Društvo

Da li sam ja idiot?

kosta.babic RSS / 05.04.2019. u 12:05

Da li sam ja idiot?

Ili sam može biti mazohista?

Svaki put kad odem u kokošinjac da nahranim moje lepe kokoc presretne me onaj petleći džukac.

Evo i danas, poneo sam plastičnu činiju sa hranom za moje kokoce. I sve je bilo u redu dok nisam izašao iz kokošinjca. Iskoristio je priliku i provukao se kroz poluzatvorena vrata. Napao me u bašti na ničijoj zemlji.Iskljucao me po nogama a i po rukama tako da sam jedva zaustavio krv. Za mene je to bila objava rata. Tako da sam sa dotičnim u ratnom stanju,

 Kad obučem gumene čizme do kolena on proba da kljuca i vrlo brzo vidi me to ne boli. Onda krene da kljuca iznad čizama ili što bi rekli bokseri “ispod  pojasa“ sve noge su mi iskljucane do krvi.

Ne znam zašto ga trpim?

A imao sam plan da ga skratim za glavu. Ima jedno pet kila i bilo bi tu za supicu i pečenje.

Kad tamo međutim.

Ukljucao je svog manjeg suparnika. Našli smo ga ukočenog u kokošinjscu.

Prilično naivno ubeđivao sam moju ćerku da je ovaj pernanati krelec  izvanredan genetski potencijal. Megi je rekla da je i Hitler imao slične ideje jer je i on sanjao o čistoj rasi.  Rekao sam joj da ne serucka.

Onda sam smislio novu taktiku. Stavio sam u gumrne čizme kartone preko kolena i ne okrećem mu leđa. Nešto kao teško oklopljani policajci koji tabaju sirote demonstrante pa preko čizama imaju navlake koje sa prednje strane sežu do kolena.  To su štitnici za cevanice i vrlo su korisni da ublaže udarac kamene kocke ili flaše bačene po asfaltu. Takođe štite nogu ako šutiraju demonstranta koji leži na zemlji.

 Kad sam ušao u kavez sa ovim dodatkom malo je bio zbunjen kao da je video marsovca. Ali i to je kratko trajalo.

 Hranim ih sve idući u nazad dok najzad ne zbrišem iz kokošinjca.

Sva je sreća da  ne može visoko da skoči jer mu debelo petleće dupe to de dopušta. Razmišljam da ga pošaljem ne aerobik ,zumbu ili u teretanu.

Gori je od afričkih lavova,  rastera sirote kokice dok se on ne najede a njima šta ostane. Dokle će to trajati ne znam verovatno dok ne provali neku moju novu slabu tačku. A onda ću morati da od nekog muzeje pozajmim srednjovekovni oklop sa sve žičanom potkošuljom , kalpakom i topuzom ne bi li se odbranio od pernatog napasnika.

Mogao bih ja ovog kabadahiju,kavgadžiju,šibadžiju,mafijaša , da skratim za glavu. Sve sam mu reko da to nije kažnjivo ali.

 Bez pevca nema jaja.

I tako..

Čekamo proleće i nove piliće. Razmzićemo ih onako male i paperjaste.

 

 

 



Komentari (55)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 12:14 05.04.2019

Bez pevca nema jaja.

OK
kosta.babic kosta.babic 12:37 05.04.2019

Re:alselone

alselone
OK

Očekivao sam da se slažeš da sam idiot.
neverovatan neverovatan 12:16 05.04.2019

M'da !

Mislim da nisi idiot.
Ovoga nasilnika skrati za glavu - i gotovo.
mariopan mariopan 12:19 05.04.2019

...

Grešiš da bez pevca nema jaja, zar ja da te učim?

Nema malih pilića ali jaja ima, itekako.

Imali smo i mi takvog pevca.

Jednom je skočio na glavu mog sina, tada dvogodišnjaka, i kljucnuo ga tako jako da je odmah krv šiknula. Mogao je i oko da mu iskopa kakve je kandže imao, i zato....

....koliko odmah je radilo sikirče i bilo je i supe i pečenja, onakve "bolan da se leči zdrav da se razbole".

I mi mirni i on smiren za sva vremena.
kosta.babic kosta.babic 12:42 05.04.2019

Re: ...mariopan

Grešiš da bez pevca nema jaja, zar ja da te učim?

Nema malih pilića ali jaja ima, itekako.

Jednom prilikom izdiktiram ja mojoj kumi recept,nešto sa jajima a kuma pita -da li jaja od srećnih kokošaka?
Šta ti to znači?
Pa to su one koje imaju pevca.
nsarski nsarski 12:49 05.04.2019

Re: ...mariopan

Jednom prilikom izdiktiram ja mojoj kumi recept,nešto sa jajima a kuma pita -da li jaja od srećnih kokošaka?


Tevtonke, ha? Pa, i tvoj pevac je Tevtonac.



mariopan mariopan 14:29 05.04.2019

Re: ...mariopan

kosta.babic
Grešiš da bez pevca nema jaja, zar ja da te učim?

Nema malih pilića ali jaja ima, itekako.

Jednom prilikom izdiktiram ja mojoj kumi recept,nešto sa jajima a kuma pita -da li jaja od srećnih kokošaka?
Šta ti to znači?
Pa to su one koje imaju pevca.


Ih, ti kao ona baka iz vica.

Kad joj je seljak rekao da je njenim kokama dosta i jedan petao, ona mu odbrusi "Ti znaš?"

Jesu najslađa jaja od srećnih koka ali koke su srećne i kada se šetajku po dvorištu, da nisu u zatvoru za koke.
nask nask 19:33 05.04.2019

Re: ...

....koliko odmah je radilo sikirče i bilo je i supe i pečenja,


Moju je kevu, bila klinka od 7-8 godina, dok je po dedinom (moj pradeda) nalogu otišla da nahrani kokoške napao pevac i otkine joj parče mesa sa butine. Njoj ostade priličan ožiljak, a ostalima supa i pečenje. Deda rešio problem sikirčetom imidijetli.


recept,nešto sa jajima a kuma pita -da li jaja od srećnih kokošaka?


Ima nas koji smo opasno alergični na takva jaja, tako da upražnjavam samo celibatna.

Ovo sam kačio pre neku nedelju ali je skroz na temu



Bio na kampovanju sa razredom i snese koka jaje u krevet od kamp prikolice.
mariopan mariopan 20:06 05.04.2019

Re: ...

Bio na kampovanju sa razredom i snese koka jaje u krevet od kamp prikolice.

Vidi kakav ste joj krevet spremili, milina. Dobro se nije uselila za stalno?
nask nask 20:09 05.04.2019

Re: ...

Dobro se nije uselila za stalno?


Vidi kako nas je ispratila


mariopan mariopan 13:38 06.04.2019

Re: ...

Vidi kako nas je ispratila



Fina neka koka, stvarno, preslatka.
mirelarado mirelarado 13:56 06.04.2019

Re: ...

mariopan
Vidi kako nas je ispratila



Fina neka koka, stvarno, preslatka.


Pirgava koka je prava šarmerka! "Pripitomila" bi i onog Kostinog kabadahiju.
shone shone 13:00 05.04.2019

.

neverovatan neverovatan 13:03 05.04.2019

M'da !

Šta li će biti sa Asanžem?
Slušam neke izjave jutros na radiju - kako će ambasada da ga izbaci i britanci potom uhapse.
kosta.babic kosta.babic 13:15 05.04.2019

Re: neverovatan

neverovatan
Šta li će biti sa Asanžem?
Slušam neke izjave jutros na radiju - kako će ambasada da ga izbaci i britanci potom uhapse.

Pa nek dođe kod mene u goste. Proglasićemo SAO Bavanište sa statusom ambasade.I ko nam šta može. Mi Srbi smo po malo qrčeviti, to nam je u krvi.
mariopan mariopan 14:30 05.04.2019

Re: neverovatan

Mi Srbi smo po malo qrčeviti, to nam je u krvi.



A bežiš od pevca, nemoj se ljutiš
jinks jinks 14:32 05.04.2019

Re: neverovatan

Samo nemojte Asanža da krijete u kokošinjcu, inače je nadrljao.
nsarski nsarski 14:41 05.04.2019

Re: neverovatan

mariopan
Mi Srbi smo po malo qrčeviti, to nam je u krvi.



A bežiš od pevca, nemoj se ljutiš


Ovakva se priča širi gradom.

Poslao Kodža-Miloš svog izaslanika u Carigrad i kaže mu: "Kad odeš kod sultana, a ti se malo kurči, da ne misli on da mi nemamo svoj stav. Ako i on počne da se kurči, ti malo popusti, ne preteruj. Takođe, kad od njega uslugu tražiš, zapamti da sultan voli pare i muško dupe. A mi para nemamo."
mariopan mariopan 15:26 05.04.2019

Re: neverovatan

nsarski
mariopan
Mi Srbi smo po malo qrčeviti, to nam je u krvi.



A bežiš od pevca, nemoj se ljutiš


Ovakva se priča širi gradom.

Poslao Kodža-Miloš svog izaslanika u Carigrad i kaže mu: "Kad odeš kod sultana, a ti se malo kurči, da ne misli on da mi nemamo svoj stav. Ako i on počne da se kurči, ti malo popusti, ne preteruj. Takođe, kad od njega uslugu tražiš, zapamti da sultan voli pare i muško dupe. A mi para nemamo."

49 41 49 41 15:12 08.04.2019

Re: neverovatan

nsarski
mariopan
Mi Srbi smo po malo qrčeviti, to nam je u krvi.



A bežiš od pevca, nemoj se ljutiš


Ovakva se priča širi gradom.

Poslao Kodža-Miloš svog izaslanika u Carigrad i kaže mu: "Kad odeš kod sultana, a ti se malo kurči, da ne misli on da mi nemamo svoj stav. Ako i on počne da se kurči, ti malo popusti, ne preteruj. Takođe, kad od njega uslugu tražiš, zapamti da sultan voli pare i muško dupe. A mi para nemamo."


Nije prica - secanja iz detinjstava!

Majka, nikako da mi nadje kupace gacice, koje je ionako sama sasila.
Uzmi, crveni s(h)ortz ionako si ga samo jednom obukao za slet.

Sve, moji drugari na toj sada svetski poznatoj reci.

Ako, sada dodje neki djakovajlija; najebaces.
Iako, sve moji vrsnjaci od prvog osnovne; nista nisam razumeo.

Njihovo objasnjenje, kao da su trenirani-radili za KOS; iz doba turskog vakta.

Djakovica, bila "pozadinska" kultura; tajni znak raspoznavanja na plazi crvene gace.
Tako s kolena na koleno.
49 41 49 41 14:48 05.04.2019

Sta ONA misli

kad je juri petao?

Boze, Boze; hoce li me stici.
maksa83 maksa83 16:32 05.04.2019

Re: Sta ONA misli

49 41
kad je juri petao?

Boze, Boze; hoce li me stici.

Ja znam ono, juri petao koku po dvorištu, i u koki se odvija sledeći monolog:

"Ako me stigne - jebaće me. Ako me ne stigne - neće me jebati. Ako stanem - svi će misliti da sam kurva. Najbolje mi je da padnem."
kosta.babic kosta.babic 16:46 05.04.2019

Re: Sta ONA misli

maksa83
49 41
kad je juri petao?

Boze, Boze; hoce li me stici.

Ja znam ono, juri petao koku po dvorištu, i u koki se odvija sledeći monolog:

"Ako me stigne - jebaće me. Ako me ne stigne - neće me jebati. Ako stanem - svi će misliti da sam kurva. Najbolje mi je da padnem."


zilikaka zilikaka 17:56 05.04.2019

Re:

I onaj već antologijski
juri petao koku po dvorištu, i u koki se odvija sledeći monolog:

Uh, evo ga, daj da trčim još jedan krug, da ne musli da sam kurva.
neverovatan neverovatan 18:07 05.04.2019

Re: Sta ONA misli

maksa83
49 41
kad je juri petao?

Boze, Boze; hoce li me stici.

Ja znam ono, juri petao koku po dvorištu, i u koki se odvija sledeći monolog:

"Ako me stigne - jebaće me. Ako me ne stigne - neće me jebati. Ako stanem - svi će misliti da sam kurva. Najbolje mi je da padnem."

Ko o čemu, ti o seksu.
zilikaka zilikaka 18:12 05.04.2019

Re: Sta ONA misli

Tako smatraš?
amika amika 21:01 05.04.2019

Шармантно

Наслов ти је провокација за овдашње, али само квари причу. А текст је шармантан и баш добар.

А оно
Prilično naivno ubeđivao sam moju ćerku da je ovaj pernanati krelec izvanredan genetski potencijal. Megi je rekla da je i Hitler imao slične ideje jer je i on sanjao o čistoj rasi.


да, обоје сте у праву. Оно што приличи живини, не приличи људима...
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:41 06.04.2019

Re: Шармантно

Pevcu dati prvom na gomilu s jedne strane kukuruza da zoba svoju porciju a kokama na drugu stranu podalje od njega. On ne moze na dve strane u isto vreme i svi nahranjeni.

I takav harambasa se ceni a ne ovi predlozi za supu..

Moj dedica je jednostavno naredio decurliji (svojim unucima), i imao je pravo, da ne zalaze na teritoriju petlica (sta tamo uopste traze?) i nije bilo problema i kuknjave razmazene decurlije (jao kljucnuo me petao kukulele kako cu to da prezivim)..

Ma ajde bre.



kosta.babic kosta.babic 12:53 07.04.2019

Re: amika

Наслов ти је провокација за овдашње, али само квари причу. А текст је шармантан и баш добар.

Hvala za pohvalu.Pisano bez velikih pretenzija. Što bi neki rekli jedna višeznačna kozerija.
Черевићан Черевићан 12:50 06.04.2019

перад кабадахијскa

ili potset na provereno

oће пет'о,гусан a и ћуран
па је нужан ....хитан спас,
почесто сам практиков'о
беште ноге... усраћу вас
49 41 49 41 12:57 06.04.2019

Renesansa u

prirodi.

Dosli njih dvoje, iz grada da uzivaju u cistom vazduhu, prirodi, setaju. U Bavanistu puko pogled, kokice kljuckaju, pas trckara, macak se valja po travi.

Muzu, vide li; malo, malo pa petao zaskoci na kokosku, a ti sonjo - retko.
Da draga zeno, videli li da ne zaskace nikada na istu kokosku.

zilikaka zilikaka 16:37 06.04.2019

Re: Renesansa u

Da draga zeno, videli li da ne zaskace nikada na istu kokosku.

Vidiš, ovo je interesantno.
Ptice kao takve su tipični predstavnici monogamije.
Ne pada mi na pamet ni jedan primer u prirodi da je organizacija kao u kokošinjcu.
S druge strane, domaća živina sva živi po sistemu jedan mužjak na više ženki.
Ovo sa ekonomskog stanovišta ima smisla jer ne hrane ništa što ne donosi korist.
Sad se postavlja pitanje da li je organizacija domaće živine preuzeta iz prirode il će biti da smo je mi stvorili.

nsarski nsarski 16:44 06.04.2019

Re: Renesansa u

Ne pada mi na pamet ni jedan primer u prirodi da je organizacija kao u kokošinjcu.


Baš takva organizacija (kao što je imaju foke, na primer), je retka. Međutim, ima poligamnih ptica u divljini (divlje ćurke, kalifornijske prpelice, na primer), ali ništa slično kokama.
zilikaka zilikaka 18:47 06.04.2019

Re: Renesansa u

Ne znam za poligamiju al verujem da je ima, al opet kažeš da nije kao kod domaće živinne.
Mada, zanimljivo bi bilo videti kako bi se organizovala ova živona iz kaveza koja belog dana nije videla u mnogo generacija.
Ne znam da li je neko probao da pusti nekoliko takvih koka i recimo dva petlića u neki prostor.
I kako onda sa njima ide, ako nemaju model koji slede.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:00 06.04.2019

Re: Renesansa u


Mada, zanimljivo bi bilo videti kako bi se organizovala ova živona iz kaveza koja belog dana nije videla u mnogo generacija.


Kod devojčica je instinkt skoro zamro, to su postale mašine za pravljenje jaja.
Recimo, retko se desi da se javi kvocanje kod takvih koka, tj instinkt ležanja na jajima.
Dečaci su ostali u formi još uvek, očevi tih koka koje štancaju jaja su morali da se potrude oko njihovih majki (jedan na nekoliko) da bi one uopšte nastale.
Braća tih nosilja se ubijaju odmah po rođenju kao nekorisna bića.

Tako da bi situacija u kojoj bi se petlići našli sa kokama iz kaveza bila identična ovoj iz dvorišta, petlići bi saletali koju stignu, koke bi nosile plodna jaja, ali ne bi ne njma ležale.

Kako znam?
Pa radio u živinarstvu :)
zilikaka zilikaka 22:11 06.04.2019

Re: Renesansa u

Eto, vidiš kako su za rellativno kratko vreme izgubile instikt koji je najvažniji za opstanak vrste

Ko zna, možda su daleki preci bili stvoreni da žive u harmonočnoj monogamnoj zajednici al čovek umešao preste.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:26 06.04.2019

Re: Renesansa u

Ko zna, možda su daleki preci bili stvoreni da žive u harmonočnoj monogamnoj zajednici al čovek umešao preste.


Pa liči na to, stvarno.
Ono racionalno, bolje da pojedem petla jer on ne nosi jaja pa je manja šteta, a i ne moram da ga hranim, ostavim samo ono što moram.

To petlovima (koji prežive) bude super, a koke ionako niko ništa ne pita.
nsarski nsarski 22:36 06.04.2019

Re: Renesansa u

bolje da pojedem petla



Ah, Coq au vin! -- LINK.
Pevac u vinu. Divota.

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:45 06.04.2019

Re: Renesansa u

Pevac u vinu. Divota.


Ne znam da li znaš za običaj da se novom zetu sprema petao za ručak kad prvi put dolazi u goste u tazbinu.
Stiže zet, ne sme da se štedi, hvataj petla pa nek košta kolko košta.
(kasnije može i cicvarica :)
nepopustljiv nepopustljiv 08:33 07.04.2019

Re: Renesansa u

hoochie coochie man
Pevac u vinu. Divota.


Ne znam da li znaš za običaj da se novom zetu sprema petao za ručak kad prvi put dolazi u goste u tazbinu.
Stiže zet, ne sme da se štedi, hvataj petla pa nek košta kolko košta.
(kasnije može i cicvarica :)

Da li se i od petla pravi supa?!
Poznata mi je samo ona izreka - stara koka, dobra juha.
zilikaka zilikaka 10:07 07.04.2019

Re: Renesansa u

Da li se i od petla pravi supa?!
Poznata mi je samo ona izreka - stara koka, dobra juha.

Koka je masnija a petao žilaviji, al sve ide i u supu i u paprikaš.
Premda mislim da je pametnije da peto završi u rerni.
alselone alselone 10:18 07.04.2019

Re: Renesansa u

Koka je masnija a petao žilaviji, al sve ide i u supu i u paprikaš.
Premda mislim da je pametnije da peto završi u rerni.


Peto ako je pravi, salašarski trčač, da se dočeka u paprikažu može da prisedne a za supu koja se kuva na mnogo slabijoj vatri od paprikaša mož da bude i nikad. Ćale je pre par godina nabavio petla iz Obzira (da, baš se tako zove mesto) i onda smo ga kuvali u paprikašu. Posle tri i po sata smo bili toliko gladni da smo prekinuli kuvanje ali je komotno moglo još, bio je još uvek relativno žilav.

Zgodna ideja bi bila da se on kuva jedno dva, tri sata, da se napravi lepa supa, i onda da se zapeče u rerni. To bi bila veoma slasna kombinacija. Moja baka je to volela da pravi, da kuva koku u supi ucelo i onda je samo na kraju tako celu prebaci u rernu sa krompjerima. Prste da poližeš.
zilikaka zilikaka 11:07 07.04.2019

Re: Renesansa u

Peto ako je pravi, salašarski trčač...


Ovaj

kosta.babic kosta.babic 12:47 07.04.2019

Re: alselone

Zgodna ideja bi bila da se on kuva jedno dva, tri sata, da se napravi lepa supa, i onda da se zapeče u rerni. To bi bila veoma slasna kombinacija. Moja baka je to volela da pravi, da kuva koku u supi ucelo i onda je samo na kraju tako celu prebaci u rernu sa krompjerima. Prste da poližeš.

kosta.babic kosta.babic 12:50 07.04.2019

Re: zili

Koka je masnija a petao žilaviji, al sve ide i u supu i u paprikaš.
Premda mislim da je pametnije da peto završi u rerni.

Ovaj će pred zimu da završi u pušnici. Belo petleće meso,nadimljeno je bolje od šunke.
nepopustljiv nepopustljiv 13:48 07.04.2019

Re: zili

kosta.babic
Koka je masnija a petao žilaviji, al sve ide i u supu i u paprikaš.
Premda mislim da je pametnije da peto završi u rerni.

Ovaj će pred zimu da završi u pušnici. Belo petleće meso,nadimljeno je bolje od šunke.

Da.
Odem ja jednom prigodom u Palanku.
Nekakav krkanluk bio u pitanju.
Jedemo mi, jedemo - i odjednom sin od gazde donosi suvi vrat i nudi da probam.
Rekoh, šta će mi taj suvi vrat - pored ovako lepog dinstanog mesa i ove hrane iz kotlića.
Ajde, svejedno, probaj - navaljuje ovaj.
Probam ja parče i pitam - dobro, šta sad, suvi vrat k'o suvi vrat.
Eeeeej, ti - reče mi on.
To ne da nema veze sa svinjom, nego je kilometrima daleko.
To ti je dimljeni tolstolobik.
A isto kao suvi vrat, potpuno - jebote!
mariopan mariopan 14:36 07.04.2019

Re: Renesansa u

hoochie coochie man

Kako znam?
Pa radio u živinarstvu :)


Ja sam držala svoje koke i piliće, i u kavezu i slobodne.

Isprobala sam skoro sve što postoji, i koke u onim skučenim kavezima, pa kad sam videla koji je to prostor samo da bi se iz njih iscedila jaja srce me zabolelo i ja ih pustim u dvorište.

Ispočetka nisu mogle ni hranu ni vodu da potrefe, nisu umele da se vrate u živinarnik uveče nego sam ih ja svojeručno ubacivala da ne ostanu napolju. Posle nekog vremena njima se vratio instikt kao u prirodi, stale bi kada ih pevac pojuri, nosile su jaja ali se nisu raskvocavale.

Mislim da je problem u hormonima koje su dobijale preko hrane. dok su odrastale, da bi nosile onoliki broj jaja, koji uopšte nije prirodan.
Priridno je da koke nose jaja u proleće i leti, kada je sunčana svetlost najjača i dan najduži, da mogu da izlegu i othrane mlade, ali im je to poremećeno hranom i veštačkim svetlom da bi se dobilo što više konzumnih jaja.
Zato se ne raskvocavaju. Dresirane su tako i hoprmonski i svetlom, kaveznim držanjem i stresom.

Da im se omogući prava i zdrava ishrana koja im je prirodna i slobodan uzgoj one bi se raskvocavale redovno i jako brzo bi povratile svoj prirodan nagon.

Priroda je nepobediva, tako ja mislim.
nepopustljiv nepopustljiv 14:39 07.04.2019

Re: Renesansa u

mariopan
hoochie coochie man

Kako znam?
Pa radio u živinarstvu :)


Ja sam držala svoje koke i piliće, i u kavezu i slobodne.

Isprobala sam skoro sve što postoji, i koke u onim skučenim kavezima, pa kad sam videla koji je to prostor samo da bi se iz njih iscedila jaja srce me zabolelo i ja ih pustim u dvorište.

Ispočetka nisu mogle ni hranu ni vodu da potrefe, nisu umele da se vrate u živinarnik uveče nego sam ih ja svojeručno ubacivala da ne ostanu napolju. Posle nekog vremena njima se vratio instikt kao u prirodi, stale bi kada ih pevac pojuri, nosile su jaja ali se nisu raskvocavale.

Mislim da je problem u hormonima koje su dobijale preko hrane. dok su odrastale, da bi nosile onoliki broj jaja, koji uopšte nije prirodan.
Priridno je da koke nose jaja u proleće i leti, kada je sunčana svetlost najjača i dan najduži, da mogu da izlegu i othrane mlade, ali im je to poremećeno hranom i veštačkim svetlom da bi se dobilo što više konzumnih jaja.
Zato se ne raskvocavaju. Dresirane su tako i hoprmonski i svetlom, kaveznim držanjem i stresom.

Da im se omogući prava i zdrava ishrana koja im je prirodna i slobodan uzgoj one bi se raskvocavale redovno i jako brzo bi povratile svoj prirodan nagon.

Priroda je nepobediva, tako ja mislim.

Bogami, koliko je čovek aktivan u borbi protiv prirode, mislim da će je uništiti kao Panta pitu.
alselone alselone 16:15 07.04.2019

Re: Renesansa u


Ovaj


Sjajno.
alselone alselone 16:16 07.04.2019

Re: Renesansa u

Koka je masnija a petao žilaviji, al sve ide i u supu i u paprikaš.


Ako je malo suvlje meso, ili ako je mlado pa će biti slaba čorba, mi ubacimo jedan papak u paprikaš.
alselone alselone 16:19 07.04.2019

Re: zili

Ovaj će pred zimu da završi u pušnici. Belo petleće meso,nadimljeno je bolje od šunke.

Moj kum pravi pileći kulen, sve isto kao i redovan samo piletina umesto svinje. Bude prvoklasno.
mariopan mariopan 17:55 07.04.2019

Re: zili

alselone
Ovaj će pred zimu da završi u pušnici. Belo petleće meso,nadimljeno je bolje od šunke.

Moj kum pravi pileći kulen, sve isto kao i redovan samo piletina umesto svinje. Bude prvoklasno.


Samo mora dosta brzo da se potroši, presuši se ako duže stoji, nije to šunka.

Ja sam sušila ćureće belo meso, po 50 kila odjednom, (to je od pet ćurana) pa kako ne volimo šnicle sve smo sušili, i jedva smo potrošili, dosta toga poklonili rodbini samo da se pojede.

Ali je stvarno izuzetno ukusno.
mariopan mariopan 17:58 07.04.2019

Re: Renesansa u

nepopustljiv
Bogami, koliko je čovek aktivan u borbi protiv prirode, mislim da će je uništiti kao Panta pitu.


Neće, mislim da ćemo mi sami da se potamanimo a priroda će da se obnovi kada nas ne bude da je uništavamo. Tako će priroda i pobediti.
nepopustljiv nepopustljiv 19:15 07.04.2019

Re: Renesansa u

mariopan
nepopustljiv
Bogami, koliko je čovek aktivan u borbi protiv prirode, mislim da će je uništiti kao Panta pitu.


Neće, mislim da ćemo mi sami da se potamanimo a priroda će da se obnovi kada nas ne bude da je uništavamo. Tako će priroda i pobediti.

Normalno!
Tako i treba da bude - jer je ljudska vrsta najdestruktivnija od svih životinja.
49 41 49 41 14:09 07.04.2019

Imao sam jednog pevca

Otac i ja ga naucismo da nam jede iz ruke. I, gle jada tada. Danima je mogo da ne jede; al' samo iz ruke.
Njemu biva kukuruz na zemlji, ne samo iz ruke.

-Jesi li ga nahranio danas?!?
-Ne, mislio sam da si ti.
-Trci, krepace nam.

https://www.google.com/search?q=gray+roosters&tbm=isch&source=univ&sa=X&ved=2ahUKEwjjl7_j_r3hAhVB5IMKHfGfDFAQsAR6BAgHEAE&biw=1366&bih=657#imgrc=1KVs8O-gSDkezM:

Kad je prestao, da kukurice u cik zore; znadosmo da mora u lonac.
-Bese mu 4.5 kg; ciste vage (neto).

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana