Budućnost| Društvo| Istorija| Kultura| Ljubav

Kada su Crnogorci voleli Srbe

Srđan Fuchs RSS / 16.01.2019. u 18:56

Albanija-kafana.jpg

Bez obzira, koliko god, crvenocrni ili žutocrveni botovi pokušavali da tr(ol)uju ove stranice, naš weblog i dalje ima težinu.

Stigao mi je jutros zanimljiv dopis, vezano za jedan unos koji sam napisao o mojoj privatnoj porodičnoj istoriji, konkretno o pradedi poslaniku Jugoslovenskog jevrejskog kongresa, Rudiju Fuksu, i dedi oficiru VKJ i srpskog Pokreta otpora, docnije partizana, ing. Bori R. Pomenuo sam u tom unosu da smo dospeli u Slavonski Brod, 1936. godine, zahvaljujući gospodinu Miru Arsenijeviću, crnogorskom šefu kadrovskog odeljenja  Ministarstva industrije Kraljevine Jugoslavije. Zahvaljujući podršci ovog visoko rangiranog državnog službenika, ustaše su, docnije, u aprilu i maju 1941. godine, mislili da su moji Bora i Lea Crnogorci, prevideli ih u prvim antisrpskim odmazdama, te smo, indirektno zahvaljujući Arsenijevićima, preživeli kao obitelj te evo donosimo stostruki i neizmerni rod.

Elem, osvanu mi mejl jutros. "Miro Arsenijević", zvuči poznato i blisko. Tek, unuk čoveka koji nas je nehotimično održao u životu. Pročitao na blogu. Traži od mene knjigu ukoliko je dostupna, da pokloni svome ocu, sinu našeg Ing. Arsenijevića.

Nemam knjigu, dragi Arsenijevići, morao bih da je napišem, ali ću vam poslati skenirane delove koji se tiču vašeg dede i tate, a uskoro ću objaviti deo koji se tiče početka organizacije Pokreta antifašističkog otpora u Jugoslaviji - u Srbiji, odnosno Šumadiji konkretno.

Eto, trebali bismo/ste sačuvati ovaj blog od komunjarskih i fašističkih botova. Život je čudo!

 

 



Komentari (157)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

aureus aureus 03:28 18.01.2019

Re: E, pa ....

Anonimuse, nije poenta da se slike kače bezveze.
anonymous anonymous 03:46 18.01.2019

Re: E, pa ....

aureus
Anonimuse, nije poenta da se slike kače bezveze.


Što mi to nisi objasnio ranije.


aureus aureus 03:54 18.01.2019

Re: E, pa ....

anonymous
aureus
Anonimuse, nije poenta da se slike kače bezveze.

Što mi to nisi objasnio ranije.

Pa, nad'o sam se da ćeš tokom hladnih zimskih noći, koje provodiš budan, čitati Kanta, a ne tu nešto...
softelectronics_e softelectronics_e 05:11 18.01.2019

Re: E, pa ....

aureus
anonymous
aureus
Anonimuse, nije poenta da se slike kače bezveze.

Što mi to nisi objasnio ranije.

Pa, nad'o sam se da ćeš tokom hladnih zimskih noći, koje provodiš budan, čitati Kanta, a ne tu nešto...

Pazi - Predatorz!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:49 18.01.2019

Re: E, pa ....

hoochie coochie man
izrazito si naložen na Valođu?


Ako treba da pljujem po njemu kako bih izbegao da me ti tako svrastavaš, neću, svrstavaj me gde hoćeš.


Ne znam čemu ova agonija identiteta, što se lepo ne učlanite svi u SNS, i srce na mestu (ako već niste).

Ja vas se sećam samo kao demokrata, okej momaka, razočaranih u DS, i onda iz jednog dubokog razočaranja ste se našli u Putinu. Nije moja šoljica kafe, ali više bih to poštovao, nego da nas i dalje ložite da ste demokrate a podržavate sovjetski sistem uređenja države i društva - sa sporadičnim Mustafinim skidanjem glava i Omeginim popisivanjem adresa.


Opet, okej, kažem više poštujem častan izbor, makar i pogrešan, nego klackanje na dve stolice. Ima i kod nas u zajednici (Mojsijevoj) lik koji je senior i visoko pozicioniran kod Dačketa kao konsiljere, i koji se loži na Putina - al' za njega mogu i da razumem, oduvek je bio u KP-u pa u SPS-u. Za tebe ne mogu da shvatim - osim, kažem, kao posledice fundamentalnog razočaranja u demokratiju (ili si vešto krio da si commie, ranije).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:22 18.01.2019

Re: E, pa ....

Bili Piton



Ne da su našli nego već usne drhte a kolena klecaju.



meni srbija deluje kao lost case za evropejstvo, kada vidiš ovo stanje (be)svesti. Mate, Londra, povremeno naiđi kod nas u Kalinjingrad Srbski, čisto da ubiješ nostalgiju, pali odavde, i - ne okreći se, sine. barem sada sva ta antizapadna otrovnost u srpskom društvu prethodnih godina zadobija smisao.

nije mi jasno ovo 1od300 miliona? kojih 300? ima 150 miliona Rusa, hajde još 10 miliona Belorusa i 10-12 miliona Srba (neka uzmemo da 2 miliona nisu skloni Rusiji), znači ima ih 170 miliona. šta je jedan od trista?
Bili Piton Bili Piton 11:53 18.01.2019

Re: E, pa ....

Srđan Fuchs
pali odavde, i - ne okreći se, sine.


U dodatno osipanje i mozgova i mesa? Pa gledaću da to ne dozvolim koliko god je u mojoj moći, čineći ono što mogu - da koristim taj mozak i da pišem.

meni srbija deluje kao lost case za evropejstvo


Nikad ništa nije lost case, pogotovo kad ti opstanak visi o glavi. You should know better than most
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:54 18.01.2019

Re: E, pa ....

Bili Piton


U dodatno osipanje i mozgova i mesa? Pa gledaću da to ne dozvolim koliko god je u mojoj moći, čineći ono što mogu - da koristim taj mozak i da pišem.




Očekuj da će ova ekipa biti sve agresivnija. Nego, vidi ovo, zanimljiv članak kod nas na Zapadu :)

foreignaffairs
Deepfakes and the New Disinformation War
The Coming Age of Post-Truth Geopolitics
By Robert Chesney and Danielle Citron

A picture may be worth a thousand words, but there is nothing that persuades quite like an audio or video recording of an event. At a time when partisans can barely agree on facts, such persuasiveness might seem as if it could bring a welcome clarity. Audio and video recordings allow people to become firsthand witnesses of an event, sparing them the need to decide whether to trust someone else’s account of it. And thanks to smartphones, which make it easy to capture audio and video content, and social media platforms, which allow that content to be shared and consumed, people today can rely on their own eyes and ears to an unprecedented degree.

Therein lies a great danger. Imagine a video depicting the Israeli prime minister in private conversation with a colleague, seemingly revealing a plan to carry out a series of political assassinations in Tehran. Or an audio clip of Iranian officials planning a covert operation to kill Sunni leaders in a particular province of Iraq. Or a video showing an American general in Afghanistan burning a Koran. In a world already primed for violence, such recordings would have a powerful potential for incitement. Now imagine that these recordings could be faked using tools available to almost anyone with a laptop and access to the Internet—and that the resulting fakes are so convincing that they are impossible to distinguish from the real thing.

Advances in digital technology could soon make this nightmare a reality. Thanks to the rise of “deepfakes”—highly realistic and difficult-to-detect digital manipulations of audio or video—it is becoming easier than ever to portray someone saying or doing something he or she never said or did. Worse, the means to create deepfakes are likely to proliferate quickly, producing an ever-widening circle of actors capable of deploying them for political purposes. Disinformation is an ancient art, of course, and one with a renewed relevance today. But as deepfake technology develops and spreads, the current disinformation wars may soon look like the propaganda equivalent of the era of swords and shields.

DAWN OF THE DEEPFAKES
Deepfakes are the product of recent advances in a form of artificial intelligence known as “deep learning,” in which sets of algorithms called “neural networks” learn to infer rules and replicate patterns by sifting through large data sets. (Google, for instance, has used this technique to develop powerful image-classification algorithms for its search engine.) Deepfakes emerge from a specific type of deep learning in which pairs of algorithms are pitted against each other in “generative adversarial networks,” or GANS. In a GAN, one algorithm, the “generator,” creates content modeled on source data (for instance, making artificial images of cats from a database of real cat pictures), while a second algorithm, the “discriminator,” tries to spot the artificial content (pick out the fake cat images). Since each algorithm is constantly training against the other, such pairings can lead to rapid improvement, allowing GANS to produce highly realistic yet fake audio and video content.

This technology has the potential to proliferate widely. Commercial and even free deepfake services have already appeared in the open market, and versions with alarmingly few safeguards are likely to emerge on the black market. The spread of these services will lower the barriers to entry, meaning that soon, the only practical constraint on one’s ability to produce a deepfake will be access to training materials—that is, audio and video of the person to be modeled—to feed the GAN. The capacity to create professional-grade forgeries will come within reach of nearly anyone with sufficient interest and the knowledge of where to go for help.

Deepfakes have a number of worthy applications. Modified audio or video of a historical figure, for example, could be created for the purpose of educating children. One company even claims that it can use the technology to restore speech to individuals who have lost their voice to disease. But deepfakes can and will be used for darker purposes, as well. Users have already employed deepfake technology to insert people’s faces into pornography without their consent or knowledge, and the growing ease of making fake audio and video content will create ample opportunities for blackmail, intimidation, and sabotage. The most frightening applications of deepfake technology, however, may well be in the realms of politics and international affairs. There, deepfakes may be used to create unusually effective lies capable of inciting violence, discrediting leaders and institutions, or even tipping elections.

Social media will be fertile ground for circulating deepfakes, with explosive implications for politics.
Deepfakes have the potential to be especially destructive because they are arriving at a time when it already is becoming harder to separate fact from fiction. For much of the twentieth century, magazines, newspapers, and television broadcasters managed the flow of information to the public. Journalists established rigorous professional standards to control the quality of news, and the relatively small number of mass media outlets meant that only a limited number of individuals and organizations could distribute information widely. Over the last decade, however, more and more people have begun to get their information from social media platforms, such as Facebook and Twitter, which depend on a vast array of users to generate relatively unfiltered content. Users tend to curate their experiences so that they mostly encounter perspectives they already agree with (a tendency heightened by the platforms’ algorithms), turning their social media feeds into echo chambers. These platforms are also susceptible to so-called information cascades, whereby people pass along information shared by others without bothering to check if it is true, making it appear more credible in the process. The end result is that falsehoods can spread faster than ever before.
These dynamics will make social media fertile ground for circulating deepfakes, with potentially explosive implications for politics. Russia’s attempt to influence the 2016 U.S. presidential election—spreading divisive and politically inflammatory messages on Facebook and Twitter—already demonstrated how easily disinformation can be injected into the social media bloodstream. The deepfakes of tomorrow will be more vivid and realistic and thus more shareable than the fake news of 2016. And because people are especially prone to sharing negative and novel information, the more salacious the deepfakes, the better.

DEMOCRATIZING FRAUD
The use of fraud, forgery, and other forms of deception to influence politics is nothing new, of course. When the USS Maine exploded in Havana Harbor in 1898, American tabloids used misleading accounts of the incident to incite the public toward war with Spain. The anti-Semitic tract Protocols of the Elders of Zion, which described a fictional Jewish conspiracy, circulated widely during the first half of the twentieth century. More recently, technologies such as Photoshop have made doctoring images as easy as forging text. What makes deepfakes unprecedented is their combination of quality, applicability to persuasive formats such as audio and video, and resistance to detection. And as deepfake technology spreads, an ever-increasing number of actors will be able to convincingly manipulate audio and video content in a way that once was restricted to Hollywood studios or the most well-funded intelligence agencies.

Deepfakes will be particularly useful to nonstate actors, such as insurgent groups and terrorist organizations, which have historically lacked the resources to make and disseminate fraudulent yet credible audio or video content. These groups will be able to depict their adversaries—including government officials—spouting inflammatory words or engaging in provocative actions, with the specific content carefully chosen to maximize the galvanizing impact on their target audiences. An affiliate of the Islamic State (or ISIS), for instance, could create a video depicting a U.S. soldier shooting civilians or discussing a plan to bomb a mosque, thereby aiding the terrorist group’s recruitment. Such videos will be especially difficult to debunk in cases where the target audience already distrusts the person shown in the deepfake. States can and no doubt will make parallel use of deepfakes to undermine their nonstate opponents.

Deepfakes will also exacerbate the disinformation wars that increasingly disrupt domestic politics in the United States and elsewhere. In 2016, Russia’s state-sponsored disinformation operations were remarkably successful in deepening existing social cleavages in the United States. To cite just one example, fake Russian accounts on social media claiming to be affiliated with the Black Lives Matter movement shared inflammatory content purposely designed to stoke racial tensions. Next time, instead of tweets and Facebook posts, such disinformation could come in the form of a fake video of a white police officer shouting racial slurs or a Black Lives Matter activist calling for violence.

Perhaps the most acute threat associated with deepfakes is the possibility that a well-timed forgery could tip an election. In May 2017, Moscow attempted something along these lines. On the eve of the French election, Russian hackers tried to undermine the presidential campaign of Emmanuel Macron by releasing a cache of stolen documents, many of them doctored. That effort failed for a number of reasons, including the relatively boring nature of the documents and the effects of a French media law that prohibits election coverage in the 44 hours immediately before a vote. But in most countries, most of the time, there is no media blackout, and the nature of deepfakes means that damaging content can be guaranteed to be salacious or worse. A convincing video in which Macron appeared to admit to corruption, released on social media only 24 hours before the election, could have spread like wildfire and proved impossible to debunk in time.



A deepfake combining the face of Nicolas Cage with the head of Tucker Carlson. University at Albany, SUNY

Deepfakes may also erode democracy in other, less direct ways. The problem is not just that deepfakes can be used to stoke social and ideological divisions. They can create a “liar’s dividend”: as people become more aware of the existence of deepfakes, public figures caught in genuine recordings of misbehavior will find it easier to cast doubt on the evidence against them. (If deepfakes were prevalent during the 2016 U.S. presidential election, imagine how much easier it would have been for Donald Trump to have disputed the authenticity of the infamous audiotape in which he brags about groping women.) More broadly, as the public becomes sensitized to the threat of deepfakes, it may become less inclined to trust news in general. And journalists, for their part, may become more wary about relying on, let alone publishing, audio or video of fast-breaking events for fear that the evidence will turn out to have been faked.

DEEP FIX
There is no silver bullet for countering deepfakes. There are several legal and technological approaches—some already existing, others likely to emerge—that can help mitigate the threat. But none will overcome the problem altogether. Instead of full solutions, the rise of deepfakes calls for resilience.

Three technological approaches deserve special attention. The first relates to forensic technology, or the detection of forgeries through technical means. Just as researchers are putting a great deal of time and effort into creating credible fakes, so, too, are they developing methods of enhanced detection. In June 2018, computer scientists at Dartmouth and the University at Albany, SUNY, announced that they had created a program that detects deepfakes by looking for abnormal patterns of eyelid movement when the subject of a video blinks. In the deepfakes arms race, however, such advances serve only to inform the next wave of innovation. In the future, GANS will be fed training videos that include examples of normal blinking. And even if extremely capable detection algorithms emerge, the speed with which deepfakes can circulate on social media will make debunking them an uphill battle. By the time the forensic alarm bell rings, the damage may already be done.

A second technological remedy involves authenticating content before it ever spreads—an approach sometimes referred to as a “digital provenance” solution. Companies such as Truepic are developing ways to digitally watermark audio, photo, and video content at the moment of its creation, using metadata that can be logged immutably on a distributed ledger, or blockchain. In other words, one could effectively stamp content with a record of authenticity that could be used later as a reference to compare to suspected fakes.

In theory, digital provenance solutions are an ideal fix. In practice, they face two big obstacles. First, they would need to be ubiquitously deployed in the vast array of devices that capture content, including laptops and smartphones. Second, their use would need to be made a precondition for uploading content to the most popular digital platforms, such as Facebook, Twitter, and YouTube. Neither condition is likely to be met. Device makers, absent some legal or regulatory obligation, will not adopt digital authentication until they know it is affordable, in demand, and unlikely to interfere with the performance of their products. And few social media platforms will want to block people from uploading unauthenticated content, especially when the first one to do so will risk losing market share to less rigorous competitors.

A third, more speculative technological approach involves what has been called “authenticated alibi services,” which might soon begin emerging from the private sector. Consider that deepfakes are especially dangerous to high-profile individuals, such as politicians and celebrities, with valuable but fragile reputations. To protect themselves against deepfakes, some of these individuals may choose to engage in enhanced forms of “lifelogging”—the practice of recording nearly every aspect of one’s life—in order to prove where they were and what they were saying or doing at any given time. Companies might begin offering bundles of alibi services, including wearables to make lifelogging convenient, storage to cope with the vast amount of resulting data, and credible authentication of those data. These bundles could even include partnerships with major news and social media platforms, which would enable rapid confirmation or debunking of content.

Such logging would be deeply invasive, and many people would want nothing to do with it. But in addition to the high-profile individuals who choose to adopt lifelogging to protect themselves, some employers might begin insisting on it for certain categories of employees, much as police departments increasingly require officers to use body cameras. And even if only a relatively small number of people took up intensive lifelogging, they would produce vast repositories of data in which the rest of us would find ourselves inadvertently caught, creating a massive peer-to-peer surveillance network for constantly recording our activities.

LAYING DOWN THE LAW
If these technological fixes have limited upsides, what about legal remedies? Depending on the circumstances, making or sharing a deepfake could constitute defamation, fraud, or misappropriation of a person’s likeness, among other civil and criminal violations. In theory, one could close any remaining gaps by criminalizing (or attaching civil liability to) specific acts—for instance, creating a deepfake of a real person with the intent to deceive a viewer or listener and with the expectation that this deception would cause some specific kind of harm. But it could be hard to make these claims or charges stick in practice. To begin with, it will likely prove very difficult to attribute the creation of a deepfake to a particular person or group. And even if perpetrators are identified, they may be beyond a court’s reach, as in the case of foreign individuals or governments.

Another legal solution could involve incentivizing social media platforms to do more to identify and remove deepfakes or fraudulent content more generally. Under current U.S. law, the companies that own these platforms are largely immune from liability for the content they host, thanks to Section 230 of the Communications Decency Act of 1996. Congress could modify this immunity, perhaps by amending Section 230 to make companies liable for harmful and fraudulent information distributed through their platforms unless they have made reasonable efforts to detect and remove it. Other countries have used a similar approach for a different problem: in 2017, for instance, Germany passed a law imposing stiff fines on social media companies that failed to remove racist or threatening content within 24 hours of it being reported.

Yet this approach would bring challenges of its own. Most notably, it could lead to excessive censorship. Companies anxious to avoid legal liability would likely err on the side of policing content too aggressively, and users themselves might begin to self-censor in order to avoid the risk of having their content suppressed. It is far from obvious that the notional benefits of improved fraud protection would justify these costs to free expression. Such a system would also run the risk of insulating incumbent platforms, which have the resources to police content and pay for legal battles, against competition from smaller firms.


LIVING WITH LIES
But although deepfakes are dangerous, they will not necessarily be disastrous. Detection will improve, prosecutors and plaintiffs will occasionally win legal victories against the creators of harmful fakes, and the major social media platforms will gradually get better at flagging and removing fraudulent content. And digital provenance solutions could, if widely adopted, provide a more durable fix at some point in the future.

In the meantime, democratic societies will have to learn resilience. On the one hand, this will mean accepting that audio and video content cannot be taken at face value; on the other, it will mean fighting the descent into a post-truth world, in which citizens retreat to their private information bubbles and regard as fact only that which flatters their own beliefs. In short, democracies will have to accept an uncomfortable truth: in order to survive the threat of deepfakes, they are going to have to learn how to live with lies.
aureus aureus 16:23 18.01.2019

Re: E, pa ....

Srđan Fuchs

nije mi jasno ovo 1od300 miliona? kojih 300? ima 150 miliona Rusa, hajde još 10 miliona Belorusa i 10-12 miliona Srba (neka uzmemo da 2 miliona nisu skloni Rusiji), znači ima ih 170 miliona. šta je jedan od trista?

Заборавио си на Украјинце. Јес да је Русија братски оцапарила дио Украјине (како рече Бошко Обрадовић прије неки дан у писму Путину - Косово је душа и срце Србије, а Крим Русије), али средиће се то некако.
Па онда Казахстан, Киргистан...углавном нису Словени, а ни православци, али бар знају ћирилицу.

Напослијетку, ту су и братски јужнословенски народи: Словенци, Хрвати...(ови не користе ћирилицу али су живјели са Србима.)
Накупи се.
aureus aureus 16:25 18.01.2019

Re: E, pa ....

softelectronics_e
aureus
anonymous
aureus
Anonimuse, nije poenta da se slike kače bezveze.

Što mi to nisi objasnio ranije.

Pa, nad'o sam se da ćeš tokom hladnih zimskih noći, koje provodiš budan, čitati Kanta, a ne tu nešto...

Pazi - Predatorz!

Не постоји Predatorz, softelectronics_e-е.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:53 18.01.2019

Re: E, pa ....

Ne znam čemu ova agonija identiteta, što se lepo ne učlanite svi u SNS, i srce na mestu (ako već niste).

Ja vas se sećam samo kao demokrata, okej momaka, razočaranih u DS, i onda iz jednog dubokog razočaranja ste se našli u Putinu. Nije moja šoljica kafe, ali više bih to poštovao, nego da nas i dalje ložite da ste demokrate a podržavate sovjetski sistem uređenja države i društva - sa sporadičnim Mustafinim skidanjem glava i Omeginim popisivanjem adresa.


Opet, okej, kažem više poštujem častan izbor, makar i pogrešan, nego klackanje na dve stolice. Ima i kod nas u zajednici (Mojsijevoj) lik koji je senior i visoko pozicioniran kod Dačketa kao konsiljere, i koji se loži na Putina - al' za njega mogu i da razumem, oduvek je bio u KP-u pa u SPS-u. Za tebe ne mogu da shvatim - osim, kažem, kao posledice fundamentalnog razočaranja u demokratiju (ili si vešto krio da si commie, ranije).


E baš je dobro da si ovo napisao.

Sad su stvari mnogo jasnije, a izgledaju ovako...ti ne umaš da razmišljaš van matrice za i protiv Putina, a to je nivo koji ozbiljni ljudi ne smatraju ni vrednim diskusije, to se automastki ignotriše kao bezvredno.

Ali obzirom da postoji neka istorija naših odnosa, koju i sam pominješ, hajd da pokušam da ti ukažem na svu besmislenost takvog "razmišljanja"

Prvo, to što one, u koje i mene ubrajaš, koji o Putinu ne pišu samo negativno, smatraš ljudima koji su se našli u Putinu, govori da nisi u stanju da pojmiš da može da postoji neko ko nema idole, i koji se nalazi u nečem mnogo vrednijem i tananijem nego štoje to bilo koja ličnost.

Drugo, to što kažeš, ne pljuješ Putina znači SNS si, je još jedan neoboriv dokaz tvog neshvatanja kompleksnosti svega onoga o čemu bi da izričeš sudove.

Taj manir da postoje samo dobri i loši, samo crno i belo, bog i satana, i svak ko nije apsolutno protiv onog što ti smtraš lošim, je nesporno pripadnik onog drugog pola, je manir koji je tipičan za religiju, komunizam i fašizam.

Oni su isključivi, tačno ovako kao ti, a pošto svo troje iskreno prezirem, i religiju i komuniste i fašiste, hteo ja ne hteo, tu moram svrstati i one koji se u politici tako postavljaju.

Možda ti je problemda shvatiš, ali ja Rusiju, Putina, ne posmatram kroz njihov odnos prema Vučiću ili Daćiću, nego kroz njihov odnos prema mojoj naciji i mojoj državi.

Ako uspeš to da shvatiš, molim te da objasniš šta ti zameraš Rusiji ili Putinu kad je u pitanju njihov odnos prema Srbiji i Srbima, ali, molim te, da u to ne trpaš Vučića, Dačića i ostale jeftine vađevine.

To što Putin uvažava i poštuje predsednika Srbije koga su izabrali Srbi, što poštuje njihov izbor, mu može biti samo plus.

Dakle, šta je Putin Srbiji loše učinio?
Jednostavno je pitanje, Srki.

Ili, opet jednostavno pitanje, šta Putin treba da uradi pa da ti i ostali kažete, e ovo je u redu?

Drugi put možemo o tome šta je Vučić loše uradio prilikom ove posete, ali sad pričamo o Rusiji i Putinu i njihovom odnosu prema Srbiji.

Voleo bih da o tome našišeš nešto na konkretnom nivou, jer me taj religijski, bog satana nivo, uopšte ne interesuje.
To ostavljam vama vernicima.



kamilo_emericki kamilo_emericki 19:10 18.01.2019

Re: E, pa ....

hoochie coochie man



Ili, opet jednostavno pitanje, šta Putin treba da uradi pa da ti i ostali kažete, e ovo je u redu?






Mozda da sponasa ovako::http://www.youtube.com/watch?v=nZi5w4jlWP8
anonymous anonymous 20:12 18.01.2019

Re: E, pa ....

aureus aureus 21:22 18.01.2019

Re: E, pa ....

anonymous

Tobož dočekuju Putina, a u stvari prave kontramiting.

Eh da je tu s ljudima koji protestuju protiv režima stari Anonimus koji se nekoć, po sopstvenom priznanju, borio protiv jednog koji je imao običaj da pravi kontramitinge, šanse za pobjedu...možda ne bi bile veće, ali bar ne bi protestanti oskudijevali u transparentima, flajerima i plakatima.

Ali, jasno je da je lakše biti jedan od 300 miliona nego jedan od pet miliona. Veća je masa, što jes'-jes'.
A onda još u toj masi od 300 miliona, doživiš da ti se moćni Putin posle dosta moljakanja zahvali na prijataljstvu.
anonymous anonymous 22:13 18.01.2019

Re: E, pa ....

aureus
anonymous

Tobož dočekuju Putina, a u stvari prave kontramiting.

Eh da je tu s ljudima koji protestuju protiv režima stari Anonimus koji se nekoć, po sopstvenom priznanju, borio protiv jednog koji je imao običaj da pravi kontramitinge, šanse za pobjedu...možda ne bi bile veće, ali bar ne bi protestanti oskudijevali u transparentima, flajerima i plakatima.

Ali, jasno je da je lakše biti jedan od 300 miliona nego jedan od pet miliona. Veća je masa, što jes'-jes'.
A onda još u toj masi od 300 miliona, doživiš da ti se moćni Putin posle dosta moljakanja zahvali na prijataljstvu.


Dragi A. svesno sam propustio " jedno deljenje " računajući da ćeš shvatiti da ja ništa ne radim bez veze i bez jasnog razloga, a ponajmanje da kačim slike na blogu samo zabave radi.

Da si se podsetio mojih već prilično poznatih stavova i teza ( ...ima to veze i sa Kantovim Večnim mirom ) koji polazašte imaju u postnacionalnom viđenju
savremenog sveta, bilo bi ti jasnije da akcentujem pitanje identiteta i činjenicu da hteli ili ne , pored toga što pripadamo i geopolitički i civilizacijski evropskoj kulturi, isto tako baštinimo i pravoslavnu tradiciju, kao i pripadnost tom kulturološkom krugu.

Elem , dok Muslimani veru stavljaju ispred nacije, katolici imaju izbalansiran odnos vere i nacije, neki bi od nas hteli da se odreknemo i vere i nacije.

A posebno - pravoslavlja.

Oni koji na to pristanu, seku kariku koja povezuje lično i kosmopolitsko u višeslojnom identitetu koji neki manje ,a neki više u sebi prepoznajemo.

I postaju ranjivi u odnosu na sve one kod kojih je ta veza čvrsta.

I to ne bi bio problem kada bi se sve ticalo samo pojedinačnog izbora.

Problem nastaje kada taj pristup žele da univerzalizuju.

I na sve nas, druge i drugačije.

Nas, koji razumemo - ko smo , šta smo i u kakvom vremenu i svetu živimo.


Usput

Da, jedan od 300 miliona.
Možda je, taj broj nešto manji....nisam ispratio eventualnu promenu statistike u Crnoj Gori nakon dobijanja državnosti.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:19 18.01.2019

Re: E, pa ....

hoochie coochie man
Ne znam čemu ova agonija identiteta, što se lepo ne učlanite svi u SNS, i srce na mestu (ako već niste).

Ja vas se sećam samo kao demokrata, okej momaka, razočaranih u DS, i onda iz jednog dubokog razočaranja ste se našli u Putinu. Nije moja šoljica kafe, ali više bih to poštovao, nego da nas i dalje ložite da ste demokrate a podržavate sovjetski sistem uređenja države i društva - sa sporadičnim Mustafinim skidanjem glava i Omeginim popisivanjem adresa.


Opet, okej, kažem više poštujem častan izbor, makar i pogrešan, nego klackanje na dve stolice. Ima i kod nas u zajednici (Mojsijevoj) lik koji je senior i visoko pozicioniran kod Dačketa kao konsiljere, i koji se loži na Putina - al' za njega mogu i da razumem, oduvek je bio u KP-u pa u SPS-u. Za tebe ne mogu da shvatim - osim, kažem, kao posledice fundamentalnog razočaranja u demokratiju (ili si vešto krio da si commie, ranije).


E baš je dobro da si ovo napisao.

Sad su stvari mnogo jasnije, a izgledaju ovako...ti ne umaš da razmišljaš van matrice za i protiv Putina, a to je nivo koji ozbiljni ljudi ne smatraju ni vrednim diskusije, to se automastki ignotriše kao bezvredno.

Ali obzirom da postoji neka istorija naših odnosa, koju i sam pominješ, hajd da pokušam da ti ukažem na svu besmislenost takvog "razmišljanja"

Prvo, to što one, u koje i mene ubrajaš, koji o Putinu ne pišu samo negativno, smatraš ljudima koji su se našli u Putinu, govori da nisi u stanju da pojmiš da može da postoji neko ko nema idole, i koji se nalazi u nečem mnogo vrednijem i tananijem nego štoje to bilo koja ličnost.

Drugo, to što kažeš, ne pljuješ Putina znači SNS si, je još jedan neoboriv dokaz tvog neshvatanja kompleksnosti svega onoga o čemu bi da izričeš sudove.

Taj manir da postoje samo dobri i loši, samo crno i belo, bog i satana, i svak ko nije apsolutno protiv onog što ti smtraš lošim, je nesporno pripadnik onog drugog pola, je manir koji je tipičan za religiju, komunizam i fašizam.

Oni su isključivi, tačno ovako kao ti, a pošto svo troje iskreno prezirem, i religiju i komuniste i fašiste, hteo ja ne hteo, tu moram svrstati i one koji se u politici tako postavljaju.

Možda ti je problemda shvatiš, ali ja Rusiju, Putina, ne posmatram kroz njihov odnos prema Vučiću ili Daćiću, nego kroz njihov odnos prema mojoj naciji i mojoj državi.

Ako uspeš to da shvatiš, molim te da objasniš šta ti zameraš Rusiji ili Putinu kad je u pitanju njihov odnos prema Srbiji i Srbima, ali, molim te, da u to ne trpaš Vučića, Dačića i ostale jeftine vađevine.

To što Putin uvažava i poštuje predsednika Srbije koga su izabrali Srbi, što poštuje njihov izbor, mu može biti samo plus.

Dakle, šta je Putin Srbiji loše učinio?
Jednostavno je pitanje, Srki.

Ili, opet jednostavno pitanje, šta Putin treba da uradi pa da ti i ostali kažete, e ovo je u redu?

Drugi put možemo o tome šta je Vučić loše uradio prilikom ove posete, ali sad pričamo o Rusiji i Putinu i njihovom odnosu prema Srbiji.

Voleo bih da o tome našišeš nešto na konkretnom nivou, jer me taj religijski, bog satana nivo, uopšte ne interesuje.
To ostavljam vama vernicima.



Kako ćeš u koš s njima onda? Vidi, druže, koliko se ja sećam, religiju nisi prezirao, sećam da si imao veliku ljubav prema onoj staroj i lepoj crkvici pored Valjeva. Vernik nisam, religijom se bavim sa kritičkim pristupom no to je nebitno za našu raspravu. Bili smo sada na građanskom protestu. U inicijalnoj fazi nas je bilo možda svega par hiljada, no kasnije se priključio znatan broj ljudi u šetnji. Mi smo bili pod srpskim, vojvođanskim, EU, jednom LGBT-Peace i jednom skroz mojom - YNWA-We're Liverpool zastavom. Sve su bili žitelji Novog Sada, dosta nas sa decom, mi smo konkretno bili u tri generacije: tast, supruga, sin i ja. Bio je i kontra-protest. Sve ruske zastave, jedna rusko-srpska, crvenocrna sa nekim fašističkim sadržajem, i dve glat-crne, sa mrtvačkom glavom. Ti su očito tražili kavgu i delovali su duboko uznemirujuće. Sin i supruga su bili zastrašeni od njih. Na pitanja vezana za Putina, i možda s fotkama ću se javiti docnije. Taj krak srpstva je ogrezao u fašizam i crnilo, bez obzira na zvaničnu antifa-retoriku.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:46 18.01.2019

Re: E, pa ....

Vidi, druže, koliko se ja sećam, religiju nisi prezirao,


Dobro, možda je prejak termin prezirati, ali recimo da mi je stran način na koji oni posmatraju svet, ono, ili si verik ili grešnik, ili si protiv Putina ili si se u njemu našao.
Ni jedno ni drugo.
aureus aureus 23:04 18.01.2019

Re: E, pa ....

Anonymous
Elem , dok Muslimani veru stavljaju ispred nacije, katolici imaju izbalansiran odnos vere i nacije, neki bi od nas hteli da se odreknemo i vere i nacije.

Ovo je zanimljiva rečenica.
Razložimo je.
1) Muslimani stavljaju vjeru ispred nacije.
2) Katolici imaju izbalansiran odnos vjere i nacije.
3) Neki bi od nas htjeli da se odreknemo i vjere i nacije.

Zapravo bi bilo daleko zanimljivije da smo saznali kakav to odnos prema vjeri i naciji imamo "mi", a ne šta žele "neki od nas" (neki među nama ili neki izvan nas koji nešto hoće od nas).

Prema tome, pod 3 treba da se nađe tvoje preciznije viđenjenje kako na naciju i vjeru gledamo mi, čemu dajemo prednost, ima li tu kakvog balansa i slično.
A preskočio si i protestante i...khmm...Jevreje.
Oni koji na to pristanu, seku kariku koja povezuje lično i kosmopolitsko u višeslojnom identitetu

Ne sijeku ako im to inače nije bitno, to jest ako su sebe izgradili kao osobe koje sasvim lijepo mogu da žive bez pravoslavlja i patrijarha.
I to ne bi bio problem kada bi se sve ticalo samo pojedinačnog izbora.

Problem nastaje kada taj pristup žele da univerzalizuju.

Bez panike, molim.
Po poslednjem popisu, vjernici čine 94% stanovništva Srbije. Svi drugi (agnostici, ateisti, neizjašnjeni i "nepoznato" ) pojedinačno su praktično statistička greška. U Evropi postoji sijaset (zapravo većina) zemalja gdje je procenat deklarisanih vjernika dramatično niži, pa se čini da su oni karike o kojima govoriš već isjekli i da su zapravo u gorem položaju (sad slijedim tvoja razmatranja) u odnosu na stanovnike Srbije koji se nisu dali dezorjentisati nego su sačuvali sve karike koje povezuju lično i kosmopolitsko u višeslojnom identitetu.

Takođe, Galup je prije desetak godina radio istraživanje u kojem je postavio pitanje "Da li religija igra važnu ulogu u vašim životima" i ispostavilo se da isti procenat stanovnika Hrvatske (31%) i Srbije (30%) odgovara sa "ne", u UK i Francuskoj su ti procenti mnogo veći (71% i 73%), a najveći su u Skandinaviji gdje prelaze i 80%.
Po ovom pitanju najbolje se drže Gruzija, Turska, Jermenija i Moldavija, gdje je tek desetak posto ljudstva pokidalo karike koje povezuju lično i univerzalno u višeslojnom identitetu, ali je zato ogromna većina stanovnika zadržala prednost koju imaju u odnosu na zapadnoevropske pogube.
anonymous anonymous 23:17 18.01.2019

Re: E, pa ....

Bez panike, molim.


Obrati pažnju da je pristup pre kulturološki i antropološko - filozofski , nego sociološki.

Nebitni su procenti pripadnika pojedinačnih religija, niti njihovo iscrpno nabrajanje.

Govorim u kontekstu razmevanja sveta ka sveta kultura / civilizacija .

Namerno izbegavam izraz " sukoba " i insitiram na suživotu, iako izvorno Hantington i sledbenici u teoriji i politici, imaju baš to u vidu.

E, toga treba da budemo svesni- kako sebe drugi identitetski poimaju, a onda gde na mapama i nas svrstavaju.

Ispada da nas oni bolje razumeju, nego što smo mi to sami u stanju da učinimo.

Praveći grešku i želeći da budemo ono što nismo, odnosno neko drugi .






zemljanin zemljanin 23:25 18.01.2019

Re: E, pa ....

A posebno - pravoslavlja. Oni koji na to pristanu, seku kariku koja povezuje lično i kosmopolitsko u višeslojnom identitetu koji neki manje ,a neki više u sebi prepoznajemo.

to ima veze sa govorom tela? ... jbg. necu stici do zatvaranja bloga da protumacim ove mudrosti
aureus aureus 23:27 18.01.2019

Re: E, pa ....

anonymous

Obrati pažnju da je pristup pre kulturološki i antropološko - filozofski , nego sociološki.

Pristup je izgleda "pričaću šta mi odgovara, a poziciju i kriterijume ću mijenjati u hodu".
softelectronics_e softelectronics_e 00:19 19.01.2019

Re: E, pa ....

anonymous
aureus
anonymous

Tobož dočekuju Putina, a u stvari prave kontramiting.

Eh da je tu s ljudima koji protestuju protiv režima stari Anonimus koji se nekoć, po sopstvenom priznanju, borio protiv jednog koji je imao običaj da pravi kontramitinge, šanse za pobjedu...možda ne bi bile veće, ali bar ne bi protestanti oskudijevali u transparentima, flajerima i plakatima.

Ali, jasno je da je lakše biti jedan od 300 miliona nego jedan od pet miliona. Veća je masa, što jes'-jes'.
A onda još u toj masi od 300 miliona, doživiš da ti se moćni Putin posle dosta moljakanja zahvali na prijataljstvu.


Dragi A. svesno sam propustio " jedno deljenje " računajući da ćeš shvatiti da ja ništa ne radim bez veze i bez jasnog razloga, a ponajmanje da kačim slike na blogu samo zabave radi.

Da si se podsetio mojih već prilično poznatih stavova i teza ( ...ima to veze i sa Kantovim Večnim mirom ) koji polazašte imaju u postnacionalnom viđenju
savremenog sveta, bilo bi ti jasnije da akcentujem pitanje identiteta i činjenicu da hteli ili ne , pored toga što pripadamo i geopolitički i civilizacijski evropskoj kulturi, isto tako baštinimo i pravoslavnu tradiciju, kao i pripadnost tom kulturološkom krugu.

Elem , dok Muslimani veru stavljaju ispred nacije, katolici imaju izbalansiran odnos vere i nacije, neki bi od nas hteli da se odreknemo i vere i nacije.

A posebno - pravoslavlja.

Oni koji na to pristanu, seku kariku koja povezuje lično i kosmopolitsko u višeslojnom identitetu koji neki manje ,a neki više u sebi prepoznajemo.

I postaju ranjivi u odnosu na sve one kod kojih je ta veza čvrsta.

I to ne bi bio problem kada bi se sve ticalo samo pojedinačnog izbora.

Problem nastaje kada taj pristup žele da univerzalizuju.

I na sve nas, druge i drugačije.

Nas, koji razumemo - ko smo , šta smo i u kakvom vremenu i svetu živimo.


Usput

Da, jedan od 300 miliona.
Možda je, taj broj nešto manji....nisam ispratio eventualnu promenu statistike u Crnoj Gori nakon dobijanja državnosti.



Ma, da parafraziram citiranjem one narodne - poturica gori od Turčina.
Eeeeee, da - nas i Rusa, milijarda.
anonymous anonymous 08:57 19.01.2019

Re: E, pa ....

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:39 19.01.2019

Re: To all Da Conscious People

hoochie coochie man


Dobro, možda je prejak termin prezirati, ali recimo da mi je stran način na koji oni posmatraju svet, ono, ili si vernik ili grešnik, ili si protiv Putina ili si se u njemu našao.
Ni jedno ni drugo.


Dragi moj, razumem tvoje razočaranje, razumem čak i kada mi upućuješ besmislene optužbe no nema razloga za to, stani malo na loptu, pogledaj gde su ti saigrači oko tebe pa je tek onda šutni; ne budi kao Šestić - dakle, ja sam isti onaj Srki kao i oduvek, same motherfucker as it ever was, što bi rekao brat moj po Ismailju, Everlast House of Pain. A ti nemoj biti neiskren prema sebi, bez obzira na svu težinu egzistencijalnog i idejnog razočaranja kroz koje si prošao, uostalom kao i svi mi svesni ljudi iz Srbije.



Ras-Putin... Da, zanimljiv lik. Vrhunski školovani kadar KP Rusije, školovan za diplomatu, čovek izuzetnih manira i ponašanja, vrhunski državnik, borac, džudoka, tajni agent, čovek koji je spasio Rusiju sa konopaca od strane agresivne Demokratske partije, i vratio je u meč kao poštovanja vrednog oponenta.

Pričao sam nedavno sa drugarima iz IDF-a, na Fakultetu za bezbednosne studije TLV univerziteta, u saradnji sa min. odbrane D.I. o fenomenu Putina. Slučaj je tako udesio - zapravo, usled velikog poštovanja koje Izrael ima prema meni - i zbog moje velike i iskrene judeofilije tokom celog mog života, i zbog razumevanja sve veličine i dubine problema sa kojima se izraelsko društvo nosi; slučaj je udesio da sedim na svečanom ručku u kibucu na granici zemlje sa Sirijom sa, kako Ameri to kažu, The Fathers of The State - sa borcima i generalima iz 1948., 1967., 1973., i sa oficirima iz sadašnjosti; upoznao sam kompletni Rabinov tim iz Osla i potom iz Kemp Dejvida; uglavnom, pričamo tako, i kažu mi kako su Rusi očetkali ID sa granice i kako sada, u noćima dokolice, možeš da čuješ naše oficire kako se dovikuju sa ruskim, na ruskom. Pitam ja: "Dobro, zar niste uplašeni sada kada su Rusi na granici?" "Nismo, Serđ", vele, "Putin je stabilan, razuman čovek, ono što dogovorimo sa njim, stoji kao dogovor." Tako, malo me je to iznenadilo.

Kod nas u Srbiji je drugačije. Putin nema upliva, niti može da kontroliše unutrašnje tokove u izraelskom društvu. Ono je demokratsko i zapadno, let alone the Palestinian Question - palestinski problem će biti rešen kada se palestinsko rukovodstvo usaglasi i obustavi sve vrste pretnji Izraelu te eliminiše svaki oblik ekstremizma iz svoje državotvorne organizacije. Dakle, Putin je za Izrael ono zašta se i školovao - diplomata i stručnjak za međunarodne odnose. Za Srbiju, pošto se u srpskoj vladi, izuzev Dačićevaca - koji ionako nemaju realnu moć - slabo ko ozbiljno školovao, osim da bude slina i apartčik; Putin je sve i svja. Upravo stoga, za Srpsko nacionalno Pitanje, ja držim da je on Ras-Putin - što i vidimo iz životnih primera da su najekstremnije organizacije u Srbiji upravo njegovi stipendisti.
anonymous anonymous 14:10 19.01.2019

Re: E, pa ....

stefan.hauzer stefan.hauzer 17:51 19.01.2019

*

Ja nakon ovog bloga:

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:38 19.01.2019

Re: *



hoochie coochie man hoochie coochie man 21:43 19.01.2019

Re: To all Da Conscious People

Kod nas u Srbiji je drugačije.


Razumem zašto bi moglo da bude drugačije, ali ne vidim da jeste drugačije.
Ne vidim pritiske, ucene, ne vidim prevare, obećavanja pa laganja, ne vidim čak ni neke nelogične ustupke od strane Vučića, kakav je takav je.

Ako nešto zameram onda o nije njemu na dušu, nego ovom našem, Vučiću.
Recimo, mnogo mi je zasmetalo ono "za svako rešenje ću se konsultovati sa Putinom"
To jeste prostiranje srpskog suvereniteta Putinu pod noge, ali, prvo, iznedadio bih se ako bi se ispostavilo da je to Putin tražio da ovaj kaže, a drugo, ta njegova snishodljivost pred drugima, "velikima" a time omalovažavanje Srbije, je opšte mesto kod Vučića.

Ne znam da li ima ozbiljnog političara kome se on nije dodvoravao rečima, vi ste veliki, mi smo mali, mi možemo samo da vas molimo i evo ja vas molim, srećan sam što me primio ovaj ili onaj, i slična, nedopustiva, samounižavanja.

Putin me je recimo pozitivno iznedadio i onom izjavom oko gasovoda, kad je rekao, otprilike, dalje ne zavisi od mene, ja na to ne mogu da utičem.

Neko na mestu tako uticajnog čoveka ne bi sebi dozvolio da prizna javno (istinu) da postoje mnoge stvari koje su veće od njega, i o kojima drugi političari, i druge države odlučuju, i da on mora da prihvati da je nemoćan.
To što to njemu nije problem da jasno kaže mi govori da taj ne laže, da kad kaže da nešto može onda to stvarno i može.
Vidimo to na i na primeriam Sirije i Krima, zna koliko može (a nije malo toga) i zna da to što može i ostvari.
Dakle realan i pošten, otprilike ono kako ga ti Izraelci doživljavaju.
anonymous anonymous 22:29 19.01.2019

Re: To all Da Conscious People


Ako nešto zameram onda o nije njemu na dušu, nego ovom našem, Vučiću.
Recimo, mnogo mi je zasmetalo ono "za svako rešenje ću se konsultovati sa Putinom"
To jeste prostiranje srpskog suvereniteta Putinu pod noge, ali, prvo, iznedadio bih se ako bi se ispostavilo da je to Putin tražio da ovaj kaže, a drugo, ta njegova snishodljivost pred drugima, "velikima" a time omalovažavanje Srbije, je opšte mesto kod Vučića.


Ali Huči .....

Svi sa ovih prostora pred nekim kleče.
Neki pred Papom, neki u Meki, neki pred Trampom.
Pa, zato sam postavio onolike fotografije.

Može li se onda na vetrometini stajati uspravno bez zaklona na bilo kojoj strani ?
Pa zar nismo prebacivali Miloševiću prkos svima ?

Iznuđeno je to, a nije stvar karaktera.
I nije za prekor.

Kleče i Merkelova i Makron.
Pa zar Albanci ne kažu to otvorno - ko ih savetuje.
Ovo Vučićevo je i usmereno upravo Amerima.
Na znanje.
Usput

Slušam ponovo Bakića o tome kako se nekada u Jugoslaviji, svi imali mnogo veći politički značaj , nego što ga imaju sada u otcepljenim / samostalnim državicama.

I očekujem da se protestu priključe i svi vojvođanski autonomaši.



hoochie coochie man hoochie coochie man 22:48 19.01.2019

Re: To all Da Conscious People

Ali Huči .....

Svi sa ovih prostora pred nekim kleče.
Neki pred Papom, neki u Meki, neki pred Trampom.
Pa, zato sam postavio onolike fotografije.

Može li se onda na vetrometini stajati uspravno bez zaklona na bilo kojoj strani ?


Može malo uspravnije, makar.
Moglo je umesto, pre svakog rešenja posavetovaću se sa predsednikom Putinom, da se kaže, za svako rešenje ću tražiti podršku Putina.

Suverenitet i diplomatija su nežne biljke, mora se s tim pažljivo, a razlika između onoga kako je Vučić rekao, i onoga za šta smatram da je bolja formulacija, i nije tako beznačajna, a i u drugoj varijanti se obezbeđuje ruski zaklon, i Amerima bi se malo i tako natrljao nos.
U prvoj se zapravo kaže, pitaću Putina šta Srbija treba da uradi, a u drugoj, Srbija će odlučiti, a za tu odluku če tražiti podršku Rusije.

A to što Albacni rade, to stvarno jeste ispod svakog dostojanstva, Danke Dojčland nivo i još niže.
Možda to trenutno radi posao, možda oni drugačije i ne mogu, ali mislim da Srbija nije u poziciji da pred Rusijom mora da kleči, jer Rusija od nje to i ne traži.
Bili Piton Bili Piton 23:05 19.01.2019

Re: To all Da Conscious People

hoochie coochie man
ali mislim da Srbija nije u poziciji da pred Rusijom mora da kleči, jer Rusija od nje to i ne traži.


Ona želi da kleči pred nekim, očito. I instinktivno je dobro odabrala one koji vole da se pred njima kleči, iako to i ne traže.

One koji je savetuju da ustane, dotera malo svoje rite i nered koji joj je u glavi, njih ne sluša naravno jer je u pitanju zahtevnija akcija od klečanja.
anonymous anonymous 23:15 19.01.2019

Re: To all Da Conscious People

hoochie coochie man


Može malo uspravnije, makar.
Možda to trenutno radi posao, možda oni drugačije i ne mogu, ali mislim da Srbija nije u poziciji da pred Rusijom mora da kleči, jer Rusija od nje to i ne traži.


Ma , moguća je bila i drugačija formulacija, ali šta bi to promenilo ?

Izgleda da se trenutak važnih odluka približava i da nema više vremena za diplomatske i diskretne razmene nota.

Kako je to primetio Nsarski, zveckanje oružjem, daje snagu argumentima i politici.

Demonstracija snage i partnerstava.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:47 19.01.2019

Re: To all Da Conscious People

Ma , moguća je bila i drugačija formulacija, ali šta bi to promenilo ?


Ne bi na praktičnom nivou promenilo ništa, naravno, i ova nespretna formulacija nije na račun Srbije, niti njene politke prema Rusiji, već na račun Vučića i njegovog nemanja osećaja za čuvanje dostojanstva Srbije.

Izgleda da se taj osećaj ima ili nema, on ga očigledno nema, jer ovakve stvari mu se dešavaju i kad su u pitanju drugi, Merkel recimo, nije mu ovo prvi put, to mu je manir.
Formulacija koja kaže, pitaću drugoga šta treba da radim u svojoj zemlji, se ne bi mogla ni omaći ozbiljnom državniku, a kod njega je to redovna pojava.

To valjda i pravi razliku između državnika i trenutno izvikanog političarčića.
Recimo, ja ne mogu da zamislim ni Koštunicu da tako nešto kaže.

Ma kakva da su vremena uvek se neki minimuim dostojanstva mora i može očuvati, nekad je to više nekad manje, svakako, ali ovo podilaženje se ne može opravdati vremenima, jer, objektivno, ničim nije bio prisiljen na to, i time ništa ne dobija a što ne bi dobio i da je to izostavio ili da je drugačije formulisao.
Jednostavno, nije on kalibar za velikog državnika.

One koji je savetuju da ustane, dotera malo svoje rite i nered koji joj je u glavi, njih ne sluša naravno jer je u pitanju zahtevnija akcija od klečanja.


Uh Bili, ovde se baš ne slažemo.

Ti drugi, a siguran sam da je to zapad, ne samo da traže da budu pitani, nego i uslove postavljaju, vrlo otvoreno, i proveravaju zvanično i javno da li su uslove koji su oni postavili ispunjeni, a ako nisu usledi kazna.
Zamisli da je Putin tako postupio, da je doneo spisak uslova, a posle nekog vremena poslao nekog svog da proveri i da mu pošalje izveštaj.
Pa naebali bi mu se majke ovde svi od reda.
Bili Piton Bili Piton 23:51 19.01.2019

Re: To all Da Conscious People

hoochie coochie man

Zamisli da je Putin tako postupio, da je doneo spisak uslova


Znaš unapred koji je moj odgovor na ovo. Ovi postavljaju uslove jer su to pravila ponašanja u njihovom klubu, za koji se deklarativno tobože spremamo, a od tih smo pravila svakim danom sve dalje, trčećim korakom. Na to se izmedju ostalog odnosi nered u glavi koji pominjem. Sličan nered u glavi očito trenutno imaju i mučeni Britanci, tako da možeš da razumeš moju dvostruku trenutnu frustraciju, mada se za njih mnogo manje brinem i manje me zanimaju.
aureus aureus 00:13 20.01.2019

Re: To all Da Conscious People


- Evo, ovuda.
- Znam, Vučiću, nisam idiot.
anonymous anonymous 00:19 20.01.2019

Re: To all Da Conscious People

hoochie coochie man
Ma , moguća je bila i drugačija formulacija, ali šta bi to promenilo ?


Ne bi na praktičnom nivou promenilo ništa, naravno, i ova nespretna formulacija nije na račun Srbije, niti njene politke prema Rusiji, već na račun Vučića i njegovog nemanja osećaja za čuvanje dostojanstva Srbije.


U pogledu dostojanstva, prvi sam koji bi i jedne i druge poslao u p.m. i bio najsrećniji kada bi nas ostavili na miru.

Ali , nažalost to nije moguće, a kad je već tako onda situaciju treba promišljati u datim okvirima.

Što se tiče samog Vučića, daleko sam od toga da sam njegov fan.

Ali iskustvo me upućuje na pitanje - šta je alternativa ?

Da li je to haos koji bi nastao ako bismo ga sutra srušili ?

A odlučuje se o Kosovu ? I nema organizovane strukturisane opozicije koja bi bila spremna da preuzme odgovornost za drugačiju politiku.

Slušao sam Bakića i prilično se slažem sa njim. Nije nimalo optimističan.

Dugo ćemo se još valjati u blatu i izgrađivati institucije države.

A i istorijsko iskustvo govori, a i on pominje, da se država najbolje izgrađivala u periodima " prosvećenog autoritarizma "

U tom smislu je za mene Vučić- nužno zlo, koje treba držati na uzdi,a rušiti tek kada za to dođe vreme, u malo stabilnijoj situaciji.

Ne mogu da stanem na stranu onih revolucionarnih avanturista jakobinskog tipa, koji bi da ruše pošto poto, pa šta bude.

To smo već imali i u tome sam učestvovao.

Sada pažljivo čitam stranu štampu i pratim TV stanice da bih sagledao za koju stranu navijaju.
Ako sam nekada i imao iluzija da im je stalo do demokratije i prava, sada mi je sasvim jasno da rade iskučivo u svom interesu, koji se nikako ne podudara sa našim.

A što se tiče klečanja još jednom - svi kleče.
I Merkelova, okupirana Nemačka, ranije Toni Bler i ostali....
Uostalom ponižavanje se i ne krije - Nemačka vlada se prisluškuje bez pardona.

Preveliki luksuz za nas bi bilo drugačije ponašanje.

Ali, ponavljam razumem da ti je do toga stalo, i meni je , ali nažalost sada je pragmatičnije svoj ego saviti do najniže tačke.



aureus aureus 00:37 20.01.2019

Re: To all Da Conscious People



E, svašta...
Bili Piton Bili Piton 00:46 20.01.2019

Re: To all Da Conscious People

aureus

- Evo, ovuda.
- Znam, Vučiću, nisam idiot.


Tražili su da se priča o poseti, sad ćemo da pričamo dok na nos ne izadje. Najbolje slikama.

Evo koga okuplja gospodin u poseti - "Direktor BIA, osumnjičen za saučesništvo u sedmostrukom ubistvu sa predumišljajem, koje nikada nije istraženo i sankcionisano, sa nasmejanom, pravosnažno osuđivanom mafijaškom pevačicom. Nedugo potom, mafijaškoj pevaljki pozadinu za selfi su oduševljeno pravili kadeti i kadetkinje policijske akademije, a ministar spoljnih poslova, osumnjičen kao jedan od aktera afere "Koferče", koja takođe nikada nije rasvetljena, poput dronfulje sa ibarske magistrale, uvijao je svoje zmijsko telo jaučući "Kaljinku", dok je kompletan državnički vrh, u ekstazi, plješćući svršavao".




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:14 20.01.2019

Re: E, pa ....

aureus

Заборавио си на Украјинце. Јес да је Русија братски оцапарила дио Украјине (како рече Бошко Обрадовић прије неки дан у писму Путину - Косово је душа и срце Србије, а Крим Русије), али средиће се то некако.
Па онда Казахстан, Киргистан...углавном нису Словени, а ни православци, али бар знају ћирилицу.

Напослијетку, ту су и братски јужнословенски народи: Словенци, Хрвати...(ови не користе ћирилицу али су живјели са Србима.)
Накупи се.


Нисам. Напротив, најбољи другари су ми Украјинаелци, Кијевљани. Кијев, као и Београд и Нови Сад, види себе у Европи, од 45 милиона Украјинаца, 20 одсто су Руси, остало су Украјинци и Европљани. У 150 милиона сам рачунао и Казахе, Киргизе, Тунгужане и Казаке. И Азери су ту, Осетини. Јермене и Грузине нисам рачунао. Они, као и свесни Срби, желе своје, а не новосовјетске државе.
Значи, простом кафанском рачуницом -
150 милиона Руса, са Дијаспором 160, 10 Белоруса, 10 Срба, 10 Азерија, 10 напојница за конобара, да заокружимо на 200. Шта значи та паљевина "1 од 300"? Можда Словена?
softelectronics_e softelectronics_e 09:55 20.01.2019

Re: To all Da Conscious People

hoochie coochie man

...

To valjda i pravi razliku između državnika i trenutno izvikanog političarčića.
Recimo, ja ne mogu da zamislim ni Koštunicu da tako nešto kaže.
...

Šta ti znači to NI ispred Koštunice?!

Koliko si ti imao godina kada je Koštunica bio predsednik države?
softelectronics_e softelectronics_e 10:02 20.01.2019

Re: To all Da Conscious People

anonymous

...

Što se tiče samog Vučića, daleko sam od toga da sam njegov fan.

Ali iskustvo me upućuje na pitanje - šta je alternativa ?

Da li je to haos koji bi nastao ako bismo ga sutra srušili ?


A odlučuje se o Kosovu ? I nema organizovane strukturisane opozicije koja bi bila spremna da preuzme odgovornost za drugačiju politiku.

Slušao sam Bakića i prilično se slažem sa njim. Nije nimalo optimističan.

Dugo ćemo se još valjati u blatu i izgrađivati institucije države.

A i istorijsko iskustvo govori, a i on pominje, da se država najbolje izgrađivala u periodima " prosvećenog autoritarizma "

U tom smislu je za mene Vučić- nužno zlo, koje treba držati na uzdi,a rušiti tek kada za to dođe vreme, u malo stabilnijoj situaciji.

Ne mogu da stanem na stranu onih revolucionarnih avanturista jakobinskog tipa, koji bi da ruše pošto poto, pa šta bude.

To smo već imali i u tome sam učestvovao.


...


Teško je ne složiti se sa mnogo čime od onoga što pišeš.
Očekivati da to shvate blogeri (zna se dobro koji) je iluzorno.

No, ja se, ipak, usprkos svemu, ne slažem da čekamo ikakvo bolje vreme za rušenje ovoga - ovoga što se ne može niti definisati.
Bolje vreme neće doći.
Što duže ovo, to dalje bolje vreme.
Kamo sreće da smo i ono vreme koje je došlo nakon aktivnosti u kojima si ti učestvovao odmah skenjali (čim je krenulo prvo asfaltiranje i otkup prvih šećerana), teže bi stigli do ovoga u čemu sada živimo - a možda ne bi stigli uopšte.
Samo neka ovi dipl. menadžeri foto kopir aparata odu - a posle ćemo da čepimo noseve.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:05 20.01.2019

Re: To all Da Conscious People

A i istorijsko iskustvo govori, a i on pominje, da se država najbolje izgrađivala u periodima " prosvećenog autoritarizma".


Вучко - "просвећени ауторитаризам"?! Можда је Неша Слина просвећен - полтрон и потрчко?

U tom smislu je za mene Vučić- nužno zlo, koje treba držati na uzdi,a rušiti tek kada za to dođe vreme, u malo stabilnijoj situaciji.

Ne mogu da stanem na stranu onih revolucionarnih avanturista jakobinskog tipa, koji bi da ruše pošto poto, pa šta bude.


Одакле то да ДС нема искуства и капацитета да преузме државу? Већ су били, и радили, и колико се сећам није нико у њихово доба стављао Србију пред свршен чин поделе Косова.


anonymous anonymous 10:18 20.01.2019

Re: To all Da Conscious People

No, ja se, ipak, usprkos svemu, ne slažem da čekamo ikakvo bolje vreme za rušenje ovoga - ovoga što se ne može niti definisati.


Kad kažem "bolje vreme" mislim pre svega na bolju pripremljenost i organizovanost na svim nivoima i po svim pitanjima.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:21 20.01.2019

Re: To all Da Conscious People

Kamo sreće da smo i ono vreme koje je došlo nakon aktivnosti u kojima si ti učestvovao odmah skenjali (čim je krenulo prvo asfaltiranje i otkup prvih šećerana), teže bi stigli do ovoga u čemu sada živimo - a možda ne bi stigli uopšte.


bismo svuda - чувајмо правопис, иако смо Срби.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:22 20.01.2019

Re: To all Da Conscious People

anonymous


Kad kažem "bolje vreme" mislim pre svega na bolju pripremljenost i organizovanost na svim nivoima i po svim pitanjima.



ово је тачно, организација је крш, што је прилично срамотно пошто има богатих финансијера у опозицији.
softelectronics_e softelectronics_e 10:35 20.01.2019

Re: To all Da Conscious People

Srđan Fuchs
Kamo sreće da smo i ono vreme koje je došlo nakon aktivnosti u kojima si ti učestvovao odmah skenjali (čim je krenulo prvo asfaltiranje i otkup prvih šećerana), teže bi stigli do ovoga u čemu sada živimo - a možda ne bi stigli uopšte.


bismo svuda - чувајмо правопис, иако смо Срби.

Сагласан !
Bili Piton Bili Piton 10:53 20.01.2019

Re: To all Da Conscious People

Srđan Fuchs


Вучко - "просвећени ауторитаризам"?!


Zapravo je u upotrebi besmislica koja glasi "prosvećeni apsolutizam", ne autoritarizam.
vcucko vcucko 15:38 20.01.2019

Re: To all Da Conscious People

Bili Piton
Srđan Fuchs


Вучко - "просвећени ауторитаризам"?!


Zapravo je u upotrebi besmislica koja glasi "prosvećeni apsolutizam", ne autoritarizam.

Besmislica, a bila konstanta i osnova razvoja Evrope u svakom smislu u drugoj polovini 19. veka?!
Muko issova...
omega68 omega68 19:50 18.01.2019

Čoveče

kakva promena, kakav fleš, kakvo uživanje je obići povremeno ovo mesto i videti u praksi istinitost stare srbske пословице да ничија не гори до зоре.
хехехе, позива се домаћин и вапи за демократским потенцијалом овде присутних Срба, нема појма о појму али увек је ту да држи слово, онако ,,да не лајем, ти знаш''.
Узгред никако да оде а тако прети ли прети и прети претњама da odlazi...pa nemoj brate, ostani ovde i uveseljavaj nas svojim jadikovkama, jer da nema njih ne bismo znali koliko ste , poneki, ozlojeđeni, ojađeni i ožaljeni.
Uzgred još jedan, ako je to onaj bili piton za kojeg mislim da jeste - drago mi je ako se i od mene razlikuje, akomerazumete što bi rekao Unf.
( I da, шта ти значи некакво омегино пописивање адреса, ненормални ? Извињавам се нормалним људима и модерацији на речнику али кад ме човек вређа без икаквог разлога или кад без питања разоткрива имена људи , заслужује и горе).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:22 18.01.2019

Re: Čoveče

Nisi se hvalio pravljenjem spiskova nepodobnih onomad kada si napao Bladerunner, baš na mojoj temi. Vidi, da si iskren čovek, kao Huči, Čičkov i Apostata, pa da se bavim još tvojim bezobrazlukom, ovako... Sikter. Ne pomaže tu ni pozivanje na Unfov autoritet.
omega68 omega68 22:34 18.01.2019

Re: Čoveče

Nisi se hvalio pravljenjem spiskova nepodobnih onomad kada si napao Bladerunner, baš na mojoj temi.

Kad, koji kontekst, koliko je bilo u nekom afektu?, o čemu bulazniš?

Isto je kada bagra dođe u NS.

To si ti.Bez problema su svi bagra koji nisu iz N.S.Samo ti , izuzetni, imaš pravo na Novi Sad?Pa da, u skladu...
Nego, kad ono odlaziš, ostavljaš nas ali ne kao pre.Ovaj put zauvek?
I prvo se naduvaj pre nego što mi se obraćaš.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:03 19.01.2019

Re: Čoveče

omega68
Nisi se hvalio pravljenjem spiskova nepodobnih onomad kada si napao Bladerunner, baš na mojoj temi.

Kad, koji kontekst, koliko je bilo u nekom afektu?, o čemu bulazniš?

Isto je kada bagra dođe u NS.

To si ti.Bez problema su svi bagra koji nisu iz N.S.Samo ti , izuzetni, imaš pravo na Novi Sad?Pa da, u skladu...
Nego, kad ono odlaziš, ostavljaš nas ali ne kao pre.Ovaj put zauvek?
I prvo se naduvaj pre nego što mi se obraćaš.




Nja, neprilične opaske u rangu tvog totalitarnog karaktera. Radim s Vojskom na legalizaciji kanabisa u medicinske namene. Hoćeš da te nađem, na adresi? Imam i oficire iz SAJ-a koji bi mogli da pomognu da razbijem kod tvoje antisemitske naravi. Jebi ga, IDF je to, nema više zezanja?

PS. Шалим се, наравно, нећу то урадити. Само ћу Вучка малерисати, пошто је фашиста. Дачкета нећу, он је наш, а и нема неку реалну моћ.
nsarski nsarski 07:31 19.01.2019

Re: Čoveče

Nja, neprilične opaske u rangu tvog totalitarnog karaktera. Radim s Vojskom na legalizaciji kanabisa u medicinske namene. Hoćeš da te nađem, na adresi? Imam i oficire iz SAJ-a koji bi mogli da pomognu da razbijem kod tvoje antisemitske naravi. Jebi ga, IDF je to, nema više zezanja?

PS. Шалим се, наравно, нећу то урадити. Само ћу Вучка малерисати, пошто је фашиста. Дачкета нећу, он је наш, а и нема неку реалну моћ.


alselone alselone 07:40 19.01.2019

Re: Čoveče

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:13 19.01.2019

Re: Čoveče

мора неко и прљав део посла да одради када нема Ђикија више...

Црни хумор на страну, није било лоше јуче. Технички део је био крш, озвучење је било катастрофа, говорнике нисам ни чуо да бих могао да донесем неки категорички суд о њиховим говорима. Но, било је онако нешто, блабла, пуј режим пуј држава...

На нашој страни су биле, дакле, српске заставе, војвођанске, заставе EU, jedna LGBT-peace и једна YNWA-We're Liverpool, застава ФК Ливерпула. Скуп је био миран. Главнину скупа смо чинили ми - екипа СП 1996-97, сада са клинцима, те наши родитељи Шестдесетосмаши. Видео сам чак и једног деку из наше, Србаелске заједнице, дека има 89 година. И он је ходао са ћерком. (Уопште узев, било је доста људи из наше Заједнице, тако да ћу донети и израелску заставу следећи пут, да буде фора а и да скренем пажњу Амбасади на којој страни су добри играчи у Србији; пошто они петљају и силне неке уговоре су потписали са војвођанским политичарима, без улажења у то каква им је тоталитарна основа).

Са друге стране, на почетку скупа је био и мали, изразито непријатан контра-протест. На њему су биле скоро искључиво руске заставе, једна некакве руске војне формације, једна застава "Косово је Србија", и две црне, зилотске са мртвачким главама и натписом "Уједињење или смрт". Ове две су биле изузетно злокобне. Младић са брадом је улазио са том зилотском заставом у масу и тражио је и заподевао кавгу. Оно што је мени било тужно, је да је са овом скупином био и цигански оркестар, који је, очито плаћен, заглушивао ионако слабо озвучење и нејаке говоре организатора протеста. Оно што је још специфичније тужно је одсуство свести да су Роми свирали управо под заставама које су их терале у смрт у Холокаусту. Ово је једно питање којим ће Ромска заједница морати да се позабави - како улазимо у дане обележавања Рације у Новом Саду; јучерашњи непромишљени гест је као да су свирали трубе док су њихове суграђане ликвидирали и бацали под лед...

Упркос овом мучном призору, ова скупина од 50-ак младића, неугодне спољашњости као да су изишли из филма "Шишање", се склонила или је склоњена када је кренула простетна шетња кроз град. У саму шетњу се прикључио знатан број грађана, тако да се број људи барем удвостручио, у односу на почетак. За стандарде Новог Сада мислим да је било у рангу протеста у Београду од 35-50К, што није лоше за нас и за први пут.

Now sports - Mr. Popovich?




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:40 19.01.2019

210 godina od rođenja Edgara Alana Poa



počivao u miru
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:59 19.01.2019

Znatno više ekipe

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana