Astrologija| Društvo| Životni stil

TAKE THIS ALSELONE

G.Cross RSS / 20.06.2019. u 21:18

XpzcVnoQ.0.png    Na nekom drugom blogu pre par dana Als me prozvao da napisem blog jer kao ja imam iskustva. Koje je jos vredno da se podeli sa drugima.


Well ja mislim da je iskustvo potpuno beskorisno ako nam ne pomaze da donosimo bolje odluke o buducnosti.


Evo je vest od juce koja me naterala da ostavim ciscenje oluka i korova iz baste I razmislim sta nas to ceka u buducnosti.

Prenosim vest , na engleskom u originalu i mojih par misli cete nacui na kraju teksta.

 

 

-------------------------------------------------------

Bank of England Governor Mark Carney is expected to give Facebook's proposed digital currency Libra a cautious welcome in a major speech on Thursday.

He will say it could could substantially lower costs and increase financial inclusion, but needs regulation.

Mr Carney is also expected to announce that non-banks will be able to hold Bank of England accounts.

And he will highlight climate and sustainability concerns.

Mark Carney has given a swift and positive reaction to Facebook's plan, unveiled just last week, and one that will no doubt please Mark Zuckerberg and his partners.

However, while Mr Carney will say he has an open mind, he is not offering an open door.

Unlike social media, where regulation is struggling to catch up after its mass adoption by billions of users, Mr Carney is promising to make sure regulation to protect against risks including data privacy and money laundering is ready in advance.

Libra is intended to be a currency that can be transferred via social media with its value based on a basket of real life currencies rather than the so-called crypto currencies whose value is not linked to existing exchange rates.

Libra, says Mr Carney, could be systemically important - and will be regulated accordingly.

This is a significant speech in many ways and may be looked back on as the time the fusty old bank of England really donned its digital trousers.

Bank of England accounts

Less headline-grabbing than Facebook but arguably more important was the announcement that the Bank of England will allow non-banks to have an account with them.

All the commercial banks we as customers bank with have their own account at the Bank of England where they store their reserves.

Allowing non-banks - for example payment companies like Square and Worldpay - to have their own account could make payments faster, cheaper, more reliable and more available to people outside the traditional banking system.

When I asked Bank officials what the existing High Street banks thought of this - there were some wry smiles - one said "I'm sure they will have a point of view and will want to express it".

The Bank will also lay some of the groundwork for an open platform for small business financing.

Climate concerns

The governor said the most important future risk was that posed by climate change.

This is a favourite subject of his and the Bank of England will be among the first regulators in the world to include the cost of future climate change (floods, droughts, crop failures, property damage) when it assesses whether financial institutions are strong enough to survive a crisis.

Mark Carney has just over six months left in the job.

With this speech he is laying out a way to future proof the financial system he has overseen for nearly a decade.

-----------------------------------------------------------------

Nezavisnost centralnih banaka je u sredisttu liberalne ideje. 

 

I sad Guverner Engleske banke, koji je jos koliko ja znam Australijanac, govori nasiroko o ideji kriptovalute koja bi bila lansirana od Facebooka, Ubera, eBaya i jos nekih >.

 Zestoko, moj Alse, zestoko.

Takoreci guverner Engleske banke manje vise govori o prestanku razloga postojanja centralnih banaka.

 I posle toga verovatno i ostalih vladinih organizacija , jer FB zna sve.

 I sa svim svojim iskustvom Alse ja ne znam da li je to dobro ili lose.

Ja samo znam da ce u narednih desetak godina da se svet promeni vise nego ikad sto mi imamo u zabelezenom pamcenju.

A valjda ce i Kosovo da se resi.

OK vrednost Libre (ja sam Libra) ce biti bazirana na realno vrednosti neke korpe realnih valuta.
Nisam siguran koliko je to revolucionarno osim da se FB koristi kao Western Union sa mnogo vecim brojem ljudi ali  ako o tome govori Guverner ENgleske Banke mora da je vazno.


 

 

 



Komentari (241)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

G.Cross G.Cross 08:08 21.06.2019

Re: ...

jinks

Zar već odavno neke od centralnih banaka (FED sigurno) nisu privatni a ne državni entiteti, koji svoju fiskalnu politiku u pirncipu vode samostalno (hajde uvek je teško reći i potpuno nezavisno).

Čemu onda čuđenje nad činjenicom da bi i neke druge globalne privatne kompanije mogle da počnu da emituju svoj novac. Na kraju, zar se novac prvo i nije pojavio tako što su ga emitovali ne samo država, već i (ako ne i pre) lokalne bogate porodice, trgovci, feudalci.



Ma ne cudim se ja, samo pozivam na razgovor.

Ipak Chair Feda je nominovan od strane Predsednika USA.

Sto se tice primera sa porodicama ,to je interesantno ali je bilo pre pojave kapitalizma.

Marks ( koga ja postujem kao ekonomistu) kaze da novac ima funckiju plateznog sredstva, zatim funkciju merila vrednosti ali i funkciju kapitala ( u kapitalizmu)
jinks jinks 08:15 21.06.2019

Re: ...

Ma ne cudim se ja, samo pozivam na razgovor.

Ipak Chair Feda je nominovan od strane Predsednika USA.

Naravno, meni je čudno pošto sam dosta toga relativno skoro i čuo.

Čera Feda nominuje Predsednik SAD, ali mislim da u mnogo čemu nisu dužni da budu predmet kontrole ili regulacije od strane države.

Pa dobro, možda je ovo o čemu se priča u blogu sledeći stepen privatizacije funkcije centralnih banaka ... to da na neki novi način postanu privatne.

Marks ( koga ja postujem kao ekonomistu) kaze da novac ima funkciju merila vrednosti ali i funkciju kapitala ( u kapitalizmu)

Ovim je Marks predvideo, koliko razumem, između ostalog i pojavu fiat novca početkom sedamdesetih, kojim je novac verovatno mnogo više i postao kapital nego merilo vrednosti.

Svaka mu čast ... da je bolje birao društvo sigurno bi mnogo pre mnogih drugih postao kandidat za posthumnog Nobela iz ekonomije.
jadragoljub jadragoljub 09:13 21.06.2019

Re: ...

Na kraju, zar se novac prvo i nije pojavio tako što su ga emitovali ne samo država, već i (ako ne i pre) lokalne bogate porodice, trgovci, feudalci.

baš sam takav utisak steko čitajući ovaj blog sasve komentari(ma)
to mi liči na ono da se starosna pemzija digne na 70 g. i da se oni koji posle 40-50e ,pošto više ne mogu da nađu poso, prebace na socijalu koja iznosi 50-60%od najmanjepemzije i onda jednostavno reši problem s pemzijama i pemzionerima.
amika amika 08:00 21.06.2019

Најважжнија вест за следећу деценију

Radi se o neverovatno ambicioznom – neki bi rekli megalomanskom – projektu da se napravi nova svetska valuta. Dejvid Markus iz Fejsbuka kaže mi da je cilj pružiti milijardama ljudi više slobode u korišćenju novca i „ispraviti mnoge krive Drine aktuelnog sistema“.

Glavna poruka je da to nije samo tamo neki sićušni nusprojekat koji će mali tim iz sedišta Fejsbuka u Menlo Parku isprobavati nekoliko meseci pre nego što se prebaci na nešto drugo.

To je istovremeno budućnost Fejsbuka i novca, inicijativa koja je udružila velike igrače platnog prometa kao što su Pejpel i Visa, igrače iz Silicijumske doline kao što su Uber i Lift, i velike firme preduzetničkog kapitala, nešto kao Osvetnici: Kraj igre iz oblasti tehnologije koji su se udružili sa finansijskim superherojima da bi svet pretvorili u bolje mesto.

Више у Данасу на ЛИНК ЛИНК ЛИНК

Либерални капитализам постаје финансијски без ограничења и контроле, без граница и државних мера. Стотине хиљада нових незапослених, неће бити маргинализовани, постаће безвредни, велики капитал узима сву власт - ако се не ограничи или постане прозирно - видљиво на исти начин - електронским развојем и новим програмима.
alselone alselone 08:04 21.06.2019

Re: Најважжнија вест за следећу деценију

To je istovremeno budućnost Fejsbuka i novca, inicijativa koja je udružila velike igrače platnog prometa kao što su Pejpel i Visa, igrače iz Silicijumske doline kao što su Uber i Lift, i velike firme preduzetničkog kapitala, nešto kao Osvetnici: Kraj igre iz oblasti tehnologije koji su se udružili sa finansijskim superherojima da bi svet pretvorili u bolje mesto.


Treba kupovati zemlju i ukopavati se, neće ovo na dobro izaći.
martin_krpan martin_krpan 09:22 21.06.2019

Re: Најважжнија вест за следећу деценију

amika
Radi se o neverovatno ambicioznom – neki bi rekli megalomanskom – projektu da se napravi nova svetska valuta. Dejvid Markus iz Fejsbuka kaže mi da je cilj pružiti milijardama ljudi više slobode u korišćenju novca i „ispraviti mnoge krive Drine aktuelnog sistema“.

Glavna poruka je da to nije samo tamo neki sićušni nusprojekat koji će mali tim iz sedišta Fejsbuka u Menlo Parku isprobavati nekoliko meseci pre nego što se prebaci na nešto drugo.

To je istovremeno budućnost Fejsbuka i novca, inicijativa koja je udružila velike igrače platnog prometa kao što su Pejpel i Visa, igrače iz Silicijumske doline kao što su Uber i Lift, i velike firme preduzetničkog kapitala, nešto kao Osvetnici: Kraj igre iz oblasti tehnologije koji su se udružili sa finansijskim superherojima da bi svet pretvorili u bolje mesto.

Више у Данасу на ЛИНК ЛИНК ЛИНК

Либерални капитализам постаје финансијски без ограничења и контроле, без граница и државних мера. Стотине хиљада нових незапослених, неће бити маргинализовани, постаће безвредни, велики капитал узима сву власт - ако се не ограничи или постане прозирно - видљиво на исти начин - електронским развојем и новим програмима.



Žalosno je što su stare generacije većina koja u svemu vidi prijetnju i zavjeru. Npr. globalna "Generacija Y" (vjerovatno Alseloneova generacija) sebe ne vidi na jednom poslu duže od 2 godine. Budućnost je Gig Economy sa što manjim uplitanjem države. Za mene bi to mogao biti vlažni anarhistički ideal gdje neće biti hijerarhije među ljudima i gdje će se vratiti bratstvo među ljudima na komunalnom nivou. Jer tzv. "država" od najranijih vremena do dan danas održava najprimitivniji ljudski nagod a to je volja za moć i društvo vertikalne hijerarhije. Danas u svijetu nema dobre države. Sve države su "Banana republike" u većem ili manjem obimu.
maksa83 maksa83 09:28 21.06.2019

Re: Најважжнија вест за следећу деценију

Žalosno je što su stare generacije većina koja u svemu vidi prijetnju i zavjeru.

I ti si primetio?

Inače, iz priče sa nekim komunalnim pandurima (pripadnici jedinica žardinjerije) trenutno im jedan od većih problema ovde predstavljaju babe i dede koje uništavaju ljuljaške i klackalice i mažu klupe uljem da im se deca ne bi skupljala tu i pravila buku.
alselone alselone 09:33 21.06.2019

Re: Најважжнија вест за следећу деценију

Inače, iz priče sa nekim komunalnim pandurima (pripadnici jedinica žardinjerije) trenutno im jedan od većih problema ovde predstavljaju babe i dede koje uništavaju ljuljaške i klackalice i mažu klupe uljem da im se deca ne bi skupljala tu i pravila buku.


Zajebavaš?
maksa83 maksa83 09:37 21.06.2019

Re: Најважжнија вест за следећу деценију

alselone
Inače, iz priče sa nekim komunalnim pandurima (pripadnici jedinica žardinjerije) trenutno im jedan od većih problema ovde predstavljaju babe i dede koje uništavaju ljuljaške i klackalice i mažu klupe uljem da im se deca ne bi skupljala tu i pravila buku.


Zajebavaš?

Na žalost, ne.
alselone alselone 09:38 21.06.2019

Re: Најважжнија вест за следећу деценију

Na žalost, ne.


U moru idiotskih stvari koje nam se dešavaju ova je isplivala visoko a to je zaista teško.

Babe i dede mažu ljuljaške uljem!? Gospode dragi bože.
maksa83 maksa83 09:40 21.06.2019

Re: Најважжнија вест за следећу деценију

Babe i dede mažu ljuljaške uljem!?

Ne, valjda one klupe za sedenje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 09:41 21.06.2019

Re: Најважжнија вест за следећу деценију

alselone
Inače, iz priče sa nekim komunalnim pandurima (pripadnici jedinica žardinjerije) trenutno im jedan od većih problema ovde predstavljaju babe i dede koje uništavaju ljuljaške i klackalice i mažu klupe uljem da im se deca ne bi skupljala tu i pravila buku.


Zajebavaš?


Ne verujem. I mi smo u Mirjevu u zgradi imali nekog ozlojeđenog penzosa koji nam je mazao žardinjeru potrošenim motornim uljem, da se ne skupljamo tu i klošarimo mu pod prozorom u vreme popodnevnog odmora, a popodne je kod njega trajalo ceo dan i noć. Ali to su bila koliko-toliko normalna vremena, pre uspostavljanja komunalne žandarmerije.
alselone alselone 09:42 21.06.2019

Re: Најважжнија вест за следећу деценију

Ne, valjda one klupe za sedenje.


Sad sam pažljivo pročitao, uništavaju ljuljaške a mažu klupe.
Milan Novković Milan Novković 09:42 21.06.2019

Re: Најважжнија вест за следећу деценију

maksa83
alselone
Inače, iz priče sa nekim komunalnim pandurima (pripadnici jedinica žardinjerije) trenutno im jedan od većih problema ovde predstavljaju babe i dede koje uništavaju ljuljaške i klackalice i mažu klupe uljem da im se deca ne bi skupljala tu i pravila buku.


Zajebavaš?

Na žalost, ne.

Uh, dede preduzimači (sumnjam da ima previše baba) nekad su deci samo bušili lopte kad upadnu u njihovo dvorište.

Eto i dobre definicije polu-pasivne agresivnosti - agresivno kretanje nosilaca podmetanja noge deci u polu-provodnoj društvenoj sredini (kako ono idu pravila - Petkom je dozvoljeno da se lupeta)
angie01 angie01 11:21 21.06.2019

Re: Најважжнија вест за следећу деценију

Ne, valjda one klupe za sedenje.


u mojoj ulici su ispred nekih ulaza stanari iscupali klupe- na kojima preko dana sede babe,- a na njihovu zalopojku, da tu uvece sede neka deca, pa im galame,...ja nikada nisam cula da deca galame, jedino sto im zameram, sto bacaju naokolo ambalazu od brze hrane koju tu na klupama konzumiraju, iako odmah iza stoje kontejneri,...ali to nije razlog da se vade klupe i teraju deca.

ali to sve nije nista novo- pre jedno 15 godina, nekolicina nas iz stare zgrade, smo skupili pare i platili da nam se u velikom dvoristu iza, koje je biklo zapusteno, napravi teren za beachvolley - izravnali smo teren, ubetonirali stubove, nasuli pesak, kupili mrezicu i kada su deca pocela da se igraju, babci iz zgrade zvali policiju- koja, kada je dosla i ukapirala o cemu se radi, oterala babe u majcinu....

ja se i danas secam, kako nam je jedna baba preko noci prekopala utaban teren za klikere u dvoristu i unistila idealno napravljenu rosu.
docsumann docsumann 12:30 21.06.2019

Re: Најважжнија вест за следећу деценију

babe i dede koje uništavaju ljuljaške i klackalice i mažu klupe uljem da im se deca ne bi skupljala tu i pravila buku.


srdjan.pajic srdjan.pajic 20:58 21.06.2019

Re: Најважжнија вест за следећу деценију

ja se i danas secam, kako nam je jedna baba preko noci prekopala utaban teren za klikere u dvoristu i unistila idealno napravljenu rosu.


A sa koliko godina otprilike počinje to staračko ludilo?

Ja sam sad toliko srećan što imam gomilu dece u komšiluku, što galame, igraju se po ceo dan, ulaze mi u dvorište kad im upadne lopta ili frizbi (jednom me pitali da li smeju i ja im rekao da mi se kapija nikad ne zaključava, kera nemamo i da ulaze kad hoće samo da ne gaze ženine grobove sa peršunom i žalfijom). Plus mi je kuća odma pored škole, tako da je stalno neka gužva i promet i ne smeta mi za sada. Jedno me malo štrecaju ovi klinci tinejdžeri preko ulice koji vole da voze kao blesavi one male cross motore po travnjaku pored mog dvorišta, nekad im se pridruži i ćale.




bene_geserit bene_geserit 17:12 24.06.2019

Re: Најважжнија вест за следећу деценију

alselone
Treba kupovati zemlju i ukopavati se, neće ovo na dobro izaći.

Da nisi dodao ovaj smajli na kraju pomislio bih da treba da ti se prepiše uzdržavanje od Milanovih linkova.
Uostalom gde vi iz ravničarskih predela da se ukopate? Malo kiša da padne, reka da nadođe i poplavi vam bunker spreman da izdrži kraj sveta i apokalipsu koja samo što nije stigla.
mlatisa mlatisa 08:22 21.06.2019

Превенција

Рекао бих да је у питању превенција испадања долара (односно новца који контролише САД) из игре. У перспективи је могуће да знатни део токова новца буде везан за неке деривате злата. Алтернатива може да добије замах ако прилегну шпекуланти. А они су поприлично остали без идеја где би и у шта инвестирали. И ту се јављају ИТ предузетници као "спасиоци".

А да шпекулатни нису "безопасни", говори пример Биткоина који нема никакву реалну подлогу. Заправо би требало да буде реално негативан пошто се у суштини троши електрична енергија.

G.Cross G.Cross 08:39 21.06.2019

Re: Превенција

mlatisa
Рекао бих да је у питању превенција испадања долара (односно новца који контролише САД) из игре. У перспективи је могуће да знатни део токова новца буде везан за неке деривате злата. Алтернатива може да добије замах ако прилегну шпекуланти. А они су поприлично остали без идеја где би и у шта инвестирали. И ту се јављају ИТ предузетници као "спасиоци".

А да шпекулатни нису "безопасни", говори пример Биткоина који нема никакву реалну подлогу. Заправо би требало да буде реално негативан пошто се у суштини троши електрична енергија.



Da, moze I tako da se vidi.

Ali moze i kako Amika pise gore:

Ogromna kolicina kapitala je koncentrisana u rukama nekolicine ljudi koji takodje kontrolisu sve informacije i komunikacije na svetu.

Koji bi normalan sledeci korak bio za njih ?
nepopustljiv nepopustljiv 09:08 21.06.2019

Re: Превенција

G.Cross
mlatisa
Рекао бих да је у питању превенција испадања долара (односно новца који контролише САД) из игре. У перспективи је могуће да знатни део токова новца буде везан за неке деривате злата. Алтернатива може да добије замах ако прилегну шпекуланти. А они су поприлично остали без идеја где би и у шта инвестирали. И ту се јављају ИТ предузетници као "спасиоци".

А да шпекулатни нису "безопасни", говори пример Биткоина који нема никакву реалну подлогу. Заправо би требало да буде реално негативан пошто се у суштини троши електрична енергија.



Da, moze I tako da se vidi.

Ali moze i kako Amika pise gore:

Ogromna kolicina kapitala je koncentrisana u rukama nekolicine ljudi koji takodje kontrolisu sve informacije i komunikacije na svetu.

Koji bi normalan sledeci korak bio za njih ?

Pa za njih postoji samo jedan 'normalan' korak ... da svaki od tih nekolicine bude samo jedan ... i da konačno dokaže toj nekolicini da, ipak, on ima najveću ćunu.
A posle može i da se samoubije.
jinks jinks 10:09 21.06.2019

Re: Превенција

Pa za njih postoji samo jedan 'normalan' korak ... da svaki od tih nekolicine bude samo jedan ...

Čini se da je možda slučaj još i u nečem drugom, što se ne razlikuje previše od nečega što rade i mnogi drugi koji daleko od toga da su deo pomenute manjine.

To da pokušavaju da materijalno zbrinu što je više generacija svojih potomaka u budućnosti. Ne znam, na primer, g. Miško sada obezbeđuje ne decu i unuke, već čukun-čukun unuke, i kada bi mu se pružila prilika išao bi verovatno i do аskurđel-unuka i dalje.

Takođe, neko može da se zapita i: "Šta bi tom i tom čoveku da se opet džapa sa politikom, kada je već i praunuke prošli put obezbedio." A on, čovek možda uvideo priliku da ih obezbedi i za još dalju budućnost.
nask nask 20:06 21.06.2019

Re: Превенција

Ogromna kolicina kapitala je koncentrisana u rukama nekolicine ljudi koji takodje kontrolisu sve informacije i komunikacije na svetu.


Da se nadovežem na ono Alsovo, ja sam na ovu temu šegrt pomoćnikovog pomoćnika zelembaća, ali da li gornja tvrdnja stoji. Zar nisu kontrolori informacija razni Zukenbergijanci, a kontrolori kapitala razni Rotšildijanci. Ili se sve to amalgiralo u jedno?

Idealna situacija za društvene medije, kad uvedu svoju valutu nema razloga da ih napuštaš, 24/7/365,25 živiš u fejsbuku. Zaokružena priča kao što je Henri Ford nekada sanjao.
alselone alselone 20:10 21.06.2019

Re: Превенција

Ili se sve to amalgiralo u jedno?


Sve se to spojilo u jedno i postalo govno, ko kada uzmeš različite boje plastelina pa pomešaš i dobiješ braon. Svi oni koji vladaju tech kompanijama prodavali su delove firmi kako bi izgradili te imerije brzo kako ih neko ne bi prestigao. Lovu im je dao "old money", tako da se to sve izmešalo.

Primer, ako se ne varam, Bill Gates drži tek oko 7% Microsofta.
maksa83 maksa83 20:15 21.06.2019

Re: Превенција

Primer, ako se ne varam, Bill Gates drži tek oko 7% Microsofta.

Ne, od pre neku godinu manje od 2%.
alselone alselone 20:19 21.06.2019

Re: Превенција

Ne, od pre neku godinu manje od 2%.


Aha, mislim da je 7% držao dok je bio chairman još uvek. Možda grešim... ali u svakom slučaju poenta je tu.
maksa83 maksa83 09:10 21.06.2019

Re: *

stefan.hauzer
Evo zanimljive rasprave na temu Libre: https://marginalrevolution.com/marginalrevolution/2019/06/libra-responds-to-my-queries.html.

Odande bih izdvojio ovo kao meni najbolji doprinos diskusiji:


stefan.hauzer stefan.hauzer 09:17 21.06.2019

Re: *

Otprilike i sumira moje mišljenje o temi.



+ australijansko devojče



kamilo_emericki kamilo_emericki 08:51 21.06.2019

Fête de la musique

Jeste da je potpuno van teme ali nadam se da nikom nece smetati mala kafe - pauza. Danas je Praznik muzike u Francuskoj ( Fête de la musique ). Ne znam kako je u drugim drzavama ali veceras ce Francuska izaci na ulice da svira, pjeva, igra. Kvalitet nije bitan, bitno je raspolozenje i volja da se to raspolozenje podijeli sa ostalima.
nepopustljiv nepopustljiv 08:55 21.06.2019

Re: Fête de la musique

kamilo_emericki
Jeste da je potpuno van teme ali nadam se da nikom nece smetati mala kafe - pauza. Danas je Praznik muzike u Francuskoj ( Fête de la musique ). Ne znam kako je u drugim drzavama ali veceras ce Francuska izaci na ulice da svira, pjeva, igra. Kvalitet nije bitan, bitno je raspolozenje i volja da se to raspolozenje podijeli sa ostalima.

A u Srbiji je danas prvi dan leta.
G.Cross G.Cross 08:55 21.06.2019

Re: Fête de la musique

kamilo_emericki
Jeste da je potpuno van teme ali nadam se da nikom nece smetati mala kafe - pauza. Danas je Praznik muzike u Francuskoj ( Fête de la musique ). Ne znam kako je u drugim drzavama ali veceras ce Francuska izaci na ulice da svira, pjeva, igra. Kvalitet nije bitan, bitno je raspolozenje i volja da se to raspolozenje podijeli sa ostalima.


Da.

Jos jedan lep obicaj je " dan komsija" kada se iznese hrana i pice na ulicu i deli sa komsijama.
alselone alselone 09:00 21.06.2019

Re: Fête de la musique

Praznik muzike


dan komsija" kada se iznese hrana i pice na ulicu i deli sa komsijama


Svileni fić firići.
G.Cross G.Cross 09:09 21.06.2019

Re: Fête de la musique

alselone
Praznik muzike


dan komsija" kada se iznese hrana i pice na ulicu i deli sa komsijama


Svileni fić firići.


Samo da znas da si banovan.
jadragoljub jadragoljub 09:15 21.06.2019

Re: Fête de la musique

G.Cross
alselone
Praznik muzike


dan komsija" kada se iznese hrana i pice na ulicu i deli sa komsijama


Svileni fić firići.


Samo da znas da si banovan.

podigo si banovanje na veći level od nakih banovadžija na blogu, za tebe je sag i kinšasa p. dim.
G.Cross G.Cross 09:26 21.06.2019

Re: Fête de la musique

jadragoljub
G.Cross
alselone
Praznik muzike


dan komsija" kada se iznese hrana i pice na ulicu i deli sa komsijama


Svileni fić firići.


Samo da znas da si banovan.

podigo si banovanje na veći level od nakih banovadžija na blogu, za tebe je sag i kinšasa p. dim.


I ti si banovan.
alselone alselone 09:34 21.06.2019

Re: Fête de la musique

Samo da znas da si banovan.




I kako ja da objasnim deci da ljudi proslavljaju dan muzike pa onda iznose napolje komšijama da jedu, ko da su beskućnici, i onda se verovatno tako poskidaju pa znojavi i lepljivi od onog jela i muzike imaju vrući gej seks ... op, zaneo sam se.
nask nask 18:13 21.06.2019

Re: Fête de la musique

Ne znam kako je u drugim drzavama


Solisticij, midsummer night, zonnewende ... U Latviji će večeras devojke po šumama da traže papratni cvet koji cveta samo na 21. jun. U tome im pomažu momci, dva para očiju više vide. Po statistikama Latvijskog zavoda za statistiku najviše se beba rodi u mesecu martu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:16 21.06.2019

Re: Fête de la musique

alselone



I kako ja da objasnim deci da ljudi proslavljaju dan muzike pa onda iznose napolje komšijama da jedu, ko da su beskućnici, i onda se verovatno tako poskidaju pa znojavi i lepljivi od onog jela i muzike imaju vrući gej seks ... op, zaneo sam se.


Серж, бануј овог пеђера!
amika amika 11:42 21.06.2019

Финансијски капитал као музика

Ти о финансијском капиталу, а он о музици. Ма, појешће нас као салату уз предјело...

Decembar 2017:

Kameron i Tajler Vinklvos – suosnivači Fejsbuka – proglašeni su prvim bitkoin milijarderima na svetu, počevši da ulažu u ovu kriptovalutu još 2013. godine. Kasnije istog meseca, Bitkoin dostiže rekordni vrhunac do danas, u vrednosti od 19.783 dolara.

Decembar 2018:

Bitkoin dostiže najnižu cenu posle vrhunca u vrednosti od oko 3.300 dolara nakon turbulentne godine u ovom sektoru uopšte.
ephemeris ephemeris 11:45 21.06.2019

Ovako se diskutuje - povladjujuci svakome



- he is right? and he is right? they can't both be right!
- you know? you are also right.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana