Društvo| Lingvistika| Mediji| Politika| Život

Još nam samo ale fale

tasadebeli RSS / 07.02.2019. u 08:42

Opozicija objavila predlog "Sporazuma sa narodom" (ЛИНК)

 

 Једино још фали поломљена оловка... То јест, добро старо бомбардовање из 1999.

 

  

Tagovi



Komentari (260)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

veselica veselica 08:13 09.02.2019

Re: ne znam

Tako sam ja razumela cilj protesta.


nisi nista razumela u tom slucaju.
mariopan mariopan 08:30 09.02.2019

Re: ne znam

veselica
Tako sam ja razumela cilj protesta.


nisi nista razumela u tom slucaju.

Ok, videćemo.

Po meni je vredno i da im drmamo kavez.

Najgore je da ne radimo ništa.
veselica veselica 08:55 09.02.2019

Re: ne znam

Po meni je vredno i da im drmamo kavez.

Najgore je da ne radimo ništa.


To se podrazumeva.
Tviter je zakon, jači od protesta.
I inače ovo zovem internetska revolucija.

Protesti nisu višak, naravno da nisu, okontrer, pa ko hoće nek cepa cipele i duva u pištaljku.



p.s.

Sad videla na tviteru kao reklamni spot za kao savez za promene, kažu da je autor lav pajkić ali meni liči na jačeg igrača. Ne umem da okačim. Stvarno su preterali, mislim ovi vučićevi. Odvratno.
milisav68 milisav68 12:22 09.02.2019

Re: ne znam

tasadebeli
Протести и Споразум са народом баш распирују то фитиљче да изгори до краја и да експлодира.

Ma jok, što više protesta - Vučić duže na vlasti, a nervoza je unutrašnje nezadovoljstvo (svojim životom), jer da nije tako, ne bi rijaliti programi bili najgledanji.

Takođe, nevaspitanje je posledica rijalitija gde je takvo ponašanje poželjno.

Protesti 96./97. i 2000. su imali jasan cilj i zahtev - krađa na izborima, a ovi današnji su smuti pa prospi.

Ako ljudima trebaju protesti i mediji da otvore oči da loše žive - onda jbga.


tasadebeli tasadebeli 22:27 07.02.2019

Београде, добро јутро

Овај низ коментара је за Кроса, али и за сваког другог коме прија.

Мало старе заборављене мудрости у овом времену квантума инстант глупости може само да нам прија. Баремтако мислим...

А некима можда и добро дође.

(Имао сам једног другара на факултету, звали смо га Влада Квантум Политичке Моћи.

Зато што је непрестано причао само и искључиво о политици и ни о чему другом није хтео. Или можда није умео, не знам, нисам никада то провалио.)
tasadebeli tasadebeli 22:28 07.02.2019

Re: Београде, добро јутро

О БЕОГРАДУ

Стари Београд кренуо је у Нови, Нови у стари, као и сваког јутра. Мостови су пуни аутомобила. И једни и други мисле да је боље на другој страни. Кад утврде да није, вратиће се тамо одакле су пошли.
☺ ☺ ☺
Пре него што ће јој се десити оно што ће јој се десити, Сава се увија и успија, као да јој је први пут, као да не зна да је иза окуке чека стари пробисвет Дунав.
☺ ☺ ☺
Ко је имао среће да се јутрос пробуди у Београду, може сматрати да је за данас довољно постигао у животу. Свако даље инсистирање на још нечему, било би нескромно.
☺ ☺ ☺
Чули смо да Новобеограђани из милоште зову четири своја солитера – четири идиота. Гледамо одавде и не можемо да погодимо који су. Сви су нам сумњиви.
☺ ☺ ☺
Сава и Дунав и овог јутра долазе и пролазе, а ми не знамо шта да им радимо.
☺ ☺ ☺
Време је да се кисели купус. Многи Београђани се тиме баве ових дана. Међутим, у Београду је данас лакше наћи купус него камен. Неке инаџије и распикуће стављају телевизоре преко купуса.
☺ ☺ ☺
Градско стамбено ће пропасти ако баш ви не платите кирију. И Електродистрибуцији недостаје баш ваших двеста или триста динара. То мора да су нека много јака предузећа кад толико зависе баш од вас. Шта би радили да ви нисте дошли у Београд, као што сте могли да не дођете и као што би било боље да нисте ни дошли? А ако Београд баш толико зависи од вас, нека вас позову у Градску скупштину и нека вам дају орден.
☺ ☺ ☺
Купајте се и сеците нокте кад сте у иностранству. Шишајте се кад одете на годишњи одмор. Што више ђубрета остављајте ван Београда. У Београду више нема места.
☺ ☺ ☺
Почело је запрашивање пчела и астматичара. То је последње упозорење комарцима. Ако не буду добри, провешће се слично или још горе.
☺ ☺ ☺
Како регулисати саобраћај у Београду? Ево једног радикалног предлога: Укинути све саобраћајне прописе, уклонити саобраћајну милицију, укинути полагање возачких испита и дозволити природну селекцију и возача и кола.
☺ ☺ ☺
Да ли у Београду има више неписмених или неспособних? Усуђујемо се да кажемо: многи неспособни заузимају места неписмених.
☺ ☺ ☺
Ових дана доћи ће нам у госте цела Европа. Молимо келнере да не наплаћују гостима ратну штету и неке друге неподмирене рачуне за последњих неколико векова.
☺ ☺ ☺
Прорадиле су све београдске плаже, али на њима нема оних духовитих типова и познатих циника. Они су супериорни све док не дође до свлачења.
☺ ☺ ☺
Кошутњак је пун манијака. Једни трче за женама, а други без разлога.
☺ ☺ ☺
За време празника Београд увек личи на предратни. Мало људи, мало кола. Чак би се могло рећи да су у њему остали само они који су се затекли од пре рата.
☺ ☺ ☺
Нема живота на Месецу, нема на Марсу. Онолика Венера, па и на њој пустош. А на Вождовцу кукуриче петао, позно јесење цвеће отворило очи, пробуђена деца плачу, неко изашао у двориште и чисти ципеле, неко се закашљао... Кад бисте причали неком у васиони, не би вам веровао: на Вождовцу има живота, лепог, малог, скромног, али правог.
tasadebeli tasadebeli 22:29 07.02.2019

Re: Београде, добро јутро

О БРАКУ

Све вам у браку и кући шкрипи али бисте могли да подмажете бар врата. Кад чујемо та врата, имамо утисак да се ради о браку страве и ужаса.
☺ ☺ ☺
Жене које су се добро удале, јутрос иду колима на посао. Возе их мужеви који су се лоше оженили.
☺ ☺ ☺
Чули смо занимљив предлог: муж који у једној години скупи две стотине кесица за супу, било ког произвођача, стекао би право на покретање бракоразводне парнице.
☺ ☺ ☺
Неко је јутрос обувао ципеле дршком кашике за супу, па се одједном сетио: откад није појео ништа кувано и топло! У замагљене очи наврла су му сећања на мајку, детињство, на оне жуте и топле супе, на оне танке, густе и слатке резанце, на свечану звоњаву кашика у дубоким и пуним тањирима... Расплакао се наш суграђанин у полумраку антреа и неколико врелих суза кануло је у давно охлађену и заборављену кашику.
☺ ☺ ☺
Ниско небо, ружно јутро. Децо, ако вам је отац дошао јутрос уместо синоћ, ево вам разбрајалице којом ћете га мало разонодити: ЕЦИ-ПЕЦИ- ПЕЦ, ЈА САМ МАЛИ ЗЕЦ, ТИ СИ МАЛА П Р О П А Л И Ц А, ЕЦИ-ПЕЦИ-ПЕЦ!
☺ ☺ ☺
Субота је дан кад се купају мужеви који воле своју жену. Ко се купа и преко недеље, обратите пажњу.
☺ ☺ ☺
Изнервира вас жена, па правите глупости и грешке у саобраћају. Онда наиђете на милиционера, кога је такође изнервирала жена, и он вам одузме возачку дозволу.
☺ ☺ ☺
Не чекајте крај године. Већ сада бисте могли узети жени приватног професора за децу.
☺ ☺ ☺
Јутрос се у једној брачној постељи водио овакав дијалог:
-Ја сам луда што те волим!
–Ниси ти луда... Луд сам ја што ти то дозвољавам!
☺ ☺ ☺
Један наш самокритични пријатељ овако размишља: Не треба ми таква жена која би пристала да се уда за мене.
☺ ☺ ☺
Кад се сретну мушкарац који не зна шта хоће и жена која зна шта хоће, такав сусрет мора се завршити браком.
☺ ☺ ☺
Смуваше нас жене, изгубисмо браћу, постадоше нам пашенози рођаци.
☺ ☺ ☺
Вама се откинуло дугме, а она је имала иглу и конац. Тако је почело. Постала вам је жена и од тада више не зна где су јој она игла и конац.
☺ ☺ ☺
Пробудили се јутрос дебели муж и дебела жена и посматрају се као у огледалу. Сличности им расту, а разлике им се смањују.
tasadebeli tasadebeli 22:30 07.02.2019

Re: Београде, добро јутро

О ДЕЦИ

Данас ће се у Обреновцу и Младеновцу вршити упис деце у пубертет. Предност имају деца која нису вуковци.
☺ ☺ ☺
Неко је таман јутрос хтео да учи. Дошло му, решио је, али не може, не да му се, мора у школу.
☺ ☺ ☺
Маме, рађајте деци сестре! Сестре постају тетке, а тетке су најлепши, незаменљиви дар сваком детињству.
☺ ☺ ☺
Деца која су ову ноћ провела код бабе јутрос ће се у обданишту појавити без неких зуба. Бабе су добре док су будне. Кад заспе, умеју бити и неопрезне.
☺ ☺ ☺
Последњи је тренутак да деци купите школске књиге. могу сваког часа почети да уче. Купите им књиге, али их немојте терати да уче. Јер ако их ви терате да уче баш кад су и сама мислила да уче, деца се увреде и неће да уче.
☺ ☺ ☺
Дечаци су читаво прво полугодиште узалуд звиждали под прозорима девојчица. Оне се нису одазивале, морале су да уче. Почео је зимски распуст. Сад девојчице узалуд дозивају оне исте дечаке. Прави дечаци уче само за време зимског и летњег распуста.
☺ ☺ ☺
Неко се у међувремену родио. Тражи сису, али сисе нема. Нуде му цуцлу и кашичицу. Сисе су укинуте. Да су сисе добре, и мушкарци би их имали.
☺ ☺ ☺
Деца још нису почела да уче јер још нису стигла да добију слабе оцене. Поправљање слабих оцена је још увек основни разлог за учење. Како учимо – тако и живимо. Углавном поправљамо оно где смо већ забрљали.
☺ ☺ ☺
Да бисте дочекали какав-такав успех своје деце, понекад је потребно да дуго и стрпљиво живите.
☺ ☺ ☺
Један Дуле са Бановог брда разболео се и не може у школу. Увек су му замерали што је здрав. Сад кад је болестан, миран и добар, то нема ко да види.
☺ ☺ ☺
Зашто неки очеви по сваку цену хоће мушку децу? Зар им није довољан њихов пример?
☺ ☺ ☺
Има велике сличности између остарелих телевизора и лење деце. Чим их ударите, они прораде.
☺ ☺ ☺
Туците своју децу чим приметите да почињу да личе на вас.
☺ ☺ ☺
Терајте децу да уче. Највише једу најгори ђаци.
☺ ☺ ☺
Ако деца нису добра и лоше уче, треба пробати са приватним професорима. Ако и тада не иде, можда би требало пробати са приватним родитељима, оцем или мајком.
☺ ☺ ☺
Да ли домаћи филм квари децу? Квари, али само ону која се баве филмом.
☺ ☺ ☺
Дошла су друга времена. Деце је све мање, а паса све више. Данас знамо оно што никада нисмо знали; пси су углавном расни, а деца су наша, домаћа и дивља. Од паса не треба ништа и никога стварати, они се рађају и умиру као пси. А од деце треба стварати људе, што је скоро немогуће. Никад вам жена не може родити тако квалитетно дете, каквог пса можете купити. Од детета никада нећете створити пса, а пас вам може постати више него дете. Са псом морате у шетњу, што само може користити вашем здрављу. Према детету немате таквих обавеза. Наилази неко пасје време, у најбољем смислу те речи.
tasadebeli tasadebeli 22:30 07.02.2019

Re: Београде, добро јутро

О ЉУБАВИ

Љубав је велика сметња сексу. Секс не може да чека, а љубав тражи да се све образложи и објасни: и да ли ме волиш, и колико ме волиш, и шта моје највише волиш, и да ли ћеш ме волети као што ме сада волиш, и да ли си некога волео више од мене... Толико љубави секс не може да поднесе и најчешће одустаје.
☺ ☺ ☺
Волите се кад нисте заједно. То је права љубав. Ко уме да се воли само кад је заједно, тај не прави питање с ким је.
☺ ☺ ☺
Зашто се код нас не отворе јавне куће? Било би знатно јефтиније него овако. Само онај, ко није био у прилици да проба, не зна колико кошта једна обична и мања увертира.
☺ ☺ ☺
Фармерке јесу практичне, али им је пртљажник мали. Ако пртљаг и стане некако, не може рајсфершлус да се затвори до краја, мора да се удари бар једна зихернадла. А ако ударите зихернадлу, морате горе обући нешто што ће је покрити. А ако то урадите, покрили сте и струк, и то више нема никаквог ефекта.
☺ ☺ ☺
Нека су нам лекари живи и здрави! Да није њих, многи од нас не би имали пред ким да се скину, нити би имао ко да нас пипне.
☺ ☺ ☺
Враћају се у моду женске чарапе са шавом. Зато што многи мушкарци нису умели да се оријентишу. Сада идите за шавом и нећете залутати.
☺ ☺ ☺
Другарице, видели смо многе мушке психијатре. Немамо утисак да би могли да вам помогну. Болничари изгледају много убедљивије.
☺ ☺ ☺
Жене смо волели док су то заслуживале. Децу ћемо волети кад заслуже. Тренутно смо слободни и без обавеза.
☺ ☺ ☺
Водите рачуна. Да би сви мушкарци могли варати своје жене, у томе морају учествовати и све жене.
☺ ☺ ☺
За љубав су згодни: мало времена, незгодна места, тескоба, брзина, низ отежавајућих околности. Тада је љубав лепа, само тада цвета. Што је више времена и простора и разних других погодности, љубав губи драж. Нигде се тако не мрзе као у великим, лепо намештеним и добро загрејаним становима.
☺ ☺ ☺
Жене нису ништа постигле. Некада су биле неравноправне са правим мушкарцима. А сад су равноправне са никаквим.
☺ ☺ ☺
Какав вам је то укус? Има толико дивних мушкараца и жена, а ви сте нашли да обожавате себе.
☺ ☺ ☺
Жена треба да је жена нон-стоп. Јер се никад не зна кад мужеви могу постати мушкарци.
☺ ☺ ☺
Жене не желе равноправност са мушкарцима, то није ништа, већ са другим женама.
☺ ☺ ☺
Закрпите гаће за купање пре него што кренете на летовање. Једна рупа на погрешном месту могла би открити цео ваш животни блеф.
☺ ☺ ☺
Тако је мало љубави међу људима. Ко уме да воли, не би требало ништа друго да ради.
tasadebeli tasadebeli 22:31 07.02.2019

Re: Београде, добро јутро

О ЉУДИМА

Они који много знају – мало говоре. И обрнуто – највише говоре они који ништа не знају. То има везе. Само мишљење може човека спречити да говори.
☺ ☺ ☺
Ако вам се данас не ради, то је на време, многи се на то жале.
☺ ☺ ☺
Шта ли раде они наши у Зоолошком врту? Можда мисле како смо ми успели у животу, а како су они остали тамо где су и били.
☺ ☺ ☺
Жали нам се један пријатељ: Ја сам луд што сам глуп, па увек испаднем блесав.
☺ ☺ ☺
Не знам како вас греју овог јутра, али треба разумети и те људе из топлане: кад помисле кога све треба да греју, не ради им се. Просветни радници им муче децу, код лекара никако да дођу на ред, трговци их деру, милиционери им узимају меру... А због једног или два честита човека не вреди палити толику ватру.
☺ ☺ ☺
Ако од мајке више немате никакве користи, закуните се у њу па слажите.
☺ ☺ ☺
Ко се синоћ набокао хладних пихтија, преливених сирћетом и посутих сувом љутом паприком, ноћас је имао научнофантастичне снове. Ко је легао гладан – сањао је пихтије.
☺ ☺ ☺
Сутра се удаје још једна васпитачица. Не знамо ко им то дозвољава. Жене које брину о нашој деци не би смеле имати своју. Не можемо сви бити срећни. Нема толико среће.
☺ ☺ ☺
Једнима од јутрос ради леви, другима десни мигавац. Зависи у ком бубрегу им је камен.
☺ ☺ ☺
Једном пријатељу попустили су и вид, и слух, и нерви. Питао је лекара: да није кремакторијум?
Не, још није кремакторијум. За сада је још увек само – климактеријум.
☺ ☺ ☺
Зашто обилазите то месо у касапници, зашто га тако гледате, што сте толико опрезни – неће вас појести. Као, уосталом, ни ви њега.
☺ ☺ ☺
Ћутите бар данас. То што вас нико не слуша разлог је да ћутите, а не да говорите још више и гласније.
☺ ☺ ☺
Паметни могу да бирају, да буду и паметни и глупи, како им кад више одговара. Глупи немају избора.
☺ ☺ ☺
Прави људи доказују се суботом и недељом. Они умеју да живе чак и када су слободни, кад имају времена. Сви други су хронично оболели од лажне трке, лажне презаузетости, лажне нервозе. Они немају времена јер не желе да га имају, јер не знају шта би са њим.
☺ ☺ ☺
Док смо имали само заједничких проблема и интереса, више смо личили на људе. Лични проблеми и интереси прилично су нас деградирали. Не треба свакоме дозволити да има проблема.
☺ ☺ ☺
Онима који немају лако је да живе лепо. Шта да раде они који имају? Неће ваљда да троше то што имају?
☺ ☺ ☺
Јутрос ће нервозни и живчани доручковати јогурт са кнедлама, чај са кнедлама, млеко са кнедлама.
☺ ☺ ☺
Да ли би људи могли бити бољи? Могли би али нико неће први да почне. Сви имају лоша искуства. Нисмо се мало пута заклињали да ћемо бити бољи. И неки стварно постану бољи па испадну наивни. Јер су они други постали још гори.
tasadebeli tasadebeli 22:32 07.02.2019

Re: Београде, добро јутро

О ШКОЛИ

Јутрос су ученици шестог разреда основне школе поранили да се још једном преслишају шта су – СПИРОГИРЕ. Да не би заборавила оно што је важно, деца уче и оно што могу заборавити.
☺ ☺ ☺
Неки ђаци журе да још у школи покажу све што знају и могу. Убише се радећи, учећи, освајајући петице. Када заврше школу, биће већ сити и уморни. Више шанси имају они који се кроз школу провлаче, који се штеде, јер знају да их чека још једно велико полувреме живота.
☺ ☺ ☺
Просветни радник који је киксирао тамо где је фиксирао на листићу спортске прогнозе једва чека јутро и први час да са неким подели своју несрећу.
☺ ☺ ☺
Све смо ближе полугођу. Бивши лоши ђаци дају јединице садашњим ђацима, а најгори их грде и бију код куће.
☺ ☺ ☺
Дајте и нама неку већу, друштвену или државну, бригу да се мало одморимо. А ви мало брините о деци и породици.
☺ ☺ ☺
Школа се ближи крају. Тражи се неко ко познаје неког у Основној школи „Радоје Домановић“. Заузврат се нуди јака, поуздана веза у Шестој београдској. Могућ је сваки споразум.
☺ ☺ ☺
У току је још једна кампања. Родитељи поправљају децу. Деца поправљају оцене у школи. Сад се тек види колико би нам деца била преоптерећена да су учила од септембра.
☺ ☺ ☺
У току је још једна реформа школе. Просветне раднице мењају презимена, мењају боју косе, промениле су гардеробу. Деца ће већ данас приметити велике промене.
☺ ☺ ☺
Школе нам се још нису консолидовале. Географичарка предаје хемију, јер је хемичарка на боловању са једним другом из ПЕ-ТЕ-ТЕ-а.
☺ ☺ ☺
За издајице, тужибабе и цинкароше у београдским школама уводи се ново признање – вуковац. По имену оног Вука који је, према народној песми, издао на Косову.
☺ ☺ ☺
Школовање је на почетку обавезно, затим је нешто мало усмерено да би на крају било сасвим неизвесно.
☺ ☺ ☺
Ђацима не треба веровати. Они не мисле то што у школи пишу и одговарају.
☺ ☺ ☺
Основно школовање је обавезно и бесплатно. За ђаке скоро обавезно, за просветне раднике скоро бесплатно.
☺ ☺ ☺
Уписујте децу у обданишта којих нема. Следеће школске године примаће у основну школу само децу са радним стажом.
☺ ☺ ☺
Данас ће се професори искидати од смеха. Нико не уме бити духовит као ђак који не зна.
☺ ☺ ☺
Почела је традиционална школска кампања. Деци је најзад кренуло из дупета у главу. Молимо професоре да не буду чистунци и не праве питање од тога – одакле им таква памет и толико знање.
☺ ☺ ☺
Над нашом децом биће извршена још једна школска реформа.
☺ ☺ ☺
Има неких закаснелих рекламација на реформу школства. Кад однесете школу у сервис, код мајстора за оправке и реформе, они измисле да јој фали и оно што јој не фали, само да би узели што више пара.
tasadebeli tasadebeli 22:33 07.02.2019

Re: Београде, добро јутро

О ВАСПИТАЊУ

Јуче је један родитељ завапио на родитељском састанку: Дајте ми добро дете, па ћете видети какав сам ја отац!
☺ ☺ ☺
Ако већ тучете децу, туците их без разлога, јер су сви други разлози глупљи.
☺ ☺ ☺
Деца спавају, а родитељи шапућу, договарају се како да их васпитавају, да све буде фино и културно и да има ефекта.
☺ ☺ ☺
А једно злато мамино синоћ је заспало са цигаретом и прогорело јорган. А једна срећа мамина заглавила је негде ноћас и заспала, како је ушла у кућу, испод чивилука у антреу. А једног пилета маминог још нема...
☺ ☺ ☺
Високо горе, на Душановцу, завршава се нова фабрика чоколаде. Некада су чоколаду јела само добра деца. То је било у она стара времена кад су родитељи имали више деце, па су нека могла бити и рђава. Сад се не прави питање, само нек је дете.
☺ ☺ ☺
Ако имате преко шездесет година, немате више права да се жалите на родитеље, чак и ако су криви.
☺ ☺ ☺
Ових дана доћи ће нам у госте гастербајтери да провере колико имају деце, како се зову и ко брине о њима. Многом детету ће лакнути кад схвати да није баш директно постало од мајмуна, већ да има и оца.
☺ ☺ ☺
Родитељи женске деце тешко се решавају да их пусте саме на дочек Нове године. Родитељи мушке деце сматрају да то није фер са њихове стране.
☺ ☺ ☺
Младе васпитачице у београдским обдаништима причаће деци и овог јутра бајке. То су сетне приче о томе – шта се стално дешава принцезама, а никад васпитачицама.
☺ ☺ ☺
Децо! Тата вам је на преферансу, мама на Фесту, вечера у фрижидеру, а шериф Меклауд на првом програму.
☺ ☺ ☺
Два дана нећете радити и могли бисте натенане да васпитавате своју децу. Има родитеља који то раде само кад су у гостима или кад имају госте.
☺ ☺ ☺
Да би женама било лакше, измишљене су кошуље које се не прљају, одела која се не пеглају, јела која се не кувају и деца која се не васпитавају.
☺ ☺ ☺
После синоћних родитељских састанака поново се поставило питање: да ли је васпитање умни или мануелни рад? Нема јединственог одговора. Нека свако васпитава оним чиме располаже.
☺ ☺ ☺
Лако је онима који су интимни са својом децом. Они им увек могу признати кад немају пара. Тешко је онима који се праве важни. Они морају да лажу. Паре које немају они деци не дају из принципа.
☺ ☺ ☺
Боље нам је било док смо сами били деца него сад кад имамо децу. Деца су безобразна и незахвална.
☺ ☺ ☺
Негде смо прочитали оглас: Пензионисани официр даје приватне часове из владања.
☺ ☺ ☺
Тата му пуца од здравља, елеганције и успеха. Мама му је такође дивна, прогресивна и активна. Њему није било тешко да постане наркоман.
☺ ☺ ☺
Не васпитавајте децу ако не умете. Боље је бити неваспитан него лоше васпитан.
tasadebeli tasadebeli 22:34 07.02.2019

Re: Београде, добро јутро

О ЖИВОТУ

С оне стране вам је све што је било, цео ваш живот од рођења до овог јутра. С ове стране је оно што ће тек бити, од овог јутра надаље. Време пролази и претаче живот у слатко вино успомена.
☺ ☺ ☺
Као и сваког јутра, прво су устали они који вас греју, па они који вас возе, па они који вас хране... И тек пошто је све било спремно, замољени сте да устанете и ви.
☺ ☺ ☺
Јуче је Коњарником протрчало мало, чисто и румено прасе. Побегло је са нечије трпезе. У последњем тренутку. Сан сваког прасета је да умре као свиња.
☺ ☺ ☺
Кад у трговини пробате одело или хаљину, одведу вас у кабину. А кад пробате ципеле, то морате радити на лицу места, пред очима свих. Па вас продавачица може запитати: зашто купујете ципеле кад су вам чарапе потребније.
☺ ☺ ☺
Ко нема у глави, има у ногама, ко нема у ногама, има у банци, ко нема у банци, има нешто у Гроцкој, ко нема ни у Гроцкој – наћи ће му се нешто у мокраћи. Нико баш није да нема нигде и ништа.
☺ ☺ ☺
Ко не зна шта му је, нека погледа где му је. Па ако га не нађе – то му је!
☺ ☺ ☺
Ви мислите да живот мучи вас, а ми имамо утисак да ви мучите, гњавите и понижавате живот.
☺ ☺ ☺
Ко се чувао и сачувао да дочека и ово јутро, сад седи сањив на кревету и покушава да се сети – зашто.
☺ ☺ ☺
Запалите слободно цигарету. Скратите себи живот. То је ионако онај део живота када се неће смети ни оно што ће се евентуално још и моћи.
☺ ☺ ☺
Како постати срећан или бар спокојан? Питајте оне који испред самоуслуга пију пиво. Они највише на то личе.
☺ ☺ ☺
Време пролази. Некад смо више сами суделовали, а сада све чешће и више гледамо. Данас смо пред дилемом: да ли да се волимо или да гледамо на телевизији како то други лепше раде. Да ли да живимо или да гледамо како други боље и успешније живе.
☺ ☺ ☺
Старост је једино право и велико сиромаштво. Нема безнадежније сиротиње од оне која има а не може да троши.
☺ ☺ ☺
Пре него што кренете да тражите срећу, проверите – можда сте већ срећни. Срећа је мала, обична и неупадљива и многи не умеју да је виде.
☺ ☺ ☺
Лепо је бити млад, али није мали успех ни остарити.
☺ ☺ ☺
Грабите, само грабите! Ми се такмичимо – ко ће умрети на бољем положају, ко ће изгубити живот у скупљим колима, кога ће надживети што више скупих ствари.
☺ ☺ ☺
Требало би увести сваке недеље један дан потрошачког поста. Кад не би радили ни трговина, ни саобраћај, ни радио, ни телевизија. Да људи, најзад, постану потрошачи других људи.
☺ ☺ ☺
Насмешите се, са много доброте и мало, мало горчине. Опростите животу и свету што нису савршени.
Ribozom Ribozom 17:32 08.02.2019

jaoj kako sam razocaran

Ne tobom, stavovima tvojim.
Pokusacu da odgovorim na pitanja koje postavljas, bez da ih citiram.
Da oni ZUTI su zemlju digli iz pepela. Plata ti je kod njih porasla za 500%, a kod ovih sada ako je i 10%. Zemlja je bila porusena, a izgradili su je i pride, svaki grad je dobio barem po 10% vise stambenih objekata, a plus je bg dobio i 2 mosta i dosta infrastrukture.

'Sporazum sa narodom' je meni ok, jer pokusava da prevazidje razlike izmedju nas koji ne volimo Vucica, a imamo razlicita misljenja i stavove.

Na protestu pre nove godine, na kom sam jedino ucestvovao bilo je 20-30 hiljada ljudi. Meni se cinilo 100.000. Zima je i normalno da se ne ocekuje neki ogroman broj. Na prolece ce se omasoviti, ako ih ne izsabotiraju. U jednom trenutku su poceli da optuzuju protestante za nasilje itd., sto znaci da su i ovi iz vlasti svesni opasnosti za svoje fotelje i bajke koje pricaju, pa ce mozda razmisljati i o upotrebi sile.

Setih se vremena ZUTI-h, i kulturne politike. Onda sam se setio pobede M.Serifovic na Evrosongu i drugog mesta Z.Joksimovica, i naravno dovodjenje evrovizije u Srbiji. Verovao ili ne, od obicnih ljudi gde zivim, samo su za njih culi od svih nasih vajnih muzicara. Kad smo kod muzikke, pokusali su da pomire razjedinjene narodnjake i zabavnjake.
Da navedem i filmove 'Srpski film' i 'Klip' koji su iako kontraverzni, najgledaniji srpski filmovi u svetu. Setih se i filma jet set i filma sedam. Hocu reci da je kultura cvetala u tom periodu.

Kad smo kod obrazovanja, u to vreme je pocela da se formira IT zajednica u Srbiji, ova komercijalna koja je uspela da se probije u svet. Pametno ulaganje, jer fizicke granice ne mogu da zaustave taj biznis. A tu je i malina i ulaganje u poljoprivredu.
Sada nema ulaganja nego pokusaja ekipe da uzme svoj deo. O fijatu, nisu, usstilu da ne pricam. Kod mene u oficijalnoj prodaji od svih balkanskih drzava ima samo proizvoda iz Srbije i Grcke. A samo da znas kako je tesko prodati stranu robu ovde.

E sad malo o tvojim stavovima. Mislis da je drzava neozbiljna stvar i da se ministarstva u sali mogu deliti diletantima na blogu. Sem mozda nsarskog, niko ovde nema toliku sirinu da se ozbiljno bavi vodjenjem drzave. Ove na vlasti racunam, kao da su skupljeni uspred neke zadruge. Zato, molim te izbori se sa svojim egom i priznaj sebi da si prosecan. Tvojom i mojom prosecnoscu se bave istrazivaci javnog mnjenja. Tvoje ne znanje (a i gde bi ga naucio) recimo iz ekonomije, suzava tvoju sliku o ekonomskoj katastrofi u kojoj nas SNS uvaljuje. Moje ne znanje iz poljoprivrede meni suzava sliku o verovatno greskama u toj oblasti itd. itd.

Molm te, nemoj da shvatis ovo licno. Ja mislim da si ti odlican profesor, ali da to danas nije dovoljno za razumevanje politickog i ekonomskog momenta u kome zivimo.

@ Mariopan
uluepsala si mi dan
anonymous anonymous 17:42 08.02.2019

Re: jaoj kako sam razocaran

Ribozom


Molm te, nemoj da shvatis ovo licno. Ja mislim da si ti odlican profesor, ali da to danas nije dovoljno za razumevanje politickog i ekonomskog momenta u kome zivimo.

@ Mariopan
uluepsala si mi dan


E.vala ako si mu reko.

Nego šta.

Da prizna svoje ne znanje.
I prosečnost.





Usput

O tome - o kakvom ne znanju je ovde reč .

Tvoje ne znanje (a i gde bi ga naucio) recimo iz ekonomije, suzava tvoju sliku o ekonomskoj katastrofi u kojoj nas SNS uvaljuje.


Moje ne znanje iz poljoprivrede meni suzava sliku o verovatno greskama u toj oblasti itd. itd.
softelectronics_e softelectronics_e 17:44 08.02.2019

Re: jaoj kako sam razocaran

Ribozom
Ne tobom, stavovima tvojim.
Pokusacu da odgovorim na pitanja koje postavljas, bez da ih citiram.
Da oni ZUTI su zemlju digli iz pepela. Plata ti je kod njih porasla za 500%, a kod ovih sada ako je i 10%. Zemlja je bila porusena, a izgradili su je i pride, svaki grad je dobio barem po 10% vise stambenih objekata, a plus je bg dobio i 2 mosta i dosta infrastrukture.

'Sporazum sa narodom' je meni ok, jer pokusava da prevazidje razlike izmedju nas koji ne volimo Vucica, a imamo razlicita misljenja i stavove.

Na protestu pre nove godine, na kom sam jedino ucestvovao bilo je 20-30 hiljada ljudi. Meni se cinilo 100.000. Zima je i normalno da se ne ocekuje neki ogroman broj. Na prolece ce se omasoviti, ako ih ne izsabotiraju. U jednom trenutku su poceli da optuzuju protestante za nasilje itd., sto znaci da su i ovi iz vlasti svesni opasnosti za svoje fotelje i bajke koje pricaju, pa ce mozda razmisljati i o upotrebi sile.

Setih se vremena ZUTI-h, i kulturne politike. Onda sam se setio pobede M.Serifovic na Evrosongu i drugog mesta Z.Joksimovica, i naravno dovodjenje evrovizije u Srbiji. Verovao ili ne, od obicnih ljudi gde zivim, samo su za njih culi od svih nasih vajnih muzicara. Kad smo kod muzikke, pokusali su da pomire razjedinjene narodnjake i zabavnjake.
Da navedem i filmove 'Srpski film' i 'Klip' koji su iako kontraverzni, najgledaniji srpski filmovi u svetu. Setih se i filma jet set i filma sedam. Hocu reci da je kultura cvetala u tom periodu.

Kad smo kod obrazovanja, u to vreme je pocela da se formira IT zajednica u Srbiji, ova komercijalna koja je uspela da se probije u svet. Pametno ulaganje, jer fizicke granice ne mogu da zaustave taj biznis. A tu je i malina i ulaganje u poljoprivredu.
Sada nema ulaganja nego pokusaja ekipe da uzme svoj deo. O fijatu, nisu, usstilu da ne pricam. Kod mene u oficijalnoj prodaji od svih balkanskih drzava ima samo proizvoda iz Srbije i Grcke. A samo da znas kako je tesko prodati stranu robu ovde.

E sad malo o tvojim stavovima. Mislis da je drzava neozbiljna stvar i da se ministarstva u sali mogu deliti diletantima na blogu. Sem mozda nsarskog, niko ovde nema toliku sirinu da se ozbiljno bavi vodjenjem drzave. Ove na vlasti racunam, kao da su skupljeni uspred neke zadruge. Zato, molim te izbori se sa svojim egom i priznaj sebi da si prosecan. Tvojom i mojom prosecnoscu se bave istrazivaci javnog mnjenja. Tvoje ne znanje (a i gde bi ga naucio) recimo iz ekonomije, suzava tvoju sliku o ekonomskoj katastrofi u kojoj nas SNS uvaljuje. Moje ne znanje iz poljoprivrede meni suzava sliku o verovatno greskama u toj oblasti itd. itd.

Molm te, nemoj da shvatis ovo licno. Ja mislim da si ti odlican profesor, ali da to danas nije dovoljno za razumevanje politickog i ekonomskog momenta u kome zivimo.

@ Mariopan
uluepsala si mi dan

Сагласан !
veselica veselica 17:51 08.02.2019

Re: jaoj kako sam razocaran

kazem ja, niko ne lupeta kao oni pobegli iz srbije koji misle da sve znaju.
plus jezivo nepismeni, al to im prastam na srednju skolu i urodjenu ogranicenost.
smisao za humor, to tek ne postoji.

nego sad naletala na super tvit -

Akiro Kurosava


@bata_velja
Follow Follow @bata_velja
More


Za nekog sa 50%+ podrške jako si nesiguran u sebe

Pričaj mi o detinjstvu...






veselica veselica 17:56 08.02.2019

Re: jaoj kako sam razocaran

Tvoje ne znanje (a i gde bi ga naucio) recimo iz ekonomije, suzava tvoju sliku o ekonomskoj katastrofi u kojoj nas SNS uvaljuje.


Moje ne znanje iz poljoprivrede meni suzava sliku o verovatno greskama u toj oblasti itd. itd.


softelectronics_e softelectronics_e 18:34 08.02.2019

Re: jaoj kako sam razocaran

veselica
Tvoje ne znanje (a i gde bi ga naucio) recimo iz ekonomije, suzava tvoju sliku o ekonomskoj katastrofi u kojoj nas SNS uvaljuje.


Moje ne znanje iz poljoprivrede meni suzava sliku o verovatno greskama u toj oblasti itd. itd.


bas htela iste citate ne bi li muceni R. shvatio svoju pismenost i obrazovanje,
hvala hvala...........

Ne bih ja (baš) ovo zamerao našima u dijaspori - kada pola naših u Zavičaju prave iste greške.
Bio bih oprezniji u kvalifikovanju stavova naših dijasporaca.
Malo bih pažljivije osluškivao šta oni (to) imaju da kažu - uz sve gramatičke greške.
Ribozom Ribozom 18:42 08.02.2019

Re: jaoj kako sam razocaran

@anonimus
E hvala ti sto si mi skrenuo paznju na greske.
A sta ti nama nudis: 'Na ulicama se ne menja vlast, nego se ruse institucije' (parafraziram te iz nekog ranijeg komentara). Koje, bre, institucije? Imamo samo jednu instituciju u zemlji, to je onaj mali covek sto je nekako usao u nase tv-e i ne moze da izadje.
Jer to taj rezervisan stav koji trebaju da imaju svi mediokriteti. Uzas.

@Charlie


@veselica
E hvala i tebi i evt. ostalim jezickim policajcima. Uostalom mogla si i ti da pripazis na svoje pisanje.
A sta imamo od tvojih komentara. S kim je Borko u vezi, i konstataciju da su ljudi u Srbiji nervozni. Sta s tim? Cemu to sluzi? Imas li misljenje o programu njegove stranke ili je nisi ni procitala? Sta mislis o progresivnom porezu? Ili cemo da pisemo cinicne, i isprazne komentare do besvesti...
veselica veselica 19:12 08.02.2019

Re: jaoj kako sam razocaran

do besvesti...


što ih čitaš?
ja niz blogera ne čitam, čarlija nikad.

ne bih ni tebe da nisam spazila tvoju himnu žutima.
e basta.


gedza.73 gedza.73 19:24 08.02.2019

Re: jaoj kako sam razocaran

tvoju himnu žutima.

ja nisam shvatio Ribozoma da peva himnu žutima. čovek je samo izneo svoje viđenje političkih odnosa u Srb.

potpuno legitiman stav da se glasa, u nedostatku bolje ponude, za ovakvukakvaje opoziciju a protiv vlasti.

bilo bi dobro da ovi protesti budu korektivni faktor i za opoziciju i za vlast.

da ni jedni ni drugi ne pokrivaju svoje budalaštine sa 'nas je narod glasao' nego da unapred razmišljaju o svojim postupcima pre nego što ih birači kazne na glasanju.

Ribozom Ribozom 19:24 08.02.2019

Re: jaoj kako sam razocaran

Pa bas si nasla sa mnom da se kacis, iz ljubavi prema gramatici ili sns-u.
Ubuduce zaobidji i mene.
veselica veselica 19:32 08.02.2019

Re: jaoj kako sam razocaran


ja nisam shvatio Ribozoma da peva himnu žutima.


Nisi?


Setih se vremena ZUTI-h, i kulturne politike. Onda sam se setio pobede M.Serifovic na Evrosongu i drugog mesta Z.Joksimovica, i naravno dovodjenje evrovizije u Srbiji. Verovao ili ne, od obicnih ljudi gde zivim, samo su za njih culi od svih nasih vajnih muzicara. Kad smo kod muzikke, pokusali su da pomire razjedinjene narodnjake i zabavnjake.
Da navedem i filmove 'Srpski film' i 'Klip' koji su iako kontraverzni, najgledaniji srpski filmovi u svetu. Setih se i filma jet set i filma sedam. Hocu reci da je kultura cvetala u tom periodu.

Kad smo kod obrazovanja, u to vreme je pocela da se formira IT zajednica u Srbiji, ova komercijalna koja je uspela da se probije u svet. Pametno ulaganje, jer fizicke granice ne mogu da zaustave taj biznis. A tu je i malina i ulaganje u poljoprivredu.
Sada nema ulaganja nego pokusaja ekipe da uzme svoj deo. O fijatu, nisu, usstilu da ne pricam. Kod mene u oficijalnoj prodaji od svih balkanskih drzava ima samo proizvoda iz Srbije i Grcke. A samo da znas kako je tesko prodati stranu robu ovde.


Bulšit u slavu žutih, čovek ostao u onom vremenu. Pun blog takvih.
veselica veselica 19:33 08.02.2019

Re: jaoj kako sam razocaran

Ribozom
Pa bas si nasla sa mnom da se kacis, iz ljubavi prema gramatici ili sns-u.
Ubuduce zaobidji i mene.





beži zeko beži.

edit:

kontrOvezno se piše ali što bi ti to znao.

Ribozom Ribozom 19:51 08.02.2019

Re: jaoj kako sam razocaran

U redu je.
Kontroverzni.
Stvarno me zaobidji...*ebe mi se za tvoju losu godinu.
tasadebeli tasadebeli 19:53 08.02.2019

Re: jaoj kako sam razocaran

Ribozom

jaoj kako sam razocaran
Ne tobom, stavovima tvojim.



Жао ми је што то чујем, али и сам знаш како се каже...

Свету се не може угодити.

Нити си ти једини разочаран мојим ставовима, али исто тако нисам ни ја једини који овако мисли.

Па тако када све сабереш и одузмеш, дођемо до те народне приче.

И тако је то са много чиме у животу, а камоли са једном таквом облашћу као што је политика.





Не бих улазио детаљно у све ово што си ти писао, има ту подоста тачних ствари, има и оних које нису нетачне, али су апсолутно небитне за ово о чему причамо.

Одговорио бих ти на само неке које си поменуо:

1)
Molm te, nemoj da shvatis ovo licno.



Ето, и ти као Мариопан! Малтене ми се извињаваш што имаш своје мишљење о нечему...

Не знам шта је са вама, људи.

Уопште читаву ову причу не схватам лично. То је само моје мишљење о политици.

Лично је нешто друго. Нпр. то што волим и поштујем своју жену, што бринем за мени најближе, што уживам у три теткина и течина и чекам септембар кад ће најстарије од њих да крене у школу и слично.

То је лично. Када ми неко то дирне... Па еуфемистички речено, не гарантујем за своје понашање.

Али за мишљење о политици?

Не пада ми на памет да се са људима сукобљавам око тога другачије осим речима и аргументима. И уживо и на друштвеним мрежама.

То ће ми бити, ако бог да, и тема једног од следећих блогова (намерно хоћу да га качим усред изборне кампање ):


How Do I Discuss Political Disagreements With My Family and Friends? (ЛИНК)

Political discussions with family and friends: exploring the impact of political distance (ЛИНК)


(Знаш, ја много волим своју фамилију и не бих никако волео да ме са њима посвађају некакви Вучићи, "ђикији" и слични. А приметио сам, као што се пожалих, да се по том питању опет враћамо на почетак деведесетих када су ми острашћени и запењени гости одлазили са славе демонстративно зато што су се посвађали око политике са другим славским гостима. У мојој кући! На мојој слави! И после тога више нису хтели ни да ми се јаве јер се ја дружим са тим њиховим политичким противницима. Додуше, при томе заборављају да се и са њима исто тако дружим, али јебига! Ко би се свега сетио од толике острашћености... 'Ебала их све њихова политика, стар сам ја за њихових зајебанција, што рече бабо Музафер.)

Па онда има ту још материјала за тај мој блог...

Social Affect and Political Disagreement on Social Media (ЛИНК)

Managing political differences in social media (ЛИНК)


итд, итд, итд.







2)
Ja mislim da si ti odlican profesor, ali da to danas nije dovoljno za razumevanje politickog i ekonomskog momenta u kome zivimo.



Да, слажем се. У праву си. Поготово што ја мислим да то и нема никакве везе једно са другим (ја сам ипак само наставник српског у основној школи).

А хвала ти много на комплименту!

То ми је много важније него да се разумем у те политичке и економске моменте.


3)
Da navedem i filmove 'Srpski film' i 'Klip' koji su iako kontraverzni, najgledaniji srpski filmovi u svetu. Setih se i filma jet set i filma sedam. Hocu reci da je kultura cvetala u tom periodu.


Потпуно сам свестан да се о укусима не расправља. И није ми ни жеља да се надгорњавамо који је филм од кога бољи, него само да ти саопштим свој утисак.

Можда ће ти нешто и вредети пошто ниси на изворишту, а слика преко медија коју добијате ви што живите ван Србије није баш реална слика те Србије и уопште ових простора са којих сте отишли.

Елем, верујем да су ова два филма која си поменуо најгледанија у иностранству. Добри су то филмови. Претпостављам да и привлаче толико пажње најпре због огољене бруталности и гнусобе које приказују.

(Не знам да ли си приметио, није то случај само са нама Србима, него је то глобална појава... Људима се просто намеће став да треба да обожавају да гледају како се ваљају у сопственим говнима и да то при томе још и вичу како је то врхунско задовољство. То је некако много више ин од уметничких дела у којима се величају оне старе добре врлине на које се напредак човека ослања откако је света и века.

Па се онда сви ти силни продуценти силно изненаде зашто један "Гладијатор" или "Апокалипто" или "Храбро срце" који говоре о врлини, а не о људској гнусоби, привуку толико публике. Људи су изгледа жељни тога, али им се упорно намеће она бруталност и гнусоба као да неко жели да их преваспита у некаквог Новог Човека за Ново Доба.

Баш је чудан овај свет у овом времену у којем живимо.)

Ипак, најбољи српски (заправо копродукција) филм у последњих 20 година (то је овај период о којем ти причаш) који сам ја гледао и који ме је оставио да седим испред празног екрана још дуго дуго замишљен над оним што сам видео (као што је то у мојој младости успевало филмовима попут "Апокалипса сад" или од домаћих "Смрт господина Голуже" нпр.) јесте филм који се зове "Непријатељ".


Причам ти ово због тога што ако којим случајем и ниси гледао тај филм, препоручујем ти га. (ЛИНК)






4)
Zato, molim te izbori se sa svojim egom i priznaj sebi da si prosecan.



Јесам, ко каже да нисам.

Само, то нити може нити треба да ме спречава да кажем шта мислим о нечему.

Зар живимо у демократији само због тога да би елита имала ексклузивно право да мисли и да говори?

Онда се нисмо ни за мрвицу померили из једноумља.

И кад би то био случај, онда би ово било отворено робовласничко друштво. За сада је само прикривено, латентно, робовласничо друштво.

Али захваљујући својим механизмима јесте робовласничко друштво. Ако човек хоће да живи у заједници. А човек јесте друштвено биће. И тако у круг...

И још нешто!

Мислио сам да овде причамо о Споразуму са народом, опозицији, власти, а не о мени?

Грешим ли ја то?


5)
E sad malo o tvojim stavovima. Mislis da je drzava neozbiljna stvar i da se ministarstva u sali mogu deliti diletantima na blogu.



Шала, комика, друже...

Забрањено је шалити се?

Опусти се и ти мало...

А што сте сви ви који сте на нечијој страни у мученој опет по ко зна који пут политички и политикантско/кафански подељеној Србији, увек тако стегнути и крути као да од вас зависи судбина света?

Пази, небитно је да ли је неко за Вучића или за опозицију, да ли иде на протесте или је отворено против протеста...

Сви они, бре, нешто стегнути, не умеју више ни да се шале ни да примају шалу на свој рачун.

Је л' то тај бездан нашег духовног пада о којем смо причали да ће до њега кад-тад доћи захваљујући томе како се живи у овој земљи Србији већ дуги низ година - у се, на се и пода се и кроз живот као пас кроз росу?

Мислиш да је Душку Радовићу било лако у његовом животу и у времену у којем је живео?

А погледај како се он против тих тешкоћа борио... Шалом и на сопствени и на туђи рачун.

Смех је као бронхи, Рибозоме. Он неће решити ствар и ослободити нас кашљања али уз њега се лакше дише.
gedza.73 gedza.73 20:00 08.02.2019

Re: jaoj kako sam razocaran

Nisi?

verovatno sam čitao ukoso. Vlast koja ima veliku većinu (posebno u Srbiji gde se ide na krv i na nož) počinje da gubi vezu sa realnošću. postaju bogovi (to smo već imali a ja bi vol'o da se iz toga mentaliteta nekako iskoprcamo ako je moguće) kojima je sve dozvoljeno.

zato je dobro da postoji opozicija. Doduše ova je tako jadna, mučna, pogubljena i grogi da će najverovatnije sama da se rasturi i pre izbora.

A iz citiranog pasusa se sećam da je ugovor sa Fijatom imao crnih, neprozirnih delova, da su poljoprivredne subvencije finansirane iz kredita pa su više bile socijalna kategorija i šibicarsko odvlačenje pažnje kako bi 'drugovi' mogli da drpaju ogromne novce (konkurs za povraćaj para za hektar zemlje na tri kupljena koji je trajao vrlo kratak period u kome su potrebnu dokumentaciju mogli da pripreme samo podobni i na vreme obavešteni), da su partijski članovi zapošljavani kao agronomi pred izbore (od kojih neki nisu znali da razlikuju strna žita od kukuruza), da se Marija šerifović žalila na tretman kao pobednica (a i pre puta na Evroviziju), da Kičić samo što nije izletao iz reklama za žvake, da IT prolazio bez obzira na sitna saplitanja birokratije (ako se dobreo sećam bilo je neke gužve oko elektronskog plaćanja ka i od inostranstva... ali može biti da grešim).

elem. jednu partiju, jednog vođu i jednu vlast smo živeli. nije to dobro za našu decu. mi ćemo ionako sutra da tvrdimo kako danas i nije bilo toliko loše al' će oni da najebavaju sudeći po našoj novijoj istoriji.

Mene plaši što mi deluje da opozicija ne shvata svoje greške već da im je jedini adut 'Vučić ne valja'. ako izađu sa tim na izbore ima da popiju takav cenzus patos pa ćemo najverovatnije bar polovinu njih da vidimo u SNS-u za godinu, dve nakon izbora poput Maje Gojković, Vesića, Martinovića, Trivan-janisamusnsn-jasamstručnjak...
tasadebeli tasadebeli 20:44 08.02.2019

Re: jaoj kako sam razocaran

gedza.73

ja nisam shvatio Ribozoma da peva himnu žutima. čovek je samo izneo svoje viđenje političkih odnosa u Srb.

potpuno legitiman stav da se glasa, u nedostatku bolje ponude, za ovakvukakvaje opoziciju a protiv vlasti.





bilo bi dobro da ovi protesti budu korektivni faktor i za opoziciju i za vlast.

da ni jedni ni drugi ne pokrivaju svoje budalaštine sa 'nas je narod glasao' nego da unapred razmišljaju o svojim postupcima pre nego što ih birači kazne na glasanju.






Зато су ови и потрчали са тим Споразумом да би то предупредили.
mariopan mariopan 21:02 08.02.2019

Re: jaoj kako sam razocaran

Ribozom

veselica veselica 21:34 08.02.2019

Re: jaoj kako sam razocaran

..*ebe mi se za tvoju losu godinu.


Jel ti lakše?



softelectronics_e softelectronics_e 21:36 08.02.2019

Re: jaoj kako sam razocaran

veselica
do besvesti...


što ih čitaš?
ja niz blogera ne čitam, čarlija nikad.

...



Ne verujem ti - nema tog (blogera) koji ne čita Čarlija.
veselica veselica 21:37 08.02.2019

Re: jaoj kako sam razocaran

Претпостављам да и привлаче толико пажње најпре због огољене бруталности и гнусобе које приказују.


Katastrofa ali šta on zna.
veselica veselica 21:39 08.02.2019

Re: jaoj kako sam razocaran

mariopan


zavodnice jedna :)))




veselica veselica 21:48 08.02.2019

Re: jaoj kako sam razocaran

zato je dobro da postoji opozicija. Doduše ova je tako jadna, mučna, pogubljena i grogi da će najverovatnije sama da se rasturi i pre izbora.


vidi se iz kosmosa.

Mene plaši što mi deluje da opozicija ne shvata svoje greške već da im je jedini adut 'Vučić ne valja'. ako izađu sa tim na izbore ima da popiju takav cenzus patos pa ćemo najverovatnije bar polovinu njih da vidimo u SNS-u za godinu, dve nakon izbora poput Maje Gojković, Vesića, Martinovića, Trivan-janisamusnsn-jasamstručnjak...


tuga i opomena, ili kako već beše.
mariopan mariopan 01:02 09.02.2019

Re: jaoj kako sam razocaran

veselica
mariopan


zavodnice jedna :)))









Ko ume ume.
veselica veselica 08:20 09.02.2019

Re: jaoj kako sam razocaran

Ko ume ume





jbg, meni psovanje uvek bolje islo od namigivanja.

milisav68 milisav68 12:45 09.02.2019

Re: jaoj kako sam razocaran

Ribozom
a izgradili su je i pride,

Puteve je asfaltirao Čume - to je put trasiran za Vučića.

Željko Mitrović ostavljen i unapređen u medijskom životu.

Divlja privatizacija.

I da ne nabrajam dalje, ko ne vidi razmere štete koje je napravilo to manje zlo, taj ne shvata zašto je Vučić na vlasti.
tasadebeli tasadebeli 13:36 09.02.2019

Re: jaoj kako sam razocaran

milisav68
Ribozom
a izgradili su je i pride,

Puteve je asfaltirao Čume - to je put trasiran za Vučića.

Željko Mitrović ostavljen i unapređen u medijskom životu.

Divlja privatizacija.

I da ne nabrajam dalje, ko ne vidi razmere štete koje je napravilo to manje zlo, taj ne shvata zašto je Vučić na vlasti.






Брате рођени, моју уличицу на Бановом брду одмах испод Цркве Светог Ђорђа асфалтирали 1972. када су постављали канализацију. И од тада се нико није сетио те моје уличице, односно асфалтна чума није била зашла међу нас Србе.

А онда је моја уличица у периоду од 2008. до 2012. асфалтирана једно пет пута. Чешће смо ми у улици мењали асфалт него гаће и чарапе.
bene_geserit bene_geserit 20:33 09.02.2019

Re: jaoj kako sam razocaran

tasadebeli
А онда је моја уличица у периоду од 2008. до 2012. асфалтирана једно пет пута. Чешће смо ми у улици мењали асфалт него гаће и чарапе.

Crni Taso, menjaš gaće i čarape jednom godišnje!
Ajde gaće, njih možeš 4 puta da okreneš.
tasadebeli tasadebeli 21:26 09.02.2019

Re: jaoj kako sam razocaran

bene_geserit
tasadebeli
А онда је моја уличица у периоду од 2008. до 2012. асфалтирана једно пет пута. Чешће смо ми у улици мењали асфалт него гаће и чарапе.

Crni Taso, menjaš gaće i čarape jednom godišnje!
Ajde gaće, njih možeš 4 puta da okreneš.




Мислиш оно, жуто напред, браон позади? Па онда туриш браон напред, а жуто позади? Па онда све то још два пута на споља?

Ма иди бегај, извештио сам се у томе.

И то никада не дозволим да буде много жуто и много браон, него их редовно обрћем чиме се та могућа цифра окретања гаћа увећава геометријском прогресијом.


Па морали смо да се навикнемо на такве хигијенске услове када су нам канализацију протурили кроз улицу тек 1970.

Пази, оно јес периферија Београда, али је Београд ипак био престоница те државе.

А ми у тој престоници, у радничком и револуционарном социјалистичком крају око фабрике шећера, хиподрома, бродоградилишта и ковнице новца добили канализацију тек 25 година, четврт века, после ослобођења од Немаца, револуције и свргавања мрске монархије.

Иако је из скоро сваке друге куће у мојој улици макар по један осамнаестогодишњак погинуо или био тешко рањен јурећи Немце све до граничног прелаза Сежана иако нису сви од тих пострадалих а тек пунолетних имали партијску књижицу нових револуционарних власти.

Можда је то зато што је то био социјалистички крај, а не комунистички?

Бука је одједном заглушила Лапчевићеве речи.

— Ти си највећи противник револуције! — пробио се Жарков глас. — А то значи да си највећи противник пролетаријата и совјетске Русије!
— Зар у сељачкој земљи пролетерска револуција! Сиромашне и неуке земље нису зреле за социјализам. Зато покушавају да га силом уведу — рекао је Лапчевић. — А ја сам против прескакања природног развоја. Против проливања крви и сваког другог насилништва. Прави метод класне борбе сада су масовни штрајкови.
Скочили су и заглушујуће викали, изобличених лица.
— Ви сте издајници! Радници ће без вас и против вас! — све је надјачао Жарков глас.
— А ви сте дервиши револуције! — одговорио му је други глас.
— Треба вас све побити! — најзад је неко узвикнуо.








Или можда зато што се Нови Београд градио за војна лица, дипломате и савезне фунционере те нове државе рођене у крви револуције?







Шта га знам... Свашта је ту могуће.

И онда, брате рођени, морао сам да се привикнем на такве услове из којих су се родиле и такве хигијенске навике.

(Знаш ли ти колико је компликована процедура купати се у лавору до пола и од пола све до своје 16. године живота. За свако купање оде ти цео дан на припрему топле воде, мушеме на патосу испод столице, па чишћења после, па пре тога ложења Крека Весо пећи до усијања јербо је напољу зима и -15... О дувању кошаве кроз проређене даске на пољском клозету, кошаве која ти онда благо милује гузу док седиш изнад смрдљиве рупе напињући се да посао обавиш што брже, и да ти не причам...)

Зато ме моји укућани и дан-данас зајебавају када најавим да ћу се купати неког одређеног дана:"Ооооо, ооооо! Откуд то? Па је л'то неко црвено слово у црквеном календару?"

И те муње...







Али ето, фала богу, одржасмо се све до овијех дана када нас је асфалтна чума почастила својим честим посетама нашој малој улици, не само асфалтирајући је три пута годишње за време бивше валсти, него и зидајући нам зграде од седам спратова по пројектима за зграде од пет спратова и зидајући нам велики Ада Мол у коме ћемо моћи да паримо очи и да сањаримо док се враћамо из синеплекса Ада Мола својим кућама, по свеже асфалтираним мокрим улицама.





Иначе, овај лик на клипу, "господин Мирослав" (у мом крају знани као Војвода; по презимену, не по четничкој титули), који се жали на пуцање зидова у своме пентхаусу (јбт!) из мог је краја, суседна улица, знам га од детињства, живео је у једном исто тако сиротињском кућерку са пољским клозетом.

(Одају га тегле са зимницом на прозору његовог пентхауса (јбт!). Старији је од мене и један је из те ондашње екипе оних на које сам мислио помињући онај мој црвени СФРЈ пасош који је на црном тржишту вредео 5000 дојче марака крајем седамдесетих и почетком осамдесетих.)

Данас је "господин Мирослав" власник грађевинске фирме која је срушила стари хотел "Михајловац" и на том месту зида зграду од 7 спратова велику као Титаник. Зграда пре подсећа на неки студентски дом, па закључујем да ће се у тој згради вероватно издавати станови студентима Шумарског факултета. Згодно им је, факултет одмах преко пута.

Нису морали уопште да се изненађују копајући темеље за Ада Мол зато што су наишли на стену, па су морали да је минирају. То сам могао и ја пре почетка радова да им кажем да читав тај крај лежи на огромној стени (зато смо ретко када и врло слабо осећали земљотресе; оне чувене у Румунији и Црној Гори седамдесетих нисмо ни приметили). И зато се моја улица и зове Мајданска јербо је ту пре продаје плацева и зидања радичких кућерака (пред Први светкси рат и непосредо после њега) био велики мајдан камена.

А Ада Мол је, беше, "ђикијев", је л' да?






П.С. - А ослушни тек ову "новинарку"!

(Глупачко? Ена, Ема,... ? Ма елиминиши малу!)


Каже, "наишли су на масОвну стену".

Ваљда на масИвну стену!

О, благи боже, какав је ово циркус! Ова Србија на почетку 21. века...
softelectronics_e softelectronics_e 09:19 10.02.2019

Re: jaoj kako sam razocaran

veselica
Ko ume ume





jbg, meni psovanje uvek bolje islo od namigivanja.


Ja se time ne bih ponosio.
veselica veselica 09:47 10.02.2019

Re: jaoj kako sam razocaran

(Одају га тегле са зимницом на прозору његовог пентхауса (јбт!).




plačem..........
veselica veselica 21:43 08.02.2019

Taso

Filip okačio kontrablog, zatvaraj radnju.........


tasadebeli tasadebeli 23:45 08.02.2019

Re: Taso

veselica
Filip okačio kontrablog, zatvaraj radnju.........





У капитализму са људским ликом, ми мали предузетници кажемо бутигу.

Не радњу, бутигу.


veselica veselica 08:28 09.02.2019

Re: Taso

tasadebeli
veselica
Filip okačio kontrablog, zatvaraj radnju.........





У капитализму са људским ликом, ми мали предузетници кажемо бутигу.

Не радњу, бутигу.






'tela da napišem dućan al be mi zviznuli južnu prugu ili već neku sličnu budalaštinu.
što ignoranti vole da kače etikete, niko kao oni.
dobro, i da daju preporuke, botovi bloga ih vikam.



tasadebeli tasadebeli 08:32 09.02.2019

Re: Taso

veselica
tasadebeli
veselica
Filip okačio kontrablog, zatvaraj radnju.........





У капитализму са људским ликом, ми мали предузетници кажемо бутигу.

Не радњу, бутигу.






'tela da napišem dućan al be mi zviznuli južnu prugu ili već neku sličnu budalaštinu.
što ignoranti vole da kače etikete, niko kao oni.
dobro, i da daju preporuke, botovi bloga ih vikam.






Јес, још нам само фали да кажемо дућан... Па после нигде краја вађењу душе на памук... К'о што и бива са сваким блузом...




mariopan mariopan 08:39 09.02.2019

Re: Taso

veselica
tasadebeli
veselica
Filip okačio kontrablog, zatvaraj radnju.........





У капитализму са људским ликом, ми мали предузетници кажемо бутигу.

Не радњу, бутигу.








'tela da napišem dućan al be mi zviznuli južnu prugu ili već neku sličnu budalaštinu.
što ignoranti vole da kače etikete, niko kao oni.
dobro, i da daju preporuke, botovi bloga ih vikam.





Ja volim da dam preporuku komentaru koji mi se svidi ako je duhovit ili ako se slažem bar sa delom napisanog.
I volim da uzvratim pozdrave javno, cvetićem ili nekim drugim emotikonom, mislim da je to pristojno, a i dete u meni još voli da se igra sličicama.
I tebi često lupim preporuku jer si lajava i drčna a to mi se sviđa.
Znači nisam bot ali udaram preporuke meni dragim blogerima.
veselica veselica 09:11 09.02.2019

Re: Taso

Ja volim da dam preporuku komentaru koji mi se svidi ako je duhovit ili ako se slažem bar sa delom napisanog.


Takodje, široka duša sam ti i ja.



I volim da uzvratim pozdrave javno, cvetićem ili nekim drugim emotikonom, mislim da je to pristojno


Takodje, i dete u meni isto; život dajem/emitikone nikad.


I tebi često lupim preporuku jer si lajava i drčna a to mi se sviđa.




Da, ne volim celofan, vidiš koja se ljuta borba vodi protiv plastike.

Znači nisam bot ali udaram preporuke meni dragim blogerima.


Vidi, ja mislim da sam samo tebi i Tasi dala preporuku na svaki komentar. Tasa mi nije uzvratio, al ne držim do popularnosti.
Low profile je iz raja izašao.
veselica veselica 09:13 09.02.2019

Re: Taso

Па после нигде краја


veselica veselica 09:51 10.02.2019

Re: Taso

Znači nisam bot ali udaram preporuke meni dragim blogerima.


pa ne, čarli je medju najpopularnijim blogerima, ono mudrac bloga! za njim kaskaju fri, pa opet fri, onda fri, zatim fri..........

softelectronics_e softelectronics_e 12:27 10.02.2019

Re: Taso

veselica
Znači nisam bot ali udaram preporuke meni dragim blogerima.


pa ne, čarli je medju najpopularnijim blogerima, ono mudrac bloga! za njim kaskaju fri, pa opet fri, onda fri, zatim fri..........


A još ima onih koji ne dele ovo mišljenje!
Jebote!
veselica veselica 19:23 09.02.2019

macron, cc ili ono što mi greje srce

veselica veselica 21:41 09.02.2019

Re: macron, cc ili ono što mi greje srce

Pariz gori!
milisav68 milisav68 22:59 10.02.2019

...

Ljubiša Preletačević Beli
12 hrs ·

Да се изјасним и ја поводом протеста.

Да се разумемо, подржавам сваки вид протеста против ове ужегле, полуписмене, епске и крајње срамотне владавине над мојим људима, подржавам свако окупљање, сваку шетњу, сваки узвик ”Вучићу лопове!”, сваки звук пиштаљке али не подржавам наметнуту оранизацију 1од5 милиона ! Зашто ? Ево моменат…
Опозицију видим као групу рањених шакала скупљених из различитих чопора, који круже око полуживог јелена док га једе вук са својим братом. Те шакале народ не воли јер су им прокоцкали судбину након петог октобра, народ их не жели на протестима, не поготово на челу колоне. Шакали свесни тога шаљу своје школоване амбициозне шакалчиће да се утопе у масу, да направе организацију 1од5 милиона и да се нацртају на челу колоне. Тиме, опозиција има продужену руку која координира протестима. Не можете ни у једном граду да организујете протест, а да не ступите у контакт са неким из Савеза за Србију притом тај протест мора да буде назван 1од5 милиона. Верујем да поједини људи који су гласноговорници за 1од5 мил нису свесни тога, ал тако верујем да су поједини и те како свесни и да терају воденицу на опозицију. „Даћемо опозицији шансу, ако се не покажу како треба ми ћемо опет на улице”, маа дувај ресу бре. Интересне групе које су препознале тренутак могућег смештања у фотељу. Многи људи нису свесни тога, а понавља им се Отпор, понавља им се 5. октобар. Опет су вас натерали да кажете „ма боље и они што су били, него ови сад” и шта тиме добијамо ? Вртимо се у круг тридесету годину већ. Опет ће доћи демократе да демократишу 10 година, па ће се појавити нека Србенда ко Вучић па ћете из ината њега гласати, па ће вас он јебати 10 година и тако ћеш Србијо моја патити док год постојиш. Питају, а што ја нешто не урадим него само причам. Ја сам макар покушао. Имао сам и добре и лоше моменте, грешио сам, признајем. Али знам да сам увек имао најбољу намеру. Зашто нисам успео ? Зато што се никоме нисам приклонио ! Ако желиш да урадиш нешто мораш се приклонити или шакалима или вуку ! Вук држи све медије осим Н1, шакали држе Н1. У кампањи за београдске изборе нисам имао 0.1 % медија, јер нисам одговарао никоме ! Људи, немојте ме погрешно схватити али мислим да поново пуцате себи у ногу, знам да вам је догорело да бисте било шта само да овог скинемо али мислим да вас намештају да нисте ни свесни. Јебига, не могу ја да гледам са стране, придружићу се протестима, шетаћу, да не буде да сам пичка али желим свима сву срећу, видећемо се за коју годину кад скинемо вука па ћемо причати. Сетите се мојих речи, ал вероватно ће вас и тад болети к***ц јер ћемо шетати против неког новог. Љуби чика
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:27 11.02.2019

Re: ...

Ау, сере ко фока, фраза до фразе, промути-проспи, вук, шакали, овца, брабоњци, мене-су-скинули-јер-сам-тако-леп-и-независан, најбоље-не-дирај-ништа, намештају вас, пуцањ у ногу, до ноката, мало курац-јебига-пичка, да се види да сам ја само једноставан човек што само каже шта му је на срцу, а као шлаг упозорење "сетите се мојих речи".
Bili Piton Bili Piton 19:53 11.02.2019

Re: ...

marco_de.manccini
Ау, сере ко фока, фраза до фразе, промути-проспи, вук, шакали, овца, брабоњци, мене-су-скинули-јер-сам-тако-леп-и-независан, најбоље-не-дирај-ништа, намештају вас, пуцањ у ногу, до ноката, мало курац-јебига-пичка, да се види да сам ја само једноставан човек што само каже шта му је на срцу, а као шлаг упозорење "сетите се мојих речи".



Vala baš. Pročitah jutros uz kafu i pomislih "kakvo slovo jbt".
mariopan mariopan 23:09 11.02.2019

Re: ...

Milisav

Evo i ja pročitala.

Ovo je mlad čovek na čijem primeru možemo da vidimo kako amateri zamišljaju bavljenje politikom. I zašto to ne može da radi bilo ko, makar imao najbolje namere.

On je, iako stvarno nije imao podršku medija, skupio impozantan broj glasova i izazvao pometnju među političarima. Meni lično bio jako simpatičan jer je sve bila sprdnja sa vlastima i političarima.

Onda se ritnuo i prosuo svo mleko jer nije znao šta sa njim da radi. Vešt političar bi tu popularnost materijalizovao i udvostručio broj glasača do sada.
A on se "ugasio".

I sad nam daje savet "ništa ja tu ne bi' dir'o"?

Ko uzme kajaće se, ko ne uzme kajaće se, ali eto on nam je rekao.

Baš mu hvala, sve to znamo i sami.

I tebi hvala što si to preneo ovde.
maksa83 maksa83 19:11 12.02.2019

Re: ...

Ovo je mlad čovek na čijem primeru možemo da vidimo kako amateri zamišljaju bavljenje politikom. I zašto to ne može da radi bilo ko, makar imao najbolje namere.

Taj mlad čovek je bavljenje polittikom shvatio vrlo ozbiljno i profesionalno, što se vidi po tome da je posle svog angažmana otvorio kafić u Beogradu i uzeo češki pasoš.

Aplauz.
mariopan mariopan 23:58 12.02.2019

Re: ...

maksa83
Ovo je mlad čovek na čijem primeru možemo da vidimo kako amateri zamišljaju bavljenje politikom. I zašto to ne može da radi bilo ko, makar imao najbolje namere.

Taj mlad čovek je bavljenje polittikom shvatio vrlo ozbiljno i profesionalno, što se vidi po tome da je posle svog angažmana otvorio kafić u Beogradu i uzeo češki pasoš.

Aplauz.


Eto, izgleda da nije baš toliki amater?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana