Astronomija| Biz| Ekologija| Gost autor| Planeta

Sa nama nema neizvesnosti

Srđan Fuchs RSS / 15.03.2020. u 10:16

Aleksandar-Vu%C4%8Di%C4%87-678x381.jpg?x24646

 

Da mi je neko ponudio, tamo neke zime 1996/1997.,  kada sam kao džomba postrojavao mladu vojsku i pitomce srednje Vojno-medicinske škole u kasarni u Miletićevoj u Novom Sadu da salutiraju studentskim protestima dok bismo kroz ogradu od lepih pripadnica Protesta dobijali po belu ružu; elem da mi je ponudio: "Srke, evo ti sve, lepa kinta, lepa žena, lepa deca, par gajbi u centru NS-a, vikendaja na sremskim obalama Danuve, nova kola, lep pos'o..."; 'nači sve što jedan mladi džomba može pred kraj soldatske službe od Života izmaštati;

a da ti ovo bude vrhovni komandant i ministar odbrane -

images?q=tbn%3AANd9GcSf6fo_Lp14y6rllIHfk8rC6xn0ln1CikFbzkQiC3tH-TTMXfHb 

- umro bih od smeha; rek'o bih : "Ljudi, ne zajebavajte, toj priči je kraj. Neće toga biti, ne za 20, nego za dve godine više. Ostale aspekte materijalne zbilje prihvatam."

 

 

 

apdejt korona-psihoze u SAD, Ghost Author:

 Zezam se, ali stvar je definitivno ozbiljna. Manjeviše isto što ste videli u severnoj Italiji se dešava i ovde, to jest kod svastike mi. Tamo su imali prvi slučaj pre nekoiliko nedelja, a sad su im popunjeni kapaciteti. Desilo im se i da je u bolnicu, na samom početku, ovim običnim bolesnicima, došao u posetu neko ko je imao virus bez simptoma, i sad su celo odeljenje stavili u izolaciju, čak i neki medicinari su bili izloženi. Konvertuju cele spratove iz običnih soba u ove za karantin.


Uveli su svom osoblju radnu obavezu, njoj su sad smene 16 sati, pa valjda pola dana slobodno, pa 12 sati, pa tako u krug (malo je nezgodno što ima bebu u kući, a čuvaju je baba i deda, koji onda moraju da se čuvaju od nje). Zato su svi su umorni i nervozni, prave se greške, menjaju protokoli u hodu.

Koliko sam razumeo, ostaju bez zaliha sredstava za zaštitu i dezinfekciju ruku, što priznajem da mi nije baš jasno tačno zbog čega, i šta je sa rezervama, jer to nije neka ruralna ambulanta kao ovde kod mene u planini, nego moderna velika gradska bolnica. Sad već recikliraju sve što može, ali eto te neke N95 maske ne mogu, i kaže da imaju rezervu za otprilike još nedelju dana. Ja joj predložio da ih prosto ozrače tamo na onkologiji, ali izgleda da nije to problem, nego da te maske filtriraju valjda samo do ~8 sati, posle toga se zapuše pore zbog vodene pare, i više maska ne radi kako treba, služi samo za ukras, a možeš sa njom i da se zaraziš ako je mećeš ponovo na lice.).

Ona se ok drži, kaže najgore je što su joj sve ruke i koža pojedeni od sredstava za dezinfekciju, jer sad koriste neke agresivne hemikalije i alkohol, koža puca i krvari, pa je morala od kuće da donese neke losione, i vlažne rukavice, to bolnica nema.

No, ovde kod nas se izgleda malo stabilizuje stanje u prodavnicama, kao da je prošao taj prvi talas panike, i dalje su rafovi za wc papir prazni, ali snabdevanje je redovno, ako odeš malo ranije, nađeš sve što treba. Mada su i uveli da možeš samo po jedan paket da uzmeš manjeviše za sve to što je prethodno bilo razgrabljeno. A evo, čak i mleko od ovsa se vratilo na raf, mada veganska stalaža i dalje deluje kao da je počela nuklearna zima.



Komentari (478)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 11:37 16.03.2020

Re: ...

Meni se inicijalno dopala ta ideja - ujedinjenja demokratske stranke - međutim kada sam video imena pojedina na listi, prevrnuo mi se stomak.


pa naravno da bi bilo dobro i logicno, da se demokratska opozicija ujedinila i organizovala kako treba u odnosu na okolnosti- ali nije,...pokazala nam je da je bezidejna, nespremna za ovakav poduhvat, egotriperska, jer svi bi da budu neki kalifi i svakako u velikom delu nemoralana, jer se prodala, sve vicuci da se radi o etickom cinu.

na toj listi uopste nije bitno prepoznati bilo koga, jasno je o cemu se radi, jasno je da se iz stranke ne izlazi tik pred izbore izdajom, sa vec dogovorenim bekapom i bez srama izlazi pred javnost da, evo, 40% zena u skupstini se brani, a ono vec ima 37%, ali zato nema svega drugog mnogo vaznijeg, za sta si placn 25 godina, a nisi nista uradio, nego si lagodno ziveo, dok si drugima prodavao uspostavljanje dijaloga.

...da is video ovog copiranog vesaru konstantinovica kod Olje, hebote, ista retorika, ista foliraza, ...jos, kada ga pogledas, ko bebapopovic...
mariopan mariopan 11:50 16.03.2020

Re: ...

kada sam video imena pojedina na listi, prevrnuo mi se stomak.

Isto, videla...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:01 16.03.2020

Re: ...



pa naravno da bi bilo dobro i logicno, da se demokratska opozicija ujedinila i organizovala kako treba u odnosu na okolnosti- ali nije,...pokazala nam je da je bezidejna, nespremna za ovakav poduhvat, egotriperska, jer svi bi da budu neki kalifi i svakako u velikom delu nemoralna, jer se prodala, sve vicuci da se radi o etickom cinu.

na toj listi uopste nije bitno prepoznati bilo koga, jasno je o cemu se radi, jasno je da se iz stranke ne izlazi tik pred izbore izdajom, sa vec dogovorenim bekapom i bez srama izlazi pred javnost da, evo, 40% zena u skupstini se brani, a ono vec ima 37%, ali zato nema svega drugog mnogo vaznijeg, za sta si placn 25 godina, a nisi nista uradio, nego si lagodno ziveo, dok si drugima prodavao uspostavljanje dijaloga.

...da li si video ovog copiranog vesaru konstantinovica kod Olje, hebote, ista retorika, ista foliraza, ...jos, kada ga pogledas, ko bebapopovic...


Jezivo je to nešto. Jedino to mogu da objasnim sa Twin Peaks 2, gde razgovaraš sa fejk Ejdžent Kuperom misleći da je on, a ono je lažni on sve vreme... Ne znam kakav je to duh i kako to racionalno objasniti. Ispada da je Đilas ostao jedina ozbiljno operativna opozicija u zemlji, međutim eto, Beograđani se njega sećaju kao arogantnog gradonačelnika. Baš je u dubiozi demokratija u Srbiji.
angie01 angie01 12:01 16.03.2020

Re: ...

mariopan
kada sam video imena pojedina na listi, prevrnuo mi se stomak.

Isto, videla...


sta tu nije jasno,...vec neko duze vreme?!
angie01 angie01 12:23 16.03.2020

Re: ...

Baš je u dubiozi demokratija u Srbiji.


zato jer su se opredelili da budu profiteri tranzicije posle 5. oktobra, umesto da uspostave sitem.

hebote, uclanjivalo se u stranke za dobijanje pozicija, znaci nije bila bitna struka, znanje,...sta je uradio "ekspetrski" g17+, privatizacije, skenjavanje,...jadna Verica Barac je ukazivala, ukazivala, i umrla i nikom nista, Djindjica su ubili da ne smeta i eto nam sad,...ova konstrukcija je napravljena tada,....pogledaj ko je sve od ds kadrova posle smene vlasti samo presla i ne samo da se prilagodila, nego preuzela perjanicu stetocinstva lazi i korupcije,....oni su i lazni doktoranti, ne samo autenticni snsovci,...jelenatrivan je bila najblizi saradnik Djilasu, vidi je sada, vesara, mali,...sve su to smradovi koji rade samo za sebe.

ne znam- Djilasa Beograd ne voli, seca se sta mu je radio, on nije smeo da se popne na kamion protesta, jer bi bio izvizdan,...sada sto je ova ekipa jos gora, nije bas neki argument za aboliciju ni njega ni svih koji su fakat ovo dozvolili,...sada treba ja da se osecam kao kreten, jer mi se prebacuje da, zato sto se dobro secam, zastupam parolu svi su isti i time "sprecavam" potrebne promene.

hebiga, nema novih koji su se izborili za neko vidljivo mesto, a ovi stari se ponasaju kao da su bogom dani, a vec se pokazalo da ljudi nece vise za njih da glasaju,...

...a neki dogovor medju njima- opozicionarima- ocigledno nije moguc, jer je svima vazniji neki licni trip od zajednickog boljitka.

mi smo jedna shebana, nedotupavna, i da, nemoralna sredina.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:28 16.03.2020

Re: ...

angie01
mariopan
kada sam video imena pojedina na listi, prevrnuo mi se stomak.

Isto, videla...


sta tu nije jasno,...vec neko duze vreme?!


Pa jasno je, ali mi nismo u zemlji tj. jesmo ali nismo emocionalno vezani za nju, i onda ti na racionalnom nivou neke priče zvuče, a kada im se približiš emocionalno vidiš da su pune šupljine i egotrovnosti, ili još gore te ozbiljne bebapopović-fejkejdžentkup dehumanizovane izopačenosti.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:30 16.03.2020

Re: ...

hebiga, nema novih koji su se izborili za neko vidljivo mesto, a ovi stari se ponasaju kao da su bogom dani, a vec se pokazalo da ljudi nece vise za njih da glasaju,...

...a neki dogovor medju njima- opozicionarima- ocigledno nije moguc, jer je svima vazniji neki licni trip od zajednickog boljitka.

Agonija.
angie01 angie01 12:36 16.03.2020

Re: ...

veruj mi, ljudi su izgubljeni u svojim licnim prezivljavanjima i ocajanjima i nemaju vise za sta/koga da se uhvate, pa svako kako zna i ume,...a neki se odluce za jedinu ponudjenu varijantu koja funkcionise- uclane se u sns i rese bar neke svje mrvice.

strasno,...utoliko pre, sto "spoljni faktor" uredno gleda ovoj mafiji kroz prste, zarad licnih interese, koje im ovi odradjuju,...apsolutno nikoga nije briga za gradjane ove zemlje.

...mi smo teritorija na koju se sele prljave industrije drugih zemlja, deponije opsanog otpada, trziste jeftine radne snage, trziste za uvoz namernica najgoreg kvaliteta,...otima se zemlja, uvedena je gmo proizvodlnja,...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:45 16.03.2020

Re: ...

...mi smo teritorija na koju se sele prljave industrije drugih zemlja, deponije opsanog otpada, trziste jeftine radne snage, trziste za uvoz namernica najgoreg kvaliteta,...otima se zemlja, uvedena je gmo proizvodlnja,...


Verujem ti. Pa, ja mislim da je to i kupilo Legiju da povuče oroz na brata... a ovaj, kako je heroinska psiha, uradio bi šta god za pare, ne promišljajući svoje postupka. Klasični war thug. Sada je pitanje kako se podići ponovo iz tog duhovnog pepela. Jedno rešenje je jačanje unutrašnjeg garda države. Međutim, ne može se vino novo sipati u mješine stare, stara poslovica.
freehand freehand 20:04 16.03.2020

Re: ...

angie01
Meni se inicijalno dopala ta ideja - ujedinjenja demokratske stranke - međutim kada sam video imena pojedina na listi, prevrnuo mi se stomak.


pa naravno da bi bilo dobro i logicno, da se demokratska opozicija ujedinila i organizovala kako treba u odnosu na okolnosti- ali nije,...pokazala nam je da je bezidejna, nespremna za ovakav poduhvat, egotriperska, jer svi bi da budu neki kalifi i svakako u velikom delu nemoralana, jer se prodala, sve vicuci da se radi o etickom cinu.

na toj listi uopste nije bitno prepoznati bilo koga, jasno je o cemu se radi, jasno je da se iz stranke ne izlazi tik pred izbore izdajom, sa vec dogovorenim bekapom i bez srama izlazi pred javnost da, evo, 40% zena u skupstini se brani, a ono vec ima 37%, ali zato nema svega drugog mnogo vaznijeg, za sta si placn 25 godina, a nisi nista uradio, nego si lagodno ziveo, dok si drugima prodavao uspostavljanje dijaloga.

...da is video ovog copiranog vesaru konstantinovica kod Olje, hebote, ista retorika, ista foliraza, ...jos, kada ga pogledas, ko bebapopovic...

Super je ovo kad jedan priča o ujedinjenju demokratske stranke - sa čime Trifunović nema niti može da ima ikakve veze, aodgovara mu se o ujedinjavanju srpske opozicije sa čim Srbija 21 tek nema nikakve veze.
angie01 angie01 23:14 16.03.2020

Re: ...

da, tako je napisao, ali ako pogledas kako je tekao razgovor, nekako mi je logicnije da pricamo o demokratskoj opoziciji, a ne o ds, kaotakvom.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:53 17.03.2020

Re: ...

angie01
da, tako je napisao, ali ako pogledas kako je tekao razgovor, nekako mi je logicnije da pricamo o demokratskoj opoziciji, a ne o ds, kaotakvom.


Kojeg su nam, između ostalih, i osobe poput njega ogadile. Baš takvi koji tretiraju demokratiju kao ličnu (tj. pošto su partijci, partijsku tj. bezličnu) svojinu. Otišao sam na par sastanaka DS-a posle 2012. Razmišljao sam da im pomognem da stanu na noge posla pada. Međutim kada sam video te partijce na partijskim sastancima, kako upadaju novim ljudima u reč, tretirajući demokratiju kao nešto njihovo - sa sve crnim kožnjacima i lažnim brojanicama na rukama (dobro, ovaj naš veselnik nije takav, ruku na srce); smučio mi se i život srbijanski i licemerna partijska politika - ovamo kritikuju neke pojave u društvu a onamo imaju isti takav kondukt. Al' dobro, nije to tako davno presvuklo skojevski šinjel.

freehand freehand 09:08 17.03.2020

Re: ...

Razmišljao sam da im pomognem da stanu na noge posla pada.

Kakvi nezahvalnici...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:06 17.03.2020

Re: ...

Pa, nisu oni ništa uradili, čak, liderski odnos je bio sasvim uljudan i korektan, ali, taj odnos partijaca prema stranci, pijačarski - "ovo je moja prćija", uski, pilićarski... prema pitanju demokratije; neka pušti... Nagnao me je da odustanem od ove ideje. Radije sam ušao u neke druge priče sa umirovljenim gradskim demokratama (a dobrim i globalno angažovanim momcima). Pomoći ćemo Gradu, kao celini, pošto singularitetima ne mo'š prići od pilićara.

ecce-florian ecce-florian 12:19 15.03.2020

bektodfjučer

jelte, jel ovo onaj blog o knjigama?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:24 15.03.2020

Re: bektodfjučer



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 03:31 16.03.2020

Re: bektodfjučer

ecce-florian
jelte, jel ovo onaj blog o knjigama?




He gazed up at the enormous face. Forty years it had taken him to learn what kind of smile was hidden beneath the dark moustache. O cruel, needless misunderstanding! O stubborn, self-willed exile from the loving breast!



apacherosepeacock apacherosepeacock 11:48 16.03.2020

Re: bektodfjučer



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:18 16.03.2020

Re: bektodfjučer





Kada pogledaš koliko je ta Australija brutalno nastala? Donekle ne okrivljujem ovog Zemljanina našeg, ipak kompozicija rigidnog britanskog post-protestantizma i našeg YU post-marksizma teško da može oblikovati saosećajni misaoni sustav. Nije kriv čovek, tj. jeste, zato što je nesvestan ali to je već druga i poduža priča. Moraćemo, kada se okonča ova pošast, da ti banemo na gajbu da odmorimo mozak malo kod vas u coffee shop culture.
octopus octopus 12:25 15.03.2020

virus

"a, je l ste snimili onog fejk gradonacelnika, koji je pri tome lekar, kako se adaptirao na sramnu retoriku na konferenciji za stampu,..."

Srećom nisam pratio ništa od toga, izuzetno me nerviraju lekari-političari, posebno u Srbiji. Verujem na reč da je bilo bože sačuvaj.

Ako virus dođe u moje krajeve ( a zašto ne bi ), male su šanse da ma zaobiđe. U kategoriji sam kao Hoochi, al se nadam da ću preteći. Ćerka u Beogradu , reče da će verovatno raditi od kuće, sin ovde, jedini mi je problem majka od 86 godina.

Da gledam domaće kanale to nikako, dan je stvoren da se bicikl provoza do Drine i malo pored ( off road ), uveče možda opet pogledam penjanje Alexa Honolda na El Capitano.

Tako da ja radi duševnog mira odavno ne gledam naše kanale, bar državne.
angie01 angie01 12:34 15.03.2020

Re: virus


Srećom nisam pratio ništa od toga, izuzetno me nerviraju lekari-političari, posebno u Srbiji. Verujem na reč da je bilo bože sačuvaj.


slucajno sam juce videla, bas kada je cicicicu postavljeno pitanje, pa zastala, jer nikada nisam cula da je nesto rekao,...kad ono,...ko brnabicka posle treninga.

...koja fejk kulovcina.
aureus aureus 12:46 15.03.2020

Re: virus

octopus

Ako virus dođe u moje krajeve ( a zašto ne bi ), male su šanse da ma zaobiđe. U kategoriji sam kao Hoochi, al se nadam da ću preteći.

Doco, pazi na sebe!

hoochie coochie man hoochie coochie man 15:38 15.03.2020

Re: virus

U kategoriji sam kao Hoochi, al se nadam da ću preteći. Ćerka u Beogradu , reče da će verovatno raditi od kuće, sin ovde, jedini mi je problem majka od 86 godina.

Baš slično, samo što su meni ćere obe odlepršale.
Ovu Beograđanku pokušavam da isprepadam nebili došla kod mene, pošto i odavde može da radi, a ona preko bare je tu gde je.
Biće dobro.

I meni je majka problem, valjda će mi korona pomoći da ga rešim :)
mariopan mariopan 16:55 17.03.2020

Re: virus

I meni je majka problem, valjda će mi korona pomoći da ga rešim :)

Crni ti da te majka čuje.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:11 17.03.2020

Re: virus

Da joj presudi laganom kamom, ako ode svijet

hoochie coochie man hoochie coochie man 18:44 17.03.2020

Re: virus

mariopan
I meni je majka problem, valjda će mi korona pomoći da ga rešim :)

Crni ti da te majka čuje.



Šta da me čuje, pa ja i njoj tako kažem.
Sad sam je još i ucenio, da mi daje hiljadu dinara svakog dana da je ne prijavim vlastima što izlazi iz kuće, jefitinije joj je.
Još nije pristala :)

Dobra je starica, vitalna, a i uglavi dobra, zna da se šali.
Черевићан Черевићан 12:43 15.03.2020

scilicet

aspekte zbilje prihvatiti

свак' пред собом има ..............2 путића
1 смирен.................. други пун захтева,
могућности своје прихваташ саглашен
или будеш трагач.. недохват циљева


G.Cross G.Cross 13:00 15.03.2020

Globalizacija gluposti

A Francuzi danas glasaju na lokalnim izboriima.

cassiopeia cassiopeia 16:03 15.03.2020

Re: Globalizacija gluposti

G.Cross
A Francuzi danas glasaju na lokalnim izboriima.



Kakva je izlaznost?
kamilo_emericki kamilo_emericki 16:36 15.03.2020

Re: Globalizacija gluposti

G.Cross
A Francuzi danas glasaju na lokalnim izboriima.


Ja glasao.
Malo drugacije nego uobicajeno, nema rukovanja sa glasacima, povucene crte svakih metar da ljudi drze razmak i nista drugo.
Izlaznost ce biti svakako manja nego uobicajeno iako se biraju ljudi koji rijesavaju probleme svakodnevnice.
Od odvoza smeca, rupa po ulicama, vrtica, skola do otprilike 4.razreda i jos puno drugih stvari koje su vazne ali ih cesto i ne registrujemo jer smatramo da je normalno da su tu.
Odrzavanje ovih izbora, uz mjere opreza, lice na situaciju poslije teroristickih napada kad su ljudi izasli na ulice i nisu dozvolili da nad zivotom prevlada strah.
alselone alselone 14:58 15.03.2020

Kod sestre u apoteci

dnevni promet bude oko 40, 50 hiljada, juče za jednu smenu bio 90.

Dolaze u hordama i kupuju sve! I što ima smisla i što nema. I lekove i suplemente i placeba, sveeeeee.
cassiopeia cassiopeia 15:40 15.03.2020

Re: Kod sestre u apoteci

alselone
dnevni promet bude oko 40, 50 hiljada, juče za jednu smenu bio 90.

Dolaze u hordama i kupuju sve! I što ima smisla i što nema. I lekove i suplemente i placeba, sveeeeee.


Juče sam išla majci da pribavim lekove. Samo sam pomislila, daj bože da nisu ljudi totalno poludeli pa krenuli da prave zalihe.

I onda se setim, ono što ide na recept se uglavnom ne prodaje slobodno, a i lekovi su skupi tako da nađoh sve.
freehand freehand 15:44 15.03.2020

Re: Kod sestre u apoteci

cassiopeia
alselone
dnevni promet bude oko 40, 50 hiljada, juče za jednu smenu bio 90.

Dolaze u hordama i kupuju sve! I što ima smisla i što nema. I lekove i suplemente i placeba, sveeeeee.


Juče sam išla majci da pribavim lekove. Samo sam pomislila, daj bože da nisu ljudi totalno poludeli pa krenuli da prave zalihe.

I onda se setim, ono što ide na recept se uglavnom ne prodaje slobodno, a i lekovi su skupi tako da nađoh sve.

Malopre uđoh u praznu apoteku. Kapi za nos imaju, hvala na pitanju i po istoj su ceni kao i prošle sedmice.
Za maske i alkohol nisam ni pitao.
cassiopeia cassiopeia 15:48 15.03.2020

Re: Kod sestre u apoteci

freehand

Malopre uđoh u praznu apoteku. Kapi za nos ima, hvala na pitanju i po istoj su ceni kao i prošle sedmice.
Za maske i alkohol nisam ni pitao.


I ova, u kojoj sam ja bila, isto prazna, a puna lekova.

Na vratima stoji papir "nema maski, alkohola i asepsola" i niko da priviri.

Danas spremala sarmice od zelja i skontam da imam pirinča pola kafene šoljice. I odvalim se od smeha. Svi nešto vuku, meni važno da sam dovukla slaninu. Za ostalo ću lako.
mirelarado mirelarado 15:49 15.03.2020

Re: Kod sestre u apoteci

freehand
cassiopeia
alselone
dnevni promet bude oko 40, 50 hiljada, juče za jednu smenu bio 90.

Dolaze u hordama i kupuju sve! I što ima smisla i što nema. I lekove i suplemente i placeba, sveeeeee.


Juče sam išla majci da pribavim lekove. Samo sam pomislila, daj bože da nisu ljudi totalno poludeli pa krenuli da prave zalihe.

I onda se setim, ono što ide na recept se uglavnom ne prodaje slobodno, a i lekovi su skupi tako da nađoh sve.

Malopre uđoh u praznu apoteku. Kapi za nos ima, hvala na pitanju i po istoj su ceni kao i prošle sedmice.
Za maske i alkohol nisam ni pitao.


Isti je moj utisak iz samoposluge. Snabdevenost solidna. Kažu mi prodavačice da je stampedo prošao...
freehand freehand 15:51 15.03.2020

Re: Kod sestre u apoteci

meni važno da sam dovukla slaninu. Za ostalo ću lako.

To bratesestro. Meni juče stigla tabla dommaće slanine i dva litra domaće kajsije. Belog luka ima u vencu. Ostalo je nebitno. Inače, oko Lidla bojno polje...
Inače, za utehu, ovo vodi državu:


cassiopeia cassiopeia 15:56 15.03.2020

Re: Kod sestre u apoteci



Isti je moj utisak iz samoposluge. Snabdevenost solidna. Kažu mi prodavačice da je stampedo prošao...


Juče odem oko 17h po mleko, računam prošla subotnja gužva i tako i bi.

Krcata prodavnica, nisam videla da bilo gde zjapi prazan raf. Gužva standardna za subotnje nabavke i prodavačica mi reče da im je bio ok dan.

Ja očekujem novi talas panike od večeras, kad se obznani dal' vanredno stanje ili vanredna situacija.

Sve mi ok, ako će biti reda i bez zloupotreba. Jedino mi jezu izaziva potencijalna slika vojske na ulicama.

Cenim da je ta jeza više posledica nepoverenja u državu, nego procena realne opasnosti.
freehand freehand 16:00 15.03.2020

Re: Kod sestre u apoteci

Cenim da je ta jeza više posledica nepoverenja u državu, nego procena realne opasnosti.

To je dokaz koliko je građansko građanstvo nepravedno. Spasao nas je u smetovima, spasao u poplavama. Otkud to nepoverenje, otkud ta panika?
Đilasšolak, fašisti, žutilopovi šire defetizam?
Ko nas instruira, ko nas plaća?
cassiopeia cassiopeia 16:00 15.03.2020

Re: Kod sestre u apoteci

Meni juče stigla tabla dommaće slanine i dva litra domaće kajsije. Belog luka ima u vencu. Ostalo je nebitno.


Znaju se prioriteti.

Ovog mandrila ne gledati. Utiče na probavu slanine.

Danas sam čula za lika koji je naručio vode za 700 eura. (ne ovde) Ljudi su o d l e p i l i.
cassiopeia cassiopeia 16:01 15.03.2020

Re: Kod sestre u apoteci

Otkud to nepoverenje, otkud ta panika?


Grešna sam, priznajem.
niccolo niccolo 16:05 15.03.2020

Re: Kod sestre u apoteci

A ko je ovaj lik sa slike?
freehand freehand 16:09 15.03.2020

Re: Kod sestre u apoteci

niccolo
A ko je ovaj lik sa slike?

KLIK

niccolo niccolo 16:10 15.03.2020

Re: Kod sestre u apoteci

Mogao sam da pretpostavim da je sns svinja...
freehand freehand 16:13 15.03.2020

Re: Kod sestre u apoteci

niccolo
Mogao sam da pretpostavim da je sns svinja...

Pa nemoj tako... Vazduplohov i Mortadela to su brata dva.
A sve su to deca razvedenih roditelja, Voje Šešelja i Tome Nikolića.
angie01 angie01 17:29 15.03.2020

Re: Kod sestre u apoteci

meni važno da sam dovukla slaninu


konacno drugovi,
vrtatili smo se pravim vrednostima!


cassiopeia cassiopeia 17:40 15.03.2020

Re: Kod sestre u apoteci

angie01
meni važno da sam dovukla slaninu


konacno drugovi,
vrtatili smo se pravim vrednostima!




Čuj, vratili. Ja sam oduvek na braniku pravih vrednosti - slanine.
freehand freehand 17:50 15.03.2020

Re: Kod sestre u apoteci

cassiopeia
angie01
meni važno da sam dovukla slaninu


konacno drugovi,
vrtatili smo se pravim vrednostima!




Čuj, vratili. Ja sam oduvek na braniku pravih vrednosti - slanine.

Ali heljdine, integralne!
zilikaka zilikaka 17:56 15.03.2020

Re: Kod sestre u apoteci

Kapi za nos imaju, hvala na pitanju i po istoj su ceni kao i prošle sedmice.

I ti si u klubu?
Meni je to pretposlednja stvar koja bi smela da nestane. Poslednja je voda, da ne dehidriraš.
neumoran neumoran 18:05 15.03.2020

Re: Kod sestre u apoteci

cassiopeia


Isti je moj utisak iz samoposluge. Snabdevenost solidna. Kažu mi prodavačice da je stampedo prošao...


Juče odem oko 17h po mleko, računam prošla subotnja gužva i tako i bi.

Krcata prodavnica, nisam videla da bilo gde zjapi prazan raf. Gužva standardna za subotnje nabavke i prodavačica mi reče da im je bio ok dan.

Ja očekujem novi talas panike od večeras, kad se obznani dal' vanredno stanje ili vanredna situacija.

Sve mi ok, ako će biti reda i bez zloupotreba. Jedino mi jezu izaziva potencijalna slika vojske na ulicama.

Cenim da je ta jeza više posledica nepoverenja u državu, nego procena realne opasnosti.

Zašto se ježiš od prisustva vojske u ovoj situaciji?
Da nije vojska poznata da je u talu sa kriminalcima ili šta?
cassiopeia cassiopeia 18:11 15.03.2020

Re: Kod sestre u apoteci

Ali heljdine, integralne!


E, nećemo da se vređamo.
angie01 angie01 18:11 15.03.2020

Re: Kod sestre u apoteci

Ali heljdine, integralne!


...utomsmislu, na mene uvek mozes da racunas kada je tesko, kada svi drugi iznevere.
cassiopeia cassiopeia 18:16 15.03.2020

Re: Kod sestre u apoteci

angie01
Ali heljdine, integralne!


...utomsmislu, na mene uvek mozes da racunas kada je tesko, kada svi drugi iznevere.


Čekaj, hoćeš li ti slaninu ili heljdu?

Ja slaninu jedem samo sa lukom i paradajz salatom. So pored. Jbg, neslana sam rođena.

Slanina mora biti od vrste koja nije žilava, zdravo zrela svinja mora da bude, slanina bela, kad sečeš da nož ide kao kroz puter, može i mesnata, al' to nije garant kvaliteta.

Takvu slaninu kad staviš na tiganj, ako ćeš jaja i slanine za doručak, ona se ne prži već samo zagreje da postane providna, odmah jaja preko i eto.

Odoh da isečem koji zalogaj. Valja se.
freehand freehand 18:22 15.03.2020

Re: Kod sestre u apoteci

angie01
Ali heljdine, integralne!


...utomsmislu, na mene uvek mozes da racunas kada je tesko, kada svi drugi iznevere.

Samo za tebe: najbolja barena slanina koju je čovek mogao dakupi bila je ona iz blaženopočovšeg "Banata, iz Banatskog karlovca. Kao i čajna kobasica kojoj je po predanju to i bilo izvorište a recept čuvan u sefu te nekad nadaleko čuvene industrije mesnih proizvoda.
angie01 angie01 18:39 15.03.2020

Re: Kod sestre u apoteci

Čekaj, hoćeš li ti slaninu ili heljdu?


eto free, me razumeo.


Odoh da isečem koji zalogaj. Valja se.


nogekako!
angie01 angie01 18:58 15.03.2020

Re: Kod sestre u apoteci

najbolja barena slanina koju je čovek mogao dakupi bila je ona iz blaženopočovšeg "Banata, iz Banatskog karlovca.



ecce-florian ecce-florian 19:31 15.03.2020

Re: Kod sestre u apoteci

izvinjavam se

obrisao sam komentar koji sam ovde napisao kada sam pročitao da je u italiji danas 368 osoba umlo od corona virusa. najviše do sada



angie01 angie01 21:13 15.03.2020

Re: Kod sestre u apoteci

kada sam pročitao da je u italiji danas 368 osoba umlo od corona virusa. najviše do sada


strasno,..u pravu si,

ne zameri na zezanju, to je vid odbrane.
ecce-florian ecce-florian 22:05 15.03.2020

Re: Kod sestre u apoteci

ne zameri na zezanju, to je vid odbrane.

ma ok
upravo sam odgledao kako se i ovaj podatak može zloupotrebiti zarad političke promocije

fuj
angie01 angie01 22:27 15.03.2020

Re: Kod sestre u apoteci

Malopre uđoh u praznu apoteku.


malo pre na NBG- redovi ispred tri aposteke- sta kupuju, pojma nemam- juce nije bilo nigde ni maski ni asepsola, ni onih dezifekcionih roloa, ni obicnog alkohola...
octopus octopus 15:34 15.03.2020

virus

"Kod sestre u apoteci
dnevni promet bude oko 40, 50 hiljada, juče za jednu smenu bio 90.

Dolaze u hordama i kupuju sve! I što ima smisla i što nema. I lekove i suplemente i placeba, sveeeeee."

Poludeli totalno, ono dopisujem se sinoć sa rođakom koja dugo živi u Torontu, kaže narod se ubi kupujući toalet papir. Ako ih to ne sačuva... dupe se može brisati ma čime, bar mi koji smo odrasli na selu to znamo.

Ponašanje je totalno iracionalno u ovakvim situacijama, ne mogu se stvoriti zalihe doveka al to mnogi nisu svesni.

Ja se čuvam koliko mogu, posao mi je takav da lako mogu dobiti virus ali se ne žalim volim ovo što radim i na kraju niko me, kako se kod mene u Donjim Nedeljicama kaže nije bio po uvetima da izaberem ovu profesiju.

Optimista sam bez obzira na sve, a rekoh već duševni mir čuvam tako da što manje gledam tv, sport koliko stignem ( omatorilo se ) i tako to.

aureus aureus 15:39 15.03.2020

Re: virus

Optimista sam bez obzira na sve, a rekoh već duševni mir čuvam tako da što manje gledam tv, sport koliko stignem ( omatorilo se ) i tako to.

E, ali nema više fudbala.
Doduše, Japanci ponovo kreću sa svojom košarkaškom ligom.

I ja sam optimista.
Kao vrsta ćemo da preživimo.
A sad...nećemo svi kao pojedinci.
cassiopeia cassiopeia 15:44 15.03.2020

Re: virus

Kao vrsta ćemo da preživimo.
A sad...nećemo svi kao pojedinci.


Tako je od kad je sveta i veka. Ništa novo pod suncem.

Samo je moglo naše vreme i da preskoči.
cassiopeia cassiopeia 16:08 15.03.2020

Re: virus

Znate li šta mi je novi projekat?

Hoću da pravim hleb od heljde, ali sa prirodnim kvasom.

Kao nekad što se pravilo, kad nije bilo kvasca.

Danas počeo proces fermentacije, obaveštavaću vas o napretku i hvaljen Isus, za desetak dana stiže slika kvasnog hleba.

Drž'te fige!
mlatisa mlatisa 16:13 15.03.2020

Re: virus

Poludeli totalno, ono dopisujem se sinoć sa rođakom koja dugo živi u Torontu, kaže narod se ubi kupujući toalet papir. Ako ih to ne sačuva... dupe se može brisati ma čime, bar mi koji smo odrasli na selu to znamo.


Подцењује се исконски људски страх када се у клоњи доцкан спозна да нема тоалет папира.
mirelarado mirelarado 16:13 15.03.2020

Re: virus

Danas počeo proces fermentacije, obaveštavaću vas o napretku i hvaljen Isus, za desetak dana stiže slika kvasnog hleba.


Ti dotvoriš kulinarski kanal na jućubetu! :)
freehand freehand 16:15 15.03.2020

Re: virus

mlatisa
Poludeli totalno, ono dopisujem se sinoć sa rođakom koja dugo živi u Torontu, kaže narod se ubi kupujući toalet papir. Ako ih to ne sačuva... dupe se može brisati ma čime, bar mi koji smo odrasli na selu to znamo.


Подцењује се исконски људски страх када се у клоњи доцкан спозна да нема тоалет папира.

cassiopeia cassiopeia 16:21 15.03.2020

Re: virus

mirelarado


Ti dotvoriš kulinarski kanal na jućubetu! :)


:)

Još prošle godine me drugarica nagovarala posle serije slika bezglutenskih peciva. A meni sve glupo.

Kako je krenulo, možda se i prešaltam. Ako ništa, mora da se jede.

Baš me zanima kako će biti sa poslom, pošto je komunikacija sa potencijalnim kupcima ono što jedino i radim. Tek sam počela taj posao da radim pre nedelju dana. Bilo je daj bilo šta smisleno, dok ne nađem ono što želim. Biće zanimljivo!
mirelarado mirelarado 16:25 15.03.2020

Re: virus

Kako je krenulo, možda se i prešaltam. Ako ništa, mora da se jede.


Ako nas ture u kućni karantin, bila bi ti to lepa zanimacija, a možda i isplativa... Razmišljaj u tom pravcu. :)
predatortz predatortz 16:30 15.03.2020

Re: virus


Ako nas ture u kućni karantin,


Ima da izginemo među sobom!
Zatvoreni danima, plavuša u predklimaksu, pubertetlije komada dva i pedesetogodišnjak.

Scenario za horor!

Edit :

Alse, je li ti sad jasno što se samoizolacije plašim više od pandemije?
alselone alselone 16:33 15.03.2020

Re: virus

Alse, je li ti sad jasno što se samoizolacije plašim više od pandemije?


Sad mi je jasno!

Da si na vreme napravio onu vikendicu, pa da si se tamo izolovao...
mirelarado mirelarado 16:38 15.03.2020

Re: virus

Zatvoreni danima, plavuša u predklimaksu, pubertetlije komada dva i pedesetogodišnjak.



kamilo_emericki kamilo_emericki 16:47 15.03.2020

Re: virus

predatortz

Ako nas ture u kućni karantin,


Ima da izginemo među sobom!
Zatvoreni danima, plavuša u predklimaksu, pubertetlije komada dva i pedesetogodišnjak.

Scenario za horor!

Edit :

Alse, je li ti sad jasno što se samoizolacije plašim više od pandemije?

Evo, neko vec opisao iskustvo izolacije.

Spotted: Sarajevo
23 h ·
Potrazi: 1.dan izolacije
cassiopeia cassiopeia 16:53 15.03.2020

Re: virus

Ima da izginemo među sobom!
Zatvoreni danima, plavuša u predklimaksu, pubertetlije komada dva i pedesetogodišnjak.



Kuku tebi!
gedza.73 gedza.73 18:22 15.03.2020

Re: virus

Ima da izginemo među sobom!
Zatvoreni danima, plavuša u predklimaksu, pubertetlije komada dva i pedesetogodišnjak.




mariopan mariopan 12:14 16.03.2020

Re: virus

cassiopeia
Znate li šta mi je novi projekat?

Hoću da pravim hleb od heljde, ali sa prirodnim kvasom.

Kao nekad što se pravilo, kad nije bilo kvasca.

Danas počeo proces fermentacije, obaveštavaću vas o napretku i hvaljen Isus, za desetak dana stiže slika kvasnog hleba.

Drž'te fige!


Javljaj kako je uspelo, taj hleb je najlepši. Ja sam veliki ljubitelj dobrog hleba, ni kolači mi ne trebaju.
alselone alselone 16:43 15.03.2020

Brojevi braćo, brojevi

Over half of the coronavirus patients in intensive care in the Netherlands are UNDER 50 YEARS OLD

https://www.ad.nl/dossier-coronavirus/40-a-50-nederlandse-coronapatienten-op-intensive-cares-meer-dan-de-helft-is-onder-de-vijftig~a058aad2/
ecce-florian ecce-florian 17:20 15.03.2020

i slova

oče obračanje biti i na netu ?

nemam TV
cassiopeia cassiopeia 17:38 15.03.2020

Re: i slova

ecce-florian
oče obračanje biti i na netu ?

nemam TV


Ja imam, a k'o da i nemam.

Čitaćemo prepričano. Dosta na ovaj virus.
mirelarado mirelarado 17:55 15.03.2020

Re: i slova

ecce-florian
oče obračanje biti i na netu ?

nemam TV


Ovde prenose uživo ta obraćanja, mada mislim da gledanje nije preporučljivo za opšte zdravstveno stanje i lični duševni mir.
ecce-florian ecce-florian 18:15 15.03.2020

Re: i slova

Ovde prenose uživo ta obraćanja, mada mislim da gledanje nije preporučljivo za opšte zdravstveno stanje i lični duševni mir.


to sam video, tu je ona vest

cit

Kako je saopštilo Ministarstvo zdravlja, od poslednjeg izveštaja u subotu uveče do nedelje u 8 časova, nije bilo uzoraka za testiranje.


logično


mirelarado mirelarado 18:20 15.03.2020

Re: i slova

ecce-florian
Ovde prenose uživo ta obraćanja, mada mislim da gledanje nije preporučljivo za opšte zdravstveno stanje i lični duševni mir.


to sam video, tu je ona vest

cit

Kako je saopštilo Ministarstvo zdravlja, od poslednjeg izveštaja u subotu uveče do nedelje u 8 časova, nije bilo uzoraka za testiranje.


logično




Naravno. Valjda i virus pauzira vikendom, pa još i noću...
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:42 15.03.2020

Re: i slova

mirelarado
ecce-florian
Ovde prenose uživo ta obraćanja, mada mislim da gledanje nije preporučljivo za opšte zdravstveno stanje i lični duševni mir.


to sam video, tu je ona vest

cit

Kako je saopštilo Ministarstvo zdravlja, od poslednjeg izveštaja u subotu uveče do nedelje u 8 časova, nije bilo uzoraka za testiranje.


logično





Naravno. Valjda i virus pauzira vikendom, pa još i noću...


Ja jutros dobio pismo od onemoje svastike koja radi u bolnici u Sijetlu, ali sam odlučio da ga ne postavim ovde, da ne širim paniku.

alselone alselone 19:43 15.03.2020

Re: i slova

Ja jutros dobio pismo od onemoje svastike koja radi u bolnici u Sijetlu, ali sam odlučio da ga ne postavim ovde, da ne širim paniku.


Aj ne zajebavaj nego daj siže.
nikvet pn nikvet pn 19:43 15.03.2020

Re: i slova


Posmatranje obraćanja definitivno obara imuni status populacije.

Za razliku od slanine.
predatortz predatortz 19:46 15.03.2020

Re: i slova

alselone
Ja jutros dobio pismo od onemoje svastike koja radi u bolnici u Sijetlu, ali sam odlučio da ga ne postavim ovde, da ne širim paniku.


Aj ne zajebavaj nego daj siže.


Kad bih ja postavio ovde poruke koje ženi šalje moja svastika, koja doduše nije lekar nego hipohondar, ni vojska ne bi mogla uspostaviti red.
G.Cross G.Cross 19:47 15.03.2020

Re: i slova

srdjan.pajic
mirelarado
ecce-florian
Ovde prenose uživo ta obraćanja, mada mislim da gledanje nije preporučljivo za opšte zdravstveno stanje i lični duševni mir.


to sam video, tu je ona vest

cit

Kako je saopštilo Ministarstvo zdravlja, od poslednjeg izveštaja u subotu uveče do nedelje u 8 časova, nije bilo uzoraka za testiranje.


logično





Naravno. Valjda i virus pauzira vikendom, pa još i noću...


Ja jutros dobio pismo od onemoje svastike koja radi u bolnici u Sijetlu, ali sam odlučio da ga ne postavim ovde, da ne širim paniku.



Panika je dobra, što bi rekao Als.

Neznanje nije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:50 15.03.2020

Re: i slova

alselone
Ja jutros dobio pismo od onemoje svastike koja radi u bolnici u Sijetlu, ali sam odlučio da ga ne postavim ovde, da ne širim paniku.


Aj ne zajebavaj nego daj siže.


Voajeru jedan.
Čovek priča o svastici ti, daj siže.
Pa imaš maštu, šta će zi siže.
nikvet pn nikvet pn 19:58 15.03.2020

Re: i slova

Dojmio me dr Veljković iz Torina; držiš pacijenta kaže, sve ok (borba protiv viremije ti je borba dok ne protutnji, nosiš magare do zelene trave, bitka sa vremenom) i odjwdnom se surdukne. Intersticijalno tkivo proliferiše za dan i pritisne alveole, padne unos O2, drž respirator qrci palci pa šta bude. E sad otkud taj hiperrast intersticijuma (to je glupavo vezivno noseće tkivo koje samo nosi alveole i bronhiole) je li ono reaguje zbog godina, genetike, antipiretika...vrag bi ga znao. Ali to je ključna sitnica gde se lomi rezultat.

(Kako mrzim da radim viroze grrr)
cassiopeia cassiopeia 20:22 15.03.2020

Re: i slova

alselone
Ja jutros dobio pismo od onemoje svastike koja radi u bolnici u Sijetlu, ali sam odlučio da ga ne postavim ovde, da ne širim paniku.


Aj ne zajebavaj nego daj siže.


Ovaj Pajić, bolje da nije svraćao. Jbt, pa na dupe bi progovorio, a neće da kaže.

Zar nije bilo fer da ćuti, kad već neće da govori.

cassiopeia cassiopeia 20:23 15.03.2020

Re: i slova

E sad otkud taj hiperrast intersticijuma (to je glupavo vezivno noseće tkivo koje samo nosi alveole i bronhiole) je li ono reaguje zbog godina, genetike, antipiretika...vrag bi ga znao. Ali to je ključna sitnica gde se lomi rezultat.


Tešim se da su videli bar neku zakonitost. Kad prođe nek' se fokusiraju kako da reše problem. Možda ima rešenje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:21 15.03.2020

Re: i slova


Jes, posle ja da budem odgovoran što je krenuo stampedo blogera na lokane samiške.
cassiopeia cassiopeia 21:25 15.03.2020

Re: i slova


srdjan.pajic

Jes, posle ja da budem odgovoran što je krenuo stampedo blogera na lokane samiške.


Onda bolje da si ćutao, ovako ostavljaš prostor za katastrofične ideje, misli...šta god. Veću štetu si napravio.
freehand freehand 21:27 15.03.2020

Re: i slova

srdjan.pajic

Jes, posle ja da budem odgovoran što je krenuo stampedo blogera na lokane samiške.

A šta je to toliko strašnije od onoga što čujemo od Merkelove, talijanske vlasti, Trampa i gledamo i čitamo svakodnevno u medijima?
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:51 15.03.2020

Re: i slova

Zezam se, ali stvar je definitivno ozbiljna. Manjeviše isto što ste videli u severnoj Italiji se dešava i ovde, to jest kod svastike mi. Tamo su imali prvi slučaj pre nekoiliko nedelja, a sad su im popunjeni kapaciteti. Desilo im se i da je u bolnicu, na samom početku, ovim običnim bolesnicima, došao u posetu neko ko je imao virus bez simptoma, i sad su celo odeljenje stavili u izolaciju, čak i neki medicinari su bili izloženi. Konvertuju cele spratove iz običnih soba u ove za karantin.

Uveli su svom osoblju radnu obavezu, njoj su sad smene 16 sati, pa valjda pola dana slobodno, pa 12 sati, pa tako u krug (malo je nezgodno što ima bebu u kući, a čuvaju je baba i deda, koji onda moraju da se čuvaju od nje). Zato su svi su umorni i nervozni, prave se greške, menjaju protokoli u hodu.

Koliko sam razumeo, ostaju bez zaliha sredstava za zaštitu i dezinfekciju ruku, što priznajem da mi nije baš jasno tačno zbog čega, i šta je sa rezervama, jer to nije neka ruralna ambulanta kao ovde kod mene u planini, nego moderna velika gradska bolnica. Sad već recikliraju sve što može, ali eto te neke N95 maske ne mogu, i kaže da imaju rezervu za otprilike još nedelju dana. Ja joj predložio da ih prosto ozrače tamo na onkologiji, ali izgleda da nije to problem, nego da te maske filtriraju valjda samo do ~8 sati, posle toga se zapuše pore zbog vodene pare, i više maska ne radi kako treba, služi samo za ukras, a možeš sa njom i da se zaraziš ako je mećeš ponovo na lice.).

Ona se ok drži, kaže najgore je što su joj sve ruke i koža pojedeni od sredstava za dezinfkenciju, jer sad koriste neke agresivne hemikalije i alkohol, koža puca i krvari, pa je morala od kuće da donese neke losione, i vlažne rukavice, to bolnica nema.

No, ovde kod nas se izgleda malo stabilizuje stanje u prodavnicama, kao da je prošao taj prvi talas panike, i dalje su rafovi za wc papir prazni, ali snabdevanje je redovno, ako odeš malo ranije, nađeš sve što treba. Mada su i uveli da možeš samo po jedan paket da uzmeš manjeviše za sve to što je prethodno bilo razgrabljeno. A evo, čak i mleko od ovsa se vratilo na raf, mada veganska stalaža i dalje deluje kao da je počela nuklearna zima.
alselone alselone 21:53 15.03.2020

Re: i slova

veganska stalaža

silaža.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:58 15.03.2020

Re: i slova

Onda bolje da si ćutao, ovako ostavljaš prostor za katastrofične ideje, misli...šta god. Veću štetu si napravio.


Dobro, de, izvinjavam se ako je neko stvarno pojurio u prodavnicu i krenuo da se ukopava jer je naslutio da dolazi Sudnji Dan, htedoh samo malo da pojačam dramatiku.
cassiopeia cassiopeia 21:58 15.03.2020

Re: i slova

Hvala ti na ovako dugačkom komentaru.

Juče sam saznala od drugarice da dečija klinika gde njen suprug radi uopšte nema maske, pa su se žene organizovale i šiju maske od posteljnog platna.

Iskuvavaće ih. Horor! Svesni su da nisu 100% zaštita, ali neka zaštita jesu.


o priručnim maskama
cassiopeia cassiopeia 22:03 15.03.2020

Re: i slova

srdjan.pajic
Onda bolje da si ćutao, ovako ostavljaš prostor za katastrofične ideje, misli...šta god. Veću štetu si napravio.


Dobro, de, izvinjavam se ako je neko stvarno pojurio u prodavnicu i krenuo da se ukopava jer je naslutio da dolazi Sudnji Dan, htedoh samo malo pojačam dramatiku.


Daću ti ja dramatiku.

Evo ti muzika

I Won't Back Down
bene_geserit bene_geserit 22:07 15.03.2020

Re: i slova

izvinjavam se ako je neko stvarno pojurio u prodavnicu i krenuo da se ukopava jer je naslutio da dolazi Sudnji Dan

daj ne zajebavaj, sad treba da zatrpavam bunker što sam krenuo da kopam u dvorištu i šta da radim sa 1000 konzervi slanine i govedine što sam naručio ?
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:09 15.03.2020

Re: i slova

Juče sam saznala od drugarice da dečija klinika gde njen suprug radi uopšte nema maske, pa su se žene organizovale i šiju maske od posteljnog platna.


Ja sam od moje sestre u Beogradu čuo da u laboratiji gde joj radi sin, moj sestrić, isto nemaju te maske, ili imaju samo par komada, pa ih onda nose danima, nadam se da ih bar ne koristi više njih po smenama. A oni rade sa građanastvom, svaki dan im par stotina ljudi prođe kroz lab da daju krv i urin.

Evo, ja sam hteo da nabavim taj N95 uložak za moju varilačku masku, i nema nigde da se kupi, čak su i varilačke radnje već očerupali. Onda sam video da je 3M, koji pravi te maske, sve to povukao od disrtibutera i stavio u neku rezervu, za najgore. Mada vidim da ima dosta nekih vebsajtova sumnjivih koji nude te maske, za dosta para, da li su pokupovali na vreme pa sad to tapkaju, mada ja se ne bih usudio da od njih bilo šta tako pazarim.

Ne verujem da to može da se improvizuje, to čak može da bude i jako opasno jer uliva osećaj lažne sigurnosti, pa ljudi misle da su zaštićeni i onda možda manje paze.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana