Putovanja| Sport| Zabava| Život| Životni stil

Panamerika biciklom - odbrojavanje

Snezana Radojicic RSS / 22.12.2019. u 13:10

Osam dana do polaska, a sve već spremno:

Bicikl - 23 kg

Torba sa opremom - 23 kg

Kabinski ruksak - 8 kg

Elektronika i gedžeti - 6 kg

Sveukupno - 60 kg a biće i više kad natrpam hranu i vodu  

 

79304927_10217938907439101_952029808110338048_o.jpg?_nc_cat=103&_nc_ohc=ECcCSJEPVh0AQldlmjFJ41FozO2V1CSIXCIrgq6SfHYWlmXjB_g_3Bl2Q&_nc_ht=scontent.fbeg4-1.fna&oh=0c0f01085e0d8abb97d7fd488ef33bed&oe=5E6F3DD9

79596684_10217963827942098_2150568010044145664_o.jpg?_nc_cat=101&_nc_ohc=4fOn8kF1CA4AQkKJ6S_6vcA8wDpo6v-ijKHNhawIxRJzQgSE7zWDAIeiw&_nc_ht=scontent.fbeg4-1.fna&oh=55780145c734e0df6177e7b3857c2c42&oe=5E71E1D5

 

Let

Letim 30. decembra, ruta je Beograd-Rim-Buenos Aires-Ushuaia, stižem 31. decembra oko 20 h uveče. Taman da dočekam Novu godinu na novom kontinentu, započinjući novu fazu putovanja oko sveta. 

 

Ruta kroz Južnu Ameriku, oko 20.000 km: 

 

 

 

Gde se nalazim ili interaktivna mapa 

Na mom blogu, bez obzira na to da li ste se pretplatili ili ne, moći ćete da pratite na mapi gde se nalazim (GPS koordinate), da vidite rutu kojom sam prošla, gde sam kampovala ili imala neki drugi smeštaj, a biće i fotki zavisno od mogućnosti tj.da li sam u dometu.

Ta opcija je aktivna preko ove slike na koju kliknete (preko bloga, dakako) i otvoriće vam se mapa:

79406999_10217930431387205_1690263149317455872_n.jpg?_nc_cat=109&_nc_ohc=lWn9O45T-rIAQnVFJFg-DmlBlwfz2HJqYg11ldwTVwWHFR-YZVUbpv0sA&_nc_ht=scontent.fbeg4-1.fna&oh=184e401ace9e9ae5a5f2ef941c2c079d&oe=5E6D4463 

 

Pretplata na blog 

Da biste čitali moje putopise i reportaže koje ću objavljivati na blogu, potrebno je da se pretplatite. Cena je jedan evro mesečno, minimalni period pretplate je šest meseci, a može i na duže, takođe možete da uplatite i više od tog iznosa. Prijavite se preko mejla ciklonomad[at]gmail[dot]com. 

Na taj način ujedno pomažete i da ovo putovanje ostane samoodrživo.

 

Hvala svima i do skorog čitanja! 

 



Komentari (88)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Черевићан Черевићан 15:37 22.12.2019

do skorog čitanja

Letim 30. decembra

одважност ..Вам је присутна
(пола пута до успеха то је),
циљ је битан за 'ваке кораке
осмишљено могућности своје

користите ... гђо Радојичић
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 21:50 22.12.2019

Re: do skorog čitanja

Черевићан
Letim 30. decembra

одважност ..Вам је присутна
(пола пута до успеха то је),
циљ је битан за 'ваке кораке
осмишљено могућности своје

користите ... гђо Радојичић


Hoću, hvala
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:05 22.12.2019

Ajde, drš se, Snežana!

Bogami si se natovarila kao mazga!
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 18:31 22.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

srdjan.pajic
Bogami si se natovarila kao mazga!


Jesam, ali mora se, od nivoa mora do 5k, od -15 do +40, od suvog vazduha do Amazona... treba za sve to nositi opremu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:36 22.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

Snezana Radojicic
srdjan.pajic
Bogami si se natovarila kao mazga!


Jesam, ali mora se, od nivoa mora do 5k, od -15 do +40, od suvog vazduha do Amazona... treba za sve to nositi opremu.


Ali 6.5 kila gedžeta, da li si ti normalna?! . E, gde su oni dani kad se putovalo lako i improvizovalo mnogo...
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 18:58 22.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

srdjan.pajic
Snezana Radojicic
srdjan.pajic
Bogami si se natovarila kao mazga!


Jesam, ali mora se, od nivoa mora do 5k, od -15 do +40, od suvog vazduha do Amazona... treba za sve to nositi opremu.


Ali 6.5 kila gedžeta, da li si ti normalna?! . E, gde su oni dani kad se putovalo lako i improvizovalo mnogo...


pa nosim dva solarna panela i dve power banks od 20.000 mAp da bih bila nezavisna iliti off grid, to ti je skoro 3 kg zajedno
nosim laptop - 1kg + gedžet za brzo punjenje kojim možeš nekom glavu da razbiješ, koliko je težak
1 tablet i externa tastatura kad nemam punu bateriju laptopa - 400 gr + 200 gr - jer pisati se mora
1 fotoaparat 450 gr + dve dodatne baterije
gopro sa 3-way stick - 350 gr + dve baterije

i ostalo su produžni kablovi, kablovi, čitač kartica, ležišta za punjenje baterija
čeona lampa, lampa za noćno svetlo za kameru...
uvek je najviše odlazilo na gedžete, ko ima novca, kupi Iphone i Go pro i reši problem, a ja 50 različitih stvari

a da, imam i mini dron, ali on je 80 gr, sa baterijama i punjačem 150

I ne znam ko je to putovao lako, što manje para - to više prtljaga, uvek je tako bilo.

Jedino ranije nije bilo toliko jakih power banks pa još da mogu da pune laptop. Ali ranije nisam imala razdaljine od po 700 km bez znaka civilizacije kao što ću sada imati, nego sam punila lap top gde god stignem, u svakom kafeu. Sad ima da se dobro uželim kafea i ljudskog prisustva. Zato sam i nabavila dva solarna i ove dve prenosive banke energije, a imam i dinamo u prednjoj glavi.

Realno, višak mi je samo laptop odnosno tablet, ali problem je što ja ne mogu da kucam duge tekstove na tabletu čak ni sa ovom eksternom taststurom, ali power bank puni jednom moj laptop a 5x tablet, tako da za te duge vožnje danima koristiću tablet, a tekstove za blog pisaću na laptopu kad se dokopam struje.

Ranije nisam imala ni GoPro, ali to i nije neka velika razlika u težini.

Sve ostalo je isto kao i ranije, gomila nekih punjača i čuda.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:13 22.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

Ali ranije nisam imala razdaljine od po 700 km bez znaka civilizacije


I dron, jebote!

Gde, bre, to imaš 700km puta bez civilizacije? Evo gledam ovu tvoju turu, možda nema gradova, ali ima zaselaka na svakih dvaes-tries milja, ako ima puta, onda ima i pumpi, i kafana, i struje. Nije to baš pustinja Gobi ili ruska stepa.

Dobro, zezam malo, pretpostavljam da si ti to istražila i propisno se spremila za put. A na kraju možeš uvek da organizuješ i garage sale, kad vidiš šta ti ne treba, a i ako, pu, pu, daleko bilo, prijavljivanje na blog ne krene najbolje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:15 22.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

E, Vlada ode u Kolumbiju prošle nedelje. Ne znam da li ste u kontaktu, možda on ne piše mejlove kad je na putu, nadam se da je ok.
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 20:16 22.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

srdjan.pajic
E, Vlada ode u Kolumbiju prošle nedelje. Ne znam da li ste u kontaktu, možda on ne piše mejlove kad je na putu, nadam se da je ok.



znam, čuli smo se
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 20:18 22.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

srdjan.pajic
Ali ranije nisam imala razdaljine od po 700 km bez znaka civilizacije


I dron, jebote!

Gde, bre, to imaš 700km puta bez civilizacije? Evo gledam ovu tvoju turu, možda nema gradova, ali ima zaselaka na svakih dvaes-tries milja, ako ima puta, onda ima i pumpi, i kafana, i struje. Nije to baš pustinja Gobi ili ruska stepa.

Dobro, zezam malo, pretpostavljam da si ti to istražila i propisno se spremila za put. A na kraju možeš uvek da organizuješ i garage sale, kad vidiš šta ti ne treba, a i ako, pu, pu, daleko bilo, prijavljivanje na blog ne krene najbolje.


Ide dobro to.
Znaš kako, ja ću sigurno slati poštom kad mi nešto ne bude trebalo na duže do neke tačke gde to mogu da pokupim. Ali problem je što mi kroz Patagoniju i duž Anda treba skoro sve od opreme, tek kad siđem malo sa tih vrhova, mogu da pošaljem zimske stvari tamo negde k tebi - jer mi neće trebati malte ne sve do Kanade. Ali dotle ima više od godinu dana sa punim teretom.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:32 22.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

jer mi neće trebati malte ne sve do Kanade.


Da, ovde ti ta sokoćala, elektrane, sigurno neće trebati. A verovatno ni toliko opreme za kampovanje, mada zavisi u koje doba godine se ovde nađeš.


G.Cross G.Cross 20:43 22.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

Snezana Radojicic
srdjan.pajic
E, Vlada ode u Kolumbiju prošle nedelje. Ne znam da li ste u kontaktu, možda on ne piše mejlove kad je na putu, nadam se da je ok.



znam, čuli smo se





Nisam nikad vozio beciklo u Kolumbiji.
Samo su me vozali u blindiranom autu.

Ali sletanje avionom u Medelin je jedan od najlepših prizora koje sam ikada video.

Idi, uživaj, bori se, javi se.


Jedva čekam da se javiš iz Argentine, ljubavi moje.
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 20:53 22.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

srdjan.pajic
jer mi neće trebati malte ne sve do Kanade.


Da, ovde ti ta sokoćala, elektrane, sigurno neće trebati. A verovatno ni toliko opreme za kampovanje, mada zavisi u koje doba godine se ovde nađeš.




Kako neće? Sko ne moram da punim baterije na utičnicama, to znači da ne moram da plaćam piće, ili kamp, ili sobu. Dva solara i dve power banks sam zbog toga i nabavila.
Ali dobro, otom potom...
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:46 22.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

Snezana Radojicic
srdjan.pajic
jer mi neće trebati malte ne sve do Kanade.


Da, ovde ti ta sokoćala, elektrane, sigurno neće trebati. A verovatno ni toliko opreme za kampovanje, mada zavisi u koje doba godine se ovde nađeš.




Kako neće? Sko ne moram da punim baterije na utičnicama, to znači da ne moram da plaćam piće, ili kamp, ili sobu. Dva solara i dve power banks sam zbog toga i nabavila.
Ali dobro, otom potom...


Kako ne moraš da plaćaš kamp, sobu ili piće, mislim, gde ćeš da spavaš, na otvorenom? Doći će ti noću stejt truperi, ili moćni rendžeri, da vide jesi živa. A kad već plaćaš, onda možeš i da puniš. Ali što reče ti, o tom po tom, treba prvo pregurati tu Čegevariju.
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 21:48 22.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

srdjan.pajic
Snezana Radojicic
srdjan.pajic
jer mi neće trebati malte ne sve do Kanade.


Da, ovde ti ta sokoćala, elektrane, sigurno neće trebati. A verovatno ni toliko opreme za kampovanje, mada zavisi u koje doba godine se ovde nađeš.




Kako neće? Sko ne moram da punim baterije na utičnicama, to znači da ne moram da plaćam piće, ili kamp, ili sobu. Dva solara i dve power banks sam zbog toga i nabavila.
Ali dobro, otom potom...


Kako ne moraš da plaćaš kamp, sobu ili piće, mislim, gde ćeš da spavaš, na otvorenom? Doći će ti noću stejt truperi, ili moćni rendžeri, da vide jesi živa. A kad već plaćaš, onda možeš i da puniš. Ali što reče ti, o tom po tom, treba prvo pregurati tu Čegevariju.



A naravno, kampovanje pre svega, Peđa je dosta spavao po crkvama tj. crkvenim posedima.
Evo baš se oglasio Naumović na FB-u, u nekoj smo prepisci sa trećim drugarom koji isto razmišlja o Kolumbiji kao i Naum.
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 21:49 22.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

G.Cross
Snezana Radojicic
srdjan.pajic
E, Vlada ode u Kolumbiju prošle nedelje. Ne znam da li ste u kontaktu, možda on ne piše mejlove kad je na putu, nadam se da je ok.



znam, čuli smo se





Nisam nikad vozio beciklo u Kolumbiji.
Samo su me vozali u blindiranom autu.

Ali sletanje avionom u Medelin je jedan od najlepših prizora koje sam ikada video.

Idi, uživaj, bori se, javi se.


Jedva čekam da se javiš iz Argentine, ljubavi moje.


Biće uskoro, sa krajnjeg juga
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 22:02 22.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

srdjan.pajic


I dron, jebote!




Ma to je više igračka nego dron, ne treba ni dozvola za njega, DJI Tello, tek da kliknem poneku fotku iz vazduha kampa na Andima itakoto
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:05 23.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

Snezana Radojicic
srdjan.pajic


I dron, jebote!




Ma to je više igračka nego dron, ne treba ni dozvola za njega, DJI Tello, tek da kliknem poneku fotku iz vazduha kampa na Andima itakoto


E, nemoj da plašiš kondore sa tim sranjcem.
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:06 23.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

A naravno, kampovanje pre svega, Peđa je dosta spavao po crkvama tj. crkvenim posedima.
Evo baš se oglasio Naumović na FB-u, u nekoj smo prepisci sa trećim drugarom koji isto razmišlja o Kolumbiji kao i Naum.


E, super, pitaj ga jel poneo drona!
alselone alselone 08:29 23.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

Ali sletanje avionom u Medelin je jedan od najlepših prizora koje sam ikada video.


Ja sam sletao u Kali (suparnički kartel), par puta, i to mi je jedno od najdosadnijih putovanja. Najviše zbog toga što je nasilni kriminal sveprisutan pa ne mrdaš mnogo iz hotela. Vozać koji nas je vozio sa aerodroma nije stajao na crvenim svetlima, pa ti vidi, osećao sam se ko Putin.

Prvo jutro mi poranili pa izguglali neku crkvu pa kao da se prošetamo da vidimo malo grad i misu, nedelja je bila. Sutradan kada smo rekli gde smo bili, domaćini su se malo zgleali.

Posle nismo mrdali osim hotel - posao - tržni centar na klopu. A i tamo je restoran čuvao čovek sa lovačkom puškom. Ne preterujem.
alselone alselone 08:33 23.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

Ali dotle ima više od godinu dana sa punim teretom.


Godinu dana? Wow, ali zaista wow.

Jedva čekam blogove, Patagonija mi jako zanimljivo zvuči. Nosi tu neku mistiku, nadam se da ću jednom otići tamo.
alselone alselone 08:37 23.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

Patagonija mi jako zanimljivo zvuč


E, da, ima onaj brend garderobe, Patagonija se zove. Znam da je njihova šefica nešto ratovala sa Trampom.
UGlavnom, stvari su im poskupe ali deluju vrhunski za outdoor aktivnosti.
cassiopeia cassiopeia 11:03 23.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

Jedva čekam blogove,


I ja, i ja :)

Mene uhvatila trema dok sam čitala mail u kom si nas obavestila da možemo da se registrujemo na blog... mogu samo da probam da zamislim kako je tebi.

Srećno!
alselone alselone 11:05 23.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

mogu samo da probam da zamislim kako je tebi.


Meni je najteže.



cassiopeia cassiopeia 11:43 23.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

Meni je najteže.





Kako sam vrljavo napisala komentar, mogao bi se i ti osetiti prozvanim.
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 12:17 23.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

alselone
Patagonija mi jako zanimljivo zvuč


E, da, ima onaj brend garderobe, Patagonija se zove. Znam da je njihova šefica nešto ratovala sa Trampom.
UGlavnom, stvari su im poskupe ali deluju vrhunski za outdoor aktivnosti.


Jestw, vrhunska oprema, ali za mene preskupa.
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 15:04 23.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

cassiopeia
Jedva čekam blogove,


I ja, i ja :)

Mene uhvatila trema dok sam čitala mail u kom si nas obavestila da možemo da se registrujemo na blog... mogu samo da probam da zamislim kako je tebi.

Srećno!



Ja ne znam gde mi glava. Jutros išla po još dve vakcine, posle jurila grobljanske i bankarske stvari, između toga rešavala probleme sa logovanjem, a sad ručno aktiviram sve vas koji ste uplatili i registrovali se. Dok to unesem, biće vidljive i nove uplate na izvodu, pa idemo Jovo-nanovo. Ali ne žalim se, ima ljudi, doduše duplo više prijavljenih nego što je uplaćeno, no verujem da će to da bude još bolje kad krenu blogovi.
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 17:23 23.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

alselone
Ali sletanje avionom u Medelin je jedan od najlepših prizora koje sam ikada video.


Ja sam sletao u Kali (suparnički kartel), par puta, i to mi je jedno od najdosadnijih putovanja. Najviše zbog toga što je nasilni kriminal sveprisutan pa ne mrdaš mnogo iz hotela. Vozać koji nas je vozio sa aerodroma nije stajao na crvenim svetlima, pa ti vidi, osećao sam se ko Putin.

Prvo jutro mi poranili pa izguglali neku crkvu pa kao da se prošetamo da vidimo malo grad i misu, nedelja je bila. Sutradan kada smo rekli gde smo bili, domaćini su se malo zgleali.

Posle nismo mrdali osim hotel - posao - tržni centar na klopu. A i tamo je restoran čuvao čovek sa lovačkom puškom. Ne preterujem.


Ajme, preskacem ja to, zaobilazim u sirokom luku.
pecaros pecaros 23:21 24.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

alselone
Patagonija mi jako zanimljivo zvuči. Nosi tu neku mistiku, nadam se da ću jednom otići tamo.


Nosi tu mistiku još otkad je Karl Maj pisao o njoj s velikim nadahnućem, kao i o severnoameričkim prerijama i Indijancima, kao i o divljem Kurdistanu, a da je sa svim tim krajevima imao nula ličnog iskustva. Za razliku od Vinetua, knjige koja ima priču, apsolutno se ne sećam o čemu se radilo u Patagoniji, poenta je bila, očigledno, na mestu i toj nekoj mistici. Ono - jahanje kroz Pampase... vau!

U vreme kada nije bilo televizije, ovakvo štivo je bilo idealno za prekraćivanje zimskih večeri. Politikin Zabavnik je takođe bio pun priča iz dalekih krajeva.

Dođe mi da sednem na bicikleto i projezdim... kad bi moglo, jedno dva dana.
zilikaka zilikaka 23:41 24.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

Dođe mi da sednem na bicikleto i projezdim... kad bi moglo, jedno dva dana

I meni. Al ako nema kOmaraca.
pecaros pecaros 00:02 25.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

zilikaka
I meni. Al ako nema kOmaraca.


Karl Maj ih nije pominjao, znači nema.
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:58 25.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

pecaros
zilikaka
I meni. Al ako nema kOmaraca.


Karl Maj ih nije pominjao, znači nema.


Nema, jer su se iselili na Aljasku. Ono tamo nije normalno, kako čujem, ne može na motociklu da se pređe, nemam pojma kako će Snežana to da prebicikla. Za oči ujedaju.
zilikaka zilikaka 10:33 25.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

Ne znam koliko pomažu zaštitna sredstva. Pored Autana od letos je kod nas popularna neka mađarska krema za pecaroše.
Efikasna je za ove naše, banacke, al ne znam kakvi su njini.
(Snežo, ako hoćeš, dostavljam ti ja jednu pod hitno, na adresu, da ti se nađe)
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 14:13 25.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

zilikaka
Ne znam koliko pomažu zaštitna sredstva. Pored Autana od letos je kod nas popularna neka mađarska krema za pecaroše.
Efikasna je za ove naše, banacke, al ne znam kakvi su njini.
(Snežo, ako hoćeš, dostavljam ti ja jednu pod hitno, na adresu, da ti se nađe)



To su mi preporučili pre neki dan u Batutu kad sam primala neke vakcine. kažu da je super. Može. šalji, jer me komarci obožavaju.
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 14:16 25.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

srdjan.pajic
pecaros
zilikaka
I meni. Al ako nema kOmaraca.


Karl Maj ih nije pominjao, znači nema.


Nema, jer su se iselili na Aljasku. Ono tamo nije normalno, kako čujem, ne može na motociklu da se pređe, nemam pojma kako će Snežana to da prebicikla. Za oči ujedaju.


I Sibir ih je bio prepun pa sam se ovako branila

mali_macak mali_macak 14:37 25.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

Snezana Radojicic
srdjan.pajic
pecaros
zilikaka
I meni. Al ako nema kOmaraca.


Karl Maj ih nije pominjao, znači nema.


Nema, jer su se iselili na Aljasku. Ono tamo nije normalno, kako čujem, ne može na motociklu da se pređe, nemam pojma kako će Snežana to da prebicikla. Za oči ujedaju.


I Sibir ih je bio prepun pa sam se ovako branila


Da.
Kada god se pomene Sibir, meni je asocijacija zima.
Napiši nešto skraćeno o sibirskom letu - ako te ne mrzi.
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 16:30 25.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

mali_macak
Snezana Radojicic
srdjan.pajic
pecaros
zilikaka
I meni. Al ako nema kOmaraca.


Karl Maj ih nije pominjao, znači nema.


Nema, jer su se iselili na Aljasku. Ono tamo nije normalno, kako čujem, ne može na motociklu da se pređe, nemam pojma kako će Snežana to da prebicikla. Za oči ujedaju.


I Sibir ih je bio prepun pa sam se ovako branila


Da.
Kada god se pomene Sibir, meni je asocijacija zima.
Napiši nešto skraćeno o sibirskom letu - ako te ne mrzi.



Mislim da je jednostavnije da to nađeš u mojim starim postovima ili na blogu u arhivi www.snezanaradojicic.com
ja za 5 dana letim na drugi kraj sveta na nekoliko godina i nemam baš mnogo vremena, jedva i ovo postižem.
zilikaka zilikaka 17:16 25.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

Može. šalji, jer me komarci obožavaju.

Kupljeno, sutra se šalje. Poslaću ti mail da proverim adresu.
nsarski nsarski 21:50 25.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

a za 5 dana letim na drugi kraj sveta na nekoliko godina i nemam baš mnogo vremena, jedva i ovo postižem.


Srećno!
Jednog dana će svet biti drugačije podeljen, pa ćeš praktično moći da veliki deo obiđeš vozeći samo kroz jednu zemlju, a svojima ćeš pisati razglednice iz Otavske narodne republike ili Amerikanske krajine, na primer. O Zapadnoj Novorusiji, ili Britanskoj smostalnoj Oblasti da ne govorim.



hoochie coochie man hoochie coochie man 23:32 25.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

pa ćeš praktično moći da veliki deo obiđeš vozeći samo kroz jednu zemlju,


Pa za to nije dobro?
Nema viza, pasoša, carina...globalizacija pun gas.
Nego se ne vidi kako smo mi prošli :)
nsarski nsarski 00:09 26.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

Nego se ne vidi kako smo mi prošli :)

Kao na Jalti - ni tu ni tamo.

Našao sam klasičnu fotografiju koja prikazuje Hruščova i njegovu ženu Ninu kako prate snimanje filma Kan-Kan u Holivudu, 1959.



Evo te slike:


Snezana Radojicic Snezana Radojicic 13:26 26.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

nsarski

Srećno!
Jednog dana će svet biti drugačije podeljen, pa ćeš praktično moći da veliki deo obiđeš vozeći samo kroz jednu zemlju, a svojima ćeš pisati razglednice iz Otavske narodne republike ili Amerikanske krajine, na primer. O Zapadnoj Novorusiji, ili Britanskoj smostalnoj Oblasti da ne govorim.




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:05 26.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

Госпојо Радојичич,
Што не искористите посјет овим Другоамерима да Вам уграде неку ракетлу за под тур, барем по планинчугама да не тањите китчму?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:08 26.12.2019

Re: Ajde, drš se, Snežana!

hoochie coochie man

Nego se ne vidi kako smo mi prošli :)

Ви сте - Нови Израиљ, "Операција Мојсије".
mali_macak mali_macak 20:17 22.12.2019

Da!

Srećan put!
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 20:53 22.12.2019

Re: Da!

mali_macak
Srećan put!



Hvala!
st.jepan st.jepan 01:18 23.12.2019

?

Bicikl - 23 kg

Gvozdenac?
Zar, nakon svih ovih godina, niko nije osetio impuls da ti donira malo lakši?
Na primer, ovakav:



the lightest road bike in the world. The impossibly-skinny Spin Custom frame is adorned with a whole host of featherweight parts to bring the total build weight to a little over 2.7kg, barely over 6 pounds.

Šalim se, naravno, ali mislim da oni ispod 10 kg više nisu skroz nedostupni.
Inače, malo je reči da sam planiranim poduhvatom zadivljen.
Srećan put!

P.S. Nego, zar ti ne bi bilo lakše ako bi krenula sa severa ka jugu, mislim odozgo na dole - ipak je to, makar u psihološkom smilu, nekakva nizbrdica.
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:11 23.12.2019

Re: ?

Zar, nakon svih ovih godina, niko nije osetio impuls da ti donira malo lakši?


Dobro, bre, Stjepane, ne paziš na času. Vidiš da nosi 60 kila opreme, znači kuću sa okućnicom, čak i drona sa članovima porodice, fali joj samo mačka, ne može to da se nosi na bicikli od dve kile napravljenoj od plastike. A pogotovu tamo gde nema ni puteva, nego samo neke staze i bogazi, i poneki kamenolom.
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 07:57 23.12.2019

Re: ?

st.jepan
Bicikl - 23 kg

Gvozdenac?
Zar, nakon svih ovih godina, niko nije osetio impuls da ti donira malo lakši?
Na primer, ovakav:



the lightest road bike in the world. The impossibly-skinny Spin Custom frame is adorned with a whole host of featherweight parts to bring the total build weight to a little over 2.7kg, barely over 6 pounds.

Šalim se, naravno, ali mislim da oni ispod 10 kg više nisu skroz nedostupni.
Inače, malo je reči da sam planiranim poduhvatom zadivljen.
Srećan put!

P.S. Nego, zar ti ne bi bilo lakše ako bi krenula sa severa ka jugu, mislim odozgo na dole - ipak je to, makar u psihološkom smilu, nekakva nizbrdica.



Bicikl je hromolobden, sam po sebi je težak 17 kg, ali kad se doda sedište, svetlo sa dinamom i čardžerom, nosači bisaga... Svi turinzi su jako teški.

Sa severa kreće većina zbog pravca vetrova, jer tako imaju dobar deo puta u Patagoniji vetar u leđa. Međutim, ja najpre nisma imala kanadsku vizu (do skora) i, još bitnije, bojala sam se da ako krenem odozgo, nikad neću stići do latinske, konkretno patagonije, koja me najviše od svega zanima. Mislim, znajući sebe i koliko sam skolna menjanjima rute i zaustavljanjima, kruženjima i ostalo. Pa sam rešila da krenem odozdo i najpre vidim PAtagoniju a posle mogu i da se vratim
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 07:59 23.12.2019

Re: ?

srdjan.pajic
Zar, nakon svih ovih godina, niko nije osetio impuls da ti donira malo lakši?


Dobro, bre, Stjepane, ne paziš na času. Vidiš da nosi 60 kila opreme, znači kuću sa okućnicom, čak i drona sa članovima porodice, fali joj sam mačka, ne može to da se nosi na bicikli od dve kile napravljenoj od plastike. A pogotovu tamo gde nema ni puteva, nego samo neke staze i bogazi, i poneki kamenolom.



Srki, moj bicikl je uvek imao između 55 i 65 kg sa orpemom, nisi ti pazio na času - baš sam iznenađena što si toliko iznenađen. Jedino kad sam dugo bila u tropima bio je malo lakši jer tad nisma imala debelu vreću i perjane stvari, inače je to uobičajen moj prosek što znam po aerodormima.
st.jepan st.jepan 12:10 23.12.2019

Re: ?

ne može to da se nosi na bicikli od dve kile napravljenoj od plastike.

Ček, ček, sad si me, neukog, zbunio.
Zar nije fazon u tome da smanjenje težine ne rezultuje smanjenjem čvrstine i izdržljivosti bicikla? Zar ti ultra-laki nisu upravo stoga i ultra-skupi? Taj sa fotke košta desetine hiljada evra, valjda zato što je napravljen od vrlo specijalnih, i još vrlije skupih materijala?
Inače, zašto bicikle ne prave od stiropora, bili bi još lakši?
mali_macak mali_macak 12:21 23.12.2019

Re: ?

st.jepan
ne može to da se nosi na bicikli od dve kile napravljenoj od plastike.

Ček, ček, sad si me, neukog, zbunio.
Zar nije fazon u tome da smanjenje težine ne rezultuje smanjenjem čvrstine i izdržljivosti bicikla? Zar ti ultra-laki nisu upravo stoga i ultra-skupi? Taj sa fotke košta desetine hiljada evra, valjda zato što je napravljen od vrlo specijalnih, i još vrlije skupih materijala?
Inače, zašto bicikle ne prave od stiropora, bili bi još lakši?

Pa kupi onda ti Snežani taj od desetina hiljada evara!

Snezana Radojicic Snezana Radojicic 12:22 23.12.2019

Re: ?

st.jepan
ne može to da se nosi na bicikli od dve kile napravljenoj od plastike.

Ček, ček, sad si me, neukog, zbunio.
Zar nije fazon u tome da smanjenje težine ne rezultuje smanjenjem čvrstine i izdržljivosti bicikla? Zar ti ultra-laki nisu upravo stoga i ultra-skupi? Taj sa fotke košta desetine hiljada evra, valjda zato što je napravljen od vrlo specijalnih, i još vrlije skupih materijala?
Inače, zašto bicikle ne prave od stiropora, bili bi još lakši?


Razlicite su namene, nije ista cvrstina dovoljna za asfalt i za izrovane zemljane puteve. Ili za vozaca koji tezi 80 kg i za vozaca sa teretom koji teze duplo ili cak i vise. Ne moze taj tvoj sa slike da ponese paktreger jer ce puci pri teretu od 5 kg, a na moh mozes da stavis i 100 kg i opet ce da ide. Tu je i stabilnost pod opterecenjem pa geomatrija rama shodno polozaju u voznji, odnosno tipu voznje... Ima tu mnogo razlika, zato i postoje razliciti tipovi bicikala.
st.jepan st.jepan 12:29 23.12.2019

Re: ?

mali_macak
st.jepan
ne može to da se nosi na bicikli od dve kile napravljenoj od plastike.

Ček, ček, sad si me, neukog, zbunio.
Zar nije fazon u tome da smanjenje težine ne rezultuje smanjenjem čvrstine i izdržljivosti bicikla? Zar ti ultra-laki nisu upravo stoga i ultra-skupi? Taj sa fotke košta desetine hiljada evra, valjda zato što je napravljen od vrlo specijalnih, i još vrlije skupih materijala?
Inače, zašto bicikle ne prave od stiropora, bili bi još lakši?

Pa kupi onda ti Snežani taj od desetina hiljada evara!

Mojoj trenutnoj finansijskoj situaciji primereniji bi bio neki od stiropora.
st.jepan st.jepan 12:38 23.12.2019

Re: ?

Ne moze taj tvoj sa slike da ponese paktreger jer ce puci pri teretu od 5 kg,

Duboko sam razočaran.
Pa zašto je onda toliko skup?
Ja mislio, miracolo, svemirska tehnologija - materijali lakši od perceta, a čvršći od čelika.
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 12:57 23.12.2019

Re: ?

st.jepan
Ne moze taj tvoj sa slike da ponese paktreger jer ce puci pri teretu od 5 kg,

Duboko sam razočaran.
Pa zašto je onda toliko skup?
Ja mislio, miracolo, svemirska tehnologija - materijali lakši od perceta, a čvršći od čelika.


Zato sto je lagan i na njemu mozes da razvijes jako veliku brzinu. Cvrst je on za svoju namenu, ali ne za putovanje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:03 23.12.2019

Re: ?

. Ne moze taj tvoj sa slike da ponese paktreger jer ce puci pri teretu od 5 kg, a na moh mozes da stavis i 100 kg i opet ce da ide. Tu je i stabilnost pod opterecenjem pa geomatrija rama shodno polozaju u voznji, odnosno tipu voznje... Ima tu mnogo razlika, zato i postoje razliciti tipovi bicikala.

Sunce ti žarko, a ja bio ubeđen da znam da vozim biciklu.
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 13:12 23.12.2019

Re: ?

hoochie coochie man
. Ne moze taj tvoj sa slike da ponese paktreger jer ce puci pri teretu od 5 kg, a na moh mozes da stavis i 100 kg i opet ce da ide. Tu je i stabilnost pod opterecenjem pa geomatrija rama shodno polozaju u voznji, odnosno tipu voznje... Ima tu mnogo razlika, zato i postoje razliciti tipovi bicikala.

Sunce ti žarko, a ja bio ubeđen da znam da vozim biciklu.


Nema bas veze znanje voznje bicikla sa ovim. Ovo je nesto sto saznas kad hoces da recimo krenes negde i natovaris bajs nekim teretom a nemas bajs za to.
Probaj da stavis paktreger na titanijumski ram nekog brzinca ili treking bicikla, pa ako to uspes (ako ima rupice predvudjene za to) stavi 10 kg pa kreni - prva neravnina na putu i nesto ti pyca. Ima varijanti sa paktregerom za sticnu, ali max tezina je 5 kg ili puca nosac
Nisam pomenula felne i broj zbica... pa e mozes nekom corsom u Saharu ili off road voznju, zar ne?
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:17 23.12.2019

Re: ?


Nema bas veze znanje viznje bicikla sa ovim.

Ma znam, zezam se.
Ali stvarno nisam pretpostavljao dokle te finese idu.
I ja sam, poput Stjepana, rezonovao, ako imaš doboljno para kupiš onaj najskuplji i on može sve.
Al vraga.
Tebi hvala za ovo otvaranje očiju, i srećno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:41 23.12.2019

Re: ?

Srki, moj bicikl je uvek imao između 55 i 65 kg sa orpemom, nisi ti pazio na času - baš sam iznenađena što si toliko iznenađen.


Eh, pa nisam napisao da sad odjednom nosiš toliko kila opreme, a da pre nisi. Nego, reko, da objasnim stefanu zašto ne može ovim ukrasnim biciklom koji je pomenuo da se ide na daleke pute. Baš me je iznervirao ovim pitanjem!
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:46 23.12.2019

Re: ?

I ja sam, poput Stjepana, rezonovao, ako imaš doboljno para kupiš onaj najskuplji i on može sve.


Eto biznis ideje, razvojna šansa sa Srbiju i region: da se napravi neki lep dron, može da se zove Džeki, koji će da te prati u stopu i vuče na nekoj visini sve te gedžete i opremu i još jednog malog drona, učenika, dok ti biciklaš u šorcu i majici na laganoj biciklici od titanijuma i plastike po udaljenim predelima.
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 17:25 23.12.2019

Re: ?

mali_macak
st.jepan
ne može to da se nosi na bicikli od dve kile napravljenoj od plastike.

Ček, ček, sad si me, neukog, zbunio.
Zar nije fazon u tome da smanjenje težine ne rezultuje smanjenjem čvrstine i izdržljivosti bicikla? Zar ti ultra-laki nisu upravo stoga i ultra-skupi? Taj sa fotke košta desetine hiljada evra, valjda zato što je napravljen od vrlo specijalnih, i još vrlije skupih materijala?
Inače, zašto bicikle ne prave od stiropora, bili bi još lakši?

Pa kupi onda ti Snežani taj od desetina hiljada evara!





Nemo da baca pare, ne mogu ni da ga preprodam ovde, ko ce da toliko za bicikl
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:47 23.12.2019

Re: ?

Ima varijanti sa paktregerom za sticnu, ali max tezina je 5 kg ili puca nosac


Ovo sam i ja doživeo, kad sam se jednom vraćao iz prodavnice. Bisage koje imam ne mogu da se zakače za ram, nego mogu jedno za šipku od sedišta. Pukao var na nosaču, baš sam pomislio, e, jebo te, ko da te je huči zavario. Posle sam tek pogledao kolika je maks težina, i stvarno ~5 kila, a ja se vraćao iz nedeljnog šopinga, i to tako nekoliko godina dok na kraju nije puklo.
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 18:48 23.12.2019

Re: ?

srdjan.pajic
Ima varijanti sa paktregerom za sticnu, ali max tezina je 5 kg ili puca nosac


Ovo sam i ja doživeo, kad sam se jednom vraćao iz prodavnice. Bisage koje imam ne mogu da se zakače za ram, nego mogu jedno za šipku od sedišta. Pukao var na nosaču, baš sam pomislio, e, jebo te, ko da te je huči zavario. Posle sam tek pogledao kolika je maks težina, i stvarno ~5 kila, a ja se vraćao iz nedeljnog šopinga, i to tako nekoliko godina dok na kraju nije puklo.


Meni to puklo na prvoj specijalki (pinarelo, čoveče) kad smo išli do Vrdnika, ja napakovala stavri (išli na jedno noćenje, da se banjamo, tad to još bilo džabe), kad puče usred vožnje. Tad sam i ja saznala da piše 5 kg max
mali_macak mali_macak 19:22 23.12.2019

Re: ?

srdjan.pajic
Ima varijanti sa paktregerom za sticnu, ali max tezina je 5 kg ili puca nosac


Ovo sam i ja doživeo, kad sam se jednom vraćao iz prodavnice. Bisage koje imam ne mogu da se zakače za ram, nego mogu jedno za šipku od sedišta. Pukao var na nosaču, baš sam pomislio, e, jebo te, ko da te je huči zavario. Posle sam tek pogledao kolika je maks težina, i stvarno ~5 kila, a ja se vraćao iz nedeljnog šopinga, i to tako nekoliko godina dok na kraju nije puklo.

Daj Gedži, onda, da zavari - kada već (više) nema krkara.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:28 23.12.2019

Re: ?

Pukao var na nosaču, baš sam pomislio, e, jebo te, ko da te je huči zavario.


Ajd kaži iskreno, pomislio si, e da mi je tu huči da ovo zavari....:)
srdjan.pajic srdjan.pajic 08:09 24.12.2019

Re: ?

hoochie coochie man
Pukao var na nosaču, baš sam pomislio, e, jebo te, ko da te je huči zavario.


Ajd kaži iskreno, pomislio si, e da mi je tu huči da ovo zavari....:)


Jes, ti bi ga zavario sa sve biciklom za banderu, jer ti je brada ušla u oči. (znam, znam, nemaš bradu, nego furaš major Gašpar stil)

No, nema veze, sad baš ovaj Snežanin i moj zajednički drugar koga ponekad pominjemo (koji živi ovde kod mene u kraju) uči zavarivanje aluminijuma, treba mu za neki projekat koji radi. To nisam nikad radio, sem na času, pa ne umem da mu pokažem, a i ovo je MIG, sa aluminijum spool gun-om, jer se za TIG mašinu nema para. I, evo, iznervirao se, i otišao da bicikla u Kolumbiju.

E, ali da ispričam anegdotu sa njim, Vladom, naš čovek, dakle, iz Beograda, završio arhitekturu i nekim spletom životnih okolnosti se obreo u Koloradu. Elem, on i njegova žena rade neki bisnis na RV-jevima u garaži koju su zakupili tu dole u Goldenu. I, jedan dan, njegova gospođa ode do police u uglu da nešto dovati, i, kaže, osetim ja da sam stala na nešto mekano, kao crevo, ali se migolji. Pogleda dole, a ono full-size zvečarka! Ušla ispod vrata od garaže i tu se skućila. Srećom i ona se valjda iznenadila koliko i Vladina žena, tako da je ova imala vremena da skoči nazad, da je zmija ne ujede. Onda su zvali animal control, ali kako ovi ne rade popodne, zvali policiju. I došao murkan, i jedno pola sata vijao zvečarku po garaži, dok je na kraju nije uvatio sa onom nekom pipalicom i smestio u džak. Kaže, samo je odnesu tu do obližnjeg slivnika, i puste. I murkan pomene, od svih poziva u vezi sa wildlifeom, vatanje zvečarki im je najčešće. Mislim se, jeste, kad je puštaj tu pored...

Video sam i filmić tog hvatanja zvečarke u garaži, dosta impresivan i dramatičan poduhvat, ali nemam da ga pustim. Te zvečarke, uživo, ne zvuče kao one u kaubojcima, nego su mnogo glasnije, skoro zaglušujuće, pogotovu u zatvorenom prostoru i kad se jako iznerviraju.


Snezana Radojicic Snezana Radojicic 10:33 24.12.2019

Re: ?

srdjan.pajic
hoochie coochie man
Pukao var na nosaču, baš sam pomislio, e, jebo te, ko da te je huči zavario.


Ajd kaži iskreno, pomislio si, e da mi je tu huči da ovo zavari....:)


Jes, ti bi ga zavario sa sve biciklom za banderu, jer ti je brada ušla u oči. (znam, znam, nemaš bradu, nego furaš major Gašpar stil)

No, nema veze, sad baš ovaj Snežanin i moj zajednički drugar koga ponekad pominjemo (koji živi ovde kod mene u kraju) uči zavarivanje aluminijuma, treba mu za neki projekat koji radi. To nisam nikad radio, sem na času, pa ne umem da mu pokažem, a i ovo je MIG, sa aluminijum spool gun-om, jer se za TIG mašinu nema para. I, evo, iznervirao se, i otišao da bicikla u Kolumbiju.

E, ali da ispričam anegdotu sa njim, Vladom, naš čovek, dakle, iz Beograda, završio arhitekturu i nekim spletom životnih okolnosti se obreo u Koloradu. Elem, on i njegova žena rade neki bisnis na RV-jevima u garaži koju su zakupili tu dole u Goldenu. I, jedan dan, njegova gospođa ode do police u uglu da nešto dovati, i, kaže, osetim ja da sam stala na nešto mekano, kao crevo, ali se migolji. Pogleda dole, a ono full-size zvečarka! Ušla ispod vrata od garaže i tu se skućila. Srećom i ona se valjda iznenadila koliko i Vladina žena, tako da je ova imala vremena da skoči nazad, da je zmija ne ujede. Onda su zvali animal control, ali kako ovi ne rade popodne, zvali policiju. I došao murkan, i jedno pola sata vijao zvečarku po garaži, dok je na kraju nije uvatio sa onom nekom pipalicom i smestio u džak. Kaže, samo je odnesu tu do obližnjeg slivnika, i puste. I murkan pomene, od svih poziva u vezi sa wildlifeom, vatanje zvečarki im je najčešće. Mislim se, jeste, kad je puštaj tu pored...

Video sam i filmić tog hvatanja zvečarke u garaži, dosta impresivan i dramatičan poduhvat, ali nemam da ga pustim. Te zvečarke, uživo, ne zvuče kao one u kaubojcima, nego su mnogo glasnije, skoro zaglušujuće, pogotovu u zatvorenom prostoru i kad se jako iznerviraju.




Ja sam zavarivala alu nosač još pre osam godina, lik u Žarkovu u autoservisu to radio, sad ih ima sigurno više.

Vlada mi slao taj video, znam kako je izgledalo. Inače sam gledala neke emisije ranije o tom vašem Koloradu, kad dogmizi tako zmijurina ljudima u kuću ii im medved uđe na stražnja vrata - bilo zabavno iz fotelje gledati
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:48 24.12.2019

Re: ?


Jes, ti bi ga zavario sa sve biciklom za banderu, jer ti je brada ušla u oči. (znam, znam, nemaš bradu, nego furaš major Gašpar stil)

Ma ne bre, varim odlično, jedino se zeznem nekad kad su mi ruke masne od gibanice pa sklizne elektroda.

Ali nisam ipak ko Tita ti da mi uvale turpiju za drvo da njome turpijam metal.
Jesi li provalio kako su navukli majmuna na onoj čuvenoj slici?
Stvarno su ovce ti tvoji:)

Ps
Uješće te zvečarka ako i dalje budeš grešio dušu o četnike:)
st.jepan st.jepan 13:01 24.12.2019

Re: ?

Ali nisam ipak ko Tita ti da mi uvale turpiju za drvo da njome turpijam metal.
Jesi li provalio kako su navukli majmuna na onoj čuvenoj slici?

E, nisam video tu sliku, i nisam uspeo da je izguglam.
Aj, leba ti, ako nisi u sred nekog delikatnog varenja, okači je ti.
.
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:35 24.12.2019

Re: ?

st.jepan
Ali nisam ipak ko Tita ti da mi uvale turpiju za drvo da njome turpijam metal.
Jesi li provalio kako su navukli majmuna na onoj čuvenoj slici?

E, nisam video tu sliku, i nisam uspeo da je izguglam.
Aj, leba ti, ako nisi u sred nekog delikatnog varenja, okači je ti.
.

E Stjepane, ovo ti nije trebalo.
Tebi moram da priznam da neman pojma kakva je turpija, a da se nisi javio, nikad ne bih priznao, i davio bih Srkja do sudnjeg dana da mu je Tita glup:)

Okačiću sliku kad budem kod kompa, da ne nabadam po telefonu.
49 41 49 41 01:51 23.12.2019

Drago "dete"; nisam ti otac; al Boze moj

Surfaj, netom before take Off.


Drzim ti palceve.
Don't cry for me Argentina
https://youtu.be/adUPdnzCAk8



Snezana Radojicic Snezana Radojicic 08:04 23.12.2019

Re: Drago "dete"; nisam ti otac; al Boze moj

49 41
Surfaj, netom before take Off.
Jer, ako prodjes na mostu; zacas se "zaglavis" na cupriji i obratno.
Pre god. dana sam se vratio sa balkanskog putesestvija.
Aerodrom i kompanija kojom letis, nemaju veze jedno s drugim; iako su tesno povezane; da "sretno i zadovoljno" stignes; gde si krenula.

Proveri sa kompanijom kojom letis, svaka vaska obaska-svoje propise.
Dozvoljeni gabarit i komada za unosenje u kabinu. Max tezina ukupnog prtljaga; kabinskog i predatog. Overweight limit $ 5 kg/lbs(pound) e.t.c x ... = ?!?

Moj ti je savet, chekirash bike i ostalo nepotrebno na krajnju destinaciju odredista.

gde, dalje jases na bike.
Naravno, ako ti ga aerodromsko osoblje ne posalje u p.m. ne gde si ti htela.

Drzim ti palceve.
Don't cry for me Argentina
https://youtu.be/adUPdnzCAk8





Ja ti se zahvaljujem na dobroj nameri, ali pričaš sa nekim ko ovo radi 8 godina i ko jako dobro zna šta sve treba da uradi pred put i šta sve da proveri. Mislim, razumem ja dobronamernost, ali ajde malo pokušaj da misliš na to kome deliš savete, a što radiš manje-više stalno u svojim komentarima na mojim blogovima. Vozio si 20x u životu neke rekereacione ture a ja sam prešla 56000 km od pustinja do džungli, od nivoa mora do Himalaja, istrpela tajfune i monsune i peščane oluje, kao i snegove i debele minuseve vs tropske vrućine, letela jedno 10-ak puta sa kompletnim pretljagom koji uključuje i sports equipment sa kraja na kraj sveta, napisala i priručnik o tome kako putovati biciklom u kome između ostalog postoji i poglavlje o pakovanju za avion... i zaista mi je uvredljivo da me nekeo: 1. tretira kao dete (pitam se da sam muško da li bi se tako odnosio prema meni), 2. da mi deli savete o osnovnim stvarima kao da sam početnik.


Snezana Radojicic Snezana Radojicic 08:19 23.12.2019

Re: Drago "dete"; nisam ti otac; al Boze moj

49 41

Proveri sa kompanijom kojom letis, svaka vaska obaska-svoje propise.
Dozvoljeni gabarit i komada za unosenje u kabinu. Max tezina ukupnog prtljaga; kabinskog i predatog. Overweight limit $ 5 kg/lbs(pound) e.t.c x ... = ?!?


Tako je, i znam to i shodno tome sam i spakovala sve u 23 kg, što bi morao da primetiš da na primer često letiš ekonomskom klasom kao ja jer je u skoro svakoj aviokompaniji pravilo za economy class 23 km i 1 komad prtljaga (jedino je Aero Flot imao u Economy class 2x23 kg zbog čega smo svi sa Istoka godinama leteli preko Moskve za Beograd njime, uprkos ostalim nepovoljnostima, ali i oni su to nedavno ukinuli). Ako sam ručni prtljag spakovala u 8 kg a ne u 5, to znači da je u tim aviokompanijama doušteno 8 kg, pri čemu mi nikad niko nije kontrolisao ručni prtljag. A i kad sam imala višak, krila sam po džepovima, ostavljala dalje od mene ili ispod pulta i potom uzimala.
Uz ručni prtljag postoji nešto što se tretira kao personal items, obično nema limit u kilaži i obično se tretira do 3 kg, to je jedino što imam duplirano, ali ni oko toga nikad nisam imala problem, jer dopuštene su 2 baterije od 20.000 map, sve što imam dopušteno je u količini koju imam: jedan laptop, jedan tablet, jedna kamera, jedna akciona kamera, jedan dron. Ako i bude bilo problema u aregntinskoj aviokompaniji koja ima drugačije propise od prve kojom letim, doplatiću. Spremna sam na to i računam na to.


49 41


Moj ti je savet, chekirash bike i ostalo nepotrebno na krajnju destinaciju odredista.[/b]
gde, dalje jases na bike.
Naravno, ako ti ga aerodromsko osoblje ne posalje u p.m. ne gde si ti htela.


To ne postoji što pričaš. Bicikl se tretira kao special baggage u svakoj aviokompaniji. I ide posebno kao oversized baggage čak i ako ne prelazi zbir od 300 cm visina+dužina+debljina pakovanja. Prijavi se na check inu ali se ne predaje tamo već na specijalnom prtljagu. Neke kompanije ga računaju kao deo check in prtljaga ali samo u smislu ukupne težine odnosno naplate overweighta, neke imaju dopušten free bicycle up to 23 kg ako nema ničeg druogg u pakovanju, neke dopuštaju sports equipment uz simboličnu doplatu. Dakle, ne postoji ništa kao check in bicycle.
I za sveih ovih osam godina od kojih sam, rekoh, desetak puta letela i sa biciklom, u nekoliko navrata sa kraja Azije u Beograd, nikad mi osoblje nije poslalo bicikl u p.m. već je uvek stizao na odredište, samo je jednom bio kasnio za sve ove godine.
mali_macak mali_macak 08:27 23.12.2019

Re: Drago "dete"; nisam ti otac; al Boze moj

Snezana Radojicic
49 41
Surfaj, netom before take Off.
Jer, ako prodjes na mostu; zacas se "zaglavis" na cupriji i obratno.
Pre god. dana sam se vratio sa balkanskog putesestvija.
Aerodrom i kompanija kojom letis, nemaju veze jedno s drugim; iako su tesno povezane; da "sretno i zadovoljno" stignes; gde si krenula.

Proveri sa kompanijom kojom letis, svaka vaska obaska-svoje propise.
Dozvoljeni gabarit i komada za unosenje u kabinu. Max tezina ukupnog prtljaga; kabinskog i predatog. Overweight limit $ 5 kg/lbs(pound) e.t.c x ... = ?!?

Moj ti je savet, chekirash bike i ostalo nepotrebno na krajnju destinaciju odredista.

gde, dalje jases na bike.
Naravno, ako ti ga aerodromsko osoblje ne posalje u p.m. ne gde si ti htela.

Drzim ti palceve.
Don't cry for me Argentina
https://youtu.be/adUPdnzCAk8





Ja ti se zahvaljujem na dobroj nameri, ali pričaš sa nekim ko ovo radi 8 godina i ko jako dobro zna šta sve treba da uradi pred put i šta sve da proveri. Mislim, razumem ja dobronamernost, ali ajde malo pokušaj da misliš na to kome deliš savete, a što radiš manje-više stalno u svojim komentarima na mojim blogovima. Vozio si 20x u životu neke rekereacione ture a ja sam prešla 56000 km od pustinja do džungli, od nivoa mora do Himalaja, istrpela tajfune i monsune i peščane oluje, kao i snegove i debele minuseve vs tropske vrućine, letela jedno 10-ak puta sa kompletnim pretljagom koji uključuje i sports equipment sa kraja na kraj sveta, napisala i priručnik o tome kako putovati biciklom u kome između ostalog postoji i poglavlje o pakovanju za avion... i zaista mi je uvredljivo da me nekeo: 1. tretira kao dete (pitam se da sam muško da li bi se tako odnosio prema meni), 2. da mi deli savete o osnovnim stvarima kao da sam početnik.



Hihihihi!
Smešno je šta ljudi sebi dozvoljavaju.
Ono što mene kod ovakvih priča zanima je --- šta je to što te 'tera' da putuješ?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 08:30 23.12.2019

Re: Drago "dete"; nisam ti otac; al Boze moj

Snezana Radojicic
i zaista mi je uvredljivo da me nekeo: 1. tretira kao dete (pitam se da sam muško da li bi se tako odnosio prema meni), 2. da mi deli savete o osnovnim stvarima kao da sam početnik.

Ne daj se iznervirati.. Balkanski mužjak (homo blakanicus masculinum) vjeruje da će mu se mozak osušiti ne objasni li svako malo ženskoj glavi kako stvari stoje..
To ti je nešto kao kad se majmun češe.. Ne služi ničem al on mora to tako
mali_macak mali_macak 09:02 23.12.2019

Re: Drago "dete"; nisam ti otac; al Boze moj

newimprovedtadejus
Snezana Radojicic
i zaista mi je uvredljivo da me nekeo: 1. tretira kao dete (pitam se da sam muško da li bi se tako odnosio prema meni), 2. da mi deli savete o osnovnim stvarima kao da sam početnik.

Ne daj se iznervirati.. Balkanski mužjak (homo blakanicus masculinum) vjeruje da će mu se mozak osušiti ne objasni li svako malo ženskoj glavi kako stvari stoje..
To ti je nešto kao kad se majmun češe.. Ne služi ničem al on mora to tako

Nisu svi muškarci ovde 'balkanski mužjaci'.
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 10:43 23.12.2019

Re: Drago "dete"; nisam ti otac; al Boze moj

mali_macak

Ono što mene kod ovakvih priča zanima je --- šta je to što te 'tera' da putuješ?


Potraga za dobrom pričom, osećaj slobode, želja za kretanjem, promenom i učenjem, upoznavanje sebe kroz situacije u kojima se možeš naći tek kad daleko iskoračiš izvan zone komfora. S godinama provedenim na putu i kad pogledam na ono što sam doživljavala i pisala, ispostavlja se da je sve vreme prisutna i snažna potreba za osvedočenjem u to da je svet dobro mesto i da su ljudi pretežno dobri - izgleda da stalno tražim potvrdu toga i stalno je i nalazim, bogu hvala
cydonia cydonia 10:44 23.12.2019

Re: Drago "dete"; nisam ti otac; al Boze moj

i zaista mi je uvredljivo da me nekeo: 1. tretira kao dete (pitam se da sam muško da li bi se tako odnosio prema meni), 2. da mi deli savete o osnovnim stvarima kao da sam početnik.


ah, kako bi se na srpskom zgodno reklo "mansplaining"?
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 10:44 23.12.2019

Re: Drago "dete"; nisam ti otac; al Boze moj

mali_macak
newimprovedtadejus
Snezana Radojicic
i zaista mi je uvredljivo da me nekeo: 1. tretira kao dete (pitam se da sam muško da li bi se tako odnosio prema meni), 2. da mi deli savete o osnovnim stvarima kao da sam početnik.

Ne daj se iznervirati.. Balkanski mužjak (homo blakanicus masculinum) vjeruje da će mu se mozak osušiti ne objasni li svako malo ženskoj glavi kako stvari stoje..
To ti je nešto kao kad se majmun češe.. Ne služi ničem al on mora to tako

Nisu svi muškarci ovde 'balkanski mužjaci'.


Nisu, velika većina nije u tom fazonu, srećom.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:49 23.12.2019

Re: Drago "dete"; nisam ti otac; al Boze moj

mali_macak
newimprovedtadejus
Snezana Radojicic
i zaista mi je uvredljivo da me nekeo: 1. tretira kao dete (pitam se da sam muško da li bi se tako odnosio prema meni), 2. da mi deli savete o osnovnim stvarima kao da sam početnik.

Ne daj se iznervirati.. Balkanski mužjak (homo blakanicus masculinum) vjeruje da će mu se mozak osušiti ne objasni li svako malo ženskoj glavi kako stvari stoje..
To ti je nešto kao kad se majmun češe.. Ne služi ničem al on mora to tako

Nisu svi muškarci ovde 'balkanski mužjaci'.


Da, neki su ženke.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:13 23.12.2019

Re: Drago "dete"; nisam ti otac; al Boze moj

srdjan.pajic
mali_macak

Nisu svi muškarci ovde 'balkanski mužjaci'.

Da, neki su ženke.

Sise
cydonia cydonia 05:35 24.12.2019

Re: Drago "dete"; nisam ti otac; al Boze moj

da je svet dobro mesto i da su ljudi pretežno dobri

49 41 49 41 16:10 23.12.2019

15. Novembar 2018.

Cu zapamtiti za ceo zivot.
Kad je nastao haos na Evropskom i Americkom nebu.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:15 23.12.2019

Re: 15. Novembar 2018.

49 41
...

udžinksaćeš ženu
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 17:29 23.12.2019

Re: 15. Novembar 2018.

49 41
Cu zapamtiti za ceo zivot.
Kad je nastao haos na Evropskom i Americkom nebu.

Karta, svojevremeno i na vreme placena u oba smera. Na Nikola Tesla u BG; pri povratku su mi naplatili 300 eura, jer me "navodno" nema u LH (Lufthansa) sistemu, sto nije bilo tacno!
Morao sam sa gejta na spratu, da trcim u prizemlje na menjacnicu zamenim eure u dinare; a da pritom ne izgubim let u 6 ujutru za Frankfurt i dalje.

Desetine i desetine hiljada nas putnika je zaglavilo na KDZ (Kontra diverziona zastita) na aerodromu FRA, AMS, ...u EU. O'Hara (najfrekventniji aerodrom sveta od 60-tih; pa i danas).
Preusmeravanje letova u EU i US, na hiljade letova.
P.S.
Najkticniji period za letenje u zimskom periodu, od 15.Decembra-15.Januara.
Nisu uracunati meteo uslovi, strajkovi kabinskog osoblja-velikih aviokompanija, razni ataci po AD...

-Molim Vas, blokirajte me kao blogera na Vasem Blogu.



Ok, ispunicu ti zelju.
filip3f filip3f 01:36 24.12.2019

Napred

Samo napred.Meni je ovo impresivno,svaka čast!Puno zdravlja i sreće.
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 13:04 24.12.2019

Re: Napred

filip3f
Samo napred.Meni je ovo impresivno,svaka čast!Puno zdravlja i sreće.



Hvala!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana