Reč i slika

SRAM TE BILO, Bujoševiću!

Filip Mladenović RSS / 17.03.2019. u 02:18

U Zakonu o javnim medijskim servisima Republike Srbije, koji pre svega i iznad svega obavezuje Generalne direktore i Upravne odbore RTS-a i RTV-a, izmedju ostalog navodi se i sledeće:

Član 4
Rad javnog medijskog servisa zasniva se na sledećim načelima:
1) istinito, nepristrasno, potpuno i blagovremeno informisanje;
2) nezavisnost uređivačke politike;
3) nezavisnost od izvora finansiranja;
4) zabrana svakog oblika cenzure i nezakonitog uticaja na rad javnog medijskog servisa, redakcije i novinara;
5) primena međunarodno priznatih normi i principa, a naročito poštovanje ljudskih prava i sloboda i demokratskih vrednosti;
6) poštovanje profesionalnih standarda i kodeksa.

Član 6
U svom delovanju javni medijski servis ostvaruje javni interes, uvažava zahteve javnosti i za svoje delovanje odgovara javnosti.

Član 7
Javni interes, u skladu sa zakonom kojim se uređuje oblast javnog informisanja, koji javni medijski servis ostvaruje kroz svoje programske sadržaje, je:
1) istinito, blagovremeno, potpuno, nepristrasno i profesionalno informisanje građana i omogućavanje slobodnog formiranja i izražavanja mišljenja slušalaca i gledalaca na teritoriji Republike Srbije, autonomne pokrajine i lokalne samouprave;
2) poštovanje i predstavljanje osnovnih ljudskih prava i sloboda, demokratskih vrednosti i institucija i unapređivanje kulture javnog dijaloga;
3) poštovanje privatnosti, dostojanstva, ugleda, časti i drugih osnovnih prava i sloboda čoveka;
4) poštovanje i podsticanje pluralizma političkih, verskih i drugih ideja i omogućavanje javnosti da bude upoznata sa tim idejama, ne služeći interesima pojedinih političkih stranaka i verskih zajednica, kao ni bilo kom drugom pojedinačnom političkom, ekonomskom, verskom i sličnom stanovištu ili interesu;

Sve citirane odredbe VAŽEĆEG i OBAVEZUJUĆEG Zakona o javnim medijskim servisima urednici i generalni direktori RTS-a i RTV-a već godinama krše, na očigled celokupne javnosti Srbije. Pa još za to masovno i masivno kršenje zakona od stanovništva Srbije naplaćuju ne mali novac kroz TV pretplatu.

A kada deo te javnosti na miran i dostojanstven način putem tromesečnih gradjanskih protesta nastoji da JAVNO i UPOZORAVAJUĆE ukaže RTS-u i RTV-u na bezočno kršenje zakona i zloupotrebu javnih medijskih servisa u propagandne svrhe aktuelnog režima, pre svega vladajuće stranke SNS, odgovor je ciničan: RTS i RTV više informišu o demonstracijama u Francuskoj ili u Venecueli, nego u vlastitoj državi - Srbiji.

Vrhunac bezobrazluka i totalne neodgovornosti je sinoćni nastup generalnog direktora RTS-a Dragana Bujoševića u TV dnevniku. Umesto da podnese neopozivu ostavku, zajedno sa glavnim urednikom informativnog programa Nenadom Lj. Stefanovićem, on se ruga svim TV pretplatnicima i pominje kršenje zakona od strane onih koji su došli u zgradu RTS da bi branili i odbranili Zakon o javnim medijskim servisima, odnosno citirane članove! Pa još i osporava legitimitet protesta, koje iz nedelje u nedelju i RTS i RTV protivzakonito i neprofesionalno ignorišu!

Sinoćnim nastupom u TV dnevniku Bujošević se definitivno upisao na najsramnije stranice istorije novinarskog beščašća u Srbiji, pridružujući se jahačima RTS apokalipse: Mitević, Vučelić, Milanović, Bujošević!

Atačmenti



Komentari (139)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:52 17.03.2019

kamponeski

Vučićevi Naprednjaci odavno nisu politička organizacija, već razbojnička banda . . bahati kartel kojem debate, ideologija, reči, politička borba, demokratija i slično ama baš ništa ne znači, oni ne samo da su uveli mrak, da pljačkaju otvoreno i ruše sve što im se nalazi na putu, već uveliko nekažnjeno ubijaju ljude, spaljuju kuće svojih kritičara, zlostavljaju seksualno, fizički i psihološki svoje okruženje, sprovode pljačku i porobljavanje sopstvenog naroda.

I jasno je da neće sa vlasti otići ni mirno, ni političkim putem, jer su odavno iz političke stranke prerasli u bandu.

O SNS-u se više ne može govoriti kao o političkoj stranci, kome to nije jasno, nema potrebe da uopšte razmišlja o politici.

U ovom trenutku, svidelo se to vama ili ne, Boško Obradović jedini vodi suvislu borbu protiv te bande, sve ostalo je mlaćenje prazne slame . .

Oooo građanska mediokritetijo, možete da se snebivate i cokćete u vašim kafićima do sutra, s dva prsta držeći espreso i kolačić što ide uz njega, sve dok stvari ne odu tako daleko da vas neki retardirani pripadnik Naprednjačkog kartela ne odvede u logor . . jer mi smo dobrano zagazali na taj put . . i nažalost Boško je jedini koji se u ovom trenutku smisleno bori protiv toga . .

P.S. Ovo nam je kazna za nikad izvedeni 6. oktobar . . za to što se tog petka ujutru niko od tih govana nije zanjihao na Terazijskim banderama . .

Dolazi dan, kada će biti ONI ili MI.
Priroda i istorija ne poznaju samilost prema krvnicima, ta cena uvek mora da se plati.
Bili Piton Bili Piton 09:33 17.03.2019

Re: kamponeski

Srđan Fuchs
Vučićevi Naprednjaci odavno nisu politička organizacija, već razbojnička banda . . bahati kartel kojem debate, ideologija, reči, politička borba, demokratija i slično ama baš ništa ne znači, oni ne samo da su uveli mrak, da pljačkaju otvoreno i ruše sve što im se nalazi na putu, već uveliko nekažnjeno ubijaju ljude, spaljuju kuće svojih kritičara, zlostavljaju seksualno, fizički i psihološki svoje okruženje, sprovode pljačku i porobljavanje sopstvenog naroda.

I jasno je da neće sa vlasti otići ni mirno, ni političkim putem, jer su odavno iz političke stranke prerasli u bandu.

O SNS-u se više ne može govoriti kao o političkoj stranci, kome to nije jasno, nema potrebe da uopšte razmišlja o politici.

U ovom trenutku, svidelo se to vama ili ne, Boško Obradović jedini vodi suvislu borbu protiv te bande, sve ostalo je mlaćenje prazne slame . .

Oooo građanska mediokritetijo, možete da se snebivate i cokćete u vašim kafićima do sutra, s dva prsta držeći espreso i kolačić što ide uz njega, sve dok stvari ne odu tako daleko da vas neki retardirani pripadnik Naprednjačkog kartela ne odvede u logor . . jer mi smo dobrano zagazali na taj put . . i nažalost Boško je jedini koji se u ovom trenutku smisleno bori protiv toga . .

P.S. Ovo nam je kazna za nikad izvedeni 6. oktobar . . za to što se tog petka ujutru niko od tih govana nije zanjihao na Terazijskim banderama . .

Dolazi dan, kada će biti ONI ili MI.
Priroda i istorija ne poznaju samilost prema krvnicima, ta cena uvek mora da se plati.


Ne ume Srbin a da ne pretera.

Čitav pasus koji počinje sa Oooo je nepotreban, suvišan i štetan, a odatle pa do kraja "proglasa" sve što piše je baš ono što se zamera drugima - mlaćenje prazne slame.

Not very helpful, u par reči.

neogeosoc neogeosoc 09:34 17.03.2019

Re: kamponeski

Zna li neko ko je ovaj dečko, kad je ovo prič'o? Pametno zbori (osim par detalja).

A gde je Krle, bloger ovdašnji? Da li se sprema da promeni dres, opet?
Bili Piton Bili Piton 09:41 17.03.2019

Re: kamponeski

neogeosoc
Zna li neko ko je ovaj dečko


Iz Šida je, živi u Valensiji (tako piše na Fejsu).
Vrlo lucidne stvari obično kači, katkad ga šerujem.
neogeosoc neogeosoc 09:41 17.03.2019

Re: kamponeski

Bili Piton

Ne ume Srbin a da ne pretera.

Čitav pasus koji počinje sa Oooo je nepotreban, suvišan i štetan, a odatle pa do kraja "proglasa" sve što piše je baš ono što se zamera drugima - mlaćenje prazne slame.

Not very helpful, u par reči.



Duboko si u zabludi ako misliš da se protiv te vrste može uspešno boriti recitovanjem pesmica i tako im raznežiti srca.
neogeosoc neogeosoc 09:42 17.03.2019

Re: kamponeski

Bili Piton
Iz Šida je, živi u Valensiji (tako piše na Fejsu).
Vrlo lucidne stvari obično kači, katkad ga šerujem.


Mislio sam na govornika u videu.
Filip Mladenović Filip Mladenović 09:45 17.03.2019

Re: kamponeski

Po ko zna koji put smo u milosti ili nemilosti logike istorije, koja baš u martu izabira da ispostavi račune i donese presude.
Bili Piton Bili Piton 09:52 17.03.2019

Re: kamponeski

neogeosoc

Duboko si u zabludi ako misliš da se protiv te vrste može uspešno boriti recitovanjem pesmica i tako im raznežiti srca.


Pa nema ovde u ovome što je Kamponeski napisao baš previše neke posebne mudrosti, ali zato ima sergejevštine kojoj tu ne bi trebalo da je mesto.

Slična fela, hoću reći. A kako se boriti uspešno - to je kao kad je nešto u metastazi a ti pitaš "ok a šta dalje".
looping looping 10:02 17.03.2019

Re: kamponeski

U ovom trenutku, svidelo se to vama ili ne, Boško Obradović jedini vodi suvislu borbu protiv te bande

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:05 17.03.2019

Re: kamponeski

A gde je Krle, bloger ovdašnji? Da li se sprema da promeni dres, opet?

Krle je, u momentima kada je RTS uživo pustio program TV Pink, gostovao na TV Pink i zgražavao se nad primitivizmom demonstranata ispred, odnosno u tom trenu trajanja protesta unutar zgrade ТВ Београд.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:11 17.03.2019

Re: kamponeski

Bili Piton


Ne ume Srbin a da ne pretera.

Čitav pasus koji počinje sa Oooo je nepotreban, suvišan i štetan, a odatle pa do kraja "proglasa" sve što piše je baš ono što se zamera drugima - mlaćenje prazne slame.

Not very helpful, u par reči.


Istina, Kampo Milanesi žabar!

Šalim se, Milanče je to, ali verujem u iskrenost njegove namere, i znam koliko ga boli što nikada nisu odradili 6. oktobar (a imali su šansu). Sada te lemaju fantomi u rođenom gradu umesto toga...
gedza.73 gedza.73 10:31 17.03.2019

Re: kamponeski

Srđan Fuchs
ali verujem u iskrenost njegove namere

za to što se tog petka ujutru niko od tih govana nije zanjihao na Terazijskim banderama . .

kreten
Dolazi dan, kada će biti ONI ili MI.
Priroda i istorija ne poznaju samilost prema krvnicima, ta cena uvek mora da se plati.

kreten i ludak.

sine sve neki revolucionari, pravdoljubi Kapetani Amerike a ispod revera vire SS oznake.

beš zakone, institucije, beš uređeno i normalno društvo, motku i udri po onima koji ti se ne sviđaju. dok si jači.
pa kad bude onaj jači i krene sa vešalima onda kreni sa kuknjavom.
highshalfbooze highshalfbooze 10:42 17.03.2019

Re: kamponeski

Zna li neko ko je ovaj dečko, kad je ovo prič'o? Pametno zbori (osim par detalja).


А јел' му оно Ђука иза гузице?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:19 17.03.2019

Re: kamponeski

gedza.73

kreten i ludak.

sine sve neki revolucionari, pravdoljubi Kapetani Amerike a ispod revera vire SS oznake.

beš zakone, institucije, beš uređeno i normalno društvo, motku i udri po onima koji ti se ne sviđaju. dok si jači.
pa kad bude onaj jači i krene sa vešalima onda kreni sa kuknjavom.


dobro, istina, to je Kampo u zanosu... ali, ili zanos pa da skinete diktatora, ili kuvane nogice i šikaniranje do beskonačnosti.
freehand freehand 11:25 17.03.2019

Re: kamponeski

Srđan Fuchs
Vučićevi Naprednjaci odavno nisu politička organizacija, već razbojnička banda . . bahati kartel kojem debate, ideologija, reči, politička borba, demokratija i slično ama baš ništa ne znači, oni ne samo da su uveli mrak, da pljačkaju otvoreno i ruše sve što im se nalazi na putu, već uveliko nekažnjeno ubijaju ljude, spaljuju kuće svojih kritičara, zlostavljaju seksualno, fizički i psihološki svoje okruženje, sprovode pljačku i porobljavanje sopstvenog naroda.

I jasno je da neće sa vlasti otići ni mirno, ni političkim putem, jer su odavno iz političke stranke prerasli u bandu.

O SNS-u se više ne može govoriti kao o političkoj stranci, kome to nije jasno, nema potrebe da uopšte razmišlja o politici.

U ovom trenutku, svidelo se to vama ili ne, Boško Obradović jedini vodi suvislu borbu protiv te bande, sve ostalo je mlaćenje prazne slame . .

Oooo građanska mediokritetijo, možete da se snebivate i cokćete u vašim kafićima do sutra, s dva prsta držeći espreso i kolačić što ide uz njega, sve dok stvari ne odu tako daleko da vas neki retardirani pripadnik Naprednjačkog kartela ne odvede u logor . . jer mi smo dobrano zagazali na taj put . . i nažalost Boško je jedini koji se u ovom trenutku smisleno bori protiv toga . .

P.S. Ovo nam je kazna za nikad izvedeni 6. oktobar . . za to što se tog petka ujutru niko od tih govana nije zanjihao na Terazijskim banderama . .

Dolazi dan, kada će biti ONI ili MI.
Priroda i istorija ne poznaju samilost prema krvnicima, ta cena uvek mora da se plati.

Govno Kamponeski bilo je godinama promoter i popularizator i Vučića i SNS. Kao i mnogo drugih koji sad vrište naokolo u frasu što nisu dobili zasluženo parče kolača od Vučića i njegovih trolova..


P.S. Makso, kako mu je beše bio pseudonim pod kojim je pisao?
Bili Piton Bili Piton 11:43 17.03.2019

Re: kamponeski

Amic Dulniker.
freehand freehand 11:45 17.03.2019

Re: kamponeski

Bili Piton
Amic Dulniker.

E taj.
Čudo neviđeno da je promenio nick. Sad je ovo, kao, pravi on, pa sve suprotno od tog Amitza. .
maksa83 maksa83 11:55 17.03.2019

Re: kamponeski

P.S. Makso, kako mu je beše bio pseudonim pod kojim je pisao?

Amitz Dulniker, bivšii novinar Kurira.

Istakao se onomad u proganjanju onog bračnog para koji je skupljao pare za lečenje ćerke koja nije preživela.

gedza.73 gedza.73 12:17 17.03.2019

Re: kamponeski

ili zanos pa da skinete diktatora

njih ubi Beba Popović (ako sam dobro razumeo on je sns mastermind).

to ne govori koliko je on dobar već koliko su ovi loši.
par stvari.
Demokratska opozicija treba da razume kako njihovo biračko telo nije baš toliko glupo da aminuje sve njihove odluke samo zato što su se nazvali demokratama. ili što su protiv SNS-a.
da postoje neke opšte teme čija kršenja glasači ne tolerišu.

Ovo klinačko tviterfb blesavljenje sa igrokazima po RTS-u pokazuje da oni uporno istrajavaju na istim stvarima zbog kojih su izgubili na izborima.
plus Boško Obradović garantovana propast.

dakle bitna stavka da se DOS (zbirno nazvano a svaka stranka posebno po svojim načelima... načelima... više ne znaš ko je šta od njih) promeni. il' dukapira il' da nestane. ovo sve stoji u nekoj devedeset šestoj, dvehiljaditoj sa bedževima, pištaljkicama, kanticama i lopaticama

a ozbiljna promena će da se desi tek kad SNS glasači shvate neke stvari.

to će da dovede do promene političkih elita (po mom nekom laičkom shvatanju)
a to ne moš' se desi danas za sutra.

šikaniranje do beskonačnosti.

jok. ja volim da mislim (nadam se) da je ovo samo jedan od koraka u evoluciji. jes' da ide sporo al' likovi poput 'poklaćemo, zaklaćemo, DulnikerKamopneskutwoface' uopšte ne pomažu.
maksa83 maksa83 12:26 17.03.2019

Re: kamponeski

njih ubi Beba Popović (ako sam dobro razumeo on je sns mastermind).

Ne, on je propagandni pregalac, Gebels u najam takoreći.

SNS operativni mastermajnd je Milan Božić (nije glup tip).
gedza.73 gedza.73 12:36 17.03.2019

Re: kamponeski

Ne, on je propagandni pregalac

koja je gužva tamo. k'o u avgustu na gradskim bazenima. Krle, Beba, analitičari, politikolozi... oješće se od urina

SNS operativni mastermajnd je Milan Božić (nije glup tip)

ako on radi marketing uopšte nije glup.
svaku rupu uspevaju da našminkaju i da je pretope u svoje glasove.
maksa83 maksa83 12:44 17.03.2019

Re: kamponeski

Krle, Beba, analitičari, politikolozi... oješće se od urina

Ma jok bre, ta bulumenta okolo služi samo da da recituje. Imaju neku slobodu oko forme ali sa jasnim zadatkom da da Podršku. Onda puku izgleda kao da se puno nekih pametnih ljudi slaže sa Vučićem.

ako on radi marketing uopšte nije glup.
svaku rupu uspevaju da našminkaju i da je pretope u svoje glasove.

Ne, ne radi marketing, nego kako od tačke A stići do tačke B. Menadžuje celu operaciju takoreći.

Inače nisam kao ti impresioniran SNS marketingom, mislim da je glup ko noć. Osnova mu je tupa sila - uzmem sve medije i onda se samo ja čujem. Nema nikakve marketinške pameti u tome, to je pristup svakog siledžije kog pripuste na čelo države.
freehand freehand 12:46 17.03.2019

Re: kamponeski

SNS operativni mastermajnd je Milan Božić (nije glup tip).

U kom smislu?Politički matermind je Vučić. Što se globalnog propagandnog plana tiče mislim da mu to radi neko sa strane.
Ali osnova je tu nešto drugo: ako ti nemaš ništa što su ti granice i stege, ako nema morala, ako nema istine - ti praktično možeš šta hoćeš i ne može ti niko ništa, dok god gospodariš medijima i institucijama.
Neverovatno je teško ako ne i nemoguće o bilo čemu raspravljati sa čovekom/ljudima koji lažu bez treptaja i bez zadrške. Rekoh na drugom blogu, kod Bilija: u alibunaru su pre 15 dana zaustavili fabriku koja radi već 5-6 godina da bi je Vučć ponovo otvorio. Majka drugarice moje ćerke radi tamo.
Otac druge drugarice koji radi u vršačkoj policiji ležao je u krevetu kao bolesnik (po radnom zadatku) dok je Vučić obilazio bolnicu.
Aman?!
maksa83 maksa83 12:48 17.03.2019

Re: kamponeski

U kom smislu?

Pa piše u operativnom. Vučić kaže "hoću da se desi to-to-i-to" i onda Božić rešava probem, nešto kao Mr. Wolf u Pulp Fiction, samo nije faca k'o Harvi Kajtel nego debeovska njuška.
vrabac_onaj vrabac_onaj 13:07 17.03.2019

Re: kamponeski

maksa83
U kom smislu?

Pa piše u operativnom. Vučić kaže "hoću da se desi to-to-i-to" i onda Božić rešava probem, nešto kao Mr. Wolf u Pulp Fiction, samo nije faca k'o Harvi Kajtel nego debeovska njuška.


Kardinal Rišelje, taj rad.
Svojevremeno je slično radio i u SPO.
gedza.73 gedza.73 16:14 17.03.2019

Re: kamponeski

Inače nisam kao ti impresioniran SNS marketingom, mislim da je glup ko noć.

ne kažem da sam zadivljen njihovim marketingom već da Vučićeva ekipa svojim glasačima daje, za njih, odlično zaokružen paket.

ide u narod, fabrike, 'radi 24-7', strog vođa prema saradnicima, govori samo istinu, na 'ti' je sa svetskim političarima (to je slika koja je puštena u narod) ... pazi on je okrenuo svoje glasače od Stop EU da smo deo Evrope, od Kosovo srce Srbije do moramo da prihvatimo realnost...
kod krpljenja rupa sam mislio da svaki svoj gaf zamažu sličnim ponašanjem opozicije.


Osnova mu je tupa sila - uzmem sve medije i onda se samo ja čujem.

naravno. al' i DS imao iste poluge pa je zglajznuo. držali su medije, postavljali svoje direktore, imali državno privatne firme...

Tadić ode u plastenik i pita 'gde su bumbari' ode u fabriku 'a kako ovo radi'. teško da ti neko od saradnika pripremi na dve strane bar osnovno šta se radi u plasteniku, fabrici da deluje ljudima kako se razumeš u ono što pričaš a ne da si samo pozer.

na različite grupe glasača su pokušali isti pristup. kod jednih nije prošlo.
a oni bandoglavo i dalje insistiraju na istom stilu.

to je pristup svakog siledžije kog pripuste na čelo države.

onda je rano za smenu. kad narod sazreli i shvati šta treba i kako da promeni onda će i te siledžije drugačije da se ponašaju.
opet kažem to je moja nada a ne mislim da će skoro niti brzo da se desi.
maksa83 maksa83 20:37 17.03.2019

Re: kamponeski

naravno. al' i DS imao iste poluge pa je zglajznuo. držali su medije, postavljali svoje direktore, imali državno privatne firme...

Pa, nije.

Vučić je bio na DS-ovim medijima, na Vučićevim medijima nemaš nikog osim Vučića koji lepi šlajmare levo i desno i gore i dole.

Nadam se da sad nećemo upasti u "sve je to isto" kovitlac...
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:52 17.03.2019

Re: kamponeski

maksa83

Pa, nije.

Vučić je bio na DS-ovim medijima, na Vučićevim medijima nemaš nikog osim Vučića koji lepi šlajmare levo i desno i gore i dole.

Nadam se da sad nećemo upasti u "sve je to isto" kovitlac...


Za tu polarizaciju nije samo Vučić kriv. Mada da je tenkre, tenkre je.
freehand freehand 20:59 17.03.2019

Re: kamponeski

Vučić je bio na DS-ovim medijima, na Vučićevim medijima nemaš nikog osim Vučića koji lepi šlajmare levo i desno i gore i dole.

To je manji deo problema. Na "DS-ovim" medjima si imao informacije i istinu. Toga na Vučićevim medijima (bez navodnika) nema. Sve je interpretacja. Da ponovimo očigledno - za sve vreme sinoćnjeg događaja, kako god ga ko kvalifikovao, u zgradi RTS ti na RTS nisi imao ni reč sem kroz ono što je preneto sa Pinka.
Da ničeg drugog sem toga nema - dovoljno je da nešto što se zove Javnim servisom propadne u zemljua da se od gore pospe sumporom i živim krečom.
E TO je razlika, suštinska i osnovna.
neverovatan neverovatan 21:16 17.03.2019

Re: kamponeski

maksa83
njih ubi Beba Popović (ako sam dobro razumeo on je sns mastermind).

Ne, on je propagandni pregalac, Gebels u najam takoreći.

SNS operativni mastermajnd je Milan Božić (nije glup tip).

A kleli smo se u toga Bujoševića!
A vidi (ga) sinoć!
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:26 17.03.2019

Re: kamponeski

neverovatan
maksa83
njih ubi Beba Popović (ako sam dobro razumeo on je sns mastermind).

Ne, on je propagandni pregalac, Gebels u najam takoreći.

SNS operativni mastermajnd je Milan Božić (nije glup tip).

A kleli smo se u toga Bujoševića!
A vidi (ga) sinoć!


Pravićemo mi tog Bujketa od blata.
nsarski nsarski 21:28 17.03.2019

Re: kamponeski

maksa83
njih ubi Beba Popović (ako sam dobro razumeo on je sns mastermind).

Ne, on je propagandni pregalac, Gebels u najam takoreći.

SNS operativni mastermajnd je Milan Božić (nije glup tip).


Mislim da MB-u pripisuješ mnogo veće sposobnosti nego što ih on zaista ima. Ili da ti odgovorim metaforom "senator, you are not Jack Kennedy!" (odvoj 1m2sec da vidiš legendarnu polemiku).



Primenjeno na ovaj konkretni slučaj: "ja znam MB, ja se godinama i godinama poznajem sa MB. MB is no Cardinal Richelieu."
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:32 17.03.2019

Re: kamponeski

nsarski


Primenjeno na ovaj konkretni slučaj: "ja znam MB, ja se godinama i godinama poznajem sa MB. MB is no Cardinal Richelieu."


Kakvi smo mi Francuzi, takav nam i Rišelje

A znam ga i ja, čak mi dođe i neki daleki rod.
Srećom, isuviše daleki da bi me bilo sramota od toga.
nsarski nsarski 21:37 17.03.2019

Re: kamponeski

A znam ga i ja, čak mi dođe i neki daleki rod.
Srećom, isuviše daleki da me bilo sramota od toga.


Ma, ja ga znam iz kraja, s fakulteta pa nadalje, a ispostavilo se da se njegov deda, inače prota Božić, družio sa mojim dedom. Tako da MB ima portret svog dede koji je naslikao moj deda, neke godine pre 1930. Tako da slobodno mogu da kažem da znam čoveka odlično i više od toga.
gedza.73 gedza.73 21:51 17.03.2019

Re: kamponeski

maksa83
Nadam se da sad nećemo upasti u "sve je to isto" kovitlac...

nećemo.

SNS Vučić je bolji nego Radikal Vučić devedesetih.
(izleće ovaj drugi ispod prvog, al' se mesijanski kultivisao)
DS danas je gora nego DS devedesetih.
Građani daju trideset posto Pokretu slobodnih građana. oni to ujebu a da nisu ni došli na vlast. počnu protesti, narod krene da ih podržava oni kiks za kiksom.

jel' ima neki kurs za političare, neka šestomesečna obuka?

na Vučićevim medijima nemaš nikog osim Vučića koji lepi šlajmare levo i desno i gore i dole.

nekoliko puta sam uhvatio sebe da kažem 'iako'.
kakvi su dunsteri neka ih keca.

danas na tv nekoliko analitičara, novinara... jedan (suskece na s,c) komentariše sukob inspektora i Đilasa (stvarno je budala... sa onim maskiranim meksikancima testerašima komplet ludaka).

-Vidite ssnimak, oni napadaju inspektore. Ljudi rade svoj posao, ne ideolosski, to ssu inspektori BIA... nasse kolege ( ) mucmuc... ti ljudi ssu nasse komšije, prijatelji, poznanicci a oni im prete ssta cete sutra kad mi dođemo na vlast.

'naše kolege'

kad nisam umro


'kakav danak neiskustvu mladog analitičara'

aureus aureus 22:14 17.03.2019

Re: kamponeski

gedza.73

Građani daju trideset posto Pokretu slobodnih građana. oni to ujebu a da nisu ni došli na vlast. počnu protesti, narod krene da ih podržava oni kiks za kiksom.

Gedžo, more, drži se fakata.
Kad su to građani dali 30 posto podrške Pokretu slobodnih građana?

Janković je na predsjedničkim izborima dobio 16,2 posto.

PSG koji je osnovan nakon toga nije učestvovao ni na jednim izborima sam. Na beogradskim su išli sa Đilasom.
I to je sve u njihovoj kratkoj istoriji.

A itekako postoji razlika između 30 i 16 posto.
freehand freehand 22:18 17.03.2019

Re: kamponeski

A itekako postoji razlika između 30 i 16 posto.

I itekako postoji razlika između podrške pokretu i predsedničkom kandidatu. Kandidat je, verujem imao bar dvostruko više.
gedza.73 gedza.73 22:35 17.03.2019

Re: kamponeski

aureus
Gedžo, more, drži se fakata.
Kad su to građani dali 30 posto podrške Pokretu slobodnih građana?

od nekud mi u glavi bilo 28 procenata.

pa 16 posto nije malo. imaš određen broj ljudi koji su izašli i podržali Sašu Jankovića. to i nije mala brojka. dosta poznatih ljudi stalo iza tog pokreta, dalo mu vetar u leđa...

i?

A itekako postoji razlika između 30 i 16 posto.

postoji. kao i između 16 i pet.

meni se čini da bi tih 16 u ovoj situaciji naraslo na 22. malo li je?

oni sami sebi smanjuju glasačko telo. što? ko bi ga znao.
a Vučić nema nikakav uticaj na taj deo biračkog tela. nije valjda on tvitovao Bojani Maljević sve one 'fine' predloge?

edit
inače kod nas, što je opšte poznato, se ljudi opredeljuju za programe stranaka a ne za imena Alfa Vođa na listama.
nsarski nsarski 22:49 17.03.2019

Re: kamponeski

Gedžo, more, drži se fakata.


Za ljubitelje kaubojskih filmova i fakata, ovaj klip iz filma "Čovek koji je ubio Liberti Valansa" je poučan. Kada legenda postane činjenica, štampaj legendu.

maksa83 maksa83 23:06 17.03.2019

Re: kamponeski

Primenjeno na ovaj konkretni slučaj: "ja znam MB, ja se godinama i godinama poznajem sa MB. MB is no Cardinal Richelieu."

Božić je inteligentan i obrazovan tip, što najverovatnije nije baš standardni profil SNS funkcionera. On kao takav je tamo kao Kal El kad ga bače na Zemlju. Dodatno, kao zet Jagoša Purića i ex intimus Mire Marković vrlo je povezan sa Strukturama.
nsarski nsarski 23:26 17.03.2019

Re: kamponeski

Dodatno, kao zet Jagoša Purića i ex intimus Mire Marković vrlo je povezan sa Strukturama.


Oh, to se uopšte ne dovodi u pitanje. Ja samo mislim na njegove sposobnosti da obavlja tako kompleksan zadatak.
Složena je to stvar, ali nemaš pp da detaljišem.
aureus aureus 23:27 17.03.2019

Re: kamponeski

gedza.73

pa 16 posto nije malo. imaš određen broj ljudi koji su izašli i podržali Sašu Jankovića. to i nije mala brojka. dosta poznatih ljudi stalo iza tog pokreta, dalo mu vetar u leđa...

Zapravo je malo, s obzirom da je s druge strane dokazana štetočina.

Izađeš ma izbore, nov si i neukaljan ali ipak relativno poznat zbog prethodnog posla, zastupaš normalne stvari, podrži te nekoliko etabliranih opozicionih stranaka (DS, Nova itd), mnoštvo javnih ličnosti, protiv sebe imaš dokazano crnilo - izbor je prilično lak...za društvo koje nije toliko upropašteno kao srpsko.
I ti dobiješ 16 posto a Vučić tri i po puta više. Tri i po puta više.
Tri i po puta više.

To je deprimirajuće. Protesti koje si pomenuo (oni nakon izbora) po meni su izraz te deprimiranosti jednog dijela mlađe generacije koja nije mogla da razumije da ju je biračko tijelo toliko izdalo i da čak nije bilo ni drugog kruga.

Da je bilo 30 posto...e to je već platforma s koje se može skočiti u pobjedu ako ništa onda naredni put. 30 posto bi bio ohrabrujući rezultat.

Ti si vjerovatno sabirao glasove tri Vučićeva glavna protivrivala - Jankovića, Belog (pozdrav za Belog) i Jeremića.
aureus aureus 23:30 17.03.2019

Re: kamponeski

maksa83
On kao takav je tamo kao Kal El kad ga bače na Zemlju.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:04 18.03.2019

Re: kamponeski

freehand

Govno Kamponeski bilo je godinama promoter i popularizator i Vučića i SNS. Kao i mnogo drugih koji sad vrište naokolo u frasu što nisu dobili zasluženo parče kolača od Vučića i njegovih trolova..


P.S. Makso, kako mu je beše bio pseudonim pod kojim je pisao?


Koliko znam, "govno" Kamponeski je bio bliže ikada Đinđiću nego "govno" Filipović. Gde je "vrištao", i kada, da se izrazim na hijenskom jeziku?
vrabac_onaj vrabac_onaj 00:29 18.03.2019

Re: kamponeski

ali nemaš pp da detaljišem


jesi li i ti to primetio?

Maksa nam je malo autisti..., uf izvinjavam se, zabranjena reč.

P.S.
Jagoš Purić je u poređenju sa mnogima kasnije bio gospodin. Nisam ga voleo zbog toga što je tada bio, ali na predavanjima i ispitu, naklon do poda.
maksa83 maksa83 00:37 18.03.2019

Re: kamponeski

ali nemaš pp da detaljišem

jesi li i ti to primetio?

Ja s' izvinjavam, ali ako bi da mi izjaviš naklonost, moraš da, što kažu man up i uradiš to javno, bez lažnog stida.

Prevaziđi patrijarhalnog pravoslavnog domaćina u sebi, XXI je vek, anything goes.
nsarski nsarski 00:37 18.03.2019

Re: kamponeski

Jagoš Purić je u poređenju sa mnogima kasnije bio gospodin. Nisam ga voleo zbog toga što je tada bio, ali na predavanjima i ispitu, naklon do poda.


On je meni bio asistent iz Atomske fizike (koju je tada predavala Mira Jurić, revolucionarka-naučnica, ali da ne lajem), i moje iskustvo s njim je sasma suprotno. Kurs atomske fizike kod nas je unazađen nekoliko decenija radom profesorke Jurić i njenih asistenata.
vrabac_onaj vrabac_onaj 00:39 18.03.2019

Re: kamponeski

maksa83
ali nemaš pp da detaljišem

jesi li i ti to primetio?

Ja s' izvinjavam, ali ako bi da mi izjaviš naklonost, moraš da, što kažu man up i uradiš to javno, bez lažnog stida.

Prevaziđi patrijarhalnog pravoslavnog domaćina u sebi, XXI je vek, anything goes.


E sine...
Ne seri.
vrabac_onaj vrabac_onaj 00:43 18.03.2019

Re: kamponeski

nsarski
Jagoš Purić je u poređenju sa mnogima kasnije bio gospodin. Nisam ga voleo zbog toga što je tada bio, ali na predavanjima i ispitu, naklon do poda.


On je meni bio asistent iz Atomske fizike (koju je tada predavala Mira Jurić, revolucionarka-naučnica, ali da ne lajem), i moje iskustvo s njim je sasma suprotno. Kurs atomske fizike kod nas je unazađen nekoliko decenija radom profesorke Jurić i njenih asistenata.


Meni bio profa, ta zastarelost se i tada osećala (npr. mnogo više mi se sviđao pristup koji su imali Vuja i Herbut), ali što se tiče nekog ophođenja, pravičnosti itd. meni je Jagoš bio baš OK. Iako ga nisam podnosio zbog političke uloge.
nsarski nsarski 00:50 18.03.2019

Re: kamponeski

ali što se tiče nekog ophođenja, pravičnosti itd. meni je Jagoš bio baš OK. Iako ga nisam podnosio zbog političke uloge.


Pa, ako tako gledaš. Hm, pravičnost. On je meni (i nekolicini drugih) priznao rezultate merenja Plankove konstante koji su se razlikovali od tačne vrednosti za 17 redova veličine. Jednostavno, aparatura je shit, vi ste merili, nema veze rezultat, priznajem to što ste dobili. E jebiga. Fer jeste na neki način, ali ga boleo pimpek da se aparatura poboljša, da ne pokušavamo pomoću šnajderskog metra da izmerimo prečnik atoma.
maksa83 maksa83 00:52 18.03.2019

Re: kamponeski

E sine...
Ne seri.

Tako brate, lepo, pred svima.

Uvek se tako završi, prvo kao nešto bodeš, pa kad dobiješ nazad režiš, pa onda detoniraš i kreće sranje-govno-pas-mater...

Moraš da poradiš na rutini, ovo repetitivno je zvzb...
vrabac_onaj vrabac_onaj 00:58 18.03.2019

Re: kamponeski

nsarski
ali što se tiče nekog ophođenja, pravičnosti itd. meni je Jagoš bio baš OK. Iako ga nisam podnosio zbog političke uloge.


Pa, ako tako gledaš. Hm, pravičnost. On je meni (i nekolicini drugih) priznao rezultate merenja Plankove konstante koji su se razlikovali od tačne vrednosti za 17 redova veličine. Jednostavno, aparatura je shit, vi ste merili, nema veze rezultat, priznajem to što ste dobili. E jebiga. Fer jeste na neki način, ali ga boleo pimpek da se aparatura poboljša, da ne pokušavamo pomoću šnajderskog metra da izmerimo prečnik atoma.


Jebiga, izgleda se vremenom promenio.
Ja radio Milikenov ogled kod njega (i njegovog asistenta), oči mi ispale bulječi u onaj miskroskop. Uzeli nas trojicu kolega/drugara, kao bili smo im zanimljivi.
Baš su se trudili da sve bude "po pravilu službe".
vrabac_onaj vrabac_onaj 01:00 18.03.2019

Re: kamponeski

maksa83
E sine...
Ne seri.

Tako brate, lepo, pred svima.

Uvek se tako završi, prvo kao nešto bodeš, pa kad dobiješ nazad režiš, pa onda detoniraš i kreće sranje-govno-pas-mater...

Moraš da poradiš na rutini, ovo repetitivno je zvzb...


Ne, ti si krenuo na moje benigno zezanje da se brecaš.
A bodeš neprestano, samo sa osmehom, ono kao "ja u prolazu..."
maksa83 maksa83 01:07 18.03.2019

Re: kamponeski

A bodeš neprestano, samo sa osmehom, ono kao "ja u prolazu..."

Nadam se da ti neće biti problem da navedeš jedan primer.
vrabac_onaj vrabac_onaj 01:10 18.03.2019

Re: kamponeski

maksa83
A bodeš neprestano, samo sa osmehom, ono kao "ja u prolazu..."

Nadam se da ti neće biti problem da navedeš jedan primer.


kukuljice, kao najsvežiji.
maksa83 maksa83 01:23 18.03.2019

Re: kamponeski

kukuljice, kao najsvežiji.

Pazi kad apsolutno nemam pojma o čemu pričaš, ne sećam se da sam skoro upotrebio taj izraz u životu, radu, i ovde. De života ti, sad me baš zanima o čemu se radi.

No nebitno, malo smo se eto obojica našalili, idemo dalje u zajednničku borbu za ukidanje autonomije Bulbudera i Trećepozivačke Česme i prisajedinjenje matici (Lionu, razume se).
vrabac_onaj vrabac_onaj 01:31 18.03.2019

Re: kamponeski

maksa83
kukuljice, kao najsvežiji.

Pazi kad apsolutno nemam pojma o čemu pričaš, ne sećam se da sam skoro upotrebio taj izraz u životu, radu, i ovde. De života ti, sad me baš zanima o čemu se radi.

No nebitno, malo smo se eto obojica našalili, idemo dalje u zajednničku borbu za ukidanje autonomije Bulbudera i Trećepozivačke Česme i prisajedinjenje matici (Lionu, razume se).


Kapuljače izvinjavam se, kako smo mogli da brojimo sa kapuljačama, sa sve transprentom koji priziva Orbana...
Sad se sećaš?

A taj film o prisajedinjenju nećeš gledati nikada! Dok god kuca bulbuldersko junačko srce!

maksa83 maksa83 07:49 18.03.2019

Re: kamponeski

Kapuljače izvinjavam se, kako smo mogli da brojimo sa kapuljačama, sa sve transprentom koji priziva Orbana...
Sad se sećaš?

Aaaaaapatakoreci... sad se sećam.

Pa, ono ... jeste.

A taj film o prisajedinjenju nećeš gledati nikada! Dok god kuca bulbuldersko junačko srce!

Eto, otvoreni iredentista, a ne smeš da ga zezaš za kapuljače.

freehand freehand 09:38 18.03.2019

Re: kamponeski

Srđan Fuchs
freehand

Govno Kamponeski bilo je godinama promoter i popularizator i Vučića i SNS. Kao i mnogo drugih koji sad vrište naokolo u frasu što nisu dobili zasluženo parče kolača od Vučića i njegovih trolova..


P.S. Makso, kako mu je beše bio pseudonim pod kojim je pisao?


Koliko znam, "govno" Kamponeski je bio bliže ikada Đinđiću nego "govno" Filipović. Gde je "vrištao", i kada, da se izrazim na hijenskom jeziku?

Samo se ti izražavaj na maternjem jeziku, to ti je pravo koje niko ne može da ti oduzme.
Bili, briši ovo autovanje, debil ne ume drugačije.

P.S. Izvinjavam se, prespojio sam blogove. Dakle - Bili, opušteno.
gedza.73 gedza.73 18:11 18.03.2019

Re: kamponeski

aureus
Tri i po puta više.
Tri i po puta više.

a da nisu u šumi, a da nisu u šumi?


Zapravo je malo, s obzirom da je s druge strane dokazana štetočina.

To je deprimirajuće.

malo sam iskasapio... Always look on the bright side of life.

imaš period posle nasilnog uvođenja antidemokratskog političkog uređenja i glasanje sa (aj lupiću opet) 90ak procenata za jednu jedinu opciju.

protesti za promenom sistema ne dolaze u obzir, upad u RTS bi se verovatno završio masovnim streljanjem, skidanje vođe sa vlasti bi ličilo na GTA.

Onda Đedo Familias ode Marksu na istinu i deca iz seljačke porodične zadruge se pogube bez čvrste ruke.

Neki se pobune, 'teli bi malo da žive kao ostali normalan svet al' njegov miljenik izvede tenkove na ulice, miliciju, vodene topove pa nemirnije smiri a drugima zapuši usta svilenim bombonama.

onda nemirni baš nemirni i radoznali uspeju da ubede i ostale kako Miljenik u stvari nema pojma i kako će im upropasti imanje do kraja.

Dobiju kasu ali se ne snađu najbolje pa dođe do ozbiljne polemike ko je koliko zaslužio a i svako vuče na svoju stranu.

neki bi da se Đedo povamiri, uzme stvar u svoje ruke kako bi opet bili ušuškani, nahranjeni i da šene kad zatreba. ili im se kaže 'hop'.

uglavnom dođe do haosa jer nikada niko od njih nije samostalno donosio odluke koje su u najboljem interesu svih već su uglavnom slušali. što se pokazalo kao loša opcija.


Shvataš? Tek uče da razmišljaju svojom glavom, da se trude, upravljaju svojom sudbinom... greške se dešavaju. i na njima se uči..

Ti si vjerovatno sabirao glasove tri Vučićeva glavna protivrivala - Jankovića, Belog (pozdrav za Belog) i Jeremića.


tako da imaš proces od nevidljivih dva posto ka zbirnih trideset. jel' vidiš da nije loše?

sporo jeste al' smo i mi loši đaci, malo 'spori', plašljivi... sve će to da legne na svoje. mora.
jer ne postoji drugi način.
neverovatan neverovatan 18:47 18.03.2019

Re: kamponeski

maksa83
Primenjeno na ovaj konkretni slučaj: "ja znam MB, ja se godinama i godinama poznajem sa MB. MB is no Cardinal Richelieu."

Božić je inteligentan i obrazovan tip, što najverovatnije nije baš standardni profil SNS funkcionera. On kao takav je tamo kao Kal El kad ga bače na Zemlju. Dodatno, kao zet Jagoša Purića i ex intimus Mire Marković vrlo je povezan sa Strukturama.

Jel to onaj što je nekada bio u SePeO - onaj pomalo frfljav?!
neverovatan neverovatan 18:51 18.03.2019

Re: kamponeski

maksa83
ali nemaš pp da detaljišem

jesi li i ti to primetio?

Ja s' izvinjavam, ali ako bi da mi izjaviš naklonost, moraš da, što kažu man up i uradiš to javno, bez lažnog stida.

Prevaziđi patrijarhalnog pravoslavnog domaćina u sebi, XXI je vek, anything goes.

mislim da se ti time što blokiraš privatne poruke (samo) foliraš.
neverovatan neverovatan 18:55 18.03.2019

Re: kamponeski

vrabac_onaj
maksa83
kukuljice, kao najsvežiji.

Pazi kad apsolutno nemam pojma o čemu pričaš, ne sećam se da sam skoro upotrebio taj izraz u životu, radu, i ovde. De života ti, sad me baš zanima o čemu se radi.

No nebitno, malo smo se eto obojica našalili, idemo dalje u zajednničku borbu za ukidanje autonomije Bulbudera i Trećepozivačke Česme i prisajedinjenje matici (Lionu, razume se).


Kapuljače izvinjavam se, kako smo mogli da brojimo sa kapuljačama, sa sve transprentom koji priziva Orbana...
Sad se sećaš?

A taj film o prisajedinjenju nećeš gledati nikada! Dok god kuca bulbuldersko junačko srce!


Ljudi moji, pa naši smo!
Milan Novković Milan Novković 23:14 18.03.2019

Re: kamponeski

nsarski
ali što se tiče nekog ophođenja, pravičnosti itd. meni je Jagoš bio baš OK. Iako ga nisam podnosio zbog političke uloge.


Pa, ako tako gledaš. Hm, pravičnost. On je meni (i nekolicini drugih) priznao rezultate merenja Plankove konstante koji su se razlikovali od tačne vrednosti za 17 redova veličine. Jednostavno, aparatura je shit, vi ste merili, nema veze rezultat, priznajem to što ste dobili. E jebiga. Fer jeste na neki način, ali ga boleo pimpek da se aparatura poboljša, da ne pokušavamo pomoću šnajderskog metra da izmerimo prečnik atoma.

Samo 17

Zlato si mogao da zaboraviš, naravno, pored vacuum catastrophe, ali srebro ti se smešilo

I ja sam ga jednom video pa upoznao, sad kad ga spominjete, na usmenom iz Matematičke Fizike, dao mi desetku i ostao u prijatnoj uspomeni - a i imao je simpa, friendly facu.

On me je i pitao koji se moj motam po PMF-u ako sam treća godina na ETF-u, pa sam tako i prestao da izlazim na ispite, iako sam nastavio da "isčitavam", (C)VP, neke kjnige.

Ali, vidi ovo - mnogo kasnije, jedan naš zaposleni i njegov sin pajtosi, ispostavi se, i ja saznam, u prolazu, da im je dal Hitači ili neki drugi Japančeros poklonio super-kompjuter, a ja navalio na svoj sizifovski bizmis, hibrid kompjuting na primeru protein foldinga (NP-Hard(ish)) (ja čekam da krenem sa ovim posličem ko da čekam Godoa, još nam pre 18 godina student godine na NS PMF-u radio prvi sitan korak, diplomski iz nekih sitnica).

I zvrcnem ja Jagoša i usput spomenem Ruse sa svojim čudesima, tom prilikom aluminijum sa microstrukturom sličnom pčelinjem saću (jako dobar odnos čvrstine i gustine), kao češkaju se Britanci kako li su to Rusi smislili.

A on ko iz topa - "Ma prosto, prosviraš microskopske mlazove plazme kroz rastopljeni aluminijum" - tako smo "teoriju" tog problema zaokružili, praksa nas nije privlačila

(evo sad iz vaše prepiske me zagolicalo i vidim da mu je plazma bila specijalnost, između ostalog)

Još jedna trivija - mislim da su korice kjnige iz Matematiče Fizike bile najsmešnije koje sam ikad video - ko N slepljenih WC papira, umočenih u plavo-ljubičastu boju, pa ostavljene par meseci na jako suncu da izblede

Neko vreme sam pod utiskom potprostore nekog prostora zvao degenerisanim.

Čak sam na blogu prvih par godina metanisao na temu projekcije u degenerisani prostor kao bolje umjetnine od originala, ali su me belo "gledali" pa sam prestao
docsumann docsumann 16:26 20.03.2019

Re: kamponeski

Politički matermind je Vučić


ne znam da l je lapsus, al je efektno

u bukvalnom prevodu - keva uma
freehand freehand 16:29 20.03.2019

Re: kamponeski

docsumann
Politički matermind je Vučić


ne znam da l je lapsus, al je efektno

u bukvalnom prevodu - keva uma

A Gašić je maltermind.

Inače nije namerno, nego standardni problem kombinacije sedmoprsnog slepog kucanja, preskakanja korekture i sranja od tastature koju još nisam zafrljačio iako sam obećao da hoću.
veselica veselica 09:59 17.03.2019

gledam tagove

de ti boško?



mogao si da mu pokloniš makar smajli.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:10 17.03.2019

Re: gledam tagove

Svoditi gradjanske proteste i sinoćni javni čas istorijske logike na bilo kog aktera "1 od 5 miliona" je spin nad spinovima!
veselica veselica 10:23 17.03.2019

Re: gledam tagove

Filip Mladenović
Svoditi gradjanske proteste i sinoćni javni čas istorijske logike na bilo kog aktera "1 od 5 miliona" je spin nad spinovima!


Filipe, srećo, nek' si mi rekao, nema šanse da bih inače shvatila.


shone shone 10:33 17.03.2019

Re: nemoš bez akjeditacije


Oćeš na RTS bez akjeditacije - M,da.


veselica veselica 10:53 17.03.2019

mi smo mala deca




Paris famed restaurant Fouquet's burns on the Champs Elysees avenue during a yellow vests demonstration Saturday, March 16, 2019 in Paris. Paris police say more than 100 people have been arrested amid rioting in the French capital by yellow vest protesters and clashes with police. They set life-threatening fires, smashed up luxury stores and clashed with police firing tear gas and water cannon
freehand freehand 11:34 17.03.2019

KO OVDE ULAZI

... NEKA MORAL OSTAVI PRED VRATIMA.

To je natpis pred vučićevom jazbinom.
Nema tu sram te bilo, Filipe.
freehand freehand 22:45 17.03.2019

Muzički intermeco

stefan.hauzer stefan.hauzer 22:57 17.03.2019

*

Jučerašnja odluka - da odem na basket (termin u 21h) i da se organizuje vožnja bajsevima do Slankamena za danas - mi je verovatno najbolja životna odluka za ovu godinu.


I plejlista za kroćenje Fruške gore:

bene_geserit bene_geserit 06:42 18.03.2019

Re: *

Jučerašnja odluka - da odem na basket (termin u 21h) i da se organizuje vožnja bajsevima do Slankamena za danas - mi je verovatno najbolja životna odluka za ovu godinu.

Ja bi' bio malo oprezniji sa tim basketom kad se zađe u godine, ali zato je bajs idealan, možeš da se povrediš jedino ako divljaš nešto van puta pa se strmekneš negde (OK, u Srbiji možda nema baš bajk staza pa može i neko da te pokupi kolima ili da ti nehajno otvori vrata od parkiranog automobila koliko da se zakucaš u njih), ali generalno idealan sport za ljude u godinama (uz plivanje i hajking).
maksa83 maksa83 07:21 18.03.2019

Re: *

ali generalno idealan sport za ljude u godinama (uz plivanje i hajking).


Mamil.
stefan.hauzer stefan.hauzer 08:45 18.03.2019

Re: *


Ja bi' bio malo oprezniji sa tim basketom kad se zađe u godine,


I ja bih, nije to sport za vas matore

stefan.hauzer stefan.hauzer 11:15 18.03.2019

Re: *

Mamil.


Mene zaista zanima, zašto svako kad krene da vozi bajs mora da dođe pod punom biciklističkom opremom? Ima isto takvih likova na basketu, tip top, ali obično su to oni i najlošiji. Ne znam sad da li je povezano.
alselone alselone 11:45 18.03.2019

Re: *

Mene zaista zanima, zašto svako kad krene da vozi bajs mora da dođe pod punom biciklističkom opremom?


Ne mora. :) Eto ja vozim relativno cesto i pravim relativno solidne ture a imam obican bajs iz prodavnice iz komsiluka, vozim u beloj pamucnoj majici i sorcu, imam samo malu torbicu za 1000 dinara ako mi pukne guma pa treba taksi za dozvem, za mobilni i malu pumpu.
nsarski nsarski 11:47 18.03.2019

Re: *

stefan.hauzer
Mamil.


Mene zaista zanima, zašto svako kad krene da vozi bajs mora da dođe pod punom biciklističkom opremom? Ima isto takvih likova na basketu, tip top, ali obično su to oni i najlošiji. Ne znam sad da li je povezano.


Slično je i sa tenisom i sa ping-pongom. A kažu mi ljudi i sa skijanjem. Najlošij skijaši imaju najbolju opremu. Mora da ima tu neki zakon prirode, ali ne znam koji.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:01 18.03.2019

Re: *

Da, ja sam provalio tri ture kod mene u kraju, minimalno saobraćaja i minimalno biciklista. Na jednoj šibaš po Titelskom bregu (kod nas ga zovu Mošorinski:) i desi se da nema nikog osim tebe, a put skoro pa savršen. Ima tura od Šangaja do Titela po nasipu, nije sjajan put, ali jebu keve komarci!, ali ima delova i asfaltiranih (inače je nekad bio asflatiran put po celoj dužini). I sjajna Tura do Jegričke po starom putu Žabalj - Zrenjanin, posle može po nasipu do Mošorina, uz Tisu spektakl.:)
maksa83 maksa83 12:04 18.03.2019

Re: *

Mene zaista zanima, zašto svako kad krene da vozi bajs mora da dođe pod punom biciklističkom opremom?

Zapravo je jedino što tu nešto fundamentalno menja stvar one tapacirane dizviniš gaće. Sad, one mogu biti one likra pripijene, a mogu biti i landarajuće. Landarajuće su nezgodne zato što može da ti uleti neka 'čela-osa-ili-gore-zlo i onda belaj (desilo se mom drugu).


(Nemam ni pripijene ni landarajuće tapacirane gaće (mada ove druge nisu loša ideja), spremim se psihički da će da boli kad počne sezona i to je to.)

P.S. Ko iole ozbiljnije vozi ima i one patike koje se <klak> zakače za pedalu, to stvaro štedi dosta energije. (Ne, nemam ni to.)

P.P.S. E da, imati kacigu je isto pametno. (Nemam, a do ove godine sam bio jedini kreten koji skija bez kacige.)
4krofnica 4krofnica 12:20 18.03.2019

Re: *

stefan.hauzer


Mene zaista zanima, zašto svako kad krene da vozi bajs mora da dođe pod punom biciklističkom opremom? Ima isto takvih likova na basketu, tip top, ali obično su to oni i najlošiji. Ne znam sad da li je povezano.



pa valjda smo se generalno dogovorili da su se takvi oduvek zvali Šminkeri
(ili Vikendaši, ali to je nešto drugo)
ja imam ful opremu, moram da kažem, za bajs... malo je zastarela jer je iz neke devedeset-i-neke, ono žuta majica (za najbolje raspoznavanje na putu i ne lepe se mnogo komarci, ujedno i pobednička:) sa tri dzepa na krstima, za bananu, vodu i nešto slatko. zatim bajkerske crne pantalone i patike koje dobro idu u klipsere... ali vozim u suknji :)



stefan.hauzer stefan.hauzer 12:31 18.03.2019

Re: *

ali vozim u suknji :)

I ljudi te nikad ne gledaju u lice!

Ja ove moje lokalne ture vozim u papučama, ali to već i sama znaš. A od opreme podrazumevam samo ranac, jer zlu ne trebalo.


aureus aureus 12:44 18.03.2019

Re: *

maksa83
Mene zaista zanima, zašto svako kad krene da vozi bajs mora da dođe pod punom biciklističkom opremom?

Zapravo je jedino što tu nešto fundamentalno menja stvar one tapacirane dizviniš gaće. Sad, one mogu biti one likra pripijene, a mogu biti i landarajuće. Landarajuće su nezgodne zato što može da ti uleti neka 'čela-osa-ili-gore-zlo i onda belaj (desilo se mom drugu).


(Nemam ni pripijene ni landarajuće tapacirane gaće (mada ove druge nisu loša ideja), spremim se psihički da će da boli kad počne sezona i to je to.)

P.S. Ko iole ozbiljnije vozi ima i one patike koje se zakače za pedalu, to stvaro štedi dosta energije. (Ne, nemam ni to.)

P.P.S. E da, imati kacigu je isto pametno. (Nemam, a do ove godine sam bio jedini kreten koji skija bez kacige.)

Moglo bi se reći, Makso, da ti nemaš ono što znaš da bi trebalo da imaš. Ali bar znaš.
maksa83 maksa83 12:47 18.03.2019

Re: *

Moglo bi se reći, Makso, da ti nemaš ono što znaš da bi trebalo da imaš. Ali bar znaš.

Ako ove godine budem vozio više (tj. ako me koleno posluži) kacigu ću svakako da nabavim.

Inače, decu ne pušćam bez kacige od nultog dana, ni na bicikl ni na skije.

freehand freehand 12:53 18.03.2019

Re: *

stefan.hauzer
ali vozim u suknji :)

I ljudi te nikad ne gledaju u lice!

Ja ove moje lokalne ture vozim u papučama, ali to već i sama znaš. A od opreme podrazumevam samo ranac, jer zlu ne trebalo.



Meni je bicikl osnovno prevozno sredstvo već deset godina, a od opreme imam - ništa. Vozim u onome u čemu inače hodam. Ali zato na biciklu prednje i zadnje svetlo i zvonce ne mogu da manjkaju.

Inače, ovaj koji sad vozim je neki pristojan nemački turing, ništa posebno madanije loš.
A do sada su mi ukrali - pajz sad: deset komada.
angie01 angie01 13:01 18.03.2019

Re: *

Nemam ni pripijene ni landarajuće tapacirane gaće

Ne, nemam ni to.

(Nemam,


ovo je neka Monti Pajton reklama za biciklisticku opremu.

...nikada od tebe Zorannah.
4krofnica 4krofnica 13:01 18.03.2019

Re: *

Inače, decu ne pušćam bez kacige od nultog dana, ni na bicikl ni na skije.


to ti je pametno ali nije se zapatilo kod nas, uzeli smo u Austriji kacige (tamo nema zajebavanja bez kaciga, ni vožnje bajsa klinaca bez pratnje starijih valjda do 12. godine...moji su uveliko pre toga špartali sami našom ravnicom. stegne mi se srce ali kažem sebi: pusti ih, nikad se neće nigde sami snaći, tupsoni:) i ništa od toga, gledaju mene (još sam ja na trkačkom, zajebano voziti sa tankim gumama po gradskim rupčagama. jedan od najvećih strahova mi je bio kad sam vozila Ibarskom, uz svaki prolazak nekog kamiona sam se opraštala sa svetom).




aureus aureus 13:02 18.03.2019

Re: *

maksa83
Moglo bi se reći, Makso, da ti nemaš ono što znaš da bi trebalo da imaš. Ali bar znaš.

Ako ove godine budem vozio više (tj. ako me koleno posluži) kacigu ću svakako da nabavim.

Inače, decu ne pušćam bez kacige od nultog dana, ni na bicikl ni na skije.

Znači, kaciga je toliko važna i za skijanje?

Nadam se da je Sergej Trifunović ponio kacigu, pošto ovih dana skija, po Kopaoniku valjda, i skijaće do kraja marta.

A ti Boško provaljuj u RTS...
aureus aureus 13:06 18.03.2019

Re: *

freehand

A do sada su mi ukrali - pajz sad: deset komada.

Zezaš?
Pa to je tri tisuće evra štete ako biciklo cijenimo 300 evra po komadu. Plus nervoza zbog ukradene imovine.

I šta radi MUP sa 42 hiljade zaposlenih? Traži li ih?
maksa83 maksa83 13:08 18.03.2019

Re: *

ovo je neka Monti Pajton reklama za biciklisticku opremu.

Šta da kažem, operisan sam od te strasti, ali ovi oko mene ... to bajkovi od 2-3-4K EUR (po jedan za asfalt i jedan za brda), gaće odavde, jakne odande, aktivni veš, pasivne gaće, navlake za ruke, naručuju se pogoni iz Amerike, neki čudesni šurikeni sa prenosom 1:1000 (ok, preterujem, to ne postoji, ali razumeš). Kad smo kupili 3D štampač radio je punom parom dok nije svako naštampao sebi sve od džidža za bicikl što je našao na Internetu i evo ima tome godinu dana sad stoji tamo besposlen k'o penzioner...
maksa83 maksa83 13:09 18.03.2019

Re: *

Znači, kaciga je toliko važna i za skijanje?

Pa kad sam shvatio da je svi nose reko da se ne glupiram...

Nadam se da je Sergej Trifunović ponio kacigu, pošto ovih dana skija, po Kopaoniku valjda, i skijaće do kraja marta.

Ne skija po Kopaoniku nego kod Pajića u Aspen, Colorado, nema mondenskije od toga.
aureus aureus 13:13 18.03.2019

Re: *

maksa83

Ne skija po Kopaoniku nego kod Pajića u Aspen, Colorado, nema mondenskije od toga.

Bilježim.

Uvijek sam bio za luksuz i za radnička prava.
alselone alselone 13:14 18.03.2019

Re: *

maksa83
Znači, kaciga je toliko važna i za skijanje?

Pa kad sam shvatio da je svi nose reko da se ne glupiram...

Nadam se da je Sergej Trifunović ponio kacigu, pošto ovih dana skija, po Kopaoniku valjda, i skijaće do kraja marta.

Ne skija po Kopaoniku nego kod Pajića u Aspen, Colorado, nema mondenskije od toga.


Redari na stazama ne bi smeli da puštaju decu bez kacige na žičaru uopšte, a mislim da će to pravilo važiti i za matorce za koju godinu. Ja još uvek nemam kacigu za skijanje, ali ću je kupiti prvom sledećom prilikom. Za bajs ću da odolevam i dalje.
angie01 angie01 13:30 18.03.2019

Re: *

A do sada su mi ukrali - pajz sad: deset komada.


ako ce ti biti lakse- moj brat ubedljivo vodi, s tim, sto se u njegovom rezultatu broje i mali motori i to ne samo jedan.
sweet64 sweet64 13:45 18.03.2019

Re: *

4krofnica
Inače, decu ne pušćam bez kacige od nultog dana, ni na bicikl ni na skije.


to ti je pametno ali nije se zapatilo kod nas, uzeli smo u Austriji kacige (tamo nema zajebavanja bez kaciga, ni vožnje bajsa klinaca bez pratnje starijih valjda do 12. godine...moji su uveliko pre toga špartali sami našom ravnicom. stegne mi se srce ali kažem sebi: pusti ih, nikad se neće nigde sami snaći, tupsoni:) i ništa od toga, gledaju mene (još sam ja na trkačkom, zajebano voziti sa tankim gumama po gradskim rupčagama. jedan od najvećih strahova mi je bio kad sam vozila Ibarskom, uz svaki prolazak nekog kamiona sam se opraštala sa svetom).






Nemoj se sa tim zajebavati. Ne bih to pominjao da me nije prošlog maja snašlo. Klinac se spuštao sa Budžinog brda (velika nizbrdica) skejtom bez kacige, pao je tako da ga je prvi čovek koji je naišao kolima pokupio i prevezao u hitnu. Hitno Ćuprija, skener, prelom baze lobanje, povraćanje na pet minuta, izvrnut pogled. Skratio mi se život 10 godina. Žena i ja unezvereni, likvor jedva stao da curi iz uva ali nije krenulo ka mozgu. I tako preživesmo. Sada neće da vozi ni bajs jer mu ne dam bez kacige, a to mu skroz ispod časti.
floki floki 13:55 18.03.2019

Re: *

ej, ko nije gledao prvu epizodu billionsa neka mi javi, da prepričam...

mi matorci isto imamo neke obične biciklete i ništa drugo od opreme, klinci imaju malo bolje i kacige i to je to... ćera ide bajsom u školu kad god vreme dozvoljava, ima nazad onu korpu za ranac i to je to...

kacige za skijanje obavezno nosimo svi, ja nedavno kupio novu kacigu sa vizirom, da ne moram da skidam naočare ispod, to je uvek smor i dobro je sa vizirom, malo samo mora čovek da pripazi na kacigu i ne igra fudbala sa njom...

a što se te fancy opreme za skijanje tiče, nsarski je dobrim delom u pravu, mada, ja koliko vidim, ili to imaju oni austrijski zaluđenici koji skijaju bog te pita kuda, po kojoj hladnoći i dubokom snegu i da ti srce siđe u pete kad vidiš ili su pak neki šminkeri koji ionako dolaze da poziraju
ja sam mislio da će ih biti u kicbilu puno, ali nije bilo, ili ja niasm obraćao pažnju, baš me briga...

a sad smo početkom marta opet bili kod insbruka (axams, dvostruko olimpijsko selo) i slučajno uboli da gledamo ovu njihovu tradiciju, deca se pa skoro prepala:
4krofnica 4krofnica 14:17 18.03.2019

Re: *

sweet64



:( užas.

drugačije nema šanse, srećom ne jurcaju nikad i sve nam je ravno i prostrano.
to što se šalim ne znači da nisam uvek zabrinuta za njih, naravno da ponavljam da budu pažljivi kao i svaka keva koja non-stop zvoca.




maksa83 maksa83 14:27 18.03.2019

Re: *

Klinac se spuštao sa Budžinog brda (velika nizbrdica) skejtom bez kacige, pao je tako da ga je prvi čovek koji je naišao kolima pokupio i prevezao u hitnu.

Meni je ideja da ovi voze skejt noćna mora (srećom nije se primio). Ja vozio u ono vreme (naravno bez štitnika i kacige), kako li je mojoj sirotoj majci bilo, ne bio joj u koži.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana