Budućnost| Društvo| Gost autor| Ljudska prava| Roditeljstvo

Igor i Ana

Bili Piton RSS / 22.02.2019. u 17:35

 

Igor to nije zaslužio. Naprosto nije imao kad. Tek se rodio. Nijedno dete ne zaslužuje da se nađe u centru pažnje ostrašćenih komentara. Kao svako dete, Igor samim svojim rođenjem zaslužuje šansu za pristojan i ispunjen život. To je njegovo univerzalno pravo, bez obzira na njegov pol, boju kože, poreklo. Ostavimo zato Igora.

Piše: Dejan Ilić

Ana Brnabić je nešto drugo. Ona je zaslužila komentar. A teško je sprečiti da u nekom svom vidu taj komentar ne bude ostrašćen. Naprosto zato što nepravda boli. A nepravda je kada Ana Brnabić za sebe stiče prava i privilegije koji su drugima uskraćeni. Ona naprosto gazi univerzalno pravo koje kao civilizovana zajednica dugujemo Igoru.

Mi nismo civilizovana zajednica, reći će neko, pa onda ni Igoru ništa ne dugujemo. Štaviše, pošto smo kao kolektiv pali u varvarstvo, svaka osoba ima pravo da za sebe izbori šta god može, bez obzira na štetu koju time nanosi drugima. Tako bi se od komentara odbranila Brnabić, ali bi Igor iz istog razloga mogao sve da izgubi.

Drugim rečima, zarad dobrobiti Igorove, mora se kritikovati Brnabić. Ona je saučesnica u varvarskom rušenju civilizacijskih temelja na kojima bi morao da stoji ovdašnji „srpski" kolektiv. Kritikovati Brnabić znači boriti se za Igora i njegovo pravo na pristojan i ispunjen život. Za početak, treba pitati kako je uopšte povučena veza između Igora i nje.

Strogo pravno govoreći, Brnabić ne može biti Igorova roditeljka. Dva su razloga za to. Prvi, osobe istog pola ne mogu biti registrovane kao roditelji. Drugi, u Srbiji nisu dozvoljeni brakovi između osoba istog pola. Povrh toga, pravno nisu priznate ni njihove vanbračne zajednice. Zbog toga Brnabić ne može ni da usvoji Igora. Ako striktno sledimo zakon, Brnabić je samo cimerka osobe koja je dobila dete. Kada se predstavlja kao roditeljka, Brnabić se lažno predstavlja i time se krši zakon.

Naravno, taj zakon je očajno loš. On mora biti promenjen. Zajednice između dve osobe istog pola moraju imati sva prava kao i zajednice između dve osobe različitog pola. Uključujući tu i pravo na zajedničko podizanje dece. Brnabić je predsednica vlade. Kao predsednica vlade, tobože je dobila dete. Kao predsednica vlade nije pokrenula nijednu inicijativu da se pravno definiše odnos u kome se nalazi.

Ona se za to svoje univerzalno pravo, sa kojim se oštro kosi domaće zakonodavstvo, izborila kako je znala i umela, a znala je i umela - loše. Prigrabivši to pravo mimo zakona za sebe, ona je sve ostale koji sa njom dele obeležje na osnovu koga su diskriminisani ostavila na cedilu. Da stvar bude gora, ona je za sebe prigrabila privilegiju u kolaboraciji upravo sa onima koji diskriminišu sve ove ostale.

Brnabić treba pozvati da njena vlada predloži zakone koji bi ukinuli ovo nepodnošljivo stanje diskriminacije. Dok to ne učini, njen lični primer ne znači apsolutno ništa za sve druge koji su izloženi nasilju i patnji zbog obeležja koja dele sa predsednicom vlade. Dok to ne učini, nema nijednog razloga da je ti drugi slave kao osobu koja se izborila za pravo koje je njima i dalje neopravdano uskraćeno.

Pogotovo je ne mogu slaviti kao lezbejku. Taj pogrešni argument ide otprilike ovako - kao predsednica vlade, Brnabić je kolaborantkinja kriminalne klike na vlasti, ali kao lezbejka ona čini mnogo za zajednicu gej osoba i zato se treba radovati što je dobila dete. Kada se svede na svoje osnovne premise, taj argument je kontradiktoran.

On u stvari glasi - kao predsednica vlade Brnabić ne čini ništa za prava diskriminisanih gej osoba; kao lezbejka Brnabić brani ta prava. Da bi se videlo kako je glup ovaj argument, treba se samo zapitati koja od dve Brnabić ima veću moć i može učiniti više za gej osobe - predsednica vlade ili lezbejka? Na stranu sad što se ovde u moralni argument kao kriterijum unosi obeležje koje mora biti moralno neutralno.

Zašto je važno insistirati na moralnoj neutralnosti obeležja gej osoba? Zato što se samo tako može tvrditi da je njihova diskriminacija na osnovu moralno neutralnog obeležja gnusna i nedopustiva. Biti gej u moralnom smislu ne znači ništa. To ne može biti opravdanje za bilo šta, niti može biti osnova za bilo kakvu sankciju.

Kao moralno bitnu odliku, homoseksualnost tretiraju upravo tlačitelji gej osoba. Oni drže da je homoseksualnost moralno bitna karakteristika i da zato može biti osnova za diskriminaciju. Kada, u konkretnom slučaju, iz zajednice gej osoba stiže podrška predsednici vlade samo zato što je ona lezbejka, ta zajednica naseda na prevaru svojih tlačitelja.

Evo šta tu onda imamo kao konačni izvod. Brnabić uživa privilegije jer se priključila tlačiteljima. Ona je pogazila moralne principe da bi izbegla diskriminaciju. Time je poslala poruku da se u Srbiji javno može biti lezbejka ako i samo ako si i kolaborantkinja. Za druge gej osobe to znači: ako nećete da vas diskriminišu, odustanite od moralnih principa koji diskriminaciju razotkrivaju kao neprihvatljivu.

To je očajno loša poruka za zajednicu gej osoba. S druge strane, s radošću će je prihvatiti njihovi tlačitelji. Igor zaslužuje da živi u boljem svetu od toga.

Peščanik.net, 22.02.2019.

 http://pescanik.net/kratki-osvrt-na-igora/?fbclid=IwAR1b8lkmYWXVx8hy11wb6Oqv5Zg3k1E5tUSSUGAHD9rma3Rcl5XL-OofpG0



Komentari (635)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

aureus aureus 17:39 22.02.2019

Za to vrijeme...

...Lider Pokreta slobodnih građana slobodno piše tvitove.

G.Cross G.Cross 19:20 22.02.2019

Re: Za to vrijeme...

aureus
...Lider Pokreta slobodnih građana slobodno piše tvitove.






Ovo pisem preptpostavljajuci da je tvoj post istinit. Na zalost pre su govorili kad pocne rat prva zrtva je istina, danas treba reci " Zuckerberg i Larry Page and Sergey Brin su ucinili Istinu obsolentnom."


Nemam pojma ko je taj Sergej Trufunovic odnosno, cuo sam o njemu. Kad sam ja odjebao Slobu i otisao on je bio verovano u pelenama ili tako nesto.

Ako je on ovo rekao ovo je odvratno.

I tuga Srbije je da nema boljih od njega koji zele da se bore protiv propasti Srbije.


Nadam se da je hak.
aureus aureus 21:36 22.02.2019

Re: Za to vrijeme...

Postoje i ovakva gledanja na stvari.
Čuveni novinar Teša Tešanović, koji radi za Balkan info, smatra da je pogrešna ideja da djecu, kako kaže, uzgajaju homoseksualci, pa tu ideju oštro osuđuje.

Dobro uzgojeni Teša Tešanović takođe misli da SNS promoviše LGBT propadandu Novog svjetskog poretka.

marco_de.manccini marco_de.manccini 21:45 22.02.2019

Re: Za to vrijeme...

Мислим да сам коначно укапирао Твитеoрв лого. Наиме, ради се о свраки, свраки која је попила мозак великом делу људи који тамо нешто попују.
Bili Piton Bili Piton 21:45 22.02.2019

Re: Za to vrijeme...

marco_de.manccini
Мислим да сам коначно укапирао Твитеорв лого. Наиме, ради се о свраки, свраки која је попила мозак великом делу људи који тамо нешто попују.


Ajoooooj....samo da uramim ovo.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:47 22.02.2019

Re: Za to vrijeme...

Dobro, bre, imam typo, vrlo važno, moraš odmah da sačuvaš.
Bili Piton Bili Piton 00:17 23.02.2019

Re: Za to vrijeme...

marco_de.manccini
Dobro, bre, imam typo, vrlo važno, moraš odmah da sačuvaš.


Znači sedamnaest puta sam tražio taj typo u dva reda, da bih ga na kraju jedva našao.
marco_de.manccini marco_de.manccini 03:11 23.02.2019

Re: Za to vrijeme...

Znači sedamnaest puta sam tražio taj typo u dva reda, da bih ga na kraju jedva našao.

: )))))

Kad si normalan.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:25 23.02.2019

Ana je ćale,

Ionako je muškobanjasta. A, ko je donator? Vučko? Marko Đurić? Mislim, moralo je to čisto, napredno dete doći iznutar Partije.
docsumann docsumann 07:22 24.02.2019

Re: Ana je ćale,

Ana je ćale


a zna se ko je keva
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:34 24.02.2019

Re: Ana je ćale,



BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:09 26.02.2019

Re: Za to vrijeme...

I tuga Srbije je da nema boljih od njega koji zele da se bore protiv propasti Srbije.

ne znaš ko je sergej, ali znaš da pljuješ. nisi ti druškane odmakao od srbije, taj ladni london ili gde si već ti se uvukao u kosti.
jeste tuga srbije, i da, nema boljeg od njega, nema onih koji su bolji i koji če da urade to što je on. zato nema boljih, jer neće. on je tebi tema, a ne vučić&ana&vulin&co jer je on verovatno najgori ološ u srbiji, pizda mu materina. dakle, jbt, stvarno imaš viška slobodnog vremena i manjak privatnog i društvenog života, baš nekako tipično dijasporično. što se ne vratiš da budeš bolji, m? ajde ti druškane lepo ostavi sporadiju, pa se zabavi negde tamo gde si otišao od slobe, mada mi se čini da ti možda i nije sasvim lepo pa visiš godinama na propalom portalu propale medijske kuće, u srbiji. tvoje reči govore toliko mnogo o tebi, i tako malo o srbiji (o kojoj više i nema šta bog zna šta lepo da se kaže), ili o sergeju ili bilo kome ko ovde guta govna jer ima kredit za stan, npr. i samo da pomenem da taj sergej, za koga ne znaš ko je ali što da ga ne opljuneš u svojoj argoanciji, ima dobrotvorno drugštvo koje leči decu bolesnu o raznih karcinoma i retkih bolesti u inostranstvu, decu za koje boli dupe i vučića i anu i celu tu vladu, a i brat-bratu većinu građana, dok im se to ne desi u kući. ali nema veze, taj sergej je najgori, jbg, tuga je sirbije, jer je malo prost, razbarušeni glumac bez ruke na ručnoj, neuglađen, nebrušen, i koga boli kita za takve kao ti, i možda mu i smrdi iz usta kao što kaže biljana kulturfašista srbljanović.

izvini Bili ali moram, a ti briši ako ti je gadno ali: G.Cross, depresivni kulturfašisto, nosi se u pizdu lepu materinu. ovo je bilo retorički sve, nema na čemu.
softelectronics_e softelectronics_e 07:54 27.02.2019

Re: Za to vrijeme...

BebaOdLonchara
I tuga Srbije je da nema boljih od njega koji zele da se bore protiv propasti Srbije.

ne znaš ko je sergej, ali znaš da pljuješ. nisi ti druškane odmakao od srbije, taj ladni london ili gde si već ti se uvukao u kosti.
jeste tuga srbije, i da, nema boljeg od njega, nema onih koji su bolji i koji če da urade to što je on. zato nema boljih, jer neće. on je tebi tema, a ne vučić&ana&vulin&co jer je on verovatno najgori ološ u srbiji, pizda mu materina. dakle, jbt, stvarno imaš viška slobodnog vremena i manjak privatnog i društvenog života, baš nekako tipično dijasporično. što se ne vratiš da budeš bolji, m? ajde ti druškane lepo ostavi sporadiju, pa se zabavi negde tamo gde si otišao od slobe, mada mi se čini da ti možda i nije sasvim lepo pa visiš godinama na propalom portalu propale medijske kuće, u srbiji. tvoje reči govore toliko mnogo o tebi, i tako malo o srbiji (o kojoj više i nema šta bog zna šta lepo da se kaže), ili o sergeju ili bilo kome ko ovde guta govna jer ima kredit za stan, npr. i samo da pomenem da taj sergej, za koga ne znaš ko je ali što da ga ne opljuneš u svojoj argoanciji, ima dobrotvorno drugštvo koje leči decu bolesnu o raznih karcinoma i retkih bolesti u inostranstvu, decu za koje boli dupe i vučića i anu i celu tu vladu, a i brat-bratu većinu građana, dok im se to ne desi u kući. ali nema veze, taj sergej je najgori, jbg, tuga je sirbije, jer je malo prost, razbarušeni glumac bez ruke na ručnoj, neuglađen, nebrušen, i koga boli kita za takve kao ti, i možda mu i smrdi iz usta kao što kaže biljana kulturfašista srbljanović.

izvini Bili ali moram, a ti briši ako ti je gadno ali: G.Cross, depresivni kulturfašisto, nosi se u pizdu lepu materinu. ovo je bilo retorički sve, nema na čemu.

Skoro da bih se sadržajno mogao složiti da se ne radi o poruci upućenoj našim dijasporcima.
Jer - smatram da prema njima mi zavičajci treba da budemo oprezniji.
I ni u kom slučaju im ne predbacivati ako žele da učestvuju u društvenom životu u matici.
Kada bi ovo bilo upućeno nekom od nas - skoro da bih mogao da se saglasim.
Naravno - uz uslov da se isključe lični animoziteti.
Jer - ovo što živimo je dno dna dna - i još niže.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:29 28.02.2019

Re: Za to vrijeme...

Skoro da bih se sadržajno mogao složiti da se ne radi o poruci upućenoj našim dijasporcima.

ne, nije upućeno svim dijasporcima, već onima koji seru po svima nama ovde. još jednom, neka se nose u kurac. oni drugi, normalni, su normalni, jbg. ili si normalan ili si g.cross. bili je normalan a g.cross je mentol. a to što živimo dno dna bi bilo blizu istini, da nema toliko afričkih zemalja i indonezije, npr, koji žive u bezdanu živog peska. mi se samo davimo u sopstvenim govnima dok nam interesne međunarodne grupe guraju glavu sve dublje.
predatortz predatortz 18:12 22.02.2019

Tucanje logike

Kakvo god silovanje činjenica radili, kakve god konstrukcije pravili, Ana Brnabić nije dobila dete. Dete je dobila njena partnerka. Ana ne može biti ništa više od toga. Mamina partnerka, to je maksimalan dobačaj.
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:23 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Mamina partnerka, to je maksimalan dobačaj.


Sta ti imas protiv gej braka i toga da imaju decu kojoj ce biti roditelji?
Mislis nikada se to u Srbiji desiti nece ili sta?
predatortz predatortz 18:34 22.02.2019

Re: Tucanje logike

apacherosepeacock
Mamina partnerka, to je maksimalan dobačaj.


Sta ti imas protiv gej braka i toga da imaju decu kojoj ce biti roditelji?
Mislis nikada se to u Srbiji desiti nece ili sta?


Mislim da se bagateliše pojam roditelja i roditeljstva. Ani Brbabić niko ne može da ospori pravo da voli to dete, da se brine o njemu, pa na kraju krajeva i da ga doživljava kao svoje, ali roditelj mu nije.

apacherosepeacock apacherosepeacock 18:47 22.02.2019

Re: Tucanje logike

predatortz
apacherosepeacock
Mamina partnerka, to je maksimalan dobačaj.


Sta ti imas protiv gej braka i toga da imaju decu kojoj ce biti roditelji?
Mislis nikada se to u Srbiji desiti nece ili sta?


Mislim da se bagateliše pojam roditelja i roditeljstva. Ani Brbabić niko ne može da ospori pravo da voli to dete, da se brine o njemu, pa na kraju krajeva i da ga doživljava kao svoje, ali roditelj mu nije.



Bice mu kad se pravno regulise brak gej parova. Ne znam po kom osnovu to moze da bagatelise ista osim da izjednaci prava ljudima koji to pravo nemaju.

Nije roditelj samo bioloski roditelj deci odavno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:55 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Nije roditelj samo bioloski roditelj deci odavno.


Uh što volim ove rezolutne stavove, posebno o stvarima koje se dešavaju po prvi put u istoriji čovečanstva.
Odmah ljudima sve kristalno jasno, nikavih dilema nemaju, čude se drugima što imaju nedoumice, što još razmišljaju.
Probude se jedno jutro, odluče da će od danas imati neki stav, i udri Milutine!

Mora da je tako lakše.
Ko može.
maksa83 maksa83 18:58 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Uh što volim ove rezolutne stavove, posebno o stvarima koje se dešavaju po prvi put u istoriji čovečanstva.

Šta, da dete odgaja neko ko ga nije rodio?

100% da je ovo sada istorijski presedan.
freehand freehand 19:01 22.02.2019

Re: Tucanje logike

maksa83
Uh što volim ove rezolutne stavove, posebno o stvarima koje se dešavaju po prvi put u istoriji čovečanstva.

Šta, da dete odgaja neko ko ga nije rodio?

100% da je ovo sada istorijski presedan.

Romul i Rem i Oktavijan Avgust sa odobravanjem klimaju glavicama.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:01 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Šta, da dete odgaja neko ko ga nije rodio?


Da ga odgaja ili da mu žena bude otac?
Ima male razlike između toga, ipak.
maksa83 maksa83 19:09 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Da ga odgaja ili da mu žena bude otac?
Ima male razlike između toga, ipak.

Kako može žena da bude otac?

Razmišljaj o tome kao da ga odgajaju recimo mama i tetka. Ništa novo pod suncem.
freehand freehand 19:11 22.02.2019

Re: Tucanje logike

maksa83
Da ga odgaja ili da mu žena bude otac?
Ima male razlike između toga, ipak.

Kako može žena da bude otac?

Razmišljaj o tome kao da ga odgajau recimo mama i tetka. Ništa novo pod suncem.

Eh sad i ti... A kako efektno da se palamudi u nradnih 150 komentara o očinstvu Ane Brnabić ako već na prvu ne prođe podmetačina?
predatortz predatortz 19:13 22.02.2019

Re: Tucanje logike

maksa83
Da ga odgaja ili da mu žena bude otac?
Ima male razlike između toga, ipak.

Kako može žena da bude otac?

Razmišljaj o tome kao da ga odgajau recimo mama i tetka. Ništa novo pod suncem.


Da, ali mama ti je mama, a tetka ti je tetka.
Šta je u toj priči naša premijerka?
Mama ne može, jer dete ima mamu koja ga je rodila.
Tata nije, tetka nije...
Previše je to za malu glavicu.
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:17 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Uh što volim ove rezolutne stavove, posebno o stvarima koje se dešavaju po prvi put u istoriji čovečanstva.
Odmah ljudima sve k


Pa i ja volim te stavove da je provereno dobro, vidjeno od postanka, samo neki postotak sjebane dece od bioloskih roditelja i hetero ljudi, sve u braku, sve stima, eto zajebali nesto u procesu, to je sta - kolateralna steta?

Aj da uzmem hipoteticki primer - moj muz ima dete, dete nema majku, ja legalno sve mogu da usvojim to dete i crno na belo mogu da mu budem majka. Brnabicka to ne moze.

Sta je garancija tom detetu ako mu ja budem roditelj ili Brnabicka tom njenom?
Daj mi neki logicki razlog da ce jednom detetu, od to 2 biti bolje samo zato sto je moja kombinacija stara u istoriji covecanstva?


apacherosepeacock apacherosepeacock 19:24 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Previše je to za malu glavicu.


Ti bas podcenjujes decu..
maksa83 maksa83 19:26 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Da, ali mama ti je mama, a tetka ti je tetka.

Phah ... moja majka ponekad tvrdi da je mene rodila tetka (njena sestra, pošto mestimično ličimo fizički i karakterno).
Šta je u toj priči naša premijerka?

Ona je ono što izabere da bude, i ono kako je dete doživi.

Tj., to apsolutno nije nešto oko čega ti ili bilo ko drugi treba da se trza.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:26 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Kako može žena da bude otac?


E o tome govorim kao nečemu što se prvi put dešava, ne o odgajanju dece od strane ljudi koji ih nisu rodili, čega naravno ima oduvek.
Ali ovo nije to.

Ovde se kaže da je Ana dobila sina, ne da će Ana odgajati neko dete.

Ana mu nije majka, nije ni tetka, jer tetke nemaju sinove (kad su u funkciji tetke).
Do sad je bilo da sinove dobijaju majke i očevi, sad imamo situaciju da se to menja, pa mi je prirodno da se o tome malo razmišlja, da se dileme smatraju normalnom, prirodnom reakcijom, a dešva se da se dileme smatraju nazadnim.

Šta je Brnabićka tom detetu?
Nije majka, nije otac, nije tetka, nije komšinica...
Bili Piton Bili Piton 19:31 22.02.2019

Re: Tucanje logike

apacherosepeacock
Previše je to za malu glavicu.


Ti bas podcenjujes decu..


Ima sigurno 7-8 godina da sam pisao ovde kako poznajem Irkinju koja sa svojom partnerkom podiže sina iz prethodnog braka. Taj sin je em duplo veći od mene sad em i on odnedavno ima ćerku. Sa biološkom ženom.

Mislim po svetu već stasava ne znam koja generacija koja ne krije da su je podigli gej roditelji i da zbog toga ne da nemaju traume nego sve najnormalnije. Ono, davno predjena stepenica. Medjutim i mnogo ludje stvari se danas ispočetka dovode u sumnju tako da to nije ništa neobično.
predatortz predatortz 19:31 22.02.2019

Re: Tucanje logike


Tj., to apsolutno nije nešto oko čega ti ili bilo ko drugi treba da se trza.


Trzanje je prejaka reč. Razgovaramo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:32 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Tj., to apsolutno nije nešto oko čega ti ili bilo ko drugi treba da se trza.


Treba da se trza Makso, treba.

Do sad smo živeli u kulturi kad se nije postavljalo pitanje šta znače reči otac i majka, šta znači reč roditelj, sad se to menja, normalno je da ljudi budu zainteresovani.
samo neki postotak sjebane dece od bioloskih roditelja i hetero ljudi, sve u braku


Što je naravno nemoguće da se desi u istopolnim brakovima.
Jer oni su, šta, nadljudi pa se njima ne može desiti da se zajebu u procesu.
Ovaj argument je čast koliko i ..hajd.... tanak.
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:33 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Šta je Brnabićka tom detetu?
Nije majka, nije otac, nije tetka, nije komšinica...


Roditelj, s obzirom da ce da ga odgaja sa svojom partnerkom a mozda u bliskoj buducnosti i zenom.

Da, i kako to tacno i zasto tebe ima da pogadja?

Nego naslucujem (zato i reagujem) nasladjivanje situacijom pravnom u Srbiji, nekako sa uzivanjem konstatujete ti i predator da detetu ona, pravno, nije nista.

Ajde, nasladjujte se jos neko vreme dok se zakon ne promeni..

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:35 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Da, i kako to tacno i zasto tebe ima da pogadja?


Ma ne znam šta mi je, u poslednje vreme, iz nekog razloga, su krenule da me zanimaju stvari koje se dešavaju u društvu u kom živim.
Da nije neka bolest?
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:37 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Što je naravno nemoguće da se desi u istopolnim brakovima.
Jer oni su, šta, nadljudi pa se njima ne može desiti da se zajebu u procesu.
Ovaj argument je čast koliko i ..hajd tanak.


Pa sam si dao odgovor, ako i jedni i drugi mogu da se (ne)zajebu u procesu sta je onda razlog da ne budu izjednaceni u pravima?
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:39 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Da nije neka bolest?


Pa kao preteras mozda ne bi bilo lose da konsultujes strucno lice.
aureus aureus 19:41 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Kod lezbijki je naročito interesantno to što one mogu da dobiju djecu na potpuno prirodan način, čak i u braku.
Oskarovka Džodi Foster je, ako se ne varam, dvoje djece rodila, nakon nekog vremena priznala sebi i drugima da je lezbijka i - prešla na žene.
A djeca njena potpuno regularno, ona ih rodila u tipičnoj vezi muškarca i žene.
G.Cross G.Cross 19:41 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Sa biološkom ženom


Jes vala sa ovom artificijelnom intelegencijom nikad se ne zna.

Salim se.
G.Cross G.Cross 19:41 22.02.2019

Re: Tucanje logike

;;
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:42 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Ono, davno predjena stepenica.


Kako kome, hcm cesto pada i sa prvog basamka.. (kleca mu staracko koleno)
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:46 22.02.2019

Re: Tucanje logike

A djeca njena potpuno regularno, ona ih rodila u tipičnoj vezi muškarca i žene.


Jok, njena su iz banke..
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:46 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Pa sam si dao odgovor, ako i jedni i drugi mogu da se (ne)zajebu u procesu sta je onda razlog da ne budu izjednaceni u pravima?


Recimo to što je to tako tek nekoliko milenijuma pa bi sad da se to menja.

apacherosepeacock
Ono, davno predjena stepenica.


Kako kome, hcm cesto pada i sa prvog basamka.. (kleca mu staracko koleno)


Da, pređena stepenica, prepreka, možda davno pređena, ali je postojala stepenica, prepreka više koja se morala preskakati.

Što pred decu postavljati dodatne prepreke?
maksa83 maksa83 19:46 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Taj sin je em duplo veći od mene sad em i on odnedavno ima ćerku. Sa biološkom ženom.

Sad lažeš. To je nemoguće, pošto je poznato da je homoseksualnost 100% nasledna, znači ako mu je majka lezbejka on može da bude samo lezbejka.
freehand freehand 19:49 22.02.2019

Re: Tucanje logike

maksa83
Taj sin je em duplo veći od mene sad em i on odnedavno ima ćerku. Sa biološkom ženom.

Sad lažeš. To je nemoguće, pošto je poznato da je homoseksualnost 100% nasledna, znači ako mu je majka lezbejka on može da bude samo lezbejka.

Spinuješ, bato. Da staneš mirno i odgovoriš: može li lezbejka bez brkova biti dobar otac?
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:51 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Recimo to što je to tako tek nekoliko milenijuma pa bi sad da se to menja.


Niko ne kaze da postojece treba da se zameni drugim vec da se doda i druga mogucnost (vec dodata u mnogim drzavama odavno). I sta je problem, mislis niko ne prati i ne analizira u sta ta deca odrastaju i da li i koje poteskoce imaju ili nemaju samo zbog te cinjenice da su im roditelji istopolni.
G.Cross G.Cross 19:52 22.02.2019

Re: Tucanje logike

predatortz
Kakvo god silovanje činjenica radili, kakve god konstrukcije pravili, Ana Brnabić nije dobila dete. Dete je dobila njena partnerka. Ana ne može biti ništa više od toga. Mamina partnerka, to je maksimalan dobačaj.


Predo, pretpostavljam da rec roditelj u korenu ima rec " roditi ".

I tu je ta zabuna.

Kako je Dusko Radovic govorio ( otprilike) " Danas treba poloziti ispit da se vozi auto a ne treba da se ima dete"

Celim svetom hodaju milioni ljudi koji su bioloski roditelji dece na jangori moguci nacin.

Mozda po tvojoj definiciji Ana nije roditelj ja joj zelim da bude dobra majka.

aureus aureus 19:52 22.02.2019

Re: Tucanje logike

apacherosepeacock
A djeca njena potpuno regularno, ona ih rodila u tipičnoj vezi muškarca i žene.


Jok, njena su iz banke..

Znaš sigurno?

Elem, svejedno je moguć scenario u kojem neko dobije djecu u odnosu muškarca i žene, a onda, nakon nekog vremena pređe na svoj pol.
Šta da mu-joj radiš? Ako je bila dobra mama djetetetu do 14. godine, valjda će biti dobra i kad počne da živi sa partnerkom.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:53 22.02.2019

Re: Tucanje logike

mislis niko ne prati i ne analizira u sta ta deca odrastaju i da li i koje poteskoce imaju ili nemaju samo zbog te cinjenice da su im roditelji istopolni.


A ima li nekih analiza koje pokazuju da su deca istopolnih uspešnija, srećnija, bolja, pozitivnija po kom god osnovu?
maksa83 maksa83 19:55 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Spinuješ, bato. Da staneš mirno i odgovoriš: može li lezbejka bez brkova biti dobar otac?

Ako biste posvetili minut i nešto delu kada Džim Džefriz priča kako ga je žena naterala da bude detetu model za korišćenje wc-a:



Edit: aaargh, to nije taj deo, ovaj je o pišanju sedeći, i nije tako smešan kao onaj.
maksa83 maksa83 19:58 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Treba da se trza Makso, treba.

Do sad smo živeli u kulturi kad se nije postavljalo pitanje šta znače reči otac i majka, šta znači reč roditelj, sad se to menja, normalno je da ljudi budu zainteresovani.

Ako nije problem da objasniš onda kako tačno ta stvar utiče na kvalitet tvog života.
bene_geserit bene_geserit 19:58 22.02.2019

Re: Tucanje logike

hoochie coochie man
[Do sad smo živeli u kulturi kad se nije postavljalo pitanje šta znače reči otac i majka, šta znači reč roditelj, sad se to menja

Pa po najnovijim trendovima, nema više otac i majka, sad je Roditelj 1 i Roditelj 2
(dok ne dođu roditelj 3, 4 i tako dalje)
Zašto me ovo podseća na Dr Seuss-a?
jadragoljub jadragoljub 20:02 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Ana ne može biti ništa više od toga. Mamina partnerka, to je maksimalan dobačaj.

tibe ič ništo nisi naučio iz američanskih filmova. tamo smo lepo naučili da dete kaže da ima dve majke ili dva oca.
iskreno zzabole me levo od albukerkija za her brnabić samo je malo bljuntavo da ona ima prava koje ostala ge populacija nema, tojsie na prvu loptu. druga lopta je da se tu polako uvlači tolerancija prema gejovima.
her brnabićkin mentor vrlo lukavo jebe u pamet svoje biračko telo menjajući mu stav o gejstvu.stavio je geja za premijera -progutali su, gejpraud parada prolazi bez incidenata, sad fura fazon da i gejovi imaju pravo da rađaju dečiju, stado i to guta.
iako nisam philip moram da rečem
mislite o tomu
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:02 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Znaš sigurno?


Negde sam citala, sad ako lazu mediji lazem i ja tebe..
maksa83 maksa83 20:05 22.02.2019

Re: Tucanje logike

her brnabićkin mentor vrlo lukavo jebe u pamet svoje biračko telo menjajući mu stav o gejstvu.stavio je geja za premijera -progutali su, gejpraud parada prolazi bez incidenata, sad fura fazon da i gejovi imaju pravo da rađaju dečiju, stado i to guta.

Meni je to mnogo manje opasan i zao trik od opsene da je normalno da Vulin, Slina i Lončar budu Miinstri bilo čega, a Marko Đurić prominentni čuvar Kosova.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:05 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Pa po najnovijim trendovima, nema više otac i majka, sad je Roditelj 1 i Roditelj 2
(dok ne dođu roditelj 3, 4 i taklo dalje)
Zašto me ovo podseća na Dr Seuss-a?


I tebi klaca staračko koleno?
Izgleda da je pronađen eliksir mladosti, popljuješ sve što se dešavalo ovih par milona godinai odmah si em mlad em moderan :)

Nego ako nema više majka i otac, ima li mama i tata, koja će biti najčešća prva reč, malo je rogobatno za prvu reć roditeljubrojjedan?
alselone alselone 20:06 22.02.2019

Re: Tucanje logike

iskreno zzabole me levo od albukerkija za her brnabić samo je malo bljuntavo da ona ima prava koje ostala ge populacija nema, tojsie na prvu loptu


Da, ovo treba da bude tema koja se napada. Licemerje. Ne to što će imati dete. Neka joj je sa srećom.

Mene je malo porazila količina idiotskih komentara i slika po socijalnim mrežama, od ljudi od kojih to nisam očekivao.
jadragoljub jadragoljub 20:06 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Ako nije problem da objasniš onda kako tačno ta stvar utiče na kvalitet tvog života.


ovako

apacherosepeacock apacherosepeacock 20:08 22.02.2019

Re: Tucanje logike

hoochie coochie man
mislis niko ne prati i ne analizira u sta ta deca odrastaju i da li i koje poteskoce imaju ili nemaju samo zbog te cinjenice da su im roditelji istopolni.


A ima li nekih analiza koje pokazuju da su deca istopolnih uspešnija, srećnija, bolja, pozitivnija po kom god osnovu?


Pa nije to eksperiment za gajenje troglodita, molicu..
aureus aureus 20:08 22.02.2019

Re: Tucanje logike

apacherosepeacock
Znaš sigurno?


Negde sam citala, sad ako lazu mediji lazem i ja tebe..

U krajnjoj liniji, i ja sam o Džodi zadnji put čitao prije jedno pet godina, a vjerovatno i to u nekim novinama.
Srećom, potpuna faktografija nam ovdje i nije bitna.

Suština je da homoseksualci, ako se malo potrude, mogu da imaju i sopstvenu djecu - bez epruveta - zasebno.
mirelarado mirelarado 20:10 22.02.2019

Re: Tucanje logike

maksa83
Taj sin je em duplo veći od mene sad em i on odnedavno ima ćerku. Sa biološkom ženom.

Sad lažeš. To je nemoguće, pošto je poznato da je homoseksualnost 100% nasledna, znači ako mu je majka lezbejka on može da bude samo lezbejka.


Mora da jeste lezbijka, čim ima ženu i s njom dete. :)


hoochie coochie man hoochie coochie man 20:11 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Pa nije to eksperiment za gajenje troglodita, molicu..


Ček ček, reče da se to prati, samo te pitam za rezultate praćenja.
Valjda ih znaš kad se na njih pozivaš.

Ili, kao i obično, probudiš se, ne znaš šta bi tog dana sa sobom, pa iz dosade izabereš neki stav?
alselone alselone 20:12 22.02.2019

Re: Tucanje logike

nema više otac i majka, sad je Roditelj 1 i Roditelj 2


Meni je od tih nekih novih termina najjači "front hole" za vaginu. Da se ne diskriminiraju oni koje je nemaju a žele da primaju. Rupa je rupa, svi je imamo, pa udi.
jadragoljub jadragoljub 20:14 22.02.2019

Re: Tucanje logike

maksa83
her brnabićkin mentor vrlo lukavo jebe u pamet svoje biračko telo menjajući mu stav o gejstvu.stavio je geja za premijera -progutali su, gejpraud parada prolazi bez incidenata, sad fura fazon da i gejovi imaju pravo da rađaju dečiju, stado i to guta.

Meni je to mnogo manje opasan i zao trik od opsene da je normalno da Vulin, Slina i Lončar budu Miinstri bilo čega, a Marko Đurić prominentni čuvar Kosova.

slažem se, čak a štaviše apsolutno sa tvojom konstatacijom, međutim tema me obvezala da se skoncentrišem na gejstvo samo. žao mi je što moram da priznam ali je ovo pozitivna stvar koju nepomen radi, bar jedna možda ih ima još.

boli njega za nas koji kolko tolko mućkamo glavama ko limenkama piva kad oćemo nekog da zajebemo, lepa slika.
on svoje biračko telo okreće za 180( zašto kaskatura nema znak za stepen?) daklem 180 stepeni i oni ko 'ipnotisani gaslede ne primećujući.

pogledaj to iz ovog ćoška.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:20 22.02.2019

Re: Tucanje logike

dok ne dođu roditelj 3, 4 i taklo dalje)


Da jbt.
Stvarno, što ne bi moglo i to?

Što ograničavati na dvoje, kad je drugi u gej brakovima, u biološkom smislu, apsolutno nepotreban.

On je tu samo zato što to želi, pa ako se njegovoj želji izlazi u susret, zašto se isto ne bi radilo i onima koji npr žele da žive u nekom grupnajku, njih petoro, desetoro recimo?

Lakše bi njih desetoro odgajalo jedno dete, a pošto deca ionako preskaču stepenice, neka se izbore i sa tom.

Možda ovo zvuči kao sprdnja, ali stvarno ne vidim racinalan razlog da se to sprečava, ako se dopušta dvoma.
jadragoljub jadragoljub 20:22 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Mene je malo porazila količina idiotskih komentara i slika po socijalnim mrežama, od ljudi od kojih to nisam očekivao.

trenutno fejz ne moš da otvoriš da t i ne iskoči brnabić i njeno dete i partnerka ali sam digo ruke od čitanja, eventualno naslov i skrol nadalje.

ipak her brnabić zabija klin u dosad monolitni društveni stav o gejovima.
sad iz istorije nismo naučili da to što je neka žena precednik ili premijer u muslimanskim zemljama nije dovelo do nikakvog pozitivnog pomaka za ostale žene tamopa sam , na žalos i ja sumnjičav da će se i ovde bilo šta promeniti posle njenog odlaska u istoriju.
aureus aureus 20:23 22.02.2019

Re: Tucanje logike

jadragoljub
žao mi je što moram da priznam ali je ovo pozitivna stvar koju nepomen radi, bar jedna možda ih ima još.

Susreti sa Edijem Ramom.
Zamisli kakva je besmislica bila da državnici Srbije (prethodno Jugoslavije) i Albanije, nemaju susret 70 godina.

Muka sa njegovim biračkim tijelom je što bi ta strana već sutra, po gubitku vlasti, podržavala batinanje gejeva, bez obzira što danas ćuti.
Nijedno pravo, sloboda, instrument - s njima takvima nije trajno osvojen. Oni ne mare za konzistenzost.
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:25 22.02.2019

Re: Tucanje logike

hoochie coochie man
Pa nije to eksperiment za gajenje troglodita, molicu..


Ček ček, reče da se to prati, samo te pitam za rezultate praćenja.
Valjda ih znaš kad se na njih pozivaš.

Ili, kao i obično, probudiš se, ne znaš šta bi tog dana sa sobom, pa iz dosade izabereš neki stav?


Pa glupo ti je bilo pitanje, sta ocekujes - supermena.

Jeste, dosadno mi je, istina, nego ako su tvoji stavovi promisljeni ja sam Queen of Universe, kad si se vec isprsio na tu temu..
jadragoljub jadragoljub 20:40 22.02.2019

Re: Tucanje logike

apacherosepeacock

apači zajebi hučita nego trk u rejks musemu i odgledaj onih 400 remrandTovih žvrljotina pa nam održi predavanje o tomu.
angie01 angie01 20:42 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Ti bas podcenjujes decu..


...misli na svoju.
nask nask 20:42 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Ček ček, reče da se to prati, samo te pitam za rezultate praćenja.


Ima tih rezultata dostupnih na netu samo treba malo potražiti. Btw deca sa dve tate najbolje prođu u životu.
softelectronics_e softelectronics_e 20:44 22.02.2019

Re: Tucanje logike

maksa83
her brnabićkin mentor vrlo lukavo jebe u pamet svoje biračko telo menjajući mu stav o gejstvu.stavio je geja za premijera -progutali su, gejpraud parada prolazi bez incidenata, sad fura fazon da i gejovi imaju pravo da rađaju dečiju, stado i to guta.

Meni je to mnogo manje opasan i zao trik od opsene da je normalno da Vulin, Slina i Lončar budu Miinstri bilo čega, a Marko Đurić prominentni čuvar Kosova.

Saglasan!
alselone alselone 20:45 22.02.2019

Re: Tucanje logike

angie01
Ti bas podcenjujes decu..


...misli na svoju.


hoochie coochie man hoochie coochie man 20:46 22.02.2019

Re: Tucanje logike

ako su tvoji stavovi promisljeni


A koji su to stavovi, daj kaži mi molim te da i ja imam stav, jer mora da je to nešto lepo kad se ti tako rasipaš njima.

Jedini moj jasan stav je da vi koji, bez ikakve zadrške, preko kolena prelamate prilično ozbiljne stvari kao što su roditeljstvo, otac, majka, nemate nikakav stav, a stavom zovete želju da budete moderni po svaku cenu.

Vama je rečeno da je to u redu, a da npr nije u redu poligamija, i vi ste vrlo bučni u "svom" stavu da je to ispravno.

Ako je u redu poštovati želje svih, šta je loše i poligamiji ako niko nije prisiljen na to, tj ako neko to želi
Šta je loše u zajednici deset ljudi koju oni žele da zovu brakom i da usvajaju decu?

Tako vam rekli?

alselone alselone 20:47 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Šta je loše u zajednici deset ljudi koju oni žele da zovu brakom i da usvajaju decu?


Očekuj argument "tako su radili Indijanci", bilo ih je ranije na ovu temu. Jer ako Indijanci seku drva, biće hladna zima.
jadragoljub jadragoljub 20:50 22.02.2019

Re: Tucanje logike

skinuuto sa fejz- bruka



angie01 angie01 21:02 22.02.2019

Re: Tucanje logike

alselone


sta se ti mesas,...kako te nikada ne pogadjaju njegovi niski udarci?..koje btw u skoru ima onoliko.

ja evo jednom,


i priznajem, nisam odolela, namestio se samo tako,....jos sam mu uredno precutala trabunjanja na prethodnom blogu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:04 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Očekuj argument "tako su radili Indijanci"


Tako neki je i jedino moguč.
Jer ako se ruši ono što je nekad smatrano brakom, roditeljima, gde je granica i ko je postavlja?

Lako je razumeti gejeve da neće da budu pod stigmom pod kojom su bili u prošlosti, to je ljudski.

Ali pitanje dece je ipak osetljivije od toga jer se ne tiče samo njih, makar kad se o usvajanju govori.

I drugo važno pitanje je šta je roditelj?
Ona žena koja ga rodi je nesporno roditelj, ali ona koja sa detetom genetski nema ništa, što je izraz roditelj i tu obavezan, (ili kad su u pitanju muškarci, svejedno) zar ne može neki drugi da zadovolji?

I što se njihova zajednica mora zvati baš brakom?
Jesu li različiti, jesu?
Pa šta fali tome da se ta različitost vidi i u izrazu koji definiše njihovu zajednicu?
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:05 22.02.2019

Re: Tucanje logike

hoochie coochie man
ako su tvoji stavovi promisljeni


A koji su to stavovi, daj kaži mi molim te da i ja imam stav, jer mora da je to nešto lepo kad si se tako rasipaš njima.

Jedini moj jasan stav je da vi koji, bez ikakve zadrške, preko kolena prelamate prilično ozbiljne stvari kao što su roditeljstvo, otac, majka, nemate nikakav stav, a stavom zovete želju da budete moderni po svaku cenu.

Vama je rečeno da je to u redu, a da npr nije u redu poligamija, i vi ste vrlo bučni u "svom" stavu da je to ispravno.

Ako je u redu poštovati želje svih, šta je loše i poligamiji ako niko nije prisiljen na to, tj ako neko to želi
Šta je loše u zajednici deset ljudi koju oni žele da zovu brakom i da usvajaju decu?

Tako vam rekli?



Dobro, ovo je vec tolika gomila bullshita zgusnutog na istom mestu ali pretpostavljam da tebe nece omesti da nastavis i bez mog prisustva..

predatortz predatortz 21:06 22.02.2019

Re: Tucanje logike

angie01
alselone


sta se ti mesas,...kako te nikada ne pogadjaju njegovi niski udarci?..koje btw u skoru ima onoliko.

ja evo jednom,


i priznajem, nisam odolela, namestio se samo tako,....jos sam mu uredno precutala trabunjanja na prethodnom blogu.


Molio bih te da kažeš kada sam i gde uvredio tvoju decu?

Uzgred, ne znam na koji blog, i koja trabunanja misliš, ali zvuči kao da treba da budemo počastvovani što si ti nešto prećutala.

alselone alselone 21:07 22.02.2019

Re: Tucanje logike

sta se ti mesas


a sta se ti mesas u njegov komentar?

iznenadjena si ovim sto kazem?

e, pa tako blog radi, odgovara se na komentare.

ako već hoćeš da bude progresivna, onda se nemoj služiti seljačkim forama. ne diraj tuđu decu.
jadragoljub jadragoljub 21:11 22.02.2019

Re: Tucanje logike

I drugo važno pitanje je šta je roditelj?
Ona žena koja ga rodi je nesporno roditelj, ali ona koja sa detetom genetski nema ništa, što je izraz roditelj i tu obavezan, (ili kad su u pitanju muškarci, svejedno) zar ne može neki drugi da zadovolji?

huči aj zajebi da zajebavaš. ako ja se nesrećnim slučajem oženim i ta nesrećnica što se udala za ja ima dete i imam zakonsko pravo da isto usvoji i time se nazovem ocom na dete, roditelje, ako je malecko pa ide u čkolju i ja odem na roditeljski znači ja sam roditelj.
kaj ne?
angie01 angie01 21:12 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Molio bih te da kažeš kada sam i gde uvredio tvoju decu?


a gde sam rekla da si mi uvredio decu,...nisam ni ja tebi- mislila sam na tebe licno....s obzornom na to kako si komentarisao,...nije ni narocito dramaticno.
angie01 angie01 21:13 22.02.2019

Re: Tucanje logike

ako već hoćeš da bude progresivna, onda se nemoj služiti seljačkim forama. ne diraj tuđu decu.


pogresno si razumeo,....sto izgleda nije ni bitno, kada sam ja u pitanju, a ti u gardu.
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:16 22.02.2019

Re: Tucanje logike

jadragoljub
apacherosepeacock

apači zajebi hučita nego trk u rejks musemu i odgledaj onih 400 remrandTovih žvrljotina pa nam održi predavanje o tomu.


Sad videh na reklami na teve.. Nego ti o R mozes da drzis predavanja bolje nego myself.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:19 22.02.2019

Just lucky, I guess!!!

Btw deca sa dve tate najbolje prođu u životu.

Ту сад иде ова сцена из "Париз, Тексас" (Максо, обећао си да ћеш да гледаш).
predatortz predatortz 21:20 22.02.2019

Re: Tucanje logike

angie01
ako već hoćeš da bude progresivna, onda se nemoj služiti seljačkim forama. ne diraj tuđu decu.


pogresno si razumeo,....sto izgleda nije ni bitno, kada sam ja u pitanju, a ti u gardu.



Nekako, kad god ispadneš veliko đubre, vadiš se na to da su te pogrešno razumeli i da te progone.
Saberi koliko si ljudi optužila za to da te progone na blogu. Zaključak donesi sama.

A ako si htela da kažeš da je to puno za moju malu glavicu, trebala si citirati te moje reči pa se nadovezati na njih.
Onim što si citirala, a što je totalno van konteksta, pa se lako čita kao namera da uvrediš moju decu, ostavljaš nam dilemu da li si pokvarena, ili prosto glupa.
Toliko na ovu temu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:25 22.02.2019

Re: Tucanje logike

i ja odem na roditeljski znači ja sam roditelj.


Ma da, odmah si roditelj.
Odlazak na roditeljski je najjači dokaz roditeljstva.

alselone alselone 21:26 22.02.2019

Re: Tucanje logike

sto izgleda nije ni bitno, kada sam ja u pitanju, a ti u gardu


Nisi u pravu !

Evo, reci iskreno, kada smo se poslednji put podžapali na blogu?

Samo sam reagovao na komentar u kom se deca prozivaju. Dajem prostora da sam pogresio. Ako je tako - prastaj.
antioksidant antioksidant 21:27 22.02.2019

Re: Tucanje logike

maksa83
Taj sin je em duplo veći od mene sad em i on odnedavno ima ćerku. Sa biološkom ženom.

Sad lažeš. To je nemoguće, pošto je poznato da je homoseksualnost 100% nasledna, znači ako mu je majka lezbejka on može da bude samo lezbejka.
majka mu je lezbejka i njega privlace zene. vidis da su se pteneli i genotip i fenotip
maksa83 maksa83 21:27 22.02.2019

Re: Just lucky, I guess!!!

Ту сад иде ова сцена из "Париз, Тексас" (Максо, обећао си да ћеш да гледаш).

Jesam, i sramota je što nisam - znam saundtrek od prvog do poslednjeg zvuka napamet a film nisam vid'o.

maksa83 maksa83 21:29 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Odlazak na roditeljski je najjači dokaz roditeljstva.

Šta misliš, kako usvojena deca zovu svoje ... staratelje? Ja ti ga-ran-tu-jem da ih ne zovu "muški staratelju" i "ženski staratelju". I ceo svet oko njih ih ne zove tako.
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:31 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Očekuj argument "tako su radili Indijanc


Evo ga jos jedan promisljeni a ima i trece oko..

natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:31 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Mozda ce Ana sledece dete da rodi, u ovoj zemlji je sve moguce
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:41 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Šta misliš, kako usvojena deca zovu svoje ... staratelje? Ja ti ga-ran-tu-jem da ih ne zovu "muški staratelju" i "ženski staratelju". I ceo svet oko njih ih ne zove tako.


Eto rešenja.
Onaj koga zove tatom taj je tata, a ako dete nekoga ne zove tatom onda taj i nije tata, ako ga ne zove ocem onda nije otac.

Već smo nakupili dva kriterijuma, malo li je, odlazak na roditeljski i dečije oslovljavanje.
jadragoljub jadragoljub 21:45 22.02.2019

Re: Tucanje logike

apacherosepeacock
jadragoljub
apacherosepeacock

apači zajebi hučita nego trk u rejks musemu i odgledaj onih 400 remrandTovih žvrljotina pa nam održi predavanje o tomu.


Sad videh na reklami na teve.. Nego ti o R mozes da drzis predavanja bolje nego myself.

prosto mi krivo što ne mogu da odletim i da vidim, tu su sva njegova dela na gomili po principu sad i nikad više za vašeg života, treba videti.
što se tiče mog znanja dotičnog, ono nije veliko. sve dok nisam video njegov autoportret u mauricijushajs nisam ga baš cenio, od tad sam postao dubokopoklonitelj, mada čas anatomije nije ostavio tako jak utisak kao autoportret( u istom muzeju). ali kad sam video crni vez na crnoj haljini neke gospoje mogo sam samo da se duboko poklonim majstoru.

Kazezoze Kazezoze 21:46 22.02.2019

Re: Tucanje logike

dok ne dođu roditelj 3, 4 i taklo dalje)


U Holandiji ima i takvih primera.

Naime, postoje zajednice sa dva gej para - muški i ženski, i odlučili su da prirodno naprave dete, te su se za tu potrebu "žrtvovali" jedna žena i jedan muškarac. Sada to dete ima 2 mame i 2 tate, žive svi zajedno i odlično se slažu. Samo su im spavaće sobe razdvojene, svako spava sa svojim gej partnerom.

Mislim da je bilo nekih pravnih problema, ali su to uspeli da reše i dete živi u zajednici u kojem ima i zakonski 4 roditelja.
maksa83 maksa83 21:52 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Eto rešenja.
Onaj koga zove tatom taj je tata, a ako dete nekoga ne zove tatom onda taj i nije tata, ako ga ne zove ocem onda nije otac.

Već smo nakupili dva kriterijuma, malo li je, odlazak na roditeljski i dečije oslovljavanje.

Deluje da si nezadovoljan što svi ti usvojeni i njihovi roditelji nisu tebe pitali kako da se oslovljavaju međusobno i kako da osećaju jedni druge u tim (zamis'i!) biološki nepotkrepljenim odnosima.

That's a bummer, što bi rekao agresor.
aureus aureus 21:52 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Kazezoze
Naime, postoje zajednice sa dva gej para - muški i ženski, i odlučili su da prirodno naprave dete, te su se za tu potrebu "žrtvovali" jedna žena i jedan muškarac.

To ti ka'em.

Kao da je homoseksualcima problem da se "žrtvuju" ne bi li prirodnim putem došli do svoje djece.

Dobro, vjerovatno ima lezbijki kojima baš teško pada da spavaju jedanput-dvaput-triput-kol'ko već treba sa muškarcem, a sigurno da ima i gejeva kojima je užas živi da spavaju sa ženom.
No, očito nemaju svi taj problem.
Bili Piton Bili Piton 21:58 22.02.2019

Re: Tucanje logike

aureus


Kao da je homoseksualcima problem da se "žrtvuju" ne bi li prirodnim putem došli do svoje djece.


Porodjajni bolovi su verujem sasvim dovoljna žrtva, mi muškarci i ne pojmimo šta je to.

A i podizanje dece u vrlo hostilnom svetu je takodje priličan gambit, u krajnjoj liniji.
aureus aureus 22:09 22.02.2019

Re: Tucanje logike

Bili Piton

Porodjajni bolovi su verujem sasvim dovoljna žrtva, mi muškarci i ne pojmimo šta je to.

A i podizanje dece u vrlo hostilnom svetu je takodje priličan gambit, u krajnjoj liniji.

Ne samo bolovi nego i...U ranijim vremenima porođaj je bio tačka kad je žena udarala o zid smrti.
Znam za statistiku da su žene iz prve i druge generacije iz kolonije Plimut (1620. pa nadalje) rađale u prosjeku osmoro djece a svaki četrdeseti porođaj je bio koban za njih. Praktično samo zbog porođaja svaka peta kuća nije imala mamu rođenoj dječurliji.

Sjajna je stvar što je medicina danas sve rizike smanjila na vrlo malu mjeru. Ali još uvijek postoje.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana