Astronomija| Društvo| Eksperimenti u blogovanju| Filozofija| Nauka

Turci, braćo, vajte ga du!

Srđan Fuchs RSS / 22.03.2019. u 20:44

hottest-women-of-the-IDF-5.jpg"Kriza je na pomolu"

Ankara -- Predsednik Turske Redžep Tajip Erdogan rekao je da je izjava predsednika SAD Donalda Trampa o priznanju suvereniteta Izraela nad Golanskom visoravni "nesretna".

IZVOR: BETA, TANJUG1297424386194_ORIGINAL.jpg?size=480x

 

 

"On je rekao da je ta odluka dovela region "na ivicu nove krize i napetosti".

"Nikada nećemo dopustiti legitimizaciju okupacije Golanske visoravni", rekao je Erdogan."

Види, Реџи, вајду га ти нама. Можеш да одабереш Генгбенг, да те вари спеду мишићава девојка, ил' неки момак. Ал' свакако га вајду.

 

PS. Koje jadničko izveštavanje Bete, Tanjuga One Man's Army pod stečajem, i Vučićeve B92. Sram vas bilo, fašisti!

Breakin' - veliki prijatelj fašističke srpske "levice", Redži -

 

 

"Uvreda ne samo za hrišćane, već za celu međunarodnu zajednicu"

Atina -- Grčki ministar inostranih poslova Jorgos Katrugalos kritikovao je izjavu turskog predsednika Redžepa Tajipa Erdogana.

 Erdogan je rekao da postoji mogućnost da bivšu crkvu Svete Sofije u Istanbulu, koja je trenutno muzej, preimenuje u džamiju posle lokalnih izbora zakazanih za 31. mart.

"To nije samo veliki hrišćanski hram, najveći vekovima, već pripada i čovečanstvu. Organizacija UN za obrazovanje, kulturu i nauku (UNESCO) je priznala hram kao deo opšte kulturne baštine", rekao je Katrugalos.

hagia_sophia_ayasofya.jpg 

 



Komentari (175)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 21:02 22.03.2019

Fašisti

... dakle, nisu oni koji okupiraju tuđe teritorije proterjući i pljačkajući stanovništvo, i sprovodeći otvoreni aparthejd na teritoriji sopstvene države, čiji premijer kaže da je to država samo jednog naroda, nego su to oni koji sve to zajedno smatraju fašističkim?
Sjajno.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:14 22.03.2019

Re: Fašisti

Šta ćeš ti ovde? Zašto te ne banujem? A da, jebeni Gedža, srculečke šumadijsko jedno, štiti. Gedžo, jebem ti Alaha, daj da banujem ovog kreleta!
freehand freehand 21:20 22.03.2019

Re: Fašisti

Srđan Fuchs
Šta ćeš ti ovde? Zašto te ne banujem? A da, jebeni Gedža, srculečke šumadijsko jedno, štiti. Gedžo, jebem ti Alaha, daj da banujem ovog kreleta!

[url=https://www.theguardian.com/world/2019/mar/10/benjamin-netanyahu-says-israel-is-not-a-state-of-all-its-citizens]Benjamin Netanyahu says Israel is ‘not a state of all its citizens’
PM has been accused of demonising Israeli Arabs in lead-up to April election[/url]
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:21 22.03.2019

Re: Fašisti

Prijatelju demonizovani - koga boli uvo šta Bibi priča. Ti si u XX veku.
freehand freehand 21:24 22.03.2019

Re: Fašisti

Srđan Fuchs
Prijatelju demonizovani - koga boli uvo šta Bibi priča. Ti si u XX veku.

"Bibi" je šef izraelske države. Izabran od njenih građana. Fašista koji sprovodi fašističku doktrinu i olitiku.
U XX a bogami i XXI veku.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:32 22.03.2019

Re: Fašisti

freehand
Srđan Fuchs
Prijatelju demonizovani - koga boli uvo šta Bibi priča. Ti si u XX veku.

"Bibi" je šef izraelske države. Izabran od njenih građana. Fašista koji sprovodi fašističku doktrinu i olitiku.
U XX a bogami i XXI veku.

Tu si u pravu. Al' ušte malo fajronat na Bibite.
freehand freehand 21:34 22.03.2019

Re: Fašisti

Srđan Fuchs
freehand
Srđan Fuchs
Prijatelju demonizovani - koga boli uvo šta Bibi priča. Ti si u XX veku.

"Bibi" je šef izraelske države. Izabran od njenih građana. Fašista koji sprovodi fašističku doktrinu i olitiku.
U XX a bogami i XXI veku.

Tu si u pravu. Al' ušte malo fajronat na Bibite.

E to kažei desetinama hiljada pobijenih, ranjenih, hapšenih, mučenih, zatvaranih, popljačkanih Arapa. Ušte malce bibi, pa će posle opet neki šaron.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:38 22.03.2019

Re: Fašisti

Vidi ovo, jaro daemone, znači popizdeli smo svi. Ja sam aktivan u izraelsko-arapskoj komunističkoj kampanji. Nisam komunista, al' mi je ekipa iz Nazareta i ist. Jerusalima i Tel Aviva draga. Bićemo u vladi ako dobijemo faširane 9.4.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:41 22.03.2019

Re: Fašisti

freehand

E to kažei desetinama hiljada pobijenih, ranjenih, hapšenih, mučenih, zatvaranih, popljačkanih Arapa. Ušte malce bibi, pa će posle opet neki šaron.

Blablabla. Srbija, Marks, ovo ono.



freehand freehand 21:49 22.03.2019

Re: Fašisti

Blablabla. Srbija, Marks, ovo ono.




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:09 22.03.2019

Re: Fašisti

Teško je budalašu realnost prectaviti. A doista, zašto ti dolaziš na moje postove? Jesi me oterao od sebe, na vrlo ružan način? Šta ćeš ovde onda? Je l' imaš ti neku čas' il' ono suvi đon YU marxy brejnvoša?

PS. Gedžo, molim te pusti me moralno na miru da banujem zjaku!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:16 22.03.2019

Re: Fašisti

Da, dobro, pogledao sam spotove. To je moja ekipa. Šta si želeo da kažeš, pokažeš tačno?
freehand freehand 22:26 22.03.2019

Re: Fašisti

Srđan Fuchs
Da, dobro, pogledao sam spotove. To je moja ekipa. Šta si želeo da kažeš, pokažeš tačno?

Da ti crtam?
- Izrael otima zemlju i proteruje domicilno stanovništvo istovremeno mimo i protiv - svih međunarodnih normi i reakcija svih međunarodnih institucija naseljavajući jevrejsko stanovništvo, usput primenjujući direktno fašističke metode prema Arapima starosedeocima;
- Tramp kaže da Izrael ima pravo da te teritorije proglasi svojim i prisajedini;
- Erdoan kaže da će to izazvati novu žestoku krizu;
- fuks kaže "Braćo Turci, duvajte ga."

I ti sebe proglašavaš liberalom i demokratom, i pominješ nekakve imaginarne fašiste?
gedza.73 gedza.73 14:49 23.03.2019

Re: Fašisti

PS. Gedžo, molim te pusti me moralno na miru da banujem zjaku!

ja sam za to da svako kaže ono što misli.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:01 25.03.2019

Re: Fašisti

Sisoje,
naše ortakinje Kurdkinje slave pad ISIS-a u Siriji.



Šipu ga, Siske,
Ooou šipu ga Siskee!

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:10 25.03.2019

Re: Fašisti

Mmti jbm i tebi i ovim tvojim 12 apostolima neoignorantskog fašizma


nsarski nsarski 20:11 25.03.2019

Re: Fašisti

naše ortakinje Kurdkinje slave pad ISIS-a u Siriji.


Bio ovde moj komentar, ali sam ga monumentalno obrisao. Pomislim: ah, koji qrac gubim vreme, kad nema svrhe.

Sorry.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:17 25.03.2019

Re: Fašisti

Radićemo sve da zaštitimo braću i sestre od papana.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:22 25.03.2019

Re: Fašisti

Иначе, симпатично ми било када сам дошао у Јрслм пре 20 година, неке лепушкасте Ашкенаскиње -

"Ћао, како се зовеш?"
"Срђан."
"Како?!"
"Срђан."
"Серђуан?"
"Серђ, фак!"
"Уер из зе ју фром?"
"Сербија."
"Уер из зе, Сајберија?"
"Ноу, Сербија."
"Уер из ит, Курдистан?"

"Рајт он."

Тако сам постао познат као Серђуан из Курдистана.



Што се тиче Вриска, жао ми је што сте Стојковић и ти тако емоционално нестабилни па не опстајетe иза својих постова. Нацифашиста Фрихендлија барем стоји иза својих повраћотки, rispect for that, at least.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:24 25.03.2019

Re: Fašisti

nsarski
naše ortakinje Kurdkinje slave pad ISIS-a u Siriji.


Bio ovde moj komentar, ali sam ga monumentalno obrisao. Pomislim: ah, koji qrac gubim vreme, kad nema svrhe.

Sorry.

Ако, паметно, кога боли уво шта Вриск МИ6-овац мисли.

Не вјерујте, Србини, и плашите се своје сијени, MI6
neverovatan neverovatan 20:43 25.03.2019

Re: Fašisti

Srđan Fuchs
Иначе, симпатично ми било када сам дошао у Јрслм пре 20 година, неке лепушкасте Ашкенаскиње -

"Ћао, како се зовеш?"
"Срђан."
"Како?!"
"Срђан."
"Серђуан?"
"Серђ, фак!"
"Уер из зе ју фром?"
"Сербија."
"Уер из зе, Сајберија?"
"Ноу, Сербија."
"Уер из ит, Курдистан?"

"Рајт он."

Тако сам постао познат као Серђуан из Курдистана.



Што се тиче Вриска, жао ми је што сте Стојковић и ти тако емоционално нестабилни па не опстајетe иза својих постова. Нацифашиста Фрихендлија барем стоји иза својих повраћотки, rispect for that, at least.

Teško za praćenje - ko je emocionalno nestabilan?
Kada bih se ja pitao, zabranio bih komentare bez citiranja - tako da može da se prati kontekst, tj. ko se kome obraća.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:46 25.03.2019

Re: Fašisti

gedza.73
PS. Gedžo, molim te pusti me moralno na miru da banujem zjaku!

ja sam za to da svako kaže ono što misli.

Boga mi, rek'o je, ja sam za to da ga banujem, a posle i ćebujem u nekom budžaku, i posle boom boom boom - i izrokam. Divim se Tvojoj mirnoći da kuliraš njegove mentolne bljuvotine.

nsarski nsarski 22:43 25.03.2019

Re: Fašisti

Ако, паметно, кога боли уво шта Вриск МИ6-овац мисли.


Robert je MI6? Neverovatno. Sigurno je i fašista. Ono, naci - najgore vrste. A i anti-nešto. E, hiljadu godina da živim ne bi mi to palo na pamet!
A ja mislio da je čovek prosto informisan pošto se šunja po tom terenu već nekoliko decenija i lično poznaje svakog ko tamo nešto znači.
neverovatan neverovatan 21:10 22.03.2019

I - šta će sada biti?

Ne shvatam ove ilustracije!?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:17 22.03.2019

Matria.

A, to? Opuštencija, velim, kod nas, pa reko' da l' će srbijanski patrijarhalni brejnvoš sfatiti situaciju?
predatortz predatortz 21:21 22.03.2019

Re: I - šta će sada biti?

neverovatan
Ne shvatam ove ilustracije!?


Jbga, stariji čovek...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:22 22.03.2019

Re: I - šta će sada biti?

maksa83 maksa83 21:26 22.03.2019

Re: I - šta će sada biti?

neverovatan
Ne shvatam ove ilustracije!?

Mislim da prva hoće da kaže da je izraelska vojska siromašna i da zbog toga dve pripadnice IDF moraju da dele jednu žvaku.
angie01 angie01 21:36 22.03.2019

Re: I - šta će sada biti?

Mislim da prva hoće da kaže da je izraelska vojska siromašna i da zbog toga dve pripadnice IDF moraju da dele jednu žvaku.


..pa, bar imaju za uniforme, za razliku od ovih na drugoj slici- se izvinuvame, ne prepoznajem o kojoj se vojsci radi-oni nemaju ni za to,...pa ni za zvaku....al su zato radosne.
aureus aureus 23:14 22.03.2019

Re: I - šta će sada biti?

neverovatan
Ne shvatam ove ilustracije!?

Prve dvije djevojke su srećne što su u vojsci pa su odlučile da poljube jedna drugu.
Sjajno je biti u vojsci.
Vojska je super.
Vojska je kul.
U vojsci možeš da pucaš.

Vulin je to shvatio pa je otišao na obuku.



A sada:



Hm...da li i Vulin onako ljubi svoje klasiće, dok se sprema da za Srbiju žrtvuje sve?
neverovatan neverovatan 05:41 23.03.2019

Re: I - šta će sada biti?

predatortz
neverovatan
Ne shvatam ove ilustracije!?


Jbga, stariji čovek...

Od koga sam ja stariji?
neverovatan neverovatan 05:45 23.03.2019

Re: I - šta će sada biti?

maksa83
neverovatan
Ne shvatam ove ilustracije!?

Mislim da prva hoće da kaže da je izraelska vojska siromašna i da zbog toga dve pripadnice IDF moraju da dele jednu žvaku.

Ne znam da li su ove sa žvakama spremnije za ubijanje od onih bez?
neverovatan neverovatan 12:15 24.03.2019

Re: I - šta će sada biti?

maksa83
neverovatan
Ne shvatam ove ilustracije!?

Mislim da prva hoće da kaže da je izraelska vojska siromašna i da zbog toga dve pripadnice IDF moraju da dele jednu žvaku.

Taman kada sam hteo da ti odgovorim, Tasa zatvorio blog za komentarisanje!?
Taso, izvini se maksi zato što si ga nazvao lutko ... tj. 'To, lutko'.
Maksa ne može da bude lutka, nego lutak.

Usput --- nisam mogao da odgovorim ni docsumanu kada je pitao da navedem nikove koji su 'u senci bloga ... itd ... ili tako nekako, pretpostavljam misleći slično onome 'vlada u senci').
Napisao sam odgovor - i objavio - a ono iznenađenje, Tasa blokirao za komentarisanje.

Pa evo komplementarnog spiska ovde (tj. spiska onih koji nisu 'u senci', tj. pripadnici blogovske neprincipijelne koalicije ... ili tako nekako):
- mariopan
- silver (gde je taj, meni, pored mariopan, najdraži bloger, odnosno, da prosti Filip - blogerka)
- docsuman
- onaj vrabac
- milan novković
- gedža
- stefan
- mirelarado
- beba
- tasadebeli
- srđan fuks
- pajić (89%)
- bene
- predatortz
- frihend
- huči
- floki
- zemljanin
...
- za maksu nisam siguran da pripada ovom skupu, no, ipak mislim da više pripada nego ne (cenima na 78%).

Svi ostali koje nisam dodao u gornji spisak, a pripadaju, ja se izvinjavam - znate da sam mislio i na vas, ali sam umoran da bih se setio svih.
Ostalima nepomenutim sve najbolje.
Sinoć se vraćao iz Niš - i toliko se umorio do budalčina koji na autoputui voze sa upaljenim dugim svetlima - posebno oni koji su vozili iza mene.
niccolo niccolo 13:40 24.03.2019

Re: I - šta će sada biti?

Svi ostali koje nisam dodao u gornji spisak, a pripadaju, ja se izvinjavam - znate da sam mislio i na vas, ali sam umoran da bih se setio svih.

Ma opušteno, ja se ne ljutim, znam da misliš i na mene...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:55 24.03.2019

Re: I - šta će sada biti?

Pa-a, naveo je sve ljude koji učestvuju u blogu.
niccolo niccolo 16:53 24.03.2019

Re: I - šta će sada biti?

docsumann docsumann 18:29 24.03.2019

Re: I - šta će sada biti?

Pa evo komplementarnog spiska ovde (tj. spiska onih koji nisu 'u senci', tj. pripadnici blogovske neprincipijelne koalicije ... ili tako nekako):


znači - bocvena i krofnica!



ko bi rekao!?

mada, kad bolje porazmislim o svemu, premotam film, ugasim svjetlo... sve se slaže ma kako nevjerovatno izgledalo, a tu je i konkretan interes, mada potpuno nejasan.

čudni su putevi božji, a često i neasvaltirani.
neverovatan neverovatan 19:10 24.03.2019

Re: I - šta će sada biti?

docsumann
Pa evo komplementarnog spiska ovde (tj. spiska onih koji nisu 'u senci', tj. pripadnici blogovske neprincipijelne koalicije ... ili tako nekako):


znači - bocvena i krofnica!



ko bi rekao!?

mada, kad bolje porazmislim o svemu, premotam film, ugasim svjetlo... sve se slaže ma kako nevjerovatno izgledalo, a tu je i konkretan interes, mada potpuno nejasan.

čudni su putevi božji, a često i neasvaltirani.

Ne znači.
docsumann docsumann 19:18 24.03.2019

Re: I - šta će sada biti?

Ne znači.


znam.

ustvari, ne znači ništa. zato se i zajebavam.
neverovatan neverovatan 20:11 24.03.2019

Re: I - šta će sada biti?

docsumann
Ne znači.


znam.

ustvari, ne znači ništa. zato se i zajebavam.

Znam.
tasadebeli tasadebeli 20:31 25.03.2019

Re: I - šta će sada biti?

Ништа.

Као што никада ништа и не буде.

Мало се дигне прашина, мало полети перје и онда... Свако своме јату на опоравак и да плаче на рамену саборца и судруга. Ко има супругу, и на рамену супруге. (Блесавог ли назива за мужа и жену - супруг и супруга. К'о да причамо о транссибирској железници.)

Па онда удри јово-наново. И поново. Све по реду.

Прашина, перје, магла, трговина истима... И тако... Док је света и века.
mirelarado mirelarado 21:00 25.03.2019

Re: I - šta će sada biti?

tasadebeli
(Блесавог ли назива за мужа и жену - супруг и супруга. К'о да причамо о транссибирској железници.)


Назив јесте блесав, али нема везе с железницама и пругама, него с упрезањем волова (и крава). Супруг је био назив за вола који заједно с још једним волом вуче сеоска кола. Четворопрег је имао два пара тих супруга. После је значење пренето на пар упрегнут у заједнички брачни јарам док тегли породична кола.
zilikaka zilikaka 23:26 25.03.2019

Re: I - šta će sada biti?

Назив јесте блесав, али нема везе с железницама и пругама, него с упрезањем волова (и крава). Супруг је био назив за вола који заједно с још једним волом вуче сеоска кола. Четворопрег је имао два пара тих супруга. После је значење пренето на пар упрегнут у заједнички брачни јарам док тегли породична кола.

Hvala za ovo.
Kad razmisliš, baš su umeli da odaberu naziv.
mirelarado mirelarado 23:30 25.03.2019

Re: I - šta će sada biti?

Kad razmisliš, baš su umeli da odaberu naziv.


Сурово реалан.
nsarski nsarski 23:35 25.03.2019

Re: I - šta će sada biti?

После је значење пренето на пар упрегнут у заједнички брачни јарам док тегли породична кола.


Bila jednom jedna krava
Više smeđa nego plava
Zavolela jednog vola
S kim je jednom vukla kola

Jednog dana reče volu
Ne gledaj me tako golu
A naš vočić ku'će šta će
Pa joj kupi najlon gaće

Sad se naša krava šeta
U gaćama od porheta*


Pesma baš nema mnogo smisla, ali se rimuje...


-----------------------------------------------
*porhet [ muški rod {odevanje} ]

Jača tkanina koja je na naličju raščupljana.

Barchent [ muški rod ]
auf der Rückseite aufgerauhtes Baumwollgwebe.
mirelarado mirelarado 23:43 25.03.2019

Re: I - šta će sada biti?

nsarski
После је значење пренето на пар упрегнут у заједнички брачни јарам док тегли породична кола.


Bila jednom jedna krava
Više smeđa nego plava
Zavolela jednog vola
S kim je jednom vukla kola

Jednog dana reče volu
Ne gledaj me tako golu
A naš vočić ku'će šta će
Pa joj kupi najlon gaće

Sad se naša krava šeta
U gaćama od porheta*


Pesma baš nema mnogo smisla, ali se rimuje...


-----------------------------------------------
*porhet [ muški rod {odevanje} ]

Jača tkanina koja je na naličju raščupljana.

Barchent [ muški rod ]
auf der Rückseite aufgerauhtes Baumwollgwebe.



Pesma je sasvim odgovarajuća.


Za poslednji stih može i varijanta "u gaćama od žoržeta" - to je neka vrsta svile.
zilikaka zilikaka 00:02 26.03.2019

Re: I - šta će sada biti?

Pesma baš nema mnogo smisla, ali se rimuje...

Upravo tako, jer ako su najlon gaće, svakako ne mogu biti od porheta.
Porhet je nekad bio popularan za kućne haljine.
Bio i u onoj varijanti sjajnoj gore, obavezno šaren, a naličje malo čupavo, al to mislim da više niko ne koristi.
U svakom slučaju, u pitanju je pamučna tkanina, te je pesma tehhnički nedosledna.
zemljanin zemljanin 00:04 26.03.2019

Re: I - šta će sada biti?

mirelarado
Назив јесте блесав, али нема везе с железницама и пругама, него с упрезањем волова (и крава). Супруг је био назив за вола који заједно с још једним волом вуче сеоска кола. Четворопрег је имао два пара тих супруга. После је значење пренето на пар упрегнут у заједнички брачни јарам док тегли породична кола.

to mi vise vuce na "zet u kuci"
zilikaka zilikaka 00:05 26.03.2019

Re: I - šta će sada biti?

Za poslednji stih može i varijanta "u gaćama od žoržeta" - to je neka vrsta svile.

E, to može. Žoržet je vrsta tankih tkanina, obično za bluze i letnje haljine. Može i od veštačkih materijala.
tasadebeli tasadebeli 00:05 26.03.2019

Re: I - šta će sada biti?

mirelarado
tasadebeli
(Блесавог ли назива за мужа и жену - супруг и супруга. К'о да причамо о транссибирској железници.)


Назив јесте блесав, али нема везе с железницама и пругама, него с упрезањем волова (и крава). Супруг је био назив за вола који заједно с још једним волом вуче сеоска кола. Четворопрег је имао два пара тих супруга. После је значење пренето на пар упрегнут у заједнички брачни јарам док тегли породична кола.




Су-упрегнути у таљиге. Да, логично. Сурово, али логично. И реално.






tasadebeli tasadebeli 00:07 26.03.2019

Re: I - šta će sada biti?

zemljanin
mirelarado
Назив јесте блесав, али нема везе с железницама и пругама, него с упрезањем волова (и крава). Супруг је био назив за вола који заједно с још једним волом вуче сеоска кола. Четворопрег је имао два пара тих супруга. После је значење пренето на пар упрегнут у заједнички брачни јарам док тегли породична кола.

to mi vise vuce na "zet u kuci"



Домазет?
neverovatan neverovatan 06:07 26.03.2019

Re: I - šta će sada biti?

zilikaka
Назив јесте блесав, али нема везе с железницама и пругама, него с упрезањем волова (и крава). Супруг је био назив за вола који заједно с још једним волом вуче сеоска кола. Четворопрег је имао два пара тих супруга. После је значење пренето на пар упрегнут у заједнички брачни јарам док тегли породична кола.

Hvala za ovo.
Kad razmisliš, baš su umeli da odaberu naziv.

Kako za koga.
Ja nisam vo.
Milan Novković Milan Novković 08:02 26.03.2019

Re: I - šta će sada biti?

tasadebeli
zemljanin
mirelarado
Назив јесте блесав, али нема везе с железницама и пругама, него с упрезањем волова (и крава). Супруг је био назив за вола који заједно с још једним волом вуче сеоска кола. Четворопрег је имао два пара тих супруга. После је значење пренето на пар упрегнут у заједнички брачни јарам док тегли породична кола.

to mi vise vuce na "zet u kuci"



Домазет?

Hej, pa ja sam bio semi-domazet u Pinosavi
Tj živeli smo tamo samo devojka/ženaposle i ja.

Ipak, da odam tajnu, što se tiče daljih kvalifikacija domazeta na koje ovaj link ukazuje - one ostaju bez obzira u čijem vlasništvu je abode
gedza.73 gedza.73 16:51 26.03.2019

Re: I - šta će sada biti?

zilikaka
mirelarado
Назив јесте блесав, али нема везе с железницама и пругама, него с упрезањем волова (и крава). Супруг је био назив за вола који заједно с још једним волом вуче сеоска кола. Четворопрег је имао два пара тих супруга. После је значење пренето на пар упрегнут у заједнички брачни јарам док тегли породична кола.

Hvala za ovo.



Mirela ne piše puno ali kad napiše onda stvarno napiše.

Kad razmisliš, baš su umeli da odaberu naziv



Milan Novković Milan Novković 21:35 26.03.2019

Re: I - šta će sada biti?

mirelarado
tasadebeli
(Блесавог ли назива за мужа и жену - супруг и супруга. К'о да причамо о транссибирској железници.)


Назив јесте блесав, али нема везе с железницама и пругама, него с упрезањем волова (и крава). Супруг је био назив за вола који заједно с још једним волом вуче сеоска кола. Четворопрег је имао два пара тих супруга. После је значење пренето на пар упрегнут у заједнички брачни јарам док тегли породична кола.

Osetilo se tu nešto u vazduhu još i dok smo bili sveže oženjeni, samo je nama nejezičarima bilo teško za artikulaciju

Cenim da slovo 'a' na kraju reči definiše managing supruga (koji je potreban, kao što, na primer, pravni partnerships imaju managing partnera)
mirelarado mirelarado 21:42 26.03.2019

Re: I - šta će sada biti?

Cenim da slovo 'a' na kraju reči definiše managing supruga (koji je potreban, kao što, na primer, pravni partnerships imaju managing partnera)


Кад се ради у пару, обично тако и бива: један мора да тегли, док онА другА диктира темпо.
misha.m misha.m 11:57 27.03.2019

Re: I - šta će sada biti?

neverovatan
Sinoć se vraćao iz Niš - i toliko se umorio do budalčina koji na autoputui voze sa upaljenim dugim svetlima - posebno oni koji su vozili iza mene.

Nisam ja, majke mi! Ja sam vozio iz Niša u nedelju. Sreo kolonu od 15 autobusa koja je žurila negde na jug. Gde li su išči, majku muu?

I još sreo najmanje 30 ako ne i više raznih škoda, audija i drugih BMW-a sa nekim plavo-crvenim svetlima napred. E, svi oni su cepali duga svetla u ritmu, onima ispred sebe (koji su išli na jug).

Pojam nemam kaki je to cirkus bio
neverovatan neverovatan 17:48 27.03.2019

Re: I - šta će sada biti?

Milan Novković
mirelarado
tasadebeli
(Блесавог ли назива за мужа и жену - супруг и супруга. К'о да причамо о транссибирској железници.)


Назив јесте блесав, али нема везе с железницама и пругама, него с упрезањем волова (и крава). Супруг је био назив за вола који заједно с још једним волом вуче сеоска кола. Четворопрег је имао два пара тих супруга. После је значење пренето на пар упрегнут у заједнички брачни јарам док тегли породична кола.

Osetilo se tu nešto u vazduhu još i dok smo bili sveže oženjeni, samo je nama nejezičarima bilo teško za artikulaciju

Cenim da slovo 'a' na kraju reči definiše managing supruga (koji je potreban, kao što, na primer, pravni partnerships imaju managing partnera)

Meni su te reči suprug i supruga tako tupave - ja nikada svoju ženu nisam oslovio tako glupom rečju.
predatortz predatortz 22:24 22.03.2019

Onaj u demode sakou...

...koji tvrdi kako mu je nekakav Alija ostavio Bosnu u amanet?

O njemu govoriš?

Slažem se


Види, Реџи, вајду га ти нама
vcucko vcucko 20:40 23.03.2019

Re: Onaj u demode sakou...

predatortz
...koji tvrdi kako mu je nekakav Alija ostavio Bosnu u amanet?

O njemu govoriš?

Slažem se


Види, Реџи, вајду га ти нама


docsumann docsumann 18:17 24.03.2019

Re: Onaj u demode sakou...

Onaj u demode sakou...


Đorđe Čvarkov?


trol edit: po mjestu u pop kulturi (u najširem značenju) ĐČ je srpski Homer Simpson
G.Cross G.Cross 22:59 22.03.2019

Golani Vlasi

Buduci da je Golanska visoravan deo Sirije vratice Rusi i to Asadu a Putinova zutokosa pudlica lupa o priznanju da se Vlasi ne dosete.

Sasvim slucajno i "nevezano" sa budalastinom o Golanu , danas:

The long-awaited Mueller report into alleged collusion between Donald Trump and Russia has been submitted.
bene_geserit bene_geserit 03:21 23.03.2019

Re: Golani Vlasi

The long-awaited Mueller report into alleged collusion between Donald Trump and Russia has been submitted.

Ne pominji to, zbog tog izveštaja će razni ovde po blogu krenuti da tihuju.
nsarski nsarski 07:25 23.03.2019

Re: Golani Vlasi

bene_geserit
The long-awaited Mueller report into alleged collusion between Donald Trump and Russia has been submitted.

Ne pominji to, zbog tog izveštaja će razni ovde po blogu krenuti da tihuju.


I men' se čini tako. Još ako budu objavili samo fragmente bez seksi detalja, ritualni Seppuku će da uđe u modu.
neverovatan neverovatan 07:34 23.03.2019

Re: Golani Vlasi

bene_geserit
The long-awaited Mueller report into alleged collusion between Donald Trump and Russia has been submitted.

Ne pominji to, zbog tog izveštaja će razni ovde po blogu krenuti da tihuju.

Mislio si na (i) Pajića i Maksu - ili?
alselone alselone 08:09 23.03.2019

Re: Golani Vlasi

nsarski
bene_geserit
The long-awaited Mueller report into alleged collusion between Donald Trump and Russia has been submitted.

Ne pominji to, zbog tog izveštaja će razni ovde po blogu krenuti da tihuju.


I men' se čini tako. Još ako budu objavili samo fragmente bez seksi detalja, ritualni Seppuku će da uđe u modu.


Ćorak, a?

Meni je cela priča od početka i ličila na "ko gubi ima pravo da se ljuti" napad Klinton Co. demokratske ekipe, nego nešto što je zaista realno moguće. Mislim da su oni više išli na to da nakukaju impičment u magli medijskih napada, nego da zaista istraže šta je bilo.

Tramponi preživeo još jedan napad. Pomešana su mi osećanja.
nsarski nsarski 11:21 23.03.2019

Re: Golani Vlasi

Ćorak, a?


Ma, pukli su skroz. Tri godine su penili i histerisali po novinama i TV i internetu, izređali se funkcioneri, analitičari i ispalo veliko Ništa. Niente. Zilch. No indictment.
Kako reče jedan na tviteru
"
Mueller - The name that ended all mainstream media credibility.

No matter what you think of Donald Trump. His unexpected rise to power has educated the entire world about what’s wrong with US politics, the fake news media and the deep state."

Zabavno je gledati i čitati kako sada panično pedalaju unazad. I ubrzo će sve da se zaboravi, pa će svi ti dobro plaćeni profesionalni lažovi da se pojave prilikom novih "afera" i "kontraverzija" i "skandala" kao objektivni i mudri analitičari i thinking heads. Oni se nikad ničega ne stide, a najmanje svoje prošlosti.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:47 23.03.2019

Re: Golani Vlasi

Meni je cela priča od početka i ličila na "ko gubi ima pravo da se ljuti" napad Klinton Co. demokratske ekipe, nego nešto što je zaista realno moguće. Mislim da su oni više išli na to da nakukaju impičment u magli medijskih napada, nego da zaista istraže šta je bilo.


Ih, bre, alse, nemoj i ti da kupuješ i preprodaješ tu jeftinu Sputnik propagandu. Pa znaš i sam da se ne impičuje ovde na osnovu medijskih napada, kao što se ne trpa u zatvor na osnovu tračeva (ili kad vlasnik velesile tako naredi, što je slučaj u nekim drugim velesilama, a verujem da bi i Klintonovima bilo milo da je ovaj fasovo optužnicu, i posle neku lepu robiju). To sve oko Trampa je toliko sumnjivo (vidi samo koliko je njegovih saradnika već zaglavilo zatvor, i koliko se sudskih procesa vodi) da je prosto nemoguće nepokrenuti neku istragu protiv onog na čelu cele te ekipice. Činjenica je da Mueller nije našao ništa što ovog direktno optužuje za veleizdaju, i to je ok, to samo kaže da je Tramp tu totalno pao sa marsa, ili su se on i njegovi sponzori sa Istoka dobro pripremili za ovu mogućnost, jer nije zajebancija da se baviš veleizdajom, za to se ovde gubi glava, ili se dobija doživotni smeštaj u čuvenom resort-u i vazdušnoj banji AVX Florence, to jest u Supermaksu. A zamisli i šta bi bilo da nije pokrenuta ta istraga.

Inače, i po Trampovim reakcijama pre objave i eksplozijama olakšanja na tviteru možeš da vidiš da i on sam, siroma, nije bio siguran šta je kome rekao, sa kim se sastao, ko mu je platio prostitutku ili zakupio sprat u njegovom hotelu, i zbog čega tačno, i da li su ga uvatili sa rukom u tegli, ili će da se izvuče nekim čudom, i sve se završi sa optužbama za kurvaluk i podmićivanje, dobro, i pranje para, što je sve dosta manje gadno od toga da te optuže da si bio Putinova pudlica.

Eto, idem ja sad tihujem, kao što bene reče, i jedim se što ćemo ovog izgleda da gledamo na vlasti do kraja mandata, a bojim se i još četiri godine posle, kako su ovi moji krenuli da razmnožavaju pupljenjem predsedničke kandidate, i ja sam već počeo da gubim evidenciju ko je tu ko i šta.




alselone alselone 20:36 23.03.2019

Re: Golani Vlasi

Inače, i po Trampovim reakcijama pre objave i eksplozijama olakšanja na tviteru možeš da vidiš da i on sam, siroma, nije bio siguran šta je kome rekao, sa kim se sastao, ko mu je platio prostitutku ili zakupio sprat u njegovom hotelu, i zbog čega tačno, i da li su ga uvatili sa rukom u tegli, ili će da se izvuče nekim čudom, i sve se završi sa optužbama za kurvaluk i podmićivanje, dobro, i pranje para, što je sve dosta manje gadno od toga da te optuže da si bio Putinova pudlica.


Pa dobro, ali bismo mogli da razlikujemo plaćanje prostitutki, plaćanje hotela, neki mito sa veleizdajom i Putinom koji mu donosi zlatni glas. Ili hoćeš da kažeš da ćeš ostati i dalje pri svom uverenju i da poštuješ samo sud dvoje partije i da bez obzira na svu mašineriju koja je radila na ovoj istrazi i izveštaju ipak ti smatraš da jeste tako samo eto jebiga.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:07 23.03.2019

Re: Golani Vlasi

srdjan.pajic

jer nije zajebancija da se baviš veleizdajom, za to se ovde gubi glava, ili se dobija doživotni smeštaj u čuvenom resort-u i vazdušnoj banji AVX Florence, to jest u Supermaksu.


Nema šta, ozbiljna država. Poštujem.
:)
bene_geserit bene_geserit 21:18 23.03.2019

Re: Golani Vlasi

Kako Pajić lepo pedala unazad.

kako su ovi moji krenuli da razmnožavaju pupljenjem predsedničke kandidate, i ja sam već počeo da gubim evidenciju ko je tu ko i šta.

Pa evo da ti pomognem:

1. Beto O'Rourke - to ti je onaj što nije bio član Društva Mrtvih Pesnika, već Društva Mrtve Krave, o kojoj je pisao erotske pesme. A uz to je imao i priču o tome kako ide okolo i ubija neku decu, pokoji DUI, jedan Hit&Run. A da ne pominjem kako je izblendovao zelenu kaku i poslužio ženi kao "avokado".
Treba postići da pored tebe Tramp izgleda kao razumniji kandidat.

2. Andrew Yang - to ti je onaj što je od svih najvažnijih pitanja u USA ovih dana, odabrao da se bavi obrezivanjem (muškog polnog organa), usput i da bude protiv obrezivanja, ne da je za bilo šta bitno.

3. John Hickenlooper - to je tvoj lokalac što je išao u bioskop da gleda Deep Throat zajedno sa mamom. Na svoje insistiranje, ženu umalo nije šlog strefio.

4. Elizabeth Warren aka Pocahontas - to je ona što je zloupotrebila Affirmative Action da je prime na profesuru prvo na Pensilvaniju a onda i na Harward tako što se lažno prijavila kao Indijanka. A onda se nešto gickala u vezi toga i čak i odradila analizu gena, umesto da se pokrije ušima i ćuti o tome i nada se da će ljudi da zaborave.

5. Kamala Harris - to je ona što je zajahala talas legalizacije marihuane tako što je predstavila sebe da je bila cool na koledžu tako što je duvala i slušala Snoop Dogg-a i Tupac-a, koji su prve albume objavili puno godina posle njenog diplomiranja. Toliko je srala da joj je i rođeni otac rekao da ućuti.

6. Tulsi Gabbard - OK, ja bih imao dilemu da li da glasam za nju ili za Trampa, što će reći najrazumniji kandidat u DPu. Što takođe znači i da nema nikakvu šansu na Primaries.

7. Bernie Sanders - to je onaj što je postao milioner tako što je pisao knjige protiv milionera, što vozi auto od 180 hiljada dolara (a pre izbora 2016-te je bio "puka sirotinja" ), što u životu nije radio ozbiljan posao već se stalno motao po Parlamentima ali je zato vrhunski u preraspoređivanju para, što je izdao prošli put ali vikendica je vikendica. A da ne pominjem što je Ješa koji hoće da nam donese komunizam, što se rimuje sa istorijom.

8. Biden (koji se ubi izvinjavajući se što je belac, pa još i muško) i Hillary se još nisu kandidovali, iz sve snage navijam za to da se zlobabi da još jedna šansa, rematch sa Trampom bi imao bolju gledanost of Frazier-Ali meča.

9. Julian Castro - to ti je onaj što ima blizanca sa kojim ponekad zameni uloge, imali bi duplog predsednika po ceni jednog

10. Cory Booker - može da se takmiči sa Trampom po optužbama za "groping" žena a i za korupciju. Najpoznatiji je po tome što je drugar od Opre i Spajk Lija. Njegov Nju Džersi ima najveće real estate takse (do 4%) u zemlji (što njemu ne smeta da se zalaže za dalje povećanje taksi), a ovih dana su i uveli "rain tax".

9. Pete Buttigieg, John Delaney, Kirsten Gillibrand, Jay Inslee, Amy Klobuchar, Wayne Messam, Marianne Williamson - za ove niko i ne pokušava da provali ko su, ionako će da poodustaju u ranoj fazi


floki floki 22:23 23.03.2019

Re: Golani Vlasi

šećeroskih ima, par komada...
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:42 23.03.2019

Re: Golani Vlasi

bene_geserit
Kako Pajić lepo pedala unazad.

kako su ovi moji krenuli da razmnožavaju pupljenjem predsedničke kandidate, i ja sam već počeo da gubim evidenciju ko je tu ko i šta.

Pa evo da ti pomognem:

1. Beto O'Rourke - to ti je onaj što nije bio član Društva Mrtvih Pesnika, već Društva Mrtve Krave, o kojoj je pisao erotske pesme. A uz to je imao i priču o tome kako ide okolo i ubija neku decu, pokoji DUI, jedan Hit&Run. A da ne pominjem kako je izblendovao zelenu kaku i poslužio ženi kao "avokado".
Treba postići da pored tebe Tramp izgleda kao razumniji kandidat.

2. Andrew Yang - to ti je onaj što je od svih najvažnijih pitanja u USA ovih dana, odabrao da se bavi obrezivanjem (muškog polnog organa), usput i da bude protiv obrezivanja, ne da je za bilo šta bitno.

3. John Hickenlooper - to je tvoj lokalac što je išao u bioskop da gleda Deep Throat zajedno sa mamom. Na svoje insistiranje, ženu umalo nije šlog strefio.

4. Elizabeth Warren aka Pocahontas - to je ona što je zloupotrebila Affirmative Action da je prime na profesuru prvo na Pensilvaniju a onda i na Harward tako što se lažno prijavila kao Indijanka. A onda se nešto gickala u vezi toga i čak i odradila analizu gena, umesto da se pokrije ušima i ćuti o tome i nada se da će ljudi da zaborave.

5. Kamala Harris - to je ona što je zajahala talas legalizacije marihuane tako što je predstavila sebe da je bila cool na koledžu tako što je duvala i slušala Snoop Dogg-a i Tupac-a, koji su prve albume objavili puno godina posle njenog diplomiranja. Toliko je srala da joj je i rođeni otac rekao da ućuti.

6. Tulsi Gabbard - OK, ja bih imao dilemu da li da glasam za nju ili za Trampa, što će reći najrazumniji kandidat u DPu. Što takođe znači i da nema nikakvu šansu na Primaries.

7. Bernie Sanders - to je onaj što je postao milioner tako što je pisao knjige protiv milionera, što vozi auto od 180 hiljada dolara (a pre izbora 2016-te je bio "puka sirotinja" ), što u životu nije radio ozbiljan posao već se stalno motao po Parlamentima ali je zato vrhunski u preraspoređivanju para, što je izdao prošli put ali vikendica je vikendica. A da ne pominjem što je Ješa koji hoće da nam donese komunizam, što se rimuje sa istorijom.

8. Biden (koji se ubi izvinjavajući se što je belac, pa još i muško) i Hillary se još nisu kandidovali, iz sve snage navijam za to da se zlobabi da još jedna šansa, rematch sa Trampom bi imao bolju gledanost of Frazier-Ali meča.

9. Julian Castro - to ti je onaj što ima blizanca sa kojim ponekad zameni uloge, imali bi duplog predsednika po ceni jednog

10. Cory Booker - može da se takmiči sa Trampom po optužbama za "groping" žena a i za korupciju. Najpoznatiji je po tome što je drugar od Opre i Spajk Lija. Njegov Nju Džersi ima najveće real estate takse (do 4%) u zemlji (što njemu ne smeta da se zalaže za dalje povećanje taksi), a ovih dana su i uveli "rain tax".

9. Pete Buttigieg, John Delaney, Kirsten Gillibrand, Jay Inslee, Amy Klobuchar, Wayne Messam, Marianne Williamson - za ove niko i ne pokušava da provali ko su, ionako će da poodustaju u ranoj fazi




Sine, ali si ih natovario, šteta što nemam vremena da isproveravam ove tvoje informacije sa sputnika i drugih izvorišta lažnih kukuljičarskih poluvesti (ovo, bre, kao da si iz Kurira skupio, Hilari ispade još najozbiljniji kandidat kojeg smo imali!). Ja mogu samo za ovog mog Hikenlupeža da kažem da neću da glasam za njega, jer se slizao sa ovim frakerima i sjebao nam incijativu da lokalne vlasti imaju pravo da odlučuju gde, i koliko daleko od kuća, sme da se buši. Ili tako nešto na tu temu, već sam i zaboravio detalje u ovom moru informacija koje struje okolo.


srdjan.pajic srdjan.pajic 22:52 23.03.2019

Re: Golani Vlasi

Daj, alse, ne zezaj, pa nije se Tramp sigurno onoliko usrao zbog par prostitutki i vanbračne afere i zbog toga pretio da će da otpusti Muellera jedno milion puta pre nego što ovaj završi posao.

Ili hoćeš da kažeš da ćeš ostati i dalje pri svom uverenju i da poštuješ samo sud dvoje partije i da bez obzira na svu mašineriju koja je radila na ovoj istrazi i izveštaju ipak ti smatraš da jeste tako samo eto jebiga.


Neću to da kažem, nego samo zadržavam pravo na određenu količinu zdrave (osnovane) sumnje, ako mi ne zameraš. Nisam video taj izveštaj, nije niko osim glavnog tužioca, Barr-a, a mediji su se po običaju zaleteli sa svojim interpretacijama. Ako se pokaže da za šurovanje sa Rusima oko izbora nema dokaza, ok, nema dokaza. To ne znači da ga nije bilo.
alselone alselone 22:56 23.03.2019

Re: Golani Vlasi

srdjan.pajic
Daj, alse, ne zezaj, pa nije se Tramp sigurno onoliko usrao zbog par prostitutki i vanbračne afere i zbog toga pretio da će da otpusti Muellera jedno milion puta pre nego što ovaj završi posao.

Ili hoćeš da kažeš da ćeš ostati i dalje pri svom uverenju i da poštuješ samo sud dvoje partije i da bez obzira na svu mašineriju koja je radila na ovoj istrazi i izveštaju ipak ti smatraš da jeste tako samo eto jebiga.


Neću to da kažem, nego samo zadržavam pravo na određenu količinu zdrave (osnovane) sumnje, ako mi ne zameraš. Nisam video taj izveštaj, nije niko osim glavnog tužioca, Barr-a, a mediji su se po običaju zaleteli sa svojim interpretacijama. Ako se pokaže da za šurovanje sa Rusima oko izbora nema dokaza, ok, nema dokaza. To ne znači da ga nije bilo.


Kako bilo, mislim da je svet malo odhnuo kada si vi bavite sobom. Trebalo bi to češće da radite.

srdjan.pajic srdjan.pajic 23:02 23.03.2019

Re: Golani Vlasi

alselone

Kako bilo, mislim da je svet malo odhnuo kada si vi bavite sobom.



Ne znam kako si to zaključio, ali važi.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:23 23.03.2019

Re: Golani Vlasi

Meanwhile in Britain...

bene_geserit bene_geserit 00:23 24.03.2019

Re: Golani Vlasi

Ja mogu samo za ovog mog Hikenlupeža da kažem da neću da glasam za njega, jer se slizao sa ovim frakerima i sjebao nam incijativu da lokalne vlasti imaju pravo da odlučuju gde, i koliko daleko od kuća, sme da se buši.

Samo da te pohvalim zbog libertarijanskog razmišljanja - čovek i treba da gleda pre svega svoje interese kada glasa za onog ili ovog političara i da pamti kada ga zajebu.
bene_geserit bene_geserit 00:38 24.03.2019

Re: Golani Vlasi

alselone
ali bismo mogli da razlikujemo plaćanje prostitutki, plaćanje hotela, neki mito sa veleizdajom i Putinom koji mu donosi zlatni glas. Ili hoćeš da kažeš da ćeš ostati i dalje pri svom uverenju i da poštuješ samo sud dvoje partije i da bez obzira na svu mašineriju koja je radila na ovoj istrazi i izveštaju ipak ti smatraš da jeste tako samo eto jebiga.

Pa Pajić poštuje samo sud svoje partije otkad su ga uvek birali da bude partizan kad se igraju partizana i Nemaca u kraju.

Nego samo da napomenem, ako se davanje para onoj porno glumici kojim protivrazumnim objašnjenjem bude tretiralo kao "illegal campaign donation" - za to sledi novčana kazna (tipa onih 375K$ koje je Obama platio u svoje vreme).
Znam da sud Pajićeve partije od toga pravi big deal, ali jbga, nothing burger.

Ako se pokaže da za šurovanje sa Rusima oko izbora nema dokaza, ok, nema dokaza.

Misliš pored svih onih 0 ljudi koji su završili u zatvoru zbog šurovanja sa Rusima oko izbora, mora da postoje neki negde zatureni dokazi da je tog šurovanja bilo, šta je to 2 godine i malo jače (plus ono prisluškivanje pre izbora), neoigraničeni resursi i što se tiče para i službi, kad Tramp dobro krije dokaze?
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:21 24.03.2019

Re: Golani Vlasi

Samo da te pohvalim zbog libertarijanskog razmišljanja - čovek i treba da gleda pre svega svoje interese kada glasa za onog ili ovog političara i da pamti kada ga zajebu.


E, ovoliko me još niko nije uvredio, ja - libertarijanac! Smesta da si se izvinuo!
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:01 24.03.2019

Re: Golani Vlasi

Misliš pored svih onih 0 ljudi koji su završili u zatvoru zbog šurovanja sa Rusima oko izbora, mora da postoje neki negde zatureni dokazi da je tog šurovanja bilo, šta je to 2 godine i malo jače (plus ono prisluškivanje pre izbora), neoigraničeni resursi i što se tiče para i službi, kad Tramp dobro krije dokaze?


Ne znam koji deo od "... , ok, nema dokaza." ti sad nije jasan?
alselone alselone 06:15 24.03.2019

Re: Golani Vlasi

Ne znam kako si to zaključio, ali važi.


Po broju novih ratova koje ste započeli. Tačno ih je nula.

Omiljeni hobi prethodnka predsednika je bio da svako počne po jedan rat. Najmanje jedan.
Poslednji koji nije započeo ni jedan rat je bio Ford pre "100 godina".

Karter - upetljao se u rat Egipta i Izraela
Regan - Grenada, Liban, Južna Amerika
Buš čale - Zalivski rat
Saksofonista - Zalivski rat, nažalost mi
Buš retard - Zalivski rat 2, Avganistan
Nobelovac Plemeniti - Libija, Sirija, bočno Egipat



bene_geserit bene_geserit 07:04 24.03.2019

Re: Golani Vlasi

Ne znam koji deo od "... , ok, nema dokaza." ti sad nije jasan?

Pa stalno navodiš neke Trampove saradnike koji su zaglavili zatvor ali nikako da pomeneš i zbog čega - ne zbog neke zavere sa Rusijom ili bilo čega iz vremena dok su bili Trampovi saradnici, već zbog nekih utaja poreza iz drugih vremenskih perioda.

Na taj način impliciraš da je nekakvog šurovanja bilo ali da nema dokaza, dok se evidentno radi o tihom puču od strane Deep State protiv izabranog Predsednika.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:30 24.03.2019

Re: Golani Vlasi

Nije našla ništa Mulerova komisija. Objavljeno zvanično kod nas. Ojačan je Tramp više nego ikada. Inače, pišu kod nas da je vratio, s ovim priznanjem Golana, svom pajtosu uslugu što ga je Bibi izvukao proljetos iz pritiska FBI-ja sa onim priznavanjem ambasade. Međutim, ovog puta će, pišu, Donče tražiti nešto. To nešto je sorting out the Palestinian statehood question.

Druga stvar, podigao je svog pajtosa iz nokdauna, sa konopaca, sa priznanjem -opozicija ga je rasturila, na osnovu tri dokazane istrage o korupciji (to vam je ključ uspeha protiv Vučića, btw, napadati ga za korupciju kao osice) i jedne koja je ostavljena za kraj a najozbiljnija je - ugrađivanje u preprodaju švapskih podmornica IDF i Egipćanima. Pre Golana - Bibi projektovano ispod 20/120 mandata, opozicija na 40/120. Posle Golana, situacija fifti-fifti.


Trenutak kada Dedi javlja svom pajtosu da će ga izvaditi iz bed položaja

Dedi: Helou, bro, vatsa? Imam jednu proupozišn for ju.
Bibi: Reci, Dedi, tebra.
D: Ju nou, dis Golan. Mi čemo tou prepouznati for ju okej?
B: Dedi! Ju left mi spičles... Aj lav ju. Cijena?
D: Oukej, oukej, liv mi vidaut dis homosekšual sentimental vird šit. Prajz? Kating daun d čri bilion enjual asistens end rikognajzing Palestajn? Oukej, maj san?
B: Oukej, oukej, bro. Gad bles.

Bibi, savetniku, nakon što je spustio slušalicu: Gili, sine, bedak, traži Dedi da priznamo Palestinu za Golan.

Gili: Šefe, pa to je okej, bili ste na ispod 20 mandata, Golan vas vraća u igru. A Palestina, smislićemo nešto, ne sekirajte se...
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:50 24.03.2019

Re: Golani Vlasi

Pa stalno navodiš neke Trampove saradnike koji su zaglavili zatvor ali nikako da pomeneš i zbog čega - ne zbog neke zavere sa Rusijom ili bilo čega iz vremena dok su bili Trampovi saradnici, već zbog nekih utaja poreza iz drugih vremenskih perioda.


Misliš kad su prali pare za ruske tajkune (a oni su suština moderne ruske države), pa onda podržavali onu rusku marionetu u Ukrajini, i njemu isto prali pare po potrebi, pa onda išli da Trampu ugovaraju sumnjive poslove u Moskvi, pa se sastajali tajno sa predstavnicima ruskih službi, za vreme izborne kampanje da im ovi odrukaju Hilari, pa ispalo da traže nešto drugo, pa ovaj jedan lagao o tome, pa su ga uhvatili u laži, pa smo onda saznali da ruski mafijaši uredno imaju sobe i spratove kod Trampa na gajbi, gde ne plaćaju kiriju, i tako dalje, i tako dalje, to je sve uglavnom isplivalo u ovoj istrazi, ne? A svi su nekako završili kao saradnici Trampovi, ovaj jedan gorepomenuti mu bio šef izbornog štaba, onaj drugi mu bio advokat, isto vrlo sumnjiv lik, zato, izvini što sam malo i ja sumnjičav oko toga da je i sam Trampika tu uključen. Mada, eto, nema dokaza. Ili je, prosto, to sve nekako prevideo, za šta sam i ja gore ostavio otvorenu mogućnost ("pao sa Marsa" ), ili zažmurio na jedno oko, to je već ozbiljnija stvar.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:58 24.03.2019

Re: Golani Vlasi

Karter - upetljao se u rat Egipta i Izraela
Regan - Grenada, Liban, Južna Amerika
Buš čale - Zalivski rat
Saksofonista - Zalivski rat, nažalost mi
Buš retard - Zalivski rat 2, Avganistan
Nobelovac Plemeniti - Libija, Sirija, bočno Egipa


Pa dobro, sem nas, to je sve jedan te isti deo sveta, i teško da je tamo neko odahnuo dolaskom Trampa na vlast, sem možda Izrealaca (ni kod vas nije). Samo, nije Obama počeo rat u Siriji, Libiji i Egiptu, tu si nešto pobrkao nego se umešao da ga završi i smakne ove diktatore sa vlasti. Ali ispalo sranje, bolje da se nije mešao, Gadafi i Asad i onaj Egipćanin bi to rešili kako najbolje umeju, manji genecid protiv svog stanovništva i onda mirna vladavina još 50 godina, to se tako radi. Ja isto mislim da nije trebalo da se meša i to mu zameram, mislim, Obami.

freehand freehand 16:12 24.03.2019

Re: Golani Vlasi

Misliš kad su prali pare za ruske tajkune (a oni su suština moderne ruske države

Za razliku od moderne američke, japanske i nemačke države u kojima je suština - šta beše?
Ne valjakad su Sovjeti i komunisti, ne valja kad su tajkuni i kapitalisti. Čoveče, izgleda da nije u pitanju ni ideologija ni sistem. Kao da vama kaubojima ne valja to što su - Rusi?
Trampa na vlast, sem možda Izrealaca (ni kod vas nije). Samo, nije Obama počeo rat u Siriji, Libiji i Egiptu, tu si nešto pobrkao nego se umešao da ga završi i smakne ove diktatore sa vlasti. Ali ispalo sranje, bolje da se nije mešao, Gadafi i Asad i onaj Egipćanin bi to rešili kako najbolje umeju, manji genecid protiv svog stanovništva i onda mirna vladavina još 50 godina, to se tako radi. Ja isto mislim da nije trebalo da se meša i to mu zameram, mislim, Obami.

Da se pravimo da je ovo u stvari bilo guranje prsta u oko jusofobima, onako iz inata.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:21 24.03.2019

Re: Golani Vlasi

freehand
jusofobima


Онима који страхују од Југословенског Удруженог Стандарда?
bene_geserit bene_geserit 18:38 24.03.2019

Re: Golani Vlasi

nije Obama počeo rat u Siriji, Libiji i Egiptu, tu si nešto pobrkao nego se umešao da ga završi i smakne ove diktatore sa vlasti. Ali ispalo sranje


Obama je, iz dobrote srca svoga, zabrinut zbog patnje libijskog i sirijskog naroda u građanskom ratu koji je sam od sebe počeo, rešio da im pomogne i oslobodi ih zlih diktatora, nego eto desilo se sranje i pored dobrih namera.
Ovo me je potsetilo na:

"The global capitalist ruling classes are putting down a populist insurgency, delegitimizing any and all forms of dissent from their global capitalist ideology and resistance to the hegemony of global capitalism. In the process, they are conditioning people to completely abandon their critical faculties and behave like twitching Pavlovian idiots who will obediently respond to whatever stimuli or blatantly fabricated propaganda the corporate media bombards them with."
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:37 24.03.2019

Re: Golani Vlasi

Karter - upetljao se u rat Egipta i Izraela


Eto, a ko bi rekao da nam danas, pola veka docnije, premijer pada zato što se ugrađivao u prodaju podmornica Egipćanima... Šta ti je život?
kick68 kick68 05:46 23.03.2019

Uvek spremne

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:02 24.03.2019

Re: Uvek spremne

Ziro motivejšon je o-d-l-i-č-a-n. To je onako baš film moje generacije!
tasadebeli tasadebeli 07:40 23.03.2019

Не пуцајте, браћо Американци,...

...ако за бога знате!



Turci, braćo, vajte ga du!







Пукла тиква, а?

Барем тренутно... За сада...

Трговац ти лаже са смијехом,
жена лаже сузе просипљући;
нико крупно ка Турчин не лаже!


(владика Његош)



Али не секирај се.

Сутра је већ нови дан, што би рекла Скарлет О'Хара.

И Курда ће сутра сигурно бити још више од 45 милиона колико их има данас који у окружењу Голанске висоравни већ вековима траже своју сопствену државу коју им из неког разлога, не знамо ког, не дају.



shone shone 10:27 23.03.2019

.



nsarski nsarski 11:02 23.03.2019

Re: .

shone




Jedino ne razumem zašto samo Citur. Može vajte ga du i EU i UN i UK i svi, svi, svi. In your face! Ima duvke za sve, braćo.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:38 23.03.2019

Re: .

A inače to oko vutre je otvorio i dao kao "argument" mojim fašističkim neprijateljima ni manje ni više nego moj "levičarski" drugar Pajić. Znači, moji levi gudrari daju argumente za napade fašista na mene. Inače, kada sam došao (pre četvrt veka), bila je pokrenuta prva anti-Rabinova kampanja, "Narod sa Golanom". Kampanja je bila populistička i histerično anti-Rabinska - nisam znao tada da je Bibi stajao iza nje. No, pokazalo se da je, na određenom nivou, Izrael postupio mudro što nije vraćen Golan tada, jer bi nam sada sirijski građanski rat doslovno bio - nad glavama.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:55 23.03.2019

Re: .

Btw, koje je to licemerje evropske levice - veliki problem smo mi (a pritom nikoga ne napadamo, dobro - osim naoružanja i konvoja za Hezbolah i iranskih vojnih baza u raketnom dometu naše granice ), a Iran i Turska o'ladili s otimačinom teritorija naokolo po regionu. U pravu je jedan moj drugar, srboamerikanolevičar, kada mi kaže da je izraelska levica najusamljenija na planeti. Zapravo, kada pogledaš, jedini iskreni drugari su nam Arapi (nejudeofobni) levičari. Od vas Evropljana nema vajde. Sada mi je jasan duhovni problem i zašto smo napustili Internacionalu i stvorili zaseban koncept.
vcucko vcucko 22:06 23.03.2019

Re: .

shone




zemljanin zemljanin 22:10 23.03.2019

Re: .

vcucko


pogresno i maliciozno
vcucko vcucko 00:54 24.03.2019

Re: .

zemljanin
vcucko


pogresno i maliciozno

Ali recimo duhovito.
Naravno nisam autor, samo prenosim tuđe smešne slike. A poigravanje stereotipima retko može da omane u toj raboti. Najvažnije je da čovek bude spreman da podnese i nešto na svoj račun. Onda nema ni zime ni frke...


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana