Gradjanske inicijative

Govor na Trgu slobode medija!

Filip Mladenović RSS / 02.02.2020. u 04:04

Da se vidi...
Da se vidi...
Na trgu...
Na trgu...
Poštovane gradjanke Beograda, uvaženi gradjani!

Nećemo da budemo biračko tele, hoćemo da budemo biračko telo!

Tri decenije sve što je normalno, prosvećeno, obrazovano civilizovano, antifašističko... gura se ovde u Srbiji u ćošak! A taj prostor u koji nas guraju sve je tesniji, sve je zagadjeniji!
Trideset godina nam nameću medijski mrak, tabloidne, odnosno smećoidne laži, šire strah medju narodom, svašta rade!

I šta sad imamo na početku 2020. godine!?
Imamo samo jednu slobodnu televiziju N1, imamo samo jedan slobodan dnevni list i 3-4 slobodna nedeljnika! I to je sve! Pa je li to normalno!?

Trideset godina srbuju, srbonanišu, rodoljubišu ocilima, svećama, mantijama, litijama... A gde smo mi tu? Sve su nam prazniji frižideri i tekući računi! I ne samo ta praznina!
Prazne se sela i gradovi Srbije! Ljudi beže iz ove Srbije! A gde beže!? Pa u normalne države beže! Neće da žive ovde!
I šta imamo od svega toga? Sve isprazniju vlast i sve isprazniju opoziciju!

Pa dokle ljudi!? I zašto?

Mi danas ne branimo ovde samo jednu slobodnu televiziju, koja je de facto preuzela ulogu javnog medijskog servisa Srbije.
Mi branimo normalnost, zdrav razum, branimo mentalno zdravlje! Branimo solidarnost!
Solidarnost sa radnicama i radnicima širom Srbije, koje bezočno iskorišćavaju!
Prošle, 2019. godine na svojim radnim mestima poginulo je 54 radnika, a preko 800 je teško povredjeno! Od 2006. do danas na svojim radnim mestima poginulo je čak 580 radnika. Ministar rada je početkom prošle godine obećao novi zakon o bezbednosti i zdravlju na radu i novi zakon o osiguranja radnika od povreda. Obećali su nam i zakon o poreklu imovine i zakon o socijalnim kartama!

Mi smo moralno oslepeli u ovoj Srbiji! Dobrota ovde umire od samoće! Dobrota je ovde na samrti! Pa zašto ljudi!?

Za proteklih 8 godina javni izvršitelju su izbacili na ulicu preko 3 hiljade porodica! To je 400 porodica na ulici godišnje. To je jedna porodica dnevno medju beskućnicima!
Jeste li čuli da je neko organizovao moleban za te ljude, za poginule radnike, za povredjene radnike, za porodice na ulici!? Ne!
Svi su oni ista mafija: crkvena, politička, vojna...., svi su oni u dilu!

A zašto? Zato što ovde ne vode računa o običnom malom čoveku, o ljudima koji se bore da prežive ovu epohu, koji imaju samo gole živote, koji su izopšteni iz svega!

I najzad, postoji Zakon o javnim medijskim servisima Srbije. U tom zakonu, u članu 4, ima 6 načela, koje svi urednici, svi direktori, novinarke i novinari moraju da poštuju!
Prvo načelo tog zakona, koji se mora primenjivati, kaže da javni servisi, i RTS i RTV, su dužni da poštuju ISTINITOST informacija, CELOVITOST informacija, BLAGOVREMENOST i NEPRISTRASNOST. To piše u prvom načelu!
A u 6. načelu piše da svaki novinar mora da poštuje profesionalne standarde i novinarski kodeks, na čemu NUNS stalno insistira!

Pozivam bivše koleginice i kolege sa RTS-a (ja sam bio na RTS-u, ali pre 4 godine su me isterali kao psa nakon 5 meseci mobinga), da svojim urednicima i direktorima pokažu taj zakon i da im kažu: "Ma neću više da ne poštujem zakon! Hajde što me gradjani plaćaju, ja sam dužan njima, ali me i zakon obavezuje!"

Još jedna važna informacija: ove godine moraju da budu raspisani konkursi za sve rukovodeće pozicije u RTS-u. Za generalnog direktora, za urednika informativnog programa, za sve urednike radija i televizije. Eto šanse da se mi ovde, jer niko nam neće pomoći, da se sami izborimo! Neće nam pasti ništa sa neba!
Pozivam koleginice i kolege sa RTS-a da se osveste, da javni medijski servis bude ono za šta ih i plaćamo: da istinito informišu, objektivno i blagovremeno!

Dakle, boreći se za TV N1, mi se borimo za slobodu medija u Srbiji!
I zato pištaljke, bubnjeve, šerpe i lonce, pojačala... jer je sloboda medija temelj normalne, evropske, civilizovane Srbije!

Reč pobuna je ženskog roda, a reč bojkot je muškog roda! Neka se iz ljubavi pobune i bojkota rodi nova Srbija, demokratska, slobodna!

Kada nepravda postane zakon, otpor je moralna obaveza!

Živela sloboda medija u Srbiji!

 

 

 

Atačmenti



Komentari (705)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 14:05 07.02.2020

Re: Podrška Angie!

cassiopeia





...svako pokazuje ko je i sta je,...ovo njihovo coporatvno iskazivanje "porodicnih vrednosti",...je manir protiv neistomisljenika koji se koristi u rezimskim medijima,...ili u organizovanim botovskim mitinzima podrske, recimo jutki,...

...ista bedastoca.

...i jos uobicajeno blentavo dotrcavanje lokalnog manijaka i zamlate da doda jos svoje zapisavanje- koje nikome ne smeta,...pa, masala...
macak_tom macak_tom 14:11 07.02.2020

Re: pojma nemam

freehand
gedza.73
freehand
niko nije pominjao "velikosrpski šovinizam"




velikosprski šovinisti nude nam Jugoslaviju kakvu ne želimo i nećemo

Savka Dabčević Kučar na velikom mitingu u Zagrebu tokom tzv. hrvatskog proljeća 1971.

Trčuljak, popij čašu vode. ...

Zašto se rugaš gospodinu Gedži?!
Kako bi on tebe trebalo da nazove na to kada se ti njemu obratiš sa trčuljak?
Evo, imam ja jedan predlog - da on tebi odgovori sa govnovalj.
Valja li!?
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:22 07.02.2020

Re: Podrška Angie!



sa nekih nazovi "akademskih, visokoumnih visina" pri tome je najstrašnije vređate.

Umesto ovako
da govna šljapkaju gde god staneš,

damski.
macak_tom macak_tom 14:25 07.02.2020

Re: pojma nemam

freehand
gedza.73

link

intervju



ROFLMAO je na stalno editovanje i dodavanje, ne na sadržaj. O sadržaju mi na pamet ne pada da sa tobom raspravlja, jerbo svako svoju boles mora sam da iznese.
Inače ti samo ono što si citirao govori nekoliko stvari: da Tito nije o svemu sam odlučivao kao što ti i bratija tvrdite; da je pitao i slušao neke Srbe; da nisu svi Srbi-komunisti bili antisrbi i izdajnici; da je Tito išao putem blaženopočivšeg NJKV Aleksandra Ujedinitelja.
Al to je samo za one sa IQ iznad 75 i one koji nemaju betonsku kocku na mestu glave.

Eeee, ti Srbi su bili, baš onako, do jaja!
Kakvi su oni Srbi bili, tako su i Srbi prošli!
A glupi Srbi i dalje tvrde kako je to bio period baš do jaja!
I da tu nema šta da se spori.
gedza.73 gedza.73 14:27 07.02.2020

Re: pojma nemam


predatortz
za nešto prvi put čujem pa potražim više informacija.

time se i vodim. da svako proveri ono što pišem a sam neka povezuje u logičke celine koje mu odgovaraju.

Inače je diskusija krenula kad me Endži optužila, povodom moje tvrdnje da su Hrvati učestvovali u napadu na Beograd i njegovom pljačkanju, da koristim 'opskurne' sajtove.
Lepo bi bila kad bi priložila neke kontraargumente.
Čak me drektono optužila da lažem da su Srbi prošli progrom u periodu nakon sarajevskog atentata što u Hrvatskoj što u Bosni.

Moja povezivanja, uopšte ne sporim nečije mišljenje da nisam u pravu, bi možda bila pogrešna da se istovetno ponašanje ne dešava u toku samo jedne generacije pa četrdesetih u NDH u Hrvatskoj (Sremskoj) Mitrovici zabrane ćirilicu i posle mučenja streljaju Savu Šumanovića.

Po pripremljenim spiskovima se dan, dva nakon oslobođenja, hapse, zatvaraju i ubijaju ljudi i to ne samo saradnici okupatora nego mnogi ugledni i pošteni ljudi koji nikakve veze sa Nemcima nisu imali. Doktorku su u Šapcu osudili na pet godina robije a njen dnevnik je svedočanstvo šta su radili nakon oslobođenja političkim neistomišljenicima.
macak_tom macak_tom 14:28 07.02.2020

Re: pojma nemam

freehand
freehand
Sem što ne postoji "oružano zalaganje"

Jedini izlaz iz ove krize za radničku klasu i seljaštvo jeste oružana borba, građanski rat protiv vladavine hegemonističke srbijanske buržoazije. Poziv KPJ na oružani otpor diktaturi iz januara 1929.

Ne videh ovo...
Nije valjda da ne možeš da skapiraš da oružana borba i oružano zalaganje nisu niti mogu biti isto, jer oružano zalaganje ne postoji? i da je ova tvoja konstrukcija - koliko god se tebi sviđala - glupa do bola i suštinski i jezički, skoro pa kao porodičnost?

A suštinskost i jezičnost određuješ ti?
Ja baš mislim da Gedža veoma koncizno, suštinski, a pogotovo jezički, iznosi svoje stavove.
Za razliku od tebe, koji oponirajući njemu, uglavnom palamudiš.
U stvari, da li je ovo palmudiš dovoljno jezički?
predatortz predatortz 14:31 07.02.2020

Re: pojma nemam

Lepo bi bila kad bi priložila neke kontraargumente.


E, jbga...
Gde da to iskopa?


macak_tom macak_tom 14:32 07.02.2020

Re: pojma nemam

floki
alselone
Što kažu ovi 'pošteni' na blogu 'pobedniku je dopušteno sve'


Gedžo ja sam siguran da ove tvoje čaršafe ne čita niko.
Što ne znači da treba da prestaneš, samo ti udri po onome što ti znači ili ti se sviđa. Tako i ja pišem o šahu pa niko ne čita.


ја читам и желудац ми се преврће а срби југословенске оријентација гаде, до кости, сви редом, почев од узурпатора власти александра карађорђевића, па до овдашњих

Kako ovo da se kaže konciznije?
Nikako!
macak_tom macak_tom 14:36 07.02.2020

Re: Podrška Angie!

cassiopeia
Kako vas, bre, nije sramota da je napadate i nipodaštavate svaki njen komentar. Odnosite se prema njoj sa nekih nazovi "akademskih, visokoumnih visina" pri tome je najstrašnije vređate.
Umete li, vi "patriote i muškarci" da kažete svoje mišljenje bez udaranja i prozivanja!?
Zagadiste ovaj prostor do te mere, da govna šljapkaju gde god staneš, da pročitaš neki komentar.
Fuj!
Angie, ne daj se!

Obriši ti naočari malo!
To koliko ta kojoj pružađ podršku vređa druge, ne bi na kola stalo.
Istina, bira one finije od nas.
Gedži se izasrala na glavu 1000 puta do sada.
A on, ćuti, stoički podnosi te kamare govana.
Kakvi kurčevi 'patriote i muškarci' te spopali?
Šta petljaš i iskrivljuješ stvari?!
macak_tom macak_tom 14:39 07.02.2020

Re: pojma nemam

mesan
alselone
Što kažu ovi 'pošteni' na blogu 'pobedniku je dopušteno sve'


Gedžo ja sam siguran da ove tvoje čaršafe ne čita niko.
Što ne znači da treba da prestaneš, samo ti udri po onome što ti znači ili ti se sviđa. Tako i ja pišem o šahu pa niko ne čita.

Ej, čitam ja o šahu! Par puta se i nadovezao, ali nisam mogao poslednjih par puta iako si delovao tužno i usamljeno
Pošto ozbiljno igraš, koliko si sistematski izučavao završnicu (što naređuju bogovi Kapablanka i Magnus), da li si na nivou da ti to presuđuje partije?



Štostiče gedžinih čaršafa, pa, uglavnom trivijalne informacije
--- e tu da ga pohvalim:
mnogo je bolje tako nego postiranje konspiracija, pseudonaučnog smeća, Šafarikovih uradaka od pre 200 godina i sličnih dometa logike "bitno je šta je napisano, šta te briga ko je izvor"
--- ali kad Gedža to razabere i nasloži pod nategnutu tezu sa unapred zadatim zaključkom... pa, nema preke potrebe čitati (mada, ja preletim, zbog činjeničnih zanimljivosti iz Italije).

Paradigma Gedžinog nastupa je njegov trijumfalni "finalni" blog na temu "medalja draži za padobrance" = "četnički humanizam i renesansa zapadnih vrednosti, demokratija, malo preduzetništvo i intelekt".
Malčice nategnuto?
Jer medalja JESTE zaslužena za tu ranu akciju, kao što je i drugih pozitivnih stvari bilo, ALI neuporedivo značajnije, inherentno, neotklonjivo i definišuće za potonje generacije su akcije masovnog istrebljivanja po nacionalnoj osnovi, plus direktno bojno dejstvo uz naciste, znači ne "iznuđeno strateško došaptavanje" nego smeštaj u naci anusu.

Ma nismo ni sumnjali u tvoj opis Gedžinih uradaka.
Očekivano od nekoga kojemu nijedan Srbin nije dobar.
Odnosno, bio bi dobar, samo da nije Srbin!
gedza.73 gedza.73 14:39 07.02.2020

Re: pojma nemam

mesan
Paradigma Gedžinog nastupa je njegov trijumfalni "finalni" blog na temu "medalja draži za padobrance" = "četnički humanizam i renesansa zapadnih vrednosti, demokratija, malo preduzetništvo i intelekt".

Poenta tog bloga nije u tome. Poenta je da su danas, posle pada Berlinskog zida, delegacije SAD, Velike Britanije, Kanade, Francuske i Poljske odale počast kako kažu svom savezništvu sa srpskim narodom.
Stajali smo zajedno kao, i u Prvom, tako i u Drugom svetskom ratu rame uz rame, kao što i danas se zajedno sluočavamo sa izazovima 21. veka - rekao je on.
Kajl Skot

mesto gde je rečeno, kako je rečeno, u društvu kojih svetskih sila je rečeno mnogo govori.

Komunistički vrh u partizanskom pokretu je bio monolitan i izrazito nasilan prema svojim saborcima i u, da upotrebim tvoju konstrukciju, duboko u sovjetskom anusu.
Da podsetim kako su u ustanak krenuli sa, između ostalog,
Не дозволимо да наше жељезнице превозе ратни материјал и друга средства која служе фашистичким хордама у њиховој борби против Совјетског Савеза.

vrlo kratko nakon 'nećemo da se mešamo u imperijsalističke ratove' ali odmah posle naredbe iz Moskve o potrebi organizovanja partizanskih borbi u zaleđu.

Pogledaj redosled prioriteta u Proglasu '41.
ДА ЖИВИ СОВЈЕТСКИ САВЕЗ И ХЕРОЈСКА ЦРВЕНА АРМИЈА!

ДА ЖИВЕ ДРУГ СТАЉИН!

na trećem mestu
ДА ЖИВИ ЈЕДИНСТВЕНА БОРБА НАРОДА ЈУГОСЛАВИЈЕ ПРОТИВ ОКУПАТОРА!


Sa tačke gledišta srpskog interesa SAD je svojim zalaganjem stala na sprsku stranu posle I svetskog rata i Srbija je svoju teriotriju proširila, zalaganjem sovjetskih saradnika Srbija je označena kao neprijatelj balkanskih nacija i podeljena na tri dela.

Devedesetih su kao američki saveznici odabrani Slovenci i Hrvati ('prodemokratski i prozapadno orijentisani') Srbi kao ruski (kadijević nedeljno na brifing u Moskvu)

nasloži pod nategnutu tezu sa unapred zadatim zaključkom

Ja sam nasložio i stavio svoj zaključak. Osim kvalifikacija nisam nešto video drugi zaključak na osnovu tih podataka.
macak_tom macak_tom 14:44 07.02.2020

Re: Podrška Angie!

angie01
cassiopeia





...svako pokazuje ko je i sta je,...ovo njihovo coporatvno iskazivanje "porodicnih vrednosti",...je manir protiv neistomisljenika koji se koristi u rezimskim medijima,...ili u organizovanim botovskim mitinzima podrske, recimo jutki,...

...ista bedastoca.

...i jos uobicajeno blentavo dotrcavanje lokalnog manijaka i zamlate da doda jos svoje zapisavanje- koje nikome ne smeta,...pa, masala...

Molim pojašnjnje!
Dosta je bilo anonimnosti!
Ako si pri tome mislila na mene, zamoliću tu tvoju kaziopeju da zatvori oči jer će ti stići dostojan odgovor.
Jer - ja nisam Gedža.
Ako nisi mislila na mene - onda ništa.
Neka drugi pitaju za sebe.
mariopan mariopan 15:20 07.02.2020

Re: pojma nemam

newimprovedtadejus
docsumann
što ste se tako okomili na Filipa.
jeste da nije rekao ništa specijalno (novo), ali nije ni fulao (mnogo).

antisrpstvo je ćutati o tim stvarima.


e sad kad si ovo reko morala sam i da pročitam (priznajem malo sam i preskakala)..
pa samo ovo oko ljubavi pobune i bojkota bi ga moralo oprati..
trebalo je to smisliti..
jedan je Fića!

Tako je, jedan je Filip.
On se bar bori, nije bitan nacin borbe već sama borba a Filip ne posustaje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:46 07.02.2020

Re: pojma nemam

Ti hoćeš da kažeš da to nije uradio drug Tito lično?
Pa vi mora da ste bili neko reakcionarno selo, inače bi vam to sve uradio Tito lično!
Jebote - i ti očekuješ da te razume neko komu je sve država obezbeđivala, a snabdevao se po vojnim diskontima za džabaka.


Kažu da jeste on sve to obezbedio, mada ja znam da je sve to krvavo plaćeno, da se bogme malo i gladovalo kad se to finansiralo.

Bilo je kao kad bi sad Telekom rekao, ako hoćete kablovsku ili mobilne, nađite majstore, kupite kablove, razvucire to, napravite one predajnike, kad završite javite da dođemo da vam to uzmemo da bude naše, i da počnete da nam plaćate za to.

Al bi se kukalo jebote!

A tačno tako je onda bilo, a opet kažu sreća, radost, sitničarite, sve je bilo sjajno samo vi nećete da priznate.
pecaros pecaros 19:05 07.02.2020

Re: pojma nemam

mesan

--- ali kad Gedža to razabere i nasloži pod nategnutu tezu sa unapred zadatim zaključkom... pa, nema preke potrebe čitati (mada, ja preletim, zbog činjeničnih zanimljivosti iz Italije).


Tipičan ravnozemljaški sindrom. Ako sam upravo prvi upotrebio ovu dijagnozu, tražiću autorstvo. Jedno vreme sam se "družio" sa tom egzotičnom grupom i bez zadrške mogu da tvrdim da je u pitanju isti mentalni sklop.

Dotični ravnozemljaši, uprkos tome što je rezultat njihovih mentalnih napora krajnje idiotski (Zemlja je ravna ploča), iz relevantne tematike poseduju informacije i nesporna znanja koja višestruko nadmašuju ona kod čak i natprosečno obrazovanih ljudi.

Samo jedan primer, ali indikativan.

Naučne i inženjerske metode proračuna su sklone da, radi jednostavnosti, apstrahuju određene parametre, ukoliko oni bitno ne utiču na rezultat proračuna. E, dotični ravnozemljaši će u nekom naučnom radu iz domena letenja aviona (koji, uopšte, normalan amater čita takve stvari?) naći rečenicu "uz pretpostavku ravne Zemlje", što će im biti jedan od mnogih krunskih dokaza da ceo naučni svet laže jadni narod.
milisav68 milisav68 20:26 07.02.2020

Re: pojma nemam

pecaros
mesan

--- ali kad Gedža to razabere i nasloži pod nategnutu tezu sa unapred zadatim zaključkom... pa, nema preke potrebe čitati (mada, ja preletim, zbog činjeničnih zanimljivosti iz Italije).


Tipičan ravnozemljački sindrom. Ako sam upravo prvi upotrebio ovu dijagnozu, tražiću autorstvo. Jedno vreme sam se "družio" sa tom egzotičnom grupom i bez zadrške mogu da tvrdim da je u pitanju isti mentalni sklop.

Dotični ravnozemljaši, uprkos tome što je rezultat njihovih mentalnih napora krajnje idiotski (Zemlja je ravna ploča), iz relevantne tematike poseduju informacije i nesporna znanja koja višestruko nadmašuju ona kod čak i natprosečno obrazovanih ljudi.

Samo jedan primer, ali indikativan.

Naučne i inženjerske metode proračuna su sklone da, radi jednostavnosti, apstrahuju određene parametre, ukoliko oni bitno ne utiču na rezultat proračuna. E, dotični ravnozemljaši će u nekom naučnom radu iz domena letenja aviona (koji, uopšte, normalan amater čita takve stvari?) naći rečenicu "uz pretpostavku ravne Zemlje", što će im biti jedan od mnogih krunskih dokaza da ceo naučni svet laže jadni narod.



A to što je voda ravna kad pecaš, nikom ništa.

Postajete bezobrazni sa ubeđivanjem, šta se nama dešavalo u našem kraju zemlje/države.
gedza.73 gedza.73 20:40 07.02.2020

Re: pojma nemam

pecaros
Tipičan ravnozemljački sindrom

Ima jedna sitnica. Mnoge studije kažu da su ravnozemljaši u ovoj priču upravo komunisti u postkomunističkim zemljama. u tim jednopartijskim Zemljama žive ljudi koje su ubedili kako su oni najlepši, najobrazovaniji i najpametniji na svetu, kako se svuda gore živi, kako ih cela Evropa mrzi (pošto su najbogatiji ne računajući one siromašne i neobrazovane kako kaže Endži) i da ako pređu preko ivice ima da upadnu u rupu prepunu krvožednih kapitalista koji poseduju 90 posto svetskog bogatstva.

Naučne i inženjerske metode proračuna su sklone da, radi jednostavnosti, apstrahuju određene parametre, ukoliko oni bitno ne utiču na rezultat proračuna.

lepo rečeno.
Samo jedan primer, ali indikativan.

Zamisli sad ovako (ovo je iz priče na blogu sa jednim blogerom po imenu deset_slukom, ne znam da li ga se sećaš).

Dakle taj desetslukom kaže kako su mu dede bile vojnici austorugarske vojske. I imaš dve porodice iz Pocerine od kojih jednu nemaš pošto je cela pobijena od strane KuK vojnika. Drugoj porodici je ubijena glava porodice na Solunskom frontu, majka silovana i ubijena, kuću su opljačkali dedini saborci i ostala deca.

Naravno da je različita percepcija. Nije poštena, kulovksa je i drska ali sa neke varvarske strane potpuno legitimna. ne znam samo kako bi prošao sa podsmevanjem i naučnim pristupom jevrejskim žrtvama

Zamisli sad sledeći indikativan primer. pošto ne verujem da si pogledao bugarski dokumetarac tamo imaš komuniste koji su bili pripadnici tajne službe, politički podobna vojna lica, kancelarijske službenike koji su uživali povlastice takvog uređenje. Oni uporno odbijaju da se razgovara o zločinima (imali su njihovog Jovu Kapičića koji uveče da ogledalce zatvoreniku što znači da se te večeri posolednji put u životu ogleda) i uporno tvrde kako su svi drugi upropastili njihov divni sistem u kome su svi živeli mirno, bogato i spokojno. Osim onih koji nisu oni.

i otkud da znaš da li i u toj političkipodobnoj priči ima sličnih onom desetslukom?

Kako ti sad tom ravnozemljašu da objasniš bilo šta kad te on uvek sačeka radikalskm retorikom 'šta ti znaš, lažeš, glup si, ti mene napadaš...'

sreća eto što nema verbalnog delikta i zatvora pa da blog ponovo postane mesto finih, dobrih i poštenih ljudi a ne stecište ljotićevaca, zmija, narkomana i pacova


naučna metoda je bila da je izvršena lustracija i otbvoreni tajni dosijei. Onda bi i blog bio drugačije mesto.
pecaros pecaros 20:49 07.02.2020

Re: pojma nemam

milisav68
šta se nama dešavalo u našem kraju zemlje/države.


A šta se to dešavalo u našem, vašem, čijem, kraju, a što nije vidljivo svima?

Ako nisi razumeo šta sam u svom postu napisao - i pod pretpostavkom da svi znamo sve naučne činjenice, neki će iz njih izvući zaključak da je zemlja ravna. Pošalji ga u svemir, on neće videti loptu, nego kružnu ploču. Znači, mrka kapa.
pecaros pecaros 21:14 07.02.2020

Re: pojma nemam

gedza.73

Dakle taj desetslukom kaže kako su mu dede bile vojnici austorugarske vojske. I imaš dve porodice iz Pocerine od kojih jednu nemaš pošto je cela pobijena od strane KuK vojnika. Drugoj porodici je ubijena glava porodice na Solunskom frontu, majka silovana i ubijena, kuću su opljačkali dedini saborci i ostala deca.

Naravno da je različita percepcija. Nije poštena, kulovksa je i drska ali sa neke varvarske strane potpuno legitimna. ne znam samo kako bi prošao sa podsmevanjem i naučnim pristupom jevrejskim žrtvama

Zamisli sad sledeći indikativan primer. pošto ne verujem da si pogledao bugarski dokumetarac tamo imaš komuniste koji su bili pripadnici tajne službe, politički podobna vojna lica, kancelarijske službenike koji su uživali povlastice takvog uređenje. Oni uporno odbijaju da se razgovara o zločinima (imali su njihovog Jovu Kapičića koji uveče da ogledalce zatvoreniku što znači da se te večeri posolednji put u životu ogleda) i uporno tvrde kako su svi drugi upropastili njihov divni sistem u kome su svi živeli mirno, bogato i spokojno. Osim onih koji nisu oni.

i otkud da znaš da li i u toj političkipodobnoj priči ima sličnih onom desetslukom?

Kako ti sad tom ravnozemljašu da objasniš bilo šta kad te on uvek sačeka radikalskm retorikom 'šta ti znaš, lažeš, glup si, ti mene napadaš...'

sreća eto što nema verbalnog delikta i zatvora pa da blog ponovo postane mesto finih, dobrih i poštenih ljudi a ne stecište ljotićevaca, zmija, narkomana i pacova


naučna metoda je bila da je izvršena lustracija i otbvoreni tajni dosijei. Onda bi i blog bio drugačije mesto.


Neko gore reče da pišeš pitko. Ovo što si napisao pas s maslom ne bi pojeo. Iskreno, ništa nisam razumeo, pokušaj s malo manje nadahnuća.

Ukratko mi objasni, u kojoj je meri moj deda bio srećniji od tvoje dve familije iz Pocerine, jer ga je poslalo u neku vukojebinu u Galiciji da ratuje četiri godine i ostavilo babu s gomilom dečurlije (moja keva bila deseto dete), da kuluči na tuđoj njivi za koricu hleba? I kakve to ima veze s komunističkim tajnim službama?
gedza.73 gedza.73 21:26 07.02.2020

Re: pojma nemam

u kojoj je meri moj deda bio srećniji od tvoje dve familije iz Pocerine

u istoj meri kao i mobilisan vojnik SS divizije i porodica kojoj je neko streljan u Šumaricama.

I kakve to ima veze s komunističkim tajnim službama?

sledeći put nauči da polemišeš podacima a ne etiketiranjem poput 'ravnozemljaši' i sve će bude u redu.

pecaros pecaros 21:41 07.02.2020

Re: pojma nemam

gedza.73

u istoj meri kao i mobilisan vojnik SS divizije i porodica kojoj je neko streljan u Šumaricama.


Ti si, bre, budala. SS su bili zadrti stranački vojnici i nisu bili mobilisani.
milisav68 milisav68 21:49 07.02.2020

Re: pojma nemam

pecaros
milisav68
šta se nama dešavalo u našem kraju zemlje/države.


A šta se to dešavalo u našem, vašem, čijem, kraju, a što nije vidljivo svima?

Ako nisi razumeo šta sam u svom postu napisao - i pod pretpostavkom da svi znamo sve naučne činjenice, neki će iz njih izvući zaključak da je zemlja ravna. Pošalji ga u svemir, on neće videti loptu, nego kružnu ploču. Znači, mrka kapa.

Jebali te ravnozemljaši.

Gori si od ovih što prate zadrugu i parove.
gedza.73 gedza.73 21:51 07.02.2020

Re: pojma nemam

Ti si, bre, budala. SS su bili zadrti stranački vojnici i nisu bili mobilisani.

ne razumem se u vojnu tematiku i meni su sve Švabe u II svetskom ratu u uniformi iste kao i KuK vojnici. Verujem da je Vermaht imao neku sličnu jedinicu u koju su zbrinjavali dede (ovo ti je za 'budala') kao i jedinice koje su streljale civile.

Čak imam osećaj da je postojala razlika u ponašanju prema ženi koja je imala muža u srpskoj vojsci i ženi čiji je muž bio u KuK. Kako si histerično reagovao u ovom slučaju mogu misliti šta bi tek pisao na blogu da su bio na drugoj strani koja je stradala.
freehand freehand 22:06 07.02.2020

Re: pojma nemam

Inače je diskusija krenula kad me Endži optužila, povodom moje tvrdnje da su Hrvati učestvovali u napadu na Beograd i njegovom pljačkanju, da koristim 'opskurne' sajtove.

Neko ko nije šovinista pitao bi se šta je bilo sa Srbima koji su učestvovali u napadu na Beograd?
pecaros pecaros 22:10 07.02.2020

Re: pojma nemam

gedza.73
Ti si, bre, budala. SS su bili zadrti stranački vojnici i nisu bili mobilisani.

ne razumem se u vojnu tematiku


Nije to vojna tematika, nego životna. Ako se za većinu švapskih vojnika u drugom svetskom ratu može reći da su bili ideološki indoktrinirani, sasvim sigurno se može reći da mobilisani seljaci s ruba carevine, u prvom svetskom ratu, poslati u neku nedođiju, nisu znali ni u koga uopšte pucaju. Da li ti, recimo, znaš u koga je moj deda pucao u Galiciji? Pogledaj u Wikipediju. I nemoj praviti takve glupave paralele.
gedza.73 gedza.73 22:12 07.02.2020

Re: pojma nemam

Neko ko nije šovinista pitao bi se šta je bilo sa Srbima koji su učestvovali u napadu na Beograd?

Neko poput tebe bi već trebao da zna kakav su status imali Srbi u KuK i na koji su način bili tretirani u istoj vojsci.

al' dobro što si se javio da postavim još jednu laž koja upotpunjuje sliku. Dok nije bilo revizije istorije u zlatna vremena ta laž se nije pojavljivala. Dijana Budisavljević je spasavala srpsku decu iz logora. OZNA joj je oduzela svu dokumentaciju pod pretnjom da će je uhapsiti kao saradnika okupatora ukoliko progovori o tom slučaju pa je KPJ preuzela sve 'zasluge' a dokumentacija volšebno nestala.

Šta misliš koliko još ima takvih 'laži' koje ne znamo?
freehand freehand 22:13 07.02.2020

Re: pojma nemam

ne razumem se u vojnu tematiku i meni su sve Švabe u II svetskom ratu u uniformi iste kao i KuK vojnici.

Svima mala domaća za oslobodioce. Bez razlike.
Eh, da oće i sad da dođu...
freehand freehand 22:16 07.02.2020

Re: pojma nemam

Šta misliš koliko još ima takvih 'laži' koje ne znamo?

Ja se trudim da svaku tvoju ovde podvučem i naglasim. Doduše, ti samo domahneš glavom i nastaviš, šta te briga.
gedza.73 gedza.73 22:17 07.02.2020

Re: pojma nemam

pecaros
Da li ti, recimo, znaš u koga je moj deda pucao u Galiciji?

Poput Hrvata u Mačvi u vazduh?
A otkud ti znaš šta ti je deda radio u Galiciji?
Ima nekoliko filmova koji za temu imaju 'nesrećnog' nemačkog vojnika u Staljingradskoj bitki, o njegovim duševnim bolima, žalom za kućom, devojkom...

verjem da se i on u Rusiji osećao kao tvoj deda u Galiciji. Ali nije kao moj deda Apostol na Krfu.

milisav68 milisav68 22:18 07.02.2020

Re: pojma nemam

freehand
Inače je diskusija krenula kad me Endži optužila, povodom moje tvrdnje da su Hrvati učestvovali u napadu na Beograd i njegovom pljačkanju, da koristim 'opskurne' sajtove.

Neko ko nije šovinista pitao bi se šta je bilo sa Srbima koji su učestvovali u napadu na Beograd?

Izrodili su frehendove.


hoochie coochie man hoochie coochie man 22:23 07.02.2020

Re: pojma nemam

Neko ko nije šovinista pitao bi se šta je bilo sa Srbima koji su učestvovali u napadu na Beograd?


Ja bih mu, na primer, odgovorio:
Ogromna je razlika jer je velika većina Srba je to radila jer je na to bila prisiljena.
On bi mogao (ako je baš velika budala) da kaže, pa onda se to može reći i za Hrvate.
A onda bih ga pitao, a kad su to Srbi, poput Hrvata, masovno i svojevoljno kidisali na Srbe, i kad su to pravili srpsku državu koja je tamanila Srbe, kao što su je Hrvati pravili hrvatsku državu koja je tamanila Srbe?

Ako bi i dalje insistiao, shvatio bih da se radi o budaletini koja ništa ne može da skapira, pa bih, verovatno, sa takvim idiotom pretsao i da razgovaram.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:25 07.02.2020

Re: pojma nemam

A otkud ti znaš šta ti je deda radio u Galiciji?


Pa ispušio.
gedza.73 gedza.73 22:27 07.02.2020

Re: pojma nemam

freehand
Ja se trudim da svaku tvoju ovde podvučem i naglasim. Doduše, ti samo domahneš glavom i nastaviš, šta te briga.

nešto mi večeras nizak prag tolerancije pa dok ne popijem mleko bar da ti kažem štogod.

ti si se samo trudio da podjebavaš, da se podsmevaš, da 'vataš gramatičke greške (kad nisi uspeo sa 'ispovedanjem vere' onda si mi se nakačio na grbaču kako bi dokazao da sam nepismen) i svaki put napišeš 'ovo nije istina' ali nikada 'zato što' već 'ti si trčuljak' i 'šta ja sa tobom da pričam'.

Posebno što mi se ne dopada kod tebe, ali ima takvih ljudi, što si ljiga koja namerno uvlači treće ljude u sukob i to kulovski iz ćoška trudeći se tako da pridobije podršku za sebe pa kad se izrodi tuča ti sav srećan istrčiš iz pacovske rupe sve smejući se i navijajući.

I to ti nije manir samo sa mnom već sa svakim sa kim se ne slažeš. Mene jesu rekli da sam naporan (jesam, priznajem i jače je do mene), da sam dosadan, znam i da s e ponavljam ali me jo niko nije nazvao džukelom. Ili kučetom beše?
pecaros pecaros 22:36 07.02.2020

Re: pojma nemam

gedza.73

Ima nekoliko filmova koji za temu imaju 'nesrećnog' nemačkog vojnika u Staljingradskoj bitki, o njegovim duševnim bolima, žalom za kućom, devojkom...

verjem da se i on u Rusiji osećao kao tvoj deda u Galiciji. Ali nije kao moj deda Apostol na Krfu.


Ti si, baš onako, prirodno glup? Po čemu se tvoj deda Isus drugačije osećao? Je l' umro? Moj jeste, nije dao da mu amputiraju nogu, keva je imala nekoliko meseci.
angie01 angie01 22:37 07.02.2020

Re: pojma nemam

Inače je diskusija krenula kad me Endži optužila, povodom moje tvrdnje da su Hrvati učestvovali u napadu na Beograd i njegovom pljačkanju, da koristim 'opskurne' sajtove.


opet interpretacija:)
freehand freehand 22:38 07.02.2020

Re: pojma nemam

ti si se samo trudio da podjebavaš, da se podsmevaš, da 'vataš gramatičke greške (kad nisi uspeo sa 'ispovedanjem vere' onda si mi se nakačio na grbaču kako bi dokazao da sam nepismen) i svaki put napišeš 'ovo nije istina' ali nikada 'zato što' već 'ti si trčuljak' i 'šta ja sa tobom da pričam'.

"Porodičnost" nije nepismenost. To je čist nacizam, nepatvoreni. Kome ćeš ti da proveravaš i zašto porodičnos tanje da bi znao kako da ga oceniš, to se zapitaj?
ali rekoh, to iz podsvesti izbija. To je problem, ne izražavanje.
I to ti nije manir samo sa mnom već sa svakim sa kim se ne slažeš. Mene jesu rekli da sam naporan (jesam, priznajem i jače je do mene), da sam dosadan, znam i da s e ponavljam ali me jo niko nije nazvao džukelom. Ili kučetom beše?

Pa to je skroz u redu. Ti na koje se pozivaš su ti istomišljenici i nivo. Ne bih ja tu ništa dodavao ni oduzimao. ovo sa džukelom i kučetom je posebnnoi interesantno kad j dolazi od šakala i hijena, ali još je interesantnjijie da je u pitanju plagijat. Koren je metafora koju sam ja nupotrebio pre mnogo godina da opišem metod jednog kolege blogera, poredeći ga sa banatskom kerom koja te sačeka iza kapije u ajnforu pa iz mraka skoči na nogaviu.
On, originalan kakav već jeste a u skladu sa datim mu sposobnostimabez srama u potpuno bezveznoj prilici to čistim copy/paste postupkom proba d auzvrati što je ljigavo po sebi, a onda se toga dohvati još jedan bivši bloger... I onda svaka šuša koja ne ume da smisli išta novo i originalno sa tim nastavi. Ne znam zašto me ne čudi da si i ti ovako pizdunski potegao isto sranje, ali valjda mi porodičnost nije u redu, šta znam.
freehand freehand 22:43 07.02.2020

Re: pojma nemam

milisav68
freehand
Inače je diskusija krenula kad me Endži optužila, povodom moje tvrdnje da su Hrvati učestvovali u napadu na Beograd i njegovom pljačkanju, da koristim 'opskurne' sajtove.

Neko ko nije šovinista pitao bi se šta je bilo sa Srbima koji su učestvovali u napadu na Beograd?

Izrodili su frehendove.



Nisu. Frihendovi su bili u srcu Srbije bar tri veka pre toga. Ovde je neko drugi - proveri kod trčuljka - pominjao i Srbe koji su učestvovali u napadu na Srbiju i Beograd.
Inače bi valjalo proveriti i tvorove po palankama.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:51 07.02.2020

Re: pojma nemam

Po čemu se tvoj deda Isus drugačije osećao?


Pa vidi, ne znam kako su vam se dede osečale, ali mi nekako logično da nije isti osećaj kad te neko istera iz tvoje kuće pa se ti zlopatiš po svetu, i kad ti ideš da nekoga isteraš iz njegove kuće, pa najebeš.

Možda im je osećaj i sličan, nemam pojma, znam za svoj, nekako sam uvek na strani onoga ko je isteran iz svoje kuće, a za onoga ko je došao da drugoga tera iz njegove, pa najebao, me baš briga, pravo da ti kažem.
gedza.73 gedza.73 22:56 07.02.2020

Re: pojma nemam

pecaros
Po čemu se tvoj deda Isus drugačije osećao?

izvini jesam li se ja zajebavao sa imenom tvog dede? Ili sa tvojom nacijom? jesi li ti prirodno ili si tako vaspitan?

Ima priča na blogu gde je baba išla da donese mrtvog muža kući kako bi ga sahranila. Spavala je pored njega na kolima na putu kući. Taj deda nije išao da ubija, on je išao da se brani. ako ne razumeš razliku ja ti ne mogu pomoći.
freehand freehand 23:04 07.02.2020

Re: pojma nemam

gedza.73
pecaros
Po čemu se tvoj deda Isus drugačije osećao?

izvini jesam li se ja zajebavao sa imenom tvog dede? Ili sa tvojom nacijom? jesi li ti prirodno ili si tako vaspitan?

Ima priča na blogu gde je baba išla da donese mrtvog muža kući kako bi ga sahranila. Spavala je pored njega na kolima na putu kući. Taj deda nije išao da ubija, on je išao da se brani. ako ne razumeš razliku ja ti ne mogu pomoći.

Takoe! Samo su Srbi išli u vojnu pod tuđim zastavama da bi se branili hiljadama kilometara od kuće, klali, palili i silovali. Svi ostali su to radili iz mrženje prema Srbima.
Kaži mu, trčuljak, ne daj da živi u iluziji i da moraju pičići da pritrčavaju pre vremena.

gedza.73 gedza.73 23:04 07.02.2020

Re: pojma nemam

freehand
To je čist nacizam, nepatvoreni. Kome ćeš ti da proveravaš i zašto porodičnos tanje da bi znao kako da ga oceniš, to se zapitaj?

opet da ti kažem ne podnosim ljude poput tebe. to su oni kulovi koji udaraju sa leđa iz mraka. ti si nekoliko puta, iako sam uredno preskakao, podmuklo uvlačio Novkovića u priču kako ja 'oću da ga isteram iz kuće jer je kolonista (ne sećam se tačno ali nešto u tom stilu) i kad je puklo jedva si dočekao.


to što sam upotrebio taj nespretan izraz je bio reakcija na Novkovićev komentar (kad već moram tebi da objašnjavam) Milisavu i meni i priznajem da je preteran i voleo bih da je on obrisao svoj deo i ja moj ovako je ostalo... žao mi je. Ostaće tako kako je napisano. i na moju i na njegovu sramotu. a ti seiri slobodno.

Koren je metafora koju sam ja nupotrebio pre mnogo godina da opišem metod jednog kolege blogera, poredeći ga sa banatskom kerom koja te sačeka iza kapije u ajnforu pa iz mraka skoči na nogaviu.

sigurno si ovo patentirao pošto se niko toga pre tebe nije setio?

angie01
opet interpretacija:)

Ti ko Latinka Perović. Sve ispriča a onda ' a gde sam ja baš to rekla?'
pecaros pecaros 23:05 07.02.2020

Re: pojma nemam

hoochie coochie man

Pa vidi, ne znam kako su vam se dede osečale, ali mi nekako logično da nije isti osećaj kad te neko istera iz tvoje kuće pa se ti zlopatiš po svetu, i kad ti ideš da nekoga isteraš iz njegove kuće, pa najebeš.


Pa vidi, malo je glupo razvlačiti dede i babe po blogu, ali, s distance od sto godina, možda nekome i bude interesantno svedočenje o istinitim stvarima.

Da budem kratak i jasan - moje dede su bile isterane iz svojih kuća, a da nisu ni znale kuda idu.
freehand freehand 23:12 07.02.2020

Re: pojma nemam

opet da ti kažem ne podnosim ljude poput tebe. to su oni kulovi koji udaraju sa leđa iz mraka. ti si nekoliko puta, iako sam uredno preskakao, podmuklo uvlačio Novkovića u priču kako ja 'oću da ga isteram iz kuće jer je kolonista (ne sećam se tačno ali nešto u tom stilu) i kad je puklo jedva si dočekao.


to što sam upotrebio taj nespretan izraz je bio reakcija na Novkovićev komentar (kad već moram tebi da objašnjavam) Milisavu i meni i priznajem da je preteran i voleo bih da je on obrisao svoj deo i ja moj ovako je ostalo... žao mi je. Ostaće tako kako je napisano.

Nije da je neočekivano, al ti je baš mnogo reči o meni trebalo da svoje izvorno nacističko govno upakuješ.
Sad kad si se o meni izrazio - jel lepo i miriše?

Inače - slagao si po običaju. Ništa ja nisam čekao, samo reagujem na ta vaša švenmska i mrziteljska ispoljavanja. I prema dođošima, i prema prečanima, i prema komunistima. A svi su vam isti. Svi su nacoši braća, svi su drugi i drugačiji - neprijatelji.
sigurno si ovo patentirao pošto se niko toga pre tebe nije setio?

Nisam, al znam. Hteo sam i "porodičnost" da ti ukradem al ko bi znao da li psotoje nki Hitlerovi ili Pavelićevi naslednici koji budno motre ne bi li tužili nepažljivog sledbenika. Baš ih briga što isto misle, kinta je kinta.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:16 07.02.2020

Re: pojma nemam

Pa vidi, malo je glupo razvlačiti dede i babe po blogu, ali, s distance od sto godina, možda nekome i bude interesantno svedočenje o istinitim stvarima.


Istinita je stvar da austrougarski vojnik u Galiciji nije branio svoju kuću nego išao da napada tuđu.
A što je tamo nejabao, pa šta je očekivao, da se Rusi sklone i kažu, ej, ajd da ne pucamo, možemo tako da ranimo nekog u nogu.

Da budem kratak i jasan - moje dede su bile isterane iz svojih kuća, a da nisu ni znale kuda idu.


Evo suze mi potekoše.
A i Nemci kod Staljingrada, a i oni u Normandiji su baš nastradali, žao mi ih ko života.
O Bugarima na Bregalnici da i ne pričam.

gedza.73 gedza.73 23:17 07.02.2020

Re: pojma nemam

freehand
Inače - slagao si po običaju.

poput toga da polemišeš sa blogerima ali ne obraćajući im se direktno nego u ćošku, kao za sebe?

freehand freehand 23:20 07.02.2020

Re: pojma nemam

ali ne obraćajući im se direktno nego u ćošku, kao za sebe?

Dabre, u ćošku. Ko neki austrougari.
pecaros pecaros 23:20 07.02.2020

Re: pojma nemam

gedza.73

Po čemu se tvoj deda Isus drugačije osećao?

izvini jesam li se ja zajebavao sa imenom tvog dede?


Stekao sam utisak da si uradio nešto mnogo gore od toga - zloupotrebio si ime svog dede da bi zadobio simpatije svog naciona. Inače, moj deda se zvao Andraš.

Pokušaću još jednom da ti objasnim koren tvojih zabluda. Da li si primetio da su tvoje paralele uvek u odnosu na nemačku vojsku iz drugog svetskog rata? Čak ni to nije u redu, jer nisu svi Nemci bili nacionalsocijalisti. Fakat, većina jesu.

Ruku mećem u vatru da moje dede nisu mrzele ni Jevreje, ni Srbe, ni Mačvane. Nikoga.

gedza.73 gedza.73 23:25 07.02.2020

Re: pojma nemam


zloupotrebio si ime svog dede

Moj pradeda je imao još bibliskije ime.

Da li si primetio da su tvoje paralele uvek u odnosu na nemačku vojsku iz drugog svetskog rata?

U Kragujevcu su streljali decu.
freehand freehand 23:26 07.02.2020

Re: pojma nemam

U Kragujevcu su streljali decu.

Komunisti?
freehand freehand 23:26 07.02.2020

Re: pojma nemam

Ruku mećem u vatru da moje dede nisu mrzele ni Jevreje, ni Srbe, ni Mačvane. Nikoga.

Mnogo se ti ritaš za praunuka nekog ko je u Galiciju išao da ubija Srbe i Ruse, dok su Srbi koji su išli sa njim pod istim barjakom i u istoj uniformiišli da se brane.
pecaros pecaros 23:32 07.02.2020

Re: pojma nemam

hoochie coochie man

Istinita je stvar da austrougarski vojnik u Galiciji nije branio svoju kuću nego išao da napada tuđu.
A što je tamo nejabao, pa šta je očekivao, da se Rusi sklone i kažu, ej, ajd da ne pucamo, možemo tako da ranimo nekog u nogu.


Da je bio pitan, mnogi bi srpski vojnik ostao u Srbiji kad je ona bila oslobođena. Koji očin bi išao do Slovenije? S tim se čak i vi, Ljotićevci, danas slažete, ali serendate radi blogovskog prepucavanja.
pecaros pecaros 23:35 07.02.2020

Re: pojma nemam

freehand
Ruku mećem u vatru da moje dede nisu mrzele ni Jevreje, ni Srbe, ni Mačvane. Nikoga.

za praunuka


Unuka. Bože, kako vreme leti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:40 07.02.2020

Re: pojma nemam

Da je bio pitan, mnogi bi srpski vojnik ostao u Srbiji kad je ona bila oslobođena. Koji očin bi išao do Slovenije? S tim se čak i vi, Ljotićevci, danas slažete, ali serendate radi blogovskog prepucavanja.


Pa ne znam baš za Ljotićevce, oni bi trebalo da odobravaju to, oni su ti bili Jugosloveni, ako nisi znao.
(ah, da tebe činjenice ne opterećuju, sad se setih)

Što se mene tiče, da, ne znam kog đavola tamo tražili, mada nije baš da su išli da nekoga teraju iz svojih kuća.

Išli, i kako se pokazalo pomogli nekima, a posle im ti neki nož u leđa.
Ali ne zameram ja taj nož, pametan bi to morao da očekuje, ovi nisu bili pametni.

angie01 angie01 23:50 07.02.2020

Re: pojma nemam

Sve ispriča a onda ' a gde sam ja baš to rekla?'


ne, nego ti lazes- i to sve vreme i nije te blam.

ja nesto kazem u jednom kontekstu, a ti izvadis deo-cak ni celu izjavu- koja tako sama ima drugi smisao, pa onda to udenes u drugi kontekst i tako krojis i prkekrajas, ucitavas mi kojesta, sto niti mislim niti sam tako rekla i tako pokusavas da mufljuski stvaris potrebnu sliku, koja bi trebalo sta- da bude argumentacija za ovu tvoju fejk verziju apsolutno svega sto kazes.
pecaros pecaros 23:53 07.02.2020

Re: pojma nemam

hoochie coochie man

Pa ne znam baš za Ljotićevce, oni bi trebalo da odobravaju to, oni su ti bili Jugosloveni, ako nisi znao.
(ah, da tebe činjenice ne opterećuju, sad se setih)

Što se mene tiče, da, ne znam kog đavola tamo tražili, mada nije baš da su išli da nekoga teraju iz svojih kuća.


Ako pažljivije pročitaš, mislio sam na vas, današnje Ljotićevce, i tačno sam pogodio šta mislite o tome. Oni izvorni Ljotićevci mi nisu interesantni.

Što se teranja iz kuća tiče, nikada nije bilo da neko u ratu ne mora da bega.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:53 07.02.2020

Re: pojma nemam

ucitavas mi kojesta


Endži jebote, pa pretera!
Ozbiljno.
Vidiš bre da tvoj svaki drugi komentar sadrži tu reč, i bavi se objašnajvanjem kako ti nisi rekla to što si rekla.

Jel moguće da te toliko ljudi toliko pogrešno razume, ili će pre biti neka falinka kod tebe.
Ja bih se, da sam na tvom mestu, iskreno zapitao.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:56 07.02.2020

Re: pojma nemam

današnje Ljotićevce


A današnji Ljotićevci su nešto različitio od onih Ljotićevaca, ikao ih ti tako zoveš.
To valjda po nekom drugom Ljotiću, ili iz meni nepoznatog razloga.
Ili iz jednostavnog razloga, da nisi, po običaju, znao šta je Ljotić zastupao.
Što se teranja iz kuća tiče, nikada nije bilo da neko u ratu ne mora da bega.


Ko je bežao od srpske vojske?

edit
Jeste neko, sad se setih.
Ajd da vidimo znaš li, sad si dobio zicer, pa da te vidim.
freehand freehand 23:57 07.02.2020

Re: pojma nemam

Oni izvorni Ljotićevci mi nisu interesantni.

Ma isto, ne sekiraj se.
Ne možeš da omašiš.
angie01 angie01 23:59 07.02.2020

Re: pojma nemam

Endži jebote, pa pretera!


ma je si li mu se nasao:)



hoochie coochie man hoochie coochie man 00:03 08.02.2020

Re: pojma nemam

angie01
Endži jebote, pa pretera!


ma je si li mu se nasao:)




ne, ne stvarno.

Prvo, vidim da mu niko ne treba da mu se nalazi, a drugo, važnije, zar se tebi ne čini da se nešto čudno dešava sa ovim tvojim previše čestim, nisam to rekla, učitavaš?

Ubedljivo prvo mesto imaš po tom pitanju, da li si stvarno izuzetna pa ljudi samo tvoje reči namerno izvrću?
angie01 angie01 00:13 08.02.2020

Re: pojma nemam

zar se tebi ne čini da se nešto čudno dešava sa ovim tvojim previše čestim, nisam to rekla, učitavaš?


cekaj, ja tebi stalno da pakujem nesto, je l bi onda bilo drugacije?


Ubedljivo prvo mesto imaš po tom pitanju, da li si stvarno izuzetna pa ljudi samo tvoje reči namerno izvrću?


ovde se ne radi o meni, nego o onome ko laze,...al znas ti to i sam, samo upravo okreces na drugu stranu.

na isti nacin informer, pink,...lazu svaki dan o svima koji su oponenti onih za koje rade-ista dnovinarska matrica.

kako god- kad se sa olosem uhvatis, onda to ispadne ovako.

moja greska.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:15 08.02.2020

Re: pojma nemam

cekaj, ja tebi stalno da pakujem nesto,


Znači uverena si da se tebi pakuje, da je to problem, ne da je problem do tebe?
A što se to onda baš tebi najviše pakuje od svih koji pišu ovde?
pecaros pecaros 00:20 08.02.2020

Re: pojma nemam

hoochie coochie man

Ko je bežao od srpske vojske?

edit
Jeste neko, sad se setih.


Ne znam, stvarno. Ako je nešto bitno, napisaćeš.

Samo pretpostavljam da je na teritoriji koja je vekovima bila u tom nekom Svetom Rrimskom, Austrijskom carstvu, bilo nekih ljudi kojima sa nisu sviđali oslobodioci, niti su se oni sviđali oslobodiocima.

Moja poenta je bila da niti je moj deda imao ideju da tera nekoga s teritorije o čijem postojanju nije imao pojma, niti je većina srpskih vojnika imala ideju da, posle četiri godine ratovanja, ide u dalju pogibiju za neke sumnjive ideale.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:34 08.02.2020

Re: pojma nemam

bilo nekih ljudi kojima sa nisu sviđali oslobodioci, niti su se oni sviđali oslobodiocima.


Uh bre, bilo toga kolko hoćeš.

Pa pogledaj samo slike praznog Zagreba kad u njega ulazi srpska vojska, i lud bi shvatio da se Zagrepčanima to ne dopada ni malo.
Ali niko nije isterivan iz kuća.

Ali sa druge strane, ozbiljni hrvatski istoričari i političari, Franjo Tuđman je među njima, Tuđman iz devedestih, da ne misliš da je neka caka u pitanju, se slažu da je taj čin, ulazak srpske vojske, tj ujedinjavanje sa Srbijom, po Hrvate odlična stvar.

A ne može se tako reći za švapsku vojsku u Galiciji, zar ne?
Oni su bili samo puki agresori koji su došli po plen, i nekako je ljudski reći, pa ko vas jebe što ste najebali, i trebali ste.

A neću da ti kažem kome je to srpska vojska stvarno okupirala teritoriju protiv njegove volje, i naroda i političara, čitaj malo jbg.
pecaros pecaros 00:43 08.02.2020

Re: pojma nemam

hoochie coochie man

Ali niko nije isterivan iz kuća.


Da se ne natežemo oko toga da li je neko isterivan ili je bežao ničim izazvan, ovde je pala misao da su moji preci išli na kraj sveta da nekega isteruju iz kuća.

Meni je jaka sumnja da su, protivno svojoj volji, proveli četiri godine po nekim blatnjavim tranšejama. Dets ol.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:45 08.02.2020

Re: pojma nemam

Da se ne natežemo oko toga da li je neko isterivan ili je bežao ničim izazvan, ovde je pala misao da su moji preci išli na kraj sveta da nekega isteruju iz kuća.


Išli su da rade lošu stvar, šta god ta stvar bila.
Dobrim išli nisu.
pecaros pecaros 00:54 08.02.2020

Re: pojma nemam

hoochie coochie man

Išli su da rade lošu stvar, šta god ta stvar bila.
Dobrim išli nisu.


Kao što su Srbi išli da oslobađaju Sloveniju, zar ne?
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:06 08.02.2020

Re: pojma nemam

pecaros
hoochie coochie man

Išli su da rade lošu stvar, šta god ta stvar bila.
Dobrim išli nisu.


Kao što su Srbi išli da oslobađaju Sloveniju, zar ne?


Ne može da se poredi, ali stvarno ne može.
Posebno ne Slovenija.
Hajd Hrvatska, bilo je svega, Split i Zagreb su različito reagovali, ali Sloevnija...listom odobravala.
Ej bre, pa kroz čistu Italijansku etničku i državnu teritoriju Slovenija izašla na more.

Tu su Srbi sebi problem napravili, ne Slovencima.

Ti bre lupaš ko maksim po diviziji?
pecaros pecaros 01:39 08.02.2020

Re: pojma nemam

hoochie coochie man

Ne može da se poredi, ali stvarno ne može.
Posebno ne Slovenija.
Hajd Hrvatska, bilo je svega, Split i Zagreb su različito reagovali, ali Sloevnija...listom odobravala.
Ej bre, pa kroz čistu Italijansku etničku i državnu teritoriju Slovenija izašla na more.


Aman, ne govorim o Slovencima. Sam pišeš o Italijanima, a ne pada ti na pamet da su i oni ljudi? Nije ti palo na pamet da se nisu baš oduševili?
pecaros pecaros 02:41 08.02.2020

Re: pojma nemam

Od kada je ratova, bilo je i huškanja i propagande. Kurioziteta radi, eto vam jednog uratka na tu temu, sudeći po tekstu, iz 1914-1915. Preveo sam za ovu priliku (ima originalni tekst na Jutjubu) prilično bukvalno, bez literarnih, ili bilo kakvih drugih ambicija.

Uživajte!

Stani, stani pasja Srbijo

Bosanske planine,
Crno im kamenje
Mađarskog su kralja.
Ipak ta Srbija,
Ta pasja Srbija
Hoće da ih uzme.

Stani, stani, pasja Srbijo
Neće tvoja nikad Bosna biti!
Jer Mađar ne pušta,
Dogod u njemu krv teče,
Ma koliko se patio.

Napred, napred, vitezovi,
Mladi, stari,
Zgrabite oružje!
Jer ne znamo kada će,
Jer ne znamo kada će
duvati uzbunu.

Ma koliko grmeli topovi,
Ne bojimo se mi Srbije.
Napadaćemo rovove,
Uništavati divlje Srbe,
Do poslednjeg glasnika.

Po brdima Srbije,
i crnom joj kamenju
već se bije bitka.
Mnogi vitezovi, mnogi regruti,
Mladost naša najbolja
živote će tamo ostaviti.

Kad bih samo znao, gde će mi biti grob!
U Srbiji, tako mislim.
Na brdima Srbije,
i crnom joj kamenju,
tamo će mi biti grob.

milisav68 milisav68 08:29 08.02.2020

Re: pojma nemam

Nisu. Frihendovi su bili u srcu Srbije bar tri veka pre toga.

Moj komentar nema veze sa geografijom nego sa karakterom.

Pa su tako razni Fihendovi proveravali moralnu podobnost po palankama i stvorili tvorove.

Zato i kevću okolo jer im je čulo mirisa uništeno u druženju sa tvorovima, a i ograda je čvrsta i jaka, pa daje lažnu sigurnost.

Dok se ne otvori kapija.

Onda se trčuljak pretvori u lava, pa se pomoć traži od gazde.
freehand freehand 09:37 08.02.2020

Re: pojma nemam

Onda se trčuljak pretvori u lava, pa se pomoć traži od gazde.

Uuu, lave!
Ovo j neki Ezop o tvoru što nađe lavlju kožu pa se u njoj uguši?
mariopan mariopan 10:05 08.02.2020

Re: pojma nemam

alselone
Što kažu ovi 'pošteni' na blogu 'pobedniku je dopušteno sve'


Gedžo ja sam siguran da ove tvoje čaršafe ne čita niko.
Što ne znači da treba da prestaneš, samo ti udri po onome što ti znači ili ti se sviđa. Tako i ja pišem o šahu pa niko ne čita.

Ja čitam.
mariopan mariopan 10:06 08.02.2020

Re: pojma nemam

gedza.73
Gedžo ja sam siguran da ove tvoje čaršafe ne čita niko.

Znam.
probaj samo da pretrčiš ukoso. Strašni podaci. Sve porušeno, sve popljačkano, ubijeno od strane naše bratsvojedinstvene braće.
Jer mi je muka da se stalno lupaju gluposti i da svaka budala tvrdi kako su Srbi krivi za sve. i za svoje siromaštvo i za ratove devedesetih i za ratove u dvadesetom veku i što jesu i što nisu i što je napravljeno i što je rastureno.
kad prepričam onda mi traže link pa su ovo citati ratnih izveštača iz tog doba

edit
što nismo imali šporet. da bi samo par godina nakon toga ove iste ljude nazivali šovinistima, velikosrbima i pozivali na borbu protiv njih.

ne moraš da mi veruješ ali zbog one slike oca i sina iz prvog svetskog rata što si postavio ja sam plakao



macak_tom macak_tom 10:56 08.02.2020

Re: pojma nemam

pecaros
mesan

--- ali kad Gedža to razabere i nasloži pod nategnutu tezu sa unapred zadatim zaključkom... pa, nema preke potrebe čitati (mada, ja preletim, zbog činjeničnih zanimljivosti iz Italije).


Tipičan ravnozemljaški sindrom. Ako sam upravo prvi upotrebio ovu dijagnozu, tražiću autorstvo. Jedno vreme sam se "družio" sa tom egzotičnom grupom i bez zadrške mogu da tvrdim da je u pitanju isti mentalni sklop.

Dotični ravnozemljaši, uprkos tome što je rezultat njihovih mentalnih napora krajnje idiotski (Zemlja je ravna ploča), iz relevantne tematike poseduju informacije i nesporna znanja koja višestruko nadmašuju ona kod čak i natprosečno obrazovanih ljudi.

Samo jedan primer, ali indikativan.

Naučne i inženjerske metode proračuna su sklone da, radi jednostavnosti, apstrahuju određene parametre, ukoliko oni bitno ne utiču na rezultat proračuna. E, dotični ravnozemljaši će u nekom naučnom radu iz domena letenja aviona (koji, uopšte, normalan amater čita takve stvari?) naći rečenicu "uz pretpostavku ravne Zemlje", što će im biti jedan od mnogih krunskih dokaza da ceo naučni svet laže jadni narod.

Kada je Gedža tvrdio da je Zemlja ravna ploča?!
Izvini se gospodinu Gedži!
Jebote - sa kojom lakoćom naoko bistri ljudi lepe uvrede drugima, to je strašno!
I što je najzanimljivije - misle da je to kul, vickasto i iznad svega domišljato i lucidno.
macak_tom macak_tom 11:08 08.02.2020

Re: pojma nemam

pecaros
gedza.73

Dakle taj desetslukom kaže kako su mu dede bile vojnici austorugarske vojske. I imaš dve porodice iz Pocerine od kojih jednu nemaš pošto je cela pobijena od strane KuK vojnika. Drugoj porodici je ubijena glava porodice na Solunskom frontu, majka silovana i ubijena, kuću su opljačkali dedini saborci i ostala deca.

Naravno da je različita percepcija. Nije poštena, kulovksa je i drska ali sa neke varvarske strane potpuno legitimna. ne znam samo kako bi prošao sa podsmevanjem i naučnim pristupom jevrejskim žrtvama

Zamisli sad sledeći indikativan primer. pošto ne verujem da si pogledao bugarski dokumetarac tamo imaš komuniste koji su bili pripadnici tajne službe, politički podobna vojna lica, kancelarijske službenike koji su uživali povlastice takvog uređenje. Oni uporno odbijaju da se razgovara o zločinima (imali su njihovog Jovu Kapičića koji uveče da ogledalce zatvoreniku što znači da se te večeri posolednji put u životu ogleda) i uporno tvrde kako su svi drugi upropastili njihov divni sistem u kome su svi živeli mirno, bogato i spokojno. Osim onih koji nisu oni.

i otkud da znaš da li i u toj političkipodobnoj priči ima sličnih onom desetslukom?

Kako ti sad tom ravnozemljašu da objasniš bilo šta kad te on uvek sačeka radikalskm retorikom 'šta ti znaš, lažeš, glup si, ti mene napadaš...'

sreća eto što nema verbalnog delikta i zatvora pa da blog ponovo postane mesto finih, dobrih i poštenih ljudi a ne stecište ljotićevaca, zmija, narkomana i pacova


naučna metoda je bila da je izvršena lustracija i otbvoreni tajni dosijei. Onda bi i blog bio drugačije mesto.


Neko gore reče da pišeš pitko. Ovo što si napisao pas s maslom ne bi pojeo. Iskreno, ništa nisam razumeo, pokušaj s malo manje nadahnuća.

Ukratko mi objasni, u kojoj je meri moj deda bio srećniji od tvoje dve familije iz Pocerine, jer ga je poslalo u neku vukojebinu u Galiciji da ratuje četiri godine i ostavilo babu s gomilom dečurlije (moja keva bila deseto dete), da kuluči na tuđoj njivi za koricu hleba? I kakve to ima veze s komunističkim tajnim službama?

Razumeo si ti - i to odlično!
I ne samo ti!
Nego i svi ostali kojima Gedža toliko ide na kurac!
Jer Gedža negira sve ono što toliko glorifikujete!
A pazi - najobičniji Gedža!
E, jeste kurac najobičniji.
Nije najobičniji, nego najneobičniji.
Toliko neobičan kao i svi njegovi preci bez kojih od Srba ne bi ostalo ni S.
Od vas koji na Srbe toliko kidišete.
macak_tom macak_tom 11:14 08.02.2020

Re: pojma nemam

freehand
Inače je diskusija krenula kad me Endži optužila, povodom moje tvrdnje da su Hrvati učestvovali u napadu na Beograd i njegovom pljačkanju, da koristim 'opskurne' sajtove.

Neko ko nije šovinista pitao bi se šta je bilo sa Srbima koji su učestvovali u napadu na Beograd?

Pa i šovinista može da postavi isto takvo pitanje - pa neki su prešli na stranu braće i stigli do Beograda preko Soluna.
Neki nisu.
Zašto je to bitno?
Ako su činili zločine, posle rata ih je trebalo streljati.
Šta je tu sporno?
Eeee, pa sporno je to što bi onda trebalo streljati i mnogo više braće Hrvata, Muslimana i ostaloga za onoliko zločina koje su počinili nad Srbima.
A to se već nije moglo.
macak_tom macak_tom 11:18 08.02.2020

Re: pojma nemam

freehand
Šta misliš koliko još ima takvih 'laži' koje ne znamo?

Ja se trudim da svaku tvoju ovde podvučem i naglasim. Doduše, ti samo domahneš glavom i nastaviš, šta te briga.

Ne, ti to ne radiš?
Tebi Gedža ide na kurac, zato što uvek odlično dokumentuje ono što želi da kaže.
A ti samo prduckaš i palamudiš.
Kao i u ovome.
Misliš da je slagao za OZNU i Dijanu Budisavljević?!
Jedan je godpodin Gedža!
macak_tom macak_tom 11:20 08.02.2020

Re: pojma nemam

gedza.73
pecaros
Da li ti, recimo, znaš u koga je moj deda pucao u Galiciji?

Poput Hrvata u Mačvi u vazduh?
A otkud ti znaš šta ti je deda radio u Galiciji?
Ima nekoliko filmova koji za temu imaju 'nesrećnog' nemačkog vojnika u Staljingradskoj bitki, o njegovim duševnim bolima, žalom za kućom, devojkom...

verjem da se i on u Rusiji osećao kao tvoj deda u Galiciji. Ali nije kao moj deda Apostol na Krfu.


Slava tvome dedi Apostolu!

Ostali neka slave svoje dede.
freehand freehand 11:21 08.02.2020

Re: pojma nemam

Pa i šovinista može da postavi isto takvo pitanje

Pa može, ali ga šovinista ne postavlja. Jer je šovinista. kao što ne postavlja pitanje a šta ako su, na primer, po Mačvi Srbe klali Srbi? Doduše pokatoličeni? I oni što su primili Islam? kako onda jedan pošteni i čisti u smislu porodičnosti srpski šovinista da kaže - Srbi su bili najveći zlotvori u toj hipotetičkoj situaciji koja bar u nekim slučajevima i nije bila hipotetička?
Kako onda po prepooruci poštenog srpskog šivinističkog domaćina čovek da mrzi Hrvate a da ne mrzi Srbe?!
macak_tom macak_tom 11:24 08.02.2020

Re: pojma nemam

pecaros
gedza.73

Ima nekoliko filmova koji za temu imaju 'nesrećnog' nemačkog vojnika u Staljingradskoj bitki, o njegovim duševnim bolima, žalom za kućom, devojkom...

verjem da se i on u Rusiji osećao kao tvoj deda u Galiciji. Ali nije kao moj deda Apostol na Krfu.


Ti si, baš onako, prirodno glup? Po čemu se tvoj deda Isus drugačije osećao? Je l' umro? Moj jeste, nije dao da mu amputiraju nogu, keva je imala nekoliko meseci.

Zašto se sprdaš sa imenom Gedžinog dede?
Užas!
Jebote - koliko neko mora da bude srbomrzitelj da ni jasno napisano ime čoveka ne može da ponovi - jer mu zvuči previše srpski!?
Fuj!
macak_tom macak_tom 11:30 08.02.2020

Re: pojma nemam

freehand
ti si se samo trudio da podjebavaš, da se podsmevaš, da 'vataš gramatičke greške (kad nisi uspeo sa 'ispovedanjem vere' onda si mi se nakačio na grbaču kako bi dokazao da sam nepismen) i svaki put napišeš 'ovo nije istina' ali nikada 'zato što' već 'ti si trčuljak' i 'šta ja sa tobom da pričam'.

"Porodičnost" nije nepismenost. To je čist nacizam, nepatvoreni. Kome ćeš ti da proveravaš i zašto porodičnos tanje da bi znao kako da ga oceniš, to se zapitaj?
...

Je - ali u kurcu!
Omiljena komunjarska metoda diskvalifikacije da se onaj koji se poziva na porodične vrednosti diskvalifikuje i proglasi fašistom.
Omiljena komunjarska strategija kojom je samo 'komitet' ovlašćen da aminuje glossary!
freehand freehand 11:30 08.02.2020

Re: pojma nemam

Jebote - koliko neko mora da bude srbomrzitelj da ni jasno napisano ime čoveka ne može da ponovi - jer mu zvuči previše srpski!?
Fuj!

Apostol nije srpsko ime.
gedza.73 gedza.73 11:33 08.02.2020

Re: pojma nemam

angie01
Inače je diskusija krenula kad me Endži optužila, povodom moje tvrdnje da su Hrvati učestvovali u napadu na Beograd i njegovom pljačkanju, da koristim 'opskurne' sajtove.


opet interpretacija:)

angie01
23:50 07.02.2020

Sve ispriča a onda ' a gde sam ja baš to rekla?'

ne, nego ti lazes- i to sve vreme i nije te blam.


angie01
19:48 24.07.2019

gedzo, ti kopiras tekstove sa sumnjivih hrvatskih sajtova.


angie01
20:12 24.07.2019
nisam hteo da prepričavam.

al zato kopiras sumnjive navode:)
freehand freehand 11:35 08.02.2020

Re: pojma nemam

Je - ali u kurcu!

Ma tebi je sve u tome nečemu čega su ti puna usta. Najgore sa tom vrstom gnječitelja na internetu je što se u trenutku stvarne potrebe ispostavi da mlatarate naokolo nepostojećim stvarima.
nego, da pitam tebe kao apologetu svetlog lika: šta ti misliš, šta porodičnost tačno znači i ko bi i zašto po toj porodičnosti bilo koga procenjivao među imaginarnim likovima na internetu'
I imaš li ti crnce, pedere ili jektičare kao delove porodičnog stabla, da li ti se žena viđa sa mlekadžijom, uče li deca školu, drogiraju li se i da li ti stric otkopčava šlic kad piša?
macak_tom macak_tom 11:40 08.02.2020

Re: pojma nemam

freehand
gedza.73
pecaros
Po čemu se tvoj deda Isus drugačije osećao?

izvini jesam li se ja zajebavao sa imenom tvog dede? Ili sa tvojom nacijom? jesi li ti prirodno ili si tako vaspitan?

Ima priča na blogu gde je baba išla da donese mrtvog muža kući kako bi ga sahranila. Spavala je pored njega na kolima na putu kući. Taj deda nije išao da ubija, on je išao da se brani. ako ne razumeš razliku ja ti ne mogu pomoći.

Takoe! Samo su Srbi išli u vojnu pod tuđim zastavama da bi se branili hiljadama kilometara od kuće, klali, palili i silovali. Svi ostali su to radili iz mrženje prema Srbima.
Kaži mu, trčuljak, ne daj da živi u iluziji i da moraju pičići da pritrčavaju pre vremena.


Čudi me da se ti stalno sprdaš sa Gedžom nazivaljući ga trčuljkom!?
Sa druge strane, čudi me da Gedža nije usvojio predlog da te, na tvoje trčuljak, oslovljava sa - govnovalj!
Za ono sledeće, znaš i sam, kako je i red - pozdravite Vašu mamu!
macak_tom macak_tom 11:48 08.02.2020

Re: pojma nemam

freehand

...

Inače - slagao si po običaju. Ništa ja nisam čekao, samo reagujem na ta vaša švenmska i mrziteljska ispoljavanja. I prema dođošima, i prema prečanima, i prema komunistima. A svi su vam isti. Svi su nacoši braća, svi su drugi i drugačiji - neprijatelji.
...

Dođošima i Prečanima svaka čast!
Komuniste nabijem na Stojka.
Njih ko jebe.
No, komunjara ti je čudo - idalje bi izdavao sertifikat šta se sme, a šta nesme.
I dalje bi propisivali da Srbinu svi drugi moraju biti braća, samo ne - Srbin!
Jer, ako je Srbinu Srbin brat - to ne da je fašizam, nego i najgori nacizam.
E, pa braćo komunjare - kako ste derali nije ni krvavo.
Fala kurcu pa je vaše prošlo.
Verujem da će Srbi biti dovoljno mudri da im se takva komunjarska bagra nikada više ne zapati.
macak_tom macak_tom 11:53 08.02.2020

Re: pojma nemam

pecaros
gedza.73

Po čemu se tvoj deda Isus drugačije osećao?

izvini jesam li se ja zajebavao sa imenom tvog dede?


Stekao sam utisak da si uradio nešto mnogo gore od toga - zloupotrebio si ime svog dede da bi zadobio simpatije svog naciona. Inače, moj deda se zvao Andraš.

Pokušaću još jednom da ti objasnim koren tvojih zabluda. Da li si primetio da su tvoje paralele uvek u odnosu na nemačku vojsku iz drugog svetskog rata? Čak ni to nije u redu, jer nisu svi Nemci bili nacionalsocijalisti. Fakat, većina jesu.

Ruku mećem u vatru da moje dede nisu mrzele ni Jevreje, ni Srbe, ni Mačvane. Nikoga.



A ja mećem obe ruke da je Gedžin deda mrzeo ikoga!

Da su gedžine dede mrzele druge, manje bi najebavali u životu.
Nadam se da će se unuci ponašati racionalnije - ne mrzeći, ali bivajući oprezni.
Jer - više nikada ne bi smeli da dozvole da od kojekakve kalakurcije budu klani kao marva.
gedza.73 gedza.73 11:57 08.02.2020

Re: pojma nemam

Nadam se da će se unuci ponašati racionalnije - ne mrzeći, ali bivajući oprezni.

samo to. nije poenta kako se treba nekome svetiti zbog prošlosti samo treba da znamo više o svojoj istoriji i istoriji 'Regiona' kako ne bi ponovo neki utvrdili kako je najbolje rešenje za našu decu da njihova deca ponovo ginu
macak_tom macak_tom 11:58 08.02.2020

Re: pojma nemam

freehand
Ruku mećem u vatru da moje dede nisu mrzele ni Jevreje, ni Srbe, ni Mačvane. Nikoga.

Mnogo se ti ritaš za praunuka nekog ko je u Galiciju išao da ubija Srbe i Ruse, dok su Srbi koji su išli sa njim pod istim barjakom i u istoj uniformiišli da se brane.

Zavisi ko je išao sa kakvim motivom.
Srpske dede je boleo kurac za nakaradu od monarhije i u Galiciji.
To su jasno rekli i u Sarajevu - nije moglo jasnije.
Za druge dede ne znam.
O drugim dedama neka brinu, kako je i red, njihovi unuci.
macak_tom macak_tom 12:05 08.02.2020

Re: pojma nemam

pecaros
hoochie coochie man

Pa ne znam baš za Ljotićevce, oni bi trebalo da odobravaju to, oni su ti bili Jugosloveni, ako nisi znao.
(ah, da tebe činjenice ne opterećuju, sad se setih)

Što se mene tiče, da, ne znam kog đavola tamo tražili, mada nije baš da su išli da nekoga teraju iz svojih kuća.


Ako pažljivije pročitaš, mislio sam na vas, današnje Ljotićevce, i tačno sam pogodio šta mislite o tome. Oni izvorni Ljotićevci mi nisu interesantni.

Što se teranja iz kuća tiče, nikada nije bilo da neko u ratu ne mora da bega.

Ovo što si ovako lakonski napisao, upućuje da ćeš jednom možda uspeti da sagledaš da je takva sudbina 'na ovom prostoru' u velikoj većini bila namenjena Srbima.
I da je ostale za to poprilično bolela kita.
Mada, ti to ne smeš da kažeš ni u sebi - kamoli javno.
macak_tom macak_tom 12:08 08.02.2020

Re: pojma nemam

pecaros
hoochie coochie man

Išli su da rade lošu stvar, šta god ta stvar bila.
Dobrim išli nisu.


Kao što su Srbi išli da oslobađaju Sloveniju, zar ne?

Pa i oslobodili su je!
Šta je tu sporno?
macak_tom macak_tom 12:20 08.02.2020

Re: pojma nemam

freehand
Jebote - koliko neko mora da bude srbomrzitelj da ni jasno napisano ime čoveka ne može da ponovi - jer mu zvuči previše srpski!?
Fuj!

Apostol nije srpsko ime.

Pa nije nijedno srpsko ime samo srpsko.
A Apostol je više srpsko nego hrvatsko, muslimansko, mađarsko, švapsko ili slovenačko.
macak_tom macak_tom 12:31 08.02.2020

Re: pojma nemam

freehand
Je - ali u kurcu!

Ma tebi je sve u tome nečemu čega su ti puna usta. Najgore sa tom vrstom gnječitelja na internetu je što se u trenutku stvarne potrebe ispostavi da mlatarate naokolo nepostojećim stvarima.
nego, da pitam tebe kao apologetu svetlog lika: šta ti misliš, šta porodičnost tačno znači i ko bi i zašto po toj porodičnosti bilo koga procenjivao među imaginarnim likovima na internetu'
I imaš li ti crnce, pedere ili jektičare kao delove porodičnog stabla, da li ti se žena viđa sa mlekadžijom, uče li deca školu, drogiraju li se i da li ti stric otkopčava šlic kad piša?

Nemam crnce kao delove prodičnog stabla!?
A zašto ti misliš da bi to za mene bilo umanjivanje prodičnih vrednosti?
Da li mi se žena viđa sa mlekadžijom - nemam pojma.
Ja nisam ljubomoran - i nikada u životu nisam proveravao svoju ženu.
Deca uče solidno.
Ne drogiraju se!
Stric mi je jedan umro, jedan je živ. Taj koji je umro je bio fenomenalna osoba od koje sam dosta naučio - a ovaj, za kojega se nadam da će još dosta da proživi, je najbolja osoba koju sam u životu upoznao. Ne zbog toga što je moj stric.
Jedino mi nije jasno šta si mislio ovime o pederima i jektičarima?
Verovatno neka idiotkska tendencija diskvalifikacije.
I da - mislim da decu prave tate, a rađaju mame, a ne partner jedan i dva.
Da li sam zbog ove poslednje rečenice fašista ili nacista - ili svaki puta moram da napišem da nemam ništa protiv muških i ženskih homoseksualaca, jer, inače ....
Što se tiče mog kurca, tu si skoro u pravu. Ali kao što ga 'turaš' u moja usta, da ti uzvratim - bilo bi dosta i za tvoja.
dragosevacsutra dragosevacsutra 13:34 08.02.2020

Re: pojma nemam

Meni smeta, i poduže ti objašnjam zato što i u tvom pisanju postoji bar meka nacionalistička nota, po mom mišljenju, (iako ja prosto nemam vremena da bih sad mnogo na blogu čitao pa imao urednije pretstave, a ja sam soft-nacionalista, srpski) ... smeta mi taj razdor i svađanje gde i kad se spustiš ispod te kriminalne vrhuške, sadašnje ili ondašnje, i dalje postoje te ogromne grupe koje jedne drugima skaču za vrat.


znam, to i meni smeta, i uglavnom bas zato izbegavam da se sadrzajnije upustim u c-p price, i ostalo sta bi bilo kad bi bilo... medjutim, ne mislim da je to prepreka da imam svoj stav da je najveca prepreka uredjenom i pravednom drustvu bio sistem u sfrj, pa i njegovi produkti kakav je samodoprinos. i koliko god mogu da se slozim da je sistem u sfrj postojao i funkcionisao (za razliku od danasnjih koji ne funkcionisu, ocigledno), nikad se necu sloziti sa tim da je bio 'bolji'.

vise volim sistem koji ne fukncionise i ne salje nikog na gole otoke i ine, nego sistem koji funkcionise kroz gole otoke.

sto se samodoprinosa tice, naravno da je u pitanju taksa, i neka bude i municipal, nista sporno. sporno je to sto tadasnji sistem to zeli da predstavi kao nekakvu narodnu inicijativu, koja to u stvari nije.

inace, hvala ti jos jednom na primerenim komentarima i odmerenom tonu u njima.

pozz.
dragosevacsutra dragosevacsutra 13:35 08.02.2020

Re: pojma nemam

Gedžo ja sam siguran da ove tvoje čaršafe ne čita niko.
Što ne znači da treba da prestaneš, samo ti udri po onome što ti znači ili ti se sviđa. Tako i ja pišem o šahu pa niko ne čita.


ja procitam, mozda ne bas uvek detaljno, vecinu gedzinih citata.
kao i sve tvoje sahovske komentare!

videh da na hrtu i dalje povremeno ide sahovski komentar, fenomenalna emisija.
dragosevacsutra dragosevacsutra 13:36 08.02.2020

Re: pojma nemam

macak_tom
freehand
Jer mi je muka da se stalno lupaju gluposti i da svaka budala tvrdi kako su Srbi krivi za sve

Nisu svi. Samo Srbi komunisti i oni sa lošom porodičnošću što je po pravilu jedno te isto.

Nego, ko je uopšte na ovom blogu pominjao Srbe kao krivce za bilo šta, sem tebe sad?
dobro, nije ni komuniste, al oni se podrazumevaju kao tema i opsesija


Kako se na engleskom kaže 'svrab'?!


pain in the...

freehand freehand 13:57 08.02.2020

Re: pojma nemam

Pa nije nijedno srpsko ime samo srpsko.

Čije je još ime Dobrivoje?
pecaros pecaros 17:18 08.02.2020

Re: pojma nemam

dragosevacsutra
i koliko god mogu da se slozim da je sistem u sfrj postojao i funkcionisao (za razliku od danasnjih koji ne funkcionisu, ocigledno), nikad se necu sloziti sa tim da je bio 'bolji'.

vise volim sistem koji ne fukncionise i ne salje nikog na gole otoke i ine, nego sistem koji funkcionise kroz gole otoke.


Sistem u SFRJ nije bio bolji. Ipak, "Goli otoci" nisu bili deo sistema, nego jednokratna, verujem nužna mera, uprkos preterivanjima koja su bila nepotrebna.

Kada treba da se odvezeš u susedni grad a imaš na raspolaganju ispravnog Stojadina ili Audija sa pokvarenim motorom i elektronikom, vodom u rezervoaru i izbušenim gumama, racionalno je da izabereš Stojadina. Racionalnije bi bilo, ako ti se ne žuri, da opraviš Audija, ali to može samo ako si majstor za kola, a ne pilićar.
freehand freehand 17:47 08.02.2020

Re: pojma nemam

"Goli otoci" nisu bili deo sistema, nego jednokratna, verujem nužna mera, uprkos preterivanjima koja su bila nepotrebna.

Zar nije čudno da i Goli otok, i Guantanamo i Gvajana (francuska) počinju sa "G"?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana