Astronomija| Eksperimenti u blogovanju| Energetika| Ljubav| Planeta

Naš vođa za turobna vremena

Srđan Fuchs RSS / 11.03.2020. u 09:04

  

 Naš batica bre, šef države.

 
Kako je pozitivan, radostan, stručan!

 

*alternirana realnost -

98284970100893640360no.jpg 

Doktori Hen Kac, Nadia Grozdov i Ehud Šahar, "Hoćemo li izbaviti čovečanstvo?"

U labu naučnog centra Migal,  iz Fondacije za razvoj Galileje, Severni Izrael, marta 2020.



Komentari (776)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

aureus aureus 16:17 14.03.2020

Re: Mah, mah

mariopan
Srđan Fuchs
A nema ni tog osećaja stranog prisustva!

Znači nisi fasovao virus.
Jupiiiii

Pah...to što nam je došla korona, ne znači da su otišli ostali virusi i slične gamadi.
alselone alselone 06:45 14.03.2020

14. mart, dan prvi

“I’m pretty much fucked.”*

Prvi nivo karantina. Može se u seoski market, deca mogu naulici da se igraju sa drugarima i to je sve. Po gradu ne idemo, velike kupovine rešene, možda još samo odem do lokalne mesare i to je sve.


*Tako počinje knjiga Marsovac. E, kad već to pomenu, možda bismo mogli da se igramo one igre na blogu - najbolja prva rečenica romana. Davno, davno, u praskozorje bloga, neko je imao blog na tu temu, da l' Gazda Milutin ili Ćirković, nisam siguran, a bilo je odlično zezanje. Od tada se promenila ekipa ljudi i bilo bi zanimljivo videti šta se danas kaže na tu temu, a u karantinu smo svakako. Mogob neko od autora da pokrene.
zilikaka zilikaka 07:42 14.03.2020

Re: 14. mart, dan prvi

Mogob neko od autora da pokrene.

Eto ti, recimo.
A znaš i kako.

Nego, evo od jutros zatvoreni svi prelazi sa Rumunijom i dalje mi nije jasno zašto baš oni kad je frka na zapadu a tamo ne zatvaraju.
Navodno Rumuni imaju 70 registrovanih. Spram drugih i veličine zemlje to nije mnogo.
alselone alselone 07:44 14.03.2020

Re: 14. mart, dan prvi

Eto ti, recimo.
A znaš i kako.


I hoću, samo da se najedem čvaraka za doručak.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:31 14.03.2020

Re: 14. mart, dan prvi

Gušteru! Ja već 6. dan! Sitno brojim, ne mogu da stojim!
Milan Novković Milan Novković 12:25 14.03.2020

Re: 14. mart, dan prvi

Srđan Fuchs
Gušteru! Ja već 6. dan! Sitno brojim, ne mogu da stojim!

Ti si već drugi iz Novog Sada za kog znam da je ozbiljno pokleknuo!
To vam je iz Banata došlo, garant
alselone
Eto ti, recimo.
A znaš i kako.


I hoću, samo da se najedem čvaraka za doručak.

Slušajte Alsea i ništa ne dirajte
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:07 14.03.2020

Re: 14. mart, dan prvi

Milan

Ti si već drugi iz Novog Sada za kog znam da je ozbiljno pokleknuo!
To vam je iz Banata došlo, garant.


Iz Ugarske.
Milan Novković Milan Novković 12:21 14.03.2020

Re: .

alselone
Havijer Solana ima koronavirus.

https://www.reuters.com/article/health-coronavirus-spain-solana/former-nato-chief-javier-solana-has-coronavirus-source-idUSL8N2B67VA

I mi konja za trku imamo
(ima sad više fazona na ovu temu, i on ima "parcijalnog smisla" za humor na kratke trenutke, iako ne preduge :)


alselone alselone 13:07 14.03.2020

Re: .

I mi konja za trku imamo


Konjinu.

On je toliko poremećen čovek da ni ovo nije moglo da prođe bez njega, nego je morao odlumiti da ima bolest pa da se zabrinemo, da tema opet bude on a ne pandemija.

Je l' njega nisu voleli kad je bio mali, je l' ga druga deca nisu zvala na rođendane, šta su mu radili jebote pa je toliko lud?!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:09 14.03.2020

Re: .

U slučaju ovog šećerane stoji ona narodna - dabogda ti korona presudila!

Ova korona se pokazuje kao ozbiljniji Srbin od bilo koga od nas!
G.Cross G.Cross 21:55 14.03.2020

Re: .

alselone
I mi konja za trku imamo


Konjinu.

On je toliko poremećen čovek da ni ovomoglo da prođe bez njega, nego je morao odlumiti da ima bolest pa da se zabrinemo, da tema opet bude on a ne pandemija.

Je l' njega nisu voleli kad je bio mali, je l' ga druga deca nisu zvala na rođendane, šta su mu radili jebote pa je toliko lud?!


Slusaj prijatelju, kad kao mlad nosiš gajbice makar virtualno vojvodi Seselju, i od toga napraviš karijeru, sta očekuješ gde će to ljucko biće da završi?

Što bi rekao doktor House : " Ljudi se ne menjaju, oni samo postaju još više ono što jesu."

alselone alselone 21:58 14.03.2020

Re: .

Što bi rekao doktor House : " Ljudi se ne menjaju, oni samo postaju još više ono što jesu."


Da. Pomenuh Tijanića na drugom blogu pa da nastavim. On je u jednom momentu rekao (za drugog političara doduše) - njega vlast nije promenila, njega je vlast razotkrila.
aureus aureus 12:22 14.03.2020

Link

Nisam uspio da pročitam baš sve komentare, no - čini mi se da su dosadašnje statistike o stopi smrtnosti izvođene prostom računicom broj umrlih / broj svih slučajeva.

Ostavimo sad po strani nepouzdanost neke konkretne stope zato što se stopa mijenja kako broj oboljelih raste i kako su slobodni smještajni kapaciteti za intenzivnu njegu sve manji što je broj oboljelih veći, pa sve to ponderisano sa starosnom piramidom (nije ista u svakoj zemlji), mentalitetom ljudi (negdje se pridržavaju uputstava, negdje baš i ne, negdje su državne mjere oštre, negdje blage itd...)...

Stvarna smrtnost će se dati više kao raspon a ne kao konkretan broj, i to u odnosu na broj ZAKLJUČENIH slučajeva (neki se oporavili, neki nisu).

Prema ovom sajtu, smrtnost, posmatrana po zaključenim slučajevima, trenutno je, nažalost, neugodno visoka:



Za očekivanje je da će se smanjiti ako brzo stanemo ukraj koroni i kvalitetno zbrinemo ove što su trenutno aktivni slučajevi (i one što će aktivni postati za koji dan i koju sedmicu).

Ali ako se korona raširi na veći dio populacije, nije jednostavno reći šta će se sa smrtnošću desiti - možda će rasti usljed nemogućnosti da se pruži elementarna briga najugroženijim slojevima pogođenih, a možda će pasti ako se ispostavi da su ionako prvo stradali najmanje otporni.
Možda će naša tijela izgraditi sama otpornost na nju, možda će korona zbog nečega malo popustiti, a možda će vakcina stići nešto ranije.

Zbilja je dosta varijabli u igri.
angie01 angie01 12:34 14.03.2020

Re: Link

evo i ovde da stavim- odgledajte,

alselone alselone 13:08 14.03.2020

Re: Link

Marka Žvaka su carevi domaćeg YT-a. Meni je omiljena ona epizoda Top 10 BG nadogradnji.
G.Cross G.Cross 22:18 14.03.2020

Re: Link

aureus
Nisam uspio da pročitam baš sve komentare, no - čini mi se da su dosadašnje statistike o stopi smrtnosti izvođene prostom računicom broj umrlih / broj svih slučajeva.

Ostavimo sad po strani nepouzdanost neke konkretne stope zato što se stopa mijenja kako broj oboljelih raste i kako su slobodni smještajni kapaciteti za intenzivnu njegu sve manji što je broj oboljelih veći, pa sve to ponderisano sa starosnom piramidom (nije ista u svakoj zemlji), mentalitetom ljudi (negdje se pridržavaju uputstava, negdje baš i ne, negdje su državne mjere oštre, negdje blage itd...)...

Stvarna smrtnost će se dati više kao raspon a ne kao konkretan broj, i to u odnosu na broj ZAKLJUČENIH slučajeva (neki se oporavili, neki nisu).

Prema ovom sajtu, smrtnost, posmatrana po zaključenim slučajevima, trenutno je, nažalost, neugodno visoka:



Za očekivanje je da će se smanjiti ako brzo stanemo ukraj koroni i kvalitetno zbrinemo ove što su trenutno aktivni slučajevi (i one što će aktivni postati za koji dan i koju sedmicu).

Ali ako se korona raširi na veći dio populacije, nije jednostavno reći šta će se sa smrtnošću desiti - možda će rasti usljed nemogućnosti da se pruži elementarna briga najugroženijim slojevima pogođenih, a možda će pasti ako se ispostavi da su ionako prvo stradali najmanje otporni.
Možda će naša tijela izgraditi sama otpornost na nju, možda će korona zbog nečega malo popustiti, a možda će vakcina stići nešto ranije.

Zbilja je dosta varijabli u igri.


Kao i uvek proseci su opasni za pravljenje zaključaka.

Samo par cinjenica:

- Tih 7% smrtnosti se sastoji od 18% smrtnosti preko 80 godina i praktično 0% smrtnosti ispod 9 godina.

- Takodje smrtnost po istoj računici (koja nije pogrešna) je u Italiji blize 9% u poređenju sa 5% u Kini.

Ali naravno pravu stopu smrtnosti će biti moguće izračunati samo na kraju epidemije.

Mislim da bi sada bilo najbolje pratiti brojeve samo za Evropu (isključujuci Kinu).
I onda ih mozda porediti sa Kinom u istom periodu epidemije.
aureus aureus 10:49 15.03.2020

Re: Link

Južna Koreja se dobro drži.



Prije desetak dana ih je prošao dnevni peak u broj novozaraženih, a već treći dan, osim što je broj novozaraženih po danu znatno manji od vrhunca, imaju više oporavljenih.

Uz to,testiraju desetak hiljada ljudi dnevno i već su testirali četvrt miliona.
Od ukupno osam hiljada zaraženih, umrlo ih je oko 70, a nema ih mnogo ni u kritičnom stanju.
Milan Novković Milan Novković 11:38 15.03.2020

Re: Link


aureus
Južna Koreja se dobro drži.



Prije desetak dana ih je prošao dnevni peak u broj novozaraženih, a već treći dan, osim što je broj novozaraženih po danu znatno manji od vrhunca, imaju više oporavljenih.

Uz to,testiraju desetak hiljada ljudi dnevno i već su testirali četvrt miliona.
Od ukupno osam hiljada zaraženih, umrlo ih je oko 70, a nema ih mnogo ni u kritičnom stanju.

Pojavila im se ministar inostranih poslova pre pola sata ovde uživo na BBC-ju.

Interesantno je i sledeće:

- Po njoj je ključ, osim tog testiranja, i potpuna iskrenost sa građanstvom - u informacijama i stručnim mišljenjima.

- Pa građani veruju i ne treba previše ubeđivanje da bi se bilo disciplinovano

- Poštenje ide do te mere da na granicama sprečavaju zaražene i da izađu iz zemlje.

- Uopšte nisu sprečavali kretanja i sastajanja u grupama.

- Žena se dosta hvali i ponosna je - jako bitno i poželjno, pošto preskromni a dobri samo otvaraju prostor glasnim a šupljim baticama (u bizarnoj većini) i sekicama da se pred kamerama busaju u grudi i zavaravaju narod.
aureus aureus 12:27 15.03.2020

Re: Link

Milan Novković

Pojavila im se ministar inostranih poslova pre pola sata ovde uživo na BBC-ju.

Interesantno je i sledeće:

- Po njoj je ključ, osim tog testiranja, i potpuna iskrenost sa građanstvom - u informacijama i stručnim mišljenjima.

- Pa građani veruju i ne treba previše ubeđivanje da bi se bilo disciplinovano

- Poštenje ide do te mere da na granicama sprečavaju zaražene i da izađu iz zemlje.

- Uopšte nisu sprečavali kretanja i sastajanja u grupama.

- Žena se dosta hvali i ponosna je - jako bitno i poželjno, pošto preskromni a dobri samo otvaraju prostor glasnim a šupljim baticama (u bizarnoj većini) i sekicama da se pred kamerama busaju u grudi i zavaravaju narod.

Ono što sam ja zakačio iz nekih tekstova je da oni jednostavno kad se zaraze prvo idu u kućnu izolaciju, onda instaliraju neku aplikaciju i takođe se redovno čuju s kim već treba. Kad se pojavi slobodan krevet, ako postoji potreba za bolničkim tretmanom, dolazi posebno napravljeno vozilo po čovjeka, i to je to. Može malo i drugačije, ali najčešće je tako.
Takođe su odmah grunuli neke milijarde u zdravstvo da bi bili u stanju da se nose sa situacijom.
Naravno, nešto više na štetu privatnosti ljudi.

A evo kako se Sjeverna Koreja nosi sa situacijom.


aureus aureus 15:06 15.03.2020

Re: Link

842 registrovano novozaraženih u Švajcarskoj od ponoći do sad.
Trenutno 2217.
Baš velika progresija.

I sad su pretekli Norvežane na drugom mjestu po broju zaraženih na milion stanovnika.

Trenutno je najpogođenija zemlja na svijetu Italija, kako po broju zaraženih na milion stanovnika (350, šest puta više nego Kina), tako po broju aktivnih slučajeva (18 hiljada spram 11 hiljada u Kini). I po mjerama.

Očekuje se uskoro da bukne i Španija. To jest, već bukti.

Inače, ako su podaci tačni, na svijetu trenutno ima 17 zemalja sa više zaraženih na milion stanovnika nego što je to u Kini.
Od tih 17, 13 ih je u zapadnoj Evropi.
Ostale četiri su Iran, J. Koreja, Katar i Bahrein.
alselone alselone 07:16 15.03.2020

Pre samo 4 dana

po danima a po satima tek malo više od 3, rekao sam kako nam treba samoizolacija. Kako to vreme već sada izgleda daleko i bezbrižno.

Pitao bih Predu i Hučija da li i dalje misle da sam paničio bez potrebe. A može i najpametnija ugrožena prepodobna paraskeva podataka da prokomentariše da li i dalje misli da je samo malo gadniji grip.

Ne morate žuriti sa odgovorom, svakako ću vas pitati ponovo za 3 dana kako sam i obećao. Kada bude nedelju dana od tog dana.

Raspodela i putanja virusa se po svemu sudeći svuge veoma slično dešava. Ovo je kriva zaraženih pošto pređe 100.
Francuska, Nemačka, Britanija, Amerika, Španija, ponašaju se isto kao Italija.

Jedino što nas može da spase je slaba pokretljivost ljudi i nepostojeća privreda, pa da smo izbegli kritičan period u kom narod ne kapira da je već zaražen i samo u periodu inkupabacije i ne kapira ozbiljnost dešavanja. Tu eksplodira zaraza.

alselone alselone 08:56 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

Gde ste momci? Da niste možda otišli u nabavku?

Ovo su ljudi koji su govorili da ne paničimo. 150 metara red do ulaska u prodavnicu, možte mislit šta je unutra.


Za ove redove krivi su:

1. Ljudi koji su govorili kako je sve ovo sranje, najsmešniji virus, i da ne treba paničiti
2. Ljudi koji su kupovali po 2000 rolni wc papira i po 30 hiljada flaša dezinfekcije za ruke (da, to su stvarne brojke)
alselone alselone 08:58 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

Na grafiku primetiti kako broj zaraženih NE OPADA pošto se uvede karantin. Potrebno je puno vremena da krene da opada a to je najmanje 2 nedelje.
G.Cross G.Cross 09:06 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

alselone
Na grafiku primetiti kako broj zaraženih NE OPADA pošto se uvede karantin. Potrebno je puno vremena da krene da opada a to je najmanje 2 nedelje.


Ja se samo nadam da je ovo Fake.

alselone alselone 09:08 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

Ja se samo nadam da je ovo Fake.


Šibicar u duši.
G.Cross G.Cross 09:24 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

alselone
Na grafiku primetiti kako broj zaraženih NE OPADA pošto se uvede karantin. Potrebno je puno vremena da krene da opada a to je najmanje 2 nedelje.


Mada je juče po prvi put procenat rasta obolelih opao u poređenju sa prethodnim danima.
I apsolutni broj preminulih je bio manji nego prekjuče.

Je se možda lažem ali vidim zracak nađe.

https://www.worldometers.info/coronavirus/coronavirus-death-toll/

P. S.

Inače, tebi je posao da baratas velikim brojevima i ekstrapolacijama pa ti je lakše da zamisliš nezamislivo. Ne ljuti se na one koji nisu.
niccolo niccolo 09:28 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

Ja se samo nadam da je ovo Fake.

Naravno da nije fake, čovek je to zaista rekao u obraćanju uživo...sutradan je izfantazirao kako je on lično nabavio x respiratora od ne zna se koga, potpuno lud lik. Što reče Als, sigurno ga nisu voleli kao malog ili tako nešto...
G.Cross G.Cross 09:29 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

niccolo
Ja se samo nadam da je ovo Fake.

Naravno da nije fake, čovek je to zaista rekao u obraćanju uživo...sutradan je izfantazirao kako je on lično nabavio x respiratora od ne zna se koga, potpuno lud lik. Što reče Als, sigurno ga nisu voleli kao malog ili tako nešto...


Ako nije fake onda nije samo konj nego i magarac.

Takoreći mulac.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:40 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

Ako nije fake onda nije samo konj nego i magarac.
Takoreći mulac.

Ове наступе његови гласачи воле.
И он им то пружи.
Он не игра за ложу, него за публику.
И за P&L извештај.
alselone alselone 09:43 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

Mada je juče po prvi put procenat rasta obolelih opao u poređenju sa prethodnim danima.
I apsolutni broj preminulih je bio manji nego prekjuče.


Kine vuče statistiku na dole dok je Evropa uveliko vuče na gore. Trebaće nam koliko i njima da dođemo do prevojne tačke.

Ostala je jedna stvar koje se pribojavam a još uvek nemamo podataka.
Od gripa kada se izlećiš on nestane iz tvog organizma. Brzo dođe bolest, brzo i ode i stvoriš imunuitet. Od ovog sranja ljudi su bili pozitivni POŠTO su prethodno zvanično izlećeni. MOgućnosti:
1. Ne stvara se trajan imunitet
2. Ima više vrsta virusa jer je mutirao i treba za svaki pojedinačni stvoriti imunitet
3. Testovi nisu dobri i pacijenti zapravo i nisu bili izlećeni
G.Cross G.Cross 09:46 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

2. Ima više vrsta virusa jer je mutirao i treba za svaki pojedinačni stvoriti imunitet


Ima ih koji tvrde da je već mutirao na putu u Evropu i da je zato smrtnost u Italiji toliko veća.

Ja se nadam da nije nego da kineski brojevi nisu bili tačni.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:50 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

Ima ih koji tvrde da je već mutirao na putu u Evropu i da je zato smrtnost u Italiji toliko veća.

Јок.
Да поновим: Ломбардија је са скоро 20% становништва преко 70 година, а тамо је епицентар и болести и умирања.
niccolo niccolo 09:56 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

Он не игра за ложу, него за публику.
И за P&L извештај.

Ali ne može se svaka svinjarija opravdavati publikom i izveštajima. Pravi lideri predvode publiku, a govna joj se dodvoravaju...
alselone alselone 10:10 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

Јок.
Да поновим: Ломбардија је са скоро 20% становништва преко 70 година, а тамо је епицентар и болести и умирања.


U pravu je GC, već su identifikovana dva tipa virusa.


Pretpostavke trenutno su da je jača grana virusa otišla u Italiju i Iran, dok je slabija grana otišla u Japan, Singapur i na tu stranu. Japan ima manje procente smrtnosti a još starije stanovništvo. Mada, sa druge strane, sumnja se da Japan krije brojke.
G.Cross G.Cross 10:16 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

alselone
Јок.
Да поновим: Ломбардија је са скоро 20% становништва преко 70 година, а тамо је епицентар и болести и умирања.


U pravu je GC, već su identifikovana dva tipa virusa.


Pretpostavke trenutno su da je jača grana virusa otišla u Italiju i Iran, dok je slabija grana otišla u Japan, Singapur i na tu stranu. Japan ima manje procente smrtnosti a još starije stanovništvo. Mada, sa druge strane, sumnja se da Japan krije brojke.



Ja mislim da Japan ima state of the art medical system I da su zato brojevi niži.

Ljudi umiru od mukusa u plućima i zato je broj respiratora toliko važan.
mirelarado mirelarado 10:41 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

Ljudi umiru od mukusa u plućima i zato je broj respiratora toliko važan.


Njihov manjak je glavni uzročnik trenutno velikog procenta smrtnosti u Lombardiji.
predatortz predatortz 10:50 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

Gde ste momci? Da niste možda otišli u nabavku?


Ja sad ustao.
I dalje mismim isto.
Ne treba paničiti, jesti sebi jetru nepotrebnom brigom, ubijati se statistikama.
Za većinu ovo je lakša respiratorna infekcija i ništa više od toga.
Epidemiolozi kažu ono što i ja, što više oboli jačaće nam kolektivni imunitet.
Zajebano je za stare i hronično bolesne. Np, za tu populaciju je zajebana svaka infekcija. Set razumnih mera, step by step, pažljivo odmerenih i tajmiranih je ono što nam sad treba.
Ne gomile infektologa i epidemiologa amatera, ne gomile "analitičara", set mera koje imaju smisla.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:59 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

predatortz
Gde ste momci? Da niste možda otišli u nabavku?


Ja sad ustao.

Ниси морао, ако си због овог коментара.
https://twitter.com/PredragBrajovic/status/1239111144058621953?s=20
mariopan mariopan 11:07 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

Jedino što nas može da spase je slaba pokretljivost ljudi i nepostojeća privreda, pa da smo izbegli kritičan period u kom narod ne kapira da je već zaražen i samo u periodu inkupabacije i ne kapira ozbiljnost dešavanja. Tu eksplodira zaraza.

I ja od prvog vagona ponavljam karantin karantin ali me isto proglasio huči za "stručnjaka".

A samo zdrav razum kaže da se samoizolacijom sprečava kontakt između ljudi koji prenose virus i epidemija može da oslabi, bar toliko da ne bude eksplozija bolesnih koji bi slomili sve snage zdravstvenih radnika i opteretili sve bolnice toliko da i ovde lekari popadaju kao u Italiji, i budu morali da donose odluke koga staviti na respirator a koga pustiti da umre.

Jer nijedna zemlja, makar i bogata, nema u vreme normalnih uslova toliko respiratora, lekara, sestara, bolnica ...

Ja mislim i dalje da su škole i vrtići morali odmah biti zatvoreni i da je velika greška što se na to cekalo.

Van pameti je da se odraslima zabrane masovna okupljanja i skupovi za vise od sto ljudi, a decu masovno okupljaju u skolama i vrtićima, voze se prevozima, igraju se zajedno, jedu zajedno....kao da deca nisu ljudi, samo mali, i virusu samo to i treba da putuje. Pa kada krenu kući nose viruse tati i mami, baki i deki...i daj Bože da deca zaista manje oboljevaju i da se njija ništa ne desi, ali o deci kao potencijalnim raznosačima virusa ovde kod nas izgleda niko ne razmišlja, i škole i dalje rade?
mariopan mariopan 11:10 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

Ja se samo nadam da je ovo Fake.

E, da jeste.
Milan Novković Milan Novković 11:30 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

alselone
Јок.
Да поновим: Ломбардија је са скоро 20% становништва преко 70 година, а тамо је епицентар и болести и умирања.


U pravu je GC, već su identifikovana dva tipa virusa.


Pretpostavke trenutno su da je jača grana virusa otišla u Italiju i Iran, dok je slabija grana otišla u Japan, Singapur i na tu stranu. Japan ima manje procente smrtnosti a još starije stanovništvo. Mada, sa druge strane, sumnja se da Japan krije brojke.

Sada već, sve po svetu, ima 5 tipova (kažu neki drugi izvori, i ni u jednom trenutku ne treba zaboraviti da je u protoku, kombinovanju i rekombinovanju informacija - pičvajs, pa imamo sreće ako je bar lokalno kontrolisan, a najčešće ni to nije slučaj.

Boldovao sam deo tvoje rečenice pošto će nekima sugerisati, ako ne čitaju više, da je novonastali tip iz Kine došao u Italiju.

Kažu da nije, tj nema "veze" između kineskog i italijanskog tipa.
Ni te veze ne mogu nedvosmsleno da se uspostave, ali mogu s velikom verovatnoćeom.

Naime, u jurnjavi za nultim pacijentom i razumevanjem, pa što efikacnijim potezima, probru se obeleli pa sekvencira genom virusa u njima. Virus brzo mutira pa se po mutacijama i kretanjima tih oboleli prati kako je i odakle došao.

Za sada:

- Značajne su šanse da "nulti" pacijent nije iz Kine

- Moguće je da ne postoji jedan nulti pacijent nego se radilo o grupi.

- Svih 5 tipova virusa su našli samo u US.

- Putevi polako vode ka Fort Detrick labs u Marylandu

- On je oko Aug-Sep prošle godine naglo zatvoren, smatra se zbog incidenta

- Smatra se da su još onomad nagla skakanja u misterioznim smrtima "vaping" pušača elektronskih cigareta, u tamošnjoj okolini++, u stvari posledica incidenta.

- I smatra se da je to dobacilo do Wuhana preko onomad međunarodnih sportskih vojnih igara - tako nekako. i Wuhan, Kinezi uopšte, su prosto idealan "medijum" za širenje zezalice.

Trivija, i Srki P i ćena mu će se "obradovati" - i ja sam smatrao da su ovakvi incidenti varedno retki i da je svaki iole značajan tema za film ili slično šire uzbuđenje.

Elem, u US moraju incidente da prijavljuju CDC-ju, valjda, i od 2004 do 2012 (mislim) ih je bilo značajno preko 1000 - jedan svakog trećeg dana.

Većina su relativno prosti i uglavnom bezpopasni, ali ima svašta - neki su i smešni - jednom vodoinstalater zavrnuo dotok vode tamo negde, da bi mogao da radi kao čovek, i trebalo mu malo više vremena, presušile rezerve i oni što su dolazili iz opasnih zona, u skafanderima, u zonu gde se tušira sa tamo nekim rastvorima - ostali bez tuševa.

Drugi put eletronika/softver zakazali na vratima tužirajuće zone pa se otvorima vrata na oba kraja - kaže ljudi u skafanderima na silu i ručno držali ona opasna vrata zatvorenim

Jednomse CDC selio i u zapećku našli kutiju sa zapečaćenim epruvetama - ajd, svi su seals bili ok, ništa nije curelo - ali niko nije znao, niti je bilo u sistemu, šta je u tim epruvetama ...

... itd, bizaran svet sa budalama na vrhu.

Već neko vreme jedan analitičar Trumpa zove "idiot in chief". Mislim da će se US tek sledeće "sezone" posrećiti (ko nije gledao neke Bajden videoe neće potpuno razumeti ovu "misao".

U to ime, iako far-fetched, ide i teorija da su na hiljade umrlih od "gripa" u US poslednjih N meseci, u stvari umrli od "nečega" drugog (go catch my drift).

Kuckam se na masažeru nekom (messanger od milja) sa bivšim zaposlenim koji je sada u Googletu kod Sietla - kaže umire se tamo solidno, ali se ne uzbuđuju pošto su žrtve uglavom iz staračkih domova po okolini ...

... pored svega nelagodnom ide i to da i ti jadni matori ne mogu da koliko-toliko uživaju u starosti, ima pojava blagu nefer auru, dok mi, 'vako, "pičimo pa rasturamo" (ocrnji humor)
alselone alselone 11:32 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

@predator

Ti toliko grešiš da je teško izboriti se sa svime što kažeš, praktično svaka rečenica je greška.

Evo, neće me sada mrzeti.


I dalje mismim isto.
Ne treba paničiti.

Ovde ni u jednom momentu nismo paničili u tom smislu nego u smislu da je panika radikalna promena ponašanja. Rekao sam najmanje 10 puta da panika ne znači trčati po ulici i vrištati nego uraditi nešto značajno drugačije. Kina je paničila i uvela karantin. Onda je tu oradila Italija ali prekasno. Sada to rade i druge države. Da li i dalje misliš da je to pogrešno? Šta bi bilo da smo to uradili pre 4 dana a ne danas? Po ekonomiju i po zdravlje? Ekonomija praktično ista, progresija virusa rapidno drugačija.


I dalje mismim isto.
Ne treba jetru nepotrebnom brigom, ubijati se statistikama.

Bria i statistike su ono što te u ovakvim sutuacijama sprečava da uradiš pogrešne stvar. Na primer Italija nije pratila statistiku, ljudi nisu brinuli i sada padaju ko snoplje. Da su na vreme pratili statistuku, kao što sam ja savetovao za nas, videli bi šta dolazi. To uopšte nije bilo upitno, pandemija je jednostavan matematički problem (za glavno posmatranje, detaljno je jako kompleksan).


Za većinu ovo je lakša respiratorna infekcija i ništa više od toga.

Nije tačno. Apsolutno nije tačno i pogrešno je zanositi se i ulivati lažnu nadu ljudima.


Epidemiolozi kažu ono što i ja, što više oboli jačaće nam kolektivni imunitet.

Misliš da će pomreti stariji i slabiji? To je po tebi rešenje za pandemiju? Da pustimo pa da pomre ono što je mrenju sklono bilo? Bože čoveče...



Zajebano je za stare i hronično bolesne. Np, za tu populaciju je zajebana svaka infekcija. Set razumnih mera, step by step, pažljivo odmerenih i tajmiranih je ono što nam sad treba.

Ali obična infekcija ne dođe do njih. Obična infekcija se izduva. Ovo ima potencijal da dođe do 100% stanovnika ako ne sprečiš. I onda SVI koji su stari i hronočno poblesni pomru. Razumeš? Oni mere pa kažu da je od gripa umro 10,000 a od ovoga 10, ali ne kažu koliko je bilo zaraženo. To je kao kada bi uzeo dva košarkaška tima, jedan je igrao celu utakmicu a drugi samo 10 minuta i onda kažeš kako je prvi bolji jer je dao čak 100 koševa. Sačekaj celu utakmicu.



Set razumnih mera, step by step, pažljivo odmerenih i tajmiranih je ono što nam sad treba.
Ne gomile infektologa i epidemiologa amatera, ne gomile "analitičara", set mera koje imaju smisla.


O merama sam i pričao. Mere su jasne i imali smo 4, 5 velikih država i njihove mere da naučimo i vidimo primere, izabrali smo da ne uvodimo nikakve mere nego da čekamo. Sada uvodimo panično a ne kontrolisano kako sam tada pričao. Bolje zatvoriti kada ti hoćeš brzinom koju kontrolišeš nego da budeš prisiljen.



angie01 angie01 11:38 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

po danima a po satima tek malo više od 3, rekao sam kako nam treba samoizolacija. Kako to vreme već sada izgleda daleko i bezbrižno.


slazem se, sve vreme isto govorim,...ima negde na netu animacija, koji pokazuje tok rasta epidemije po danima u zarazenim zamljama,...kako pocinje, i kako raste,...
sto znaci, ako je u prethodne dve ti zemlje proces epidemije imao odredjena pravila u odnosu na ponasnje/neodgovarajuce reagovanje ljudi u tim zemljama, onda valda ti ne napravis iste greske, nego reagujes na vreme.
angie01 angie01 11:41 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

pri tome, u apotekama nemaju maske, dezifekciona sredstva, cak ni obican alkohol,....
predatortz predatortz 11:47 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana


Ali obična infekcija ne dođe do njih. Obična infekcija se izduva. Ovo ima potencijal da dođe do 100% stanovnika ako ne sprečiš. I onda SVI koji su stari i hronočno poblesni pomru.


Ovo prosto nije tačno.
U svim zemljama u bolnice dospevaju oni sa ozbiljnom manifestacijom bolesti. Dakle, osobe iz ugroženih grupa. Od njih nekih 15% treba mehaničku ventilaciju.
Daleko od toga da svi oni pomru, kako ti to tvrdiš.

I da, da mislim da će ovo trajati nedelju, dve, samoizolacija bi bila rešenje sad i odmah.
Pošto će trajati mnogo duže, mislim da je nemoguće da se ta izolacija sprovodi mesecima.

Evo ti RS. Škole su zatvorili među prvim, 17 slučajeva na cca milion stanovnika. Srbija, bez izolacije, 46 na sedam miliona. Dakle, škole JOŠ nisu veliki kanal prenosa.
Očekujem da će naše biti zatvorene sutra.
angie01 angie01 11:52 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

Od njih beki 15% treba mehaničku ventilaciju.


ti ne znas koliki je taj postotak, pri tome Srbija nema adekvatne uslove za lecenje, niti dovoljan broj respiratora,...i Italija se srela sa situacijom da mora da se bira, kome ce se zivot spasavati, a ko ce se ostaviti da umre,...da su na vreme reagovali, ne bi toliko ljudi zakacili virus.

Srbija, bez izolacije, 46 na sedam miliona.


to je ono sto oni objavljuju,...ne zna se tacno koliko njih je zarazeno, a jos manje koliko njih su prenosioci,...jos prosle nedelje su ladno pustali nase gradjane iz zarazenih zemlaja,...treba 14 dana da bi se videlo, ko je tu stvarno cist, u medjuvremenu, svi ti ljudi kontaktiraju druge.
predatortz predatortz 11:56 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana


ti ne znas koliki je taj postotak


Objavili Italijani.

Evo, Srbija - 46 obolelih, jedan na respiratoru.
angie01 angie01 11:59 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

Objavili Italijani.


mislila sam, ne znas koliki bi postotak bio kod nas, jer ne znas u kakvom su zdravstvenom statusu starije osobe, mozda bi ih bilo vise, mozda manje,....


eto, kod njih je bilo 15%, pa su opet morali da biraju koga ce pustiti da umre.
predatortz predatortz 12:02 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana


to je ono sto oni objavljuju


Ovo već zalazi u sferu politike. Ja govorim o zvanično objavljenim podacima, jer drugim ne raspolažem.
Tvrdnje su da Japan krije broj obolelih, da se u Kini preko mrtvih preskakalo, da...
Dakle, tvrdi se svašta. O tome ja i govorim. Neko paniči jer je paničar, neko mešetari, neko je poremećen pa uživa u svemu onom.

mariopan mariopan 12:14 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

predatortz
Gde ste momci? Da niste možda otišli u nabavku?


Ja sad ustao.
I dalje mismim isto.
Ne treba paničiti, jesti sebi jetru nepotrebnom brigom, ubijati se statistikama.
Za većinu ovo je lakša respiratorna infekcija i ništa više od toga.
Epidemiolozi kažu ono što i ja, što više oboli jačaće nam kolektivni imunitet.
Zajebano je za stare i hronično bolesne. Np, za tu populaciju je zajebana svaka infekcija. Set razumnih mera, step by step, pažljivo odmerenih i tajmiranih je ono što nam sad treba.
Ne gomile infektologa i epidemiologa amatera, ne gomile "analitičara", set mera koje imaju smisla.



Niko ne paniči, pokusavamo da doakamo virusu, to jest da ga upoznamo da bi znali kako da ga sapletemo i pobedimo u ovom ratu.

Pod 2 ovo NIJE LAKŠA RESPIRATORNA INFEKCIJA, OVO JE TRAGIČNA VIRUSNA PANDEMIJA.

Pod 3 NE stiče se nikakav, ni individualni ni kolektivni imunitet, ovo nije gripa, kažu Kinezi. Možda najduže mesec dva ali imaju slucajeve da su se izlečeni ponovo zarazili posle mesec dva...znaci ni toliko.

Pod 4 jeste zajebano za nas hronične bolesnike i starije, mi ćemo "prirodnom selekcijom" da budemo žrtvovani radi nečijeg komoditeta, jer mu je teško da se iizoluje i ne širi virus, par nedelja bar, ili smatra da je ovo "samo malo jaca prehlada" i budalastina.

I ja se mirim sa tim ako tako padnu moje karte u ovom deljenju....ali, dobit na koju računaš, imunitet, koji ni sada nećes imati samo to još ne znaš, biće ponistena već sledeće sezone kada se ovaj isti virus vrati, presvučen u novu masku da se vlasi ne dosete, i krene da kosi....jer će neko mladi od tebe isto tako nonšalantno da to proglasi za "malo lakšu prehladu" i onda žrtvuje tebe jer neće da sedi u karantinu i smatra da svi paniče bez razloga, malo starih će da pomre ali boze moj, to je tako...

Ok, onda sledeće sezone stiže taj isti virus, preobukao se, maskirao se da ga ne prepoznaš, mutirao ponovo, i sve što si znao odjednom ne važi, a nemaš više
izgovora ni žrtava "za opste dobro" jer onaj sve kosi i nosi, a ti si najzad ukapirao da to uopšte nije bilo dobro?

Set mera koje imaju smisla su izolacija u kući i strogi karantin za sve koji dolaze iz područja zahvaćenih epidemijom. Koje ti proglasavas panikom i junačiš se a to je propisala država i za nepoštovanje karantina, koji je OBAVEZAN a ne dobrovoljan, padne kazna i do 3 godine zatvora.

Ja recimo to moram da ispostujem čim stupim u Srbiju, znači stroga izolacija za koju ti izdaju pisano rešenje i uputstva kome, kom med. centru da se javiš telefonom ako dobiješ simptome. To dobiješ čim sides iz aviona i prodes lekarsku kontrolu.

To sam sinoć dobila na mobilni, proučila jer se spremam na put, i pomislila "hvala Bogu neko ko zna šta radi, najzad i zaista nešto pametno radi u ovoj drzavi"!
alselone alselone 12:17 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

predatortz

Ali obična infekcija ne dođe do njih. Obična infekcija se izduva. Ovo ima potencijal da dođe do 100% stanovnika ako ne sprečiš. I onda SVI koji su stari i hronočno poblesni pomru.


Ovo prosto nije tačno.
U svim zemljama u bolnice dospevaju oni sa ozbiljnom manifestacijom bolesti. Dakle, osobe iz ugroženih grupa. Od njih nekih 15% treba mehaničku ventilaciju.
Daleko od toga da svi oni pomru, kako ti to tvrdiš.

I da, da mislim da će ovo trajati nedelju, dve, samoizolacija bi bila rešenje sad i odmah.
Pošto će trajati mnogo duže, mislim da je nemoguće da se ta izolacija sprovodi mesecima.

Evo ti RS. Škole su zatvorili među prvim, 17 slučajeva na cca milion stanovnika. Srbija, bez izolacije, 46 na sedam miliona. Dakle, škole JOŠ nisu veliki kanal prenosa.
Očekujem da će naše biti zatvorene sutra.

Šta nije tačno? To da ako ne reagujemo virus može dopreti do svih građana? A grip ne dospe kako si hteo uporediti?

angie01 angie01 12:27 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

Ovo već zalazi u sferu politike. Ja govorim o zvanično objavljenim podacima, jer drugim ne raspolažem.


ako pricamo, onda valjda treba i neki rezon tu da se umetne-zvanicni podaci su uvek sumnjivi, narocito u zemljama kao sto je nasa, gde apsolutno nista sto se zvanicno objavi nije tako,

pri tome, ako si pustao ljude iz zarazenih podrucja da svrckaju bez karantina od 14 dana, ti prakticno ne znas koliko je ljudi zarazeno, a da jos nema prepoznatljive simptome i sa koliko drugih ljudi su ti dolazili ukontakt.

ono sto je svakako logicno, a u odnosu na prethodna iskustva- da ne dozvolis da se virus siri, a ne da na osnovu cetrdesetak prijavljenih, cekas da bolest eskalira, kao sto si vec video da ce se desiti, u zemljama koje su se tako ponasale, narocito ako si jos nesposoban da posle adekvatno reagujes.

to nije panika, to je odgovornost.
mariopan mariopan 12:34 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

angie01
pri tome, u apotekama nemaju maske, dezifekciona sredstva, cak ni obican alkohol,....

U Atini noćas gledam reklame na TV, cekam da mi se prispava....i mal' ne crkoh od reklame za maske.

4 komada najtanjih, onih papirnih - 15 evra.
Drugi kanal, druga apoteka 4 maske 20 evra plus 100ml srddstva za dezinfekciju ruku. To ti je "poklon"!

Iščitala sam uputstvo naših vlasti o ponašanju po silasku iz aviona, posto dolazim iz zemlje koja ima virus:

Posle provere zdravlja na aerodromu dobiću rešenje o OBAVEZNOM KUĆNOM KARANTINU OD 14 DANA i uputstvo kome da se javim ako bih dobila simptome, temperaturu i slicno, telefonom, ne licno. Ako ne poštujem karantin do 3 godine zatvora je zaprećeno.

Milan Novković Milan Novković 12:47 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana


mariopan
...Niko ne paniči, pokusavamo da doakamo virusu, ...





aureus aureus 12:51 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

mariopan

Posle provere zdravlja na aerodromu dobiću rešenje o OBAVEZNOM KUĆNOM KARANTINU OD 14 DANA i uputstvo kome da se javim ako bih dobila simptome, temperaturu i slicno, telefonom, ne licno. Ako ne poštujem karantin do 3 godine zatvora je zaprećeno.

Držim palčeve da se stigne zdravo i veselo i da se izdrži karantin.

Očekujem da si redovna na blogu dok si u kućnom karantinu.
Jedan član moje porodice neprestano govori u "kućnom pritvoru", pa moram da ispravljam.
mariopan mariopan 13:07 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

Milan Novković

mariopan
...Niko ne paniči, pokusavamo da doakamo virusu, ...








E, mi smo juče tako...pošto smo i ovde u izolaciji. Bila i torta samo se ne vidi na ovoj slici što si stavio.

Sinak mi imao rođendan a ja ostala duže da budem tu i da pravim omiljenu tortu, i zato sad paničim samo oko toga kako ću da stignem kući, da ne otkažu i avio saobraćaj ima da zaglavim ovde i dođem na leto sa sto kila viška oko sebe.

TO je prava panika ali predator o pravoj panici pojma nema jer je muško.
mariopan mariopan 13:18 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

aureus
mariopan

Posle provere zdravlja na aerodromu dobiću rešenje o OBAVEZNOM KUĆNOM KARANTINU OD 14 DANA i uputstvo kome da se javim ako bih dobila simptome, temperaturu i slicno, telefonom, ne licno. Ako ne poštujem karantin do 3 godine zatvora je zaprećeno.

Držim palčeve da se stigne zdravo i veselo i da se izdrži karantin.

Očekujem da si redovna na blogu dok si u kućnom karantinu.
Jedan član moje porodice neprestano govori u "kućnom pritvoru", pa moram da ispravljam.

Pa kako se uzme, i mi smo to upočetku zvali kućni pritvor, jer smo i ovde u izolaciji, ali smo se snasli pa ponejad i izlazimo.

Recimo u kolima si isto izolovan. Sednemo u auto i odemo do plaže u šetnju, bilo je lepo vreme a more čarobno. Restorani ne rade ali ima mnogo lepota da se vidi, nema mnogo ljudi tu na keju, po koji pecaroš, a na plaži samo kučići i po koji šetač, zaobilazimo se u velikom luku....i evo prošlo je i to.

Hvala, kad stignem kući naravno da ću se javiti pa ne mogu da ostavim nadgornjavanje po blogu, to je zabava u kućnom pritvoru i molim da mi se uvaže stotine komentara na ovu temu kao posledica traume.
aureus aureus 14:03 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

mariopan
zabava u kućnom pritvoru

Prvo ide kućni karantin, pa ako se ne poštuje karantin onda iza toga možda dođe pritvor, a zatim i zatvor.
i molim da mi se uvaže stotine komentara na ovu temu kao posledica traume.

Unaprijed najavljuje stotine komentara.
Stavila pletenice i najavljuje.
mariopan mariopan 14:15 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

Stavila pletenice i najavljuje.


Biću pod sresom, da mi se uvaži.
G.Cross G.Cross 15:15 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

mariopan
Stavila pletenice i najavljuje.


Biću pod sresom, da mi se uvaži.


Ko je Sresa?
mirelarado mirelarado 16:35 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

Hvala, kad stignem kući naravno da ću se javiti pa ne mogu da ostavim nadgornjavanje po blogu, to je zabava u kućnom pritvoru i molim da mi se uvaže stotine komentara na ovu temu kao posledica traume.


Nadam se da imaš spremnu logistiku, tj. ko će da ti ostavlja namirnice okačene na kapiju.
predatortz predatortz 16:45 15.03.2020

Re: Pre samo 4 dana


TO je prava panika ali predator o pravoj panici pojma nema jer je muško


Imam, kako nemam!
Eno. Ispovedio sam se Alsu!
Ja se bojom te kućne izolacije.
Helga u pred-klimaksu, stigla me u bicepsu, samo ukće k'o parna mašina. Sinovi u pubertetu, stariji sve najbolje zna i sve bi da ustrojava. Mlađi ne vadi sluške iz ušiju, jebeš mi sve ako zna na kojoj je planeti.
Jedan pedesetogodišnjak, odnosno njegov kardiovaskularni sistem, izolovanost u tim uslovima ne bi mogao podneti.
PTSP nisam dobio u ratu, u kućnom karantinu bih ga fasovao garant!
mariopan mariopan 18:34 16.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

mirelarado
Hvala, kad stignem kući naravno da ću se javiti pa ne mogu da ostavim nadgornjavanje po blogu, to je zabava u kućnom pritvoru i molim da mi se uvaže stotine komentara na ovu temu kao posledica traume.


Nadam se da imaš spremnu logistiku, tj. ko će da ti ostavlja namirnice okačene na kapiju.

Napravila sam ceo plan i potpuno minirala planove dece da mi produže vizu "zbog situacije" i zadrže me ovde do leta.

Preko vibera dogovorila sa mladom komsinicom da mi kupuje namirnice i donosi do ulaznih vrata i ostavi na tremu. Spisak sta mi treba takode preko vibera.

Kad ona ode ja izađem i uzmem bez da se vidimo a kamoli dođemo u lični kontakt.
Novac za troškove joj uplatim onlajn. Ako nestane - doplatim.

Brinulo me jedino plaćanje racuna da mi ne iskljuce struju ili tako nesto ali Ana Brnabić kaže da nema naplate racuna dok traje ovo stanje, pa sam i sa tim mirna, platiću cim budem smela iz kuće.

Ko je pametna maca?
mariopan mariopan 18:36 16.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

predatortz

TO je prava panika ali predator o pravoj panici pojma nema jer je muško


Imam, kako nemam!
Eno. Ispovedio sam se Alsu!
Ja se bojom te kućne izolacije.
Helga u pred-klimaksu, stigla me u bicepsu, samo ukće k'o parna mašina. Sinovi u pubertetu, stariji sve najbolje zna i sve bi da ustrojava. Mlađi ne vadi sluške iz ušiju, jebeš mi sve ako zna na kojoj je planeti.
Jedan pedesetogodišnjak, odnosno njegov kardiovaskularni sistem, izolovanost u tim uslovima ne bi mogao podneti.
PTSP nisam dobio u ratu, u kućnom karantinu bih ga fasovao garant!



(
mirelarado mirelarado 18:51 16.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

mariopan
mirelarado
Hvala, kad stignem kući naravno da ću se javiti pa ne mogu da ostavim nadgornjavanje po blogu, to je zabava u kućnom pritvoru i molim da mi se uvaže stotine komentara na ovu temu kao posledica traume.


Nadam se da imaš spremnu logistiku, tj. ko će da ti ostavlja namirnice okačene na kapiju.

Napravila sam ceo plan i potpuno minirala planove dece da mi produže vizu "zbog situacije" i zadrže me ovde do leta.

Preko vibera dogovorila sa mladom komsinicom da mi kupuje namirnice i donosi do ulaznih vrata i ostavi na tremu. Spisak sta mi treba takode preko vibera.

Kad ona ode ja izađem i uzmem bez da se vidimo a kamoli dođemo u lični kontakt.
Novac za troškove joj uplatim onlajn. Ako nestane - doplatim.

Brinulo me jedino plaćanje racuna da mi ne iskljuce struju ili tako nesto ali Ana Brnabić kaže da nema naplate racuna dok traje ovo stanje, pa sam i sa tim mirna, platiću cim budem smela iz kuće.

Ko je pametna maca?


Nisam ni sumnjala, Mariopan!

Dala si izvanredan primer kako bi svako kome je određena izolacija morao da se organizuje. Za one koji to nikako ne mogu, trebalo bi da se pobrinu nadležni, ili makar volonteri.

P. S. Dobro se ti nama vratila!
angie01 angie01 19:41 16.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

cekaj, je l rade poste, je l ima gde da se placaju racuni?
mariopan mariopan 20:23 16.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

P. S. Dobro se ti nama vratila!

Hvala

Stižem u petak uveče i radujem se.
mariopan mariopan 20:27 16.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

angie01
cekaj, je l rade poste, je l ima gde da se placaju racuni?

Meni na viber stigla poruka od banke Poštanska štedionica da sve transakcije obavljam onlajn a gotovinu da dižem sa automata. Trude se da što manje ljudi ulazi u pošte, da zaštite i svoje radnike i nas.
Pise i za racune da platimo onlajn, valjda ko moze neka tako plaća, da rasterete pošte.
angie01 angie01 20:30 16.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

Pise i za racune da platimo onlajn, valjda ko moze neka tako plaća, da rasterete pošte.


bas da vidim penzose da placaju on lajn.
mirelarado mirelarado 21:07 16.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

angie01
Pise i za racune da platimo onlajn, valjda ko moze neka tako plaća, da rasterete pošte.


bas da vidim penzose da placaju on lajn.


Trenutno ne moraju da plaćaju.
mariopan mariopan 21:20 16.03.2020

Re: Pre samo 4 dana

angie01
Pise i za racune da platimo onlajn, valjda ko moze neka tako plaća, da rasterete pošte.


bas da vidim penzose da placaju on lajn.

Naravno, oni to ne mogu ali ako mi mozemo onda smo mi rasteretili poštu za njih, za one koji moraju lično da podižu novac i plaćaju račune. Biće ih manje po poštama.

E, Zrenjanin organizovao dostavu namirnica po kućama za stare koji ne izlaze, rade volonteri i od danas već raznose hranu. Opstina organizovala. Javiću kako radi kad dođem kući, sigurno neko od mojih komšija koristi tu uslugu jer imamo dosta starih u ulici.
G.Cross G.Cross 09:56 15.03.2020

Heroji

Milan Novković Milan Novković 09:32 17.03.2020

Re: Heroji

G.Cross

Baš vala - ovde u UK (nagađam da je tako i u Italiji) ionako slabo plaćene, previše rade, i onda im se još pojavimo na buljuke mi razni kijavičari ...

... posle kad sve prođe one nazad na slabe plate i previše rada, mi na teoretisanje i soljenje pameti
G.Cross G.Cross 11:15 15.03.2020

Germs 1 - People 0

Covek je sve lepo rekao pre 5 godina ali su svetski lideri bili zauzeti oslobadjanjem nafte.

maliperica maliperica 20:02 15.03.2020

Rekao bih

da je za početak dovoljan lek od virusa , izolacija od svih medijskih sadržaja.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana