Na današnji dan

UDESNS Srbije!

Filip Mladenović RSS / 20.04.2019. u 00:31

 

https://www.youtube.com/watch?time_continue=72&v=6RPwVey3fZs

Posle 30 godina i 5 meseci ponovo na ulicama rodnog grada gledam autobuse krcate stanovnicima Srbije. Tog 19. novembra 1988. godine klicalo se "Slobo, slobodo!" na mitingu na Ušću, a ovog 19. aprila 2019. kliče se "Aco Srbine " na mitingu ispred zgrade Narodne skupštine. Sem usklika promenile su se i fotografije na prozorima autobusa, dok se u glavi nervozno kočoperi poznata misao velikog ruskog pisca Ivana Bunjina: "Ovde se ništa ne menja, samo je život prošao!"

Protekle 3 decenije obeležene su perverznom kombinacijom amoralnosti i populizma, što deo prosvećenih i mislećih slojeva društva tera u emigraciju, a preostale na svakojake vidove snalaženja (preživljavanja), od humora i satire, pa preko totalnog ignorisanja zbilje do mazohističkog bavljenja turobnom i kontradiktornom svakodnevicom.

Na spisak pomenute turobnosti i kontradiktornosti danas je dodata i jedna urna, sa pepelom Mirjane Marković, koja će mimo zakona i protivno svim pravilima o načinu sahranjivanja, biti položena u dvorištu njene privatne kuće u Požarevcu, gde je takodje nelegalno 2006. godine sahranjen njen suprug Slobodan Milošević.

Upravo je u toj urni, u tom pepelu, sadržana sva šekspirovska tragika, ali i farsičnost proteklih 30 godina, sva nemoralnost i bezočnost, koje su poput mentalnog virusa zarazile toliki broj glava širom Srbije i regiona.

Jedna od ilustracija tog mentalnog virusa je i razgovor Mirjane Marković sa BBC novinarom Timom Sebastijanom, vodjen i publikovan 2001. godine. Tada je domaća javnost već saznala za mnoge grozne detalje počinjenih ratnih zločina u Bosni i na Kosovu, a za koje je bio odgovoran njen suprug, Slobodan Milošević.

- Je li Zapad kriv za masovne grobnice, silovanje... proterivanje ljudi... Svi smo videli slike, je li vas one diraju kao čoveka? - upitao je Mirjanu Marković novinar Tim Sebastijan.

- Što se tiče masovnih grobnica, one koje su sveže, koje su iz ovih godina, za njih su odgovorni oni koji su izveli rat. Sve što spada u rat, grobnice, silovanja, smrti, patnja, glad..., sve to spada u rat. Što se tiče nekih grobnica, koje su stare 30 i 50 godina, one su deo drugih ratova. Kao što možda znate na Balkanu ih je bilo mnogo. Najteži i najkrvaviji ratovi vođeni su na Balkanu - odgovara Mirjana Marković.

Konstataciju BBC novinara da je dosta leševa dopremljeno sa Kosova, Mirjana Marković komentariše kao netačnu.

- To nije tačno. Mislim da je to jedna prljava igra koja se takođe montira izvan ove zemlje, u kojoj učestvuje ova vlada koja je marionetska i koja je instalirana od strane nekih zapadnih vlada - dodala je Mirjana Marković.

Na pitanje da li oseća sramotu nakon svega što se desilo, Mirjana Marković odgovara:

- Ja ne osećam nikav stid kad je u pitanju istorijska prošlost mog naroda. Naprotiv, ja se ponosim svojim narodom. Mislim da je on kroz čitavu svoju istoriju vodio, kada je reč o ratovima, vodio politiku odbrane. Ako se nečega stidim, onda se stidim tog 28. juna, u kojem je srpski narod zatvorio oči i bio nespreman da se suoči sa jednom istinom koja ga ponižava za mnogo godina, za mnogo decenija unapred. Dugogodišnji predstavnik srpskog naroda i dugogodišnji predsednik srpske države je ukraden, noću odveden u Hag i da to niko ne vidi i ne čuje. Sve se prljave stvari dogadjaju noću, po mraku, da ljudi ne vide - kaže Mirjana Marković.

Nagoveštaj  BBC novinara da je moguće da bude uhapšena, Mirjana Marković tumači na sledeći način:

- Nisam čula da sam pod istragom..., a ne vidim ni zašto bih bila uhapšena!

Dve godine nakon ovog intervjua Mirjana Marković je pobegla u Rusiju, odakle nijedan režim od 2003. do početka 2019. godine nije zatražio njeno izručenje Srbiji.

I, evo, 30 godina i 5 meseci kasnije, na vlasti imamo male od pepela te crveno-crne koalicije iz devedesetih, SPS - JUL - SRS: Dačić, Vulin, Vučić.

UDESNS Srbije!

 



Komentari (75)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

aureus aureus 00:53 20.04.2019

Marija Milošević

OGORČENA NA SRBIJU.



Intervju.
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:10 20.04.2019

Re: Marija Milošević

Mene najviše zanima taj istorijski sklop, taj povesni sticaj okolnosti, taj sled slučajnosti i(li) nužnosti (kao u dokumentarnim emisijama "Nacionalne geografije" o uzrocima padova aviona), koji na vrh vlasti u jednoj državi dovede, postavi, izbaci, izgura, montira... toliko mrakova, psihopata, samodržaca, egoista, hohštaplera!?

I to onda traje i traje!
bene_geserit bene_geserit 04:04 20.04.2019

Re: Marija Milošević

taj istorijski sklop, taj povesni sticaj okolnosti, taj sled slučajnosti i(li) nužnosti, koji na vrh vlasti u jednoj državi dovede, postavi, izbaci, izgura, montira... toliko mrakova, psihopata, samodržaca, egoista, hohštaplera!?

Da baš nas je sjebao socijalizam, slažem se. Ta jebena negativna selekcija kadrova i sve što je sa njom isplivalo na površinu, na čelu sa bračnim parom kojim se bavi ovaj post.

Nego Filipe, ti si stvarno stručnjak da se fokusiraš na nebitno i pogrešno, čuj urna Mire Marković.
nepopustljiv nepopustljiv 06:51 20.04.2019

Re: Marija Milošević

bene_geserit
taj istorijski sklop, taj povesni sticaj okolnosti, taj sled slučajnosti i(li) nužnosti, koji na vrh vlasti u jednoj državi dovede, postavi, izbaci, izgura, montira... toliko mrakova, psihopata, samodržaca, egoista, hohštaplera!?

Da baš nas je sjebao socijalizam, slažem se. Ta jebena negativna selekcija kadrova i sve što je sa njom isplivalo na površinu, na čelu sa bračnim parom kojim se bavi ovaj post.

Nego Filipe, ti si stvarno stručnjak da se fokusiraš na nebitno i pogrešno, čuj urna Mire Marković.

Bene, zašto miniraš razgovor?!
Sve im diraj, ali dragoga (im) druga Titu, heroja socijalističkog rada, trostrukog narodnog heroja, predsednika svih predsedništava, vrhovnog komandanta oružanih snaga - jednom rečju, socijalističkog faraona - im ne diraj.
A mogli su i da idu stopom, sa rancem i vrećom za spavanje, na leđima - do Makarske.
Jebote - kao da u Evropi nisu.
nepopustljiv nepopustljiv 08:08 20.04.2019

Re: Marija Milošević

Srđan Fuchs
To je poetski - kao, Duhovi iz urne Mire Marković.

Nego, ono što mene više brine što se srpski "socijalizam" -zapravo, vladavina klike; branio, branio i - odbranio. Ceo projekat Praksisovaca (da povampire nacionalizam i koriste ga potku da se održe na vlasti dok Rusija ne ojača; bez obzira na Jeljcinovu ispalu je - uspeo). Ostaje samo još da vidimo kako će Vučić-Janukovič postupiti na poslednjem koraku.

Nisu mi jasne ove tvoje korelacije - no, ako ti tako kažeš, nemam razloga da ne verujem.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:00 20.04.2019

Re: Marija Milošević





These two Markovićs, maybe rather than Mirjana. Od njih je krenula ideja da se sistem zaštiti, makar i po cenu gubitka ljudstva i teritorije, a verovatno će se tako i završiti; vlašću nad Pašalukom i par miliona Srba. Ovi će im tapšati, jesti sendviče, dobijati dnevnice 10 kerma, oficiri im salutirati u strahu od gubitka svoje 300 jura penzije...
shone shone 09:14 20.04.2019

Re: Marija Milošević

Sve im diraj, ali dragoga (im) druga Titu, heroja socijalističkog rada, trostrukog narodnog heroja, predsednika svih predsedništava, vrhovnog komandanta oružanih snaga - jednom rečju, socijalističkog faraona - im ne diraj.
A mogli su i da idu stopom, sa rancem i vrećom za spavanje, na leđima - do Makarske.
Jebote - kao da u Evropi nisu.


Tebi se Joža negde gadno zamerio u životu.
Da nije ojed u pitanju?

shone shone 09:21 20.04.2019

Re: Marija Milošević

Mene najviše zanima taj istorijski sklop, taj povesni sticaj okolnosti, taj sled slučajnosti i(li) nužnosti (kao u dokumentarnim emisijama "Nacionalne geografije" o uzrocima padova aviona), koji na vrh vlasti u jednoj državi dovede, postavi, izbaci, izgura, montira... toliko mrakova, psihopata, samodržaca, egoista, hohštaplera!?


Kad je dobra ,,podloga,, na nju se svako posejano seme prima.



PS neko se dotakao na blogu klicanja pa da podsetim:

Tito,Tito, Slobo,Slobo, Vuče,Vuče, Zorane,Zorane, Vojo,Vojo,Borise,Borise,Aco,Aco......
I nije maštovito nešto.

shone shone 10:01 20.04.2019

Re: Marija Milošević

Mada možda smo malo više nekritični u samoljubivosti.

Kad jedan narod sagradi kuću na vetrometini kojom jezde veliki, moćni i jači pri čemu je najčešće kolateralna šteta u tim ,,igrama prestola,, a ima genetsku predispoziciju za ,,kurčenjem,, kao rudimentom nekih slavnijih vremena u svom pamćenju onda možda trebaš da razmisliš da je ovo danas evolutivni maksimum kao proizvod sve te papazjanije koja se na ovim prostorima složila.
Snalaženje i poimanje datog trenutka bez kolektivne svesti o bilo čemu, nespremnost na žrtvovanje bilo kakvoj ideji koja zahteva timski rad, projekcija života samo za danas po sistemu ,,samo da je meni dobro,,jebe mi se za druge, animozitet prema boljima i autoritetu etc,etc.

Pa još kad ti moćni,jaki i organizovani sve to znaju i jeftino zloupotrebe u svrhu vlastitih interesa bacajući kosku da se kere same glođu dobiješ bar delimičan odgovor na tvoje pitanje koji može da se dalje razrađuje u pojedinostima.

Juče, ajde recimo bilo je 150000 ljudi na mitingu. Opozicija ajde naka je skupila realnih 50000 ljudi.Ajde da ne brojimo - juče je bilo više - realno.

Uopšte nije pitanje kako je skupljeno,organizovano - zajebi metodologiju.Pitanje bar za mene je što opozicija ili druga strana nije uspela da uradi isto? Jbg za sve treba truda i rada.

Sećam se jednog marta kada je Vuk Drašković sa balkona pozorišta u mikrofon vikao :,,juriš,,klateći noge (bili su tu i Đinđić i drugi) dok je raja gutala suzavac i pendreke.



Danas neki u sred protesta idu na skijanje, a neki drugi na koncert Riblje Čorbe i Ace Lukasa.

Da, velika umetnost je sve to resetovati,obrisati od virusa i krenuti od početka sa resursima koji su na raspolaganju.
Nije nemoguće,samo ne vidim ni začetak razmišljanja o pravim i realnim koracima ka tome.




Filip Mladenović Filip Mladenović 10:29 20.04.2019

Re: Marija Milošević

O pravim i realnim koracima možete se informisati u prethodnom blogu "1 od 5 miliona" - ŠTA DA SE RADI?
gedza.73 gedza.73 10:52 20.04.2019

Re: Marija Milošević

Da baš nas je sjebao socijalizam, slažem se. Ta jebena negativna selekcija kadrova i sve što je sa njom isplivalo na površinu, na čelu sa bračnim parom kojim se bavi ovaj post.


0:10 - 0:50, 2:59 - 3:06, 3:52 - 4:00, 6:42 - 7:05, 7:027


komentari
Moze pricati ko sta hoce, ali kada gledam ovo sticem dojam ozbiljnosti i snage tadasnje drzave, a ove nase danasnje .... smjehurija!

Druze TITO vecno pocivaj u miru ,pamticemo te po svemu dobrom i upisan si u istoriju koja nikad nece biti izbrisana ,a sad te blate lopovi i izdajnici na vlasti ,i upropascavaju sve sto si ti godinama sa narodom gradio Ali ti si u muzeju a njh ce pobacati u savu i dunav kad dodje vreme SLAVA TI VECNA

A kako sada zivite bez Tita.

kad su ljudi pretekli bez Sokrata i Aleksandra Makedonskog vala će moći i bez Tita, oca nacije. sistem koji se uruši smrću vođe od urušavanja bolje njie ni zaslužio. mira Marković i milošević su samo refleksni trzaji odumirućeg uda.
moj favorit
boli pudlice kurac što je on predsjednik jugoslavije

kao veličinu njegove snage njegovi istomišljenici koriste događaj kad je Tito kao jedini svetski državnik navodno u Ovalnoj sobi gde je zabranjeno pušenje zapalio cigaretu.

Prosečan glasač, posle tri, četiri, pet decenija kao jedan od velikih uspeha komunističkog sistema hvali kad sa blatom na obući uđeš kao gost u nečiju kuću, iskaljaš mu tepih i podigneš noge na sto.


Filip Mladenović Filip Mladenović 11:03 20.04.2019

Re: Marija Milošević

Vi k'o AV kad proziva "žute" od pre 7 i više godina, stalno je za sve kriv Broz, koji je umro još 1980.

Samo da Vas podsetim na sledeće upozorenje, izgovoreno 1990, dakle godinu dana pre dogovora Slobe i Franje da se ide u režirani rat: "Zablude ćemo plaćati siromaštvom, trovanjem duha i položajem daleke periferije Evrope." (Ante Marković)

A koliko novca je opljačkano iza dimne zavese zvane "gradjanski rat u SFRJ" možete naći u knjizi Domagoja Margetića /napisao sam blog "Balkanska pljačka XX veka"/.
gedza.73 gedza.73 11:11 20.04.2019

Re: Marija Milošević

Vi k'o AV kad proziva "žute" od pre 7 i više godina, stalno je za sve kriv Broz, koji je umro još 1980.

kod nas se glasa za 'spasioce' ne za uređeno društvo. tako izdresirano.
Tito nije dozvoljavao pluralizam i demokratiju a obećavao je radničke rajeve (beše petogodišnje planove nakon kojih je svaki put bilo gore, bila poneka nestašica i inflacija).
Milošević nudio radnicima švedski standard ali je dozvolio opoziciju (doduše uz batine, vodene šmrkove i prisluškivanje).
Dinkić hiljadu eura i šnasu u krizi, Tadić pola miliona radnih mesta, Niukolić hleb za tri dinara.
AV koristi potpuno istu terminologiju kao i Tito. Lopovi, fašisti, pokrali narod... s tim što nema verbalnog delikta pa se kritike i drugačije mišljenje koliko toliko čuje. da je Tile živ... e brale pola od vas-nas bi imalo ukinutoga interneta. da ti sto grama na mesec pa ti vidi kad počne dalajap da ti škripi.

A koliko novca je opljačkano iza dimne zavese zvane "gradjanski rat u SFRJ" možete naći u knjizi Domagoja Margetića /napisao sam blog/.

koliko je državna kasa opljačkana od strane svojih građana koji su otkupili stanove za par stotina maraka?
koliko su penzineri opljačkali svoju državu tako što su primali penzije i za periode kad nisu radili u fabrikama?
koliko je država opljačkana otpisom komunalnih usluga i poreskih zaduženja?

Ko je krao naftu iz državnih tranmsportnih preduzeća?
ko je krao akumulatore iz auto fabrika?

Tajkuni ili jadna, obespravljena radnička klasa?

koliko je državu koštala obuka prosečnog oficira JNA koji nije učestvovao u ratu jer mu nije dala majka?

Filip Mladenović Filip Mladenović 11:15 20.04.2019

Re: Marija Milošević

To što ste nabrojali, od akumulatora do nafte je sitniš u odnosu na 150 milijardi opljačkanih evra tokom režiranih ratova devedesetih.

Zato knjigu u šake /Domagoja Margetića/, pa da se već jednom prosvetlite...
gedza.73 gedza.73 11:20 20.04.2019

Re: Marija Milošević

sve stalo u dva minuta.

Filip Mladenović Filip Mladenović 11:33 20.04.2019

Re: Marija Milošević

E, da je reč o poštenju...

U igri su bile mnogo krupnije stvari od ovog crno-belog prikaza u insertu iz filma.
deset_slukom deset_slukom 11:58 20.04.2019

Re: Marija Milošević

Filip Mladenović

"Zablude ćemo plaćati siromaštvom, trovanjem duha i položajem daleke periferije Evrope." (Ante Marković)


Kad spomeneš Antu Markovića, blogerska raja će ili oćutati, ili, što je verovatnije, graknuti "ustaša!". Lično su tada (ali i sada) glasali za šešeljoide ili neku sličnu udbašku stranku, a ovde pišu tirade protiv Tita i drže lekcije iz demokratije. Prava slika pogubljene Srbije.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:06 20.04.2019

Re: Marija Milošević

Duhovi iz urne Mire Marković

odličan naslov za knjigu!
gedza.73 gedza.73 12:34 20.04.2019

Re: Marija Milošević

Ante Marković
Dugoročnost krize u kojoj se nalazimo, nesposobnost da i mi riješimo svoje unutrašnje probleme i suprotnosti razvoja, sve ono što se događalo i što se događa u socijalističkom svijetu, ne samo da su nas u mnogo čemu stavili na marginu svjetskih kretanja, nego istovremeno, mi više nijesmo onaj most između dva svijeta, kao što smi bili ili smo smatrali da jesmo" (14. jun 1989).

ovo je godina za koju neki tvrde da je godina prosperiteta i napretka.
, još na početku 1989. godine zahtevao je napuštanje nesvojinske koncepcije društvene svojine, titulisanje samoupravnog preduzeća za vlasnika društvene imovine, tražio "ravnopravnost i pluralizam" oblika svojine, upućivao preduzeća na pribavljanje domaće i strane štednje putem emisije akcija, predlagao institucionalne osnove "celovitog tržišta" svih faktora proizvodnje (kapitala, radne snage, znanja, prirodnih resursa), dosta radikalno govorio o otvaranju prema svetu – sve do pune liberalizacije uvoza i međunarodnih plaćanja, isticao "autonomiju preduzeća kao robnih proizvođača", obećavao decentralizovano odlučivanje i "oslobađanje od nepotrebnog normativizma", a za glavni lek protiv inflacije nudio je "ofanzivnu politiku povećanja proizvodnje" (teorija ponude),

samo neku godinu ranije za ovakve balsfemičnosti bi zaradio gadnu robiju.

Vreme
Ovaj program dočekan je "na nož" u Srbiji, jer srpska vlast već nije znala kako da obuzda nacionalno pobuđeni narod koji je prethodno zasipala lažnim obećanjima o "švedskom standardu", ne menjajući model vlasti koji se zasniva na konceptu "snažnog lidera"

Zbog zamrzavanja "narodnih plata" za Novu godinu, u poslednjih desetak dana te 1989. godine, posle usvajanja federalnog antiinflacionog programa, u Srbiji se dogodilo ono isto što se dogodilo uoči ruske kolektivizacije, krajem tridesetih godina 20. veka. Poklana je kompletna akumulacija i pojedeno sve živo.

doš'o đavo da naplati svoje.
Jugosloveni su odjednom od "radnih ljudi i građana" postali potrošači i vlasnici svojih novčanika, popularnost "premijera sa vizijom" je neverovatno skočila... Kasnije će Marković reći da su ovaj plan i ova atmosfera mogli reformu izvesti "uz najnižu socijalnu cenu". Nije bio u pravu, jugoslovenska boljka nije bila samo ekonomska, pa se i nije mogla lečiti samo ekonomskim reformama.

Stručnjaci su već mnogo puta analizirali pitanje gde je bila greška.

Da li zbog toga što su nacionalne vrhuške sprečile privatizaciju da ne bi ostale bez vlasti?

A možda je sve propalo zbog toga što je Marković mislio da u federaciji (konfederaciji) mogu egzistirati različiti društveni sistemi: onih koji su navodno napustili socijalizam, onih koji hoće da ga napuste i onih koji bi nekako da ga ne napuste?
deset_slukom deset_slukom 13:19 20.04.2019

Re: Marija Milošević

gedza.73

doš'o đavo da naplati svoje.


Imaš li ti neki stav po ovom pitanju, osim koekude napabirčenih citata nepoznatog porekla, čija je svrha, pretpostavljam, da dokaže kako je Marković sve radio pogrešno, čim za godinu dana od mase samoupravljača nije uspeo da napravi masu biznismena?

Usto, saplitan sa svih strana od tek probuđenih napaljenih naci-komunista.
romi.daba romi.daba 13:27 20.04.2019

Slučaj Šešelj ili ustašizacija četništva

Srđan Fuchs




These two Markovićs, maybe rather than Mirjana. Od njih je krenula ideja da se sistem zaštiti, makar i po cenu gubitka ljudstva i teritorije, a verovatno će se tako i završiti; vlašću nad Pašalukom i par miliona Srba. Ovi će im tapšati, jesti sendviče, dobijati dnevnice 10 kerma, oficiri im salutirati u strahu od gubitka svoje 300 jura penzije...


Бројање људства није као бројање оваца. Људи су наш највећи ресурс, "пар милиона" није за бацање. Али као што каже Иво Голдстајн нису битни бројеви. И ту се слажем са њим, боље живетити у мањим цивилизован комунама у којима бројност није битна већ квалитет живота. Мислим да су ове демонстрације 1од5милиона и опозиције постигле да се чује и глас народа који није у СНС. (Е тту, је масовност битна. Национал-комунистич наследници су само применили нове методе на стару политику.) Национал комунизам довека.


Не знам да ли си писао о Музеју Геноцида отвореном у Скопљу од стране интернационалне јеврејске заједнице? У Београду сам коначно пронашао споменик који обележава Логор на Старом Сајмишту. Ничим није обележено да је то споменик нити је осветљен, а пошто је та скулптура направљена од грађевинског шута ретко ко препознаје да је то уметничко дело обликовано догађајима у двадесетом веку.

Иначе Старо сајмиште је пуно станара и бизниса тако да се не види никакав помак у бившој Ендехазији. Неко кочи.


https://pescanik.net/slucaj-seselj-ili-ustasizacija-cetnistva/
romi.daba romi.daba 13:28 20.04.2019

Re: Slučaj Šešelj ili ustašizacija četništva

Препоручујем на ХБО каналу филм Брегзит.
gedza.73 gedza.73 13:41 20.04.2019

Re: Marija Milošević

Imaš li ti neki stav po ovom pitanju

imam. ja sam protiv SFRJ komunizma kao sistema kojije odgajio po svim parametrima nesposobno društvo. nesposobno društvo da preuzme dogovornost za svoje postupke.
da dokaže kako je Marković sve radio pogrešno

ja uopšte ne dokazuejm da je on radio pogrešno već da čovek kaže
Dugoročnost krize u kojoj se nalazimo

dugoročnost se odnosi na period kad je kako kažeš država bila uređena,osećao sise sigurno (tako beše?)

nesposobnost da i mi riješimo svoje unutrašnje probleme i suprotnosti razvoja

koji su to unutrašnji problemi u suprotnosti razvoja ako se tvrdi da osim par sitnica SFRJ bila odlična država (u odnosu na koju razvijenu evropsku zemlju?)


deset_slukom deset_slukom 14:09 20.04.2019

Re: Marija Milošević

gedza.73
Imaš li ti neki stav po ovom pitanju

imam. ja sam protiv SFRJ komunizma kao sistema kojije odgajio po svim parametrima nesposobno društvo. nesposobno društvo da preuzme dogovornost za svoje postupke.


I onda si, čim si dobio pravo glasa, odgovorno glasao za Šešelja?

Ostatak tvoje "diskusije" je, već uobičajeno, obično baljezganje, ponavljanje uvek iste salate od reči. Naravno da je socijalističko samoupravljanje pogrešan sistem, negde ti je promaklo da sam uvek to tvrdio. Poštedi me praznih priča, imam i pametnije načine da provedem subotnje popodne.
Milan Novković Milan Novković 14:31 20.04.2019

Re: Marija Milošević

bene_geserit
taj istorijski sklop, taj povesni sticaj okolnosti, taj sled slučajnosti i(li) nužnosti, koji na vrh vlasti u jednoj državi dovede, postavi, izbaci, izgura, montira... toliko mrakova, psihopata, samodržaca, egoista, hohštaplera!?

Da baš nas je sjebao socijalizam, slažem se. Ta jebena negativna selekcija kadrova i sve što je sa njom isplivalo na površinu, na čelu sa bračnim parom kojim se bavi ovaj post.

Nego Filipe, ti si stvarno stručnjak da se fokusiraš na nebitno i pogrešno, čuj urna Mire Marković.

Te negativne selekcije ime skoro gde hoćeš, mislim da je korektnije pričati o kvalitetu negativne selekcije

Misliš da je Obama pozitivno selektovan, ili Killary, evo sad vam tamo isplivavaju na površinu "kvaliteti" selekcije (znam da su isplivali odavno, nego pričam o tvojim sugrađanima tamo sa jeftinijim kartama.

U UK - career političari, uglavnom, naš prethodni PM imao pre politike nekoliko meseci prakse kod političara za kojeg sam ja mislio da će postati PM, i taj ovome što je postao kasnije PM dao otkaz A i tih nekoliko meseci mu bili u poslu zvanom "potrčko", nasađen tu gde je bio zbog bogatog i uticajnog oca i istorije pajtosovanja sa drugima od uticaja.

Faktori jedan i dva što se tiče naj-obećavajućih poena su kod nas sad već neko vreme (aj, do nedavno, promenilo se poslednjih nekoliko godina) tečno i odlično pričanje, nema veze što je isprazno, osnovni IQ i naočitost.

Zatim idu, u stvari u istom rangu, veze i uticaj, a od sirovog materijala za pozitivno selektovanje nema nešto mnogo, pre sad Korbina, od kojeg su se svi prestrašili i lepe mu etikete ko lopatama, ne bi ih se ni neki "sočniji" blogeri postideli.

To je nešto malo zapada što ja poznajem, čak nemam pojma o Nemačkoj, njih uvek zamisljam kao pozitivno selektabilne, razne Skandinavije ne poznajem uopšte, osim evo što vidimo kako je Švedska poslušna.

A narativ oko svega toga - pogledaj Kanadu, godpodna Džastina, loša biljka, jbt.

Ispade da su mi svetli primeri Putin, pa pogotovo njihov Foreign Office, oni ko da igraju šah sa pacerima po zapadnom svetu ovih godina.
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:50 20.04.2019

Re: Slučaj Šešelj ili ustašizacija četništva

romi.daba
Препоручујем на ХБО каналу филм Брегзит.


Najobicnija propaganda za ostanak u uniji.
Kao manipulisanje strane ovih za odlazak a nema manipulisanja ovih za ostanak, mos' misliti.
romi.daba romi.daba 15:00 20.04.2019

Re: Slučaj Šešelj ili ustašizacija četništva

Сада ће се наставити "Кабловски ратови" у Србији. МТС хоће прелетаче из СББ-а. На МТС имаји и 38 регистрованих ПИНК канала! Драма у режији ДЏеј Жекса ће достићи неслућену забаву. Најперспективнији ми је Мартиновић, и он би гладовао за Председника са Вулином и Весићем! На чему су?! То су вероватно неки атавистички чинови као клетве на пример, али недвосмислено дају подршку јатаку. По обичају канала Пинк добри Вучић решава све. Чак и писмо мајке са дететом, савршена Жељкова режија по препоруци пензионисаних генерала. Или пар убачених коментара типа: овако само у Титово време.


ПС.Можда би јеврејска заједница могла да се активира у вези Градине и Сајма. Има ли нека институција отвореног типа у Бгд у вези Холокауста?
anonymous anonymous 15:40 20.04.2019

Re: Marija Milošević

Da, velika umetnost je sve to resetovati,obrisati od virusa i krenuti od početka sa resursima koji su na raspolaganju.
Nije nemoguće,samo ne vidim ni začetak razmišljanja o pravim i realnim koracima ka tome.


jadragoljub jadragoljub 15:47 20.04.2019

Re: Slučaj Šešelj ili ustašizacija četništva

apacherosepeacock
romi.daba
Препоручујем на ХБО каналу филм Брегзит.


Najobicnija propaganda za ostanak u uniji.
Kao manipulisanje strane ovih za odlazak a nema manipulisanja ovih za ostanak, mos' misliti.

jadragoljub jadragoljub 15:49 20.04.2019

Re: Marija Milošević

koji su to unutrašnji problemi u suprotnosti razvoja ako se tvrdi da osim par sitnica SFRJ bila odlična država (u odnosu na koju razvijenu evropsku zemlju?)

i ondak su glupi zlovenci pozvali njega dagi uniđe u jevropi, i vidi uspelogi-mu.
Bili Piton Bili Piton 16:38 20.04.2019

Re: Marija Milošević

deset_slukom
Naravno da je socijalističko samoupravljanje pogrešan sistem


Interesantno, negde sam pročitao, ne znam gde ali urezalo mi se u sećanje - Norvežani su svojedobno bili puni hvale za taj sistem a neke njegove aspekte su inkorporirali i sami sebi.

Ja i dalje čekam da blogopučanstvo nadje neku sredinu izmedju Maove Kine i drop dead kapitalizma, ima - već rekoh - čitava lepeza mogućnosti.

I jebo vas Tito više da vas jebo u tri guzice lepe.
deset_slukom deset_slukom 16:50 20.04.2019

Re: Marija Milošević

Bili Piton
deset_slukom
Naravno da je socijalističko samoupravljanje pogrešan sistem


Interesantno, negde sam pročitao, ne znam gde ali urezalo mi se u sećanje - Norvežani su svojedobno bili puni hvale za taj sistem a neke njegove aspekte su inkorporirali i sami sebi.

Ja i dalje čekam da blogopučanstvo nadje neku sredinu izmedju Maove Kine i drop dead kapitalizma, ima - već rekoh - čitava lepeza mogućnosti.


Nije ti se baš najbolje urezalo u sećanje - pažljivo su ga osmotrili, ali mislim da je preterano reći da su bili puni hvale. I ja sam čitao da su nešto od njega odvadili.

Bili Piton

I jebo vas Tito više da vas jebo u tri guzice lepe.


Kaži to ovim blogočetnicima, za mene Tito uopšte nije tema. Nego, više ne možeš ni reč da napišeš a da te ne zaskoče Titom i njegovim komunistima.
romi.daba romi.daba 17:07 20.04.2019

Re: Slučaj Šešelj ili ustašizacija četništva

jadragoljub
apacherosepeacock
romi.daba
Препоручујем на ХБО каналу филм Брегзит.


Najobicnija propaganda za ostanak u uniji.
Kao manipulisanje strane ovih za odlazak a nema manipulisanja ovih za ostanak, mos' misliti.



Изнад свега информативан програм о пропаганди. Не делује ме као пропагандни филм већ више као холивудски ангажовани филм. Даје нам увид и реалне конверзације и догађаје, а такође и у будућност гласања у демократијама. Као филмови Хувер или Човек из сенке.

Нема акције без манипулације. А кад смо код манипулације, нико више није раван Ававу у манипулацији и драматизацији. Стишена реторика без призивања фашизма. Код нас би требао Лекс специјалис да се забрани изабраним властима да примају услуге од Жељка Митровића док не сазнамо колико новца странка на власти троши на Пинкових 38 канала на МТС-у и у организацје преноса. Ко кога овде плаћа? Главни глумац и режисер се нашли, Диџеј Жекс и Цар Аца.
romi.daba romi.daba 17:22 20.04.2019

Љотићевска хунта

Мислим да би једино љотићевска хунта уз дугогодишњу америчку подршку и реституцију краљевине могла да скрене пут српском астероиду, а то се може спречити и без ресурса, тако да ћемо ми остати пара-комунистички модел тоталитарне владавине задружене елите политике, бизниса и мање школованих опортунистичких манипулатора/ки, АЛИ ту и тамо има позитивних економских померања што се види на улицама и in the country.

Slavoj Žižek vidi spas u Evropi. And I agree.
Bili Piton Bili Piton 18:26 20.04.2019

Re: Slučaj Šešelj ili ustašizacija četništva

apacherosepeacock


Najobicnija propaganda za ostanak u uniji.
Kao manipulisanje strane ovih za odlazak a nema manipulisanja ovih za ostanak, mos' misliti.


Frljoka, iznenadjuješ me. Ovi za ostanak nemaju šta da manipulišu, sve što rade je reakcija na šoven-šizenje ovih drugih. Apsolutno se ne mogu porediti s jedne strane destrukcija i s druge pokušaj da joj se odupre.
bene_geserit bene_geserit 18:41 20.04.2019

Re: Marija Milošević

Milan Novković
Te negativne selekcije ime skoro gde hoćeš, mislim da je korektnije pričati o kvalitetu negativne selekcije

Pa ako treba da biram između Doma Lordova i onog đubreta što na površinu izbaci socijalizam - daj Dom Lordova, nek ide život.
bene_geserit bene_geserit 19:26 20.04.2019

Re: Marija Milošević

deset_slukom
Bili Piton
Interesantno, negde sam pročitao, ne znam gde ali urezalo mi se u sećanje - Norvežani su svojedobno bili puni hvale za taj sistem a neke njegove aspekte su inkorporirali i sami sebi.

Nije ti se baš najbolje urezalo u sećanje - pažljivo su ga osmotrili, ali mislim da je preterano reći da su bili puni hvale. I ja sam čitao da su nešto od njega odvadili.

Sećanje je varljiva kategorija, a socijalistička mitologija kako je samoupravljanje bio super sistem (iz koga su svi bežali glavom bez obzira, ali to na stranu) će izgleda da uđe u Mitove i Legende sa Balkanskih prostora.
nepopustljiv nepopustljiv 20:34 20.04.2019

Re: Marija Milošević

deset_slukom
gedza.73

doš'o đavo da naplati svoje.


Imaš li ti neki stav po ovom pitanju, osim koekude napabirčenih citata nepoznatog porekla, čija je svrha, pretpostavljam, da dokaže kako je Marković sve radio pogrešno, čim za godinu dana od mase samoupravljača nije uspeo da napravi masu biznismena?

Usto, saplitan sa svih strana od tek probuđenih napaljenih naci-komunista.

Da li je to onaj Ante Mrković, koji, dok u Hrvatskoj buja neoustašluk, odlazi na Kozaru da osniva Stranku jugoslovena?!
Pa što nije održao osnivački hepening u Zagrebu.
No, što se tiče Ante (i sličnih komunjarskih usrećitelja) - daleko im lepa kuća.
nepopustljiv nepopustljiv 20:40 20.04.2019

Re: Marija Milošević

deset_slukom
gedza.73
Imaš li ti neki stav po ovom pitanju

imam. ja sam protiv SFRJ komunizma kao sistema kojije odgajio po svim parametrima nesposobno društvo. nesposobno društvo da preuzme dogovornost za svoje postupke.


I onda si, čim si dobio pravo glasa, odgovorno glasao za Šešelja?

Ostatak tvoje "diskusije" je, već uobičajeno, obično baljezganje, ponavljanje uvek iste salate od reči. Naravno da je socijalističko samoupravljanje pogrešan sistem, negde ti je promaklo da sam uvek to tvrdio. Poštedi me praznih priča, imam i pametnije načine da provedem subotnje popodne.

... što se za tvoje baljezgarije, uvek iste, uopšte ne bi moglo reći.
Usput - Gedžo, ne diraj im taj najdivniji sistem koji je imao tek neznatne devijacije u fenomenalnom pluralizmu ... ili kako su već sve smišljali te budalaste konstrukcije.
gedza.73 gedza.73 20:54 20.04.2019

Re: Marija Milošević

Gedžo, ne diraj im taj najdivniji sistem koji je imao tek neznatne devijacije u fenomenalnom pluralizmu

neka im Vučko. neki drugi danas koriste iste argumente kao i oni. vizija, napredno društvo, razvoj, fabrike, izgaramo, kuš tamo...
st.jepan st.jepan 21:08 20.04.2019

Re: Marija Milošević

Norvežani su svojedobno bili puni hvale za taj sistem a neke njegove aspekte su inkorporirali i sami sebi.

Najžešći YU brend ever!
Negde sam već pominjao, pričao mi rođak iz Čilea, profesor na Katoličkom univerzitetu u Santijagu, da je u celoj Latinskoj Americi bilo do te mere popularno, da je on, mada deklarisani desničar (koji Aljendeu priznaje samo ličnu hrabrost), svuda s ponosom isticao svoje YU poreklo.


nepopustljiv nepopustljiv 21:21 20.04.2019

Re: Marija Milošević

st.jepan
Norvežani su svojedobno bili puni hvale za taj sistem a neke njegove aspekte su inkorporirali i sami sebi.

Najžešći YU brend ever!
Negde sam već pominjao, pričao mi rođak iz Čilea, profesor na Katoličkom univerzitetu u Santijagu, da je u celoj Latinskoj Americi bilo do te mere popularno, da je on, mada deklarisani desničar (koji Aljendeu priznaje samo ličnu hrabrost), svuda s ponosom isticao svoje YU poreklo.



Kakav brend, takva i država čiji je to bio brend - otišlo oboje 'dokurca'.
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:48 20.04.2019

Re: Marija Milošević

Ostatak tvoje "diskusije" je, već uobičajeno, obično baljezganje, ponavljanje uvek iste salate od reči.


Ostatak tvoje "diskusije" je, već uobičajeno, obično baljezganje, ponavljanje uvek iste salate od reči.


hoochie coochie man hoochie coochie man 21:56 20.04.2019

Re: Marija Milošević

imam i pametnije načine da provedem subotnje popodne


iskoriti ih molim te.
deset_slukom deset_slukom 22:01 20.04.2019

Re: Marija Milošević

Šta ću sad? Kompletna elita elitnog bloga, ujedinjena protiv mene.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:08 20.04.2019

Re: Marija Milošević

Šta ću sad?


Reče da imaš načina, i to pametnijih.
A sad se pitaš šta ćeš.
Черевићан Черевићан 23:50 20.04.2019

traganje za začetkom razmišljanja

sve resetovati,obrisati od virusa i krenuti od početka

инфекција потрајаће јоште
ухватила.... дубоког корена,
Народ вазда је нестрпљив
- сам' да дође до промена,

али чему воде...до чега доводе ?
gedza.73 gedza.73 07:39 21.04.2019

Re: Marija Milošević

hoochie coochie man
imam i pametnije načine da provedem subotnje popodne


iskoriti ih molim te.

mogao je da predvodi blogovsku delegaciju istmošljenika bar da odnesu cveće partijskom drugu. Bila i Gorica Gajević, socijalističko - komunistički funkcioner, aktivni učesnik u kreiranju politike devedesetih.

Umesto Rata klonova mi imamo Rat botova. Botovi jednog sistema koji su mahali zastavicama, čiji su roditelji bili poslušni učesnici jednog ideološkog uređenja (zbog toga uživali određene povlastice) se smeju drugim botovima koji sve to isto rade.
nepopustljiv nepopustljiv 07:42 21.04.2019

Re: Marija Milošević

deset_slukom
Šta ću sad? Kompletna elita elitnog bloga, ujedinjena protiv mene.

Ma!
Boli te patka!
alselone alselone 07:43 21.04.2019

Re: Marija Milošević

Bila i Gorica Gajević


Juče vido Bakija Anđelkovića na TVu, mal mi kloaka nije popustila.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:11 21.04.2019

Re: Marija Milošević

BebaOdLonchara
Duhovi iz urne Mire Marković


odličan naslov za knjigu!


Када ме не би мрзело да се смарам успоменама (и Србијом )... Замисли да сам случајно притиснуо "обавести модератора" уместо "измени" и неко ми обрисао коментар! Мада, можда у пензији, ако зарадим за неку лепу стару, онако амосозовску тајновиту камену кућу...

Ја
To je poetski - kao, Duhovi iz urne Mire Marković.

Nego, ono što mene više brine što se srpski "socijalizam" - zapravo, vladavina klike; branio, branio i - odbranio. Ceo projekat Praksisovaca (da povampire nacionalizam i koriste ga kao potku da se održe na vlasti dok Rusija ne ojača; bez obzira na Jeljcinovu ispalu je - uspeo). Ostaje samo još da vidimo kako će Vučić-Janukovič postupiti na poslednjem koraku.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:49 21.04.2019

Re: Marija Milošević

AV
Uopšte nije pitanje kako je skupljeno, organizovano - zajebi metodologiju. Pitanje bar za mene je što opozicija ili druga strana nije uspela da uradi isto? Jbg za sve treba truda i rada.



Istina, Đitler može da se otvori 300K evra za 150K jake proteste, a neće. Neće, pa neće ni dobiti državu kao resurs. Ovako Aca čestiti postavi svoju mučenu grbaču, on koji se i kada se bavi predsedničkim poslom mora pozabaviti organizovanjem ekskurzije svojih mumbrila nesposobnih (jer, niko ne radi u ovoj zemlji osim njega, Ace, i dobro, možda Andreja ) i novcem svojih građana plaća ekskurziju tih istih građana u Beeograd. Da cinizam države bude veći, svaki poreski obveznik Republike Srbije plati tačno onoliko novca kolike su dnevnice SNS-ove: 15-6 evra. Znači, izleti Sendvičarske stranke u Prestonicu koštaju svakoga od nas po 15-6 evra.



apacherosepeacock apacherosepeacock 10:33 21.04.2019

Re: Slučaj Šešelj ili ustašizacija četništva

sve što rade je reakcija na šoven-šizenje ovih drugih. Apsolutno se ne mogu porediti s jedne strane destrukcija i s druge pokušaj da joj se odupre.


Ja vidim soven sizenje na rezultat referenduma.
Vrlo konstruktivno nema sta.

Ako si medju onima koji pizde - daj se kontrolisi u konverzaciji sa mnom, nisam ti ja birala brexit, samo primecujem neartikulisano ponasanje tih sto se 'samo odupiru'..


gedza.73 gedza.73 11:47 21.04.2019

Re: Marija Milošević

alselone
Juče vido Bakija Anđelkovića na TVu, mal mi kloaka nije popustila.


uglavnom su svi tu. cela ekipa na okupu. i dalje jaše.
mada su mi Gorica Gajević, Mirko Tomić, Mirko Marjanović i Radoman Božović ostali u sećanju kao posebno antipatična stvorenja.
zajedno sa tadašnjom ekipom RTS-a (ne sećam se likova samo uspomena 'blago gađenje').

i naravno

gedza.73 gedza.73 11:52 21.04.2019

Re: Marija Milošević

BebaOdLonchara
Duhovi iz urne Mire Marković

odličan naslov za knjigu!

Zvezdani prah Mire Marković.

Bili Piton Bili Piton 12:27 21.04.2019

Re: Slučaj Šešelj ili ustašizacija četništva

apacherosepeacock


Ako si medju onima koji pizde - daj se kontrolisi u konverzaciji sa mnom



Šta nije u redu u mojoj konverzaciji s tobom? Što sam ti rekao da si ispalila frljoku? Pa nego šta si.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:34 21.04.2019

Re: Slučaj Šešelj ili ustašizacija četništva


Šta nije u redu u mojoj konverzaciji s tobom? Što sam ti rekao da si ispalila frljoku? Pa nego šta si.


Nisam.
Ali sam se uzdrzala da to tebi isto kazem iako to mislim.

Bili Piton Bili Piton 19:46 21.04.2019

Re: Slučaj Šešelj ili ustašizacija četništva

apacherosepeacock

Šta nije u redu u mojoj konverzaciji s tobom? Što sam ti rekao da si ispalila frljoku? Pa nego šta si.


Nisam.
Ali sam se uzdrzala da to tebi isto kazem iako to mislim.



Pa ok, tebi je ionako svejedno jer Olandija ne ide nikud, samo mi je čudno jer se obično slažemo i generalno mislim da imaš dobro zašrafljenu glavu. Na ovu temu izgleda da drugačije gledamo, božemoj.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:20 22.04.2019

Re: Slučaj Šešelj ili ustašizacija četništva

Bili Piton
apacherosepeacock

Šta nije u redu u mojoj konverzaciji s tobom? Što sam ti rekao da si ispalila frljoku? Pa nego šta si.


Nisam.
Ali sam se uzdrzala da to tebi isto kazem iako to mislim.



Pa ok, tebi je ionako svejedno jer Olandija ne ide nikud, samo mi je čudno jer se obično slažemo i generalno mislim da imaš dobro zašrafljenu glavu. Na ovu temu izgleda da drugačije gledamo, božemoj.


Pa nema sta da ti bude cudno sto se razilizimo u misljenju na ovu temu koliko god razmisljali slicno na neku drugu.

Ne volim histerisanje i katastroficne scenarije da mi se prodaju, jos manje volim agresivno nametanje misljenja.
I tu ne vidim razliku u tome sto sam ja u Holandiji a pricam (trenutno) o Britaniji. Isto bih to rekla i da je Holandija u pitanju.

A nas jos nisu pitali za misljenje (sto ne znaci da nece u buducnosti) i vrlo sam rada da saslusam i jednu i drugu stranu kada se to dogodi, ne bulsitiranje vec neku ozbiljnu polemiku za i protiv.

U svakom slucaju sta god odluci vecina, tako ce biti. (inace referendumi nemaju svrhu)

PS. I reformacija je bila svojevrsni brexit XVI veka za Engleze, jos je u to vreme i okolnostima pedaliranje Rima, posledicno, bilo vidjeno kao totalna izolacija u Evropi i propast - koja im se, gle cuda, kao sto nam je poznato - nije desila, quite the contrary.

Ribozom Ribozom 08:21 20.04.2019

kakva

... rupa od drzave.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:01 20.04.2019

Re: kakva

Bege samo, sada je zlo fokusirano nad Beogradom
maksa83 maksa83 10:46 20.04.2019

Re: kakva

Srđan Fuchs
Bege samo, sada je zlo fokusirano nad Beogradom

100%, zato moraju da plate i spakuju Dobro u iljadu autobusa i dovezu ga da vrati Balance to the Force...
neogeosoc neogeosoc 12:14 20.04.2019

Re: kakva

maksa83
100%, zato moraju da plate i spakuju Dobro u iljadu autobusa i dovezu ga da vrati Balance to the Force...


Da bi se razjasnilo zašto, možda nije zgoreg da se citira jedan mudar lik ovde:

Ajd' sad ozbiljno. Zašto mu je toliko važno da njegovih ima više? Nije u pitanju samo puko prepucavanje sa opozicijom. Od velikog značaja mu je da se, u ovom trenutku, vidi da je Srbija koja ga podržava većinska. Hteo je da raspiše izbore, ali mu nisu dali, dosta je bilo zajebavanja, pa 29. aprila ide u Berlin da potpiše pravno obavezujući sporazum koji će otvoriti put za članstvo Kosova u UN. Ovo će biti nešto slično formalnom priznanju države Kosovo. Posle toga sledi još samo razmena agremana i diplomatskih predstavnika.
Game over.#Beograd miting.


Ukratko, nemoj nas više za*ebavat! Doveli smo te na vlas' jer si obeć'o da ćeš potpisati Kosovo i ima da ispuniš. Kak'i bre izbori i vrdanja.

A posle ćemo i dalje da te podržavamo jer si "dobar mali". I još ćemo da vidimo šta ćemo posle da tražimo.

A ako se ku*obecaš i vrdaš previše, imamo mi razne podatke o tebi i tvojoj ekipi i načine da te dovedemo u red.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:18 21.04.2019

Re: kakva

maksa83

100%, zato moraju da plate i spakuju Dobro u iljadu autobusa i dovezu ga da vrati Balance to the Force...


fokusiran je na bege, ako izgubi to, ode država, a i esencija kinte... recimo, tog dana svih 7500 šabana zapalilo kod nas iz grada, i bio lep dan, čak nisi mogao mnogo da čuješ po ulici i ono "Бееоград"...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:18 21.04.2019

Re: kakva

maksa83 maksa83 11:16 21.04.2019

Re: kakva

fokusiran je na bege

Fokusiran je na sve gde nije čvrsto ustoličen i gde mu se pruža neki vidljiv otpor. Isti takav predmet lokalne harange je npr. i Šabac, verovatno još i gore nego Beograd pošto je manja sredina.
gedza.73 gedza.73 12:48 20.04.2019

Filipe

moram kod tebe.

nask nask 18:29 20.04.2019

Samo nas Brus Li može spasti

shone shone 15:31 21.04.2019

.

.
romi.daba romi.daba 19:30 21.04.2019

читуља Шешељу



Опело комунистичкој другарици је организовао њен драги колега из КПЈ Војислав Шешељ (ХПИ) аутор јединствених наслова којима је заувек обележио српску културу. Једва чекам да и он рикне. Свет ће бити лепши.


"Novopazarski kralj heroina Rasim Ljajić"
"Убиство мафијашког премијера Зорана Ђинђића"
...


Та непринципијелност српских и херцеговачких комуниста - помињање бога или вршење опела - показује каква је њихова интелектуална моћ. Шешеље књиге су увек дебеле, укоричене чврстим картоном са златом, али садржај углавном пишу сарадници или су копије докумената, и обично садржај нема везе са насловом. Од своје прве књиге "Сумрак илузија", наслови обећавају интересантан садржај али то је само његова маркетингшка техника. Интелектуални аморални гадови.

Као студент Шешељ је био звезда сарајевског универзитета. Изванредним памћењем задивљавао је ту малу југословенску академску заједницу. А онда је лажно оптужио водеће комунисте за проневеру и завршио у затвору. Тамо је изгледа изашло на видело нешто треће...
bene_geserit bene_geserit 22:18 21.04.2019

Re: читуља Шешељу

romi.daba
Интелектуални аморални гадови.

Jel si ti beše onaj blogovski pedofil, što se hvali kako je kao 30-godišnjak imao seks na moru sa 15-godišnjim engleskinjama, i kako te engleskinje baš rano počinju sa seksom (sram da ih bude), usput opravdavajući pakistanske bande što su pimpovale decu po Engleskoj?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:53 21.04.2019

Re: читуља Шешељу

Jel si ti beše onaj blogovski pedofil, što se hvali kako je kao 30-godišnjak imao seks na moru sa 15-godišnjim engleskinjama, i kako te engleskinje baš rano počinju sa seksom (sram da ih bude), usput opravdavajući pakistanske bande što su pimpovale decu po Engleskoj?

pa užas!
jadragoljub jadragoljub 23:57 21.04.2019

Re: читуља Шешељу

BebaOdLonchara
Jel si ti beše onaj blogovski pedofil, što se hvali kako je kao 30-godišnjak imao seks na moru sa 15-godišnjim engleskinjama, i kako te engleskinje baš rano počinju sa seksom (sram da ih bude), usput opravdavajući pakistanske bande što su pimpovale decu po Engleskoj?

pa užas!

šta li ti radiš ceo dan pa se prijavljuješ tek kad se svi odjave odavde,
romi.daba romi.daba 19:32 21.04.2019

МЕНАЏМЕНТ



Читуљу је објавио и њен драги Диџеј Жекс (Ж.Митровић) који јој много дугује.
romi.daba romi.daba 17:14 22.04.2019

Re: читуља Шешељу

bene_geserit
romi.daba
Интелектуални аморални гадови.

Jel si ti beše onaj blogovski pedofil, što se hvali kako je kao 30-godišnjak imao seks na moru sa 15-godišnjim engleskinjama, i kako te engleskinje baš rano počinju sa seksom (sram da ih bude), usput opravdavajući pakistanske bande što su pimpovale decu po Engleskoj?


Komunisti teže nekom idealima jednakosti, pravde i slobode. Ako je to tako, kako su onda došli do ideje da falsifikuju broj žrtava u drugom svetskom ratu? Ili kako su došli na ideju da falsifikuju broj ustaških žrtava? Ako je tome kumovao Tito, kao što verovatno jeste, onda su srpski komunisti stvarno glupi i moramo se dobro paziti šta dalje rade njihovi naci-komunistički produžetci.. Osamdesetih godina su otvoreno izjavljivali da će prognati Albance sa Kosova, pa kad ih je NATO opaučio oni su počeli da kukaju o NATO agresiji. Gadovi i ološ.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana