Društvo| Mediji| Planeta| Politika

Strah - crtice iz fijoke ultimativnog truleža ...

Milan Novković RSS / 13.07.2019. u 10:02

...  plutokratije zapadnog sveta.

Mnogi možda nisu ni čuli za događaje vezane za povod ovog bloga: u Americi je ponovo uhapšen Jeffrey Epstein, posle dal sad više od 15 godina od prvog hapšenja i simboličnog „zatvora" u koji je uglavnom samo dolazio da prespava, pedofil, multi-milijarder, super-pajtos Bila Klintona, vlasnik privatnog aviona od „milošte" nazvanog Lolita Ekspres, koji je razvozio „klijentelu" po luksuznim lokacijama gde su skupljane maloletne devojčice kojima je bilo teško da shvate šta se dešava i teško da pruže otpor - tako su i birane.

840e3deb0a00ccca745b47741fc55faf.jpg 

Polako se kristalizuje misao da sadašnji skandal vezan za Epseina može da postane najveći skandal zapadnog sveta ikad.

Poreklo Epsteinovog novca, u kvantitetu i kvalitetu, nije baš najjasnije, tj najverovatnije je da je „fund manager" velikim delom misnomer ovom prilikom. Malo se zna o priči, a što reče jedan autor tako će najverovatnije i ostati kada se ona završi ...

... zato što je, nagađa se, ali u sve „obrazovanijem" maniru, Epstein „državna" operacija - za zlato u nagađanju se za sada bore Mosad i CIA, tim redom.

Orgije sa maloletnim devojčicama su počinjale već na Epseinovom Lolita Ekspres avionu, izgleda da to polako postaje činjenica, koji je „klijentelu" razvozio po egozičnim mestima, najčešće do Epsteinovog privatnog ostrva u Karibima.

Karakteristični Klintonoid Bill se zadesio u Lolita Ekpresu dal 26 ili 27 puta, za ostrvo se ne zna broj, iako je taj avion baš često ka njemu išao - Billi kaže 4 puta, ali flight log ima ovu veću cifru, pa Billi kaže da na ostvru nikad nije bio, ali već prvi novi svedok, nekad jedna od maloletnica, kaže ona ga je videla tamo sa dve maloletnice - Bill, Hill, .... ti Klintonoidi su slični i niko ne sumnja da oni lažu čim zinu. Ako je verovati sad raznim novinama novih svedoka vec ima oko 10.

Poštenom i naivnom čitaocu je oprošteno ako je vecinu tih bilovih odsustava iz US tumačio kao dobrotvorni rad u ime Klintonove Fondacije, posto su MSM tako pisale.

Otkud afera sada, pogotovo ako je Epstein deo deep gov mašinerije, je pitanje svih pitanja. Začin u pitanju je fakat da je Epstein, sad skoro sigurno, bio „biznis" tajnog snimanja klijentele iz krugova zapadne plutokratije, onih što donose od velikih do najviših odluka, da bi se ucenjivali i za svoje gospodare radili šta im se kaže - teorija koja najviše obećava za sada je da se Trump Inc „ostrvio" na Klintonoide, sad je na sigurnom što se tiče urušenog Russiangate narativa i neće da im oprosti dvogodišnje mrcvarenje bez granica.

Teorija ko teorija, male su šanse da aferu gura deep gov protiv Trampa, koji se, kao svaki "crème de la crème" što drži do sebe ponekad našao u Epsteinovom društvu, pošto su ga, Epsteina, jednom zamolili da napusti trampov klub kad su ga videli oko maloletnice.

Slično, iako je US Labor Secretary Alex Acosta juče dao otkaz zato što je onomad napravio dil sa Epsteinom, odrezao mu mlaku kaznu i nije mu jurio saradnike, Acosta kaže da bez njega Epstein uopšte ne bi bio kažnjen i da mu je onomad naređeno da prestane sa daljim gonjenjem pošto se radi o ljudima daleko iznad njega i pri špijunskim organizacijama.

Epsteinu je devojčice tražila i obučavala ih za klijentelu ćerka Robera Maksvela, a sada za Epsteinovog tužioca pokušavaju da postave ćerku Jamesa Comeya, bivšeg šefa FBI kojem je Tramp dao otkaz, i, izgleda, jednog od kolovođa u izmišljanju Russingate afere.

Vesela plutokratska družina, u raljama tišine, ćuti, US MSM su na leru, nadajmo se da je ono najgore - jedni druge otkucavaju da bi spasili svoje guzice, napravili dilove i spasili se ako ne zatvora, a ono produženog "meditiranja" u dotičnom.



Komentari (436)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bene_geserit bene_geserit 22:01 15.07.2019

Re: Карола

alselone
Emigracija mora da postoji. Tako kapitalizam nalaže. Jer ako vi ne pokupite sve talentovane matematičare, fizičare, hemičare, lekare, neko drugi hoće i onda će vas prestići u jednom momentu. Na kraju krajeva Amerika se tako i izgradila, kupeći najbolje za sebe.

Pa evo Kinezi nemaju imigarciju i prestigoše sve.
freehand freehand 22:07 15.07.2019

Re: Карола

Niko ne želi da se ti ljudi podave u Mediteranu, ali ne postoji ni jedan razlog da im se dozvoli ulaz u Evropu. Ljudi kao Karola su kriminalci i treba da trunu u zatvoru a ključ da se baci. Brod da se zapleni. Prave heroja od kriminalke koja radi za globaliste i podržava okupaciju EU država.

Koliko sam ja razumeo jedini koji EU države prisiljava da rade protiv sovjih interesa, koji na njihovim teritorijama protivno njihovim zakonima ima ilegalne armije i depoe oružja, državne udare, organizuje terorističke grupe, atentate i terorističke akcije, ilegalne zatvore i legalno raspoređene okupacione trupe su SAD.
Mislim, ne "kliko sam razumeo", to je bila poštapalica. Govorim o činjeničnom stanju.
bene_geserit bene_geserit 22:14 15.07.2019

Re: Карола

freehand
jedini koji EU države prisiljava da rade protiv sovjih interesa, koji na njihovim teritorijama protivno njihovim zakonima ima ilegalne armije i depoe oružja, organizuje terorističke grupe, atentate i terorističke akcije, ilegalne zatvore i legalno raspoređene okupacione trupe su SAD.

Za šta su opet krivi EU političari, ovaj put pre ucenjeni nego potkupljeni (pitanje je da li mogu bilo koga važnijeg i da izaberu a da CIA ne aminuje).
Meni je svakako najdraža izolacionistička opcija u USA politici, i Tramp jeste malo koketirao sa njom, ali jbga verovatno samo priča za naivne.
freehand freehand 22:23 15.07.2019

Re: Карола

Za šta su opet krivi EU političari, ovaj put pre ucenjeni nego potkupljeni (pitanje je da li mogu bilo koga važnijeg i da izaberu a da CIA ne aminuje).

Ne mogu EU političari da budu krivi za nešto što je krenulo od Sicilije (i Lakija Lučana) '43, a onda '45 okupilo esesovce da od njih napravi kičmu nove nedidljive bezbednosne strukture u Evropi. EU je nastala mnogo kasnije, a De Gol je faca koja je ižiškala i Amere i NATO, al ne za dugo, kao što vidimo.
bene_geserit bene_geserit 23:00 15.07.2019

Re: Карола

aureus
Jednom smo svi otišli iz Afrike, sad Afrika dolazi nama.

Jednom smo svi bili ribe, zbog čega bi nam onda smetalo što raste nivo okeana?
dragosevacsutra dragosevacsutra 09:28 16.07.2019

Re: Карола

Ne zato što ih je spasila sa mora, već zato što ih je dovela u Evropu umesto da ih vrati u Libiju. Kriminalka.


ne bih se olako gadjao terminima - makar bili i gender sensitive.
ne, naprotiv. U konceptu 'rescue at sea' obaveza je da potrazis pomoc u najblizoj luci koja je duzna da takvu pomoc pruzi.

sa druge strane, vracanjem u libiju bi njihovi zivoti bili direktno ugrozeni, sto je opet, jedan od osnovnih postulata medjunarodnog prava (zabrana nevracanja na teritoriju gde zivot moze biti ugrozen).

a da ne pricamo o tome, po kom osnovu si im namenio libiju a ne neku trecu zemlju.


alselone alselone 09:47 16.07.2019

Re: Карола

Pa evo Kinezi nemaju imigarciju i prestigoše sve.


Ozbiljan si?

Pa dobro, prodaj kuću, useli se u neki budžak od 12 kvadrata, jedi šaku pirinča dnevno, radi 15 sati, tuci decu ko volove da uče i napreduju a ne da igrady play station pa će vam za 100 godina biti dobro ko Kinezima.
aureus aureus 10:46 16.07.2019

Re: Карола

Nešto razmišljam...

SAD su baš ogromna zemlja. 9 i po miliona kvadratnih kilometara. Ako bi bile naseljene kao Italija, sa oko 200 stanovnika po kvadratnom kilometru, u toj zemlji bi živjelo oko milijardu i 900 miliona ljudi, a sad ih nema ni 350 miliona.
Evo, da otpišemo hladnu Aljasku pa da kažemo da se u SAD sasvim lijepo može nakrcati milijardu i 700 miliona ljudi.

Naravno, broj od 350 miliona (preciznije 330) će da raste malo natalitetom malo imigracijom iz svih krajeva svijeta, no kako god okreneš u toj zemlji ima mjesta za otprilike milijardu Afrikanaca.

Naglašavam da prijem Afrikanaca u ranoj fazi značajno umanjuje njihov broj u Africi (jer bi na drugi kontinent otišli oni koji prave mnogo beba ).

Vidjećemo hoće li se Amerika otvoriti i u svoja njedra primiti Afrikance. Evropa je prenaseljena, a SAD su ionako, kako reče Čomski, najbolja zemlja na svijetu pa bi bilo kul da recimo milijardu ili bar stotine miliona Afrikanaca uživaju u prosperitetu a ne da se pate u onoj afričkoj nemaštini.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:55 16.07.2019

Re: Карола

Vidjećemo hoće li se Amerika otvoriti i u svoja njedra primiti Afrikance. Evropa je prenaseljena, a SAD su ionako, kako reče Čomski, najbolja zemlja na svijetu pa bi bilo kul da recimo milijardu ili bar stotine miliona Afrikanaca uživaju u prosperitetu a ne da se pate u onoj afričkoj nemaštini.


Daj malo pretoci i Kanadi, mesta koliko hoces tamo.

Pa Rusija, zvriji 2/3 prazna sa samo 150 miliona..

i to samo 2 najvece.
aureus aureus 11:30 16.07.2019

Re: Карола

apacherosepeacock
Vidjećemo hoće li se Amerika otvoriti i u svoja njedra primiti Afrikance. Evropa je prenaseljena, a SAD su ionako, kako reče Čomski, najbolja zemlja na svijetu pa bi bilo kul da recimo milijardu ili bar stotine miliona Afrikanaca uživaju u prosperitetu a ne da se pate u onoj afričkoj nemaštini.


Daj malo pretoci i Kanadi, mesta koliko hoces tamo.

Pa Rusija, zvriji 2/3 prazna sa samo 150 miliona..

i to samo 2 najvece.

Nema potrebe za pretakanjem.
Ima i biće još Afrikanaca koje valja udomiti.
Kanada i Rusija da dobiju svoju porciju Afrikanaca.
Ali Amerika ima i neku vrstu istorijskog duga - jer je nekad Afrikance dotjerivala kao robove. E sad, po tom osnovu nek primi 20 miliona Afrikanaca, da tu stvar malo popegla, i još nekoliko stotina miliona do milijardu po osnovu solidarnosti i razumijevanja da je planeta zajednička a čovječanstvo jedinstveno.
Ne kažem da treba da se prepunjava; nek ostane, na primjer, i poneko mjesto prazno za građane Bosne i Hercegovine koji žele da dođu u Ameriku.

Sa nešto većim brojem Afrikanaca i njihovim uklapanjem u američko društvo, SAD će češće imati Obame za predsjednike.
Osim toga, dosta su bijeli bankari upropaštavali stvari, ajde da pokušamo sa crncima.

This time for Africa.

apacherosepeacock apacherosepeacock 11:48 16.07.2019

Re: Карола

Ali Amerika ima i neku vrstu istorijskog duga - jer je nekad Afrikance dotjerivala kao robove.


A sta cemo sa dugovanjem pre Amerike i 16 veka?
Mislim, dugovanja duga nekoliko hiljada godina, razmena robova itakoto..

Razradi malo plan oko udomljavanja siri spektar.
aureus aureus 11:56 16.07.2019

Re: Карола

apacherosepeacock
Ali Amerika ima i neku vrstu istorijskog duga - jer je nekad Afrikance dotjerivala kao robove.


A sta cemo sa dugovanjem pre Amerike i 16 veka?
Mislim, dugovanja duga nekoliko hiljada godina, razmena robova itakoto..

Razradi malo plan oko udomljavanja siri spektar.

Moramo prvo da vidimo da li postoji dobra volja.
Neko bi trebalo da razgovara sa Trampom.

Samo bi trebalo iznijeti plan na fin način, da se ne bi desilo da Trampu padne na pamet da izgradi zid prema Africi.
freehand freehand 12:03 16.07.2019

Re: Карола

aureus
apacherosepeacock
Ali Amerika ima i neku vrstu istorijskog duga - jer je nekad Afrikance dotjerivala kao robove.


A sta cemo sa dugovanjem pre Amerike i 16 veka?
Mislim, dugovanja duga nekoliko hiljada godina, razmena robova itakoto..

Razradi malo plan oko udomljavanja siri spektar.

Moramo prvo da vidimo da li postoji dobra volja.
Neko bi trebalo da razgovara sa Trampom.

Izgledi su odlično, naročito u svetlu njegovih poslednjih izjava u kojima je kongresmenkama sa imigrantskim poreklom iz redova Demokrata poručio da mogu da se vrate odakle su došle, i to braneći državu aparthejda, Izrael.
dragosevacsutra dragosevacsutra 12:21 16.07.2019

Re: Карола

kongresmenkama


e da, obozavam kad se kovanicama na engleskom u muskom rodu pristupi gender senzitivno pa se pretvore u zenski, a sve zadrzavajuci u sastavu muski rod.

recimo i ruje - svaki put umrem od smeha kad za sportistkinju kazu спортсменка.
freehand freehand 12:43 16.07.2019

Re: Карола

dragosevacsutra
kongresmenkama


e da, obozavam kad se kovanicama na engleskom u muskom rodu pristupi gender senzitivno pa se pretvore u zenski, a sve zadrzavajuci u sastavu muski rod.

recimo i ruje - svaki put umrem od smeha kad za sportistkinju kazu спортсменка.

Da vidiš - pravu si i nisi. Nisam mnogo razmišljao već pisao po osećaju, ali kad razmisliš izbor je da napišeš "kongresvumenke" što bi bilo malo ispravnije ali nemerljivo rogobatnije, ili "članice Kongresa" al mi to uopšte nije palo na pamet.
Ima tih pogrešnih reči koje upotrebom dugom i upornom postanu skoro pa ispravne, ili se toliko navikneš na njih da i ne primetiš grešku koju si ti uočio.
Da, reći ćeš - "koliko često upotrebljavaš reč kongresmen ili kongresmenka?" - i bićeš opet u pravu, al eto, to mi je nekako bio prvi potpuno prirodan izbor reči za ovo što sam hteo da kažem.
bene_geserit bene_geserit 17:25 16.07.2019

Re: Карола

Ti muslimanski pokušaji osvajanja belih hrišćanskih zemalja (bilo da su u pitanju nigerisjki, bliskoistočni, somalijski ili koji god muslimani) neće dobro da se završe - za muslimane. Belci su prilično efikasni u svemu što rade a posebno u ubijanju a istorija se rimuje (ne znam zašto se setih Španaca i kraja 14-tog veka). Na žalost, pošto nikako ne volim nasilje.

Kada jednom dođe do sranja, a doći će to je izvesno, najebaće i muslimani koji su tu vekovima. To mi je najžalije, fini kulturni ljudi, dobri za druženje uz nes kaficu, a istorija tako grubo da se našali sa njima. Ali šta da se radi tako je to u životu, nije uvek po pravedno a ni lepo.
Bilo bi mnogo lepše kad bi svi mogli da živimo u sreći i veselju zajedno. Ali ta ljudska priroda ...
freehand freehand 17:34 16.07.2019

Re: Карола

To mi je najžalije, fini kulturni ljudi, dobri za druženje uz nes kaficu, a istorija tako grubo da se našali sa njima. Ali šta da se radi tako je to u životu, nije uvek po pravedno a ni lepo.
Bilo bi mnogo lepše kad bi svi mogli da živimo u sreći i veselju zajedno. Ali ta ljudska priroda ...


aureus aureus 17:35 16.07.2019

Re: Карола

Kada jednom dođe do sranja, a doći će to je izvesno, najebaće i muslimani koji su tu vekovima. To mi je najžalije, fini kulturni ljudi, dobri za druženje uz nes kaficu

Ja takođe volim nes kaficu, ali češće pijem espreso.
freehand freehand 17:38 16.07.2019

Re: Карола

aureus
Kada jednom dođe do sranja, a doći će to je izvesno, najebaće i muslimani koji su tu vekovima. To mi je najžalije, fini kulturni ljudi, dobri za druženje uz nes kaficu

Ja takođe volim nes kaficu, ali češće pijem espreso.

Mašio si poentu u kojoj se njegova ljudska emocija sudara sa objektivnom stvarnošću i šta će on sad, čovek i belac, da radi?
aureus aureus 17:44 16.07.2019

Re: Карола

freehand
aureus
Kada jednom dođe do sranja, a doći će to je izvesno, najebaće i muslimani koji su tu vekovima. To mi je najžalije, fini kulturni ljudi, dobri za druženje uz nes kaficu

Ja takođe volim nes kaficu, ali češće pijem espreso.

Mašio si poentu u kojoj se njegova ljudska emocija sudara sa objektivnom stvarnošću i šta će on sad, čovek i belac, da radi?

A izvini, kako znam da je on bijelac?

Ne žurimo sa zaključcima.
bene_geserit bene_geserit 17:46 16.07.2019

Re: Карола

freehand
objektivnom stvarnošću

Interesantno kako su te "objektivne stvarnosti" različite kod raznih ljudi - nekome je to gde milijardu afričkih muslimana okupira zemlju belaca (prilično agresivna vizija moram da kažem), a nekome gde muslimana u belim-hrišćanskim zemljama nema uopšte (prilično odbrambena varijanta, obzirom na pokušaj osvajanja koji je u toku, pazi bez toga da beli-hrišćani okupiraju muslimanske zemlje).
Šta ćeš kad su neki agresivni a neki fini ali ne daju na sebe.
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:02 16.07.2019

Re: Карола

Nevezano sad za vasu diskusiju, London, intervjuisu grupu Muslimana u Londonu dok se voze autom i dodjose do jevrejskog kvarta u Londonu, tek jedan komentarise - vidi ih kako su se samo skupili i zauzeli ceo kvart..

Auto se zaustavio na pesackom prelazu i ispred prelazi grupa ortodoksnih Jevreja, muskaraca, i nesto medju sobom raspravljaju, opet ce isti iz auta - vozi, vozi nemoj da stajes.



(ok. crnjak)
aureus aureus 18:10 16.07.2019

Re: Карола

apacherosepeacock
Nevezano sad za vasu diskusiju, London, intervjuisu grupu Muslimana u Londonu pa se voze autom i dodjose do jevrejskog kvarta u Londonu, tek jedan komentarise - vidi ih kako su se samo skupili i zauzeli ceo kvart..

Auto se zaustavio na pesackom prelazu i ispred prelazi grupa ortodoksnih Jevreja i nesto medju sobom raspravljaju, opet ce isti iz auta - vozi, vozi nemoj da stajes.

A gradonačelnik Londona Sadik Kan, rođeni Londonac, iz pakistanske porodice.

Laburista.
freehand freehand 18:20 16.07.2019

Re: Карола

nekome je to gde milijardu afričkih muslimana okupira zemlju belaca

Šta je to "zemlja belaca", dobri bene? Da ne pitam za milijardu afričkih muslimana, razumem da je to sa ciljem da se sad svakom poštenom belom hrišćaninu pa čak i tebi koji nisi hrišćanin (a Aureus sa podozrenjem gleda i na tvoju belost) rašire zenice ko traktorska guma od užasa.
pazi bez toga da beli-hrišćani okupiraju muslimanske zemlje).

Misliš - samo razvale, pobiju i popljačkaju bez da baš dođu da tu žive?
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:21 16.07.2019

Re: Карола

Laburista.


Pa kod Torijevaca sigurno nece da se zapati.
nepopustljiv nepopustljiv 20:52 16.07.2019

Re: Карола

bene_geserit
freehand
jedini koji EU države prisiljava da rade protiv sovjih interesa, koji na njihovim teritorijama protivno njihovim zakonima ima ilegalne armije i depoe oružja, organizuje terorističke grupe, atentate i terorističke akcije, ilegalne zatvore i legalno raspoređene okupacione trupe su SAD.

Za šta su opet krivi EU političari, ovaj put pre ucenjeni nego potkupljeni (pitanje je da li mogu bilo koga važnijeg i da izaberu a da CIA ne aminuje).
Meni je svakako najdraža izolacionistička opcija u USA politici, i Tramp jeste malo koketirao sa njom, ali jbga verovatno samo priča za naivne.

Ima koješta u ovome što ti govoriš.
No, ukoliko bi u USI radikalnije provodili tu izolacionističku opciju, kolika je verovatnoća da, u nekom trenutku, takva politika nastavi da se realizuje i rekurzivno - pa da ti, i tebi slični, budete de-imigrirani nazad odakle ste i došli?!
Mislim, naravno, da do toga neće doći - jednostavno, špekulišem.
aureus aureus 21:38 16.07.2019

Re: Карола

nepopustljiv

Ima koješta u ovome što ti govoriš.
No, ukoliko bi u USI radikalnije provodili tu izolacionističku opciju, kolika je verovatnoća da, u nekom trenutku, takva politika nastavi da se realizuje i rekurzivno - pa da ti, i tebi slični, budete de-imigrirani nazad odakle ste i došli?!
Mislim, naravno, da do toga neće doći - jednostavno, špekulišem.

Ako se SAD odluče za izolacionističku politiku - onda gotovo ništa neće biti od priliva Afrikanaca.
Nadajmo se da neće biti previše tog izolacionizma jer će SAD, kao zemlja sa slavnom imigrantskom tradicijom, lakše ishendlovati mase ljudi iz Afrike nego Evropa gdje je em dosta tijesno em neke nacije nemaju dovoljno iskustva sa imigrantima, recimo Slovaci.
anonymous anonymous 22:34 16.07.2019

Re: Карола

aureus
nepopustljiv

Ima koješta u ovome što ti govoriš.
No, ukoliko bi u USI radikalnije provodili tu izolacionističku opciju, kolika je verovatnoća da, u nekom trenutku, takva politika nastavi da se realizuje i rekurzivno - pa da ti, i tebi slični, budete de-imigrirani nazad odakle ste i došli?!
Mislim, naravno, da do toga neće doći - jednostavno, špekulišem.

Ako se SAD odluče za izolacionističku politiku - onda gotovo ništa neće biti od priliva Afrikanaca.
Nadajmo se da neće biti previše tog izolacionizma jer će SAD, kao zemlja sa slavnom imigrantskom tradicijom, lakše ishendlovati mase ljudi iz Afrike nego Evropa gdje je em dosta tijesno em neke nacije nemaju dovoljno iskustva sa imigrantima, recimo Slovaci.


Politika koju Amerika vodi kad joj zapne je - protekcionistička.
Izolacionistička nikada u potpunosti nije bila.

O izolacionizmu se često govori kad se pogrešno razume Monroova doktrina.

Usput

Ja pijem kapućino.
freehand freehand 22:37 16.07.2019

Re: Карола

Usput

Ja pijem kapućino.

Zna li Vučić za to?
aureus aureus 22:39 16.07.2019

Re: Карола

anonymous
Usput

Ja pijem kapućino.

Pa pij.

EDIT. Ovo nema veze za Anonimusom, ali mi je nakon pominjanja kapučina upalila se lampica. Sad znam šta je uticalo da mačkolike životinje koje žvaću zrna kafe u glavi zamijenim sa majmunima: nedavni naslov iz Ekonomista.



Capuchin monkeys...
anonymous anonymous 00:58 17.07.2019

Re: Карола

freehand
Usput

Ja pijem kapućino.

Zna li Vučić za to?

On mi ga i plaća.
Samo budale misle da mi radimo samo za sendviče.



aureus aureus 01:09 17.07.2019

Re: Карола

anonymous
freehand
Usput

Ja pijem kapućino.

Zna li Vučić za to?

On mi ga i plaća.
Samo budale misle da mi radimo samo za sendviče.



Naaajnovije priznanje.

Ali ovo se već znalo.
bene_geserit bene_geserit 04:49 17.07.2019

Re: Карола

freehand
čak i tebi koji nisi hrišćanin (a Aureus sa podozrenjem gleda i na tvoju belost)

Veoma mi jer drago što obojica mislite na mene i bavite se prebrojavanjem krvnih zrnaca i religijskih totema.
Pošto vas baš zanima tema (a i Čarlija) evo da se autujem - jesam hrišćanin, kršten sam u SPC, deca su mi krtštena u SPC takođe, u crkvi se nisam venčao mahom igrom slučaja, ne zanima me mnogo šta popovi pričaju, u crkvu idem pretežno iz socijalnih razloga, a koliko u Boga verujem to je između njega i mene (a i to se ponekad promeni kada dođu godine pa treba da se "sprema prijemni" ).
Što se tiče boje kože voleo bih da imam malo više pigmenta, ima puno sunca ovde gde sam.

Nego to prebrojavanje krvnih zrnaca nije baš u skladu sa blogovskom etikom, ali vidim da vam to ne smeta. Uvek možete opet da zauzmete poziciju moralne superiornosti koju toliko volite. Pošto nisam baš raspoložen za praštanje ovih dana (jeste hrišćanski praštati, ali jbga ne treba ni tu preterivati), evo Freehand na šta ti meni ličiš (ne da me zanima, ali kad si već prvi počeo):
- poptpuna izgubljenost što se tiče pripadnosti plus tolika količina autošovinizma ne bi bila moguća da si kompletno Srbin, dakle pola Srbin pola nešto drugo
- ekstremna osteljivost na muslimanske i jevrejske teme, dakle vrlo verovatno je da je druga polovina muslimanska
- kako kod nas uvek deca iz srpsko-muslimanskih brakova dobiju muslimanska imena i budu muslimani a ne hrišćani (to na žalost više govori o nama i nimalo dobro), dakle muslimansko ime plus veroispovest
- boja kože kao i kod bilo koga drugog iz exYu (ko nije Rom), varijacije su male, uostalom to što ti je neki predak bio pizda i prešao u islam da bi mu život bio lakši ti svakako nije promenilo gene (nemoj da te to uzbuđuje, ne mogu svi da imaju hrabre pretke, nismo mi Crnogorci, nečiji moraju da budu i pizde)

Tu bih prestao time da se bavim, uh baš dosadna tema. Siguran sam da sam sve pogodio.
nepopustljiv nepopustljiv 05:04 17.07.2019

Re: Карола

bene_geserit
freehand
čak i tebi koji nisi hrišćanin (a Aureus sa podozrenjem gleda i na tvoju belost)

Veoma mi jer drago što obojica mislite na mene i bavite se prebrojavanjem krvnih zrnaca i religijskih totema.
Pošto vas baš zanima tema (a i Čarlija) evo da se autujem - jesam hrišćanin, kršten sam u SPC,
...

Tu bih prestao time da se bavim, uh baš dosadna tema. Siguran sam da sam sve pogodio.

Molim te da mene izbaciš iz ove skupine kojima objašnjavaš šta si.
Jer - to mene ne zanima.
Tebe sam pitao da li si kršten - kao zajebanciju.
To što ja govorim da nije lako biti Srbin - i volim Srbe, ne znači da svi moraju biti Srbi.
Za tebe sam 'znao' da si Srbin.
Ovi detalji o Frihendu nisu detalji o kojima ja razmišljam.
Istina - to što pominjaš da 'čisti' Srbi ne mogu da budu autošovninisti - mogu, i te kako.
No, onda se čovek i zapita - da li su takvi, uopšte, Srbi?
No - njihov izbor.
bene_geserit bene_geserit 05:15 17.07.2019

Re: Карола

aureus
Ako se SAD odluče za izolacionističku politiku - onda gotovo ništa neće biti od priliva Afrikanaca.
Nadajmo se da neće biti previše tog izolacionizma jer će SAD, kao zemlja sa slavnom imigrantskom tradicijom, lakše ishendlovati mase ljudi iz Afrike nego Evropa gdje je em dosta tijesno

Pa dobro majku mu, jel stvarno moraš da mi odgovaraš preko Čarlija, smešno je.

Nego upravo mi je pala na pamet briljantna ideja, možda te afričke mase ljudi mogu da se ishendluju tako što će da ostanu u Africi? Znam da zvuči gotovo nemoguće, ali eto možda bi pokoji patrolni brod naoružan mitraljezima i poneki zid sa mitraljeskim gnezdima završio posao.

Druga varijanta je da ovi što vole da ih guze crnci pa se zalažu za njihovo primanje (pun intended) prime te crnce kod sebe u kuću (i logistički je lakše), ali da ne prebacuju troškove na poreske obaveznike nego lepo i da ih izdržavaju kao i svaka jebena strana.
anonymous anonymous 05:28 17.07.2019

Re: Карола

aureus

Naaajnovije priznanje.
Ali ovo se već znalo.


Nije lepo ...smejati se ...tuđem priznanju.
Nego ponekad čovek i sam treba da se autuje /prizna.

Na primer, da li je antisrpski raspoložen , kao i da li je iz Beograda ili Mostara.

Usput

Somovi se na bućkalo hvataju.
Ili preciznije - hvataju ih.

Ja nikada nisam bio neko ko ima pecaroški nerv, za smireno, dugotrajno sedenje i iščekivanje da se riba zakači.

Ali ovo se ...nije znalo.
Ili se znalo.
Neki su znali.
A sada ...kao da svi... znaju.



Čuvajmo Aureusa!


anonymous anonymous 05:40 17.07.2019

Re: Карола

Nego to prebrojavanje krvnih zrnaca nije baš u skladu sa blogovskom etikom, ali vidim da vam to ne smeta.


Ova floskula me strašno nervira.
Kao i mnogo drugih floskula koje kolaju ovim blogoprostorom.

Šta je sporno u tome koje si vere ili nacije.
Kao i da li si strani plaćenik.
Zašto bi se to krilo ?
Ovo poslednje česta je tema u disputu nevladinog sektora i ostalih.

Kao da je to ključni momenat , a ne način i usmerenost delovanja , zagovaranje i promovisanje određene politike.
anonymous anonymous 05:50 17.07.2019

Re: Карола

Istina - to što pominjaš da 'čisti' Srbi ne mogu da budu autošovninisti - mogu, i te kako.
No, onda se čovek i zapita - da li su takvi, uopšte, Srbi?


Hmm,da...

Dobro pitanje.
Da li neko ko mrzi sve odrednice kolektivnog identiteta , zapravo i može da se nazove pripadnikom tog kolektiviteta.

A i zašto bi - ako mu je već neprijatno u toj koži ?

" Slučajni Srbi " - sve mi se više sviđa ta Ćirjakova sintagma .
Ali i ona je nepotpuna, jer ih ne određuje do kraja.

Izvan polja ostaje potreba tih " Srba " da od srpstva "oslobode" i druge .
Da ih dovedu k poznaniju prava .... i "civilizacije" .
Pa makar i ...
anonymous anonymous 06:08 17.07.2019

Re: Карола




Lep je ovaj "Beograd na vodi "

A da li je i stvaran ?



Interesantno je da je stan kupio i Damir Džumhur ...i još neki iz Bih.

Aureus ?

Usput

Kako bih se jeo da sam nekim slučajem - Đilas.
Tolika količina kvadrata.
A bar po sto evra od svakog.
Šta sam propustio.


freehand freehand 08:30 17.07.2019

Re: Карола

Veoma mi jer drago što obojica mislite na mene i bavite se prebrojavanjem krvnih zrnaca i religijskih totema.

aureus aureus 09:20 17.07.2019

Re: Карола

freehand
Veoma mi jer drago što obojica mislite na mene i bavite se prebrojavanjem krvnih zrnaca i religijskih totema.



Treba napisati duži komentar, ne možemo tako - preko smajlija.

Duži komentar bi bio: ovo je smiješno!
Pa zatim:

Dobro, možda i nije morao duži...
aureus aureus 09:45 17.07.2019

Re: Карола

bene_geserit

Druga varijanta je da ovi što vole da ih guze crnci pa se zalažu za njihovo primanje (pun intended) prime te crnce kod sebe u kuću (i logistički je lakše), ali da ne prebacuju troškove na poreske obaveznike nego lepo i da ih izdržavaju kao i svaka jebena strana.

Pa evo, baš prije par sedmica je košarkaški klub Crvena zvezda objavila da je produžila ugovor sa Mohamedom Fajeom, skočnim košarkašem iz Senegala.

Odmah se na Tviteru oglasila Vanja Ristić i napisala kratko "Volim crnce".



Žena, dakle, nema ništa protiv da za Zvezdu igra Senegalac.
Inače, Zvezda će ove godine imati bar četiri crnca, a jedan od njih je i simpatični bek iz Bruklina, Čarls Dženkins, treći put u crveno-bijelom dresu. Voli čovjek Srbiju i ima njeno državljanstvo.

Troškovi njihovog angažovanja će svakako pasti i na poreske obveznike Srbije jer Grad Beograd Zvezdi daje oko pola miliona evra a glavni sponzor je MTS koji daje preko milion godišnje.
dragosevacsutra dragosevacsutra 09:48 17.07.2019

Re: Карола

- kako kod nas uvek deca iz srpsko-muslimanskih brakova dobiju muslimanska imena i budu muslimani a ne hrišćani (to na žalost više govori o nama i nimalo dobro), dakle muslimansko ime plus veroispovest


dinko gruhonjic, jebote

al' nije... znamo ga.
mazicemo ga i pazicemo ga...

anonymous anonymous 09:50 17.07.2019

Re: Карола

aureus
freehand
Veoma mi jer drago što obojica mislite na mene i bavite se prebrojavanjem krvnih zrnaca i religijskih totema.


Treba napisati duži komentar, ne možemo tako - preko smajlija.
Duži komentar bi bio: ovo je smiješno!
Pa zatim:
Dobro, možda i nije morao duži...


Možda - da , a možda - i ne.
Možda bidne , al ne mora da znači .

Jel dovoljno dugačko ?
Može li smajli ?



Čuvajmo Aureusa !
dragosevacsutra dragosevacsutra 09:54 17.07.2019

Re: Карола

Nego upravo mi je pala na pamet briljantna ideja, možda te afričke mase ljudi mogu da se ishendluju tako što će da ostanu u Africi? Znam da zvuči gotovo nemoguće, ali eto možda bi pokoji patrolni brod naoružan mitraljezima i poneki zid sa mitraljeskim gnezdima završio posao.


pa to se upravo i radi sad (doduse bez mitraljeza). a taj 'zid' (doduse mnogo humaniji od tog koji ti predlazes) sjebao sarkozi onomad.

ili sto bi rekli braco francuzi, trazili ste gledajte.



mada, ipak ni kod njih nije sve tako crno.


https://www.nzz.ch/international/sea-watch-paris-ehrt-carola-rackete-und-pia-klemp-mit-medaille-ld.1495732

Grad Pariz - gradonacelnica Hidalgo je dodelila medalju casti Kapetanima Rakete i Klemp.

dragosevacsutra dragosevacsutra 09:56 17.07.2019

Re: Карола

skočnim košarkašem iz Senegala.


crna ala iz senegala!
aureus aureus 10:04 17.07.2019

Re: Карола

anonymous


Čuvajmo Aureusa !

Čuvajmo i Evropu, čak i ako jednog dana budemo crnci!

Baš prije nekog vremena sam se sa jednim tamnoputim momkom borio za utičnicu na jednom evropskom aerodromu.
Pitao sam ga odakle je.
Odgovorio je: "From Paris".

Pomislio sam: Eee, otkako su crnci počeli da igraju za Francusku - Francuzi dva puta svjetski šampioni u fudbalu. Ranije im je džaba bio Platini kad u timu nije bilo dovoljno crnaca. Velike se stvari postižu, svašta je moguće kad se udruže "Marseljeza" i hitre noge crnačke.

anonymous anonymous 10:38 17.07.2019

Re: Карола

aureus

Čuvajmo i Evropu, čak i ako jednog dana budemo crnci!

Čuvajmo i Evroaziju.

Čak i da jednog dana ne budemo imali kose oči .
Nije zgoreg.
aureus aureus 10:44 17.07.2019

Re: Карола

anonymous
aureus

Čuvajmo i Evropu, čak i ako jednog dana budemo crnci!

Čuvajmo i Evroaziju.

Polako s tom Evroazijom.

Turci su nam došli s te azijske strane, a zna se koliko smo zbog njih propatili. Nije li bilo dosta?

Pa onda sav taj budizam...
anonymous anonymous 10:51 17.07.2019

Re: Карола

aureus
anonymous
aureus

Čuvajmo i Evropu, čak i ako jednog dana budemo crnci!

Čuvajmo i Evroaziju.

Polako s tom Evroazijom.

.


Kome se to obraćaš.
Meni - ili njima.

Ako je meni, u redu.
Ali, ako je njima, rekao bih da će njihova biti poslednja.
aureus aureus 11:11 17.07.2019

Re: Карола

anonymous

Kome se to obraćaš.
Meni - ili njima.

Njima, Anonimuse, njima.
Zašto bi se na ovom blogu obraćao tebi kad već mogu njima?

Slušajte vi...nemoj slučajno da vaša bude poslednja!
anonymous anonymous 13:17 17.07.2019

Re: Карола

aureus
anonymous

Kome se to obraćaš.
Meni - ili njima.

Njima, Anonimuse, njima.
Zašto bi se na ovom blogu obraćao tebi kad već mogu njima?

Slušajte vi...nemoj slučajno da vaša bude poslednja!


Jebote, javljaju mi da su se usrali u gaće.
Ti si očigledno neko koga respektuju.

Kažu, idemo izokola.
Ovog puta - s druge strane.
Ali koje ?

Ne znam odgovor.
aureus aureus 13:42 17.07.2019

Re: Карола

anonymous

Ne znam odgovor.

I uputstva su dobra kad već nema objašnjenja.
Objašnjenja se, uostalom, ne daju svima.
Vojnici treba da razumiju naređenje, ne moraju da znaju logiku iza.

To prvo.

Drugo, ako Indija ojača i postane svjetska sila, neko bi trebalo da je podsjeti da jezici kojim govorimo mi u Evropi i oni većinom u Indiji (ali i u Iranu, recimo) pripadaju Indo-evropskoj familiji. Tako će Evropljani uspostaviti dobre relacije sa rođacima Indijcima.
Još ako Amerikanci prime dosta Afrikanaca i pomire se sa Rusima - ne bi trebalo da bude zime za planetu.

Štaviše, uz globalno zagrijavanje čije postojanje, prema Nasi potvrđuje 96 posto naučnika, i zime će biti blaže. A ljeta naravno užarenija. Užarena ljeta će nam pomoći da uspostavimo određenu bliskost sa Arapima.

Svjetski sklad.
freehand freehand 14:46 17.07.2019

Re: Карола

anonymous
freehand
Usput

Ja pijem kapućino.

Zna li Vučić za to?

On mi ga i plaća.
Samo budale misle da mi radimo samo za sendviče.




Koliko sam ja razumeo on kafu ne pije nikad a prezire zgubidane koji sede po kafićima, naročito one što piju kapućino.
Pa rekoh, iz najbolje namere - da se ne nađeš na ledu zbog naivnosti i nesmotrenosti. Ali ti slobodno ignoriši ako smatraš da sam se petljao u stvari koje me se ne tuču.
freehand freehand 14:48 17.07.2019

Re: Карола

Treba napisati duži komentar, ne možemo tako - preko smajlija.

Bilo kakav komentar te šovinističke bljuvotine jednog deklarisanog rasiste bio bi blamaža za onog ko na tto troši vreme i energiju.
anonymous anonymous 16:11 17.07.2019

Re: Карола

freehand


Koliko sam ja razumeo on kafu ne pije nikad a prezire zgubidane koji sede po kafićima, naročito one što piju kapućino.
Pa rekoh, iz najbolje namere - da se ne nađeš na ledu zbog naivnosti i nesmotrenosti. Ali ti slobodno ignoriši ako smatraš da sam se petljao u stvari koje me se ne tuču.


Ne sumnjam ja u tvoje dobre namere.
Al mi se sve čini da kad neko pomene Vučića kao da ti mahne crvenom krpom ispred očiju.

Mrkne ti svest.



Usput

Zgubidan mi je drugo ime.
bene_geserit bene_geserit 17:12 17.07.2019

Re: Карола

freehand
Bilo kakav komentar te šovinističke bljuvotine jednog deklarisanog rasiste bio bi blamaža za onog ko na tto troši vreme i energiju.

Reče čovek koji je prvi krenuo sa prebrojavanjem krvnih zrnaca,
i naravno odmah potom zauzeo poziciju moralne superiornosti.
Majstore, ne ide jedno sa drugim.
bene_geserit bene_geserit 17:17 17.07.2019

Re: Карола

aureus
Eee, otkako su crnci počeli da igraju za Francusku - Francuzi dva puta svjetski šampioni u fudbalu.

Da dolaskom crnaca u većem broju negde se poveća kvalitet sportskih timova. Taj deo me ni malo ne zanima.
Takođe se drastično poveća broj ubistava, pljački, silovanja. Taj deo me itekako zanima.
(za šta imaš statistiku u USA, u EU su naravno zabranili da se takva statistika vodi)
bene_geserit bene_geserit 17:22 17.07.2019

Re: Карола

anonymous
Čuvajmo i Evroaziju.
Čak i da jednog dana ne budemo imali kose oči.

Ono što je sigurno da Kina, Japan, Koreja čuvaju svoje zemlje i ne dozvoljavaju imigraciju. Nisu džaba najpametniji narodi na svetu.
Uz naravno Jevreje koji ne samo ne dozvoljavaju imigraciju (osim Jevreja) već imaju i zid koji izvrsno radi posao.
aureus aureus 17:24 17.07.2019

Re: Карола

bene_geserit
freehand
Bilo kakav komentar te šovinističke bljuvotine jednog deklarisanog rasiste bio bi blamaža za onog ko na tto troši vreme i energiju.

Reče čovek koji je prvi krenuo sa prebrojavanjem krvnih zrnaca,
i naravno odmah potom zauzeo poziciju moralne superiornosti.
Majstore, ne ide jedno sa drugim.

Zbilja, Bene, ranije se činilo ti naš čovjek, prava raja, Amerikanac vjerovatno republikanac, pomalo čudni antikomunista takođe, ali pojedini tvoji komentari daju osnova za brigu.

Moraš malo suzbiti te rasističke tendencije.
Ne mo'š tako...
Da ne govorim što će te ljudi prozivati za rasizam. A rasizam ionako ne valja.
bene_geserit bene_geserit 17:34 17.07.2019

Re: Карола

aureus
ako Indija ojača i postane svjetska sila, neko bi trebalo da je podsjeti da jezici kojim govorimo mi u Evropi i oni većinom u Indiji (ali i u Iranu, recimo) pripadaju Indo-evropskoj familiji. Tako će Evropljani uspostaviti dobre relacije sa rođacima Indijcima.

Evropljani već imaju dobre odnose sa Indusima. OK, možda ne Englezi.
Indija će da postane svetska sila, al malo sutra.
aureus aureus 17:35 17.07.2019

Re: Карола

bene_geserit
anonymous
Čuvajmo i Evroaziju.
Čak i da jednog dana ne budemo imali kose oči.

Ono što je sigurno da Kina, Japan, Koreja čuvaju svoje zemlje i ne dozvoljavaju imigraciju.

Ma, oni imaju drugačiju tradiciju.
Ali Amerika ima imigrantsku tradiciju. Bez imigranata ne bi bilo Amerike, a bez imigranata bilo bi Japana. Bez imigranata u Americi bi ostali indijanci na svom mjestu.
Tako da je Amerika poseban slučaj. Stoga ima smisla nastaviti sa imigracijom, pogotovo prilivom iz Afrike, jer su takve potrebe - da i pojedini Afrikanci dođu do boljeg života i američkog sna.
bene_geserit bene_geserit 17:35 17.07.2019

Re: Карола

aureus
što će te ljudi prozivati za rasizam.

Hteo si da kažeš balije?
bene_geserit bene_geserit 17:41 17.07.2019

Re: Карола

aureus
Ma, oni imaju drugačiju tradiciju.
Ali Amerika ima imigrantsku tradiciju. Bez imigranata ne bi bilo Amerike, a bez imigranata bilo bi Japana. Bez imigranata u Americi bi ostali indijanci na svom mjestu.
Tako da je Amerika poseban slučaj. Stoga ima smisla nastaviti sa imigracijom, pogotovo prilivom iz Afrike, jer su takve potrebe - da i pojedini Afrikanci dođu do boljeg života i američkog sna.

Bez imigranata, pardon turskih hordi, bi Istanbul i dalje bio Konstatinopolj, a Turaka ne bi bilo na srpskim teritorijama.
Tako da je Balkan poseban slučaj. Stoga (za neke, nikako ne za mene) ima smisla vratiti ih odakle su došli u Aziju, jel su takve potrebe. I vratiti ime Konstatinopolj.
aureus aureus 17:43 17.07.2019

Re: Карола

bene_geserit
aureus
što će te ljudi prozivati za rasizam.

Hteo si da kažeš balije?

Šta su ti balije?

Nije valjda pogrdan naziv za muslimane sa prostora bivše Jugoslavije?
anonymous anonymous 17:47 17.07.2019

Re: Карола

aureus
bene_geserit
aureus
što će te ljudi prozivati za rasizam.

Hteo si da kažeš balije?

Šta su ti balije?

Nije valjda pogrdan naziv za muslimane sa prostora bivše Jugoslavije?


Aureuse, opet pokazuješ da ti nedostaje gimnazijsko obrazovanje,
Pojam označava besmrtnog Ahilovog konja.
aureus aureus 17:50 17.07.2019

Re: Карола

Pazi ti ovo: 168 miliona stanovnika Bangladeša se zgrčilo oko Bengalskog zaliva, još im se stalno izliva ona rijeka, a 'vamo se dva puta više Amerikanaca raskomotilo na 60 puta većoj teritoriji.



bene_geserit bene_geserit 17:52 17.07.2019

Re: Карола

168 miliona stanovnika Bangladeša se zgrčilo oko Bengalskog zaliva, još im se stalno izliva ona rijeka

Deluje da su pravili više dece nego što je trebalo. Možda da smanje malo?
Nego siguran sam da si dao deo svog četvorosobnog stana komšiji koji ima jednosoban ali četvoro dece.
aureus aureus 18:02 17.07.2019

Re: Карола

bene_geserit
168 miliona stanovnika Bangladeša se zgrčilo oko Bengalskog zaliva, još im se stalno izliva ona rijeka

Deluje da su pravili više dece nego što je trebalo. Možda da smanje malo?
Nego siguran sam da si dao deo svog četvorosobnog stana komšiji koji ima jednosoban ali četvoro dece.

Jednosoban ali šesnaestoro djece, to je otprilike omjer.


Par sa 16 djece od 4 do 29 godina: 9 muške i 7 ženske djece.
Milan Novković Milan Novković 18:36 17.07.2019

Re: Карола


aureus
bene_geserit
168 miliona stanovnika Bangladeša se zgrčilo oko Bengalskog zaliva, još im se stalno izliva ona rijeka

Deluje da su pravili više dece nego što je trebalo. Možda da smanje malo?
Nego siguran sam da si dao deo svog četvorosobnog stana komšiji koji ima jednosoban ali četvoro dece.

Jednosoban ali šesnaestoro djece, to je otprilike omjer.


Par sa 16 djece od 4 do 29 godina: 9 muške i 7 ženske djece.

Ovi ljudi rade prekovremeno - rade posao s ljubavlju, a niko ih ne plaća za to - to se zove posvećenost

Njegovu "normu" čovek još i može da postigne, al njoj svaka čast, zlato u apsolutnoj kategoriji
aureus aureus 18:41 17.07.2019

Re: Карола

Ovi ljudi rade prekovremeno - rade posao s ljubavlju, a niko ih ne plaća za to - to se zove posvećenost

Mora se priznati da djeluju baš ispunjeno na toj slici.
A i slika je ispunjena.
nsarski nsarski 19:19 17.07.2019

Re: Карола

Nego kad smo već kod Senegala, poznato je da u toj prosperitetnoj zemlji prosečan broj dece po porodici iznosi oko 6.

Preciznije: Total Fertility Rate, or the average number of children per woman over the course of her lifetime, had declined from 6.6 children in 1990 to 5.2 children per woman in 2015. Imati tamo 15 dece u porodici nije nikakav izuzetak.

Tako da je dobro da je ovaj Senegalac došao u Srbiju, mada znamo da jedna lasta ne čini proleće.
aureus aureus 19:47 17.07.2019

Re: Карола

nsarski

Tako da je dobro da je ovaj Senegalac došao u Srbiju, mada znamo da jedna lasta ne čini proleće.

Da, ne čini.
Jedan krilni centar u ekipi nije dovoljan, naročito u ovakvom sistemu takmičenja.
Iz Afrike je tu još Majkl Odžo, momčina od 216 centimetara, težak 138 kila, Nigerijac, koji ima i američko državljanstvo. U Nigeriji je fertility rate oko 5,5.

Od tamnoputih momaka tu su još dva Amerikanca, jedan iz Bruklina, a drugi se rodio u Turskoj.

Ali u Americi broj djece po porodici se vrlo brzo izjednači, ma iz koje etničke grupe da dolaziš. Tamo te bace na ledinu - kažu ti da se snalaziš sam - pa ti pravi ako možeš izdržavati.
Ima nekih malih razlika ali svi su se stisli u jednom očekivanom opsegu. Niko ne pravi 5,5 djece - čak ni Nigerijci.



Zato bi valjalo što prije što veći broj Afrikanaca preseliti u Ameriku, da se rastereti afrički kontinent. Naravno, ako to Afrikanci hoće, ništa silom.
Treba i Amerikance pitati, naravno.

(Druga stvar po kojoj se etničke zajednice u Americi izjednače je kilaža. Tu se svi brzo poameriče. Ali to je druga tema.)
nsarski nsarski 20:01 17.07.2019

Re: Карола

Zato bi valjalo što prije što veći broj Afrikanaca preseliti u Ameriku, da se rastereti afrički kontinent. Naravno, ako to Afrikanci hoće, ništa silom.
Treba i Amerikance pitati, naravno.


Ne slažem se kolega Zlatni Galtone. U Ameriku najpre treba poslati nekoliko stotina miliona Indijaca. Zar nije Kolumbo pošao na tu stranu ne bi li stigao do Indije? E, pa kad Indijci nasele Ameriku u tolikom broju, Kolumbov san će se ostvariti i 500-godišnja nepravda će biti ispravljena.
Socal&human engineering will settle for nothing less.
aureus aureus 20:16 17.07.2019

Re: Карола

nsarski
Zato bi valjalo što prije što veći broj Afrikanaca preseliti u Ameriku, da se rastereti afrički kontinent. Naravno, ako to Afrikanci hoće, ništa silom.
Treba i Amerikance pitati, naravno.


Ne slažem se kolega Zlatni Galtone. U Ameriku najpre treba poslati nekoliko stotina miliona Indijaca. Zar nije Kolumbo pošao na tu stranu ne bi li stigao do Indije? E, pa kad Indijci nasele Ameriku u tolikom broju, Kolumbov san će se ostvariti i 500-godišnja nepravda će biti ispravljena.
Socal&human engineering will settle for nothing less.

Mi ovdje rješavamo svjetske probleme, a ti se zezaš.

U Indiju je u zadnjih 15 godina grunuo ekonomski progres pa su sa 500 dolara po stanovniku otišli na 2000 (2018). Na toj koti je Kina bila otprilike 2005-2006, s tim što je Kina rasla po bržim stopama tada nego Indija danas. Međutim, i ovih indijskih 6-7 posto godišnje je superiška rast, pogotovo što je praćen povećanim brojem toaleta u indijskim domaćinstvima.

I Afrika ima ekonomski rast, ali slabiji, no zato broj stanovnika raste ludačkom brzinom.

Dakle, kako god okreneš - fokus se mora staviti na Afriku.
A da bi valjalo da u Ameriku dođe jedan dobar broj Indijaca - bi.
Ali prioriteti...

nsarski nsarski 20:33 17.07.2019

Re: Карола

Mi ovdje rješavamo svjetske probleme, a ti se zezaš.


Gnusna laž! Ja se ne zezam. Ti podaci koje navodiš za Indiju su klasična prevara - ja jedem meso, ti kupus, u proseku jedemo sarmu, super nam je.

Recimo, govori se da će za godinu-dve Indija preteći Japan u ekonomskom outputu. Možda, ali to je ta statistička sarma.

U Japanu sam video jako malo beskućnika, uglavnom uredno smeštenih ispod mostova, itd...

U Indiji, recimo Mumbaiju, je oko 80% beskućnika.



Kada se šetaš kroz Mumbai u sred noći, ulične gužve su neverovatne. Ti ljudi, jednostavno, nemaju gde da odu i žive na ulici - tu se kupaju, šetaju, udvaraju, sahranjuju, hrane i rađaju decu. Šetnja noću, po mračnim ulicama, je najprijatnija jer je temperatura podnošljiva.

Ti se, dakle, zezaš zlatni dečače.

aureus aureus 20:45 17.07.2019

Re: Карола

nsarski

Kada se šetaš kroz Mumbai u sred noći, ulične gužve su neverovatne. Ti ljudi, jednostavno, nemaju gde da odu i žive na ulici - tu se kupaju, šetaju, udvaraju, sahranjuju, hrane i rađaju decu. Šetnja noću, po mračnim ulicama, je najprijatnija jer je temperatura podnošljiva.

Početne pozicije, Šarski, početne pozicije.

Početne pozicije za Indiju su bile dosta loše.
A u ekonomiji nema magije.
Dok to sve dođe na svoje - potrajaće.

Ali, evo - kad si se zauzeo za Indiju - da ubacimo i nju na listu zemalja iz koje bi bilo dobro da veliki broj ljudi zapali za Ameriku.
nsarski nsarski 21:08 17.07.2019

Re: Карола

Početne pozicije, Šarski, početne pozicije.

Početne pozicije za Indiju su bile dosta loše.


Ah, štovani, stvar je perspektive. Ako pogledaš esej

The empire dreamt back

o aktivnostima Britanske Imperije u Raju,
i svariš činjenicu da je UKanija isisala 43 hiljade milijardi dolara iz Indije tokom svog vladanja tamo, i kad se povukla ostavila im propalu birokratiju i besmislene protokole


nije čudo da je Indija imala slabu početnu poziciju.

S druge strane, Japan je 1952. imao ekonomski output i standard kao tadašnja Yugoslavia (poprilično razorena, priznaćeš). Zahvaljujući, jel' da, atomskoj pomoći.

Kasnije, Japan je postao vazal Imperije uz zdušnu podršku, dok je Indija imala vazda da se paradira i nosi sa preteranim rađanjem (sećaš se "dobrovoljne" sterilizacije pod Indirom?), glađu stanovništva, etc.

I sada je situacija upravo takva kakvu imamo - sarma. Znam da ti ne jedeš sarmu, ali veoma je ukusna, veruj mi, ako smogneš snagu da je progutaš. A tebi ta vrsta snage ne manjka, živ nam bio.

freehand freehand 21:15 17.07.2019

Re: Карола

i svariš činjenicu da je UKanija isisala 43 hiljade milijardi dolara iz Indije tokom svog vladanja tamo, i kad se povukla ostavila im propalu birokratiju i besmislene protokole

I u momentu svog odlaska Mauntbaten je ostavio dve države umesto jedne, Indiju i pakistan uz najveću "razmenu stanovništva" u istoriji.



Izvanredno štivo0, najtoplija preporuka. Mada dobri Bene neće naći nikakve muslimane, čak ni crne koji otimaju zemlju belcima
aureus aureus 21:36 17.07.2019

Re: Карола

nsarski
Početne pozicije, Šarski, početne pozicije.

Početne pozicije za Indiju su bile dosta loše.


Ah, štovani, stvar je perspektive. Ako pogledaš
The empire dreamt back o aktivnostima Britanske Imperije u Raju,
i svariš činjenicu da je UKanija isisala 43 hiljade milijardi dolara iz Indije tokom svog vladanja tamo, i kad se povukla ostavila im propalu birokratiju i besmislene protokole


nije čudo da je Indija imala slabu početnu poziciju.

S druge strane, Japan je 1952. imao ekonomski output i standard kao tadašnja Yugoslavia (poprilično razorena, priznaćeš).

Kasnije, Japan je postao vazal Imperije uz zdušnu podršku, dok je Indija imala vazda da se paradira i nosi sa preteranim rađanjem (sećaš se "dobrovoljne" sterilizacije pod Indirom?), glađu stanovništva, etc.

I sada je situacija upravo takva kakvu imamo - sarma. Znam da ti ne jedeš sarmu, ali veoma je ukusna, veruj mi, ako smogneš snagu da je progutaš. A tebi ta vrsta snage ne manjka, živ nam bio.

Nisam neki ljubitelj sarme, malo ko je spremi da budem baš zadovoljan.
Ti si takođe pravio parabolu rekavši: "ja jedem meso, ti jedeš kupus, u prosjeku svi jedemo sarmu."
Fino si ti to zamislio. Međutim, radije bih da ja jedem meso, mada ne sporim i da je kupus zdrav.

No - sve što si ispričao za istoriju Indije, nešto slično si mogao ispričati i za Afriku. Još je gro afričkih zemalja stekao nezavisnost nakon Indije.

U stvari, nisi uopšte morao sve to da pričaš. Jer to može da bude objašnjenje za početne pozicije Indije.

No, BDP po glavi stanovnika Indije u 2018. je 2015 dolara (nominalno, PPP je znatno veći), a Afrike oko 1750-1800 (još nema podataka za sve zemlje). Dakle, BDP po glavi stanovnika Afrike je trunku niži u odnosu na indijski; uz to indijska ekonomija raste brže (po stopi od 6-7 posto godišnje spram afričkih oko 4 posto). Pored toga - stanovništvo Indije raste sporije (1,1 posto godišnje) u odnosu na stanovništvo Afrike (2,5 posto godišnje).
Dakle, gola matematika kaže da će Indija prilično otperjati Africi nastave li se ovi trendovi - a vjerovatno hoće jer:
1) Indija je jedna država i koju god politiku njena vlada donese - može je sprovesti; u Africi ima pedesetak zemalja.
2) Indija, kao što je već primjećeno, ima i visoke tehnologije i solidan broj obrazovanih stanovnika - mada i tu ima mnogo prostora za napredak.

Tako da - šta god si vidio u Indiji od tih problema - mogao si da ih vidiš i u Africi (sa sarmom i bez sarme).

Slažem se u jednom: Indija je veoma gusto naseljena zemlja (a posebno njen sjeverni dio). U ovom momentu gustina je u Indiji oko 400 stanovnika po kilometru kvadratnom, tačno kao u Holandiji. Holanđani su pokazali da se može, a takođe i Japanci (koji su čak sačuvali i poprilično prirode gužvajući se po gradovima); ali dabome - niko to nije izveo, mislim na uspostavljanje dobre ekonomije i odličnog prostornog planiranja sa tim brojem stanovnika. Dakle, nije lako Indiji, nema spora. Da bi se stvari posložile kako treba potrebno je ili dosta vremena i povoljne međunarodne okolnosti ili upumpavanje para sa strane i prijem velikog broja Indijaca u Ameriku (da bi se situacija malo rasteretila).

Ali ovo drugo...kako kad pojedini ne daju da se u velikom broju dolazi u SAD?
A takođe - malo ko je voljan da drugima daje svoje pare a da nije neki sitniš.
jadragoljub jadragoljub 21:50 17.07.2019

Re: Карола

uostalom to što ti je neki predak bio pizda i prešao u islam da bi mu život bio lakši ti svakako nije promenilo gene (nemoj da te to uzbuđuje, ne mogu svi da imaju hrabre pretke,

Dobro, ko mi je ukrao ciglu, aj nek se sam javi. ne ću mu ništa ako mi istu dostavi u iMbox, časna titova pionirska reč
aureus aureus 21:56 17.07.2019

Re: Карола

jadragoljub
uostalom to što ti je neki predak bio pizda i prešao u islam da bi mu život bio lakši ti svakako nije promenilo gene (nemoj da te to uzbuđuje, ne mogu svi da imaju hrabre pretke,

Dobro, ko mi je ukrao ciglu, aj nek se sam javi. ne ću mu ništa ako mi istu dostavi u iMbox, časna titova pionirska reč

Dragoljube, ništa naglo, ništa nesmotreno.
Promisli šta ćeš s tom ciglom.
nsarski nsarski 22:01 17.07.2019

Re: Карола

Ali ovo drugo...kako kad pojedini ne daju da se u velikom broju dolazi u SAD?


Pojedini? Misliš tu na Narandžastu Zver? On čak i kongresmenke (obožavam ovu rodno ravnopravnu konstrukciju) tera da se vrate u svoje zemlje. On nije "pojedini" - u ovim politikama on je jedini.

Sad, kad razmisliš, zašto bi puštao baš Afrikance? Mnogo su im bliži iz Centralne i Južne Amerike, oni ništa bolje ne žive nego Afrikanci. Jbg, ako neki brod iz Libije uspe da dođe do Floride - eh, pa promašili su za ceo okean. Wrong number, što bi rekli operatori. Probajte drugi put.

Tvoje ideje su, zapravo, sjajne. I potpuno se poklapaju sa dijalogom iz sledećeg vica.

Neki naduvani klinac pecao na Savi (ako ti je mrsko zamisli drugu reku) i uhvati zlatnu ribicu. I kako to biva, zlatna (aureus) ribica mu ponudi dil - tri želje i pusti me nazad. Naduvani pomisli: cool! Pa kaže

Naduvani: Prva želja da se svi Rusi presele u Ameriku. Može li to?
Ribica: Pa, jbg, može. I preseli Ruse u Ameriku.
Naduvani: Druga želja da se sada svi Ameri presele u Rusiju. Može li?
Ribica: OK, ako to hoćeš, može. I preseli Amere u Rusiju.
Naduvani: Treća želja da se sada oni Rusi iz Amerike vrate nazad u Rusiju. Da li to može?
Ribica: U, jbt. Dobro, može, ali u čemu je fazon? Šalješ ih ovamo pa onamo. U čemu je poenta, šta je cilj?
Naduvani: Pa, mislim, zaezamo se, jbt!

Ja tvoje ozbiljne predloge tako doživljavam. Da li si duvao nešto danas? To je ključno pitanje. Šta si duvao? Da nabavimo i mi zanemareni.






aureus aureus 22:09 17.07.2019

Re: Карола

nsarski
Ja tvoje ozbiljne predloge tako doživljavam. Da li si duvao nešto danas? To je ključno pitanje. Šta si duvao? Da nabavimo i mi zanemareni.



Uzmi ti malo sarme.
Od duvanja ti može biti još gore.
nsarski nsarski 22:23 17.07.2019

Re: Карола

Uzmi ti malo sarme.
Od duvanja ti može biti još gore.


U ovim toplim danima, sarma nije preporučena - posebno ako je dodatno zastrašena slaninom i suvim mesom.
Duvanje? Hm, ja imam istinske medicinske probleme kad duvam - probao 1991. i ukapirao da je to za ljude posebnog kova. Ja nisam tog kova.

Da ne okolišamo, ipak. Name your poison.

aureus aureus 22:30 17.07.2019

Re: Карола

nsarski
Uzmi ti malo sarme.
Od duvanja ti može biti još gore.


U ovim toplim danima, sarma nije preporučena - posebno ako je dodatno zastrašena slaninom i suvim mesom.
Duvanje? Hm, ja imam istinske medicinske probleme kad duvam - probao 1991. i ukapirao da je to za ljude posebnog kova. Ja nisam tog kova.

Kakogod, kakogod, uzmi šta ti paše.

Ja ionako moram sad jedno sat-dva da se bavim nekim računanjem. Ništa u vezi Indije i Afrike, doduše. Više ima direktne veze sa mnom.
nsarski nsarski 22:37 17.07.2019

Re: Карола

Kakogod, kakogod, uzmi šta ti paše.

Ja ionako moram sad jedno sat-dva da se bavim nekim računanjem. Ništa u vezi Indije i Afrike, doduše. Više ima direktne veze sa mnom.


Samo napred.
Ipak, da znaš: ispao si totalni kurton-efendija jer nas nisi informisao na čemu si. Tvoje blogosagovornike držiš u neznanju, a to nije fer. Onaj Zukorlić je pošteniji od tebe, mada on ima interes da takav imidž projektuje. Koji je tvoj interes, pitam se?
aureus aureus 22:46 17.07.2019

Re: Карола

nsarski
Kakogod, kakogod, uzmi šta ti paše.

Ja ionako moram sad jedno sat-dva da se bavim nekim računanjem. Ništa u vezi Indije i Afrike, doduše. Više ima direktne veze sa mnom.


Samo napred.
Ipak, da znaš: ispao si totalni kurton-efendija jer nas nisi informisao na čemu si. Tvoje blogosagovornike držiš u neznanju, a to nije fer. Onaj Zukorlić je pošteniji od tebe, mada on ima interes da takav imidž projektuje.

Idi i ti računaj nešto.

Ionako si nekonzistentan: prvo tražiš da duvaš, onda kažeš da ti smeta.
nsarski nsarski 23:00 17.07.2019

Re: Карола

Ionako si nekonzistentan: prvo tražiš da duvaš, onda kažeš da ti smeta.


Bezočna laž! A šta bi drugo iskazao kad si tako depraved of spiritual fulfilment? Rekao sam da sam jednom u životu, pre 30 godina, pokušao da duvam i osećao sam se kao da sam pio deterdžent za sudove. Odvratno i mučno. To je sve.

Ti, efendija, izmišljaš i lažeš u ovo gluvo doba, sve nadajući se da će ti takva izvrtanja proći. "Stidi se!", rekao bi tvoj unutrašnji Niče. Ali čini se da on doesn't live there anymore, kolikogod se ti upinjao da stvoriš takav privid. Osećaš li nelagodu? Prazninu? Biće i Nebiće?
I šta to račuNJaš, pobogu? Baš toliko važno u ponoć? Pazi samo da ne dobiješ negativan rezultat, ili, nedajbože nulu. To bi ti anihiliralo egzistenciju i usvojio bi Sartra. Haleluja!
aureus aureus 23:07 17.07.2019

Re: Карола

nsarski
Ionako si nekonzistentan: prvo tražiš da duvaš, onda kažeš da ti smeta.


Bezočna laž! A šta bi drugo iskazao kad si tako depraved of spiritual fulfilment? Rekao sam da sam jednom u životu, pre 30 godina, pokušao da duvam i osećao sam se kao da sam pio deterdžent za sudove. Odvratno i mučno. To je sve.

Ti, efendija, izmišljaš i lažeš u ovo gluvo doba, sve nadajući se da će ti takva izvrtanja proći. "Stidi se!", rekao bi tvoj unutrašnji Niče. Ali čini se da on doesn't live there anymore, kolikogod se ti upinjao da stvoriš takav privid. Osećaš li nelagodu? Prazninu? Biće i Nebiće?
I šta to račuNJaš, pobogu? Baš toliko važno u ponoć? Pazi samo da ne dobiješ negativan rezultat, ili, nedajbože nulu. To bi ti anihiliralo egzistenciju i usvojio bi Sartra. Haleluja!

Evo. Sve ovo što si napisao je dokaz da ti duvanje uopšte ne treba.

I dosta s tim svađalačkim tonom. Malo više načelne diskusije nam treba.
anonymous anonymous 23:15 17.07.2019

Re: Карола

aureus


Evo. Sve ovo što si napisao je dokaz da ti duvanje uopšte ne treba.

I dosta s tim svađalačkim tonom. Malo više načelne diskusije nam treba.

Da li je moguće da si ga iznervirao ?



Kurton - efendija ...

nsarski nsarski 23:15 17.07.2019

Re: Карола

I dosta s tim svađalačkim tonom. Malo više načelne diskusije nam treba.


Potpuno se slažem. Ili, kako reče Virdžinija Vulf, "posle srede dolazi četvrtak, a potom petak". Svi složni, načelno.
Štaviše, dobro je kad je dobro, a loše je kad je loše. Napreduješ, efendija, napreduješ u načelnom stavu.

Zar ne kasniš sa računom, btw? Dobra ti noć i sve što ti predstoji.
Milan Novković Milan Novković 23:18 17.07.2019

Re: Карола

nsarski
...jedemo sarmu...

Kad reče sarma i Indija moja starija ćerka završila onomad postdiplomske , kao i pajtosi joj sa faksa, i puna je simpa priča iz sledećih nekoliko godina, ne samo što je uzela slobodnu godinu za put oko sveta (nači po Aziji) neko počeli drugari da se žene i udaju i uveli neki meni pomalo smešan običaj da jedni drugima idu na svadbe.

Mislim smešan pošto je bilo puno stranaca pa se raštrkali po svetu, i prvi se ženi jedan Indus, fin, skroman, baš dobar drugar i njih N iz Uk pozvano na svadbu, recimo 8. Oni plate avionske karte al za smeštaj ne moraju ništa da rade pošto drugar obezbeđuje.

Nači pogađaš, 15,000 zvanica, danima, roditelji za sinovljevu ženidbu zakupili sve hotele u regiJonu, tipa 24 provincije sa 300 miliona stanovnika, kimonoi spremni, il kako li se zove nošnja, tražili da im se mere pošalju unapred iz UK.

Lepo bilo, kaže, otišla da proba ronjenje na Goi - vidljivos 30-40 cm, života u vodi ko na Mesecu, idu u grupi tako što jedni drugima mirišu tabane u vodi.

Dive masters joj objašnjavali šta kad joj ponestane vazduha i ona im se smeškala, to joj uvek bio super fazon, ona sitna, mali kapacitet pluća, nizak pritisak (super se oseća) sa bocom može da ostane pod vodom 17 dana, ako ne roni sa tajom, onda delimo njen vazduh kad ja svoj potrošim

Uvek joj bilo smešno kad dive masteru sa 20es godina ronjenja ponestane vazduha, izrone, kod moje ćerke pritisak u boci 160 atmosfera (možda malo manje)
nsarski nsarski 23:19 17.07.2019

Re: Карола

anonymous
aureus


Evo. Sve ovo što si napisao je dokaz da ti duvanje uopšte ne treba.

I dosta s tim svađalačkim tonom. Malo više načelne diskusije nam treba.

Da li je moguće da si ga iznervirao ?



Koga? Dečka sa zlatom u kosi?
Što bi se on nervirao, on govori načelno.

EDIT: Jedino što je prestao sa onim human engineering idejama. Muk. Recimo, još nismo dotakli mogućnost da se Etiopljani presele u Izrael (nešto njih se preselilo, ali Izraelci su, čini se, osetljivi na boju kože više nego na religiju), pa da se Liberijci presele u USA - znamo da je Liberiju osnovao el presidente Monroe, i da se glavni grad zove Monrovija, i da je u toj zemlji najužasnija kloaka Afrike zvana West Point, itd., i da bi bilo sasvim pravedno da se oni presele u USA, a da se na tom mestu nasele druge nacije (recimo Teksašani). Itd.

Odjednom se naš Zlatko rastužio, kao oni junaci u ruskim romanima, i počeo da razmišlja o nezamislivom. E, to je podvig! Zlatko, drži se!
aureus aureus 23:29 17.07.2019

Re: Карола

anonymous

Da li je moguće da si ga iznervirao ?

Mislim da je došao poluiznerviran.
anonymous
Kurton - efendija ...

Šššš...pravi se da nisi pročit'o.

nsarski
Zar ne kasniš sa računom, btw?

Ne, već sam pola završio, a stigao sam i da čalabrcnem.
Sve ide po planu.
nsarski
Dobra ti noć i sve što ti predstoji.

Ee, živ bio, momče! Tebi takođe dobra noć.
I da te slušaju nano-žice još bolje no do sada.
anonymous anonymous 23:50 17.07.2019

Re: Карола

aureus

anonymous
Kurton - efendija ...

Šššš...pravi se da nisi pročit'o.

nsarski
Zar ne kasniš sa računom, btw?

Ne, već sam pola završio, a stigao sam i da čalabrcnem.
Sve ide po planu.


Kafu ostavi za sutra.
Kad se naspavaš.
nsarski nsarski 23:57 17.07.2019

Re: Карола

Ne, već sam pola završio, a stigao sam i da čalabrcnem.
Sve ide po planu.


Znaš, ja sam zaista na tvojoj strani, ne zanemari to.

Mislim da je i blogozajednica jedinstvena u toj podršci. Ili, kako rekoše u onom filmu:



Good luck, we're all counting on you!

Ne daj se zlaćani!
aureus aureus 23:59 17.07.2019

Re: Карола

anonymous
Kafu ostavi za sutra.
Kad se naspavaš.

Ovoliko zanimanje za moj dobar ugođaj je pomalo sumnjivo...
aureus aureus 00:14 18.07.2019

Re: Карола

, i prvi se ženi jedan Indus, fin, skroman, baš dobar drugar i njih N iz Uk pozvano na svadbu, recimo 8. Oni plate avionske karte al za smeštaj ne moraju ništa da rade pošto drugar obezbeđuje.

Nači pogađaš, 15,000 zvanica, danima, roditelji za sinovljevu ženidbu zakupili sve hotele u regiJonu, tipa 24 provincije sa 300 miliona stanovnika, kimonoi spremni, il kako li se zove nošnja, tražili da im se mere pošalju unapred iz UK.

Potrošio se pofino taj Indus i njegovi roditelji.
Vidi se da klopaju baš dosta mesa a da kupus možda i ne gledaju.
nepopustljiv nepopustljiv 05:02 18.07.2019

Re: Карола

aureus
anonymous
Kafu ostavi za sutra.
Kad se naspavaš.

Ovoliko zanimanje za moj dobar ugođaj je pomalo sumnjivo...

Ma!
Boli te kurac za podbadače!
Normalni nivo podjebavanja je dozvoljen - i poželjan.
Kada te neko naziva kurtonom - skini kurton (i rukavice).

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana