Astrologija| Gost autor| Sex

Balkanski sindrom cistokrvnih Marsovaca

angie01 RSS / 24.08.2019. u 09:39

 source.gif
 
 
 
LEGENDA O KRAVLJEM ZVONU

 

Pise: Boris Dezulovic


Pricao mi jednom moj prijatelj Zeljko Maganjic o zivopisnim obicajima livanjskih Roma, zapravo velike romske obitelji koja je cijela spavala u jednoj ovecoj sobi, gdje su braca pred odlazak na pocinak, prije nego bi se ugasila jedina sijalica u sobi, staroj majci Finki vezivala oko vrata klepku, limeno zvono za kravu. Pricajuci tu pricu, Maganja bi na tom mjestu zapalio cigaretu, ostavljajuci u krcmi prazan prostor za pitanje zasto su, pobogu, majci vezivali kravlje zvono oko vrata, a onda otpuhnuo dim i objasnio: kad bi se uvecer ugasilo svjetlo, skakao je u mraku te sobe tko je na koga stigao, nije se pitalo tko je cija zena, a tko cija snaha, tek kad bi se zaculo zvono, to je znacilo - ne diraj, to je majka Finka.

Sjetio sam se te zgodne etnografske fusnote citajuci rezultate istrazivanja svicarskog instituta za genetiku iGenea, ciji su se strucnjaci nedavno najsuvremenijim DNK-metodama pozabavili dekodiranjem slozenih rodoslovnih stabala balkanskih naroda.

Svi, naravno, pamtimo romanticne price za "laku noc, djeco", kakve su nam pricali profesori povijesti i istorije - moderne verzije epskih dvanaesteraca o plemenima ponosnih slavenskih vitezova koji u velikoj seobi naroda na bijelim konjima stizu na Balkan, useljavaju u rimske gradove, grade velicanstvene crkve i dvorce, herojski se odupiru kojekakvim Turcima, Austrijancima i ostalim mrskim zavojevacima, i vec do kraja recenice imaju slavne nezavisne nacionalne drzave, sa certifikatom o tisucljetnoj narodnoj pravici i etnickoj cistoci.


Desetljecima i stoljecima sijedi su profesori pisanim dokumentima, historijskim izvorima, Porfirogenetovim zapisima, kamenim plocama, papinskim bulama i sultanovim hatiserifima hranili mitove i legende o slavnim narodima, uvjerili smo se i sami u svaku predrasudu o nama i drugima, sto je trebala ucvrstiti vjeru u jedinstvenost i neponovljivost nasih etnickih identiteta, svetu i neupitnu drugacijost u odnosu na sve ostale.


Kad bismo pak s vremena na vrijeme otkrili koliko smo zapravo jednaki u upinjanju da dokazemo razlicitost, izvlacili smo kljucni argument - krsne listove, izvode iz maticnih knjiga i rodoslovlja koja su imala dokazati da smo "cisti". Cisti Hrvati, cisti Srbi, cisti Albanci, cisti Slovenci. Cisti po oba roditelja, cisti unazad tri koljena, cisti dokle god seze pamcenje djedova, cisti unazad vijek, dva ili pet, s prezimenima i obiteljskim rodoslovljima koja su nam jamcila cisti narodni pedigre, potomci Zrinskog, Karadorda, Tvrtka, Skenderbega, Nemanjica, Subica i ostalih junaka romanticnih prica za laku noc, nacionalnih historija sto smo ih nacrtali kao stripove o princu Valijantu.


Onda je znanost, ta pocast naseg doba, "prevela" mapu ljudskog genoma, neki su neobicni ljudi u bijelim keceljama sa znakom instituta iGenea, dokoni svicarski niskoristi s viskom slobodnog vremena i manjkom nacionalnog osjecaja, isli provjeriti kako u nasim DNK-spiralama stoje stvari s porijeklom i genetskim korijenima. I nasi su se romanticni mitovi raspali kao djecja zvecka.


Ukratko, nema u toj spirali darovnica, bula ni hatiserifa, nema Konstantina Porfirogeneta, ni Bascanske ploce, ni Miroslavljevog jevandelja, nema tu cistog Hrvata i Srbina ni u prvom koljenu, nema cistog Juznog Slavena, nema cistog nikog. Ovdje je, braco, spavao tko je s kim stigao, tko god je prosao ovim krajevima - ja se izvinjavam na jeziku - jeb'o nam je majku, svatko svakome, svi svima, Iliri Slavenima, Teutonci Ilirima, Kelti Teutoncima, Fenicani Keltima, Heleni Fenicanima, Vikinzi Helenima, jedni drugima, drugi prvima, sprijeda, straga, pojedinacno, grupno, u trojke, na redaljke, sa zvonom, bez zvona.


Kad se svedu povijesni racuni, ovaj je prostor zapravo bio jedna golema historijska javna kuca, multikulteraj: hiljadama godina kolone sto su u velikim seobama prolazile kraj Balkana slusale su otamo ciku, vrisku, zenski smijeh, pohotne krikove i brecanje kravljih zvona, pa su vrtjeli glavama, pokrivali djeci usi i ubrzavali korak. "Sve je tu izmijesano i jedno na drugo nakalemljeno", zabiljezio je konsternirani Seneka dvije hiljade godina prije otkrica mape ljudskog genoma.


Takvi su otprilike laicki interpretirani rezultati istrazivanja o genetskom porijeklu balkanskih naroda, sto ih je objelodanio ugledni svicarski institut iGenea. Od plemenite cistoce nasih krvnih grupa nije, naime, ostalo nista: ponosni Hrvati, recimo - cukununucad Klukasa i Lobela - po genetskoj strukturi zapravo su pedeset posto vise Iliri nego Slaveni, a slavenske krvi imaju tek kap-dvije vise od - keltske. Ima tu i teutonske, i fenicke i helenske krvi, ali od Tudmanove mitske Perzije ni traga.


Gordi Srbi, s druge strane - cukununucad Nemanjica i Carnojevica - jedva su trideset posto uopce Slaveni, tek nesto manje Iliri, Teutonci i Kelti, a i u njihovim pravoslavnim venama naslo se bogami fenicke i helenske krvi. U Bosni je pak ilirske krvne grupe ostalo najvise, cetrdeset posto, pa su malo Teutonci, malo Kelti, a malo Slaveni, i jos manje Huni i Tracani. Makedonci i Slovenci likuju: makedonskoj braci nalaz je potvrdio trideset posto genetske strukture antickih Makedonaca, a Slovencima trecinu profila teutonskog porijekla. Ali i pet posto zidovske i tri posto krvi -drevnih Vandala. Danas okupljenih uglavnom u klubu navijaca NK Maribor.


Albancima je, na primjer, ostalo tek trideset posto ilirske krvne grupe, a ostalo je koktel slavenske, tracanske, fenicke, helenske i - vikinske krvi. Tko zna kad i kako, tek Vikinzi su traga ostavili i u Srbiji, gdje dva posto genetske strukture otpada na slavne Odinove ratnike.

Stoje tako Hrvati i Srbi na parkiralistu pred zgradom instituta iGenea, drze svoje nalaze u rukama i zbunjeno vrte glavama. Dvadeset godina upinjali se Hrvati dokazati da su iranskog porijekla, a sada ispada kako ne samo da nemaju tamo ni najdaljeg rodaka nego i da su za cetiri posto vise Iliri nego sami Albanci. A da se od Srba razlikuju tek nesto malo u omjeru ilirske i slavenske krvi. I po tome sto - za razliku od Srba - nemaju nimalo vikinske.


Stoje Srbi i Hrvati, gledaju se s nelagodom, vrte u glavi sto se to, bestraga, dogodilo s njihovim historijama i psuju u sebi vlastiti rod i porod. S kim su spavale mitske prahrvatice Tuga i Buga, kurvetine da bi li kurvetine, nije valjda bilo fenickog trgovca koji ga nije umocio, sram ih i stid bilo, svaki helenski probisvijet, svaka jebena teutonska propalica, tko god je pitao taj je i dobio, negacijski prefiks "ne" u hrvatski jezik je dosao tek kad su se umorile Tuga - koja je i ime valjda dobila zato sto se iz njene sobe vazda culo "tu ga, majstore, tu ga!" - i njena sestra Buga, radodajka s govornom manom.


A i ona stara Anastasija, Stefanova zena i majka Nemanjica, oduvijek je Srbima bila sumnjiva ta koketna i pohotna zena sto se izdavala za cednu monahinju. I onaj njihov sin, Stefan Prvovencani, sto nije prvovencavao srpske kceri, nego je sijao plemenitu srpsku spermu kcerima bizantskih careva i venecijanskih duzdeva, za koje se sad - kao u filmu "Mostovi okruga Madison", kad nakon smrti majke djeca otkriju njenu davnu tajnu - ispostavilo da su se jebale sa svakim keltskim konjokradicom i vikinskim malim od palube. Pa sad ne znaju Srbi jesu li im rogovi od Stefana Prvovencanog ili od vikinskih pradjedova.

Odjednom se tako, eto, raspale nase slavne historije, popadale jabuke daleko od rodoslovnog stabla, umjesto Tuge i Buge Hrvati sada uce o Fenicaninu Kadmu koji se doselio medu Enhelejce, ozenio Harmoniju i dobio sina Illyriosa, krsnog junaka kojega je, veli legenda, po rodenju obavila mitska zmija i prenijela mu svoju golemu moc. Koju tacno moc mu je prenijela, legenda ne kaze, ali kaze kako je jednom prilikom mladi Illyrios na putovanju Balkanom prolazio pored kuce iz koje se culo mahnito udaranje limene klepke i zenski krikovi "Tu ga, tu ga!".


A Srbima sada umjesto Dusana Silnog valja u skoli uciti srpskog cara Hogara Strasnog. Kojega je njegov vjerni suborac Glupi Edi jednom prilikom umjesto na Baltik doveo na Balkan, gdje je Hogar Prvovencani, Silni, Strasni, kako se vec zvao, jednom prilikom prolazio pored zenskog manastira iz kojega se culo mahnito udaranje limene klepke i zenski krikovi "Illyriose, sada me, Illyriose, sada me!".


Od cijelog velicanstvenog rodoslovnog stabla Hrvata ili Srba ostala je tako tek po jedna tuzna objesena limena klepka, jedini dokaz nase etnicke i genetske cistoce. Stajat ce u nasim muzejima prastaro kravlje zvono u posebnoj staklenoj vitrini, a kustosi ce pricati o zivopisnim narodnim obicajima drevnih Hrvata i Srba, koji su pred spavanje vezivali zenama kravlje zvono oko vrata. I kad budete kustosa pitali zasto su, pobogu, zenama vezivali zvona oko vrata, reci ce vam: kad bi se u mraku zaculo zvono, to je znacilo da je stranac stigao u selo.



Komentari (653)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 09:41 24.08.2019

ko zeli da proveri,

apacherosepeacock apacherosepeacock 09:56 24.08.2019

Re: ko zeli da proveri,

angie01 angie01 10:08 24.08.2019

Re: ko zeli da proveri,

:))),

...kako je Bred Pit u tom filmu fenomenalan.
tasadebeli tasadebeli 10:03 24.08.2019

Статистика, наша дика...

Од 10 тренутно активних за коментарисање блогова на Блогу Б92, 6 су ауторски текстови, а 4 су копипејстови из медија.

60% ауторских блогова, 40% копипејстова из медија.

Нисмо лоши, нисмо лоши...

Свакога дана у сваком погледу све више...








angie01 angie01 10:09 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

sta te opet muci taso,...stalno nesto leleces i kukas.
tasadebeli tasadebeli 10:15 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

angie01
sta te opet muci taso,...stalno nesto leleces i kukas.



Боже сачувај, напротив! Изнимно сам срећан и задовољан.

Да ли незадовољан човек може онако лепо да игра?

Уопште ми није јасно зашто си мој коментар протумачила као лелакање и кукање...


То мора да су код тебе неки предумишљаји, предрасуде и стереотипи у питању.


К'о и код ових што се баве пребројавањем крвних зрнаца на основу ДНК анализа на Балкану.




angie01 angie01 10:18 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Уопште ми није јасно зашто си мој коментар протумачила као лелакње и кукање..


zato sto zvucis ko one frustrirane cvajguze po firmama, sto stalno traze neku manu lepim i zgodnim koleginicama....stalno si u nekoj patnji.
alselone alselone 10:36 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Tasa je potpuno u fazonu Après nous le déluge.

Ne daj se Taso!
Bili Piton Bili Piton 10:46 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

angie01
cvajguze


Gde ovo iskopa, moram da upamtim izraz.

alselone
Après nous le déluge.


E ovde ću ja da lupam video na svaki komentar, dosta je bilo finoće. Nek zajecaju strune!


tasadebeli tasadebeli 10:53 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

alselone
Tasa je potpuno u fazonu Après nous le déluge.

Ne daj se Taso!



Club des Belugas не треба да брине за après nous le déluge.



Све белуге знају да пливају чим се роде.






alselone alselone 10:54 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Nek zajecaju strune!


alselone alselone 10:56 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Све белуге знају да пливају чим се роде.




A ježevi jedu hranu za mačke.
tasadebeli tasadebeli 10:59 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

angie01
Уопште ми није јасно зашто си мој коментар протумачила као лелакње и кукање..


zato sto zvucis ko one frustrirane cvajguze po firmama, sto stalno traze neku manu lepim i zgodnim koleginicama....stalno si u nekoj patnji.



Па мени је жао што ти овај пут ниси у праву, погрешно ти звучим.

Кажем, вероватно је то због тих твојих предумишљаја, предрасуда и стереотипа.

А и не знам да ли ти баш спадаш у "згодне колегинице". Нисам те никада видео, па да проценим и оценим.

Но, то овде ионако није тема.


cvajguze



Одличан израз!

Усвајам га одмах и ширим даље. Каже се шерујем, је л' да?

Надам се да нећеш наплаћивати ауторска права?

Нисам ни ја наплаћивао за центар за културну менструацију, па се надам да нећеш ни ти за цвајгузе?
tasadebeli tasadebeli 11:31 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

alselone
Све белуге знају да пливају чим се роде.


A ježevi jedu hranu za mačke.




Ове године, бре, нека најезда јежева!

Баш видим то овог лета у Церовцу код Паланке. (Мислим, прирУда.)

Сваког лета има најезда нечега. Више него обично. Једне године мишОви, друге године пчеле, па пацови, па попци, па оне зелене смрдибубе,...

А ове године јежОви баш навалили. Ноћима не спавамо јер нам се ондак кере разлају на те јежОве по плацу, не знају шта би им друго онако склупчанима радили, онда ми у два и три ноћу устајемо, убацимо јежу у канту, па га пребацимо преко ограде... И таман нас опет ухвати онај први сан, кад ето ти кере опет лају, ушао неки други јеж с друге стране у плац.

Баш их има ове године.



Molitva svetom Nestoru, koji je ubio alu,
a iz nje postali miševi, gušteri, zmije i druga gamad


Ubio si, sveti Nestore, alu,
hvala ti!
Al da smo posle odahnuli — nismo!
Razmileli se iz njene strvi miševi,
daždevnjaci, zmije, i ostala gamad,
ne znaš kad ćeš zmiju pod jastukom zateći,
kad miša kašikom izvući iz tanjira,
kad će te daždevnjak iz hleba ujesti;
možeš lopatom gamad po zemlji da skupljaš,
iz vode izviru, padaju sa zvezda;
što nam je nekad sa jednog mesta smrdelo,
sveti Nestore, posle tvog junaštva
preti i smrdi sa hiljadu mesta!

Pokupi, sveti Nestore, ove zmije,
guštere, miševe, slepiće, daždevnjake,
škorpione, i drugu gamad, u vreću,
odnesi vreću na vrh brda,
istresi je, zasuči visoko rukave,
pa od njih opet onu alu umesi,
veliku ko što je bila, i još veću!
S daždevnjakom u ustima, sa zmijom oko ruku i nogu,
sa slepićem na očima, sa škorpionom u nozdrvi,
dok mi u žabi nestaju ovca i pas,
gvozdenzubu i stoglavatu, molim te,
sveti Nestore,
vrati nam onu alu,
spasi nas!

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:36 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

60% ауторских блогова, 40% копипејстова из медија.


Prešaltovali smo se na autorske komentare na neautorske tekstove.



PS. Inače, ovaj Dežulovićev adut koristila moja šefica kada sam popizdeo, nakon poslednje grupe, što mi Hrvati nisu ostavili šoferu Palestincu nikakav bakšiš - a Palestinac stari jaran baš, čestit čovek, a oni žive samo od tog bakšiša na terenu pošto ih njihovi arapski šefovi zlorabe, ne plaćaju im plate a nemaju radničke asocijacije za zaštitu prava radnika kao mi u Izraelu. Ja popizdeo i samo ih izbacio na aerodromu bez pozdrava i još ih napljuvao u afektu, i organizatoru njihovom majku ustašku... Pa me šefica zvala da me ukori; a ja još više popizdeo što štiti ove čke a ne nas radnike. Da mi je bila tu ona Lojzekova tabla, smesta bih je razlupao. I onda ona, kao, vi ste svi isti, svi jedno, pa ovo istraživanje... "Da, ali mi ne glorifikujemo jebenu nacističku prošlost i ne prodajemo bulju nacistima zbog kinte";

nasvađasmo se za sve pare... Izmirili se, ipak. Ona bila u međuvremenu u Lici u potrazi za nekim dedom kojega su ustaše zaklali, pa se tamo uverila u i dalje žive ustaštvo, pa smo se izmirili i izljubili kao Đura i Ilija.
tasadebeli tasadebeli 11:53 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Srđan Fuchs

Prešaltovali smo se na autorske komentare na neautorske tekstove.



Да, видим то и ја.

Ма само нека смо сви ми вазда здрави и насмејани, а све друго ћемо већ постићи.


PS. Inače, ovaj Dežulovićev adut koristila moja šefica kada sam popizdeo, nakon poslednje grupe, što mi Hrvati nisu ostavili šoferu Palestincu nikakav bakšiš



Јес' ти сигуран да су то били Хрвати?

Да нису били неке усташе из Пирота? Или из, не дај боже, Шкотске?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:05 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Ма, Пирот чист. И она се љутила што сам тако попиздео en général на хрватски народ у целости, и тако... Ал' упамтио сам организатора, и ставио га нашу радничку црну листу, и браћа Палестинци и ја.
angie01 angie01 12:12 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Tasa je potpuno u fazonu Après nous le déluge.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:15 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

О теми - џе си, бо'на, темо ; да ка'ем да ми и јесмо на неки апстрахован начин сви Марсовци, само што смо га спалили к'о Болсонаро Амазонију, сјебачили кисеоник и преселили се на Планету Земљу; коју ћемо такође сјебачити.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:17 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Après nous le déluge.




Више као brûlé par le feu.
angie01 angie01 12:18 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Уопште ми није јасно зашто си мој коментар протумачила као лелакање и кукање.

Кажем, вероватно је то због тих твојих предумишљаја, предрасуда и стереотипа.


koji predumisljaj bilo ko treba da ima za ovakve tvoje uobicajene i nepotrebno zajedljive, ali zato pune zavisti opaske.


А и не знам да ли ти баш спадаш у "згодне колегинице". Нисам те никада видео, па да проценим и оценим.


kakve sad to veze ima sa onim sto sam rekla ...


Нисам ни ја наплаћивао за


za taj odvratan pokusaj duhovitosti, za koji koristis svaku priliku da ga ponovo ponosno prikazes, mozes samo da povecas stepen niskosti u kojoj si odlucio da se kreces.
angie01 angie01 12:19 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Gde ovo iskopa, moram da upamtim izraz.


bile tako neke situacije, pa se samo sklepalo:)
tasadebeli tasadebeli 12:37 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

angie01

koji predumisljaj bilo ko treba da ima za ovakve tvoje uobicajene i nepotrebno zajedljive, ali zato pune zavisti opaske.



Завидим коме? И на чему тачно?


kakve sad to veze ima sa onim sto sam rekla ...



Па ти си споменула неке "згодне колегинице". Нисам ја.


za taj odvratan pokusaj duhovitosti, za koji koristis svaku priliku da ga ponovo ponosno prikazes, mozes samo da povecs stepen niskosti u kojoj si odlucio da se kreces.



Биће да твоја оцена нискости и одвратности покушаја духовитости код тебе зависи од пребројавања политичких крвних зрнаца и политичког ДНК код сваког појединца с којим комуницираш.

А ја тебе похвалих за "цвајгузе".

И то и даље мислим без обзира на сву ту твоју негативу, нетрпељивост, усуђујем се рећи чак и мржњу са жељом да се предмет мржње чак и елиминише, по могућству физички, из видокруга, коју исказујеш према мени сваки пут чим се јавим са нечим што се не слаже са твојим "системом вредности".

Да, да, био онај Радован Настић у праву.

Појешће вас мржња.
tasadebeli tasadebeli 12:48 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Srđan Fuchs
Après nous le déluge.




Више као brûlé par le feu.



Ма јок, Срки. Па не може да гори оно што је већ једанпут у потпуности изгорело.

Пепео не гори, колико знам.

А на крају крајева, сигурно је и на Блогу Б92 спроведена противпожарна обука као и у толиким другим срединама, заједницама и институцијама у нашем друштву у Србији.









Шта га знам...





Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:01 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Ма јок, Срки. Па не може да гори оно што је већ једанпут у потпуности изгорело.

Пепео не гори, колико знам.






PS. када погледаш цео б92 је постала таква; ни 1999. нас нису згазили оволико као данас - да постанемо платформа за агенцијске вести и блатоиде, курир, ало, бљуц, "скандалозно !", "незапамћено !", "отворите овај линк, или !" ... колико се само готивно Аца осећа када нас види овако згажене...
angie01 angie01 13:28 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Завидим коме? И на чему тачно?


tako zvucis,...a kome i cemu, znas samo ti...


Биће да твоја оцена нискости и одвратности покушаја духовитости код тебе зависи од пребројавања политичких крвних зрнаца и политичког ДНК код сваког појединца с којим комуницираш.


ma taso, ja komentarisem to sto pises- ako tebi nije jasno da je to sto ti mislis da je dobra fazon, u toj tvojoj sklepanoj promeni imena organizacije, koja je pri tome krajnje humane provinijencije, samo bljutava niskost, sta da ti radim,...ja tebe ne mrzim, niti nikoga drugog, pa ti je taj ausvajz za gluposti koje pises, nelegalan, lazan.

ne znam sto se oslanjas na Nastica,..covek svratio posle 100 godina i pojma nema sta je sve propustio i kako je izgledala geneza desavanja ovde, pa si se ti brze bolje uhvatio za mogucnost da sve prevedes u svoj mod.
tasadebeli tasadebeli 15:05 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Srđan Fuchs

PS. када погледаш цео б92 је постала таква; ни 1999. нас нису згазили оволико као данас - да постанемо платформа за агенцијске вести и блатоиде, курир, ало, бљуц, "скандалозно !", "незапамћено !", "отворите овај линк, или !" ... колико се само готивно Аца осећа када нас види овако згажене...



Срки, нису нас згазили него смо ми сами себе прегазили.

Сети се само колико се овде, на овом истом Блогу Б92, врло често острашћено бранио лик и дело неке фукаре за коју нам је данас сасвим јасно да је била фукара и то данас признају чак и некадашњи острашћени браниоци те фукаре.

А када су нам паметни људи говорили да је то обична фукара која нас замантрава својим празним причама, а у ствари ће само да узме лову на брзака и да оде, ми им нисмо веровали.

Не, говорили смо, то тако мора... Ми смо друштво у транзицији.

Е, па та транзиција нам још увек траје и нема намеру да се заврши. Исто као и она "револуција која тече" пре ње.

Тиме смо сами себе прегазили.

Хотлипс је после те читаве јебаде која је трајала 12 година дошао само као последица свега. Он није узрок, он је последица.

12 година је дуже од Милошевићеве владавине Србијом (не рачунам Осму седницу, него од Газиместана, то је био симбол почетка његове апсолутне моћи у Србији). А када сада на тих 12 година фукаре додаш и ових Вучићевих 7 година, испадне да они сви заједно трају на власти у Србији дупло дуже од Милошевића.

Узроци су у нашој глупости и острашћеном једноумљу онда када нам је требало да гледамо широко и далеко у будућност, а не вазда у четничко-партизанску (делијско-гробарску) прошлост коју су нам онда подметали и коју нам и данас подмећу да бисмо били држани закуцани у једном прошлом времену и бавили се тиме, а не оним што фукара ради овој Србији сада, у овом тренутку.

Није ни чудо што су Хотлипс и пратећи му башибозук и пилићарски јуришни одреди само искористили пружену им прилику да од 2012. на овамо раде исто оно што је радила и фукара пре њих.








freehand freehand 15:13 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Тиме смо сами себе прегазили.

Da ne pričamo tek o trolovanju van teme i obraćanju ljudima koji ti se nisu obratili i opsesivnom motanju vazda istih praznih priča o propasti bloga B92 filovanih beskrajnim nizovima navek istih davno ofucanih klipova i fazona koji su doživeli da ni petacima od silnog ponavljanja više nisu smešni.
tasadebeli tasadebeli 15:28 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

angie01


tako zvucis,...a kome i cemu, znas samo ti...



Не знам. Немам појма о чему причаш.

Просветли ме.

ma taso, ja komentarisem to sto pises-


И ја само коментаришем шта ти пишеш. То барем никоме није забрањено.

Ти нешто напишеш обраћајући се мени, коментаришући шта сам ја написао, ја онда напишем нешто обраћајући се теби коментаришући шта си ти написала, коментаришемо се међусобно.

То заиста никоме није забрањено.

Ево видиш, Фрихенд ми се чак обраћа иако се ја њему нисам обратио него Фуксу који се пре тога мени обратио. Али добро, Фри то тако мора, то је јаче од њега... Ни то никоме није забрањено.







ne znam sto se oslanjas na Nastica,..covek svratio posle 100 godina



Баш у томе је секс, да простиш, Енџи.

Да нас оцени неко ко није дуго из одавде, што би се рекло. А не да се ми који се овде гледамо тј. читамо сваки дан, и то нас не више од двдесетак, сами самооцењујемо.

Шта мислиш, чија ће оцена бити објективнија у датој ситуацији?
tasadebeli tasadebeli 15:41 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

freehand
Тиме смо сами себе прегазили.

Da ne pričamo tek o trolovanju van teme i obraćanju ljudima koji ti se nisu obratili i opsesivnom motanju vazda istih praznih priča o propasti bloga B92 filovanih beskrajnim nizovima navek istih davno ofucanih klipova i fazona koji su doživeli da ni petacima od silnog ponavljanja više nisu smešni.



Шта је тачно троловање у мојим коментарима?

Па овај Дежуловићев текст који је Анђа копипејстовала (и ошишала ) као блог је трол сам по себи у овом (х)историјском/повијесном тренутку наше збиље.

Осим ако не мислиш да је пожељно и даље бесомучно шутирати мртву кобилу звану Југославија као да немамо нека преча посла у 2019. години?

Ове остале твоје малициозности не бих даље коментарисао. Сматрам их комплиментом пошто већ долазе из твојих уста.

Узгред, како сир?

Је л' сазрео?

Пожури га мало.

Војна музика већ свира за један од пет милиона.


П.С. - Имам предлог!


Дај тај твој сир овим Драгољубовим камарадима, швајцарским комунистима. Они имају искуства у томе како да натерају сир да брже сазри. Има, додуше, после тога више рупа него сира, али сазри.



angie01 angie01 15:50 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Па овај Дежуловићев текст који је Анђа копипејстовала (и ошишала ) као блог је трол сам по себи у овом (х)историјском/повијесном тренутку наше збиље.


sto bi bio trol- nikad svezija tema, opservirana u ama bas svakom blogu od strane patriJotskih snaga, ali na sasvim drugi nacin, dajuci time neupitan razlog i opravdanje za besmislene i destruktivne radnje, koje su ovim prostorima dosle glave.


Осим ако не мислиш да је пожељно и даље бесомучно шутирати мртву кобилу звану Југославија као да немамо нека преча посла у 2019. години?


mislis, kao sto ti u svakom svom komentaru pominjes komuniste, titice i ostale zle, od pre sedamdeset godina....a ostali jos cetnike i partizane, kao istorijsku prethodnicu ovom tvom....je l si to mislio?


tasadebeli tasadebeli 16:07 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

angie01

sto bi bio trol- nikad svezija tema, opservirana u ama bas svakom blogu od strane patriJotskih snaga, ali na sasvim drugi nacin, dajuci time neupitan razlog i opravdanje za besmislene i destruktivne radnje, koje su ovim prostorima dosle glave.



А је? Па онда ниш'!

Само, немојте да ме зовете у помоћ када вам те патриЈоте једног дана, можда и ускоро, закуцају на врата да вас приупитају зашто их третирате као нижу расу зато што их годинама драшкате по незгодним местима на телу.

Нећу вам се одазвати на те позиве.

Сами сте их драшкали, сами се онда и разјасните са њима.


mislis, kao sto ti u svakom svom komentaru pominjes komuniste, titice i ostale zle, od pre sedamdeset godina....



У сваком?

Не спинуј, Анђо, не сећам се када сам то последњи пут озбиљно помињао. (Мислим, још од оне свињске главе с петокраком и наочарима за сунце која личи на Станета Доланца коју окачих на Дан Републике нисам то радио. А то је давно било...)

То су теме за (х)историјске/повијесне блогове и дилере (х)историчаре/повијесничаре.

А да цитирам једног лика из мог омиљеног филма:"Боли ме кита за дилере, ја то не радим."

Ја бих да се мало бавим садашњицом и сутрашњицом ако већ трошим време на овом Блогу Б92.

Рецимо, како решавати проблем наркоманије који се у Србији на школском нивоу (и основних и средњих школа) развио до неслућених размера.

И сличне теме...

Шта ме брига за дилере (х)историчаре, повијесничаре, генетичаре,...

Деца су нам у питању.

Јер!

Пржуни су наши универзитети!


Не будимо моне, чинимо револуцион!

Перке капиталиста е шпоркађион!




srdjan.pajic srdjan.pajic 16:12 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

А је? Па онда ниш'!

Само, немојте да ме зовете у помоћ када вам те патриЈоте једног дана, можда и ускоро, закуцају на врата да вас приупитају зашто их третирате као нижу расу зато што их годинама драшкате по незгодним месзтима на телу.

Нећу вам се одазвати на те позиве.

Сами сте их драшкали, сами се онда и разјасните са њима.


Taske, ne brini, ti nisi ni bio na listi ohih koje bih u takvom slučaju (da ovi tvoji, nadraškani, krenu da kolju po kućama jer im je bilo svega dosta, da ih svaka šuša zajebava na tviteru i fejsbuku) zvao u pomoć. Ali izgleda da tebe takav scenario baš uzbuđuje, možda čak i u erotskom smislu.
tasadebeli tasadebeli 16:18 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

srdjan.pajic
А је? Па онда ниш'!

Само, немојте да ме зовете у помоћ када вам те патриЈоте једног дана, можда и ускоро, закуцају на врата да вас приупитају зашто их третирате као нижу расу зато што их годинама драшкате по незгодним месзтима на телу.

Нећу вам се одазвати на те позиве.

Сами сте их драшкали, сами се онда и разјасните са њима.


Taske, ne brini, ti nisi ni bio na listi ohih koje bih u takvom slučaju (da ovi tvoji, nadraškani, krenu da kolju po kućama jer im je bilo svega dosta, da ih svaka šuša zajebava na tviteru i fejsbuku) zvao u pomoć. Ali izgleda da tebe takav scenario baš uzbuđuje, možda čak i u erotskom smislu.



Нису моји, брате, грешиш.

Да су моји, не бисте ме ви онда сваки пут зазивали у помоћ када вам на врата закуцају.

Па онда ја на улици примам буботке и пендреке уместо вас, а ви после тога добијате ордене и награде као млади демократски лидери у региону.

(Изгледа да се сада опет овде, без обзира шта год ја рекао, опет враћамо на оне Анђине предумишљаје, предрасуде и стереотипе који су изгледа заразног карактера на Блогу Б92.

Да. Заборавио сам да је Анђи и анђићиима на Блогу Б92 важно КО је нешто рекао, а не ШТА је рекао.

Јбг.

EDIT: Појешће вас та мржња. - copyright by Радован Настић)
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:23 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Да су моји, не бисте ме ви онда сваки пут зазивали у помоћ када вам на врата закуцају.


srdjan.pajic srdjan.pajic 16:26 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Да. Заборавио сам да је Анђи и анђићиима на Блогу Б92 важно КО је нешто рекао, а не ШТА је рекао.




Anđićii su, valjda, još niža životna forma od titića, jel tako?
tasadebeli tasadebeli 16:29 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

srdjan.pajic
Да су моји, не бисте ме ви онда сваки пут зазивали у помоћ када вам на врата закуцају.
















srdjan.pajic srdjan.pajic 16:33 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

tasadebeli




Opet si otkrio neku zaveru, da ponovim Maksino uobičajeno pitanje?

(izvini što citiram čuvenog titića, znam da ti to izaziva žgaravicu)
Bili Piton Bili Piton 16:34 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Sick of all the stiffs, sick of all the dips...

angie01 angie01 16:40 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Само, немојте да ме зовете у помоћ када вам те патриЈоте једног дана, можда и ускоро, закуцају на врата да вас приупитају зашто их третирате као нижу расу зато што их годинама драшкате по незгодним местима на телу.


sta ovo znaci, pretnja, predskazanje,...?

je l sloboda govora nije pozeljna kada se dirne u nezgodno mesto?

sad je to draskanje, kako kazes,...zasvrbelo te,...jos foliras da si ti spasilac,...ko te zove upomoc, lebati...

ne znam kome se tacno obracas, al ako meni- ja svoje bitke bijem sama,...a ako ti je nezgodacija ovaj tekst, zao mi je sto baca drugacije svetlo na svetost cistote genetskog sustava i samim tim i na znacaj besmislenog ratovanja u to ime.

teme valjda svako bira sam, sto bi ti bilo kome utrcavao sa zamerkom, a sto nisi nesto drugo,...to sto si napomenuo o drogi- jeste znacajna tema i koliko se secam, pricali smo i o njoj, sto ne znaci da ne treba opet, ko ti brani da napises, neko ce ti zakaciti.
angie01 angie01 16:43 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Да. Заборавио сам да је Анђи и анђићиима на Блогу Б92 важно КО је нешто рекао, а не ШТА је рекао.


pa meni nije- al je cinjenica da si ti rekao,...da je neko drugi, isto bih odgovorila,...a za andjicice ne znam ko su, to je neka tvoja mora.
tasadebeli tasadebeli 16:48 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

srdjan.pajic
tasadebeli




Opet si otkrio neku zaveru, da ponovim Maksino uobičajeno pitanje?

(izvini što citiram čuvenog titića, znam da ti to izaziva žgaravicu)



Макса?

Ма јок. Само се подригне и жгаравица нестане.

Него добро, добро, 'ајмо на "Анђину тему" када сте већ запели.




Само, немојте после да кажете да сам ја први почео...



Питајте Дежуловића и остале Југославене за све даље информације. Ионако говорите заједничким језиком, па ћете се ваљда лако споразумети.













jadragoljub jadragoljub 17:00 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Рецимо, како решавати проблем наркоманије који се у Србији на школском нивоу (и основних и средњих школа) развио до неслућених размера.

pa što nisi pisao? ti neko branio dok si imao spisateljsku opciju.jok ti si samo pisuckao i živuckao o glupostima i podjebavuckao.
umesto što si se bavio političarenjem mogo si brdo blogova o školstvu da napišeš, al jok tebi bila draža ona svinjska glava da je kačiš na svakih deset komentara .
od koga da nas braniš ? ljotićevaca, pa ti sam tvrdiš da oni imaju sva prava, nači opravdano da idu da nas kolju po kućama.
šesnesto, po tvom redosledu
pa ti kao neko školovan da prozre šta je pisac teo da kaže , ti kao takav kvalifikovan si video nekakvu jugoslaviju u tom tekstu, sad to što na balkanu postoje samo tri zemlje koje nisu bile u jugoslaviji nije poščeva krivica.
pa i da jeste, jugoslavija je naša istorija, el će da je nestanemo ko u #22
kukaš kad se priča o jugoslaviji, titićima, krastavcima, siru, vojnoj muziki
kukaš na svaku temu na ovom blogu.
ali dobro to je tvoj način da se nosiš sa svojim frustracijama, koje usput nikome na blogu nisu jasne,ili ih toliko i,aš pa nemog ljudi da ih popamte sve.
aj razumem gedžu, on ima fiksaciju komunizmom i samo čekamo trenutak kad će i crvene mrave da proglasi komunistima u mravljem svetu.
evo ja te izazvivam da neumeš da napišeš nijedan tekst koji nema u sebi ništa od političke primisli. jedan čist apolitičan tekst o siru, vojnoj muzici,krastavcima, kečizi, padežima, imenicama zamenicama, ne verujem da bi uspeo da napišeš članak o tačkama dvotačkama i tačka zarezima a da ne ispliva ilija čvorović u tebi i tekstu.
tasadebeli tasadebeli 17:09 24.08.2019

П.С.

Srđan Fuchs


И у наставку о тој нашој фукари...

Не рекох ти тамо на оном твом блогу...

Градоначеник Солуна је изабран на листи ККЕ. Није комуниста, али је изабран за градоначелника на њиховој листи.

(И на Тасосу ККЕ суверено вада деценијама, када год се на острву појаве ови из Златне зоре, скупи се цело острво и испрате их на копно са катраном и перјем. Баш су ове године на Металији, једна од плажа у близини Лименарије, ККЕ имали политички скуп.)

Можда ће баш због тога Солун и добити музеј холокауста, а Београд неће.
Bili Piton Bili Piton 17:10 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

jadragoljub
jugoslavija je naša istorija


Zemlja koja je bar imala neku šansu. Ove prćijice-krhotine nemaju ni to, ali dobile su zauzvrat da mogu po svojim avlijama da srbuju/kroatuju/bosanče/voteva do mile volje.

Are you satisfied, are you sure you haven't thrown it all away for the silly games you play.


angie01 angie01 17:53 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Питајте Дежуловића и остале Југославене за све даље информације. Ионако говорите заједничким језиком, па ћете се ваљда лако споразумети.



sta je Dezulovic napisao sam razumela, ovo sto si zakacio- nisam, jer nije potpuna info, ni sta je tu sta ni sta znaci,...a onaj klip od satipo, ne znam ko ce da odgleda, ko fil brate,...daj neki size, sta si 'teo,

u medjuvremenu, evo jednog teksta sa sajta B92, koji se ipak razume o cemu govori,

NACIONALIZMI SU MIT
Bili Piton Bili Piton 18:06 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

angie01


NACIONALIZMI SU MIT


A vala i šit.


gedza.73 gedza.73 18:19 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

NACIONALIZMI SU MIT


pa što su onda Jugosloveni izvršili etničko čišćenje nacionalne manjine?
alselone alselone 18:25 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

pa što su onda Jugosloveni izvršili etničko čišćenje nacionalne manjine?


A i Rusi su napali Poljsku.
mlatisa mlatisa 18:48 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Сети се само колико се овде, на овом истом Блогу Б92, врло често острашћено бранио лик и дело неке фукаре за коју нам је данас сасвим јасно да је била фукара и то данас признају чак и некадашњи острашћени браниоци те фукаре.


Мислим да постоји градација "фукарлука". Рекао бих да су они пре овог били на 20-30%, а овај сада на 70-80%. Они пре су неке климаве и кљакаве институције успоставили, а ови сада их немилосрдно руше. И она фундаментална, слободни избори, сада нема шансе да се спроведу. Овде не поричем да ови вероватно имају огромну подршку и да би и без тога добили изборе. Милошевић се зезнуо па је изгубио локалне изборе 1996, а ови ту грешку неће поновити и то спроводе свим средствима.

Хотлипс је после те читаве јебаде која је трајала 12 година дошао само као последица свега. Он није узрок, он је последица.

Није трајала 12 година него 11. Има тога да је он последица, али мора се поменути да има подршку чак и "антинационалиста", типа Чанак, Србљановићева. Мислим да је то веома индикативно.



Није ни чудо што су Хотлипс и пратећи му башибозук и пилићарски јуришни одреди само искористили пружену им прилику да од 2012. на овамо раде исто оно што је радила и фукара пре њих.


Не раде исто, него много горе. Не кажем да су ови претходни свеци, али мислим да ми идемо ка систему Јужне Кореје, Тајвана и сличних карикатура од државе 60.тих година. То и не мора нужно да буде лоше у идеалном случају (наведени су добро прошли), али наша изведба ме плаши.
gedza.73 gedza.73 18:57 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

alselone
A i Rusi su napali Poljsku.

lako je tebi Alse kad radiš za rusku kompaniju da ih braniš.
a ja još nijednog Rusa nisam video uživo.

pitam Endži zbog druga iz Belih Orlova jel' Mladićev princip osvete Turcima važi za sve ili samo za neke nacije.
angie01 angie01 19:04 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

pitam Endži zbog druga iz Belih Orlova jel' Mladićev princip osvete Turcima važi za sve ili samo za neke nacije.


stvarno ne znam sta me tacno pitas ovako upakovano,...mladicev "princip" je dobio dijagnozu, koja vazi za apsolutno svaki takav monstruozni poduhvat
,...i ja nikada nisam rekla drugacije.
gedza.73 gedza.73 19:06 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

koja vazi za apsolutno svaki takav monstruozni poduhvat

onda smo saglasni. opušteno.
i ja nikada nisam rekla drugacije.

izvini.
alselone alselone 19:09 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

lako je tebi Alse kad radiš za rusku kompaniju da ih braniš.


Kako si dosetljiv.

Reći ću trampovcima neku lepu reč o tebi.
gedza.73 gedza.73 19:12 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Kako si dosetljiv.

vickast.
Reći ću trampovcima neku lepu reč o tebi.

alselone alselone 19:15 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

vickast.


Ali, bez obzira na šaljivost, da li ti Gedžo imaš moto da na blogu B92 pišeš samo pozitivno o onima za koje radiš?
gedza.73 gedza.73 19:22 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

, da li ti Gedžo imaš moto da na blogu B92 pišeš samo pozitivno o onima za koje radiš?

ne. u mojoj oblasti imaš nekoliko modela koji rade istu stvar ali su malo različito napravljene.

Najradije bih, kad bi' mogao, da od svih njih skockam jednu savršenu. Ali ne može. Svaka ima prednosti i mane pa ja gledam šta će bolje da radi a da ima manje mana.

A da li bi ti voleo sa porodicom da živiš u Rusiji?



alselone alselone 19:26 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

A da li bi ti voleo sa porodicom da živiš u Rusiji?


Ne. Ja ne bih sa svojom porodicom voleo da živim igde osim ovde gde živim.
freehand freehand 19:28 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Шта је тачно троловање у мојим коментарима?

Da si pitao šta nije mislio bih da si ozbiljan. Ovako jebiga.
freehand freehand 19:28 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Pokušavam da sebi predstavim opis blogera koji se usere od savetnika Miše Vacića i drugih Desnijatana i onda zove Tasu u pomoć i zaštitu.
I bez obzira što ima raznih u čije kognitivne sposobnosti i veze sa realnošću sumnjam, al nijedan mi se takav ne pojavljuje.
gedza.73 gedza.73 19:29 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Ne. Ja ne bih sa svojom porodicom voleo da živim igde osim ovde gde živim

Dobro to je i moja odluka ali kad bi birao gde deca da odrastu da li bi pre odabrao Rusiju i Kinu ili neku od zapadnih evropskih zemalja?
Počne neko balkansko čudo, rat, skakavci i koja ti je rezervna opcija?
alselone alselone 19:33 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Dobro to je i moja odluka ali kad bi birao gde deca da odrastu da li bi pre odabrao Rusiju i Kinu ili neku od zapadnih evropskih zemalja?
Počne neko balkansko čudo, rat, skakavci i koja ti je rezervna opcija?


Najpre bih izabrao Ameriku, pre Kenjade, pre Njemačke, Novog Zelanda i drugih destinacija.

I? Šta nam to govori za dalji razgovor?
angie01 angie01 19:35 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Šta nam to govori za dalji razgovor?


...da tamo imas dobre konekcije-Pajke:),...i da verujes u trumpa.
gedza.73 gedza.73 19:37 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

I? Šta nam to govori za dalji razgovor?

ništa bitno. samo da su neke tih država malo bolje sistemski uređene a da su neke još uvek na prelazu između Divljeg Zapada i prvobitne akumulacije.

Da neke imaju bolje životne uslove za svoje građane (skockanih od svih nacija) zbog društvenog uređenja a da pojedine i pored bogatih resursa drže svoje građane u siromaštvu i strahu.
mlatisa mlatisa 19:37 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Dobro to je i moja odluka ali kad bi birao gde deca da odrastu da li bi pre odabrao Rusiju i Kinu ili neku od zapadnih evropskih zemalja?
Počne neko balkansko čudo, rat, skakavci i koja ti je rezervna opcija?


Ја знам три четири случаја који су "стомаком за лебом" отишли баш у Кину. И нешто мање њих у Русију. Признајем да доминирију они који одоше на "Запад". Ето проф. Раденовић оде у Саудијску Арабију.
freehand freehand 19:39 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

prelazu između Divljeg Zapada i prvobitne akumulacije.

Umeš li da smisleno napraviš razliku izneđu dva pojma?
gedza.73 gedza.73 19:44 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Ето проф. Раденовић оде у Саудијску Арабију.

otišooo je vratijo seeee.
zar nije bilo nešto u vestima kako će da se vrati?

Признајем да доминирију они који одоше на "Запад".

Pa to je uglavnom pravac iseljavanja sa Balkana. Čak i oni koji su bili protiv Zapada su slali decu na školovanje u zemlje Kvinte sa dodatnom neutralnom.
alselone alselone 19:45 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

samo da su neke tih država malo bolje sistemski uređene a da su neke još uvek na prelazu između Divljeg Zapada i prvobitne akumulacije.

Da neke imaju bolje životne uslove za svoje građane (skockanih od svih nacija) zbog društvenog uređenja a da pojedine i pored bogatih resursa drže svoje građane u siromaštvu i strahu.


I onda ne smemo da ih kritujemo jer to nam je babo pater familijas i naljuti se ako mu pljuješ na leba?
gedza.73 gedza.73 19:52 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

I onda ne smemo da ih kritujemo jer to nam je babo pater familijas i naljuti se ako mu pljuješ na leba?

bem mu miša Alse pa imam bar dva antiamerička komentara.
Oni generalno jesu teške imperijalističke barabe ali ni baćuške ne zaostaju.
kad bi izmakli van dometa njihovih Sauronovih očiju na neko vreme bog da nas vidi.
alselone alselone 19:58 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

bem mu miša Alse pa imam bar dva antiamerička komentara.


E, onda dobro.

Ali Amerika nije takva kakvom se predstavlja u pričama. Mislim, bilo bi jako teško ovde sada davati primere kako živi običan čovek a da ne naiđeš na smor napade, pa ću propustiti, ali moglo bi se ovako reči - pazi da ti se ne desi ono što tražiš.
gedza.73 gedza.73 20:06 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Ali Amerika nije takva kakvom se predstavlja u pričama. Mislim, bilo bi jako teško ovde sada davati primere kako živi običan čovek a da ne naiđeš na smor napade, pa ću propustiti, ali moglo bi se ovako reči - pazi da ti se ne desi ono što tražiš.

meni ne bi prvi izbor bila Amerika (uzimam je samo kao ovna predvodnika škole A).
Čak bih pre turistički obišao Rusiju nego Ameriku.

Svuda je krenulo neko urušavanje. Tinejdžer rođen i odrastao u Nemačkoj kaže kako se sigurnije oseća u Srbiji pošto u nemačkoj svaki njegov 'vršnjak nosi nož', postaje skoro vidna netrpeljivost prema strancima drugačije boje kože...
kuva ispod poklopca.

Ako neko proceni da je svetski rat dobra opcija ode sve u materinu za većinu populacije.
tasadebeli tasadebeli 20:13 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

jadragoljub

pa što nisi pisao? ti neko branio dok si imao spisateljsku opciju.jok ti si samo pisuckao i živuckao o glupostima i podjebavuckao.



Писао ја. Али си ти и теби слични блогери, из чисте личне нетрпељивости (подсетићу те, почело је то одмах од гостовања Феликса Крула - Ромог Дабе и мога наивног гостопримства том... Не знам ни како бих га назвао... У чему је патер фамилјас Блога Б92 у то време, Кркар, имао значајну и водећу улогу), те моје блогове претварали у подјебавање не говорећи ништа о теми блога, већ покушавајући што више мене да подјебава.


Пејзажи у све гушћој магли (ЛИНК)



Онда сам ја дигао руке и почео ауторским текстовима да подјебуцкавам тебе и теби сличне блогере.


Хигијенске гумице Блога Б92



Немојмо, Драгољубе, занемаривати развојну линију овакве наше комуникације на Блогу Б92 јер је то занемаривање чисто спиновање.

А ствар је врло једноставна. Колико ти поштујеш мене у комуникацији, толико ћеш поштовања и добити заузврат од мене.

Рекох већ, ако то могу да научим клинце у школи, онда ваљда и одрасли људи попут тебе и теби сличних могу то да укапирају.
freehand freehand 20:25 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Онда сам ја дигао руке и почео ауторским текстовима да подјебуцкавам тебе и теби сличне блогере.

Taso, majku mu, pa ovo da si ti nekog podjbavao ti ne veruje ni rođena žena ni oni ponavljači što se tvojim vicevima smeju u avgustovskom roku kad im je dvojka velika ko kuća.
Bili Piton Bili Piton 20:26 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

alselone


Ali Amerika nije takva kakvom se predstavlja u pričama.


Pa ima ovakva i onakva, evo primera - ušo moj papa en voyage d'affaires u radnju s pločama u Klivlendu, sve sa spiskom koji sam brižljivo pripremio slušajući paradu albuma. Pruži on to prodavcu, ovaj gleda, gleda, češka se po glavi, pa mu vrati spisak uz "Man, this ain't no New York City".





tasadebeli tasadebeli 20:27 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

angie01

NACIONALIZMI SU MIT



Ово си ти рекла!

Немој после да буде да сам ти ја подметнуо.

Анђо, национализам је политичка, културна, образовна, уопштено речено друштвена категорија, а не биолошка категорија.

Зато су овакви текстови као овај што си ти линковала (и Дежуловићев текст такође) чисти булшити јер свесно и намерно мешају бабе и жабе у циљу постизања одређених политичких интереса.

(То ти је као оно када ти трговачки путник, продајући ти усисивач, ваља жваку о угрожености амазонских шума.)

Зато сам ти и окачио онај клип. Покушавам да ти укажем на то мешање баба и жаба јер имам утисак да ти то не видиш у свему томе.

Можда зато и одбијаш да разумеш тај клип који сам окачио?

Пази, намерно кажем да одбијаш да разумеш, а не да не можеш да разумеш... Једноставно, не желиш да разумеш откуд тај клип ту јер се не уклапа у оно што говоре булшитерски текстови на ту тему који су писани зарад постиизања одређеног ефекта код читатељства попут овог линкованог са сајта Б92 или Дежуловићевог текста.

Генетика је, бре, озбиљна наука и не бави се друштвеним темама, а поготово не дневнополитичким и политикантским темама.
tasadebeli tasadebeli 20:32 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

mlatisa

Мислим да постоји градација "фукарлука".



Да, ту си у праву. И о томе би се могло расправљати и било би много продуктивније расправљати о томе од овог прегањања Наших и Њихових које нам обавезно подметну овде мозгови навикнути на црно-беле слике стварности око себе и на оштру поделу свих око себе на гуд гајз и бед гајз као у вестерн и партизанским филмовима.

мислим да ми идемо ка систему Јужне Кореје, Тајвана и сличних карикатура од државе 60.тих година.



Да поновимо качење оног текста из Бљуца у којем кинески радници на неком од наших коридора још пре 5 година дају изјаве да је Вучић нови Тито?


наша изведба ме плаши.



Наша изведба било чега ме увек плаши.

Знам ја нас... Имао сам прилика и прилика да нас упознам јако добро до сада.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:40 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Питајте Дежуловића и остале Југославене за све даље информације. Ионако говорите заједничким језиком, па ћете се ваљда лако споразумети.


Pa tako odma reci: nervira te drugohrvat Dežulović i njegov tekst, JugoslAveni - oni posebno, nemoj da se prenemažeš ko neka strina i kukumavčiš kobajagi zabrinut za sudbinu Bloga B92 jer ima lošu statistiku autorskih vs. prenetih tekstova. Nemoj da nas drkaš svojim otužno pompeznim nastupom u ulozi pasivno-agresivnog, ali mlohavog, čuvara čukaričkog parkića. Budi supermen, pa udri pravo u metu.

Hebote, pa jer ja treba da te učim kako se nastupa u javnom prostoru?!

edit: I nemoj mnogo da se uživljavaš ni u ulogu Supermena, da te ne nataknem na k...riptonit!
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:43 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

lako je tebi Alse kad radiš za rusku kompaniju da ih braniš.
a ja još nijednog Rusa nisam video uživo.


Ja sam ih video. Ista izdajnička govna kao mi. Mislim na nas drugo-srbijance/ruse.


gedza.73 gedza.73 20:51 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Ja sam ih video. Ista izdajnička govna kao mi. Mislim na nas drugo-srbijance/ruse.

ispravka. Rusijanci.

скучнa без музике, да?

tasadebeli tasadebeli 20:56 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

freehand
Онда сам ја дигао руке и почео ауторским текстовима да подјебуцкавам тебе и теби сличне блогере.

Taso, majku mu, pa ovo da si ti nekog podjbavao ti ne veruje ni rođena žena ni oni ponavljači što se tvojim vicevima smeju u avgustovskom roku kad im je dvojka velika ko kuća.



Знам, смешно је.

Јбг, када сам наиван.

Него, бре!

Волим и ја вас!

Видим да сте се током мог проређеног присуства на Блогу Б92 окачили Геџи и Хучију на врат.

Толико сам вам недостајао?

Зато се и вратих, остав'те те добре и поштене људе на миру. Ево, имате сада мене...


П.С. - Е, а ја ћу теби ипак помоћи када ухвате да те дељу ови домаћи јуришници који не носе смеђе кошуље, али зато носе кајле, цвике за сунце и возе оне аутомобилчиће са затамњеним стаклима које виђаш по улицама.

Знам да ми не верујеш сада када ти то кажем, али живи били па и не дај боже то и видели.

Ипак си ми ти некако дражи и ближи срцу од тих менталних и физичких говеда у приватним војскама по Србији.

Да ти и не понављам да баш према теби гајим посебну наклоност због тог cohort effect -а.


Јбг, ипак је нашим генерацијама све ово пало некако најтеже. Ови старији од нас су и радили и зарадили и путовали, ови млађи од нас су ионако расли к'о буље у мраку, ништа и не знају, свеједно им је да ли ће и даље бити буље у мраку или не, а сироте наше генерације таман дошле до доба када се у животу и може постићи највише, пуни снаге и знања о свету око себе и... Прц! Прекидоше нас у томе.


srdjan.pajic srdjan.pajic 21:13 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

angie01
Šta nam to govori za dalji razgovor?


...da tamo imas dobre konekcije-Pajke:),...i da verujes u trumpa.


Ne bih da se mešam, ali, ovo malo koliko poznajem alsea, rekao bih da njemu ne trebaju konekcije. Ovde bi se udenuo, što kažu kao guza na nošu. Salaš bi napravio, dodža kupio, u zastavu se umotao, da puca naučio, trampa da ljubi počeo. I da mu isfeminizirane mačke podjebava, iz šeltera bi ježa usvojio.
angie01 angie01 21:26 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Ne bih da se mešam, ali, ovo malo koliko poznajem alsea, rekao bih da njemu ne trebaju konekcije


..ovo za tebe je bila salamala,...s obzirom da je siroj blogovskoj javnosti poznato da si ga bebisitovao vrhunski,...

...
Ovde bi se udenuo, što kažu kao guza na nošu. Salaš bi napravio, dodža kupio, u zastavu se umotao, da puca naučio, trampa da ljubi počeo. I da mu isfeminizirane mačke podjebava, iz šeltera bi ježa usvojio.


eto...
angie01 angie01 21:36 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Ово си ти рекла!

Немој после да буде да сам ти ја подметнуо.


u cemu je tvoj problem- ovo je naslov teksta sa sajta B92, koji sam postavila jer se bavi istom temom kao i ovaj blog.

onaj tvoj klip nisam gledala, jer traje sat i po, rekoh ti da das size,...ko ce to da gleda, a da je toliko dugacko...


Пази, намерно кажем да одбијаш да разумеш, а не да не можеш да разумеш... Једноставно, не желиш да разумеш откуд тај клип ту јер се не уклапа у оно што говоре булшитерски текстови на ту тему који су писани зарад постиизања одређеног ефекта код читатељства попут овог линкованог са сајта Б92 или Дежуловићевог текста.


taso, tekst koji sam postovala, kao i onaj ispod linka cijim mi naslovom pretis- nemoj posle da nisi ti rekla-su napisani na osnovu istrazivanja, i bez kojih, a na osnovu istorijskih cinjenica i brojnosti raznih naroda koji su na ovim prostorima ziveli i mesali se, je jasno da nema neke specijalne cistote ni velike razlike medju stanovnicima Balkana- i to nema nikakve veze sa politikom, licnim stavom i slicno.
freehand freehand 21:38 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Зато се и вратих, остав'те те добре и поштене људе на миру. Ево, имате сада мене...

Razdrljio košulju pa golim poprsjem na bajonete.D
Е, а ја ћу теби ипак помоћи када ухвате да те дељу ови домаћи јуришници који не носе смеђе кошуље, али зато носе кајле, цвике за сунце и возе оне аутомобилчиће са затамњеним стаклима које виђаш по улицама.

Ima nešto u tvom uverenju da će mene da deru a da tebe neće, i da ćeš još i biti u prilici da mi pomogneš.
D ezalazimo dalje u taj mrak, al hvala ti Taso đe čuo i đe ne čuo, no ne moraš se uopšte truditi. Ako ne budem u stanju da se odbranim bolje nismo ni zaslužili, a ja volim da mislim kako bih rzultate tog dranja nosio kao ordenje.
I derače kao zareze na kundaku, podrazumeva se.
angie01 angie01 21:48 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Svuda je krenulo neko urušavanje. Tinejdžer rođen i odrastao u Nemačkoj kaže kako se sigurnije oseća u Srbiji pošto u nemačkoj svaki njegov 'vršnjak nosi nož', postaje skoro vidna netrpeljivost prema strancima drugačije boje kože...
kuva ispod poklopca.




pa u Srbiji isto klinci nose nozeve, a i gore od nozeva i nije previse bitno ni to sa bojom koze, moze i brat rodjeni.
angie01 angie01 21:50 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Онда сам ја дигао руке и почео ауторским текстовима да подјебуцкавам тебе и теби сличне блогере.


ajde bre taso, leba ti urazumi se, mojne vise ove iste tugovanke,...tebi je svaki blog o tebi,...a ono nije.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:45 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

freehand
Pokušavam da sebi predstavim opis blogera koji se usere od savetnika Miše Vacića i drugih Desnijatana i onda zove Tasu u pomoć i zaštitu.
I bez obzira što ima raznih u čije kognitivne sposobnosti i veze sa realnošću sumnjam, al nijedan mi se takav ne pojavljuje.


Lako je tebi da se kurčiš tu iz Exclusion Zone, ko će bre tebi da dođe da zakuca na vrata da te pita za junačko zdravlje? Pa na pola puta bi ih pojele lutalice, koje su zauzele sve kontrolne punktove oko sela-kafilerije u Ovči i čekaju obećane trudnice i osnovce (Vacić može da prođe kao oba). Mi, iz elitnih predgrađa smo tu prvi na udaru.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:52 24.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Видим да сте се током мог проређеног присуства на Блогу Б92 окачили Геџи и Хучију на врат.


Eh, zamisli kako je tek nama? I sad, Huči, da nedajbože gekne sa traktora jer se nasisao glifosata, ili gedža da ne znam šta, pa spali bismo ovde na to da se svađamo sa canetom seljanovićem i onim onanonimbusom. To bi valjda bilo dno (u toj konstelacija već vidim i čarlija, kao novopečenog VIP-ovca, kako objavljuje napokon svoj prvi autorski tekst, u kome će svima da nam kaže ono što je sve ove godine mislio, ali mudro zadržavao za sebe).

Ali dobro, ne žalim se, radim sa onim što mi je na rasplaganju. Ipak, za svaki slučaj: Taso, ne brini, mi te volimo, mada ja nešto nisam primetio odsustvo tvoje voluminozne blogerske ličnosti koje si naglasio.
kosta.babic kosta.babic 17:45 25.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

Анђо, национализам је политичка, културна, образовна, уопштено речено друштвена категорија, а не биолошка категорија.

Зато су овакви текстови као овај што си ти линковала (и Дежуловићев текст такође) чисти булшити јер свесно и намерно мешају бабе и жабе у циљу постизања одређених политичких интереса.


Генетика је, бре, озбиљна наука и не бави се друштвеним темама, а поготово не дневнополитичким и политикантским темама.


loader loader 10:03 26.08.2019

Re: Статистика, наша дика...

kad bi izmakli van dometa njihovih Sauronovih očiju na neko vreme bog da nas vidi.

Pustili bi oni nas, al nećemo mi njih.
Pustili bi mi njih, al neće oni nas.



Nego - gde tema bloga (ovo sad nije pitanje za autora citirane sadržine)? Tek tu i tamo se otme poneki komentar koji kači i temu bloga.
Ode skoro sve u privatnu zabavu.
looping looping 10:10 24.08.2019

1

Baš je besan ovaj Dežulović.

Nije valjda mislio da se ljudi mrze zbog nacionalnosti/ porekla.
loader loader 10:09 26.08.2019

Re: 1

Baš je besan ovaj


Besan, besan ...

Pravi internacionalista
mayo1 mayo1 10:42 24.08.2019

Puno se toga ...

... mijenja

Bili Piton Bili Piton 10:55 24.08.2019

Re: Puno se toga ...

mayo1
... mijenja



Živo me zanima kako je Endži uspela da ošiša čitav tekst. Nisi valjda prekucavala?!


tasadebeli tasadebeli 11:16 24.08.2019

Re: Puno se toga ...

Bili Piton
mayo1
... mijenja



Živo me zanima kako je Endži uspela da ošiša čitav tekst. Nisi valjda prekucavala?!





Их, како!

Па зна се!







Али опет добро, барем Tuđman није у томе постао Tudjman него Tudman.

Кад се шиша, онда на нулу!

Практично на ову врућину.



angie01 angie01 12:03 24.08.2019

Re: Puno se toga ...

Živo me zanima kako je Endži uspela da ošiša čitav tekst. Nisi valjda prekucavala?!


:))),

da ne izneverim ocekivanja-ionako je tezak dan, mojne mi se maxa slogira il tako nesto.
angie01 angie01 12:24 24.08.2019

Re: Puno se toga ...

jao bre susjed,...meni Hogar toliko simpa lik, da mi je ovaj fazon cista (zlo)upotreba i ucitavanje:).
maksa83 maksa83 17:26 24.08.2019

Re: Puno se toga ...

da ne izneverim ocekivanja-ionako je tezak dan, mojne mi se maxa slogira il tako nesto.

Težak dan za vas graCke tice, ja sam ovde na Voždovcu (30 km od Beograda, pošto je Voždovac opština koja se prostire od Karpata do Otrantskih Vrata (a i to je samo uprošćena 3D projekcija opštine Voždovac, pošto se ona prostire u 7 dimenzija)) nakrivio šajkaču ispod gaziboa koji je strateški smešten ispod dve jabuke i jednog lešnika + ovde stalno prijatno pirka, a najglasnija stvar koju čujem je osa kad proleti.

Jedini problem mi je što me sad mrrrzzzzi da čistim roštilj i da li sutra da idem na onaj Just Out kod Manasije i gledam domaće i belosvetske vitezove ili da blejim isto ovako.
angie01 angie01 17:34 24.08.2019

Re: Puno se toga ...

Jedini problem mi je što me sad mrrrzzzzi da čistim roštilj.


tu ti je glavna fora da uvek imas u rukavu neku OBaveznu proceduru koja mora da se ispostuje, pre nego priones na neki zadatak, jerbo jedino tako moze da se on obavi sa punom satisfakcijom,..

elem, za aktuelni problem predlazem, da rostilj isprskas nekim sredstvom za ciscenje- koje MOOOOra da odstoji, kako bi se rostilj dobro ocistio,...preporucujem, Frosch, Aktiv-Soda Reiniger,...ili pospes obicnom sodom bikarbinom, pa preko sirec,...a sve to mora da saceka malo da odradi, je l te...
alselone alselone 18:17 24.08.2019

Re: Puno se toga ...

Jedini problem mi je što me sad mrrrzzzzi


Moj letnji režim....

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana