Astronomija| Društvo| Eksperimenti u blogovanju| Filozofija| Gost autor

U ritmu snega

Srđan Fuchs RSS / 03.01.2019. u 18:05

 "כבוד ותהילה לאלוהים במרומי השמים,

20181224_083352.jpg

ושלום על-פני האדמה לכל אוהביו העושים את רצונו!"

 

 "Слава и хвала Господу на висотама неба,

И мир над наличјима земље свима возљубљенима који творе вољу његову."

 

(לוקס 2:14, Лукас 2:14; превод  by Сркас)

 

Свим својим пријатељицама и пријатељима који славе Оу Си, желим пријатан и угодан Бадњи Дан и Вече, и миран и испуњен љубављу најрођенијих сам Оу Си.

Неприканима желим да вас барем мало изглоцка Ду' Душан Дуле Душко па, ако ништа, да се барем умањи количник мржње и таме у вама до догодине па да будете мањи слепци.

 

× Лепа вест, јавили ми Браћа Јеремени, урађена је и постављена табла на српском језику на реци Јордан - нико то није успео, ни тлачићи ни вучићи ни мачићи, већ мали срла са БГ/НС асфалта, уз братску помоћ мачванских хајдука.

 

Вамонос!  

 

 

Дабин лепи обрисани пост, in deed in the spirit of the OC:

 

 

Дивна ћирилична тема
На Свету Гору сам стигао почетком јуна 1999. године. Претходна два месеца сам провео стицајем околности у манастиру Палеокастриција на Крфу.

Одлазим прво у бугарски манастир, монаси су пријатни и вољни да ми покажу знаменитости манастира. Пешачим до Есфигменона где ми грчки православни екстремисти дају смештај и вечеру, после које целивам игуманову десницу и добијам његов благослов за лаку ноћ. Импресивно је видети седамдесет монаха, од стараца до младића, у том окултном амбијенту. Као на филму.

Сутрадан стижем у наш национални легендарни манастир, и стварно је импресивно видети да барем једна срспска црква на планети има толико злата, сребра и богатства као што има скоро свака католичка катедрала у Европи. Ми Срби имамо само једну богату цркву и та је у православној републици унутар Грчке, унутар Европе - далеко од нас. Тако се сачувала од Турака и Срба комуниста.

Гледају ме наши дивни хиландарски монаси и искушеници и питају одакле си брате дошао. 
-Из Британије! 
-Аааа ево га НАТОВАЦ. - Издајник! - Неко добацује. 

После бајковитог дана у дивним средњевековним грађевинама које су подигле српски феудалци, слушам вечерње појање. Стајем у ред пред игуманом Мојсијем са осталим монасима и гостима да примим његов благослов али он одбија да ми га да и гестикулира да се склоним. Ваљда су му рекли да сам из Британије.

Пакујем се следећег дана и одлазим чамцем у Кареју одбијајући да једем са тим хилендарским дркаторима. Успут ми се Грк чамџија непристојно набацује. Мислим се, Господе где сам стигао, овде владају содома и гомора.

Силазим са чамца на пристаништу Ивирона, некадашњег грузијског манастира. Отац Александар Грк ме лепо прима на разговор уз чашицу ракије са утопљеним цветом од магнолије која расте у центру манастира.

Благо припит, пешачим до Кареје где одлазим код оца Стефана Србина тадашњег протојереја светогорске заједнице јер ми је неко на броду то препоручио, и он ме лепо примио и угостио у српском конаку недалеко од Савине испоснице. Проводим целу ноћ у разговору са оцем Атанасијем који ме позива да останем у конаку колико год желим и колико ми год треба да се "преумим". Он каже да је опасно путовати кроз Русија. Мењам свој план да путујем до Владивостока и остајем у Кареји. Остао сам два месеца, кувајући јела и угостујући госте. Викендом сам одлазио у Хиландар на службе. 

Преумљење је добар мислени експеримент над самим собом, као психоанализа. Пришао сам хришћанству са добрим намерама да га разумем и са отвореношћу за ту догму и начин живота. Пришао сам преумљењу тако што сам следећих месеци анализирао свој живот и себе, читајући мудрости православних монаха. После тог процеса искристалише се шта су то "греси". Неки поступци су грешни јер то црква каже а други су грешни у универзалном смислу - као рецимо поступци против људи или животиња. 

Кад сам то одрадио отишао сам на своју прву исповест у Хиландар код недавно преминулог оца Никодима. То се дешавало у тоталној мистици, у мраку, три сата после поноћи у припрати средњовековне цркве. Изаберем ја три главна своја "греха" за исповест јер нема смисла траћити човеку време. Отац Никодим сваки пут благо прошапта "Бог ће опростити". Е онда ја смогнем храбрости да га саблазним са оним чиме сам се највише стидео а он опет благо прошапта "Бог ће опростити." Тад сам схватио да сам нико и ништа по величини мојих грехова.

Ето тако научих да Бог све опрашта и да је ваистину велик. И ево двадесет година касније, ја се не сећам који су то били моји страшни "греси". А нису ни били неки.

Лепо је живети у фикцији. Тако ми је било лепо ово искуство да сам пет година касније постао искушеник манастира у Калифорнији. Тамо су монаси духовнији, живи се по правилима руског монаштва - рад, рад, рад - у колибама у шуми, уз здраву храну и што је најважније: исповест се одвијала редовно, што значи да имаш духовника са којим можеш да причаш о својим мислима и наумима. Служба на енлеском језику је имала много више смисла за мене него службе на старословенском језику који се практиковао у Хиландару.

Духовника је тешко наћи у Србији. Углавном су то људи недовољног животног искуства који не могу да схвате савремени свет у својој пуноћи и разноврсности. Живе нездраво без довољно физичке активности и хране се нездравом храном - јаја, кајмак, уље.

Сав тај богоугодни и манастирски живот је створио доживотне меморије, везе и пријатељства без обзира на то што сам остао тврди атеиста. Комунистички морал мојих родитеља је био исти као и хришћански, само што је вера у Бога бира замењена вером у Утопију.

Али из свог тог мог директног искуства сасвим сам уверен да је манастирски живот најближи комунистичкој утопији првенствено зато што се монаси одричу новца и поседа у име заједнице. Ослобођење од новца и од сталног притиска да зарађујемо ради свог опстанка ослобађа човека, и чине га супериорнијим од обичаја, веровања, предрасуда, догми, идеологија, нације, политике и националне цркве.
Autor teksta: гос'н Роми Даба 

 

 



Komentari (186)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

freehand freehand 21:54 05.01.2019

Re: Imam pitanje

Teško ja tebe pratim od kada si konstatovao da se Hitler branio.

Znaš li šta su to "okupirane teritorije" (tako ih zove i sam okupator)= Znaš li šta su i gde su Zapadna obala i Gaza? I znaš li šta se tamo događa svakoga dana?
Znaš li ko naseljava tuđu zemlju i tuđe posede svojim građanima (isključivo određene vere iu nacije) i to uz stalnu zašttu teško naoružane vojske sa stalnim naređenjem "pucaj da ubiješ"? Znaš li koja država ima zvanično usvojen zakon o aparthejdu na svojoj teritoriji?
Saznaj pa se javi, možda ti i ostalo bude jasnije, kad ti je već jasno kako se neko na tuđoj teritoriji brani svim sredstvima uključujući genocid.
.
A i meni je odavno prošlo vreme za odlazak u krevet.

Eto, da si se na vreme setio mene bi poštedeo gluposti i buncanja a sebe nepotrebnih nedoumica i glavobolje.
freehand freehand 21:56 05.01.2019

Re: Imam pitanje

vcucko
gedza.73

pa se to proširi posle na priču o eksperimentima nad živim zatvorenicima tokom rata (ponavljam se) gde su izbacivali ljude iz aviona na različitim visinama kako bi posmatrali efekat pada na ljudsko telo. na lekove koji su testirani na logorašima. ponašanje organizma pri ekstremnim temperaturama.

kao u najgorim horor filmovima. i sad moralna dilema. koliko se čvrsto zažmuri kad se uzme neki bajer lek koji je nastao u nacističkom logoru?


Malo je poznato da su Nemci ispali mala deca u odnosu na eksperimente koje su radili Japanci, naročito nad Kinezima.
Čisto for the record...

Niko nije mogao biti malo dete u odnosu na Nemce u tom pogledu. Svi druzgi možda mogu da budu siroviji, ali odrasliji - nou fakin vej.
vcucko vcucko 21:59 05.01.2019

Re: Imam pitanje

zemljanin
bene_geserit
Pa ne sumnjam da njihovi zapisi kažu da nisu bili osvajači.
Možda za 3000 godina neko bude verovao u ono što piše Washington Post danas, ko zna.

nisu bili osvajaci iz religiozno/mitoloskih razloga ... osnova Egipta je pocivala na verovanju u besmrtnost sve dok ti se telo nalazi na egipatskom tlu ... isli su oni u pohode okolo-naokolo, ali nisu osvojeno uzimali pod svoje ... odes, uzmes sta ti treba i vracas se kuci (ili te donesu) ... onda ide plavljenje NIia, usevi i sl. pa dogodine, u slobodno vreme, opet u komsiluk ...

Realno nisu imali šta da osvajaju, a da od toga imaju nekakvu korist. Jer njihova civilizacija je u potpunosti zavisila od Nila i njegovih periodičnih izlivanja.
Od libijske ili sudanske pustinje i kamenčuge teško da bi bilo neke vajde.
A i bili su im potrebni neki azimuti, orjentiri u odnosu na zvezde koje su imali/postavili po Egiptu, bez njih ne bi daleko odmakli.
Naravno, pri povremenim pljačkaškim pohodima bili su nemački efikasni i sistematični i ekstremno surovi i krvoločni.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:15 05.01.2019

Re: Imam pitanje

A i bili su im potrebni neki azimuti, orjentiri u odnosu na zvezde koje su imali/postavili po Egiptu, bez njih ne bi daleko odmakli.


Ispeglali smo vas u Misiru, Matori.
bene_geserit bene_geserit 22:18 05.01.2019

Re: Imam pitanje

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:22 05.01.2019

Re: Imam pitanje

bene_geserit

Jel vi to ozbiljno pričate o događajima od pre 2000 i više godina kao da znate šta se događalo?

Nego snimi kakve članke B92 objavljuje, to je već Kurir nivo.


Postoje škole, pedere WASP-ovski (ovo ti je za "Fuksice" - inače, Fuksice su ozbiljno ispeglali Egipćane 1948., Hativat Ha'Negev Brigada), ponosan sam da danas savetujem 1. Pravoslavno-hrišćansku Galilejsku Brigadu, na grani s ludim Šijama. Deda Emil, iz 1. Negevske mi nije džaba dao svoju ratničku pilotsku vindjaknu.
vcucko vcucko 22:23 05.01.2019

Re: Imam pitanje

freehand
vcucko
gedza.73

pa se to proširi posle na priču o eksperimentima nad živim zatvorenicima tokom rata (ponavljam se) gde su izbacivali ljude iz aviona na različitim visinama kako bi posmatrali efekat pada na ljudsko telo. na lekove koji su testirani na logorašima. ponašanje organizma pri ekstremnim temperaturama.

kao u najgorim horor filmovima. i sad moralna dilema. koliko se čvrsto zažmuri kad se uzme neki bajer lek koji je nastao u nacističkom logoru?


Malo je poznato da su Nemci ispali mala deca u odnosu na eksperimente koje su radili Japanci, naročito nad Kinezima.
Čisto for the record...

Niko nije mogao biti malo dete u odnosu na Nemce u tom pogledu. Svi druzgi možda mogu da budu siroviji, ali odrasliji - nou fakin vej.

Zaista ne vidim potrebu za sitnojezičkim učitavanjem. Naravno da sam mislio "masovniji i suroviji". Čitavi regioni u Mandžurii bili su ograđeni poligoni za eksperimente in vivo.
Da ne potežemo i sam čin eksterminacije. Japanska vojska je naročito u centralnoj Kini direktno, linijom fronta, tamanila sve živo, čitave gradove, trpala u postojeće ili iskopane rupe i sipala kreč ili šta se već koristi u tom delu sveta. Ili jednostavno zatrpavala žive ljude.
Zvuči paradoksalno, ali Nemci to nisu tako radili.
Naravno da je nemački sistem popis-logistika-industrijsko ubijanje-disposal još neshvatljiviji normalnom čoveku. Ali ima jedna velika razlika - Nemci su bili svesni da rade nešto u suštini loše, no su bili indoktrinirani da je na njihovoj generaciji da odradi prljav posao. Pa su ubijali iza zidova i žica, u pripremljenim nedođijama. I uvek su se trudili da prikriju ostatke i dokaze.
Ova goveda od izlazećeg sunca su sve radili javno i nasred glavnih gradskih trgova. Bili su uvereni da je to njihovo božansko pravo, koje im je dao onaj žuti šinto majmun.
vcucko vcucko 22:26 05.01.2019

Re: Imam pitanje

Srđan Fuchs
A i bili su im potrebni neki azimuti, orjentiri u odnosu na zvezde koje su imali/postavili po Egiptu, bez njih ne bi daleko odmakli.


Ispeglali smo vas u Misiru, Matori.

Vidi, šta god da rabiš, smanji malo. Škodi.

Ko je koga ispeglao i gde, o čemu bulazniš, koji ti je q?
freehand freehand 22:30 05.01.2019

Re: Imam pitanje

Zaista ne vidim potrebu za sitnojezičkim učitavanjem. Naravno da sam mislio "masovniji i suroviji".

Ovde je reč bila o "naučnim eksperimentima", ne o ubijanju i istrebljivanju kao takvom. No kad već potežeš - nedavno sam pomenuo film "Dođi i vidi". Jesi li gledao to? U odjavnoj špici naveden je podatak da su Nemci SAMO U BELORUSIJI spalili 629 sela. Sa stanovnicima. 629 glinskih crkava. Samo u Belorusiji.
Sad nastavi da mi pričaš ono što znam praveći nepostojeće distinkcije.
bene_geserit bene_geserit 22:30 05.01.2019

Re: Imam pitanje

Srđan Fuchs
Postoje škole, pedere WASP-ovski (ovo ti je za "Fuksice" - inače, Fuksice su ozbiljno ispeglali Egipaćane 1948., Hativat Ha'Negev Brigada), ponosan sam da danas savetujem 1. Pravoslavno-hrišćansku Galilejsku Brigadu, na grani s ludim Šijama. Deda Emil, iz 1. Negevske mi nije džaba dao svoju ratničku pilotsku vindjaknu.

Fascinantno kako se malo, malo pozivaš na ljubav i empatiju a u isto vreme koliko si militantan. Šizofrenija, podvojena ličnost, mora da ima objašnjenja.

To ko koga uspešno krlja u jevrejsko-muslimanskim sukobima me poprilično zabole.
A to da jevrejski izvori tvrde da su jevreji vazda žrtve naravno, ali samo budale u to veruju. Žrtve su bili nekad koliko su i danas od strane tih strašnih "šija".
vcucko vcucko 22:49 05.01.2019

Re: Imam pitanje

freehand
Zaista ne vidim potrebu za sitnojezičkim učitavanjem. Naravno da sam mislio "masovniji i suroviji".

Ovde je reč bila o "naučnim eksperimentima", ne o ubijanju i istrebljivanju kao takvom. No kad već potežeš - nedavno sam pomenuo film "dođi i vidi". Jesi li gledao to? Z odjavnoj špici naveden je podatak da su Nemci SAMO U BELORUSIJI spalili 629 sela. Sa stanovnicima. 629 glinskih crkava. Samo u Belorusiji.
Sad nastavi da mi pričaš ono što znam praveći nepostojeće distinkcije.

Film se zove "Idi, smotri", Elem Klimov. Mislim da sam više puta ovde napisao da je taj film obesmislio sve ostale filmove iz 2.SR. Prosto ukinuo potrebu da bilo ko više išta snima o toj temi.
Bilo je takvih sela i drugde. Možda 20 km od naše (bivše) kuće na Zametu je lokacija sela Lipa koje su Nemci na isti način zatrli '44. Ono, saterali stanovništvo u mislim školu i zapalili. Pri tom su se i slikali, u toku samog čina:


Razlika u odnosu na Japance jeste, što su sva ta ubijanja formalno bila čin odmazde za nešto, na već okupiranoj teritoriji. Dok su Japanci tako ubijali samim nastupom linije fronta.
Ne raspravljam se, ne vidim ni razloga za to, samo ukazujem na razliku.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:58 05.01.2019

Re: Imam pitanje

Fascinantno kako se malo, malo pozivaš na ljubav i empatiju a u isto vreme koliko si militantan. Šizofrenija, podvojena ličnost, mora da ima objašnjenja.


Шизофренија ти кева. Изра се брани срчулечком.

freehand freehand 22:59 05.01.2019

Re: Imam pitanje

Film se zove "Idi, smotri",

Hvala lepo. Nego se nisam odlučio na učenje ruskog a inače po pravilu koristim prevode i transkripcije sem u naročitim slučajevima.
Tako da tvoja ispravka sa visine - a po načinu ne vidim šta bi drugo bilo u pitanju - nema mesta.
Razlika u odnosu na Japance jeste, što su sva ta ubijanja formalno bila čin odmazde za nešto, na već okupiranoj teritoriji. Dok su Japanci tako ubijali samim nastupom linije fronta.

U Belorusiji ova sela bila su netom iza linije fronta, a ajnzac grupe išle su odmah iza borbenih trupa. Nikakvog otpora nije bilo.
bene_geserit bene_geserit 23:02 05.01.2019

Re: Imam pitanje

Srđan Fuchs
Изра се брани срчулечком.

zemljanin zemljanin 23:06 05.01.2019

Re: Imam pitanje

bene_geserit

tacno, bilo je i takvih perioda i takvih pohoda ... treba imati u vidu da su Egiptom vladali i drugi narodi u mnogim periodima i da je faraon, svoju moc i slavu sticao u ratovima ... kada je uoceno odakle preti sve veca opasnost, prosirivali su svoju i teritoriju i zonu uticaja kako bi izmedju izvornog Egipta i osvajaca bilo dovoljno kilometara ... u nekom periodu su bili u savezu i sa "Izraelcima" jer su ovi bili prvi na udaru pa se faraon obavezao da im pomogne ukoliko ovi stupe u borbu sa pridoslicama ... ali, zaista, ako izuzmemo povremena iznudjena prosirenja, Egipat nije bio imperijalisticki nastrojen ... svi osvajaci Egipta su asimilirani u njegovu kulturu, jednostavno Egipat je imao, zbog geografskog polozaja i Nila, hiljade godina da se razvije i definise, dok se ostatak sveta krljao oko resursa ...

na kraju to se okrenulo protiv njega ... dok je Egipat ziveo u svojoj konzervativnosti i slavnoj istoriji, svet se promenio i pretekao ga ... i pri tome ga i unistio ... i danas postoji Egipat ali "onaj" Egipat je umro negde oko n.e. ...

tako da DA, u pravu si da je u nekim periodima i za vreme nekih dinastija bilo i osvajackih pohoda ... takodje bih naveo da u mnogim tim pohodima, Egipat koristio placenike ... tesko je 3000+ godina sazeti u komentar jer ce se uvek pojaviti izuzeci ... a ima i onoga sto je Vcucko naveo ... sve u svemu, gotovo svi arheolozi i istoricari se slazu da je mitologija (i vaskrsnuce) bila jedan od tri temelja egipatskog drustva i da je definisala Egipat kao civilizaciju ... jedino stvarno lose sto je moglo da ti se desi u Egiptu je bilo da te ne sahrane u njemu i da ne odes u onaj svet ...
vcucko vcucko 23:31 05.01.2019

Re: Imam pitanje

freehand

Tako da tvoja ispravka sa visine - a po načinu ne vidim šta bi drugo bilo u pitanju - nema mesta.

Ne znam kakve visine ti se priviđaju, pobogu. Film je toliko poznat i bitan, kakvo crno prepucavanje oko toga.
Malo trivije radi relaksacije.
Glavni glumac Kravčenko je imao 16 kad je film završen, čist naturščik, mnogo kasnije je završio Akademiju. Glavna glumica Mironova takođe, nikad više nije glumila.
Kćerka režisera Elema je Jekaterina Klimova, pored gomile prelepih plavuša i inih, neka mi ne bude zamereno da kažem, najlepša ruska glumica.
zemljanin zemljanin 23:40 05.01.2019

Re: Imam pitanje

Srđan Fuchs

eto navukli smo 110+ komentara, dosta ti je
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:21 06.01.2019

Re: Imam pitanje

odnosu na eksperimente koje su radili Japanci, naročito nad Kinezima.


A i Ameri su malo eksperimentisali i to nad Francuzima

Čitam ovu vašu rasparavu, pogledam malo na tv, kad tamo priča baš o tome, Ameri i eksperimenti nad ljudima (koji nisu pristali na to, koji nisu znali da se nad njima sprovode eksperimenti)

[url=http://www.blic.rs/vesti/svet/cia-stavljala-lsd-u-hleb-francuskih-seljaka/wql7md0]Mirno selo na jugoistoku Francuske pogodilo je 1951. godine masovno ludilo i halucinacije među stanovnicima. Najmanje pet osoba je umrlo, desetine seljana je završilo u ludnicama, dok su stotine pretrpele razne posledice.

Svih ovih godina pretpostavljalo se da je lokalni hleb bio nenamerno zatrovan halucinogenim pečurkama. Međutim, američki novinar je otkrio dokaze koji govore da je CIA u hranu u selu stavljala halucinogenu drogu LSD, kao deo eksperimenta kontrole uma, na vrhuncu Hladnog rata. [/url]
softelectronics_e softelectronics_e 08:46 06.01.2019

Re: Imam pitanje

freehand
Teško ja tebe pratim od kada si konstatovao da se Hitler branio.

Znaš li šta su to "okupirane teritorije" (tako ih zove i sam okupator)= Znaš li šta su i gde su Zapadna obala i Gaza? I znaš li šta se tamo događa svakoga dana?
Znaš li ko naseljava tuđu zemlju i tuđe posede svojim građanima (isključivo određene vere iu nacije) i to uz stalnu zašttu teško naoružane vojske sa stalnim naređenjem "pucaj da ubiješ"? Znaš li koja država ima zvanično usvojen zakon o aparthejdu na svojoj teritoriji?
Saznaj pa se javi, možda ti i ostalo bude jasnije, kad ti je već jasno kako se neko na tuđoj teritoriji brani svim sredstvima uključujući genocid.
.
A i meni je odavno prošlo vreme za odlazak u krevet.

Eto, da si se na vreme setio mene bi poštedeo gluposti i buncanja a sebe nepotrebnih nedoumica i glavobolje.

I šta kažeš - sve isto kao Hitler?
I bolje da sam otišao na spavanje, jer bi ti ko zna koliko gluposti nabuncao.

Najveće žrtve Hitlera porediti sa Hitlerom - pa to može samo, da prostiš, ...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:51 06.01.2019

Re: Imam pitanje

Ludak, pušti bolan. Oprosti mu, ne zna šta radi.

Srećan Badnji Dan,
Чаки Д Бој,
Чарлиници, ћерама генијалкама (надам се да си их довео кући на Божић, да те не тражим тамо по месној заједници јесте ли на окупу или, па да лупам рецке)

Христос се роди, многаја љета, многаја, да чуда направимо браћа Срби и Израиљци!

softelectronics_e softelectronics_e 08:58 06.01.2019

Re: Imam pitanje

Srđan Fuchs
Ludak, pušti bolan. Oprosti mu, ne zna šta radi.

Srećan Badnji Dan,
Чаки Д Бој,
Чарлиници, ћерама генијалкама (надам се да си их довео кући на Божић, да те не тражим тамо по месној заједници јесте ли на окупу или, па да лупам рецке)

Христос се роди, многаја љета, многаја, да чуда направимо браћа Срби и Израиљци!

Fala lepo.
Na okupu smo, koncentrišemo energiju za nastavak aktivnosti.
highshalfbooze highshalfbooze 09:02 06.01.2019

Re: Imam pitanje

Srđan Fuchs
highshalfbooze
ozbiljno me ovo pitaš?


Da, ozbiljno te pitam i ne razumem zbog čega govoriš, odnosno stavljaš linkove, o Lazaru Prokiću kada je reč o Nikolaju Velimiroviću i Dimitriju Ljotiću?


несвета тројица беградске јудеофобије.


Kakva judeofobija, kakva ljotićevština u blogu o ritmu snega?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:11 06.01.2019

Re: Imam pitanje

Исто и код нас, тај рад, чека нас једна будућност да је освојимо!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:27 06.01.2019

Re: Imam pitanje

highshalfbooze



Kakva judeofobija, kakva ljotićevština u blogu o ritmu snega?


Devil is in detail. Rekao sam da se ja bavim tim problemom, za vas, pošto vi očito niste kadri, i nećete da znate ili ste jednostavno ignorantni za sopstvenu istoriju. Ne treba da čudi onda što je na spomen-području logora Semlin, u eri naših demokrata, bio disko klub, stratište perverzija umesto očuvanja svetog spomena na tamo stradale Beograđane, Smederevce, Šapčane, Nišlije...

Što se buraza u Hilandaru tiče, oni su se izborili protiv crnila u sopstvenoj obitelji i sada su okej - prelomna tačka je bila negde oko 1999/2000. kada se grupa mladih monaha odvojila, grupisala i izborila protiv starih ljotićevaca i nedićevaca, i sačuvala opštežiteljni duh ove drevne obitelji, umesto duhovnog egocentrizma prethodne stotine godina. Hilandar današnjice je jedna od vodećih duhovnih sredina u celokupnoj vaseljeni, οἰκουμένη. U ostatku naroda ćemo još puno morati da radimo, prvo da naučite da poštujete svoje žrtve, a onda i da imate saosećanja za stradanja drugih.

vcucko vcucko 10:09 06.01.2019

Re: Imam pitanje

Srđan Fuchs

Ne treba da čudi onda što je na spomen-području logora Semlin, u eri naših demokrata, bio disko klub, stratište perverzija umesto očuvanja svetog spomena na tamo stradale Beograđane.

To je bilo, a sada je restoran "So i biber". I to ne kako si napisao "na spomen-području" nego u jednoj od glavnih zgrada. Tako da je sasvim moguće, da kroz ista vrata kroz koja su izlazila deca sortirana za dušegupku, danas konobari guraju kolica sa roštiljem. A uveče verovatno padne i neka dert muzika.

Diskoteka je bila (bar koliko ja znam, a takva mesta nisam voleo ni kao mnogo mlađi) u onom okruglom zdanju. O tom zdanju mi je pričao jedan stari, nedavno preminuli beogradski Jevrejin koji se skrasio u Rijeci, na Kostabeli, a izvorno pre rata su bili cenjeni i imućni poslastičari na Dorćolu. Navodno je tamo bio bazen sa kiselinom u kojoj su manijaci vršili dezintegraciju onih što su umrli u samom logoru (koji sam po sebi nije bio predviđen za likvidaciju nego sabiranje i distribuciju do stratišta) - da li je to tačno ili je samo zla legenda ne znam, ali tako mi je rečeno.

I dok pišem ovo, uhvate me stid i bes. To je sve zajedno strašno i svinjarija do neba. Ogromna mrlja na srpskom nacionalnom biću, koje je često dalekovido čak do kraja svog nosa. Ali, da prostiš, ne možeš kao pistolero urlati svašta ad hominem. Da ne spominjem konstantne ispade tipa "upljeskasmo vas tu i tu". Ko, koga, kakvo upljeskavanje, o čemu pričaš?!

A ne bih ti ovo ni pisao, da nisi dokazao x puta da se s tobom može normalno i s razlogom razgovarati. Ali ne urlati i nadvikivati.

Bog s tobom i aj' se smiri na čestiti Badnji Dan.
apostata apostata 19:16 06.01.2019

Re: Imam pitanje

Kćerka režisera Elema je Jekaterina Klimova, pored gomile prelepih plavuša i inih, neka mi ne bude zamereno da kažem, najlepša ruska glumica.

Slažem se i uvijek se sa ženom prepirem, jer je po njoj najljepša jedna druga Jekaterina



p.s. Klimova nije kćerka Elema.

vcucko vcucko 19:36 06.01.2019

Re: Imam pitanje

apostata
Kćerka režisera Elema je Jekaterina Klimova, pored gomile prelepih plavuša i inih, neka mi ne bude zamereno da kažem, najlepša ruska glumica.

Slažem se i uvijek se sa ženom prepirem, jer je po njoj najljepša jedna druga Jekaterina



p.s. Klimova nije kćerka Elema.


Je li to Guseva? U seriji Jesenjin igrala je poslednju, pre nego je smaknut.
Ma ima ih mnogo najlepših. tako stotinak
Ipak, Klimova je baš onako posebna.
Bio sam ubeđen da je Elemova kćer, evo sad proguglao na brzinu i nisam našao podatak.
Svejedno, prelepa.
apostata apostata 19:43 06.01.2019

Re: Imam pitanje

Je li to Guseva?

Jeste ona je to.
vcucko vcucko 19:56 06.01.2019

Re: Imam pitanje

apostata
Je li to Guseva?

Jeste ona je to.

Doduše, u seriji o Jesenjinu, pored svih lepotica koje su prodefilovale, ipak dominira Rapoport kao Benislavska.
Nije neka bomba na prvu loptu, ali... možda i fakat da je fantastična glumica doprinosi tom utisku.
apostata apostata 23:41 06.01.2019

Re: Imam pitanje

vcucko

Doduše, u seriji o Jesenjinu, pored svih lepotica koje su prodefilovale, ipak dominira Rapoport kao Benislavska.
Nije neka bomba na prvu loptu, ali... možda i fakat da je fantastična glumica doprinosi tom utisku.

Ma Ksenija je boginja i na prvu i na 101.





Sunce ti tvoje vcucko pa ispada da ti i ja imamo sličan ukus kada je riječ o ženama.
gedza.73 gedza.73 14:55 07.01.2019

Re: Imam pitanje

vcucko
da kroz ista vrata kroz koja su izlazila deca sortirana za dušegupku, danas konobari guraju kolica sa roštiljem

u okviru kragujevačkog memorijalnog kompleksa Šumarice nasuprot muzeja je napravljen hotel sa svečanom dvoranom, sobama i apartmanom za Druga.
valjda bilo daleko drugovima rukovodiocima da idu, na primer, na Teferič a i bliže im gradu ako se zapiju i prejedu.

izgleda da je ljudima univerzalno (otud sam prokićev spis o jevrejima uporedio sa jevrejskim odnosom spram Filistejaca) da u ime nekog navodnog višeg cilja pobiju druge (opet prokićev stav pre rata se možda tokom rata pretvorio u zaštitu Jevreja od nemaca a da je neko ko je zagovarao judaizam bio jevrejski kapo u nacističkim logorima po zlu poznat nad svojim sunarodnicima).
sinoć smo pomenuli pobožnost pa se dotakli porasta ateizma u zemljama (koje danas na sav glas vrište što se ekstremni muslimani koriste daleko blažim metodama verskog 'ubeđivanja' za razliku od njihovih predaka) koje su krvlju uterali hrišćanstvo u narode koji su danas dal' iz nasleđenog straha sujeverno pobožni.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:34 07.01.2019

Re: Imam pitanje

Bog s tobom i aj' se smiri na čestiti Badnji Dan.


Ja nisam ni bio uznemiren. Vaš poslušnik Tasić me je bezbrazno banovao pa nastavio da se naslađuje potom, a posle je vaš drugar Frihendović došao i dolivao ulje na vatru.

A antišemijut, to su ozbiljne stvari. Taj "svetosavski nacionalizam" je ozbiljno kršenje svih oblika pameti i savesti. Da se Sloveni identifikuju sa svojim dželatima, teško mi je to da shvatim.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:39 07.01.2019

Re: Imam pitanje

opet prokićev stav pre rata se možda tokom rata pretvorio u zaštitu Jevreja od nemaca a da je neko ko je zagovarao judaizam bio jevrejski kapo u nacističkim logorima po zlu poznat nad svojim sunarodnicima).


Ama, hoćete li prestati da relativizujete holokaust?! Kragujevčani bre, helou?! Prokićev odnos prema Jevrejima se promenio kada nije 1 više, zvanično, ostao u Srbiji. O Filistejcima i Judejcima smo konstatovali da iznosite poluinformacije.
freehand freehand 16:43 07.01.2019

Re: Imam pitanje

Srđan Fuchs
Bog s tobom i aj' se smiri na čestiti Badnji Dan.


Ja nisam ni bio uznemiren. Vaš poslušnik Tasić me je bezbrazno banovao pa nastavio da se naslađuje potom, a posle je vaš drugar Frihendović došao i dolivao ulje na vatru.

A antišemijut, to su ozbiljne stvari. Taj "svetosavski nacionalizam" je ozbiljno kršenje svih oblika pameti i savesti. Da se Sloveni identifikuju sa svojim dželatima, teško mi je to da shvatim.

Tebe je neko bezobrazno banovao?
gedza.73 gedza.73 17:03 07.01.2019

Re: Imam pitanje

Ama, hoćete li prestati da relativizujete holokaust

ma ko ga relativizuje? zamisli da sutra Amerikanci bace atomsku bombu na Rusiju. Amerikance istambura ostatak sveta, nešto rusa preživi, neko slučajno pročita blog i tvoje komentare i kaže kako si ratni zločinac u pokušaju (na stranu što pojma nemam ko je Prokić... našo jeste antisemita... a krenulo se od velimirovića)

O Filistejcima i Judejcima smo konstatovali da iznosite poluinformacije.

može biti da sam ja 'usko' gledao na dve zabeležene priče. Pored Samsona (koga su prevaranti 'navukli') i na David protiv Golijata (isto druga grupa koja nije 'naša' je zlikovačka, siledžijska a mi fini, dobri i hrabri). imamo zabeleženu samo jednu stranu priče (dehumanizacija protivnika, homogenizacija sopstvenog naroda koji 'pravično' brani), ovi drugi su ološ koje treba zatreti... to se dovuklo do pre par godina gde se uticalo na arheološka istraživanja koja bi možda donele neke nove dokaze u odnosu na zvaničnu dogmu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:04 07.01.2019

Re: Imam pitanje

Ajd banovao ni po jada, al' posle nastavio da se naslađuje. Nego, sofisto, ni na šta mi nisi odgovorio, od vrlo konkretno postavljenih pitanja.
freehand freehand 17:14 07.01.2019

Re: Imam pitanje

Ajd banovao ni po jada, al' posle nastavio da se naslađuje.

Ne zezaj? Pa taj te baš svojski kopira.
vcucko vcucko 17:14 07.01.2019

Re: Imam pitanje

Srđan Fuchs

Da se Sloveni identifikuju sa svojim dželatima, teško mi je to da shvatim.

Zavisi koga smatraš za dželata.
Ponekad dželat ispadne neko za koga bi sve dao, da budeš kao on. U stvari često. A spasi te neko drugi koga iz nekog razloga ne voliš ili prezireš.
Koliko se sećam ovde si ničim izazvan i potpuno van bilo kakvog konteksta priče uzvikivao podršku Ukrima protiv Rusa. Bez ikakvog razloga i povoda, samo da se nešto viče. Na čast svim skinhedima Lavova i Ivano-Frankovska.
A što se perfektno uklapa u ovo gore citirano.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:07 07.01.2019

Re: Imam pitanje

A Ukri su svi listom mikri, u Vašoj Perspektivi? Ja koliko vidim, vi ste ovde sa Ljotićem u savršenom miru.
vcucko vcucko 22:45 07.01.2019

Re: Imam pitanje

Srđan Fuchs
A Ukri su svi listom mikri, u Vašoj Perspektivi? Ja koliko vidim, vi ste ovde sa Ljotićem u savršenom miru.

Pobogu, ko je u miru sa tom spodobom?! Gde si to od mene video, pročitao
Mustafa Golubić bio u miru sa Ljotićem? Bogo moj, da si naleteo na njega i rekao mu tako, skratio bi te za glavu trepnuo ne bi. Zbog gluposti i iz samilosti.

P.S. X-ti put te pitam, koji su to mi, vi?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:50 07.01.2019

Re: Imam pitanje

freehand

Ne zezaj? Pa taj te baš svojski kopira.


A ti si ovako, baš nevinašce, čistog jezika i uma, koliko puta si samo polio Jevreje da su nacisti, vaskrsao si celu armadu naci-zombija na Planeti. A, vidim, u toj indoktriniranoj mržnji si kadar da i srpski antisemitizam inkorporiraš u svoj jadni sistem mentalne netrpelji.

Ako nisi obratio pažnju, link ka Prokiću je neonacistički i govori o modernom arijanizmu, i ima nebrojene linkove ka Iranskoj Islamskoj Republici. Tvoji, i ruski darlings. Zanima me samo kako Apostata miri sve to u sebi, kao manje zlo spram Amera? Brejnvoš teške kategorije.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:53 07.01.2019

Re: Imam pitanje

vcucko

Pobogu, ko je u miru sa tom spodobom?! Gde si to od mene video, pročitao
Mustafa Golubić bio u miru sa Ljotićem? Bogo moj, da si naleteo na njega i rekao mu tako, skratio bi te za glavu trepnuo ne bi. Zbog gluposti i iz samilosti.

P.S. X-ti put te pitam, koji su to mi, vi?

Mustafa i moj deda su bili ortaci, i moj deda mu je bio u timu jataka. Prema tome, nemoj ti meni tu cile-mile. Oprostili ste i Ljotića zarad srpskog podaništva (Vi, Sovjeti, kao Srbi mi ne delujete).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:54 07.01.2019

Re: Imam pitanje

I dosta više tog sovjetskog zastrašivanja nasiljem. Herein is Boris Davidovich speaking. Houston, we have a problem!
vcucko vcucko 23:06 07.01.2019

Re: Imam pitanje

Srđan Fuchs
vcucko

Pobogu, ko je u miru sa tom spodobom?! Gde si to od mene video, pročitao
Mustafa Golubić bio u miru sa Ljotićem? Bogo moj, da si naleteo na njega i rekao mu tako, skratio bi te za glavu trepnuo ne bi. Zbog gluposti i iz samilosti.

P.S. X-ti put te pitam, koji su to mi, vi?

Mustafa i moj deda su bili ortaci, i moj deda mu je bio u timu jataka. Prema tome, nemoj ti meni tu cile-mile. Oprostili ste i Ljotića zarad srpskog podaništva (Vi, Sovjeti, kao Srbi mi ne delujete).

A kao šta ti deluješ, života ti?
Umeš li da odgovoriš na to, makar sam sebi?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:14 07.01.2019

Re: Imam pitanje

Kao judejsko-srpska spona.
bene_geserit bene_geserit 08:48 06.01.2019

Nestadoše Ljotićevci

Posle četvrte promene naslova posta (bar koliko sam ja ispratio).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:53 06.01.2019

Re: Nestadoše Ljotićevci

нестадоше, ипак је то наш, унутрашњи српски проблем, нећу буразима да правим већу штету него што већ јесте. Божић је.
freehand freehand 08:54 06.01.2019

Re: Nestadoše Ljotićevci

bene_geserit
Posle četvrte promene naslova posta (bar koliko sam ja ispratio).

A bilo je, bogami, i na tekstu intervencija. I onda neko negde za deset godina čita 108. retuširanu verziju i misli - "Šta je ovo, leptejebo?! Ko sa kim ovde i o čemu priča?"
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:59 06.01.2019

Re: Nestadoše Ljotićevci

Ajde bre, braćo fašisti i komunisti, dosta prenemaganja. Ko treba da zna zna, ko ne zna a slep je i gluh, neće nikada ni saznati.
freehand freehand 09:03 06.01.2019

Re: Nestadoše Ljotićevci

Srđan Fuchs
Ajde bre, braćo fašisti i komunisti, dosta prenemaganja. Ko treba da zna zna, ko ne zna a slep je i gluh, neće nikada ni saznati.

Kakve to veze ima sa retuširanjem i falsifikovanjem realnosti?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:16 06.01.2019

Re: Nestadoše Ljotićevci

Ти треба прво да сконташ уопште шта је реалност, па онда да се жалиш на фалсификовање. Ал' полако, процес је то - ослобађање људског бићa од индоктринације идеологијом. Најважније је да желиш да будеш слободан, и изаћи ће мрак из тебе.

freehand freehand 09:24 06.01.2019

Re: Nestadoše Ljotićevci

Најважније је да желиш да будеш слободан, и изаћи ће мрак из тебе.

Od čega si ti slobodan? Od skrupula? Napiše čovek blog besan na Ljotićevce, napljuje, na vređa, nalupeta se u samom blogu nekakvim ludostima bez smisla a onda prepravlja malo po malo unatraške da bi na kraju posle pet dana od te paškvile napravio božićnu poslanicu. Nemoj da zaboraviš da isprepravljaš svoje i pobrišeš tuđe komentare da bi ti se sve slagalo sa novom istinom.
Možeš i 7-8 novih karaktera da registruješ da se sa tobom slažu i da ti se ulizuju, a jedno 2-3 da se ne slažu za potrebe šarolikosti i demokratičnosti a i da domaćin može nad nekim da intelektualno dominira.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:33 06.01.2019

Re: Nestadoše Ljotićevci

freehand

Od čega si ti slobodan? Od skrupula? Napiše čovek blog besan na Ljotićevce, napljuje, na vređa, nalupeta se u samom blogu nekakvim ludostima bez smisla a onda prepravlja malo po malo unatraške da bi na kraju posle pet dana od te paškvile napravio božićnu poslanicu. Nemoj da zaboraviš da isprepravljaš svoje i pobrišeš tuđe komentare da bi ti se sve slagalo sa novom istinom.
Možeš i 7-8 novih karaktera da registruješ da se sa tobom slažu i da ti se ulizuju, a jedno 2-3 da se ne slažu za potrebe šarolikosti i demokratičnosti a i da domaćin može nad nekim da intelektualno dominira.


Gluposti - što bi rekao Chuckee the Boy.

Uvek sam ovde, nikada u kolektivu ni sa kim, a posebno ne sklon internetnoj boleštini koju opisuješ i što si verovatno i sam radio u prošlosti. Nego, znam da je teško to za Skojevca, ali možeš li da prestaneš da me gnjaviš na Badnji Dan? Pokušaj, ima još čestitosti u tebi. Nije sve crnilo i nihilizam. Blagodarim.
freehand freehand 09:40 06.01.2019

Re: Nestadoše Ljotićevci

Nego, znam da je teško to za Skojevca, ali možeš li da prestaneš da me gnjaviš na Badnji Dan?

Skojevci za razliku od Bibijugenda ne falsifikuju ni sebe ni druge.
I bajdvej - jesi li ti pravoslavni hrišćanin ili ispovedaš Mojsijevu veru? Ili se i tu šaltaš kako ti za koji narativ odgovara?
Meni to apsolutno nije bitno, poštujem svaki lični izbor opredeljenje, ali nemoj da te čuju ni rabi ni popa, mogli bi opasno da se razljute. Jerbo to baš ne može tako, i ne samo da ne može nego je strogo zabranjeno.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:52 06.01.2019

Re: Nestadoše Ljotićevci

freehand

Skojevci za razliku od Bibijugenda ne falsifikuju ni sebe ni druge.
I bajdvej - jesi li ti pravoslavni hrišćanin ili ispovedaš Mojsijevu veru? Ili se i tu šaltaš kako ti za koji narativ odgovara?
Meni to apsolutno nije bitno, poštujem svaki lični izbor opredeljenje, ali nemoj da te čuju ni rabi ni popa, mogli bi opasno da se razljute. Jerbo to baš ne može tako, i ne samo da ne može nego je strogo zabranjeno.


Dobro,
ako ćeš me ovako zasmejavati, onda imaš moj blagoslov da me gnjaviš i danas.

Mogu li Vašu Skojevsku Smušenost prvo potpitati nečime - kažite mi, šta je suštinska razlika između Mojsija i Hrista?

Samo da ti dam obris odgovora - rabin i popa nisu SKOJ pa da vladaju strahom od kazne. Prva stvar, druga stvar, mogu da mi pljunu pod pendžer i jedan i drugi, ako krenu đonom tako na mene. Nije to, brale moj dobri laloški, KP da budeš Drug Član u strahu od kazne. Uplašeno dobro biće jedno! To su ozbiljne ontološke realnosti, prostranstva bića i svesti.
freehand freehand 10:01 06.01.2019

Re: Nestadoše Ljotićevci

Samo da ti dam obris odgovora - rabin i popa nisu SKOJ pa da vladaju strahom od kazne. Prva stvar, druga stvar, mogu da mi pljunu pod pendžer i jedan i drugi, ako krenu đonom tako na mene. Nije to, brale moj dobri laloški, KP da budeš Drug Član u strahu od kazne. Uplašeno dobro biće jedno! To su ozbiljne ontološke realnosti, prostranstva bića i svesti.

Ja ti rekoh da ti možeš kako hoćeš sa tim ludovanjem naokolo, ali da će te i popa i rabi ladno izjuriti kad počenš da im prodaješ muda za bubrege, a ako počneš sa ovim ontološkim realnostima i prostranstvima bića i svesti možeš i biven da budeš, ako su ljudi stariji i ozbiljni i ne dozvoljavaju da ih baš svako zajebava.
Na te se dve stolice ne sedi u isto vreme. Tu je strogo ili-ili.
Što se Isusa i Mojsija tiče - jednostavno je: Mojsije ne priznaje Isusa, Isus je završio sa Mojsijem.
softelectronics_e softelectronics_e 10:21 06.01.2019

Re: Nestadoše Ljotićevci

freehand
Samo da ti dam obris odgovora - rabin i popa nisu SKOJ pa da vladaju strahom od kazne. Prva stvar, druga stvar, mogu da mi pljunu pod pendžer i jedan i drugi, ako krenu đonom tako na mene. Nije to, brale moj dobri laloški, KP da budeš Drug Član u strahu od kazne. Uplašeno dobro biće jedno! To su ozbiljne ontološke realnosti, prostranstva bića i svesti.

Ja ti rekoh da ti možeš kako hoćeš sa tim ludovanjem naokolo, ali da će te i popa i rabi ladno izjuriti kad počenš da im prodaješ muda za bubrege, a ako počneš sa ovim ontološkim realnostima i prostranstvima bića i svesti možeš i biven da budeš, ako su ljudi stariji i ozbiljni i ne dozvoljavaju da ih baš svako zajebava.
Na te se dve stolice ne sedi u isto vreme. Tu je strogo ili-ili.

Što se Isusa i Mojsija tiče - jednostavno je: Mojsije ne priznaje Isusa, Isus je završio sa Mojsijem.

Eeee, vidiš - u tome (i) jeste štos.
Dakle - u slobodi.
Jer - npr. za mene nema te zemaljske sile koja može da mi ograniči slobodu - osim ja sam.
Slobodan može da bira ostajući slobodan - a neslobodan da se potčinjava.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:22 06.01.2019

Re: Nestadoše Ljotićevci

ma jok, mogu da mi pljunu obojica pod penđer, nisu oni meni potrebni već ja njima. nisam konkretno Drug Član ni Crkve ni Sinagoge. sekularan sam. nešto poput Simone Veil.

Što se Isusa i Mojsija tiče - jednostavno je: Mojsije ne priznaje Isusa, Isus je završio sa Mojsijem.


Bogami, bogoslovlje ti je kao i politikoslovlje - smušeno i puno očito teškog uticaja YU-komunističkog totalitarizma.

Isus upravo daje Mojsiju pun legitimitet, i na Besedi na Gori (je l' poznaješ taj tekst, Jevanđelje po Mateju, za hrišćane-anarhiste jedini zakon i statut koga je neophodno pridržavati se, Matej 5:17-20, "17. Не мислите да сам дошао да укинем Закон или Пророке; нисам дошао да укинем него да испуним.

18. Јер заиста вам кажем: Док не прође небо и земља, неће нестати ни најмањега словца или једне црте из Закона док се све не збуде.

19. Ако, дакле, ко укине једну од ових најмањих заповијести и научи тако људе, назваће се најмањи у Царству небескоме; а ко изврши и научи, тај ће се велики назвати у Царству небескоме." Zakon o kome govori je Mojsijev Zakon, Tora, Proroci su proročke knjige),

a kud ćeš veće potvrde od Zakona i Proroka, kada se na Tavorskoj gori javlja, okupan svetlošću, upravo u društvu Mojsija i Ilije.

Pogrešan odgovor, oduzimam ti kviska, pritisak se usložnjava: zašto su prvi Oci i Majke Crkve svi kompletno Jevreji? Koja je suštinska razlika između Mošea i Ješue Ben Je'osifa?!
freehand freehand 10:25 06.01.2019

Re: Nestadoše Ljotićevci

Eeee, vidiš - u tome (i) jeste štos.
Dakle - u slobodi.
Jer - npr. za mene nema te zemaljske sile koja može da mi ograniči slobodu - osim ja sam.
Slobodan može da bira ostajući slobodan - a neslobodan da se potčinjava.

Ma ti si slobodan da mlatiš šta hoćeš, to je skroz ok. Samo što onda nisi niti možeš biti vernk. Samo ta sitnica.
softelectronics_e softelectronics_e 10:48 06.01.2019

Re: Nestadoše Ljotićevci

freehand
Eeee, vidiš - u tome (i) jeste štos.
Dakle - u slobodi.
Jer - npr. za mene nema te zemaljske sile koja može da mi ograniči slobodu - osim ja sam.
Slobodan može da bira ostajući slobodan - a neslobodan da se potčinjava.

Ma ti si slobodan da mlatiš šta hoćeš, to je skroz ok. Samo što onda nisi niti možeš biti vernk. Samo ta sitnica.

Da.
Ja jesam slobodan - što i tebi želim.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:28 06.01.2019

Re: Nestadoše Ljotićevci

freehand

Ma ti si slobodan da mlatiš šta hoćeš, to je skroz ok. Samo što onda nisi niti možeš biti vernk. Samo ta sitnica.


Ко ће му то прописати? Савез комуниста Србије? Поново, бивање овим или оним не прописујете ни ви, ни хоџа ни рабин ни поп. Прошла су та времена, (не)прикане. То је било актуелно кроз 50-е до 70-их, а онда је почело да јењава. 80-е су биле релативно либералне, да би 90-их нагло наступила етнофилија (за коју сте, парадоксално, такође ви из СК одговорни - десно крило, истини за вољу - сматрало се да је мање зло етнофилетизам од насилно пробијајуће кроз довратак куће Глобализације; зато је постало прихватљиво пустити менталну, психолошку и социјалну мржњу, да би се на тај начин српски комунизам, у идеји, сачувао од већег зла - американизације система).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:20 06.01.2019

Re: Nestadoše Ljotićevci

Redefine yaself, Mate.
freehand freehand 20:32 06.01.2019

Re: Nestadoše Ljotićevci

Ко ће му то прописати? Савез комуниста Србије?

Ma ne, Savez nacionalsocijalista Izrailja.

Šalim se, ni jedni ni drugi.
Propisaće im nadležni u svakoj od verskh zajednica. I za svaku se zna šta se mora zadovoljiti. Obrezivanje, šabat, košer. Nema Jevrejina Mojsijeve vere bez toga. Tako ti je sa Hrišćanstvom, tako sa Islamom.
Vi hipi-podrum-Mosad-Lucy in the Sky with Diamonds-znalci i mudraci možete da palamudte ovako naokolo i da zasenjujete prostotu, ali to je to. Svaka od tih verskh zajednica ima svoje sakramente, svoju hijerarhiju i svoju proceduru. Bez toga nema učešća u njima. I nema dalje.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:14 06.01.2019

Re: Nestadoše Ljotićevci

Zreo si za Službu kod našeg Irineja Bačkisa.

Nego nešto mi je zaparalo uši, to kraj Mojsija, početak Isusa, duboki antisemitizam jezuitskog karaktera, pa duhu, što je dosta neobično, uzev u obzir da dolaziš iz ateističkog miljea, edukativno uzev. Kako objašnjavaš to?
freehand freehand 21:19 06.01.2019

Re: Nestadoše Ljotićevci

Srđan Fuchs
Zreo si za Službu kod našeg Irineja Bačkisa.

Nego nešto mi je zaparalo uši, to kraj Mojsija, početak Isusa, duboki antisemitizam jezuitskog karaktera, pa duhu, što je dosta neobično, uzev u obzir da dolaziš iz ateističkog miljea, edukativno uzev. Kako objašnjavaš to?

Otkud ti znaš iz kog ja miljea dolazim?
Milje-milja-miljakovac?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:32 06.01.2019

Re: Nestadoše Ljotićevci

Milja je besmrtna, nego 'ajde - ja ti odgovaram na pitanja (kako objašnjavaš da se srpsko komunističko obrazovanje poklopilo sa jezuitskim, zaboravili ste grčki, zaboravili jevrejski, i furate anti-jevanđeosku spiku centralizovane moći). I request that you rely to my question.

Edit> latinski je postao izraz beogradske inteligencije. Niko ne zna druga dva starovropska jezika, sticajem okolnosti oba izražavaju pravoslavnu duhovnost, iz koje ste se, vi komunisti, iskorenili.
freehand freehand 21:42 06.01.2019

Re: Nestadoše Ljotićevci

Srđan Fuchs
Milja je besmrtna, nego 'ajde - ja ti odgovaram na pitanja (kako objašnjavaš da se srpsko komunističko obrazovanje poklopilo sa jezuitskim, zaboravili ste grčki, zaboravili jevrejski, i furate anti-jevanđeosku spiku centralizovane moći). I request that you rely to my question.

Ajd još jednom: otkud ti znaš iz kog sam ja miljea?
I kakve to veze ima sa stvarima u kojma ja pokušavam relativno čvrstoda se držim nekakvih jasnh i proverljivih argumenata a ti insistiraš na ličnim kačenjima, pa posle skvičiš zbog vređanja kad ti bude adekvatno odgovoreno?
I dokle misliš da guraš taj bulšit antisemitizma kad god se kaže činjenična istina o Izraeluz i ponašanju izraelske države? Kakav jebeni antisemitizam ako se brane stotine hiljada nevinih žrtava od pogroma ravnog onim čije su žrtve bili Jevreji u Francuskoj, Poljskoj, Ukrajiniu, Rusiji, Nemačkoj?
Edit:
Edit> iz koje ste se, vi komunisti, iskorenili.

Pa vidiš da te jezike ni vi nacisti niste zadržali? Neobično, ne?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:21 06.01.2019

Re: Nestadoše Ljotićevci

Koja istina? Komunističke indoktriniranosti? To nije istina. To su tvoja lična zakrivljenja svesti, imputirana vesternističkom judeofobijom. Vidiš li da autentična braća Ruski Serbi, Apostatije i Admiralj Čučkov nisu nigde ni blizu tebi, ili Tasiću, po mržnji. Al' ljudi imaju jasan identitet, Tasić, Bene i ti niste nigde ni blizu toga. Mi u Izrailju maštamo o pomirenju sa Slovenima ranga Čučkova i Apostatiosa.
romi.daba romi.daba 23:34 06.01.2019

Re: Nestadoše Ljotićevci

Mi u Izrailju maštamo o pomirenju sa Slovenima ranga Čučkova i Apostatiosa.


Samo maštanje nažalost čini mi se ako se govori o nekom velikom Pomirenju, ali čemu pomirenje danas kada postoji mehanizmi ljudskih prava za odbranu? Prošlost je bila strašna ne samo za Jevreje, nego i za robove, žene. Sloveni su bili robovi Grcima i Rimljanima najviše zato valjda i imamo taj nerazuman strah od potčinjavanja. Verovatno je to ostalo u genima. Teško će se to promeniti. Ne vidimo ni dovoljno razloga za poznavanje jevrejskih jezika. Osim toga latinski i grčki su jezici filozofije i nauke. Jevrejski jezik nije baš ostao u civilizacijskom nasleđu na isti način. Više je sanskrit važan za Slovene. Ali latinski je najvažniji zbog nauke. Savremeni Jevreji veoma dobro prihvataju jezik sredine u kojoj žive.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:01 07.01.2019

Re: Nestadoše Ljotićevci

ali čemu pomirenje danas kada postoji mehanizmi ljudskih prava za odbranu


Upravo sam i daješ odgovor - čim su mehan-izmi, nema ništa od te priče Reconciliation-a; vrlo prosto; dolazi iz uma, artificijalno je i nametnuto, instruirano spolja, dakle nije profound-no, ne dolazi iz bića. Uzmi recimo Mostar ili Sarajevo ili Vukovar, -izmi ne mire ljude, mora doći iznutra, iz tih ljudi samih i njihovih turbulentnih sredina.
romi.daba romi.daba 14:14 06.01.2019

Thanks Srki

Tek danas 6tog, vidim da si objavio moj komentar obrisan od strane uvrijeđenog Tase. On se nešto nadrko na mene pa neće ni da komunicira. Možda je negde objasnio šta mu je problem ali ja nijesam to vidio.

softelectronics_e softelectronics_e 14:49 06.01.2019

Re: Thanks Srki

romi.daba
Tek danas 6tog, vidim da si objavio moj komentar obrisan od strane uvrijeđenog Tase. On se nešto nadrko na mene pa neće ni da komunicira. Možda je negde objasnio šta mu je problem ali ja nijesam to vidio.


Ma ne verujem da se Tasa nadrko.
Verovatno misli da smaraš.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:56 06.01.2019

Re: Thanks Srki

romi.daba
Tek danas 6tog, vidim da si objavio moj komentar obrisan od strane uvrijeđenog Tase. On se nešto nadrko na mene pa neće ni da komunicira. Možda je negde objasnio šta mu je problem ali ja nijesam to vidio.



Неофита, пушти. Знаш да су такви најопаснији по здравље.
zemljanin zemljanin 17:27 06.01.2019

Re: Thanks Srki

Srđan Fuchs

evo lake literature dok putujes

Philip Pullman - "His Dark Materials", trilogija pa nastavak "The Book of Dust"
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:49 06.01.2019

Re: Thanks Srki

Αληθώς Γεννάται.

Благодарим. Аа, овај човек је иза Златног Компаса. То мој син воли. Иначе његов гаф од данас, ја: "Филе, 'ајде са мном до Дунава да узмемо свежег шарана од аласа." Он: "Шта ти је, Срђане, зар ти ја личим на некога ко ће да пости и србинује?"
alselone alselone 18:17 06.01.2019

Re: Thanks Srki

да узмемо свежег шарана од аласа


Ako mi otkriješ tajnu gde može da se uzme svež dunavski šaran, zahvaliću ti se flaširano.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:21 06.01.2019

Re: Thanks Srki

Oću Alse javim ti. Je l' ovo kod vas gruva etnofilija? Ovde gori Telep. Nemir srbski...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:36 06.01.2019

Re: Thanks Srki

Elem, Profesore ,
vozite se kroz Kamenicu, prođete centar, kuću Čika Jove Zmaja, odvajanje za Dečje Selo, crkvu, i tik pred odvajanje za Beočinski put, sa desne strane, ima čarda Sremac. Oni love šarane i odmah prodaju, sveže. Bolje nego bilo kakva konzumentska sranja po gradu. Čisto meso. :)
romi.daba romi.daba 23:26 06.01.2019

Re: Thanks Srki

Srđan Fuchs
Elem, Profesore ,
vozite se kroz Kamenicu, prođete centar, kuću Čika Jove Zmaja, odvajanje za Dečje Selo, crkvu, i tik pred odvajanje za Beočinski put, sa desne strane, ima čarda Sremac. Oni love šarane i odmah prodaju, sveže. Bolje nego bilo kakva konzumentska sranja po gradu. Čisto meso. :)


45°12'41.7"N 19°47'31.2"E
45.211590, 19.791998
?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:04 07.01.2019

Re: Thanks Srki

Ако тако велиш, Мистер Навигејтор.

Чарда Сремац
Сремска Каменица
064 6609707
https://maps.app.goo.gl/5DBB3


Него, како твом истанчаном британском критичком духу делује ова српска агонија - фашизам иманентан здесна, комунизам слева. Европејство гуше и једна и друга страна. Демократије нигде ни у најави. Јако је пуно пригушене мржње и жестине. Ево јуче, моји жестоки познаници Срби ми шаљу сви честитке латиницом, пази, све сам православац до мојега; а пријатељи Мађари, Словаци, Хрвати, Румуни - сви нам послали ћириличне. Заиста смо бесловесан народ. Онда се слави Божић рафалима из Калашњикова или се испаљују бурићи пуњени динамитом, на кога, на Христа? Да га скинемо с неба, мамицу му јебем екуменистичку и усташкоционистичку нацошку .

Ужас, баш сам се дописивао са игуманом Хиландара јуче на ту тему. Узгред, испричао сам за твој духовни случај, па он каже да си ти њихов сабрат, и да дођеш поново. Јако фин један млади човек. Грци, Григоријат су га подигли. Прави монахос, има ауру, а једноставан обичан човек; и што је најважније - из комунистичке породице је, тако да има и тај сензибилитет разумевања и неосуђивања, као ја са овим мученим Фрихендом, шта ћеш. Мој крс'. Χριστός Γεννάται, Бро, мери Оу Си.
alselone alselone 09:17 07.01.2019

Re: Thanks Srki

vozite se kroz Kamenicu, prođete centar, kuću Čika Jove Zmaja, odvajanje za Dečje Selo, crkvu, i tik pred odvajanje za Beočinski put, sa desne strane, ima čarda Sremac. Oni love šarane i odmah prodaju, sveže. Bolje nego bilo kakva konzumentska sranja po gradu. Čisto meso. :)


Ekstra! Moram probati.
Ovaj šaran što se kupuje u ribarnicama je totalno sranje a upecati se više ne može, sve je potamanjeno.

Zato je sve teže skuvati dobar paprikaš kod kuće. Znamo mi i da kuvamo, stavim i dobru papriku, dobar luk, sve bude kako treba al mož ga je riba sranje.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:29 07.01.2019

Re: Thanks Srki

Каже тамо и мајка Славица и син да нису нескромни, али да мисле да праве одличну чорбу. На самој обали, погледај на мапи. Можемо један дан када Сунце блисне, са господарицама и клинцима. Врло је једноставно, непретенциозно и лепо место, право војвођанско, пуца поглед на Атину!

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:37 07.01.2019

Re: Thanks Srki

А и мајка Велимировићева из Израиља стигла, сви смо се окупили, дошли и Београђани, па мислим после 25 година код њене маме Јулке последњи пут да смо седели сви на окупу на Бадње Вече. Спремио сам им потковице, развалили се сви пилићи. Чисто месо, трунке масти није било! Каже мајка да се сећа да је последњи пут тако укусног шарана јела код тате у Панчеву, у раној младости. Ето, можда је мало и моја Меџик с Галилејског језера допринела.

alselone alselone 12:02 07.01.2019

Re: Thanks Srki

Do jaja. Moramo otici jednom tamo, ja imam hobi da obilazim carde.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:23 07.01.2019

Re: Thanks Srki

Чарде су мени вр' Војвођанства - увек када се вратим с путовања забодемо се у неку, да вратим души елементе кућевности. К'о из свемира да се врнеш, па да видимо како ћемо - поолаакоо!
softelectronics_e softelectronics_e 12:49 07.01.2019

Re: Thanks Srki

Srđan Fuchs
Чарде су мени вр' Војвођанства - увек када се вратим с путовања забодемо се у неку, да вратим души елементе кућевности. К'о из свемира да се врнеш, па да видимо како ћемо - поолаакоо!

Uaaaa autonomaši!

Eeee, da - svojevremeno, dok sam još bio živ, svraćao na jednu čardu - i odmah na ulasku stavim neku kintu tamburašima, bez reči.
Pita me neko iz društva za stolom - zašto?
Rekoh - videćeš.
I kada je 'banda' obradila sve ostale mušterije, stigne do našega stola - i koliko god hoćeš ... muziciraju bez prestanka.
Dakle - rešenje je, kao i u svemu drugome, uostalom - ne biti pretenciozan i remetiti red.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana