Sport

WiNNbldon

NNN RSS / 12.07.2019. u 13:08
Vimbldon 2019. je stigao do same završnice, kod žena su već poznate finalistkinje, igraće Serena protiv Simone, a kod muškaraca se danas igraju polufinala. 
http%3A%2F%2Fcom.ft.imagepublish.prod.s3.amazonaws.com%2F1f60db6a-67d0-11e7-9a66-93fb352ba1fe?fit=scale-down&source=next&width=700 
Prvo polufinale od 14h igraju Đoković - Bautista Agut. Novak je branilac titule i svakako favorit i "već je viđen u finalu (još posle žreba)", ali igra protiv najprijatinjeg iznenađenja i jednog od najžilavijih mogućih protivnika, koji ga je ove godine već dva puta pobedio i to pošto je Novak dobio 1. set (a Novak ima najviši procenat dobijenih mečeva posle dobijenog prvog seta u istoriji tenisa!). 
 
Drugo polufinale je 40. superklasik Nadal - Federer. Interesantno je da im je ovo prvi meč na Vimbldonu posle onog epskog finala iz 2008. kada je posle maratona Nadal okončao Federerovu petogodišnju dominaciju na vimbldonskoj travi. 
Pre godinu dana je zvaničan vimbldonski YT kanal postavio ovu poslasticu na desetogodišnjicu
 
 
(opširnije u komentarima...) 


Komentari (327)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

marco_de.manccini marco_de.manccini 17:42 13.07.2019

Ево, да досадим с неким бројкама

Новак води 25:22 у међусобним мечевима (47 укупно).

Новак је добио 4 меча заредом против Федерера.

Од 47 међусобних мечева, 41 их је било у финалу илу полуфиналу неког турнира, а 2 у групама на завршном турниру. Преостала 4 меча, међу којима је и један Дејвис куп меч, су, у ствари, прва 4 меча које су уопште играли, сва 4 пре 2008, а све их је добио Федерер.

У полуфиналима турнира резултат је 12:11 за Новака, у финалима 12:6, а у групама на завршном турниру 1:1.

На слемовима је 9:6 за Новака, у финалима слемова 3:1 (једина победа Федерера у финалу слема је на Ју-Ес Опену, 2007).

На Вимблдону је 2:1 за Новака, у финалима Вимблдона 2:0 (једина победа Федерера на Вимблдону је у полуфиналу, 2012).

У последњих 10 мечева је 8:2 за Новака.

У последњих 10 финала је, такође, 8:2 за Новака.

(П.С., можда сам промашио овде онде, али не много.)
NNN NNN 18:45 13.07.2019

Re: Ево, да досадим с неким бројкама

Brojke nisu dosadne!

Evo još jedan podatak na kojem volim da insistiran:

ovo finale ima težinu 35

ako uvedemo metriku kojom ponderišemo značaj nekog Gren Slem finala po tome koliko učesnici imaju osvojenih Gren Slem titula.

Prethodni rekord je bio 31 iz AO 2017. i AO 2019., a pre ovih vanzemaljaca je to bilo 20 na US Openu 2002. Sampras (13) - Agasi (7)
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:50 13.07.2019

Re: Ево, да досадим с неким бројкама

Свиђа ми се метрика, по њој меч између мене и Федерера има исту тежину као Сампрас -- Агаси.
NNN NNN 18:55 13.07.2019

Re: Ево, да досадим с неким бројкама

Naravno, samo treba da stigneš do GS finala sa njim ...i voila
nsarski nsarski 18:57 13.07.2019

Re: Ево, да досадим с неким бројкама

marco_de.manccini
Свиђа ми се метрика, по њој меч између мене и Федерера има исту тежину као Сампрас -- Агаси.


Zapazi ovu metriku iz 2016.

marco_de.manccini marco_de.manccini 19:10 13.07.2019

Re: Ево, да досадим с неким бројкама

Zapazi ovu metriku iz 2016.

Тако некако. Ђоковић има 8 слемова више од Мекинроа, а овај само 7 више од мене.
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:13 13.07.2019

Re: Ево, да досадим с неким бројкама

Naravno, samo treba da stigneš go GS finala ...i voila

Их, ништа лакше, само послушам стручњаке са блога/кауча, сервис-волеј и све одувам, ови нови немају појма како се игра на Вимблдону.
nepopustljiv nepopustljiv 19:17 13.07.2019

Re: Ево, да досадим с неким бројкама

marco_de.manccini
Новак води 25:22 у међусобним мечевима (47 укупно).

Новак је добио 4 меча заредом против Федерера.

Од 47 међусобних мечева, 41 их је било у финалу илу полуфиналу неког турнира, а 2 у групама на завршном турниру. Преостала 4 меча, међу којима је и један Дејвис куп меч, су, у ствари, прва 4 меча које су уопште играли, сва 4 пре 2008, а све их је добио Федерер.

У полуфиналима турнира резултат је 12:11 за Новака, у финалима 12:6, а у групама на завршном турниру 1:1.

На слемовима је 9:6 за Новака, у финалима слемова 3:1 (једина победа Федерера у финалу слема је на Ју-Ес Опену, 2007).

На Вимблдону је 2:1 за Новака, у финалима Вимблдона 2:0 (једина победа Федерера на Вимблдону је у полуфиналу, 2012).

У последњих 10 мечева је 8:2 за Новака.

У последњих 10 финала је, такође, 8:2 за Новака.

(П.С., можда сам промашио овде онде, али не много.)

Mnogo mi se dopadaju ove brojke.

I ono što mi se najviše dopada je --- Nole je Pederera (izvini Bene, sam prst odleti na slovo P) i Nadala skršio onda kada su oni bili najjači.
alselone alselone 19:24 13.07.2019

Re: Ево, да досадим с неким бројкама

Zapazi ovu metriku iz 2016.


Nije ni danas mnogo daleko.

1 N. Djokovic 12415
2 R. Nadal 7945
3 R. Federer 6620
docsumann docsumann 19:33 13.07.2019

Re: Ево, да досадим с неким бројкама

Pederera


izvini se čovjeku!
NNN NNN 19:50 13.07.2019

Re: Ево, да досадим с неким бројкама

Nije ni danas mnogo daleko.
To je zbog toga što je Novak odigrao 2. deo prošle sezone skoro savršeno i sad počinje da brani puno poena (a Nadal je većinu preskočio zbog povrede, tj. sve posle US Opena), u rejsu za 2019. je trenutno mnogo izjednačenije.
alselone alselone 19:55 13.07.2019

Re: Ево, да досадим с неким бројкама

u rejsu za 2019. je trenutno mnogo izjednačenije


Jeste, ali nam isto tako predstoji i deo sezone na betonu.
nepopustljiv nepopustljiv 20:32 13.07.2019

Re: Ево, да досадим с неким бројкама

docsumann
Pederera


izvini se čovjeku!

Izvinjavam se!
Malo lakih melodija za doksumana i ostalo veselo društvo.


marco_de.manccini marco_de.manccini 00:43 14.07.2019

Re: Ево, да досадим с неким бројкама

Evo još jedan podatak na kojem volim da insistiran:

ovo finale ima težinu 35

ako uvedemo metriku kojom ponderišemo značaj nekog Gren Slem finala po tome koliko učesnici imaju osvojenih Gren Slem titula.


Да би избегао да се клипани као ја хвале тежином сусрета са Федерером, можда можеш да мало подесиш метрику и замениш аритметички средину геометријском.

Наиме, овако како ти то радиш, ако је тренутни број слемова за два играча a и b, то је код тебе вредност (а+b)/2 (добро, ти не делиш са 2, али нема везе, на исто се своди). Дакле, ти користиш аритметичку средину.

Ја предлажем геометријску средину, вредност меча корен од аb, па кад се сретнемо ја и Федерер, вредност је 0, како би и требало да буде. Кад се сретну два играча са по 3 слема, вредност је 3, нешто је мања, 2,83, кад се сретну играчи с 4 и 2 слема, а још мања, 2,24, кад се сретну играши с 5 и 1. Чак и ово мислим да тако треба да буде, занимљивији је меч 3:3 него 4:2 или, још горе, 5:1.
NNN NNN 12:28 14.07.2019

Re: Ево, да досадим с неким бројкама

marco_de.manccini
Evo još jedan podatak na kojem volim da insistiran:

ovo finale ima težinu 35

ako uvedemo metriku kojom ponderišemo značaj nekog Gren Slem finala po tome koliko učesnici imaju osvojenih Gren Slem titula.


Да би избегао да се клипани као ја хвале тежином сусрета са Федерером, можда можеш да мало подесиш метрику и замениш аритметички средину геометријском.

Наиме, овако како ти то радиш, ако је тренутни број слемова за два играча a и b, то је код тебе вредност (а+b)/2 (добро, ти не делиш са 2, али нема везе, на исто се своди). Дакле, ти користиш аритметичку средину.

Ја предлажем геометријску средину, вредност меча корен од аb, па кад се сретнемо ја и Федерер, вредност је 0, како би и требало да буде. Кад се сретну два играча са по 3 слема, вредност је 3, нешто је мања, 2,83, кад се сретну играчи с 4 и 2 слема, а још мања, 2,24, кад се сретну играши с 5 и 1. Чак и ово мислим да тако треба да буде, занимљивији је меч 3:3 него 4:2 или, још горе, 5:1.
Saglasan

Nadam se da će posle ovog meča geometrijska sredina da se približi aritmetičkoj
marco_de.manccini marco_de.manccini 13:27 14.07.2019

Re: Ево, да досадим с неким бројкама

u rejsu za 2019. je trenutno mnogo izjednačenije.

У резултатима за 2019. Надал води. То би се променило уколико Новак данас победи.

Тренутно за 2019:

6225 Надал
5925 Ђоковић
5060 Федерер

Уколико Новак победи:

6725 Ђоковић
6225 Надал
5060 Федерер

Уколико Федерер победи

6225 Надал
5925 Ђоковић
5860 Федерер
marco_de.manccini marco_de.manccini 13:50 14.07.2019

Re: Ево, да досадим с неким бројкама

Nadam se da će posle ovog meča geometrijska sredina da se približi aritmetičko

Уф, добар еуфемизам против урока, јер уроци не знају математику.

Надајмо се да, после меча, највећи заједнички делилац неће бити прост број.
straycat straycat 21:09 13.07.2019

Možda ne bi trebalo...

... (zbog uroka) da otkucam sledeće: (osim ako kod Federera ne radi servis kao nikad u karijeri) očekujem epsko dranje u prva dva seta (možda čak i krompir ili 6:1), treći set 7:6 za nekog. Ukoliko treći set dobije Federer, sledeći je 6:3 ili 6:4 za Đokovića. Vrlo, vrlo slično kao na AO 2016. u polufinalu.

Postoji teorija da se NĐ, posle operacije, fokusira isključivo na slemove, a ako usput nešto upadne, tim bolje. Dizanje forme tri puta godišnje, pred AO, FO i Njujork. Znači, bataliće da se trudi, kao ranije, na IW i Majamiju, šljaci na početku, Kanadi i jesenjoj dvoranskoj sezoni. Mislim, trudiće se da dobije mečeve, ali neće održavati kondiciju na maksimumu (treninzima i pripremom).

PS Polufinalni meč u Parizu, oktobra 2018., Novak je dobio protiv Federera, a da ga nije nijednom brejknuo (udarci ga nisu služili, nijednu od 12 brejk lopti nije iskoristio).
nepopustljiv nepopustljiv 22:07 13.07.2019

Da!

Ideeeemo Nole!
vcucko vcucko 22:48 13.07.2019

Re: Da!

nepopustljiv
Ideeeemo Nole!

Drži se Miha i ne daj se!
Bog da te čuva, a lekari da rade svoj posao. Ono što znaju i mogu.
Naravno da bih voleo da ovaj naš (kakav je da je naš je) egomanijak sutra oduva onog all-west-melting-pot-prepotenka, ali nekako mi se mota da je noćas bitnije napisati ovo prvo. Eto kad jedan (priznajem) pomalo sumanuti grobar to kaže, onda mora da je tako.
mirelarado mirelarado 23:04 13.07.2019

Re: Da!

Drži se Miha i ne daj se!


Upavo sam čula vest.

Nadajmo se da će pobediti medicina i snaga volje jednog sportiste.
Kazezoze Kazezoze 12:17 14.07.2019

Re: Da!

mirelarado
Drži se Miha i ne daj se!


Upavo sam čula vest.

Nadajmo se da će pobediti medicina i snaga volje jednog sportiste.


Šta je bre ovo, vikend crnih vesti?

Najnovija je teška povreda Kuzmića u saobraćajnoj nesreći.
Nadam se da prva procena nije tačna i da se ipak ne radi o tako teškoj povredi i da će se Kuzma brzo oporaviti.
NNN NNN 13:00 14.07.2019

Novak je favorit, ali NIKAD ne otpisuj

Federera, posebno na travi!

Čak i ako zanemarimo ovdešnje (navijačke) komentare, većina ljudi iz sveta tenisa koja je dala prognozu tipuje na Novaka, kladionice ga favorizuju...

...ali Federer u ovaj meč bukvalno ulaže sebe!

Poslednjih godina od kada nije najboji na svetu, ali je i dalje lagano među 3 najbolja, još racionalnije bira turnire i uvek mu je fokus na Vimbldonu. I dalje lagano dobije veliku većinu protivnika, a ako ga krene ili mu se otvori, što da ne uzme i neki turnir, ali uvek je cilj Vimbldon.

On sada ovde bukvalno brani epitet GOAT (najveći svih vremena)!
alselone alselone 13:06 14.07.2019

Re: Novak je favorit, ali NIKAD ne otpisuj

kladionice ga favorizuju...


Sad pogledo, kvota na Noleta, 1.55. Sad da volim da se kladim, kao što ne volim, metio bi jednu stoju.

On sada ovde bukvalno brani epitet GOAT (najveći svih vremena)!

Potpuno se slažem. Ove i naredne godine se lomi.
NNN NNN 13:28 14.07.2019

Re: Novak je favorit, ali NIKAD ne otpisuj

Evo i neke "kratke istorije" Federera:

Odlazak Samprasa, rovitost Agasija, uspon Hjuita, Safina, Rodika, Guge (na šljaci)... se još naziva i Weak era, nije bilo nikoga ko bi dovoljno obeležio tih par sezona, a onda se pojavio Federer i iskoristio taj interregnum!

Sredinom prošle decenije je suvereno vladao (2004-2008), drao je sve, neko vreme i najbukvalnije, dok se nije pojavio Nadal, koji je odmah zauzeo šljaku, ali je mučio Federera i na ostalim podlogama, dok ga konačno nije slomio na Vimbldonu 2008. (ovo je turnir na kome se piše istorija tenisa)!

Federer se ipak vratio na vrh sledeće godine i prvo na RG konačno kompletirao karijerni Slem, a onda na Vimbldonu pretekao Samprasa i postao rekorder po broju GS.

Ipak Nadal ponovo preuzima vrh 2010, a 2011. konačno i Novak (posle 4 godine gledanja u leđa) dolazi po ono što mu pripada, međutim 2012. Federer opet uzima nekoliko velikih turnira, uključujući i Vimbldom i vraća se na prvo mesto ATP liste na 4 meseca (a pre toga mu nedostajala samo 1 nedelja da pretekne Samprasa).

Onda 2013. po prvi put počinju neke povrede i pad i priče o penziji (gubi od Stahovskog na početku Vimbldona i prekida neverovatni niz od 9 godina igranja minimum četvrtfinala na GS!).

Ipak se vraća na 2. mesto i celu 2015. igrao odlično (možda čak i svoj najbolji tenis), međutim ne uspeva na najvećim turnirima da pobeđuje Đokovića koji igra najbolju sezonu u istoriji.

A onda 2016. ga stiže prva ozbiljna povreda i baš duga pauza, mnogi predviđaju kraj, ali se 2017. vraća jači nego ikada, uspeva da u narednih godinu i po da osvoji još 3 GS, čak i dva meseca skupi na 1. mestu ATP liste, ali iz razumljivih razloga (čitaj godine) još restriktivnije bira turnire u potpunosti preskače šljaku, gleda da minimalno troši telo, a svoj racionalni pristup igri je dodatno usavšio da bi se što manje trošio.

Ove sezone sam stekao utisak da igra iz čistog ličnog zadovojstva (mada i pare kaplju više nego ikada) i da ovaj Vimbldon želi možda više od bilo kog grugog turnira u svojoj karijeri.
Ispunio je razne milestone-ove, uzeo 100. turnir, a na ovom Vimbldonu proslavio 100. pobedu, pobedio Nadala, a sada ako bi uspeo da pobedi i Đokovića - to bi mu bio scenario iz snova da ode u penziju!
(Ne kažem da hoće da se povuče i da mu je ovo poslednji meč, ali verujem da ni on sam ne može da zamisli bolji način da se povuče, čak je i sam skoro nešto pričao na tu temu)
NNN NNN 13:40 14.07.2019

Re: Novak je favorit, ali NIKAD ne otpisuj

Još neki podaci o sumanutosti Federerove vladavine:
kada je prvi put osvojio Vimbldon i "namirisao krv" i osladilo mu se, u naredne dve godine nije izgubio nijedno finale, dok se nije pojavio Nadal 2005.
Ipak se fokusirao na Gren Slemove (uzo 5 uzastopnih Vimbldona 2003-2007. i pet uzastopnih US Opena 2004-2008.).
posle poraza od Nadala u polufinalu RG 2005. je vezao 10 uzastopnih GS finala,
dok ga nije Novak zaustavio u polufinalu AO 2008., a onda je posle toga vezao još 8 GS finala.
Trenutno je rekorder sa 310 nedelja (237 uzastopnih) na 1. mestu ATP liste
i sa 20 Gren Slem titula!
NNN NNN 14:12 14.07.2019

Re: Novak je favorit, ali NIKAD ne otpisuj

ovaj Vimbldon želi možda više od bilo kog grugog turnira u svojoj karijeri.
Sklon sam da pomislim da bi za ovu pobedu menjao sve buduće!
alselone alselone 13:09 14.07.2019

Pitanje koje često postavim sebi pred

ovakav sportski spektakl je - šta grickati i piti.

Opcije koje mi se javljaju su:

Smoki + Oranžina (ovo mi je default opcija), čips + Kola, ona može kolutovi od sira i parčići slanine sa ledenim čajem, mogu i one gej opcije sa koštunjavim plodovima i seckanim voćem.

Patku i gusku sam spremio, dimigal za decu...
nikvet pn nikvet pn 13:12 14.07.2019

Re: Pitanje koje često postavim sebi pred


А ако би прецртао храну из пластичне кесе и пиће из пластичне флаше?
alselone alselone 13:13 14.07.2019

Re: Pitanje koje često postavim sebi pred

А ако би прецртао храну из пластичне кесе и пиће из пластичне флаше?


Bolj' da se obesim odma.
NNN NNN 14:13 14.07.2019

Re: Pitanje koje često postavim sebi pred

i piti
Dok su se teniseri zagrevali, kum streso jedno pivo za zagrevanje (i otvorio 2.)
NNN NNN 13:49 14.07.2019

Rivalstvno Đokovića i Federera

Ovo je jedno od najvećih rivalstava u tenisu (po nekima i najveće*) i u sportu uopšte.

*neke poznati teniski analitičar je "matematički" dokazivao zašto je ovo rivalstno veće od Đoković - Nadal i Nadal - Federer (mada me nije ubedio), ali ovaj meč bi svakako mogao da bude dragulj u tom rivalstvu.

Trenutno je 25:22 za Đokovića u pobedama, 12:6 pobede u finalima, 9:6 pobede na Gren Slemovima i 3:1 u finalima istih,
ali ipak se ne može sve opisati samo brojevima!
Imali su oni svojih varnica još u ranim danima,
ali se to dodatno zakuvalo kada je
u polufinalu US opena 2010. Novak sapsio dve meč lopte i prekinuo Federerov niz od 6 uzastopnih finala na USO,
pa je onda Federer u polufinalu RG 2011. prekinuo Novakov niz od preko 40 pobeda i mahao prstićem,
pa onda u polufinalu US Opena 2011. Novak spaso dve meč lopte (na Federerov servis!) i pokazao mu gde može da stavi taj prst + što je Federer prilično puk'o na pres konferenciji!
Od tada je uspostavljen neki novi odnos, gde Federer donekle prihvata novonastali poredak, ali i dalje su njihovi mečevi vrh onoga što tenis kao sport može da pruži,
a tu se pre svega misli na finala Vimbldona 2014. i 2015. i US Opena 2015.
alselone alselone 13:54 14.07.2019

Re: Rivalstvno Đokovića i Federera

prekinuo Novakov niz od preko 40 pobeda i mahao prstićem,


ho ho ho.

Kada sa ove distance pokušam da se setim zašto me sve taj čovek nervira, ne mogu, pa ti hvala na ovom podsećanju.
alselone alselone 14:04 14.07.2019

Re: Rivalstvno Đokovića i Federera

Šta misliš, je l' pono sako u torbi?
mirelarado mirelarado 14:21 14.07.2019

Re: Rivalstvno Đokovića i Federera

alselone
Šta misliš, je l' pono sako u torbi?


I putnu peglicu.
niccolo niccolo 14:51 14.07.2019

Re: Rivalstvno Đokovića i Federera

Odlična igra obojice, Novak bi morao da ima veći procenat prvog servisa, a mogao bi tu i tamo da bude i agresivniji...5:5 trenutno.
alselone alselone 14:58 14.07.2019

Re: Rivalstvno Đokovića i Federera

Odlična igra obojice, Novak bi morao da ima veći procenat prvog servisa, a mogao bi tu i tamo da bude i agresivniji...5:5 trenutno.


Ja bih rekao da je Fed do sada bolji. Nijanse su u pitanju ali raznovrsnije i atraktivnije igra.
docsumann docsumann 15:11 14.07.2019

Re: Rivalstvno Đokovića i Federera

pa Fed je bolji, jer je Nole daleko ispod svog maximuma.
ni Fed nije na 100% ali manje zaostaje. i servis ga bolje služi, tj. Noleta služi očajno, pa ipak 1:0
docsumann docsumann 15:21 14.07.2019

Re: Rivalstvno Đokovića i Federera

kako je loše ušao u meč, a sad još i pada
alselone alselone 15:26 14.07.2019

Re: Rivalstvno Đokovića i Federera

kako je loše ušao u meč, a sad još i pada


Jeste. Jedina dobra stvar je što je dobio set jer je pitanje da li Fed ima snage da dobije još tri.
mirelarado mirelarado 15:31 14.07.2019

Re: Rivalstvno Đokovića i Federera

docsumann
kako je loše ušao u meč, a sad još i pada


Havarija u 2. setu.
niccolo niccolo 15:57 14.07.2019

Re: Rivalstvno Đokovića i Federera

Treći sličan kao prvi, Novak može mnogo bolje ali drži svoj servis...
docsumann docsumann 16:06 14.07.2019

Re: Rivalstvno Đokovića i Federera


kao da mu se vratio 1. servis...
niccolo niccolo 16:26 14.07.2019

Re: Rivalstvno Đokovića i Federera

Kažem ja, opet set uzet u tb...2:1 u setovima za Đokovića

Suštinski, Federer servira isuviše dobro da bi čovek mogao da računa na brejk. U takvoj situaciji je bitno da se drži servis i onda u tb pritisneš gas. Možda je to odgovor zašto je pao u drugom, izgubio servis na početku, a nije imao šansu da ga vrati.
mirelarado mirelarado 16:28 14.07.2019

Re: Rivalstvno Đokovića i Federera

Kažem ja, opet set uzet u tb...2:1 u setovima za Đokovića


Dakle, neverovatno!
docsumann docsumann 16:29 14.07.2019

Re: Rivalstvno Đokovića i Federera


nakako mi se čini i da se Federeru stegla ruka u dugim poenima, tada je inicijativa po pravilu na Noletovoj strani.

i dalje ga servis dobro služi, ali Nole polako podiže i igru i prolaznost prvog servisa.

gura na mišiće, ako. treba imat mišiće za gurku
docsumann docsumann 16:40 14.07.2019

Re: Rivalstvno Đokovića i Federera

čini mi se da se najzad Nole uštosio, diže igru, siguran u razmjenama, servis radi... da ne ureknem, ovo je gotovo

EDIT: jbm pas
niccolo niccolo 16:57 14.07.2019

Re: Rivalstvno Đokovića i Federera

jbm pas

alselone alselone 15:09 14.07.2019

Drhte ruke oko Banja Luke

Tako se završio prvi set.
omega68 omega68 16:30 14.07.2019

Re: Drhte ruke oko Banja Luke

стално ми је на уму да ће Новак да га пусти, па помислим да неће, па опет мислим да ће да га пусти, па...
још има времена да га пусти у петом
freehand freehand 16:37 14.07.2019

E sad

... brejk!
mirelarado mirelarado 16:48 14.07.2019

Re: E sad

freehand
... brejk!


Za Federera, nažalost.
freehand freehand 16:50 14.07.2019

Re: E sad

mirelarado
freehand
... brejk!


Za Federera, nažalost.

Ćuti. Žene ne znaju ništa o sportu.
freehand freehand 16:52 14.07.2019

Re: E sad

freehand
mirelarado
freehand
... brejk!


Za Federera, nažalost.

Ćuti. Žene ne znaju ništa o sportu.

Šalim se, naravno, samo lečim frustraciju.
A i čuo sam, realno, da postoji neka žena koja o tenisu zna manje od mene.
mirelarado mirelarado 16:54 14.07.2019

Re: E sad

freehand
mirelarado
freehand
... brejk!


Za Federera, nažalost.

Ćuti. Žene ne znaju ništa o sportu.


Ne znaju. Peti set na vidiku. :(

Za sve koji prate meč:


freehand freehand 17:03 14.07.2019

Re: E sad

mirelarado
freehand
mirelarado
freehand
... brejk!


Za Federera, nažalost.

Ćuti. Žene ne znaju ništa o sportu.


Ne znaju. Peti set na vidiku. :(

Za sve koji prate meč:



Ma dobro, vratio se Nole sa ovim brejkom.
mirelarado mirelarado 17:08 14.07.2019

Re: E sad

Ma dobro, vratio se Nole sa ovim brejkom.


Sì, sledi konačni obračun.
niccolo niccolo 17:09 14.07.2019

Re: E sad

Za sve koji prate meč:

Ha! Novo pakovanje
omega68 omega68 17:11 14.07.2019

Re: E sad

коментар на сајту са којим се слажем:
Novak ovakvom igrom želi nesto da nam saopšti. Ko ima bar malo pameti u glavi, znace sta je to. Drugi komentar za ovakav nebulozan mec ja nemam. Toliko.

(Japi, 14. jul 2019 18:02)
omega68 omega68 17:14 14.07.2019

Re: E sad

Новак се намештао и у 1. и у 3. сету али Рођа Раичевић није успевао да погоди базен
alselone alselone 17:22 14.07.2019

Re: E sad

Omega, ti mislis da ga Nole namerno pusta?
docsumann docsumann 17:33 14.07.2019

Re: E sad

omega68
Новак се намештао и у 1. и у 3. сету али Рођа Раичевић није успевао да погоди базен


ako hoćeš da prodaš set to je najelegantnije odraditi u taj-brejku...u prvom je Rodžer imao 5:3, pa opet kiksnuo...toliko o tome
omega68 omega68 17:35 14.07.2019

Re: E sad

Omega, ti mislis da ga Nole namerno pusta?

Не мислим да је намерно, мислим да је изнуђено, али га пушта.Толикоа безвољност, толико нетипичних грешака...
omega68 omega68 17:36 14.07.2019

Re: E sad

како греши на брејк лопте, на друге сервисе?
niccolo niccolo 17:36 14.07.2019

Re: E sad

iiiii....brejk za Nola u petom!
omega68 omega68 17:38 14.07.2019

Re: E sad

без бриге, биће рибрејк
freehand freehand 17:46 14.07.2019

Re: E sad

omega68
без бриге, биће рибрејк

Ja se plašim da sa ovim čovekom delim internet
Milutin Milošević Milutin Milošević 17:50 14.07.2019

Re: E sad

freehand
omega68
без бриге, биће рибрејк

Ja se plašim da sa ovim čovekom delim internet

Jebi, ga, zna i da pogodi
freehand freehand 17:54 14.07.2019

Re: E sad

Milutin Milošević
freehand
omega68
без бриге, биће рибрејк

Ja se plašim da sa ovim čovekom delim internet

Jebi, ga, zna i da pogodi

Pa na 50% ni ja nisam loš
gavros gavros 17:37 14.07.2019

Koliki

je rezulat sada?
niccolo niccolo 17:38 14.07.2019

Re: Koliki

2:2 u setovima i 4:2 u petom za Novaka
gavros gavros 17:41 14.07.2019

Re: Koliki

Hvala! 'ajde Nole!
alselone alselone 17:54 14.07.2019

Re: Koliki

Federer zna često da padne protiv Noleta u ovakvim situacijama. Poslednji gem.
mirelarado mirelarado 17:57 14.07.2019

Re: Koliki

5:5

EDIT: Uh, 6:5

Možda je naredni gem poslednji.
niccolo niccolo 18:12 14.07.2019

Re: Koliki

7:6 za Đokovića. Sjajan trenutak za brejk ako mene pitate (a posle može i ribrejk da svi budu zadovoljni )
alselone alselone 18:12 14.07.2019

Re: Koliki

Kako god da se završi ovo je veličanstvena partija Federera. Savršena taktika u odnosu na protivnika, podlogu, godine...
omega68 omega68 18:19 14.07.2019

Re: Koliki

И даље вам није чудно?
niccolo niccolo 18:23 14.07.2019

Re: Koliki

И даље вам није чудно?

Što bi nam bilo čudno, sjajan tenis od dva verovatno najbolja igrača svih vremena, ne tražimo stalno u svemu zaveru...
mirelarado mirelarado 18:26 14.07.2019

Re: Koliki

Publika je dno dna.
omega68 omega68 18:29 14.07.2019

Re: Koliki

Publika je dno dna.

Никола ће да ти каже да је и то завера коју тражиш у свему
alselone alselone 18:29 14.07.2019

Re: Koliki

Nole je toliko kul da treba da ide na ona takmičenja u pokeru, ništa mu se ne čita sa lica ni u najtežim momentima.
freehand freehand 18:31 14.07.2019

Re: Koliki

omega68
И даље вам није чудно?

Meni je dosta čudno da ga pušta tako što napravi ribrejk na 8:7 i tri meč lopte za Federera.
omega68 omega68 18:40 14.07.2019

Re: Koliki

изгледа да је у 5. решио да га више не пушта.
alselone alselone 18:47 14.07.2019

Re: Koliki

U principu ga lomi sve više, sa se igra još jedan set, dobio bi sigurno.
alselone alselone 18:49 14.07.2019

Re: Koliki

Bolje da ćutim do kraja.
niccolo niccolo 18:56 14.07.2019

Re: Koliki

jbt, oće da pusti koji god ovog drugog, da možemo da odemo do klonje već jednom...
mirelarado mirelarado 19:09 14.07.2019

Re: Koliki

niccolo
jbt, oće da pusti koji god ovog drugog, da možemo da odemo do klonje već jednom...


U nastojanju da izgubi, Federer je najzad uspeo!

Yesssss!!!
docsumann docsumann 19:10 14.07.2019

Re: Koliki

ajooj, lu-di-looo
niccolo niccolo 19:08 14.07.2019

Al' ga je pustio

svaka mu čast!

16. GS za Novaka

7:6 1:6 7:6 4:6 13:12(3)
omega68 omega68 19:10 14.07.2019

Re: Al' ga je pustio

МУК
niccolo niccolo 19:11 14.07.2019

Re: Al' ga je pustio

Zaista fenomenalnih (skoro) 5 sati tenisa. Naročito poslednja dva sata. Svaka čast i Federeru, što reče Als gore veličanstvena partija, jedino Novak može da dobije kad protivnik igra ovako kao što je Fed danas...
bene_geserit bene_geserit 19:12 14.07.2019

Re: Al' ga je pustio

Huuuuu.

Žena mi već satima priča "opet se nerviraš zbog badmintona".
freehand freehand 19:14 14.07.2019

Re: Al' ga je pustio

niccolo
Zaista fenomenalnih (skoro) 5 sati tenisa. Naročito poslednja dva sata. Svaka čast i Federeru, što reče Als gore veličanstvena partija, jedino Novak može da dobije kad protivnik igra ovako kao što je Fed danas...

Ovo je jedna od onih retkih situacija kad čoveku bude žao što ne mogu obojica igrača da pobede.
Da sam gledao bez semafora rekao bih da je Federer pobedio ubedljivo. A opet... Poeni.
Bravo Nole.
omega68 omega68 19:14 14.07.2019

Re: Al' ga je pustio

А за Мирку тањир
floki floki 19:15 14.07.2019

Re: Al' ga je pustio

uf što volem :)

a špigl danas objavio članak "neomiljeni šampion" o đokoviću... volim zbog one publike najviše :)
bene_geserit bene_geserit 19:19 14.07.2019

Re: Al' ga je pustio

freehand
Ovo je jedna od onih retkih situacija kad čoveku bude žao što ne mogu obojica igrača da pobede.

Šta misliš da li postoji na svetu Nemac kome bi bilo žao što ne mogu oba igrača da pobede da je kojim slučajem Federer pobedio?
anonymous anonymous 19:23 14.07.2019

Re: Al' ga je pustio

freehand
niccolo
Zaista fenomenalnih (skoro) 5 sati tenisa. Naročito poslednja dva sata. Svaka čast i Federeru, što reče Als gore veličanstvena partija, jedino Novak može da dobije kad protivnik igra ovako kao što je Fed danas...

Ovo je jedna od onih retkih situacija kad čoveku bude žao što ne mogu obojica igrača da pobede.


Ovo je jedan od mečeva koji je morao da se dobije.

IZ INATA !



alselone alselone 19:26 14.07.2019

Re: Al' ga je pustio

Čemu smo prisustvovali!

Simpa je ovaj komentator, par puta je imao super opaske.

Velicanstveno.

Cekamo NNN analizu.
freehand freehand 19:27 14.07.2019

Re: Al' ga je pustio

bene_geserit
freehand
Ovo je jedna od onih retkih situacija kad čoveku bude žao što ne mogu obojica igrača da pobede.

Šta misliš da li postoji na svetu Nemac kome bi bilo žao što ne mogu oba igrača da pobede da je kojim slučajem Federer pobedio?

Verujem da od toliko Nemaca postoji bar jedan takav. mada je Federer Švajcarac.
A i nije da mi je to pitanje blizu vrha liste prioriteta za razmišljanje, naročito među stvarima koje bi uticale na moje doživljavanje sporta.
bene_geserit bene_geserit 19:33 14.07.2019

Re: Al' ga je pustio

freehand
Verujem da od toliko Nemaca postoji bar jedan takav. mada je Federer Švajcarac.

Iz nemačkog kantona i etnički Nemac.
Čisto sumnjam da ima ijedan (ako pričamo o nemcima a ne uvezenim exYugosima).

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana