisam znao šta je paulonija al izguglah. Pa to je dušu dalo za navlačenje.


I ozbiljne pare se uzimaju za sadnice.
Tu je caka, navatati što više naivnih da im se proda što više sadnica.
alselone alselone 21:14 23.12.2018

Re: šta bi dao

Tu je caka, navatati što više naivnih da im se proda što više sadnica.


Pa da, što se kaže - ko je najviše zaradio na zlatnoj groznici - to nisu bili oni koji su ispirali zlato nego oni koji su prodavali sita.
veselica veselica 21:51 23.12.2018

Re: šta bi dao

zato sto nije hteo da se gurka, posebno ne na nacin, koji je ovde postao mejn strim, zbog cega su otisli i drugi.


sad pogledala, poslednji post objavio 31.08.2017. i imao tri komentara, ja mislim zato.


dovoljno se videlo u medijima- njemu nije potrebna preporuka odavde.


ovaj svoj post ne računaš?


veselica veselica 21:54 23.12.2018

Re: šta bi dao


hoochie coochie man
20:00 23.12.2018
Re: šta bi dao
veselica
Da, kako ti voće?




Šta ti je bre smešno?


Kako pitaš. Možda tako treba ali ja prvi put čujem.
Doduše imam i neki smisao za humor ubibože.


blogovatelj blogovatelj 07:30 24.12.2018

Re: šta bi dao

Pa da, što se kaže - ko je najviše zaradio na zlatnoj groznici - to nisu bili oni koji su ispirali zlato nego oni koji su prodavali sita.


Generalno kao ideja je tačno, ali imam dopunu.Oni koji su postavili kazina i bordele u Nevadi, kad tupani krenu iz Kalifornije puni zlata, ti su najviše profitirali.
Las Vegas je tako nastao. Oaza u pustinji, na putu iz Kalifornije ka civilizaciji. Spakovali u oazu kockarnice i javne kuće i rešili problem.
A kad je auto industrija počela da se razvija, nije Ford u Americi zaradio najviše para, nego onaj koji je sadio benzinske pumpe svuda. Prezivao se Rokfeler.
softelectronics_e softelectronics_e 10:47 24.12.2018

Re: šta bi dao

Bili Piton
Endži, batali. Da je iko osim tebe okačio ovaj post imao bi tri komentara ukupno, od kojih habitualno bar jedan Čarlijev.

Ovih 200+ i nisu o Šabiću već je tvoja glava ovde most wanted, utuvi to.

Eeee, ako je habitualno, onda nema zezanja.
angie01 angie01 11:51 24.12.2018

Re: šta bi dao

ovaj svoj post ne računaš?


ovaj post je moj licni stav, dobrovoljno iznet.
veselica veselica 13:24 24.12.2018

Re: šta bi dao

angie01
ovaj svoj post ne računaš?


ovaj post je moj licni stav, dobrovoljno iznet.


pa kakve to veze ima?
s tobom je nemoguće razgovarati i ja to znam.
svaka čast svakom ko se upusti s tobom u taj poduhvat, ne zbog tvoje nadaleko čuvene pameti nego što ne staješ pa preganjanje postane besmisleno.

ne moraš da me banuješ, ovo bi bilo goodbye.
recimo......................
softelectronics_e softelectronics_e 13:42 24.12.2018

Re: šta bi dao

veselica
angie01
ovaj svoj post ne računaš?


ovaj post je moj licni stav, dobrovoljno iznet.


pa kakve to veze ima?
s tobom je nemoguće razgovarati i ja to znam.
svaka čast svakom ko se upusti s tobom u taj poduhvat, ne zbog tvoje nadaleko čuvene pameti nego što ne staješ pa preganjanje postane besmisleno.

ne moraš da me banuješ, ovo bi bilo goodbye.
recimo......................

Ovo nije korektno.
veselica veselica 13:45 24.12.2018

Re: šta bi dao

softelectronics_e
veselica
angie01
ovaj svoj post ne računaš?


ovaj post je moj licni stav, dobrovoljno iznet.


pa kakve to veze ima?
s tobom je nemoguće razgovarati i ja to znam.
svaka čast svakom ko se upusti s tobom u taj poduhvat, ne zbog tvoje nadaleko čuvene pameti nego što ne staješ pa preganjanje postane besmisleno.

ne moraš da me banuješ, ovo bi bilo goodbye.
recimo......................

Ovo nije korektno.





taman sam mislila da si i od kitona vispreniji kao ono medjutim.
freehand freehand 13:46 24.12.2018

Re: šta bi dao

veselica
softelectronics_e
veselica
angie01
ovaj svoj post ne računaš?


ovaj post je moj licni stav, dobrovoljno iznet.


pa kakve to veze ima?
s tobom je nemoguće razgovarati i ja to znam.
svaka čast svakom ko se upusti s tobom u taj poduhvat, ne zbog tvoje nadaleko čuvene pameti nego što ne staješ pa preganjanje postane besmisleno.

ne moraš da me banuješ, ovo bi bilo goodbye.
recimo......................

Ovo nije korektno.





taman sam mislila da si i od kitona vispreniji kao ono medjutim.

Goodbye na bis.
Prvi, za sada.
angie01 angie01 13:51 24.12.2018

Re: šta bi dao

pa kakve to veze ima?


pa ima, nije ni po sadrzini ni po nameni propagandni- ja nikoga ne preporucujem,


s tobom je nemoguće razgovarati i ja to znam.


bila sam ljubazna i odgovorila ti na pitanje- u tu je moja najveca greska.


ne moraš da me banuješ, ovo bi bilo goodbye.


ovo mi je kanda poznato:))
veselica veselica 13:54 24.12.2018

Re: šta bi dao

Goodbye na bis.


desi žuto pseto, nisi izdržao?!
išao i išao za endži prateći moje komentare, stvarno si pseto, ali dodje dan kad moraš.
na čemu si?

nije tebi lako da visiš na blogu dan/noć, jurcaš za ljudima na koje si se fiksirao, i da ti je to sav smisao i sadržaj života.
freehand freehand 13:57 24.12.2018

Re: šta bi dao

veselica
Goodbye na bis.


desi žuto pseto, nisi izdržao?!
išao i išao za endži prateći moje komentare, stvarno si pseto, ali dodje dan kad moraš.
na čemu si?

nije tebi lako da visiš na blogu dan/noć, jurcaš za ljudima na koje si se fiksirao, i da ti je to sav smisao i sadržaj života.

Nemoj da se uzrujavaš Veselnice, biće sve ok. :)
softelectronics_e softelectronics_e 14:00 24.12.2018

Re: šta bi dao

veselica

...

taman sam mislila da si i od kitona vispreniji kao ono medjutim.

Ko je kiton?
veselica veselica 14:02 24.12.2018

Re: šta bi dao

ovo mi je kanda poznato:))


a posebno kad sam bila uz tebi na onom blogu/ispraćaju od Olivera Dragojevića!
što su ti tad pasovali moji komentari, nisi ni pomišljala na najveću grešku.


aj bogati, imaš kaku i pančevo i neopavano glupog kitona, ja mislim da ti dovoljno.
u očekivanju kolega koje će - svaki minut - ustati u odbranu tvog lika i dela na blogu,
happy new year!
veselica veselica 14:05 24.12.2018

Re: šta bi dao

Nemoj da se uzrujavaš Veselnice, biće sve ok. :)




Ja super, idem u Dubai.
Ti malo po pančevu?
freehand freehand 14:07 24.12.2018

Re: šta bi dao

veselica
Nemoj da se uzrujavaš Veselnice, biće sve ok. :)




Ja super, idem u Dubai.
Ti malo po pančevu?

Tu sam, ako se ogrebem za neku lilulu i ja ću na Trinidad.
veselica veselica 14:11 24.12.2018

Re: šta bi dao

Tu sam, ako se ogrebem za neku lilulu i ja ću na Trinidad.




Znaš ono Pa Srećan Ti Put.
angie01 angie01 14:30 24.12.2018

Re: šta bi dao

a posebno kad sam bila uz tebi na onom blogu/ispraćaju od Olivera Dragojevića!
što su ti tad pasovali moji komentari, nisi ni pomišljala na najveću grešku.


ja ni od koga ne trazim da bude uz mene, dozivljavam da svi iznose svoje stavove- pa i zlonamernici, kakve sad ovo sve veze ima sa bilo cim- ovo je retoricki:),....ti me nesto pitas, ja ti odgovorim, a ti mi na to kazes kako je sa mnom nemoguce razgovarati, dodas o mojoj pameti i slicno, pa sta je to- ni ovo nije pitanje:).


aj bogati, imaš kaku i pančevo i neopavano glupog kitona, ja mislim da ti dovoljno.
u očekivanju kolega koje će - svaki minut - ustati u odbranu tvog lika i dela na blogu,


ja ovde nisam ni sa kim u dilu, pa da imam nekog, svako po svojoj savesti, volji i kako ume,...kitona zadrzi:).


happy new year!


meni danas Badnje vece- posle cemo sestog, da ponovimo,....i tebi, sve najbolje, sad smo se valjda pozdravile....sem, ako nismo:)
veselica veselica 14:41 24.12.2018

Re: šta bi dao

meni danas Badnje vece-


Ooooo, nisam znala.


i tebi, sve najbolje


fala fala


sad smo se valjda pozdravile....sem, ako nismo:)


jesmo:))


Bili Piton Bili Piton 17:20 24.12.2018

Re: šta bi dao

veselica



kiton


Dobro je uveriti se šta je tebi povazdan u glavi.
softelectronics_e softelectronics_e 17:24 24.12.2018

Re: šta bi dao

Bili Piton
veselica



kiton


Dobro je uveriti se šta je tebi povazdan u glavi.

Bili, čini mi se da ti znaš šta je kiton --- pitao sam veselicu, ali mi nije odgovorila?
Bili Piton Bili Piton 18:23 24.12.2018

Re: šta bi dao

softelectronics_e

Bili, čini mi se da ti znaš šta je kiton --- pitao sam veselicu, ali mi nije odgovorila?


Baš čudno, pošto ste stvoreni jedno za drugo.
predatortz predatortz 18:32 24.12.2018

Re: šta bi dao

Bili Piton
softelectronics_e

Bili, čini mi se da ti znaš šta je kiton --- pitao sam veselicu, ali mi nije odgovorila?


Baš čudno, pošto ste stvoreni jedno za drugo.


Nisu, bre!
Čarli je čovek domaćin. Svoja kuća, svoja avlija...
Veselica bi da skita po svetu, a neće ni kis'o kupus da pravi.
Pobili bi se do jutra, krv bi pala!

Bili Piton Bili Piton 18:36 24.12.2018

Re: šta bi dao

predatortz

Pobili bi se do jutra




You say it like it's a bad thing.
angie01 angie01 19:00 24.12.2018

Re: šta bi dao

kis'o kupus


nego, sta sad kiso kupus, ovo/ono, sale/zezanje i te munje,...prvo, nisi mi odgovorio na pitanje na prethodnoj strani, ostavis lazno kukavicije jaje, pa se pravis mutav/corav,...

...drugo, pa sto sad ti huci i nezadovoljna ekipica, koji ste ovde onoliko insistirali na lososti, ne pitate sve to g Sabica, kada se vec sam javio?

...ili to sve tamo ne bi bilo tako zanimljivo,...
veselica veselica 19:04 24.12.2018

Re: šta bi dao

Čarli je čovek domaćin. Svoja kuća, svoja avlija...
Veselica bi da skita po svetu, a neće ni kis'o kupus da pravi.
Pobili bi se do jutra, krv bi pala






za pola sata...


nego proliv kiton glup ko tocak al misli da je mnogo pametan.
da mi se vise ne obracas!
kazem kiton jer mi odvratan i tvoj nik a tek ti, dlakav a celav.






predatortz predatortz 19:07 24.12.2018

Re: šta bi dao

nego, sta sad kiso kupus, ovo/ono, sale/zezanje i te munje,...prvo, nisi mi odgovorio na pitanje na prethodnoj strani, ostavis lazno kukavicije jaje, pa se pravis mutav/corav,...


Koje pitanje?
Prevideo sam. Ponovi da ne čitam nanovo sve komentare.

drugo, pa sto sad ti huci i nezadovoljna ekipica, koji ste ovde onoliko insistirali na lososti, ne pitate sve to g Sabica, kada se vec sam javio?

Kad smo već kod odgovora, još čekam na citat u kom sam vrednovao Šabićev rad i rekao da je loš.
Dakle? Gde sam insistirao na "lošosti"? Evo ti prilike da dokažeš. Ja tvrdim da lažeš. Demantuj me.

freehand freehand 19:10 24.12.2018

Re: šta bi dao

kazem kiton

Da nije Roršah?
veselica veselica 19:13 24.12.2018

Re: šta bi dao

freehand
kazem kiton

Da nje Roršah?


evo budale, cekao i cekao, neka te vala.
ako sam ti ja centar sveta, stvarno si za rorsah
veselica veselica 19:16 24.12.2018

Re: šta bi dao

Jeste, tako si Princiju zagledala u kamenac u zubima, naravno da je čovek pobegao odavde glavom bez obzira. Ja ću bogami tek da počnem da se "nastavljam s tobom", kako ono ti nekom reče, i to s posebno zlobnim guštom, pa da vidimo ko će na kraju da ostane ćelav.

Što se tebe tiče, ti si ovde gušterka a Endži na koju se se navrzla je za tebe džomba, nisi ni cipele da joj glancaš.


princi je oteran odavde, banovan for good.
a ti se nastavljaj poor thing...........
Bili Piton Bili Piton 19:17 24.12.2018

Re: šta bi dao

veselica


princi je oteran odavde, banovan for good.
a ti se nastavljaj poor thing...........



Čula si me.
veselica veselica 19:24 24.12.2018

Re: šta bi dao

Bili Piton
veselica


princi je oteran odavde, banovan for good.
a ti se nastavljaj poor thing...........



Čula si me.


i ti mene.
da dodam - teraj se sto dalje od mene.
Bili Piton Bili Piton 19:28 24.12.2018

Re: šta bi dao

veselica
Bili Piton
veselica


princi je oteran odavde, banovan for good.
a ti se nastavljaj poor thing...........



Čula si me.


i ti mene.
da dodam - teraj se sto dalje od mene.


Na to ćeš sama morati da pripaziš.
veselica veselica 19:32 24.12.2018

Re: šta bi dao

Na to ćeš sama morati da pripaziš.


Čuo si me*
Bolje se smiri. Nemoj da se otkrivaš, to sam htela da ti kažem.
Bili Piton Bili Piton 19:33 24.12.2018

Re: šta bi dao

veselica
Na to ćeš sama morati da pripaziš.


Čuo si me*
Bolje se smiri. Nemoj da se otkrivaš, to sam htela da ti kažem.


Šta da otkrivam? Ne lupetaj tu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:36 24.12.2018

Re: šta bi dao

drugo, pa sto sad ti huci i nezadovoljna ekipica, koji ste ovde onoliko insistirali na lososti, ne pitate sve to g Sabica, kada se vec sam javio?


Prvo, šta da ga pitam?

Da je loše to što smatram da je loše u njegovom radu, nije pitanje, to je moja konstatacija.

A drugo, vidim da baš uvažava kad ga neko nešto pita, odmah trči da odgovori i vama koji mu se sa velikim V obraćate, pa će baš na kritiku da odgovori.
A da pitam nekoga ko ne uvažava sagovornike i ne odgovara im, neka hvala, toliko nisko da padam neću.
angie01 angie01 19:37 24.12.2018

Re: šta bi dao

necu nista da ti ponavljam, imas na prethodnoj strani, a i ovo sto tvrdis da lazem, sam ti citirala dva puta.
angie01 angie01 19:41 24.12.2018

Re: šta bi dao

džomba
,
utuvi sebi u glavu


ti Bili, bas umes da kompilmentiras.
veselica veselica 19:43 24.12.2018

Re: šta bi dao

Šta da otkrivam


AGRESIJU!
Bili Piton Bili Piton 19:43 24.12.2018

Re: šta bi dao

angie01
džomba
,
utuvi sebi u glavu


ti Bili, bas umes da kompilmentiras.


Ističem se, zar ne
Bili Piton Bili Piton 19:44 24.12.2018

Re: šta bi dao

veselica
Šta da otkrivam


AGRESIJU!


Dobro je, ne moraš da vrištiš.

I ja onda agresivan.
predatortz predatortz 19:46 24.12.2018

Re: šta bi dao

angie01
necu nista da ti ponavljam, imas na prethodnoj strani, a i ovo sto tvrdis da lazem, sam ti citirala dva puta.


Citirala si moje mišljenje da je nonsens da bilo ko 14 godina obavlja bilo koju javnu funkciju.
Gde je tu vrednovanje Šabićevog rada?
Jedino što bi se moglo podvesti pod vrednovanje je moja konstatacija da se radi o sposobnom advokatu. To, koliko ja znam nije osporavanje.

Dakle, masno lažeš.
angie01 angie01 19:48 24.12.2018

Re: šta bi dao

A drugo, vidim da baš uvažava kad ga neko nešto pita, odmah trči da odgovori i vama koji mu se sa velikim V obraćate, pa će baš na kritiku da odgovori.




pa, zanimljivo- sve sto ti se nije svidelo u njegovom radu, bi trebalo da kazes njemu, a ne da zajedljivo pokusavas da se prepusavas iza ledja.

odgovorio ti ili ne- on je adresa za sve to sto si rekao ovde- mnogo vise, nego moje misljenje, na koje valjda imam pravo.
predatortz predatortz 19:48 24.12.2018

Re: šta bi dao


Pa kad su pičkice palamuderske


Hajde ti nađi i citiraj deo u kom sam osporavao Šabićev rad.
Dokaži da si mudonja, pošto sam ja pičkica.
veselica veselica 19:49 24.12.2018

Re: šta bi dao

Bili Piton
veselica
Šta da otkrivam


AGRESIJU!


Dobro je, ne moraš da vrištiš.

I ja onda agresivan.


Moram da bi ČUO jer si izgleda gluv, ne samo neprijatno glup.
angie01 angie01 19:50 24.12.2018

Re: šta bi dao

Jedino što bi se moglo podvesti pod vrednovanje je moja konstatacija da se radi o sposobnom advokatu. To, koliko ja znam nije osporavanje.


juju, kako je sad ovo nezno u izrazu.


Dakle, masno lažeš.


ja nikada ne lazem- tako sam vaspitana.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:52 24.12.2018

Re: šta bi dao

Pa kad su pičkice palamuderske.


Evo ga i ovaj :)

Ajd Srki leba ti, šta ja to mogu da pitam Šabića?
Što je dopustio da se za četrnaest godian jedino on i samo on pojavljivao na televiziji?

Pa i da se dogodi čudo i da odgovori, da slušam vađevine kako je to normalno.
A moj komentar na njegovom blogu stoji, i nije mu baš niz dlaku, ni njemu ni njegovim uvlakačima.

A ima jedno dobro pitanje, ne moje doduše, na Tasinom je blogu.

Sad ću da ga prenesem ne pitajuči ni Endži niAnonimusa, pa ako se ljuti neka briše

Медији који фикцију претварају у чињеницу, али са друге стране и чињеницу могу да сведу и минимализују готово до непостојања.

С обзиром да ми дугокоса АНГИЕ не даје визу за улаз на њену забрањену територију / логор, мало сам прогуглао.

И дошао до невероватног сазнања да о странци Социјалдемократска партија, уништеној од Стране Човића, а и уз непротивљење од стране " финог "господина Повереника, који је партију жртвовао за трон, постоје само две реченице :

Socijaldemokratska partija (SDP) je bišva politička partija socijaldemokratskog opredeljenja, koja je postojala u Srbiji do 2010.[1]

Na parlamentarnim izborima 2003, partija je u koaliciji sa G17+ osvojila tri poslanička mesta. Poslednji predsednik SDP-a bio je Nebojša Čović.

Зашто нигде у биографији финог господина нема чињенице да је био високи функционер ове партије ?

Чега се стиди ?

Bili Piton Bili Piton 19:52 24.12.2018

Re: šta bi dao

veselica
neprijatno glup.


Oćeš ja tebi u sledećem postu da kažem šta mislim o tebi i oduvam te u tri reči? Pa mogao bih, ali sam ipak džentlmen.
predatortz predatortz 19:53 24.12.2018

Re: šta bi dao

angie01
Jedino što bi se moglo podvesti pod vrednovanje je moja konstatacija da se radi o sposobnom advokatu. To, koliko ja znam nije osporavanje.


juju, kako je sad ovo nezno u izrazu.


Dakle, masno lažeš.


ja nikada ne lazem- tako sam vaspitana.


Lažeš, podmećeš, femkaš se, paranoišeš o tome kako te spopadaju neke samo tebi znane "ekipice".

Dakle, citat u kom sam direktno i nedvosmisleno osporavao Poverenikov rad?
Ima ili nema?

angie01 angie01 19:53 24.12.2018

Re: šta bi dao

Ističem se, zar ne


iznenadjujuce- ne mogu da zamislim, kome bih se tako obratila, sa utuvi u glavu i ona je dzomba...mozda ne razumem tvoju suptilnost:).
Bili Piton Bili Piton 19:55 24.12.2018

Re: šta bi dao

angie01
Ističem se, zar ne


iznenadjujuce- ne mogu da zamislim, kome bih se tako obratila, sa utuvi u glavu i ona je dzomba...mozda ne razumem tvoju suptilnost:).


Džomba je termin iz vojske (vojnik s ozbiljnim stažom). To "utuvi u glavu" je bilo tongue in cheek

Izgleda da moram da poradim na nijansama.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:57 24.12.2018

Re: šta bi dao

sve sto ti se nije svidelo u njegovom radu, bi trebalo da kazes njemu


Kako da mu kažem?
Milsiš da on to čita?
Ne, on je ekskluziva :)

Endži, mani mene tih podbadanja da se kao plašim da kažem nekome u oči ako imam šta da mu kažem.

Rekoh več Srkiju, na Šabićevom blogu stoji moj komentar, toliko o podilazenju državnim činovnicima, a da započinjem razgovor za koji znam da neće biti prihvaćen, to ipak ostavljam tebi i "ekipici".
angie01 angie01 19:58 24.12.2018

Re: šta bi dao

Lažeš, podmećeš, femkaš se, paranoišeš o tome kako te spopadaju neke samo tebi znane "ekipice".


ovako ces sa svojom zenom-ako ti dozvoljava, mene izvini.
veselica veselica 19:59 24.12.2018

Re: šta bi dao

Dokaži da si mudonja, pošto sam ja pičkica.


krnjača boy se umešao, pa wow!



znaš kad će da dokaže? nikad. čovek ovde mlati praznu slamu da ubije nostalgiju, nemoj previše da se nadaš.
angie01 angie01 20:01 24.12.2018

Re: šta bi dao

Džomba je termin iz vojske


e, hebiga, nisam sluzila.


Izgleda da moram da poradim na nijansama.


izvini, rekoh ti jer me je stvarno iznenadilo- nekako sam te drugacije percipirala:).
predatortz predatortz 20:01 24.12.2018

Re: šta bi dao

angie01
Lažeš, podmećeš, femkaš se, paranoišeš o tome kako te spopadaju neke samo tebi znane "ekipice".


ovako ces sa svojom zenom-ako ti dozvoljava, mene izvini.


Citat!
Ima ga, ili ga nema?
veselica veselica 20:07 24.12.2018

Re: šta bi dao

Bili Piton
veselica
neprijatno glup.


Oćeš ja tebi u sledećem postu da kažem šta mislim o tebi i oduvam te u tri reči? Pa mogao bih, ali sam ipak džentlmen.


Kaži šta hoćeš ali obrati pažnju na disklejmer o koji se princi sapleo/pao; ti si se, uostalom, već istakao i pokazao sa džomba i utuvi u glavu.
Na kanabe, pod hitno, mada mislim da je za tebe kasno.

Plus si, makar meni, jezivo dosadan.

angie01 angie01 20:08 24.12.2018

Re: šta bi dao

Endži, mani mene tih podbadanja da se kao plašim da kažem nekome u oči ako imam šta da mu kažem.


ubedjena sam da ti je jasno, da ovakav komentar ne bih nikada napisala, da si ovde komunicirao korektno.

...a to za ekskluziva- pa naravno da je povoljnost da ti neko dodje na noge i objasni i obavesti te o stvarima koje se desavaju, a i tebe se ticu, nerocito u ovakvim okolnostima- tako da je smesna ta ironija.
Bili Piton Bili Piton 20:09 24.12.2018

Re: šta bi dao

veselica


Plus si, makar meni, jezivo dosadan.



Pazi kad me za to baš zabole kiton.
angie01 angie01 20:09 24.12.2018

Re: šta bi dao

veselica


zar nisi rekla da smo se pozdravili?


Bili Piton Bili Piton 20:10 24.12.2018

Re: šta bi dao

angie01
veselica


zar nisi rekla da smo se pozdravili?




She can't help it.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:13 24.12.2018

Re: šta bi dao

ubedjena sam da ti je jasno, da ovakav komentar ne bih nikada napisala, da si ovde komunicirao korektno.


Ja mislim da nisam prešao granice korektnosti, niti ovo tvoje podbadanje smatram nekorektnim.
Sve je to ok, po mojim merilima.
Ali malo mi klinački deluje ovo tvoje i Srkijevo..ne smeš tamo da mu kažeš, pičkica si (Srki).

Baš klinački.
pa naravno da je povoljnost da ti neko dodje na noge i objasni i obavesti te o stvarima koje se desavaju,


Ubi se od objašnajvanja :)
Dođe saopšti i to je to.

angie01 angie01 20:22 24.12.2018

Re: šta bi dao

Зашто нигде у биографији финог господина нема чињенице да је био високи функционер ове партије ?

Чега се стиди ?


eh, kad kaze anonimus:)))- cuveni prenosilac istine i pravih informacija,

evo sta pise na sajtu Poverenika u opciji biografija,


Rodoljub Šabić - Čovek od reči




Ko je ovaj čovek?

DETINjSTVO - Rođen je 15. oktobra 1955. godine u Derventi. Detinjstvo je proveo u Brčkom, Sarajevu i Tuzli, a kada mu je bilo dvanaest godina, njegova porodica doselila se u Beograd, gde i danas živi.

NACIONALNOST - Srbin.

VERSKA OPREDELjENOST - Nije religiozan.

OBRAZOVANjE - Diplomirao je na Pravnom fakultetu u Beogradu. Svoju ambicioznost pokazao je već tada jer je na četvrtoj godini postao predsednik Skupštine studenata.

KARIJERA - Prvo radno iskustvu stekao je u jednoj od najpoznatijih advokatskih kancelarija tadašnje SFRJ, koju je vodio čuveni Filota Fila. Obećavajuću advokatsku karijeru prekinuo je 1982. godine, kada je prešao u Veće saveza sindikata Beograda, a sredinom osamdesetih prelazi u tadašnje savezne organe. Bio je šef kabineta saveznog ministra zakonodavstva i pravde, a početkom devedesetih podsekretar za zakonodavstvo u Vladi Ante Markovića. Ostavku je podneo 1991. godine, kada je sa nekoliko kolega osnovao zajedničku kancelariju.

U januaru 2001. godine izabran je za potpredsednika Narodne skupštine, a na predlog Zorana Đinđića preuzima formiranje ministarstva za upravu i lokalnu samoupravu u junu 2002. Nakon pogibije premijera, ostao je i u vladi Zorana Živkovića, koju je napustio posle nekoliko meseci, obrazlažući takav postupak neadekvatnom reakcijom vlade na afere koje su opterećivale njen rad.

U decembru 2004. godine Narodna skupština izabrala ga je za prvog poverenika za informacije Republike Srbije. Javnost je tada oduševilo kada je Šabić iz svog džepa platio izradu pečata Povereništva, jer vlada nije obezbedila ni jednu olovku za službu koja je trebala da se stara o primeni akta o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja.

STRANAČKI ANGAŽMAN - Jedan je od osnivača Socijaldemokratije 1997. godine, a posle rascepa, priklonio se Socijaldemokratskoj partiji. Kada je krajem 2004. godine izabran za poverenika za informacije, podnosi ostavku na sve stranačke funkcije i od tad nije član nijedne partije.

ZANIMLjIVOSTI - Septembra 2000. godine bio je jedan od sedam advokata koji su u organizaciji CLDS i CESID poveli ekipe u sedam gradova Srbije da bi dokazali izbornu krađu. U Prokuplju, za koje je on bio zadužen, otkrivene su krupne izborne krađe, što je doprinelo konačnoj pobedi DOS-a. Odbor za kulturu i informisanje, kao i Udruženje novinara Srbije predložili su Skupštini Srbije da se Rodoljub Šabić ponovo izabere za poverenika za informacije od javnog značaja. Voli skijanje i svake godine sa prijateljima provede desetak dana na skijaškim terenima. Ljubitelj je životinja i pomaže akcije njihove zaštite, a kao član Ustavne komisije zalagao se za unošenje u Ustav odredbi o zaštiti životinja.

Oženjen je, ima sina, a najviše od svega drži do privatnosti svoje porodice.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana