Politika| Putovanja

Trinidadske magle

jinks RSS / 20.09.2019. u 10:18

dst1.jpg

U proleće 2010. godine Trinidad se našao na samoj ivici teške političke krize, u trenutku kada se trinidadska mladost odlučila za bojkot. I to, pod parolom „Do so Trinidad", ni manje ni više nego kompletnih nastupajućih parlamentarnih izbora. Čitav se Trinidad mesecima tresao od protesnih šetnji i zborova, zapaljivih reči i govora, kao i hvalospeva i oda nekoj novoj svetloj budućnosti - sve dok nije došla predizborna ćutnja i ... dan odluke.

Jer, trinidadskoj mladosti je bilo dosta svega. Svet odraslih više u principu i nije predstavljao ništa preterano više do tušte i tma istih obećanja, ispraznih nadanja i izgubljenih mogućnosti, te su se između ostalog i zato svi zajedno odlučili za bojkot. Jer, zašto establišment ne udariti tamo gde je u principu možda i najosetljiviji, u politički sistem, parlament i vladu, koje su ionako birali i postrojavali lokalni tajkuni, potpomognuti svakojakim medijskim i marketinškim mešetarima.

„Do so Trinidad" je odzvanjalo ulicama i trgovima Port of Spejna, u spontanom pokretu pobunjene mladosti, koji je ujedinio po nacionalnoj i verskoj osnovi inače vekovima teško podeljeno ostrvo. Naime, politički sistem Trinidada decenijama se vrti manje-više oko jedne podele - između indijske i crnačke populacije, koja je neretko od uobičajenih parlamentarnih čarki umela da preraste i u oružane sukobe. Ali, trinidadska mladost je znala bolje - indijska ili crnačka, sva se našla ujedinjena na barikadama borbe za novu zajedničku budućnost „Do so" Trinidada.

I došao je taj dan, kada su mladi odlučili da bojkotom promene svet ... došao i prošao, sa tek nešto smanjenom izlaznošću, odnosno sa nečim što bi se i inače moglo smatrati na određeni način i uspešnim izborima - na kojima su pobedili predstavnici indijske populacije Trinidada. I to je to.

Sad, zašto bi sve ovo ikome uopšte i moglo da bude interesantno. Pa i ne bi da u čitavu priču od samog početka prste nije uplela čuvena „Kembridž analitika". Da, upravo ona koju zadnjih godina kroz hiljade novinskih stubaca optužuju da je gotovo svojeručno zaslužna kako za dolazak Trampa na vlast u SAD, tako i za, na određeni način i uspeh Bregzita. Ona za koju se tvrdi da je između ostalog i prikupljanjem podataka o biračima na Fejsbuku, kao i na drugim društvenim mrežama, generisala odgovarajući političko-propagandni materijal, koji je preko istih i drugih društvenih mreža i medija plasirala istim tim, kao i mnogim drugim biračima, utičući tako na način na koji će da glasaju.

Naime, po priči, nekome je bilo potrebno, iz ko zna kog razloga, da na izborima na Trinidadu 2010. pobede indijske stranke. I kontaktirao je koga drugog do „Kembridž analitiku". A, "Analitika" je radila i radila, vrtela svoje jedinstvene i po svoj prilici prilično precizne modele birača i korisnika društvenih mreža, i došla do zaključka da bi se sve ovo moglo postići ukoliko bi se u populaciji od 18 do 25 godina (gde su ciljnu grupu pre svega predstavljali birači koji su prvi put izlazili na birališta) smanjila izlaznost za 30-40%, što bi rezultovalo padom ukupne izlaznosti od 5-6%, taman koliko je indijskim strankama bilo potrebno da pobede na izborima.

I onda je krenulo profesionalno dinstanje i blanširanje Trinidada od strane "Kembridž analitike", ljuljanje i muljanje, „Do so Trinidad" i „So do Trinidad" na sve strane, pozivi na bojkot, kao i proizvodnja osećaja apatije i pripadnosti nepreglednoj grupi pobunjenih istomišljenika - sve dok nije došao dan izbora. Ali, neko će reći - pa u čemu je fora, kada su u pobuni mladih Trinidada jednako učestvovali kako Indijci tako i crnci. E, tu do izražaja dolazi sva promućurnost „Kembridž analitike", koja je procenila da će, koliko god učesnici protesta zajedno pevali "Kumbaja" i držali se za ruke oko logorskih vatri, na dan izbora mladi Indijci uraditi ono šta im kažu roditelji, dok će crnačka mladost ostati po kućama. I upravo se tako i desilo, Indijci su pobedili, a „Kembridž analitika" po ko zna koji put došla do svog teško zarađenog novca.

Sad, možda ipak poslovični britanski cinizam, kao i, doduše u principu i pošteno plaćena politička manipulacija trinidadskom mladošću i nisu na kraju odneli baš sav šnjur. Jer, možda pomenuti politički protesti i nisu bili baš toliko uzaludni - i, možda su iznedrili i nekog budućeg Mahatmu Gandija ili Nelsona Mendelu, Čerčila ili Ruzvelta, koji će stvoriti ne samo bolji novi Trinidad već i neki bolji vrli novi svet.

Ako je tako, onda stvarno i "Do so Trinidad", a ako ne - onda pa nič.

 



Komentari (358)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 15:30 21.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

jinks
Odlično izabrana argumentacija za svaku propagandističku psinu usmerenu na manipulaciju ljudima, njihovim shvatanjima, stavovima i postupcima.

Slažem se, pitanje je gde se stvarno i nalazi granica do koje ljudi u stvari i imaju nekog realnog izbora.

Dostupnost istinitih informacija pri donošenju sudova i odluka svakako je jedan od bitnih preduslova da bi se uopšte koristila reč "izbor" u političkom smislu saavremenog društva.
tasadebeli tasadebeli 00:23 22.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

jinks


Ali, rekla je između ostalog i jednu verovatno delom i ključnu stvar - "Mi jesmo prikupljali (imajući ili ne saglasnost) informacije o korisnicima društvenih i drugih mreža, mi jesmo modelovali ponašanje korisnika mreža kao i mnogih drugih, jesmo generisali propagandni materijal, i jesmo pokušavali da utičemo između ostalog i na ishode različitih izbora i referenduma.


To su odrasli, razumni ljudi pre svega. A to što smo mi radili, pa svako bi to vrlo lako mogao da izignoriše kad god poželi."




Блејдранер (књига) почиње реченицом:

„Творац расположења Пропланак постављен покрај његовог кревета упутио је кроз његово тело, руковођен аутоматом за буђење, један ведри таласић електрицитета..."






Преносим из дијалога са Максом на другом посту.



У књизи он говори и о томе како ми пристајемо...


(из радио емисије)
bene_geserit bene_geserit 07:03 22.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

Dostupnost istinitih informacija pri donošenju sudova i odluka svakako je jedan od bitnih preduslova

A ko određuje koje su informacije istinite?
Dostupnonst informacija i argumenata i jedne i druge i treće strane je potrebno, a šta je istinito ne treba mi Politbiro da odluči, snaći ću se sam.
macak.tosa031 macak.tosa031 07:06 22.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

bene_geserit
Dostupnost istinitih informacija pri donošenju sudova i odluka svakako je jedan od bitnih preduslova

A ko određuje koje su informacije istinite?
Dostupnonst informacija i argumenata i jedne i druge i treće strane je potrebno, a šta je istinito ne treba mi Politbiro da odluči, snaći ću se sam.

Pa Pajić i njegovi.
freehand freehand 08:35 22.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

bene_geserit
Dostupnost istinitih informacija pri donošenju sudova i odluka svakako je jedan od bitnih preduslova

A ko određuje koje su informacije istinite?
Dostupnonst informacija i argumenata i jedne i druge i treće strane je potrebno, a šta je istinito ne treba mi Politbiro da odluči, snaći ću se sam.

Tipičan pristup okovanog uma sa pitanjem "a gde je pečat".
Sa inteligencijom odnosno potencijalom za učenje se rađaš; ; formativne godine provodiš tako što učiš ono što su ti zadali, posle toga počinješ i sam da biraš autore, štiva i materiju. Usput stičeš i razna iskustva, između ostalog biraš sebi izvore koje smatraš relevantnim i objektivnim. Tako dođeš do pozicije da najveći deo života provedeš opredeljen između nekog Pinka i nekog N1. Znaš da nema idealnog ali ti je jasno i šta je u najvećem delu odraz realnog sveta oko tebe.
Ili nije.
U svakom slučaju - ako nisi skapirao da sam u komentaru na koji si se nadovezao govorio o medijima a ne političarima (mada je rečeno i tu primenjljivo) onda slobodno pitaj opet za pečat.
macak.tosa031 macak.tosa031 09:21 22.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

freehand
bene_geserit
Dostupnost istinitih informacija pri donošenju sudova i odluka svakako je jedan od bitnih preduslova

A ko određuje koje su informacije istinite?
Dostupnonst informacija i argumenata i jedne i druge i treće strane je potrebno, a šta je istinito ne treba mi Politbiro da odluči, snaći ću se sam.

Tipičan pristup okovanog uma sa pitanjem "a gde je pečat".
Sa inteligencijom odnosno potencijalom za učenje se rađaš; ; formativne godine provodiš tako što učiš ono što su ti zadali, posle toga počinješ i sam da biraš autore, štiva i materiju. Usput stičeš i razna iskustva, između ostalog biraš sebi izvore koje smatraš relevantnim i objektivnim. Tako dođeš do pozicije da najveći deo života provedeš opredeljen između nekog Pinka i nekog N1. Znaš da nema idealnog ali ti je jasno i šta je u najvećem delu odraz realnog sveta oko tebe.
Ili nije.
U svakom slučaju - ako nisi skapirao da sam u komentaru na koji si se nadovezao govorio o medijima a ne političarima (mada je rečeno i tu primenjljivo) onda slobodno pitaj opet za pečat.

Da se ti nisi malo preigrao u pogledu Benetovog uma?!
Ako znaš koji fakultet je završio i čime se bavi, prilično teško bi bilo da zaključiš da mu je um okovan (a ja pročitao da je on ograničen).
Ah, da - pa kako bi ti to mogao znati?!
freehand freehand 09:48 22.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

se ti nisi malo preigrao u pogledu Benetovog uma?!
Ako znaš koji fakultet je završio i čime se bavi, prilično teško bi bilo da zaključiš da mu je um okovan (a ja pročitao da je on ograničen).
Ah, da - pa kako bi ti to mogao znati?!

Čarlijevština.
bene_geserit bene_geserit 18:02 22.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

ako nisi skapirao da sam u komentaru na koji si se nadovezao govorio o medijima a ne političarima (mada je rečeno i tu primenjljivo) onda slobodno pitaj opet za pečat

Pošto nisi ništa ukapirao, evo polako za one sa jeftinijim ulaznicama.
Trenutno imaš totalitarnu državu u nastajanju (na svetskom nivou) kakva nije postojala u istoriji čovečanstva a sve zahvaljujući tehnologiji.
Jedan od postulata tog totalitarizma je monopol nad "istinom" (i kontrolisanje narativa). Koji se radi uz pomoć oruđa kao što su mediji i političari.
Šta je "istina" je vrlo diskutabilno.
Tako da mene ne zanima dostupnost tvojoj "istini" koju mi serviraju od strane MSM-ova. Mene zanima pristup informacijama koje su nefiltrirane i necenzurisane i bez "pečata" da su istinite.

Problem je tvoja formulacija, jer kad kažeš "pristup istinitim informacijama" to podrazumeva da postoji Politbiro koji im daje pečat da su istinite. Mene zanima "pristup informacijama" bez cenzurisanja i bez etiketa a šta je istina ću sam da zaključim, ne treba mi pomoć, hvala.
macak.tosa031 macak.tosa031 18:58 22.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

bene_geserit
ako nisi skapirao da sam u komentaru na koji si se nadovezao govorio o medijima a ne političarima (mada je rečeno i tu primenjljivo) onda slobodno pitaj opet za pečat

Pošto nisi ništa ukapirao, evo polako za one sa jeftinijim ulaznicama.
Trenutno imaš totalitarnu državu u nastajanju (na svetskom nivou) kakva nije postojala u istoriji čovečanstva a sve zahvaljujući tehnologiji.
Jedan od postulata tog totalitarizma je monopol nad "istinom" (i kontrolisanje narativa). Koji se radi uz pomoć oruđa kao što su mediji i političari.
Šta je "istina" je vrlo diskutabilno.
Tako da mene ne zanima dostupnost tvojoj "istini" koju mi serviraju od strane MSM-ova. Mene zanima pristup informacijama koje su nefiltrirane i necenzurisane i bez "pečata" da su istinite.

Problem je tvoja formulacija, jer kad kažeš "pristup istinitim informacijama" to podrazumeva da postoji Politbiro koji im daje pečat da su istinite. Mene zanima "pristup informacijama" bez cenzurisanja i bez etiketa a šta je istina ću sam da zaključim, ne treba mi pomoć, hvala.

Šta je istina ne zna ni Maksa, a kamoli Frihend.
Doduše - i maksa je inficiran komunizmom, ali delimično.
A slažem se - samo raw data, pa sam izvlači informaciju.
freehand freehand 19:59 22.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо


Problem je tvoja formulacija, jer kad kažeš "pristup istinitim informacijama" to podrazumeva da postoji Politbiro koji im daje pečat da su istinite. Mene zanima "pristup informacijama" bez cenzurisanja i bez etiketa a šta je istina ću sam da zaključim, ne treba mi pomoć, hvala.

Ne bih da se bavim uzaludnim poslovima, pa da probam samo kratko: istinita informacija i nefiltrirana informacija su sinonimi u novinarstvu. To je ono što se zove vest, eventualno izveštaj.
Za neka ozbiljnija i dublja znanja na tu temu moraćeš da se obratiš pokojnom pa nanovo vaskrslom Čarliju, on o tome sve zna zato što se razume u žice i elktrone što je osnov sve mudrosti.
Ono što sam ja gore napisao o inteligenciji, obrazovanju i iskustvu kao osnovima za razlikovanje istinitih od lažnih informacija slobodno zaboravi, ništa to ne valja bez lemilice.
macak.tosa031 macak.tosa031 10:50 23.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

freehand

Problem je tvoja formulacija, jer kad kažeš "pristup istinitim informacijama" to podrazumeva da postoji Politbiro koji im daje pečat da su istinite. Mene zanima "pristup informacijama" bez cenzurisanja i bez etiketa a šta je istina ću sam da zaključim, ne treba mi pomoć, hvala.

Ne bih da se bavim uzaludnim poslovima, pa da probam samo kratko: istinita informacija i nefiltrirana informacija su sinonimi u novinarstvu. To je ono što se zove vest, eventualno izveštaj.
Za neka ozbiljnija i dublja znanja na tu temu moraćeš da se obratiš pokojnom pa nanovo vaskrslom Čarliju, on o tome sve zna zato što se razume u žice i elktrone što je osnov sve mudrosti.
Ono što sam ja gore napisao o inteligenciji, obrazovanju i iskustvu kao osnovima za razlikovanje istinitih od lažnih informacija slobodno zaboravi, ništa to ne valja bez lemilice.

Znam toga kojega pominješ - i mogu da ti kažem da se razume baš u informcije (kao i u sirove podatke) - i da je na tome znanju dosta zarađivao za život ... a lemilica mu je, kaže, strast koju nikada nije ostavio - i uz koju se najslađe odmarao lemeći i kontemplirajući.
freehand freehand 14:05 23.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

Znam toga kojega pominješ - i mogu da ti kažem da se razume baš u informcije (kao i u sirove podatke) - i da je na tome znanju dosta zarađivao za život ... a lemilica mu je, kaže, strast koju nikada nije ostavio - i uz koju se najslađe odmarao lemeći i kontemplirajući.

E prouči mu da ni ti ni on o informacijama u smislu u kome ih ovde pominjemo nemate blagog pojma, sudeći po onome što ovde trtljate, i da je to lemljenje i kontempliranje pravi izbor i za ubuduće.
macak.tosa031 macak.tosa031 18:17 23.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

freehand
Znam toga kojega pominješ - i mogu da ti kažem da se razume baš u informcije (kao i u sirove podatke) - i da je na tome znanju dosta zarađivao za život ... a lemilica mu je, kaže, strast koju nikada nije ostavio - i uz koju se najslađe odmarao lemeći i kontemplirajući.

E prouči mu da ni ti ni on o informacijama u smislu u kome ih ovde pominjemo nemate blagog pojma, sudeći po onome što ovde trtljate, i da je to lemljenje i kontempliranje pravi izbor i za ubuduće.

Neću sada da ga ometam - kontemplira.
No, evo ti jedna njegova definicija informacije.
Na primer - informacija je data sa embedovanim smislom.
Zato, uostalom, tebi bene pominje da ga zanimaju samo 'raw data', a on će da im embeduje smisao stižući do informacije.
Jer je tako u mogućnosti.
Onima sa nižim spoznajnim mogućnostima su potrebne informacije.
Ono čime ti barataš je envelopski privid.
freehand freehand 21:17 23.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

Neću sada da ga ometam - kontemplira.
No, evo ti jedna njegova definicija informacije.
Na primer - informacija je data sa embedovanim smislom.
Zato, uostalom, tebi bene pominje da ga zanimaju samo 'raw data', a on će da im embeduje smisao stižući do informacije.
Jer je tako u mogućnosti.
Onima sa nižim spoznajnim mogućnostima su potrebne informacije.
Ono čime ti barataš je envelopski privid.

Pokušavam da zamsilim razumnog čoveka koji smatra da je ovde rekao nešto inteligentno i možda čak i duhovito za neke napunjene tim nekim specijalnim drogama. I ne ide mi.
Najgore je što znam da je do mene.
macak.tosa031 macak.tosa031 05:37 24.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

freehand
Neću sada da ga ometam - kontemplira.
No, evo ti jedna njegova definicija informacije.
Na primer - informacija je data sa embedovanim smislom.
Zato, uostalom, tebi bene pominje da ga zanimaju samo 'raw data', a on će da im embeduje smisao stižući do informacije.
Jer je tako u mogućnosti.
Onima sa nižim spoznajnim mogućnostima su potrebne informacije.
Ono čime ti barataš je envelopski privid.

Pokušavam da zamsilim razumnog čoveka koji smatra da je ovde rekao nešto inteligentno i možda čak i duhovito za neke napunjene tim nekim specijalnim drogama. I ne ide mi.
Najgore je što znam da je do mene.

Ne sekiraj se - sa tobom je sve u redu.
Spadaš u srednjake - na njima počiva stabilnost društva.
Većina ljudi ne razume - i ne mora.
Za njih je sveto trojstvo - pojedi, popij i poklopi.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:03 24.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

Za njih je sveto trojstvo - pojedi, popij i poklopi.


Ovo je sveto trojstvo tvojih komentara 99,9%. (d'izvinis)


macak.tosa031 macak.tosa031 10:07 24.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

apacherosepeacock
Za njih je sveto trojstvo - pojedi, popij i poklopi.


Ovo je sveto trojstvo tvojih komentara 99,9%. (d'izvinis)



Oooo, fala, fala!
Kako sam se nadao, super sam prošao.
Doduše, možda nisi u pravu ... ko bi ga znao.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:16 24.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

možda nisi u pravu ... ko bi ga znao.


Mi bi ga znali.. da sam u pravu. (d'izvinis)
freehand freehand 10:21 24.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

Većina ljudi ne razume - i ne mora.
Za njih je sveto trojstvo - pojedi, popij i poklopi.

A vi izuzetni i poplašite malo ovim, malo onim. Razumem.
aureus aureus 11:33 24.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

macak.tosa
Neću sada da ga ometam - kontemplira.

Čarli, jasno je da si ovo ti iako se praviš da ti je Čarli samo poznanik.
Uhvaćen si, ne vrijedi.

macak.tosa031 macak.tosa031 12:46 24.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

freehand
Većina ljudi ne razume - i ne mora.
Za njih je sveto trojstvo - pojedi, popij i poklopi.

A vi izuzetni i poplašite malo ovim, malo onim. Razumem.

Ne znam za vi, no, što se mene tiče - ja sam daleko od izuzetnog.
Na moju sreću - to sam odavno shvatio.

Što i vama koji niste, želim - ali iskreno.
macak.tosa031 macak.tosa031 12:47 24.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

apacherosepeacock
možda nisi u pravu ... ko bi ga znao.


Mi bi ga znali.. da sam u pravu. (d'izvinis)

Eee, ako je tako - onda nema spora.
docsumann docsumann 13:05 24.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

macak.tosa031
freehand
Većina ljudi ne razume - i ne mora.
Za njih je sveto trojstvo - pojedi, popij i poklopi.

A vi izuzetni i poplašite malo ovim, malo onim. Razumem.

Ne znam za vi, no, što se mene tiče - ja sam daleko od izuzetnog.
Na moju sreću - to sam odavno shvatio.

Što i vama koji niste, želim - ali iskreno.


misliš, mi koji jesmo izuzetni, trebali bi to što prije da shvatimo?
maksa83 maksa83 13:30 24.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

Ne znam za vi, no, što se mene tiče - ja sam daleko od izuzetnog.
Na moju sreću - to sam odavno shvatio.

Što i vama koji niste, želim - ali iskreno.

Čarlivoje skroz zbunjuješ, malo odvaljuješ potpune gluposti (npr. to da lemljenje nekog vaspostavlja kao vasionskog mudraca sa znanjima koja su nedostupna onima koji se nisu nadisali tinola) a onda izrekneš 100% (bez ironije) mudros' sa kojom se 100% slažem - Put počinje kad shvatiš koliko si dupe.

Evo ti zato poklon pre Nove Godine: Make.zip (stvarno nema potrebe da klikne manje više niko sem čarlivoja). Nije virus, kunem se svime.
mirelarado mirelarado 14:27 24.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

(stvarno nema potrebe da klikne manje više niko sem čarlivoja)


Ovo kao da si postavio Pandorinu kutiju s natpisom "Samo za Čarlivoja"... Nek' se javi ko nije kliknuo na Maksin link.
freehand freehand 14:28 24.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

a onda izrekneš 100% (bez ironije) mudros' sa kojom se 100% slažem - Put počinje kad shvatiš koliko si dupe.

Hajde da se dogovrimo da je ipak u pitanju hiljadu puta ponovljena replika koja je to bila i u vreme Sokrata, dakle hiljadu puta ponovljena replika.
Ali evo i jednog originala: znam da pričam sa trolom, i sa trolom pričam kao da je normalan uprkos tome što znam svaku jebenu rečenicu koju će trol kao sledeću da upotrebi.
Čini li to i mene trolom dragi Zdravo?
maksa83 maksa83 14:40 24.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

Ovo kao da si postavio Pandorinu kutiju s natpisom "Samo za Čarlivoja"... Nek' se javi ko nije kliknuo na Maksin link.

Ko god je kliknuo i bio strpljiv dobio je 1.7 Gb PDF-ova koji ga 99.98% ne zanimaju. :)))
maksa83 maksa83 14:43 24.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

Hajde da se dogovrimo da je ipak u pitanju hiljadu puta ponovljena replika koja je to bila i u vreme Sokrata, dakle hiljadu puta ponovljena replika.

Ma jeste, ali nije.
Hoću reći, svi će se načelno složiti sa scio ut nihil blablabla, ali neće baš svako pogledati u zrcalo i reći "nis' ti baš nešto posebno, a zapravo si i poprilično bezveze". To su naizgled iste stvari ali zapravo i ne baš.

Čini li to i mene trolom dragi Zdravo?

Nije to važno, važno je da smo se rešili Killary i da si dobar čovek.

freehand freehand 14:51 24.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо


Ma jeste, ali nije.
Hoću reći, svi će se načelno složiti sa scio ut nihil blablabla, ali neće baš svako pogledati u zrcalo i reći "nis' ti baš nešto posebno, a zapravo si i poprilično bezveze". To su naizgled iste stvari ali zapravo i ne baš.

Pa i nije ali i jeste: teško će naknadnom skromnošću svoju izuzetnost da pokrije neko ko sa visine svoje izuzetnosti nekog drugog proglasi prosečnim ne bi li mu na taj način uskratio pravo da komentariše nekog ko je takođe izuzetan, poput ovog skromnog ali u stvari izuzetnog.
Da se tim povodom dogovori sa nekim od LGBT vladika da se održi jedan trolejban ulicama Kaluđerice.

BTW ne znam odakle mi ta ideja ali sve nešto mislim da mačak Toša kad kaže da je daleko od izuzetnog prevashodno misli na svog idola Čarlija. To je onaj što kontemplira udišući isparenja nišadora
docsumann docsumann 14:55 24.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

Čini li to i mene trolom dragi Zdravo?



Nije to važno, važno je da smo se rešili Killary i da si dobar čovek.


pa još ako ti se zalomi i ta srećna okolnost da si rođen ko srbin/srpkinja, za normalno čeljade to je dosta za tri časna života
maksa83 maksa83 14:58 24.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

Pa i nije ali i jeste: teško će naknadnom skromnošću svoju izuzetnost da pokrije neko ko sa visine svoje izuzetnosti nekog drugog proglasi prosečnim ne bi li mu na taj način uskratio pravo da komentariše nekog ko je takođe izuzetan, poput ovog skromnog ali u stvari izuzetnog.

Ma ok, to samo ako celu stvar shvatiš mnogo ozbiljno. Otpr. kao kad čarlivoje poziva na pristojnost i da se zna red a onda s obe šake i oba stopala poklopi oči kad si neki miljenik iz desnog bloka daje oduška.

Mora da se poradi na konzistentnosti, da ne kažem integritetu.
maksa83 maksa83 15:01 24.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

pa još ako ti se zalomi i ta srećna okolnost da si rođen ko srbin/srpkinja, za normalno čeljade to je dosta za tri časna života

A realno kad pogledaš, malo ko se (u krugu od 1000km) nije rodio kao Srbin, samo je pitanje da li je to sa mirom i ponosom prihvatio ili se qrabetsa.
freehand freehand 15:11 24.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

maksa83
pa još ako ti se zalomi i ta srećna okolnost da si rođen ko srbin/srpkinja, za normalno čeljade to je dosta za tri časna života

A realno kad pogledaš, malo ko se (u krugu od 1000km) nije rodio kao Srbin, samo je pitanje da li je to sa mirom i ponosom prihvatio ili se qrabetsa.

Jbg, mene je tu jedan od Čarlijevih favorita, onaj dobri čika Bene Geserit provalio pa ssad svi znaju da sam u najboljem slučaju samo poluSrbin sa muslimanskim imenom, a u onom najgorem Jugosloven sa nekakvim jugoslovenskim imenom.
Kućuštaću odoh da se bacim u mutno Donavo pa čarli posle može da priča kako su me gurnuli Šiptari i madžari.
Da bar mrtav doprinesem srpskoj stvari, a i Tasa će moći posthumno da mi ime Jugoslav promeni u Srboljub vi da mi kao takvom ugošćen od Omege napiše jedan dirljiv blog epitaf..
docsumann docsumann 15:21 24.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

Kućuštaću odoh da se bacim u mutno Donavo pa čarli posle može da priča kako su me gurnuli Šiptari i madžari.


jbg kad nisi ovladao dalekom vještinom istočne samoodbrane, i to drevne, pa da ih sve posložiš energijom iz malog prsta...

tasadebeli tasadebeli 15:22 24.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

macak.tosa031
freehand
Većina ljudi ne razume - i ne mora.
Za njih je sveto trojstvo - pojedi, popij i poklopi.

A vi izuzetni i poplašite malo ovim, malo onim. Razumem.

Ne znam za vi, no, što se mene tiče - ja sam daleko od izuzetnog.
Na moju sreću - to sam odavno shvatio.

Što i vama koji niste, želim - ali iskreno.



Мислим да си сада сазрео за још једно бановање.

Можда већ и презрео.
tasadebeli tasadebeli 15:26 24.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

freehand


ssad svi znaju da sam u najboljem slučaju samo poluSrbin sa muslimanskim imenom, a u onom najgorem Jugosloven sa nekakvim jugoslovenskim imenom.




Брате, знао сам да си дерпе!



tasadebeli tasadebeli 15:34 24.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

freehand

Tasa će moći posthumno da mi ime Jugoslav promeni



Не пада ми на памет!

Рекох већ да је Југослав баш поетично име.

Некако к'о из 19. века, из доба романтизма.








freehand freehand 15:35 24.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

Брате, знао сам да си дерпе!

Molim pojašnjenje! Šta tačno u ovom kontekstu znači "brate"?
docsumann docsumann 15:37 24.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

freehand
Брате, знао сам да си дерпе!

Molim pojašnjenje! Šta tačno u ovom kontekstu znači "brate"?


pa eto, reko ti čovjek da si romantičan
freehand freehand 15:39 24.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

docsumann
freehand
Брате, знао сам да си дерпе!

Molim pojašnjenje! Šta tačno u ovom kontekstu znači "brate"?


pa eto, reko ti čovjek da si romantičan

Dobro, pusti ga da dovrši dva edita i doda osam klipova, nemoj da ga dekoncentrišemo sad.
maksa83 maksa83 15:48 24.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

Мислим да си сада сазрео за још једно бановање.

Aloemoderacia! Da ne banuje dok ne skine ono što sam mu okačio. Da ne bude da sam džaba aploudovao 1.7 Gb kroz moj sirotinjski kućni Đilas-Šolak SBB link. Ej, 15 MBit upstream, pa i treba onaj Vesić sve gajtane da im počupa.

macak.tosa031 macak.tosa031 16:09 24.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

freehand
maksa83
pa još ako ti se zalomi i ta srećna okolnost da si rođen ko srbin/srpkinja, za normalno čeljade to je dosta za tri časna života

A realno kad pogledaš, malo ko se (u krugu od 1000km) nije rodio kao Srbin, samo je pitanje da li je to sa mirom i ponosom prihvatio ili se qrabetsa.

Jbg, mene je tu jedan od Čarlijevih favorita, onaj dobri čika Bene Geserit provalio pa ssad svi znaju da sam u najboljem slučaju samo poluSrbin sa muslimanskim imenom, a u onom najgorem Jugosloven sa nekakvim jugoslovenskim imenom.
Kućuštaću odoh da se bacim u mutno Donavo pa čarli posle može da priča kako su me gurnuli Šiptari i madžari.
Da bar mrtav doprinesem srpskoj stvari, a i Tasa će moći posthumno da mi ime Jugoslav promeni u Srboljub vi da mi kao takvom ugošćen od Omege napiše jedan dirljiv blog epitaf..

Zašto bi ti bio manje vredan čak i da nisi Srbin?!

Zadatak svakog Srbina je da se bori da svako ko sa Srbima živi bude to što on sam želi.
Između ostaloga - i zato nije lako biti Srbin.
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:45 24.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

Мислим да си сада сазрео за још једно бановање.
Можда већ и презрео.


Nije lako Srbin biti
ni ban dobiti!
macak.tosa031 macak.tosa031 17:14 24.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

maksa83
Ne znam za vi, no, što se mene tiče - ja sam daleko od izuzetnog.
Na moju sreću - to sam odavno shvatio.

Što i vama koji niste, želim - ali iskreno.

Čarlivoje skroz zbunjuješ, malo odvaljuješ potpune gluposti (npr. to da lemljenje nekog vaspostavlja kao vasionskog mudraca sa znanjima koja su nedostupna onima koji se nisu nadisali tinola) a onda izrekneš 100% (bez ironije) mudros' sa kojom se 100% slažem - Put počinje kad shvatiš koliko si dupe.

Evo ti zato poklon pre Nove Godine: Make.zip (stvarno nema potrebe da klikne manje više niko sem čarlivoja). Nije virus, kunem se svime.

Lajk!
LOL!
tasadebeli tasadebeli 19:50 24.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

docsumann
freehand
Брате, знао сам да си дерпе!

Molim pojašnjenje! Šta tačno u ovom kontekstu znači "brate"?


pa eto, reko ti čovjek da si romantičan




И то апсолутно.
tasadebeli tasadebeli 19:52 24.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

maksa83
Мислим да си сада сазрео за још једно бановање.

Aloemoderacia! Da ne banuje dok ne skine ono što sam mu okačio.




Ма неће.

Знаш, ја сам нешто тестирао... Мислим да то раде само понедељком.
docsumann docsumann 19:52 24.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

tasadebeli
docsumann
freehand
Брате, знао сам да си дерпе!

Molim pojašnjenje! Šta tačno u ovom kontekstu znači "brate"?


pa eto, reko ti čovjek da si romantičan




И то апсолутно.


u 110+kg
tasadebeli tasadebeli 19:54 24.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

apacherosepeacock
Мислим да си сада сазрео за још једно бановање.
Можда већ и презрео.


Nije lako Srbin biti
ni ban dobiti!



Ни курцем по столу лупити,
па се у мрак сакрити.
tasadebeli tasadebeli 20:01 24.09.2019

Re: ТринидаЏански мамбо

docsumann
tasadebeli
docsumann
freehand
Брате, знао сам да си дерпе!

Molim pojašnjenje! Šta tačno u ovom kontekstu znači "brate"?


pa eto, reko ti čovjek da si romantičan




И то апсолутно.


u 110+kg






Tasa će moći posthumno da mi ime Jugoslav promeni u Srboljub vi da mi kao takvom ugošćen od Omege napiše jedan dirljiv blog epitaf..





docsumann docsumann 18:27 21.09.2019

trol


auf, kakva sjajna utakmica koledž lige



ovako sažeto u 12 min izgleda ko režirano jbt

zeleni štrumfovi rulz!!
not2old2rock not2old2rock 20:34 21.09.2019

Lupetanje ili naručen tekst?


Vladajuća partija od 2015. na Trinidadu je People's National Movement koju podržavaju Afro-trinidađani i premijer je Keith Rowley, koji je Indijac koliko i ja.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:32 21.09.2019

Re: Lupetanje ili naručen tekst?

Mislim da se Jinks poveo za filmom "The Great Hack".
Međutim u filmu se govori o izborima 2010. a ne 2015.
Na tim izborima je zaista pobedila UNC(Indusi) tj. koalcija okupljena oko te partije. I tada je navodno Cambridge Analytica pružila usluge UNC, odnosno radila za njih.
jinks jinks 21:56 21.09.2019

Re: Lupetanje ili naručen tekst?

Hvala, ispravio grešku u blogu - radi se o 2010, a ne 2015. godini.

p.s.

Otkud znate, možda je i 2015. godine Analitika radila na Trinidadu, samo za drugu stranu.
mariopan mariopan 09:24 23.09.2019

Re: Lupetanje ili naručen tekst?

Mene ovaj znak ukrštenih pesnica neodoljivo podseća na "Otpor" i na vrstu demokratije kojom su usrećili i druge zemlje, ne samo nas.
jinks jinks 12:30 23.09.2019

Re: Lupetanje ili naručen tekst?

Psihologija pesnice :)

Izgleda da su gosn Srdjo i onaj drugi kako se zove bas voleli da gledaju filmove sa Bruslijem.
mariopan mariopan 13:56 23.09.2019

Re: Lupetanje ili naručen tekst?

jinks
Psihologija pesnice :)

Izgleda da su gosn Srdjo i onaj drugi kako se zove bas voleli da gledaju filmove sa Bruslijem.

Da
docsumann docsumann 14:08 23.09.2019

Re: Lupetanje ili naručen tekst?


grafička stilizacija stisnute pesnice je univerzalni simbol pobunjeničkih pokreta - LINK

mariopan mariopan 14:51 23.09.2019

Re: Lupetanje ili naručen tekst?

docsumann

grafička stilizacija stisnute pesnice je univerzalni simbol pobunjeničkih pokreta - LINK


Jeste.

Baš zato je izabrana da pokrene mase da se pobune. To je znak koji svako razume i koji obećava neku vrstu pravde, spas od nepravde zbog koje se i buni.

Bilo je potrebno nešto što svi nezadovoljni mogu da shvate bez reči i da veruju da će pobunom dobiti ono što žele......ali često budu žedni prevedeni preko vode.


Kao mi, što nikada nismo videli 6. Oktobar i demokratiju a verovali smo da se za to borimo i da ta pesnica znači da ćemo počistiti lopuže i diktatora.

I evo nas sad, sa najgorim lopužama i diktatorom u istoriji, kako nikome više ne verujemo i gde nas sto takvih pesnica ne može naterati na ulice, jer ne znamo čiji interes se iza te pesnice krije i šta se iza tog brda valja?




Edit

I ja sam učestvovala u tome i nosila te i druge transparente i zviždala, udarala u šerpe i noge obijala po Beogradu i zato sam tako ogorčena i razočarana rezultatom.
Kažu da je najstrašniji bes prevarene žene?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana