Društvo| Eksperimenti u blogovanju| Muzika

¡No Pasarán!

angie01 RSS / 15.12.2019. u 22:19

 
 
 Partizanske pesme su  pevane u teskim vremenima okupacije i borbe protiv fasitickog neprijatelja i bile su simbol zajednickog nepristajanja, prkosa i otpora svih potlacenih.

U svojim stihovima i melodijama  izrazavale su stav, odlucnost, poklic, ali i bol i tugu i bile su nezamenljivo energetsko vezivno tkivo koje je okupljalo, tesilo, bodrilo i predvodilo.

Danas su ove pesme dobile novi zivot, jer se one ponovo pevaju, ne kao deo istorijskog nasledja, koje se od novih elita revidira po obrazcu njihovog nacionalistickog usmerenja i ostalih sebicnih razloga iz kojih proistice neka njihova korist, nego su spontano postale potreba sadasnjeg trenutka, da ponovo ujedine glasove ljudi na protestima i okupljanjima na kojima se izrazavaju neslaganja sa novim politickim poretkom, neslobodoama, uskracivanjima, nemogucnostima, nepravdom, korupcijom, kriminalom, porastom siromastva i ostalim posastima koje su preplavile.

Ove pesme su ponovo postale  prepoznatljiv zvuk udruzivanja protiv novog fasizma danasnjice, sve vecih drustvenih nejednakosti i ubrzanog razdvajanja bogatih i mocnih sve vecim i jacim zidom, iza koga sve mogucnosti za dobar zivot prestaju.i ponovo oglasavaju poruku  da nesto nije u redu i da postoji spremnost da se nametnutoj nepravdi zajednicki suprotsavi i izbori za neka bolja resenja, vrednosti i usmerenja, koja se agresivno negiraju kao nemoguci.

...................................... 

Ovo je muzicki blog.



Komentari (570)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 00:33 21.12.2019

Re: Ok

gedza.73
freehand
Nemam ja dileme da je vama u tom vašem kružoku i ovo primer nečeg pametnog i duhovitog.

ne znam šta je al' evo ga opet. Fri optrčavaš za ljudima sa kojima se ne slažeš i drsko i bezobrazno ih svrstavaš u crne trojke. ili ljotićevce (ne mislim samo na ovaj blog)
već smo podugo ovde. svako vremenom kaže nešto o sebi pa se ovako ili onako zaokruži slika o svakom ponaosob.

ti mene možeš da prozivaš da sam italijanski fašista zato što tvrdim da je Italija bila bolja, slobodnija, demokratskija, pravednija zemlja prema svojim državljanim a (čak i premo onima koji to nisu bili) ili da sedim na toskanskom pragu a kaži kad sam ja tebe rekao da si hrvatski ustaša zato što pišeš o sardelama ili imaš neke lične veze sa Hrvatskom (poput mene sa IT).

e zato si mi zaličio na derište koje još uvek nije kročilo u svet odraslih.




Ma ne. Ja samo mislim da si ti glup ko noć kad sam dobre volje i verujem da te jebe IQ i neznanje pa onda motaš pet predrasuda i osam poluinformacija u beskrajnim nizovima pogrešnih zaključaka. Ali onda vidim ova bulažnjenja kako ja tebe smatram talijanskim fašistom koji sedi na toskanskom pragu pa moram da ti kažem da je to obično sranje i klasična gedžinska podmetačina: U stvari, ti si zli glupander koji namerno mulja i miksuje laži sa poluistinama ne bi li svoju kvaziideološku matricu progurao kao ispravnu.
Jer ne - nikad ti nisam rekao ni pomislio da si ti italijanski fašista. Ti si ovo domaće ljotićevsko govedo, autohtono.
I ne, nikad ti nisam rekao da sediš na toskanskom pragu. To ti sebi možeš da umišljaš, ali moja se metafora odnosila na seljobera (kulturološka odrednica, nikako pežorativna u odnosu na poreklo ili mesto življenja, to se traži kod onih kolega iz crne trojke što abadžije i opančare definišu posprdno kao untermenše) koji je zaseo na ćepenak, bulji u zvezde i pita se - "gde je granica kosmosa I zašpto je Bog stvorio komuniste? Ako Nemci ne znaju ne zna niko!"
A ovo o mom hrvatskom ovo-i-ono je upravo taj ljotićevski fašistički bulšit koji prosipate naokolo ti i bivši Tasa i ko već nema šta drugo da potegne.
Elem, po pravilu odbijam da sa fukarom učestvujem u razvlačenju bilo čijih privatnih stvari na blogu koje sami nisu učinili javnim. Ovo što ti ovde kurvinjski podmećeš je polualuzija na moju krnju sprskost, al evo ti prilike: pitaj sve što hoćeš da ti kažem sve što te interesuje, da ne moraš u tim pizdunskim aluzijama .

U međuvremenu ako te ne rmzi možeš - kad ti dozvoli opsesija Titom - da razmisliš šta bi u deset rečenica napisao o tri odrednice:
Đulio Andreoti
Aldo Moro
Gladio
freehand freehand 00:37 21.12.2019

Re: Ok

a na uredno okačen članak iz tog vremena bankrota - šuš.

A to je u čitavoj ovoj priči relevantno za šta tačno? Kao i izreka "dužan ko Grčka", ili priča o dugu Italije, ili stanje javnog duga i pretnja objavljivanja (konstatnog) bankrota pred svako usvajanje budžeta SAD? bankrot Islanda, pucanje Irske?
freehand freehand 00:49 21.12.2019

Re: Ok

Inače, cenzura je ovde manje bitna, tvoj komentar o umetničkoj slobodi mi je bio šlagvort, jer mi je ovom filmu izletelo na tviteru pre neki dan (nešto u fazonu na današnji dan), mnogo bitnija mi je "vidovitost" autora, odnosno kako mu je baš to palo napamet, i zašto je to vlastima zasmetalo.

Da, to me najviše i čudi da ti nije zasmetalo ništa oko "Lovca u nžitu" ili "Ubiti pticu rugalicu". Al dobro, to je za ove lezileboviće levičarske koji ne razumeju suštinu u smislu da se zna šta je ispravno i šta se ne dira.
ali si opet promašio fudbal.



Poenta je u svesnim omladincima, nasilnom šišanju, "stručnim" muzičkim urednicima itd.

Znao sam da sam nešto propustio u Kosi, pa opet u Braći bluz. Nikako da se naviknem na taj desničarski Rou hajd način razmišljanja, gde se zna šta je muzika i ko koga sme da šiša, bije, strelja i šta već nađe za shodno.
.
Kao slušao se pop i rok, a Breni se podsmevalo, kad ono 30 godina kasnije, Brena super.

ovo je eklatantan primer zašto sa zlim budalama ne redi raspravljati, što ja povremeno zaboravljam.
Dakle... Brena je muzički i kulturološki krš bila i ostala. to je nesporno. A samo fukara može da podmetne nigde napisano i izrečeno "... Brena super".
Istne radi ja sam taj koji je psotavio ovde klip sa YT da pokaže da DANAS u glavnom gradu zemlje koju ovdašnji domaćini četničko-ljotićevske šovenske provenijencije zovu ustaškom hiljade ljudi sa tom Brenom pevaju Jugoslaviji.
Meni je to tužno-smešan paradoks. Nekome dobara podloga za lažljivu klevetničku podmetačinu.
Gazi se preko svega, lepe etikete, vređa, samo da se ne izgovori ono čuveno - Jeste, jeo sam govna, baš tim rečima....

Gazi se preko svega, lepe etikete, vređa, samo da se ne izgovori ono čuveno - Jeste, jeo sam govna, baš tim rečima....

milisav68 milisav68 07:37 21.12.2019

Re: Ok

ovo je eklatantan primer zašto sa zlim budalama

Ne vredi.
gedza.73 gedza.73 08:58 21.12.2019

Re: Ok

freehand
Ali onda vidim ova bulažnjenja kako ja tebe smatram talijanskim fašistom koji sedi na toskanskom pragu pa moram da ti kažem da je to obično sranje i klasična gedžinska podmetačina:


na moje stavove o Italiji ti mi na nekom mestu odgovoriš sa 'tvoji fašisti'
na tvoje stavove o Hrvatskoj nikada ti nisam napisao 'tvoje ustaše'
mrzi me da tražim sad. čim budem imao vremena i ne budem lenj počeću da idem u nazad i da ti ci timar komentare koje si napisao.

u samo ovom jednom komentaru

upravo taj ljotićevski fašistički bulšit

zli glupander

glup ko noć

domaće ljotićevsko govedo, autohtono.

kurvinjski


freehand
polualuzija na moju krnju sprskost

ja
svako vremenom kaže nešto o sebi pa se ovako ili onako zaokruži slika o svakom ponaosob.

ti mene možeš da prozivaš da sam italijanski fašista zato što tvrdim da je Italija bila bolja... kaži kad sam ja tebe rekao da si hrvatski ustaša zato što pišeš o sardelama ili imaš neke lične veze sa Hrvatskom (poput mene sa IT).


freehand
pitaj sve što hoćeš da ti kažem sve što te interesuje, da ne moraš u tim pizdunskim aluzijama .


komentarišem ono što je na blogu. knjiški tip radikala devedesetih i ekstremista. verujem da su takvi bili i komunisti nakon rata koje braniš.
freehand freehand 09:16 21.12.2019

Re: Ok

milisav68
ovo je eklatantan primer zašto sa zlim budalama

Ne vredi.

Znam, al slab sam čovek pa to ti je. Ne može Milisav bez umetanja i bez "Brena je super" tamo gde nikom na pamet nije palo da Brenu vrednuje na bilo koji način. Al kako bi se tupsoni u kafanskom ćošku smejali kad ne bi bilo tih jakih fora gde si ti onog drugo tako opasno zajebao??
Oni nit znaju nit ih interesuje šta je ko rekao i o čemu je uopšte reč, a ti si glavan i to je sve super.
freehand freehand 09:20 21.12.2019

Re: Ok

knjiški tip radikala



Doduše, knjiški tip je neko ko čita knjige, ali u domaćinskom novogovoru nije problem da se promeni značenje.

I još piše o sardelama, koje su, podrazumeva se, hrvatske a i on ima neke lične veze sa Hrvatskom.

E moj ljoptićevac...
gedza.73 gedza.73 09:22 21.12.2019

Re: Ok

milisav68
ovo je eklatantan primer zašto sa zlim budalama

Ne vredi.



Pekić
Raspravljati sa komunistima je ’presipanje praznog u šuplje’. Oni zamišljaju da su tolerantni, ako dozvole kritikovanje premijere domaćeg filma ili direktora nekog voćarskog preduzeća.

Ali dalje, upravo tako daleko da je pod nosem, tamo gde prestaju domaći filmovi i direktori počinju ’revolucionarne tekovine u koje se ne sme dirati’. Najznačajnije tekovine zapravo su tek ljudi na vlasti.


Pekić
Komunisti pod apstraktnom slobodom podrazumevaju svaku slobodu koja ne služi njihovim ideološkim ciljevima. Šta znači sloboda pisca u društvu koga je prinuđeno da brani?! Šta znači sloboda koja se može koristiti samo u jednom od politike izabranom smeru?

Šta to vredi, jednu jedinu misao moći kazati na hiljdu načina?! Zbog toga ta misao neće postati neka druga! Uvek ostaje ona jedna jedina misao. To je sloboda roba! I on se kreće u granicama lanca, odnosno gospodareve volje.



naravno da blogeri što štite komunizam od profanih ljotićevaca koji su se drznuli da kritikuju jednoumlje imaju neku 'veličinu' od integriteta iz svog tabora koja bi smisleno, argumentima, opovrgla Pekićeve navode.
freehand freehand 09:37 21.12.2019

Re: Ok

naravno da blogeri koji štite komunizam od profanih ljotićevaca koji su se drznuli da kritikuju jednoumlje imaju neku 'veličinu' od integriteta iz svog tabora koja bi smisleno, s argumentima opovrgla Pekićeve navode.

Obično je "Vrli novi svet" dovoljan da pokaže da postoji nevidljivo ropstvo u kome robovi radosno nose zlatne lance potrošačkog društva.
A kome objašnjavati da je građansko društvo nastalo revolucijom čije su parole bile Sloboda Jednakost, Bratstvo?
I da je smer razvoja tog društva upravo onaj koji zovemo socijalističkim ili komunističkim?
gedza.73 gedza.73 09:45 21.12.2019

Re: Ok

Obično je "Vrli novi svet" dovoljan da pokaže da postoji nevidljivo ropstvo u kome robovi radosno nose zlatne lance potrošačkog društva.

Obično je 1984. dovoljna da pokaže kako postoji nevidljivo ropstvo u kome robovi radosno nose zlatne lance komunističkog društva.

Obično je Životinjska farma dovoljna da pokaže kako postoji nevidljivo ropstvo... u stvari ne.
U tim knjigama živi pobuna protiv totalitarizma. U Vrlom novom svetu čovek može da se pobuni ako želi da zbaci 'zlatne lance'

Šta se desi Vinstonu Smitu kad se pobuni?

I da je smer razvoja tog društva upravo onaj koji zovemo socijalističkim ili komunističkim?

da, da, da, sa sve mrmotom, folijom i čokoladom.



I tell you, Winston, that reality is not external. Reality exists in the human mind, and nowhere else. Not in the individual mind, which can make mistakes, and in any case soon perishes: only in the mind of the Party, which is collective and immortal. Whatever the Party holds to be the truth, is truth. It is impossible to see reality except by looking through the eyes of the Party.
freehand freehand 09:51 21.12.2019

Re: Ok

Obično je 1984. dovoljna da pokaže kako postoji nevidljivo ropstvo u kome robovi radosno nose zlatne lance komunističkog društva.

Jeste, kad ti je glava kockasta a svest binarna i sve se svodi na opredeljivanje posle koga je svako razmišljanje višak a svaki razgovor dokazivanje tog davno zauzetog stava.
I onda beskrajno ponvljanje istih argumenata od kojih je bar polovina ili netačna ili pogrešno upotrebljena, sa pokidanim logičkim vezama i - što je najgore - čestim svesnim lažima i spinovima.
Odavno nisi pitao za Miladina Kovačevića i sardele (hrvatske, naravno).
Kad izađeš iz ljušture, siđeš sa točka i prekineš da razgovor smatraš isključivo ultimativnim dokazivanjem svoje teze dok ne pobediš - možda ćeš i početi da nekad sa nekim razgovaraš.
gedza.73 gedza.73 09:55 21.12.2019

Re: Ok

Jeste, kad ti je glava kockasta a svest binarna



Borg civilization is based on a hive or group mind known as the Collective. Each Borg drone is linked to the collective by a sophisticated subspace network that ensures each member is given constant supervision and guidance.




vcucko vcucko 10:03 21.12.2019

Re: Ok

freehand

Istne radi ja sam taj koji je psotavio ovde klip sa YT da pokaže da DANAS u glavnom gradu zemlje koju ovdašnji domaćini četničko-ljotićevske šovenske provenijencije zovu ustaškom hiljade ljudi sa tom Brenom pevaju Jugoslaviji.

Što dokazuje šta tačno?
Da će se Hrvatska sutra ujutro referendumom izjasniti da se vraća u Jugoslaviju i da pristaje (čuj pristaje, žudi onoliko) da joj Beograd opet bude glavni grad, gde treba da idu po pečate i mišljenje?
Zar ne vidiš nakaradu u takvom razmišljanju (koje nije tvoje, znam, ali takvog razmišljanja ovde ima, na tone)?
Inače, Kusturica i Neletov No Smoking Orchestra su širom Južne Amerike svirali po stadionima pred 100+ hiljada ljudi koji su skakali i pevali obrađene hitove Pušenja. Znači Argentinci i Brazilci su u istoj priči, ko nas zavadi mjkmjbm, ma sutra dolaze da predaju državna obeležja u Nemanjinu, kakav BAires, kakva Brazilija...
A da, Kusta i Nele ovde nisu popularni, oni su strano telo, a ti koji su punili Marakanu ili Bokinu Bombonjeru da ih čuju, to su neki čobani, budale...
predatortz predatortz 10:09 21.12.2019

Re: Ok

Inače, Kusturica i Neletov No Smoking Orchestra su širom Južne Amerike svirali po stadionima pred 100+ hiljada ljudi koji su skakali i pevali obrađene hitove Pušenja


Ih! Otkidali uz:

Ko je izd'o Radovana
Ne doček'o Đurđevdana

I

Milicijo stanice Sokoca
Đe je pištolj pokojnog mi oca

angie01 angie01 11:10 21.12.2019

Re: Ok

Da će se Hrvatska sutra ujutro referendumom izjasniti da se vraća u Jugoslaviju i da pristaje (čuj pristaje, žudi onoliko) da joj Beograd opet bude glavni grad, gde treba da idu po pečate i mišljenje?


ne nego da nisu svi nacionalisticki bazadreni i spremni da lazima pokrivaju ovo novo doba u kojima je i njima tamo posrano, kao i nama ovde-

- ono, jasno je zasto je ovaj blog zatrpan pricama o YU, o zlim komunistima, iako je tada u partiji bilo manje clanova nego sada u sns, o novoj istoriji koju pisu cetnici, koji su sa svojom sabracom u drugim republikama rusili i prolivali krv, a ne o tome gde nas je sve to dovelo i o lepoti danasnjih promena, tj, rezultatima njihove pravednicke borbe, o neverovatnom boljitku, napretku i slicno....

jos mi niko nije odgovorio, ko to danas sprecava Srbiju da se pristojno uredi i brine o svojim gradjanima, kako ne bi ziveli nedostojanstveno i kako ne bi mladi bezali iz nje, dok caruje mafijasnje....
predatortz predatortz 11:23 21.12.2019

Re: Ok


ne nego da nisu svi nacionalisticki bazadreni i spremni da lazima pokrivaju ovo novo doba u kojima je i njima tamo posrano, kao i nama ovde-


Ne bih da rušim tvoj svet, ali sam devedeset i neke, svojim očima gledao Fahretu kako đipa na bini, u uniformi VRS, u Bijeljini. Pevala je za one koje ti nazivaš ludacima.
gedza.73 gedza.73 11:31 21.12.2019

Re: Ok

o novoj istoriji koju pisu cetnici, koji su sa svojom sabracom u drugim republikama rusili i prolivali krv

Što kaže Mira MArković
'demokratske promene u Evrope su trenutne. Taman uoči pobede demokratskog socijalizma (čitaj sfrj komunizam) u Brtianiji, Francuskoj i Švedskoj pojavio se Gorbačov da izda socijalizam'

A Mira Marković je komunista koju je u vrh srpske politike izbacio komunizam godinama stvaran u Jugosalviji. NJu, Miloševića, Stambolića i njima slične.


novoj istoriji koju pisu cetnici, koji su sa svojom sabracom u drugim republikama rusili i prolivali krv, a ne o tome gda nas je sve to dovelo i o lepoti danasnjih promena

iako je tada u partiji bilo manje clanova nego sada u sns

U vrhu JNA čisto sumnjam da je bilo četnika ali je zasigurno bilo članova Komunističke partije pošto, čini mi se, je jedan od uslova bila pripadnost Partiji.

u vrhu bezbednosnosnih struktura koje su kontrolisale oružje, kriminalce, navijače, drogu su bili komunisti ne četnici.

u privredi su direktori bili članovi Komunističke partije. Koji su devedesetih koristeći se položajem, političkim vezama postajali privrednici koji su uticali na donošenje zakona.


Mi smo na delu pokazni primer šta komunizam sistemom stvori od društva.

revizija nije činjenica da je sedamdesetih milicija po naredbi iz vrha prebila rudare zato što su štrajkom tražili malo novca kako bi imali bar dva mesna obroka nedeljno. ili da su komunisti u vrhu stranke mučili i ubili saborca jer se drznuo da iznese podatke o ubistvima jugoslovenkih komunista koje je ubio Staljin. Ili da su jugoslovenki komunisti bili 'protiv mešanja u imperijslističke ratove' sve dok nisu dobili naredbu iz Moskve da podignu ustanak nakon što je Hitler prekršio sporazum sa Sovjetima.
angie01 angie01 12:06 21.12.2019

Re: Ok

Ne bih da rušim tvoj svet, ali sam devedeset i neke, svojim očima gledao Fahretu kako đipa na bini, u uniformi VRS, u Bijeljini. Pevala je za one koje ti nazivaš ludacima.


pa ja ne pricam o Fahreti,...kao ni free,...nego o reakciji publike....
predatortz predatortz 12:14 21.12.2019

Re: Ok

pa ja ne pricam o Fahreti,...kao ni free,...nego o reakciji publike....


Pučina je stoka jedna grdna!

Sa velikom verovatnoćom bi većina đuskala uz Tompsona, Škoru, ustašku ikonografiju...

Nema tu dublje poruke.
angie01 angie01 12:17 21.12.2019

Re: Ok

Pučina je stoka jedna grdna!


o pa, zanimljivo,...kao i poredjenje sa tomsonovom publikom, koja je upravo suprotna ovoj, a slicnija vasoj, samo s druge strane zida.


Nema tu dublje poruke.


uh, koliko mora da smeta....
predatortz predatortz 12:23 21.12.2019

Re: Ok


uh, koliko mora da smeta


Šta? Što neko u Zagrebu ide na koncert Brene? Zašto bi mi to smetalo?
Pošteno, meni Fahrete, Cece, Krkljuše, pardon Karleuše, Đaniji i ostali Šabani, više smetaju ovde. Muzikološki, sociološki, kulturološki, estetski, i na niz drugih načina.
To nije moj svet.
nikvet pn nikvet pn 12:57 21.12.2019

Re: Ok

freehand

A kome objašnjavati da je građansko društvo nastalo revolucijom čije su parole bile Sloboda Jednakost, Bratstvo?
I da je smer razvoja tog društva upravo onaj koji zovemo socijalističkim ili komunističkim?


Liberté, égalité, fraternité = грађанско друштво са смером развоја према комунизму?!

Но добро, у жару дискусије...
angie01 angie01 13:40 21.12.2019

Re: Ok

грађанско друштво са смером развоја према комунизму?!


samo obrati paznju ko komunizam pominje,...i stalno mu se vraca:).
freehand freehand 14:02 21.12.2019

Re: Ok

Liberté, égalité, fraternité = грађанско друштво са смером развоја према комунизму?!

Ti si čuo za socijaliste utopiste, sindikate, ustanke i pobune potlačenih radnika, njihovo organizovanje i prevce razvoja filozofske i sociološke misli devetnaestog veka, parisku komunu i slične pizdarije?
freehand freehand 14:05 21.12.2019

Re: Ok

revizija nije činjenica da je sedamdesetih milicija po naredbi iz vrha prebila rudare zato što su štrajkom tražili malo novca kako bi imali bar dva mesna obroka nedeljno. ili da su komunisti u vrhu stranke mučili i ubili saborca jer se drznuo da iznese podatke o ubistvima jugoslovenkih komunista koje je ubio Staljin. Ili da su jugoslovenki komunisti bili 'protiv mešanja u imperijslističke ratove' sve dok nisu dobili naredbu iz Moskve da podignu ustanak nakon što je Hitler prekršio sporazum sa Sovjetima.



freehand freehand 14:14 21.12.2019

Re: Ok

Što dokazuje šta tačno?
Da će se Hrvatska sutra ujutro referendumom izjasniti da se vraća u Jugoslaviju i da pristaje (čuj pristaje, žudi onoliko) da joj Beograd opet bude glavni grad, gde treba da idu po pečate i mišljenje?
Zar ne vidiš nakaradu u takvom razmišljanju (koje nije tvoje, znam, ali takvog razmišljanja ovde ima, na tone)?

Dokazuje ono što je očigledno: da je moguće da u centru Zagreba deset hiljada ljudi peva Jugoslaviji zajedno sa pevaljkom iz Srbije.
Uprkos tako široko na blogu od domaćinsko-misirske udarne čete prihvaćene teorije da je Hrvatska ustaška država u kojoj žive srbožderi koji ništa drugo po čitav dan ne rade nego čekaju neće li se pojaviti neki Srbin da ga srbosaseku a jedino im, isto kao domaćinsko-misirskoj braći sa kokardama oči zakrvave na pomene Jugoslavije.
A nakarada - to je sve ono što si učitao (ne meni, jelda, ali generalno) o vrqćanju Jugoslavije i žudnji za Beogradom kao glavnim gradom. Ono, jasno je da ovde svako svoje mesto svraba češe, svoje komplekse leči i o svom se jadu zabavio, nego je problem kad se to svoje drugom prebacuje.
predatortz predatortz 14:18 21.12.2019

Re: Ok

jedino im, isto kao domaćinsko-misirskoj braći sa kokardama oči zakrvave na pomene Jugoslavije.


Ne bih da kvarim zabavu, ali prvu Jugoslaviju su stvorili oni sa kokardama na glavi. U WWII, ti sa kokardama su se zvali Jugoslovenska vojska u otadžbini.
freehand freehand 14:22 21.12.2019

Re: Ok

predatortz
jedino im, isto kao domaćinsko-misirskoj braći sa kokardama oči zakrvave na pomene Jugoslavije.


Ne bih da kvarim zabavu, ali prvu Jugoslaviju su stvorili oni sa kokardama na glavi. U WWII, ti sa kokardama su se zvali Jugoslovenska vojska u otadžbini.

Jebemumuiša - pa zar nisu Supilo i Trumbić drogirali Aleksandra i Pašića pa im tako drogiranim gurali papire na potpis pa smo tako mi jadni Srbi nastradali a samo ste neki toga svesni?
Mislim, otkud tim pokvarenim hrvatima kokarde?
A JVuO je bila respektabilna jedna vojna sila, sa jugoslovenstvom kao žižom okupljanja.
apostata apostata 15:26 21.12.2019

Re: Ok

gedza.73

Obično je 1984. dovoljna da pokaže kako postoji nevidljivo ropstvo u kome robovi radosno nose zlatne lance komunističkog društva.

Obično je Životinjska farma dovoljna da pokaže kako postoji nevidljivo ropstvo... u stvari ne.
U tim knjigama živi pobuna protiv totalitarizma. U Vrlom novom svetu čovek može da se pobuni ako želi da zbaci 'zlatne lance'

Šta se desi Vinstonu Smitu kad se pobuni?


da, da, da, sa sve mrmotom, folijom i čokoladom.

Farma jeste alegorija na revoluciju 1917, ali 1984. je Boga mi u prvom redu satira na Zapadno društvo.

Tako da ona 'obično nije dovoljna'.
gedza.73 gedza.73 15:26 21.12.2019

Re: Ok

Lepo ja rek'o 'deca'.

sad ja treba da postavim


izvor: Glas naroda BiH, opis: Ivo Andrić saradnik nacista



sovjetski i nacistički oficiri ispod slike Staljina


svastika i petokraka


ili dokaz da su komunisti radili u korist SSSr-a jer su nakon rata, mimo demokratskih institucaija, ozakonili staljinov ustav kao najviši zakonodavni akt.

samo da ti objanism šta je poluistina, dezinformacija i revizija. to je ono kad postaviš sliku stojadinovića sa Pavelićem kao dokaz 'saradnje srbskih domaćina i ustaša' a ispostavi se da komunističke tajne službe ucenom vrbuju najvećeg predratnog tajkuna da kompromituje Pavelića i da bude predstavnik novih vlasti ka kapitalističkim zemljama.



gedza.73 gedza.73 15:30 21.12.2019

Re: Ok

1984. je Boga mi u prvom redu satira na Zapadno društvo.

ona danas postaje alegorija na zapadno društvo ali juče je bila alegroija na totalitaristička uređenja.

ne bih ja baš tako lako relativizovao diktature i totalitarizme i upoređivao ih sa pa bilo i nesavršenim demokrartijama.
gedza.73 gedza.73 15:34 21.12.2019

Re: Ok

evo za Frihenda pa neka nađe još neku adekvatnu protivtežu ali među srpskim komunistima.

Crnjanski
То је наличје нашег салонског комунизма.

У њега се слива сав шљам који је гушио и пре наш народ који је у широким слојевима увек, већ три столећа, био сиромах.
apostata apostata 16:12 21.12.2019

Re: Ok

gedza.73
1984. je Boga mi u prvom redu satira na Zapadno društvo.

ona danas postaje alegorija na zapadno društvo ali juče je bila alegroija na totalitaristička uređenja.

ne bih ja baš tako lako relativizovao diktature i totalitarizme i upoređivao ih sa pa bilo i nesavršenim demokrartijama.

Ne, po Orvelu ona je to odmah bila.
freehand freehand 16:32 21.12.2019

Re: Ok

Ne, po Orvelu ona je to odmah bila.

Ti znaš, i Orvel zna. A Miladin Kovačević?
freehand freehand 16:36 21.12.2019

Re: Ok

samo da ti objanism šta je poluistina, dezinformacija i revizija.

Teško da bih mogao naći većeg eksperta za tu materiju. Doduše, isputio si laž, ali kapiram da je skromnost razlog.
gedza.73 gedza.73 16:44 21.12.2019

Re: Ok

Ne, po Orvelu ona je to odmah bila.

jedino što sam pronašao je bio inspirisan podelom interesnih sfera između čerčila i Staljina,


While Orwell profoundly disagreed with Hayek’s defense of the free market (“he does not see, or will not admit, that a return to ‘free’ competition means for the great mass of people a tyranny probably worse . . . than that of the State”), he feared that its central thesis—that collectivism is inherently undemocratic—had a great deal of truth: “By bringing the whole of life under the control of the State, Socialism necessarily gives power to an inner ring of bureaucrats, who in almost every case will be men who want power for its own sake and will stick at nothing in order to retain it.”

i
Hitler, no doubt, will soon disappear,” his overthrow will come at the expense of strengthening “(a) Stalin, (b) the Anglo-American millionaires and (c) all sorts of petty fuhrers

Everywhere in the world, “movement” seems to be in the direction of centralized economies, which may deliver the goods in an economic sense but do so without regard to democratic accountability.


ovaj deo potvrđuje tvoj stav
unlikely focus for Orwell’s admiration. He was a conservatively minded social scientist, active in the Society for Freedom in Science, and later the author of a highly reactionary book on race, who believed that his discipline was a useful weapon in the fight against protest movements of the egalitarian left.


ovo malo razvodnjava
This developed one of Science and the Planned State’s key arguments, which is that scientific research cannot flourish under the rule of a bureaucracy, if only because the fruits of that research may undermine the bureaucracy’s ideological position. State interference, Baker insisted, was a challenge to scientific freedom (“The scientist’s most fundamental liberty is threatened to-day by the would-be central planners of the subject”)


Warmly approved of by Stalin and the Soviet hierarchy, which in 1948 declared his views “the only correct theory,” his opponents denounced in the press as “bourgeois” and “fascists,” he was indirectly responsible for the execution of dozens of Soviet scientists and imprisonment of several thousand more.

He was no scientist, Orwell admitted, but the Soviet Union’s persecution of scientists and its falsification of results seemed to follow naturally from its attacks on writers and historians. His interest in the duplicities of Soviet science kept up almost until the month of his death, and his last literary notebook contains a press cutting from December 1949 which quoted Lysenko as maintaining that “Wheat can become Rye.” That Orwell found himself sitting in Baker’s audience in August 1944 was clearly a pivotal moment to him. Among other things, it may explain a hitherto mysterious reference in the outline of the “The Last Man in Europe” to “the swindle of Bakerism and Ingsoc.”

Ingsoc” is a truncation of “English Socialism,” Oceania’s ideological creed, but “Bakerism” looks as if it tracks back to John Baker. Here, in the reality-denying of the Soviet Academy of Agricultural Science, another fragment of Nineteen Eighty-Four’s mosaic fits neatly into place.
docsumann docsumann 17:26 21.12.2019

Re: Ok

The statement "2 + 2 = 5", used to torment Winston Smith during his interrogation, was a communist party slogan from the second five-year plan, which encouraged fulfilment of the five-year plan in four years. The slogan was seen in electric lights on Moscow house-fronts, billboards and elsewhere.


kamilo_emericki kamilo_emericki 19:54 21.12.2019

Re: Ok

predatortz



Sa velikom verovatnoćom bi većina đuskala uz Tompsona, Škoru, ustašku ikonografiju...
.

Mislim da grijesis, oni sto su bili na Breninoj festi ne idu kod Tompsona. I obrnuto.
freehand freehand 22:53 21.12.2019

Re: Ok

kamilo_emericki
predatortz



Sa velikom verovatnoćom bi većina đuskala uz Tompsona, Škoru, ustašku ikonografiju...
.

Mislim da grijesis, oni sto su bili na Breninoj festi ne idu kod Tompsona. I obrnuto.

A mladi koji horski pevaju ustaške pesme? Ni oni ne idu kod Brene, al kod Tompsona bi, možda, i moglo.
Uvek posle može da se kaže da je to UDBA nešto organizovala, kao za Stojadinovića i Pavelića.

Mislim, taj Pavelić - to je onaj dika koga su Rusi onomad poidržali i izvukli, pomogli i oporavili da može da iz daleka organizuje novo ostvarenje svojih ciljeva.
Ako baš i nisu Rusi to su neki Putinovi Amerikanci. Ok, neki Amerikanci koji su znali da Putin dolazi, šta je 50 godina gore/dole?

Inače, Italija, Španija i Fancuska su crvene zemlje. Potlačene od strane NATO i evroatlantskih fašista.
maksa83 maksa83 23:38 21.12.2019

Re: Ok

The statement "2 + 2 = 5", used to torment Winston Smith during his interrogation, was a communist party slogan from the second five-year plan

Ali znaš šta je zanimljivo, ima korporacija koje ovo koriste kao svoj mišn stejtment: 1 + 1 = 3, kao - kod nas je sve bolje brže jače i ako svi zapnemo onda je 1 i 1 jednako 3. Najozbiljnije. Znam ih.

Doduše ima smisla pošto kapitalističke korporacije realno jesu udružene oaze najgoreg kurcosviračkog socijalizma.
freehand freehand 23:46 21.12.2019

Re: Ok

maksa83
The statement "2 + 2 = 5", used to torment Winston Smith during his interrogation, was a communist party slogan from the second five-year plan

Ali znaš šta je zanimljivo, ima korporacija koje ovo koriste kao svoj mišn stejtment: 1 + 1 = 3, kao - kod nas je sve bolje brže jače i ako svi zapnemo onda je 1 i 1 jednako 3. Najozbiljnije. Znam ih.

Doduše ima smisla pošto kapitalističke korporacije realno jesu udružene oaze najgoreg kurcosviračkog socijalizma.

Meni kao motivaciona poruka za to doba deluje izvanredno. Inače im je propaganda bila čista avangarda za ono vremja, daleko sofisticiranija u svakom pogledu i svakom segmentu od nacističke.
Sad sve to ide kudikamo sofisticiranije ali i sirovije u isto vreme. Level Radijus Vektor, ili tako već nešto.
nsarski nsarski 05:08 22.12.2019

Re: Ok


Ja mislim da bi na ovom mestu ovo bilo prigodno



docsumann docsumann 06:25 22.12.2019

Re: Ok

maksa83
The statement "2 + 2 = 5", used to torment Winston Smith during his interrogation, was a communist party slogan from the second five-year plan

Ali znaš šta je zanimljivo, ima korporacija koje ovo koriste kao svoj mišn stejtment: 1 + 1 = 3, kao - kod nas je sve bolje brže jače i ako svi zapnemo onda je 1 i 1 jednako 3. Najozbiljnije. Znam ih.

Doduše ima smisla pošto kapitalističke korporacije realno jesu udružene oaze najgoreg kurcosviračkog socijalizma.



gedza.73 gedza.73 10:47 22.12.2019

Re: Ok

N1
Čen Tao je redak superfan Ratova zvezda u Kini. Ali to je postao slučajno, tek kada ga je za tu sagu zainteresovala unapred instalirana video igra na novom računaru.

Kada je 1977. Džordž Lukas upoznao svet s Lukom Skajvokerom, Hanom Solom i ostalima, Kina je tek izašla iz haotične Kulturne revolucije i imala je malo dodira s popularnom zapadnom kulturom.

Tri izvorna filma prikazana su tek na filmskom festivalu u Šangaju 2015.

Kada je franšiza napokon stigla do Kine "tehnologija se činila zastarelom", kaže Fan Jundžin.

"Svemirska opera nije nešto s čim kineska publika može da se poveže", rekla je.

Čen dodaje da kineski ljubitelji naučne fantastike preferiraju "tešku" naučnu fantastiku koja se temelji na naučnim teorijama i traže logičku doslednost priče, dok su Ratovi zvezda više poput "bajke iz Rimskog Carstva premeštene u svemir".


gedza.73 gedza.73 12:21 22.12.2019

Re: Ok

predatortz
prvu Jugoslaviju su stvorili oni sa kokardama na glavi. U WWII, ti sa kokardama su se zvali Jugoslovenska vojska u otadžbini.


Миодраг П. Томић (Страгари, 17. мај 1888 — Чикаго, 20. фебруар 1962), био је српски и југословенски војни пилот који је у Балканским ратовима и Великом рату имао непрекидне борбене летове на више фронтова од 1913. до 1918. године. Припадао је првој класи од шест пилота школованих у Француској 1912. године. Први је пилот који је извео борбени лет у Великом рату на Српском фронту на почетку Церске битке августа 1914. године. Током исте битке постао је први војни пилот који је имао ваздушни дуел са противничким авионом у Великом рату. За време Тројне инвазије на Србију крајем 1915. године учествовао је у првој санитетској ваздушној евакуацији рањеника и болесника у историји светске авијације.


На Француском фронту 1916. године постао је први српски пилот-ловац који је оборио непријатељски авион




Након немачке и италијанске инвазије и окупације отаџбине априла 1941. године одведен је у заробљеништво у логор Оснабрик где је и дочекао крај рата и слободу 1945. године. По завршетку рата није се враћао у земљу. Од 1945. до 1950. године био је шеф цивилног особља француске Прве ваздухопловне дивизије у Паризу, а потом се преселио у САД где је преминуо и сахрањен 1962. године у Чикагу. Своју љубав за летење пренео је и на супругу, Даницу „Џени“ Томић (девојачко Бачић), која је постала прва жена са дипломом туристичког (спортског) пилота у Југославији и на Балкану 1933. године.


Први извиђачки летови су изведени 20. марта 1913, од стране поручника Живојина Станковића и наредника Михајила Петровић.

Михајло Петровић (Влакча, Крагујевац, 14. јун 1884 — Барбалуши, Скадар, 7. март 1913.) је био српски пилот са пилотском дозволом број 1. Први српски пилот који је изгубио живот на борбеном задатку. Припадао је првој групи од шест српских пилота школованих у Француској 1912. године..

Основну школу је завршио у свом селу. 1897. је уписао Војну занатску школу у Крагујевцу.


Vlakču i Stragare deli zaseok Kotraža a u stvari su selo pokraj sela.

Dva svetski poznata imena koji su naravno našli mesta u istorijskim knjigama kad smo se mi školovali. Ili nisu? ah, da 'nepsimeni' seljaci koji su tek nakon rata mogli da postanu elita i da tek tada žene dobiju pravo glasa.

iz Stragara je Tanasko Rajić i Dušan Milošević, učesnik Olimpijskih igara 1912.

Što kaže jedna učiteljica, povodom mitinga u čast Miloševića, koji je bre ovaj ja znam za Dušana DUgalića.

gedza.73 gedza.73 13:01 22.12.2019

Re: Ok


maksa83
oduše ima smisla pošto kapitalističke korporacije realno jesu udružene oaze najgoreg kurcosviračkog socijalizma.

kako kaže Včučko o ovome smo pričali istim rečima. Da li direktor u korporaciji ima moć da zaposlenog koji politički drugačije misli od njega pošalje u zatvor ili da ga uhaspi zbog vica o Trampu?

Nešto ne verujem da bi svet bio bolje mesto kad bi umesto SAD svetsku pravdu delila Saudijska Arabija ili Severna Koreja.

isto tako ne verujem da bi itijevci kapitalističkih korporacija prihvatili da budu zaposleni u OUR 'elektroničar'.
Черевићан Черевићан 01:45 16.12.2019

препознатљивости маам

jer stihovi i melodijе izražavaju stav

уме песма богме ....такнут осјетила
те нам потстрек кроз време држала ,
како прошло ......(биће так' и сутра)
с'тог нека јој траје........вечна хвала
angie01 angie01 10:20 16.12.2019

Re: препознатљивости маам

.вечна хвала


bas tako, mr Cer.
istrajan05 istrajan05 07:49 16.12.2019

M'da!

Nije mi jasno zašto komunjare monopolizuju neke lepe pesme?!
Kakve veze te pesme imaju sa njihovom praksom?
zilikaka zilikaka 09:55 16.12.2019

Na suvo

Ne mogu s telefona da postavljam i klipove, dugo traje, al me to ne sprečava da učestvujem.
Dakle, kad bih ja ovde organizovala demonstracije, išla bi pod jedan "Padaj silo i nepravdo".
To mi nekako najborbenija pesma. Možda zato što je prepev sa ruskog.
Naime, najborbenija pesma uopšte mi je "Svašenaja vajna" odnosno sveti rat, namenski pisana da izazove emocije i povuče.
Dakle, ako se računa da ćemo jurišati na mitroljeze, prelistati i takav opus.
angie01 angie01 10:30 16.12.2019

Re: Na suvo

za zili,




Svašenaja vajna
-ovo ne mogu da nadjem.
cassiopeia cassiopeia 11:09 16.12.2019

Re: Na suvo

Ima garant. To je ono (v)stavaj strana agromnaja. Opšte poznata.




mesan mesan 11:19 16.12.2019

Re: Na suvo

zilikaka
Naime, najborbenija pesma uopšte mi je "Svašenaja vajna" odnosno sveti rat, namenski pisana da izazove emocije i povuče.

Zaintrigirala si me --- da li je pesma sa tekstom zaista najjači pokretač u boj?

U posvećenosti "Svetom ratu" prednjače možda đihadisti, ali kad pomislim na talibanski uticaj ne umetnost zaključujem da imaju samo ritmično arlaukanje bez teksta!

Najjači efekat bi izazvalo potpaljivanje više osećanja odjednom: (1) lična nepravda, (2) plemensko jedinstvo, i (3) plašenje protivnika ( +lečenje svog straha).

Maori imaju Haka ples, odličan za 2 i 3.
Ove vaše lirske himne najviše rade za 1, možda malo i za 2, previše je to intelektualno.

Mislim da je fizički "trans", ono divlje u stomaku, puno efektnije, a onda sa odsustva stihova (kao Haka) možemo da pređemo i na minimalni ritam --- kao u stara vremena bubnjar daje malo osećaj jedinstva i neminovnosti, a bezerkeri odrade ostalo, tj. goli i pomahnitali vrište i sami se sjure na neprijatelja --- e to kad vidiš krene ti adrenalin.
angie01 angie01 11:20 16.12.2019

Re: Na suvo

evo Visocki,


kamilo_emericki kamilo_emericki 11:30 16.12.2019

Re: Na suvo

zilikaka
Ne mogu s telefona da postavljam i klipove, dugo traje, al me to ne sprečava da učestvujem.
Dakle, kad bih ja ovde organizovala demonstracije, išla bi pod jedan "Padaj silo i nepravdo".
To mi nekako najborbenija pesma. Možda zato što je prepev sa ruskog.
Naime, najborbenija pesma uopšte mi je "Svašenaja vajna" odnosno sveti rat, namenski pisana da izazove emocije i povuče.
Dakle, ako se računa da ćemo jurišati na mitroljeze, prelistati i takav opus.

http://youtu.be/z051C-4UshE
angie01 angie01 11:33 16.12.2019

Re: Na suvo

i bonus,

angie01 angie01 11:40 16.12.2019

Re: Na suvo

kamilo, stavis tu adresu u ikonicu youtube koju imas u meniu u prozoru za komentar- kliknes ikonicu, otvori ti se novi prozor, kopiras tu aderesu u nazanceni deo za nju i onda kliknes ok i to ti je cela mudrost....vidim da si obrisao s iz http, sto je isto neophodno, pa ti to nisam naglasila.


zilikaka zilikaka 11:57 16.12.2019

Re: Na suvo

Ove vaše lirske himne najviše rade za 1, možda malo i za 2, previše je to intelektualno.


Pazi, malo sam slušala o toj ruskoj pesmi i izgleda da je zaista odrađivala posao za koji je napravljena.
Pesma (zvuk, ritam, šta god bilo ono čime pozivaš u borbu) mora da prati sazvučja koja su korisnicima bliska.
Nas garant ne bi povukli isti ritmovi kao Maore, dok recimo Marš na Drinu. Em poznato em ima folklornih elemenata...
Šteta što nam nema Bilija da kaže svoje.

...a možda i da nam sklepa nešto, ako podignemo kad blogorevoluciju.
angie01 angie01 11:58 16.12.2019

Re: Na suvo

docsumann docsumann 12:15 16.12.2019

Re: Na suvo

Tamna je noć je strašna stvar.
upravo zato što je intimna, emotivna i bliska svakom vojniku na frontu, a ne neka ideološka dizalice za mase
myredneckself myredneckself 12:17 16.12.2019

Re: Na suvo

angie01
i bonus,


Тёмная ночь i Mark Bernes, jedna od mojih pesama nad pesmama.

mesan mesan 12:20 16.12.2019

Re: Na suvo

zilikaka
mora da prati sazvučja koja su korisnicima bliska.


I to što kažeš, nije ni čudo što Francuzi samo znaju da dižu belu zastavu kad im je u krvi unjkanje, dahtanje kroz zapušen nos (kao uostalom onaj deformitet od francuskog buldoga), a beskrajni jad nad rupom u čaršavu što je napravi postkoitalna cigareta upotpunjava raštimovana ispuvana harmonika
Dobro de, zezam se malo.

Setio sam se tebe kad smo bili negde u Alpima prošlog leta, završili u crkvi da slušamo nastup nekoliko horova, bili u fulu po njih bar dvadesetak: Poljaci, Nemci, Rumuni, Mađari, Francuzi, i --- i, četiri (4) Bosanke (žene iz Sarajeva sa neidentifikovanim etničkim opredeljenjima).

Uf, sledim se sav od te akustike.

Bosanke napravile čudo, onako "same", ulazila jedna po jedna kroz crkvu do svoje pozicije "uvodeći" tako harmoniju pesme u pravom trodimenzionalnom zvučnom performansu. Pevale su Ederlezi i posle još jednu, mislim da su i leptiri u bašti zastali da ne ometaju taj uzvišeni nastup.

Posle smo u mnogo većoj crkvi slušali mini koncert orgulje+flauta, to me manje istreslo iz gaća, ali OK ipak je Bah --- Bah, i tu sam uživao maksimalno...

...a možda i da nam sklepa nešto, ako podignemo kad blogorevoluciju.


Tekst već ima u fioci ona Marina Štagodić, kako li se zove, što pravi hit-tekstove za Cecu majku i dira u dušu balkansku kao niko.
angie01 angie01 12:31 16.12.2019

Re: Na suvo

I to što kažeš,


ne znam kako drugacije da kazem, ali volim ovo tvoje "raspolozenje", mnogo vise nego ono na trepavicama:)


Tekst već ima u fioci ona Marina Štagodić, kako li se zove, što pravi hit-tekstove za Cecu majku i dira u dušu balkansku kao niko.


:)))...moje suze padaju na gore...
zilikaka zilikaka 12:53 16.12.2019

Re: Na suvo

Posle smo u mnogo većoj crkvi slušali mini koncert orgulje+flauta, to me manje istreslo iz gaća, ali OK ipak je Bah --- Bah, i tu sam uživao maksimalno...

Ja i dalje držim da ni jedan instrument ne može da izazove takvu emociju kod slušalaca kao ljudski glas(ovi).
To nam valjda nešto iskonsko.
angie01 angie01 13:03 16.12.2019

Re: Na suvo

Ja i dalje držim da ni jedan instrument ne može da izazove takvu emociju kod slušalaca kao ljudski glas(ovi).


pa dobro, to je prvi "instrument",...ja recimo padam na violinu,...ciganske pesme moraju sa jecajem violine, drugacije mi nije to i gotovo.
angie01 angie01 13:04 16.12.2019

Re: Na suvo

Тёмная ночь i Mark Bernes, jedna od mojih pesama nad pesmama.



kamilo_emericki kamilo_emericki 13:13 16.12.2019

Re: Na suvo

angie01
kamilo, stavis tu adresu u ikonicu youtube koju imas u meniu u prozoru za komentar- kliknes ikonicu, otvori ti se novi prozor, kopiras tu aderesu u nazanceni deo za nju i onda kliknes ok i to ti je cela mudrost....vidim da si obrisao s iz http, sto je isto neophodno, pa ti to nisam naglasila.



Ma uradio sam ja sve propisane radnje ali ovaj put iz nekog razloga nije uspijelo. Ako neko do veceras ne postavi video kako treba ja cu popraviti.
docsumann docsumann 13:15 16.12.2019

Re: Na suvo

Posle smo u mnogo većoj crkvi slušali mini koncert orgulje+flauta, to me manje istreslo iz gaća, ali OK ipak je Bah --- Bah, i tu sam uživao maksimalno...


vjerovatno si čuo za EMI program koji je naučio da komponuje muziku po uzoru na mnoge velikane klasične muzike.
prvjenac mu je bio upravo sa Bahom, kad je publika, ne znajući čije djelo sluša, bila ushićena...nakon što su im saopštili šta su upravo slušali, bilo je svakakvih reakcija, od protesta, do potpune utučenosti...

o implikacijama tog slučaja mislio sam čak i blog da napišem

nsarski nsarski 13:32 16.12.2019

Re: Na suvo

kamilo_emericki
zilikaka
Ne mogu s telefona da postavljam i klipove, dugo traje, al me to ne sprečava da učestvujem.
Dakle, kad bih ja ovde organizovala demonstracije, išla bi pod jedan "Padaj silo i nepravdo".
To mi nekako najborbenija pesma. Možda zato što je prepev sa ruskog.
Naime, najborbenija pesma uopšte mi je "Svašenaja vajna" odnosno sveti rat, namenski pisana da izazove emocije i povuče.
Dakle, ako se računa da ćemo jurišati na mitroljeze, prelistati i takav opus.

http://youtu.be/z051C-4UshE


Stavi ovo,

https://www.youtube.com/watch?v=z051C-4UshE&feature=youtu.be

obriši "s" i dobićeš

angie01 angie01 13:33 16.12.2019

Re: Na suvo

Ako neko do veceras ne postavi video kako treba ja cu popraviti.


ja sam probala, al nesto ti ne valja adresa, ne pojavljuje se nista, a ne vidim sta je u pitanju.
angie01 angie01 13:35 16.12.2019

Re: Na suvo

sarski, tvoja adresa je ona sa dodatnim andramoljama, kao sto je objasnio maxa kod Srksa, pa se ne ocitava svima- meni recimo ne.
cassiopeia cassiopeia 13:47 16.12.2019

Re: Na suvo



Vidiš li sad?
kamilo_emericki kamilo_emericki 13:54 16.12.2019

Re: Na suvo

nsarski
kamilo_emericki
zilikaka
Ne mogu s telefona da postavljam i klipove, dugo traje, al me to ne sprečava da učestvujem.
Dakle, kad bih ja ovde organizovala demonstracije, išla bi pod jedan "Padaj silo i nepravdo".
To mi nekako najborbenija pesma. Možda zato što je prepev sa ruskog.
Naime, najborbenija pesma uopšte mi je "Svašenaja vajna" odnosno sveti rat, namenski pisana da izazove emocije i povuče.
Dakle, ako se računa da ćemo jurišati na mitroljeze, prelistati i takav opus.

http://youtu.be/z051C-4UshE


Stavi ovo,

https://www.youtube.com/watch?v=z051C-4UshE&feature=youtu.be

obriši "s" i dobićeš


Hvala. Meni se iz nekog razloga gubilo pola naslova. Sto rece pijesnik: "Sve sam ucinio da budem gospodin, a sunce mu ljubim pogledaj ovo".
zilikaka zilikaka 14:09 16.12.2019

Re: Na suvo

o implikacijama tog slučaja mislio sam čak i blog da napišem

Napiši, obavezno.
Nego, uopšte me ne čudi da je uzeo barok, jer je on nekako sav predvidiv.
Leži onima koji nisu odmakli od proste forme (recimo ja).
Mada, iskreno, ovom delu nešto fali. Sluti se da je pravljeno "makazama".
A pošto je ta metoda inače u širokoj primeni, ne vidim što to ne bi bio i program. Jedino da nauče da upeglaju šavove.
angie01 angie01 14:25 16.12.2019

Re: Na suvo

Vidiš li sad?


vidim, hvala.
istrajan05 istrajan05 14:58 16.12.2019

Re: Na suvo

docsumann

...
prvjenac mu je bio
...


Napisao si prvjenac?!
Sigurno nisi pogrešio?
docsumann docsumann 15:00 16.12.2019

Re: Na suvo

zilikaka
o implikacijama tog slučaja mislio sam čak i blog da napišem

Napiši, obavezno.
Nego, uopšte me ne čudi da je uzeo barok, jer je on nekako sav predvidiv.
Leži onima koji nisu odmakli od proste forme (recimo ja).
Mada, iskreno, ovom delu nešto fali. Sluti se da je pravljeno "makazama".
A pošto je ta metoda inače u širokoj primeni, ne vidim što to ne bi bio i program. Jedino da nauče da upeglaju šavove.


koliko sam ja povatao algoritam kombinuje note po uzoru na djela na kojim je "učio" da svira. što više sluša i komponuje to više zna.
EMI-ju je izašao i CD, a broj objavljenih dijela mu je pozamašan (LINK).

mašinsko učenje klavira

pajz ovog Šopena

docsumann docsumann 15:02 16.12.2019

Re: Na suvo

istrajan05
docsumann

...
prvjenac mu je bio
...


Napisao si prvjenac?!
Sigurno nisi pogrešio?


što bih bio siguran
cassiopeia cassiopeia 15:11 16.12.2019

Re: Na suvo

vidim, hvala.



mesan mesan 16:06 16.12.2019

Re: Na suvo

angie01
I to što kažeš,


ne znam kako drugacije da kazem, ali volim ovo tvoje "raspolozenje", mnogo vise nego ono na trepavicama:)

Još me drži adrenalin od kako sam u besu odgurivao neka kola parkirana da blokiraju izlaz, kao životinja neka u ovom našem prosvetljenom 21. veku!
Da je vozač(ica) bio(la) u blizini dobio(la) bi tako ljutitu lekciju na iskvarenom francuskom da bi premro(la) il od straha il od smeha --- ovako mi ostalo da se jedim, jer znam da mi čak ni toliko vojvođanska krv ne bi dozvolila, nego bih ispalio neke formalne fraze finoće ali onako baš odsečno kipeće i cinično, a glupi(a) Francuz(skinja) to ne bi ni razumeo(la)!!!

A sad posve ozbiljno, ja iz principa ne kačim te graciozne himne i koračnice, jer u današnje vreme samo pokažeš vojniku jutjub filmić ili fejsbuk post sa nekom dramatičnom nepravdom, ima da se uspali i razmaše mačem kolko odma i da tinja crven u rovu kao zaboravljena ringla!
docsumann docsumann 16:21 16.12.2019

Re: Na suvo

A sad posve ozbiljno, ja iz principa ne kačim te graciozne himne i koračnice, jer u današnje vreme samo pokažeš vojniku jutjub filmić ili fejsbuk post sa nekom dramatičnom nepravdom, ima da se uspali i razmaše mačem kolko odma i da tinja crven u rovu kao zaboravljena ringla!


we don't need your war


angie01 angie01 16:29 16.12.2019

Re: Na suvo

A sad posve ozbiljno, ja iz principa ne kačim te graciozne himne i koračnice, jer u današnje vreme samo pokažeš vojniku jutjub filmić ili fejsbuk post sa nekom dramatičnom nepravdom, ima da se uspali i razmaše mačem kolko odma i da tinja crven u rovu kao zaboravljena ringla!


ja sam pacifista,...u tekstu lepo stoji o cemu se radi, a nema nikakve veze sa macem.
mirelarado mirelarado 16:34 16.12.2019

Re: Na suvo

A sad posve ozbiljno, ja iz principa ne kačim te graciozne himne i koračnice, jer u današnje vreme samo pokažeš vojniku jutjub filmić ili fejsbuk post sa nekom dramatičnom nepravdom, ima da se uspali i razmaše mačem kolko odma i da tinja crven u rovu kao zaboravljena ringla!


U to ime jedna antiratna pesma:


zilikaka zilikaka 18:06 16.12.2019

Re: Na suvo

algoritam kombinuje note po uzoru na djela na kojim je "učio" da svira. što više sluša i komponuje to više zna.

Meni to što je komponovao liči na one silne razne vežbice, etide, koje su obavezne kad se uči neki instrument.
Mada, tu često bude jako lepih fraza i verujem da su inisrpan izvor "inspiracije" za sve sve one kojima ponestane sopstvenih ideja.
Zato mi logično da je tako ispalo. Simpatično ali neupečatljivo.
zilikaka zilikaka 18:09 16.12.2019

Re: Na suvo

Nije da mi je nešto stalo, nego sela za komp, malo preglednije, pa vidim da mi nema komentara, onog u kojem poručujem Visockog.
O čemu je reč?
angie01 angie01 19:46 16.12.2019

Re: Na suvo

Nije da mi je nešto stalo, nego sela za komp, malo preglednije, pa vidim da mi nema komentara, onog u kojem poručujem Visockog.
O čemu je reč?


zili- ja nisam nista brisala!...nemam pojma zasto bi bilo kome smetao taj tvoj komentar.
niccolo niccolo 20:23 16.12.2019

Re: Na suvo

nemam pojma zasto bi bilo kome smetao taj tvoj komentar.

Nije to slučajno, sumnjiva je ona već odavno
zilikaka zilikaka 20:24 16.12.2019

Re: Na suvo

Ne sumnjam, ai uopšte me čudi, kao pojava.
Nit je komentar bitan nit može kome da zasmeta. Ne sećam se detalja al znam sigurno da je postojao, dok si ti pustila Visockog posle te porudžbine.

To samo može da znači da je neko u mogutjnosti da iz neprimetjenosti briše komentare, i da tu mogutjnost s vremena na vreme koristi.

zilikaka zilikaka 20:28 16.12.2019

Re: Na suvo

niccolo
nemam pojma zasto bi bilo kome smetao taj tvoj komentar.

Nije to slučajno, sumnjiva je ona već odavno

Sad, kako se uzme.
Nisu meni oduzeli VIP neg me nagradili autorskom...
pa ti vidi..

predatortz predatortz 20:30 16.12.2019

Re: Na suvo

zilikaka
niccolo
nemam pojma zasto bi bilo kome smetao taj tvoj komentar.

Nije to slučajno, sumnjiva je ona već odavno

Sad, kako se uzme.
Nisu meni oduzeli VIP neg me nagradili autorskom...
pa ti vidi..



Sve bi vas ja apsio!
milisav68 milisav68 20:38 16.12.2019

Re: Na suvo

Pevale su Ederlezi i


zilikaka zilikaka 20:40 16.12.2019

Re: Na suvo

predatortz
zilikaka
niccolo
nemam pojma zasto bi bilo kome smetao taj tvoj komentar.

Nije to slučajno, sumnjiva je ona već odavno

Sad, kako se uzme.
Nisu meni oduzeli VIP neg me nagradili autorskom...
pa ti vidi..



Sve bi vas ja apsio!

E, vala i to da doživim. Nije mi zbog mene, nego da doživim da me apse i da robijam s advokatom. Al bi mi skočila numera.
docsumann docsumann 08:06 17.12.2019

Re: Na suvo

zilikaka
algoritam kombinuje note po uzoru na djela na kojim je "učio" da svira. što više sluša i komponuje to više zna.

Meni to što je komponovao liči na one silne razne vežbice, etide, koje su obavezne kad se uči neki instrument.
Mada, tu često bude jako lepih fraza i verujem da su inisrpan izvor "inspiracije" za sve sve one kojima ponestane sopstvenih ideja.
Zato mi logično da je tako ispalo. Simpatično ali neupečatljivo.


napomenuo sam da je na prvom javnom izvođenju EMI-jeve muzike, publika bila oduševljena.
niko nije ni slutio da je odsvirano djelo napisao kompjuter. abilo je tu i istinskih znalaca, kritičara, pasioniranih ljubitelčja, samih muzičara..

takođe, na daljim testovima, ljudi, kojima je puštano par kompozicija, su slabo raspoznavali koja od ponuđenih stvari je djelo algoritma


"Vivaldi"

zilikaka zilikaka 09:05 17.12.2019

Re: Na suvo

Hvala na klipovima. Pokešaću da preslušam mada mi okolnosti ne idu na ruku.
Svakako zanimljiva stvar.

...čak za korak dalje vidim perspektivu za ovdašnji IT i pretnju za ovdašnje estradne gigante.
Tu se inače radi po šablonima, a ova mašina je svakako produktivnija i verovatno uspešnija.
Uz malo truda ubaciš Cecin glas i sklepaš pesmu po poružbini svakom, strogo namensku.
ima tu prostora za biznis.
mesan mesan 23:37 17.12.2019

Re: Na suvo

zilikaka
angie
mirelarado
docs
milisav68


I ja sam pacifista, tako mi izgrebanih lenonki, nego me huncut zilikaka navukla pričama o borbenom elanu.

Pozitivna nostalgija i potreba da se hvatam za korene i crpim energiju za guranje napred i protiv, što je valjda tema bloga, e to me sustigne samo kad slušam klezmer sa neparnim ritmovima ili nordijske tvorevine.

Nešto sam raznežen večeras pa sam za vas izbirao TRI posebne stvari (sa iznenađenjem!) --- u linkovima da ne gušim stranicu.

LINK YOUTUBE VIDEO: Einar Selvik - Voluspa
LINK YOUTUBE VIDEO: planinski Helvegen
IZNENAĐENJE YOUTUBE VIDEO: vanzemaljski genije B. Zander daje životnu lekciju o uzvišenosti, emocijama, muzici, kroz Elgarovo čelo --- samo za iskrene uživaoce!!!



PS: Zili, jel glasovi prolaze testove?
Docse, imaš zabavnu analizu guglovog AI emulatora Baha, od strane Adam Neely-ja.
mirelarado mirelarado 23:46 17.12.2019

Re: Na suvo

mesan
zilikaka
angie
mirelarado
docs
milisav68


I ja sam pacifista, tako mi izgrebanih lenonki, nego me huncut zilikaka navukla pričama o borbenom elanu.

Pozitivna nostalgija i potreba da se hvatam za korene i crpim energiju za guranje napred i protiv, što je valjda tema bloga, e to me sustigne samo kad slušam klezmer sa neparnim ritmovima ili nordijske tvorevine.

Nešto sam raznežen večeras pa sam za vas izbirao TRI posebne stvari (sa iznenađenjem!) --- u linkovima da ne gušim stranicu.

LINK YOUTUBE VIDEO: Einar Selvik - Voluspa
LINK YOUTUBE VIDEO: planinski Helvegen
IZNENAĐENJE YOUTUBE VIDEO: vanzemaljski genije B. Zander daje životnu lekciju o uzvišenosti, emocijama, muzici, kroz Elgarovo čelo --- samo za iskrene uživaoce!!!



PS: Zili, jel glasovi prolaze testove?
Docse, imaš zabavnu analizu guglovog AI emulatora Baha, od strane Adam Neely-ja.


Hvala, Mesane! Pravi poklon za ovo veče.
zilikaka zilikaka 01:01 18.12.2019

Re: Na suvo

večeras pa sam za vas izbirao TRI posebne stvari (sa iznenađenjem!) --- u linkovima da ne gušim stranicu.

Ovo ti je sjajno.
Tačno ono da prenosi emociju.
Gledajući poslednji klip podsetilo me na našeg nekadašnjeg dirigenta koji je imao kapacitet da bude mnooogo veći, da mu se posrećilo da ima pred sobom gotove profesionalce, al je i od neukih klinaca istim načinom, uz mnogo objašnjavanja, skakanja, ilustracija i ponavljanja uspevao da izvuče neverovatno mnogo.
To shvatiš tek kad vidiš šta si izgubio.
zilikaka zilikaka 01:13 18.12.2019

Re: Na suvo

Pozitivna nostalgija i potreba da se hvatam za korene i crpim energiju za guranje napred i protiv, što je valjda tema bloga, e to me sustigne samo kad slušam klezmer sa neparnim ritmovima ili nordijske tvorevine.

Što govori u prilog mojoj laičkoj tvrdnji da postoje neki iskonski zvuci prostora sa kojih potičemo i prema kojima smo nekako kodirani.
Ovde mislim na jevrejku muziku koja je protkana i kod nas žestoko.
Za nordijsku ne znam. Iskreno, zainteresovao si me da pročešljam.
angie01 angie01 11:29 18.12.2019

Re: Na suvo

mesane, super su ti klipovi, meni se najvise dopao planinski Helvegen i iskustvo mocne prirodne akustike,

evo zauzvrat O Fortune,( posto se uklapa u temu:)

silver silver 12:53 18.12.2019

Re: Na suvo

Einar Selvik i Wardruna; muzička podloga za seriju "Vikings". Evo ga u jednoj epizodi, izvodi pesmu kojom ispraća Vikinge u pohod na Pariz. Einar je vešto iskoristio stari tekst (Völsunga saga), deo koji se zove "The Tale of Ragnar Lodbrok (Ragnars saga loðbrókar)."



Kad pominjem opsadu, evo još jedne stare slobodarske pesme, Velšanima jako drage: Men of Harlech (Rhyfelgyrch Gwŷr Harlech), potekla je iz vremena opsade Harlech zamka u Velsu tokom rata dve ruže (Dafydd ap Ieuan v Edward IV). Sedmogodišnja opsada Harlecha je ujedno i najduža na britanskom ostrvu. Pesmu ćete prepoznati u filmovima Zulu i How Green Was My Valley:

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana