Politika

Platforma vs unutrašnji monolog

niccolo RSS / 14.02.2019. u 21:43

Ima ona epizoda Simpsonovih kada Liza oslobodi jednog delfina i on onda predvodi napad delfina protiv ljudi. Na kraju delfini oteraju ljude u vodu, a Homer kaže - mora se priznati da su više želeli pobedu.

 

Izgleda da su predstavnici nelegalne države Kosovo (i Metohija, prim. prev.) na pragu usvajanja plaftorme za dijalog sa Srbijom, kao zvaničnog, formalnog dokumenta o okvirima unutar kojih će se njihovi predstavnici kretati u tom dijalogu.
 
Zanimljivo je da i predstavnici Srbije već duže vremena govore da se sa Kosovom mora razgovarati, zbog budućnosti. Zbog toga su u jednom momentu nameravali da pokrenu nešto što su nazvali unutrašnji dijalog, ali ni do kakvog dijaloga nije došlo (osim u slučaju da uzmemo da je neki predstavnik Srbije podvojena ličnost, tada je možda i bilo unutrašnjeg dijaloga raznih njegovih ličnosti između sebe). A pogotovo se ne planira donošenje bilo kakvog formalnog dokumenta.
 
Pa ništa, samo sam hteo da podsetim na tu epizodu Simpsonovih...
 
 

 



Komentari (366)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 17:27 16.02.2019

Re: Eee, da.

vrabac_onaj
hoochie coochie man
Da, tu su većina takođe Albanci,


Dakle dve sa većinskim albanskim stanovništvom.
Na to i činjenica da to nisu izolovane enklave već se takav nacionalni sastav naslanja na Albaniju, što će reči kotinuelna teritorija sa većinskim albanskim stanovništvom, nešto poput situacije da Kosovom.
Opasna kombinacija.



Tu još slobodno računaj Plav i Gusinje tj. opštinu Plav.

Naime tamošnje stanovništvo više naginje Albaniji i Kosovu nego Crnoj Gori i Srbiji.


Plav i Rožaje, Crnogoraca tek po par procenata, pa u Bijelom Polju, ogromnoj opštini za crnogorske prilike, Crnogoraca možda tek četvrtina.

I sve to na Balkanu, gde su nacionalne države prioritet prioriteta, neke čak i skoro etnički čiste.
U tom ambijentu minijaturna državica se postavlja kao da je sve nacionalne probleme rešila jer se učlanila u NATO, i to navratnanos, i bez hraborsti da o tome sprovede referendum.

Ali zaista, najiskrenije, ja im želim stvarno sve najbolje, uvek sam bio na strani onih koji su Crnoj Gori priznavali pravo na nezavisnost pre svih, pre Hrvatske, Slvenije, Bosne, o Kosovu i da ne govorimo, jer ima svoju državnu istoriju i tradiciju, ali mi zasita smeta ovo odbijanje da se vidi balvan u svom oku.

Kaže se "Srbija se može čerupati, ostali su nedodorljivi"
Pa čoveče okreni se oko sebe, vidi gde živiš, na tempiranoj bombi jbt.
aureus aureus 17:35 16.02.2019

Re: Eee, da.

hoochie coochie man

Isticanje stranih (čitaj albanskih) zastava je već moralo da bude dozvoljeno, u Makedoniji je i jesik postao zvanični, da li je tu kraj?
Što bi bio?

Vidjećemo. To u dobroj mjeri zavisi od političke zrelosti albanskog naroda u Makedoniji i njihovih vođa. Bitno je da su Makedonci prestali sa blesavljenjem i dali šta se ima dati.

Nedavno je novinar televizije N1 pitao Zaeva: "I kako ćete vi to sad, kad se i albanski može koristiti u skupštini i na sjednicama vlade, kako će to funkcionisati?"
Kaže Zaev: "Mi smo već imali sednicu vlade, upravo danas. Lepo, stavite slušalice na uši i dobijete prevod. Inače, ljudi su praktični - pričaju makedonski, a kad žele da se precizno o nečemu izjasne (najbolje se izražavamo na maternjem jeziku) onda pređu na svoj jezik. Takođe, ljudi su spremni da traže neka prava dok ih ne dobiju; kad ih dobiju - who cares, nema više trzanja."


I to je tako, nekoj nani koja živi u opštini sa 60 posto albanskog stanovništva, sigurno je lakše ako može u bilo kojoj opštinskoj instituciji da govori svoj maternji jezik, koji ionako neprestano priča kod kuće i u komšiluku.

To su normalne stvari i - pomažu opstanku jedne složene zemlje i relaksaciji odnosa.

Nisam prorok, i ne znam hoće li to sačuvati Makedoniju, ali Zaev upravo radi ono što pomaže njenom očuvanju.
To je bitno.
Ne vodi buzdovan politiku k'o Milošević.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:00 16.02.2019

Re: Eee, da.

Kaže Zaev: "Mi smo već imali sednicu vlade, upravo danas. Lepo, stavite slušalice na uši i dobijete prevod.


I to je tako, nekoj nani koja živi u opštini sa 60 posto albanskog stanovništva, sigurno je lakše ako može u bilo kojoj opštinskoj instituciji da govori svoj maternji jezik, koji ionako neprestano priča kod kuće i u komšiluku.


A zbog toga mora jezik da bude proglašen slušbenim?
Ne može to da se reguliše pravom na upotrebu jezika?

Može, naravno da može.
Može jer i u Srbiji, u skupštini, Mađar ima pravo da priča na mađarskom, mađarska baba ima pravo da se državi obraća na mađarskom, i država je dužna da joj na tom jeziku odgovori.

Tako da, biće da je nešto drugo po sredi kad se traži da se jezik proglasi službenim.
Šta li to može da bude, majku mu?:)
aureus aureus 18:47 16.02.2019

Re: Eee, da.

hoochie coochie man

A zbog toga mora jezik da bude proglašen slušbenim?
Ne može to da se reguliše pravom na upotrebu jezika?

Može, naravno da može.
Može jer i u Srbiji, u skupštini, Mađar ima pravo da priča na mađarskom, mađarska baba ima pravo da se državi obraća na mađarskom, i država je dužna da joj na tom jeziku odgovori.

Tako da, biće da je nešto drugo po sredi kad se traži da se jezik proglasi službenim.
Šta li to može da bude, majku mu?:)

Ne cjepidlačimo sa tim finesama tamo gdje im nije mjesto sad: službeni jezik, jezik u javnoj upotrebi, zvanični jezik...bitniji je stvarni sadržaj tih sintagmi. A ako je sadržaj takav da se Mađar u Subotici i tridedetak drugih opština može obratiti opštinskim službama na mađarskom (i dobiti odgovor takođe na mađarskom) kao i organima Republike Srbije (jer je Mađara više od dva posto), onda super. Naročito, ako i praksa slijedi ono što stoji na papiru.

Samo znaš šta?
Nisam siguran da se takva rješenja baš mnogo dopadaju šovinistima iz reda većinskog naroda, ne samo u Srbiji; mada takva rješenja idu u korist očuvanja države i stvaranju osjećaja da si poštovan i uvažen iako u nekoj zajednici nisi većina. Na kraju krajeva, i od tvog novca se pune ti budžeti.

Čini se da su Makedonci (ne svi, naravno) shvatili da možda jesu većina u svojoj zemlji (60 i kusur procenata) ali i da ostalih ima dosta, i da se s tim mora i treba živjeti.
Zaev kaže "stvaramo JEDNO DRUŠTVO ZA SVE", ako je neko dobar, daj nek bude ministar, svi smo za njega, iako je Albanac, Turčin, Srbin...

Ali džaba, stalno moramo slušati neke dušebrižnike: Albanac (Šiptar) na čelu Sobranja? Gotovi su!
Al' evo, taj Albanac ovih dana šeta po evropskim zemljama i posjećuje skupštine NATO zemalja koje obavljaju proces ratifikacije Protokola o pristupanju S. Makedonije Alijansi. (I pazi, Albanija je treća zemlja koja je prije dva dana završila ratifikaciju, predsjednik Meta kaže: dobrodošla, Sjeverna Makedonijo.)
Što kaže Zaev, ako je dobar, svi smo za njega.
Sad će im taj Albanac biti i privremeno predsjednik dok ne provedu predsjedničke izbore.

Ali to nije ništa čudno za etnički složene države. To je pravilno. Neće ih valjda u hladnjaču?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:22 16.02.2019

Re: Eee, da.

Ne cjepidlačimo sa tim finesama tamo gdje im nije mjesto sad: službeni jezik, jezik u javnoj upotrebi, zvanični jezik..


Ma da, nebitne finese.
Šta je službeni jezik u nekoj državi je nebitna finesa, zaista.

:)

Nego, vidim da smo se razumeli, a to mi je dovoljno.

Nije lepo insistirati na nekom odgovoru kad je očigledno da to ne prija sagovorniku.
Tako da, neću insistirati, jer i izbegavanje odgovora je opet odgovor :)

softelectronics_e softelectronics_e 19:35 16.02.2019

Re: Eee, da.

gedza.73
freehand
Samo ne razumem čemu onda pominjanje Keninog kolege i žutog lopova doktora Stojkovića i direktorke Vinče, to mi je misterija?

kako ja sad da ti pomognem kad ti sam ne vidiš razliku između direktorke Vinče, Kene i doktora Stojkovića?

nego sedneš na basamak, grickaš slamku i pljuckaš na budale koje nisu pametne ko ti pa bi nešto da mrdaju.

još kad bi mi objasnio što se stalno potezalo pitanje šestog oktobra (dok je bio znasekonavlasti a neki su 'teli da mrdaju) pa da meznem i malkice slanine.

Eeeee, kada pomenu slaninu --- žena i ja trknuli danas do Kačareva, kod Pančeva, predivan sunčan dan, na Slaninijadu - i kupili najmanje slanine ... u stvari, nismo ni kupili ničega previše, 6 kila kobasice, od toga nešto suvih, a nešto polusuvih - da se naknadno doprže, 2 kile čvaraka, 2 kile švargle - i, kako rekoh, nešto - oko 2 kile slanine.
I kada smo kod slanine ... ja kažem dajte ove slanine (one prošarane što ima više mesa nego beloga), a žena kaže - ne te, nego one, prave slanine.
I bi po njenom - jebote, kupili smo oko 2 kile slanine, ali potpuno bele, bez traga crvenoga, to odavno nisam ni video.
Žena kaže, šta si se zablejao, to je slanina, a ne ono što možemo da kupimo u svakom marketu.
I odmah pobegosmo iz ogromne gužve do Pančeva - i pravac u restoran Vetrenjaču - jer, pritisla glad.
Dobar dan izvolite - i mi rekosmo, a oni nama rekoše - izvinitie, ali za vreme ručka i večere, kod nas nikada nema mesta, mora unapred da se rezerviše.
Je rekoh - jebiga ... u stvari nisam baš tako rekao, no, rekoh - i šta sada?
Kako da stignem kući gladan?
Kaže konobar, idite u 'Kordun' ... ja sam u magli znao gde je to, ali ispalo stvarno blizu - i tamo smo se prejeli ... meni sličan ovom što smo kupili na Slaninijadi.
I to je bilo oko 3 popodne, tako smo se lagano najeli - da sam od tada popio samo dva soka od ceđenog grejpfruta - a verovatno neću ni večerati ništa više, možda samo jednu pomorandžu.
aureus aureus 19:35 16.02.2019

Re: Eee, da.

hoochie coochie man

Nego, vidim da smo se razumeli, a to mi je dovoljno.

Samo što si ti varao.

Ja dam objašnjenje (praćeno podacima) i zaključim:

Za čerupanje ostaju praktično samo Srbija i Sjeverna Makedonija.
Sjeverna Makedonija sve manje.


A ti bi da se raspravljaš tako što moj iskaz interpretiraš:

Kaže se "Srbija se može čerupati, ostali su nedodorljivi"


Pa, onda sve tako. Šta god kažem, ti malo promijeniš - ali dovoljno da to ne bude stvarno više moja misao, i onda ti ta moja navodna misao (tvrdnja, zaključak, pretpostavka, informacija...) posluži kao kamen u vodi dok kao dječačić skakućeš preko rijeke u pravcu koji se tebi dopada. Još sve s obale vičem: Ne tamo, upašćeš u vodu, pazi klizavo je, brzaci, joj!

Tako da...Možda mi se malo više sviđalo šta je tvoj nik pisao sinoć, dok ti je bio hakovan nalog.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:12 16.02.2019

Re: Eee, da.

Za čerupanje ostaju praktično samo Srbija i Sjeverna Makedonija.
Sjeverna Makedonija sve manje.

A ti bi da se raspravljaš tako što moj iskaz interpretiraš:

Kaže se "Srbija se može čerupati, ostali su nedodorljivi"


Uh, stvarno je drsatična razlika.

I u jednoj i drugoj varijanti Srbija je nesporan predmet čerupanja, s tim što u prvoj postoje neke šanse, mada sve manje, da se i od Makedonije nešto štrpne. Ostali, naravno, nedodirljivi.
Jes' razlika, nema šta :)

A zar ne bi bilo lepše kada bi umesto konstrukcije navodnog izvrtanja značenja, rekao jebiga, zaebao sam se?

Možda mi se malo više sviđalo šta je tvoj nik pisao sinoć, dok ti je bio hakovan nalog.


Pa vidi, nisam ja od onih (a ima vas) koji ne vidi mane svoje države.
Ali nisam ni od onih (a ima vas) koji bi po Srbiji samo pljuvali.
aureus aureus 20:51 16.02.2019

Re: Eee, da.

hoochie coochie man

I u jednoj i drugoj varijanti Srbija je nesporan predmet čerupanja, s tim što u prvoj postoje neke šanse, mada sve manje, da se i od Makedonije nešto štrpne. Ostali, naravno, nedodirljivi.
Jes' razlika, nema šta :)

A zar ne bi bilo lepše kada bi umesto konstrukcije navodnog izvrtanja značenja, rekao jebiga, zaebao sam se?

Oko čega?
Je li treba sve da prođemo ponovo?
Crnu Goru, Grčku, Makedoniju, Srbiju?

Kažem ti da nema nikakve albanske ekspanzije u Crnoj Gori. I Albanci i drugi građani muslimanske vjeroispovjesti (oko 8,5 posto se izjašnjavaju kao Bošnjaci, a 3,5% kao Muslimani, plus 5 posto Albanci i Crnogorci-Muslimani) žive tamo gdje su uvijek živjeli (uvijek, mislim, koliko sjećanje seže). Kad je Crna Gora sprovela prve izbore 1905. u skupštinu (a tadašnja Crna Gora nije imala današnji sjever, kao ni jedan dio primorja) je ušlo nekoliko muslimana...upravo iz krajeva gdje i danas žive.
1931. u Crnoj Gori je živjelo 75% pravoslavaca, a danas ih je 73. Znači...stvari u Crnoj Gori se decenijama ne mijenjaju, ili se mijenjaju vrlo malo.
Jedino što se mijenja jeste da Crnogorci postaju Srbi, a onda ponovo postaju Crnogorci. Tu su najveće promjene. A udio muslimanske populacije (pošto vidim da su svi pod sumnjom) ne mijenja se jako, jako dugo. Nikakve ekspanzije nema, ni procentualne ni teritorijalne. Iz čisto ekonomskih razloga ima nešto migracije sa sjevera Crne Gore u središnji i primorski dio države.
Muslimani su već dvadesetak godina uredno ministri svega i svačega, nalaze se na čelu raznih državnih i opštinskih tijela, na čelu javnih preduzeća...
Trenutno su muslimani na čelu ministarstva unutrašnjih poslova (znači pendreka), prosjvete (dakle, knjige), zdravlja (oho), saobraćaja (oho, putevi, mažnjavanje), rada i socijalnog staranja, kao i ministarstva za ljudska i manjinska prava.
Naravno, i na čelu opština gdje su većina (ne, u Bijelom Polju nisu većina).

Kad smo kod Albanaca, možda će nekome biti zanimljivo da je na čelu jedne građanske političke opcije, URA se zove, jedan mladi Albanac, Dritan Abazović, iz Ulcinja. (URA je u savezu sa jednom drugom opozicionom grupacijom, Demokratama, na čijem se čelu nalazi još jedan mladac...no to nije važno.)

Tako da, tu postoji priličan nivo integracije i zajedničkog života.

Drugo, Crna Gora sa Albanijom ima priznate granice, naslijeđene još iz Jugoslavije, i po raspadu Jugoslavije to su bile jedine nesporne granice Crne Gore. A sad su i jedna i druga država u NATO, i kao što rekosmo, NATO države se međusobno uglavnom ne čerupaju.



Nedavni susret crnogorskog i albanskog predsjednika na Cetinju. Nakon susreta crnogorski predsjednik je na konferenciji za novinare bio nervozan i znojio se.
- Shvatio je da će albanski predsjednik da mu očerupa državu?
- Bio je nervozan zbog poslednje finansijske afere.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:33 16.02.2019

Re: Eee, da.

Ma sve si me ubedio, posebno onim da iam jedan mladi Albanac građanskog opredeljenja, to me zakucalo.
Ko bi to očekivao jbt?

Nego, uspevaš li i sebe da ubediš ovako kako si mene?
chedimir chedimir 21:59 16.02.2019

Re: Eee, da.

aureus
nsarski
Evo ja onda da kažem na ovom mestu: Ko ne voli svoju majku više nego druge majke, i svoju zemlju više nego druge zemlje, taj ne voli ni svoju majku ni svoju zemlju - Šarl DeGol

Zemlja je strukturalno nesposobna da uzvrati ljubav; možeš je voljeti kao što voliš kompaniju, uličnu banderu ili plazma keks. Svejedno, ona nije ljudsko biće niti kakvo drugo biće - jednostavno ne uzvraća.
A i Isus je ljude uputio na ljude, rekao im je da ljube bližnjeg svog a ne da ljube zemlju.

Ne kažem da je Isus oko svega bio u pravu, ali ovdje bih stao na njegovu stranu a protiv De Gola.

Tražiti od ljudi da vole zemlju, a da čak ne pitaju kakva je, u stvari je isto kao od čovjeka tražiti da bezuslovno voli svoju zemlju, da je tretira kao svoje čedo - koje, kakvo god da je, zaslužuje ljubav, kao što majka voli svoje dijete kakvo god da je. Ali, to je nemoguće - zemlja (uglavnom) nije tvoje dijete. Osim ako je nisi sam stvarao, u njoj si se samo rodio ili se nekad u životu obreo u njoj. Naposlijetku, zemlja ti je nametnuta kategorija, jer vjerovatno ne postoji kutak na zemaljskoj kugli na kojem možeš da se rodiš a da odmah po rođenju ne dobiješ "svoju zemlju". Mnogi su iz svoje zemlje pobjegli glavom bez obzira, ne samo ovdje i ne samo u ovom vremenu.

pa to što je De Gol pomenuo majku a nije decu ne menja bitno na stvari,onome ko koncept zemlje shvata na tvoj način patriotizam je stran,ali ko ga jebe i patriJotizam kad je tolike majke zavio u crno i u tvoje ime radio nešto na polzu (a nešto i protiv)zemlje u kojoj si rodjen ( i nije tebe pitao),jebeš budale koje su poginule da bi mi mogli danas da se zovemo Srbima,Jevrejima,Madjarima etc.Ima NSarski jednu storiju o njemu i njegovom bratu kad pričaju o svojim precima koju si možda propustio a nije da nema poentu.
aureus aureus 21:59 16.02.2019

Re: Eee, da.

hoochie coochie man
Ma sve si me ubedio, posebno onim da iam jedan mladi Albanac građanskog opredeljenja, to me zakucalo.
Ko bi to očekivao jbt?

To je samo začin u priči.

Da vidimo dalje...Grčka, Grčka...ma tu nema šta da se priča.

S. Makedonija će izgleda u NATO.

Stoga, ako neko u Albaniji i planira kakvo proširenje, vrlo je vjerovatno da mu se čini da je najlakše očerupati Srbiju. Tu je nekako najmekše, a i najviše ima perja za čerupanje.
freehand freehand 22:02 16.02.2019

Re: Eee, da.

softelectronics_e
gedza.73
freehand
Samo ne razumem čemu onda pominjanje Keninog kolege i žutog lopova doktora Stojkovića i direktorke Vinče, to mi je misterija?

kako ja sad da ti pomognem kad ti sam ne vidiš razliku između direktorke Vinče, Kene i doktora Stojkovića?

nego sedneš na basamak, grickaš slamku i pljuckaš na budale koje nisu pametne ko ti pa bi nešto da mrdaju.

još kad bi mi objasnio što se stalno potezalo pitanje šestog oktobra (dok je bio znasekonavlasti a neki su 'teli da mrdaju) pa da meznem i malkice slanine.

Eeeee, kada pomenu slaninu --- žena i ja trknuli danas do Kačareva, kod Pančeva, predivan sunčan dan, na Slaninijadu - i kupili najmanje slanine ... u stvari, nismo ni kupili ničega previše, 6 kila kobasice, od toga nešto suvih, a nešto polusuvih - da se naknadno doprže, 2 kile čvaraka, 2 kile švargle - i, kako rekoh, nešto - oko 2 kile slanine.
I kada smo kod slanine ... ja kažem dajte ove slanine (one prošarane što ima više mesa nego beloga), a žena kaže - ne te, nego one, prave slanine.
I bi po njenom - jebote, kupili smo oko 2 kile slanine, ali potpuno bele, bez traga crvenoga, to odavno nisam ni video.
Žena kaže, šta si se zablejao, to je slanina, a ne ono što možemo da kupimo u svakom marketu.
I odmah pobegosmo iz ogromne gužve do Pančeva - i pravac u restoran Vetrenjaču - jer, pritisla glad.
Dobar dan izvolite - i mi rekosmo, a oni nama rekoše - izvinitie, ali za vreme ručka i večere, kod nas nikada nema mesta, mora unapred da se rezerviše.
Je rekoh - jebiga ... u stvari nisam baš tako rekao, no, rekoh - i šta sada?
Kako da stignem kući gladan?
Kaže konobar, idite u 'Kordun' ... ja sam u magli znao gde je to, ali ispalo stvarno blizu - i tamo smo se prejeli ... meni sličan ovom što smo kupili na Slaninijadi.
I to je bilo oko 3 popodne, tako smo se lagano najeli - da sam od tada popio samo dva soka od ceđenog grejpfruta - a verovatno neću ni večerati ništa više, možda samo jednu pomorandžu.

Čarli, dve stvari da zapamtiš: na Slaninijadi ne kupuješ dobru slaninu, jer tamo izlažu proizvođači koje imaš i kod tebe u kvartu, u svakoj mesari, samo je atmosfera kao na novogodišnjem vašaru (nekada); drugo, u "Kordunu" jedeš teleću glavu u škembetu, ili lički pasulj, al ovo drugo ima samo jednom godišnje, mufte je i samo za sstalne goste. Dakle - ne jedeš.
freehand freehand 22:24 16.02.2019

Re: Eee, da.

gedza.73
freehand
Samo ne razumem čemu onda pominjanje Keninog kolege i žutog lopova doktora Stojkovića i direktorke Vinče, to mi je misterija?

kako ja sad da ti pomognem kad ti sam ne vidiš razliku između direktorke Vinče, Kene i doktora Stojkovića?

nego sedneš na basamak, grickaš slamku i pljuckaš na budale koje nisu pametne ko ti pa bi nešto da mrdaju.

još kad bi mi objasnio što se stalno potezalo pitanje šestog oktobra (dok je bio znasekonavlasti a neki su 'teli da mrdaju) pa da meznem i malkice slanine.

Uvek zaboravim da je u pitanju hendikep, jebiga.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:50 16.02.2019

Re: Eee, da.

Stoga, ako neko u Albaniji i planira kakvo proširenje, vrlo je vjerovatno da mu se čini da je najlakše očerupati Srbiju. Tu je nekako najmekše, a i najviše ima perja za čerupanje.


Pa nije da nema i istine u tome, mislim utome da se ima od čega čerupati.
A ima šta i da ostane.
Kako ono bi, sve i da se ujedine opet pola Srbije ne mogu da dobace.
Neko skoro tako nešto reče.

Obrni okreni, kompleksi su nekima sudbina.
aureus aureus 23:14 16.02.2019

Re: Eee, da.

hoochie coochie man
Stoga, ako neko u Albaniji i planira kakvo proširenje, vrlo je vjerovatno da mu se čini da je najlakše očerupati Srbiju. Tu je nekako najmekše, a i najviše ima perja za čerupanje.

Pa nije da nema i istine u tome, mislim utome da se ima od čega čerupati.
A ima šta i da ostane.

A i što da se muče oko Crne Gore u kojoj imaju samo tridesetak hiljada svojih sunarodnika, da se muče i džabe kvare dobrosusjedske odnose, kad gore na sjeveru, na Kosovu živi bar pedeset puta više Albanaca?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:28 16.02.2019

Re: Eee, da.

A i što da se muče oko Crne Gore u kojoj imaju samo tridesetak hiljada svojih sunarodnika,


Pa ne bi se baš ovajdili, tačno, ali i ne bi im bila neka naročita muka.
Vidiš kako prođe ono sa zastavama, prvo ne da časna i ponosna zastave drugih država, onda se Albanci samo malo namršte, a časna i ponosna odmah, ma može, može, šalili smo se.
Slično bi bilo i za to pračence.

Sa Srbijom sve to malo teže ide, ne može niko sam protiv nje, moraju da namole nekog ozbiljnog mangupa da ih brani od Srbije, a mangupi ko mangupi, nikad ne možeš da budeš siguran da li će hteti da ti pomognu, ili će te odjebati zbog nekog svog prečeg posla.

A video si i šta se desilo sa Tačijevim junacima, Sloba bez po muke, i to da Srbija skoro i ne zna da uopšte i ratuje sa nekim, sve to za par dana otera u tri lepe materine.
I sad zamisli da mangupi nisu stisli Slobu, da je jadan Tači sam morao to da rešava, i da mu Tirana pomogne.
Bilo bi žešće pušenje, zar ne.

A šta bi časna i ponosna mogla u takvoj situaciji sama protiv deset puta jačeg, nekog svog Tačija.
Da ćuti i trpi, šta drugo.

Tako stoje stvari, a i da se većem jačem i značajnijem želi zlo, i da se njegovom zlu raduje, pa ni to nije ništa novo.
maksa83 maksa83 23:34 16.02.2019

Re: Eee, da.

a mangupi ko mangupi, nikad ne možeš da budeš siguran da li će hteti da ti pomognu, ili će te odjebati zbog nekog svog prečeg posla.

Dokle više ovako o braći Rusima...

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:36 16.02.2019

Re: Eee, da.

Dokle više ovako o braći Rusima...


Dok se ne urazume i ne pošalju šta treba.

Ne vredi ih više moliti.
aureus aureus 00:19 17.02.2019

Re: Eee, da.

hoochie coochie man
A i što da se muče oko Crne Gore u kojoj imaju samo tridesetak hiljada svojih sunarodnika,


Pa ne bi se baš ovajdili, tačno, ali i ne bi im bila neka naročita muka.
Vodiš kako prođe ono sa zastavama, prvo ne da časna i ponosna zastave drugih država, onda se Albanci samo malo namršte, a časna i ponosna odmah, ma može, može, šalili smo se.
Slično bi bilo i za to pračence.

Sa Srbijom sve to malo teže ide, ne može niko sam protiv nje, moraju da namole nekog ozbiljnog mangupa da ih brani od Srbije, a mangupi ko mangupi, nikad ne možeš da budeš siguran da li će hteti da ti pomognu, ili će te odjebati zbog nekog svog prečeg posla.

A video si i šta se desilo sa Tačlijevim junacima, Sloba bez po muke, i to da Srbija skoro i ne zna da uopšte i ratuje sa nekim, sve to za par dana otera u tri lepe materine.
I sad zamisli da mangupi nisu stisli Slobu, da je jadan Tači sam morao to da rešava, i da mu Tirana pomogne.
Bilo bi žešće pušenje, zar ne.

A šta bi časna i ponosna mogla u takvoj situaciji sama protiv deset puta jačeg, nekog svog Tačija.
Da ćuti i trpi, šta drugo.

Tako stoje stvari, a i da se većem jačem i značajnijem želi zlo, i da se njegovom zlu raduje, pa ni to nije ništa novo.

Sve si pobrk'o.

Zvanična politika Crne Gore nije da se ide uz nos najvažnijim zemljama Zapada, nego da se sarađuje. Zahvaljujući toj politici, Crna Gora je prilično pošteđena bila NATO bombardovanja tokom kojeg je - primala i albanske izbjeglice , a jedne prilike je čak priznala samoproglašeno Kosovo* kao nezavisnu državu.
Albanci u odnosu na Srbiju imaju par prednosti: ne mrze ni NATO ni Ameriku. A još mogu da optuže Srbiju za loše postupanje nad kosovskim Albancima. Sve su to nekakve prednosti.
Nijednu od tih prednosti nemaju u odnosu na Crnu Goru jer je državna politika Crne Gore pro-NATO, pro-EU, pro-Zapad generalno, a nema krvi, progona i lošeg postupanja u bližoj istoriji.
I kao što rekoh, ne postoji ni veliki broj Albanaca u Crnoj Gori. Tek malo više od pola procenta svih Albanaca na Balkanu živi u Crnoj Gori.
Zbog svega toga, albanskim ultra-nacionalistima, ako imaju zrnce soli u glavi - neće ni pasti na pamet da čačkaju Crnu Goru i pokušavaju bilo šta da joj otrgnu.

Druga je stvar što svuda ima usijanih glava. (Bez zrnca soli u glavi.)

I Albanija i Crna Gora su u NATO, hoće u EU, nemaju sporova, a susreti na najvišem nivou nisu nikakav big deal.
Prije par sedmica je u Crnoj Gori bio albanski predsjednik, a prošlog ljeta su, recimo, dvije vlade održale zajedničku sjednicu u slavnom Skadru...na koji su Crnogorci toliko jurišali prije stotinak godina, i džabe izginuli u velikom broju.

Evo, sličke:

Marković i Rama

Tako, Hoochie, ne valja samo širiti se, grabiti i otimati. Moraju se graditi i dobre veze sa komšilukom. Mislim da su toga svjesni ovi u Tirani. Šta si uradio ako si svakome okolo oteo, čak i kad nisi morao? Pa svi će da te mrze dvjesta godina.

Ali sa Srbijom ionako ne postoje dobri odnosi.
No zato postoji veliki broj Albanaca na Kosovu.
Etnički čista teritorija (praktično jednako kao u Albaniji), fina, plodna, nekad sa velikom autonomijom (ni u jednoj drugoj okolnoj zemlji Albanci nemaju
niti su imali teritorijalnu autonomiju na koju bi se pozvali), a danas dopola nezavisna.

Sve jasno.

A još srpski političari nikako da se podsjete lekcija koje su nekad znali, u ranijim epohama. Tu ne mislim samo na Vučića i Dačića, oni ionako nikad ništa nisu znali ni razumjeli.


Ne znam, naravno, da li bi svijet, velike sile prije svega, pristao na ujedinjenje Albanije i Kosova. Ali vidim da je u ovom kontekstu Srbija najlakša za čerupanje.
Pa u Srbiji kad Vučić pomene RAZGRANIČENJE neki su spremni za malo sjevera Kosova zauzvrat dati i dvije-tri opštine na jugu Srbije. Eto dokle to ide.
A višedecenijski borci za srpsko Kosovo već otpisuju čak i manastire.
Tući motkom.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:48 17.02.2019

Re: Eee, da.

nije da se ide uz nos najvažnijim zemljama Zapada, nego da se sarađuje.


A ima izbor, može i da ide uz nos :)
Milsim svet se trese ako se Crna Gora uzjoguni.
Crna Gora je prilično pošteđena bila NATO bombardovanja


E ovo je dobro.
Ma nisu nas oni bombardovali, samo malo, to se ne računa.
Albanci u odnosu na Srbiju imaju par prednosti: ne mrze ni NATO ni Ameriku

E pa to je važno.
Ljubav je presudna u politici i međunarodnim odnosima.
A hoće li se uzeti na kraju?
Zbog svega toga, albanskim ultra-nacionalistima, ako imaju zrnce soli u glavi - neće ni pasti na pamet da čačkaju Crnu Goru i pokušavaju bilo šta da joj otrgnu.


Ovde nedostaje samo još, smiluj se gospode da tako i bude.
Prije par sedmica je u Crnoj Gori bio albanski predsjednik


O koja čast jebote!
Sve jasno.


Ništa tebi nije jasno, sve mi se čini.

Ti za neke argumente uzimaš apsolutno promenljive stvari, poput voli ovaj onoga a onaj drugi ga ne voli, ili, bio predsednik jebote, ili, ma nisu valjda ludi, a ignorišeš stanje koje je skoro nemoguće promeniti, poput činjenice da među Albancima traje proces zaokruživanja nacionalnog pitanja i nacionalne države, da je Bosna država na staklenim nogama, a njeno pucanje sigurno, ili bar verovatno ne bi ostalo bez posledica po okruženje, da sve to može da ima uticaja i na Crnu Goru, možda posebno na nju, da Crna Gora ima izrazito nepovoljan nacionalni sastav u okruženju gde su nacionalne države važna stvar, da Crna Gora nije sposobna, usled svojih gabarita, da se sama odupre po nju negativnim procesima...i slične, zadate, nepromenljive stvari

Ti na sve to odgovaraš, ma mi smo dobri, nas vole....
Naivno.
aureus aureus 00:55 17.02.2019

Re: Eee, da.

hoochie coochie man

Hoochie, neozbiljno je ovo gore što si napisao.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:58 17.02.2019

Re: Eee, da.

Ne znam, naravno, da li bi svijet, velike sile prije svega, pristao na ujedinjenje Albanije i Kosova. Ali vidim da je u ovom kontekstu Srbija najlakša za čerupanje.
Pa u Srbiji kad Vučić pomene RAZGRANIČENJE neki su spremni za malo sjevera Kosova zauzvrat dati i dvije-tri opštine na jugu Srbije. Eto dokle to ide.
A višedecenijski borci za srpsko Kosovo već otpisuju čak i manastire.
Tući motkom.


Oko Srbije.

Nema logike da se ujedinjavanje Kosova i Albanije sprečava, jedan narod, tako želi, zašto ih sprečavati, ko šta time dobija?

Ono što Srbija treba da postigne je da se to desi u paketu sveopšteg rešavanja nacionalnih pitanja na Balkanu, nešto poput novog Brelinskog kongresa.
Da dok se ne stvore uslovi za to da ne žuri sa rešavanjem pitanja Kosova, ni sa razgraničenjem ni bez razgraničenja.
Ler, zamrznuti konflikt, razvlačenje pite.

U tom opštem rešavanju bi Srbija možda još nešto izgubila, možda Novi Pazar, ali bi više dobila, Republiku Srpsku.

Jer nema principa koji bi dopustio Koosvu da se ujedini sa Albanijom, a da se spreči Srbima da se ujedine.
Jedini način za to je volimo ove a ne one, a kako je prilično glupo računati na ljubav u politici na duge staze, onda je posao Srbije da insistira na principu i da čeka.

Manastiri, pa otišli jebiga, otišao je i carski srpski grad Skoplje i manastiri po Makedoniji pa šta da se radi.
Ovce i livada, priča.
Nacija a ne imaginarne teritorije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:59 17.02.2019

Re: Eee, da.

Hoochie, neozbiljno je ovo gore što si napisao.


Dobro :)
aureus aureus 01:19 17.02.2019

Re: Eee, da.

hoochie coochie man

Ono što Srbija treba da postigne je da se to desi u paketu sveopšteg rešavanja nacionalnih pitanja na Balkanu, nešto poput novog Brelinskog kongresa.

Pa, upravo na Berlinskom kongresu joj je poslata poruka: nemamo ništa protiv vas, evo vam država, samo - nema preko Drine.
Austrougarska je radije uzela Bosnu pod svoje nego što je dala i parčence Srbiji.
Da dok se ne stvore uslovi za to da ne žuri sa rešavanjem pitanja Kosova, ni sa razgraničenjem ni bez razgraničenja.
Ler, zamrznuti konflikt, razvlačenje pite.

Za šta je opet, na neki način, primjer Berlinski kongres.
Ne riješiš Bosnu lijepo, zamrzneš konflikt i on ti se kroz četrdeset godina vrati prvo kroz jednu krizu (aneksija 1908), a onda kroz kataklizmu (atentat, Prvi svjetski rat).

Ne bih ja da zamrzavamo konflikte, nego da lijepo, kao Zaev i Cipras sjednemo, promislimo, izađemo jedni drugima u susret, postignemo kompromis i dogovor, onda se lijepo izljubimo. I živimo čet'ri hiljade godina u miru.
Dosta, more, raznih trvenja i katastrofa. Budimo kul.

U tom opštem repšavanju bi Srbija možda još nešto izgubila, možda Novi Pazar, ali bi više dobila, Republiku Srpsku.

A kude će Novi Pazar? Uzmi kartu i pogledaj to malo.
Pa tamo je Petrova crkva u Rasu, najstariji spomenik crkvene arhitekture na prostoru Srbije i prvobitno sedište raške episkopije, spomenik na Uneskovoj listi.
Plus Đurđevi Stupovi.
Koja si ti raspikuća!


softelectronics_e softelectronics_e 09:29 17.02.2019

Re: Eee, da.

freehand
softelectronics_e
gedza.73
freehand
Samo ne razumem čemu onda pominjanje Keninog kolege i žutog lopova doktora Stojkovića i direktorke Vinče, to mi je misterija?

kako ja sad da ti pomognem kad ti sam ne vidiš razliku između direktorke Vinče, Kene i doktora Stojkovića?

nego sedneš na basamak, grickaš slamku i pljuckaš na budale koje nisu pametne ko ti pa bi nešto da mrdaju.

još kad bi mi objasnio što se stalno potezalo pitanje šestog oktobra (dok je bio znasekonavlasti a neki su 'teli da mrdaju) pa da meznem i malkice slanine.

Eeeee, kada pomenu slaninu --- žena i ja trknuli danas do Kačareva, kod Pančeva, predivan sunčan dan, na Slaninijadu - i kupili najmanje slanine ... u stvari, nismo ni kupili ničega previše, 6 kila kobasice, od toga nešto suvih, a nešto polusuvih - da se naknadno doprže, 2 kile čvaraka, 2 kile švargle - i, kako rekoh, nešto - oko 2 kile slanine.
I kada smo kod slanine ... ja kažem dajte ove slanine (one prošarane što ima više mesa nego beloga), a žena kaže - ne te, nego one, prave slanine.
I bi po njenom - jebote, kupili smo oko 2 kile slanine, ali potpuno bele, bez traga crvenoga, to odavno nisam ni video.
Žena kaže, šta si se zablejao, to je slanina, a ne ono što možemo da kupimo u svakom marketu.
I odmah pobegosmo iz ogromne gužve do Pančeva - i pravac u restoran Vetrenjaču - jer, pritisla glad.
Dobar dan izvolite - i mi rekosmo, a oni nama rekoše - izvinitie, ali za vreme ručka i večere, kod nas nikada nema mesta, mora unapred da se rezerviše.
Je rekoh - jebiga ... u stvari nisam baš tako rekao, no, rekoh - i šta sada?
Kako da stignem kući gladan?
Kaže konobar, idite u 'Kordun' ... ja sam u magli znao gde je to, ali ispalo stvarno blizu - i tamo smo se prejeli ... meni sličan ovom što smo kupili na Slaninijadi.
I to je bilo oko 3 popodne, tako smo se lagano najeli - da sam od tada popio samo dva soka od ceđenog grejpfruta - a verovatno neću ni večerati ništa više, možda samo jednu pomorandžu.

Čarli, dve stvari da zapamtiš: na Slaninijadi ne kupuješ dobru slaninu, jer tamo izlažu proizvođači koje imaš i kod tebe u kvartu, u svakoj mesari, samo je atmosfera kao na novogodišnjem vašaru (nekada); drugo, u "Kordunu" jedeš teleću glavu u škembetu, ili lički pasulj, al ovo drugo ima samo jednom godišnje, mufte je i samo za sstalne goste. Dakle - ne jedeš.

Najvažnije je da je bio lep i sunčan dan.
Jutros gledam na RTV reprizu emisije 'Petkazanje' - i izveštaj sa kobasicijade u Belom Blatu.
I ubacio u svoj godišnji schedule ... ove godine omašio, sledeće neću.
Što se tiče 'Korduna' - ili bilo koje birtije ... nemam neki strogo specifičan izbor (jer me mrzi da proučavam meni) - i najčešće pitam šta se preporučuje.
Međutim - juče nisam bio glavni, pa sam morao da se povinujem.
softelectronics_e softelectronics_e 09:30 17.02.2019

Re: Eee, da.

maksa83
a mangupi ko mangupi, nikad ne možeš da budeš siguran da li će hteti da ti pomognu, ili će te odjebati zbog nekog svog prečeg posla.

Dokle više ovako o braći Rusima...


Nas i Rusa 300 miliona.
Još kada nam se pridruže Ameri, ovladaćemo celim svetom.
maksa83 maksa83 09:33 17.02.2019

Re: Eee, da.

Nas i Rusa 300 miliona.

Zapravo duplo manje.
gedza.73 gedza.73 10:51 17.02.2019

Re: Eee, da.



jes' da nas veliki muntaju kako ko stigne ali Srbiji se mora priznati da ima istoriju (dobru, lošu, vaku, naku al' je ima).

mala balkanska državica koja ne mora da izmišlja svoju prošlost, prepravlja činjenice u neke nove, nategnute konstrukcije kako bi sebi stvarala nacionalni identitet.
ti pokušaji ponekad deluju smešno a često i jadno.
softelectronics_e softelectronics_e 12:14 17.02.2019

Re: Eee, da.

maksa83
Nas i Rusa 300 miliona.

Zapravo duplo manje.

Nisi u pravu!
aureus aureus 12:33 17.02.2019

Re: Eee, da.

softelectronics_e
maksa83
Nas i Rusa 300 miliona.

Zapravo duplo manje.

Nisi u pravu!

Mislim da jeste u pravu.
Više smisla ima reći: nas i Amerikanaca 300 miliona, nas i Albanaca 13 miliona, nas i Španaca
50 i nešto miliona...
Tačnije je.
Samo je pitanje zašto bismo išta od toga govorili.

Bolje je da se ovi iz Beograda i Prištine (samo ne ove garniture) nađu i onako k'o Cipras i Zaev postignu neki dobar dogovor, i da onda danemo dušom i svi se posvetimo intenzivnom razvoju, od Triglava do Đevđelije. A i šire.
Pa da onda lijepo otvorimo jednu butelju vina iz Moldavije...
maksa83 maksa83 13:19 17.02.2019

Re: Eee, da.

softelectronics_e
maksa83
Nas i Rusa 300 miliona.

Zapravo duplo manje.

Nisi u pravu!

Bojim se da jesam.
aureus aureus 13:29 17.02.2019

Re: Eee, da.

maksa83
softelectronics_e
maksa83
Nas i Rusa 300 miliona.

Zapravo duplo manje.

Nisi u pravu!

Bojim se da jesam.

Jesi u pravu.
vcucko vcucko 13:43 17.02.2019

Re: Eee, da.

aureus
maksa83
softelectronics_e
maksa83
Nas i Rusa 300 miliona.

Zapravo duplo manje.

Nisi u pravu!

Bojim se da jesam.

Jesi u pravu.

Neće da bude.

Jedan Topolj M menja bar 10 miliona. Znači sa 15 komada računica je tačna.
A ima ih mnogo više od 15...
aureus aureus 13:53 17.02.2019

Re: Eee, da.

vcucko

Neće da bude.

Jedan Topolj M menja bar 10 miliona. Znači sa 15 komada računica je tačna.
A ima ih mnogo više od 15...

Tako se, znači, nadoknađuje nedostajuća ljudska masa?

E sad, ako krenemo u obrnutom pravcu i ove žive ljude pretvorimo u topolje, jasno je da ćemo dobiti mnogo više od 30 topolja*. I na čelu svega toga čovjek koji jaše, vozi, tuče, obara, skija, kliže, puca, tu...
Njega izuzeti od pretvaranja u oružje, pošto mora da ostane bar neko ko će da povuče obarač.

*) Računica: 15 + mnogo više od 15 = mnogo više od 30.
softelectronics_e softelectronics_e 14:28 17.02.2019

Re: Eee, da.

maksa83
softelectronics_e
maksa83
Nas i Rusa 300 miliona.

Zapravo duplo manje.

Nisi u pravu!

Bojim se da jesam.

Ne ide mi uz tebe da učestuješ u smanjivanju broja Rusa.
aureus aureus 14:55 17.02.2019

Re: Eee, da.

softelectronics_e

Ne ide mi uz tebe da učestuješ u smanjivanju broja Rusa.

Smanjen broj Rusa može se nadoknaditi povećanim brojem topolja.
maksa83 maksa83 15:34 17.02.2019

Re: Eee, da.

Ne ide mi uz tebe da učestuješ u smanjivanju broja Rusa.

Meni uz mene ide da proverim relevantne podatke i obavestim te da Ruska Federacija ima 144.5 miliona stanovnika od čega su 111 miliona Rusi, a ostalo manjine. Tvoja kalkulacija stoji ako nas ima oko 150 miliona, ali mislim da nas ima nešto manje.

vrabac_onaj vrabac_onaj 15:42 17.02.2019

Re: Eee, da.

Jebote oko čega se vi raspravljate.

Nego, kada smo već kod brojeva, može li neko da proceni broj učesnika demonstracija u Beogradu?

EDIT:
Mislim na jučerašnje demonstracije.
Milan Novković Milan Novković 16:09 17.02.2019

Re: Eee, da.

vrabac_onaj
Jebote oko čega se vi raspravljate...


Meni postalo zabavno, pa mi bilo žao da kritikujem ta zaokruživanja i nejasnoće, da im kažem da Rusa ima tačno 146,793,744, onda bi morali da se muče u sabiranju, pa proveri da li su sabrali dobro, pa sign-off od šefice ili šefa, pa counter-sign ... nikad kraja poslićima i finom radu na disciplini
maksa83 maksa83 16:13 17.02.2019

Re: Eee, da.

Nego, kada smo već kod brojeva, može li neko da proceni broj učesnika demonstracija u Beogradu?

U kojoj algebri - Slininoj, Čarlijevoj, Bulovoj? Ja nisam video nijedan snimak nit' sam bio pa da mogu nešto da kažem. Generalno očekujem da broj opada. Da sam na Vučićevom mestu samo bih se pravio blesav i čekao da se raja smori, što će se neumitno desiti.

Nego kad smo kod Rusa, ste čuli da Adria Media Grupa (takođe kupljena Telekomovim parama) pravi novu televiziju K1 kao pandan N1, a posle pokreću i četiri ruska kanala.
gedza.73 gedza.73 16:26 17.02.2019

Re: Eee, da.

vrabac_onaj
Nego, kada smo već kod brojeva, može li neko da proceni broj učesnika demonstracija u Beogradu?

EDIT:
Mislim na jučerašnje demonstracije.


težak zadatak. tela se na toploti šire a još skinuli zimske jakne.
Milan Novković Milan Novković 16:26 17.02.2019

Re: Eee, da.

maksa83
Nego, kada smo već kod brojeva, može li neko da proceni broj učesnika demonstracija u Beogradu?

U kojoj algebri - Slininoj, Čarlijevoj, Bulovoj? Ja nisam video nijedan snimak nit' sam bio pa da mogu nešto da kažem. Generalno očekujem da broj opada. Da sam na Vučićevom mestu samo bih se pravio blesav i čekao da se raja smori, što će se neumitno desiti.

Nego kad smo kod Rusa, ste čuli da Adria Media Grupa (takođe kupljena Telekomovim parama) pravi novu televiziju K1 kao pandan N1, a posle pokreću i četiri ruska kanala.

Nači daaaaj, bre, što ste se stisli, oćel neko da pojasni siroma gastarbajteru ko je tu s kim u šemi i kakvoj?!

Npr, bez da trčim na sajt, nako iz dubine duše - koga sada Kurir podržava tamo, i koji tip rodoljuba je Gdin. Rodić?
vrabac_onaj vrabac_onaj 16:27 17.02.2019

Re: Eee, da.

maksa83

U kojoj algebri - Slininoj, Čarlijevoj, Bulovoj? Ja nisam video nijedan snimak nit' sam bio pa da mogu nešto da kažem. Generalno očekujem da broj opada.


Ma ne, stvarno ako je neko bio, zanima me da uporedim.
Ja sa ortakom juče procenio 20-25 soma tj. oko 22 000 +/- 10%.
Nešto kao merili "protok" kod Londona, odmah kad zavije u Takovsku.

Mada mi je pre početka šetnje izgledalo ko da nema više od 5-6 soma.

Dvadeset soma nije uopšte malo s obzirom da traje već dugo i da na primer juče nije bilo nikakvog konkretnog povoda za dodatnu mobilizaciju.
Milan Novković Milan Novković 16:29 17.02.2019

Re: Eee, da.

gedza.73
vrabac_onaj
Nego, kada smo već kod brojeva, može li neko da proceni broj učesnika demonstracija u Beogradu?

EDIT:
Mislim na jučerašnje demonstracije.


težak zadatak. tela se na toploti šire a još skinuli zimske jakne.

Smatraš?
vrabac_onaj vrabac_onaj 16:33 17.02.2019

Re: Eee, da.

Milan Novković

Nači daaaaj, bre, što ste se stisli, oćel neko da pojasni siroma gastarbajteru ko je tu s kim u šemi i kakvoj?!

Npr, bez da trčim na sajt, nako iz dubine duše - koga sada Kurir podržava tamo, i koji tip rodoljuba je Gdin. Rodić?


Ma pusti, Maksu opet strefio napad paranoje pa mu se svuda priviđaju ruski kozaci
maksa83 maksa83 16:35 17.02.2019

Re: Eee, da.

Npr, bez da trčim na sajt, nako iz dubine duše - koga sada Kurir podržava tamo, i koji tip rodoljuba je Gdin. Rodić?

A pa ti si baš aut of dejt. Rodić je aut - prodao je Kurir Adria Media Grupi, koju drži Igor Žeželj. E to je živopisan lik koji je imperiju napravio od firme Wireless Media (koja je zapravo držala Telekomov portal Mondo i pare od Telekoma dobijala po tim osnovama, pokušavali su da prave neke CMS-ove i mobilne sisteme za strana tržišta, gađali neke Arape, ali mislim da od toga nije ispalo ništaa). Ovaj Wireless Media - Mondo aranžman je uspostavljen još u vreme kada je DS držao Telekom.

Ono što znam od par bliskih ljudi koji su tamo radili je da je dugovao plate i zavrtao za pare svakog kog je mogao (one u lancu ishrane ispod njega, što si niže, to si zavrnutiji). Moj drugar je otišao odande još davno sa neisplaćene mislim 4 plate. Vidim sad da Žeželj i dalje služi za pretakanje Telekom para u zaštagodkogodjenavlasti to zamisli.

maksa83 maksa83 16:36 17.02.2019

Re: Eee, da.

Ma pusti, Maksu opet strefio napad paranoje pa mu se svuda priviđaju ruski kozaci

Da, kao onda kad se prilčalo da će Vučić od Putina da dobije Orden, pa se to nije jesilo.

O, čekaj - izlgeda da ipak jeste.
gedza.73 gedza.73 16:37 17.02.2019

Re: Eee, da.

Milan Novković
Smatraš?

nisi u toku.
to je čista matematika. dok je bilo 'ladno.

ministar policije Nebojša Stefanović, navodeći da je to "realna" procena i "egzaktna matematika".

Na kraju krajeva imate dvoje odraslih ljudi u zimskim jaknama, stanite pa izračunajte, da vam ja ne kažem, izračunajte vi koliko može da stane - a da hodaju, da se kreću a da jedan pravi korak, i da drugi čovek pravi korak iza njega. Oni ne stoje priljubljeni, jer da bi napravili korak moraju da imaju neko rastojanje", objasnio je on.

To je, kad se sve sabere, po procenjenih ukupno 120 redova ljudi, i u proseku 35 ljudi u redu, kaže Stefanović – 4.200 ljudi . "Neka to bude i 5.000 ljudi", zaključio je ministar.



Sad toplo vreme, poskidali jakne još se to raširilo po ulicama ko da ih izbroji.

kapiraš?
objašnjenje vica?
vrabac_onaj vrabac_onaj 16:41 17.02.2019

Re: Eee, da.

maksa83
Ma pusti, Maksu opet strefio napad paranoje pa mu se svuda priviđaju ruski kozaci

Da, kao onda kad se prilčalo da će Vučić od Putina da dobije Orden, pa se to nije jesilo.

O, čekaj - izlgeda da ipak jeste.


Čekaj, tada se pričalo da je dobio. Dakle svršen čin.
Nisam ja baba Simana pa da gledam u pasulj šta će se desiti u budućnosti

Nego šta kažeš, onaj malac sa vešalima ima iste uši kao onaj SNS kik bokser?
maksa83 maksa83 16:44 17.02.2019

Re: Eee, da.

Ja sa ortakom juče procenio 20-25 soma tj. oko 22 000 +/- 10%.

Pa kako ste mislili da brojite sa ovako natučenim kapuljačama.

maksa83 maksa83 16:45 17.02.2019

Re: Eee, da.


Čekaj, tada se pričalo da je dobio. Dakle svršen čin.
Nisam ja baba Simana pa da gledam u pasulj šta će se desiti u budućnosti

Pričalo se da "dobija".

Nego šta kažeš, onaj malac sa vešalima ima iste uši kao onaj SNS kik bokser?

Iste, jebomater...
Milan Novković Milan Novković 16:46 17.02.2019

Re: Eee, da.

gedza.73
Milan Novković
Smatraš?

nisi u toku.

to je čista matematika. dok je bilo 'ladno.

ministar policije Nebojša Stefanović, navodeći da je to "realna" procena i "egzaktna matematika".


Na kraju krajeva imate dvoje odraslih ljudi u zimskim jaknama, stanite pa izračunajte, da vam ja ne kažem, izračunajte vi koliko može da stane - a da hodaju, da se kreću a da jedan pravi korak, i da drugi čovek pravi korak iza njega. Oni ne stoje priljubljeni, jer da bi napravili korak moraju da imaju neko rastojanje", objasnio je on.

To je, kad se sve sabere, po procenjenih ukupno 120 redova ljudi, i u proseku 35 ljudi u redu, kaže Stefanović – 4.200 ljudi . "Neka to bude i 5.000 ljudi", zaključio je ministar.



Sad toplo vreme, poskidali jakne još se to raširilo po ulicama ko da ih izbroji.

kapiraš?
objašnjenje vica?

Aaaa, kapiram, izvinjavam se, ne treba objašnjenje, ja greškom pomislio da te samo boli ku**c za Srbe koji se nisu snašli, pošto su glupi, a i foliraju se da su gladni.
vrabac_onaj vrabac_onaj 16:52 17.02.2019

Re: Eee, da.

maksa83
Ja sa ortakom juče procenio 20-25 soma tj. oko 22 000 +/- 10%.

Pa kako ste mislili da brojite sa ovako natučenim kapuljačama.



Pih, ovi su ti neki tunjavci. Mi smo bili oni sa obrijanim glavama i svastikama oko nadlaktica.
Kapuljaču na suvo navlačim samo kada igram Assasins Creed.
tasadebeli tasadebeli 17:01 17.02.2019

Критична маса

vrabac_onaj
Jebote oko čega se vi raspravljate.

Nego, kada smo već kod brojeva, može li neko da proceni broj učesnika demonstracija u Beogradu?

EDIT:
Mislim na jučerašnje demonstracije.



Е, то ја питам стално и покушавам да сазнам, али нико ништа не каже.

Гледао сам синоћ дневник N1, ни они не кажу. Ни приближно. А контам, ако им цифре одговарају, итекако би их саопштавали...

Судећи по ономе што сам јуче видео на Бановом брду, нешто ми све то траљаво и килаво.

Када су од ОШ "Јосиф Панчић" (чесма-фонтана) где су се пре тога окупљали кренули према центру града, у колони демонстраната није било више од 60-70 људи. Са све новинарима, камерманима и фото-репортерима.

Па ми ова твоја приближна цифра од 20 000 људи синоћ изгледа поприлично невероватна ако узмемо у обзир да је Чукарица једна од две највеће београдске општине (бројчано, а територијално свакако највећа).

Шта га знам... Они јуче у колони су изгледали баш некако тужно... Гледа их онај народ што се шета около по Пожешкој и седи по кафићима, и она полиција, некако сажаљиво...

Могуће је да на те протесте у центру долази и доста њих са стране, ван Београда, као ономад кад је Милошевић организовао контрамитинге, па отуд теби та процена...

Јер ми ова колона са општине Чукарица (уредно су то јавили у дневнику N1 да се протесту придружила и колона која је кренула са општине Чукарица, али не рекоше колико је било шетача у тој колони) била бројчано толика да не би напунили ниједан аутобус ГСП.




gedza.73 gedza.73 17:06 17.02.2019

Re: Eee, da.

Milan Novković
Aaaa, kapiram, izvinjavam se, ne treba objašnjenje, ja greškom pomislio da te samo boli ku**c za Srbe koji se nisu snašli, pošto su glupi, a i foliraju se da su gladni.

opušteno. dešavaju se. greške.

ja mislim da ima dosta Srba koji nisu glupi, nisu se 'snašli' već su svojim znanjem, radom, trudom, sposobnostima uradili nešto vredno hvale i da takve ljude treba gurati u prvi plan.

a mislim da ima i dosta glupih foliranata koji su uz to lenji i da njima mnogo više odgovaraju društveni okviri u kojima smo živeli, živimo i najverovatnije živećemo.

procenat jednih ili drugih odlučuje o kvalitetu naših života.
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:06 17.02.2019

Re: Eee, da.

Па ми ова твоја приближна цифра од 20 000 људи синоћ изгледа поприлично невероватна


Mogu samo da ti kažem da smo bili prilično konzervativni pri proceni i merenju - dakle teško da je bilo manje od 20000, može samo više da bude.
freehand freehand 17:08 17.02.2019

Re: Eee, da.

maksa83
Ja sa ortakom juče procenio 20-25 soma tj. oko 22 000 +/- 10%.

Pa kako ste mislili da brojite sa ovako natučenim kapuljačama.


Jesu li ovi ispred ili iza onih marksista što da ih čovek veže i bije celu noć ne bi umeli da priznaju nijedan naslov bilo čega što je Marks napisao?
Mislim, to je heterogena masa, svačega ima a verovatno najviše onih što "nisu ni za koga".
vcucko vcucko 17:10 17.02.2019

Re: Eee, da.

Milan Novković
vrabac_onaj
Jebote oko čega se vi raspravljate...


Meni postalo zabavno, pa mi bilo žao da kritikujem ta zaokruživanja i nejasnoće, da im kažem da Rusa ima tačno 146,793,744

Misliš Rusijanaca ima toliko?

Na taj broj treba dodati, uvek, između pet i deset miliona ilegalnih i polulegalnih -stanovnika (radnici iz srednjoazijskih država na -stan), sa Kavkaza i iz Ukrajine. Ne Rusa iz Ukrajine, oni su posebna stavka, nego baš Ukrajinaca ikavaca.
Samo u Gorodu Maskvi se računa da iz navedenih kategorija uvek ima najmanje dva miliona, plus 14,5 miliona stalnih. Plus Moskovska oblast još 7,5-8 miliona.

Čini se da RF definitivno ima problem sa manjkom žive sile. Kad Aureus tako kaže, onda je to zakon
maksa83 maksa83 17:12 17.02.2019

Re: Eee, da.

Mislim, to je heterogena masa, svačega ima a verovatno najviše onih što "nisu ni za koga".

Ma zajebavam se s vrapcom...

Ali ova dvojica su zanimljiv par, sa natučenim kapuljačama...

Mislim - "Orban a ne Vučić"?! Dafuq...
freehand freehand 17:13 17.02.2019

Re: Критична маса

Јер ми ова колона са општине Чукарица (уредно су то јавили у дневнику N1 да се протесту придружила и колона која је кренула са општине Чукарица, али не рекоше колико је било шетача у тој колони) била бројчано толика да не би напунили ниједан аутобус ГСП.

Ovog načina procene broje šetača u protestu centrom Beograda ne bi se setio ni advokat Vladimir Đukanović. Bravo.
freehand freehand 17:15 17.02.2019

Re: Eee, da.

maksa83
Mislim, to je heterogena masa, svačega ima a verovatno najviše onih što "nisu ni za koga".

Ma zajebavam se s vrapcom...

Ali ova dvojica su zanimljiv par, sa natučenim kapuljačama...

Mislim - "Orban a ne Vučić"?! Dafuq...

Ih, pa prošle subote se zadesim na začelju kolone sa onim Nogom Drogom sa vešalima. A ni on ni ja kapuljače.
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:17 17.02.2019

Re: Eee, da.

maksa83
Mislim, to je heterogena masa, svačega ima a verovatno najviše onih što "nisu ni za koga".

Ma zajebavam se s vrapcom...

Ali ova dvojica su zanimljiv par, sa natučenim kapuljačama...

Mislim - "Orban a ne Vučić"?! Dafuq...


Mi se juče pokidasmo od smeha kada smo ih videli.

Mislim jebote...Orban!

Pored ovi mučenici sa bebama, pa neki protiv malih HE, pa onda Robne kuće Beograd...

Čoveče, vlast se valja ulicama a nigde Filipa M. da je pokupi.
freehand freehand 17:19 17.02.2019

Re: Eee, da.

vrabac_onaj
maksa83
Mislim, to je heterogena masa, svačega ima a verovatno najviše onih što "nisu ni za koga".

Ma zajebavam se s vrapcom...

Ali ova dvojica su zanimljiv par, sa natučenim kapuljačama...

Mislim - "Orban a ne Vučić"?! Dafuq...


Mi se juče pokidamo od smeha kada smo ih videli.

Mislim jebote...Orban!

Pored ovi mučenici sa bebama, pa neki protiv malih HE, pa onda Robne kuće Beograd...

Čoveče, vlast se valja ulicama a nigde Filipa M. da je pokupi.

A i montažeri RTS se priključuju. Mislim, ja ovo numem drugačije da protumačim:


vrabac_onaj vrabac_onaj 17:28 17.02.2019

Re: Eee, da.

freehand

A i montažeri RTS se priključuju. Mislim, ja ovo numem drugačije da protumačim:


Na Prvoj pre neki dan pustili Crni Bombarder. Inače, retko glup film ali u ovom kontekstu neko bi mogao to da protumači kao diverziju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:24 17.02.2019

Re: Eee, da.

Pa, upravo na Berlinskom kongresu joj je poslata poruka: nemamo ništa protiv vas, evo vam država, samo - nema preko Drine.
Austrougarska je radije uzela Bosnu pod svoje nego što je dala i parčence Srbiji.


Tačno, i pokazalo se da to nije dobitna kombinacija, hajd da vidimo koja jeste.
Ne riješiš Bosnu lijepo, zamrzneš konflikt i on ti se kroz četrdeset godina vrati prvo kroz jednu krizu (aneksija 1908), a onda kroz kataklizmu (atentat, Prvi svjetski rat).


Eto vidiš šta se dešava kad se nešto gura na silu i protiv logike.
Ne bih ja da zamrzavamo konflikte, nego da lijepo, kao Zaev i Cipras sjednemo, p

Jebote al si ti opsednut tim cipras zaev sporazumom.
Kao da jeon nešto mnogo veliko rešio, a u suštini to je jedan nebitan sporazum.
Potpisivani su i mnogo značajniji sporazumi pa sve na kraju otišlo u materinu, a sad je taj sporazumčić nešto kao presudan.
A i šta je rešio, kako će se neko zvati.
Baš presudna stvar u pm.

A kude će Novi Pazar? Uzmi kartu i pogledaj to malo.


Pa onde gde će i Rožaje, Bijelo Polje, Plav...sa Sarajevom

Da li ti možeš da pojmiš da se stvari mogu posmatrati principijelno, a ne navijački i mrziteljski kao ti što radiš?
Navija za svoje i mrziš Srbiju, to ti je jedini princip.

Šta je većina u Rožajama i Novom Pazaru?
Pa musliamni, Bošnajci, zovi ih kako hoćeš.

Ako se neko zalaže za etnički princip pravljenja država, onda se principijelno mora zalagati za sve nacije, ne samo za svoju.
Ako ja npr smatram da Srbi, tamo gde su većina, treba da imaju pravo da odluče gde, u kojoj državi žele da žive, onda princip, moral, obraz, nalažu da se za isto to pravo zalažem i kad su muslimani u pitanju.
A ako to znači odvajanje od Srbije, pa jebiga, onda odvajanje.
Jer bi neprincipijelno bilo reći, Srbi imaju to pravo a vi, Bošnajci, ne jer tamo ima neka srpska crkva.
Pa ebala vas crkva, valjda je volja naroda važnija od neke zgrade.

A ako su crkve i manastiri važniji, onda i Ostrog treba da bude u Srbiji, i on je srpski manastir, i manastiri oko Skadra.
A to ne bi baš voleo, jel da?

Ali isto tako kako ne smatram da drugima treba onemogućiti ono što Srbima treba dopustii, smatram i da se Srbima ne može onemogućiti ono što se drugima dopušta.

Ako se poštuje volja Albanaca da istupe iz Srbije, poštujmo onda i volju Srba da istupe iz Bosne, volju muslimana da istupe i iz Srbije i iz Crne Gore, možda i neku volju Bokelja.

Dakle ili svima ili nikome.
Ne znam ta je tu loše.

Naravno, može sila da to privremeno spreči, odloži, ali videli smo kako su te sile prolazile.
softelectronics_e softelectronics_e 19:25 17.02.2019

Re: Eee, da.

maksa83
Ne ide mi uz tebe da učestuješ u smanjivanju broja Rusa.

Meni uz mene ide da proverim relevantne podatke i obavestim te da Ruska Federacija ima 144.5 miliona stanovnika od čega su 111 miliona Rusi, a ostalo manjine. Tvoja kalkulacija stoji ako nas ima oko 150 miliona, ali mislim da nas ima nešto manje.


Ma, to je dezinformacija.
Čudi me da si poverovao u takvu podmetačinu.
softelectronics_e softelectronics_e 19:28 17.02.2019

Re: Eee, da.

vrabac_onaj
maksa83
Mislim, to je heterogena masa, svačega ima a verovatno najviše onih što "nisu ni za koga".

Ma zajebavam se s vrapcom...

Ali ova dvojica su zanimljiv par, sa natučenim kapuljačama...

Mislim - "Orban a ne Vučić"?! Dafuq...


Mi se juče pokidasmo od smeha kada smo ih videli.

Mislim jebote...Orban!

Pored ovi mučenici sa bebama, pa neki protiv malih HE, pa onda Robne kuće Beograd...

Čoveče, vlast se valja ulicama a nigde Filipa M. da je pokupi.

Ja sam juče bio na Slaninijadi u Kačarevu.
Tolika gužva je bila da je meni delovalo da ima bar 300 hiljada ljudi.
I na slaninijadi najmanje kupim slanine.

Usput --- bilo kako bilo, imalo (dubljeg) smisla ili ne - neka ljudi, neka šetaju.
Posebno je to bitno u malim mestima.
aureus aureus 19:41 17.02.2019

Re: Eee, da.

hoochie coochie man

Šta je većina u Rožajama i Novom Pazaru?
Pa musliamni, Bošnajci, zovi ih kako hoćeš.

Ako se neko zalaže za etnički princip pravljenja država, onda se principijelno mora zalagati za sve nacije, ne samo za svoju.
Ako ja npr smatram da Srbi, tamo gde su većina, treba da imaju pravo da odluče gde, u kojoj državi žele da žive, onda princip, moral, obraz, nalažu da se za isto to pravo zalažem i kad su muslimani u pitanju.
A ako to znači odvajanje od Srbije, pa jebiga, onda odvajanje.
Jer bi neprincipijelno bilo reći, Srbi imaju to pravo a vi, Bošnajci, ne jer tamo ima neka srpska crkva.
Pa ebala vas crkva, valjda je volja naroda važnija od neke zgrade.

I Sopoćani su u tom kraju, vjerovatno ponajljepša srpska srednjevjekovna crkva.
Biser prepoznat i od Uneska.
Da li ti možeš da pojmiš da se stvari mogu posmatrati principijelno, a ne navijački i mrziteljski kao ti što radiš?
Navija za svoje i mrziš Srbiju, to ti je jedini princip



Hoochie, ti si pošandrc'o.
Ni ranije ti šesto čulo nije vrijedilo pet para, ali ovo što sad pričaš nije ni za komentarisanje.
Ovo se može riješiti samo hlađenjem.
A i to privremeno.
tasadebeli tasadebeli 20:56 17.02.2019

Re: Eee, da.

vrabac_onaj
Па ми ова твоја приближна цифра од 20 000 људи синоћ изгледа поприлично невероватна


Mogu samo da ti kažem da smo bili prilično konzervativni pri proceni i merenju - dakle teško da je bilo manje od 20000, može samo više da bude.



Ма верујем ја теби. Ти си и први од кога уопште и чујем било какве процене броја људи који се окупљају суботом и шетају...

Него ме она тужна малобројна колона, коју је дневник телевизије N1 ипак поменуо не помињући колико је људи било у колони понављам 60-70), баш оставила и даље у уверењу да када на медијима чујем да се "хиљаде грађана окупљају на тим протестима" и даље не верујем тим медијима.
tasadebeli tasadebeli 21:02 17.02.2019

Re: Критична маса

freehand
Јер ми ова колона са општине Чукарица (уредно су то јавили у дневнику N1 да се протесту придружила и колона која је кренула са општине Чукарица, али не рекоше колико је било шетача у тој колони) била бројчано толика да не би напунили ниједан аутобус ГСП.

Ovog načina procene broje šetača u protestu centrom Beograda ne bi se setio ni advokat Vladimir Đukanović. Bravo.



Па када се нико од вас, који сте назочни тамо (почев од медија па до вас појединаца), не усуђује да ми каже колико се то људи окупља на протестима. Чак и овај један мој из фамилије који је једном отишао до сада за ових пар месеци, није знао или није хтео да ми то каже.

Ето, и овде на Блогу Врабац се први усудио да уопште и каже неку цифру, процену, о колико се људи ту ради.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:10 17.02.2019

Re: Eee, da.


Pa i nisi nešto kreativan kad ostaneš bez argumenata a ipak bi nešto da kažeš?
Milsim na ono, smešno, nije za komentarisanje, stvarno nemaštovito.

Bolje je i ućutati nego istresati izanđale fraze.

Nego, evo Rama nešto petlja oko grčke granice, si čuo?

To, moj Aureuse, znači da problem postoji, i da se on mantrom o tome kako neće proći, neće moći, neće dati ovaj il onaj, ne može rešiti, može se zamrznuti na neko vreme, može se odložiti, ali rešiti se neće.

E sad, lako je iz Berlina ili Njujorka pričati kako ovo sme a ono ne sme, lako je jer oni ne žive u tom problemu nego mi, i mi smo ti koji treba da ga rešimo.

Ima li šta bolje od istog aršina za sve?
Pa nema, to je jedini način da se problem zaista reši.

Ono što neke boli, zbog čega im principijelnost ne odgovara, to je što bi u tom poštenom procesu najbolje prošli Srbi, a zatim Albanci, a što bi najkraće drvce izvukli Crnogorci a zatim Bošnjaci, to jeste tačno, ali to je tako.
Neko je mali neko ne toliko mali, ne može se protiv toga.
freehand freehand 21:14 17.02.2019

Re: Критична маса

Па када се нико од вас, који сте назочни тамо (почев од медија па до вас појединаца), не усуђује да ми каже колико се то људи окупља на протестима. Чак и овај један мој из фамилије који је једном отишао до сада за ових пар месеци, није знао или није хтео да ми то каже.

Pa i što bi to radio? Ja iz sredine kolne vidim pedesetak metara ispred i toliko iza, sem kad izađe na neki dug pravac, ali i onda - nemam nikakav reper o ukupnom broju.
Dok eto ti vidiš šta kreće sa Čukarice, vidiš da je to jad i beda i da prenosi televizija N1 i sve ti je jasno.
gedza.73 gedza.73 21:17 17.02.2019

Re: Eee, da.

freehand

gedza.73
...

Uvek zaboravim da je u pitanju hendikep, jebiga.


U ČETIRI OKA Dejan Mijač: U ovoj državi pravo je ukinuto

Dao sam pristanak da me potpišu. E sad, zašto sam na prvom mestu...

Što se tiče opozicionih namera šetača, dobro je čuti one koje se odnose na temeljne, sistemske stvari. Samo, "Vučić aut iz Srbije" neće rešiti suštinska pitanja. Ja sam mislio da kad Milošević ode iz Srbije da je sve u redu, a evo vidimo - nije. Po mom uverenju dobro je što oni protestno šetaju. Imam veoma dobar utisak bez obzira koje i kolike efekte postižu.

Potpuno obezvređivanje i života i čoveka. Čak i onih koji profitiraju, zbog postojeće vlasti i sistema, jer nisu postigli novac ili status zato što vrede, nego zato što ne vrede.


freehand freehand 21:22 17.02.2019

Re: Eee, da.

U ČETIRI OKA Dejan Mijač: U ovoj državi pravo je ukinuto

To ti kažem. Nisi u stanju da razumeš ni ono što citiraš.
gedza.73 gedza.73 21:26 17.02.2019

Re: Eee, da.

To ti kažem. Nisi u stanju da razumeš ni ono što citiraš.

moguće.

Ako čitate knjige koje se bave apsurdom, znaćete kuda to vodi. Prvo u sveoslobađajuću propast, a posle toga guranje kamena uzbrdo.

napisa' ja jednom slično da je dobro što imamo ovakve vlasti i da Vučić treba da bude što duže na vlasti pa me prozvaše da sam SNS-ovac.

edit
a da vidiš čuda čini mi se da ima pametnih ljudi u SNS-u kao i bagre u opoziciji.
šta da ti kažem kad se u komšijksom selu predstavnik DS-a (tada partije na vlasti) svlačio go na jednom javnom skupu. a da ti ne pričam kako je sve na lokalu od investicija moralo da pređe preko njega. žalili se ljudi al' džaba.

on je bio drug Član.
aureus aureus 21:30 17.02.2019

Re: Eee, da.

hoochie coochie man

Pa i nisi nešto kreativan kad ostaneš bez argumenata a ipak bi nešto da kažeš?

Ma jok. Argumenata imam za izvoz, ali nema smisla da se čet'ri dana objašnjavam sa čovjekom koji sopstvene loše motive projektuje na drugog, koji iznova i iznova izvrće ono što govorim, a koji sam u principu zemlje, krajeve, narode doživljava i opisuje kao da nikad nije mrdnuo iz svog sela. I koji je pritom težak katastrofičar.

Ostalo je u ovoj prepisci ionako dovoljno komentara, informacija i argumenata za one koji nemaju mrenu na očima.
freehand freehand 21:33 17.02.2019

Re: Eee, da.

da je dobro što imamo ovakve vlasti i da Vučić treba da bude što duže na vlasti

To ti kažem, ne moraš svaki put da se gubiš trudeći se da obrazložiš. Mislim, ne bih se ni ja smarao ovde nego si nesrećnog doktora Stojkovića pominjao, pa rekoh da ga bar malo branim, nema veze što znam da je uzalud.
gedza.73 gedza.73 21:35 17.02.2019

Re: Eee, da.

nesrećnog doktora Stojkovića

jel' moguće da ti porediš Stojkovića sa Kenom, lokalnim dripcem i običnom barabom, samo zato što su u istoj partiji?
Kao kad bi poredio džeparoša i doktora nauka jer se voze istim autobusom.



Zbog Kene i njemu sličnih su pošteni ljudi iz DS-a izašli na loš glas.

edit
ipak izgleda da ti ne razumeš šta je rekao Mijač.
freehand freehand 21:38 17.02.2019

Re: Eee, da.

gedza.73
nesrećnog doktora Stojkovića

jel' moguće da ti porediš Stojkovića sa Kenom, lokalnim dripcem i običnom barabom, samo zato što su u istoj partiji?
Kao kad bi poredio džeparoša i doktora nauka jer se voze istim autobusom.



Zbog Kene i njemu sličnih su pošteni ljudi iz DS-a izašli na loš glas.

ne, Gedžo. Govorim ti da deset godina ti i tebi slični to radite. To pokuašvam uporno, i uvek uzalud, da ti kažem.
Al eto, do sad se odbijalo kao od zida, sad bar ovaj vučićevski princip izvrtanja...
Pomak neki, jebiga.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:41 17.02.2019

Re: Eee, da.

a koji sam u principu zemlje, krajeve, narode doživljava i opisuje kao da nikad nije mrdnuo iz svog sela


E ovo mi je reper, nepogrešiv
Kad neko dospe do stadijuma da me prozove za selo, znam da je taj skroz puk'o.
Nije mi bio cilj, ali drago mi jeste.
gedza.73 gedza.73 21:49 17.02.2019

Re: Eee, da.

ne, Gedžo. Govorim ti da deset godina ti i tebi slični to radite. To pokuašvam uporno, i uvek uzalud, da ti kažem.


'ja i meni slični' smo deset godina govorili vlasti za koju smo glasali da ne prave sranja. a oni su uporno terali po svome.

kad smo 'ja i meni slični' rekli 'nosite se ko vas jebe' onda ste počeli da kukate na intelektualce, Vesnu Pešić i bele listić ni jednog jedinog trenutka ne razmišljajući o svojoj krivici u sistemu koji ste uspostavili.

što je najgore, a nije

To pokuašvam uporno, i uvek uzalud, da ti kažem.
,
vi ćete 'uporno' da istrajete na 'vašim Kenama'. 'naći nema promene sistema ni sa vama.

što se mene tiče ja sam davno bezeceovao...da kažem kako imam rezervni basamak (za koji ti često znaš da me prozoveš) pripremljen na vreme.
freehand freehand 21:53 17.02.2019

Re: Eee, da.

što se mene tiče ja sam davno bezeceovao...da kažem kako imam rezervni basamak (za koji ti često znaš da me prozoveš) pripremljen na vreme.

Svi vi sa vašim Ljotićima, Vučićima Martinovićima imate po neki basamak, mada ne znam zašto sad sedite kad vam je vreme letenja i mrešćenja..
gedza.73 gedza.73 21:57 17.02.2019

Re: Eee, da.

freehand
što se mene tiče ja sam davno bezeceovao...da kažem kako imam rezervni basamak (za koji ti često znaš da me prozoveš) pripremljen na vreme.

Svi vi sa vašim Ljotićima, Vučićima Martinovićima imate po neki basamak, mada ne znam zašto sad sedite kad vam je vreme letenja i mrešćenja..



evo ti jedan komentar na intervju Dejana Mijača.
skoro k'o tvoj. a botovski. kažem ja da ste isti.


~Ноца :
Зашто господине не одеш да живиш на КиМ или у Хрватску где је право неприкосновено? Иди тамо па уживај ако ти Србија не ваља!
2019-02-17


freehand freehand 22:02 17.02.2019

Re: Eee, da.

gedza.73
freehand
što se mene tiče ja sam davno bezeceovao...da kažem kako imam rezervni basamak (za koji ti često znaš da me prozoveš) pripremljen na vreme.

Svi vi sa vašim Ljotićima, Vučićima Martinovićima imate po neki basamak, mada ne znam zašto sad sedite kad vam je vreme letenja i mrešćenja..



evo ti jedan komentar na intervju Dejan Mijača.
skoro k'o tvoj. a botovski. kažem ja da ste isti.


~Ноца :
Зашто господине не одеш да живиш на КиМ или у Хрватску где је право неприкосновено? Иди тамо па уживај ако ти Србија не ваља!
2019-02-17



Da bi potpuno nevezan komentar nepoznatog komentatora sa neke pripizdine interneta povezao sa sagovornikom ovde nije dovoljno da budeš samo idiot. Moraš da budeš i pokvaren. Onako vućićevski ljotićevac.
gedza.73 gedza.73 22:06 17.02.2019

Re: Eee, da.

Onako vućićevski ljotićevac.

pošto je meni ama baš svejedno... tebi verovatno i nije bitno osim da potvrdiš svoju teoriju... a znam da baš budem nadžak baba... kako bi ti bio u pravu SNS ima još jedan glas od mene.

nije mnogo al' me ništa ne košta.

aureus aureus 22:07 17.02.2019

Re: Eee, da.

hoochie coochie man

Kad neko dospe do stadijuma da me prozove za selo

Ne prozivam te.
Jednostavno se ne trudiš da saznaš, a to je za kritiku.
Hoćeš da razmišljaš, ali te podaci ne obavezuju. I koliko god činjenica da ti čovjek podastre, ti i dalje goniš svoje.
U analizama i predviđanjima sve sami wishful thinking. Ne bih možda zamjerio da je taj wishful thinking pozitivno orjentisan.
Međutim, ne mogu da ti se pridružujem u mračenju tipa: a šta ako se EU raspadne, šta ako se NATO raspadne, šta ako se Vardar izlije, ako na čelo Albanije dođe političar sa nožem u ustima...
freehand freehand 22:10 17.02.2019

Re: Eee, da.

kako bi ti bio u pravu SNS ima još jedan glas od mene.

nije mnogo al' me ništa ne košta.

kako nije, siguran glas mora da ima potvrdu.
Slično se sličnom raduje, nema tu problema, a doktoru Stojkoviću bi verovatno bilo neprijatno. Čak i ako bi kao fin čovek to podneo stoički.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:27 17.02.2019

Re: Eee, da.

ali te podaci ne obavezuju. I koliko god činjenica da ti čovjek podastre


Koje činjenice, majke ti?
Da Ameri vole nekoga, a da Crna Gora neće da talasa?
Stvarno fundamentalne činjenice.

A činjenica da su Rožaje 100 posto muslimansko mesto, i da ljudima iz tog kraja nikakve emocije ne proizvode majska zora, gusle, Lovćen, Njegoš, Ostrog, Petrovići...da su prema svim tim odrednicama države kojoj pripadaju apsolutno ravnodušni, da ljudima iz Ulcinja i Tuzi emocije rade na crvenu a ne na plavetnu boju zastave, te činjenice te ne zanimaju, sve bi da ih potreš samozavarvanjem...vole Ameri Crnu Goru, evo samo malo su nas bombardovali.

Al će zato Srbiju da čerupaju jer...

Ajd ne lupaj ti o činjenicama leba ti
aureus aureus 22:48 17.02.2019

Re: Eee, da.

vcucko

Čini se da RF definitivno ima problem sa manjkom žive sile. Kad Aureus tako kaže, onda je to zakon

Eeeej, Vcucko!
Govorio sam o "nedostajućoj ljudskoj masi" i o "smanjenom broju Rusa" (a i to potaknut sa strane).
A ti ode na živu silu, što je vojni termin.
Dodajem i da si blogopučanstvo prethodno upoznao sa postojanjem određenog raketnog sistema ruske proizvodnje. To jest, neke si upoznao, druge si podsjetio.
tasadebeli tasadebeli 00:44 18.02.2019

Re: Критична маса

freehand

Ja iz sredine kolne vidim pedesetak metara ispred i toliko iza,



Добро, и то је нешто. За процену.


sve ti je jasno.



Није. Зато и питам.

П.С. - Изгледа да сам био у праву када сам рекао да долазе и људи из других места у Београд на протест?

Ето ти, на пример. Запуцао чак из Панчева (из аутономне покрајине) на протест у Београд.
tasadebeli tasadebeli 00:50 18.02.2019

Re: Eee, da.

freehand
što se mene tiče ja sam davno bezeceovao...da kažem kako imam rezervni basamak (za koji ti često znaš da me prozoveš) pripremljen na vreme.

Svi vi sa vašim Ljotićima, Vučićima Martinovićima imate po neki basamak, mada ne znam zašto sad sedite kad vam je vreme letenja i mrešćenja..



Чек' да још једном поновим један мој коментар на овом посту... Да утврдимо градиво.

tasadebeli
mentol
Kazezoze

Da, to je bila Krugolina, naš jedini astrolog na blogu.


Da, jedini koji nije banovan...



Мислиш на ово?

www.lice-nalicje.net

... 7. april 2008. ponovo banovana na blogu 92 zbog agresivnih i provokativnih blogera ovog portala?
Nisam znala g. Restaku da vam je toliko stalo da me zaštite pa me udaljujete od svojih pulenčića što normalne ljude psuju, vređaju, nazivaju nacistima, nakazama i sl...

Kako god, eto teme za post... :)



Јбт, дакле то траје још од самих почетака Блога Б92?

Боже мили, куд сам ја заш'о!

А ја мислио Блог Б92 мрежа слободоумних мислећих толерантних људи. Крем де ла крем Србије.

Да сам знао за ово раније... Па да не губим толико времена овде...

А ваљда је сада и са тим завршено... Можда...

Ипак се променио власник пар пута од тада.



И да му га додам... Туђег цитата... Згодно је за ово овде...


Balkanski bluzer

2 years ago (edited)

Jos se sjecam kasete hiljadu puta preslusana,umota kasetofon traku sjebe..odrezes komad trake ..uzmes selotepa spojis dva kraja i nazad u kasetu nedostaje minut i senaest sekundi ,nema veze tjeras dalje,...jope nece ..zavija ,turis odozgo cackalicu ..nabijes na PLAY ..radi kru te jebo..kakva vremena.
freehand freehand 10:03 18.02.2019

Re: Критична маса

П.С. - Изгледа да сам био у праву када сам рекао да долазе и људи из других места у Београд на протест?

Ето ти, на пример. Запуцао чак из Панчева (из аутономне покрајине) на протест у Београд.

Nešto mi je govorilo da ću biti pročitan i da će tajna biti otkrivena kad se neko dovoljno promućuran bude zainteresovao i povezao konce.
Bolje odmah da priznam i da su me dopremili autobusom, i čak sam i kartu platio.
softelectronics_e softelectronics_e 18:58 18.02.2019

Re: Eee, da.

gedza.73

...

što se mene tiče ja sam davno bezeceovao...da kažem kako imam rezervni basamak (za koji ti često znaš da me prozoveš) pripremljen na vreme.

Gedžo, šta ti znači ovo?
bene_geserit bene_geserit 20:40 18.02.2019

Re: Eee, da.

JJ Beba
jer ja sam nepoklolebljiva republikanka

Da li si sigurna?
Pitam bez zezanja, a sa aspekta razlika između republike i demokratije? Ono stara Grčka vs. stari Rim. USA vs. većina EU zemalja.
zilikaka zilikaka 09:50 15.02.2019

Utisci

Lepo je to kad je praznik, pa ne moraš na poso, pa lagano ustaneš, malo krmeljaš po kući, upališ TV da pravi galamu...kad ono svečanost povodom praznika.
Ne kažem, verovatno nije jedina, al sad delili odlikovanja.

E sad, ja ne bih ni o prazniku ni o odlikovanima nego o sitnicama koje poznajem. A zna se da je đavo u sitnicama.

Ne znam kad je trebala ta svečanost da počne, tek, kamera prikazuje postavljen hor i orkestar, punu salu, ide redom po likovima...Prepoznaju se razni u prvim redovima koji što blenu u prazno što tiho ćakulaju sa okolinom, al nikako da počne.
Ne smem da tvrdim jer se slabije videlo lice, al rekla bih da je Suđić bio dirigent.

...i jednog momenta sve se uskomeša, vidiš dolaze s leva neki, odmah prepoznajemo da je to ON, al pajte sad!

Dirigent daje horu znak i oni počinju sa himnom dok je ovaj još s leve strane, dok korača, te on uz zvuke himne prelazi polovinu prvog reda partera i staje na sredinu ispred svoje stolice.
Neravno, za to vreme svi ostali stoje.

...sunce ti jebem, pa njemu himnu pevaju ko što se u kafani dočekuje dobar gost s omiljenom pesmom. S vrata.

jadragoljub jadragoljub 09:56 15.02.2019

Re: Utisci

...sunce ti jebem, pa njemu himnu pevaju ko što se u kafani dočekuje dobar gost s omiljenom pesmom. S vrata.

šta reći a ne zaplakati
aureus aureus 10:33 15.02.2019

Re: Utisci

Suđić dosta dobro diriguje te nacionalne stvari.

Neki ga vole, al' od kitnikeza stradaju zubi.

E pa, Serbije, sretan Dan državnosti.
I vostani ponovo.


P.S. Zanemarite kitnikez.
zilikaka zilikaka 10:45 15.02.2019

Re: Utisci

Suđić dosta dobro diriguje te nacionalne stvari.

Neki ga vole, al' od kitnikeza stradaju zubi.

E pa, Srbije, sretan Dan državnosti.
I vostani ponovo.


JA lično nemam problem sa repertoarom na današnji dan.
Logično je da ide to a ne Sojčice devojčice, nego imam problem kad se s himnom postupa ko da je Milibožeaštomiganema.
Bili Piton Bili Piton 11:57 15.02.2019

Re: Utisci

aureus
Suđić dosta dobro diriguje te nacionalne stvari.

Neki ga vole, al' od kitnikeza stradaju zubi.



On je odličan all-round dirigent i vrlo ugladjen, pristojan čovek. Nema se išta loše reći o njemu sem izvesnih ličnih opredeljenja koje su, naravno, njegova lična stvar. Medjutim što sam stariji, shvatam da mi treba sve više dobre volje da bih prenebregao lični angažman u odnosu na profesionalni, ma ko da je u pitanju, Džon Kliz ili Bojan Sudjić.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana