Društvo| Na današnji dan| Nauka| Obrazovanje

PLAGIJATORIKA ...

Đorđe Bobić RSS / 21.11.2019. u 13:47

Atačmenti



Komentari (347)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zilikaka zilikaka 21:09 23.11.2019

Re: Malo i muzike

docsumann
Jeste, Lepa to bas lepo peva ali Amira ima prelep, kristalno čist glas.


kristalno čisti glasovi su precjenjeni


Sjajno ti ovo, al kanda mašina probila satnicu, negde kači obrtno kolo, zveči ležaj...ima tu posla onoliko da se utegne.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:12 23.11.2019

Re: a evo i preporuka

to je skandal za koji svuda u uredjenom drustvu pada ceo sistem izgradjen na takvim mutljavinama


Aha.

Ne znam koji mene đavo tera da s TOBOM o ovoj ozbiljnoj temi pričam.

Fenomen lažnih diploma u Srbiji, Hrvatskoj, Bosni....je toliko opštepoznat da je stvarno smorno "otkrivati" još jednu.
Posebno što je baš ta već dugo u medijima.

Na hiljade lažnih diploma je okolo i sad treba da se preneražavam što je otkrivena jedna.
Lekari sa lažnim diplomama, profesori, o državnim službenicima da se i ne govori, vojska je takvih.

Veoma bih se zainteresovao za emisiju u kojoj bi se razgovaralo o načinu da se nekako tome stane na put, nisam na takvu naleteo, a emisija koja "dokazuje" ili dokazuje, da je i Stefanović jedan od tih hiljada je smorna.

Ali ako neko voli senzacije, ako mu treba dokaz da je Megatrend nula od univerziteta i Stefanović nula od morala i poštenja, neka se oduševljava.
zilikaka zilikaka 21:17 23.11.2019

Re: Malo i muzike

Holandjani pevaju Jutros mi je ruža procvetala, sviraju na flašama i imaju izgovor bolji od našeg nesuđenog kralja.

Ma izgovor ok nego ljudi stvarno pevaju. To ti je ono kad mogu šta god hoće.
alselone alselone 21:21 23.11.2019

Re: a evo i preporuka

Ali ako neko voli senzacije, ako mu treba dokaz da je Megatrend nula od univerziteta i Stefanović nula od morala i poštenja, neka se oduševljava.


Tako je. Poenta cele akcije oko Malog je bila u tome što je on svoj doktorat hteo da progura na BU. I time direktno ruši diplome "svih nas". OK, proguraj kao slina na nekoj maski od univerziterta, za to je svima jasno o cemu se radi. Ali nemoj direktno rusiti sve ostale diplome.
zilikaka zilikaka 21:27 23.11.2019

Re: a evo i preporuka

Na hiljade lažnih diploma je okolo i sad treba da se preneražavam što je otkrivena jedna.

Ček, polako, Megatrend ne izdaje lažne diplome. To jesu kurton fakulteti na kojima ne moraš skoro ništa da naučiš da bi dobio diplomu, al diplome su prave.
Pitanje kako sprečiti postojanje takvih fakulteta opet nije teško. Mislim da se to rešava rang listana, kriterijumima za razne stvari u struci.
Evo, recimo, i fakulteta koji se nešto zovu da su mašinski imaš puno ali je Komora napravila da možeš da dobiješ licencu samo ako si završio...pa sledi tačan spisak koji fakultet, koji smer, zavisi od vrste licence.
Znači, ako neko hoće da ima diplomu da bi videla rodbina, on ide gde hoće. Ako neko hoće leba da jede od tog posla, ide tamo gde će mu diplomu posle priznati. Znači, spisak, samo spisak, i ništa drugo, a svako nek upiše šta voli.
docsumann docsumann 21:28 23.11.2019

Re: Malo i muzike

zilikaka
docsumann
Jeste, Lepa to bas lepo peva ali Amira ima prelep, kristalno čist glas.


kristalno čisti glasovi su precjenjeni


Sjajno ti ovo, al kanda mašina probila satnicu, negde kači obrtno kolo, zveči ležaj...ima tu posla onoliko da se utegne.


gdje ima mjesta za napredak ima i za berićet
alselone alselone 21:34 23.11.2019

Re: a evo i preporuka

Pitanje kako sprečiti postojanje takvih fakulteta opet nije teško.


Ne treba sprečavati postojanje škart fakulteta. Treba napraviti zdravo poslovno okruženje u kom diploma, tj. papir, ništa ne znači, nego znači znanje. I tada će na dobar glas izaći diplome koje nose znanje a biće ignorisane diplome koje ništa ne nose.

Mi živimo i dalje u polu-komunizmu u kom je "papir" dovoljan za rad u državnoj firmi. Zamislimo samo IT sektor u kom neko donese papir sa škart privatnog fakulteta. Pa nema. To može u nekom menadžmentu, ekonomiji, pravu itd... I to samo zato što državni sektor pun stranačkih mesta koja to očekuje.

Kada se to reši, rešio se i razlog postojanja takvih fakulteta.
angie01 angie01 21:53 23.11.2019

Re: a evo i preporuka

Ne znam koji mene đavo tera da s TOBOM o ovoj ozbiljnoj temi pričam.




je l si ti uopste sposoban da pratis fabulu radnje?

ja postavim link o najavi emisije,- ne tebi, nego onima koje bi zanimala-

ti podsmesljivo i maliciozno prokomentarises da uzivam??? u necemu sto je smor,

onda ti ja objasnim zasto nije smor, a kamoli za uzivanje,

pa ti meni kako je to ozbiljna tema, ( koju ja ne kapiram:)- ali je u stvari za nekog ko voli senzacije, jer su ti plagijati opste poznata stvar, pa sta sad ima emisija da nam otkrije:))),...u stvari, pardon, rekao si,

a emisija koja "dokazuje" ili dokazuje, da je i Stefanović jedan od tih hiljada je smorna.


...gde je naznaka za "dokazuje" ona sa navodnicima, razlog za sve ostalo sto si rekao, sa idejom da omalovazis emisiju koja se bavi vaznom temom, a koju nisi jos ni video, ali znas kakva je.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:55 23.11.2019

Re: a evo i preporuka

Pitanje kako sprečiti postojanje takvih fakulteta opet nije teško.


Reče Als, ne bih ja to sprečavao.
Hoćeš da imaš diplomu za na zid, plati je, ali niko te s njom neće zaposliti.
Mehanizam za to treba uspostaviti.

Da li je ova klasična lažna ili prava sa Megatrenda, pa ima li razlike supštinske?

Ne prevelike.

maksa83 maksa83 22:12 23.11.2019

Re: a evo i preporuka

Da li je ova klasična lažna ili prava sa Megatrenda, pa ima li razlike supštinske?

E, stipu to.

Nego bre, da li si shvatio da je država tj. Min. Poljoprivrede subvencionisala i na velika zvona otvorila plantažu gandže nekom SNS bliskom mudu, i da se do dana današnjeg ne zna da li su mesto stvarno obezbeđivali panduri u civilu, ko je uhapšen, ko je odozgo probao da spreči hapšenje, da li je dignuta optužnica, niš-ta.

Sfaćaš koja smo zemlja trećeg sveta postali?

nikvet pn nikvet pn 22:13 23.11.2019

Re: a evo i preporuka

Jedna poznanica sa Karića diplomom potražila posao istinski, ne kod tate. Na prvom intervjuu ispitivač diplomu držao sa dva prsta i zgađenom facom, na drugom isto, posle više nije ni pokazivala.
zilikaka zilikaka 22:30 23.11.2019

Re: a evo i preporuka

da se do dana današnjeg ne zna da li su mesto stvarno obezbeđivali panduri u civilu, ko je uhapšen, ko je odozgo probao da spreči hapšenje, da li je dignuta optužnica, niš-ta.

I pošto se u takvim procesima naravno ne mogu dobiti informacije za javnost, daće sve od sebe da tako ostane.
Cureće informacije sa strane, od ljudi koji nemaju stomak za sve to, al niko za to neće moći da se uhvati jer nema zvanične verzije.
zilikaka zilikaka 22:31 23.11.2019

Re: a evo i preporuka

Hoćeš da imaš diplomu za na zid, plati je, ali niko te s njom neće zaposliti.

Pa to, al logična posledica je odumiranje takvih fakulteta, jer neće biti mušterija.
mariopan mariopan 22:39 23.11.2019

Re: Malo i muzike

zilikaka
docsumann
Jeste, Lepa to bas lepo peva ali Amira ima prelep, kristalno čist glas.


kristalno čisti glasovi su precjenjeni


Sjajno ti ovo, al kanda mašina probila satnicu, negde kači obrtno kolo, zveči ležaj...ima tu posla onoliko da se utegne.

Kad već kažeš moram da ispričam

Sedim ja danas i čitam sa bloga komentare a u ruci drzim tablet...skrolujem....i odjednom krene neko škripanje, zveka, udaranje, najglasnije.

Skočim i krenem po kući da vidim jel' mi sudovi popadali, da li mi vetar ruši crepove....a sve vreme nosim tablet sa sobom. I krenu bubnjevi odjednom. I neka škripa ali i malo tonova, takozvane muzike.

Ukapiram da sam slučajno pipnula neku "muziku" koju je okačio neko na blog, pa krenulo, muzika otprilike ove fele kao ovo što treba pritegnuti i zašrafiti. Ja se prepala.

Blago meni samoj sa sobom. Eto, zamalo atentat na mene i to muzikom..
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:40 23.11.2019

Re: a evo i preporuka

Nego bre, da li si shvatio da je država tj. Min. Poljoprivrede subvencionisala i na velika zvona otvorila plantažu gandže nekom SNS bliskom mudu, i da se do dana današnjeg ne zna da li su mesto stvarno obezbeđivali panduri u civilu, ko je uhapšen, ko je odozgo probao da spreči hapšenje, da li je dignuta optužnica, niš-ta.


Pročitao sam nešto o tome, i pazi, ma kako sam protiv ove vlasti, ma koliko mogu i to da zamislim, ali navijam da nije tačno.

Jer ako jeste, onda je mnogo toga besmisleno posebno o a dlaka u jajetu od antisrpstva u SBB.

Zamisli koja bi to trivija bila ako je to tačno?
maksa83 maksa83 22:49 23.11.2019

Re: a evo i preporuka

Zamisli koja bi to trivija bila ako je to tačno?

U zemlji u kojoj je brat Vulinovog državnog sekretara uhapšen u Raškoj, pa pod čudnim okolnostima pušten, pa dve nedelje kasnije opet uhapšen u Vladinom službenom automobiilu punom gudre?

Nemoguće.


P.S. Primeti gore kako je to što je Vulin neki Ministar (da, Vulin, Mirin marginalni freak iz devedesetih je stvarno Ministar Odbrane 2019. godine) skoro prestalo da bude nadrealno, mada zapravo potpuno jeste.
mariopan mariopan 22:52 23.11.2019

Re: a evo i preporuka

hoochie coochie man
Nego bre, da li si shvatio da je država tj. Min. Poljoprivrede subvencionisala i na velika zvona otvorila plantažu gandže nekom SNS bliskom mudu, i da se do dana današnjeg ne zna da li su mesto stvarno obezbeđivali panduri u civilu, ko je uhapšen, ko je odozgo probao da spreči hapšenje, da li je dignuta optužnica, niš-ta.


Pročitao sam nešto o tome, i pazi, ma kako sam protiv ove vlasti, ma koliko mogu i to da zamislim, ali navijam da nije tačno.

Jer ako jeste, onda je mnogo toga besmisleno posebno o a dlaka u jajetu od antisrpstva u SBB.

Zamisli koja bi to trivija bila ako je to tačno?


Mislim da je tačno. Baš zato što je toliko šokantno da niko ne bi poverovao da je istina. To im je najbolja zaštita, ta neverica. Ko bi u to poverovao?

Kažu da je đavo najbolji posao uradio kad je ljude ubedio da ne postoji.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:04 23.11.2019

Re: a evo i preporuka


Nemoguće.


Ma znam da nije, al se valjda tešim.

I onda se čovek zapita, kako će se sve završiti.
Opcija, izgube izbore, bude im krivo ali se povuku, mi izgleda nemoguća.

Oni su se upleli u klasičan kriminal, za razliku od prošlih koji su lovu uzimali preko marketinčkih agencija, reklamnih minuta, "pašnajka" na Vračaru, ovoga onoga, ali sve je to laka zajebencija u odnosu ne ove.

Zato su i mogli da puste vlast kad su izgubili, maznuli su koliko su maznuli, nije malo, valjalo je da je potrajalo još ali jbg, ali ovi su se zaglibili u opasan kriminal i tu duboko.
Ne znam da li se to tako lako napusta.

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:07 23.11.2019

Re: a evo i preporuka

P.S. Primeti gore kako je to što je Vulin neki Ministar (da, Vulin, Mirin marginalni freak iz devedesetih je stvarno Ministar Odbrane 2019. godine) skoro prestalo da bude nadrealno, mada zapravo potpuno jeste.


Primetio!
I to baš pre neki dan postao svetsan toga.
Vulin - ministar vojske.
To postalo normalno, a trebalo bi da šokira.
docsumann docsumann 23:11 23.11.2019

Re: Malo i muzike

mariopan
zilikaka
docsumann
Jeste, Lepa to bas lepo peva ali Amira ima prelep, kristalno čist glas.


kristalno čisti glasovi su precjenjeni


Sjajno ti ovo, al kanda mašina probila satnicu, negde kači obrtno kolo, zveči ležaj...ima tu posla onoliko da se utegne.

Kad već kažeš moram da ispričam

Sedim ja danas i čitam sa bloga komentare a u ruci drzim tablet...skrolujem....i odjednom krene neko škripanje, zveka, udaranje, najglasnije.

Skočim i krenem po kući da vidim jel' mi sudovi popadali, da li mi vetar ruši crepove....a sve vreme nosim tablet sa sobom. I krenu bubnjevi odjednom. I neka škripa ali i malo tonova, takozvane muzike.

Ukapiram da sam slučajno pipnula neku "muziku" koju je okačio neko na blog, pa krenulo, muzika otprilike ove fele kao ovo što treba pritegnuti i zašrafiti. Ja se prepala.

Blago meni samoj sa sobom. Eto, zamalo atentat na mene i to muzikom..



mariopan, izvinjavam se ako si slučajno aktivirala neku moju audio minu

e sad moram još jedan metal klip da zakačim, ne zbog muzike, već zbog fore na 2:49



nsarski nsarski 23:15 23.11.2019

Re: a evo i preporuka

Oni su se upleli u klasičan kriminal, za razliku od prošlih koji su lovu uzimali preko marketinčkih agencija, reklamnih minuta, "pašnajka" na Vračaru, ovoga onoga, ali sve je to laka zajebencija u odnosu ne ove.


Jbg., HCM, ne zaboravi da su oni prošli - zapravo pretprošli - držali heroin u državnim trezorima. To je još ozbiljnije.

Ne bih da razvodnjavam, ali šta misliš da li država Albanija ima bilo kakve veze sa beskrajnim plantažama trave u toj zemlji, i da o tome pojma nema. Ali se bori.

I da najveći gorila na planeti, koji kontroliše izvore dve najznačajnije droge na planeti (koku i mak), vodi bespoštednu borbu protiv dilera i trgovaca.

Tako da je ovo naše gazdinstvo obična sića za velike mahere. Što naravno ne znači da našima treba gledati kroz prste. Naprotiv, ne treba im oprostiti nikad.
zilikaka zilikaka 23:28 23.11.2019

Re: a evo i preporuka

da najveći gorila na planeti, koji kontroliše izvore dve najznačajnije droge na planeti (koku i mak), vodi bespoštednu borbu protiv dilera i trgovaca.

Ima raznih načina uređivanja tržišta.
Zamisli kad bi sve bilo legalno, kako bi to drastično oborilo cenu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:33 23.11.2019

Re: a evo i preporuka

Tako da je ovo naše gazdinstvo obična sića za velike mahere. Što naravno ne znači da našima treba gledati kroz prste. Naprotiv, ne treba im oprostiti nikad.


E sad..
Kapiram ja šta ti je ideja, ali

Utisak mi je da to o čemu ti pričaš nije ovde slučaj, da ovo ovde ne radi država, nego neki običan dripac, dojučerašnji kokošar, za svoj džep, jer mu se pružila prilika.

Da je to državni posao to bi verovatno radio neko iz službi, i ne bi ga apsili pa pustali.

docsumann docsumann 23:37 23.11.2019

Re: a evo i preporuka

zilikaka
da najveći gorila na planeti, koji kontroliše izvore dve najznačajnije droge na planeti (koku i mak), vodi bespoštednu borbu protiv dilera i trgovaca.

Ima raznih načina uređivanja tržišta.
Zamisli kad bi sve bilo legalno, kako bi to drastično oborilo cenu.


svaki dan rata protiv droge čini mafijaške organizacije bogatijim, a političare korumpiranijim.
docsumann docsumann 23:39 23.11.2019

Re: a evo i preporuka


nsarski nsarski 00:01 24.11.2019

Re: a evo i preporuka

Da je to državni posao to bi verovatno radio neko iz službi, i ne bi ga apsili pa pustali.


Ma, brukaju nas amateri. Zato ih ponekad pojure.
milisav68 milisav68 08:13 24.11.2019

Re: a evo i preporuka

Da je to državni posao to bi verovatno radio neko iz službi, i ne bi ga apsili pa pustali.

E jbga sad, pa ne mogu da stave šverc u pravilo službe.

Stvar je u tome što nisu svi upoznati sa tim "poslom", odnosno nisu svi u policiji korumpirani.

Zato takve "greške" ispravljaju određene sudije.
mariopan mariopan 08:48 24.11.2019

Re: Malo i muzike

zbog fore na 2:49

mariopan mariopan 08:52 24.11.2019

Re: a evo i preporuka

Da je to državni posao to bi verovatno radio neko iz službi, i ne bi ga apsili pa pustali.

A država mu samo čuva strah da ga ne uhvate?

I dodeljuju mu subvencije da mu posao bolje krene?
mariopan mariopan 08:57 24.11.2019

Re: a evo i preporuka

docsumann
zilikaka
da najveći gorila na planeti, koji kontroliše izvore dve najznačajnije droge na planeti (koku i mak), vodi bespoštednu borbu protiv dilera i trgovaca.

Ima raznih načina uređivanja tržišta.
Zamisli kad bi sve bilo legalno, kako bi to drastično oborilo cenu.


svaki dan rata protiv droge čini mafijaške organizacije bogatijim, a političare korumpiranijim.


Tačno.

Pazi, kao borba protiv pušenja, bla, bla....a država uzima 70% para na akcizama na duvan? I jure ove seljake koji svoj duvan prodaju po pijacama da razjure konkurenciju.
Pa i prohibicija je iznedrila gomilu mafijaša i političara bogataša.
dragosevacsutra dragosevacsutra 12:34 24.11.2019

Re: a evo i preporuka

Ministar Odbrane 2019. godine


'o' pisati malim slovom.

st.jepan st.jepan 23:42 23.11.2019

:(

looping looping 07:20 24.11.2019

Re: :(

st.jepan

Ma, on bi da se bavi politikom i još da laže.
st.jepan st.jepan 12:23 24.11.2019

Re: :(

looping
st.jepan

Ma, on bi da se bavi politikom i još da laže.

Eh, laže, eh politika...
Jajoderžanije obično, eto šta je!
Voleo bih tebe da vidim kad bi ti onaj babyface prcoljak stezao muda i mahao ti pred nosom ko zna kakvim sve kopmpromitujućim dokumentima i snimcima.
angie01 angie01 12:29 24.11.2019

Re: :(


Na hiljade lažnih diploma je okolo i sad treba da se preneražavam što je otkrivena jedna.

Ma, on bi da se bavi politikom i još da laže.


pa da to je ta matrica koja odrzava celu piramidu- pa sta, normalno je tako, tako svi, nisu oni jedini, tako je uobicajeno, sta bre hoces, je l znas bre gde zivis...i sve slicne tampon zone za kriminal, svinjarije, manipulacije, kradje....
dragosevacsutra dragosevacsutra 12:50 24.11.2019

Re: :(

ko je ova biljana?

nije valjda ona zena na dragisu (interni nadimak svojevremeno na studiju b 'ljakse').

?
looping looping 12:53 24.11.2019

Re: :(

angie01

Na hiljade lažnih diploma je okolo i sad treba da se preneražavam što je otkrivena jedna.

Ma, on bi da se bavi politikom i još da laže.


pa da to je ta matrica koja odrzava celu piramidu- pa sta, normalno je tako, tako svi, nisu oni jedini, tako je uobicajeno, sta bre hoces, je l znas bre gde zivis...i sve slicne tampon zone za kriminal, svinjarije, manipulacije, kradje....

Ma da. Ko laže taj i krade, i ne treba glasati za njega.
looping looping 13:23 24.11.2019

Re: :(

Eh, laže, eh politika...
Jajoderžanije obično, eto šta je!

Slažem se. ---> Link.

looping looping 14:11 24.11.2019

Re: :(

angie01
https://pescanik.net/neka-se-spremi-stefanovic/

Mada, mene lično zanima ko bi trebao da odgovara za ovakve plagijate?
Mislim, obori se plagijat. Ali da li je to sve?
angie01 angie01 14:30 24.11.2019

Re: :(

Ali da li je to sve?


rekoh jos u prvom komentaru,..hebote, uz ocigledne dokaze, trebalo je 5 godina preganjanja univerzitetske zajednice i svih odgovornih u nizu- uvezanh verovatno u gomili slicnih sranja, a u sprezi sa vlascu- da se konacno sete kako se takve stvari resavaju,...i da nije bilo upornog prof Karapandze, koji nije nicim vezan za njih, jer ne radi ovde i onih studenata koju su zauzeli rektorat, sa idejom da je krajnje vreme da se ovakve bljujke rasciste- ko zna koliko bi jos ova trakalica trajala.

...znaci, sada prvo, malijev mentor i komisija koja mu je odobrila doktorat, da poloze racune.

druga stvar- alo bre, ti ljudi su zaseli na najvise funkcije u ovoj zemlji i donose odluke za nas- videli smo vec kako i kakve, dok ih mi placamo.

znaci, lazov si i prevarant, ajd zdravo- odgovaraj za to, a ne da jos takav budes glavni za bilo sta.
st.jepan st.jepan 16:18 24.11.2019

Re: :(

looping
Eh, laže, eh politika...
Jajoderžanije obično, eto šta je!

Slažem se. ---> Link.

Naravno da se slažeš.
Jajoderžanije nije princip koji funkcioniše samu unutar stranaka, već i u međustranačkim odnosima.
Prilično je verovatno da iza preuzimanja petomilionskih protesta od strane Đilasa, stoje Vučićeve ucene.
Jer Đilas na čelu kolone, najjači je garant non-masovnosti kolone.
angie01 angie01 16:32 24.11.2019

Re: :(

Jer Đilas na čelu kolone, najjači je garant non-masovnosti kolone.


sa sve jeremicem i obradovicem.
vcucko vcucko 16:49 24.11.2019

Re: :(

dragosevacsutra
ko je ova biljana?

nije valjda ona zena na dragisu (interni nadimak svojevremeno na studiju b 'ljakse').

?

Nije više. Sad je žena na Ogi.
Onaj sa perčin, što je pevAo sa Brega.
dragosevacsutra dragosevacsutra 19:10 24.11.2019

Re: :(

Nije više. Sad je žena na Ogi.
Onaj sa perčin, što je pevAo sa Brega.


auf nisam iskusan



a ni ona nije vise mlada i neukusna


dragosevacsutra dragosevacsutra 12:49 24.11.2019

.

pogresan thread.
49 41 49 41 14:26 26.11.2019

Dr. Mg. J...ca

Uradila, kako mi rece svojevremeno 75% doktorske disertacije, gde je i bila kao asistent-predavac na istom fakultetu.
Mentor je molio da "zavrsi do kraja", je on zna njih zenske.

Tako moja zena, doktorira na jednom zenskom detetu.

Sad je opet trudna posle mnogih godina. Od 21-23 navece se bavi seksualnim aktivnostima-otvarajuci vrata frizidera u kuhinji.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana