Budućnost| Društvo| Filozofija| Gost autor| Politika

The Day After Tomorrow

freehand RSS / 31.03.2020. u 16:44

Gost autor: Gospođa Klara  

Osvanuće i taj dan, jednog dana, kad se završe ovi dani. Ponavljanje iste reči u jednoj rečenici je u funkciji insistiranja na činjenici da vreme kao dimenzija dostupna našoj percepciji i dalje postoji, iako se nekako čudno zakrivilo, ušlo samo u sebe i pretvorilo u niz jedinica koje se ne nižu sukcesivno, već su se sabile u jednu tačku, jedan beskonačni dan tokom kojeg jedino imamo pravo na rutinu, kako u razmišljanju, tako i u... hm... aktivnostima.
Nego, da skratim uvod koji će da zaglavi ili u metafizici ili u kvantnoj fizici, i da postavim pitanje.

                "

 

 

Pošto mi mozak funkcioniše tako da je sklon da nalazi elemente Heraklita u pranju sudova, situacija karantina me je već provozala pistom od antike preko Delimoa do Šredingerove mačke, sa usputnim distopičnim, antropološkim i kataklizmičkim literarnim stanicama. Na jednoj od stanica sam zastala i morala da se vratim na početak, na sintagmu Zoon Politikon (telos, logos i ostali sastojci grčke salate), što je za posledicu imalo pitanje koje je tema ovog teksta: "Šta ćemo da preduzmemo kada se sve ovo završi?" Pitanje je istovremeno i banalno i životno važno, pa bih da ga postavim i ovde, jer u trenutku kad ne znamo šta ćemo sada, možemo bez ometanja da razmišljamo o tome šta ćemo sutra.

Da šaltujem na komunikabilni drajv - koje političke opcije imamo kad dođe taj dan posle sutra? Koga delegirati na gubitničku funkciju vađenja svih nas iz govana (jer njih, govana, neće biti do guše nego najverovatnije do temena, pa možda nećemo ni biti u stanju da vidimo bilo kakve opcije)? Država i životi su nam kidnapovani a ja nemam pojma kako će taj triler da se završi, koliko automobila će biti slupano, da li će biti neočekivanih smrti nekog od glavnih pozitivaca ili će zaginuti samo simpatični crnac/uspaničeni astmatičar/sarkastična bakica, da li će uleteti mornaričke foke i da li će kidnapovani preživeti...

I da li će Arhizlikovac Virus biti anihiliran ili će misteriozno nestati i otvoriti prostor za sledeći deo (filma)?

Tagovi



Komentari (741)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 10:03 05.04.2020

Re: Ko vidi

Nikakva genijalnost nije potrebna, samo zrno zdravog razuma.

A niko se do sad nije setio...
Čudo, obzirom da je ideja izvanredna, mada verujem da bi te sad, kad bi sa njom izašao u javnost, odmah smorili pitanjima poput "A ko bira te Izabrane"?
Jer ne bi verovao ali ovdeupravo o toj stinici raspravljamo: načinu na koji se dolazi do izvršne vlasti, vlade. A ne bi vrerovao ni to, pretpostavljam da svaka vlada na neki način jeste upravo to o čemu govoriš - neka grupa ljudi kojoj su ljudi koji su za to dobili mandato dd građana poverili da vlast i dužnost da vodi državu.
Milan Novković Milan Novković 10:15 05.04.2020

Re: Ko vidi

freehand

... ne bi bilo neiteresantno ...

Naprotiv, odlična ideja (jel mogu tri negacije da daju pozitivno?! Ja mislim da mogu, kolko oćeš negacija, nego samo pitam)

Al definišite "starac" prvo!

Ako je to seka ili bata >60 ja bih ovu ideju pretočio u moralni imperativ!

Setićemo se i nekih od vas blogera-bebica, no problemo
freehand freehand 10:18 05.04.2020

Re: Ko vidi


Ako je to seka ili bata >60 ja bih ovu ideju pretočio u moralni imperativ!

Dok preko video konferencija vodite državu jer vam je zabranjeno da izađete bez pelena da se ne pogubite na putu do samoposluge.
Milan Novković Milan Novković 10:21 05.04.2020

Re: Ko vidi

freehand

Ako je to seka ili bata >60 ja bih ovu ideju pretočio u moralni imperativ!

Dok preko video konferencija vodite državu jer vam je zabranjeno da izađete bez pelena da se ne pogubite na putu do samoposluge.

Pičimo pa rasturamo, i da, lukavo koristimo sva pomagala - od pelena do GPS navigacije do samoposluga
freehand freehand 10:34 05.04.2020

Re: Ko vidi

Milan Novković
freehand

Ako je to seka ili bata >60 ja bih ovu ideju pretočio u moralni imperativ!

Dok preko video konferencija vodite državu jer vam je zabranjeno da izađete bez pelena da se ne pogubite na putu do samoposluge.

Pičimo pa rasturamo, i da, lukavo koristimo sva pomagala - od pelena do GPS navigacije do samoposluga

I onda koristite kučiće kao masku za susret sa dilerima vijagre.
mariopan mariopan 11:03 05.04.2020

Re: Ko vidi

freehand

Ako je to seka ili bata >60 ja bih ovu ideju pretočio u moralni imperativ!

Dok preko video konferencija vodite državu jer vam je zabranjeno da izađete bez pelena da se ne pogubite na putu do samoposluge.



Ima odlična kolumna u "Danasu" Jokić i "Otpisani"
Gospodja Klara Gospodja Klara 11:04 05.04.2020

Re: Ko vidi

Ovde bez nekog velikog sranja, bogami, teško da se išta možepromeniti.


Jasnastvar, samo niko normalan to ne priziva (uvek se svodi na to da bi bilo zgodno da Rulja Presudi, ali da ja pratim na TV-u i da se užasavam/trijumfujem...) pa spekulišemo o zaobilaznim putevima jbg. Stoji sve što si rekao, ima nas sa britkim umovima koji detektuju matriks više nego dobro (tant pis!) i ja se u svim prilikama držim dalje od teoretisanja jer nemam legitimitet da kenjam a da praktično nisam ništa ozbiljno uradila. Dok sam bila mlađa nisam bila (po mojim kriterijumima) dovoljno mudra i zrela za bavljenje politikom, to je u mom sistemu bilo nešto vezano za ogromnu odgovornost prema “opštem” i zahtevalo je da zaista budeš ili elita ili psihopata. Sad jesam (psihopata?) ali je kasno, zamor materijala... I def. prestajem da kenjam dalje.

Pa sad, Ružica se sa decom uselila u neku otetu vilu na Dedinju.

Toliko o društvu i društvenim elitama.


Imala sam to na umu dok sam pisala, msm, ne znam gde se uselila i pod kakvim okolnostima, ali njen javni angažman nije bio bitan pre atentata, nije ni posle, osim arbitriranja oko Zoranovog nasleđa, što je sve zajedno bilo bljak. Kako je zbrinuta i sve oko toga je za mene nepoznanica.



Gospodja Klara Gospodja Klara 11:05 05.04.2020

Re: Ko vidi

freehand
Milan Novković
freehand

Ako je to seka ili bata >60 ja bih ovu ideju pretočio u moralni imperativ!

Dok preko video konferencija vodite državu jer vam je zabranjeno da izađete bez pelena da se ne pogubite na putu do samoposluge.

Pičimo pa rasturamo, i da, lukavo koristimo sva pomagala - od pelena do GPS navigacije do samoposluga

I onda koristite kučićekao masku za susret sa dilerimavijagre.


:)))))
vcucko vcucko 11:13 05.04.2020

Re: Ko vidi

freehand
Nikakva genijalnost nije potrebna, samo zrno zdravog razuma.

A niko se do sad nije setio...
Čudo, obzirom da je ideja izvanredna, mada verujem da bi te sad, kad bi sa njom izašao u javnost, odmah smorili pitanjima poput "A ko bira te Izabrane"?

Pa niko, zato sam se i ispravio u drugom upisu.
Javni poziv po navedenom kriterijumu i svi koji ispunjavaju uslov na agoru. Svojevoljno, a može i uz malu pomoć prijatelja (čitaj dva naoružana da ih privedu). Pa aklamacija. Ispunjenost uslova može da proveri svako, običnom excel tabelom.
Zatim rade svako po svom resoru.
Sa svim ovlašćenjima, preko tzv. ministarstava sile.
Ponavljam, nema ih mnogo. Gore-dole tuce.
Prosto ko pasulj belog udovca.
milisav68 milisav68 11:25 05.04.2020

Re: Ko vidi

Imala sam to na umu dok sam pisala, msm, ne znam gde se uselila i pod kakvim okolnostima, ali njen javni angažman nije bio bitan pre atentata, nije ni posle, osim arbitriranja oko Zoranovog nasleđa, što je sve zajedno bilo bljak. Kako je zbrinuta i sve oko toga je za mene nepoznanica.

Nije se sama uselila, odnosno Đinđić je bio živ, uselili su se zajedno, opravdanje je bilo - zbog lične sigurnosti (opasnosti, koja jeste, kao što sada znamo postojala).

E sad, ne znam šta je njega "nateralo" da takvo rešenje prihvati, epilog mi se ne sviđa u svakom slučaju, odnosno ličnim primerom se posrao na ono šta je pričao.
freehand freehand 11:35 05.04.2020

Re: Ko vidi


Imala sam to na umu dok sam pisala, msm, ne znam gde se uselila i pod kakvim okolnostima, ali njen javni angažman nije bio bitan pre atentata, nije ni posle, osim arbitriranja oko Zoranovog nasleđa, što je sve zajedno bilo bljak. Kako je zbrinuta i sve oko toga je za mene nepoznanica.

Ma i njemu je nepoznanica nego zvuči zgodno, ono "Slučajno? Ne bih rekao..." fora
Pretpostavljam da su udovu Đinđić još onomad posle ubistva ostavili zbog bezbednosnih razloga u vili oko koje se Đinđić inače krljao sa bezbednjacima jer nije hteo da napušta stan. A delom i iz nekakvog pijeteta, računam da je Tadiću bilo na pameti da to i nije neki trošak za državu u odnosu na njen (Ružice Đinđić) gubitak. To samo spekulišem, nemam nikakvu informaciju.
Opet, te nesrećne udovicepokazale su se kao opasno kvarljiva roba, pa je u njenom slučaju ono što je bilo na ivici neukusa u DS (gde je ipak bila bar član) postalo tragično sa ovim sranjima sa Vučićem.
Sveu svemu ja se samo u dve stvari sa tobom ne slažem: prvo, mislim da ima priličan broj ljudi koji su u politici iz časnih motiva, a to što je tretiraju kao svoju profesiju uopšte nije niti sme da bude minus dok se kreću u okviru zakona.
Drugo;
Drguo, smor je to partijsko organizovanje, smor je gledati plitkoumne karijeriste, smor je slušati svakakve neznalice u kampanjama - al jbebiga, drugog načina nema. Sem onog što ga pomenusmo, a i sa njim na vrh ne izbijaju najpametniji i oni sa najviše vrlina, nego po pravilu oni najkrvoločniji i oni što im moralni uzusi ne prave veliki problem u delovanju.
Gospodja Klara Gospodja Klara 11:45 05.04.2020

Re: Ko vidi

milisav68
Imala sam to na umu dok sam pisala, msm, ne znam gde se uselila i pod kakvim okolnostima, ali njen javni angažman nije bio bitan pre atentata, nije ni posle, osim arbitriranja oko Zoranovog nasleđa, što je sve zajedno bilo bljak. Kako je zbrinuta i sve oko toga je za mene nepoznanica.

Nije se sama uselila, odnosno Đinđić je bio živ, uselili su se zajedno, opravdanje je bilo - zbog lične sigurnosti (opasnosti, koja jeste, kao što sada znamo postojala).

E sad, ne znam šta je njega "nateralo" da takvo rešenje prihvati, epilog mi se ne sviđa u svakom slučaju, odnosno ličnim primerom se posrao na ono šta je pričao.



Manje-više si objasnio sebi, mislim da je on bio suviše pragmatičan i ambiciozan da bi prihvatio to rešenje iz nekih malograđanskih pobuda, ako mu je sugerisano da je bezbednost u pitanju... pa, ne mogu da tvrdim da bih kao roditelj dvoje dece rekla - ma jok, batali. Nije bio glup, znao je da sebe lično ne može da zaštiti. Ja ne bih više o tome jer je irelevantno, kao što je bilo irelevantno ali zgodno za spin i degradiranje njegovog pablik imidža od strane onih koji su mu i došli glave pre mnogo (za nas izgubljenih) godina.

Ispričana priča toliko puta.
Daleko je spornije pitanje: ko je ubio premijera države?
milisav68 milisav68 11:48 05.04.2020

Re: Ko vidi

Ma i njemu je nepoznanica nego zvuči zgodno, ono "Slučajno? Ne bih rekao..." fora

Ne možeš da izdržiš, a?

A malo posle toga:
To samo spekulišem, nemam nikakvu informaciju.

Nisam doktor, ali mogu da pogledam.

Smanji doživljaj, pući će ti žuč.

mariopan mariopan 11:49 05.04.2020

Re: Ko vidi

freehand
Nikakva genijalnost nije potrebna, samo zrno zdravog razuma.

A niko se do sad nije setio...
Čudo, obzirom da je ideja izvanredna, mada verujem da bi te sad, kad bi sa njom izašao u javnost, odmah smorili pitanjima poput "A ko bira te Izabrane"?
Jer ne bi verovao ali ovdeupravo o toj stinici raspravljamo: načinu na koji se dolazi do izvršne vlasti, vlade. A ne bi vrerovao ni to, pretpostavljam da svaka vlada na neki način jeste upravo to o čemu govoriš - neka grupa ljudi kojoj su ljudi koji su za to dobili mandato dd građana poverili da vlast i dužnost da vodi državu.

Meni se dopala ideja o vladi nacionalnog spasa, pre svega zato što bi to bili strucnjaci koji bi morali ispocetka da postave temelje zdravog drustva, i neki broj njih se odazvao?

Jedinu primedbu bih imala na kratak rok njihovog mandata, obzirom na posao koga bi se prihvatili, mislim da mora biti duži rok te vlade.

Zašto se od toga odustalo, ili nije ali se o tome više ne govori?
Gospodja Klara Gospodja Klara 11:53 05.04.2020

Re: Ko vidi

Sveu svemu ja se samo u dve stvari sa tobom ne slažem: prvo, mislim da ima priličan broj ljudi koji su u politici iz časnih motiva, a to što je tretiraju kao svoju profesiju uopšte nije niti sme da bude minus dok se kreću u okviru zakona.
Drugo;
Drguo, smor je to partijsko organizovanje, smor je gledati plitkoumne karijeriste, smor je slušati svakakve neznalice u kampanjama - al jbebiga, drugog načina nema. Sem onog što ga pomenusmo, a i sa njim na vrh ne izbijaju najpametniji i oni sa najviše vrlina, nego po pravilu oni najkrvoločniji i oni što im moralni uzusi ne prave veliki problem u delovanju.


Možda nisam bila precizna, ovo tvoje sve stoji. Mislim, slažem se u tome što se ne slažeš sa onim sa čim se ja takođe ne slažem.
Ebeš dan bez bar jednog paradoksa, dihotomije ili apsurda za razgibavanje mozga.
freehand freehand 11:54 05.04.2020

Re: Ko vidi

Zašto se od toga odustalo, ili nije ali se o tome više ne govori?

Zašto se od toga odustalo, ili nije ali se o tome više ne govori?

Zato še korona prekrila sve, pao tome govori samo još Dragan J. Vučićević kad Vučić naruči. Malo o Đilasu kojui krade respiratore, malo o Pajtiću koji krademaske, malo o Tadiću koji prodaje državu iza kulisa i onda o vladi nacionalnog spasakao načinu da se sjebe volja naroda.
Ništa ne pratiš na času.
Inače,što se dužine mandata tiče pogledaš još jednom naziv pa razmisliš štaje funkcija takve vladeneizabrane direktno i sa lagitimitetom samo za određeni posao koji treba obaviti u određenom roku.
U normalnoj državi se građani preko izbora, birajući svoje predstavnike izjašnjavaju o pravcu kojim društvo treba daide.
Milan Novković Milan Novković 11:58 05.04.2020

Re: Ko vidi

freehand
Milan Novković
freehand

Ako je to seka ili bata >60 ja bih ovu ideju pretočio u moralni imperativ!

Dok preko video konferencija vodite državu jer vam je zabranjeno da izađete bez pelena da se ne pogubite na putu do samoposluge.

Pičimo pa rasturamo, i da, lukavo koristimo sva pomagala - od pelena do GPS navigacije do samoposluga

I onda koristite kučićekao masku za susret sa dilerimavijagre.

Kako kad, zavisi od rase i utreniranosti
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:25 05.04.2020

Re: Ko vidi

Nije se sama uselila, odnosno Đinđić je bio živ, uselili su se zajedno, opravdanje je bilo - zbog lične sigurnosti (opasnosti, koja jeste, kao što sada znamo postojala).

E sad, ne znam šta je njega "nateralo" da takvo rešenje prihvati, epilog mi se ne sviđa u svakom slučaju, odnosno ličnim primerom se posrao na ono šta je pričao.


Ne vidim u cemu je problem, vila na Dedinju za trajanje mandata na upotrebu nije isto sto i poklonjena/prodata za neku bagatelu i slicno.

To kao kad bi postojala primedba zasto se predsednik sa porodicom u US useli u Belu kucu dok je na toj duznosti..
freehand freehand 12:33 05.04.2020

Re: Ko vidi

A malo posle toga:
To samo spekulišem, nemam nikakvu informaciju.

IQ 70+ omogućava da se razume da ja spekulišem sa mogućim razlozima (o kojima samizneo pretpostavku to i naglasivši) da RužicaĐinđić ostane u toj kući ("vial" svakako bolje zvuči u potrebnomkontekstu), a da iz toga ne izvlačim nikakve zaključke. Naročito ne standardne malograđanske gde je tuđe poštenje vazda bagatela.
Ciketanska posla.
rodni rodni 12:53 05.04.2020

Re: Ko vidi

mariopan
freehand
Nikakva genijalnost nije potrebna, samo zrno zdravog razuma.

A niko se do sad nije setio...
Čudo, obzirom da je ideja izvanredna, mada verujem da bi te sad, kad bi sa njom izašao u javnost, odmah smorili pitanjima poput "A ko bira te Izabrane"?
Jer ne bi verovao ali ovdeupravo o toj stinici raspravljamo: načinu na koji se dolazi do izvršne vlasti, vlade. A ne bi vrerovao ni to, pretpostavljam da svaka vlada na neki način jeste upravo to o čemu govoriš - neka grupa ljudi kojoj su ljudi koji su za to dobili mandato dd građana poverili da vlast i dužnost da vodi državu.

Meni se dopala ideja o vladi nacionalnog spasa, pre svega zato što bi to bili strucnjaci koji bi morali ispocetka da postave temelje zdravog drustva, i neki broj njih se odazvao?

Jedinu primedbu bih imala na kratak rok njihovog mandata, obzirom na posao koga bi se prihvatili, mislim da mora biti duži rok te vlade.

Zašto se od toga odustalo, ili nije ali se o tome više ne govori?

Mariopan, od toga nema ništa!
Kakva vlada nacionalnog spasa i slične trice?
Jedini pravi put je parlamentarna demokratija.
Alternativa je - vojna hunta.
A ja ne bih da živim u takvoj državi.
Vojska ima druge uloge i njih treba da se drži.
Prema tome, što kaže Frihend, nema tu puno mudrovanja - mi smo takvi kakvi jesmo.
Takvi kakvi jesmo - takvu imamo i vlast.
Da li ćemo da izaberemo drugačiju od ovoga što ne može ni da se definiše - ja se nadam da hoćemo.
Kada - nadam se što je ranije moguće.
mariopan mariopan 12:53 05.04.2020

Re: Ko vidi

freehand
Zašto se od toga odustalo, ili nije ali se o tome više ne govori?

Zašto se od toga odustalo, ili nije ali se o tome više ne govori?

Zato še korona prekrila sve, pao tome govori samo još Dragan J. Vučićević kad Vučić naruči. Malo o Đilasu kojui krade respiratore, malo o Pajtiću koji krademaske, malo o Tadiću koji prodaje državu iza kulisa i onda o vladi nacionalnog spasakao načinu da se sjebe volja naroda.
Ništa ne pratiš na času.
Inače,što se dužine mandata tiče pogledaš još jednom naziv pa razmisliš štaje funkcija takve vladeneizabrane direktno i sa lagitimitetom samo za određeni posao koji treba obaviti u određenom roku.
U normalnoj državi se građani preko izbora, birajući svoje predstavnike izjašnjavaju o pravcu kojim društvo treba daide.

Za dužinu mandata mislim da je kratak, znam koja im je funkcija i legitimitet i baš zato kažem da im je rok trajanja kratak u odnosu na posao za koji bi bili angažovani. Ok, možda stručjaci znaju da mogu u tom roku to da urade?

Da bi uopšte dobili priliku da rade, osvojili glasove birača, bilo bi dobro poslušati i glasove iz publike, nas običnih ljudi, možda ne tako pametnih da znamo odgovore na sva pitanja ali mnogo bolje znamo šta taj narod žulja i gde se to sapliću opozicioni lideri kada se obraćaju nama, svojim biračima, kakvi god mi bili.

Glasačima treba jasan plan i program na uvid, šta i kako misle da reše osnovne probleme društva, pre svega korupciju i nepravdu koja se lično tiče svake grupe građana, seljaka i radnika, mladih, dece, penzionera....svako bi morao da nađe malo pravde i za sebe da bi glasao za neku grupu ljudi.
U grupu ljudi koju čine eksperti koji bi ovo ili ono uradili ljudi bi imali poverenja. Sve to bi trebalo da dopre do svakog glasača i samo o tome treba govoriti.

Ne prepucavati se po medijima oko lika i dela pojedinih lidera opozicije.

Previše energije odlazi na odbranu lika i dela Đilasa, koga više ništa ne može odbraniti jer je hajka bila besomučna.....targetiran je kao najozbiljnija pretnja i po njemu se udaralo iz svih oružja. Opoziciju je navukao Vučić da se time bave, umaraju se, gube vreme umesto da se govori o tome šta nude glasačima i predstave programom izlaska iz krize?

Nisam pazila na času, možda takav program postoji, ali ako je i meni nepoznat, što se intersujem bar malo za politiku, koliko onda o njemu znaju potencijalni glasači, moje komšije, rođaci....niko nema pojma šta to ustvari znači.

Može biti štampan i na malo većek letku koji bi se delio po postanskim sanducićima, ili slao poštom što bi bila jeftinija varijanta od štampanja novina?
mariopan mariopan 12:58 05.04.2020

Re: Ko vidi

Kakva vlada nacionalnog spasa i slične trice?

Trebalo je da nas stručnjaci, ne politicari, u određenom roku izvedu iz stanja uzurpiranih institucija za šta bi bili angažovani....kad završe posao ne bi se bavili politikom. Samo strukom.

Da se vratimo na ono poštovanje Ustava, da rade institucije i sve drugo što sada ne radi.
freehand freehand 13:26 05.04.2020

Re: Ko vidi

mariopan
freehand
Zašto se od toga odustalo, ili nije ali se o tome više ne govori?

Zašto se od toga odustalo, ili nije ali se o tome više ne govori?

Zato še korona prekrila sve, pao tome govori samo još Dragan J. Vučićević kad Vučić naruči. Malo o Đilasu kojui krade respiratore, malo o Pajtiću koji krademaske, malo o Tadiću koji prodaje državu iza kulisa i onda o vladi nacionalnog spasakao načinu da se sjebe volja naroda.
Ništa ne pratiš na času.
Inače,što se dužine mandata tiče pogledaš još jednom naziv pa razmisliš štaje funkcija takve vladeneizabrane direktno i sa lagitimitetom samo za određeni posao koji treba obaviti u određenom roku.
U normalnoj državi se građani preko izbora, birajući svoje predstavnike izjašnjavaju o pravcu kojim društvo treba daide.

Za dužinu mandata mislim da je kratak, znam koja im je funkcija i legitimitet i baš zato kažem da im je rok trajanja kratak u odnosu na posao za koji bi bili angažovani. Ok, možda stručjaci znaju da mogu u tom roku to da urade?

Da bi uopšte dobili priliku da rade, osvojili glasove birača, bilo bi dobro poslušati i glasove iz publike, nas običnih ljudi, možda ne tako pametnih da znamo odgovore na sva pitanja ali mnogo bolje znamo šta taj narod žulja i gde se to sapliću opozicioni lideri kada se obraćaju nama, svojim biračima, kakvi god mi bili.

Glasačima treba jasan plan i program na uvid, šta i kako misle da reše osnovne probleme društva, pre svega korupciju i nepravdu koja se lično tiče svake grupe građana, seljaka i radnika, mladih, dece, penzionera....svako bi morao da nađe malo pravde i za sebe da bi glasao za neku grupu ljudi.
U grupu ljudi koju čine eksperti koji bi ovo ili ono uradili ljudi bi imali poverenja. Sve to bi trebalo da dopre do svakog glasača i samo o tome treba govoriti.

Ne prepucavati se po medijima oko lika i dela pojedinih lidera opozicije.

Previše energije odlazi na odbranu lika i dela Đilasa, koga više ništa ne može odbraniti jer je hajka bila besomučna.....targetiran je kao najozbiljnija pretnja i po njemu se udaralo iz svih oružja. Opoziciju je navukao Vučić da se time bave, umaraju se, gube vreme umesto da se govori o tome šta nude glasačima i predstave programom izlaska iz krize?

Nisam pazila na času, možda takav program postoji, ali ako je i meni nepoznat, što se intersujem bar malo za politiku, koliko onda o njemu znaju potencijalni glasači, moje komšije, rođaci....niko nema pojma šta to ustvari znači.

Može biti štampan i na malo većek letku koji bi se delio po postanskim sanducićima, ili slao poštom što bi bila jeftinija varijanta od štampanja novina?

Tebi, gospođo, trebaju populistii damgozi, da ti pričaju sve što voliš da slušaš. Da budu nova lica, malo stari a malo mladi, malo doktori, malo radnici, malo seljaci, i da ih menjaš na šest meseci, kako tekoji razočara.
vcucko vcucko 14:46 05.04.2020

Re: Ko vidi

rodni

Prema tome, što kaže Frihend, nema tu puno mudrovanja - mi smo takvi kakvi jesmo.
Takvi kakvi jesmo - takvu imamo i vlast.

Da, Samo što, ako ja znam da čitam (a palim se nešto da znam) Frihend to uopšte ne kaže, naprotiv.
I u toj rečenici je koren svih daljih neslaganja.

pecaros pecaros 14:49 05.04.2020

Re: Ko vidi

rodni

Tupsoni nisu naučili od Slobe da je glas seljaka i akademika jednak - o izborima se radi.


Istine radi, ovo je pogrešna interpretacija Slobinih umotvorina.

Nije se radilo o izborima, nego o protestima studenata, profesora i umetnika. U tom kontekstu, gazda nije izjednačio njihove glasove sa glasovima seljaka, već njihova mišljenja.

Stanje je, po tom pitanju, ostalo do danas nepromenjeno, i u plodovima takve politike uživamo svakodnevno.

"Mi u Srbiji ne pravimo hijerarhiju i ne pravimo građane prvog, drugog i trećeg reda — nama su svi građani jednaki. Prema tome, vi kao profesori Univerziteta za mene ste potpuno jednaki u političkoj volji kao i svaki seljak širom Srbije ili kao i svaki radnik širom Srbije. Ne može vaše mišljenje biti starije od mišljenja radnika ili seljaka niti, moram to da vam kažem, sasvim otvoreno, smatram ovakvu konsultaciju ili ovakav razgovor važnijim od razgovora sa radnicima u nekom preduzeću ili sa seljacima širom Srbije. Svi zajedno, građani Srbije, mogu da odlučuju o svojoj sudbini onako, kako oni većinski smatraju da je ispravno i potrebno za ovu Srbiju" - jun 1992.
rodni rodni 14:55 05.04.2020

Re: Ko vidi

pecaros
rodni

Tupsoni nisu naučili od Slobe da je glas seljaka i akademika jednak - o izborima se radi.


Istine radi, ovo je pogrešna interpretacija Slobinih umotvorina.

Nije se radilo o izborima, nego o protestima studenata, profesora i umetnika. U tom kontekstu, gazda nije izjednačio njihove glasove sa glasovima seljaka, već njihova mišljenja.

Stanje je, po tom pitanju, ostalo do danas nepromenjeno, i u plodovima takve politike uživamo svakodnevno.

"Mi u Srbiji ne pravimo hijerarhiju i ne pravimo građane prvog, drugog i trećeg reda — nama su svi građani jednaki. Prema tome, vi kao profesori Univerziteta za mene ste potpuno jednaki u političkoj volji kao i svaki seljak širom Srbije ili kao i svaki radnik širom Srbije. Ne može vaše mišljenje biti starije od mišljenja radnika ili seljaka niti, moram to da vam kažem, sasvim otvoreno, smatram ovakvu konsultaciju ili ovakav razgovor važnijim od razgovora sa radnicima u nekom preduzeću ili sa seljacima širom Srbije. Svi zajedno, građani Srbije, mogu da odlučuju o svojoj sudbini onako, kako oni većinski smatraju da je ispravno i potrebno za ovu Srbiju" - jun 1992.

Nije sporno ovo što si ti rekao.
A nije sporno ni ono što sam ja rekao - a to je ... dok god se iko ko pretenduje da osvoji vlast bude rugao svojim potencijalnim glasačima, pa bili oni i krezubi, do tada će vlast uzimati oni koji i do takvih glasača znaju da dopru.
freehand freehand 14:58 05.04.2020

Re: Ko vidi

Stanje je, po tom pitanju, ostalo do danas nepromenjeno, i u plodovima takve politike uživamo svakodnevno.

A metoda je više nego jednostavna: ako Vučićević, Mitrović, VEsić i krstić i još pet-šest čauša dovoljno puta ponovi da Đilas mrzi seljake i sirotinju i da je Pajtić krao od dece - javno mnenje to poije kaošećernu vodicu, i formira se mišljenje od "lopovske džukele" do onih umerenih koji kažu "tu mora da ima nešto". U svakom lsučaju efekat je postignut i cilj je ostvaren iako ništa od rečenog nije istina.
Isto je i ovde.

Inače ne slažem se baš potpuno sa konstatacijom da nam je vlast kakvu zaslužujemo i kakvi smomi. Čini mi se, nekako, da je Srbija po pitanju vrednosti, dakle morala, daleko bolja od ovoga što imamo a koke nam ne jebu pevci nego baš oni - i takvih je mnogo više nego što bi sena prvi pogled reklo - gadljivi, što mudruju ivrte u prazno, ne razumevajući da je i malo bolje - bolje, a da nam životi protiču i sve oko nas svakim danom svedublje propada dok se čeka neko ko nikad doći neće.
Hiljaditi put: Živ Đinđić imao je jednocifrenu podršku birača.
Mentalitet, zadrtost, nekakva ni na čemu zasnovana uobraženost... Jebem li ga šta je u pitanju.
milisav68 milisav68 15:00 05.04.2020

Re: Ko vidi

Ne vidim u cemu je problem, vila na Dedinju za trajanje mandata na upotrebu nije isto sto i poklonjena/prodata za neku bagatelu i slicno.

Vila je bila pod sporom, a posle atentata je zvanično papirološki zamenjena za stan.

To kao kad bi postojala primedba zasto se predsednik sa porodicom u US useli u Belu kucu dok je na toj duznosti..

Babe i žabe.

Zna se šta je Bela kuća, a šta privatna vila na Dedinju.

Katastar i restitucija je mrtvo slovo na papiru, zato i dolazi do ovakvih besmislenih razgovora i poređenja.
pecaros pecaros 15:13 05.04.2020

Re: Ko vidi

rodni

A nije sporno ni ono što sam ja rekao


Nije ni to sporno, samo si se greškom pozvao na jednu populističku, budalastu izjavu i od nje napravio nešto razumno i prihvatljivo.
freehand freehand 15:15 05.04.2020

Re: Ko vidi

pecaros
rodni

A nije sporno ni ono što sam ja rekao


Nije ni to sporno, samo si se greškom pozvao na jednu populističku, budalastu izjavu i od nje napravio nešto razumno i prihvatljivo.

Nije ni to, samo je prihvatio i preneo jednu od stotine sličnih gluposti koje su u međuvremenu postale fraze i zvanično uvedene u svakodnevni politički govor kao istine.
pecaros pecaros 15:39 05.04.2020

Re: Ko vidi

freehand

Hiljaditi put: Živ Đinđić imao je jednocifrenu podršku birača.


Kao i sve istinski demokratske opcije, ikad. Ako žele ponovo na vlast, moraju postati u dovoljnoj meri populističke i korumpirane da bi se svidele raji, kao i da postizborno postignu sporazum sa SPS, PUPS i Palmom.

Neka društva, jednostavno, nikad ne postanu uspešna. Nigde nije zapisano da smo osuđeni na boljitak.
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:24 05.04.2020

Re: Ko vidi

milisav68
Ne vidim u cemu je problem, vila na Dedinju za trajanje mandata na upotrebu nije isto sto i poklonjena/prodata za neku bagatelu i slicno.

Vila je bila pod sporom, a posle atentata je zvanično papirološki zamenjena za stan.

To kao kad bi postojala primedba zasto se predsednik sa porodicom u US useli u Belu kucu dok je na toj duznosti..

Babe i žabe.

Zna se šta je Bela kuća, a šta privatna vila na Dedinju.

Katastar i restitucija je mrtvo slovo na papiru, zato i dolazi do ovakvih besmislenih razgovora i poređenja.


2017. godina.

´Istovremeno, uporna penzionerka tražila je povraćaj vile i u postupku restitucije, ali ju je Agencija za restituciju u junu odbila. Problem je bio nedostajući kupoprodajni ugovor. Ona je uputila žalbu Ministarstvu finansija kao drugostepenom organu i čeka odluku.

Državno pravobranilaštvo konstatovalo je da vila ne može biti vraćena u naturi, budući da je danas u privatnom vlasništvu, ali da, ukoliko se na pouzdan način dokaže da je Darinkin otac pred rat kupio nekretninu od vlasnika Boukalovih, Darinka Tatalović ima pravo na obeštećenje.

- Moj otac Sava Đekić kupio je ovu kuću i plac od 12 ari od češkog bankara Boukala, kod koga je radio kao baštovan. Nije stigao da se uknjiži jer je počelo bombardovanje, a ugovor je verovatno uništen kada su nas izbacili iz kuće. Boukalovi unuci Nina i Ivan overili su izjavu da je njihov deda prodao deo placa i kuću mom ocu i podneli zahtev za restituciju samo za svoja 22 ara - kaže Darinka Tatalović.

Čeh Bohuslav Boukal je zadržao veći deo placa koji se vodi na Užičku 40. Danas je to jedan plac, koji je Đinđićeva udovica dobila razmenom za dva stana s državom.

Darinka Tatalović je pisala i predsedniku Vučiću i navela da joj je otac bio banjički logoraš, a ubijen je 1952. u kući Arčibalda Rajsa, u ispostavi Udbe, jer se bunio što mu je porodica izbačena na ulicu. Na malu kuću “oko je bacio” general Udbe Pavle Pekić, koji se uselio u Boukalovu vilu. Posle njega tu su živeli poslednji jugoslovenski predsednik Stipe Mesić, i srpski premijeri Božović, Šainović i Marjanović´.


Sto ce reci Ruzica Djindjic nije na spornom posedu ni u spornos vili..
A nije je dobila ni na upotrebu ni na poklon vec ju je kupila/menjala za svoje vlasnistvo.
mariopan mariopan 18:59 05.04.2020

Re: Ko vidi

Tebi, gospođo, trebaju populistii damgozi, da ti pričaju sve što voliš da slušaš. Da budu nova lica, malo stari a malo mladi, malo doktori, malo radnici, malo seljaci, i da ih menjaš na šest meseci, kako tekoji razočara.



Ko kaže da oni meni trebaju?

Ono kad prevede gugl prevodilac pa ne možeš da prepoznaš sta si napisao, tako ti čitaš i prevodiš šta ti misliš da ja mislim?

I dok Vučić za 4000 dinara penzionerima kupuje glasove ti ne shvataš sa čim treba da se bore fina gospoda iz opozicije, gadljiva na populizam, da bi došli do glasova i šanse da nešto urade nego i ti gadljivo odbacuješ populizam kao prvo sredstvo da se dopre do glasača? Vučić se drži populizma i dobro mu ide? I zato će vladati dok se ne umori.

A ja ti dajem uputstvo kako da dopreš do tog naroda da bi glasao za nešto što je za njega dobro, ako mu se to dobro objasni i predoči......i ti to ovako tumačiš da to baš meni treba? Znaš li sa koliko ljudi uopšte ne mogu da razgovaram ako im dirnem u Vučića? Izbori se sa tim ako možeš tvojim načinom, moj ti se izgleda ne dopada? Ne mora da bude da sam u pravu, možda je tvoj način "kako pridobiti glasače" bolji, isprobajte taj način na izborima pa ćemo videti?

Negde je kuršlus između naroda i te elite koja zna šta treba da se radi a narod ih neće pa neće. I vadite se na informer, bljuc, vučića, glupav narod........ili da menjate pristup ili da menjamo narod?

Pokušala sam da ti kažem koji je način da se ta ideja objasni narodu ali si ti shvatio da meni to treba? Super. Kako se lepo razumemo?
freehand freehand 19:12 05.04.2020

Re: Ko vidi

Ko kaže da oni meni trebaju?

Pa ti sve vreme to govoriš.
Da probam najjednostavnije što mogu: populizam je laž i povlađivanje narodu. Ti to savetuješ kao metod i način.
Ako počnu da lažu i povlađuju biće isti kao Vučić. Možda će dobiti "narod" ali će izgubiti mene. Što je možda isto ok i korektno, mada je onda to u s stvari gubljenje vremena i klasična Kurta/Murta priča, za koju sam nekako isto shvatio da je ti nećeš.
Pa možda da se ipak odlučiš?
mariopan mariopan 19:24 05.04.2020

Re: Ko vidi

freehand
Ko kaže da oni meni trebaju?

Pa ti sve vreme to govoriš.
Da probam najjednostavnije što mogu: populizam je laž i povlađivanje narodu. Ti to savetuješ kao metod i način.
Ako počnu da lažu i povlađuju biće isti kao Vučić. Možda će dobiti "narod" ali će izgubiti mene. Što je možda isto ok i korektno, mada je onda to u s stvari gubljenje vremena i klasična Kurta/Murta priča, za koju sam nekako isto shvatio da je ti nećeš.
Pa možda da se ipak odlučiš?

Zašto si ti populizmom nazvao ono o čemu pišem, a pišem da planove koje bi niva vlada imala da popravi položaj svake grupe građana, i koja ne laže nego zaista namerava tako da uradi....ti si nazvao populizmom?

Ako ne veruješ da sam ja to napisala a ti nazvao populizmom evo vidi:

Ja:
Da bi uopšte dobili priliku da rade, osvojili glasove birača, bilo bi dobro poslušati i glasove iz publike, nas običnih ljudi, možda ne tako pametnih da znamo odgovore na sva pitanja ali mnogo bolje znamo šta taj narod žulja i gde se to sapliću opozicioni lideri kada se obraćaju nama, svojim biračima, kakvi god mi bili.

Glasačima treba jasan plan i program na uvid, šta i kako misle da reše osnovne probleme društva, pre svega korupciju i nepravdu koja se lično tiče svake grupe građana, seljaka i radnika, mladih, dece, penzionera....svako bi morao da nađe malo pravde i za sebe da bi glasao za neku grupu ljudi.
U grupu ljudi koju čine eksperti koji bi ovo ili ono uradili ljudi bi imali poverenja. Sve to bi trebalo da dopre do svakog glasača i samo o tome treba govoriti.[/quot
e]

Ti:


Tebi, gospođo, trebaju populistii damgozi, da ti pričaju sve što voliš da slušaš. Da budu nova lica, malo stari a malo mladi, malo doktori, malo radnici, malo seljaci, i da ih menjaš na šest meseci, kako tekoji razočara.



Ko je rekao da treba da slažu narod? Da verujem da će lagati nikad ne bih napisala da mi se to sa takvom vladom sviđa i mislim da je dobro rešenje.

Edit

Prvi put verujem da ljudi od struke i integriteta,mkoji su pristali da budu deo te vlade nacionalnog spasa, neće svoje ima i obraz da okaljaju nego će zaista nešto da učine da prestane laž da bude sredstvo do cilja, i zato mi se ideja te prelazne vlade svidela....posle toga, kad porinu taj brod u pravom smerubtrebavsamo voziti polako i pravo, što će biti mnogo lakši posao?

Mislim da nam narod uopste nije glup i da će to razumeti i podržati, a 4000 će da uzme jer im je palo u krilo. :)
docsumann docsumann 20:01 05.04.2020

Re: Ko vidi

Tebi, gospođo, trebaju populistii damgozi



freehand freehand 20:38 05.04.2020

Re: Ko vidi

docsumann
Tebi, gospođo, trebaju populistii damgozi




Sveto li je, jadan?
Ne pretjerujmo baš.
rodni rodni 20:43 05.04.2020

Re: Ko vidi

freehand
pecaros
rodni

A nije sporno ni ono što sam ja rekao


Nije ni to sporno, samo si se greškom pozvao na jednu populističku, budalastu izjavu i od nje napravio nešto razumno i prihvatljivo.

Nije ni to, samo je prihvatio i preneo jednu od stotine sličnih gluposti koje su u međuvremenu postale fraze i zvanično uvedene u svakodnevni politički govor kao istine.

Nije ni to - jer ja ne prenosim, a još manje citiram.
Ja interpretiram na svoj način.
angie01 angie01 21:35 05.04.2020

Re: Ko vidi

da pogledate film The Postman iz 1997.



traje malo duze, al bi mogao da se prevede na ovo sto pricamo- prvo, kako funkcionise tiranija feudalne provinijencije i kako se ljudi odlucuju da konacno reaguju, sta ih je probudilo i diglo im moral,...naravno da treba zanemariti americke formule i otpratiti psihologiju mase u beznadeznim postapokaliticnim uslovima.
milisav68 milisav68 23:15 05.04.2020

Re: Ko vidi

A nije je dobila ni na upotrebu ni na poklon vec ju je kupila/menjala za svoje vlasnistvo.

Zvanično je udovica Zorana Đinđića zamenila dva stana na Studentskom trgu u Beogradu za kompleks na uglu Užičke i Tolstojeve dobivši negde oko 350 kvadratnih metara stambenog prostora. Nezvanično, ceo kompleks raspolaže sa oko 600 kvadratnih metara stambenog prostora, a celokupno imanje se prostire na 34 ara. Cena jednog ara građevinskog zemljišta na Dedinju iznosi danas 200.000 evra, tako da bi bilo interesantno saznati koliki su to bili stanovi na Studentskom trgu koji su zamenjeni za imanje na kome samo zemljište vredi 6,8 miliona evra.

Inače, nisam ni mislio na porodicu Đekić, odnosno Tatalović, već na naslednike češkog bankara.
docsumann docsumann 07:07 06.04.2020

Re: Ko vidi

freehand
docsumann
Tebi, gospođo, trebaju populistii damgozi




Sveto li je, jadan?
Ne pretjerujmo baš.


ma samo probavamo sistem...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana