Astronomija| Društvo| Filozofija| Gost autor| Kultura

Razbiješnjeli Srbi

Srđan Fuchs RSS / 06.08.2019. u 08:39

"Više nego ironično i tužno": Potez izraelskog ambasadora izazvao kritiku Srbije

16813009445d48062aef6ae087876267_v4_big.jpgБрат Ђура, Чувари Христовог Гроба, XVI-oвековни културни обичај Срба из Далмације, настао око манастира Крке у Далмацији

Srbija je kritikovala Izrael zbog toga što je čestitao Hrvatskoj Dan pobede koji Srbi smatraju pogromom, prenosi Tajms ov Izrael..

 

 

 Ono što se desilo Srbima u Hrvatskoj koji su tamo živeli vekovima, tokom operacije Oluja, 4. avgusta 1995. godine je na nesreću najveći egzodus jedne etničke grupe u Evropi posle Drugog svetskog rata, izjavio je ambasador Srbije u Izraelu Milutin Stanojević za izraelski list.

On je ocenio da je "čestitanje tog pogroma onima koji to slave svake godine kao 'Dan pobede' ili 'obnavljanje suvereniteta' protiv osnovnih ljudskih principa modernih društava".

 "Pošto dolazi od predstavnika Izraela, više je nego ironično i tužno", dodao je ambasador Stanojević.

Ambasador Izraela u Zagrebu Ilan Mor je ranije danas objavio na Tviteru čestitku Hrvatskoj povodom 24-godišnjice "Operacije oluja, kojom je obnovljen njen suverenitet u Domovinskom ratu".

Efraim Zurof, istoričar Holokausta, koji već dugo kritikuje Hrvatsku i druge zemje Centralne i Istočne Evrope za ono za šta kaže da je odbijanje tih zemalja da se suoče sa svojim ulogama u zločinu protiv Jevreja, rekao je da je komentar izraelskog diplomate neželjen.

"To je vrlo nesrećna izjava, imajući u vidu činjenicu da se dogodilo masovno proterivanje u okviru operacije Oluja, blizu 200.000 Srba je proterano iz svojih domova", rekao je Zurof, ocenivši da to nije sukob u koji bi Izrael trebalo da se meša.

Izraelsko Minstarstvo spoljnih poslova nije ništa komentarisalo.

U listu Tajms ov Izrael se dodaje da su odnosi Izraela i Srbije solidni, ali da se čini da su odnosi sa Zagrebom jači i podseća da je predsednica Hrvatske Kolinda Grabar Kitarović krajem jula bila u državnoj poseti Izraelu.

Ovo inače nije prvi put da je Izrael izazvao takvu kontroverzu.

Prošle godine je izraelska vojska učestvovala u paradi kojom se slavi pobeda Hrvatske, navodi list.

U operaciji Oluja ubijeno je stotine ljudi, stotine hiljada ih je raseljeno i skoro čitavo stanovništvo je iseljeno iz svojih domova tokom operacije, piše Tajms ov Izrael.

Izraelska vojska je prva strana vojska koja je učestvovala u slavljenju pobede Hrvatske, naveo je ambasador Srbije.

 

Сине... Усијао ми се месинђер, I would leave the public, but the public wouldn't leave me... 

 

 



Komentari (255)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nikvet pn nikvet pn 09:36 10.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum


Брадре Сркс, не подај се лажима бледоликих, послушај шта ти каже велики ратник Предобради и поврати Хучија из Вечних Ловишта.

Хауг
njonjo njonjo 09:36 10.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

hoochie coochie man
A prava sreća, ne sreća, pravda, normalno stanje bi bilo da je sve to Srbija, pa da ti ljudi budu i u svojoj državi i u svome zavičaju.


Što misliš,onako iskreno, da vam Hrvati puste na volju da se vrate svi izbjegli u kojem roku bi se pojavili novi balvani na cestama?

Ali tu šansu smo prokockali (šansa da sve to bude Srbija), to se više ne vraća, kao što nije moguće očekivati da (civilizovani) Hrvati dopuste Srbima da se vrate u svoj zavičaj.


Nije vrag da je Tuđman bio u pravu kad je pokrenuo oluju, da slučajno opet ne dođete u ŠANSU.

predatortz predatortz 09:44 10.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Što misliš,onako iskreno, da vam Hrvati puste na volju da se vrate svi izbjegli u kojem roku bi se pojavili novi balvani na cestama?


Pali ti, susjed, sveću Titovim generalima i Slobodanu Miloševiću.
To su očevi vaše državnosti.Ta govna su ispoštovala ono što im je davno naložila Kominterna.
Treći put ste se provukli nekažnjeno.
Može vam se sad da kevćete jer ste se opet priključili čoporu.
No, ništa nije za doveka.
njonjo njonjo 10:21 10.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

predatortz
Pali ti, susjed, sveću Titovim generalima i Slobodanu Miloševiću.
To su očevi vaše državnosti.Ta govna su ispoštovala ono što im je davno naložila Kominterna.
Treći put ste se provukli nekažnjeno.
Može vam se sad da kevćete jer ste se opet priključili čoporu.
No, ništa nije za doveka.


Ovo je tipični odgovor gubitnika.
Slažem se da je Milošević, najvjerojatnije, nehotice jako zaslužan za osamostaljenje Republike Hrvatske. Siguran sam da se ne slažemo o tome koje su to zasluge.
Slažem se da je jako mudro ustvrditi da ništa nije do vijeka, tako da i Niš jednog dana možda bude u Velikoj Albaniji.
predatortz predatortz 10:33 10.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

njonjo
predatortz
Pali ti, susjed, sveću Titovim generalima i Slobodanu Miloševiću.
To su očevi vaše državnosti.Ta govna su ispoštovala ono što im je davno naložila Kominterna.
Treći put ste se provukli nekažnjeno.
Može vam se sad da kevćete jer ste se opet priključili čoporu.
No, ništa nije za doveka.


Ovo je tipični odgovor gubitnika.
Slažem se da je Milošević, najvjerojatnije, nehotice jako zaslužan za osamostaljenje Republike Hrvatske. Siguran sam da se ne slažemo o tome koje su to zasluge.
Slažem se da je jako mudro ustvrditi da ništa nije do vijeka, tako da i Niš jednog dana možda bude u Velikoj Albaniji.


Može, čudni su putevi gospodnji.
Znam da su to vlažni snovi vas sa izlivom ustaštva na mozak.
Ja tu bolest kod vas čak ne bih ni lečio. To je najbolji put da dobijete što ste zaslužili.
Živite svoj ustaški san, đipajte uz Tompsona i pripitu poglavnicu, tucite migrante, ubijajte starce, palite kuće povratnicima, razbijajte kola, tucite turiste...
Jer, to ste vi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:30 10.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Dal sam bio banovan pa odbanovan,
što je ranije bio slučaj, pojma nemam, ali kako god, mogu da pišem.

Što misliš,onako iskreno, da vam Hrvati puste na volju da se vrate svi izbjegli u kojem roku bi se pojavili novi balvani na cestama?


Pa volim ja da razmišljam na temu šbbkbb.
U tom slučaju, kad bi se vratili, ako bi opet postavljali balvane bili bi budale.
Moralo bi tu nešto ubojitije da se postavi u roku odmah.

Verujem da se i ti s tim moraš složiti.
Jer jedno klanje golurukih ih je prenulo tek toliko da pokušaju balvanima da se zaštite.
Nije pomoglo, vidiš i sam.
Sledeće je, logično je, da se proba nešto konkretno.
A to konkretno bi, uveren sam, radilo posao.

Radilo bi jer ta "vojska", objektivno, nikad nikoga nije pobedila, nema ta nacija sopstvenu istoriju ratovanja, a tek pobeda...
To što oni zovu slavnom pobedom, znaš i sam, je zapravo bilo teranje baba i deda iz njihovih kuća, a "vojska" koju su pobedili je bila vođena od strane magacionera i zubara.
Dve silne "vojske" su se tu sudarile, ona koju je vodio sitan lopov Hadžić, i ona koju je vodio drugi lopov Gotovina.

I nije to nikakva novost, oduvek je bilo ti "ratova" u kojima su dva bašibozluka kao ratovala, a o da dođe treći i kao proglasi pobednika.

Ali dođe mi po malo žao one strane koja tog lopova i taj bašibozluk mora da proglašava slavnim i zaslužnim.
A mora, nema Cera ili Kolubare gde su carske Švabe pregonili preko Drine, nema Stepe i Živojina, ima Maksa i Gotovinu, pa slavi ono što imaš.

A da li je Tuđman potrefio, pa naravno da jeste.
Hrvatska država se jedino zločinom mogla uspostaviti, i uspostavljena je.
Srećne okolnosti da se na zločin gleda blagonaklono su iskorišćene i eto hrvatske države.

Za sad.

A ko zna šta nosi dan a šta noć, sutra možda Niš osvane u Albaniji, ko zna gde Rijeka i Split, za Prijedor je prilično izvesno da će u Srbiji osvanuti, a to je na puškomet do Zagreba.....ma ko će to znati, ajd da sačekamo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:42 10.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

nikvet pn

Брадре Сркс, не подај се лажима бледоликих, послушај шта ти каже велики ратник Предобради и поврати Хучија из Вечних Ловишта.

Хауг


Хауг. Нисам га ја бановао физички, него само у срцу. То сам га тада ушуткао на један дан, зато што ме је шокирао да је нацош (зашта сам мислио, наивно, да Срби нису кадри).
njonjo njonjo 13:04 10.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

predatortz
Može, čudni su putevi gospodnji.
Znam da su to vlažni snovi vas sa izlivom ustaštva na mozak.
Ja tu bolest kod vas čak ne bih ni lečio. To je najbolji put da dobijete što ste zaslužili.
Živite svoj ustaški san, đipajte uz Tompsona i pripitu poglavnicu, tucite migrante, ubijajte starce, palite kuće povratnicima, razbijajte kola, tucite turiste...
Jer, to ste vi.


Možeš ti to i bolje. S obzirom kakvi smo i ne ide nam tako loše, ako pogledamo preko plota.
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:11 10.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

зато што ме је шокирао да је нацош (

Da se podsetimo, postavio si mi direktno pitanje, da li bih odavao Jevreje nacistima.

To se pitanje, Srki, ne postavlja jer je nepristojno. Niko se ne pita da li voli svoju majku, da li voli svoju decu, da li bi ubio svoje dete, da li bi odavao Jevreje nacistima i slično.
To se podrazumeva.
A na nepristojna pitanja se ne daju ozbiljno odgovori.

Podrazumeva se da odgovor da nije ozbiljan odgovor.
A sigurno je da bi svi ljudi na svetu, ajd skoro svi, na to pitanje ozbiljno odgovorili, ne, nipošto.
I verovatno su svi oni uvereni da zaista ne bi nikad to učinili.
Ali znamo da ipak neki ljudi u nekim situacijama to čine.

Ako bismo pretpostavljali ko bi to ipak učinio, možda, u nekim okolnostima, onda su to verovatno ljudi sa nestalnim, promenljivim uverenjima.

Oni koji nekad komuniste zovu komunjarama, a nedugo zatim staju na njihovu stranu.
Prepoznaješ li se tu?
Oni koji o četnicima pričaju čas sa simpatijama čas ih pljuju.
Sećaš li se?
Oni koji su konfuzni oko svog nacionalnog identiteta i interesa.
Jel ti poznato?
I još dosta takvih nestabilnosti.

E takve, labilnih uverenja, mogu da zamislim da u nekim situacijama, pod nekim okolnostima, poveruju da je saradnja sa nacistima i potkazivanje Jevreja u njihovom interesu.

Konkretno, mnogo mi je verovatnije da ti odaješ Jevreje nacistima nego da to uradim ja.

To sam hteo da ti kažem, ostalo je do tebe.
predatortz predatortz 13:18 10.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum


Da se podsetimo, postavio si mi direktno pitanje, da li bih odavao Jevreje nacistima.

To se pitanje, Srki, ne postavlja jer je nepristojno. Niko se ne pita da li voli svoju majku, da li voli svoju decu, da li bi ubio svoje dete, da li bi odavao Jevreje nacistima i slično.
To se podrazumeva.
A na nepristojna pitanja se ne daju ozbiljno odgovori.



I ravno je tome kada bi njega neko pitao da li bi ubijao palestinsku decu. Jer, jbga, neki Jevreji to rade.
predatortz predatortz 13:20 10.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Možeš ti to i bolje. S obzirom kakvi smo i ne ide nam tako loše, ako pogledamo preko plota.


A što viriš preko plota?
Šta te briga za nas. Uživaj u onome što ste izborili
njonjo njonjo 13:25 10.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum


hoochie coochie man
Moralo bi tu nešto ubojitije da se postavi u roku odmah.

Može ali da se to ubojito pravilno rasporedi na sve sukobljene strane.

hoochie coochie man
A ko zna šta nosi dan a šta noć, sutra možda Niš osvane u Albaniji, ko zna gde Rijeka i Split, za Prijedor je prilično izvesno da će u Srbiji osvanuti, a to je na puškomet do Zagreba.....ma ko će to znati, ajd da sačekamo.


Je, je u pravu si. Još kad se sjetim što će nam uraditi klimatske promjene (što je malicu realnije od tvojih vlažnih snova) ili atomske bombe, odmah padnem u depresiju. Jedino me tješi što me onda glava neće boljeti a mislim da neće ni tebe.
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:46 10.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum


Može ali da se to ubojito pravilno rasporedi na sve sukobljene strane.

O tome ti pričam, da neko ništa ne može sam, čeka da mu neko nešto, podeli pokloni, napravi državu npr, i tako sanja tisućljetno dok se ne skockaju stvari.
Neko, opet, digne bunu pa krene sam, ne gleda ko će i da li će mu iko izjednačiti poziciju.

Znaš ono, oteraš Turke, udare Bugari, i njih se nekako rešiš, krv propišaš, sve potrošiš, kad eto Švaba.
I sad zamisli da su tad rekli ovo što ti podrazumevaš, podelite nam ravnopravno oružje.
Danas bi Novi Sad bio u Hrvatskoj.

Jok brate, pljuneš u šake pa udri Švabe, koliko god da si brojniji i bogatiji.
I preteraš to preko Drine u pm.
I to dvaput zaredom (dvaput je dvaput)

E tako se pravi država na vreme.
Ej, jesi li znao da je Srbija 27. država na svetu, a Hrvatska 207. Ili tako nešto?

Vidiš razliku?
predatortz predatortz 15:33 10.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Онај суфлер други је попалио села, силовао жене, држао људе у логорима пред крај XX века, али му немој постављати зато непристојна питања да ли је масовни убица или нацистички доушник


Ti si momče prilično bezobrazan. A ovo su krupne optužbe. Ako imaš dokaze za ove stvari, trči pa me prijavi.
Ako nemaš, ako ovakve stvari iznosiš da bi potkrepio svoje bedne laži, upozoravam te da ovo više nikad ne pokušavaš da vezuješ uz moje ime. Zahtevam od moderacije da ukloni ovaj idiotski komentar i da razmisli kome sve daje priliku da se oglašava ovde, vređa i proziva.
njonjo njonjo 16:04 10.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

hoochie coochie man
O tome ti pričam, da neko ništa ne može sam, čeka da mu neko nešto, podeli pokloni, napravi državu npr, i tako sanja tisućljetno dok se ne skockaju stvari.
Neko, opet, digne bunu pa krene sam, ne gleda ko će i da li će mu iko izjednačiti poziciju.


Mrsiš. To o raspodjeli "ubojitog" se odnosi na početak ratova 1991. god. i to kompletna Jugoslavija ,dakle, i Albanci. Da je bilo raspodijeliti oružje (vatrenu moć) ili koliko je tko platio zajedničkog naoružanja (to bi mi bilo draže) ili po glavi stanovnika. Pa kom obojci a kom opanci ožeži.
Ali mislim da u tom slučaju ne bi bilo rata jer junaci koji su krenuli u rat s onolikom prednošću (na svoju sramotu) u oružju i vatrenoj moći ne bi baš bili toliko voljni ratovati.
docsumann docsumann 18:29 10.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Da je bilo raspodijeliti oružje (vatrenu moć) ili koliko je tko platio zajedničkog naoružanja (to bi mi bilo draže) ili po glavi stanovnika. Pa kom obojci a kom opanci ožeži.


eto još jedne interesantne hipotetičke istorije novijeg datuma.
ova baš obećava silnu akciju
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:32 10.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

ili po glavi stanovnika. Pa kom obojci a kom opanci ožeži

Ma može i to.
Ustvari, tek to bi bilo ok po Srbe, to bi bilo jedino što je moglo da vrati devetstoosamnaestu i priliku, koju su Baja i Aleksandar upropastili, da se granice Srbije stave tamo gde bog zapoveda.

Da su se Srbi borili za Srbiju druga bi se pesma pevala, ovako, neka jugoslovenska vojska se borila za ne zna niko šta, dobro je i ispalo kako se radilo.
A
A najbolje za one koji mogu sebi da laskaju da su oni pobedili Srbiju jebote!:)

Mali problem im pravi što Srbija tad kao država ni postojala nije, srpske vojske nigde nije bilo, bila neka krnja nešto, al glupo im da slave što su pobedili krnju i nekog magacionera, moćnije zvuči kad kažu Srbiju smo pobedili:)


Ne dao vam bog da se sa Srbijom suočite.
predatortz predatortz 18:40 10.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum


Da su se Srbi borili za Srbiju druga bi se pesma pevala, ovako, neka jugoslovenska vojska se borila za ne zna niko šta, dobro je i ispalo kako se radilo.


To ti kažem!
Da prave spomenik Slobodanu, Miri i JNA oficirima. Da nije došlo naređenje iz Beograda da se Vojska Krajine povuče, da ona nesreća Mladić nije sklonio Grahovsku i Glamočku brigadu VRS da ovi Kninu priđu sa leđa, još bi se teleportovali iz Zagreba u Split.
Srbe u Hrvatskoj je pobedio Milošević. Ustaški bašibozuk, razni narednici iz Legije, crne i ostale bojne Krajinu ne bi ni očešale. Kakvo qrčevo hrvatsko ratovanje?! Komunisti su ustašama darovali državu. Svoj narod su ponovo žrtvovali.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:41 10.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

. Zahtevam od moderacije da ukloni ovaj idiotski komentar i da razmisli kome sve daje priliku da se oglašava ovde, vređa i proziva.

Ma daj zaboravi.
Misliš da iko ovome pridaje ikakvu važnost?
Sam sebe najbolje opisuje.
Pazi kad čovek kaže da bih mu ja spalio porodicu.
Bolest.
predatortz predatortz 18:48 10.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

hoochie coochie man
. Zahtevam od moderacije da ukloni ovaj idiotski komentar i da razmisli kome sve daje priliku da se oglašava ovde, vređa i proziva.

Ma daj zaboravi.
Misliš da iko ovome pridaje ikakvu važnost?
Sam sebe najbolje opisuje.
Pazi kad čovek kaže da bih mu ja spalio porodicu.
Bolest.


Razmišljam, ali najozbiljnije, da mu dam priliku da na sudu kaže gde sam koga silovao, ubio, šta sam zapalio.
Ja mogu da priložim sveže uverenje (trebalo mi za nešto skoro, pa vadio) da se protiv mene ne vode krivični postupci ni istrage na teritoriji RS, FBiH i Distriktu Brčko.
On neka ponese šta ima. Onaj komentar sam poslao drugaru advokatu. Odmah mi čovek javlja:
Ajde da odremo budalu, da isplatimo more!
Možda mu i dam ovlašćenje, pa neka se aka. To mu pos'o.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:48 10.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Kakvo qrčevo hrvatsko ratovan

Ma to vidi i onaj sa desetarskim kursom, i onaj ko je jednu knjigu o bilo kom ratu pročitao.
Pobednička vojska bez i jedne ratne pobede nego za pobedu proglašavaju ulazak u prazan Knin i kačenje krpe na tvrđavu.

Nema brate tu vojničke pobede, političke ima, napravili su državu, fakat.

njonjo njonjo 19:25 10.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

hoochie coochie man
Ne dao vam bog da se sa Srbijom suočite.

Zbog čega su bjedni ustaše pružili onakav nadljudski otpor u Vukovaru u neusporedivo lošijoj situaciji nego što su bili veliki ratnici krajišnici u Kninu i krajini koji su pobjegli glavom bez obzira, a 1991.g, su se vrlo jednostavno riješili Hrvata. Gdje je nestala hrabrost s početka priče?? Objasni mi po principu hvalite me usta moja. Pretpostavljam izdaja i belosvetska urota. Zašto se nisu ni pokušali braniti?
predatortz predatortz 20:35 10.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Zašto se nisu ni pokušali braniti?


Zato što je povlačenje bilo naređeno jer je prethodno dogovoreno. Kao i nama u RS '95., kod konačnog kreiranja granica.
Kao što nam nikad nisu dozvoljavali da neka mesta napadnemo iako su se lako mogla zauzeti, a linije ispraviti tako da traži angažman mnogo manjeg broja ljudstva i tehnike.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:29 10.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Zašto se nisu ni pokušali braniti?

Ma uplašili se silne vojske koja nikoga nikad nigde nije pobedila:)

Il im bilo tako naređeno?

Šta ti misliš?
jadragoljub jadragoljub 21:45 10.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

njonjo
hoochie coochie man
Ne dao vam bog da se sa Srbijom suočite.

Zbog čega su bjedni ustaše pružili onakav nadljudski otpor u Vukovaru u neusporedivo lošijoj situaciji nego što su bili veliki ratnici krajišnici u Kninu i krajini koji su pobjegli glavom bez obzira, a 1991.g, su se vrlo jednostavno riješili Hrvata. Gdje je nestala hrabrost s početka priče?? Objasni mi po principu hvalite me usta moja. Pretpostavljam izdaja i belosvetska urota. Zašto se nisu ni pokušali braniti?

slušaj sad, počeo si da preteruješ sa glupostima, da sam ja i ijoš 60% teo da odem u taj rat, kao što nismo jer smo videli da tu nešto ne valja, teško da bi ste vi mogli da nas zaustavite.vi ste ovaj rat dobili zahvaljujući nesposobnim generalima i onoj sramoti od čoveka zvanoj milošević koja nije bila sposobna da vodi nikakav rat, i zahvaljujući nama dezerterima. znaš sigurno koliko se četa , onih koji su regrutovani što na prepad što zbog osećanja obaveze da ratuju za državu, ja oko sebe sam imao trojicu takvih, jedan je izdržao mesec dana, drugi i treći su se vratili posle nedelju dana, kod obs troje je bio glavni trazlog što su uvideli da tamo vlada haos u komandi i da se ne zna ni ko pije ni ko plaća. da vatrenoj liniji nisi mogo da vidiš viši čin sme nekoliko kapetana i to u debeloj manjini.
prema tome zahvali nama dezerterima što ste dobili državu, jer da smo mi hteli da ratujemo izašli bi na austrisku granicu ko od šale, naravno i da smo imali sposobne generale.
prema tome smanji doživljaj.
njonjo njonjo 22:03 10.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

predatortz
Zato što je povlačenje bilo naređeno jer je prethodno dogovoreno. Kao i nama u RS '95., kod konačnog kreiranja granica.


Pa rekoh ti ja izdaja i belosvetska zavera.
njonjo njonjo 22:10 10.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

hoochie coochie man
Il im bilo tako naređeno?


Očigledno vukovarskim braniteljima nije imao tko narediti da bježe.
Srbima naredili da bježe a oni teška srca poslušali i zamisli ostavili cijeli život iza sebe. Pre lako ih je bilo nagovoriti da se ne bore, na našu sreću (manje žrtava).
njonjo njonjo 22:19 10.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

jadragoljub
slušaj sad, počeo si da preteruješ sa glupostima, da sam ja i ijoš 60% teo da odem u taj rat, kao što nismo jer smo videli da tu nešto ne valja, teško da bi ste vi mogli da nas zaustavite.vi ste ovaj rat dobili zahvaljujući nesposobnim generalima i onoj sramoti od čoveka zvanoj milošević koja nije bila sposobna da vodi nikakav rat, i zahvaljujući nama dezerterima. znaš sigurno koliko se četa , onih koji su regrutovani što na prepad što zbog osećanja obaveze da ratuju za državu, ja oko sebe sam imao trojicu takvih, jedan je izdržao mesec dana, drugi i treći su se vratili posle nedelju dana, kod obs troje je bio glavni trazlog što su uvideli da tamo vlada haos u komandi i da se ne zna ni ko pije ni ko plaća. da vatrenoj liniji nisi mogo da vidiš viši čin sme nekoliko kapetana i to u debeloj manjini.
prema tome zahvali nama dezerterima što ste dobili državu, jer da smo mi hteli da ratujemo izašli bi na austrisku granicu ko od šale, naravno i da smo imali sposobne generale.
prema tome smanji doživljaj.


Da smo mi imali ono oružje koje smo kupili vama, aviaciju, mornaricu i sve ostalo da ne nabrajam, ti i još 99% takvih ne bi ni pomislili ratovati.
Samo si falio ti i 60% takvih junaka. Ne da smanjiš doživljaj nego ne doživljavaj.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:19 10.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

glavni trazlog što su uvideli da tamo vlada haos u komandi i da se ne zna ni ko pije ni ko plaća

Nije to moglo drugačije.Vojska bez države ne može da ratuje, a posebno vojska bez cilja.
Šta je bio cilj JNA, ratni cilj, vojni cilj?
To niko nije znao.
Da li su trebali da osvoje neku teritoriju, da odbrane neku teritoriju, koju, na koju liniju da izađu, koju da brane, da li da zauzmu ili ne zauzmu Zagreb?
Nema odgovora na ta pitanja.
A vojska bez jasnog cilja ne može ni da ga ostvari, logično.
I zato sad to može da tumači kako ko hoće, pa Hrvati kažu, to je bila srpska vojska koja je za ratni cilj imala stvaranje velike Srbije, ali smo je mi pobedili.
Jesu, al u......krasnom.


Ono što je njonjo nagovestio, ista situacija pa kom opanci kom obojci, to je zaista bio jedini spasonosni scenario za Srbe i Srbiju.

Puca Juga, Hrvati hoće Hrvatsku, Slovenci Sloveniju, super, i Srbi hoće Srbiju.
I tad svako sa istih pozicija kreće, svako za sebe traži ono što i drugi za sebe, svako zna da je onaj drugi spreman da zapuca ako neko krene da ga zajebava, a to je prilično dobra situacija za pregovaranje.

I sad zamisli da Hrvati u toj situaciji, kad su Srbi i Hrvati u direktnom klinču, bez neke magle zvane Jugoslavija koja zbunjuje i muti vidik, da su tad rekli mi hoćemo da očistimo Srbe iz Hrvatske, ili da su se u to upustili.
Da li bi u toj situaciji bilo dezerterstvo?

Naravno da ne bi.

Ovako Hrvati imali jasan cilj, Sloba pojma nije imao šta hoće, Srbi se nisu ni pitali ništa....i "pobediše" normalno.

Al dobro, nema više te magle koja se zvala Jugoslavija, sad postoje i Srbija i srpska vojska, pa ćemo videti kako će stvari teći.

Jedno je sigurno, Srbija nikad nije gubila rat od manjih od sebe, a pobeđivala je veće.
Gubila je samo od većih ili onih ravnih njoj.
A Hrvatska je duplo manja.
Samo oprez, pamet, i lagano.
jadragoljub jadragoljub 22:52 10.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Da smo mi imali ono oružje koje smo kupili vama, aviaciju, mornaricu i sve ostalo da ne nabrajam, ti i još 99% takvih ne bi ni pomislili ratovati.
Samo si falio ti i 60% takvih junaka. Ne da smanjiš doživljaj nego ne doživljavaj.

to su samo tvoji lažni i vlažni snovi, istorija koja stoji iza nas je dovoljan dokaz kakvi smo mi ratnici, ništa vama ne bi pomoglo ni da ste bili bolje naoružani od nas da smo mi hteli da ratujemo, ko što smo ratovali mi dragoljubi u prvom balkanskom, drugom balkanskom , prvom svetskom, drugom svetskom i u ovom zadnjem, moj bratanac dragoljub je bio baš tad na odsluenju v. roka i prošo je sva ta ratišta. tako da sam mnogo dobro upućen u vaše ratničke sposobnosti.
njonjo njonjo 23:10 10.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

hoochie coochie man
Puca Juga, Hrvati hoće Hrvatsku, Slovenci Sloveniju, super, i Srbi hoće Srbiju.
I tad svako sa istih pozicija kreće, svako za sebe traži ono što i drugi za sebe, svako zna da je onaj drugi spreman da zapuca ako neko krene da ga zajebava, a to je prilično dobra situacija za pregovaranje.


Pretpostavljam da si slučajno zaboravio dobro naoružane Albance i muslimane Sandžak i Bosna. E onda bi bilo igra Rock and roll cela Jugoslavija.
njonjo njonjo 23:25 10.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

jadragoljub
to su samo tvoji lažni i vlažni snovi, istorija koja stoji iza nas je dovoljan dokaz kakvi smo mi ratnici, ništa vama ne bi pomoglo ni da ste bili bolje naoružani od nas da smo mi hteli da ratujemo, ko što smo ratovali mi dragoljubi u prvom balkanskom, drugom balkanskom , prvom svetskom, drugom svetskom i u ovom zadnjem, moj bratanac dragoljub je bio baš tad na odsluenju v. roka i prošo je sva ta ratišta. tako da sam mnogo dobro upućen u vaše ratničke sposobnosti.

¨
Joooj kao što već rekoh samo su nam još i Dragoljubi falili. Dali se ti to zajebavaš
ili je to ozbiljno. Jer ako je ozbiljno onda je situacija složena. Teško si me ozlijedio s ovom gomilom gluposti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:25 10.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Pretpostavljam da si slučajno zaboravio dobro naoružane Albance i muslimane Sandžak i Bosna. E onda bi bilo igra Rock and roll cela Jugoslavija.

A od njih ti frka?:)
Ili se u njih uzdaš?
Ne, nisam nikoga zaboravio, sve bi to ušlo u paket razgovora o rastakanju Juge.
Samo ne zaboravi da je te "dobro naoružane Albance" kojih se ti pribojavaš ili im se nadaš, i ona onakva Slobona vojska preterala preko Prokletija za, otprilike, dve smene straže.
Ej o Tačijevoj bulumenti govoriš kao o nekoj sili!

Eto to je taj rang sile, Tači i Gotovina, to je to, otud i međusobno uvažavanje.

njonjo njonjo 23:51 10.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

hoochie coochie man
Ne, nisam nikoga zaboravio, sve bi to ušlo u paket razgovora o rastakanju Juge.
Samo ne zaboravi da je te "dobro naoružane Albance" kojih se ti pribojavaš ili im se nadaš, i ona onakva Slobona vojska preterala preko Prokletija za, otprilike, dve smene straže.
Ej o Tačijevoj bulumenti govoriš kao o nekoj sili!


Malo mi se gubiš zna se što znači biti dobro naoružan (tenkovi, avioni, artiljerija rakete i sve ostalo što ste vi imali a mi platili) ne mislim na praćke i kalašnjikove. Znači sve bi nas odjednom razbucali. E svaka čast jaka ti je tastatura koje je marke da i ja uzmem takvu?
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:04 11.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Znači sve bi nas odjednom razbucali

A ti, znači, tako rezonuješ, svi vi protiv nas, pa il mi gubimo il vas razbucavamo?

Eto, ne vara te instnkt, to je taj odnos. Niko pojedinačno nije ozbiljan takmac, realno.

Samo, pregovori su čudna stvar, umeju da iznenade.
Seti se inicijative Gligorov Izetbegović, seti se Tunja Filipovića i njegovih laviranja, ko zna kud bi to moglo da krene da onaj naš nije maštao o Jugoslaviji i petokraci, nego da je Srbiju i kokardu stavio u prvi plan.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:04 11.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

hoochie coochie man
. Zahtevam od moderacije da ukloni ovaj idiotski komentar i da razmisli kome sve daje priliku da se oglašava ovde, vređa i proziva.

Ma daj zaboravi.
Misliš da iko ovome pridaje ikakvu važnost?
Sam sebe najbolje opisuje.
Pazi kad čovek kaže da bih mu ja spalio porodicu.
Bolest.


Одбиј, нацоши. Ти, дроте, ако се већ тужакаш, пријави и Хучија Недића. Срам те било, барабо једна цинкарошка. Море ћеш виђет' у влажним сновима.
njonjo njonjo 07:03 11.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

hoochie coochie man
A ti, znači, tako rezonuješ, svi vi protiv nas, pa il mi gubimo il vas razbucavamo?


Može i samo Hrvati protiv Srba. Isti broj vojnika isto naoružanje pa nek se vidi čija majka crnu vunu prede.
docsumann docsumann 09:03 11.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

njonjo
hoochie coochie man
A ti, znači, tako rezonuješ, svi vi protiv nas, pa il mi gubimo il vas razbucavamo?


Može i samo Hrvati protiv Srba. Isti broj vojnika isto naoružanje pa nek se vidi čija majka crnu vunu prede.


je l' ima magija?

hoochie coochie man hoochie coochie man 10:49 11.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Očigledno vukovarskim braniteljima nije imao tko narediti da bježe

Ovo mi promaklo, a dobar primer.

Da, to je bila borba dve vojske.
Bore se, nema naredbe za povlačenje, jedna pobedi druga izgubi bitku, tu se zna ko je pobednik ko poraženi.Tu se hrvatska vojska našla na poraženoj strani, a nema takvih bitaka gde je ona bila na pobedničkoj, o tome ti pričam.
jadragoljub jadragoljub 12:47 11.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Nije to moglo drugačije.Vojska bez države ne može da ratuje, a posebno vojska bez cilja.
Šta je bio cilj JNA, ratni cilj, vojni cilj?
To niko nije znao.
Da li su trebali da osvoje neku teritoriju, da odbrane neku teritoriju, koju, na koju liniju da izađu, koju da brane, da li da zauzmu ili ne zauzmu Zagreb?
Nema odgovora na ta pitanja.
A vojska bez jasnog cilja ne može ni da ga ostvari, logično.
I zato sad to može da tumači kako ko hoće, pa Hrvati kažu, to je bila srpska vojska koja je za ratni cilj imala stvaranje velike Srbije, ali smo je mi pobedili.
Jesu, al u......krasnom

tačno, zato je i bio veliki broj dezertera (nas)
poznajem lično i personalno čoveka koji je prvi izašo na vukovarski vodotoran, bešeli, i popio šrapnel od našig jer su toliko brzo izašli gore što ovi na bacačima inisu mogli da pretpostave. jedva je prežive.
u rat je otišo samo zato što mu je otac bio pukovnik i nije bilo šamse da ne ode. a pošto smo bili prijatelji, pili kafu i tako to znam čoveka i znam da nem šamse da bilo šta kaže. znam i drugog koji je ušo u vukovar , bio komandir kotorizovane brigade, transporter i to. snjim sam radio na isto radno mesto.
tako da to što ovaj priča može mački o rep da obesi, plus što nije da nisu imali oružje, stizalo je iz amerike i engleske, zemlje proleterske, dobro naoružanje. naročito protiv oklopno.
i da imali su dragoljubi dvojicu tamo u ratu bratanac i sestrić, esszrić je mobilisan, nije mu palo na pamet da beži. .
njonjo njonjo 13:11 11.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

hoochie coochie man
10:49 11.08.2019 / *novo
Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum
Očigledno vukovarskim braniteljima nije imao tko narediti da bježe


Ovo mi promaklo, a dobar primer.

Da, to je bila borba dve vojske.
Bore se, nema naredbe za povlačenje, jedna pobedi druga izgubi bitku, tu se zna ko je pobednik ko poraženi.Tu se hrvatska vojska našla na poraženoj strani, a nema takvih bitaka gde je ona bila na pobedničkoj, o tome ti pričam.


Halo Hjuston mi imamo problem!! Mislim da imamo problem s logikom i inteligencijom.
Ajmo opet.
Hrvati se u Vukovaru u potpuno unaprijed (prije bitke) izgubljenoj bitci s obzirom na odnos snaga (napadač je doslovno stostruko jači) JUNAČKI BORE DO KRAJA.
Srbi krajišnici u puno boljoj situaciji od branitelja Vukovara bježe glavom bez obzira sa kućnih pragova pred Hrvatskom vojskom. Možda treba nacrtati da bi se shvatilo.
“Molim vas, šest hiljada Hrvata je branilo Vukovar pola godine. Napadala je cijela Prva armija, zrakoplovstvo, čudo, sva sila koju je imala JNA, a oni nisu obranili Knin (...) jer po svim izvještajima, čim je prestala artiljerijska priprema u sedam uvečer, oni su naredili - bijeg! (...) Sada se mi trebamo uvlačiti u jednu situaciju (...) kao da je nama stalo više do tog teritorija nego onima koji su imali sve uvjete da se brane, a odlučili su pobjeći!” zaključio je ljutiti Milošević.
njonjo njonjo 13:33 11.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

tačno, zato je i bio veliki broj dezertera (nas)
poznajem lično i personalno čoveka koji je prvi izašo na vukovarski vodotoran, bešeli, i popio šrapnel od našig jer su toliko brzo izašli gore što ovi na bacačima inisu mogli da pretpostave. jedva je prežive.
u rat je otišo samo zato što mu je otac bio pukovnik i nije bilo šamse da ne ode. a pošto smo bili prijatelji, pili kafu i tako to znam čoveka i znam da nem šamse da bilo šta kaže. znam i drugog koji je ušo u vukovar , bio komandir kotorizovane brigade, transporter i to. snjim sam radio na isto radno mesto.
tako da to što ovaj priča može mački o rep da obesi, plus što nije da nisu imali oružje, stizalo je iz amerike i engleske, zemlje proleterske, dobro naoružanje. naročito protiv oklopno.
i da imali su dragoljubi dvojicu tamo u ratu bratanac i sestrić, esszrić je mobilisan, nije mu palo na pamet da beži. .


Gornji tekst je bez glave i repa bez veze s mozgom. Ili se preskače terapija ili je problem dublji. Da pojednostavnimo: napadač ima avione, tenkove i svu artiljeriju ovoga svijeta plus neograničenu prednost u ljudstvu a branitelj ima kalašnjikove, ručne bacače i nešto minobacača, kad ono zaključak nije da nisu imali oružje, stizalo iz Amerike i Engleske. Više je stiglo iz Rusije. Znam da nije uputno razmjenjivati mišljenja s ovakvim lumenom ali kad mi ne da vrag mira.
njonjo njonjo 13:33 11.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

tačno, zato je i bio veliki broj dezertera (nas)
poznajem lično i personalno čoveka koji je prvi izašo na vukovarski vodotoran, bešeli, i popio šrapnel od našig jer su toliko brzo izašli gore što ovi na bacačima inisu mogli da pretpostave. jedva je prežive.
u rat je otišo samo zato što mu je otac bio pukovnik i nije bilo šamse da ne ode. a pošto smo bili prijatelji, pili kafu i tako to znam čoveka i znam da nem šamse da bilo šta kaže. znam i drugog koji je ušo u vukovar , bio komandir kotorizovane brigade, transporter i to. snjim sam radio na isto radno mesto.
tako da to što ovaj priča može mački o rep da obesi, plus što nije da nisu imali oružje, stizalo je iz amerike i engleske, zemlje proleterske, dobro naoružanje. naročito protiv oklopno.
i da imali su dragoljubi dvojicu tamo u ratu bratanac i sestrić, esszrić je mobilisan, nije mu palo na pamet da beži. .


Gornji tekst je bez glave i repa bez veze s mozgom. Ili se preskače terapija ili je problem dublji. Da pojednostavnimo: napadač ima avione, tenkove i svu artiljeriju ovoga svijeta plus neograničenu prednost u ljudstvu a branitelj ima kalašnjikove, ručne bacače i nešto minobacača, kad ono zaključak nije da nisu imali oružje, stizalo iz Amerike i Engleske. Više je stiglo iz Rusije. Znam da nije uputno razmjenjivati mišljenja s ovakvim lumenom ali kad mi ne da vrag mira.
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:38 11.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum


Hrvati se u Vukovaru u potpuno unaprijed (prije bitke) izgubljenoj bitci s obzirom na odnos snaga (napadač je doslovno stostruko jači) JUNAČKI BORE DO KRAJA.
Srbi krajišnici u puno boljoj situaciji od branitelja Vukovara bježe glavom bez obzira sa kućnih pragova pred Hrvatskom vojskom. Možda treba nacrtati da bi se shvatilo.

Tačno tako, Hrvati se junački bore do kraja i na kraju bivaju poraženi, Srbi se uopšte nisu borili jer im je tako naređeno, pa ih niko vojnički nije ni porazio.
Šta li tebi nije jasno?

Nemate bre ni jednu dobijeni bitku, vojnički. Znam da odudara od onoga što ste iskonstruisali, od neke slike pobedonosne slavne vojske Hrvatske, ali to je istina.

Nikad nikoga ta vojska nije pobedila, gubila je sve bitke osim one u kojoj su njenim protivnicima naredili da se povuku bez borbe.

Boli istina?

Pa šta da se radi, takva vam istorija.
njonjo njonjo 15:48 11.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

hoochie coochie man
Tačno tako, Hrvati se junački bore do kraja i na kraju bivaju poraženi, Srbi se uopšte nisu borili jer im je tako naređeno, pa ih niko vojnički nije ni porazio.
Šta li tebi nije jasno?

Nemate bre ni jednu dobijeni bitku, vojnički. Znam da odudara od onoga što ste iskonstruisali, od neke slike pobedonosne slavne vojske Hrvatske, ali to je istina.

Nikad nikoga ta vojska nije pobedila, gubila je sve bitke osim one u kojoj su njenim protivnicima naredili da se povuku bez borbe.

Pa šta da se radi, takva vam istorija.


Znači onaj koji pobjegne s bojnog polja nije izgubio bitku??

Znaš li ti što je zajedničko mrtvacu i glupanu??
Mrtvac ne zna da je umro ali zato pate njegovi bližnji i okolina.
Glupan ne zna da je glup ali zato pate njegovi bližnji i okolina.

hoochie coochie man
Boli istina?

U ovom slučaju glupost boli.

Pa šta da se radi, takva vam istorija.


Stanje na terenu je istorija, kakva takva kad nemamo bolju mi zadovoljni i sa ovom. Kakva je vaša najbliža istorija i sadašnjost? Čini mi se nešto lošija od ove naše nikakve.


hoochie coochie man hoochie coochie man 16:25 11.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Znači onaj koji pobjegne s bojnog polja nije izgubio bitku??

Baš si uporan u pokušaju da toj vojsci bez pobede nekako namakneš neku:)

Pobeći od neprijatelja i izvršiti naređenje svog političkog vođstva a nisu iste stvari.
Ni jedna vojska od tih nije bežala zato što su oni strašni ratnici, napustila je položaje jer im je politika tako naložila.
Od te "sile" su bežale babe i dede jer su znali kakva je to skupina.
Oni koji nisu pobegli.....al to već znaš i sam.

Stanje na terenu je istorija,


:)
Baš si se zbunio.
Evo objasniću ti, stanje na terenu je sadašnjost, a istorija je ono što se nekada događalo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:31 11.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

. Kakva je vaša najbliža istorija i sadašnjost? Čini mi se nešto lošija od ove naše nikakve.

A istorijom bi da računa samo ono od onomad, ono od kad su Hrvati napravili državu, sve pre toga bi da izbriše?
Veliš, kad je Hrvati nemaju ajd i vi izbrišite svoju pa da budemo isti?:)

Ako te stvarno interesuje pogledaj malo udoba pre oko dvesta godina, gvirni malo u državnosti, u Ustave, u nasledne dinastije, u veze tih dinastija sa drugim evropskim dvorovima....ima toga da se nauči.
A možeš i u ratove, strategije, pobede i poraze,....
E to je istorija
njonjo njonjo 19:23 11.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

predatortz
Da prave spomenik Slobodanu, Miri i JNA oficirima. Da nije došlo naređenje iz Beograda da se Vojska Krajine povuče, da ona nesreća Mladić nije sklonio Grahovsku i Glamočku brigadu VRS da ovi Kninu priđu sa leđa,


Da ovo, da ono pa tako sto puta. Ne osjećaš li se malo glupavo. Pretpostavljam da ne, jer ne bi takve gluposti pisao.
njonjo njonjo 19:32 11.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

hoochie coochie man
A istorijom bi da računa samo ono od onomad, ono od kad su Hrvati napravili državu, sve pre toga bi da izbriše?
Veliš, kad je Hrvati nemaju ajd i vi izbrišite svoju pa da budemo isti?:)

Ako te stvarno interesuje pogledaj malo udoba pre oko dvesta godina, gvirni malo u državnosti, u Ustave, u nasledne dinastije, u veze tih dinastija sa drugim evropskim dvorovima....ima toga da se nauči.
A možeš i u ratove, strategije, pobede i poraze,....
E to je istorija


Pametnije ti je moj pobro odživiti dobru sadašnjost i doživiti bolju budućnost, a od borbe za bolju prošlost nema ništa. Ljudi u "banani" i bez perspektive onaniraju na svoje mitove iz prošlosti.
njonjo njonjo 19:35 11.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

hoochie coochie man
Evo objasniću ti, stanje na terenu je sadašnjost, a istorija je ono što se nekada događalo.


Taman kad si završio pisanje teksta stanje na terenu je postalo istorija.
predatortz predatortz 19:37 11.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum


Da ovo, da ono pa tako sto puta. Ne osjećaš li se malo glupavo. Pretpostavljam da ne, jer ne bi takve gluposti pisao.



Počela smena!
Stigao dežurni domoljub zadužen sa srpske portale.
Ako, ako... Samo ti radi svoj posao.
njonjo njonjo 19:44 11.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

hoochie coochie man
Baš si uporan u pokušaju da toj vojsci bez pobede nekako namakneš neku:)

Pobeći od neprijatelja i izvršiti naređenje svog političkog vođstva a nisu iste stvari.
Ni jedna vojska od tih nije bežala zato što su oni strašni ratnici, napustila je položaje jer im je politika tako naložila.
Od te "sile" su bežale babe i dede jer su znali kakva je to skupina.
Oni koji nisu pobegli.....al to već znaš i sam.


A ha sad kužim znači stiglo naređenje da bježi vojska i narod prije nego su se ustaše i približili. Sad mi je lakše onda sigurno nije bilo etničkog čišćenja u samoj akciji. I ti tvrdiš da akcija ipak nije bila zločinačka.
Poslije Oluje je nastradalo nešto staraca.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:10 11.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

.
Pametnije ti je moj pobro odživiti dobru sadašnjost i doživiti bolju budućnost, a od borbe za bolju prošlost nema ništa.

A skapirao si ipak kakva vam je prošlost pa bi sad da prebacš na, nije važno?:)
Napreduješ.

Hajmo dalje

Taman kad si završio pisanje teksta stanje na terenu je postalo istorija.
Sad red filozofije, da skrenemo temu, opet iz istog razloga, ne odgovara ti teren.

nije bilo etničkog čišćenja

Pa ne znam, možda nije.
Znaš kako ćemo da proverimo?
Pošto ti je stanje na terenu reper, prošetaš do tamo, vidš stanje na terenu pa javiš.
Ili možda i bez proveravanja znaš kakvo je stanje?
Ako znaš reci, jel očišćena ili nije?
Poslije Oluje je nastradalo nešto staraca

Pa ja, nije neka šteta.
Zaigrala se deca, ne treba im zameriti

maksa83 maksa83 20:25 11.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Može i samo Hrvati protiv Srba. Isti broj vojnika isto naoružanje pa nek se vidi čija majka crnu vunu prede.

Qrčenje qrčenje, al' nema od toga ništa dok Nemačka ne krene u treće osvajanje Evrope pa se opet prilepite...
njonjo njonjo 20:33 11.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

hoochie coochie man
Pa ne znam, možda nije.
Znaš kako ćemo da proverimo?
Pošto ti je stanje na terenu reper, prošetaš do tamo, vidš stanje na terenu pa javiš.
Ili možda i bez proveravanja znaš kakvo je stanje?
Ako znaš reci, jel očišćena ili nije?


Ekipa oružjem zauzme teritorij pobije i rastera Hrvate i ostale ne Srbe i ti više ne smiješ to vratiti na isti način jer će junačka ekipa pobjeći (zbog toga što su do tada uradili) i gdje smo onda? To bi moglo biti etničko čišćenje. Ma nije valjda??
Tim više što ste, kako sam tvrdiš, pobjegli planirano a da ustašu niko ni vidio nije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:52 11.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum


Ekipa oružjem zauzme teritorij,.......

Ajd da ti objasnim, vidim da te interesuje tema a tanak si, kako se to radi.

Sve i da se prihvati da ste vi tad već bili država, prava država(niste, al nije presudno za ovu priču) kad se neko u državi pobuni za bilo šta i na bilo koji način, balvani, puške, šta god....država te pohapsi, ratuje sa njima ako mora, ali ih pohapsi pa im sudi.
Ako je smrtna kazna predviđena i ako se tako presudi onda ih strelja.

Ali država ne sme da radi ono što je Hrvatska uradila, da sve ljude koji su pripadnici nacije onih koji su se pobunili, ili koji su bilo šta uradili, očisti sa svoje teritorije.

To je nacizam, čist nacizam.

Al znamo i ti i ja, iz istorije o kojoj pričasmo, da Hrvati nikad nisu bili gadljivi na nacizam, jel da?:)
njonjo njonjo 22:10 11.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

hoochie coochie man
Ajd da ti objasnim
Sve i da se prihvati da ste vi tad već bili država, prava država(niste, al nije presudno za ovu priču) kad se neko u državi pobuni za bilo šta i na bilo koji način, balvani, puške, šta god....država te pohapsi, ratuje sa njima ako mora, ali ih pohapsi pa im sudi.
Ako je smrtna kazna predviđena i ako se tako presudi onda ih strelja.


I mi bi apsili i streljali ne bi htjeli biti nacisti ali pobjegoše.
Jesam naučio??
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:30 11.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

I mi bi apsili i streljali ne bi htjeli biti nacisti ali pobjegoše.
Jesam naučio??

Pobegoše pa tako od vas finih napraviše naciste?
Sram ih bilo.

Nego znaš kako ćete da im doakate, primite ih da se svi ponovo vrate, vratite im imanja, stanove, ne napadajte one koji se se vraćaju...pa im se tako osvetite.

Srećni vi srećni oni.

Ili vi i ne biste bili baš tako srećni?
njonjo njonjo 23:01 11.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum


maksa83
Qrčenje qrčenje, al' nema od toga ništa dok Nemačka ne krene u treće osvajanje Evrope pa se opet prilepite...


A čemu to??
maksa83 maksa83 23:04 11.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

njonjo

maksa83
Qrčenje qrčenje, al' nema od toga ništa dok Nemačka ne krene u treće osvajanje Evrope pa se opet prilepite...


A čemu to??

A otkud ja znam čemu.
To su statistike, dve tačke kroz koje možemo da provučemo pravu.

njonjo njonjo 23:12 11.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

hoochie coochie man
Nego znaš kako ćete da im doakate, primite ih da se svi ponovo vrate, vratite im imanja, stanove, ne napadajte one koji se se vraćaju...pa im se tako osvetite.

Srećni vi srećni oni.


Na prvu sam pomislio može ali prvo nadoknaditi ratnu štetu svojoj domovini. Kad sam malo bolje promislio mislim da bi nam prisjeli svi novci ovog svijeta (trojanski konj). Ne bi nam pomogao ni Avira antivirus.
njonjo njonjo 23:23 11.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

maksa83
A otkud ja znam čemu.
To su statistike, dve tačke kroz koje možemo da provučemo pravu.


Pa dobro ako zatreba ako budu od volje. Nego nešto su tvrdi na parama to mi je nekako problem.
predatortz predatortz 07:29 12.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Qrčenje qrčenje, al' nema od toga ništa dok Nemačka ne krene u treće osvajanje Evrope pa se opet prilepite


U centar, Makso! U centar!
Inače, Hrvati i Bošnjaci imaju, za mene, nepojmljivu, osobinu
Naime, usta su im puna patriotizma, domovine, qrca, palca, a ne postoji okupator koji im je domovinu poharao da mu nisu verno služili i u njegovo ime činili najbestijalnije zločine nad drugim. Srbima po difoltu.
nikvet pn nikvet pn 10:02 12.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum


Спуштене гаће према западу, оштар лавеж према истоку - то је Хрватска.
alselone alselone 10:26 12.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Za Hrvate je najbolji lek ignorisanje. I to je jedna od stvari koje Srbija dobro radi. Hrvati, Crnogorci, Bošnjaci, to se brale ne spominje u vestima uopšte. Ko Bugari i Rumuni.

Dok oni recimo nas ne vade iz usta.

I tu leži velika razlika, ko ima pravu državnost i bavi se sobom (doduše pogrešno, ali šta da se radi) a ko svoju državnost definiše preko negacije tuđe.
jadragoljub jadragoljub 10:49 12.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Dok oni recimo nas ne vade iz usta.

mi imamo žute, drugosrbijance, četnike, partizane, sntikomuniste i komuniste kako se kaže za one što se autuju, jugoslovene i antijugoslovene.
malo li je?
žurka do zore sa sasvim dovoljnim brojem da se žurka održava do kraja sveta i veka.
kad smo već kod komunista, aj nek kaže neko da je g. otok bio loš
maksa83 maksa83 11:00 12.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Za Hrvate je najbolji lek ignorisanje. I to je jedna od stvari koje Srbija dobro radi. Hrvati, Crnogorci, Bošnjaci, to se brale ne spominje u vestima uopšte

U vestima ne, ali ovdašnji tabloidi (koji su potpuno državno kontrolisani) se njima (svim pobrojannim) vrlo bave.
alselone alselone 11:18 12.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum


U vestima ne, ali ovdašnji tabloidi (koji su potpuno državno kontrolisani) se njima (svim pobrojannim) vrlo bave.


To možda jeste tačno ali je razlika i dalje velika i suštinska.

Tamo je to nacionalni sport, deo identiteta je negacija srpstva, tamo se izbori dobijaju preko i oko teme "Srbi i Srbija", tamo se predsednici i ministri bave Srbima i Srbijom na nedeljnoj bazi.

Ovde, prosečnog građanina savršeno zabole šta se tamo dešava, u dnevnu politiku apsolutno ne ulazi, po vestima, različitim talk-showovima i slično nema ni pomena, eventualno osim od skora preko tabloida (nekada ni tabloidi nisu o njima pisali) i drugih bočnih opskurnih medija.

Suštinska razlika.
maksa83 maksa83 11:27 12.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Suštinska razlika.

Ja razumem tu razliku, jer u krajnjoj liniji nije Hrvatska probala sebi da izreže komad pazla Velike Hrvatske od Srbije, niti su hrvatski tenkovi orali po Srbiji, nego obrnuto.
alselone alselone 11:43 12.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Ja razumem tu razliku

Znači ipak je ima?

Ja razumem tu razliku, jer u krajnjoj liniji nije Hrvatska probala sebi da izreže komad pazla Velike Hrvatske od Srbije, niti su hrvatski tenkovi orali po Srbiji, nego obrnuto.


Ta razlika nije od građanskog rata, nego mnogo ranije.

A i to ajde, rat je završen pre 25 godina. Pa i da je manje, ne može se ratom sve objasniti.

Drugo, Srbi iz Hrvatske bi po istoj logici ako je koristimo mogli da negiraju sve Hrvatsko, bave se njima i svete jer su njih hteli kao komad pazla da iseku, kao što su generaciju pre toga i kao što su njih na kraju uspeli. Pa opet, nećeš veće ignorisanje videti nekog kod naših ljudi odatle. Pogledaj samo po blogu, zabole ih. Ne vole ih, ali ih i ne primećuju. Više mi smo dva puta tamo bili na moru pričamo o Hrvatima nego Srbi iz Hrvatske.

I na kraju, kako objasniti Crnogorce?
docsumann docsumann 11:59 12.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

I na kraju, kako objasniti Crnogorce?


ne mogu ti previše pomoći, pošto ne gledam državni TV dnevnik.
mada nemam utisak da se ovdašnja vlast bavi Srbijom, sem u mjeri u kojoj se i Srbija bavi CG-om.
recimo rat tvitov nastao oko novog cg zakon o crkvi (ili kako se već zvanično zova)...
ono jesu razni državni službenici u cg tvitovali svakakve bljuvotine, ali se u isto šlajmaranje uključio i jedan ministar vlade Srbije.

a da se Milo bavi srpskim pitanjem, odnosno "rješavanjem" istog po skraćenoim postupku, bavi se.
nezaokruženost njegove apsolutne kontrole života i smrti u CG lomi se upravo na crkvi.
no, to je posebna priča...
docsumann docsumann 12:05 12.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

inače, počela NFL predsezona.
to su 4 kola, odnosno za mjesec dana počinjemo sa oficijelnim nfl trolovanjem

alselone alselone 12:08 12.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

recimo rat tvitov nastalog opko novog cg zakon o crkvi (ili kako se već zvanično zova).
ono jesu razni državni službenici u cg tvitovali svakakve bljuvotine, ali se u isto šlajmaranje uključio ministar vlade Srbije.

a da se Milo bavi srpskim pitanjem, odnosno "rješavanjem" istog po skraćenoim postupku, bavi se.


Pa ček, priznaćeš da nije jednako. Nije ministar komentarisao unutrašnje stvari CG nego baš to rešavanje po kratkom postupku srpskog pitanja.

U svakom slučaju, ja mislim da je primer odgovora kao u priči Starac i more. Bila je jedna velika riba koju su ubili i onda su druge manje došle da otkinu šta mogu.

I tu nema ništa čudno ni specijalno, to je sled događaja viđen mnogo puta u istoriji. I istorija je ovde jasna, Srbija ima najdužu, najkompleksniju i najznačajniju državnost. Evo samo još jedan primer koji ne znam da li su mnogi znali, Srbi su se borili u Maloj Aziji protiv Persijanaca za vreme kralja Milutina. I u čast velike pobede koju su izvojevali kralj je napravio crkvu u Jerusalimu na svetoj zemlji. Da, mi imamo našu crvku sagrađenu u Jerusalimu na par stotina metara og Hristovog groba. U jednom momentu je neko drugi apcigovao (kao što rekoh gore), pa je SPC ne znam pre koliko vremena zvanično tražila da nam se vrati.

E, i pored tih razloga ima i onaj kulturološki, granica dve vere uvek je bila krvava i puna mržnje. Srbi-Hrvati, Rusi-Poljaci. I u skladu sa svojom doktrinom, katolici su uvek agresivniji na granici.
docsumann docsumann 12:34 12.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Nije ministar komentarisao unutrašnje stvari CG nego baš to rešavanje po kratkom postupku srpskog pitanja.


koliko se sjećam, odvalio je nešto o negiranju crnogorske nacije, države, neku klasičnu nacionalističku poklapalicu.
nebitno.
kao i mnoge druge stvari, vlast u Srbiji, ni odnose sa srbima van Srbije ne servira na pravi način.
sva ona mutljavina u vezi suđenja za tzv. državni udar, sa Sinđelićem (koji je bio ubjedljiv ko Bora Todorović u Balkan Ekspresu kad kaže da nisu muzičari) instruiranim službe, od koje se sad skriva u CG... a sve sa validnom osudom za ubistvo u HR, brate, pa ono je totalna buruleska, ali buruleska uslijed koje neki ljudi sad žule ozbiljnu robiju.

Srbija nije štitila, prije svega sopstvene građane, pa onda ni srpske političare iz cg osuđene za umješanost u državnom udaru, u jednom totalno faličnom postupku sa ko zna kakvim dilovima.
alselone alselone 12:36 12.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum


Srbija nije štitila, prije svega sopstvene građane, pa onda ni srpske političare iz cg osuđene za umješanost u državnom udaru, u jednom totalno faličnom postupku sa ko zna kakvim dilovima.


Ja bih kao nezavisni posmatrač rekao da su Vučić i Milo u dilu i da sve ovo što se dešava su samo petarde koje povremeno bacaju kako bi zabunili stado.
maksa83 maksa83 12:47 12.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Znači ipak je ima?

Da, ima je, oni su opsednutiji nama nego mi njima, ali to da ih mi ignorišemo prosto nije istina, SNS kartel ih koristi na isti način kao tamošnji establišment Srbe i Srbiju, samo kroz tabloide (koji su ipak, avaj, nama svojstveni, ne znam da u Hrvatskoj postoje Alo! Informer! i ostali pod kontrolom HDZ-a).

Inače /r/serbia i /r/croatia je zanimljiva (slična) dinamika, rekao bih da više Hrvata prati srpski subreddit nego obrnuto. Ekipa se manje više zna i Ima tu komičnih situacija i dobre zajebancije (Hrvati zovu srpski reddit - /r/breddit, a Srbi hrvatski reddit zovu /r/WesternSerbia. All in gud hjumor, a ima i par mentola sa obe strena spremnih da prave uobičajeni shitshow ali to se ili izmoderiše ili niko više ne obraća pažnju.
njonjo njonjo 12:47 12.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

nikvet pn
Спуштене гаће према западу, оштар лавеж према истоку - то је Хрватска.


Pa dobro imamo jednostavniju situaciju, vi ste isto spuštenih gaća samo što dupe morate okretati na sve četiri strane.
njonjo njonjo 12:55 12.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

maksa83
Da, ima je, oni su opsednutiji nama nego mi njima, ali to da ih mi ignorišemo prosto nije istina, SNS kartel ih koristi na isti način kao tamošnji establišment Srbe i Srbiju, samo kroz tabloide (koji su ipak, avaj, nama svojstveni, ne znam da u Hrvatskoj postoje Alo! Informer! i ostali pod kontrolom HDZ-a).


Jučer ili prekjučer je Vučić na konferenciji za štampu izjavio, ničim izazvan, da ne sme ni da pomisli u kolikoj je sada Srbija prednosti u odnosu na Hrvatsku po vojnoj moći.
alselone alselone 13:01 12.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

ali to da ih mi ignorišemo prosto nije istina, SNS kartel ih koristi na isti način kao tamošnji establišment Srbe i Srbiju,


Ponovo spominješ Vučića, on je tu danas i za njegovog vakta se to deševa. A ja pričam generalno, o običnom čoveku i generalno o politici.

Milan Novković Milan Novković 19:32 12.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

jadragoljub
...aj nek kaže neko da je g. otok bio loš

Maestralno

Kolko večeras pokazujem ženi - neće u trenu ukapirati pa možda i pojasnim, al sve sa sigurica-distance
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:45 12.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Jučer ili prekjučer je Vučić na konferenciji za štampu izjavio, ničim izazvan, da ne sme ni da pomisli u kolikoj je sada Srbija prednosti u odnosu na Hrvatsku po vojnoj moći.

Pa to je Vučić, najbanalnije stvari proglašava nekim uspehom, i to svojim.

Srbija u prednosti u odnosu na Hrvatsku.
Čudna mi čuda, to je tako oduvek i zauvek, baš je Vučić tome doprineo.

Ali on se takvim stvarima hvali, ništa to nije novo.
njonjo njonjo 19:55 12.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

hoochie coochie man
Čudna mi čuda, to je tako oduvek i zauvek, baš je Vučić tome doprineo.


Jbg ima se može se. Ne možemo mi finansijski izdržati utrku sa Srbijom.
alselone alselone 20:01 12.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Pa to je Vučić, najbanalnije stvari proglašava nekim uspehom, i to svojim.


Vučić i njegov praščić su ti koji imaju takve komentare i to je njihov manir još od postanka, to im je, što kaže agresor cornerstone postojanja, to stalno pravljenje konflikata. Ali ostali, uzmimo sve stranke od petog oktobra, niko ih nije zarezivao za suvu šljivu, čak i oni da kažem desno što su, Koštunica, Batić i nemam pojma ko još, ti ih tek nisu zarezivali kao da su gubavi. Dok sa druge strane tamo apsolutno svaka stranka se bavi Srbijom, pa čak i oni "najdemokratskiji" imali su veoma glupe i štetne izlive i to veoma frekventno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:08 12.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Jbg ima se može se. Ne možemo mi finansijski izdržati utrku sa Srbijom.

Ma nije to smo stvar finansija, mada je i to važan faktor.

Naprosto, veća, mnogo, duplo, država, sa vojnim iskustvom, iskustvom pobednika u velikim bitkama i ratovima, država sa slobodarskom tradicijom, država sa lako branjivim granicama.....ma hiljadu (to je tisuća) je činilaca koje od Srbije prave vojno jaču državu.

Hrvatska sve suprotno od toga.
Npr, da bi se uspešno odbranila ona kifla od teritorije trebale bi bar tri hrvatske vojske.

Hrvatska je vojni patuljak, zato nikad ništa i nije postigla svojom vojskom, zato i kažem da Vučić pokušava da obične, podrazumeva ne stvari pripiše sebi u zaslugu.
nsarski nsarski 20:08 12.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

jadragoljub
...aj nek kaže neko da je g. otok bio loš


Maestralno

Kolko večeras pokazujem ženi - neće u trenu ukapirati pa možda i pojasnim, al sve sa sigurica-distance


Preko puta Golog otoka, se nalazi mesto koje se zove Donja Klada. Usamljeno mestašce, bez turista (jer nema hotela i ostalih stvari koje primamljuju "furešte" ), oaza za one koji tamo imeju gde da borave. E, pa ja sam tamo, sticajem okolnosti, u par navrata, a moj brat ide više puta tokom leta (na primer, ovog leta je bio već dva puta, a prekosutra ide ponovo, i to mu sigurno neće biti poslednji put ove godine).
Od Donje Klade do G. Otoka (ovog južnog dela na kome je bio ženski logor) ima oko 4km vodenim putem, kao što se vidi na slici
ovde---Google mapa tog mesta.

Sa te strane G.Otoka je voda čista, šljunak zaobljen, i na obali se mogu naći letve, polomljeni gvozdeni krampovi (j imam jedan za uspomenu), i generalno razni drevni otpadi ljudskih aktivnosti. Od toga na toj napuštenoj obali može da se napravi imrovizovani zaklon od sunca (ima tamo granja i metalnih komada i letvi), tako da je moguće provesti ceo dan zaštićen od najgoreg pečenja na suncu. Voda je bistra, talasi mali, a nedaleko odatle, u drugoj uvali radi riblji restoran koji služi pržene girice i orade i vino.
Pre desetak dana se moj brat vratio odande i rekao: "lepo je na Golom Otoku". I, naravno, pozvao me da mu se pridružim u narednom Golootočkom poduhvatu. Ja sam odbio jer imam svoju šemu za letovanje na Jadranu, još bolju. Takođe, tamo, u Kladi, ima mnogo namrgođenih Hrvata koji ne vole da čuju beogradski govor. E, to me baš ne privlači.


njonjo njonjo 23:03 12.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

hoochie coochie man
Naprosto, veća, mnogo, duplo, država, sa vojnim iskustvom, iskustvom pobednika u velikim bitkama i ratovima, država sa slobodarskom tradicijom.


Preterana ljigava samo-hvala

hoochie coochie man
država sa lako branjivim granicama.Npr, da bi se uspešno odbranila ona kifla od teritorije trebale bi bar tri hrvatske vojske

Od svega što si na ovom blogu napisao jedino je ovo u redu. To je početak i kraj priče. Pošto nas ne interesira teritorij Republike Srbije ne znači nam ništa što je teritorij lako branjiv. Sve ostalo je bljuv, pljuc.

hoochie coochie man
Ma nije to smo stvar finansija, mada je i to važan faktor.


Jbg tu ste naj jači lider u regionu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:34 12.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Preterana ljigava samo-hvala

Fakti bre, proveri.
Sad što to tebi ne ide u prilog, šta da ti radim, što si se upustao u razgovor.
Pošto nas ne interesira teritorij Republike Srbije ne znači nam ništa što je teritorij lako branjiv

Možda ne znači vama (a možda je i grožđe kiselo) ali znači nama.
Šta je suština vojske nego da brani svoju državu?
Ako hvatska vojska ne može da odbrani svoju državu, u čemu je onda njena snaga?
Koga može da nadjača, šta da odbrani, šta da osvoji?
Ništa.

Zato i kažem da je to vojni patuljak, i da je Vučić rekao istinu, ali da je to podrazumevana stvar a ne neki uspeh.



Jbg tu ste naj jači lider u regionu


Baš tražiš nešto gde ste bolji:)
Nemoj o parama, ni vi niste neki sa kojim bi se iko menjao.
Ajd da ti pomognem, imate lepu obalu.


(U poverenju, pazite se Talijana)
predatortz predatortz 12:04 07.08.2019

Čini mi se...

...da se savremeni Izrael i današnja Hrvatska u mnogo čemu poklapaju. U mržnji i progonu drugih ponajviše. Nama ostaje da ovakve stvari primimo k znanju i ravnamo se prema njima.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:52 08.08.2019

Re: Čini mi se...

Чини ти се, пошто сте пеглали Хучи Недић и ти по некој кајсији. Ја пеглам неку Словакињу нашу, јабуку католкињицу.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:57 10.08.2019

Re: Čini mi se...

Дочим Србија на нивоу државе нипошто не садржи криптофашизам, отварајући средиште хрватофобне радикалне странке у мирном хрватско-војвођанском селу...
jadragoljub jadragoljub 22:13 08.08.2019

gle ovak

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:04 09.08.2019

Re: gle ovak

Srbi su samima sebi najveći neprijatelji - čak ćemo se pre sprijateljiti sa Hrvatima i Bugarima nego sa samima sobom...
alselone alselone 18:51 10.08.2019

Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

Moj iskreni predlog je da odmoriš od bloga. Zna ovo mesto da pomuti razmišljanje.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:05 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

Озбиљно? Зато што нисам ирационални националиста и не уклапам се у шаблон? Је л' исто мислиш и о Хучију? Добро, наравно, нисте војвођанска мањинска (хрватска, католичка например, из Сомбора) породица па ни не размишљаш о тој врсти претње. Ми, у српској јеврејској заједници, размишљамо о свим аспектима претњи, а као мањина, саосећамо са свим мањинама; баш истоветно као што у Хрватској, пред тамошњим ирационалним национализмом, саосећамо са српским, ромским, ЛГБТ, чешким, италијанским, словачким, протестантским и другим мањинским заједницама.

Што се тиче српских и хрватских ратних злочина× мислим да је у најбољем дугорочном интересу и Србије и Хрватске да седнете и измирите се, извините једни другима за све усташе, четнике, логоре, силовања, иживљавања и глупости, и да закључимо више XX век и кренемо даље; а нама истраживачима пустите независна и слободна истраживања Павелића, Степинца, Недића, Љотића, Велимировића и њима сличних - ако истраживања покажу - ситних слуга нацистичких интереса. Сада, да ли ће у процесу нека приватна својина бити враћена неким српским, хрватским или јеврејским субјектима, то није брига хрватске или српске државе - приватна својина је приватна својина и заувек је неотуђива; српска у Хрватској, хрватска у Србији, или јеврејска у обе државе.

× а бураз, зајебано када си цепљен, колико мисли те мори; овако када си пука Србенда/Хрватина је и лакше донекле: удариш се у груди мајмунске; повичеш "ја/ми Србенде/Хрватине ћемо ти јебати мајку усташку/четничку" и одеш у неку скупину истомислећих да се дерњаш и будеш агресиван; ево да ти буде лакше, и у Израелу сам се покачио са тамошњим нацошима (баш неким нижим официром, тако као наш Преда напаљотка), око тога зашто сам тако добар са Арапима хришћанима, католицима и православнима. Шта тебе боли туки с ким сам ја добар, уосталом кева ми је православна хришћанка*, у Србији ме прогањају нацоши што сам добар с Јеврејима, а ти ме вијаш овде што сам добар с хришћанима?! Одјеби, бре, матори у троскоку

* btw, nije moja Leca Partizanka pravoslavna, tj. jeste, al' komunistkinja, nije hrišćanka; tj. to je ta posleratna posthrišćanska generacija, a inače je iz ugledne srpske banaćanske pravoslavnohrišćanske kuće; al' za potrebe polemičkog fajta s nacošima svih fela i meridijana - jeste. inače, ne osciliram, nego me zvao Veleposlanik Mor u ZG na kahvu, da prodivanimo malo o sentimentima manjina u Hrvatskoj; ja reko' da vidim šta vi malo kontate o tome, a ti puštaš da me ova dva dripca peglaju ovde, i još meni spočitavaš krivnju... E, moj predsedniče.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:17 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

Да се повучем пред стинки десничарима, пандурима и прикривеним нацистима (и то оним ситним, јајарским, доушничким, цинкарошким)? Ноу веј, Хозе. Уосталом, мора неко да извештава са монтираног процеса "Предаторс друкара версус Фукс (а све Хучи пичка нацошка недићевска друкарска покренуо) и уместо да изађе да се извини јавно за то што је рекао да би предао српску јеврејску породицу нацистима* сада ја морам да се потуцам по локалном суду по Бељини код Боскетових наших комуњара-нацоша.

*Еј, да, друкаре, хоћете и то уврстити у тужбу, или да спремам ја то као одбрану (могу мислити како би изгледао монтирани процес у Бељини - пандурација и држава против грађанина) ; не чуди ме да су адвокатска говеда тамо "господа" која иду на море на рачун поштених и радних људи.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:30 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

Озбиљно, мурга; реци ми само да ли ћеш уврстити и Хучијево у тужбу или морам ја/тј. наша адвокатска служба; па ко воли да се тужака, пошто смо контали већ у Вијетнам на море ове године, да бар буде на рачун некаквог правничког говеда из аудија корумпираног? Захвалан на одговорима.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:38 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

Можеш ли да помислиш, Алселоне, да постоје људи, овде, у нашој "комуникацијској заједници"; који би те, у сред ноћи, зарад "националног интереса", одрукарили фашистима и са троје мале деце послали под лед? Да би друкара мирно седео испред куће док тебе и твоју породицу одводе, "да њега фашисти оставе на миру"? Знам да не можеш, немаш то зло у себи да би могао. Нема повлачења пред таквима. А ово ћу и ја проверити, пошто нацоши прете тужбама, с нашом адвокатском службом, "да одеремо будале".
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:52 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

Иначе, читам у Дединим мемоарима, када су дизали Покрет Отпора у Београду и околини; да је било људи (наших) који су их друкарили Недићу и Гестапоу зарад неких ситних бенефиција, а онда када су нацоши и недићевци добили по пичци, ти исти, који су раније пријављивали ратнике нацистима, сада (1945.) су пријављивали своје комшије као "дражинце" и "недићевце" партизанима. Тако је пао и један дедин јатак, Недићев жандар, који је потајно скривао мог деду и још пар илегалаца, у својој шупи на Звездари. Гестапо није имао идеју да се екипа крије код жандара официра. Мој деда никако није могао да опрости себи (већ се покачио са надређенима из Космајског Одреда - око стрељања домаћина сељака по Шумадији зато што нису хтели да ступе у Партију) што није имао ауторитет да заштити тог човека... И тако, наш народ... Способан подједнако и за херојство и за ситнофуњарска дела.
alselone alselone 06:26 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

Možemo pričati samo uživo, na cugi, ovo na blogu postaje čudno.
predatortz predatortz 07:12 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

Захвалан на одговорима.


Dajem ti šansu da:
a) kažeš argumentovano gee sam ja lično nekog silovao, ubio ili nešto zapalio.
b) povučeš to sranje koje si izmislio ne shvatajući koliko su takve optužbe bolesne, uputiš mi javno izvinjenje zbog toga.
c) pred sudom dokažeš svoje tvrdnje ili snosiš posledice zbog izrečenih laži.
Ti biraš, ti si na potezu.

Hučija nemam za šta da mešam u ovu priču. Čovek ti je ironično odgovorio na glupo i bezobrazno pitanje i od tad ga razvlačiš i prozivaš za nacizam. Šta će on sa tim da radi, to je njegov problem.

Mene zanima šta će moderacija da radi sa tobom koji vređaš i optužuješ ljude za najmonstruoznije stvari bez ikakvog dokaza.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana