Gost autor| Muzika| Politika

Kad sam čuo kao da mi se na glavu sručio čitav svet

tasadebeli RSS / 17.04.2019. u 20:58

 

Gost autor: not2old2rock


Vučić: Na mitingu u petak pevaće Bora Čorba, žao mi je što je Šaban preminuo jer bi i on bio tu (LINK)

"Predsednik Aleksandar Vučić najavio je da će na mitingu "Budućnost Srbije" u petak "s narodom biti", a verovatno izvesti i neku pesmu, legendarni rok bend "Riblja čorba"."

(Izvor: Danas)

 

U davna, pradavna vremena, pre četrdesetak godina odrastao sam uz Riblju čorbu koja je bila r'n'r bend.

Svakom zgodnom prilikom društvo je odlazilo na reku i uz flašu vina i gitaru prelazili smo skoro ceo repertoar, ali koncerti su bili posebna priča. Koncerti su počinjani Zvezdom potkrovlja i suterena, pravim, qrčevitim prašenjem i, ako se dobro sećam, završavani su Egoistom, a moje društvo, tek tinejdžeri, sedmaci, osmaci su sa svake svirke izlazili oznojani od skakanjai osmehom od uva do uva.

Nema tog iz generacije ko ne zna "Neke su žene pratile vojnike" i "Nemoj srećo, nemoj danas" i naravno celu "Pokvarenu maštu" kao i "Mrtvu prirodu"!

Menjao se i repertoar i svirači, hors je odneo sjajnog Rajka Kojića, otišao je Bajaga, a Čorba ulazi u autorsku krizu iz koje izlazi epohalna "Pogledaj dom svoj anđele" koju sam više puta čuo i na Terazijskoj česmi u martu davne 91'...

Ne mogu dalje.

Ideološke probleme sam uglavnom prevazilazio, nekako, s civilizacijskim imam problema. I zato:

Boro, ne seri nam po mladosti, koji ćeš moj na skupu podrške diktatoru, ti koji si se sprdao sa diktatorima?

Šta ćeš okupiranim mozgovima da pevaš brate Srbine, "Prevara" ili "Pobeći negde"?
I ako si baš rešio i ako sve može za pare, koliko košta da kad u srpskom Kumrovcu onog skota budu spuštali u zemlju otpevaš "Rasprodaja bola", ali onako, od srca...



Komentari (155)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 21:01 17.04.2019

Čorba da je umro pre 25 godina

bio bi legenda.

Ovako je postao smeška.
jadragoljub jadragoljub 21:08 17.04.2019

Re: Čorba da je umro pre 25 godina

alselone
bio bi legenda.

Ovako je postao smeška.

Čorba je umro pre 25 godina
a ovo što se sad odazivlja na to ime je nešto zašta još nije nađeno ime.
alselone alselone 21:10 17.04.2019

Re: Čorba da je umro pre 25 godina

Čorba je umro pre 25 godina
a ovo što se sad odazivlja na to ime je nešto zašta još nije nađeno ime.

loader loader 18:02 18.04.2019

Re: Čorba da je umro pre 25 godina

Nalizalo se to,
pa udarilo u politiku ... :)

Ili nema dovoljno piva,
pa ruke počele da se tresu,
a mozak vrlja ...

Kako god,
ne pravi ni korist ni štetu ...
Neka ga.
Videćemo,
ako se ikada malo otzrezni,
hoće li biti jači mamurluk,
ili ljubav prema vođi pijane nacije.

Do tada, slušajmo nešto drugo. Tačka.

dirtyharry dirtyharry 23:32 18.04.2019

Re: Čorba da je umro pre 25 godina

angie01 angie01 23:52 18.04.2019

Re: Čorba da je umro pre 25 godina

imesju corbe, lukasa, mandica i acike,

not2old2rock not2old2rock 00:08 22.04.2019

Re: Čorba da je umro pre 25 godina

alselone
bio bi legenda.

Ovako je postao smeška.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:31 22.04.2019

Re: Čorba da je umro pre 25 godina

Meni su najčudniji ovi die hards koji i dalje nešto veruju u Đorđevićevu avangardnost. Ne veruj u idole...
nepopustljiv nepopustljiv 21:02 17.04.2019

M'da!

Taso, nisi ti kriv što neko pod stare dane odluči da postane govno.
To je njegov, a ne tvoj problem.
tasadebeli tasadebeli 21:07 17.04.2019

Re: M'da!

nepopustljiv
Taso, nisi ti kriv što neko pod stare davne odluči da postane govno.
To je njegov, a ne tvoj problem.



Што ја?

Обрати се not2old2rock.

Ја га само угошћавам. Нисам чак ни знао о чему он то док ме није упутио шта се дешава. Не пратим медије, јбг...




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:18 18.04.2019

Re: M'da!

Ја га само угошћавам. Нисам чак ни знао о чему он то док ме није упутио шта се дешава. Не пратим медије, јбг...

онда си срећан јер ниси гледао ни овог Сима Крунића, тренера Чуке, како се јавно, у временском оквиру од 5 минута да прокоментарише Сити-Тотенхем, он 4 и по минута шлихта Кокези, Крстајићу, Саву Милошевићу и ФСС, а пола минута коментарише меч... Јб'те, језиво где налази Вучко ове полтроне...
tasadebeli tasadebeli 09:44 18.04.2019

Re: M'da!

Srđan Fuchs
Ја га само угошћавам. Нисам чак ни знао о чему он то док ме није упутио шта се дешава. Не пратим медије, јбг...

онда си срећан јер ниси гледао ни овог Сима Крунића, тренера Чуке, како се јавно, у временском оквиру од 5 минута да прокоментарише Сити-Тотенхем, он 4 и по минута шлихта Кокези, Крстајићу, Саву Милошевићу и ФСС, а пола минута коментарише меч... Јб'те, језиво где налази Вучко ове полтроне...



Па мораш да се шљихташ Вучићевим шљихтарама ако хоћеш да играш у Првој лиги, а при томе немаш никаква политичка леђа.

Оном једном политичару што смо га и имали, који нам је и обезбедио у Општини Чукарица закуп стадиона на 10 година, наместили аферу и истражни мардељ преко оног голманског говнета од човека, Владимира Стојковића.

(То је ваљда била уједно и казна за тог нашег политичара јер више воли Чуку од Вучићеве Звезде или Дачићевог Партизана или Радничког из Ниш Ивице Тончева.)

П.С. - Пре пар година Кокеза сасвим отворено рекао газди Чуке:"Куме, ако хоћеш то треће место које води у Европу, плати. Нема ништа бесплатно."

Газда није платио и од тада не играмо европске купове. Прошлу сезону смо завршили на 6. месту, претпрошлу на 9. месту.

А 2015. смо освојили Куп. И до тада вазда били трећи, четврти на табели на крају сезоне.

Него... Мене сада брине што се мали Мудрински ућутао с головима. На последњих шест утакмица дали смо само 4 комада. Једну победили, 2 изгубили и чак три одиграли 0:0.

А пре тога смо трпали. На 25 текми дали 44 гола.

Не иде нам у овом тзв. плеј офу ни ове године као што нам није ишло ни прошле и претпрошле.

Па онда макар да судије придобијемо овим шљихтањем о коме причаш. Да и за нас досуде понеки непостојећи пенал и да и нама признају понеки гол из офсајда као што признају Звезди, Партизану, Реалу са Нишаве,...

Зарад социјалне правде ти то причам.


П.П.С. - Скењали би они и овог газду Чуке да могу и отерали га из Чукаричког. Али не могу. Он им је ван домета





П.П.С.С. - Чука је једина у Србији од фудбалских клубова ретроактивно за неколико година уназад измирила све своје пореске обавезе и давања држави по питању продаје играча које нису уопште мале, а које су накнадно наметнуте баш да би могла фукара у државном систему да на ситно кара и отера оне који прижељкују другачији фудбал у Србији и другачију Србију.

Звезда и Партизан по том питању дугују држави исто колико и онај Жељко Митровић са својим Пинком.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:04 18.04.2019

Re: M'da!

Не знам, мене Миља није подигла тако да се шлихтам било коме зарад успеха. Радије и сиромашна и анархосиндикална Славија са Лимана него шљихт-смуљавитис.

PS. Ваљда ће прорадити Оги, као Мо Салах што се разиграо и да ћете узети чак и 3. место преко индиспонираног Гробљета. YNWA!

nego, šta je sa serijom "Žmurke", miše radivojevića? pustili su dve epizode onda 'ladno preskočili prošlu nedelju.

tasadebeli tasadebeli 10:16 18.04.2019

Re: M'da!

Srđan Fuchs

Не знам, мене Миља није подигла тако да се шлихтам било коме зарад успеха. Радије и сиромашна и анархосиндикална Славија са Лимана него шљихт-смуљавитис.



Јбг...

Али, ако ћемо искрено, ти Срђане поред Миље имаш и резервне опције. Барем две за које ја знам. (Нови Сад и Израел)

Ја осим Бановог брдета немам ништа друго. Па су ме, сасвим логично и практично, онда ту тако и одгајали и васпитавали да морам да се сналазим у свакаквим ситуацијама.







П.С. - И газда Чуке је са Брдета... Играо у омладинцима тог нашег поноса "на врху Анда", што рече Чучко.
tasadebeli tasadebeli 18:07 20.04.2019

Re: M'da!

Срђане (Фуксе)!

Баш се шљихтамо овом Вучићу!

Мора да је и ово била нека склањалица пред Вучићевом Звездом, а ?

Чукарички - Црвена звезда 3:2.

(Мудрински 2 комада.)

Звезда није изгубила утакмицу у домаћем првенству од 1. новембра 2017. године. 57 утакмица узастопце без пораза.

До данас.

Севдах, брате! К'о шљива у говно!



Чек' да прикачимо и Звездин скалп на вигвам... Да се види издалека.



vcucko vcucko 20:22 20.04.2019

Re: M'da!

tasadebeli
Срђане (Фуксе)!

Баш се шљихтамо овом Вучићу!

Мора да је и ово била нека склањалица пред Вучићевом Звездом, а ?

Чукарички - Црвена звезда 3:2.

(Мудрински 2 комада.)

Звезда није изгубила утакмицу у домаћем првенству од 1. новембра 2017. године. 57 утакмица узастопце без пораза.

До данас.

Севдах, брате! К'о шљива у говно!



Чек' да прикачимо и Звездин скалп на вигвам... Да се види издалека.





Znači tako, Taso. Šurujete sa mandolinama da nam uzmete bronzu

Po sistemu aproksimacije, Čuka je bolja od Liverpula

Neka. Uplatio 5+ na Brdu, gg4+ Marsej i 1. pol 2+ Juve, na 200 dindži okruglo 100 evrića. Hvala!

(prebačeno sa onog Supertramp bloga)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:47 20.04.2019

Re: M'da!

Мене сада брине што се мали Мудрински ућутао с головима

Iz moje tastature u božje uši!
tasadebeli tasadebeli 20:59 20.04.2019

Re: M'da!

Srđan Fuchs
Мене сада брине што се мали Мудрински ућутао с головима

Iz moje tastature u božje uši!






vcucko


Neka. Uplatio 5+ na Brdu



И дошло ти!


Znači tako, Taso. Šurujete sa mandolinama da nam uzmete bronzu



Па зна се ко је ту Велики Бата...






П.С. -


maksa83 maksa83 21:03 17.04.2019

šagaboliuvo

Boro, ne seri nam po mladosti, koji ćeš moj na skupu podrške diktatoru, ti koji si se sprdao sa diktatorima?

Šta ga briga, on će da se spakuje i vrati nazad kući u Sloveniju.

Šta, niste znali da živi tamo već tri godine? Phehehe.
alselone alselone 21:05 17.04.2019

Re: šagaboliuvo

Šta ga briga, on će da se spakuje i vrati nazad kući u Sloveniju.

Šta, niste znali da živi tamo već tri godine? Phehehe.

Zaljubio se čovek.
nsarski nsarski 21:05 17.04.2019

Re: šagaboliuvo

Šta ga briga, on će da se spakuje i vrati nazad kući u Sloveniju.


Postao konjušar?
alselone alselone 21:05 17.04.2019

Re: šagaboliuvo

Postao konjušar?


Oprostio im decu.
maksa83 maksa83 21:10 17.04.2019

Re: šagaboliuvo

nsarski
Šta ga briga, on će da se spakuje i vrati nazad kući u Sloveniju.


Postao konjušar?

* Impresionirani ste Ljubljanom?

- Prelepa je, čista, sređena... Kroz nju protiče reka Ljubljanica, koja sedam puta ponire i menja ime. Oduševljava me cela Slovenija. Ima, naravno, i loših strana, u 10 uveče nema ljudi na ulici, međutim, možda je u ovim godinama to i dobro.

Alzo Šprah Boro...

Ali okej, dok je živeo ovde tezgario je tamo (ubijali su se od koncerata u Sl), sad živi tamo a tezgari ovde, ima tu nekog jinjanga valjda...

Samo, da je morao za ove, nije.
jadragoljub jadragoljub 21:23 17.04.2019

Re: šagaboliuvo

Samo, da je morao za ove, nije.

kad je mogo da bude predgrupa narodnjacima za novu godinu ovo mu je logičan sled.
inače je baš primer toga kako treba razdvojiti umetnika od čoveka.
sve što je kao umetnik kritikovao i ismejavao in je kao čovek radio.
on je jedan od onih koji su uspeli da pljunu sami sebi u lice i zakoje čaršija kaže da su popili mozak.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:54 19.04.2019

Re: e moj druze ljubljanski

Samo, da je morao za ove, nije.


Setio se izgleda druge mladosti. Kao i Mandic uostalom. Samo im fali Baja, ali se on ne uklapa u novi SNS-trend.

Inace je zastrasujuca AVova neinventivnost - sve iste fore kao pre 25 godina.

tasadebeli tasadebeli 21:03 17.04.2019

Текла вода Калино




А је л' истина да је "Звезда поткровља и сутерена" у ствари мазнута ствар од ЗЗ топ?
maksa83 maksa83 21:08 17.04.2019

Re: Текла вода Калино

А је л'истина да је "Звезда поткровља и сутерена" у ствари мазнута ствар од ЗЗ топ?


Za tu ne znam, ne prepoznajem je, ali ovu definitivno prepoznajem:



Ruku na srce i ZZ Top su nju malo ukrali (što ne znači da njihova verzija nije himna takoreći) od ovog gospodina:

tasadebeli tasadebeli 21:38 17.04.2019

Re: Текла вода Калино

maksa83
А је л'истина да је "Звезда поткровља и сутерена" у ствари мазнута ствар од ЗЗ топ?


Za tu ne znam, ne prepoznajem je, ali ovu definitivno prepoznajem:



Ruku na srce i ZZ Top su nju malo ukrali (što ne znači da njihova verzija nije himna takoreći) od ovog gospodina:




Ја се то малкице зезам јербо је то било олајавање по граду кад је Чорба промовисала свој први албум (ваљда Кост у грлу) на отвореном Ташу.

Препуно било.

Иначе, имам једну успомену на те гужве на Чорбиним концертима. (Беше једна девојка погинула на концерту у Загребу? К'о да су Стонси, јбт!)

Елем, свирали су на Калишу, на Звездином кошаркашком. Мислим да је то било оног лета када се појавио "На западу ништа ново".

Гужва испред улаза и оне жичане ограде невиђена. Када су редари схватили да се набило много њих на ограду и да ће они најмањи и најситнији да изгину због концерта, попели се на ограду и рукама извлачили из масе те мале и ситне и да их пребацују преко ограде, па су их тако спашавали и уједно и пустили у ствари на концерт.

Ја у оној маси испред улаза видео шта се догађа па и ја пружио руке да ме најближи редар пребаци преко ограде, а он прво исто пружио руке ка мени, па када је видео коме је пружио руке, брзо се повукао уз текст:"Бежи бре, дебели, у пизду материну!!!"

Моју жену (тада се још нисмо познавали, били смо средњошколци, него ми она то касније испричала) су тада, на том истом концерту, тако на тај начин пребацили преко ограде јербо је тада имала 40 кила са све патикама па је стварно могла да загине од притиска масе.

Иначе, ја сам Чорбу престао нешто помно да пратим када сам схватио да ми се, у ствари, од њих највише допадају песме које је написао Бајага, а не Бора.





Нешто ми та Борина поезија типа "останеш крај пута к'о попишан цвет" никада није била блиска.

А када је Бајага напустио групу, престао сам у потпуности да пратим шта се догађа са Рибљом чорбом. Једино знам оно "Погледај дом свој, анђеле".


Ајд, за моју жену Милену коју ја захваљујући Бајаги и дан-данас зовем Марлена... Јер за мене она и јесте била Марлена када смо се упознали, а остала је то до дана данашњег, нека ми је жива и здрава уз захвалност оном редару са Чорбиног концерта.



alselone alselone 21:42 17.04.2019

Re: Текла вода Калино

Нешто ми та Борина поезија типа "останеш крај пута к'о попишан цвет" никада није била блиска.



Ja sam ga baš zbog takvih stvari voleo. Al, što kažeš, u osnovnoj i srednjoj, ne baš preterano i kasnije, tek 10ak pesama. Ali sam ga cenio zbog konteksta vremena u kom je to sve napisao, kako je to sve nosio i kako se ponašao.
maksa83 maksa83 21:47 17.04.2019

Re: Текла вода Калино

Нешто ми та Борина поезија типа "останеш крај пута к'о попишан цвет" никада није била блиска.

Meni je još uvek "taksisti gaze golubove, konobari otimaju kradu, majmuni siluju po ulazima" jedan od najpoetičnijih beogradskih motiva, više od "čistači u žutom ulice su prali" ili "kući kod tate generala s Žarkova na Bele Vode", a pogotovo više od "na uš-ću dve-ju re-ka is-pod A-va-le".

Inače, od tih Boro Čorbo anegdota, ovu sam čuo od Vicka lično (sad moguće opet da ovo pišem drugi put), kaže da su imali nekog menadžera Dragana u to vreme, i da su ga kad je izašla pesma Draga Ne Budi Peder ložili da pesma ustvari kaže Dragane Budi Peder...

tasadebeli tasadebeli 22:00 17.04.2019

Re: Текла вода Калино

alselone
Нешто ми та Борина поезија типа "останеш крај пута к'о попишан цвет" никада није била блиска.



Ja sam ga baš zbog takvih stvari voleo. Al, što kažeš, u osnovnoj i srednjoj, ne baš preterano i kasnije, tek 10ak pesama. Ali sam ga cenio zbog konteksta vremena u kom je to sve napisao, kako je to sve nosio i kako se ponašao.



Слажем се, далеко од тога да не поштујем шта је радио Бора. Од Сунцокрета, па надаље...

Него... Знаш како ја то мерим?

По томе да ли сам куповао њихове плоче у том времену... Средњошколским данима... И сада када погледам шта имам од тих винила, видим да имам Смак, имам Леб и сол (први њихов албум са Кокошком и Деветком и данас слушам по ко зна који пут са уживањем), имам Булдожер, имам Азру све до Фазана, имам и оне старије, Тајм и Септембер, имам од ових нешто касније Катарину Другу (онај један једини винил где је Гето, Радостан дан итд.) и Екатарину Велику... Имам чак и Бајагину Позитивну географију.

А немам ниједан албум Рибље чорбе, рецимо. Као ни Дугмића. Ни Парног ваљка осим она прва два њихова винила с краја седамдесетих. Кравата око врата и Градске приче - тада сам имао 15 година .

То би ваљда могло да се каже "поштујем и волим" за оне прве побројане и "само поштујем" за ове друге. Знам, слушао јесам, ишао на концерте, али неки су ми блиски, а неки не баш толико при срцу. Не знам како бих то другачије ни сам себи објаснио.



not2old2rock not2old2rock 22:16 17.04.2019

Re: Текла вода Калино

maksa83
ovu sam čuo od Vicka lično



Kad spomenu Vicka, meni je u sećanju ostao koncert na Sajmištu, kad su pre Čorbe svirali D'Boys i Siluete, zbog kojih sam najviše i bio na tom koncertu, jer sam hteo da vidim i čujem pionire r'n'r. I sad vidim Miščevića kako peva "kad su bile Siluete, Dugmići su bili malo dete..."
A Čorba ko Čorba, osim kad negde na pola svirke Bora najavljuje "filozofski" deo koncerta, na binu donose stolicu, na nju posađuju Vicka i dok bend svira "A vetar duva, duva, duva..." brica ga šiša. Koncert se završava tako što nam Bora kaže da bi svirali do jutra, ali da Vicko do 24:00 mora da se javi u kasarnu, tako da su ga s bine strpali u kola i odvezli u vojsku.
tasadebeli tasadebeli 22:27 17.04.2019

Re: Текла вода Калино

maksa83
Нешто ми та Борина поезија типа "останеш крај пута к'о попишан цвет" никада није била блиска.

Meni je još uvek "taksisti gaze golubove, konobari otimaju kradu, majmuni siluju po ulazima" jedan od najpoetičnijih beogradskih motiva, više od "čistači u žutom ulice su prali" ili "kući kod tate generala s Žarkova na Bele Vode", a pogotovo više od "na uš-ću dve-ju re-ka is-pod A-va-le".

Inače, od tih Boro Čorbo anegdota, ovu sam čuo od Vicka lično (sad moguće opet da ovo pišem drugi put), kaže da su imali nekog menadžera Dragana u to vreme, i da su ga kad je izašla pesma Draga Ne Budi Peder ložili da pesma ustvari kaže Dragane Budi Peder...




Видим да су неки већ прешли на латински, па да их сустигнемо.


angie01 angie01 22:31 17.04.2019

Re: Текла вода Калино

Марлена.


posvecena Marini Perazic:).

Corba, koju su cvi voleli,



Rajko, nevidjeni lik i muzicar, skroman, bez zelje da se eksponira, sto je bilo nemoguce, s obzirom da je bio virtuoz na gitari, izdao je 1983 maksi singl- Ne budi me bez razloga- za koju poznavaoci tvrde da je ekskluziva.

Bora nije posrnuo sada, nego mnooogo pre.

zbog Rajkovih deonica, meni omiljena, Kad hodas, u Corbinoj verziji,

jadragoljub jadragoljub 07:47 18.04.2019

Re: Текла вода Калино

Нешто ми та Борина поезија типа "останеш крај пута к'о попишан цвет" никада није била блиска.

mene baš taj 'pozitivni primitavizam' privuko, seljačina u srcu i duši pa mi bliko do imbecilnosti. opet po mojoj nepismenoj duši bio mi je kao odraz u ogledalu đonijevoj suftilnijoj poeziji malo manji al dovoljno blizu. a posle popiša se ćovek na sebe i osta da smrdi.
kamilo_emericki kamilo_emericki 08:07 18.04.2019

Re: Текла вода Калино


Bora nije posrnuo sada, nego mnooogo pre.


Tacno tako, ali to se moze i oprostiti i zaboraviti. Pljuvacka se tada cijedila niz one koje ne volimo a prostacko pljuvanje tretirano kao osvojena sloboda i demokratija poslije godina i godina mraka.
nikvet pn nikvet pn 08:30 18.04.2019

Re: Текла вода Калино

jadragoljub
a posle popiša se ćovek na sebe i osta da smrdi.


Као Неша Галија?
alselone alselone 08:47 18.04.2019

Re: Текла вода Калино

a posle popiša se ćovek na sebe i osta da smrdi.


Jeste.

Niko ne spomenu "Bora Čorba priča gluposti". Mislim da sam tu kasetu preslušao desetine puta. Bilo je jako glupih fazona, ali je bilo jako dobrih i što je najvažnije jako kurčevitih.
angie01 angie01 09:49 18.04.2019

Re: Текла вода Калино

ali to se moze i oprostiti i zaboraviti.


ne znam na sta ti mislis,...a ja mislim da neko ko se uzdigao i bio obozavan jer je bio svoj i kroz svoj angazovane tekstove bezpostedno kritikovao stvari i nije se ulagivao nikome,... (uostalom rok i jeste muzika otpora, bunta),...koji je drzao koncerte na pocetku ovog ludila sa Arsenom i Predinom, u pokusaju da umiri ludilo,...posle krene da cetnikuje i podrzava detrukciju, arkanicece,...pa kostunije prodzekt,...sto se mene tice- zdrvkocolic, jer si pokazao da mozes da ljigavais da meandriras i da u tom slucaju ono sve pre toga, gubi na tezini- jer, ili jesi, ili nisi.

...izdao je publiku koja ga je proslavila- sada ga obozavaju patriJote.
tasadebeli tasadebeli 10:05 18.04.2019

Re: Текла вода Калино

jadragoljub
Нешто ми та Борина поезија типа "останеш крај пута к'о попишан цвет" никада није била блиска.

mene baš taj 'pozitivni primitavizam' privuko, seljačina u srcu i duši pa mi bliko do imbecilnosti. opet po mojoj nepismenoj duši bio mi je kao odraz u ogledalu đonijevoj suftilnijoj poeziji malo manji al dovoljno blizu. a posle popiša se ćovek na sebe i osta da smrdi.



Па да, рекох већ Макси, о укусима се не расправља.

Никада нисам волео у боксу оног Тајсона и њему сличне јер ми је тај бокс био крајње досадан. Одувек сам волео боксере типа Касијус Клеј/Мохамед Али јер је за мене то бокс. А они тајсоновци су ми некако више као уличари у некој уличној тучи.

Е, па то исто важи, што се мене тиче, и за углазбљену поезију. Или устиховљену глазбу, како год.

Али поштујем туђи укус, никоме не пребацујем ништа. Само саопштавам како ту стоје ствари код мене.

Надам се да је поређење са боксом (Бора Чорба = Тајсон, Бајага, Штулић, Милан Младеновић етц. = Мохамед Али/Касијус Клеј) добро?


niccolo niccolo 11:06 18.04.2019

Re: Текла вода Калино

Al, što kažeš, u osnovnoj i srednjoj, ne baš preterano i kasnije

Identično...zato me ova vest nije nešto potresla.

Osim kao još jedan primer nedostojanstva. Izgradili smo društvo u kome je potpuno normalno terati druge da se ponižavaju, poput ovih mučenika koje će sutra dovući u Beograd pod pretnjom otkaza i kakvim sve drugim pretnjama...
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:15 18.04.2019

Re: Текла вода Калино

Izgradili smo društvo


Žali Bože!


jadragoljub jadragoljub 13:08 18.04.2019

Re: Текла вода Калино

nikvet pn
jadragoljub
a posle popiša se ćovek na sebe i osta da smrdi.


Као Неша Галија?

pa neša jeste nešto slično al ga nisam čuo da se nešto proserava ko ova, svira na njihova zbivanja i to je to, nije malo al je neupadljivije. a nisam baš ni objektivan, poznavali smo se nekad, sedeli u galiju, svraćao par puta kod mene na žurke tako da ne mogu da ga baš napadam, kad znaš čoveka lično to je malo teže.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:23 18.04.2019

Re: Текла вода Калино

Inače, od tih Boro Čorbo anegdota, .


Evo jedna, koju verovatno ne znaš. Dakle, sećaš se verovatno da sam trenirao tučnjavu tamo na Tašu, mislim da smo se tada već poznavali. I, posle sporta smo se, kako to obično biva, nalivali pivom u kafani preko puta 5. beogradske, zaboravio sam joj ime, neko sindikalno. E, tu je i Bora alkoholisao, sa svojim društvom, ponekad i sam. Nismo se družili, samo ono, zdravozdravo. Ali je ukapirao koji smo, jer smo uvek bili glasni, a i u kafani niko nije smeo da nas popreko pogleda. I, tako jedan dan, došao Bora u naš klub na Tašu, na tatami, da trenira. To je bilo one-time experience, posle ga više nismo videli u akciji, ali je, nastavio da dovodi svoje dete da trenira. Onda su nas, devedeset i neke, najurili odatle, kad je Brena kupila sve to oko stadiona, mada se i fond Kapetana Dragana tu bio nešto raširio, ako se dobro sećam.
alselone alselone 18:35 18.04.2019

Re: Текла вода Калино

Dakle, sećaš se verovatno da sam trenirao tučnjavu tamo na Tašu


Ček, ja znam da si tučnjavu trenirao na Olimpu?
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:53 18.04.2019

Re: Текла вода Калино

alselone
Dakle, sećaš se verovatno da sam trenirao tučnjavu tamo na Tašu


Ček, ja znam da si tučnjavu trenirao na Olimpu?


Ne ne, to su drugi trenirali tučnjavu na meni na Olimpu.
alselone alselone 18:55 18.04.2019

Re: Текла вода Калино

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:01 18.04.2019

Re: Текла вода Калино

alselone


Da, da, tad sam došao do spoznaje da je treniranje borilačkih veština u svrhu samoodbrane - sviranje kurcu. Ono, jedan na jedan, ok, pod uslovom da taj drugi jedan nije baš mnogo veći, ili da i on nedajbože nešto slično ne trenira. Ali kad te dvaes njih pojuri u mraku, tu jedino sprint pomaže, samo da paziš da se ne sapleteš.

jadragoljub jadragoljub 19:09 18.04.2019

Re: Текла вода Калино

srdjan.pajic
alselone
Dakle, sećaš se verovatno da sam trenirao tučnjavu tamo na Tašu


Ček, ja znam da si tučnjavu trenirao na Olimpu?


Ne ne, to su drugi trenirali tučnjavi na meni na Olimpu.

nego čujem nešto da kod tebe u komšiluk onaj PS Audio, opasna firma.
alselone alselone 19:12 18.04.2019

Re: Текла вода Калино

Da, da, tad sam došao do spoznaje da je treniranje borilačkih veština u svrhu samoodbrane - sviranje kurcu. Ono, jedan na jedan, ok, pod uslovom da taj drugi jedan nije baš mnogo veći, ili da i on nedajbože nešto slično ne trenira. Ali kad te dvaes njih pojuri u mraku, tu jedino sprint pomaže, samo da paziš da se ne sapleteš.


Verovatno si u pravu za te ulične bande. Ali ipak znaci kod ti 1-1 susreta u školi. Čak i samo saznanje da treniraš nešto, odagnava bulije koji su zapravo često sisice u duši. MIslim, često i nisu nego su kompletne budale, ali ni tada se lako ne zaleću na nekog ko Zna.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:18 18.04.2019

Re: Текла вода Калино

alselone
Da, da, tad sam došao do spoznaje da je treniranje borilačkih veština u svrhu samoodbrane - sviranje kurcu. Ono, jedan na jedan, ok, pod uslovom da taj drugi jedan nije baš mnogo veći, ili da i on nedajbože nešto slično ne trenira. Ali kad te dvaes njih pojuri u mraku, tu jedino sprint pomaže, samo da paziš da se ne sapleteš.


Verovatno si u pravu za te ulične bande. Ali ipak znaci kod ti 1-1 susreta u školi. Čak i samo saznanje da treniraš nešto, odagnava bulije koji su zapravo često sisice u duši. MIslim, često i nisu nego su kompletne budale, ali ni tada se lako ne zaleću na nekog ko Zna.


Ja sam u školi bio glavni šaptač, i zato me nikad niko nije dirao, štaviše nije smeo niko da me pipne zbog par mangalija kojima sam pomogao oko ocena. To kad sam par puta dobio batine je uvek bila neka masa divljaka, nikakve šanse realno nisam imao, a nisam uspeo da pobegnem.
mlatisa mlatisa 10:19 20.04.2019

Re: Текла вода Калино


Надам се да је поређење са боксом (Бора Чорба = Тајсон, Бајага, Штулић, Милан Младеновић етц. = Мохамед Али/Касијус Клеј) добро?


Ја бих направио и паралелу
Тајсон, Марадона вс. Мохамед Али, Пеле

Једино што бих можда уместо Алија ставио Марка Бреланда. Које је тај рефлексе имао?! Додуше друга категорија, али свеједно!

nsarski nsarski 21:04 17.04.2019

Pa, reklo bi se


Na engleskom, Goddamnit!
Na nemačkom, Götterdämmerung!
Na srpskom - sumrak bogova (idola).
mirelarado mirelarado 21:14 17.04.2019

Re: Pa, reklo bi se

nsarski

Na engleskom, Goddamnit!
Na nemačkom, Götterdämmerung!
Na srpskom - sumrak bogova (idola).


Na latinskom: Sic transit gloria mundi.
maksa83 maksa83 21:15 17.04.2019

Re: Pa, reklo bi se

mirelarado
nsarski

Na engleskom, Goddamnit!
Na nemačkom, Götterdämmerung!
Na srpskom - sumrak bogova (idola).


Na latinskom: Sic transit gloria mundi.

Ja sam usvojio ono docsovo gaddemidž.
alselone alselone 21:16 17.04.2019

Re: Pa, reklo bi se

gaddemidž


quad damage!
maksa83 maksa83 21:18 17.04.2019

Re: Pa, reklo bi se

alselone
gaddemidž


quad damage!


Eeee mladosti...



Atomski mrav Atomski mrav 21:19 17.04.2019

Re: Pa, reklo bi se

alselone alselone 21:20 17.04.2019

Re: Pa, reklo bi se

Eeee mladosti...



Eeeeeee, nekada smo kvadove o patke razbijali a danas ponestalo snage u rukama.

alselone alselone 21:20 17.04.2019

Re: Pa, reklo bi se

Atomski mrav


Ovi meme-i otkidaju!
alselone alselone 21:23 17.04.2019

Re: Pa, reklo bi se

maksa83

Eeee mladosti...


20 godina kako je QIII objavljen, da li možeš da veruješ? Kakvi su to majstori bili, to i danas kad upališ deluje u redu. Posle 20 godina.

Ono što EA napravi zastari za godinu dana.

Žao mi je što su digli ruke od igrica, ne znam zašto su to uradili.
maksa83 maksa83 21:24 17.04.2019

Re: Pa, reklo bi se

Ovi meme-i otkidaju!

Odustani, ja sam ih zvao meme/memei i onda sam pod pritiskom okoline prihvatio da se to kaže mimovi. Što se pre prešaltaš biće ti lakše.
nsarski nsarski 21:26 17.04.2019

Re: Pa, reklo bi se

Na latinskom: Sic transit gloria mundi.

Atomski mrav Atomski mrav 21:31 17.04.2019

Re: Pa, reklo bi se

Ovi meme-i otkidaju!

Realno, materijala ima na pretek. Moglo je da piše i "Kako je lepo biti glup". Ili "Minut ćutanja". Ili, što da ne - "Slušaj, sine, obriši sline"?
Prod'o se Bora za dva dinara, druže, ali je kao i svaki nepopravljivi egoista ostao đubre do kraja i ipak postao član mafije...
mirelarado mirelarado 21:37 17.04.2019

Re: Pa, reklo bi se

maksa83
Ovi meme-i otkidaju!

Odustani, ja sam ih zvao meme/memei i onda sam pod pritiskom okoline prihvatio da se to kaže mimovi. Što se pre prešaltaš biće ti lakše.


Tako se i izgovara na engleskom, a izgovaralo se i na starogrčkom odakle potiče - kao u rečima: mimikrija, mimika, pantomima...
nsarski nsarski 21:45 17.04.2019

Re: Pa, reklo bi se

Prod'o se Bora za dva dinara, druže, ali je kao i svaki nepopravljivi egoista ostao đubre do kraja i ipak postao član mafije...


Jbg, sve prolazi i proći će.

Ja poznajem jednu "ekipu" koja živi već tri decenije na Novom Zelandu. Sakupljaju se povremeno u nekoj kafani, napiju se, zavijaju na mesec, slušaju "Garavi Sokak" i gorko plaču. Tako leče nostalgiju.
A, opet,...pre nedelju dana u Novom Sadu...

mirelarado mirelarado 21:58 17.04.2019

Re: Pa, reklo bi se

nsarski
Na latinskom: Sic transit gloria mundi.





alselone alselone 22:00 17.04.2019

Re: Pa, reklo bi se

slušaju "Garavi Sokak"


O, ne...
Atomski mrav Atomski mrav 22:01 17.04.2019

Re: Pa, reklo bi se

Jbg, sve prolazi i proći će.


I sve se menja...

nepopustljiv nepopustljiv 05:10 18.04.2019

Re: Pa, reklo bi se

Atomski mrav
Ovi meme-i otkidaju!

Realno, materijala ima na pretek. Moglo je da piše i "Kako je lepo biti glup". Ili "Minut ćutanja". Ili, što da ne - "Slušaj, sine, obriši sline"?
Prod'o se Bora za dva dinara, druže, ali je kao i svaki nepopravljivi egoista ostao đubre do kraja i ipak postao član mafije...

I Bora je dokazao da nije lako biti Srbin!
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:49 17.04.2019

what's that make us?

Не смем да кажем ништа лоше о Бори, скоро да смо род, његова мама, Неранџа, предавала мом зету.

tasadebeli tasadebeli 22:18 17.04.2019

Задњи воз за Чачак

not2old2rock



А можда Бора то само 'вата задњи воз за Кларксвил?




G.Cross G.Cross 22:48 17.04.2019

Za ideale ginu budale

Ja se potpuno slazem sa onim sto ce Anonimus tek da kaze.


anonymous anonymous 15:07 19.04.2019

Re: Za ideale ginu budale

G.Cross
Ja se potpuno slazem sa onim sto ce Anonimus tek da kaze.




E, jebi ga....

shone shone 22:54 17.04.2019

Nema se,valja se...



P.S. Od šupljih priča se ne živi. Sve će to narod pozlatiti.


https://www.youtube.com/watch?v=CliqWuNlWMQ

https://www.youtube.com/watch?v=Hlh61zIO2fk
tasadebeli tasadebeli 23:14 17.04.2019

Re: Nema se,valja se...

shone


P.S. Od šupljih priča se ne živi. Sve će to narod pozlatiti.


https://www.youtube.com/watch?v=CliqWuNlWMQ

https://www.youtube.com/watch?v=Hlh61zIO2fk



Да ли је неко слушао Беби Дол када је са 17-18 година певала у групи Анода Руж?

Како је то добро звучало на концертима, људи моји!
shone shone 23:18 17.04.2019

Re: Nema se,valja se...

Да ли је неко слушао Беби Дол када је са 17-18 година певала у групи Анода Руж?

Како је то добро звучало на концертима, људи моји!


Život piše romane.
freehand freehand 23:29 17.04.2019

Jebiga

Mator konj se nije na vreme prešaltao i postao napredni Srbin i Vučićev obožavalac. Da je to uradio na vreme sad bi i on mogao, opsvešćen i opamećen, da Vučića još od 2018. zove govnetom.
Ovako - mator je malo, kasno pali, ali polako. Skapiraće i on, a valjda će se naći neka budala za koju če on 2021. moći da kaže da je glup i pokvaren i bot.
shone shone 12:14 18.04.2019

Re: Jebiga

Ovako - mator je malo, kasno pali, ali polako. Skapiraće i on, a valjda će se naći neka budala za koju če on 2021. moći da kaže da je glup i pokvaren i bot.


Au baš te je gricno za srce. Priznajem nisam od tebe očekivao da te ovakve stvari iznenade. Tvoja panonska širina i godine iskustva nekako ne zaslužuju ovakve rezone.

,,Sad ga vole neki drugi klinci,,




Черевићан Черевићан 00:19 18.04.2019

Боре певање

Šta li će okupiranim mozgovima da peva

курчење му се спухало
зрелост ето ваљда неда,
да узветар шоробоћка
временом се и прогледа

п.с.
мош' се ка'сти и без страсти
ко разуме..............тај ТО уме
tasadebeli tasadebeli 06:47 18.04.2019

Re: Боре певање

Черевићан
Šta ćeš okupiranim mozgovima da pevaš

курчење му се спухало
зрелост ето ваљда неда,
да узветар шоробоћка
временом се и прогледа

п.с.
мош' се ка'сти и без страсти
ко разуме..............тај ТО уме




А Ћутан Јечменица на ово ваше, гос'н Чер, само каже:








alselone alselone 08:46 18.04.2019

.

not2old2rock not2old2rock 08:51 18.04.2019

Re: .

alselone


Što ovo ovde, brate rođeni?
alselone alselone 08:53 18.04.2019

Re: .

Što ovo ovde, brate rođeni?


Pokušaj brice da od guzice napravi lice. Tako smo zezali sveže ošišanog kada smo bili klinci. Ne znam što sam se sada toga setio.
maksa83 maksa83 08:58 18.04.2019

Re: .

Što ovo ovde, brate rođeni?

Ja to razumem kao uvod u uobičajeni trol o hrani.

Što me podseti - treba reći da za vreme Kralja u Srbiji nisu postojali sendviči, to je došlo tek sa SFRJ i otvaranjem ka svetu. Pomislio bi čovek da je to dobra stvar, ali zapravo je samo još jedna instanca koja pokazuje kako su nas komunisti zakopali - kao narod smo prestali da jedemo zdravo i kuvano i počeli da se tovarimo nezdravom suvom hranom nazvanom po engleskom (!!!) plemiću koji se kockao toliko da nije stizao ni da jede kako dolikuje nego mu ture meso između dva 'leba i on onda onako preživa i igra karte s masni prsti.
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:20 18.04.2019

Re: .

Sine, ja sam potpuno siguran da se zovem Truman i da je ovo sve šou.





(a kad sam već zagazio sa trolom, da kažem da još uvek nisam odgledao film u kojem Ed Haris nije ispao glumčina)
tasadebeli tasadebeli 09:30 18.04.2019

Re: .

stefan.hauzer

Sine, ja sam potpuno siguran da se zovem Truman i da je ovo sve šou.











angie01 angie01 09:31 18.04.2019

Re: .

Ed Haris




...dovoljno je bilo sto je bio tu....uloga, kao bilo koja iz zvezdanih staza- a bez Edharisovog smeka, sem Spoka, naravno.
maksa83 maksa83 09:31 18.04.2019

Re: .

Sine, ja sam potpuno siguran da se zovem Truman i da je ovo sve šou.

Po meni je peak bio ono sa Vulin-Martinović-Vesić preemptivnim štrajkovima glađu u najavi, Vulin odustao po savetu Vrhovnog Nutricioniste ali Vesić nije laka roba i ne odustaje tek tako pa je svoj štrajk pretvorio u uslovni štrajk glađu rečima "moja odluka o štrajku glađu je i dalje na snazi, samo je odložena".

Ne može luđe.
nsarski nsarski 09:35 18.04.2019

Re: .

not2old2rock
alselone


Što ovo ovde, brate rođeni?


maksa83 maksa83 09:36 18.04.2019

Re: .

...dovoljno je bilo sto je bio tu....uloga, kao bilo koja iz zvezdanih staza- a bez Edharisovog smeka, sem Spoka, naravno.

Kad smo kod Spoka, ste znali da je onaj baš lep dećko što glumi Spoka u Star Trek Discovery - unuk Gregory Pecka? Ima nešto dedino u pogledu.

stefan.hauzer stefan.hauzer 09:38 18.04.2019

Re: .

Ne može luđe.


Nešto mi govori da može.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:43 18.04.2019

Re: .

maksa83

Kad smo kod Spoka, ste znali da je onaj baš lep dećko što glumi Spoka u Star Trek Discovery - unuk Gregory Pecka? Ima nešto dedino u pogledu.





slučajno opalio comment, sorry, samo sam pregledavao da l' liče, i -liče.
nepopustljiv nepopustljiv 09:45 18.04.2019

Re: .

maksa83
Sine, ja sam potpuno siguran da se zovem Truman i da je ovo sve šou.

Po meni je peak bio ono sa Vulin-Martinović-Vesić preemptivnim štrajkovima glađu u najavi, Vulin odustao po savetu Vrhovnog Nutricioniste ali Vesić nije laka roba i ne odustaje tek tako pa je svoj štrajk pretvorio u uslovni štrajk glađu rečima "moja odluka o štrajku glađu je i dalje na snazi, samo je odložena".

Ne može luđe.

Aaaaaa - može, može!
Njima ni nebo nije granica.
angie01 angie01 10:01 18.04.2019

Re: .


Nešto mi govori da može.


to smo vec naucili, nazalost,...uvak ima jos, tera se dokle god im se dopusti.
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:19 18.04.2019

Re: .

Kad smo kod tamnice naroda, skačem sa trola na trol.



tasadebeli tasadebeli 10:27 18.04.2019

Re: .

maksa83
Sine, ja sam potpuno siguran da se zovem Truman i da je ovo sve šou.

Po meni je peak bio ono sa Vulin-Martinović-Vesić preemptivnim štrajkovima glađu u najavi, Vulin odustao po savetu Vrhovnog Nutricioniste ali Vesić nije laka roba i ne odustaje tek tako pa je svoj štrajk pretvorio u uslovni štrajk glađu rečima "moja odluka o štrajku glađu je i dalje na snazi, samo je odložena".

Ne može luđe.



Ма може, Максо... Досадашње искуство, кроз толике године и деценије, научило нас је да може.





shone shone 12:35 18.04.2019

Re:kako su nas sistematski uništavali..

...sa parčetom mesa turenim između dve kriške leba.


treba reći da za vreme Kralja u Srbiji nisu postojali sendviči




samo još jedna instanca koja pokazuje kako su nas komunisti zakopali - kao narod smo prestali da jedemo zdravo i kuvano i počeli da se tovarimo nezdravom suvom hranom nazvanom po engleskom (!!!) plemiću koji se kockao toliko da nije stizao ni da jede kako dolikuje nego mu ture meso između dva 'leba i on onda onako preživa i igra karte s masni prsti.






Šta sve nisu bili u stanju da izmisle mamu in naninu.





..nego jel neko za Sn*dvič ?
gedza.73 gedza.73 16:40 18.04.2019

Re: .

maksa83
plemiću koji se kockao toliko da nije stizao ni da jede kako dolikuje nego mu ture meso između dva 'leba i on onda onako preživa i igra karte s masni prsti.

a mi 'boc' sa zlatnu viljušku

- treba reći da za vreme Kralja u Srbiji nisu postojali sendviči, to je došlo tek sa SFRJ i otvaranjem ka svetu. Pomislio bi čovek da je to dobra stvar, ali zapravo je samo još jedna instanca koja pokazuje kako su nas komunisti zakopali

Hvala ti najbolji Sinu i (rodnoravnopravno) Kćeri naših naroda, dragi druže Tito na državno utemeljenoj sendvičarskoj instituciji.
Neka Ti je slava i hvala. Ostaće u svakom srpskom kamenu zabeležen tvoj doprinos sendvičarskoj tradiciji. Mi i danas sa tvoga sendvič puta ne skrećemo.





Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana