Eksperimenti u blogovanju

Korak po korak

zilikaka RSS / 06.09.2019. u 16:56
Pa da vidimo šta će ispasti.
,giphy.gif

Evo, ja ću prva.
 
- Izdinstati glavicu luka.
 


Komentari (726)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zilikaka zilikaka 09:08 08.09.2019

Re: Samo da dodam

За мене су јела пројектни задатак.
Одреди се жанр, буџетска категорија, концепт, технологија.

Pazi kad mi je sinoć, pre spavanja palo na pamet kako bih ja, da imam restoran, rešila evidenciju.
Prostom eksel tabelom.
Vrste da budu sirovina koju nabavljam, kolone jela koja pravim, (e, ovde je precizno merenje neophodno), pa u kolučine umetmem jedinične cene, i odmah imam dole koliko me svako jelo košta, i a desno koliko mi čega na lageru ostali, kad treba nabavka.
Osoblju bi jedino ostalo da dnevno unosi u tabelu koliko kojeg jela se prodalo.
Mada, danas svaki kafić ima profesionalnu aplikaciju, pa je ovo smešno.

Al eto, umesto da spavam, ja pravim tabele za restoran
predatortz predatortz 09:13 08.09.2019

Re: Samo da dodam

docsumann
maksa83
Možeš da napišeš blog o čemu god, isti ljudi će da se svađaju i krpe.

Nema pomirenja!


kurac nema!


Kurac ima!
freehand freehand 09:16 08.09.2019

Re: Samo da dodam

Vrste da budu sirovina koju nabavljam, kolone jela koja pravim, (e, ovde je precizno merenje neophodno), pa u kolučine umetmem jedinične cene, i odmah imam dole koliko me svako jelo košta, i a desno koliko mi čega na lageru ostali, kad treba nabavka.
Osoblju bi jedino ostalo da dnevno unosi u tabelu koliko kojeg jela se prodalo.
Mada, danas svaki kafić ima profesionalnu aplikaciju, pa je ovo smešno.

Al eto, umesto da spavam, ja pravim tabele za restoran

Da li je moguće da se tako nečeg niko nije setio?!

Mali problem ume da pravi detalj sa obaveznom svežinom, pa ćeš možda u njemu prepoznati razlog zbog koga jutrom na pijaci možeš da sretneš ozbiljnog kuvara u gradu u potrazi za dobrim i svežim.
shone shone 09:18 08.09.2019

Re: Samo da dodam

Јбг, гадно ово време, нека нервоза ударила...


tasadebeli tasadebeli 09:20 08.09.2019

Re: Samo da dodam

predatortz
docsumann
maksa83
Možeš da napišeš blog o čemu god, isti ljudi će da se svađaju i krpe.

Nema pomirenja!


kurac nema!


Kurac ima!











shone shone 09:20 08.09.2019

Re: Samo da dodam

Al eto, umesto da spavam, ja pravim tabele za restoran


Zili tebi je samo dosadno. Prođe to.
tasadebeli tasadebeli 09:23 08.09.2019

Re: Samo da dodam

shone
Al eto, umesto da spavam, ja pravim tabele za restoran


Zili tebi je samo dosadno. Prođe to.






shone shone 09:25 08.09.2019

Re: Samo da dodam

kurac nema!
Kurac ima!


Pokušaj sa - ,,ima al u kurcu,, kao kompromisno rešenje.
freehand freehand 09:25 08.09.2019

Re: Samo da dodam

признала је тек под најгорим мучењем

Zbijao si šale i komiku?!
tasadebeli tasadebeli 09:32 08.09.2019

Re: Samo da dodam

shone shone 09:35 08.09.2019

Re:Jurišššššš


Razvlačili ste, mljackali, mrvili po podu,otimali se oko leba i jedva dopičiste do cifre od 420. Pošto je Tasketova ( veliko T) prekognitivna sposobnost malo zakazala statistički ne suštinski javlja mi se da je uslišio moje sugestije da pomognemo Zilkinom ( veliko Z radi ravnoteže u svemiru) putu ka punom VIP statusu i da će da veže kecelju da spičimo do tih 700 komentara.
Možda nismo lepi,pametni i poželjni al' smo temeljni.

Šta kažeš kume - aj u 20 maraka.



P.S. pisalo se o kuvanju a niko da pokrene temu o ,,jedenju,,
Onako instant ideja na brzaka.
tasadebeli tasadebeli 09:39 08.09.2019

Re: Re:Jurišššššš

shone

Razvlačili ste, mljackali, mrvili po podu,otimali se oko leba i jedva dopičiste do cifre od 420. Pošto je Tasketova ( veliko T) prekognitivna sposobnost malo zakazala statistički ne suštinski javlja mi se da je uslišio moje sugestije da pomognemo Zilkinom putu ka punom VIP statusu i da će da veže kecelju da spičimo do tih 700 komentara.
Možda nismo lepi,pametni i poželjni al' smo temeljni.

Šta kažeš kume - aj u 20 maraka.






Много је, куме...






nepopustljiv nepopustljiv 09:39 08.09.2019

Re: Samo da dodam

freehand

...
Posebna je priča koja uz sve to ide zasenjivanje prostote i vašarski pajaci, pronalazači čarobnih sastojaka i varjača i kuhinjskih kosmo diskova u koje prost svet zadivljeno gleda dok mu prodaju krezle za brizle.
A tek je posebna priča što nam nisu svima ni nosevi i nepca uvežbana da osete i prepoznaju šta je zaista vrhunski spremljeno, baš kao što nam nisu ni uši ni moždani režnjevi kojima je to namena spremni da prepoznaju Mocarta i da u njemu istinski uživaju.

I da ne bude da sam to preskočio kao nevažno - nema majstora bez škole. E tamo se uči 1+1, grami, kilogrami, redosledi, šta sa čime i od čega.
Posle toga dođe podela na robote, štrebere i prave posvećenike i majstore koji su u stanju da se izdignu na drugi nivo.

Fri, zašto ti provociraš Brajovića?!
Poslaće te u kurac samo tako.
shone shone 09:42 08.09.2019

Re: Re:Jurišššššš

Много је, куме...



nepopustljiv nepopustljiv 09:42 08.09.2019

Re: Re:Jurišššššš

shone

Razvlačili ste, mljackali, mrvili po podu,otimali se oko leba i jedva dopičiste do cifre od 420. Pošto je Tasketova ( veliko T) prekognitivna sposobnost malo zakazala statistički ne suštinski javlja mi se da je uslišio moje sugestije da pomognemo Zilkinom putu ka punom VIP statusu i da će da veže kecelju da spičimo do tih 700 komentara.
Možda nismo lepi,pametni i poželjni al' smo temeljni.

Šta kažeš kume - aj u 20 maraka.



P.S. pisalo se o kuvanju a niko da pokrene temu o ,,jedenju,,
Onako instant ideja na brzaka.

Ja se ne slažem!
Zilikaki ne bih dao nikako VIP status - mnogo je rigidna.

Inače, usput - ne bih nikome dao VIP status, izuzev, naravno, Mireli (ajde da se i ja zajebavam sa tim, kobojagi, fazonom).
maksa83 maksa83 09:48 08.09.2019

Re: Re:Jurišššššš

Inače, usput - ne bih nikome dao VIP status, izuzev, naravno, Mireli (ajde da se i ja zajebavam sa tim, kobojagi, fazonom).


Kad to reče, da se podsetimo kako te Mirela lepo iščitala.

mirelarado
Potegnuću ovde, božemesačuvaj, Šekspira. Čarli se često na blogu ponaša kao Jago, naslađuje se (pun intended) kad ljudima u žaru rasprave padne mrak na oči i počnu da se međusobno vređaju i prepucavaju na najniži, piljarički način. Zato vreba takve situacije i nastoji da podstakne one s kraćim fitiljem. Ipak, blogeri pretežno nisu baš toliko naivni kao Otelo i Dezdemona.

shone shone 09:52 08.09.2019

Re: Re:Jurišššššš

Zilikaki ne bih dao nikako VIP status - mnogo je rigidna.


Nemoj biti rigidan Čak.
Grešiš Čak, rigidnost je u mašinstvu čak poželjna ali vremenom sa šrafcigera pređe na olovku. Zato ja preferiram varijante stare škole. Žena je za kecelju i kutlaču (čitaj ,,ognjište,,). Onda ima pomirenja.

nepopustljiv nepopustljiv 09:53 08.09.2019

Re: Re:Jurišššššš

maksa83
Inače, usput - ne bih nikome dao VIP status, izuzev, naravno, Mireli (ajde da se i ja zajebavam sa tim, kobojagi, fazonom).


Kad to reče, da se podsetimo kako te Mirela lepo iščitala.

mirelarado
Potegnuću ovde, božemesačuvaj, Šekspira. Čarli se često na blogu ponaša kao Jago, naslađuje se (pun intended) kad ljudima u žaru rasprave padne mrak na oči i počnu da se međusobno vređaju i prepucavaju na najniži, piljarički način. Zato vreba takve situacije i nastoji da podstakne one s kraćim fitiljem. Ipak, blogeri pretežno nisu baš toliko naivni kao Otelo i Dezdemona.


Mislim da je bolje iščitala blogere nego mene.

No, istina da ponekada iniciram raspravu i plodnu razmenu mišljenja - ne kažem.
nepopustljiv nepopustljiv 09:55 08.09.2019

Re: Re:Jurišššššš

shone
Zilikaki ne bih dao nikako VIP status - mnogo je rigidna.


Nemoj biti rigidan Čak.
Grešiš Čak, rigidnost je u mašinstvu čak poželjna ali vremenom sa šrafcigera pređe na olovku. Zato ja preferiram varijante stare škole. Žena je za kecelju i kutlaču. Onda ima pomirenja.


Rigidnost, kao ni frigidnost, nisu nigde poželjni.
maksa83 maksa83 09:56 08.09.2019

Re: Re:Jurišššššš

Mislim da je bolje iščitala blogere nego mene.

Ne, baš piše Čarli.
shone shone 10:00 08.09.2019

Re: Re:Jurišššššš

Rigidnost, kao ni frigidnost, nisu nigde poželjni.


Probaj ono,,menjam sarkazam za orgazam,,
šifra - plaćam prenos
shone shone 11:05 08.09.2019

Re: Re:Jurišššššš


Ne vredi Zili, neće više da kuvaju. Bar sam pokušao.



Dragi,ručak ti je na 30oj strani kuvara.

ovo je tako slatko!
zilikaka zilikaka 11:34 08.09.2019

Re: Samo da dodam


Da li je moguće da se tako nečeg niko nije setio?!


Pa to se i ja čudim...

Mali problem ume da pravi detalj sa obaveznom svežinom,

Pa dobro, ubacićemo i vremenski faktor. Eto recimo, šećer i so, može kolko hoćeš. a zelena salata nedelju dana.
zilikaka zilikaka 11:39 08.09.2019

Re: Samo da dodam

Shone, vidim da si baš dao sve od sebe, milina jedna gledati.


shone shone 12:25 08.09.2019

Re: Samo da dodam

milina jedna gledati.

I slušati i slušati...

P.S. ako i nema pomirenja treba bar pokušati.
shone shone 12:26 08.09.2019

Re: Samo da dodam

Znaš li Zili kako se zove Zrenjaninac koji nema kola?
shone shone 12:26 08.09.2019

Re: Samo da dodam

Znaš li Zili kako se zove Zrenjaninac koji nema kola?


Nikola.
nepopustljiv nepopustljiv 12:36 08.09.2019

Re: Re:Jurišššššš

maksa83
Mislim da je bolje iščitala blogere nego mene.

Ne, baš piše Čarli.

Nisi u pravu!
Ribozom Ribozom 12:36 08.09.2019

Re: Samo da dodam

alselone
Hvala puno na receptu, deluje da ima puno posla ali i OK.

Ali kako se dobije onaj njihov sos što ga kod nas pogrešno zovu "sečuan"?


Da probam da pomognem.
Ja spremam samo internacionalnu 'brzu' hranu, jer mi zena ne daje da trosim namernice za domacu.

wok: Skuvas nudle. Proprzis piletinu u malim komadima, pri kraju dodas beli luk u prahu, so, biber, nesto ljuto. Dodas povrce iz kese, ili prokuvano povrce (ne prekuvano). Sve promesas. Malo soya sosa i ja koristim nesto sto se zove susamov kecap. Opet posolis i to je to.

Chop suey (sa piletinom ili govedinom): Meso izrezes, preko noci ti stoji u maslinovom ulju. Proprzis dodas so, biber, ljuto; proprzis povrce koje imas, pecurke. Spojis, dodas malo vode, soya sos, oyster sos. Sa govedinom ide crni luk, sa piletinom kad imam dodajem indijski orascic. Pirinac koristim basmarti ili jasmin, kuvam u odnosu 1:1,5.


nepopustljiv nepopustljiv 12:47 08.09.2019

Re: Samo da dodam

Ribozom
alselone
Hvala puno na receptu, deluje da ima puno posla ali i OK.

Ali kako se dobije onaj njihov sos što ga kod nas pogrešno zovu "sečuan"?


Da probam da pomognem.
Ja spremam samo internacionalnu 'brzu' hranu, jer mi zena ne daje da trosim namernice za domacu.

wok: Skuvas nudle. Proprzis piletinu u malim komadima, pri kraju dodas beli luk u prahu, so, biber, nesto ljuto. Dodas povrce iz kese, ili prokuvano povrce (ne prekuvano). Sve promesas. Malo soya sosa i ja koristim nesto sto se zove susamov kecap. Opet posolis i to je to.

Chop suey (sa piletinom ili govedinom): Meso izrezes, preko noci ti stoji u maslinovom ulju. Proprzis dodas so, biber, ljuto; proprzis povrce koje imas, pecurke. Spojis, dodas malo vode, soya sos, oyster sos. Sa govedinom ide crni luk, sa piletinom kad imam dodajem indijski orascic. Pirinac koristim basmarti ili jasmin, kuvam u odnosu 1:1,5.



Zanimljivo!
No, ja u hrani ne volim previše mrljanja sa tim silnim začinima - i previše sastojaka.
Kada jedem pasulj, hoću da osetim pasulj.
Tako i grašak, boraniju itd.

maksa83 maksa83 12:53 08.09.2019

Re: Re:Jurišššššš

nepopustljiv
maksa83
Mislim da je bolje iščitala blogere nego mene.

Ne, baš piše Čarli.

Nisi u pravu!

Naravno da sam u pravu, provaljen si davno, i ti i cela vesela krugodrk trol sad-ćemo-da-vas-zaspemo-stupidarijama ekipa, ali nisam ja to Mirelino izvadio zbog tebe u nadi da će to nešto da te prizove k svesti i tako neke iluzije, nego zbog one poslednje rečenice:

Ipak, blogeri pretežno nisu baš toliko naivni kao Otelo i Dezdemona.

maksa83 maksa83 13:04 08.09.2019

Re: Samo da dodam

Dodas povrce iz kese

Oko povrća iz kese, ovde po Maxijima postoje dve mešavine - wok mešavina i kineska mešavina. wok mešavina je bolja ali skuplja, ali i kineska je skroz okej.
freehand freehand 13:14 08.09.2019

Re: Samo da dodam

Pa dobro, ubacićemo i vremenski faktor. Eto recimo, šećer i so, može kolko hoćeš. a zelena salata nedelju dana.

Za kuvanje o kome je ovde reč ne postoji "zelena salata od juče".
zilikaka zilikaka 13:28 08.09.2019

Re: Samo da dodam

freehand
Pa dobro, ubacićemo i vremenski faktor. Eto recimo, šećer i so, može kolko hoćeš. a zelena salata nedelju dana.

Za kuvanje o kome je ovde reč ne postoji "zelena salata od juče".

Dobro, ja to tebe malko sikiram, al realno, to postoji samo u filmovima i reklamama. Sigurna sam da si imao prilike i da jedeš a i da dobiješ informacije, ako ne i da se lično uveriš, kako se po običnim restoranima ekonomiše.
Evo, ja jerovno posećujem jedan, koji mi je jedini na poslu lako dostupa, gde ne samo što svaki put na meniju možeš da prepoznaš šta se juče slabo prodavalo, nego što umeju u ragu čorbu da iseku, pari sad, pe-če-no meso.
Možeš misliti kakav to ukus ima.

Probala i da ima kažem, došao kuvar i počeli da se ubeđujemo, on meni trvdi kako nikad ništa ne reciklira i kako je to sveže meso, ko da sam ja u saksiji rasla. Zato tamo jedem isključivo potaž. I on je garant recikliran ali se baš ne vidi odmah.

Dakle, tih takvih restorana je daleeeko više nego ovih o kojima vi pričate.
BAška što na svakom ćošku niče ketering, kupiš i poneseš kući.
E, pa tabela je za takve namenjena, što kuvaju da bi zaradili, a ne to umetnost, vamo, tamo, to prolazi kod retkih koji mogu da plate.

...i uostalom, što mi bre kvariš poso.
Krenula da uzimam leba i Brajoviću, i ovim programerima, a ti uleteo.

P-S- A spram našeg restorana i procesuiranja...
Jednom sam uzela palačinke sa mesom. Pohovane. Bile su takve a sam ih prvo presolila pa prebiberila, pa na kraju stavila i ljute parike, ne bih li nekako lakše pojela.
Bila gladna a nemam vremena da tražim drugo. E, to je realnost, a ne one vaše Mišlen zvezdice
Ribozom Ribozom 13:55 08.09.2019

Re: Samo da dodam

Zanimljivo!
No, ja u hrani ne volim previše mrljanja sa tim silnim začinima - i previše sastojaka.
Kada jedem pasulj, hoću da osetim pasulj.
Tako i grašak, boraniju itd.


U libanskom restoranu sam jeo pasulj sa korijanderom i govedinom, nije mi se svidelo.
Tajlandsku isto ne volim zbog secera i djumbira u svakom jelu.
Kurkumu stavljamo u pilav jer nem taj zacin bezukusan.
Safran u paelju (ne rastvara se u vodi).
U kineska stavim ponekad kokosovo mleko.
Sa karijem obavezno ide chili, samo to mnogo malo posto nismo naucili na jak ukus karija, ili tikka masala, samo kasiku,dve.

Ja sam los u kuvanju, i ovo gore previm retko, ali nije lose da se promeni po nekad.
freehand freehand 14:27 08.09.2019

Re: Samo da dodam

Predrag Brajovic
Freihund

Мрш у пизду материну

Zbog ovakvih stvari valjalo bi da se vidi ko se preporukom potpisao ispod komentara.
predatortz predatortz 15:07 08.09.2019

Re: Samo da dodam

freehand
Predrag Brajovic
Freihund

Мрш у пизду материну

Zbog ovakvih stvari valjalo bi da se vidi ko se preporukom potpisao ispod komentara.


Slažem se!
nepopustljiv nepopustljiv 16:03 08.09.2019

Re: Samo da dodam

freehand
Predrag Brajovic
Freihund

Мрш у пизду материну

Zbog ovakvih stvari valjalo bi da se vidi ko se preporukom potpisao ispod komentara.

Ja nisam.
maksa83 maksa83 17:10 08.09.2019

Re: Samo da dodam

Chop suey


Muzika!



Kako praše ova braća Jermeni...
milisav68 milisav68 17:11 08.09.2019

Re: Samo da dodam

Šta mislite, jel ovo dobra kombinacija, jel ovo korektna cena, ili može bolje za manje para, itd.?

To je ta klasa i cena, nekih 100-200 evra gore dole za kafemat, mlin takođe (20-30 evra gore-dole).

E sad, ide ona klasika o pokrivenosti (blizini) servisa i rezervnih delova, kao i količina i vrsta kafe koju ćeš da koristiš.

Lično nisam imao dodira sa tom firmom, mi iznajmljujemo ove uglavnom za restorane, gde ne ide baš velika količina, kao i za firme koje imaju više od 20 zaposlenih, tako da ako ćeš da kuvaš 5-10 kafi dnevno, baš ti nešto i ne treba to, nego možeš da kupiš nešto ovako pa da se igraš.

Mlin deluje jednostavno (što je dobro), jedino ti još treba vagica pored, da premeriš kad šteluješ doze, jer kad povećaš krupnoću onda za isto vreme izađe više kafe (i obrnuto).

Najbolje ti je da odeš kod tih što hvale te aparate, pa da sam probaš na šta to liči (pošto su ukusi različiti) ili da kontaktiraš proizvođača, odnosno predstavništvo, pa nek ti kažu gde u "blizini" ima njihovih aparata, pa se raspitaš na licu mesta.
angie01 angie01 17:33 08.09.2019

Re: Samo da dodam

Tajlandsku isto ne volim zbog secera i djumbira u svakom jelu.




taji kuhinja se vrlo visoko kotira u svetu- odmah iza francuske i italijanske, koje se utrkuju,...i ja je obozavam,...vrlo je izbalansirana, svezi, kvalitetni sastojci, bozanstveni zacini, mirisi-kada sletis u tu zemlju, u vazduhu se sa onom toplotom, oceca i miris te hrane- meni bozanstveno, mogla bih zauvek samo njihovu klopu da jedem...mada jako volim i japansku i indijsku hranu.
angie01 angie01 17:41 08.09.2019

Re: Samo da dodam

Zbog ovakvih stvari valjalo bi da se vidi ko se preporukom potpisao ispod komentara.


nisam bas pomno otpratila- svakako nepotrebno kao konflikt, a narocito ne do te mere, a oko stava prema pripremanju hrane, kao da je to ne znam sta i nije dozvoljeno misliti drugacije, a jos je stvar sa satisfakcijom u pitanju,

...lupanje preporuka na uvrede drugima je ovde oduvek bila posebna poslastica, al se primeti tek kada stigne do nas- ovo se ne odnosi na freeja, nego generalno- svi nekako sladostrasno uzivaju u pljuvanju drugih, dok se pljuvacka ne nalepi na njih,...kao da nije normalno da neki minimum korektnosti ipak uvek imamo u vidu, da bi uopste ova komunikacija imala smisla-jer bez toga je samo besmisleno ulicarsko prepucavanje.
freehand freehand 17:50 08.09.2019

Re: Samo da dodam

nisam bas pomno otpratila- svakako nepotrebno kao konflikt, a narocito ne do te mere, a oko stava prema pripremanju hrane, kao da je to ne znam sta i nije dozvoljeno misliti drugacije, a jos je stvar sa satisfakcijom u pitanju,

Šta nisi otpratila, kakav konflikt?
Ili samo ne bi baš da se izjasniš ali bi čitav sledeći pasus da motaš u prazno, objektivno i nepristrasno?
Ribozom Ribozom 17:52 08.09.2019

Re: Samo da dodam

Kako praše ova braća Jermeni...



Ja bilo sta da pustim na yt, zavrsi mi se da njima. Odlicni za pevuskanje...
Kako mi drago da se jos nekom svidjaju.
angie01 angie01 17:56 08.09.2019

Re: Samo da dodam

Šta nisi otpratila, kakav konflikt?


nisam skapirala cemu ta zavrsnica-sta se desilo, koji konflikt je u pitanju to sam rekla.


Ili samo ne bi baš da se izjasniš ali bi čitav sledeći pasus da motaš u prazno, objektivno i nepristrasno?


izvini, al mi nekako deluje da sam se izjasnila-protiv sam takve komunikacije...i odobravanja lupanjem preporuka.

ne vidim sta je tu nepristasno i u odnosu na sta bi bila ta ironija,...
maksa83 maksa83 18:00 08.09.2019

Re: Samo da dodam

Ja bilo sta da pustim na yt, zavrsi mi se da njima. Odlicni za pevuskanje...
Kako mi drago da se jos nekom svidjaju.

Mene na njih navuklo dete. :))

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:06 08.09.2019

Re: Samo da dodam

srdjan.pajic
Nego, ako smo se najeli od ziline klin čorbe, red je da pređemo na kafu, slatko preskačemo zbog dijete.

Dakle, pitanje za Braju, a može i milisav da uleti (ali da ne kenja o partizanima i četnicima). Dakle, oštrim se, i deci od usta odvajam, da kupim ovu spravu za laboratiriju: link.

I ovaj mlin: link

Šta mislite, jel ovo dobra kombinacija, jel ovo korektna cena, ili može bolje za manje para, itd.? Znam da treba da se vežba sa ovakvom mašinom, i ja volim da se petljam, ali neke poznavaoce koje sam pitao se kunu u Vešticu i kažu, jeste, malo je u početku komplikovana, ali se čovek brzo uhoda, i onda joj nema ravne po pitanju tih poluprofi espreso mašina.

Samo da mi prođe neki propozal koji sam napisao i poslao, u šta sam badžetovao i ovu mašinu u anticipaciji long hours-a, pa da se bačim na arčenje para!

1) Не.
2) Не.

1) Главни проблеми: оно је на полугу. Не треба ти та зајебанција.
2) Оно је млин за филтерушу само.

Иначе, ако узмеш, нећеш се зајебати, али немој млин.
Направио бих ти цену, али си далеко.

A можда и могу?!
Хм.

Види https://www.diecrema.com/espressomachines/la-cimbali-m21-junior-dt1.html
И ово https://www.mazzer.com/en/electronic-grinder-dosers/super-jolly-electronic/

То су зицери.
Они су на 7-8/10 скале.
Значи, иам боље, али... ти не треба.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:12 08.09.2019

Re: Samo da dodam

To ne dobije neko ko se samo dobro bekelji.

Он је најбољи учитељ.
Он уме да пренесе знаање.
Нико не објашњава тако добро као он.
Нико као он не капира где је проблем, где је трик.
Његове "успутне" опаске су моја Библија.
Мајстор.

Никада нисам погледао н-и-ј-е-д-а-н његов букачки шоу. Али зато јесам сваки његев рецепт.
Ribozom Ribozom 18:12 08.09.2019

Re: Samo da dodam

taji kuhinja


Procitao sam onaj tvoj gore recept za chop soey, koji je ok, ali muskarce je lakse naterati da prave brze, instant djakonije, pa sam zato dao moju laksu verziju.

Mi ne volimo secer i djumbir u jelu, i nismo imali srece sa tajlandskom kuhinjom (barem ove kod nas). Mada, nisam smeo da generalizujem jer sad se setih da sam jeo neku tajlandsku supu, bez ova dva sastojka i njeko lisce punjeno mesom (kao sarma) bez secera i djumbira.

Mozda si ovo dole jela korejsko je ili vijetnamsko, a ne znam kako se zove (ima i sa piletinom)


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:18 08.09.2019

Re: Samo da dodam

zilikaka
За мене су јела пројектни задатак.
Одреди се жанр, буџетска категорија, концепт, технологија.

Pazi kad mi je sinoć, pre spavanja palo na pamet kako bih ja, da imam restoran, rešila evidenciju.
Prostom eksel tabelom.
Vrste da budu sirovina koju nabavljam, kolone jela koja pravim, (e, ovde je precizno merenje neophodno), pa u kolučine umetmem jedinične cene, i odmah imam dole koliko me svako jelo košta, i a desno koliko mi čega na lageru ostali, kad treba nabavka.
Osoblju bi jedino ostalo da dnevno unosi u tabelu koliko kojeg jela se prodalo.
Mada, danas svaki kafić ima profesionalnu aplikaciju, pa je ovo smešno.

Al eto, umesto da spavam, ja pravim tabele za restoran


Урађено.
Могу и да ти покажем. (Али само издалека.)
Увезаних 20 ексел табела.

Кликнеш колики ти је промет, унесеш параметре (број људи, фуд кост, закуп, ово-оно), шта се продаје, коај цена набавке, и све ти се само израчуна.
angie01 angie01 18:21 08.09.2019

Re: Samo da dodam

a ne znam kako se zove


goi kon- spring rolnice na vijetnamski nacin- ima da se kupe te kore od pirincanog brasna isecene u krugove, samo da pakujes filom, povrce, meso, srimpovi, posle se peku na ulju i umacu u te sosove.

Koreanci imaju neki super kiselo ljuti kupus- kim chi, koji obicno stave uz svaku kopu- skroz osvezava iako je pikantno skoncentrisanog ukusa.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:21 08.09.2019

Re: Samo da dodam

nepopustljiv
freehand
Predrag Brajovic
Freihund

Мрш у пизду материну

Zbog ovakvih stvari valjalo bi da se vidi ko se preporukom potpisao ispod komentara.

Ja nisam.

Мене јебе то што не могу свој коментар да препоручим
freehand freehand 18:23 08.09.2019

Re: Samo da dodam

nisam skapirala cemu ta zavrsnica-sta se desilo, koji konflikt je u pitanju to sam rekla.

Ništa se nije desilo. Jedan komentar i to ne upućen Brajoviću - budalo;
odgovor Brajoviću - pizda materina.
Nema predtekst, što ne znači da neće biti epiloga.
Izdaje te pismenost ili si na prevelikoj distanci?
Mislim, baš me briga al si mogla i da preskočiš tu smuti-pa-prospi opštu muljačinu bez smisla.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:25 08.09.2019

Re: Samo da dodam

Него, док пашче завија, да представим нешто што је јако важно:

https://roguehealthandfitness.com/higher-cholesterol-associated-with-longer-life/

Читајте пажљиво и дуго.
freehand freehand 18:27 08.09.2019

Re: Samo da dodam

Predrag Brajovic
nepopustljiv
freehand
Predrag Brajovic
Freihund

Мрш у пизду материну

Zbog ovakvih stvari valjalo bi da se vidi ko se preporukom potpisao ispod komentara.

Ja nisam.

Мене јебе то што не могу свој коментар да препоручим

Ma tebe svašta jebe al ja bih na komplekse tipovao kao na ono što ti pravi hormonske poremećaje.
A i tata ti se verovatno sad prevrće tamo negde škripeći zubima i vičući "Ne tako, blento! Ne brukaj me! Ne da psuješ po internetu nego ako si muško kaži - evo me tu-i-tu tad-i-tad! Pa gledaj ka soko miševe kako drhte!"
angie01 angie01 18:37 08.09.2019

Re: Samo da dodam

Izdaje te pismenost ili si na prevelikoj distanci?
Mislim, baš me briga al si mogla i da preskočiš tu smuti-pa-prospi opštu muljačinu bez smisla.


ne razumem sta hoces- tebi je bez smisla moje izjasnjavanje oko ruzne komunikacije-ok, isto tako, nisi morao to da kazes, jer ne vidim d pojnt, sem sto ti silom pokusavas da ga napravis, samo iz tebi znanih razloga,...

...meni licno je uvek smetalo da sam tu, vidim tako nesto, a odmah pored cvrkucem o necem drugom,kao da je sve ok,...uosatlom, sam si napomenuo da bi bilo dobro znati ko tako nesto podrzava...

...sta god- mrzi me da se natezem na ovaj nacin.

Ribozom Ribozom 18:41 08.09.2019

Re: Samo da dodam

angie01
a ne znam kako se zove


goi kon- spring rolnice na vijetnamski nacin- ima da se kupe te kore od pirincanog brasna isecene u krugove, samo da pakujes filom, povrce, meso, srimpovi, posle se peku na ulju i umacu u te sosove.

Koreanci imaju neki super kiselo ljuti kupus- kim chi, koji obicno stave uz svaku kopu- skroz osvezava iako je pikantno skoncentrisanog ukusa.


E da dobijes te pirincane kore, natopis u vodu i punis sa svezim povrcem i racicima ili piletinom, onda ih umotas i umaces u oyster sos sa kikirikijem. Ali ove se ne prze i mislim da se zovu nesto fresh rolnice.
Da to je kimchi i ima da se kupi ovde svez. Marinira se i puni mlevenim mesom i povrcem. Ne secam se koji zacin se dodaje, ali jeste ljuto.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:42 08.09.2019

Re: Samo da dodam

Има једна прича, када се локално пашче-шпијунче код нас појавило, жена од 60-70 година, онај тип шуњалице по улазу, свуда забада нос, сваког опањкава. Дошла и до нас у стан, отац био жив. Мислим да јој је мајка отворила врата, и та, извесна Маргита, крене да је дави, да дроби, да држи придике, и то све улазећи у предсобље стана.

Отац види то, приђе, ухвати је за рамена, лагано избаци напоље, и каже јој -- "Ај, мрш, бјеж, вештице, да те више никад нисам видео."

Пашчад се кушује.
freehand freehand 18:53 08.09.2019

Re: Samo da dodam

пашче-шпијунче код нас појавило, жена од 60-70

angie01 angie01 18:57 08.09.2019

Re: Samo da dodam

Ali ove se ne prze i mislim da se zovu nesto fresh rolnice.


moguce da ima i ta verzija, ja sam jela przene-lepse su od kineskih.


Da to je kimchi i ima da se kupi ovde svez.


mislis-kineski kupus.

kim chi je skiseljen i zaljucen, svez je ili nappa ili bok choy - postoje silni recepti za jela koja se sa njim prave, al se obicno sluzi kao dodatk uz druga jela,



u nekim radnjama imas da ga kupis pripremljenog u tegli.

za taji corbe- najbolja na svetu:), je tom jam gunk,



kiselo jako ljuta corba od pronova i pecuraka, sa gomilom tarva-ima i djumbira:),...i sluzi se sa stimovanim priincem.

a ti si verovatno mislio na vijetnamsku pho supu- prave je i tajci,

Bili Piton Bili Piton 21:30 08.09.2019

Re: Re:Jurišššššš

maksa83

Naravno da sam u pravu, provaljen si davno, i ti i cela vesela krugodrk trol sad-ćemo-da-vas-zaspemo-stupidarijama ekipa, ali nisam ja to Mirelino izvadio zbog tebe u nadi da će to nešto da te prizove k svesti i tako neke iluzije, nego zbog one poslednje rečenice:

Ipak, blogeri pretežno nisu baš toliko naivni kao Otelo i Dezdemona.




Ejmen. Samo nisu oni krivi, marva ko marva, kriva je mlohava i nezainteresovana moderacija.

There, I said it.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:52 08.09.2019

Re: Samo da dodam

Najbolje ti je da odeš kod tih što hvale te aparate, pa da sam probaš na šta to liči (pošto su ukusi različiti) ili da kontaktiraš proizvođača, odnosno predstavništvo, pa nek ti kažu gde u "blizini" ima njihovih aparata, pa se raspitaš na licu mesta.


Fala, Milisave!

Jedan kolega koji mi je nahvalio ovu espreso mašinu ima baš tu, i on je nekad bio u kafa biznisu, čini mi se da se razume. Ali se preselio čak u južni Denver pa me malo mrzi didem tamo da probam. Ali za te pare ne bi trebalo biti lenj. Malo si me pokolebao sa ovim brojem zaposlenih, nas ima samo nekoliko komada, i pijemo možda dvetričetri kafe dnevno, tako da onda ispada da je ova mašinia možda overkil. A i ova mašina koju si predložio mi se se sviđa.

Ovo za vagicu, ima isti ovaj model mlina, samo W, koji meri doziranu količinu kafe po težini (ovaj na linku meri vreme, kao što si rekao). Ali je ~200$ skuplji. Tako da ću ipak da kupim kantarčić negde sa strane.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:06 09.09.2019

Re: Samo da dodam

1) Не.
2) Не.

1) Главни проблеми: оно је на полугу. Не треба ти та зајебанција.
2) Оно је млин за филтерушу само.


Fala, brajo, da sam u Srbiji, sigurno bih te pitao za kupovinu.

1) Ne razumem zašto je poluga problem. Meni je to skroz privlačno, da ne čuje Slađan, volim to fino cinculiranje (maksa bi rekao - prilagođavanje impedanse), a i u mom kafiću u kome sam kafenisao poslednjih deset godina, sad sam se preselio, u neki tehnološki park, gde nema ni jedna kafedžinica, jel možeš da zamsliš, dakle tamo imaju mašinu na polugu, neku dosta staru. Znam da je malo složenije u početku, ali gde god sam čitao, svi hvale taj metod.

2). Pa piše da je za espresso, a gledao sam i neki video gde demonstriraju taj mlin, i baš prave espresso. Ovo na slici je malo zbunjujuće, jer stoji sud za filter kafu, ali ima nosač za dozer, za espreso. I meni se svidelo ovo što je pomenuo Milisav - deluje jednostavno, a solidno napravljeno.

Ova mašina koju si mi preporučio stvarno deluje dobro, ali je malo iznad mog opsega cena (vidim da je >3Kevra, ne znam koliko košta ovde kod nas).

No, hvala još jednom obojici, pravi ste drugari!
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:19 09.09.2019

Re: Re:Jurišššššš

Ejmen. Samo nisu oni krivi, marva ko marva, kriva je mlohava i nezainteresovana moderacija.


Ako je uopšte ima.

Inače, Pičivoje je jedini bloger u istoriji ovog mesta koji je uspeo da naljuti Mirelu, u, svašta mu je rekla, lingvistički besprekorno, i bez korišćenja nepristojnih reči, ali ga je baš rasklopila. Tad sam shvatio da ko na nju krene, iz mesta je nahebao, zato sam sa njom uvek fin i malte ne na vi.


nepopustljiv nepopustljiv 05:11 09.09.2019

Re: Re:Jurišššššš

srdjan.pajic
Ejmen. Samo nisu oni krivi, marva ko marva, kriva je mlohava i nezainteresovana moderacija.


Ako je uopšte ima.

Inače, Pičivoje je jedini bloger u istoriji ovog mesta koji je uspeo da naljuti Mirelu, u, svašta mu je rekla, lingvistički besprekorno, i bez korišćenja nepristojnih reči, ali ga je baš rasklopila. Tad sam shvatio da ko na nju krene, iz mesta je nahebao, zato sam sa njom uvek fin i malte ne na vi.



Ko je Pičivoje!?
Ako je onaj ko mislim, taj bi mogao da ti jebe mater - zajeban tip.
No, zbog toga što si ti dijasporac - ti imaš popust.
Jer ipak nisi gnjida - samo bi da budeš 'simpatičan' čoporu.
A Mirela meni može da kaže šta god hoće.
A mislim da ti nisi dobro pročitao taj Mirelin komentar - pročitaj ti to malo bolje.
Doduše čemu, ne verujem da ćeš, što bi rekao Milan, ti to dobro da procesiraš.
nepopustljiv nepopustljiv 05:14 09.09.2019

Re: Samo da dodam

Predrag Brajovic
Него, док пашче завија, да представим нешто што је јако важно:

https://roguehealthandfitness.com/higher-cholesterol-associated-with-longer-life/

Читајте пажљиво и дуго.

Ko je pašče - dosta je bilo anonimnosti.
zilikaka zilikaka 08:12 09.09.2019

Re: Samo da dodam

nepopustljiv
Predrag Brajovic
Него, док пашче завија, да представим нешто што је јако важно:

https://roguehealthandfitness.com/higher-cholesterol-associated-with-longer-life/

Читајте пажљиво и дуго.

Ko je pašče - dosta je bilo anonimnosti.

Najboljataktikajeignorisati.
Najboljataktikajeignorisati.
Najboljataktikajeignorisati...

shone shone 08:25 09.09.2019

Re: Samo da dodam

Najboljataktikajeignorisati.
Najboljataktikajeignorisati.
Najboljataktikajeignorisati...


Nije bitno ali zadržavam autorska prava na predlog.
Ipak sam ja to prvi predložio ne nekom tamo blogu.
Red je da se fusnotira.
Bili Piton Bili Piton 11:24 09.09.2019

Re: Re:Jurišššššš

srdjan.pajic


Ako je uopšte ima.




Zaključujem da je ipak ima po tome što su brisani komentari, bar donedavno, u kojima se on darežljivo nudi da malo jebe mater - tebi, meni, još nekom (verovatno Friju mada za njega možda i grešim). I to kod Filipa, koji tvrdi da sam nikad ništa ne briše.
dragosevacsutra dragosevacsutra 14:28 09.09.2019

Re: Samo da dodam

Будало.


opalim te gudalo?



srdjan.pajic srdjan.pajic 16:54 09.09.2019

Re: Re:Jurišššššš

Ko je Pičivoje!?


Ma, neki kreten.
freehand freehand 17:02 09.09.2019

Re: Re:Jurišššššš

srdjan.pajic
Ko je Pičivoje!?


Ma, neki kreten.

Bičivoje?
nepopustljiv nepopustljiv 20:02 09.09.2019

Re: Samo da dodam

zilikaka
nepopustljiv
Predrag Brajovic
Него, док пашче завија, да представим нешто што је јако важно:

https://roguehealthandfitness.com/higher-cholesterol-associated-with-longer-life/

Читајте пажљиво и дуго.

Ko je pašče - dosta je bilo anonimnosti.

Najboljataktikajeignorisati.
Najboljataktikajeignorisati.
Najboljataktikajeignorisati...


Brajović (ili bilo ko) kaže nekome (ja sam shvatio Frihendu) da je pašče - a ti kažeš da je to najbolje ignorisati?
Jebote!
Pa zašto bi ti to ignorisala?
Zašto ne kažeš tome, koji iz čista mira kaže drugom blogeru da je pašče - da se izvini tom drugom blogeru?
Pa nije valjda da ti smeta više to što ja kažem da to kaže otvoreno, nego kada taj kaže drugom blogeru da je pašče?!
Ako je tako - onda šta da ti kažem?
Pa reći ću ti - mislim da ni ti nisi bolja od toga koji iz čista mira drugome kaže da je pačše.
Usput --- neki otpad ovde kaže da je neko nekome jebao mater - a ne kaže zašto je to bilo tako.
Eee, pa ja sam - mislim da je to bilo Pajiću. A on zna zašto. I kada god me bude prekrštavao - to ga sleduje - i ne samo njega.
Jer - mora da se zna red.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:37 09.09.2019

Re: Samo da dodam

Jer - mora da se zna red.


Ti, Slađanko, sa svojom neslavnom istorijom na tviteru, sigurno nisi u poziciji da ovde zavodiš neki red. Time što mi psuješ majku praviš samo još većeg kretena od sebe, kao što rekoh gore.

Bili Piton Bili Piton 23:17 09.09.2019

Re: Samo da dodam

srdjan.pajic


Ti, Slađanko, sa svojom neslavnom istorijom na tviteru, sigurno nisi u poziciji da ovde zavodiš neki red. Time što mi psuješ majku praviš samo još većeg kretena od sebe, kao što rekoh gore.



Ja počinjem polako da verujem da Sladjan ima ozbiljan poremećaj ličnosti. Zdrav čovek obično oseća makar okvirno gde je mera, ovde toga nema ni u tragovima, iste parole tri godine i šest nikova kasnije, to više nije ni bezobrazluk, to je bolesno. Zašto mu se to dopušta sasvim je drugo pitanje, ali, što reče Zili, ugasiće svetlo na blogu kad se svima smuči do daske i kad ostane poslednji. Pa i nije neka velika šteta, kad se bolje sagleda, blog na kome on zavodi red bolje i da ne postoji.
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:58 09.09.2019

Re: Samo da dodam

Мене јебе то што не могу свој коментар да препоручим


mozes, sto verovatno i radis sve vreme.

dragosevacsutra dragosevacsutra 00:04 10.09.2019

Re: Samo da dodam

Ko je pašče - dosta je bilo anonimnosti.


margita


mariopan mariopan 14:08 10.09.2019

Re: Samo da dodam

Ljudi koji fenomenalno kuvaju često nalete na nešto posebno u restoranu i kad probaju da "skinu" recept ponekad da se ubiji ne umeju da primete da je samo potrebno prstohvat (kao što kažeš) ili dva šećera, npr, u nečemo za šta SVI znamo da ne ide šećeš.

Da, meni su moji beograđani tražili recepte za preliv za salatu ili kuvvana jela, slatki kupus, đuveč, salatu od cvekle, sos od paradajza ili mirođije, i slična jela u koje ja dodajem malo ili malo više šećera, ali kada im kažem ..."i malo šećera, ili meda" zaprepaste se, a pre toga slatko jeli i još traže recept.

mariopan mariopan 14:47 10.09.2019

Re: Re:Jurišššššš

Greška

zilikaka zilikaka 14:49 10.09.2019

Re: Samo da dodam

Ne bih se ja zezala sa šećerima.
Isto sam ja to napisala pre par dana, i još da šećer ide u skoro sve, osim recimo u džigericu, pa neko prijavio a ovi obrisali.
Kanda bio ozbiljan prekršaj.
Pa ti sad vidi šta ćeš.
mariopan mariopan 14:52 10.09.2019

Re: Samo da dodam

zilikaka
Ne bih se ja zezala sa šećerima.
Isto sam ja to napisala pre par dana, i još da šećer ide u skoro sve, osim recimo u džigericu, pa neko prijavio a ovi obrisali.
Kanda bio ozbiljan prekršaj.
Pa ti sad vidi šta ćeš.

Nemaju pojma
49 41 49 41 00:17 12.09.2019

Re: Samo da dodam

nsarski
Au, profo... Svaka riba ima svoju travku, ali sa bosiljkom iz maslinovog ulja nikad ni kod jedne pogrešiti nećeš.


Pratim, pratim, ali sveto "trojstvo" za riblju marinadu, od Dubrovnika do Vršca, je beli luk, peršun, maslinovo ulje, limun.
Ruzmarin je dobar za morsku ribu, i da grančica da de se premazuje ulje po gradeli.


Artisan hleb, sa ruzmarinom i maslinovim uljem ... yummy in my tummy
shone shone 17:49 06.09.2019

i naravno


uz piletinu obavezno ,,cajka,, garnirung

mariopan mariopan 18:44 06.09.2019

Re: i naravno

shone

uz piletinu obavezno ,,cajka,, garnirung


Bili Piton Bili Piton 18:54 06.09.2019

Re: i naravno

Pustio sam ovo, uznemirilo mi papagaje
alselone alselone 18:56 06.09.2019

Re: i naravno

Pustio sam ovo, uznemirilo mi papagaje


pa se deru ko deca...
Bili Piton Bili Piton 18:59 06.09.2019

Re: i naravno

Pilići naši medeni. Nepodnošljivi ali medeni.
alselone alselone 19:00 06.09.2019

Re: i naravno

Nepodnošljivi ali medeni.


Papagajska dreka je muzika za moje uši. Ko se ljuti može da ga...
Bili Piton Bili Piton 19:05 06.09.2019

Re: i naravno

alselone
Nepodnošljivi ali medeni.


Papagajska dreka je muzika za moje uši. Ko se ljuti može da ga...


Ok tek sad sam skapirao
shone shone 19:06 06.09.2019

Re: i naravno

Pustio sam ovo, uznemirilo mi papagaje


Cajka

Autentična, po nekima izmišljena, ali u svakom slučaju veona intrigantna ličnost. Niko ne zna, u suštini, da li je postojala, ali o njoj se peva i dan danas. Svojih 5 minuta slave dočeka tamo u sitne sate, kada se otvore duše i novčanici njenih obožavatelja, koji prvo bojažljivo, pa kasnije sve smelije ''natpevavaju'' stihove sa mizikantima.
Sve počinje naivnim stihovima „Cano, Cano, Canule, kupiću ti nanule", nastavlja dečjim „Kuvarica pile peče, iz pileta čorba teče. Pile ćemo da jedemo, kuvaricu zna se - bice muško prase", da bi se onda prešlo na neprevodivu egzaktnu erotiku koju je teško iskazati u jednoj definiciji.

Neki kažu da je Cajka zaista živela u nekoj vojvođanskoj zabiti. Drugi da su je izmislili Cigani, kao što su smislili i laganu, jednostavnu, efektnu melodiju u E-duru. Postojala ili ne, „Cajku" se svirala, i još uvek se svira od elitnih evropskih restorana, do poslednjih sremačkih prčvarnica. „Cajka", ovakva kakva jeste, prija svakom uhu, bez obzira na intelektualni nivo ili socijalni status, iako obiluje terminima sirove erotike, koja u neku ruku može da bude shvaćena kao čist prostakluk, ali samo onom ko je ne razume. „Cajka" je deo naše vojvođanske izvorne baštine, samo nama bliska i razumljiva, i kao takva nikada neće biti zamenjena.
Primećeno je da cajke izazivaju neurotične reakcije kod papagaja i jako ih uznemiravaju pa se savetuje vlasnicima istih da ne konzumiraju cajke u blizini ovih plemenitih ptica. Vojvodina svakako nije prirodno stanište ovih ptica pa su prijave ovakvih pojava vrlo retke.




alselone alselone 19:09 06.09.2019

Re: i naravno

Ok tek sad sam skapirao


Moram da ispričam jednu tužnu priču. Kada sam bio mali imao sam zebu i jako sam je voleo. Ali je volela da peva kako sunce grane i sve po kuci probudi pogotovo kada je leto pa rano svane.

I jednom tako ona krenula da peva od rane zore i ja je izbacim na terasu, tj. kavez izbacim na terasu. A posto je bilo leto nevremena su bila jaka. I dok sam ja spavao naidje bas jako nevreme i kavez je sa siroma zebom leteo po celoj terasi. Posle sam je nasao uginulu pa sam joj pravio grob ispred zgrade sa sve krsticem od grancica.
Bili Piton Bili Piton 19:15 06.09.2019

Re: i naravno

alselone
Ok tek sad sam skapirao


Moram da ispričam jednu tužnu priču. Kada sam bio mali imao sam zebu i jako sam je voleo. Ali je volela da peva kako sunce grane i sve po kuci probudi pogotovo kada je leto pa rano svane.

I jednom tako ona krenula da peva od rane zore i ja je izbacim na terasu, tj. kavez izbacim na terasu. A posto je bilo leto nevremena su bila jaka. I dok sam ja spavao naidje bas jako nevreme i kavez je sa siroma zebom leteo po celoj terasi. Posle sam je nasao uginulu pa sam joj pravio grob ispred zgrade sa sve krsticem od grancica.


Mi smo imali dva rozenkolisa, dečka i devojčicu. Nešto s njom od početka nije bilo sasvim u redu, bila je suviše agresivna i divlja, a kad je počela da nosi jaja, snela ih je četiri i onda ih je jedno jutro sve razlupala i sledećeg dana smo je zatekli mrtvu. Sad smo mu našli novu drugaricu, nije rozenkolisica nego fišerka, još je balava i radoznala, grize sve na šta naidje ali je već pitomija nego što je bila. A on je šou program - blago paranoičan, obožava da je u centru pažnje i sere gde stigne - taman da mu damo autorsku
mariopan mariopan 19:16 06.09.2019

Re: i naravno

alselone
Ok tek sad sam skapirao


Moram da ispričam jednu tužnu priču. Kada sam bio mali imao sam zebu i jako sam je voleo. Ali je volela da peva kako sunce grane i sve po kuci probudi pogotovo kada je leto pa rano svane.

I jednom tako ona krenula da peva od rane zore i ja je izbacim na terasu, tj. kavez izbacim na terasu. A posto je bilo leto nevremena su bila jaka. I dok sam ja spavao naidje bas jako nevreme i kavez je sa siroma zebom leteo po celoj terasi. Posle sam je nasao uginulu pa sam joj pravio grob ispred zgrade sa sve krsticem od grancica.



Jadničak mali, mora da te srce bolelo sve do danas.

A mi smo imali papagaja, malog, u kavezu, i svaki dan smo proveravali da li ima vode ili hrane ali on je ipak uginuo. Čisteći kavez utvrdim da se u hranilici zaglavila neka krupna hrana i sve ono što smo mi videli kao punu hranilicu za njega je bilo nedostupno jer nije propadalo u posudu. On je jadan uginuo od gladi a svu tu hranu je mogao da vidi. Užasno mi je bilo, i sad pamtim. Deci to nikad nisam rekla.

Edit

Znam da moja deca trenutno roštiljaju a i ne čitaju blog tako da se ovo priznanje neće širiti?
alselone alselone 19:20 06.09.2019

Re: i naravno

Deci to nikad nisam rekla.


Otišli mi neki dan sa klincima da kupimo dodatne ribice, dve su crkle. I kaže ćerka prodavačici - Gde su one ribice što su se prehladile pa ih je tata vratio da ih lečite?



A prodavačica car odmah ukapira o čemu se radi pa kaže - naišla je neka dobra devojčica pa ih je ona kupila.
zilikaka zilikaka 19:28 06.09.2019

Re: i naravno

Cajka" je deo naše vojvođanske izvorne baštine, samo nama bliska i razumljiva, i kao takva nikada neće biti zamenjena.

Jeste. Pričali smo onomad da se poručuje kad je društvo već dobro pokvašeno i da nikad ne znaš na šta će izaći. Prosto se podrazumeva da tu neko nekog mora da zajebava. Ako nema protivničke strane, tu su svirci da sparinguju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:30 06.09.2019

Re: i naravno

alselone
Ok tek sad sam skapirao


Moram da ispričam jednu tužnu priču. Kada sam bio mali imao sam zebu i jako sam je voleo. Ali je volela da peva kako sunce grane i sve po kuci probudi pogotovo kada je leto pa rano svane.

I jednom tako ona krenula da peva od rane zore i ja je izbacim na terasu, tj. kavez izbacim na terasu. A posto je bilo leto nevremena su bila jaka. I dok sam ja spavao naidje bas jako nevreme i kavez je sa siroma zebom leteo po celoj terasi. Posle sam je nasao uginulu pa sam joj pravio grob ispred zgrade sa sve krsticem od grancica.


Eh, mladosti, tužna. Ja sam kao kllinja (možda 6 godina) imao par štiglića, i nikako nisam umeo da ih razlikujem, u smilsu pola. I deda mi više puta pokazao šta se tu gleda, ali ja nikako da vidim. I kad je jednom tako pokazao, zapamtim koji je koji, dremali su na letvicama. Deda oda, a ja pljunem u dlanove i uzmem onu tečnu bronzu za peć, te jednom od njih, za koga samo mislio da je mužjak, ofarbam tačkicu na krilu, veličine zrna graška možda. O, kako sam bio srećan. Dok sutradan tog jadnika nisam mašao mrtvog u kavezu. Pretpostavljam da je pokušavao da skine to sranje sa krila, i da se otrovao. O, duša me bolela, i ja sam priredio svečanu sahranu kao da je umro Josip Broz, uz prigodne govore, i puno suza i sahranio sam sa tom pticom moje najbolje klikere staklence, nešto najdraže što sam tad imao. Jako mi je bilo žao zbog toga šta sam uradio.

I taman sam mislio da sam nekako okajao grehe, kad me je gospod Bog počastio crkavanjem drugog štiglića, ženke. I ona je dobila lepu sahranu, a ja od tada više nisam imao ptice.

alselone alselone 19:34 06.09.2019

Re: i naravno

Eh, mladosti, tužna.


Joj kuku! DA nas Alibicila čuje, dugo bi nam presuđivo.

Ja sam jednom kao klinja uhvatio malu sovu u napuštenom skladištu/silosu, tako nekom objektu. Mi smo dečaci išli u istaživanje i nađemo nju malu i uplašenu, verovatno je ispala iz gnijezda. I donesem je kući i napravim u šupi kavez od žice, ono što vi zovete chichek wire. Bila dva dana i onda je volšebno pobegla, da bi mi deda 15 godina kasnije rekao da su je pustili jer je cele noći ispuštala neke zvuke iz horor filmova pa niko nije mogao da spava.
Bili Piton Bili Piton 19:38 06.09.2019

Re: i naravno

srdjan.pajic
alselone
Ok tek sad sam skapirao


Moram da ispričam jednu tužnu priču. Kada sam bio mali imao sam zebu i jako sam je voleo. Ali je volela da peva kako sunce grane i sve po kuci probudi pogotovo kada je leto pa rano svane.

I jednom tako ona krenula da peva od rane zore i ja je izbacim na terasu, tj. kavez izbacim na terasu. A posto je bilo leto nevremena su bila jaka. I dok sam ja spavao naidje bas jako nevreme i kavez je sa siroma zebom leteo po celoj terasi. Posle sam je nasao uginulu pa sam joj pravio grob ispred zgrade sa sve krsticem od grancica.


Eh, mladosti, tužna. Ja sam kao kllinja (možda 6 godina) imao par štiglića, i nikako nisam umeo da ih razlikujem, u smilsu pola. I deda mi više puta pokazao šta se tu gleda, ali ja nikako da vidim. I kad je jednom tako pokazao, zapamtim koji je koji, dremali su na letvicama. Deda oda, a ja pljunem u dlanove i uzmem onu tečnu bronzu za peć, te jednom od njih, za koga samo mislio da je mužjak, ofarbam tačkicu na krilu, veličine zrna graška možda. O, kako sam bio srećan. Dok sutradan tog jadnika nisam mašao mrtvog u kavezu. Pretpostavljam da je pokušavao da skine to sranje sa krila, i da se otrovao. O, duša me bolela, i ja sam priredio svečanu sahranu kao da je umro Josip Broz, uz prigodne govore, i puno suza i sahranio sam sa tom pticom moje najbolje klikere staklence, nešto najdraže što sam tad imao. Jako mi je bilo žao zbog toga šta sam uradio.

I taman sam mislio sam nekako okajao grehe, kad me gospod Bog počastio crkavanjem drugog kanarince, ženke. I ona je dobila lepu sahranu, a ja od tada više nisam imao ptice.



Veže se čovek samo tako...a i oni. Redovno dolaze da se maze, i zahtevaju ljubav i iskazuju je - a sad već i spavaju s nama, uguze se na vratnu krivulju. A naučili su već, kad se noću promeškoljimo ili okrenemo na drugu stranu, da se premeste na suprotno rame. Jedino se ujutro budimo izasrani ali šta je tu je. U kavezu su samo po kazni, kad su baš nevaljali.

Elem, da se vratimo klopi, i bez viceva o papagajskom paprikašu moliću.
alselone alselone 19:39 06.09.2019

Re: i naravno

Jedino se ujutro budimo izasrani ali šta je tu je


Ko sa decom spava, popišan se budi

alselone alselone 19:41 06.09.2019

Re: i naravno

i bez viceva o papagajskom paprikašu moliću.


Ja ne bih kuvao papagaje, neće tu ništa ostati. Ali recimo kada bi jedno 10, 15 komada ubacili pod sač! To bi bilo kao čips! Ostaviš ih pod žarom jedno sat vremena, i onda otklopiš još jedno 15 min. Ma prste da poližeš-

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana