Astrologija| Društvo| Životni stil

TAKE THIS ALSELONE

G.Cross RSS / 20.06.2019. u 21:18

XpzcVnoQ.0.png    Na nekom drugom blogu pre par dana Als me prozvao da napisem blog jer kao ja imam iskustva. Koje je jos vredno da se podeli sa drugima.


Well ja mislim da je iskustvo potpuno beskorisno ako nam ne pomaze da donosimo bolje odluke o buducnosti.


Evo je vest od juce koja me naterala da ostavim ciscenje oluka i korova iz baste I razmislim sta nas to ceka u buducnosti.

Prenosim vest , na engleskom u originalu i mojih par misli cete nacui na kraju teksta.

 

 

-------------------------------------------------------

Bank of England Governor Mark Carney is expected to give Facebook's proposed digital currency Libra a cautious welcome in a major speech on Thursday.

He will say it could could substantially lower costs and increase financial inclusion, but needs regulation.

Mr Carney is also expected to announce that non-banks will be able to hold Bank of England accounts.

And he will highlight climate and sustainability concerns.

Mark Carney has given a swift and positive reaction to Facebook's plan, unveiled just last week, and one that will no doubt please Mark Zuckerberg and his partners.

However, while Mr Carney will say he has an open mind, he is not offering an open door.

Unlike social media, where regulation is struggling to catch up after its mass adoption by billions of users, Mr Carney is promising to make sure regulation to protect against risks including data privacy and money laundering is ready in advance.

Libra is intended to be a currency that can be transferred via social media with its value based on a basket of real life currencies rather than the so-called crypto currencies whose value is not linked to existing exchange rates.

Libra, says Mr Carney, could be systemically important - and will be regulated accordingly.

This is a significant speech in many ways and may be looked back on as the time the fusty old bank of England really donned its digital trousers.

Bank of England accounts

Less headline-grabbing than Facebook but arguably more important was the announcement that the Bank of England will allow non-banks to have an account with them.

All the commercial banks we as customers bank with have their own account at the Bank of England where they store their reserves.

Allowing non-banks - for example payment companies like Square and Worldpay - to have their own account could make payments faster, cheaper, more reliable and more available to people outside the traditional banking system.

When I asked Bank officials what the existing High Street banks thought of this - there were some wry smiles - one said "I'm sure they will have a point of view and will want to express it".

The Bank will also lay some of the groundwork for an open platform for small business financing.

Climate concerns

The governor said the most important future risk was that posed by climate change.

This is a favourite subject of his and the Bank of England will be among the first regulators in the world to include the cost of future climate change (floods, droughts, crop failures, property damage) when it assesses whether financial institutions are strong enough to survive a crisis.

Mark Carney has just over six months left in the job.

With this speech he is laying out a way to future proof the financial system he has overseen for nearly a decade.

-----------------------------------------------------------------

Nezavisnost centralnih banaka je u sredisttu liberalne ideje. 

 

I sad Guverner Engleske banke, koji je jos koliko ja znam Australijanac, govori nasiroko o ideji kriptovalute koja bi bila lansirana od Facebooka, Ubera, eBaya i jos nekih >.

 Zestoko, moj Alse, zestoko.

Takoreci guverner Engleske banke manje vise govori o prestanku razloga postojanja centralnih banaka.

 I posle toga verovatno i ostalih vladinih organizacija , jer FB zna sve.

 I sa svim svojim iskustvom Alse ja ne znam da li je to dobro ili lose.

Ja samo znam da ce u narednih desetak godina da se svet promeni vise nego ikad sto mi imamo u zabelezenom pamcenju.

A valjda ce i Kosovo da se resi.

OK vrednost Libre (ja sam Libra) ce biti bazirana na realno vrednosti neke korpe realnih valuta.
Nisam siguran koliko je to revolucionarno osim da se FB koristi kao Western Union sa mnogo vecim brojem ljudi ali  ako o tome govori Guverner ENgleske Banke mora da je vazno.


 

 

 



Komentari (241)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjan.pajic srdjan.pajic 22:06 21.06.2019

Re: .

Srđan Fuchs
Ili su mu rekli saradnci da se ne blesavi, pa ovaj naposletku ipak poslušao starije i pametnije.


El ima i kod vas doves officers? Ja upoznao par iz Rabinove ekipe. Super ljudi.


Ne znam šta je to, Srki, daj mi neki hint.

A i ne znam lično ni jednog oficira, mislim da sam samo jednom upoznao nekog čoveka koji je bio u u ratu u Iraku, pa je onda završio kao zatvorski čuvar. Kolega pećinar, negde u Misuriju. A, da, i onaj moj pokojni drugar, isto pećinar, kome sam davno posvetio blog, je bio u mornarici u vreme Vijetnamskog rata, ali kad su hteli da ga šalju da ide tamo i poliva civile napalmom, on je tražio više para za taj angažman, i ovi nisu hteli da plate, te ga ostavili na miru. Bez zezanja, našao je neku rupu u zakonu na koju se izvukao. Jedino što je posle završio u White Sands Missile Range-u, što jeste dosta neobično mesto za pripadnika mornaričkih snaga. Tu je odslužio svoje, i napustio mornaricu.



Ribozom Ribozom 22:08 21.06.2019

Re: .

srdjan.pajic
floki
srdjan.pajic
floki
ne, oni su tankere bušili i palili i malo vam pripremali 9/11 možda pre...


Otkud znaš? (ajde da se pretvaramo da pitam najozbiljnije ).

ako ti kažem, moram te ubijem a žao mi nekako :)


Nema veze, ubij me, preživeću ja nekako .

Ja sam očekivao da će ovaj naš luđak sad da uzme da im hebe kevu što mu sjebaše drona, mislim, kao falusni simbol, dakle da im potopi komplet mornaricu i sjebe oba aviona koja imaju. Ali izgleda da je čovek ipak mirotvorac u duši i telu, tačno kakvim ste ga ovde izmaštali, pa je poslao avijaciju a onda je opozvao, kao, a, frka persijanci, a? Ili su mu rekli saradnci da se ne blesavi, pa ovaj naposletku ipak poslušao starije i pametnije.




Ja sam se primio na Trampa Lenona.
Svi hipici da nose majice sa trampovim likom, i ja bih odmah kupio.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:08 21.06.2019

Re: .

maksa83
Rekoh da nema problema, ne moram ni da dođem, samo kaži gde i koliko da uplatim..

Ako sam dobro shvatio tamošnji živalj, dobri škembići su u nečemu što se zove kafana Novi Sport, to je odmah čim se izađe iz Beograda i uđe u ulicu Vojvode Stepe gde počinje Voždovac, simpatični piktoreskni zaseok.



A gde je to u odnosu na onaj Stepin vajat? I jel taj "vajat" i dalje radi i jel valja nečemu?
G.Cross G.Cross 22:09 21.06.2019

Re: .

freehand
Meni cudno kako je moguce da sa toliko zara se zalazes za nesto a posle par meseci se uopste ne secas.

Ali none of my business.

Nađi da ne raspravljamo bez veze. I meni je čudno jer se ne sećam da sam tvrdio tako nešto, naročito ne sa puno žara. Pa da ne motamo u prazno - teleća glava u škembetu stoji kao kompromisna ponuda - a uz nju ide i izvinjenje ako si u pravu. Ako nisi... Jebiga, neće ti biti prvi put.



Ok ako moram naci cu i napraviti blog o tome.


Kakva bre kompromisna glava u kompromisnom skembetu ?

Ja hocu pohovane skembice.
freehand freehand 22:10 21.06.2019

Re: .

Srđan Fuchs
freehand

Sad imaš i neku viziju sopstvene duhovitosti?

Da, izvini, zaboravio sam da u KP nema šale dok šef ne kaže da može.

Menjaj dilera. Ovaj ti uvaljuje neki gadan treš.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:11 21.06.2019

Re: .

alselone


Je l' ovo za njih u šiframa pisano? Kriptuješ u realtime?



Ma moške skroz okej. Opušteno, hajtek ofis. A gaf odavde, išo ja na vju za kulturno odeljenje i slikam na aplikaciji fb-a poštansko i zgradu - kada ono, fliiis, nestade fotka u realtime-tu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:12 21.06.2019

Re: .

freehand

Menjaj dilera. Ovaj ti uvaljuje neki gadan treš.

Ne menjam Samarjanku ni za zlatno tele.
maksa83 maksa83 22:12 21.06.2019

Re: .

A gde je to u odnosu na onaj Stepin vajat? I jel taj "vajat" i dalje radi i jel valja nečemu?

Manje više prekoputa. Radi, ali nisam tamo jeo ništa brat bratu 10 godina, kažu oni što se razumeju da nije što je nekad bilo.

Što se roštilja tiče Don Gedža pa deset praznih mesta pa sve ostalo.
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:13 21.06.2019

Re: .

freehand
srdjan.pajic
freehand
Oficir bezbednosti jebe majku ako ti neko udje u privatnost ?

Zašto mrziš fukse, Izrael i jevrejski narod?


Ali ona Fauda je bila odlična serija, mada sam se na pola druge sezone nešto malo smorio, pa digao ruke.



Tu je Floki the Spojler.
Nego, mesecima izdržavam ove vaše rentove, ali konačno je došao momenat da priznam: nisam gledao nijednu epizodu ni jedne serije od Boljeg života na ovamo. I tada, daven '90, valjda, gledao sam možda dve kad sam bio fizički prisiljen. Pre toga? "Gangstersku hroniku". A znate kad je to bilo?

"Gangsterska hronika" i "Berlin Aleksanderplatc", jedine strane serije koje sam odgledao do kraja.
Milan Novković Milan Novković 22:17 21.06.2019

Re: .


maksa83
...
Što se roštilja tiče Don Gedža pa deset praznih mesta pa sve ostalo.

Cute sajt imaju
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:17 21.06.2019

Re: .

maksa83
A gde je to u odnosu na onaj Stepin vajat? I jel taj "vajat" i dalje radi i jel valja nečemu?

Manje više prekoputa. Radi, ali nisam tamo jeo ništa brat bratu 10 godina, kažu oni što se razumeju da nije što je nekad bilo.

Što se roštilja tiče Don Gedža pa deset praznih mesta pa sve ostalo.


Nisam ni ja tamo bio od recimo neke 2004, iz određenih emotivnih razloga koji nemaju veze sa prežderavanjem u Stepinom vjatu, nego od tada ne zalazim više u te krajeve nadomak Beograda. (sine, ala serem, kao da nisam živeo na mirjevskoj padini nego u krugu dvojke).

edit: inače, moja keva se rodila i odrasla tu blizu, u Despota Đurđa, tačno tamo gde je sad OŠ Braća Baruh (tad su tu bile radničke barake i generalno propast posle rata), ali se posle, dodatnom mukom življenja koja uključuje udaju, preselila u Krnjaču, pa onda na Mirjevo. Ne znam da li to mogu sad da koristim kao dokaz plave krvi, i da se foliram kako sam podrijetlom polu-Dorčolac.

maksa83 maksa83 22:19 21.06.2019

Re: .

Milan Novković

maksa83
...
Što se roštilja tiče Don Gedža pa deset praznih mesta pa sve ostalo.

Cute sajt imaju

Idi do ovog dela pa pogledaj kako se zovu stvari (kotrljaj miša dole strpljivo do recimo Mešana Mesa pa nadole). Potpuni carevi.
freehand freehand 22:20 21.06.2019

Re: .


Manje više prekoputa.

Bio sam tamo jednom, isto dosta davno, možda baš pre desetak godina i bila je odlična klopa i skroz umerene cene.
Milan Novković Milan Novković 22:25 21.06.2019

Re: .

maksa83
Milan Novković

maksa83
...
Što se roštilja tiče Don Gedža pa deset praznih mesta pa sve ostalo.

Cute sajt imaju

Idi do ovog dela pa pogledaj kako se zovu stvari (kotrljaj miša dole strpljivo do recimo Mešana Mesa pa nadole). Potpuni carevi.

Odidijo, od "Roloslanisirizovane šljive" sam već mentalno tamo, mislim da mi je vreme da kupim kartu za Srbiju
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:28 21.06.2019

Re: .

srdjan.pajic


Ne znam šta je to, Srki, daj mi neki hint.





Pa, bio ja u INSS-u (uguglaj, INSS Tel Avi University), pa vodili neku polemiku na seminaru - oni sazvali nas civile iz min. turizma što imamo preko 700 ljudi godišnje iz sveta; oko Irana i sutrašnjice u Palestini; pa on kaže - "ne mrzi nas iranski narod; tj. neće nas mrzeti dok ne počnemo da im vraćamo najbolje oficirske sinove u kovčezima natrag"; pa meni bilo simpatično, a izgleda čovek i priča tiho kao da je neki povučeni u sebe pesnik iz srpske postmoderne (Nastasijević, DIS ili Vinaver neki). Posle došao neki desničar pa rekao da ovaj priča gluposti, a meni bio baš impresivan.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:37 21.06.2019

Re: .

freehand

Manje više prekoputa.

Bio sam tamo jednom, isto dosta davno, možda baš pre desetak godina i bila je odlična klopa i skroz umerene cene.


Friki, a jel vam još otvorena ona basnoslovna slastičarna u Pančevu, što ste se ti i zilikaka (da, da, čak i ona iz one zaboravljene varošice, Zrenjanina, se tu nešto trtila i pohvaljivala to mesto, ili se samo samopozivala u istu) u nju kleli? Sećam se kroz maglu nekih lepih slika, i to mi je na bucket listi da obiđem jednom i overim, ako tada bude postojala a lekarka mi najstrože ne zabrani proždiranje slatkiša.
jooscout jooscout 23:26 21.06.2019

Re: .

maksa83
Rekoh da nema problema, ne moram ni da dođem, samo kaži gde i koliko da uplatim..

Ako sam dobro shvatio tamošnji živalj, dobri škembići su u nečemu što se zove kafana Novi Sport, to je odmah čim se izađe iz Beograda i uđe u ulicu Vojvode Stepe gde počinje Voždovac, simpatični piktoreskni zaseok.




Bio na onom BBSu jedan sa traktorom i prasićima, ne znam da li se sećaš te epizode, oduševljen što živimo u istoj ulici ali broj 600 i nešto, na Avali, pa ste me duuuuugo zezali. LM, od kad me je život odveo na Krs' nemam pojma šta se dešava u kafanama ali kažu mi drugari da ne valja ništa ali da se Vajat još drži.
Bila na C Krstu kafana Zorana, baš na okretnici troli, e tu su bili škembići i brizle neopisivi! Ali srušili dušmani, toliko se to izgradilo da nisam umela da nadjem put do kuće.
A i nije mi jasno ko kupuje onolike stanove, skupi, nekvalitetni a sa komšijama se rukuješ preko terase.
freehand freehand 07:26 22.06.2019

Re: .

srdjan.pajic
freehand

Manje više prekoputa.

Bio sam tamo jednom, isto dosta davno, možda baš pre desetak godina i bila je odlična klopa i skroz umerene cene.


Friki, a jel vam još otvorena ona basnoslovna slastičarna u Pančevu, što ste se ti i zilikaka (da, da, čak i ona iz one zaboravljene varošice, Zrenjanina, se tu nešto trtila i pohvaljivala to mesto, ili se samo samopozivala u istu) u nju kleli? Sećam se kroz maglu nekih lepih slika, i to mi je na bucket listi da obiđem jednom i overim, ako tada bude postojala a lekarka mi najstrože ne zabrani proždiranje slatkiša.

Zili i ja smo pričali o dve različite ustanove: ja o drevnom "Popoviću" sa najboljim klasičnim kolačima austrougarskog porekla; Zili je, pak, pominjala "Poco Loco" koji kako mu ime kaže neguje mogernu liniju slatkovine zbutane za fensi raju.

Da, živa su oba mesta, mada je "Popović" malo poklekao pa kao da nije više ono što je bio... A možda samo ne zadovoljava visoke standarde koje svakim danom sve više dižu zamišljeni ukusi naših sećanja? Bemliga.
Svakojako, kad dođeš i ako te pustte ovi naši na sanitarnom pregledu za vas iz borčanskih favela - vodim te na oba. "Kordun" sa telećom glavom u škemebetu je baš zgodno između, da se ta glavudža utakne između pišingera i japanskih romansi. Posle se može na somovinu na "Šajci" da se u slem ne vraćaš gladan.

P.S. A realno posle te somovine možemo do Stankovskog da se preko veze izbroimo za burek u novj burekdžinici.
srdjan.pajic srdjan.pajic 09:21 22.06.2019

Re: .

freehand
srdjan.pajic
freehand

Manje više prekoputa.

Bio sam tamo jednom, isto dosta davno, možda baš pre desetak godina i bila je odlična klopa i skroz umerene cene.


Friki, a jel vam još otvorena ona basnoslovna slastičarna u Pančevu, što ste se ti i zilikaka (da, da, čak i ona iz one zaboravljene varošice, Zrenjanina, se tu nešto trtila i pohvaljivala to mesto, ili se samo samopozivala u istu) u nju kleli? Sećam se kroz maglu nekih lepih slika, i to mi je na bucket listi da obiđem jednom i overim, ako tada bude postojala a lekarka mi najstrože ne zabrani proždiranje slatkiša.

Zili i ja smo pričali o dve različite ustanove: ja o drevnom "Popoviću" sa najboljim klasičnim kolačima austrougarskog porekla; Zili je, pak, pominjala "Poco Loco" koji kako mu ime kaže neguje mogernu liniju slatkovine zbutane za fensi raju.


Da, živa su oba mesta, mada je "Popović" malo poklekao pa kao da nije više ono što je bio... A možda samo ne zadovoljava visoke standarde koje svakim danom sve više dižu zamišljeni ukusi naših sećanja? Bemliga.
Svakojako, kad dođeš i ako te pustte ovi naši na sanitarnom pregledu za vas iz borčanskih favela - vodim te na oba. "Kordun" sa telećom glavom u škemebetu je baš zgodno između, da se ta glavudža utakne između pišingera i japanskih romansi. Posle se može na somovinu na "Šajci" da se u slem ne vraćaš gladan.

P.S. A realno posle te somovine možemo do Stankovskog da se preko veze izbroimo za burek u novj burekdžinici.


Fala, da, pokoloko, tog se sad sećam, a pomešala su mi se ta dva mesta. To kod vas je celodnevni ivent! Će se javim ako dođemo, i ako me ne pojedu divlje svinje iz zasede, tamo kod Ovče (čujem na vestima da su zamenile kerove lutalice na poslovima proždiranja trudnica i osnovaca. Ili to beše ovamo, na drugoj, strani ko VR ostrva. Mislim, mogu da ponesem ja i Sredoja ako ćeš i u lov da nas vodiš. )
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:36 22.06.2019

Re: .

A sad sam tek skontao - zveknuli vam dronče braća Šije; i ti pomislio - mi?! To je prosto neverovatno koliko se planeta plaši 13-14 miliona ljudi... Što sam matoriji, sve mi je bliža ona jednog ortaka čuvara sa telavivskog aerodroma: "Šta, plaše nas se? Neka, i treba da nas se plaše, znači da im nije čista savest."
nepopustljiv nepopustljiv 15:58 22.06.2019

Re: .

Srđan Fuchs
A sad sam tek skontao - zveknuli vam dronče braća Šije; i ti pomislio - mi?! To je prosto neverovatno koliko se planeta plaši 13-14 miliona ljudi... Što sam matoriji, sve mi je bliža ona jednog ortaka čuvara sa telavivskog aerodroma: "Šta, plaše nas se? Neka, i treba da nas se plaše, znači da im nije čista savest."

Ne plaši se toliko tih miliona ljudi, nego vojne sile koja iza njih stoji ... a nije izraelska vojska.
Možeš jedanput da pogađaš koja je.
freehand freehand 16:16 22.06.2019

Re: .

Srđan Fuchs
A sad sam tek skontao - zveknuli vam dronče braća Šije; i ti pomislio - mi?! To je prosto neverovatno koliko se planeta plaši 13-14 miliona ljudi... Što sam matoriji, sve mi je bliža ona jednog ortaka čuvara sa telavivskog aerodroma: "Šta, plaše nas se? Neka, i treba da nas se plaše, znači da im nije čista savest."

Nije u pitanju strah nego ona vrsta predostrožnosti sa nekim od koga možeš sve da očekuješ. Svaku vrstu agresije, prevare, podmetačine.
Saudijci i saudijski prijatelji to rade često i rado.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:51 22.06.2019

Re: .

nepopustljiv

Ne plaši se toliko tih miliona ljudi, nego vojne sile koja iza njih stoji ... a nije izraelska vojska.
Možeš jedanput da pogađaš koja je.


Iza naših miliona ljudi stoji naša, a ne američka vojska; a koliko vidim nisu ni američki generali baš pali sa kruške da se kače sa ekipom koja nije boranija.

Ja bih, lično, voleo, da jevrejska vojska stane iza srpske vojske; mada je to malo teško jer su Jevreji strateški pro-Ameri a Srbi pro- Ruje.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:03 22.06.2019

Re: .

freehand

Svaku vrstu agresije, prevare, podmetačine.
Saudijci i saudijski prijatelji to rade često i rado.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:07 22.06.2019

Re: .

Ali - supercool su mu cvike, moram priznati.
nepopustljiv nepopustljiv 17:50 22.06.2019

Re: .

Srđan Fuchs
nepopustljiv

Ne plaši se toliko tih miliona ljudi, nego vojne sile koja iza njih stoji ... a nije izraelska vojska.
Možeš jedanput da pogađaš koja je.


Iza naših miliona ljudi stoji naša, a ne američka vojska; a koliko vidim nisu ni američki generali baš pali sa kruške da se kače sa ekipom koja nije boranija.

Ja bih, lično, voleo, da jevrejska vojska stane iza srpske vojske; mada je to malo teško jer su Jevreji strateški pro-Ameri a Srbi pro- Ruje.

Fala, fala!
Kada srpska vojska bude srpska - ne treba niko iza nje da stoji.
Može eventualno sa strane, tj. pored.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:57 22.06.2019

Re: .

Pa pored, jbmmmtr, ne stojim ti s patkom u guzici?! Za utehu je da ruska vojska traži kanal pomirenja sa američkom vojskom kroz izraelsku, pa bismo možda i mi mogli tu nešto da profitiramo, kao drugari s braćom Evreicite.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:04 22.06.2019

Re: .

Srđan Fuchs
A sad sam tek skontao - zveknuli vam dronče braća Šije; i ti pomislio - mi?! To je prosto neverovatno koliko se planeta plaši 13-14 miliona ljudi...


Pa kad ste nadaleko čuveni mufljuzi!

Srki, to nije bila tvrdnja nego pitanje, sa provokativnom konotacijom, priznajem. Ali ta mogućnost nije sasvim daleko od Nemogućeg, a na ovom mestu vrvi od stručnjaka za geoplitiku, i svaka lepa teorija zavere se oduvek ceni i neguje, kao najnežniji cvet za dragu. Plus, ti se ovde često, skromno i diskretno pohvališ kako imaš te neke veze duboko u Mosadu, IDF-u, Matkal Sayeretu, Čuvarima Aerodroma, Specijalnim jedinicama turističkih vodiča, čuvaju te i ovi i oni, pa, reko', možda si nešto načuo, ili samo imaš slutnje, jer ti si tu, takoreći, na samom izvorištu.

A meni je savest sproću Jevreja i Izraela relativno mirna, ako je to tebi bitno iz nekog razloga. Nešto od onog što radite mi je skroz ok, nešto mi je baš teško sranje, u proseku ništa specijalno, a i ne pratim baš toliko. Ali nije u redu da mi zbog toga učitavaš nekakve antijevrejske sentimente i nacistička podsvesna stremljenja, ako sam dobro razumeo šta slutiš.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:27 22.06.2019

Re: .

Ono sam se zajebavao za "die, nazis".
Ali jeste mi ovo bilo čudno, ta pomisao. Inače, sayeret matkal znam iz knjiga, moša mi je bio u porodici, a sa oficirima se znam po prirodi posla (potonje, ne i najmanje, venčani kum mi je oficir IDF-a). Pričaću sa ekipom o tome - da se mi ložimo da smo vam saveznici a da vi smatrate da vas miniramo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:33 22.06.2019

Re: .

Hvala ti za ovo "mufljuzi" i što ohrabruješ raznoraznu "uverenu" bagru u ove laži. Inače, sledeće nedelje mi dolaze Serbs Kitchener. Moram da stavim pancir, ako Blogi iskoči iz zrakoplova.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:41 22.06.2019

Re: .

Srđan Fuchs
Hvala ti za ovo "mufljuzi" i što ohrabruješ raznoraznu "uverenu" bagru u ove laži. Inače, sledeće nedelje mi dolaze Serbs Kitchener. Moram da stavim pancir, ako Blogi iskoči iz zrakoplova.


Zezam se, bre. Mufljuz je na neki način i kompliment, samo moraš da paziš da se ne nađeš da pogrešnoj strani mufljuskih aktivnosti.

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:47 22.06.2019

Re: .

Pričaću sa ekipom o tome - da se mi ložimo da smo vam saveznici a da vi smatrate da vas miniramo.


Ne mislim da minirate, nego da navlačite ovog našeg bilmeza da izroka irance, koje ne volite naročito. Ali ok, ja to ovako krajnje naivno pitao.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:50 22.06.2019

Re: .

Mufljuz, kada kažeš, u Novom Sadu je to negativna konotacija. Mufljuz je jako gruba uvreda, mislim, koliko Vojvođani dosežu do grubosti - dobro, osim Frikija, koji je komunista pa je i samim tim transnacionalan tj. nema nacionalnu pripadnost.
maksa83 maksa83 19:03 22.06.2019

Re: .

Ne mislim da minirate, nego da navlačite ovog našeg bilmeza da izroka irance, koje ne volite naročito. Ali ok, ja to ovako krajnje naivno pitao.

To je zapravo pitanje svih pitanja, ali ti ćeš to znati pre nas, treba da osluškuješ medije tamo i kad krene sve češće da se pominju Iran i nuklearno oružje u istoj rečenici ili susednim rečenicama, to znači da se neko namerio i da je stvar udaljena ne više od par meseci. Inače, to će biti ozbiljan pičvajz pošto je Iran brdovita zemlja 3x veća od Iraka a nije u kamenom dobu kao Avganistan.
maksa83 maksa83 19:04 22.06.2019

Re: .

Mufljuz, kada kažeš, u Novom Sadu je to negativna konotacija. Mufljuz je jako gruba uvreda, mislim, koliko Vojvođani dosežu do grubosti - dobro, osim Frikija, koji je komunista pa je i samim tim transnacionalan tj. nema nacionalnu pripadnost.

Mufljuz, ako vas neko pita, dolazi iz arapskog ma (negacija) i flus (pare) - maflus. Onaj koji nema pare.
freehand freehand 19:10 22.06.2019

Re: .

srdjan.pajic
Pričaću sa ekipom o tome - da se mi ložimo da smo vam saveznici a da vi smatrate da vas miniramo.


Ne mislim da minirate, nego da navlačite ovog našeg bilmeza da izroka irance, koje ne volite naročito. Ali ok, ja to ovako krajnje naivno pitao.

Mani se toga, pričaće čovek sa ekipom o tome šta Srđan pajić na blogu b92 serenda pprotiv osovine Sada-Izra i biće donešeni odgovarajući zaključci uz nesagledive posledice.
nepopustljiv nepopustljiv 19:12 22.06.2019

Re: .

maksa83
Mufljuz, kada kažeš, u Novom Sadu je to negativna konotacija. Mufljuz je jako gruba uvreda, mislim, koliko Vojvođani dosežu do grubosti - dobro, osim Frikija, koji je komunista pa je i samim tim transnacionalan tj. nema nacionalnu pripadnost.

Mufljuz, ako vas neko pita, dolazi iz arapskog ma (negacija) i flus (pare) - maflus. Onaj koji nema pare.

To znači da sam ja većinu svog života proveo kao mufljuz!?
A i sada nemam baš nešto previše.
Ako sam!

Što bi se reklo - rokaj Sem!


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:20 22.06.2019

Re: .

maksa83

Mufljuz, ako vas neko pita, dolazi iz arapskog ma (negacija) i flus (pare) - maflus. Onaj koji nema pare.

E sada sam te uhvatio u laži/misinterpretaciji - jeste muslimanski, ali nije arapski - oni ne umeju da izgovore "f" već ga izgovaraju kao "b", znači bilo bi "mablus", što više liči na naziv grada u srcu Palestine - Nablus, a ne na turskofonetskije - muflyuz.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:23 22.06.2019

Re: .

nepopustljiv

A i sada nemam baš nešto previše.




Kako tj. zašto nemaš? Koliko pravi srpski inženjer godišnje danas (prosek, ne ulazim u tvoj džep)?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:29 22.06.2019

Re: .

srdjan.pajic

Ne mislim da minirate, nego da navlačite ovog našeg bilmeza da izroka irance, koje ne volite naročito. Ali ok, ja to ovako krajnje naivno pitao.


Kako ga navlačimo? Svi oni ronpaulisti oko Daddy-ja su veverice? Druga stvar, mi, bez vašeg blagoslova ne možemo da uđemo tako duboko u Srednji Istok. Znači, pre će biti da su vas skinuli Friletovi drugari Rusi, ili sami Iranci ili - manje verovatno - Saudijci.
G.Cross G.Cross 21:17 22.06.2019

Re: .

Srđan Fuchs
srdjan.pajic

Ne mislim da minirate, nego da navlačite ovog našeg bilmeza da izroka irance, koje ne volite naročito. Ali ok, ja to ovako krajnje naivno pitao.


Kako ga navlačimo? Svi oni ronpaulisti oko Daddy-ja su veverice? Druga stvar, mi, bez vašeg blagoslova ne možemo da uđemo tako duboko u Srednji Istok. Znači, pre će biti da su vas skinuli Friletovi drugari Rusi, ili sami Iranci ili - manje verovatno - Saudijci.


Svima koji joS imaju nErava da budu ovde pozdrav iz Lendave iz bratske Slovenije.
Bukirao online covek me lepo docekao i odveo u vinski podrum.
Sve super, osim komarci ko rode jebo te.
maksa83 maksa83 21:24 22.06.2019

Re: .

E sada sam te uhvatio u laži/misinterpretaciji - jeste muslimanski, ali nije arapski - oni ne umeju da izgovore "f"

Sirijsli.

To verovatno znači da ne umeju da izgovoe sopstvene reči kao što su al fateh, fatima, fatwa...

Arapi itekako umeju da izgovore f i imaju taj glas.


srdjan.pajic srdjan.pajic 21:56 22.06.2019

Re: .

Srđan Fuchs
Mufljuz, kada kažeš, u Novom Sadu je to negativna konotacija. Mufljuz je jako gruba uvreda, mislim, koliko Vojvođani dosežu do grubosti - dobro, osim Frikija, koji je komunista pa je i samim tim transnacionalan tj. nema nacionalnu pripadnost.


Ne znam te vaše novosadske finese i laku uvredljivost zbog osobito krhke mentalne strukture koja liči na austrougarske štrudlice, mufljuz je neko ko je malo do umereno kvaran, i ne libi se da zađe i sa one strane moralnog i etičkog da bi dosegao svoje neke ciljeve. Znači, neko ko je manjeviše ok, ali moraš stalno da paziš da i tebe ne zajebe. Možeš sad da kažeš da je to stereotip, čak i predrasuda, verovatno i jeste, ali se poklapa sa iskustvom koje sam imao sa par tvojih sunarodnika (samo što nisu uspeli da me zeznu, jer u kontramufljuskim veštinama ni mi mnogo ne zaostajemo).



srdjan.pajic srdjan.pajic 22:00 22.06.2019

Re: .

Srđan Fuchs
srdjan.pajic

Ne mislim da minirate, nego da navlačite ovog našeg bilmeza da izroka irance, koje ne volite naročito. Ali ok, ja to ovako krajnje naivno pitao.


Kako ga navlačimo? Svi oni ronpaulisti oko Daddy-ja su veverice? Druga stvar, mi, bez vašeg blagoslova ne možemo da uđemo tako duboko u Srednji Istok. Znači, pre će biti da su vas skinuli Friletovi drugari Rusi, ili sami Iranci ili - manje verovatno - Saudijci.


Moguće, nigde nisam tvrdio da oni isto nisu mufljuzi. Mogao sam da te pitam jesu li ga skinuli Rusi, ili Saudijci, ali tebe smatram ekspertom za izrael-mosad-idf-matkal-kravmaga eksperta, pa sam te lepo pitao za mišljenje, mojne da se odma vređaš. Uostalom, znajući kako pravimo te dronove ne bih se iznenadio da se ispostavi da se on sam, siroma, upucao helfajrom u flaps.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:18 22.06.2019

Re: .

To je zapravo pitanje svih pitanja, ali ti ćeš to znati pre nas, treba da osluškuješ medije tamo i kad krene sve češće da se pominju Iran i nuklearno oružje u istoj rečenici ili susednim rečenicama, to znači da se neko namerio i da je stvar udaljena ne više od par meseci.


Pa to me zbunjuje. Ovi mediji koje pratim, dakle mejnstrim, izgiboše da razumeju, opravdaju i odbrane Irance od ove naše predsedničke napasti, uglavnom ga kritikuju što je onako bezobzirno izašao iz sporazuma koji je predsednik Obama na jedvite jade izdejstvovao, sve mu se smejući, uz terciranje kolega iz Izraela, koliko je bio glup i naivan (dakle, Crn), da poveruje starim persijskim varalicama, i tako dalje. A ovaj sad ih je provalio, te, navodno, namerava da ih razbuca. Daklem, ni nalik onom stanju za vreme Buša, kad se znao neki red, pa su svi pevali istu pesmu, Sadam, WMD, jelou kejk iz Nigerije, Čada, odakle ono beše, pa aluminijum za centrifuge, itd, daj da ih srokamo. Ko će se tu snaći, zato, rekoh, daj da pitam imenjaka, možda je čuo neke šumove na njegovim kanalima. Jel mi ti to savetuješ da se sad prebacim na Fox News/RT, ili na one širitelje teorija zavere, alternativne tzv. medije?






jadragoljub jadragoljub 22:34 22.06.2019

Re: .

pa aluminijum

ne spominji aluminimum
kad smo kod aluminimuma, čito negde da su, kao, oba naziva pravilna, sad dal samo kod vas ili uopćeno neam pojma.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:19 22.06.2019

Re: .

jadragoljub
pa aluminijum

ne spominji aluminimum
kad smo kod aluminimuma, čito negde da su, kao, oba naziva pravilna, sad dal samo kod vas ili uopćeno neam pojma.


Ovde je pravilno: aluminum.
Atomski mrav Atomski mrav 23:30 22.06.2019

Re: .

Ja sa druge strane verujem da Izrael ima pojačanu security i privacy politiku, tako da verujem da si ti nešto pročitao ali nisi najsrećnije interpretirao.


Pre petnaestak godina smo imali zakazanu demonstraciju jednog Made-in-Israel sokoćala koji je bio proxy server/gateway/firewall i navodno je mogao da vidi kroz zidove kao Supermen, otvara SSL pakete i šta još sve ne. Sokoćalo je bilo veličine Cisco 24-portnog network switch-a a lik iz Izraela koji je trebalo da demonstrira njegov rad nam je objasnio da mora posle svake demonstracije da ga resetuje na fabrička podešavanja i kako nije stigao da ga apdejtuje pre nego što je stigao kod nas. Pošto je morao da upravlja sokoćalom preko konzolnog kabla, uključili smo ga u kancelariji ali je usred apdejta (koji je bome dosta potrajao) nestalo struje... posle toga, sokoćalu više nije hteo da se digne sistem pa se taj lik mučio i pokušavao da ga ponovo restartuje na fabrička podešavanja ali smo mu mi objasnili da mu je vreme isteklo (u suštini smo bili gladni i nismo hteli da odlažemo odlazak na večeru). Na kraju je mučenik pitao da li imamo butabilni CD sa Debian linuxom (imao sam ga u ormanu ali nije bilo šanse da čekamo još par sati dok se sokoćalo vaspostavi i apdejtuje). I tako nam propade prilika da vidimo tako nešto u akciji...
Atomski mrav Atomski mrav 23:31 22.06.2019

Re: .

Ovde je pravilno: aluminum

U Americi. Britanci pišu aluminium.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:50 23.06.2019

Re: .

maksa83
E sada sam te uhvatio u laži/misinterpretaciji - jeste muslimanski, ali nije arapski - oni ne umeju da izgovore "f"

Sirijsli.

To verovatno znači da ne umeju da izgovoe sopstvene reči kao što su al fateh, fatima, fatwa...

Arapi itekako umeju da izgovore f i imaju taj glas.



Al' ima a vokal svuda, primjeti kako su lepo raspoređeni vokali. Kada nema čistih slobodnih vokala, nastaju problemi, hefta - tabha; vafl - bafla, fuks (ne moje prezime već reč "трен, часак" u tlv slengu) - buska i t. sl. Baš ću da pitam šofera ujutru. Ako je naša reč, a ne mesopotamanijska, šaljem ti milijardu dolara 1st thing in the morning.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:06 23.06.2019

Re: .

srdjan.pajic



Moguće, nigde nisam tvrdio da oni isto nisu mufljuzi. Mogao sam da te pitam jesu li ga skinuli Rusi, ili Saudijci, ali tebe smatram ekspertom za izrael-mosad-idf-matkal-kravmaga eksperta, pa sam te lepo pitao za mišljenje, mojne da se odma vređaš. Uostalom, znajući kako pravimo te dronove ne bih se iznenadio da se ispostavi da se on sam, siroma, upucao helfajrom u flaps.


ma jok, ne vređam se - isuviše sam osurovio - nego mi bilo neobično da si to pomislio ti. iznenadilo me. očekivao bih to od tasketa, koji bi u tome odmah "prepoznao" prst judeojezuitonacističke zavere, ili od frileta the "revolution cells", al' ne ipak i od free world citizena.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 03:56 23.06.2019

Re: .

Atomski mrav


Pre petnaestak godina smo imali zakazanu demonstraciju jednog Made-in-Israel sokoćala koji je bio proxy server/gateway/firewall i navodno je mogao da vidi kroz zidove kao Supermen, otvara SSL pakete i šta još sve ne. Sokoćalo je bilo veličine Cisco 24-portnog network switch-a a lik iz Izraela koji je trebalo da demonstrira njegov rad nam je objasnio da mora posle svake demonstracije da ga resetuje na fabrička podešavanja i kako nije stigao da ga apdejtuje pre nego što je stigao kod nas. Pošto je morao da upravlja sokoćalom preko konzolnog kabla, uključili smo ga u kancelariji ali je usred apdejta (koji je bome dosta potrajao) nestalo struje... posle toga, sokoćalu više nije hteo da se digne sistem pa se taj lik mučio i pokušavao da ga ponovo restartuje na fabrička podešavanja ali smo mu mi objasnili da mu je vreme isteklo (u suštini smo bili gladni i nismo hteli da odlažemo odlazak na večeru). Na kraju je mučenik pitao da li imamo butabilni CD sa Debian linuxom (imao sam ga u ormanu ali nije bilo šanse da čekamo još par sati dok se sokoćalo vaspostavi i apdejtuje). I tako nam propade prilika da vidimo tako nešto u akciji...
zvuči baš šarlatanski. kako je dospeo do vas, Cisco ga poslao, ili? ako je bila samo tehnička nesreća, onda je to ono što kaže "start up nation" - pao si, ustani ponovo, obriši štroku, isceli razbijena kolena, preboli blam i sramotu i - pokušaj iznova. iz prvog, petog, desetog ili stotog puta ćeš uspeti.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:25 23.06.2019

Re: star wars

Evo Srla, kažu naši da Iranci kažu da ste uleteli ne samo dronom, nego i nekakvim P-8 avionom sa 35 članova posade, i da su Iranci mogli da ga sruše ali nisu. Takođe, vaša odmazda za čovekonenastanjenu letelicu bi odnela minimum 150 iranskih života... Zatim bi Iranci verovatvatno potpalili saudijski odnosno jemenski i izraelski odnosno sirolibanski front. Netanijahu je sazvao rusko-američki samit u izraelu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:16 23.06.2019

Re: star wars

Mefales - kaže buraz Palestinac!

flus (pare), izgovaraju kao "balus",

Me - nema;
Fales - pare.
freehand freehand 08:45 23.06.2019

Re: star wars

Netanijahu je sazvao rusko-američki samit u izraelu.

Da se vidi ko upravlja svetom.
A posle pričaju - teorija zavere...
Milan Novković Milan Novković 09:42 23.06.2019

Re: star wars

freehand
Netanijahu je sazvao rusko-američki samit u izraelu.

Da se vidi ko upravlja svetom.
A posle pričaju - teorija zavere...

Po ovom što sam ja pročitao igra je jako kompleksna. Crtice:

- Tramp najverovatnije nije ni predlagao nikakvu eksplozivnu odmazdu, on je protiv ratova, tako je dobio prošle izbore, broj tih ljudi u US raste, najpoene je izvukao sada izjavom da ubijanje 150 ljudi nije vredno te letilice (ona j2 200 miliona dolara, tj nisu modelari-raketaši napravili za 20es dolara) i konkurencija mu je uopšte bizarno-amaterska, po svemu sudeći će olako dobiti sledeće izbore.

- Pentagon je taj koji ume i Ciji i Kongresu da kaže njet, nači i Izraelu pošto je Kongres taj koji je pod palcem jevrejskog lobija, a Belu Kuću igronišu po potrebi, iako ne mogu uvek. Ako baš trebaju da se spašavaju neki obrazi ili odigra igra rade i to, kao ono staged poslednje demonstriranje sile u Siriji ...

- ... u ime ove igre teško da su oni, Pentagon, udarili po japanskom i norveškom brodu, čak oni imaju razumne units, irancima su prijateljski nastrojeni Japan i Norveška, pa to ukazuje da nije Pentagon gađao brodove. Ostaje Izrael ...

- ... što pomalo podržava i činjenica da je japanski kapetan brzo rekao da nisu mine u pitanju nego leteći objekti, teško da bi to rekao da mu vlada nije odobrila, a teško da bi ona odobrila to da je Pentagon to uradio.

- Nači u igri, so far, na površan pogled najviše gubi Izrael, ali ja sumnjam da je išta ovde slučajno, i oni su to znali unapred, a ionako Tramp najviše dobija, a on ...

- ... im, Izraelu, pomaže da prodaju taj novi plan, bliskoistočni, iza kog je, ali samo figurativno, naravno, i trampov zet, koji je na najvišem nivou neprihvatljiv, the plan, moraju da se dogovore i sa Rusima ...

... i otud sad i Rusi i Ameri u Izraelu, prvi potezi povučeni, sad idu drugi

Ako bude još destruktivnih zapadnjačkih poteza u zalivu, biće interesantno pratiti da li će se slučajno u US zapaliti još neka rafinirija, fabrika, šta god ...

... ne treba zaboraviti da je odmah posle brodova u zalivu, a pre obaranja letelice, Tramp (nije on . naravno, on je samo precednik) ponudio Iranu da im odmah skinu sve sankcije ako pristanu na pregovore ... u kojima, po pravilu, stoji i lista US zahteva tipa "predajte se", al tako ameri uvek vode pregovore ...

... i tu je uskočila majka svih ironija, gde im iranski ajatolah kaže njet, neće da pričaju sa američkim B timom (Pompeo; Bolton, Pence) ... preko Tvitera
freehand freehand 09:53 23.06.2019

Re: star wars

Po ovom što sam ja pročitao igra je jako kompleksna. Crtice:

Igra je uvek kompleksna, naročito kad je bolno jednostavna, ali jednostavno ne postoji način da Netanijahu saziva samit SAD - Rusija. To je otprilike osam dimenzija van njegove mašte, da ne govorimo o realnoj moći.
Što se ostalog tiče - sve te igre postaju ozbiljno nervirajuće. Ali sama pomisao da neko ko javno i direktno špijunira države a onda hoće da se odmazdom sveti zato što mu je oborena šijunska letelica u tuđem vazdušnom prostoru izlazi van domena normalnog, iako ostaje u domenu realnog.
Naričito je suludo koliko je čitav svet u stvari talac tih unutrašnjih američkih igara moći, zato izbegavam da na to trošim vreme, jednostavno ne mogu da ispratim ni one površinske mutljavine, kamoli da razumem neke dubinske.
maksa83 maksa83 09:54 23.06.2019

Re: star wars

- ... u ime ove igre teško da su oni, Pentagon, udarili po japanskom i norveškom brodu, čak oni imaju razumne units, irancima su prijateljski nastrojeni Japan i Norveška, pa to ukazuje da nije Pentagon gađao brodove

Što bi to bio problem - povod za rat u Vijetnamu je bio Gulf of Tonkin incident, gde su "torpedirana dva američka vojna broda", da bi se kasnije ispostavilo da je jedan netaknut a da je drugi imao jednu rupu od metka na oplati.
freehand freehand 10:00 23.06.2019

Re: star wars

maksa83
- ... u ime ove igre teško da su oni, Pentagon, udarili po japanskom i norveškom brodu, čak oni imaju razumne units, irancima su prijateljski nastrojeni Japan i Norveška, pa to ukazuje da nije Pentagon gađao brodove

Što bi to bio problem - povod za rat u Vijetnamu je bio Gulf of Tonkin incident, gde su "torpedirana dva američka vojna broda", da bi se kasnije ispostavilo da je jedan netaknut a da je drugi imao jednu rupu od metka na oplati.

Ne znam da li već postoji kao delo - ali "Casus belli" bio bi naslov pod kojim bi se moglo ozbiljno elaborirati šta je sve u stanju čovek (država) da smisli i slaže ne bi li ostvario svoje ciljeve.

Što se tvog primera tiče - Sadam Husein i njegovo oružje za masovno uništenje em su svežiji em do apsurda ogoljeniji i time očigledniji primer.
Milan Novković Milan Novković 10:32 23.06.2019

Re: star wars

freehand
Po ovom što sam ja pročitao igra je jako kompleksna. Crtice:

Igra je uvek kompleksna, naročito kad je bolno jednostavna, ali jednostavno ne postoji način da Netanijahu saziva samit SAD - Rusija. To je otprilike osam dimenzija van njegove mašte, da ne govorimo o realnoj moći.
Što se ostalog tiče - sve te igre postaju ozbiljno nervirajuće. Ali sama pomisao da neko ko javno i direktno špijunira države a onda hoće da se odmazdom sveti zato što mu je oborena šijunska letelica u tuđem vazdušnom prostoru izlazi van domena normalnog, iako ostaje u domenu realnog.
Naričito je suludo koliko je čitav svet u stvari talac tih unutrašnjih američkih igara moći, zato izbegavam da na to trošim vreme, jednostavno ne mogu da ispratim ni one površinske mutljavine, kamoli da razumem neke dubinske.

Natanijahu i Putin su veliki pajtosi, skoro sigurno, i imaju neke svoje dugoročne strategijske planove.

Rusi jesu opaki strategijski igrači poslednjih decenija, to stoji - tj nemam ja nikakvu posebnu ideju kako će se ove igre završiti.

Ja svako malo moram sebe da štipam da bih se podsetio na to razdvajanje običnog naroda, 1%, i političke vrhuške, stvano ne znam za te manje države, Finske, Norveške, itd, ali velike države, Srbija, Amerika, Japan, Nemačka, Britanija, Izrael, ... meni sve te vrhuške dobijaju negativnog keca na etike i morale.

A sumnjam da bih ikad stavio kintu na bilo koju političku vrhušku bilo ke zemlje.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:36 23.06.2019

Re: star wars

Rusi jesu opaki strategijski igrači poslednjih decenija, to stoji - tj nemam ja nikakvu posebnu ideju kako će se ove igre završiti.



Mirom - svima u interesu. Apokalipsom - niko ne želi.
Milan Novković Milan Novković 10:38 23.06.2019

Re: star wars

maksa83
- ... u ime ove igre teško da su oni, Pentagon, udarili po japanskom i norveškom brodu, čak oni imaju razumne units, irancima su prijateljski nastrojeni Japan i Norveška, pa to ukazuje da nije Pentagon gađao brodove

Što bi to bio problem - povod za rat u Vijetnamu je bio Gulf of Tonkin incident, gde su "torpedirana dva američka vojna broda", da bi se kasnije ispostavilo da je jedan netaknut a da je drugi imao jednu rupu od metka na oplati.

Davno bilo.

Nije problem, ok, nego je nešto veći problem danas, sa Japanom posebno.

Ja sam prve gubitke sa svojom sitnom lovom izgubio na spot-Jenu, pre oko 25 godina.

Japan i US pajtosi najveći na temu manipulisanja kursevima valuta.

A to je US-u diii most important ovih dana, fini management dolara koji je u opasnostima.

Tj raspaliti po njima sada je ko kad nemaš kinte, i gađaš onoga ko ti kupuje hranu - moguće, naravno, prečesto, čoek je to, ali manje verovatno.

Skok Bitcoina ovih nedelja je opasan, safe-haven, flight-to-quality (nekada su to bile sovereign obveznice, što ih velike države izdaju), otud i Libra između ostalog, sa SDR se kasni iako su verovatno zaključili da i nema neki potencijal ...

... a ko bi rekao ne tako davno.
Milan Novković Milan Novković 10:40 23.06.2019

Re: star wars

Srđan Fuchs
Rusi jesu opaki strategijski igrači poslednjih decenija, to stoji - tj nemam ja nikakvu posebnu ideju kako će se ove igre završiti.



Mirom - svima u interesu. Apokalipsom - niko ne želi.

Skoro sigurno, tako i ja mislim.
freehand freehand 10:51 23.06.2019

Re: star wars

A sumnjam da bih ikad stavio kintu na bilo koju političku vrhušku bilo ke zemlje.

Ne znam da li je ovo "staviti kintu" metaforički u smislu podržati ili u smislu poslovnog poteza, ali onome što si iznad napisao malo se plašim sopstvenih misli. Ljudsko društv svojom složenošću i nebrojenim procesima i isprepletenošću interakcija i interesa nekakav jednostavan i jasan moral onih koji njime upravljaju čini prosto nemogućim, iako sistem upravo na njemu, moralu, počiva.
Jednostavnim jezikom rečeno uz svaku stepenicu na tim nivoima odlučivanju o procesima u zajednici raste broj dnevnih odluka kojima se bira manje zlo po društvo a time narušava ravnopravnost i legitimni interesi nekih pojedinaca i grupa. i rastu ti etički izazovi situacija u kojima te funcija tera da "iskačeš" iz propisanih standarda.
Uporedo sa time raste i opasnost da će se moći dokopati Juraja Hip poput ovog našeg ovde, kome su neznanje, samozaljubljenost i potpuna amoralnost negde na istom nivou.
Naša i sreća naših komšija počiva na činjenici da smo nemoćni.
maksa83 maksa83 10:57 23.06.2019

Re: star wars

Skok Bitcoina ovih nedelja je opasan, safe-haven, flight-to-quality (nekada su to bile sovereign obveznice, što ih velike države izdaju), otud i Libra između ostalog, sa SDR se kasni iako su verovatno zaključili da i nema neki potencijal ...

Bitcoin i ostali šitkojni ne odgovaraju toj ekipi prvo zato što ne kontrolišu emisiju (koja je kontrolisana matematičkim curkanjem pipe koja se sve više zavrće), a ni zbog volatilne prirode, to što je Bitcoin đipio i što ga je povuklo nagore je trač o Libr i zvanična najava. I da, Libra je zapravo nazanimljivija zato što je kontraverzna - može u isto vreme da se tumači i kao "zakucan konačni ekser u sanduk dolara" (manje verovatno, po meni površno tumačenje) a može da se tumači i kao "rezervni dolar". Meni je ono prvo jako malo verovatno pošto bi Vlasnik Dolara vrlo munjevito opalio čekićem po prstima (zapravo verovatno otfkiario ruku od ramena) prvu firmu kojoj bi tako nešto palo na pamet, čak i kad je podmazana kao FB i anturaž u toj Alijansi - pogotovo tada, tako da je sva prilika (p= 0.75) da je Libra paradržavni projekat.
freehand freehand 10:59 23.06.2019

Re: star wars

tako da je sva prilika (p= 0.75) da je Libra paradržavni projekat.

Kao što je FB paradržava.
maksa83 maksa83 11:03 23.06.2019

Re: star wars

Ljudsko društv svojom složenošću i nebrojenim procesima i isprepletenošću interakcija i interesa nekakav jednostavan i jasan moral onih koji njime upravljaju čini prosto nemogućim, iako sistem upravo na njemu, moralu, počiva.

Jabreko da je taj jedonstavan i jasan moral tanka opna koju arhetipska sklonost ratovanju probuši dok si rek'o ... sad, ne "keks", ali izaberi bilo kakav simbol neke ugroženosti može WMD, može Kosovo, može Vjekovno Pravo, Vekovna Ognjišta, Ugnjeteno Stanovništvo... štagod. Ljudima treba samo dati nešto što im neće izgledati mnoooogo glupo pa da zažmure na celu stvar.
nepopustljiv nepopustljiv 11:04 23.06.2019

Re: .

G.Cross
Srđan Fuchs
srdjan.pajic

Ne mislim da minirate, nego da navlačite ovog našeg bilmeza da izroka irance, koje ne volite naročito. Ali ok, ja to ovako krajnje naivno pitao.


Kako ga navlačimo? Svi oni ronpaulisti oko Daddy-ja su veverice? Druga stvar, mi, bez vašeg blagoslova ne možemo da uđemo tako duboko u Srednji Istok. Znači, pre će biti da su vas skinuli Friletovi drugari Rusi, ili sami Iranci ili - manje verovatno - Saudijci.


Svima koji joS imaju nErava da budu ovde pozdrav iz Lendave iz bratske Slovenije.
Bukirao online covek me lepo docekao i odveo u vinski podrum.
Sve super, osim komarci ko rode jebo te.

Meni Slovenija nije bratska.
nepopustljiv nepopustljiv 11:08 23.06.2019

Re: star wars

maksa83
Ljudsko društv svojom složenošću i nebrojenim procesima i isprepletenošću interakcija i interesa nekakav jednostavan i jasan moral onih koji njime upravljaju čini prosto nemogućim, iako sistem upravo na njemu, moralu, počiva.

Jabreko da je taj jedonstavan i jasan moral tanka opna koju arhetipska sklonost ratovanju probuši dok si rek'o ... sad, ne "keks", ali izaberi bilo kakav simbol neke ugroženosti može WMD, može Kosovo, može Vjekovno Pravo, Vekovna Ognjišta, Ugnjeteno Stanovništvo) štagod. Ljudima treba samo dati nešto što im neće izgledati mnoooogo glupo pa da zažmure na celu stvar.

Ne slažem se!
Jer - kako si dobro uočio na svoj način - rat je,na žalost, takođe prirodno stanje.
Stoga, ozbiljni narodi ratuju kada je to nužno.
Na ozbiljan način.
Milan Novković Milan Novković 11:14 23.06.2019

Re: star wars

maksa83
Skok Bitcoina ovih nedelja je opasan, safe-haven, flight-to-quality (nekada su to bile sovereign obveznice, što ih velike države izdaju), otud i Libra između ostalog, sa SDR se kasni iako su verovatno zaključili da i nema neki potencijal ...

Bitcoin i ostali šitkojni ne odgovaraju toj ekipi prvo zato što ne kontrolišu emisiju (koja je kontrolisana matematičkim curkanjem pipe koja se sve više zavrće), a ni zbog volatilne prirode, to što je Bitcoin đipio i što ga je povuklo nagore je trač o Libr i zvanična najava. I da, Libra je zapravo nazanimljivija zato što je kontraverzna - može u isto vreme da se tumači i kao "zakucan konačni ekser u sanduk dolara" (manje verovatno, po meni površno tumačenje) a može da se tumači i kao "rezervni dolar". Meni je ono prvo jako malo verovatno pošto bi Vlasnik Dolara vrlo munjevito opalio čekićem po prstima (zapravo verovatno otfkiario ruku od ramena) prvu firmu kojoj bi tako nešto palo na pamet, čak i kad je podmazana kao FB i anturaž u toj Alijansi - pogotovo tada, tako da je sva prilika (p= 0.75) da je Libra paradržavni projekat.

Da, Libra je skoro sigurno državni projekat, i ja se slažen sa većinom što si napisao.

Što se tiče fikarenja ruku u pravu si, ali ne zaboravi da razni rizikoi imaju razne horizonte i particle-swarm-intelligence dimenzije - tj ti pričaš o ovećima sutra a, s druge strane, neće baš doći tebi da fikare ruku ako u Indiji kupiš ženi dijamantski prsten i sebi podeblju zlatnu kajlu

I onda vremenom, mi mali, ko mišovi, umemo da izrastemo u veću napast
floki floki 11:22 23.06.2019

Re: star wars

kome je zanimljivo da pogleda, šta čika pepe escobar piše o iranu sada - linak
freehand freehand 11:23 23.06.2019

Re: star wars

Jabreko da je taj jedonstavan i jasan moral tanka opna koju arhetipska sklonost ratovanju probuši dok si rek'o ... sad, ne "keks", ali izaberi bilo kakav simbol neke ugroženosti može WMD, može Kosovo, može Vjekovno Pravo, Vekovna Ognjišta, Ugnjeteno Stanovništvo) štagod. Ljudima treba samo dati nešto što im neće izgledati mnoooogo glupo pa da zažmure na celu stvar.

Započinjanje rata uvek je i jedino stvar interesa. To što će svaki agresor imati svoj Glajvic (arhetip te priče) ne znači da napadnuta strana ne mora da u rat uđe ne bi li se sačuvala od zatiranja.
No pre sam na umu imao nešto drugo, možda mi je najlakše da u ovom trenutku ilustrujem Čerčilovom dilemom pred bombadovanje Koventrija, događaj koji je često u ovakvom kontekstu korišćen.
Dakle, Britanci preko provaljenih nemačkih šifri znaju da se sprema veliko bombardovanje Koventrija i drugih gradova. Ako reaguju i spasu deo stanovništva (nemoguće spasiti sve, čak ni većinu) Nemci će znati da su im šifre provaljene
i time će Britanci izgubiti stratešku prednost važnu za odbranu države i građana.
Ako ne reaguju svesno će žrtvovati stotine ili hiljade svojih građana time što ih nisu upoz+orili i odbranu pojačali.
Sa istoriijskog stanovišta Koventri je srušen a kontroverza je ostala, uz tvrdnje da ddilema u ovom obliku nije ni postojala obzirom da sami nemački ciljevi zaista nikad nisu ovako jasno bili definisani.
Opet, valjda je jasno na kakve sam dileme mislio, iz edicije "ako se sagneš kajaćeš se, ako se ne sagneš kajaćeš se".
I tu rukaru i državnike samo istorija definiše, mada po pravilu ni to nije sigurno, obzirom da se usvojeni pogledi i stadnardi svako malo menjaju, i sa njima mesto i uloga njenih protagonista. Mislim, kako danas stojimo sa Lazarom, markom Kraljevićem, Titom, nedićem i Dražom?
Milan Novković Milan Novković 11:54 23.06.2019

Re: star wars

Još je jedan pisao ovih dana, možda su uticali jedan na drugoga, iako ih je bilo i pre.

Meni je zbog ta dva članka postao interesantan i požar u rafineriji u Filadelfiji, a ona je ogromna, iako stara, prvih nekoliko dana su MSM skrivali tu vest u pozadinama, juče i danas nisam prelistavao.
nepopustljiv nepopustljiv 13:21 23.06.2019

Re: star wars

freehand
Jabreko da je taj jedonstavan i jasan moral tanka opna koju arhetipska sklonost ratovanju probuši dok si rek'o ... sad, ne "keks", ali izaberi bilo kakav simbol neke ugroženosti može WMD, može Kosovo, može Vjekovno Pravo, Vekovna Ognjišta, Ugnjeteno Stanovništvo) štagod. Ljudima treba samo dati nešto što im neće izgledati mnoooogo glupo pa da zažmure na celu stvar.

Započinjanje rata uvek je i jedino stvar interesa. To što će svaki agresor imati svoj Glajvic (arhetip te priče) ne znači da napadnuta strana ne mora da u rat uđe ne bi li se sačuvala od zatiranja.
No pre sam na umu imao nešto drugo, možda mi je najlakše da u ovom trenutku ilustrujem Čerčilovom dilemom pred bombadovanje Koventrija, događaj koji je često u ovakvom kontekstu korišćen.
Dakle, Britanci preko provaljenih nemačkih šifri znaju da se sprema veliko bombardovanje Koventrija i drugih gradova. Ako reaguju i spasu deo stanovništva (nemoguće spasiti sve, čak ni većinu) Nemci će znati da su im šifre provaljene
i time će Britanci izgubiti stratešku prednost važnu za odbranu države i građana.
Ako ne reaguju svesno će žrtvovati stotine ili hiljade svojih građana time što ih nisu upoz+orili i odbranu pojačali.
Sa istoriijskog stanovišta Koventri je srušen a kontroverza je ostala, uz tvrdnje da ddilema u ovom obliku nije ni postojala obzirom da sami nemački ciljevi zaista nikad nisu ovako jasno bili definisani.
Opet, valjda je jasno na kakve sam dileme mislio, iz edicije "ako se sagneš kajaćeš se, ako se ne sagneš kajaćeš se".
I tu rukaru i državnike samo istorija definiše, mada po pravilu ni to nije sigurno, obzirom da se usvojeni pogledi i stadnardi svako malo menjaju, i sa njima mesto i uloga njenih protagonista. Mislim, kako danas stojimo sa Lazarom, markom Kraljevićem, Titom, nedićem i Dražom?

Verovatno si ovde mislio na fukaru - a napisao rukaru.
Mislim - jebeš istoriju! To je 'nauka' koja je u rangu sa npr. 'osnovama marksizma i socijalističkog samoupravljanja'.
Što se Faraona Tite tiče - nemam dileme.
Jer su rezultati očigledni.
G.Cross G.Cross 21:26 23.06.2019

Re: .

nepopustljiv
G.Cross
Srđan Fuchs
srdjan.pajic

Ne mislim da minirate, nego da navlačite ovog našeg bilmeza da izroka irance, koje ne volite naročito. Ali ok, ja to ovako krajnje naivno pitao.


Kako ga navlačimo? Svi oni ronpaulisti oko Daddy-ja su veverice? Druga stvar, mi, bez vašeg blagoslova ne možemo da uđemo tako duboko u Srednji Istok. Znači, pre će biti da su vas skinuli Friletovi drugari Rusi, ili sami Iranci ili - manje verovatno - Saudijci.


Svima koji joS imaju nErava da budu ovde pozdrav iz Lendave iz bratske Slovenije.
Bukirao online covek me lepo docekao i odveo u vinski podrum.
Sve super, osim komarci ko rode jebo te.

Meni Slovenija nije bratska.


Tvoj problem.

Atomski mrav Atomski mrav 23:18 23.06.2019

Re: .

zvuči baš šarlatanski. kako je dospeo do vas, Cisco ga poslao, ili?

Dospeo je do nas tako što smo koristili neki američki IT governance softver a Izraelci su bili zaduženi za prodaju i tehničku podršku za EMEA region. Domaća firma preko koje je sve to išlo je organizovala tu posetu. Tako je, tim kanalom, stigao i taj uređaj i taj mučenik do nas. Nisu imali nikakve veze sa Ciscom, samo sam uporedio dimenzije uređaja sa Ciscovim switch-em.
Atomski mrav Atomski mrav 23:23 23.06.2019

Re: star wars

Kao što je FB paradržava.


Danska je pre dve i po godine postavila prvog ambasadora za digitalizaciju na svetu:

It’s a digital world out there. And Denmark’s decided to get with the times. On Friday, Denmark unveiled plans to put in place a digital ambassador to liaise with some of the world’s top tech companies, including Apple, Google, and Microsoft. It’s the first position of its kind anywhere in the world.

Big companies “affect Denmark just as much as entire countries,” Foreign Minister Anders Samuelsen said in an interview with Danish newspaper Politiken. “These companies have become a type of new nations and we need to confront that,” he added.


https://foreignpolicy.com/2017/01/27/denmark-creates-the-worlds-first-ever-digital-ambassador-technology-europe-diplomacy/
vcucko vcucko 12:05 24.06.2019

Re: .

srdjan.pajic
floki
srdjan.pajic
floki
ne, oni su tankere bušili i palili i malo vam pripremali 9/11 možda pre...


Otkud znaš? (ajde da se pretvaramo da pitam najozbiljnije ).

ako ti kažem, moram te ubijem a žao mi nekako :)


Nema veze, ubij me, preživeću ja nekako .

Ja sam očekivao da će ovaj naš luđak sad da uzme da im hebe kevu što mu sjebaše drona, mislim, kao falusni simbol, dakle da im potopi komplet mornaricu i sjebe oba aviona koja imaju. Ali izgleda da je čovek ipak mirotvorac u duši i telu, tačno kakvim ste ga ovde izmaštali, pa je poslao avijaciju a onda je opozvao, kao, a, frka persijanci, a? Ili su mu rekli saradnci da se ne blesavi, pa ovaj naposletku ipak poslušao starije i pametnije.




Ako mislis na IRI Air Forces, po Wiki imaju izmedju 40 i 50 operativnih F14, od kojih pola novijih i 100 do 120 F4 i F5, zatim cca 20 M29 i 10 Su22. Imaju i nesto Miraza, znaci fleksibilni su po pitanju dobavljaca.
I jos kojecega ima u tim tabelama.
Mislim kad vec udarate da ne udarate naslepo
Atomski mrav Atomski mrav 13:09 24.06.2019

Re: .

i 100 do 120 F4 i F5


Mora da je ovo odvratilo Trampa od ničim izazvane, pod okriljem mraka agresije na Iran.
vcucko vcucko 13:48 24.06.2019

Re: .

Atomski mrav
i 100 do 120 F4 i F5


Mora da je ovo odvratilo Trampa od ničim izazvane, pod okriljem mraka agresije na Iran.

Pa znas kako, oni ne moraju da se muce i da prave kartonske makete, mogu njih da poseju i eto ti neprihvatljivog rasipanja dzebane

A to pod okriljem mraka, mucki i nadasve podlo, to im je ostalo iz doba trebljenja Indijanaca. Poglavica kad padne mrak vikne povecerje, a pokvarena pijana anglo-irska rulja bas tad udari. Ostalo im od lumpenproleterskog zivota po krcmama u Ist Endu i luckih kvartova Dablina.
freehand freehand 15:34 24.06.2019

Re: .

G.Cross
freehand
Meni cudno kako je moguce da sa toliko zara se zalazes za nesto a posle par meseci se uopste ne secas.

Ali none of my business.

Nađi da ne raspravljamo bez veze. I meni je čudno jer se ne sećam da sam tvrdio tako nešto, naročito ne sa puno žara. Pa da ne motamo u prazno - teleća glava u škembetu stoji kao kompromisna ponuda - a uz nju ide i izvinjenje ako si u pravu. Ako nisi... Jebiga, neće ti biti prvi put.



Ok ako moram naci cu i napraviti blog o tome.


Kakva bre kompromisna glava u kompromisnom skembetu ?

Ja hocu pohovane skembice.

I?
bene_geserit bene_geserit 17:07 24.06.2019

Re: .

Šteta što sam bio na odmoru pa nisam učestvovao u ovoj finoj filozofsko-gurmansko-političkoj razmeni.

Posebno me je impresionirao blogokolega koji se naduva pa zamišlja da je murjanac (verovatno i da ima brkove, jer gde to ima ozbiljnog murjanca bez brkova).
Znam za slučajeve da ljudi zamišljaju da znaju da lete kad se naduvaju, i tako sve neke hipi stvari, ali murjanac, to je već novi nivo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:38 25.06.2019

Re: star wars

i konkurencija mu je uopšte bizarno-amaterska, po svemu sudeći će olako dobiti sledeće izbore.

Мислим да би био SF да их изгуби.
Мора да се деси нешто крупно а против њега.

И код нас и у Америки цео један слој политичких дунстера не разуме шта је политички механизам и како он функционише, те сара'њују и Трампа и Вучуића од почетка.
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:53 25.06.2019

Re: .

Meni Slovenija nije bratska.


Tvoj problem.


mozda je carlijev problem.

mene samo zanima jel' taj tvoj slovenac smatra da si ti iz bratske mu srbije? ili je ta 'bratska' ljubav jednosmerna?

(da sad ne ulazimo u to da li si mu 'brat' sve dok mu placas smestaj)
nepopustljiv nepopustljiv 05:14 26.06.2019

Re: .

dragosevacsutra
Meni Slovenija nije bratska.


Tvoj problem.


mozda je carlijev problem.

mene samo zanima jel' taj tvoj slovenac smatra da si ti iz bratske mu srbije? ili je ta 'bratska' ljubav jednosmerna?

(da sad ne ulazimo u to da li si mu 'brat' sve dok mu placas smestaj)

Nije!

Pravo da ti kažem - baš me briga.
Meni oni nisu braća - a da li sam ja njima (ili nekom od njih), ne zanima me ni najmanje.
dragosevacsutra dragosevacsutra 12:53 26.06.2019

Re: .

Nije!


znam bre carli, mene samo zanimalo jel crossovsko-slovenacka ljubavna afera obostrana, ili je kao sto pretpostavljam jednosmeran izliv neznosti u pitanju.

Черевићан Черевићан 22:59 20.06.2019

concerns

the issue of climate sustainability

4 доба годишњега ......беше
знани били Природе ...колути,
кад ту бригу људи јој преузму
Планета ће најебат' к'о жути,

неки мачак што сврно у чичак

alselone alselone 05:35 21.06.2019

:)

Ja samo znam da ce u narednih desetak godina da se svet promeni vise nego ikad sto mi imamo u zabelezenom pamcenju.


Ovo mene brine, jer se krize i generišu kako se napravile velike fluktuacije koje su prilika za veliku zaradu. A čini mi se da spremaju sledeću, od prošle je prošlo više od 10 godina, pa taman...

Ja sam u finansijama ne zelembać, nego zelembaćev pomoćnik, ali ono glavno št sam zaključio kada smo malo radili na temu prognoze indeksa pomoću AI/ML je to da su u mirnodopsko vreme promene cena toliko male da su zarade na trgovini moguće samo ako prošetaš veoma, veoma veliku lovu, ali zato kada krene sranje, tada se i sa srednjom količinom para mogu napraviti milijarde.

jinks jinks 08:03 21.06.2019

Re: :)

u mirnodopsko vreme promene cena toliko male da su zarade na trgovini moguće samo ako prošetaš veoma, veoma veliku lovu, ali zato kada krene sranje, tada se i sa srednjom količinom para mogu napraviti milijarde

Koliko sam razumeo u svim vremenima a ne samo u mirnodopskim manje-više standardni modeli, na primer vrednosti akcija na berzi, prave dobit reda veličine nekoliko promila na dnevnom nivou i većoj ili srednjoj sumi novca, i to kada neko u principu ima sreće.

Veća dobit se, bar po nekima, dešava kada se sporadično, na način koji retko koji model (možda pre oni modeli koje imaju jači ili najjači igrači), dese drastični i brzi poremećaji cena, koje neretko čak ni analize stanja samih firmi koje su izdale akcije ne mogu da objasne.
alselone alselone 08:05 21.06.2019

Re: :)

možda pre oni modeli koje imaju jači ili najjači igrači


Jaki ili najjači igrači ili kitovi kako ih nazivaju, nemoju modele prognoze tokova nego kreiraju tokove.
jinks jinks 08:07 21.06.2019

Re: :)

Jaki ili najjači igrači ili kitovi kako ih nazivaju, nemoju modele prognoze tokova nego kreiraju tokove.

Da, baš to. Njihov model je - sada ćemo tu i tu da napavimo poremećaj, između ostalog.

Dobro, ali verovatno i to delom rade po nekom modelu :)
alselone alselone 08:15 21.06.2019

Re: :)

jihov model je - sada ćemo tu i tu da napavimo poremećaj, između ostalog.


Baci pogled na ova dva članka ako imaš vremena

1. The Great American Bubble Machine

2. The Vampire Squid Strikes Again: The Mega Banks’ Most Devious Scam Yet -ovaj je još bolji. Tu ima priča o aluminijumu, ali da ne spojlujem, jako je zanimljivo.
shone shone 08:16 21.06.2019

Re: :)


Jaki ili najjači igrači ili kitovi kako ih nazivaju, nemoju modele prognoze tokova nego kreiraju tokove.


Da, baš to. Njihov model je - sada ćemo tu i tu da napavimo poremećaj, između ostalog.

Dobro, ali verovatno i to delom rade po nekom modelu :)


Pa i mi smo osetili taj modeling- onomad.


Jutros je zaista mogao izbiti rat: Tramp naredio napad na Iran, avioni su već bili u vazduhu

Vašington -- Američki predsednik Donald Tramp odobrio je napade na Iran, ali je tu svoju naredbu u poslednjem trenutku povukao prenosi BBC.



Dorčolska varijanta

prodaja cigle

Jedan od unosnih biznisa u domacem kvartu. Najcesci kupci su stranci iz drugih kvartova koji su se zatekli na pogresnom mestu u pogresno vreme. Ako ste se slucajno zatekli bez novca,ne ocajavajte,dobicete je ali u glavu.

Lik iz kvarta: mali,mali dodji vamo
Stranac: da..?
Lik iz kvarta: ajde kupis ciglu,dva somica
Stranac: ali ja nemam para
Lik iz kvarta: pa dobro nista onda poklonicu ti je
*udarac cigle u glavu*

jinks jinks 08:17 21.06.2019

Re: :)

Baci pogled na ova dva članka ako imaš vremena

Hoću, hvala.
Milan Novković Milan Novković 09:16 21.06.2019

Re: :)

alselone
jihov model je - sada ćemo tu i tu da napavimo poremećaj, između ostalog.


Baci pogled na ova dva članka ako imaš vremena

1. The Great American Bubble Machine

2. The Vampire Squid Strikes Again: The Mega Banks’ Most Devious Scam Yet -ovaj je još bolji. Tu ima priča o aluminijumu, ali da ne spojlujem, jako je zanimljivo.

Iako je teže za poverovati malo do više su nervozni sada, zbog Irana najviše.

Iranci stvarno mogu da "zatvore" (de facto) Strait of Hormuz a iz zaliva dolazi oko 30% svetske nafte, pa popale neku KSA naftnu "instalaciju".

E sad, iako je blokada Irana, protiv i popularnog alternativnog mišljenja uglavnom zbog izbacivanja iranske nafte iz opticaja, da bi cene skočile i US fracking imao šansu, a ne zbog izraelskih "potreba", Izraelcima dil skoro da više zavisi od Rusa nego Iranaca, skok cene je poželjan do nekog nivo.

Znači Iran je potpuno blokiran sad.

Ono što je neočekivano, i ja ne znam koliko je to baš neočekivano je iranska ofanziva. Ako je donekle i očekivana a onda je blokada išla u nadi da će naterati Iran da pregovara i ide ka US "uslovima". U napadačkoj formi Iran postaje jako, jako opasan pošto cene mogu da odu toliko visoko da US fracking industrija postaje malecka kockica u priči, nego u igru uleće pucanje finansijsko sistema sa derivatima koji su prešli, pazi cifru, hiljadu triliona (milion milijardi, po naški, počeo sam da se gubim u srpskom rečniku na ove teme zasigurno, u engleskom još i plivam ...

... znači the reč je "kvadrilion", ona koju smo uglavnom koristili kao stilsku figuru do sada.

Ima nettinga u tome, naravno, tipa ja sad dužan tebi hiljadu, maksa meni hiljadu, a ti Maksi hiljadu i 100 Evra (recimo kupovao si pelene pa si se više zadužio od nas) i kad prebijemo dugove ukupan dug je 100 evra.

Problem je što ajd ja sam preterao u primeru, plus IT ne može uredno da radi posao pošto su mnogi podaci nedostupni, znači jedan od nas trojice se unervozi, ne zna za odnose druge dvojice, plus u ovim petljama ima mnogo više učesnika, plus nisu proste pelje, nego neke hyper-petlje - kompleksi upeljanih kompleksnih petlji.

Elem, Iran ih je unervozio baš, upravo pre obaranja aviona su ponudi da Iranu skinu sve sankcije da bi seli za pregovarački sto (pod uslovima, naravno, tako hegemon radi dok može), da bi, vidi ultimativnu ironiju, iranski ajatolah, pogodi kako, preko tvitera rekao "njet", neće da priča sa američkim B timom (ovo je sad postao predmet sitne sprdnje, Pompeo, Bolton ... i Ameri svetska dvorka luda sa sve manje egzekutivne vlasti)

I odmah posle njet im oboriše avion, Trump, sad je komedija na vrhuncu, kažu izdao nalog za bombardovanje pa ga povukao.

A B tim stvarno nije preterano bistar na ove teme - pošto su potpuno blokirani Iranu odgovara neko maltretiranje brodova tamo, znači postoji potencijal za sitnu nesigurnost ko ih maltretira, i B tim rapsali po japanskom i norveškom brodu, a obe države relativno prijateljski nastrojene prema Iranu.

I Pompeo, recimo B igrač na kvadrat, on de-facto vodi i Pentagon, potrči da kaže mini, videli oni, da bi japanski kapetan broda rekao njet, nešto je doletelo.

Sve u svemu došli su u poziciju da im niko ne veruje više, čak saveznici najmanje, nego glume prijatelje pošto moraju, munjevito gube uticaj u svetu, al opasniji nego ikad, ... sve su već predvideli analitičari pre više od godinu dana, izolovane pokušaje dok se ne završi u ćošku, onda se skidaju rukavice da bi se saznalo da su i šake omekšale, bar na svetskoj pozornici.

A Libra - državni projekat, kontrola nad valutom pošto se dolar opasno gubi - fora sa manipulacijama je da uvek dođeš na kraju u poziciju da ti ništa ne odgovara, sve je opasno - opasno kilavoj ekonomiji ne odgovaraju podigute kamate pošto krediti postaju skuplji, ali odgovaraju dolaru, oborene kamate isto ne odgovaraju ekonomiji, iako sad na strategijskom nivou, pomogneš firmama na kratko ali džaba kredit ohrabruje firme da manipulišu, prezadužuju se dalje, a ne posvećuju inovacijama i produktivnosti, a dolar direktno obaraš

Kad dolar počne ozbiljno da opada onda će početi i ubrzano da se izlazi iz njega, prokleta petlja.

Dosta dugo se govorilo da će "svetsku" valutu pokušati preko SDRs (Special Drawing Rights) i hoće, verovatno, i dalje, nego im se tu polako i evropski "prijatelji" (vazali) jogune, Evro je njima isto laka kinta kako zauzme iole netrivijalnu poziciju kao svetska rezervna valuta, a kripto valute obladale sa druge strane.

Libra je potentniji potez od SDRs, po mom mišljenju, pošto ulećeš na scenu ne od jogunaste vrhuške Zapada, nego odozdole, preko građanstva kojem je to zgodno, a i skrenuta mu je pažnja sa strategijskih igara na političku korektnost, identity politiku, ...

... a da ne pričamo da je nama, građanima, ipak do lahke uzivancije, ajd komšije iz svoje ulice mnogi još i gotove, al susedna ulica ... "koga bria"

(nije baš, znam, nego koristim umetničke slobode)

alselone alselone 09:37 21.06.2019

Re: :)

Milan Novković




Jab' tebi sad odgovorio ali ne znam šta. Uglavnom, mislim da si u pravu, čisto po osećaju neredovnog čitanja između redova kažem.
maksa83 maksa83 09:39 21.06.2019

Re: :)

Uglavnom, mislim da si u pravu

Ako je u pravu ti mi dođeš 100 evra.
Milan Novković Milan Novković 09:59 21.06.2019

Re: :)

maksa83
Uglavnom, mislim da si u pravu

Ako je u pravu ti mi dođeš 100 evra.

Pretpostaljam da znaš da su svi ti veliki i kritično-državni projekti (što ne znači da je država uletela u prvoj rundi finansiranja).

Al ne znam da li znaš da je CIA, npr, i ozbiljan biznih u raznim lukrativnim oblastima (trgovina drogom je najpopularniji primer).

A Pentagonu Excel svako malo zabaguje i zagubiše nekoliko triliona dolara u računovodstvu

Elem, ovo ne treba da nas spreči da uživamo u prilaganju šaljivih komentara na Alseove fotke gde sa samo keceljom na sebi pegla, dok mu je žena malo dalje digla noge na coffee table i čita novine, u Šanel odeći, spremna da izađe da se ispriča sa drugaricama

(border-line humor, znam, nego je slična fotka bila na Fejsu, samo ne Alseova, pa da dočarama vama zbunjenima
maksa83 maksa83 11:01 21.06.2019

Re: :)

novine, u Šanel odeći,

Kad reče Šanel, more trivia.

Koko Šanel je bila nemački agent. Provela je veći deo rata u pariskom Ritzu "družeći" se sa visokim nacističkim oficirima, imala je direktnu vezu sa Himlerom i Gebelsom. Pokušala je da se reši jevrejskih direktora brenda, ali su je zajebal - videli su šta se iza brega valja pa su pre donošenja zakona o oduzimanju imovine prodali svoj deo drugaru ne-Jevreju koji im je posle rata prodao njihov deo nazad. Kada po Internetu gledaš njenu biografiju i slike zaključićeš da ona između 1930. i 1950. nije postojala. A jeste itekako.

jinks jinks 07:49 21.06.2019

...


Zar već odavno neke od centralnih banaka (FED sigurno) nisu privatni a ne državni entiteti, koji svoju fiskalnu politiku u pirncipu vode samostalno (hajde uvek je teško reći i potpuno nezavisno).

Čemu onda čuđenje nad činjenicom da bi i neke druge globalne privatne kompanije mogle da počnu da emituju svoj novac. Na kraju, zar se novac prvo i nije pojavio tako što su ga emitovali ne samo država, već i (ako ne i pre) lokalne bogate porodice, trgovci, feudalci.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana