Društvo| Mediji| Politika| Život

Eto šta znači loš tv program

loader RSS / 06.03.2020. u 16:34

Prema najnovijim istraživanjima dve trećine mladih želi da napusti Srbiju.

Na pitanje, zašto, njihov odgovor je jednodušan:  ZBOG LOŠEG TV PROGRAMA !

VytRb5D.jpg

 

KO TO DA IZDRŽI ..! - Rijaliti, vesti, partizanski filmovi, vesti, vesti, rijaliti, vesti, partizanski filmovi, vesti, vesti, vesti ...! Ako već ne možemo da uređujemo tv program, da ga učinimo barem malo snošljivim, onda ... - odosmo ... odosmo ... odosmo ...

:(

u2yiGrO.jpg 

 

Skoro svi povodom tog masovnog odlaska kažu - tragedija.

A onda pobeđeno, skoro ravnodušno, dodaju: Pa, ako ... neka ih, i treba da idu ... šta će ovde, da ovoliko kvare oči pred ekranom ... Evo, ostaćemo mi, zbog onih pustih vrata i prekidača za svetlo.

 

 



Komentari (430)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

apacherosepeacock apacherosepeacock 23:47 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

cannolo siciliano!


Vredi svake kalorije.

Ukrsteni s Reforma tortom a ne ko ona dvojica sto bi da ukrstaju pikavce i suplje zalivene oblutke..

Hoochie utefteri.
Maxo, peder ti macka..


hoochie coochie man hoochie coochie man 23:49 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Baš se ne snalaziš.


Ti se, vidim, baš snalaziš.

Ako ti je cilj da pokušaš da zamutiš, da pokušaš opovrgnuti činjenicu da je Srbija bila sasvim definisana, po modernim merilima, samosvojna i samostalna država, da se tačno zna u kom vremenskom trenutku je to prekinuto, da je njen najslavniji period, kao novovekovne, modrene države, bio baš tad kad ju je nestalo, tako da nema nikakve potrebe ići u neku daleku istoriju u kojoj stvari nisu ta kokristalno jasne, onda si sebi prilično težak zadatak dao.

Jer kad je to novovekovna Srbija imala veći stepen državnosti ako ne 1918?
Što da tragamo za nekim drugim datumom?
Pa nismo mi Hrvati nedajbože da moramo da namičemo neke "slavne" periode i da pri tom debelo izmišljamo.

Zna se, bre brate, ko smo i šta smo bili.
Znamo mi što je najvažnije, a znaju i drugi, i oni kojima je to milo, a i oni koji bi da puknu od muke što nisu u toj situaciji.
Ali ni jedni ni drugi nisu previše važni, posebno ti drugi.
Niko to ne može da ospori ili dovede u pitanje, evo i ti pokušavaš ali se upetljavaš.
Mani se ćorava posla.
maksa83 maksa83 23:56 08.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Maxo, peder ti macka..

Mačka mi je George Tchwarkoff, Glavni Arhivator.

aureus aureus 00:06 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

hoochie coochie man

Niko to ne može da ospori ili dovede u pitanje, evo i ti pokušavaš ali se upetljavaš.
Mani se ćorava posla.

E slušaj ga!

A ja mu pomažem da nađe argumente za to što tvrdi a on ovako...

Jer kad je to novovekovna Srbija imala veći stepen državnosti ako ne 1918?
Što da tragamo za nekim drugim datumom?

Dao si tačan odgovor, ali slučajno.
Svakom se to u školi desilo makar jednom.

Stoga ne treba da se hvališ, nego jedi tu tulumbu.
apacherosepeacock apacherosepeacock 00:08 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

maksa83
Maxo, peder ti macka..

Mačka mi je George Tchwarkoff, Glavni Arhivator.





Aaa nema manikir..
(kad krene da ti delje onu gitaru iza)

nsarski nsarski 00:09 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

E slušaj ga!


Bije Dalaj Lama babu.
Naiđe Nedžad Salković i kaže:
Ne klepeći nanu, Lama!
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:13 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

A ja mu pomažem da nađe argumente za to što tvrdi a on ovako...


Da nađem argumente za to da je srpska država postojala do 1918?
E hvala ti ko bratu, nisam bio siguran, ali sad kad mi ti pomože, e sad sam siguran.
Dao si tačan odgovor, ali slučajno.
Svakom se to u školi desilo makar jednom.


Aha, sad je tačan.
A što ti onda prelaga da se traži neki period kad je stepen državnosti bio veći?
A sad kažeš da je to baš taj.
Pa šta ti najednom bi?

Valjda si shvatio da je ovo polje, srpske državnosti, polje na kom ni najmnje šanse nemaš da bilo šta osporavaš.

Ćuti i trpi, znam da ti nije lako da to podneseš, ali jbg, takve ti karte podelila istorija, da budeš na mnoooogo tanjoj strani.
aureus aureus 00:17 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

hoochie coochie man

A što ti onda prelaga da se traži neki period kad je stepen državnosti bio veći?
Gdje sam predlagao?
hoochie coochie man

Ćuti i trpi, znam da ti niJE lako da to podneseš, ali jbg, takve ti karte podelila istorija, da budeš na mnoooogo tanjoj strani.

Moramo li ovoliko nasumice da pretpostavljamo?
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:22 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Gdje sam predlagao?


Aha, sad hoćeš te igre da se igramo.
Ajd i to dok mi ne dosadi
Evo predlagao si ovde

Heraldičar bi odgovorio da se, u momentu obnove državnosti, valja referirati na vrijeme kad je nekadašnja država imala najveći stepen državnosti

A da, ti nisi heraldičar, to bi oni predlagali, ne ti, ti to 'nako
:)
Moramo li ovoliko nasumice da pretpostavljamo?

Pretprostavka jeste, ali ne nasumična.
Mnogo bre liči.
aureus aureus 00:28 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

hoochie coochie man
Gdje sam predlagao?


Aha, sad hoćeš te igre da se igramo.
Ajd i to do mi ne dosadi
Evo predlagao si ovde

Heraldičar bi odgovorio da se, u momentu obnove državnosti, valja referirati na vrijeme kad je nekadašnja država imala najveći stepen državnosti

A da, ti nisi heraldičar, to bi oni predlagali, ne ti, ti to 'nako
:)

Prema tome, nigdje nisam predlagao.

Pretprostavka jeste, ali ne nasumična.
Mnogo bre liči.

Ne možemo se pouzdati u tvoju intuiciju, Huči.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:36 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Prema tome, nigdje nisam predlagao.


Eto i to smo raspravili.
I pazi drugi put kad poželiš da relativizuješ stvari koje ti nisu drage.
Nemoj bre udarati na srpsku državnost.
Ne možemo se pouzdati u tvoju intuiciju, Huči.


Za vas ne znam, ali ja mogu.
U ovom slučaju sam čak prilično siguran.
zemljanin zemljanin 00:39 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

svako na svoju vodenicu ... bre zna se kako se doslo na ideju Jugoslavije, kako je reagovala Srbija, kako su reagovale sile ... pa i Bugarska je trebala biti u toj prvobitnoj Jugi ... nego se izvlaci ono sto je srcu drago ...

pazi monarhija ... a sto ne vece poglavica? ...

a bili smo u vozu kad je Tito umro i svi su ridali ... danas su svi ko i ovde ... pa ceo zivot znam one koji su hteli i samo sto nisu ali jbg. ... uvek neke okolnosti ...
maksa83 maksa83 00:49 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

(kad krene da ti delje onu gitaru iza)

Ne može joj ništa, to je nitro lak. Inače su opasnije gitare za mačke, pošto npr. kad menjaš žice njih ta slobodna žica fascinira pošto mrda i svetluca (i naravno da će da je love), a oštra je i zajebana i nepredvidljivo se kreće ipa mogu da ostanu bez očiju. Zato kad se menjaju žice mačku moraš da zatvoriš u neku sobu dok sve ne obaviš i ne skloniš sve viškove.
aureus aureus 00:51 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

hoochie coochie man

Nemoj bre udarati na srpsku državnost.

Nemoj ni ti mnogo da je braniš od nepostojećih napada.

Jednom si zamalo rastjerao sunarodnike i sugrađane iz nešumadijskih dijelova Srbije, a večeras si, zarad malo ćeifa, simbolički predao Srbiju njenom vijekovnom okupatoru i jednom prekookeanskom hegemonu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:56 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Jednom si zamalo rastjerao sunarodnike i sugrađane iz nešumadijskih dijelova Srbije,


Ne ne, samo sam ih sve častio time da su i oni Šumadinci.
Malo li je?
pazi monarhija ... a sto ne vece poglavica


Pa nisam ja to birao, da je Srbija bila pleme sa poglavicom na čelu ja bih to branio, ovako, bila država sa kraljem na prestolu, onda kralj.
aureus aureus 00:59 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

hoochie coochie man

pazi monarhija ... a sto ne vece poglavica


Pa nisam ja to birao, da je Srbija bila pleme sa poglavicom na čelu ja bih to branio, ovako, bila država sa kraljem na prestolu, onda kralj.

Pa to je tradicionalizam radi tradicionalizma.

Ima li tu mjesta za kakav kritički osvrt na istoriju i prethodna uređenja?
zemljanin zemljanin 01:01 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Pa nisam ja to birao, da je Srbija bila pleme sa poglavicom na čelu ja bih to branio, ovako, bila država sa kraljem na prestolu, onda kralj.

pa kraljevina je bila 30+ godina, nije bas neki pedigre ... ajde da si rekao da se vratimo Perunu pa i nekako, to je bar trajalo

PS. pa da s rekao carevina pa i da podrzimo ... car je jace od kralj
aureus aureus 01:16 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

zemljanin
Pa nisam ja to birao, da je Srbija bila pleme sa poglavicom na čelu ja bih to branio, ovako, bila država sa kraljem na prestolu, onda kralj.

pa kraljevina je bila 30+ godina, nije bas neki pedigre ... ajde da si rekao da se vratimo Perunu pa i nekako, to je bar trajalo

PS. pa da s rekao carevina pa i da podrzimo ... car je jace od kralj

Da, ne bi trebalo zaboraviti da je Srbija imala jednog kralja koji se proglasio za cara 1346. godine, i tom prilikom srpsku arhiepiskopiju uzdigao na rang patrijaršije.

hoochie coochie man hoochie coochie man 01:17 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

pa kraljevina je bila 30+ godina, nije bas neki pedigre


I ja bih voleo da je hiljadu godina, al nije.
A bila je malo više od trideset, jer je od kneževine postala kraljevina na legitiman i logičan način, svojom voljom, koju su i drugi prihvatili.

Takva je bila kakva je bila, toliko stara koliko je bila je, i nju takvu protiv njene volje ukinuli.
Tu gde je veza pukla nastaviti je, pa potom, slobodno je svima, svima ali svima njenim građanima, da je menjaju, nikom drugom.
Ako nekad požele da bude republika, što da ne i to.

Za početak bi makar mogli da sklone ovo "republika" iz naziva.
Čist višak, a asocira na nakazu koja ju je uništila.
Rusi su makar toliko bili pametni da svoju državu nisu nazvali republlika Rusija.

Ima li tu mjesta za kakav kritički osvrt na istoriju i prethodna uređenja?


Oćeš da ja prvi počnem?
A tu tek imam šta da kažem.
Ali to nikad neće dovesti u pitanje potrebu za opstankom Srbije.
Nešto poput onih što su kraljeve bacali kroz prozor, zamerali mu itekako, ali nisu dovodili u pitanje monarhiju.

aureus aureus 01:21 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

hoochie coochie man
pa kraljevina je bila 30+ godina, nije bas neki pedigre


I ja bih voleo da je hiljadu godina, al nije.
A bila je malo više od trideset, jer je od kneževine postala kraljevina na legitiman i logičan način, svojom voljom, koju su i drugi prihvatili.

Takva je bila kakva je bila, toliko stara koliko je bila je, i nju takvu protiv njene volje ukinuli.

Pa, ukinuo ju je njen kralj, ne?
A vaskrsnuli su je...uh, ne smijem ni da kažem...
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:24 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Pa, ukinuo ju je njen kralj, ne?


Onda je i TOG kralja možda trebalo kroz prozor, skuplja je Srbija od jednog kralja.
A vaskrsnuli su je...uh, ne smijem ni da kažem...


Pa nije niko, na žalost.
Ostala kao višak, i ostao joj kao višak i onaj prirepak republika.
E sad, možemo tako da nastavimo, kao višak i sa prirepkom, ili da učinimo nešto u situaciji u kojoj jesmo.
apacherosepeacock apacherosepeacock 01:25 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Zato kad se menjaju žice mačku moraš da zatvoriš u neku sobu dok sve ne obaviš i ne skloniš sve viškove.


Nemam gitaru al mi zato visi jedan znak interpunkcije taster sa laptopa, e kad je krenuo da preuredjuje slovo M tu je sprecen (ovaj sto spava snom pravednika) u zlocinackoj nameri..
(moja greska, zaboravila da zaklopim makinu)



srdjan.pajic srdjan.pajic 04:06 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

bene_geserit
(5 godina ko priča 3 ko sluša)

Zajebavaj se ti, zajebavaj.
Moj deda je fasovao 3 puta po 6 meseci zatvora jer se napije u kafani pa krene da psuje Tita.


Moj pokojni deda bio nekoliko meseci u Padinjaku jer je pajserom umlatio neke bilmeze koji su uvatili da mu biju kolegu. I nije mu ništa pomoglo što je bio Titin partizan.
niccolo niccolo 08:50 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

i cannolo siciliano!

Apsolutno. Srbija do Sicilije!
neumoran neumoran 09:30 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

maksa83
A sad imamo šta, da se pitamo što je to tako, a istovremeno za one koji su osećali odgovornost za naciju i državu nazivamo debilima i kretenima.
Izvini Makso ali sveže mi je.
To su debili i kreteni, nama tako nešto ne pada na pamet, ali bismo hteli uspešnu naciju i državu.
Da nam je neko servira?

Izvini, jesi probao da praviš tu sledeću Srbiju ognjem i mačem? Jesi. I kako je ispalo?
Je l' bi bolje ispalo da je više ljudi izginulo?

Srbija mora pronaći vezu sa samom sobom, sa svojoj tradicijom, istorijom, svojom državom, mora se vratiti na farbrička podešavanja, jer se mnogo zagubila u slinim nerazumnim eksperimentima..

Ne možeš 2020 godine da vraćaš Srbiju na fabrička podešavanja iz 1914. To je kao kad bi uzeo propalu firmu i rekao "vratićemo sliku osnivača na zid, izbacićemo kompjutere i vratićemo pisaće mašine i sve će biti bolje". Svet oko tebe se promenio za 100 godina.

A za taj projekat reseta na tradicionalna fabrička podešavanja i vraćanje korenima, kako bih ti rekao, pa tu imaš sve sjajne štihove, onaj opskurni POKS, Mišu Vacića i Boška Obradovića, sve zvezde sjajne i garanti napretka.

Prvo i osovno je da zaustaviš odlazak ljudi odavde, a budi 300% uveren da ljudi ne odlaze odavde jer im fali Tradicije, Pravoslavlja i Kralja i zato što se ne zna gde je Dražin grob. Fali im odgovorna Država, i to ne znači Država koja će marljivo da ih mobiliše i šibne u sledeću pogibelj, nego Država koja će da Funkcioniše na najosnovnijem nivou, to znači da kad ceo svet pred zalet epidemije skuplja maske za zdravstvene radnike ne staviš na ekran Tri Pajaca da im pričaju da ćemo mi da napravimo vakcinu očas posla, da virus ubija rakija i da treba da idu u šoping u jezgro zaraze jer je sve to zezanje. Za početak. Dalje treba da ih pustiš da rade i zarade, a ne da ustrojiš državu tako da im uslovljavaš crkavicu glasanjem za ološ.


Eto, vidiš kako ti do kraja ovog svog 'članka' stigneš do onoga što huči i Gedža, svako na svoj način govori.
Dakle, relikti ovoga čime se komunjare (i njihovi simpatizeri) oduševljavaju mogu da se reše jedino resetom - pa i na 1914.
Ne znam šta je to POKS i Miša Vacić, ali Boško Obradović mi je prihvatljiviji od preletača iz Gej17+.
I dok god se taj, kako ti kažeš reset, ne napravi, dok god bude fenomenalno to 'što smo pod Titom išli u školu i na more', do tada će biti to kako si naveo - imaćemo odliv mladih iz raznoraznih razloga, ne samo onih koje si ti naveo, ali dobrim delom i zbog tih.
neumoran neumoran 09:41 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

maksa83
Koja stranka je rekla, kao tad komunsitička, da, ovaj što je pucao jeste naš član, to jeste naša ideja, i dala mu ulicu zbog toga, kad je došla u priliku?

Polako, biće ovde i Legijin Bulevar, i Zvezdanov Trg.

Nije fer natezati nešto što se ne može uporediti.

Ne može da se uporedi jer je ishod drugačiji. Ja ne osuđujem 'apšenje radikala ako su oni stvarno imali prste u atentatu na Obrenovića, naprotiv.

Ovde si imao Sablju od koje je ispalo ... ovo sada, sa krajnjim rezultatom da su isti ti Radikali (i onaj što ga je upozoravao da je i Tito pred smrt imao problem sa nogom, i onaj koji se uroljao kad je posao obavljen) sada na vlasti, i drugi kartel diluje drogu. Onaj glavni je malo skrajnut, ali ga kotrljaju okolo, potpisuje knjige na Sajmovima i kupuje džipove od 80K EUR, dakle sve ok.

Ali pazi sad kako ustvari jeste isto - posle majskog prevrata na vlast kao Premijer dolazi - Nikola Pašić, koji je onomad zbog atentata bio osuđen na 5 godina ali odmah pušten i izbrisan iz svih zapisnika. Sledećih 20 godina drmaju on i isti ti Radikali.

Stogodišnji Dan Mrmota...

Maksa Istoričar!
Alal vera domaćine!
neumoran neumoran 09:44 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

hoochie coochie man
Što je najgore, niko neće da pita za mišljenje nego samo mijenjaju, mijenjaju...


Sve dok je menjaju ljudi sa narodnim legitimietom ok je.
Na tome treba, uveren sam, da bude akcenat, postoji li narodni legitimitet za promenu ili ne, a šta se kome više sviđa.... ko zna šta bih ja izabrao da stavim na zastavu, možda kutiju Marlboroa i tulumbu :)

Ja se sa simbolima na zastavi ne bih zajebavao.
No, kada smo već kod cigareta - ja dok sam pušio (sve dok nisam popušio) sam pušio Winston.
neumoran neumoran 09:46 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

maksa83
Eee, pa bi ti umjesto toga na zastavu stavio turski kolač i američke cigare.
Zbog sopstvenog ćeifa bi prodao simbolički svoju zemlju neprijateljima.

Ne slušaj ga huči!

Opet ovi ijekavičari mute vodu i dezorijentišu srpski narod sad kad je počeo da sfata šta mu treba i da se ujedinjuje.

Ijekavski je ravnopravan ekavskom u srpskom jeziku.
Stariji ljudi u 'srcu Srbije' (npr. oko Čačka) govore ijekavski.
neumoran neumoran 09:47 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

srdjan.pajic
maksa83
predatortz
tulumbe tebi malo?


Huči, poturico!

Huči ne slušaj ni ovog on bi na zastavu stavio Zaher Tortu i ispod precrtanog Pajića.


Hući i maksa da me računaju u dobrovoljce kad krene konačni obračun oko ovih državnih simbola kao najvažnijeg elementa za budućnost zemlje. Za dobru baklavu bih i Tita na Neretvi napustio.

Probaj da se sprdaš sa stars & stripes.
neumoran neumoran 09:52 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

bene_geserit
(5 godina ko priča 3 ko sluša)

Zajebavaj se ti, zajebavaj.
Moj deda je fasovao 3 puta po 6 meseci zatvora jer se napije u kafani pa krene da psuje Tita.

Jedan deda na sudu osuđen da plati petsto dinara jer je opsovao Titu.
Kaže deda sudiji - oću da platim 1000, a ne samo 500.
Sudija kaže - ne može, tolika je tarifa.
Eeee, onda ću da opsujem još jednom, pa da zaokružim.
I opsuje deda u po sudnice - i sudija nije imao izbora, nego mu sabere obe kazne.
Jebote - uvek me ovo podseti u kakvoj smo mi kloaki (mirela, da li se kaže kloaci) živeli ... a pojednici još uvek svršavaju na Faraona Titu.
neumoran neumoran 10:00 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

apacherosepeacock
ad pregovaramo oko zastave sa izdajnicima, ijekavičarima i ljudima bez svake vrste (vizuelnog, kulinarskog) ukusa. Gastroheraldika.


Nema tu pregovora, nista iznad dobre torte.. (jagoda na slag se podrazumeva)

A kačamak!?
Eee, da ... juče baš kažem ženi - ko je izmislio to sranje od šlaga, nemam reči!
maksa83 maksa83 10:02 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Ijekavski je ravnopravan ekavskom u srpskom jeziku.
Stariji ljudi u 'srcu Srbije' (npr. oko Čačka) govore ijekavski.

Ejvo tjebi jedan djoktorjat iz lingvijstike.
neumoran neumoran 10:03 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

maksa83
Maxo, peder ti macka..

Mačka mi je George Tchwarkoff, Glavni Arhivator.


Lajk!
neumoran neumoran 10:06 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

maksa83
(kad krene da ti delje onu gitaru iza)

Ne može joj ništa, to je nitro lak. Inače su opasnije gitare za mačke, pošto npr. kad menjaš žice njih ta slobodna žica fascinira pošto mrda i svetluca (i naravno da će da je love), a oštra je i zajebana i nepredvidljivo se kreće ipa mogu da ostanu bez očiju. Zato kad se menjaju žice mačku moraš da zatvoriš u neku sobu dok sve ne obaviš i ne skloniš sve viškove.

Nema bolje igračke od mladog mačora koji trči za klupkom!
Meni je žao dece koja u detinjstvu nisu imali mace.
aureus aureus 10:09 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Čarli, stvarno si napisao SEDAM UZASTOPNIH komentara?

Pa to si sve mogao u jedan-dva da si naučio skraćeno da citiraš više blogera u jednom komentaru i da nisi toliko lijen.
neumoran neumoran 10:20 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

aureus
Čarli, stvarno si napisao SEDAM UZASTOPNIH komentara?

Pa to si sve mogao u jedan-dva da si naučio skraćeno da citiraš više blogera u jednom komentaru i da nisi toliko lijen.

Pa to je samo zato što ja, za razliku od tebe i makse, nisam 24 sata na blogu.
Dođem povremeno, iskomentarišem što smatram za shodno - i odem.
Šta ima veze što su uzastopni komentari - oni koji ih neće čitati to jednostavno preskroluju (ili odnextuju) - oni koji hoće, to urade lako.
Uostalom - zašto bi se raznorodne stvari grupisale u jedan komentar?
Pitaj maksu da li to ima smisla - on će ti objasniti skupove, podskupove, uniju i presek skupova - kao i prazan skup.
aureus aureus 10:51 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

neumoran
aureus
Čarli, stvarno si napisao SEDAM UZASTOPNIH komentara?

Pa to si sve mogao u jedan-dva da si naučio skraćeno da citiraš više blogera u jednom komentaru i da nisi toliko lijen.

Pa to je samo zato što ja, za razliku od tebe i makse, nisam 24 sata na blogu.

Kako to misliš "24 sata na blogu"?

Pa prije ovog bloga poslednji put sam nešto komentarisao sredinom februara ("Pacovi bojkota" ) a nisam ni otvarao blogove.

Dokle više sa ovom antikomunističkom propagandom?

Osim toga, kakvih 24 sata kad sam sinoć spavao, sanjajući kako Huči raskrčmuje Srbiju u namjeri da je ojača!

Ma dokle više s tim antikomunizmom?!

ili odnextuju)

Kak...kakva je ovo riječ?
neumoran neumoran 10:56 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

aureus
neumoran
aureus
Čarli, stvarno si napisao SEDAM UZASTOPNIH komentara?

Pa to si sve mogao u jedan-dva da si naučio skraćeno da citiraš više blogera u jednom komentaru i da nisi toliko lijen.

Pa to je samo zato što ja, za razliku od tebe i makse, nisam 24 sata na blogu.

Kako to misliš "24 sata na blogu"?

Pa prije ovog bloga poslednji put sam nešto komentarisao sredinom februara ("Pacovi bojkota" ) a nisam ni otvarao blogove.

Dokle više sa ovom antikomunističkom propagandom?

Osim toga, kakvih 24 sata kad sam sinoć spavao, sanjajući kako Huči raskrčmuje Srbiju u namjeri da je ojača!

Ma dokle više s tim antikomunizmom?!

ili odnextuju)

Kak...kakva je ovo riječ?

To je nova reč - koja se odnosi na button (dugme, taster) NEXT.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:54 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

neumoran
apacherosepeacock
ad pregovaramo oko zastave sa izdajnicima, ijekavičarima i ljudima bez svake vrste (vizuelnog, kulinarskog) ukusa. Gastroheraldika.


Nema tu pregovora, nista iznad dobre torte.. (jagoda na slag se podrazumeva)

A kačamak!?
Eee, da ... juče baš kažem ženi - ko je izmislio to sranje od šlaga, nemam reči!


O slatkisima smo..
neumoran neumoran 11:56 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

apacherosepeacock
neumoran
apacherosepeacock
ad pregovaramo oko zastave sa izdajnicima, ijekavičarima i ljudima bez svake vrste (vizuelnog, kulinarskog) ukusa. Gastroheraldika.


Nema tu pregovora, nista iznad dobre torte.. (jagoda na slag se podrazumeva)

A kačamak!?
Eee, da ... juče baš kažem ženi - ko je izmislio to sranje od šlaga, nemam reči!


O slatkisima smo..

Ja sam to združio!
Jer - meni nema boljeg kolača od kačamaka.

No, zanima me, ali zaista - ko može da voli taj šlag koji se, usput, toliko neumereno mulja po raznim kolačima da je to 'nemam reči'.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:05 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

neumoran
apacherosepeacock
neumoran
apacherosepeacock
ad pregovaramo oko zastave sa izdajnicima, ijekavičarima i ljudima bez svake vrste (vizuelnog, kulinarskog) ukusa. Gastroheraldika.


Nema tu pregovora, nista iznad dobre torte.. (jagoda na slag se podrazumeva)

A kačamak!?
Eee, da ... juče baš kažem ženi - ko je izmislio to sranje od šlaga, nemam reči!


O slatkisima smo..

Ja sam to združio!
Jer - meni nema boljeg kolača od kačamaka.

No, zanima me, ali zaista - ko može da voli taj šlag koji se, usput, toliko neumereno mulja po raznim kolačima da je to 'nemam reči'.


Ja volim zito sa slagom i kesten-pire sa slagom. Moze na neke torte (slag), gde je propisano receptom ali ne ide na sve torte.
aureus aureus 12:17 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

neumoran

O slatkisima smo..

Ja sam to združio!

Ima li smisla ovako grupisati raznorodne stvari?

Šta se sad dešava sa skupovima, podskupovima, unijom i presjekom skupova - kao i sa praznim skupom?

Nije li presjek slatkiša i kačamaka - prazan skup?
apacherosepeacock

Ja volim zito sa slagom

I ja.
maksa83 maksa83 12:19 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Ja sam to združio!
Jer - meni nema boljeg kolača od kačamaka.

Nije trebalo da stavljaš šlag na kačamak. Razumem radoznalost i kreativnost ali za neke eksperimente prosto moraš u startu da znaš da ne vode nikuda.
maksa83 maksa83 12:21 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Nije li presjek slatkiša i kačamaka - prazan skup?

Nije ako ti žena stavi šlag na kačamak jer si odbio da iz podruma izbaciš 27 spaljenih štampanih ploča, tri mrtva osciloskopa i strica nestalog pre 15 godina.

hoochie coochie man hoochie coochie man 12:21 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi


Nije li presjek slatkiša i kačamaka - prazan skup

Nije.
Kačamak sa mlekom i šećerom je čest obrok, bio nekad.

Primer praznog skupa je presek Srbije i Jugoslavije, nema tu ama baš ništa zajedničko.
aureus aureus 12:25 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

hoochie coochie man

Nije li presjek slatkiša i kačamaka - prazan skup

Nije.
Kačamak sa mlekom i šećerom je čest obrok, bio nekad.

Sa mlijekom i šećerom...

Otkad to nisam jeo...

Ruku na srce, nisam odavno popio ni "bijelu kafu", onu starinsku.
Ali jesam maloprije neki lažni Irish coffee iz kesice.
neumoran neumoran 14:15 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

maksa83
Nije li presjek slatkiša i kačamaka - prazan skup?

Nije ako ti žena stavi šlag na kačamak jer si odbio da iz podruma izbaciš 27 spaljenih štampanih ploča, tri mrtva osciloskopa i strica nestalog pre 15 godina.


Ali sam zato bacio jedno 300 hiljada tranzistorčića (kojekakvih BC-jaca i slično) --- jer mi zine dupe kada vidim da su neke komponente povoljne, a meni je potrebno samo 50-tak komada ... no, ako je povoljno, ja kupim npr. 15 hiljada.
Tako sam kupio i 3 hiljade neki PICovih 8-pinskih (malečkih) mikrokontrolera - a bilo mi potrebno samo 200. Jedva sam ih razdelio posle.
Normalno, za džabe - jer su mi sklopići sa ovih 200 zaradili dovoljno da mogu drugare da častim.
A da ti kažem - pravo je čudo šta sve može da se realizuje sa 8-pinskim (6 In/Out pinova) mikrokontrolerčićem.
Eee, da - šta ti je život.
Dok si pljensuo dlan o dlan, palamudiš sa Maksom na blogu.
Jebiga!
maksa83 maksa83 14:42 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Dok si pljensuo dlan o dlan, palamudiš sa Maksom na blogu.

Siguran sam da ima mnogo pametnijih načina da se uludo ulupa vreme, ali verovatno ima i glupljih.

Mogao si od tog viška delova da napraviš za svo to vreme jedno ovo npr.:

Octo-Bouncer

aureus aureus 16:45 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

neumoran

Ali sam zato bacio jedno 300 hiljada tranzistorčića (kojekakvih BC-jaca i slično) --- jer mi zine dupe kada vidim da su neke komponente povoljne, a meni je potrebno samo 50-tak komada ... no, ako je povoljno, ja kupim npr. 15 hiljada.
Tako sam kupio i 3 hiljade neki PICovih 8-pinskih (malečkih) mikrokontrolera - a bilo mi potrebno samo 200. Jedva sam ih razdelio posle.
Normalno, za džabe - jer su mi sklopići sa ovih 200 zaradili dovoljno da mogu drugare da častim.
A da ti kažem - pravo je čudo šta sve može da se realizuje sa 8-pinskim (6 In/Out pinova) mikrokontrolerčićem.

Nije loše.
Samo Grunf iz "Alana Forda" je u stanju da od dijelova raspalog aviona napravi mikrotalasnu.
Bili Piton Bili Piton 17:04 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

gedza.73

Nije opterećenost


Ma gde nije opterećenost, uvek se presamitim kad vidim do koje mere je vas nekoliko ovde alergično na svaki pomen Jugoslavije u pozitivnom kontekstu. Najodraslije bi bilo prihvatiti to kao deo sopstvene prošlosti i zauzeti prema svemu prirodan, neutralan stav. Ali to ne može kad je neko baš to - opterećen do daske.

Dalje, ja ne vidim razliku izmedju ovih pitanja i hipotetičnog pitanja "poveži pravilno imena vokalnog soliste sa bendom" (primer - Mik Haknal, Sajmon Le Bon, Krisi Hajnd, Toni Hedli - Pritendersi, Duran Duran, Simply Red, Spandau Ballet). Stvar opšte kulture, ili trivije ako hoćeš, i kad sam rekao da ne znam ko je gore Boško taj i taj, to je realno moj minus.
zemljanin zemljanin 17:04 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

maksa83
Dok si pljensuo dlan o dlan, palamudiš sa Maksom na blogu.

Siguran sam da ima mnogo pametnijih načina da se uludo ulupa vreme, ali verovatno ima i glupljih.

Mogao si od tog viška delova da napraviš za svo to vreme jedno ovo npr.:

Octo-Bouncer


aureus aureus 17:21 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Bili Piton

Dalje, ja ne vidim razliku izmedju ovih pitanja i hipotetičnog pitanja "poveži pravilno imena vokalnog soliste sa bendom" (primer - Mik Haknal, Sajmon Le Bon, Krisi Hajnd, Toni Hedli - Pritendersi, Duran Duran, Simply Red, Spandau Ballet). Stvar opšte kulture, ili trivije ako hoćeš, i kad sam rekao da ne znam ko je gore Boško taj i taj, to je realno moj minus.

Minus je kad se ne zna iz koje je serije rečenica "I know nothing, I'm from Barcelona."
neumoran neumoran 17:46 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

maksa83
Dok si pljensuo dlan o dlan, palamudiš sa Maksom na blogu.

Siguran sam da ima mnogo pametnijih načina da se uludo ulupa vreme, ali verovatno ima i glupljih.

Mogao si od tog viška delova da napraviš za svo to vreme jedno ovo npr.:

Octo-Bouncer


Lajk!
Jedan pogon viška - pošto je ravan određena sa 3 tačke.
milisav68 milisav68 18:29 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Najodraslije bi bilo prihvatiti to kao deo sopstvene prošlosti i zauzeti prema svemu prirodan, neutralan stav.

Logičnije bi bilo zapitati se zašto neko tako reaguje.

Naročito zato, što postoji geografski obrazac takve reakcije, a različito obrazovanje i zanimanja.

Neutralan stav bi bio da nismo svi živeli u istoj zemlji, odnosno da nisu svuda važila ista pravila.
Ali to ne može kad je neko baš to - opterećen do daske.

Ili kada mu je razvijena empatija na nivou crva iz jabuke.
kad sam rekao da ne znam ko je gore Boško taj i taj, to je realno moj minus.

Ne, to je prvenstveno dokaz da nismo svi prošli istu "obuku", pošto taj deo školovanja može slobodno tako da se nazove.

Mislim, ja znam odgovore na sva pitanja iz kviza, a i sva vezana za "Tito-revolucija-mir", ali to nije zbog toga što me je to posebno interesovalo, nego zato što je konstantno forsirano.
gedza.73 gedza.73 18:39 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Bili Piton
uvek se presamitim kad vidim do koje mere je vas nekoliko ovde alergično na svaki pomen Jugoslavije u pozitivnom kontekstu. Najodraslije bi bilo prihvatiti to kao deo sopstvene prošlosti i zauzeti prema svemu prirodan, neutralan stav

Ne može neutralan. Ako se kaže kako je prihvatljivo odsustvo demokratskih procesa kako bi zajednička država opstala onda se automatski ta osoba zalaže za nepostojanje institucija na kojima treba da počiva jedno društvo.

Pozitivni aspekti u SFRJ (ako vam je stvarno kum bio Slobodan Milošević dugo je i trajala ) su u ravni (mada nisu al' ajde da budem darežljiv) sa svim ostalim državama. Svako dete gastarbajtera je imalo daleko veći izbor i slobodniji pristup muzici, filmovima, knjigama nego njegovi vršnjaci koji su ostali u SFRJ i živeli van većih gradova.

Ali negativni su ono što je bitno a što se uporno relativizuje nekim navodnim zlatnim dobom koje je u stvari nije bilo zlatno za sve.

Predsednik, maršal, sve i svja je pod nožnom komandom imao političko-moralne sudije, političko-moralne oficire (sporije kapiraju pa su sa zakašnjenjem zabranili Kosu kad su s'vatili o čemu se u mjuziklu radi), političko-moralnu Bezbednost i politički-moralne direktore sa skoro obaveznim završenim kursom u Kumrovcu.

Bili Piton
Dalje, ja ne vidim razliku izmedju ovih pitanja i hipotetičnog pitanja

sad ja vidim što ti pominješ 'neutralan stav'
poveži pravilno imena vokalnog soliste sa bendom"... Stvar opšte kulture, ili trivije ako hoće

Možda si preskočio deo komentara gde je na takmičenjima iz nauke prvih pet pitanja bilo o NOB-u i Titu. Ne opšta kultura, ne muzičari, ne stripovi (posle rata su i strip crtače streljali) nego samo i jedino o Titu i NOB-u.
Ovde pričamo o indoktrinaciji u školi.
Nema ko ne zna za Titovo kuče. tebi to ništa ne govori?

U kampu nisam učio


nego
'Svako naše polje bojno
znade ko je Sirogojno'

Zamisli na primer da neko tvoje dete danas natera da u školi uči kako je Predsednik teško radio u londonskoj gvožđari.

eeej. pa ni SNS botoviima to nije palo na pamet a mi 'oćemo 'neutralan stav' o 'svinjskoj glavi' u čitankama


Prevedi nekome sa Zapada ovaj deo i prati njegovu reakciju kad mu kažeš kako treba da ima neutralan stav.


Moj deda, beogradski novinar, Vuk Trnavski, je stigao na Goli otok 1951. godine", govori za Radio Slobodna Evropa Miloš Trnavski, "njegova grupa je prolazila kroz mučenje "topli zec" u parovima: partneri su bili vezani lancima za noge, jedni za druge. Čoveka koji je išao zajedno sa dedom pretukli su na smrt, a deda ga je morao vući u logor".

Porodica Trnavski je takođe prošla kroz patnju. "Komunistička partija je oduzela naš stan i uselila porodicu jednog člana partije. Srećom, on je bio dobar čovek i dozvolio je mojoj majci i baki da ostanu u jednoj od soba. One nisu imale gde da idu".

slobodna evropa




zemljanin zemljanin 18:55 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Prevedi nekome sa Zapada ovaj deo i prati njegovu reakciju kad mu kažeš kako treba da ima neutralan stav.

pa majku mu uzmi te zapadne demokratije pa pogledaj sta su radili za vreme i nakon rata ... kad se vec daje neki presek ajde neka bude po standardima tog doba a ne danasnjim
maksa83 maksa83 18:55 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Jedan pogon viška - pošto je ravan određena sa 3 tačke.

U pravu si, naterao si me da razmislim zašto je uzeo 4 pogona, i jedino što mi pada na pamet je da je tako jednostavnija implementacija. Cela matematika (fizika loptice) mu živi u 3D Dekartovom (ok, Kartezijanskom) xyz prostoru, i rekao bih da je lakše da mu i motori žive u tom istom prostoru tj. da im se ose poklapaju. Npr. ako bi hteo da tiltuješ ploču oko centralne ose (bilo koje) sa 4 motora (2x2 naspramna) dosta ti je da pokreneš usklađeno 2 naspramna motora. Sa 3 motora (na temenima jednakostraničnog trougla) bi morao za isti takav tilt da pokreneš usklađeno sva 3 motora. Moguće da lupam, to mi pada na pamet. Gde su zilikaka i docse sad kad su najpotrebniji?
neumoran neumoran 19:11 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

maksa83
Jedan pogon viška - pošto je ravan određena sa 3 tačke.

U pravu si, naterao si me da razmislim zašto je uzeo 4 pogona, i jedino što mi pada na pamet je da je tako jednostavnija implementacija. Cela matematika (fizika) mu živi u 3D Dekartovom (ok, Kartezijanskom) xyz prostoru, i rekao bih da je lakše da mu i motori žive u tom istom prostoru tj. da im se ose poklapaju. Npr. ako bi hteo da tiltuješ ploču oko centralne ose (bilo koje) sa 4 motora (2x2 naspramna) dosta ti je da pokreneš usklađeno 2 naspramna motora. Sa 3 motora (na temenima jednakostraničnog trougla) bi morao za isti takav tilt da pokreneš usklađeno sva 3 motora. Moguće da lupam, to mi pada na pamet. Gde je zilikaka sad kad je najpotrebnija?

Ne lupaš - ima osnove takav rezon.
Mada rotaciju oko bilo koje osovine, naravno, za ograničen ugao, može da postigne samo jednim motorom - a sva ostala 3 (ako ih ima 4) mogu da budu ukočena - jer se u ostalim zglobovima nastavlja rotacija u ležajevima u tim zglobovima ... dakle, nema potrebe da drndaš i drugi naspramni motor ... naravno, rekoh, zavisi od ugla.
Sa tri motora, dve promenjive su fi, tj. ugao otklona ravni od normale na ploču i ugao teta - u horizontalnoj ravni u odnosu na proizvoljno izabranu početnu tačku.
Mada, možda bi trebalo da se vidi koje drajverske module koristi, Gallilove ili koje, te koje servo-motoriće.
Mada se to proizvodi integrisano i prilagođeno motor-drajver, a tebi ostaje samo da sprčkaš par instrukcija menjajući nagib, kao i brzinu promene tog nagiba, odnosno, brzinu promene i izdizanja i spuštanje, kako bi počela loptica da odskače --- ma, lep uređajčić.
angie01 angie01 19:12 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

maksa83


samtirekla, da o Titu nece biti kraja...
gedza.73 gedza.73 19:13 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

pa majku mu uzmi te zapadne demokratije pa pogledaj sta su radili za vreme i nakon rata ... kad se vec daje neki presek ajde neka bude po standardima tog doba a ne danasnjim

po tadašnjim i pričam. Pogledaj '68. kod nas i njih.

meni je ovo raspravljanje na blogu o uređenoj državi i SFRJ isto kao raspravljanje sa Mišom Vacićem o patriotizmu.


gedza.73 gedza.73 19:18 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

angie01


samtirekla, da o Titu nece biti kraja...

Endži meni si ti po ovoj temi prototip SNS bota koga je partija zaposlila. ali kla-si-čan. Sa istim mantrama samo drugu sliku držiš na zidu.

maksa83 maksa83 19:26 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Mada, možda bi trebalo da se vidi koje drajverske module koristi, Gallilove ili koje, te koje servo-motoriće.
Mada se to proizvodi integrisano i prilagođeno motor-drajver, a tebi ostaje samo da sprčkaš par instrukcija menjajući nagib, kao i brzinu promene tog nagiba, odnosno, brzinu promene i izdizanja i spuštanje, kako bi počela loptica da odskače --- ma, lep uređajčić.

Sve piše na ovom linku - The Octo Bouncer - od čega je sastavljeno i na čemu je pravljeno (momak ima i CNC mašinicu, kaže da je 160 sati rezala delove), sa sve rezonom i kako je došao do nekih parametara. Ima na toj strani i link na dva članka sa genezom i ranim verzijama sprave, gde čak ima i jedan alternativni pokušaj sa tri pogona koji kontrolišu reket za ping-pong ali je očigledno od toga odustao i vratio se na ploču sa 4 pogona.

angie01 angie01 19:27 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Endži meni si ti po ovoj temi prototip SNS bota koga je partija zaposlila. ali kla-si-čan. Sa istim mantrama samo drugu sliku držiš na zidu.


kako da ne, kao i sve gluposti koje postiras kao postulate.

sad ti, koji mesecima smaras, na apsolutno sve teme svojim idolopoklonstvom, kazes meni, koja ne zastupam i ne podrzavam apsolutno nikog da sam bot, jer ze salim sa maxom oko beskonacnog pominjanja Tita.
Bili Piton Bili Piton 19:47 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

neumoran

Gedža ne smara - nego piše samo tako.
Za tebe je doktor nauka.


Ostavi bar pertle da ti vire, uvlakačo profesionalna. Biće i sirotom Gedži, koji ne zna šta će na ovom svetu bez tvoje podrške, i lakše i ugodnije.
neumoran neumoran 19:51 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Bili Piton
neumoran

Gedža ne smara - nego piše samo tako.
Za tebe je doktor nauka.


Ostavi bar pertle da ti vire, uvlakačo profesionalna. Biće i sirotom Gedži, koji ne zna šta će na ovom svetu bez tvoje podrške, i lakše i ugodnije.

Izvini, nemoj da se ljutiš - ali zar ti nisi rekao da ti se ne obraćam, a ja se toga držao?
I to samo iz jednog jedinog razloga - jer sam shvatio da si dijasporac.
Jer kod mene dijasporci imaju poprilično kredita.
Zašto misliš da je normalno da ti nekome jebeš mater, imlicitno ili eksplicitno, a da ti taj ne uzvrati 3 puta.
Mislim, samo da znam.
A i inače su ovakvi kao ja prepoznati posvuda kao uvlakači!
Jebote!
Bili Piton Bili Piton 19:53 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

neumoran

I to samo iz jednog jedinog razloga - jer sam shvatio da si dijasporac.
Jer kod mene dijasporci imaju poprilično kredita


Lepo me bole kurac ko šta ima kod tebe. Kao siguran sam i većinu blogera.
neumoran neumoran 20:09 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Bili Piton
neumoran

I to samo iz jednog jedinog razloga - jer sam shvatio da si dijasporac.
Jer kod mene dijasporci imaju poprilično kredita


Lepo me bole kurac ko šta ima kod tebe. Kao siguran sam i većinu blogera.

Eee, lepo, lepo!
Vidim da ti je do diskusije, ali ja sam nešto neraspoložen.
Pazi ti na svoj kurac, a većina blogera neka pazi na svoj.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:12 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

jer ze salim sa maxom


Jel?
Nešto te kulira?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:27 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Najodraslije bi bilo prihvatiti to kao deo sopstvene prošlosti i zauzeti prema svemu prirodan, neutralan stav.


A zamisli, Bili, da ovako kažu Nemci.
Nacizam je nesporno deo njihove prošlosti, pa zamisli kada bi rekli, prirodno je prema tome imati neutralan stav.


Prema svemu treba imati kritički stav, posebno prema tako bitnim stvarima kakva je pojava komunističke diktature u nekom momentu.
Nije to mačiji kašalj, nije to neka prolazna pojava poput, recimo, lošeg ministra sporta u jednoj vladi.

A to što nisi znao ime nekog tamo uopšte nije minus, normalno je da se ne znaju imena nekih opskurnih likova, a osim dva tri imena sa onog spiska, sve su bezvezni i likovi i njihove biografije, i nije minus ne znati neke bezveznjakoviće.

Problem je to što mnogi znaju sva ta imena, a to svedoči kakva je ta država bila koja je terala da se uče imena tih ospkurnih ličnosti.
Bili Piton Bili Piton 20:37 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

hoochie coochie man

A zamisli, Bili, da ovako kažu Nemci.


Pa i kažu, šta misliš, da se posipaju pepelom svaki dan? Ne, bilo pa prošlo, idemo dalje, treba da se živi i radi a ne da se ruminira u beskraj i da se na tome grade svi mogući izgovori. Od "nastavnica me mrzi" do "nije nam se dalo".

A "komunističku diktaturu" možeš da okačiš mačku o rep, svi znamo kakav je to oblik vladavine bio u praksi.

neumoran neumoran 20:41 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Bili Piton
hoochie coochie man

A zamisli, Bili, da ovako kažu Nemci.


Pa i kažu, šta misliš, da se posipaju pepelom svaki dan? Ne, bilo pa prošlo, idemo dalje, treba da se živi i radi a ne da se ruminira u beskraj i da se na tome grade svi mogući izgovori. Od "nastavnica me mrzi" do "nije nam se dalo".

A "komunističku diktaturu" možeš da okačiš mačku o rep, svi znamo kakav je to oblik vladavine bio u praksi.


Znate vi moj kurac!
Izvini!
Nemate vi 'svi' pojma!
Bili Piton Bili Piton 20:43 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

neumoran

Znate vi moj kurac!
Izvini!
Nemate vi 'svi' pojma!



Povlačim reč - slobodno nastavi da se uvlačiš u dupe kome stigneš, od Princija preko Novkovića do evo sada Gedže. Tako si zapravo podnošljiviji nego kad razmišljaš naglas.
predatortz predatortz 20:47 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi


A "komunističku diktaturu" možeš da okačiš mačku o rep, svi znamo kakav je to oblik vladavine bio u praksi


Znamo mi čije su ubijali, kojim su oduzimali, čije su zatvarali.
Oni koji su to radili, ne sporim, njima je sistem bio dobar.
Nama iz porodica žrtva, dozvoli, bio je diktatura.
A i svakom slobodoumnom čoveku, nespremnom da drugi večito misle za njega, a njega da svrstavaju u "poštenu inteligenciju" čiji je posao da ćuti i ne talasa.
Bili Piton Bili Piton 20:49 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

predatortz
bio dobar.

predatortz
bio



Bio. Bio. BIO. Nekada, više ne. Ili ćeš da pustiš da te "traume iz detinjstva" prate ceo život? Ja o tome govorim.
predatortz predatortz 20:51 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Bili Piton
predatortz
bio dobar.

predatortz
bio



Bio. Bio. BIO. Nekada, više ne. Ili ćeš da pustiš da te "traume iz detinjstva" prate ceo život? Ja o tome govorim.


Bio, ako smatraš da ovaj njegov apdejt valja.
Jer, on traje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:57 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi



Pa i kažu, šta misliš, da se posipaju pepelom svaki dan? Ne, bilo pa prošlo, idemo dalje, treba da se živi i radi a ne da se ruminira u beskraj i da se na tome grade svi mogući izgovori. Od "nastavnica me mrzi" do "nije nam se dalo".


Ne posipaju se pepelom svaki dan, možda zato što je njihova zvanična država, zvanična nemačka nacija, jasno i nedvosmisleno rekla svoj odnos prema tome.
Ali i pored toga svremena na vreme moraju malo pepela.

A "komunističku diktaturu" možeš da okačiš mačku o rep, svi znamo kakav je to oblik vladavine bio u praksi.


Pa zato i kažem, svi znamo da je oblik vladavine bio takav da je jedan čovek bio proglašen za boga.
Da je bilo strogo zabranjeno, ne samo da se bude protiv, nego ni da se istoričari bave svojim poslom, i njima je bilo naloženo šta smeju da istražuju, a naročito šta da objavljuju.

Misliš li da nije bilo ljudi koji su znali da su komunisti žive ljude zazidavali, i da su masovno ubijali?
Naravno da ih je bilo, savremenika toga, učesnika u tome, i naravno da je istoričarima, po prirodi stvari, to bilo interesantno za istraživanje. A ni jedan jedini tekstić o tome nije smeo da se pojavi.

Eto, u takvom obliku vladavine smo bili, pa ako je normalno prema tome biti ravnodušan i neutralan, onda jebiga.
gedza.73 gedza.73 20:59 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Bili Piton
Ne, bilo pa prošlo, idemo dalje, treba da se živi i radi
A "komunističku diktaturu" možeš da okačiš mačku o rep, svi znamo kakav je to oblik vladavine bio u praksi.


Šta misliš čije su ovo reči (pročitaj ne bilo ti teško)

Danas, kada su se izgubili i poslednji tragovi varljive svetlosti, ostao je mrak još gušći nego pre toga, i ostalo je pitanje: kojim putem nazad? Da li je moguć postepen, evolutivni povratak sa ćorsokaka na normalni put, ili bi ova "vožnja u rikverc" samo unela dodatnu pometnju u društveni saobraćaj, pa se stoga preporučuje traženje prečice, po kojoj je vožnja rizična i nekomforna, ali obećava znatno brže uključivanje u regularne civilizacijske tokove.

Svako razmišljanje o najjednostavnijem načinu storniranja komunističkog projekta mora imati u vidu način njegovog nastanka. Uveden dekretom, on je bio i ostao nešto veštačko, mehaničko, artificijelno. Kao mašina koja stane čim se isključi eksterni dovod energije. Taj eksterni dovod bila je represija. Ako nema represije, direktne i uverljive, komunizam se topi kao komad leda na pustinjskom suncu

Uvežbana da izbegavaju i amortizuju represiju, komunistička društva nisu osposobljena za " konstruktivno ponašanje", tj. njima nedostaje iskustvo u rešavanju konstruktivnih zadataka.

Zbog toga je, po prirodi stvari, društveni i politički pluralizam koji je u bivšim socijalističkim državama takoreći eksplodirao nakon ukidanja najgrubljih oblika represije, u velikoj meri nastupio u formi anarhije, bez elementarnih sposobnosti rešavanja konflikata i miroljubive samoregulacije.


Veštački projekt komunizma/socijalizma decenijama je sprečavao spontanu društvenu komunikaciju i prisiljavao društvo da govori mehaničkim ideološkim jezikom. Sada je taj jezik ukinut, ali ono što ga zamenjuje pre liči na galamu i neartikulisane zvuke nego na nesputano sporazumevanje.

Nekadašnjim komunističkim društvima potreban je izvesni period učenja da bi društvene grupe (nacije, vere, političke stranke) pronašle svoje jezike, na kojima mogu da izraze svoje interese, da ih saopšte drugima, i da sa drugima komuniciraju o tim interesima. Za to je neophodno vreme i vlastiti napor. Dok traje uvežbavanje jezika na kome će biti moguće voditi rasprave, svađe i postizati sporazume, možda će neke društvene grupe posegnuti za onim sredstvima komunikacije kojima već raspolažu, tj. pesnicama, pa će ponegde za raspravu biti prekasno

Ali, alternative nema. Za socijalno učenje potrebno je izvesno vreme. Neka lekcija se može preskočiti, ceo kurs ne može.
Bili Piton Bili Piton 21:02 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

gedza.73
Bili Piton
Ne, bilo pa prošlo, idemo dalje, treba da se živi i radi
A "komunističku diktaturu" možeš da okačiš mačku o rep, svi znamo kakav je to oblik vladavine bio u praksi.


Šta misliš čije su ovo reči (pročitaj ne bilo ti teško)

Danas, kada su se izgubili i poslednji tragovi varljive svetlosti, ostao je mrak još gušći nego pre toga, i ostalo je pitanje: kojim putem nazad? Da li je moguć postepen, evolutivni povratak sa ćorsokaka na normalni put, ili bi ova "vožnja u rikverc" samo unela dodatnu pometnju u društveni saobraćaj, pa se stoga preporučuje traženje prečice, po kojoj je vožnja rizična i nekomforna, ali obećava znatno brže uključivanje u regularne civilizacijske tokove.

Svako razmišljanje o najjednostavnijem načinu storniranja komunističkog projekta mora imati u vidu način njegovog nastanka. Uveden dekretom, on je bio i ostao nešto veštačko, mehaničko, artificijelno. Kao mašina koja stane čim se isključi eksterni dovod energije. Taj eksterni dovod bila je represija. Ako nema represije, direktne i uverljive, komunizam se topi kao komad leda na pustinjskom suncu

Uvežbana da izbegavaju i amortizuju represiju, komunistička društva nisu osposobljena za " konstruktivno ponašanje", tj. njima nedostaje iskustvo u rešavanju konstruktivnih zadataka.

Zbog toga je, po prirodi stvari, društveni i politički pluralizam koji je u bivšim socijalističkim državama takoreći eksplodirao nakon ukidanja najgrubljih oblika represije, u velikoj meri nastupio u formi anarhije, bez elementarnih sposobnosti rešavanja konflikata i miroljubive samoregulacije.


Veštački projekt komunizma/socijalizma decenijama je sprečavao spontanu društvenu komunikaciju i prisiljavao društvo da govori mehaničkim ideološkim jezikom. Sada je taj jezik ukinut, ali ono što ga zamenjuje pre liči na galamu i neartikulisane zvuke nego na nesputano sporazumevanje.

Nekadašnjim komunističkim društvima potreban je izvesni period učenja da bi društvene grupe (nacije, vere, političke stranke) pronašle svoje jezike, na kojima mogu da izraze svoje interese, da ih saopšte drugima, i da sa drugima komuniciraju o tim interesima. Za to je neophodno vreme i vlastiti napor. Dok traje uvežbavanje jezika na kome će biti moguće voditi rasprave, svađe i postizati sporazume, možda će neke društvene grupe posegnuti za onim sredstvima komunikacije kojima već raspolažu, tj. pesnicama, pa će ponegde za raspravu biti prekasno

Ali, alternative nema. Za socijalno učenje potrebno je izvesno vreme. Neka lekcija se može preskočiti, ceo kurs ne može.


Ju ju da smo onda bili tako demokratski osvešćeni gde bi nam kraj bio.

A što je zemlja jednom nogom i dalje bila u srednjem veku to nema veze.
gedza.73 gedza.73 21:09 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Ju ju da smo onda bili tako demokratski osvešćeni gde bi nam kraj bio.

ono su reči Zorana Đinđića.

A ovo je platforma JUL-a iz devedesetih
Zvanična platforma JUL-a uključivala je jugoslavenstvo i komunizam. Jugoslovenska levica je svojim osnivanjem postala pravno-imovinski i jednim dijelom i ideološki nasljednik Saveza komunista-Pokreta za Jugoslaviju (SK-PJ).


pročitaj i ovo pa neću više

Đinđić
Stavljanje komunističkih ili socijalističkih ustanova van zakona u stvari predstavlja ispunjavanje elementarnog uslova za bilo kakve suštinske promene. Ovo važi za sve države u kojima je isproban projekt pravljenja istorije po meri ideologije


Ono što mi danas imamo u Jugoslaviji jeste ukrštanje socijalističkog vampira iz prošlosti i uticaja koji su došli sa strane, iz sveta, kao posledica raspada komunizma

Kraj komunizma sličan je zamrzivaču kome se isključi struja. Sve što je bilo zamrznuto postepeno je počelo da se topi i smrdi


Pre svake dalje rasprave je jasno da stanje socijalističkih zemalja tek treba da bude promenjeno pomoću navedenog koncepta. A šta to znači? Odgovor ćemo dobiti samo ako u raspravu uvedemo i stanje koje treba da bude promenjeno. Ono je formirano pod neposrednim dejstvom lažne socijalne (socijalističke) države, koja je individuama oduzimala svaku inicijativu, ali ih je zauzvrat opskrbljavala elementarnim sredstvima za preživljavanje.


Na taj način je nastalo društvo politički i ekonomski nepunoletnih ljudi. Njihovo participiranje u zajedničkom životu ograničavalo se na forme nametnutog parazitiranja, koje je u ekonomskoj sferi završavalo kao trošenje zatečenih resursa.

Bili Piton Bili Piton 21:13 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi


Gedžo bre, ne mogu da shvatim da se ne razumemo. Jeste, treba vremena, ali ne treba večnost. Pitajmo Čehe ili koga već koji su mnogo gore strahote istrpeli, a ne nas koji smo uglavnom ladili muda u toj "diktaturi". Gde su oni danas a gde smo mi. I kako smo im se nekada rugali.

Sve dodje na naplatu, jasno, ali čovek može i sam nešto da preduzme, bogamu. Ne znam koliko sam jasan, iznervirao me znaš već ko.
gedza.73 gedza.73 21:18 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Pitajmo Čehe ili koga već koji su mnogo gore strahote istrpeli, a ne nas koji smo uglavnom ladili muda u toj "diktaturi".

baš je u tome kvaka. sećaju se ljudi još uvek kako su ladili muda.

Sve dodje na naplatu, jasno, ali čovek može i sam nešto da preduzme, bogamu.


Ovo je drugi deo priče. Imaš kod mene dve porodice. potpuno iste pozcije pre petanestak godina. Čak je jedna bila u malo većoj prednosti.

Jedni zapeli, jedni lelemudili. Jedni su ozbiljna poljoprivredna fabrika. Pošto znam celu priču nema ni 'p' od politike. Samo rad i upornost.

Meni je sasvim dovoljno što ima ljudi koji su 'krenuli'. Nerviraju me ovi drugi što sede, kukaju i čekaju.
Bili Piton Bili Piton 21:22 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

gedza.73
Nerviraju me ovi drugi što sede, kukaju i čekaju.



Pa iskreno meni se čini da zbog vas ta rana ne može da zaraste - vas koji zapomažete nad zlehudom sudbinom (karikiram, ali to je to) i koji stalno kopate po krastama.

Jeste, bila je Juga i divna i naopaka u isti mah - nije to nemoguće. Pomirimo se jednom s tim i nemojmo je više kriviti za današnje neuspehe jer ona s tim stvarno ništa više nema.
gedza.73 gedza.73 21:40 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Pa iskreno meni se čini da zbog vas ta rana ne može da zaraste - vas koji zapomažete nad zlehudom sudbinom (karikiram, ali to je to) i koji stalno kopate po krastama.

citiram bez Krkarovog dopuštenja

krkar
17:26 14.02.2010

Kratko vreme posle toga kaže mi galerista da je tu Borotinu sliku kupio tadašnji komesar za bezbednost Fudbalskog saveza Jugoslavije Jovo Popović (udbaš i general, tada je drmao fudbalom, hapsio one koji nisu plaćali "kome treba" i "koliko treba" a pre toga je kontrolisao plaćene ubice po Zapadnoj Evropi) za 80,000 maraka. Tada je nov BMW 320 koštao oko 20,000 DEM.



Taj Jovo Popović je organizovao navijačke grupe početkom devedesetih. Za ovu utakmicu je dao odobrenje da se odigra i po njegovom naređenju je podeljena bojeva municija (kraj snimka)


isti lik je bio zadužen za Titovu bezbednost, obučavao, naoružavao muslimanske organizacije, čak mislim da je on odgovoran za Tito žbunje kod VMA.

jeste
Više vojnih stariješina dolazilo je da se žali i zahtijeva da se ograda pomjeri ka Institutu bezbjednosti, piše "Blic".

- General Popović im je odgovorio: "Nijesam ja to uzeo da sadim krtolu, nego je to za Institut".

Upravo je nakon tog događaja i angažovan arhitekta da izgradi kompletan projekat za taj dio placa kada je i posađeno 360 stabala bora u obliku, kasnije će se ispostaviti, nadimka "Tito".



Sin udbaškog islednika je danas, isto bezbednjak, poznati analitičar.

tako da
Pomirimo se jednom s tim i nemojmo je više kriviti za današnje neuspehe jer ona s tim stvarno ništa više nema.

nisi u pravu.

aureus aureus 21:57 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

gedza.73
Sin udbaškog islednika je danas, isto bezbednjak, poznati analitičar.

Moramo već jednom raskrstiti s tim bezbjednjacima.

Srećom, Milomir Marić nam je dosta pomogao, pošto je on valjda bar svakog drugog ugostio u onim njegovim šugavim emisijama i dao im priliku da mute vodu i sluđuju gledateljstvo.
gedza.73 gedza.73 22:05 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Moramo već jednom raskrstiti s tim bezbjednjacima.

verujem da tamo ima odličnih profesionalaca na kojima ta služba počiva. i ovih drugih.
aureus aureus 22:18 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

gedza.73
Moramo već jednom raskrstiti s tim bezbjednjacima.

verujem da tamo ima odličnih profesionalaca na kojima ta služba počiva. i ovih drugih.

Pa kakva je to služba kojoj svaki čas neko razlupa državu, uvede je u nevolje - mislim na državu (šta je sve bilo devedesetih...), čija je država na repu Evrope, u silaznoj putanji, sa dezorjentisanim i demoralisanim stanovništvom i koja dozvoljava, bar po priči onih koji za sve nevolje krive nekog izvana, da po njenoj terotoriji vršljaju saradnici tih izvanjaca, dok ona sama ne štiti državu nego vlast, i to tako što se miješa u rad opozicionih stranaka, organizuje ih i cijepa, špijunira i kompromituje? I koja sluđuje svoje stanovništvo preko analitičara, novinara, profesora, političara...

To se, izgleda, mora razbucati i napraviti ispočetka, na zdravim osnovama.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:26 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Pa iskreno meni se čini da zbog vas ta rana ne može da zaraste - vas koji zapomažete nad zlehudom sudbinom (karikiram, ali to je to) i koji stalno kopate po krastama.


Pa možda zato što nismo poput Čeha.
Oni su raščistili s tim šta je bio koumnizam, pa se sad njihovi ministri, premijeri, izvinjavanju, bukvalno izvinjavaju, i kažu, žao mi je što sam bio u komunistilčkoj partiji.

A mi ovde šta radimo*
Kažemo, ma bilo je malo super malo loše, ajd da zaboravimo.
Pa ne ide to tako, kad se raščisti, kad se ozna rasformira i raskrinka, kad se budu, kao u Češkoj, izvinjavali, onda možda i budemo kao Češka.
angie01 angie01 22:28 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

ali zar ti nisi rekao da ti se ne obraćam, a ja se toga držao?


i ja sam ti rekla sladjane da me zaobilazis- uvlaci se kome hoces, bez kacenja za moje komentare.


angie01 angie01 22:37 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

ne mogu da shvatim da se ne razumemo.


Bili, ma razumeju oni, nego rade,...ja se gedzi nisam ni obratila, nego mi smesno sto na bilo koju temu krene isto da drobi,...i onda stignu i ostali:).

ne vredi ti tu logika ni pokusaj da nesto objasnis i prizivas na razum- toga nema,

evo, ja sam napisala jedan red, koji nije njemu namenjen, al vreba svaku mogucnost da "radi za nasu stvar"...

pecarosa isto napali bez veze, za nesto potpuno bezazleno, eto, svi su nesto zgrozeni i blablabla, krenuo covek da se pravda u zacudu otkud besmislenog nabedjivanja, a fora je samo sto im se on suprostavlja argumentovano, kada krene kreacija svega i svacega iz fabrike nadriistorije,...

seljacka posla, tako kaze nas mudri narod.
gedza.73 gedza.73 23:19 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

seljacka posla, tako kaze nas mudri narod.

pecarosa

ne nego ću da pustim vas dva JUL-ovca da pričate o 'poštenju'.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:37 09.03.2020

Re: Partizanski filmovi

tako mozda u tvom selu preko plota.


Ovde ne može, ovde ti određuješ pravila?
neumoran neumoran 07:36 10.03.2020

Re: Partizanski filmovi

angie01
ali zar ti nisi rekao da ti se ne obraćam, a ja se toga držao?


i ja sam ti rekla sladjane da me zaobilazis- uvlaci se kome hoces, bez kacenja za moje komentare.



Ja imam svoj nik - ako se već obraćaš.
Za način kojim mi se sada obraćaš, mogu samo da ti pozdravim mamu.
Što se tiče neobraćanja tebi - to ne može.
Jer nisi iz Dijaspore.
Samo ljudi iz dijaspore imaju taj kredit - ako baš ne preteraju.
neumoran neumoran 07:53 10.03.2020

Re: Partizanski filmovi

Bili Piton
neumoran

Znate vi moj kurac!
Izvini!
Nemate vi 'svi' pojma!



Povlačim reč - slobodno nastavi da se uvlačiš u dupe kome stigneš, od Princija preko Novkovića do evo sada Gedže. Tako si zapravo podnošljiviji nego kad razmišljaš naglas.

O uvlačenju u dupe ja ne znam ništa.
Znaš li ti?!
Što se pomenutih blogera tiče - to su blogeri štogod.
Ljudi koji znaju da razmišljaju - a ne da melju ko vodenice ne govoreći ništa suvislo.
A bloger Princi je bio bloger štogod.
Zamisli ti sada komparaciju blogera Princija (ili Milana, ili Gedže) sa istaknutom blogerkom, VIPovkom - koja melje ko vodenica govoreći drugima da su glupi.
Jebote!
Mada, dobro si me podsetio da se nisam dugo čuo sa blogerom Princijom!
E, sada, pošto smo rekli šta smo imali, možemo i da se razilazimo.
gedza.73 gedza.73 07:56 10.03.2020

Re: Partizanski filmovi

hoochie coochie man
tako mozda u tvom selu preko plota.


Ovde ne može, ovde ti određuješ pravila?

naučili ti džezvari, kako ih zove naš mudri narod, da propisuju i zabranjuju šta će i kako ko da priča. naučilo na brifinzima po komitetima pa bi i danas da preti, otima.
a umro im i Tito i Mira Marković pa sad se bune što su ostali bez povlastica koje su imali dok su bili u Partiji.

julovci i komunisti. a ispod tog sloja Obradovići i Vacići.
predatortz predatortz 08:48 10.03.2020

Re: Partizanski filmovi

naučili ti džezvari, kako ih zove naš mudri narod, da propisuju i zabranjuju šta će i kako ko da priča.


Kada sam čitao ovu prepisku, pale su mi reči jedne mudre starice, majke moje strine.
Elem, za neku snajku koja je ušla u porodicu, kazala je:

Postoji gradska kultura, a postoji i ova naša seoska. Ova nema ni jednu.

To je najprecizniji opis koji mi pada na um kada čitam kako Anđa čašćava ljude.

angie01 angie01 10:55 10.03.2020

Re: Partizanski filmovi

To je najprecizniji opis koji mi pada na um kada čitam kako Anđa čašćava ljude.


zanimljivo tumacenje,...koliko citam, ovde sam cascavana ja i pecaros i to laznim optuzbama,...i to zbog komentara u kome nema niceg spornog....mada nije komentar uopste ni bitan, nego da se "zgaze protivnici".

no znamo vec celu tu tehnolosku obradu, nista novo,

seljacka posla ko sto rekoh- sto je karakterna odrednica, a ne geografska,...
gedza.73 gedza.73 11:01 10.03.2020

Re: Partizanski filmovi

pale su mi reči jedne mudre starice, majke moje strine
Postoji gradska kultura, a postoji i ova naša seoska. Ova nema ni jednu.

zdravorazumsko oštroumno razmišljanje. A i veština (meni nikako ne ide od ruke) da u malo reči kažu sve.
angie01 angie01 11:17 10.03.2020

Re: Partizanski filmovi

zdravorazumsko oštroumno razmišljanje. A i veština (meni nikako ne ide od ruke)


upravo!...konacno malo tacnosti.
predatortz predatortz 11:22 10.03.2020

Re: Partizanski filmovi

seljacka posla ko sto rekoh- sto je karakterna odrednica


Jeste karakterna odrednica, ali pretežno onih koji su ubeđeni da su iznad seljaka i misle da je ok da to potenciraju.

To su upravo oni koje je mudra starica opisala konstatacijom da nemaju ni gradsko, ni seosko vaspitanje.
gedza.73 gedza.73 11:27 10.03.2020

Re: Partizanski filmovi


angie01
seljacka posla ko sto rekoh



Znam da je nehrišćanski ismejavati bližnjeg svoga. Ali jedan komunista uopšte nije moj bližnji. Ponekad mi se čini da pripadamo dvema biološkim vrstama.
Pekić

Suština nemogućnosti da se čovek sa jednim komunistom razume ne potiče samo od programskog nerazumevanja koje bi se još i dalo objasniti fanatizmom, neophodnim za organizovanje jedne uspešne revolucije. Ona dublje i presudnije potiče od jedne logike koja takva razumevanja jednostavno ne dopušta. Samo lažni komunista neće da vas razume, pravi komunista ne može da vas tazume. Ni sa jednim ni sa drugim, prema tome, nemoguće je razgovarati.
Pekić


Otpor protiv načelno uvedene prostote bio je vid našeg načelnog otpora komunizmu posle rata.
Pekić

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana