Jubileji| Muzika| Planeta

Woodstock, Happy Birthday!

angie01 RSS / 15.08.2019. u 22:31

 
 Na danasnji dan, pre tacno 50 godina, zapoceo je svoj trodnevni antologijski  zivot  muzicki festival u Vudstoku, koji je odmah potom, sa poljanceta na periferiji prekrivenog blatom od kise koja je povremeno padala, otisao u mit. 

Organizovan kao odraz bunta protiv rata, rasizma, ubistava Martina Lutera Kinga i Roberta Kenedija,  kao izraz neslaganja sa aktuelnom politikom i establismentom, pretvorio se u istorijsko okupljanje poslednjeg masovnog pokreta koji je demostrirao muzikom i porukama mira i ljubavi.

Mozda naivno i idealisticki, ali sa jasnim stavom i nepokolebljivom namerom.

Skoro pola miliona mladih ljudi, mahom sa dugim kosama i u obaveznim farmerkama zvoncarama i sarenim pamucnim tunikama, promovisalo je poruke slobode, jednakosti, prava, razumevanja i ocuvanja planete, verujuci da ce covecanstvo krenuti u boljem pravcu.

A tada jednako mladi rokenrol je svojom lekovitom buntovnickom energijom uz pomoc brojnih legendarnih izvodjaca, izrastao u muzickog mastera, koji je uspeo da razbije nakupljeni bes i nezadovoljstvo sireci zvuke, ritam i reci.

Tih dana su na bini svirali izmedjuostalih i Dzoan Baez, Dzenis Dzoplin, Kridensi, Dzimi Hendriks, Santana, Dzo Koker, Hu, Krozbi Stils Nes i Jang, Grejtful Ded,…

Danas, pola veka kasnije, Zemlja ogrezla u mrznji i haosu, nije omogucila potrebne uslove da se ovaj rodjendan proslavi kako je najavljeno, …jer vise nije bezbedno.

Tagovi



Komentari (305)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 13:52 16.08.2019

Re: jedino bitno

mirelarado
seććam se da sam na RTB gledao kokera i kako se zajebavaju po blatu.





negdje sam pročitao njegov intervju o tom koncertu, kad je na samom početku certa provalio da je čitav bend na esidu, a samo on strejt, pa je panično tražio da se sredi pošto-poto
jadragoljub jadragoljub 19:06 16.08.2019

Re: jedino bitno

angie01
pet mrtvih


dvoje mrtvih- jedan je legao u njivu- jer je poljance na kome se koncert odrzavao bilo na privatnoj farmi-al na pogresno mesto, pa ga je pregrazio traktor,...a drugi od overdoza, no kazu, da je moguce i da je nije primio potrebni insulin...


i normalno Koker na Vudstoku,

aj sad će licitiramo ja znam za petoro a ti kako oćeš.
jedino je bitno da nije bilo tuča niti ubijenih, kao recimo altamonat ili kako već.
angie01 angie01 20:44 16.08.2019

Re: jedino bitno

aj sad će licitiramo ja znam za petoro a ti kako oćeš.


aj mojne se zestis, ne znam gde si ti procitao cuo za tu petoricu, hronicari Vudstoka kazu za ovu dvojicu i taj podatak pominju kao nevidjenu pozitivu, s obzirom kako je sve bilo improvizovano, a puno izazova, a sa toliko ljudi na ledini u raznim stanjima- znaci nema veze sa mnom, ja samo prenela....
angie01 angie01 21:10 20.08.2019

Re: jedino bitno



Uriah Heep



Wishbone Ash
angie01 angie01 21:17 20.08.2019

Re: jedino bitno



Deep Purple - Child In Time



Shocking Blue - Venus
Черевићан Черевићан 00:52 16.08.2019

астрозофије маам

а Zemlja ogrezla u mrznji i haosu

ера Водолије могућности пружа
ништа неће бити .............као пре,
Човечанство шансу несме оманути
промене Себе схватајућ'... ил' не
angie01 angie01 12:06 16.08.2019

Re: астрозофије маам

http://rs.n1info.com/Video/Info/a508120/N1-specijal-Vudstok-50-godina-kasnije.html

emisija posvecena Vudstoku, u kojoj, izmedjuostalog, slikarka i novinarka Vera Rankvic deli svoja secanja na taj cuveni dogadjaj,...mogu da je zamislim, kako je lepa u nekom boho autfitu:)
docsumann docsumann 07:13 16.08.2019

vratilo se blato




stefan.hauzer stefan.hauzer 10:56 16.08.2019

Re: vratilo se blato

Ali da traje ovaj blog i da niko do sad nije pustio ovu stvar, omatorili ste ljudi.





maksa83 maksa83 11:04 16.08.2019

Re: vratilo se blato

Ali da traje ovaj blog i da niko do sad nije pustio ovu stvar, omatorili ste ljudi.

Pre zilion (15+) godina bio koncert nekog italijanskog (!) pank benda u (polupraznoj) Barutani - Morticia's Lovers (potpuno opskurni, svideli bi ti se), ali pošto nisu obični pankeri nego italijanski pankeri bili su lepo picnuti u onim tesnim košuljama, čak i kravata neka tu i tamo. Elem, imali su pesmu I Don't Like Hippies, ali je ona toliko opskurna da je nema na jućubu, ima samo ova koja im je najpoznatija:

stefan.hauzer stefan.hauzer 11:30 16.08.2019

Re: vratilo se blato

ali je ona toliko opskurna da je nema na jućubu



Nema toliko baš godina, ali ima neko davno prošlo vreme, kada sam intezivno slušao Thee Oh Sees, koji se danas zovu samo Oh Sees, i to pre nego su se pojavili u BG-u i to pre nego su postali "popularniji". I zadesilo se da sam bio u Milvokiju, baš kada su oni imali nastup u jednom malom baru. Neviđena svirka gde sam čuo jednu stvarku, koja me oduvala, ali je bila neobjavljena. I pitam frontmena, gde može da se nađe ta pesma, možda na novom albumu ili šta i on mi kaže, nema nigde, ovo smo svirali jedno par puta i to je to, nije nam nešto. Posle nekako dođem to te pesme i postujem je na yt i šta da kažem osim da pesma ima hiljadu i po pregleda, a da jedan jedini komentar zvuči ovako.


ohhh... well. an unreleased one. you rule!

(Nisam postovao pesmu da ne bude posle samopromocija mog yt kanala:)


docsumann docsumann 11:33 16.08.2019

Re: vratilo se blato

stefan.hauzer
Ali da traje ovaj blog i da niko do sad nije pustio ovu stvar, omatorili ste ljudi.


ne pratiš dobro, stef. omatorilo se, a

bilo gore...
angie01 angie01 11:35 16.08.2019

Re: vratilo se blato

i da niko do sad nije pustio ovu stvar


Dzenis,


angie01 angie01 11:36 16.08.2019

Re: vratilo se blato

(Nisam postovao pesmu da ne bude posle samopromocija mog yt kanala:)


slobodno, sada kada si pomenuo nameru, bice ti oprosteno:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:38 16.08.2019

Re: vratilo se blato

docsumann
stefan.hauzer
Ali da traje ovaj blog i da niko do sad nije pustio ovu stvar, omatorili ste ljudi.


ne pratiš dobro, stef. omatorilo se, a

bilo gore...



, još ja u fazonu, nema šanse da docs nije pustio ovo. Izvinjavam se blogerima.
angie01 angie01 11:53 16.08.2019

Re: vratilo se blato

Rodzer Dartli i Hu, See me,feel me iz mjuzikla Tomi,

angie01 angie01 18:47 16.08.2019

Re: vratilo se blato

4krofnica 4krofnica 23:07 17.08.2019

Re: vratilo se blato

Thee Oh Sees, koji se danas zovu samo Oh Sees



:))) jel' to ispao neko iz prvobitne postave? nešto kao Talking heads vs. the Heads, kad je iz kombinacije ispao David Byrne. imali su dobru ploču sa raznim vokalima, znam celu napamet (u to vreme se slušao ceo album, sad kao mrljavci slušamo po pesmu pa pređemo na drugo)

što se tiče Vudstoka, Janis bih volela da slušam, prvi ženski vokal koji me je dodirnuo (nosila sam karirane košulje i široke pantalone u srednjoj samo zbog nje), mada ona nije bila zadovoljna izvođenjem pa nema nigde da se čuje, ona je insistirala da se izbaci iz filma i saundtreka (btw. ne znam kako je iko uspeo bilo šta da izvede tamo, kad su svi bili odvaljeni od nečega)



jooscout jooscout 08:10 18.08.2019

Re: vratilo se blato

4krofnica


što se tiče Vudstoka, Janis bih volela


Bože, ja sam u ranoj adolescenciji pričala svima koji su imali strpljenja da me slušaju kako sam njena reinkarnacija, nešto mi se timeline nije slagao al nema veze . Nego, da li je svima poznato (a meni tek od pre par dana) da je Piece of my heart obrada?
4krofnica 4krofnica 09:22 18.08.2019

Re: vratilo se blato

jooscout
da li je svima poznato (a meni tek od pre par dana) da je Piece of my heart obrada?


nisam imala pojma, znam priču za ovu koju sam okačila da ju je napisao Kris Kristoferson na molbu nekog producenta koji je gledao nečiju sekretariicu kojoj je nadimak bio Bobby, posle ju je pevala Janis sa Bobijem u muškom rodu. :)



angie01 angie01 09:57 18.08.2019

Re: vratilo se blato



Piece of my heart iz 67. recimo



originalna verzija Bobija sa Krisom,

a prvi izvodjac je bio Rodzer Miler,





...a fakat mu je Dzenis upumpala dusu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:33 18.08.2019

Re: vratilo se blato

Мени је та Ђенис ишла на живце јер су све занимљиве рибе имале косу као она, лоне као она, шуљу као она, и онда, када 'оћеш нешто да кратиш; оне као: "Брате, знаш ону Ђенис'ну пјесму..." Брате, 'де знам, знам Клеш само, Нико и Велвете и Кејва и Сидзе... Ал' после сам је завољео, имигранствујући у Тел Авиву. Сада знам да бих пола Бегеа с краја 80-их могао скратити, ал' окаснило се 15 године. Ј'бга.
docsumann docsumann 09:00 19.08.2019

Re: vratilo se blato


uh, ja , eto, mislim da kad bih eventualno imao priliku da ih sretnem uživo (ili ne dajbože poznajem) izbjegavao bih likove kao što su Džoplin Dženis i Morison Džim u širokom luku.
kao umjetnici - sjajni, kao ličnosti mnogo brate naporni
angie01 angie01 21:28 20.08.2019

Re: vratilo se blato



Pop Tops



Bee Gees
tasadebeli tasadebeli 17:35 16.08.2019

Јбт!

Слобода, човече, слобода!









tasadebeli tasadebeli 18:24 16.08.2019

Re: Јбт!

G.Cross G.Cross 09:48 17.08.2019

Tek 50 godina ?

tasadebeli tasadebeli 10:19 17.08.2019

Re: Tek 50 godina ?

G.Cross










Да. Тек.

Трајаће они још неко време. На жалост.

Али не још дуго и то је оно што теши.





angie01 angie01 10:20 17.08.2019

Re: Tek 50 godina ?

e dobro si se setio Snupijeva ptica Vudstok, dobaja ime po cuvenom festivalu, a u stripu se pojavila dve godine ranije- bezimeno....tako da on ima 52.:)

angie01 angie01 10:28 17.08.2019

Re: Tek 50 godina ?

Трајаће они још неко време. На жалост.

Али не још дуго и то је оно што теши.


???
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:06 18.08.2019

Re: Tek 50 godina ?


Да. Тек.

Трајаће они још неко време. На жалост.

Али не још дуго и то је оно што теши.


Šta ti je ovo značilo, stvarno?
tasadebeli tasadebeli 12:06 18.08.2019

Re: Tek 50 godina ?

Srđan Fuchs

Да. Тек.

Трајаће они још неко време. На жалост.

Али не још дуго и то је оно што теши.


Šta ti je ovo značilo, stvarno?



Па кад прерачунате колико је њима бившима са Вудстока и глобално из '68. данас година, испадне стварно да неће још дуго да трају такви какви су, левичари пластиканери.

А кад погледате до чега су они сами, када су постали део система, довели и Европу и свет, у какво стање, неће ни те њихове идеје из '68. и са Вудстока још дуго да трају ма колико год им се ми дивили данас, пола века касније, овде.


Питање је само колико ћемо још после њих трајати ми и наша деца и наши унуци којима тако великодушно остављају у наслеђе тај свет ти "бивши хипици који су се увукли у дупе систему" кроз хладноратовске кичерасте диско бол светлуцаве седамдесете и Рамбо/Гордон Геко јапијевске осамдесете.






Не желим да мрачим, за шта ме често оптужујеш, али исто тако стварност ми нешто и не дозвољава да будем оптимистичан у погледу будућности Европе и света.

Између осталог а поводом тог мог мрачења, прочитао сам твој последњи блог...


Tako da jednostavno, gdje nema producenta sa parama, sve državni oci i naravno da politika na to vrlo utiče, i onaj ko ima jače veze taj će proći bez obzira na kvalitet, i to je to. To nije samo u Srbiji i Hrvatskoj već u cijeloj Evropi.



Паметном довољно...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:26 18.08.2019

Re: Tek 50 godina ?

Паметном довољно...

Dovoljno da? Stoji po strani i bude ozlojeđen, i tone u lično crnilo; ili da pokuša nešto, kroz onaj okvir koliko mu posao dopušta, pa makar trpeo sitne ozlobljenosti svojih najbližih?
tasadebeli tasadebeli 14:46 18.08.2019

Re: Tek 50 godina ?

Srđan Fuchs
Паметном довољно...

Dovoljno da? Stoji po strani i bude ozlojeđen, i tone u lično crnilo; ili da pokuša nešto, kroz onaj okvir koliko mu posao dopušta, pa makar trpeo sitne ozlobljenosti svojih najbližih?



С ким да покуша?

Кажи ми, па ћу да се придружим.

Тренутно, не видим никога у Србији коме бих се ја придруживао, а да то нису појединци него нешто у чему учествује више од двоје људи.

И не знам на шта мислиш под тим моји "најближи"?

Моји најближи уопште нису озлојеђени. Напротив. На супротном су крају од тога.

Можда не мислимо на исте људе под тим "најближи"?


П.С. - Извини, такође не разумем ни шта значи ово "кроз онај оквир који му посао допушта"?

На шта тачно мислиш?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:10 18.08.2019

Re: Tek 50 godina ?

tasadebeli
Srđan Fuchs
Паметном довољно...

Dovoljno da? Stoji po strani i bude ozlojeđen, i tone u lično crnilo; ili da pokuša nešto, kroz onaj okvir koliko mu posao dopušta, pa makar trpeo sitne ozlobljenosti svojih najbližih?



С ким да покуша?

Кажи ми, па ћу да се придружим.

Тренутно, не видим никога у Србији коме бих се ја придруживао, а да то нису појединци него нешто у чему учествује више од двоје људи.

И не знам на шта мислиш под тим моји "најближи"?

Моји најближи уопште нису озлојеђени. Напротив. На супротном су крају од тога.

Можда не мислимо на исте људе под тим "најближи"?


П.С. - Извини, такође не разумем ни шта значи ово "кроз онај оквир који му посао допушта"?

На шта тачно мислиш?


Upravo to - na posao, ne na političku organizaciju. Na najbliže - kao, prividno najbliže. Frihende raznorazne - koji su meni, uzgred, potpuno ogadili Демократску странку (isto kao predator i hoochie što su mi ogadili desnicu za na vjeki). A slažem se, što i Basara kaže - jedino tragičnije od Vučićeve vlasti je srpska opozicija.
tasadebeli tasadebeli 20:36 18.08.2019

Re: Tek 50 godina ?

Srđan Fuchs

Upravo to - na posao, ne na političku organizaciju. Na najbliže - kao, prividno najbliže. Frihende raznorazne - koji su meni, uzgred, potpuno ogadili Демократску странку (isto kao predator i hoochie što su mi ogadili desnicu za na vjeki).



Ух, добро је! Кад си рекао "у оквиру свога посла", ја помислио на школу па сам се уплашио да ћу морати да ти објашњавам да је било каква политичка пропаганда, с које год стране да долази, забрањена законом у српским школама и да је дозвољено искључиво промовисање националних и интернационалних културних вредности и личности које их носе, те да ја зато клинцима у школи изложим све за шта знам да постоји на том пољу политике, ама баш све, па их онда оставим нека сами размишљају и нека варе то што су чули.

На пример, не тврдим им да је Црњански био левичар ни десничар ни курац-палац. Него им опричам живот Црњанског такав какав је био у та смутна времена, са свим оним што је он проживљавао, од рођења и школовања, преко руског фронта у Првом светском рату, међуратних литерарних сукоба са Крлежом и Марком Ристићем, емиграције, забране повратка у Србију, па онда ипак коначног повратка у Србију и у српску културу и образовање... Са свим именима свих ликова који су били од кључног значаја у животу тог, по мени, нашег највећег писца до сада.

Па онда пустим клинце да сами о свему томе размисле. И не бринем уопште. Доћи ће до одговора на многа питања која се у тој причи постављају они сами када за то дође тренутак и када и ако то буду пожелели да сами себи одговоре на та питања.

Доћи ће клинци до тога сами.

За разлику од ових мојих привидно најближих које ми помињеш. Код њих не помаже ништа.

То је непоправиМо сјебато у мозак током свих оних деценија, знаш у "оно време" када су се хватале косине, неки више овако косином лево, а неки више овако косином десно.

Једва чекам да их ови нови клинци прегазе до краја, па да више уопште и не размишљамо о таквима.









То је исти овај мали, само је у међувремену порас'о.



Расту деца, расту... Џикљају у лажигаћама што би рекао онај наш што је написао најлепшу родољубиву песму на српском језику икада, док их хранимо просом и постом, гаткама и и бајкама...

Али важно је да расту.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 10:51 17.08.2019

Eto drugovi,

Skupismo se tako, slavljenichki... Da slavimo shta ne znamo i shta nismo doziveli...
Pa da se izgrlimo i izljubimo, onako nostalgichni zapojemo.

Ok. fine.

Plemenski rituali, i slichne trice.
Prilika da se drchni mladci istaknu pred pristalim devojkama... I onim malo vishe pristalim, pa i prestalim. A i "mladci" su bili to pre jedno generaciju-dve.

So... bottom line - same old, same old.

Odoh ja da se*rem, a vi vid'te shta cete.
angie01 angie01 11:34 17.08.2019

Re: Eto drugovi,

jadragoljub jadragoljub 14:32 17.08.2019

Re: Eto drugovi,

cane.srbljanovic
Skupismo se tako, slavljenichki... Da slavimo shta ne znamo i shta nismo doziveli...
Pa da se izgrlimo i izljubimo, onako nostalgichni zapojemo.

Ok. fine.

Plemenski rituali, i slichne trice.
Prilika da se drchni mladci istaknu pred pristalim devojkama... I onim malo vishe pristalim, pa i prestalim. A i "mladci" su bili to pre jedno generaciju-dve.

So... bottom line - same old, same old.

Odoh ja da se*rem, a vi vid'te shta cete.

tasadebeli tasadebeli 16:13 17.08.2019

Re: Eto drugovi,

cane.srbljanovic
Skupismo se tako, slavljenichki... Da slavimo shta ne znamo i shta nismo doziveli...
Pa da se izgrlimo i izljubimo, onako nostalgichni zapojemo.

Ok. fine.

Plemenski rituali, i slichne trice.
Prilika da se drchni mladci istaknu pred pristalim devojkama... I onim malo vishe pristalim, pa i prestalim. A i "mladci" su bili to pre jedno generaciju-dve.





( Јбг, ови нису свирали на Будистоку да устане бећ једном из тог блата у ком се ваља а да нема појма зашто... )


Сетих се сада једног концерта Електричног оргазма из '82, '83 на Ади... По изласку на сцену пред почетак свирке Љуба Ђукић, тадашње па после емиграције у Стејтсима и повратка у Србију опет клавијатуре у групи, окренуо се према чопору дугокосих са гомилом џиџа-биџа на себи, зарозаним као поњаве, пружио руку према њима као када вабиш пилиће да их нахраниш и драо се:"Пис, пис!!! Пис, брадрз енд систерс, пис!!!"

(Било је ту на концерту разних Београџана, панкера, модова, неких момака и девојака што су се облачили као они из Ђуре Ђуре са Планете Земље и фризурама званим талијанке итд... Па свако на том концерту био у свом чопору. А Љуба се баш обратио оном чопору што су тада изгледали као и ови са Вудстока иако се тај догађај на Ади одигравао 15 година касније.)

Тако да, јбг, када неко каже Вудсток, ја се сетим Љубе из Оргазма како виче са бине:"Пис, пис!!! Пис, брадрз енд систерс!!!"

Кажу да Гиле из Оргазма намерава да се ускоро замонаши. И то као будистички монах. На Тибету ваљда, шта га знам...



So... bottom line - same old, same old.

Odoh ja da se*rem, a vi vid'te shta cete.




Јес, вала, то је и најпаметније радити у овом историјском тренутку... Радње фабуле...

Пис, брадрз енд систерс!














Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:42 17.08.2019

Re: Eto drugovi,


Кажу да Гиле из Оргазма намерава да се ускоро замонаши. И то као будистички монах. На Тибету ваљда, шта га знам...


Ne bre, tu negde kod Pazove mu je manastir.
angie01 angie01 23:36 17.08.2019

Re: Eto drugovi,


Сетих се сада једног концерта Електричног оргазма из '82, '83 на Ади... По изласку на сцену пред почетак свирке Љуба Ђукић, тадашње па после емиграције у Стејтсима и повратка у Србију опет клавијатуре у групи,


Ljuba je emigrirao u Njujork 1984.
docsumann docsumann 10:09 18.08.2019

Re: Eto drugovi,

пружио руку према њима као када вабиш пилиће да их нахраниш и драо се:"Пис, пис!!! Пис, брадрз енд систерс, пис!!!"


ne bih da zakeram u sitna crevca, ali kokoš se vabi sa pi-pi, a sa pis se tjera mačka
tasadebeli tasadebeli 11:05 18.08.2019

Re: Eto drugovi,

Srđan Fuchs

Кажу да Гиле из Оргазма намерава да се ускоро замонаши. И то као будистички монах. На Тибету ваљда, шта га знам...


Ne bre, tu negde kod Pazove mu je manastir.



Па добро, може да користи и ГСП до СКЦ, па да држи проповеди недељом пре подне. Само ако узме Бус Плус да га не 'ватају риџовани.
tasadebeli tasadebeli 11:11 18.08.2019

Re: Eto drugovi,

angie01

Сетих се сада једног концерта Електричног оргазма из '82, '83 на Ади... По изласку на сцену пред почетак свирке Љуба Ђукић, тадашње па после емиграције у Стејтсима и повратка у Србију опет клавијатуре у групи,


Ljuba je emigrirao u Njujork 1984.


Је4с, тако је... Уклапа се у моју причу.


Љуба Ђукић, тадашње па после емиграције у Стејтсима и повратка у Србију EDIT: после 2004. опет клавијатуре у групи,
tasadebeli tasadebeli 11:19 18.08.2019

Re: Eto drugovi,

docsumann
пружио руку према њима као када вабиш пилиће да их нахраниш и драо се:"Пис, пис!!! Пис, брадрз енд систерс, пис!!!"


ne bih da zakeram u sitna crevca, ali kokoš se vabi sa pi-pi, a sa pis se tjera mačka



Да ли их је Љуба вабио или терао, не бих умео да ти кажем... Ја сам то протумачио као његов позив њима да се окупе на хранилицу...



Ех, било је то време пре него се Гиле на свом уметничком путу и животном путу који ће окончати као монах (можда ако није човек попут оног Ромог Дабе - 'Оћу ли сјест', 'оћу ли стајат'?), сусрео са Давидом Албахаријем, па научио да пева "за рају". И за лову. Попут Енгелберта Хампердинка.


(Јбт, мени име тог популарног пјевача са врхова топ листа из Албахаријеве прве младости вазда звучало као име неког патуљка испод печурке.)







Milan Novković Milan Novković 11:43 18.08.2019

Re: Eto drugovi,

tasadebeli
docsumann
пружио руку према њима као када вабиш пилиће да их нахраниш и драо се:"Пис, пис!!! Пис, брадрз енд систерс, пис!!!"


ne bih da zakeram u sitna crevca, ali kokoš se vabi sa pi-pi, a sa pis se tjera mačka



Да ли их је Љуба вабио или терао, не бих умео да ти кажем... Ја сам то протумачио као његов позив њима да се окупе на хранилицу...
...

Kad reče hranilica u ovako slučajno-egzotičnom konteksu gde je poziv na "mir" izjednačen sa teranjem mačaka sećam se ...

... kako sam ja umeo da budem dosadan u pokušajima mirenja drugih oko sebe što se lepo svađaju, i par puta popio ženino šutiranje ispod stola, .. u kafani
tasadebeli tasadebeli 12:20 18.08.2019

Re: Eto drugovi,

Milan Novković
tasadebeli
docsumann
пружио руку према њима као када вабиш пилиће да их нахраниш и драо се:"Пис, пис!!! Пис, брадрз енд систерс, пис!!!"


ne bih da zakeram u sitna crevca, ali kokoš se vabi sa pi-pi, a sa pis se tjera mačka



Да ли их је Љуба вабио или терао, не бих умео да ти кажем... Ја сам то протумачио као његов позив њима да се окупе на хранилицу...
...

Kad reče hranilica u ovako slučajno-egzotičnom konteksu gde je poziv na "mir" izjednačen sa teranjem mačaka



Да, и ја мислим да је то Љубино било баш peace. У том смислу и тако то...







sećam se ...

... kako sam ja umeo da budem dosadan u pokušajima mirenja drugih oko sebe što se lepo svađaju, i par puta popio ženino šutiranje ispod stola, .. u kafani



Послушај жену. Оне су, барем на том пољу емоција, много мудрије од нас.

Сети се само како пролазе сви помиритељи на овоме свету. Обично, на крају баладе, обе завађене стране навале на помиритеља и растргну га тек да испуцају ту енергију за сукоб коју су скупили у себи.

Па кад растргну помиритеља, после се загрле и заједно наздрављају и певају у кафани. Жртва миру је поднета.

То се толико пута понављало до сада откако је људског рода на овој планети...



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:11 17.08.2019

Београд

nsarski nsarski 22:36 17.08.2019

Re: Даље од Београда

Srđan Fuchs


Биће и пиће: како пијанчити као Егзистенцијалиста



Све су то производи контаминиране свести, драги мој.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:47 17.08.2019

Re: Даље од Београда

Poezija? Pa, sad. Zavisi kako kod koga, ali generalno da, jesmo samodestruktivni kao pojave.
angie01 angie01 22:56 17.08.2019

Re: Даље од Београда

Simon i Sartr, velike face, kontaminirani ili ne.
myredneckself myredneckself 23:58 17.08.2019

Re: Даље од Београда

Setila sam se još jedne, nažalost nesrećne pedesetogodišnjice, koja je bila pre malo više od nedelju dana.

9.08.1969. ubijena je u svojoj kući u LA glumica Šeron Tejt, supruga Romana Polanskog. Bila je u devetom mesecu trudnoće. (ubijene su i četiri njene prijateljice - gošće)
Priča se da je ubijena bez ikakvog razloga, jednostavno se našla na pogrešnom mestu, u pogrešno vreme.
Ubica je Čarls Menson (i njegovi sledbenici), kriminalac i vođa kulta "Menson Family", a svet je nekoliko meseci bio u šoku posle ovog događaja. Osuđen je na smrtnu kaznu, ali je ona u Kaliforniji ukinuta 1972.g.
Kazna mu je preinačena u doživotni zatvor.
Menson je umro 2017. god. služeći kaznu u zatvoru u mestu Corcoran, CA.



angie01 angie01 00:14 18.08.2019

Re: Даље од Београда

Šeron Tejt,


Seron je bila hipi ikona, lepa, slobodna i sa karijerom u usponu, glavna uloga u kultnom filmu Bal vampira, zatim Dolini lutaka,...ubijena je dve nedelje pred porodjaj, dok je Polanski bio u Londonu sa dvoje prijatelja i jednom prijateljicom koji su bili tu da je cuvaju, ona je izbodena 16 puta,...kazu da je masakr bio inspirisan pesmom Bitlsa,"Helter skelter".
myredneckself myredneckself 00:31 18.08.2019

Re: Даље од Београда

angie01
Šeron Tejt,


Seron je bila hipi ikona, lepa, slobodna i sa karijerom u usponu, glavna uloga u kultnom filmu Bal vampira, zatim Dolini lutaka,...ubijena je dve nedelje pred porodjaj, dok je Polanski bio u Londonu sa dvoje prijatelja i jednom prijateljicom koji su bili tu da je cuvaju, ona je izbodena 16 puta,...kazu da je masakr bio inspirisan pesmom Bitlsa,"Helter skelter".

Da, zamisli taj monstrum je umislio da će biti nekog apokaliptičnog rasnog rata između crnaca i belaca u USA, a da će samo on i Familija ostati u životu nakon tog rata. Umišljao je i da je Isus, a sledbenike je kontrolisao i ispirao im mozak pomoću droge, seksa, batina, ubeđivanja u neko njihovo mesijanstvo, i sl. Rezultat tog kultnog ispiranja mozga je serija ubistava tog leta, među njima i ubistvo nesrećne Šeron Tejt.
angie01 angie01 00:39 18.08.2019

Re: Даље од Београда

Rezultat tog kultnog ispiranja mozga je serija ubistava tog leta, među njima i ubistvo nesrećne Šeron Tejt.


monstruozni bolesnik,...osudjen je prvo na smrt, ali je smrtna kazna neposredno posle ukinuta, pa mu je kazna preinacena u dozivotnu,...posle je iz zatvora pisao knjige i jos dobijao mesto u medijima, kakva uzasna hipokrizija,...Tarantinov najnoviji film, Bilo jednom....u Holivudu je inspirisan ovim ubistvom.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:52 18.08.2019

Re: Даље од Београда

myredneckself
Umišljao je i da je Isus, a sledbenike je kontrolisao i ispirao im mozak pomoću droge, seksa, batina, ubeđivanja u neko njihovo mesijanstvo, i sl.


Eh. Da ljudi umisle da su Moše ili Buddha, ne bi to radili valjda. Još jedna godišnjica ovoletošnja (na ovu ikonu mene Endži podseća malkice) -

nsarski nsarski 09:37 18.08.2019

Re: Даље од Београда

angie01
Simon i Sartr, velike face, kontaminirani ili ne.


Ne bi bilo loše kad bi neki veći znalac - na primer Brajović - izneo sada svoje mišljenje.
Brajo, preuzmi
myredneckself myredneckself 10:09 18.08.2019

Re: Даље од Београда

Srđan
Eh. Da ljudi umisle da su Moše ili Buddha, ne bi to radili valjda.

Ma, ne, ovaj i da je umislio da je Mojsije ili Buda, radio bi isto kad ga spopadne.
Bolest mozga je opasna stvar, mračni su to hodnici. On mora da je bio zlostavljan kao dečkić, ili je imao neki drugi ozbiljan kurcšlus, sort of...otkud znam, ali, davno, posle propevavanja followersa objavili su, pored ostalog, da je odabrao da izigrava džizsa.
angie01 angie01 10:31 18.08.2019

Re: Даље од Београда

u odustvu veceg znalac,...evo jednog zanimljivog teksta Sare Bejkvel,

zan-pol-sartr-i-simona-de-bovoar-filozofija-sa-mnogo-seksa/
angie01 angie01 10:33 18.08.2019

Re: Даље од Београда

mene Endži podseća malkice


:))),...ne znam bas...
angie01 angie01 14:18 18.08.2019

Ravi Sankar,

najpoznatiji virtuoz na sitaru, koji je saradjivao sa cuvenim violinistom Jehudi Menjuhinom i Dzordzom Harisonom iz Bitlas, takodje je ucestvovao na Vudstoku,

nsarski nsarski 20:03 19.08.2019

Re: Даље од Београда

nsarski
angie01
Simon i Sartr, velike face, kontaminirani ili ne.


Ne bi bilo loše kad bi neki veći znalac - na primer Brajović - izneo sada svoje mišljenje.
Brajo, preuzmi


Nema Braje da se oglasi, a meni je mučno da nabrajam budalaštine koje je ovaj pedofilski par projektovao.

Takođe, a vezano za moje mišljenje o filmu "Easy Rider", ja od tog mišljenja ne odustajem, ali opet mi je mučno i besmisleno da navedem sve razloge zašto tako mislim.

U svakom slučaju, uživajte u svojim viđenjima.
angie01 angie01 23:00 19.08.2019

Re: Даље од Београда

a meni je mučno da nabrajam budalaštine koje je ovaj pedofilski par projektovao.


slobodno baci jedan kroki,


ja od tog mišljenja ne odustajem, ali opet mi je mučno i besmisleno da navedem sve razloge zašto tako mislim.


ovde vec ne kapiram u cemu bi se ogledala i mucnina i besmislenost,...al dobro, kako god ti je drago,...svakako je gledanje bilo kog filma stvar licnog dozivljaja, razumevanja iz licne konstrukcije,...a za pomenuti je svakako vazno da se ne gleda kao klasicni film- jer je on road muvie, iprovizovanog scenaria i dijaloga i autenticnog doup tripa,...vestern film u kome dva jahaca prolaze kroz kojesta na svom putu kroz pustinju zapada-ono, dosadno do bola, ali autenticno u atmosferi, recimo, prebacen u drugo vreme, na Harlije i asfalt,...evo jedan pregled o snimanjunju,

goli-u-sedlu-potraga-za-amerikom-koje-nema
nsarski nsarski 23:40 19.08.2019

Re: Даље од Београда

jer je on road muvie, iprovizovanog scenaria i dijaloga i autenticnog doup tripa


Gledaj, to nije ništa originalno. Još je, recimo, Kerouac imao taj trip u "On the road"


pa "Dharma bums", i generalno ta beat generacija koja je imala nekakvo buntovništvo kao potku (seti se Dž. Dina i "Buntovnik bez razloga" ), itd. Kod nas je to imalo odraz u Oklopu i "CA Blues", gde on eksplicitno kaže da je odlučio da završi "otkrivanje Amerike" koju je Kerouac započeo. Ili da ide u potragu za Amerikom koje nema, kako ti kažeš.
Buntovništvo nije ništa novo, ali svaka generacija ima svoju verziju. Easy Rider je šminkerska verzija koja mi više liči na reklamu motora Harley Davidson nego neki socijalni komentar (dobro, na kraju ih zadrigli desničar upuca). Ostalo je sve reklamiranje vozila i fashion statement.

Ja tu ne vidim nikakve ozbiljne socijalne implikacije. Film kao što je "Thelma & Louise", na primer, je mnogo zanimljiviji, ozbiljniji i bolji u tom smislu. Njih na kraju ne ubija niko, ali one same se sjure u Grand Canyon. To je jedina prihvatljiva sudbina ozbiljnog socijalnog bunta u "land of the free".

Hoću reći, znam zašto sam rekao to što sam rekao. A da im lepo stoje oni motori i garderoba - OK, stoje. Za one koji se pale na takve stvari.
angie01 angie01 09:48 20.08.2019

Re: Даље од Београда

Nastao je na obrascu čuvenog radikalizma šezdesetih koji se odlikovao pokušajem društvenog angažmana mladih, odupiranja ustaljenom načinu života i težnjom za temeljitim preobražajem suvremenog društvenog života. Ipak, bio je to kraj jednog puta započetog studentskim demonstracijama i velikim rock festivalima (Monterey, Woodstock, Wight) u kojem se tražio odlazak izvan svakodnevnih prostora. Stvarala se nova glazba koja prenosi osjećaj slobode, ali i nezadovoljstva. Droga je postala sastavni dio života u kojem se žele stvarati i razarati postojeći zakoni. Jednostavno: mladi su htjeli biti uključeni u sve! I kao sto je Woodstock bio kulminacija tj. mjesto na koje su mnogi krenuli kao na hodočašće, tako su i "Goli u sedlu" bili filmska kulminacija jedne, po mnogo čemu nejasne generacije koja se zanesena zvukom gitare, putovanjima, "avanturama većim od života", iskušenjem zvanim droga... htjela zajednički izjasniti o svemu onom što je tišti i što je se tiče.

(Art Kino)
nsarski nsarski 10:38 20.08.2019

Re: Даље од Београда

Nastao je na obrascu čuvenog radikalizma šezdesetih koji se odlikovao pokušajem društvenog angažmana mladih, odupiranja ustaljenom načinu života i težnjom za temeljitim preobražajem suvremenog društvenog života.


Kako se ovo razlikuje od onoga što sam gore rekao? U pitanju je bunt, a svaka generacija ima dužnost da razvije svoj buntovni stil, kao što razvija svoju verziju romantike ili mode, itd.
To sa drogama nije nikakva novina. Taj isti Kerouac, pa Ginzberg, pa W. Burroughs su razvaljivali drogu. Pročitaj "Naked Lunch" pa će ti se zavrteti u glavi.
1991. je snimljen film po toj knjizi (pisanoj 1957.) ali je, uprkos nagradama, finansijski propao. Na sličan način kao što bi, verujem, danas propao neki analog "Easy Ridera".



docsumann docsumann 11:13 20.08.2019

Re: Даље од Београда

Pročitaj "Naked Lunch" pa će ti se zavrteti u glavi.


skoro pa nečitljivo. totalni džanki košmar.
jedino kao eksperiment može biti zanimljivo.

interesantno da je Barouz kasnije bio ljuti kritičar heroinskog ropstva.
mislim da upravo u uvodu Golog ručka, stoji napomena - ako nemaš konkretnu potrebu da budeš u kontaktu s heroinskim ovisnicima, kloni ih se što dalje možeš (parafrazirano)
angie01 angie01 13:57 20.08.2019

Re: Даље од Београда

je snimljen film po toj knjizi


gledala sam film,...secam se Dzudi Dejvis i Roj Sajdera,...ali to je sasvim drugacije stivo, mnogo kompleksnije, dubinski metaforicno, cinicno, pobunjenicko u odnosu na totlitranu vlast, politicki monopol i kontrolu kapitalizma,...dok je
Easy Rider vise projekat autenticne atmosfere, koji je imao kao okvir, kaobojske filmove Henrija Fonde, a sve skupa spakovano u on the road model, koji se izdvojio kao pravac.

sada mi je pao na pamet jos jedan od tih road filmova, koji je naravno bio komercijalan, a meni drag- ...jer su igrali Kris Kristofferson, Ali MacGraw, koji je napravljen po nekoj kantri pesmi-Convoy-ciji je reziser bio Sam Peckinpah.

munjara munjara 15:55 18.08.2019

umre produkt woodstoska

Eto preminuo,balgo u nečastivom , Charles Manson čovijek koji je pojebo više hipičkinja nego Ćola odlikašica, kažu na toj obnoviteljskoj fešti glavna zvjezda je trebala biti miley cyrus al se bojala gola klatit na kugli po promaji

angie01 angie01 17:07 18.08.2019

Re: umre produkt woodstoska

kakav produkt Vudstoka, menson je bio kriminalac, sociopata i olos mnogo pre Vudstoka, tako reci od rodjenja je bio u losim okolnostima koje su sigurno uticale na njegov razvoj,...ubistvo Saron Tejt i njenih prijatelja, je trebao da bude pocetak rata izmedju crnaca i belaca u koji je on fataloski verovao da je predskazano da ce se dogoditi a posle ubistva Martina Lutera, a u pesmi Bitlsa Helter Skelter nalazio simboliku dokaza tog svog verovanja,...ince je nepismen i zapusten, bio i pod uticajem sajentoloske crkve.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:09 18.08.2019

Re: umre produkt woodstoska

Ejndže, ti uzimaš zaozbiljno šta Anomalijus govori?
freehand freehand 17:19 18.08.2019

Re: umre produkt woodstoska

...
angie01 angie01 17:28 18.08.2019

Re: umre produkt woodstoska

Ejndže, ti uzimaš zaozbiljno šta Anomalijus govori?


nije anomalijus, nego neko drugi:),...ne nego da ne ostane podmetnuta iskrivljena slika i lazna opSeracija.
Milan Novković Milan Novković 17:38 18.08.2019

Re: umre produkt woodstoska

freehand
...

Nači prpa, plašiš se da te Munjara ne izazove u preferansu ili skakanju u vodu na glavu
freehand freehand 20:07 18.08.2019

Re: umre produkt woodstoska

Milan Novković
freehand
...

Nači prpa, plašiš se da te Munjara ne izazove u preferansu ili skakanju u vodu na glavu

Taj ne pušta vodu.
munjara munjara 16:32 20.08.2019

Re: umre produkt woodstoska


u suv će bazen
munjara munjara 21:58 20.08.2019

Re: umre produkt woodstoska

menson je bio kriminalac, sociopata i olos mnogo pre Vudstoka,

dobro , a jel to bila osobina zbog koje su mu se hipičkinje masovno podavale ?
angie01 angie01 19:14 18.08.2019

mamas & papas



i normalno, Hotel Kalifornija,

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:55 18.08.2019

Re: mamas & papas

Jedna izostavljena ličnost - poz od Nituške

angie01 angie01 21:08 18.08.2019

Re: mamas & papas

poz od Nituške





angie01 angie01 21:19 18.08.2019

the Doors

angie01 angie01 21:22 18.08.2019

Ali

alselone alselone 21:50 18.08.2019

Re: Ali

Ja sam u formativnim godinama bio veoma slab na ove hipi frizure sa ravnim kosama i sa trakama.

angie01 angie01 21:56 18.08.2019

Re: Ali

Ja sam u formativnim godinama bio veoma slab na ove hipi frizure sa ravnim kosama i sa trakama.


angie01 angie01 22:05 18.08.2019

Silvi Vartan i Dzoni Holidej

alselone alselone 07:11 19.08.2019

Re: Silvi Vartan i Dzoni Holidej

Da, da, to je baš to.

Sećam se kada je moja sadašnja žena prvi put frizuru devojčice zamenila frizurom devojke iz nekog sličnog hipi fazona. Bili smo prvi razred gimnazije, ja sam išao uz lakat stepenice na prvi sprat, i taman okrenuh kad ona dolazi...



Ne mogu da nađem baš veran primer ali je bilo slično ovome:

angie01 angie01 10:36 19.08.2019

Re: Silvi Vartan i Dzoni Holidej

kad ona dolazi...


obozavam boho fazon,...


alselone alselone 10:45 19.08.2019

Re: Silvi Vartan i Dzoni Holidej

obozavam boho fazon,...


E, da, stvarno je super. Nisam znao kako se to zove, to je meni bilo hipi.
angie01 angie01 10:59 19.08.2019

Re: Silvi Vartan i Dzoni Holidej

Nisam znao kako se to zove, to je meni bilo hipi.


Boho, skraceno od bohemien,


angie01 angie01 11:01 19.08.2019

Re: Silvi Vartan i Dzoni Holidej



i prelepa Katarina Ros,

i moj omiljeni film iz 69.

angie01 angie01 11:08 19.08.2019

Re: i cuvena scena iz tog filma,



ne znam koga sam vise volela Pol Njumena ili Roberta,...neponovljive baje,

Atomski mrav Atomski mrav 22:28 19.08.2019

Re: i cuvena scena iz tog filma,

Moj deda je ličio na Pola Njumena (ili obrnuto, ipak je moj deda bio stariji), ali toga nisam postao svestan do filma Nobody's fool. Jedan od mojih omiljenih glumaca.
angie01 angie01 09:24 22.08.2019

Re: i cuvena scena iz tog filma,

Moj deda je ličio na Pola Njumena (ili obrnuto, ipak je moj deda bio stariji),





Nobody's fool



Atomski mrav Atomski mrav 10:26 22.08.2019

Re: i cuvena scena iz tog filma,

Da, tu mi je prvi put "zaličio" na dedu. A u Road to perdition je već bio skoro pljunuti on - em je bio stariji, em je imao brkove a la moj deda.

myredneckself myredneckself 00:06 19.08.2019

O jagodama i krvi

Film o studentskoj pobuni na jednom univerzitetu u USA, 1968. - The Strawburry Statement, u Jugoslaviji prikazivan pod imenom O jagodama i krvi.


angie01 angie01 10:24 19.08.2019

Re: O jagodama i krvi

dada,sa scenom gde studenti pevaju Lenonovu pesmu o miru i upada im policija u ful opremi i ubija boga u njima,...ne mogu da nadjem snimak gde se vidi taj deo sa policijom, samo ima sa pevanjem,

angie01 angie01 10:44 19.08.2019

Dajana Ros u filmu Mahagoni,

myredneckself myredneckself 22:36 19.08.2019

Re: O jagodama i krvi

NG
ne mogu da nadjem snimak gde se vidi taj deo sa policijom, samo ima sa pevanjem,

Ima nešto malo na trejleru koji sam ja okačila. Na 2:10 upada murija u punoj opremi, s gas maskama, pendrecima, suzavcima i počinje opasna šorka.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana