Astrologija| Moj grad| Reč i slika| Sex

CHEAP MIRAGE (prepared)

angie01 RSS / 11.12.2019. u 22:27

 ELhJqRAW4AAkE2Q?format=jpg&name=small
 
 
 

Pre nekog vremena sam slucajno naletela na netu na neki klip, na kome je snimljen kineski kuvar koji pokazuje, kako od obicnog brasna, malo vode, soli i boje, moze da napravi laznog pohovanog skampa. Ono lici, al nije, verovatno kada se zagrize, prestaje i prevara, jer tesko da nabrojani sastojci mogu da nadomeste specificno slastan ukus omiljenog zglavkara u kulinarstvu.

No, Kinezi su mnogoljudan narod, koji je kroz duge periode ziveo vrlo skromno i svojom vrednocom, umecem i domisljatoscu je razvio poseban pravac proizvodnje svega i svacega jeftinog i laznog, poznatog pod brendom- kineske kopije.

(Sto sve nema veze sa danasnjom ogromnom proizvodnjom cuvenih svetskih brendova razlicitih industrija, koja se odvija u Kini).

Pomalo blesav sadrzaj pomenutog snimka, bizarnog pravljenja laznog skampa, koji svakako ne moze zameniti onog pravog,  nego na trenutak samo stvara jeftin privid, pao mi je na pamet, posto sam prolazeci gradom, videla svetleci efekat ukrasavanja fasade  skupstine grada  u sklopu decije manifestacije,  a u organizaciji svedske ambasade, koji je stvorio iluziju da je cela zgrada omotana  ukrasnim papirom loseg kvaliteta, onog iz rolne,  koji se koristi za novogodisnje poklone u prodavnicama za siromasne, cime je u vremenu dok je ova kic obmana trajala,  namenjena navodno tome da se zabave deca, kojih nije bilo ni u tragovima, prikazana pre jasna i tuzna metafora koja odrazava  svu jadnost nase stvarnosti, svo sveopste unistavanje i degradaciju, utoliko pre, sto je ceo proces obrnut. 

Od rezidecijalnog zdanja Starog dvora dinastije Obrenovic, koje je gradjeno u 19. veku u stilu akademizma, sa antickim, renesansnim i baroknim elementima,  u kojima su nekada dvorske dame plesale u balskim dvoranama  sa cijih stilskih tavanica su visili raskosni venecijanski lusteri, a visoki zvanicnici pili najskuplja pica, sedeci u rezbarenom skupocenom namestaju od mahagonija i bistrili vazne teme u banket i  prijemnim salama u elitnom delu grada, napravljen je kic second hand lazni kineski novogodinji paketic, koji se, da budemo iskreni, uklapa u celokupnu estetuku danasnjeg Beograda i vizuelnu i sutinsku-jednom recju, cheap mirage…preskupo placenog.

 

  


Komentari (393)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zilikaka zilikaka 00:25 12.12.2019

Re: dezen

Nego, narode, da li još neko ima problem da sa telefona postavi duži komentar?
Meni posle neko broja znakova ne daje voše opciju da objavim, pa često moran da sečem i prekrajam da stane koliko može, ako mi se desilo da se raspišem.
...evo, ovde imam još neka 2 reda i to je to.
nsarski nsarski 00:25 12.12.2019

Re: dezen

Kad reko' ugly christmas sweater, mislim da je to u pitanju, ne znam koliko je poznato ali to je u poslednjih nekoliko godina "fora" - obući što gori i kičastiji božićni džemper:

Ugly christmas sweater.


Bem ti sunce, to se raširilo! Danas kupim pakovanje novih četkica za zube i evo šta su mi dali...




za precizniji uvid..



jelkica i candy.
zilikaka zilikaka 00:30 12.12.2019

Re: dezen

Bem ti sunce, to se raširilo! Danas kupim pakovanje novih četkica za zube...

I kako sad to da koristiš na leto, recimo?
mirelarado mirelarado 00:33 12.12.2019

Re: dezen

candy


Candy cane - kod nas poznat kao luša. Dupli crnjak: ako su jelkica i luša tu da bi deci bilo zabavno da peru zube, slatkiš od golog šećera može samo da ih inspiriše da što brže fasuju karijes.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:38 12.12.2019

Re: dezen


zilikaka
Nego, narode, da li još neko ima problem da sa telefona postavi duži komentar?
Meni posle neko broja znakova ne daje voše opciju da objavim, pa često moran da sečem i prekrajam da stane koliko može, ako mi se desilo da se raspišem.
...evo, ovde imam još neka 2 reda i to je to.


Nekad, retko doduše, ali desi se.
Dovijam se :)

Nekad dupli na ekran klik reši problem, spusti ono "pregledaj odustani" ispod polja za kucanje, nekad kopiram što sam napisao, odustanem, pa mi na "citiraj" otvori neograničeno polje (onda naravno obrišem ono citirano pa pejstujem svoj kopirani komentar) i tako, dovijam se pošto ne znam kako se problem otklanja jednom za svagda :)
Atomski mrav Atomski mrav 00:40 12.12.2019

Re: dezen

Dovijam se :)

Nekad dupli na ekran klik reši problem, spusti ono "pregledaj odustani" ispod polja za kucanje, nekad kopiram što sam napisao, odustanem, pa mi na "citiraj" otvori neograničeno polje (onda naravno obrišem ono citirano pa pejstujem svoj kopirani komentar) i tako, dovijam se pošto ne znam kako se problem otklanja jednom za svagda :)


Ljudi, koji ste vi mazohisti! Koja je to strast prema Blogu B92, da ste u stanju da se patite i kuckate komentare sa mobilnog... respect!
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:44 12.12.2019

Re: dezen

Ljudi, koji ste vi mazohisti! Koja je to strast prema Blogu B92, da ste u stanju da se patite i kuckate komentare sa mobilnog... respect!


Nekad.
Ili kad me neko baš iznervira, ili kad sedim ispred kazana i pečem radžu :)
angie01 angie01 00:54 12.12.2019

Re: dezen

ili kad sedim ispred kazana i pečem radžu :)


dobro, sada su neke stvari jasnije:).
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:59 12.12.2019

Re: dezen

dobro, sada su neke stvari jasnije:).


Eh, sad me diraš u domaćinski ponos.
Pa nisam ja od onih koji rakije ima samo dok se peče, ja sam bre domaćin čovek, uvek je ima:)

(možda zato što je uopšte ne pijem)
cassiopeia cassiopeia 09:15 12.12.2019

Re: dezen

Atomski mrav
Ljudi, koji ste vi mazohisti! Koja je to strast prema Blogu B92, da ste u stanju da se patite i kuckate komentare sa mobilnog... respect!



Ja komp koristim samo u kancelariji, ne pamtim kad sam kod kuće otvorila laptop. I onda komentarišem sa mobilnog, doduše sve ređe u poslednje vreme.


Nego, i meni se dešava isto što i Zili, to rešavam tako što u nekom trenutku kuckanja kliknem na pregledaj i onda u najvećem broju slučajeva može da se nastavi komentar, a da se ne izgubi ono "objavi"
Bili Piton Bili Piton 09:19 12.12.2019

Re: dezen

Atomski mrav


Ljudi, koji ste vi mazohisti! Koja je to strast prema Blogu B92, da ste u stanju da se patite i kuckate komentare sa mobilnog... respect!


Ovaj komentar je već za prsa pobijedio
cassiopeia cassiopeia 09:37 12.12.2019

Re: dezen

Nsarski


Jesu li ove četkice stvarno toliko bolje od standardne ponude na tržištu?
zilikaka zilikaka 09:38 12.12.2019

Re: dezen

(možda zato što je uopšte ne pijem)

Brate slatki, taka sam ti ista. Nekako volim da petljamoko toga i da napravim da valja, a to što popijem u godinu dana možeš sipati u prosečnu vinsku čašu.
Nego, sve češće sebe hvatam da maštam o danu kad odem u penziju.
Ako doživim i ako okolnosti posluže, možda se okušam u pravljenju vina. Tek to je izazov.
cassiopeia cassiopeia 09:47 12.12.2019

Re: dezen

Ako doživim i ako okolnosti posluže, možda se okušam u pravljenju vina. Tek to je izazov.


Imala priliku da sedim u društvu nekoliko proizvođača vina, više za okolokućne potrebe, nešto manje za prodaju, zapravo više poklanjaju. Sa kakvim žarom oni o tome pričaju, meni je ta strast fascinantna.

Baška, što toliko stvari igra ulogu kakvo ćeš vino dobiti. Ni malo jednostavna stvar. Al' jedno sam zapamtila, dobro vino nikako ne možeš dobiti od lošeg grožđa.
angie01 angie01 09:51 12.12.2019

Re: dezen

Jesu li ove četkice stvarno toliko bolje od standardne ponude na tržištu?


ma, kupio je deciju verziju, jer daju dve:),..a te curaprox cetkice imaju neku nevidjenu kolicinu vlakana specijalnih vlakana, koja ne upijaju vodu i ostaju dovoljno cvrsta tokom uporebe, koja su jos dovoljno tanka da dotaknu svako mesto na zubima, a mala glava cetkice omogucava potpunu dostupnost.

edit- evo, pogledala sam ponovu tu sliku, ima 5460 vlakana ultra soft, sto znaci jos gusce i tanje...znaci sve ocisti bez ostatka:).
angie01 angie01 09:52 12.12.2019

Re: dezen

mene zovite na degustaciju:).
cassiopeia cassiopeia 10:01 12.12.2019

Re: dezen

ma, kupio je deciju verziju, jer daju dve:)





edit- evo, pogledala sam ponovu tu sliku, ima 5460 vlakana ultra soft, sto znaci jos gusce i tanje...znaci sve ocisti bez ostatka:).


Ja koristim neku električnu, al' me mrzi da je nosim sa sobom kad putujem, pa bi da imam neku običnu. Hvala ti na info.
Atomski mrav Atomski mrav 10:12 12.12.2019

Re: dezen

a te curaprox cetkice imaju neku nevidjenu kolicinu vlakana specijalnih vlakana, koja ne upijaju vodu i ostaju dovoljno cvrsta tokom uporebe, koja su jos dovoljno tanka da dotaknu svako mesto na zubima, a mala glava cetkice omogucava potpunu dostupnost.


Stvarno su dobre četkice, jedine od kojih mi ne prokrvare desni dok perem zube.
angie01 angie01 10:12 12.12.2019

Re: dezen

Ja koristim neku električnu, al' me mrzi da je nosim sa sobom kad putujem, pa bi da imam neku običnu. Hvala ti na info.


znam, jer moj stariji sin samo takve koristi, a mladji, koji radi i na struju i na baterije, elektricnu,...
Atomski mrav Atomski mrav 10:14 12.12.2019

Re: dezen

Ja komp koristim samo u kancelariji, ne pamtim kad sam kod kuće otvorila laptop. I onda komentarišem sa mobilnog, doduše sve ređe u poslednje vreme.


Kad me nema neko vreme na Blogu, ili sam prezauzet ili sam na odmoru/bolovanju i ne uključujem računar. Sajt Bloga B92 sam otvorio na mobilnom samo tri puta - prvi put, poslednji put i nikad više.
angie01 angie01 10:15 12.12.2019

Re: dezen

Stvarno su dobre četkice, jedine od kojih mi ne prokrvare desni dok perem zube.


jer vecina cetkica ima neke dlake kao za ribanje poda,...a pri tome, kada se nakvase, lako se savijaju, ali obicno tako da su usmerene na desni a ne na zub- bar one na ivicnom delu,...kako god, cetkicu bi trebalo menjati cim se na njoj jave promene.
istrajan05 istrajan05 10:35 12.12.2019

Re: dezen

zilikaka
Nego, narode, da li još neko ima problem da sa telefona postavi duži komentar?
Meni posle neko broja znakova ne daje voše opciju da objavim, pa često moran da sečem i prekrajam da stane koliko može, ako mi se desilo da se raspišem.
...evo, ovde imam još neka 2 reda i to je to.

Šta će ti duži komentar?
misha.m misha.m 11:09 12.12.2019

Re: dezen

angie01
al kad smo vec kod irvasa i jelena,

Ovi šavovi samo što ne popucaju!
Hvala za ovu sliku Angie, ulepšala mi dan!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:29 12.12.2019

Re: dezen

Bili Piton
Atomski mrav


Ljudi, koji ste vi mazohisti! Koja je to strast prema Blogu B92, da ste u stanju da se patite i kuckate komentare sa mobilnog... respect!


Ovaj komentar je već za prsa pobijedio

To se zove ljubav prema b92, čak i kada je kao mlada Rumunjka, strad'la od ugriza vampira i ne deluje prisebno. Nego, oglasio se i Veran u javnosti, jeste viđeli to?
nsarski nsarski 11:52 12.12.2019

Re: dezen

cassiopeia
Nsarski


Jesu li ove četkice stvarno toliko bolje od standardne ponude na tržištu?


Nemam pojma. Meni je te preporučio moj čika Zuba i ja ih koristim.
cassiopeia cassiopeia 11:53 12.12.2019

Re: dezen

Nego, oglasio se i Veran u javnosti, jeste viđeli to?


Bio gost kod Nataše Miljković i Maje Nikolić na Novoj S, prošle nedelje. SmršAveo mi nešto, usukao se. Nisam mogla da ga slušam sa 100% pažnjom.

O čemu sad priča? Daj link :)
cassiopeia cassiopeia 11:59 12.12.2019

Re: dezen


nsarski
cassiopeia
Nsarski


Jesu li ove četkice stvarno toliko bolje od standardne ponude na tržištu?


Nemam pojma. Meni je te preporučio moj čika Zuba i ja ih koristim.


Da verujemo čika Zubi :)
nsarski nsarski 12:00 12.12.2019

Re: dezen

SmršAveo mi nešto, usukao se.


Ja ga u mom kraju sretnem često. Vozi električni trotinet kad klima dopušta.
cassiopeia cassiopeia 12:02 12.12.2019

Re: dezen

Ja ga u mom kraju sretnem često.


Preselio se Fond B92 na Vračar.


Vozi električni trotinet kad klima dopušta.


Zanimljivo je da je skoro položio vožnju... izjavio to na Novoj.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:05 12.12.2019

Re: dezen

cassiopeia
Nego, oglasio se i Veran u javnosti, jeste viđeli to?


Bio gost kod Nataše Miljković i Maje Nikolić na Novoj S, prošle nedelje. SmršAveo mi nešto, usukao se. Nisam mogla da ga slušam sa 100% pažnjom.

O čemu sad priča? Daj link :)


Naravno da se usukao kada ga klopa Du' (ako ga nije neki ozbiljniji Alien do'vatio) - ne mo'š raditi za ove anti-humane slepce i biti pozitivan. Ođe je Verko...
cassiopeia cassiopeia 12:15 12.12.2019

Re: dezen

Naravno da se usukao kada ga klopa Du' (ako ga nije neki ozbiljniji Alien do'vatio) - ne mo'š raditi za ove anti-humane slepce i biti pozitivan.


Pu, pu, možda je samo rešio da batali pivo. Nadam se da nije ništa ozbiljno.
angie01 angie01 14:41 12.12.2019

Re: dezen

Hvala za ovu sliku Angie, ulepšala mi dan!



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:54 12.12.2019

Re: dezen

angie01
Ugly christmas sweater.


al kad smo vec kod irvasa i jelena,




Malkice su joj ošli irvasi i jeleni, po šavu
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:55 12.12.2019

Re: dezen

cassiopeia

Pu, pu, možda je samo rešio da batali pivo. Nadam se da nije ništa ozbiljno.

Da, bilo bi šteta sada, kada smo na rubu Muzeja.
istrajan05 istrajan05 15:03 12.12.2019

Re: dezen

maksa83

Ova instalacija je bila i prošle godine, doduše ne sećam se ugly christmas sweater motiva, ali definitivno je nešto šarenilo i puštalo zvuke.

Kad reko' ugly christmas sweater, mislim da je to u pitanju, ne znam koliko je poznato ali to je u poslednjih nekoliko godina "fora" - obući što gori i kičastiji božićni džemper:

Ugly christmas sweater.

Svi moji džemperi su plave boje.
Черевићан Черевићан 02:01 12.12.2019

Стари двор & St Lucia

tek tek savoble

немош рећи да не дречи
мислиш мош' урадит' сам,
у Градскоме шаренилу
другачије шминке маам,

OВO јес' трајало кратко ...ал' нам Деци било слатко
looping looping 07:32 12.12.2019

1

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:26 12.12.2019

Re: 1

looping
ajeroplan

Kaj je poruka, Lupingec?
docsumann docsumann 11:31 12.12.2019

Re: 1

Srđan Fuchs
looping
ajeroplan

Kaj je poruka, Lupingec?


francuski ratni avion - Mirage
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:34 12.12.2019

Re: 1

Pa, kaj on tu radi? Bombardirati SNS miražima?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:35 12.12.2019

Re: 1

Slobodne asocijacije - Vesić je miraž Srbstva?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:37 12.12.2019

Re: 1

Aaa, naslov - kužim. Bosnia and Herzegovina in me.
looping looping 14:25 12.12.2019

Re: 1

docsumann
Srđan Fuchs
looping
ajeroplan

Kaj je poruka, Lupingec?


francuski ratni avion - Mirage

Cheap Mirage
Boris Drenca Boris Drenca 10:41 12.12.2019

nisam video

Toliko je podmetanja i lažnih vesti , naročito na 'društvenim mrežama' da ne verujem dok ne vidim. tako da ako ga nema kada večeras prođem (preksinoć sam bio, izgledalo kao i uvek) ne verujem da ga je ikada bilo.

Zbog budalaština koje 'znamo' ili 'verujemo' upropastićemo svaki makar trag normalnosti. Možda za bolje i nismo.

OK znam da je to platila neka zemlja da se obeleži njihov praznik i zameram što to nije bolje provisano. Ako je praznik više ljudi bude prisutno.

angie01 angie01 10:46 12.12.2019

Re: nisam video

Zbog budalaština koje 'znamo' ili 'verujemo' upropastićemo svaki makar trag normalnosti. Možda za bolje i nismo.


eno, objasniala sam mesanu,...jedno vreme je tako sve stajalo, abez bilo kakve publike i vidljive naznake daje neki performans u pitanju-...a svakako cu kasnije promeniti tekst- sa sve istom poAntom:).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:23 12.12.2019

Re: nisam video

Boris Drenca


što to nije bolje provisano



Provodadžisano
Svi nas hoće kao kolonijalne poslušnike; smradovi u BG-općini su idealan partner za beskičmene odnose.
vishnja92 vishnja92 13:13 12.12.2019

Tibor Jona...

sladak ko bombona.
@kazi_tibi (objavljeno na tviteru, preuzeto s fejsa)

sve ovo oko svedske ambasade i sv lucije u starom dvoru je jako smesno. ali i tuzno. da parafraziram draskovica vuka - nato pakt na bubanj potoku, a svedska ambasada lize sladoled. bukvalno ljudi samo sto se ne ujedaju po raskopanom gradu a ambasada merry go luckey kiti grad

lol

smesna je posebno pasivna agresija svedske ambasade koja sa svog zvanicnog tviter naloga vata po tvićku nezadovoljne beograđane pa nadje i dragana đilasa i kao “zao nam je sto vam se nije svideo nas obicaj eto mi smo mislili” brate obicaj vam je super. sve ostalo u bg je bulja

kao “mi smo u saradnji sa skupstinom grada”. pa vidi - a) jak ti saradnik a b) vi se slobodno pravite da ne znate sta se desava u toj skupstini grada, to je vase pravo kao sveđana, ali nemoj da se cudite kad narod hejtuje kad je navikao da odatle dolazi samo kič, šund i lopovluk

kad se uortačite sa alibabom neka vas ne cudi sto misle da ste deo lopovskog preduzeca. mislim a sad da ocekujete da ce narod da razlikuje instituciju od prakse pa kao to oni saradjuju sa beogradom a ne goran dr vesicem - pa to je izvinite naivno.

i kao ju zasto je narod odma povezao nesto na skupstini grada sa vesic dr goranom!? pa evo ne znam, lud narod pa pomislio da nesto u beogradu ima veze sa vesic dr goranom. a trebalo je narod da stane i kaze mozda ovo nije vesic dr goran mozda je sv lucija. ili čičičić.

lol

bukvalno paralelne realnosti - jedni besni sto od posla do kuce putuju 2 sata pet kilometara i sto im ulica postala potok, a svedska ambasada začuđena jer u toj atmosferi narod hejta jer nikad cuo za sv luciju i misli sasvim normalno da opet divljaju vesic dr goran i braćale

lol

bukvalno novu kantu za djubre kad vidim prva misao mi je ko se i koliko ugradio u nju, a ne besmislenu svetlosnu instalciju postavljenu u kontekstu praznika za koji je u belgradu culo 10 ljudi od toga svih 12 svedjana. dont @ me!
angie01 angie01 14:24 12.12.2019

Re: Tibor Jona...

:)))

..a ovo najozbiljnije, ja kada padnem u nekiJ dert, depru, manjak,...odem da citam Tibora i uvek mi podigne raspolozenje, ono

tako da tnx, vishnja.
istrajan05 istrajan05 14:38 12.12.2019

Re: Tibor Jona...

vishnja92
sladak ko bombona.
@kazi_tibi (objavljeno na tviteru, preuzeto s fejsa)

sve ovo oko svedske ambasade i sv lucije u starom dvoru je jako smesno. ali i tuzno. da parafraziram draskovica vuka - nato pakt na bubanj potoku, a svedska ambasada lize sladoled. bukvalno ljudi samo sto se ne ujedaju po raskopanom gradu a ambasada merry go luckey kiti grad

lol

smesna je posebno pasivna agresija svedske ambasade koja sa svog zvanicnog tviter naloga vata po tvićku nezadovoljne beograđane pa nadje i dragana đilasa i kao “zao nam je sto vam se nije svideo nas obicaj eto mi smo mislili” brate obicaj vam je super. sve ostalo u bg je bulja

kao “mi smo u saradnji sa skupstinom grada”. pa vidi - a) jak ti saradnik a b) vi se slobodno pravite da ne znate sta se desava u toj skupstini grada, to je vase pravo kao sveđana, ali nemoj da se cudite kad narod hejtuje kad je navikao da odatle dolazi samo kič, šund i lopovluk

kad se uortačite sa alibabom neka vas ne cudi sto misle da ste deo lopovskog preduzeca. mislim a sad da ocekujete da ce narod da razlikuje instituciju od prakse pa kao to oni saradjuju sa beogradom a ne goran dr vesicem - pa to je izvinite naivno.

i kao ju zasto je narod odma povezao nesto na skupstini grada sa vesic dr goranom!? pa evo ne znam, lud narod pa pomislio da nesto u beogradu ima veze sa vesic dr goranom. a trebalo je narod da stane i kaze mozda ovo nije vesic dr goran mozda je sv lucija. ili čičičić.

lol

bukvalno paralelne realnosti - jedni besni sto od posla do kuce putuju 2 sata pet kilometara i sto im ulica postala potok, a svedska ambasada začuđena jer u toj atmosferi narod hejta jer nikad cuo za sv luciju i misli sasvim normalno da opet divljaju vesic dr goran i braćale

lol

bukvalno novu kantu za djubre kad vidim prva misao mi je ko se i koliko ugradio u nju, a ne besmislenu svetlosnu instalciju postavljenu u kontekstu praznika za koji je u belgradu culo 10 ljudi od toga svih 12 svedjana. dont @ me!

Kada je Vesić doktorirao?
Da nije i on kod doktora Miće?
vishnja92 vishnja92 16:39 12.12.2019

Re: Tibor Jona...

odem da citam Tibora i uvek mi podigne raspolozenje, ono

da, bez izuzetka :)))
angie01 angie01 21:39 12.12.2019

i jos jedan pogled na dogadjaj,


Srdjan Dragojevic
@srdjandrago
·
11h
Ova uzavrela diskusija oko svedske donacije u vidu ulepsavanja gradske skupstine je bas uzela maha, zar ne? Setim se lepe price iz 1944 kada je skandinavska delegacija Crvenog krsta posetila “model logor” Terezin, da utvrdi kako logorasi zive u “izvanrednim” uslovima.
gedza.73 gedza.73 22:01 12.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Srdjan Dragojevic
@srdjandrago
Setim se lepe price iz 1944 kada je skandinavska delegacija Crvenog krsta posetila “model logor” Terezin, da utvrdi kako logorasi zive u “izvanrednim” uslovima.

Ili kad su se prerušeni u VIkinge, davno pre Kolumba, iskrcali na američko tle pa masakrirali Indijance.


brale sve prolupalo. Dal' je pun mesec, rano smrkavanje ili neko zračenje iz zemlje ko bi ga znao al' dobro nije.
angie01 angie01 22:52 12.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Ili kad su se prerušeni u VIkinge, davno pre Kolumba, iskrcali na američko tle pa masakrirali Indijance.


kaze neko ko cetnikuje u 21. veku i jos se hvata za- doduse lazne, ili uzete iz sumnjivih izvora-"argumente" iz jos dalje istorije, kako bi nekako podupro svoje radikalske zaostale stavove.
gedza.73 gedza.73 22:59 12.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

kaze neko ko cetnikuje u 21. veku


Imaš dva sistema. jedan sovjetski, zatvoren, nedemokratski, podređen kultu vođe i jednoj partiji i drugi koji je proevropski, prodemokratski, liberalan, pluralistički...

ovima iz prvog tabora svi koji nisu oni su četnici. ili ljotićevci. eventualno ako nećeš da uvrediš sagovornika onda mu kažeš da je zaostao radikalski.

u to ime



svim tviterašima koji slave.
angie01 angie01 23:07 12.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Imaš dva sistema.


ma imas budale koji se nisu pomakli iz neke primitivne kaljuge,...ono, jos u proslom veku je covek leteo na Mesec, a ovi i dalje pricaju o stvarima mnogo pre toga, sto ne bi bilo vredno pomena, da ne vuku drustvo u taj glib- sto se ladno pokazalo da je moguce devedesetih....posle kojih je stigao strasan racun za osvescivanje i onih sa malo manje skoncentrisane sive mase,...al eto ima ih i sa jos manje.

...mislim, sve mi je jeddno sta prices, vec sam prestala da ti se obracam, jer je besmisleno-vrtis taj zardjali ringespil u nedogled,...samo sada nisam odolela, toliko si sam sebi namestio zicer,...tako da, ne trudi se,...ko voli to tvoje smaranja, slobodno.
gedza.73 gedza.73 23:15 12.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

ono, jos u proslom veku je covek leteo na Mesec, a ovi i dalje pricaju o stvarima mnogo pre toga, sto ne bi bilo vredno pomena, da ne vuku drustvo u taj glib- sto se ladno pokazalo da je moguce devedesetih....posle kojih je stigao strasan racun za osvescivanje i onih sa malo manje skoncentrisane sive mase,...al eto ima ih i sa jos manje.

Važno da je tebi privreda frizerski salon, električarska radnja i diskoteka.
angie01 angie01 23:37 12.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Važno da je tebi privreda frizerski salon, električarska radnja i diskoteka.


nego sta je- to su mali privrednici, zanatlije,... o tome se sporilo da nije bilo moguce biti privatnik.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:38 12.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

kaze neko ko cetnikuje


Ćuti, bolje i to, nego da komunistuje.

Gledam danas nešto oko izbora u Britaniji, gostuju neka dva lika, oba žive ili su živela u Londonu, poznaju prilike očigledno.
I voditelj se zezne i Korbina nazove komunistom, želeći da istakne njegovo levičarenje, kad skočiše ova dvojica da ga ispravljaju, nemoj bre, jesi li ti lud, pa znaš li koja je tamo uvreda nekoga nazvati komunistom..voditelj se povuče i izgladiše slučaj.

To tamo gde ima demokratije, ovde, mrtvi ladni kažu, ma komunsti su kul likovi, petokraci ama baš ništa ne zameram, Tita je bio čovek od stila, i taj rad....

To zato što mi znamo šta je komunizam i petokraka, oni pojma nemaju.
Jel tako Endži :)

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:40 12.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

nego sta je- to su mali privrednici


Svi privrednici u komunizmu su bili mali, veliki su bili tamo gde nije bilo komunista.
nsarski nsarski 23:53 12.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Gledam danas nešto oko izbora u Britaniji, gostuju neka dva lika, oba žive ili su živela u Londonu, poznaju prilike očigledno.


Ljudi, međunarodna situacija se intenzivira! Prvi rezultati se najavljuju. Pobeda je na vidiku, a vi kao da ste s Marsa pali...

mirelarado mirelarado 23:54 12.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Gledam danas nešto oko izbora u Britaniji


Izgleda da pobeđuju Džonson i konzervativci... VB napušta EU po hitnom postupku, bez zbogom i bez sporazumnog razvoda.
angie01 angie01 23:57 12.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

To tamo gde ima demokratije, ovde,


mislis, partijske autokratije- mi bre nismo prosli pored demokratije, za to je potreban ipak odredjeni nivo svesti, obrazovanja, razumevanja, sirine...

...jer onda ne bi bilo potrebe lagati i ucitavati sagovorniku, u pokusaju da se bude u pravu.

btw- mi smo ziveli u socijalizmu, u onoj velikoj zemlji velika manjina su bili drugovi clanovi, a svi su ziveli bolje nego sada- kada je dobro iskljucivo clanovima.




Svi privrednici u komunizmu su bili mali, veliki su bili tamo gde nije bilo komunista.


eto, samo je vecinsko neobrazovano siromasno seljacko stanovnistvo dobilo priliku da se obrazuje, zaposli, dobije stanove ide na odmore,zivi normalno...umesto da tavori u svojim nerazvijenim sredinama...al jos je cudnije da njihovi naslednici tvrde da bi bolje bilo da je tako ostalo.
angie01 angie01 23:59 12.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

bez zbogom i bez sporazumnog razvoda.


obicno tako bude, kada nema vise ljubavi,...ili para.
nsarski nsarski 00:04 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

mirelarado
Gledam danas nešto oko izbora u Britaniji


Izgleda da pobeđuju Džonson i konzervativci... VB napušta EU po hitnom postupku, bez zbogom i bez sporazumnog razvoda.


I treba.

A kada bi drugi pobeđivao, i to bi bilo super na svoj način.

Ovo su najbolji izbori u istoriji GB. Svaki ishod je dobrodošao.
A šta će biti s njima, šta će biti s njima (where shall I go, what shall i do...?).

Pa....

hoochie coochie man hoochie coochie man 00:20 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

mislis, partijske autokratije-


:)
Čitaj jbt, pa u Brtitaniji se smatra nepristojnim ozbiljnog čoveka nazvati komunistom, to piše gore.
btw- mi smo ziveli u socijalizmu,


Aha!
Znači na vlasti je bila socijalistička, a ne komunistiška partija?
Dobro.
samo je vecinsko neobrazovano siromasno seljacko stanovnistvo dobilo priliku da se obrazuje, zaposli, dobije stanove ide na odmore,zivi normalno...umesto da tavori u svojim nerazvijenim sredinama...al jos je cudnije da njihovi naslednici tvrde da bi bolje bilo da je tako ostalo.

Ne tvrde njihovi naslednici, među kojima sam, da bi sve tako ostalo, to tvrdite vi.
Mi kažemo da bi sve brže i bolje teklo da nije bilo komunista, i za to navodimo činjenicu da su oni koji nisu bili porobljeni petokrakom brže napredovali.

Vi kažete da nije bilo opančara i abadžija da vode državu sve bi ostalo isto, i to dokazujete - čime?


Nego, za koga navijaš na ovim izborima?
nsarski nsarski 00:23 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Čitaj jbt, pa u Brtitaniji se smatra nepristojnim ozbiljnog čoveka nazvati komunistom, to piše gore.


U Amerima je jedna od najvećih uvreda da čoveku kažeš: you, you...bolshevik!
angie01 angie01 00:24 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

to tvrdite vi.

Vi kažete da nije bilo opančara i abadžija da vode državu sve bi ostalo isto, i to dokazujete - čime?


vazi huci- ovako razgovaraj s nekim drugim,...jer sta cu ti ja, kada sve sto kazem, ponovis, ali u svojoj interpretaciji,...i to ne previse zanimljivoj, da se nezno izrazim.


Nego, za koga navijaš na ovim izborima?


ne znam na koje mislis.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:25 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

mirelarado
Gledam danas nešto oko izbora u Britaniji


Izgleda da pobeđuju Džonson i konzervativci... VB napušta EU po hitnom postupku, bez zbogom i bez sporazumnog razvoda.


I to izgleda komotnija većina od neophodne.

Ne znam kako će to na nas uticati, nešto ne vidim neku vezu, ali je zanimnjivo za praćenje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:31 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

vazi huci- ovako razgovaraj s nekim drugim,.


Što bre?
Špiljak opančar, Ranković abadžija, ostali s koca i konopca.
Pogledaj im biografije, kod ogromne većine, ako se škola i pominje, piše upisao, retko gde i završio.
Hoćeš ja da ti izlistam primere?

To je vodilo državu, i sad da ne razgovaram s tobom tako.
Kako s tobom da razgovaram, da kažem da su državu vodili akademici, profesori, lekari, naučnici?
Pa nisu, oni su bili na drugoj strani, a na ovoj kojoj se ti diviš, opančari i abadžije, oni su, ti tvdiš, unapredili državu.
mirelarado mirelarado 00:40 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Ne znam kako će to na nas uticati, nešto ne vidim neku vezu, ali je zanimnjivo za praćenje.


Ne znam ni ja. Nadam se da neće uticati i da ćemo opušteno pratiti situaciju, s nadmenim smeškom Reta Batlera. :)
mirelarado mirelarado 00:44 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

A šta će biti s njima, šta će biti s njima (where shall I go, what shall i do...?).


Jedna od najboljih završnih replika u filmu. U mojoj knjizi dolazi odmah posle "Nobody's perfect" iz Some like it hot.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:48 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Ne znam ni ja. Nadam se da neće uticati i da ćemo opušteno pratiti situaciju, s nadmenim smeškom Reta Batlera. :)


Meni osećanja pomešana:)

Konzervativci se baš i nisu proslavili prema Srbiji, trebalo bi da sam protiv njih, ali ova maskota mi čak i simpatična, iako se čudim otkud takav lik na mestu predsednika vlade tako moćne države.
Voleo bih i da pratim frku oko izlaska iz EU.

Laburisti su previše levo za moj ukus, ali bili su naklonjeniji Srbiji, makar za vreme bombardovanja, tako da i tu ne znam šta da mislim.
Faraž je nebitan više, valjda
Oni liberali, onaj Ešdaun, to je valjda i mrtvo tamo.

Tako da, semenke i uživancija :)
angie01 angie01 00:50 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Što bre?


jer pricas sam sa sobom,...nista od toga sto mi ucitavas nisam rekla.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:57 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

nista od toga sto mi ucitavas nisam rekla.


Nisi rekla da su komunisti (a predvođeni su opančarima (Špiljak) abadžijama (Ranković) đubradima od karaktera (Tito) i sličnim talogom) unapredili državu, a da njih nije bilo i dalje bi bilo većinski neobrazovano stanovništvo?

Jesi, baš to si rekla, ja sam ti samo podastro činjenice o kome zapravo pričaš.
angie01 angie01 01:16 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Jesi, baš to si rekla, ja sam ti samo podastro činjenice o kome zapravo pričaš.


ne, ti samo propagiras svoje stavove, tako sto izvrces moje,( a ne bas preterano inteligentno), a sto je bazicno nepostenje u komunikaciji,...pa onda ona nema previse smisla.
istrajan05 istrajan05 07:58 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

angie01
...

eto, samo je vecinsko neobrazovano siromasno seljacko stanovnistvo dobilo priliku da se obrazuje, zaposli, dobije stanove ide na odmore,zivi normalno...umesto da tavori u svojim nerazvijenim sredinama...al jos je cudnije da njihovi naslednici tvrde da bi bolje bilo da je tako ostalo.

Pa da!
A u Engleskoj. Lihtenštajnu, Austriji, Francuskoj i Finskoj sirotinja nije ni išla u školu, spavali u šatorima - a o odlasku na odmor je mogla samo da sanja.
Ponekada se, ali zaista, pitam, kako iko može da fali tu nakaradu od prethodne države vođene mudrom vizijom Faraona - doživotnog predsednika CeKaja, države i Vrhovnog komandanta.
Pa samo ove Faraonove titule su dovoljne svakome 'ko ima iole soli u glavi' da donese zaključak o karakteru nakarade od prethodne države.
Kakva je bila, tako je i prošla.
freehand freehand 08:35 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

A u Engleskoj. Lihtenštajnu, Austriji, Francuskoj i Finskoj sirotinja nije ni išla u školu, spavali u šatorima - a o odlasku na odmor je mogla samo da sanja.

Pa da. Onda su napravili sindikate i organizacije koje su prerasle u političke partije - komunističke i socijalističke koje su se u naredna tri veka često krvavih borbi sa masovnim žrtvama izborili da izađu iz "šatora", dođe do uslova za obrazovanje i pristojnog standarda.
predatortz predatortz 08:44 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Nadam se da neće uticati i da ćemo opušteno pratiti situaciju, s nadmenim smeškom Reta Batlera. :)


Rado bih, uz čips i pivo, gledao kako se Irci i Škoti kao odvajaju, a Englezi im kao ne daju.
Atomski mrav Atomski mrav 09:06 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

jer pricas sam sa sobom,...nista od toga sto mi ucitavas nisam rekla.

O, jebote, Endži, posle toliko godina na Blogu i dalje se pališ kao hepo kockica.
Pusti ga na miru, mora li svaki jebeni tekst na ovom Blogu da se valja u ovom P/Č bulšitu?
angie01 angie01 09:45 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

O, jebote, Endži, posle toliko godina na Blogu i dalje se pališ kao hepo kockica.


:))), ma ne, vec duze vreme preskacem, al ovde sam domacica, pa da budem pristojna,...sto izgleda nije uvek najbolja opcija,...a i Pajke mi je nesto izgleda zauzet da preuzme:).


Pusti ga na miru, mora li svaki jebeni tekst na ovom Blogu da se valja u ovom P/Č bulšitu?


...vec deluje da je to interni fazon,...koji je toliko puta prezvakan, da je nevidjeno dosadan, al se samo onaj koji ga prica, iznova i iznova smeje, kao da ga je prvi put cuo,...
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:14 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Laburisti su previše levo za moj ukus, ali bili su naklonjeniji Srbiji, makar za vreme bombardovanja, tako da i tu ne znam šta da mislim.


Laburisti dok im je sef bio Toni Bler (u vreme bombardovanja) Srbiji naklonjeni? Ne reci..
gedza.73 gedza.73 12:08 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

angie01
nego sta je- to su mali privrednici, zanatlije


pa ne vi jugoslavijanci ste stvarno posebna sorta koju treba gajiti i negovati.

Kako ja tebi sad da objasnim razliku između osječkog MIO Standarda i privrednika od kog su kupili licence?
kažeš kako je zakonom ograničavano razvijanje male privrede (fabrike do na primer 50 radnika), oni odgovore kako je njima majstor popravljao frižider. Koji je trajao pedeset godina koliko se dobro pravio. Frižider, ne majstor. Koji je radio na crno van radnog vremena (ili u toku njega ili dok je na bolovanju) a njegova žena prala po kućama novobogataških drugova i njihovih drugarica žena.
50 procenta plate je odlazilo na hranu, ispod trideset posto se 'kulturni' život svodio na šetnju, utakmice i narodna posela zbog nemogućnosti izdvajanja više novca.




Jugosalvija je ispod Mađarske, Poljske a iznad Albanije i Bugarske. Po ekonmskim paramtreima sa EU zemljama stoji daleko gore. proverljive činjenice.

Trećina BDP-a je odlazila na plaćanje kredita u trenutku, kako se tvrdi, najveće industrijalizacije. Istovremeno su se pojedini krajevi bukvalno opustošili jer je narod bežao glavom bez obzira u kapitalističke zemlje. Varošice su nestajale zbog nedostatka privrednih aktivnosti, nepostojanja infrastrukture.

Onda su samoupravljački botovi bez 'sive mase' kako kažeš ušli u devedesete nadajući se kako će da voze 'mečke' a da 'rade' u državnoj administraciji pa kad ih zajebao Cobe onda su se prešaltali u demokratiju nadajući se kako će taj isti nerad da finasira EU pa su sad našli zamenu u jednoj partiji i njenom vođi.

Potpuno isto pričaš ti, Ljubiša Ristić i svaki samoupravljački bot koji je 'dobio' stan.

Koji ujedno održavaju sistem poput današnjeg koji je preslikan komunistički (ne socijalistički kako se lažno predstavlja) samo malo labaviji.
gedza.73 gedza.73 12:16 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

ja
22:01 12.12.
Srdjan Dragojevic
@srdjandrago
Setim se lepe price iz 1944 kada je skandinavska delegacija Crvenog krsta posetila “model logor” Terezin, da utvrdi kako logorasi zive u “izvanrednim” uslovima.

Ili kad su se prerušeni u VIkinge, davno pre Kolumba, iskrcali na američko tle pa masakrirali Indijance.


angie01
22:52 12.12.

kaze neko ko cetnikuje u 21. veku



angie01
09:45 13.12.
ebeni tekst na ovom Blogu da se valja u ovom P/Č bulšitu?

...vec deluje da je to interni fazon,...koji je toliko puta prezvakan, da je nevidjeno dosadan



ccccc
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:08 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Laburisti dok im je sef bio Toni Bler (u vreme bombardovanja) Srbiji naklonjeni? Ne reci..



Evo ti nekih ctatata od pre jedno četiri pet godina, da ne linkujem, snaći ćeš se, a inače toga dosta.

TOTALNO DRUKČIJI OD DRUGIH Ko je Džeremi Korbin, favorit za mesto šefa laburista i trn u oku Tonija Blera


Budući šef laburista: Zločinci na Kosovu su bili NATO i Albanci
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:21 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,


Evo ti nekih ctatata od pre jedno četiri pet godina, da ne linkujem, snaći ćeš se, a inače toga dosta.


Moj komentar se odnosio na laburiste i sefa im PM iz doba bombardovanja 2000 godine koje si ti naznacio kao sklone Srbiji iz tog perioda, PM vrli Bler je bio tada 1000% uz Klintona.

A sta danas pricaju pojedini iz te partije obaska, nisam pratila uopste.
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:20 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

A sta danas pricaju pojedini iz te partije obaska, nisam pratila uopste.

Ti pojedni si danas šefovi te partije, a i tad si pričam i isto.

Ali dobro, razumeli smo se.
angie01 angie01 14:28 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

pa ne vi jugoslavijanci ste stvarno posebna sorta koju treba gajiti i negovati.


ti si u svojoj upornoj smaracini i vrlo, khm, glupav,...jel ti uopste znas sta je privreda i kako se ona deli i sta predstavljaju one sifre delatnosti u privrednim registrima,...sad ti silom hoces da "dokazes" kako za vreme YU nije blo prvatnih privrednika....i jos srceparajuci mizanscen, koji egzistira sad vise nego ikada pre i to u najnedolicnijoj varijanti ikada.


Potpuno isto pričaš ti, Ljubiša Ristić i svaki samoupravljački bot koji je 'dobio' stan.


i samo cu ovo, jer mi je odvratno to tvoje ocigledno namerno poredjenje sa risticem, koji je bio deo krvave klike devedesetih i zato dobio seceranu na poklon za svoje pozoriste da ne bude vise homeless,...nisam bila samoupravljac, komunista,...sve svoje krovove i ispod njih smo sami kupili,...mojoj porodici je samo uzeto u tom smislu-sto sam vise puta ponovila, te na ove nepostene kompleksaske budalastine vise necu odgovarati.
angie01 angie01 14:48 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

digresija, kada se vec pominjalo pecenje rakije,...kupila sam pre nekog vremena domacu viljamovku, onu bas super, ne osecaju se nikakvi metiletil.urci/palci, samo miris i toplina kad progutas gutljaj,...i stavila u nju bas puno visanja, malo skuvanih, tek da lakse puste sok i stavila to sve da malo odstoji i evo sad sam degustirala sa malo leda i par kapi limuna-znaci, fantazija.
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:58 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

hoochie coochie man
A sta danas pricaju pojedini iz te partije obaska, nisam pratila uopste.

Ti pojedni si danas šefovi te partije, a i tad si pričam i isto.

Ali dobro, razumeli smo se.


Aluzija na sukob misljenja u istoj partiji i izmedju bas te dvojice je bazicna tema filma Romana Polanskog 'The Ghost Writer'.
istrajan05 istrajan05 15:01 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

angie01
pa ne vi jugoslavijanci ste stvarno posebna sorta koju treba gajiti i negovati.


ti si u svojoj upornoj smaracini i vrlo, khm, glupav,...jel ti uopste znas sta je privreda i kako se ona deli i sta predstavljaju one sifre delatnosti u privrednim registrima,...sad ti silom hoces da "dokazes" kako za vreme YU nije blo prvatnih privrednika....i jos srceparajuci mizanscen, koji egzistira sad vise nego ikada pre i to u najnedolicnijoj varijanti ikada.


Potpuno isto pričaš ti, Ljubiša Ristić i svaki samoupravljački bot koji je 'dobio' stan.


i samo cu ovo, jer mi je odvratno to tvoje ocigledno namerno poredjenje sa risticem, koji je bio deo krvave klike devedesetih i zato dobio seceranu na poklon za svoje pozoriste da ne bude vise homeless,...nisam bila samoupravljac, komunista,...sve svoje krovove i ispod njih smo sami kupili,...mojoj porodici je samo uzeto u tom smislu-sto sam vise puta ponovila, te na ove nepostene kompleksaske budalastine vise necu odgovarati.

Zašto vređaš čoveka?
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:44 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

:))), ma ne, vec duze vreme preskacem, al ovde sam domacica, pa da budem pristojna,...sto izgleda nije uvek najbolja opcija,...a i Pajke mi je nesto izgleda zauzet da preuzme:).


Ma, huči vrti jedan te isti bulšit, kao pokvareni gramofon, a mene mrzi da se preganjam, osim toga, život je kratak i prohuji za čas. Dakle, ništa što jedna lepa istorijska fotografija masnog četnika uz nogu ulaštenog i uvaženog SS oficira ne može da razbuca.

edit: A i obeć'o sam Mravu da neću da potežem ovu temu... bar neko vreme.
angie01 angie01 15:47 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Amin!
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:00 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

a mene mrzi da se preganjam

Inače bi vrlo lako objasnio da je po državu, društvo, mnogo bolje da ga vodi nepismeni polusvet nego obrazovani sloj.

SFRJ je dokaz.


Ajd kad te ne bude mrzelo objasni, ali svojim rečima.

Smeš li da pokušaš, evo neka ti i Endži pomogne, ili nemate te gabarite, pa ćete opet o četnucima, koje ja ni pomenuo nisam?
gedza.73 gedza.73 16:14 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Što kaže neki udbaš u penziji, 'analitičar', u vezi pokušaja novinarskog atentata telefonom

'U MOJE VREME SE ZNAO RED'

lepo je što mnogi i dan danas baštinu tu tradiciju 'kad se znao red'.

edit

angie01
19:37 02.12.2019
ja to stvarno ne znam- ne znam kakav je bio zakon u to vreme za privatno preduzetnistvo


angie01
14:28 13.12.2019
jel ti uopste znas sta je privreda i kako se ona deli i sta predstavljaju one sifre delatnosti u privrednim registrima

Samo još ovo. ja sam u više preduzeća (od proizvodnih do uslužnih) ušao nego što si ti videla turističkih agencija. Uključujući reklame na netu i tv-u.

i cela ta klika jeste ista.
freehand freehand 16:25 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

srdjan.pajic
:))), ma ne, vec duze vreme preskacem, al ovde sam domacica, pa da budem pristojna,...sto izgleda nije uvek najbolja opcija,...a i Pajke mi je nesto izgleda zauzet da preuzme:).


Ma, huči vrti jedan te isti bulšit, kao pokvareni gramofon, a mene mrzi da se preganjam, osim toga, život je kratak i prohuji za čas. Dakle, ništa što jedna lepa istorijska fotografija masnog četnika uz nogu ulaštenog i uvaženog SS oficira ne može da razbuca.

edit: A i obeć'o sam Mravu da neću da potežem ovu temu... bar neko vreme.

Prihvati se bućkala i udara po vodi: DAM-DAM-DAM
I čeka da se neko upeca, u međuvremenu pojačavajući udaranje i krivećiiskaz ne bi li se bar neka sitna riba upecala, da ne prođe dan u prazno.
Ako ne - nema veze. Sutra ispočetka_ Đinđić-petokraka, Đinđić-petokraka.
Evo trivije: čovek koji je petokraku skinuo sa skupštine grada javno se pokajao zbog toga, a petokraku nije skidao kao simbol komunizma nego kao simbol Miloševićeve vlasti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:22 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

freehand
srdjan.pajic
:))), ma ne, vec duze vreme preskacem, al ovde sam domacica, pa da budem pristojna,...sto izgleda nije uvek najbolja opcija,...a i Pajke mi je nesto izgleda zauzet da preuzme:).


Ma, huči vrti jedan te isti bulšit, kao pokvareni gramofon, a mene mrzi da se preganjam, osim toga, život je kratak i prohuji za čas. Dakle, ništa što jedna lepa istorijska fotografija masnog četnika uz nogu ulaštenog i uvaženog SS oficira ne može da razbuca.

edit: A i obeć'o sam Mravu da neću da potežem ovu temu... bar neko vreme.

Prihvati se bućkala i udara po vodi: DAM-DAM-DAM
I čeka da se neko upeca, u međuvremenu pojačavajući udaranje i krivećiiskaz ne bi li se bar neka sitna riba upecala, da ne prođe dan u prazno.
Ako ne - nema veze. Sutra ispočetka_ Đinđić-petokraka, Đinđić-petokraka.
Evo trivije: čovek koji je petokraku skinuo sa skupštine grada javno se pokajao zbog toga, a petokraku nije skidao kao simbol komunizma nego kao simbol Miloševićeve vlasti.

Evo ga još jedan.
Nije se uhvatio na bućlkalo ali eto odgovara :)
Kao, nešto, pokušava.
Komentar od pre dbva dana mu u glavi, ali sad se usudio da pokuša:)
Šta ti je bre Fri, što se mučiš, kaži bre šta ti je na duši.



Evo ja te pitam direktno, kad se rodio Miša Broz, i kad i s kim je njegov otac otišao iz Zagreba?
Jednostavno pitanje, lak odgovor, i veoma jasno pokazuje kakvu moralnu ništariju podržavate.

Evo, ni Endži ni Srki se ne usuđuju da o tome pisnu ni reč.
Nećeš ni ti smeti, znam, zato i pitam.

A ima i drugih pitanja.
freehand freehand 17:25 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

A ima i drugih pitanja.

Mora da je baš zajebano pitanje! Miloševi batinaši? Nešto o kralju Aleksandru i Dragi Mašin ili o princu Đorđu?
Ms jok... Buba lazi nesto tlazi - pa to je blogovski golum koji traži žrtvu?!
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:35 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

freehand
A ima i drugih pitanja.

Mora da je baš zajebano pitanje! Miloševi batinaši? Nešto o kralju Aleksandru i Dragi Mašin ili o princu Đorđu?
Ms jok... Buba lazi nesto tlazi - pa to je blogovski golum koji traži žrtvu?!

Evo, ni Endži ni Srki se ne usuđuju da o tome pisnu ni reč.
Nećeš ni ti smeti, znam, zato i pitam.


:)
gedza.73 gedza.73 17:49 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

@srdjan.pajic

pogledaj ovog lika. milionče.



nije loše samo posle metal kita da ide dvokomponentim špric kitom pre epoksi prajmera da popuni neravnine. I papirnu traku najbolje da 'očuka' po ivicama malenim čekićem onda se lakše seče skalpelom.

pre jedno desetak godina usputno za prijatelja.



hoochie coochie man hoochie coochie man 18:13 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

pogledaj ovog lika.


Zar ti se ne čini da je malo preterao?
Jesi li primetio iz kolikog komada pravi ono postolje, šta li mu je, na kraju?
Postoje tu jednostavniji načini da se pločevina obradi.
Ima se, može se :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana