Ekologija| Moj grad| Politika| Region| Životinjski svet

Господари и господарице мајмуна

tasadebeli RSS / 06.05.2019. u 21:36

 "У почетку смо били Тарзан, Дуле и ја..."

 

Сећам се, давно давно, још у праисторији када сам ја био млад (али не и леп), у овом мом граду омладина је волела да се забавља на различите начине.

Рецимо, седи девојка у градском превозу, на задњој платформи буса, уђу контролори (у то време звани риџовани по чувеном америчком генералу Риџвеју) и траже јој карту за превоз. Девојка их и не погледа, само кратко каже:

- Са' ће дође Тарзан.

Риџовани се збуне:

- Какав Тарзан! Јеси ти нормална? Дај карту на преглед!

- Са' ће дође Тарзан, мирно одговара девојка.

И тако се натежу два риџована са девојком док она упорно понавља ту једно те исту реченицу све док се са предње платформе кроз гужву у бусу не пробије неки трокрилни момак са тада завидном репутацијом на улицама овог мог града и не обрати се девојци: 

- Ђејн! Јесам ти лепo рекао да не прићаш са мајмунима!

 

 

 


T.M. govori za štampu povodom pošumljavanja Crne Gore:

"Mogu reći da su ovaj projekat drage kolege veoma dobro obavile, jer zasađenih 200 sadnica banana ovdje u Tivtu govori dovoljno..."

Novinarka: "Gospodine Tarzane, da li vam nekad smeta vaše ime?"

T.M.: "A nijesam ja od tih Miloševića!"

Tagovi



Komentari (72)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 21:38 06.05.2019

Taster



Tarzan Milošević od jula novi ambasador Crne Gore u Beogradu

Crnogorski mediji objavili su juče informaciju da je predsednik te države i lider vladajuće Demokratske partije socijalista Milo Đukanović odlučio da Tarzan Milošević (64) bude novi ambasador u Srbiji.

Milošević će u julu preuzeti funkciju od aktuelnog ambasadora Branislava Mićunovića (67) koji odlazi u penziju. Tarzan Milošević je bivši savezni poslanik u Skupštini Jugoslavije, a svojevremeno je u Vladi Crne Gore obavljao funkciju ministra poljoprivrede i ruralnog razvoja. Mediji u Crnoj Gori tvrde da je imenovanje Miloševića „praktično i pomirljivo rešenje“ pošto je u pitanju osoba „koju visoko ceni i srpska strana“.



(Danas, 6. maj 2019.)



angie01 angie01 22:24 06.05.2019

Re: Taster

Черевићан Черевићан 22:49 06.05.2019

а у ааааааа

Gospodine Tarzane da li vam nekad smeta vaše ime

име не би требало.... да смета
(док презиме малко асоцира),
човек близак опцији српскоје
требаће време да се адаптира
shone shone 23:30 06.05.2019

Tarzan - Peter Janoš Vajsmiler

Iako postoje razne informacije o poreklu i rođenju ovog glumca, Telegraf je došao u posed izvora koji govore da je najpoznatiji heroj filmskog platna rođen, verovali ili ne, u malom banatskom mestu - Međi, u opštini Žitište.


https://www.telegraf.rs/vesti/2046492-tarzan-je-rodjen-u-srbiji-ovo-je-najbolje-cuvana-tajna-dzonija-vajsmilera-foto

jadragoljub jadragoljub 06:43 07.05.2019

Re: Tarzan - Peter Janoš Vajsmiler

shone
Iako postoje razne informacije o poreklu i rođenju ovog glumca, Telegraf je došao u posed izvora koji govore da je najpoznatiji heroj filmskog platna rođen, verovali ili ne, u malom banatskom mestu - Međi, u opštini Žitište.


https://www.telegraf.rs/vesti/2046492-tarzan-je-rodjen-u-srbiji-ovo-je-najbolje-cuvana-tajna-dzonija-vajsmilera-foto


još i hitleru da nađu da je iz palanku pa da zaokružino i podvučemo crtu
vcucko vcucko 07:02 07.05.2019

Re: Tarzan - Peter Janoš Vajsmiler

jadragoljub
shone
Iako postoje razne informacije o poreklu i rođenju ovog glumca, Telegraf je došao u posed izvora koji govore da je najpoznatiji heroj filmskog platna rođen, verovali ili ne, u malom banatskom mestu - Međi, u opštini Žitište.


https://www.telegraf.rs/vesti/2046492-tarzan-je-rodjen-u-srbiji-ovo-je-najbolje-cuvana-tajna-dzonija-vajsmilera-foto


još i hitleru da nađu da je iz palanku pa da zaokružino i podvučemo crtu

Međa, rodna kuća, danas.
jadragoljub jadragoljub 07:05 07.05.2019

Re: Tarzan - Peter Janoš Vajsmiler

još i rodnu kuću krste kolumbovića da nađemo i bog dane poglada.
vcucko vcucko 07:22 07.05.2019

Re: Tarzan - Peter Janoš Vajsmiler

jadragoljub
još i rodnu kuću krste kolumbovića da nađemo i bog dane poglada.

Više slavnih Italijana/Italijanki je rođeno u Istri. Npr. Laura Antonelli i Sergio Endrigo u Puli, Mario Andretti u Motovunu. Doduše ovaj potonji je u međuvremenu postao Amerikanac.

Ne mora ništa da znači, kao što i ne znači, ali ne znam zašto bi se to krilo?
jadragoljub jadragoljub 08:03 07.05.2019

Re: Tarzan - Peter Janoš Vajsmiler

Ne mora ništa da znači, kao što i ne znači, ali ne znam zašto bi se to krilo?

el ko što bugari ne kriju da je krste kolumbov rođeni bugarin i još polovina što naših što odtalih svetski ljudi. svojevrameno smo i b(lL)entovena proglašavali jugoslovenom, kao česi kafku i tako dalje i tako bliže.
ja jednostavno , da rečem, ne verujem u te pronalaske. a brate mlogo mi to liči na brojanje krvnih zrnaca, balkanska varijanta, protiv toga ustajem.
myredneckself myredneckself 08:53 07.05.2019

Re: Tarzan - Peter Janoš Vajsmiler

vcucko
Više slavnih Italijana/Italijanki je rođeno u Istri.


I u Dalmaciji, takođe. Možda su esuli, ili optanti? link

Moja omiljena kuharica, (za dalmatinska jela, omiljena i poznata) je gospođa Gioia Calussi, esulka, rođena Zaratinka, tj. Zadranka, koja se vratila u Italiju, ali se uvek rado vraćala i dolazila u stari kraj kod njene none.
shone shone 09:20 07.05.2019

Re: Tarzan - Peter Janoš Vajsmiler

još i hitleru da nađu da je iz palanku pa da zaokružino i podvučemo crtu


Već smo je podvukli s tebe, ti si kapitalac ne moramo više s ič.
Zasro si mi svaku lepu uspomenu na Niš i Nišlije.
Teraj se bre namćoru neopevani, nedaš nam ni da se zezamo.

vcucko vcucko 11:15 07.05.2019

Re: Tarzan - Peter Janoš Vajsmiler

jadragoljub

ja jednostavno , da rečem, ne verujem u te pronalaske. a brate mlogo mi to liči na brojanje krvnih zrnaca, balkanska varijanta, protiv toga ustajem.

Totalni promašaj. To upravo nije brojanje krvnih zrnaca.
Naprotiv i sasvim suprotno, tretira se mesto rođenja. Znači egzaktan podatak. Sasvim u skladu sa suvremenim tokovima.
Ono, oda radosti, ljubav cveta, devojčice i dečaci vrte se u fisiji
gedza.73 gedza.73 12:55 07.05.2019

Re: Tarzan - Peter Janoš Vajsmiler

Ne mora ništa da znači, kao što i ne znači, ali ne znam zašto bi se to krilo?



jadragoljub jadragoljub 21:19 07.05.2019

Re: Tarzan - Peter Janoš Vajsmiler

shone
još i hitleru da nađu da je iz palanku pa da zaokružino i podvučemo crtu


Već smo je podvukli s tebe, ti si kapitalac ne moramo više s ič.
Zasro si mi svaku lepu uspomenu na Niš i Nišlije.
Teraj se bre namćoru neopevani, nedaš nam ni da se zezamo.


shone shone 21:33 07.05.2019

Re: Tarzan - Peter Janoš Vajsmiler






Ovo je već duhovito.. Možeš bre kad oćeš da budeš šaramantan i opušten al stalno namćorišeš.
Klimaks,šta li je bem li ga?
loader loader 12:38 08.05.2019

Re: Tarzan - Peter Janoš Vajsmiler

ali ne znam zašto bi se to krilo?


To se planirao nabac na volej
za tabloide u Srbiji

loader loader 12:48 08.05.2019

Re: Tarzan - Peter Janoš Vajsmiler

Ma, kakav Tarzan, kakvi bakrači ..!












jadragoljub jadragoljub 16:21 08.05.2019

Re: Tarzan - Peter Janoš Vajsmiler

shone





Ovo je već duhovito.. Možeš bre kad oćeš da budeš šaramantan i opušten al stalno namćorišeš.
Klimaks,šta li je bem li ga?

ubodem i ja neko zrno

shone shone 10:13 07.05.2019

.

Crnogorski mediji objavili su juče informaciju da je predsednik te države i lider vladajuće Demokratske partije socijalista Milo Đukanović odlučio da Tarzan Milošević (64) bude novi ambasador u Srbij


Dobro je, moglo je i žešče.

predatortz predatortz 10:24 07.05.2019

Varijacija na temu

- Са' ће дође Тарзан.

Риџовани се збуне:

- Какав Тарзан! Јеси ти нормална? Дај карту на преглед!

- С
а' ће дође Тарзан, мирно одговара девојка.


Sarajevska verzija. Ulaze dva kontrolora u tramvaj, jedan na prednja, drugi na zadnja vrata, i kreću da kontrolišu karte.
Kontrolor1 dolazi do momka i kaže:

Kartu na pregled!

Momak: M'rš!

Kontrolor1: Momak, kartu na pregled!

Momak: M'rš!

Kontrolor1: Kolega, ovde imamo problem!

Dolazi kontrolor2 do momka i kaže: Kartu na pregled!

Momak: Izvolite!
Daje mu uredno otkucanu kartu.

Kontrolor1, zbunjen: Momak, pa što meni nisi dao?

Momak: M'rš!
shone shone 11:43 07.05.2019

pitanje za kraj o tarzanima

Taske,misliš li da je neki debilni um stvarno osmislio ideju da neko bude ambasador samo da bi se sprdao sa njegovim imenom šaljući nam ovde poruku ili je puka koincidencija. Još grđe ako je tako što je ovaj na to pristao.




ps treba im ograničiti brzinu kretanja na 87 km/h nako reciprocitetno.

tasadebeli tasadebeli 12:10 07.05.2019

Re: pitanje za kraj o tarzanima

shone
Taske,misliš li da je neki debilni um stvarno osmislio ideju da neko bude ambasador samo da bi se sprdao sa njegovim imenom šaljući nam ovde poruku ili je puka koincidencija. Još grđe ako je tako što je ovaj na to pristao.




ps treba im ograničiti brzinu kretanja na 87 km/h nako reciprocitetno.







shone shone 13:58 07.05.2019

Re: pitanje za kraj o tarzanima

Da li bi promenio ime da su ti nekim slučajem kum ili roditelji dali ime Tarzan?
predatortz predatortz 14:45 07.05.2019

Re: pitanje za kraj o tarzanima

shone
Da li bi promenio ime da su ti nekim slučajem kum ili roditelji dali ime Tarzan?


Bih! Čim napunim 18, ako idiote ne bih ubedio da potpišu saglasnost pre mog punoletstva.
Nikad im ne bih verovao da nisu bili na drogama kad su mi ime davali.
tasadebeli tasadebeli 14:46 07.05.2019

Re: pitanje za kraj o tarzanima

shone
Da li bi promenio ime da su ti nekim slučajem kum ili roditelji dali ime Tarzan?



Никад!

Тарзан је господар мајмуна.

За Сандокана бих већ размислио...

Ко се вере на бандере?
Сандокаааааан!



П.С. - Имао сам својевремено ђака у овој мојој школи по имену Елдисон.

(Иначе, било је ту свега и свачега... Прегршт Касандри, Алберта, Леонтина, Роберта...)

Елем, мали био талентован за фудбал, опасно добар... Баш је разумео и добро играо ту игру од малих ногу. И, наравно, играо за локални тим (нека тзв. лига без брига, она из које нема испадања јербо су најнижи ниво такмичења).

И на једној текми његова екипа губи, тренер га убацује у игру са клупе, мали готово сам победи противничку екипу и преокрене резултат.

Сутрадан у спортским новинама у извештају стоји:

"До великог резултатског преокрета и игре је дошло у тренутку када је домаћи тренер са клупе увео у игру малог Бразилца са бројем 11."

Ваљда новинар по имену на дресу закључио да је мој ђак Бразилац, 'бем ли га...


А мали рођен одмах ту, у близини једне чувене (међу пецарошима) београдске Баре.



jednarecfonmoi jednarecfonmoi 22:13 07.05.2019

Re: pitanje za kraj o tarzanima

Bravo za Eldisona, ocigledno Brazil u nogama i srcu.


A Tarzan ( Dzoni Vajsmiler ) pa to su se seklle na njega skroz, starije generacije.


Jao da, bila je i fora kad smo bili klinci ko ume da proizvede onaj Tarzanov zov. Mogu da zamislim sad samo koliko je to prijalo popodnevnim dremkama komsiluka.
loader loader 13:00 08.05.2019

Re: pitanje za kraj o tarzanima

Aleksandar Kareljin !

Seća li se neko najjačeg čoveka ikada?!

Kad je DŽ. Wajsmiler Tarzan imao neki problem u džungli - njega je zvao da uredi stvar ...





"On je verovatno najjači čovek koji je ikada živeo ..."

”Postoji jedna stvar koju treba da znate o Kareljinu”, govorio je Mič Hal, dugogodišnji direktor rvačkog tima SAD-a, “njegova snaga… To nije ljudska snaga.”

Trening?
Go do pojasa, trčao bi kroz sneg, satima i satima. Posle trčanja, veslao je po sibirskim jezerima, dok mu ruke ne bi prokrvarile. Godinama.
Ovako je stekao kondiciju i snagu kakvu verovatno nijedno ljudsko biće pre i posle njega nije imalo.
shone shone 09:08 08.05.2019

gospodar NBA


Tarzanov zov


jednarecfonmoi jednarecfonmoi 19:36 08.05.2019

Re: gospodar NBA

shone

Tarzanov zov




Ne gledam kosarku ali ovo mocno deluje
tasadebeli tasadebeli 14:39 08.05.2019

shone

Методологија проф. Тарота


Па добро, мајка му стара!

Докле ће се кувчиш?

'Оћеш да ти пош'љем ове из Левијатана да ти објасне како се поступа са животињама?













alselone alselone 20:46 08.05.2019

Beograđani

Ne znam da li znate za Dušana Đukarića, ali mene neki slikar nije oduševio dugo, a ovaj je vaš sugrađanin i jako voli Beograd, čest mu je motiv.

Fan-ta-zija.

Pogledajte.

LINK

Drangoljube, šta ti kažeš kao profesionalac?
shone shone 22:28 08.05.2019

Re: Beograđani

Sjajni akvareli, maestralno.

Nisam znalac i možda grešim ali me je asociralo na sfumato tehniku, ,,beogradski kišni sfumato,,

Baš radost za oči.
alselone alselone 22:33 08.05.2019

Re: Beograđani

Mene je setilo na Leonida Afremova, davno sam video neki print njegove slike i ostao mi je u sećanju po ogromnoj količini te neke živine.

jadragoljub jadragoljub 22:59 08.05.2019

Re: Beograđani

alselone
Ne znam da li znate za Dušana Đukarića, ali mene neki slikar nije oduševio dugo, a ovaj je vaš sugrađanin i jako voli Beograd, čest mu je motiv.

Fan-ta-zija.

Pogledajte.

LINK

Drangoljube, šta ti kažeš kao profesionalac?

odlična tehnika i sjajno izvedena ideja. i sviđa mi se što su akvareli upitanju.
alselone alselone 23:02 08.05.2019

Re: Beograđani

odlična tehnika i sjajno izvedena ideja. i sviđa mi se što su akvareli upitanju.


Cool, hvala na odgovoru.
Koliko bi sada ovakva jedna slika mogla da košta? Zanima me samo red veličina cena, je l' to 100 evra, 200, 500, 1000, 2000, 5000...
jadragoljub jadragoljub 23:21 08.05.2019

Re: Beograđani

n znam stvarno , odavno sam van biznisa. uopšte ne znam cene, pogotovo u beogradu. jedino da sam odeš i bg prošetaš po galerijama i vidiš cene sličnih slika.
cena je uvek zavisila od potpisa, kolko je tražen-poznat potpis.
alselone alselone 23:24 08.05.2019

Re: Beograđani

Čisto sam nako mislio, ne planiram kupovine, nego eto, dokon pop. Zanima me da uopšte dobijem bilo kakav okvir cena slika, pošto nemam osećaj ni za dva reda veličina. Što se mene tiče jednako je verovatno da takva slika košta 500, 5000 i 15000 evra.

jadragoljub jadragoljub 00:47 09.05.2019

Re: Beograđani

alselone
Čisto sam nako mislio, ne planiram kupovine, nego eto, dokon pop. Zanima me da uopšte dobijem bilo kakav okvir cena slika, pošto nemam osećaj ni za dva reda veličina. Što se mene tiče jednako je verovatno da takva slika košta 500, 5000 i 15000 evra.


ma jok , uvr glave 200€
jadragoljub jadragoljub 00:58 09.05.2019

Re: Beograđani

alselone

aj se malo strpi , krenuo sam da se raspitujem kod prijatelja na fejzu. do sutra ću saznam okvirno bar.
el si se ti raspitao kolko on traži za akvarel.
alselone alselone 03:18 09.05.2019

Re: Beograđani

el si se ti raspitao kolko on traži za akvarel.

Nisam. Na netu nema, a reko da ne cimam coveka ako ne planiram da kupim.
Al opet ako je 200 evri, koliko si napisao, a ovo je zaista prelepo, mozda bih se i angazovao da kupim.
maksa83 maksa83 07:44 09.05.2019

Re: Beograđani

Al opet ako je 200 evri, koliko si napisao, a ovo je zaista prelepo, mozda bih se i angazovao da kupim.

Na sajtu ima link za kupovinu koji otvara mejl, ali ne bih očekivao 200 EUR, čovek je izgleda vrlo afirmisan slikar sa izložbama po svetu.




Nadam se da nije problem i da ne zvuči manje verodostojno zato što je klip sa N1

Inače stvarno sjajno otkriće, hvala.
jadragoljub jadragoljub 07:58 09.05.2019

Re: Beograđani

alselone
el si se ti raspitao kolko on traži za akvarel.

Nisam. Na netu nema, a reko da ne cimam coveka ako ne planiram da kupim.
Al opet ako je 200 evri, koliko si napisao, a ovo je zaista prelepo, mozda bih se i angazovao da kupim.

pošto ti ne radi PP uzmi od zili moj imejl ili telefon da se čujemo.
jadragoljub jadragoljub 08:16 09.05.2019

Re: Beograđani

maksa83

to što se neko pojavljuje ili ne pojavljuje na tv ili ne nije garancija.
ovaj čovek se ne pojavljuje na zvaničnim medijima i ne pišu o njemu veliki kritičari a a po onome što radi je jedinstven u srbiji i to što radi je prava umetnost, pa opet nikako da izbije u 'prvu ligu'
[url=https://www.facebook.com/zorantodor.todorovic/media_set?set=a.1626887670683846&type=3]ko može nek otvori fejs
link
[/url]


ovo je umetnost, objedinjuje i zanat i ideju i estetsku vrednost. ali ...
jadragoljub jadragoljub 08:27 09.05.2019

Re: Beograđani

jadragoljub
alselone
el si se ti raspitao kolko on traži za akvarel.

Nisam. Na netu nema, a reko da ne cimam coveka ako ne planiram da kupim.
Al opet ako je 200 evri, koliko si napisao, a ovo je zaista prelepo, mozda bih se i angazovao da kupim.

pošto ti ne radi PP uzmi od zili moj imejl ili telefon da se čujemo.

opet ja
stani nagai loptu, prvo da utvrdimo stanje na tržištu i njegovu cenu , nemoj da te oderu . nije to baš tako lako u umetnosti odrediti mesto i cenu nekog umetnika.
ovo na M1 je samo reklama i ništa više i ništa manje.
alselone alselone 08:53 09.05.2019

Re: Beograđani

opet ja
stani nagai loptu, prvo da utvrdimo stanje na tržištu i njegovu cenu , nemoj da te oderu . nije to baš tako lako u umetnosti odrediti mesto i cenu nekog umetnika.
ovo na M1 je samo reklama i ništa više i ništa manje.


Javim ti se na PP.
maksa83 maksa83 09:10 09.05.2019

Re: Beograđani

stani nagai loptu, prvo da utvrdimo stanje na tržištu i njegovu cenu , nemoj da te oderu . nije to baš tako lako u umetnosti odrediti mesto i cenu nekog umetnika.

Uz dužno poštovanje Dragoljube, ovako to funkcioniše - on će reći cenu, a alselone će reći "super, može" ili "slika je stvarno lepa, ali nisam speman toliko da platim, hvala doviđenja", to su jedina dva moguća ishoda te interakcije a da alselone kaže "dam ti toliko-i-toliko za tu sliku" je po meni prosto nepristojno. Umetnost je nematerijalna, ne kupuješ to da ti muti šlag, pravi kafu, da te vozi pa da gledaš je l' se isplati ili ne isplati, koliko troši, amortizacija, troškovi održavanja itd. Eventualno to može da bude ulog na kome mogu da kapitalizuju potomci ako se ovaj baš proslavi (kao što npr. neko na tavanu nađe Les Paul koji je deda 1959. kupio za $400, a sad je neko spreman za to da mu plati $200000), ali ne verujem da alselone trenutno razmišlja u tim kategorijama. Samo njih dvojica znaju koliko im ta stvar vredi, pa ako se te dve percepcije poklope desiće se i transakcija, nije to Rembrant pa da neko procenjuje je l' pravi ili nije i je l' vredi toliko itd. itd.

"Voleo bih da gledam tu sliku na zidu ali ta stvar mi vredi ne više od toliko-i-toliko", kraj priče.
jadragoljub jadragoljub 10:09 09.05.2019

Re: Beograđani

"Voleo bih da gledam tu sliku na zidu ali ta stvar mi vredi ne više od toliko-i-toliko", kraj priče.

aj da ne ulazimo sag u sitna crevca, ima to što kažeš al ima i to da se tačno zna cena svakog slikara natržištu, ipak sam malo upućeniji u to kako funkcioniše. zato i želim da sprečim alsa da se u ne zalti i preplati, vidim iz njegovog pisanja da je spreman da plati i desetostruko više od onog što vredi.
i aj kad idemo u sitna crevca, ovo je komercijalno slikarstvo i tu se zna cena i tu nema ulaska u istoriju srpskog slikaarstva.
tolko od mene.
ima ovde na blogi dvojica , neću da ih imenujem ni prozivam, koji znaju mnogo više od mene pa ako žel možda se uključe al ne verujem da oće. i spravom ako se ne uključe.
u ovu raspravu oni su mnogo stepenika iznad ovoga o čemu mi pričamo sad.
nikvet pn nikvet pn 11:20 09.05.2019

Re: Beograđani

maksa83
da alselone kaže "dam ti toliko-i-toliko za tu sliku" je po meni prosto nepristojno. Umetnost je nematerijalna,


Овде се мало, хм, не бих сложио. Ствар је мало шира.

Уметност јесте нематеријална али уметник је људско биће са материјалним потребама. Мора да прода дело да би јео јело.
(Врањешевићи)

Коме да прода? Ко је купац умЈетнина? То је једноцифрени % популације, преостатак од 90 и кусур % не реагује на уметност него на Фарму. У том једноцифреном постотку ко је платежан и колико? Врло тешко а за уметника круцијално питање.

Имам за клијента одличну сликарку; поједини њени урадци на мене дејствују довољно да пожелим да их имам. И попричали смо - пошто? Њена преговарачка позиција је добра јер продаје слике западно. Те цене нису за мене, хвала лепо довиђења. Али, каже она, ја губим поштоваоца моје уметности, мог дела и ја теби (и другима овде) правим источну цену. И ти моје псине радиш по источним ценама.

"dam ti toliko-i-toliko za tu sliku" je po meni prosto nepristojno.


Мислим да није. Даћу колико могу и ето пристојног начина да сви буду задовољни.
shone shone 11:21 09.05.2019

Re: Beograđani

pošto ti ne radi PP uzmi od zili moj imejl ili telefon da se čujemo.


Opaaaa ! Tuj smo.
shone shone 11:25 09.05.2019

Re: Beograđani

nije to baš tako lako u umetnosti odrediti mesto i cenu nekog umetnika.


Pa koji koga zajebe.

Ljubav(umetnost) nema cenu. Ki ni crknuta mačka.
Ko će odredi cenu na crknutu mačku?
Niki.
maksa83 maksa83 11:53 09.05.2019

Re: Beograđani

Овде се мало, хм, не бих сложио. Ствар је мало шира.

Уметност јесте нематеријална али уметник је људско биће са материјалним потребама. Мора да прода дело да би јео јело.

Slažem se, nematerijalna je za kupca (osim ako nije buy low sell high trgovac umetninama), on od nje ne živi i služi mu samo da mu "veseli dušu", a od kad su Feničani izmislili novac a i umetnik mora da jede to "veseljenje duše" može da se izmeri novčanicama. "Cena" je po definiciji ne ono što ja (kupac) kažem da je cena ni ono što ti (prodavac) kažeš da je cena, to su tzv. "bid" i "ask", nego ono što je između ta dva broja tzv. "price", tj. prosto rečeno "cena je ono što je neko spreman da plati". I opet, samo alselone zna koliko je spreman da plati to veseljenje duše, i samo slikar zna koliko mu treba da bi živeo i stvarao, pa ako se nađu našli su se, ako ne bože moj. Nije to ništa drugačije od drugih stvari koje se kupuju i prodaju i zadovoljavaju nečije potrebe, samo je pitanje da li taj market poznaje cenjkanje ili ne poznaje. Meni nekako deluje nedostojno cenjkati se oko slike sa umetnikom, ali ja sam u tome loš i generalno vrlo izbegavam transakcije u kojima se cena ne vidi jasno i svi se oko nje slažu.

Inače, kad je mačak onomad najebao odneo sam ga u Svete Vrače (tako se zove vet. ambulanta na Voždovcu) i taj čovek tamo je svašta radio - ultrazvuci, analize krvi, injekcije, čuda i - vratio ga iz mrtvih. Kad je stavio na račun sve što je radio i potrošio od hemije i lekova izgledalo mu je previše i onda je krenuo da seče i križi (sr.: precrtava) stvari na računu ("oprašta" ) ali sam ga zaustavio - to prosto ne može da funkcioniše tako. Svejedno, samo zbog toga bih uvek opet otišao kod njega.

jadragoljub jadragoljub 13:50 09.05.2019

Re: Beograđani

kažem da je cena ni ono što ti (prodavac) kažeš da je cena, to su tzv. "bid" i "ask",

potpis maxo, potpis.
cena na tržištu zavisi od toga koji status ima određeni umetnik, tako se određuje cena. što poznatiji to veća cena,
evo ti jedna anegdota, istinita 100%,gledao u jednoj emisiji o umetnost savremenoj u inglandu mislim.
e autor pita a gde su vam slike te i te umjetnice, vi ste je prvi otkrili i bila je vaša klijentkinja, ono imala ugovor i te munje da ne pričam o tome al to su teški ugovori ko za kompanije.
odgovor vlasnka galerije je bio - e njena cena je porasla na vie od 100 000 o slici a mi nemamo kolekcionare koji imaju takvu platežnu moć tako da je prešla kod drgog galeriste.
sad kod nasjeste haos i nema baš tako organizovanih galerija, možda nešto i ima u beogradu nisam upoznat u niš je druga priča.
zato sam u startu reko alsu da se prvo raspita kako taj umetnik stoji na umetničkoj sceni, naći kolika je potražnja za njegovim slikama i po kojoj ceni, pa na čiju inicijativu je došo u studijo , svoju ili preporuku nečiju ili ga otkrio novinar ili je platio reklamu. da ne tupim previše ali nije to tako jednostavno, recimo još koje su kritike i ko je pisao te kritike i još svašta nešto. onda kakvo je tržište akvarela u srbiji, ja nemam pojma. dal je mala ili veća ili vrlo velika potražnja p samim tim i cene.
nije jednostavno ko što izgleda.
vcucko vcucko 14:59 09.05.2019

Re: Beograđani

nikvet pn


Мислим да није. Даћу колико могу и ето пристојног начина да сви буду задовољни.

Ali zar nije elementarno da prodavac (u ovom slučaju slikar) prvi izađe sa cenom? Kakvom god, suludom ako je sulud.
Šta ćeš ti kao kupac da odgovoriš, to je druga i sasvim tvoja stvar, ali na njemu je da se prvi otvori.
maksa83 maksa83 15:01 09.05.2019

Re: Beograđani

nije jednostavno ko što izgleda.

Ma ok, određivanje cene nikad nije jednostavno - to je zajeban posao šta god da je u pitanju, ali taj teret pada uvek na prodavca. On može nešto da preceni (i ne proda) ili potceni (proda a mogao je za više) ali to je sve njegov problem. Ti kao kupac možeš da kažeš "ne, hvala" ili "sjajno, zapakujte", po meni nema tu filozofije, osim ako nisi na turskoj ili arapskoj pijaci, tamo sve može, i tamo je cenjkanje deo igre.

Da kažemo to ovako - evo recimo alselone pita njega "pošto ova slika?" i on kaže "800 EUR". Alselone će onda da kaže - šta? "Ja sam malo istraživao i nisi ti baš takvo mudo, evo može 200?". Čak i ako bi došlo do te konverzacije ja bih bio iskreno iznenađen da slikar kaže "u pravu si, stvarno i nisam, evo može za 200". To ne biva.
vcucko vcucko 15:13 09.05.2019

Re: Beograđani

maksa83

Da kažemo to ovako - evo recimo alselone pita njega "pošto ova slika?" i on kaže "800 EUR". Alselone će onda da kaže - šta? "Ja sam malo istraživao i nisi ti baš takvo mudo, evo može 200?". Čak i ako bi došlo do te konverzacije ja bih bio iskreno iznenađen da slikar kaže "u pravu si, stvarno i nisam, evo može za 200". To ne biva.

Ali za 500 bi pao dogovor? Vrlo moguće.
Biva sve, u rasponu između prodavčevog minimuma i kupčevog maksimuma.
Tu ništa Marx, samo Smith, Ricardo i kompanija. Roba (usluga) vredi onoliko, koliko prodavac (pružalac) može da postigne na tržištu, kraj. Nema input, uloženi rad, kreativnost itd. Samo tržište.
Plus, šta misliš koliko bi za tu sliku koja vredi 800 eur dobio jaja od seljaka, u ratnim uslovima? Cenim onaj karton od 30 komada, ako bi seljak dobio napad altruizma.
maksa83 maksa83 15:28 09.05.2019

Re: Beograđani

Tu ništa Marx, samo Smith, Ricardo i kompanija. Roba (usluga) vredi onoliko, koliko prodavac (pružalac) može da postigne na tržištu, kraj. Nema input, uloženi rad, kreativnost itd. Samo tržište.

Apsolutno, samo postoje neki uzusi, tj. mesta gde se cenjka (npr. polovna, pa čak i nova kola, i prodavci novih kola imaju margine po kojima smeju da mrdaju) i mesta gde se ne cenjka. U IT svetu je npr. Oracle bio poznat po nepostojanju fiksnih cena, nego bukvalno njihov prodavac uradi risrč, onda dođe kod tebe u firmu, odmeri vas i kaže "za vas toliko i toliko" (što je sve nerviralo, mislim da su pre nekoliko godina konačno fiksirali svoje cene).

Iskreno ja ne znam kakvi uzusi vladaju u tom slikarsom svetu, tj. da li slikari tako prodaju slike, i da li ih kupci tako kupuju u, što kažu, laminarnim situacijama, dakle ne kad su ratovi, zemljotresi i sl. pošasti.
Atomski mrav Atomski mrav 16:03 09.05.2019

Re: Beograđani

nego bukvalno njihov prodavac uradi risrč, onda dođe kod tebe u firmu, odmeri vas i kaže "za vas toliko i toliko"


Tako je i Microsoft "odmerio" koliko moja nekadašnja firma mora da plati svoje grehove u vidu korišćenja softvera bez plaćanja licenci. Samo plaćanje "kazne" je bilo realizovano tako što smo morali da naručimo i platimo određen broj licenci za Windows 95 i SQL Server 7.0 (a to je bilo negde 2001. godine) s tim što nam je Microsoft uredno isporučio i instalacione CD-ove koje smo posle bacili a kutije za CD-ove zadržali...
alselone alselone 18:16 09.05.2019

Re: Beograđani

Ali za 500 bi pao dogovor? Vrlo moguće.


Nemoguće. Sa 300 evra sa kojim ne znam šta bih, pre bih uzeo Nintento Switch nego sliku.
nepopustljiv nepopustljiv 20:04 09.05.2019

Re: Beograđani

maksa83
Овде се мало, хм, не бих сложио. Ствар је мало шира.

Уметност јесте нематеријална али уметник је људско биће са материјалним потребама. Мора да прода дело да би јео јело.

Slažem se, nematerijalna je za kupca (osim ako nije buy low sell high trgovac umetninama), on od nje ne živi i služi mu samo da mu "veseli dušu", a od kad su Feničani izmislili novac a i umetnik mora da jede to "veseljenje duše" može da se izmeri novčanicama. "Cena" je po definiciji ne ono što ja (kupac) kažem da je cena ni ono što ti (prodavac) kažeš da je cena, to su tzv. "bid" i "ask", nego ono što je između ta dva broja tzv. "price", tj. prosto rečeno "cena je ono što je neko spreman da plati". I opet, samo alselone zna koliko je spreman da plati to veseljenje duše, i samo slikar zna koliko mu treba da bi živeo i stvarao, pa ako se nađu našli su se, ako ne bože moj. Nije to ništa drugačije od drugih stvari koje se kupuju i prodaju i zadovoljavaju nečije potrebe, samo je pitanje da li taj market poznaje cenjkanje ili ne poznaje. Meni nekako deluje nedostojno cenjkati se oko slike sa umetnikom, ali ja sam u tome loš i generalno vrlo izbegavam transakcije u kojima se cena ne vidi jasno i svi se oko nje slažu.

Inače, kad je mačak onomad najebao odneo sam ga u Svete Vrače (tako se zove vet. ambulanta na Voždovcu) i taj čovek tamo je svašta radio - ultrazvuci, analize krvi, injekcije, čuda i - vratio ga iz mrtvih. Kad je stavio na račun sve što je radio i potrošio od hemije i lekova izgledalo mu je previše i onda je krenuo da seče i križi (sr.: precrtava) stvari na računu ("oprašta" ) ali sam ga zaustavio - to prosto ne može da funkcioniše tako. Svejedno, samo zbog toga bih uvek opet otišao kod njega.


Kako je mačor sada?

Kod nas dve prinove - crno i belo ... još žmure.

maksa83 maksa83 21:20 09.05.2019

Re: Beograđani

Kako je mačor sada?

On mi je pokoj mu duši uginuo na rukama u oktobru.

Kod nas dve prinove - crno i belo ... još žmure.

Nema ništa slađe od beba, bili to ljudi, kučići, mačići, slonovi, oposumi, čak su možda i male bubašvabe simpatične... Uživaj!
vcucko vcucko 22:19 09.05.2019

Re: Beograđani

maksa83

Apsolutno, samo postoje neki uzusi, tj. mesta gde se cenjka (npr. polovna, pa čak i nova kola, i prodavci novih kola imaju margine po kojima smeju da mrdaju) i mesta gde se ne cenjka. U IT svetu je npr. Oracle bio poznat po nepostojanju fiksnih cena, nego bukvalno njihov prodavac uradi risrč, onda dođe kod tebe u firmu, odmeri vas i kaže "za vas toliko i toliko" (što je sve nerviralo, mislim da su pre nekoliko godina konačno fiksirali svoje cene).

Iskreno ja ne znam kakvi uzusi vladaju u tom slikarsom svetu, tj. da li slikari tako prodaju slike, i da li ih kupci tako kupuju u, što kažu, laminarnim situacijama, dakle ne kad su ratovi, zemljotresi i sl. pošasti.

Ja čuo pa ako su lagali mene i ja lažem vas.

Ona firma na Bataja drumu, što pakuje sve, oni dakle zainteresovanom subjektu na upit dostave ponudu, onako osetno skuplje od očekivanog, ali još uvek ne baš nečuvenu. Onda subjekt kaže "razmisliću" i raspita se na još nekoliko mesta. Pa shvati da nijedan drugi (domaći i recimo sitan) ponuđač ne može da ispoštuje kvalitet, kvantitet, rokove i specijalne želje ili sve zajedno, nebitno. Pa se subjekat opet obrati ovima sa druma "gospodo, prihvatamo ponudu". Ali onda ovi drumski kažu: sjajno, ali znate, naša ponuda je važila 3 ili 5 ili opet nebitno dana. Naša nova ponuda glasi - i zveknu onu nečuvenu cenu. Pa ko hoće da klati, mora da plati.

Ponavljam, tako sam čuo, ne garantujem.
vcucko vcucko 22:28 09.05.2019

Re: Beograđani

maksa83

Iskreno ja ne znam kakvi uzusi vladaju u tom slikarsom svetu, tj. da li slikari tako prodaju slike, i da li ih kupci tako kupuju u, što kažu, laminarnim situacijama, dakle ne kad su ratovi, zemljotresi i sl. pošasti.

Jbg možda ovde ima neko ko se time bavi i sigurno zna bolje. Ali elementarna logika kaže: kad su te kako kažeš nelaminarne situacije, oni zaista jaki kupci i veliki igrači postaju isti oni seljaci koji cene jedno jaje pet evra. Pa kupuju (između ostalog i) slike i dragocenosti uopšte za bagatelu.
Uostalom, isto vredi i za berzu, ne vidim zašto bi sa umetninama bilo drugačije. Znaš prvo pravilo berze, za velike igrače: kupuj kad čuješ gromove (i topove), prodaj kad čuješ violine
shone shone 23:18 09.05.2019

Re: TITANIC


nije jednostavno ko što izgleda.


Nije - treba ti ANDY WARHOL da te otkrije i pogura.



jadragoljub jadragoljub 00:30 10.05.2019

Re: TITANIC

shone

nije jednostavno ko što izgleda.


Nije - treba ti ANDY WARHOL da te otkrije i pogura.




baskijat je bio genije, nije ga ovaj pogurao nego mu se ovaj nametnuo. nije ni bitno u umetnosti postoji pozitivna protekcija, jednostavno prepoznaš darovitog i forsiraš ga.. nema tu ništa loše. loše je kad netalentovanog guraš.
jadragoljub jadragoljub 00:42 10.05.2019

Re: Beograđani

Da kažemo to ovako - evo recimo alselone pita njega "pošto ova slika?" i on kaže "800 EUR". Alselone će onda da kaže - šta? "Ja sam malo istraživao i nisi ti baš takvo mudo, evo može 200?". Čak i ako bi došlo do te konverzacije ja bih bio iskreno iznenađen da slikar kaže "u pravu si, stvarno i nisam, evo može za 200". To ne biva.

pa ne biva, velika razlika i nigde se ne bi sreli.
ja sam se u ovo umešao zato što su se alsu zacrvenele uši i reko ček da sprečim čoveka da ga neko ne opali po te uši.
već sam jedanput pisao na blogu da se ne zalećete da se slike kupuju i cene samo po tome kako vam se sviđaju pa da vam mangupi uzimaju pare ko vunu ovcama. a to sam gledao kako se radi ljudima, pa im se obični crteži plajvazom prodaju ko grafike. ovi nemaju pojma razlliku između crteža a tek nemaju pojma šta je grafika i kako se vrednuju otisci, pa tek kad im kažeš seriotipija tu gi utepaš u pojam.
zato ponavljam potpis moraš da znaš čiji je potpis, ako ne znaš rasitaj se
potpis ti govori od koje tačke i do koje tačke se ide sa cenom.
nećeš da platiš moj potpis i oljin ili veličkovićev potpis isto, sem ako si budala koja nema pojma ni ko je olja ni veličković ni ja pa misliš to je sve isto.
što reče onaj - zamene ni moja majka više ne zna kako se zovem a tebe zna ceo svet (noting hil)
st.jepan st.jepan 01:50 10.05.2019

Re: Beograđani

prošetaš po galerijama i vidiš cene sličnih slika


Hm, po galerijama...
Tačniju predstavu o cenama sličnih slika, stekao bi na ovakvim nekim mestima:
(ima ih i u Beogradu, sa domaćim cenama).



maksa83 maksa83 07:46 10.05.2019

Re: Beograđani

Ponavljam, tako sam čuo, ne garantujem.

Prilično sam siguran da se takve stvari dešavaju. Npr. jedna od trikova kod kupovine novih kola u Americi je da skupiš ponude svih prodavaca u okolini i onda ih pustiš da ratuju jedni sa drugima, tako što odeš kod jednog od njih i sačekaš da ti da ponudu pa mu kažeš "ali vidi kod ovog za manje para mogu da dobijem to-to-i-to" i takvim drkanjem prodavaca u krug dobiješ cenu manju od najmanje ponude. Oni to jako ne vole kad im radiš, ali sevap je spustiti cenu prodavcima kola. Neke firme u raznim segmentima to preduprede i skrate ti taj put tako što kažu "nađi jeftinije i mi ćemo da ti prodamo po toj ceni".

Druga stvar koja se dešava je da npr. zaceniš nešto jeftino da bi ga se ratosiljao ili dobio veliki obim prodaje i - ništa se ne dešava. Digneš cenu - zvuššš - ode. Imam bar tri primera za ovo u neposrednoj okolini i mogu da navedem još 4-5 svetskih brendova koji su se tako zeznuli ("sad ćemo da pravimo za raju pa će da plane" a ono - neće, pa kad su digli cenu planulo).

A kada se cela stvar prepusti automatici dobiješ pišične situacije kao kad je rat robotizovanog prajsinga doveo dotle da jedna knjiga na Amazonu košta 23.7 miliona dolara.
jadragoljub jadragoljub 14:58 10.05.2019

Re: Beograđani

st.jepan
prošetaš po galerijama i vidiš cene sličnih slika


Hm, po galerijama...
Tačniju predstavu o cenama sličnih slika, stekao bi na ovakvim nekim mestima:
(ima ih i u Beogradu, sa domaćim cenama).




e tu je tašta od mog drugara kupila miću popovića za stotinak maraaka, lično od njega. vido lično , 25x12-3-4 cm.
sweet64 sweet64 19:57 10.05.2019

Tebi je ovo simpatično!?

- Ђејн! Јесам ти лепo рекао да не прићаш са мајмунима!


Eto ga začetak, klica, današnjih gorila, pardon majmunčina, sa kajlama ko prst, nisko čelo, guste obrve, neobrađen, na retrovizoru krstača, znate već. Iz konteksta se vidi da ti ne smeta, tako se omladina zabavlljala ... jer tako smo u mogućnosti.
tasadebeli tasadebeli 21:19 10.05.2019

Re: Tebi je ovo simpatično!?

sweet64

Iz konteksta se vidi da ti ne smeta, tako se omladina zabavlljala ...



А јеси се ти родио тако БУКВАлан или је то дошло касније? С годинама и школовањем у нашем ондашњем систему?

Никад чуо за иронију?

Може и сарказам, јебо им свима ја пас матер, да им јебо! Нашој ондашњој "омладини".

Ондашња омладина је касније постала у највећем броју чланство наших "нових, демократских" странака. А мањи број њих је свакако отишао у "навијаче" и постао неки службеник неке Службе.

Као, уосталом, и њихове малкице старије тетке, шесетосмашице. Шатро, српски либерали. Данас већ НАТО либерали. Прогресивно, јбг. И авангардно.

Па наставили лепо све до данас да живе на туђ рачун као и њихове тате, маме, бабе, деде,... Све просеравајући се о поштењу и моралу док и даље пију крв на цевчицу овој ситној риби пљуцкавици земље Србије.



















И овај Милов господар мајмуна што ће бити амбасадор братске нам Црне Горе у Сербији такође припада тим генерацијама. Нашим генерацијама. Са све теткама, течама, стрикама,...


Јбг, шта ћеш, така нам је та (х)историјска перспектива...









П.С. -

Знаш ти, брате, ја једаред седим у Шуми (Шуматовцу), у башти. Гужва, нема где да се стане, а камоли седне. И неко ме с леђа упорно кљуца у вугла... Не јако, али довољно да нервира...

"Ма која то будала ме удара да му све по списку...!!!"

Окренем се, кад оно Умпах Пах са ДорЧола. У кожном прслуку са ресама а ла Дејви Крокет, без рукава. Бицепс му дебео к'о моје обе ноге.

И онда си могао да чујеш мене како изговарам:

"Извини, брате, што те ударам главом у твој лакат... Ево, 'оћеш да седнеш?"

Немам појма да ли је и Умпах Пах био синчић неког високог официра ЈНА или неког Титиног партијског кадра или неког службеника Тито/Доланц Службе из оних дана попут Аркана, Ице Богданова и сличне им братије.

И не знам зашто су ти ликови после на кајлама носили крстачу када им је већ петокрака дала све у животу. Па ето да буду и оно што никада не би могли да се нису родили у Србији.

Ја, брате, никада нисам око врата на "кајлама дебелим к'о прст", носио ни крстачу ни пентаграм. Извини, петокраку...

Не подносим никакве украсе ни тетоваже на себи.



sweet64 sweet64 22:08 10.05.2019

Re: Tebi je ovo simpatično!?

tasadebeli
sweet64

Iz konteksta se vidi da ti ne smeta, tako se omladina zabavlljala ...



А јеси се ти родио тако БУКВАлан или је то дошло касније?


Došlo je kasnije.
tasadebeli tasadebeli 00:00 11.05.2019

Re: Tebi je ovo simpatično!?

sweet64
tasadebeli
sweet64

Iz konteksta se vidi da ti ne smeta, tako se omladina zabavlljala ...



А јеси се ти родио тако БУКВАлан или је то дошло касније?


Došlo je kasnije.



Е, јбг...

Па бори се, човече, против тога!

Исплати се, веруј ми.

Јер...

Један је овај живот.





Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana