Društvo

Stranačko zapošljavanje

niccolo RSS / 15.04.2020. u 07:18

„Pripadnici Ministarstva unutrašnjih poslova u Nišu, u saradnji sa Bezbednosno-informativnom agencijom i Višim javnim tužilaštvom u ovom gradu, uhapsili su M.S. (1973) iz Niša zbog postojanja osnova sumnje da je izvršio krivično delo teško delo protiv zdravlja ljudi u vezi sa krivičnim delom prenošenje zarazne bolesti. Sumnja se da M.S, kao ovlašćeno lice Gerontološkog centra u Nišu, nije preduzeo sve neophodne mere i radnje kako bi sprečio širenje zarazne bolesti Kovid-19, usled čega je u toj ustanovi zaraženo 135 korisnika usluga i četvoro zaposlenih.“ (RTS, 13. 4. 2020. godine)

 

"Milan Stevanović (SNS), novi je direktor Gerontološkog centra u Nišu, nakon što je sa tog mesta razrešen Dragan Miletić. Ovo je četvrta promena rukovodilaca Doma u protekle tri godine.

...

Milan Stevanović, dipl. ekonomista, nekada istaknuti funkcioner Demokratske stranke Srbije u Nišu, bio je vršilac dužnosti direktora Narodnih novina pre privatizacije i većnik u Gradskoj opštini Palilula u jednom mandatu i član jedne od plaćenih komisija u istoj opštini u drugom mandatu. Nakon toga istupio je iz niškog DSS-a i pridružio se naprednjacima."

(12.10.2017. Z.S. Južna Srbija Info) 

 



Komentari (640)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

rodni rodni 18:49 16.04.2020

Re: Jebote sunac koji su to ludaci

zemljanin
koliko sam upoznat, nije zabranjeno stajati u redu uz 2m i max 5 posetilaca u nekom zatvorenom objektu ... ista pravila za prodavnici i druge objekte ... ako ovi vernici to postuju - to je njihovo pravo ... moze da se svidja ili ne svidja ali tako je ... ako to krse, imate policiju, medije i sl ... ali samo ako se krse propisi

a pri tome, svi znaju moj stav o religiji ...

Ja ne znam.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:56 16.04.2020

Re: Jebote sunac koji su to ludaci

apacherosepeacock
Ma neverovatno.. sve ostale (koliko je meni poznato) crkve, dzamije i sinagoge su se prilagodile situaciji i vernicima dali instrukcije u skladu sa ovim merama karantina (kakvog god primenjivale drzave) da nema okupljanja i zajednickih molitvi, samo ovi idu mimo (ovog religioznog) sveta. (zasto jbt. sta ce se to desiti sto ostalima nece ako jednom naprave ustupak )


Iz ugla pravoslavne crkve sve ostale crkve greše, samo su oni u pravu, zato jer su ortodoksne, pravoslavne i održavale su liturgije i pričešća jednom kašikicom i u katakombama, a i u vreme kuge i u vreme kolere...
rodni rodni 18:56 16.04.2020

Re: Jebote sunac koji su to ludaci

zilikaka

...

Ja sam čovek inženjer i ne mogu da prihvatim da tako neproverene tvrdnje idu kao javna objava, praktično kao stav sa RTV.
...

Ja sam mislio da si ti žena.
gedza.73 gedza.73 19:06 16.04.2020

Re: Jebote sunac koji su to ludaci

ecce-florian
penzioneri su stekli penziju tako što su uplaćivali 35 do 40 godina u penzijski i, ZDRAVSTVENI fond.

Ovo je tek škakljiva tema jer jedna strana tvrdi da je zaradila-platila a druga joj je povezala radni staž za godine kada im fabrike-preduzeća nisu radila (sumnjam da ima puno radničke klase po svetu koja je išla u fabrike koje nisu radile čekajući da prorade mesecima i godinama ne tražeći drugi posao... to je prosečan glasač danas). Kad bi se uradila revizija (skoro 400 000 invalidskih penzija bilo do pre desetak godina) tek bi nastala kuknjava.

a) penzionerima pripada pravo da budu lečeni makar se i razboleli jer su se šetali protivno naredbi predsednika
b) predsednik nema pravo da zabrani penzionerima da šetaju da bi svako od njih sačuvao život tako što neće biti zaražen
c) ako se razbole penzioneri kao i svi drugi gradjani mogu da budu stavljeni u karantin ( vidi zabrana diskriminacije po osnovu starosti


Švedski model? Paaa ja čak malo više naginjem ka tom rešenju. Al' smo se na blogu već demokratski dogovorili kako nećemo dubijamo babe.
Zajebano malo raspravljati se sa prosečnim blogerom (ne mislim na tebe nego na stavove tokom pandemije) u vezi ove teme koji je u stvari mitsko stvorenje sa jednorogovim jednim nevinim rogom, Če Gevarinim kačketom, pit bulovim zubima, torbicom prve pomoći partizanke Mare koje živi na jahti i jede kavijar u celibatu i siromaštvu. Ne može da se odluči dal' karantin za sve ili roštilj za sve. A u stvari bi i jedno i drugo.

Moj stav sloboda za sve. Vernike, penzionere, pijace, preduzetnike, one sa i bez kučića... Sveeee. A ko te pljune ili ti kine u lice imaš pravo d'gubiješ na mesto.

edit
Ovako virtuelno lako dajemo predloge. Voleo bih da vidim nekog da preuzme odgovornost i da predlog kako da se najbezbolnije prođe kroz pandemiju. Da stoji pored doktora koji odlučuje koga kači na respirator u zavisnosti od šansi za ozdravljenje. I da kad krene masovno oboljevanje kaže 'ja sam taj koji je rekao da je bolje kud koji mili moji' saće vas guramo po hodnicima i podrumima.
zilikaka zilikaka 19:06 16.04.2020

Re: Jebote sunac koji su to ludaci

zato jer su ortodoksne, pravoslavne i održavale su liturgije i pričešća jednom kašikicom i u katakombama, a i u vreme kuge i u vreme kolere...

Da, verovatno, ali kavi pouzdani podaci, osim predanja postoje da se na taj način zarza nije raširila
Neko vodio ozbiljnu statistiku, pravoslavne zamlje nisu bile zahvaćene kugom i kolerom, ili su samo oni druge vere dobijali?
zilikaka zilikaka 19:11 16.04.2020

Re: Jebote sunac koji su to ludaci

Moj stav sloboda za sve. Vernike, penzionere, pijace, preduzetnike, one sa i bez kučića... Sveeee. A ko te pljune ili ti kine u lice imaš pravo da gubiješ na mesto.


Može, plus da ako osnovano potvrdiš da te zarazio, recimo na poslu, nesvesno naravno, a da se on rizično ponašao, imaš pravo na ličnu odštetu, da mu uzmeš sve što ima, i još da mu pokolenje zadužiš.
gedza.73 gedza.73 19:33 16.04.2020

Re: Jebote sunac koji su to ludaci

zilikaka
Može, plus da ako osnovano potvrdiš da te zarazio, recimo na poslu, nesvesno naravno, a da se on rizično ponašao, imaš pravo na ličnu odštetu, da mu uzmeš sve što ima, i još da mu pokolenje zadužiš.

Ne može. Ne slažu se neki po blogu. Kažu oće roštilj, šetanje, slobodu, pljuvanje policajaca na dužnosti...

Ja sam dao predlog da se popuni izjava da se svi odriču prava na bolničko lečenje što bi rezultiralo opštom slobodom kretanja.

Florijan kaže ne može. Verovatno ima predlog koji bi spojio tvoj stav, njegov i moj. Da se svi odreknemo plata do kraja godine i kupimo za svakog građanina testove pa da se pre potpisivanja autoizjave utvrdi kome stavljamo nanogicu a kome ne. Ili neki svetleći gedžet na glavu kako bi zdravi bili na vreme upozoreni da im nailazi bolesnik u susret.

I da se podaci objave na netu.
niccolo niccolo 20:10 16.04.2020

Re: Jebote sunac koji su to ludaci

razmisljam
niccolo
LINK


Не бих се баш кладила... Лако је наштампати ново број Службеног гласника.

Ne razumem, šta se ne bi kladila, da u ovom momentu važećoj uredbi stoji ponedeljak do 5?

Još ako na to dodamo da će policija verovatno dobiti uputstva da se tad kloni mesta gde su hramovi, eto prilike da se sve dogodi baš po najgoroj slutnji.

To je Florian juče još napisao negde iznad.
milisav68 milisav68 20:20 16.04.2020

Re: Jebote sunac koji su to ludaci

alselone
Bukvalno iživljavanje.

Koliko god se potrudio ne razumem zašto ne puštaju u nacionalni park. Mislim, hoćemo se tamo svi žvalaviti i prenositi viruse?!

Pa sad, mislim da nije virus u pitanju, već izazivanje požara (i to čini mi se dva puta).
razmisljam razmisljam 20:25 16.04.2020

Re: Jebote sunac koji su to ludaci

niccolo

Ne razumem, šta se ne bi kladila, da u ovom momentu važećoj uredbi stoji ponedeljak do 5?


Не бих се кладила да ће овог викенда забрана кретања да истекне у понедељак у 5, пошто истиче тек у уторак у 5 због заото што је нерадни дан и људи могу да истрче напоље да шире заразу недистанцирано се понашајући. А у Уредби на коју упућује твој линк стоји понедељак до 5, што није спорно.

Иначе Рајфајзен банка сутра не ради ако је неко имао нешто на уму по питању исте. Претпостављам да то важи и за остале банке.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:26 16.04.2020

Re: Jebote sunac koji su to ludaci

zilikaka
zato jer su ortodoksne, pravoslavne i održavale su liturgije i pričešća jednom kašikicom i u katakombama, a i u vreme kuge i u vreme kolere...

Da, verovatno, ali kavi pouzdani podaci, osim predanja postoje da se na taj način zarza nije raširila
Neko vodio ozbiljnu statistiku, pravoslavne zamlje nisu bile zahvaćene kugom i kolerom, ili su samo oni druge vere dobijali?

Naravno da ne postoje i naravno da su se mnogi zarzili, ali vera je vera, a tu je razum u drugom planu.
Nije lako to razumeti u XXI veku.
principessa_etrusca principessa_etrusca 20:36 16.04.2020

Re: Jebote sunac koji su to ludaci

alselone
Drugar javlja da ne puštaju na Frušku Goru u Nacionalni park. Stoje patrole na Popovici i vraćaju ljude koji ne žive tamo. Mi planirali sutra da opalimo par sati kroz šumu kad nećeš majci.

Pa da li je ovo normalno pitam ja vas drugovi?


Макар нису штеточине као енглески полицајци у Пик Дистрикту, који су свој допринос борби против епидемије дали тако што су пре неку недељу сручили црну фарбу у воду плавог језера у некадашњем каменолому јер су људи ту долазили и фотографисали.*

* ово није виц
(ЛИНК)



niccolo niccolo 20:43 16.04.2020

Re: Jebote sunac koji su to ludaci

Не бих се кладила да ће овог викенда забрана кретања да истекне у понедељак у 5, пошто истиче тек у уторак у 5 због заото што је нерадни дан и људи могу да истрче напоље да шире заразу недистанцирано се понашајући. А у Уредби на коју упућује твој линк стоји понедељак до 5, што није спорно.


I dalje ne razumem. Osim ako ne prihvatimo stav jednog sudije da je reč predsednika izvor prava, onda jedino što važi jeste ono što piše u Uredbi. To da je u ponedeljak neradan dan po onom zakonu o praznicima nije sporno. I to što ne možeš da odeš u prodavnicu ne znači da ne možeš da izađeš da se prošetaš. Dakle, hajde da razlikujemo pravo da izađeš iz kuće na npr. 15 minuta i to da li će raditi prodavnice, banke itd.
docsumann docsumann 20:54 16.04.2020

Re: Jebote sunac koji su to ludaci


maliperica
cassiopeia


A onaj jedan me nije iznenadio. Ravnozemljaš i antivakser. Logično mi bilo da će biti antiprotivan.

A , jel veruje u vanzemaljce ?



Earth is flat, because God is a DJ


angie01 angie01 20:54 16.04.2020

Re: Jebote sunac koji su to ludaci

Osim ako ne prihvatimo stav jednog sudije da je reč predsednika izvor prava, onda jedino što važi jeste ono što piše u Uredbi.


eh, al je zvanicno objavljeno preko svih glasila, da je policijski cas od petka u 17, do utorka u 5 ujutu.
predatortz predatortz 20:56 16.04.2020

Re: Jebote sunac koji su to ludaci

, al je zvanicno objavljeno preko svih glasila, da je policijski cas od petka u 17, do utorka u 5 ujutu.


Pa to i mene zbunjuje. I ja sam čuo tako na tv, a uredbu nisam čitao.
niccolo niccolo 20:57 16.04.2020

Re: Jebote sunac koji su to ludaci

angie01
Osim ako ne prihvatimo stav jednog sudije da je reč predsednika izvor prava, onda jedino što važi jeste ono što piše u Uredbi.


eh, al je zvanicno objavljeno preko svih glasila, da je policijski cas od petka u 17, do utorka u 5 ujutu.


Bravo, taman si se lepo nadovezala. Šta je još objavljeno za 65+ a što ne piše u Uredbi (eno ga link gore)?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:05 16.04.2020

Re: Jebote sunac koji su to ludaci

Osim ako ne prihvatimo stav jednog sudije da je reč predsednika izvor prava, onda jedino što važi jeste ono što piše u Uredbi


Ovo mene plaši.
Upropastiće nam Srbiju.
Ludaci misle da mogu da vladaju tako što će nešto reći na televizoru i da to bude zakon.
A onda će da pljušte tužbe i odštete.
I neće ih plaćati Vučić nego Srbija.
Moja, tvoja, naša država.
Kao i dragom Aci u ostalima.
I posle se još javi neka čudna radost što ljudi tuže našu državu i dobijaju je na sudu.
A sud mora po zakonu da sudi i da im dodeljuje odštete.

Ja je nikad ne bih tužio, ali neko hoće.
razmisljam razmisljam 21:06 16.04.2020

Re: Jebote sunac koji su to ludaci

niccolo

I dalje ne razumem. Osim ako ne prihvatimo stav jednog sudije da je reč predsednika izvor prava, onda jedino što važi jeste ono što piše u Uredbi. To da je u ponedeljak neradan dan po onom zakonu o praznicima nije sporno. I to što ne možeš da odeš u prodavnicu ne znači da ne možeš da izađeš da se prošetaš. Dakle, hajde da razlikujemo pravo da izađeš iz kuće na npr. 15 minuta i to da li će raditi prodavnice, banke itd.


А ја не разумем шта не разумеш:

Zabrana kretanja za uskršnji vikend biće na snazi od petka u 17 časova do utorka u 5 časova. Pravoslavnim vernicima tako nije direktno zabranjeno da prisutvuju uskršnjoj liturgiji, ali im je praktično onemogućen odlazak u crkve


То што тако нешто није у Уредби не значи да неће и бити спроведено. Дакле, ништа од права да изађеш у шетњу јер ће на снази бити полицијски час писало то негде или не пошто је тако одлучено на највишЉем нивоЈу.


niccolo niccolo 21:10 16.04.2020

Re: Jebote sunac koji su to ludaci

То што тако нешто није у Уредби не значи да неће и бити спроведено. Дакле, ништа од права да изађеш у шетњу јер ће на снази бити полицијски час писало то негде или не пошто је тако одлучено на највишЉем нивоЈу.


A šta misliš zašto ja ovo pišem i linkujem? Baš zato da ljudi znaju da ako izađu u ponedeljak da prošetaju i neko od murije im priđe - da se pozovu na to da nije promenjeno. Naravno, ako ipak promene u međuvremenu, ja ću svakako negde da okačim vest.
razmisljam razmisljam 21:17 16.04.2020

Re: Jebote sunac koji su to ludaci

niccolo

A šta misliš zašto ja ovo pišem i linkujem? Baš zato da ljudi znaju da ako izađu u ponedeljak da prošetaju i neko od murije im priđe - da se pozovu na to da nije promenjeno. Naravno, ako ipak promene u međuvremenu, ja ću svakako negde da okačim vest.


Па онда тако и кажи, а не да се развлачимо онолико .

Ок, капирам. Али, мислиш ли да ће неког да боли уво за њихово позивање да Уредба није мењана?
Мислим да се службених лица то неће сматрати јер је нова усмена уредба стигла са највишег места које се има сматрати за врховни ауторитет те стога не бих препоручивала шетње у недоба.
niccolo niccolo 21:20 16.04.2020

Re: Jebote sunac koji su to ludaci

Мислим да се службених лица то неће сматрати

Pa odlično. Samo nek te uhapse i obezbedila si naknadu štete od države Srbije, dodatna kinta nikad nije na odmet...
razmisljam razmisljam 21:27 16.04.2020

Re: Jebote sunac koji su to ludaci

niccolo

Pa odlično. Samo nek te uhapse i obezbedila si naknadu štete od države Srbije, dodatna kinta nikad nije na odmet...


Не липши магарче до зелене траве .

'Ајде ти пробај па јави како је било, ја сам матора за такве експерименте.
ecce-florian ecce-florian 21:37 16.04.2020

Re: Jebote sunac koji su to ludaci

Мислим да се службених лица то неће сматрати


Pa odlično. Samo nek te uhapse i obezbedila si naknadu štete od države Srbije, dodatna kinta nikad nije na odmet...



al šta ako poćnu opravdano da šamaraju?

misim ok moš tu da padne i neka laka telesna povreda, i to je neka kinta , al opet
niccolo niccolo 21:40 16.04.2020

Re: Jebote sunac koji su to ludaci

al šta ako poćnu opravdano da šamaraju?

Kad vidim broj podržavalaca, čini mi se da će svakako biti opravdano.
angie01 angie01 21:49 16.04.2020

Re: Jebote sunac koji su to ludaci

Bravo, taman si se lepo nadovezala. Šta je još objavljeno za 65+ a što ne piše u Uredbi (eno ga link gore)?


kapiram ja sta ti kazes- al brate, ko cita sluzbeni glasnik,...ljudi se ponasaju po onome sto se zvanicno objavi,...pa i policija hapsi i naplacuje kazne po istojm principu...


Kad vidim broj podržavalaca, čini mi se da će svakako biti opravdano.


bas neobicno,...al eto, posle se pitas kako je moguce...
niccolo niccolo 21:52 16.04.2020

Re: Jebote sunac koji su to ludaci

i naplacuje kazne po istojm principu...

Pa vi onda plaćajte kad ste idioti. Mislim, sorry, ali ne znam šta drugo da ti odgovorim ako ne želite da se pozivate na svoja prava nego ćete da plaćate jer je neko rekao nešto u medijima. Što bi rekao Homer Simpson, sigurno je istina ako su objavili na tv...
angie01 angie01 22:00 16.04.2020

Re: Jebote sunac koji su to ludaci

Pa vi onda plaćajte kad ste idioti. Mislim, sorry, ali ne znam šta drugo da ti odgovorim ako ne želite da se pozivate na svoja prava nego ćete da plaćate jer je neko rekao nešto u medijima. Što bi rekao Homer Simpson, sigurno je istina ako su objavili na tv...


sve se slazem- samo sto u Srbiji ne funkcionise vladavina prava.


niccolo niccolo 22:09 16.04.2020

Re: Jebote sunac koji su to ludaci

samo sto u Srbiji ne funkcionise vladavina prava.

Ali mnogo je manje nefunkcionalna kad ljudi zaista znaju svoja prava i kako da ih ostvare, nego kad se ponašaju ingorantski prema svojim pravima.
aureus aureus 22:09 16.04.2020

Re: Jebote sunac koji su to ludaci

al šta ako poćnu opravdano da šamaraju?

Ako počnu opravdano da šamaraju, znaj da će uvijek biti onih koji će reći da si vjerovatno zaslužio šamaranje.

Mislim, ko bi te šamarao bez razloga?
aureus aureus 22:19 16.04.2020

Re: Jebote sunac koji su to ludaci

niccolo
samo sto u Srbiji ne funkcionise vladavina prava.

Ali mnogo je manje nefunkcionalna kad ljudi zaista znaju svoja prava i kako da ih ostvare, nego kad se ponašaju ingorantski prema svojim pravima.

Dobro rečeno.

Čak bi se s tom istom vunicom džemper mogao isplesti do kraja: ako bi svi, dobro, ne mora svi, ali velika većina, recimo 90 posto ljudi - dakle, ako bi tako velika većina znala svoja prava i marila za njih, onda ne bismo govorili o potrebi da se napravi pravna država, nego bi pravna država bila tu. A imao bi i vladavinu prava jer bi ljudi s tom sviješću prirodno željeli ne samo da imaju zakone koji se sprovode a prava poštuju već da ti zakoni valjaju.
zemljanin zemljanin 03:12 17.04.2020

Re: Jebote sunac koji su to ludaci

au bre, vama je bas zabavno tamo ...
mlatisa mlatisa 09:49 17.04.2020

Re: Jebote sunac koji su to ludaci

@Atomski mrav

Re: Jebote sunac koji su to ludaci
Idioti. Kao da će se hiljade ljudi sjatiti na Frušku Goru i svi se skoncentrisati na jedno mesto.


Хоће. Пре неког времена на Авали (месец дана или тако нешто), аутомобили паркирани од испод споменика ветеранима из Русије па до 300 метара испод торња.
Нисам бројао али верујем да је било пар хиљада људи. Пошто се нема нигде ништа радити онда би још више људи кренуло на та места.

Суштина ових мера је повећање социјалне удаљености. И те забране су у складу са тим мерама. Да ли је потребно уводити те мере је друго питање.
angie01 angie01 13:25 16.04.2020

neuspesno probala

da platim racune u dve poste,...jer u obe radi samo jedan salter, a red ispred od jedno cetiri sata u slucaju da se svako zadrzi 10 minuta- hebote koje maltretiranje da ti das pare,...zar ne bi bilo normalno da radi vise saltera nego u normalnoj situaciji, kada unutra pustaju ograniceni broj ljudi u ovom slucaju po jednog, razmak izmedju saltera jeste dva metra, znaci moze po petoro najmanje a da su na potrebnom odstojanju.

izivljavanje samo tako.
predatortz predatortz 13:30 16.04.2020

Re: neuspesno probala

angie01
da platim racune u dve poste,...jer u obe radi samo jedan salter, a red ispred od jedno cetiri sata u slucaju da se svako zadrzi 10 minuta- hebote koje maltretiranje da ti das pare,...zar ne bi bilo normalno da radi vise saltera nego u normalnoj situaciji, kada unutra pustaju ograniceni broj ljudi u ovom slucaju po jednog, razmak izmedju saltera jeste dva metra, znaci moze po petoro najmanje a da su na potrebnom odstojanju.

izivljavanje samo tako.


Meni je trebao jedan odazak u Poštansku štedionicu da uradim ono što je potrebno da mi se omogući usluga E plaćanja sa PC i mobilnog telefona.
Nakon toga,u poštu nisam ušao godinama.
Razumem babe i dede koji to ne znaju, ali mi ti nisi jasna.
Nemoj ovo protumačiti kao prozivku i poziv na raspravu.
Prosto, nije mi jasno da se i u redovnim okolnostima smaraš u redovima a da postoji elegantno rešenje da to izbegneš.
angie01 angie01 13:46 16.04.2020

Re: neuspesno probala

Nemoj ovo protumačiti kao prozivku i poziv na raspravu.


ma nee, ja sam zrtva navike, nista drugo, sve sa'cu, sa'cu, uvek je nesto drugo prece i tako ostadoh u tom fazonu- a priznajem i da sam tip, koji fizicki izbroji pare, da se tako izrazim i ne vodim evideniciju, tako sam navikla,...lakse mi je da skinem pare sa racuna i placam u kesu, nego da vodim "knjigovodstvo"...

...al ne radi se tu o meni, u tom beskonacnom redu nisam videla ni jednu babu ni jednog dedu, sto znaci da ima dosta ljudi koji tako placaju racune- al mi nije jasna posta, onaj menadzment, koji dozvoljava ovakvo maltretiranje, za koje jos uzima proviziju,..mislim, hebite se.
predatortz predatortz 13:51 16.04.2020

Re: neuspesno probala

a priznajem i da sam tip, koji fizicki izbroji pare, da se tako izrazim i ne vodim evideniciju, tako sam navikla,...lakse mi je da skinem pare sa racuna i placam u kesu, nego da vodim "knjigovodstvo"...


Imam jednu takvu.
Što je najsmešnije, posao joj je da vodi knjige i brine o finansijama u ne tako maloj firmi, koja uvozi, izvozi, trguje na veliko...
Sa posla, elektronski, prebacuje milione na dnevnom nivou.

Svoje pare voli da broji!

Jedva sam je naterao da ode do banke i aktivira pomenute usluge.
mirelarado mirelarado 14:08 16.04.2020

Re: neuspesno probala

Jedva sam je naterao da ode do banke i aktivira pomenute usluge.


Mene pre par godina nagovorila službenica u banci na onaj telefonski banking. Beskrajno sam joj zahvalna. :)

Endži, ne znam da li rade menjačnice, ne uzimaju veliku proviziju, a gužva je mnogo manja.
angie01 angie01 14:17 16.04.2020

Re: neuspesno probala

Endži, ne znam da li rade menjačnice, ne uzimaju veliku proviziju, a gužva je mnogo manja.


znam- to cu sutra da obavim tako.

a inace,...nisam neka prljavusa- isto mislim za sva vas, da ne ispadne sad,...- al brate od ovog pranja ruku, dezifikovanja svega, izacice mi krljusti,...toliko mi stalno smrde ta neka srestva da cu da dobijem fras od njih,...ja se ioavako trudim da koristim manje hemije a vise nekih organskih preparata, koji sada ne igraju, jer sam ekstremno osetljiva na ta isparenja,...meni je normalno da kuca mirise na domacu supu recimo,..na cvece, nanu, lavandu,...a ova hemija ce me ubiti....jos malo pa cu da imam ruke ko reptili, samo one kozice da mi izrastu izmedju prstiju...
angie01 angie01 14:21 16.04.2020

Re: neuspesno probala

Svoje pare voli da broji!


jednom sam davno ovde pisala, kako sam dok smo ziveli u Kanadi gledala neku emisuju nekog Americkog kanala, gde je neka finansijska strucnjakinja:) objasnjavala, kako je sve to sa karticama, e bankingom teski tres i da tu samo bake profitiraju- tada sam znala i te neke procente, bas se potrudila da objasni kako to treba izbegavati i kako mora da se prati, na sta da se obrati paznja, kako kod putovanja i placanje katricama,...sve u svemu, ona je zagovarala kes,...i tu sam se ja opustila:).
mirelarado mirelarado 14:23 16.04.2020

Re: neuspesno probala

a inace,...nisam neka prljavusa- isto mislim za sva vas, da ne ispadne sad,...- al brate od ovog pranja ruku, dezifikovanja svega, izacice mi krljusti,...toliko mi stalno smrde ta neka srestva da cu da dobijem fras od njih,...ja se ioavako trudim da koristim manje hemije a vise nekih organskih preparata, koji sada ne igraju, jer sam ekstremno osetljiva na ta isparenja,...meni je normalno da kuca mirise na domacu supu recimo,..na cvece, nanu, lavandu,...a ova hemija ce me ubiti....jos malo pa cu da imam ruke ko reptili, samo one kozice da mi izrastu izmedju prstiju...


Isto i kod mene, ruke su mi kao u stoletnice, ni kreme ne pomažu bogznakako...
nsarski nsarski 14:39 16.04.2020

Re: neuspesno probala

Endži, ne znam da li rade menjačnice, ne uzimaju veliku proviziju, a gužva je mnogo manja.


Rade, ja sam danas bio.
angie01 angie01 14:41 16.04.2020

Re: neuspesno probala

ni kreme ne pomažu bogznakako...


namazi puterom.
ecce-florian ecce-florian 14:50 16.04.2020

Re: neuspesno probala

Mene pre par godina nagovorila službenica u banci na onaj telefonski banking. Beskrajno sam joj zahvalna. :)


imam neku visu koju koristim samo za sitne porudžbine na netu i na njoj nikada ne držim velik iznos sigurnosti radi

važeći propisi NBS glase da devizna sredstva na račun može da uplatisamo lično vlasnik računa ili ovlašćeno lice uz prikaz LK. anjo e banking

danas sam to pokušao i ostavio za posle Uskrsa

predatortz predatortz 14:56 16.04.2020

Re: neuspesno probala

važeći propisi NBS glase da devizna sredstva na račun može da uplatisamo lično vlasnik računa ili ovlašćeno lice uz prikaz LK. anjo e banking


Da, ali uvdk možeš da ostvariš transfer sa svog dinarskog na devizni račun, ili obrnuto, iz fotelje.
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:15 16.04.2020

Re: neuspesno probala

Ijuuu pa volim i ja da vidim pare na gomili ali placati u kesu i vrteti ih po rukama, jok.

Cekate redove na posti za placanje?

Pa bre ima li sta jednostavnije da se automatski daje na skidanje sa racuna obaveznih dazbina - nema.

Ako mi se kontrolisu racuni pa mogu milion puta da se ulogujem na bankovni racun pa vidim/proverim stanje ako je to bitno, prosto i jednostavno. (ili mobilnim).

U radnjama isto, naruceno isto, brate/sestro ako ste vi normalni pa vucete kes po novcanicima i rukama peglate te novce a kamo li cekate u redovima za salter.

E svasta.
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:19 16.04.2020

Re: neuspesno probala

angie01
ni kreme ne pomažu bogznakako...


namazi puterom.


Dobra krema za ruke cuda cini. Ja nemam nikakvih problema jer ti dezinfekcijski sapuni bas dismr ali kad namazem kremu posle pranja ruku (jedno milijardu puta dnevno) mirisu mi na kremu.

Maslinovo ulje je isto od pomoci, naulji ruke Mirela pa u rukavice pa izdrzi sat-dva. I tako po potrebi.
mirelarado mirelarado 15:24 16.04.2020

Re: neuspesno probala

Maslinovo ulje je isto od pomoci, naulji ruke Mirela pa u rukavice pa izdrzi sat-dva. I tako po potrebi.


To i radim. Ionako kuvam samo na maslinovom. :)
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:33 16.04.2020

Re: neuspesno probala

mirelarado
Maslinovo ulje je isto od pomoci, naulji ruke Mirela pa u rukavice pa izdrzi sat-dva. I tako po potrebi.


To i radim. Ionako kuvam samo na maslinovom. :)


I ja. A za ruke (i kosu) i salatu prvo cedjeno.
angie01 angie01 15:38 16.04.2020

Re: neuspesno probala

I ja. A za ruke (i kosu) i salatu prvo cedjeno.


i mi koristimo mnogo maslinovo ulje u ishrani,...i leti za kozu, kosu,...malo limuna, maslinovog ulja, nikad bolja krema za suncanje,-samo fali naseckani beli luki persun:)...al kada je koza na rukama bas isposcena i ogrubela, onda je puter tata,...takodje i kantarionovo ulje ubrzava epitelizaciju, cini kozu glatkom/mekom- samo ne sme na sunce, jer ga ne voli:).
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:49 16.04.2020

Re: neuspesno probala

angie01
I ja. A za ruke (i kosu) i salatu prvo cedjeno.


i mi koristimo mnogo maslinovo ulje u ishrani,...i leti za kozu, kosu,...malo limuna, maslinovog ulja, nikad bolja krema za suncanje,-samo fali naseckani beli luki persun:)...al kada je koza na rukama bas isposcena i ogrubela, onda je puter tata,...takodje i kantarionovo ulje ubrzava epitelizaciju, cini kozu glatkom/mekom- samo ne sme na sunce, jer ga ne voli:).


Da, ja najvise volim maslinovo ulje za suncanje. Mada sve redje boravim na suncu poslednjih godina.

Jeste, kantarion ulje. Maslinovo racunam imamo svi pri ruci pa zato stavih u prvi plan.
ecce-florian ecce-florian 16:02 16.04.2020

Re: neuspesno probala

al kada je koza na rukama bas isposcena i ogrubela, onda je puter tata,...takodje i kantarionovo ulje ubrzava epitelizaciju, cini kozu glatkom/mekom- samo ne sme na sunce, jer ga ne voli:).


da da.

moja baba skupljala kraj dunava leti oko petrov dana, pa ga turi u flašu ulja pa na sunce dok ne pocrveni. to bio glavni lek zimi za zlatnu žilu

posle na istoku moj ajurveda učitelj me sludeo kad je to prepisivao ženama od PMS pa do problema u menopauzi i to aplikacija na skalp. ja mu reko šta je moja baba lečila istim pa smo se sprdali da je to varijanta dupe glava. inače u ajurvedi se smatra da je ok kao antidepresant jer nešsto nadrkava dopamin ima neku aktivnu supstancu. i da i kada je koža ( ruku npr) iritirana za smirenje

a što se putera tiče (ovo je sad moderan način izražavanja na konferencijama za štampu)dakle što se tiče putera bolji je gi, a nije ga teško napraviti jedino najte neku baku na internet pijaci ( e da jesu vama zatvorili pijace u bg ?)
mlatisa mlatisa 17:06 16.04.2020

Re: neuspesno probala

da platim racune u dve poste,...jer u obe radi samo jedan salter, a red ispred od jedno cetiri sata u slucaju da se svako zadrzi 10 minuta- hebote koje maltretiranje da ti das pare,...zar ne bi bilo normalno da radi vise saltera nego u normalnoj situaciji, kada unutra pustaju ograniceni broj ljudi u ovom slucaju po jednog, razmak izmedju saltera jeste dva metra, znaci moze po petoro najmanje a da su na potrebnom odstojanju.


Ако неко жели да плати на шалтеру рачун пошта је најбржи начин (не знам да ли је најјефтинији). Својевремено сам мерио и просечно се човек задржава 2 минута на шалтеру.

У банкама је просечно време задржавања око 5 минута.

Што се тиче броја шалтера, ја мислим да може бити више отворених шалтера (ја на једном месту видео била отворена 2 од 3 шалтера). Највероватнији је проблем са радном снагом. Као што је познато, свако ко има ситније дете (млађе од 12 година) или је неки хронични болесник може да затева да не иде на посао. А они и иначе немају довољно радне снаге.



angie01 angie01 18:10 16.04.2020

Re: neuspesno probala

posle na istoku moj ajurveda učitelj me sludeo kad je to prepisivao ženama od PMS pa do problema u menopauzi i to aplikacija na skalp. ja mu reko šta je moja baba lečila istim pa smo se sprdali da je to varijanta dupe glava. inače u ajurvedi se smatra da je ok kao antidepresant jer nešsto nadrkava dopamin ima neku aktivnu supstancu. i da i kada je koža ( ruku npr) iritirana za smirenje


mislis na kantarion?...e, pa tu imas verziju caja-za pms,..verziju tinkture- za rane, verziju ulje za unutrsnju upotrebu- za saniranje raznih problema na sluzokozi dogestivnog trakta, pa ulje za spoljasnju upotrebu- ovu sto sam preporucila, za porobleme sa ispucalo, grubom, suvom kozom, opekotinama,...a imas i tablete- koje su dobre za stomak i umirenje, kao sto si objasnio...

( e da jesu vama zatvorili pijace u bg ?)


jesu
..evo danas nam donela zena od koje kupujemo na pijaci, domaca jaja, sir, domaci kackavalj, slaninu i neke dojjaja kobaje od bfteka ispred zgrade,...eto, bar nesto...
rodni rodni 18:59 16.04.2020

Re: neuspesno probala

predatortz
važeći propisi NBS glase da devizna sredstva na račun može da uplatisamo lično vlasnik računa ili ovlašćeno lice uz prikaz LK. anjo e banking


Da, ali uvdk možeš da ostvariš transfer sa svog dinarskog na devizni račun, ili obrnuto, iz fotelje.

Ali po kom kurcu?!
rodni rodni 19:01 16.04.2020

Re: neuspesno probala

mirelarado
Maslinovo ulje je isto od pomoci, naulji ruke Mirela pa u rukavice pa izdrzi sat-dva. I tako po potrebi.


To i radim. Ionako kuvam samo na maslinovom. :)

Bljak!
predatortz predatortz 19:01 16.04.2020

Re: neuspesno probala

rodni
predatortz
važeći propisi NBS glase da devizna sredstva na račun može da uplatisamo lično vlasnik računa ili ovlašćeno lice uz prikaz LK. anjo e banking


Da, ali uvdk možeš da ostvariš transfer sa svog dinarskog na devizni račun, ili obrnuto, iz fotelje.

Ali po kom kurcu?!


Osrednjem.
octopus octopus 12:19 17.04.2020

Re: neuspesno probala

predatortz
angie01
da platim racune u dve poste,...jer u obe radi samo jedan salter, a red ispred od jedno cetiri sata u slucaju da se svako zadrzi 10 minuta- hebote koje maltretiranje da ti das pare,...zar ne bi bilo normalno da radi vise saltera nego u normalnoj situaciji, kada unutra pustaju ograniceni broj ljudi u ovom slucaju po jednog, razmak izmedju saltera jeste dva metra, znaci moze po petoro najmanje a da su na potrebnom odstojanju.

izivljavanje samo tako.


Meni je trebao jedan odazak u Poštansku štedionicu da uradim ono što je potrebno da mi se omogući usluga E plaćanja sa PC i mobilnog telefona.
Nakon toga,u poštu nisam ušao godinama.
Razumem babe i dede koji to ne znaju, ali mi ti nisi jasna.
Nemoj ovo protumačiti kao prozivku i poziv na raspravu.
Prosto, nije mi jasno da se i u redovnim okolnostima smaraš u redovima a da postoji elegantno rešenje da to izbegneš.


Baš tako, imam dve aplikacije u Unicredit banci, privatnu i poslovnu sve plaćam preko njih, pazar za firmicu uplaćujem na bankomatu, a dok nisu postavili takav to mi je završavao knjigovođa. Ni meni nije jasno kako neko ide u poštu ili banku da plati račun. Dobro nisu svi ljudi isti ali brate ovo kako kolega Predatorz ili ja , a i mnogi rade je najjednostavnije moguće.
zilikaka zilikaka 14:17 17.04.2020

Re: neuspesno probala

Meni je trebao jedan odazak u Poštansku štedionicu da uradim ono što je potrebno da mi se omogući usluga E plaćanja sa PC i mobilnog telefona.

I ja tako isto, al nekako odmah odstranila opciju sa mobilnog. Računam, to je nešto što lako može da se ukrade, pa ako mi se desi, ne moram i da častim majstora.
A katrice više volela one sa čipom što moraš uvek broj da uneseš. Ovo može da ti odžepari i taman malo po malo, dok se ne snađeš, veliku štetu da napravi.

I napolju mi nekako to zgodno, narročito za jednodnevne pogranoične prelaske kakve imamo. Ko će se bakće sa menjačnicama, kad na kraju izađeš na baš malu razliku, jer su i iznosi mali.
Da kupujem nekretnine, garant bih drugačije razmišljala.
predatortz predatortz 21:40 16.04.2020

Rasplet na pomolu

Policajac suspendovan, dobija krivičnu prijavu.
Izgrednik dobija prekršajnu.

Vest
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:47 16.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Izgrednik dobija prekršajnu.


Izgrednik?
Šta ti pada na pamet, vidiš da ga ovde, i to koliko njih, i to ko sve, slave kao nevinu žrtvu, heroja, junaka, borca za prava....

Ako pokrenu peticiju za oslobađanje junaka, prvi potpisujem :)
tetris tetris 21:59 16.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Policajac suspendovan


U ovom članku advokat još više ukopava policajca. 30 minuta trajanje intervencije i tek onda šamaranje.
predatortz predatortz 22:04 16.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

tetris
Policajac suspendovan


U ovom članku advokat još više ukopava policajca. 30 minuta trajanje intervencije i tek onda šamaranje.


Možda, a možda i ne.
Trideset minuta su pokušavali sa njim lepo, onda je on počeo da pljuje, vređa, psuje, pokušavao da izađe iz automobila, nogama lomio sedišta u vozilu... Onda je policajac pokušao da ga verbalno, pa onda i šamarima zaustavi.
Stres, duple smene, briga za porodicu...

Dobar advokat ume da bude jako maštovit, a snimak kratko traje i ne može sve demantovati.
angie01 angie01 22:12 16.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Trideset minuta su pokušavali sa njim lepo, onda je on počeo da pljuje, vređa, psuje, pokušavao da izađe iz automobila, nogama lomio sedišta u vozilu... Onda je policajac pokušao da ga verbalno, pa onda i šamarima zaustavi.
Stres, duple smene, briga za porodicu...


ma daj bre,...u tekstu pise kako je covek uhapsen jer je prekrsio zabranu kretanja, nesto mi je promaklo vandalsko ponasanje prema tudjim automobilima,( a i ovo lomljenje sedista i pokusaj da izadje nesto ne spominje niko),...i pise da se opirao hapsenju i da je psovao...nista o pljuvanju i izjavama da je zarazen,...is to pise da su bili prisutni brojni ocevici?- je l su to ljudi sa balkona, ili ko, ako je policijski cas,...a i da od tih svedoka nije uzeta izjava....
predatortz predatortz 22:14 16.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

nesto mi je promaklo vandalsko ponasanje prema tudjim automobilima,( a i ovo lomljenje sedista i pokusaj da izadje nesto ne spominje niko)


Naravno da ti je promaklo.
To je moja interpretacija moguće odbrane.
tetris tetris 22:16 16.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Možda, a možda i ne.
Trideset minuta su pokušavali sa njim lepo


Na snimku samo jedan pokušava dok se drugi vrti okolo i pravi se blesav.

a snimak kratko traje i ne može sve demantovati.

U ovome i jeste glavni problem. Da nema snimka, bilo bi "pojeo vuk magarca"; maštoviti advokat bi i šamare demantovao.
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:20 16.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Stres, duple smene, briga za porodicu...


Nagađanje.
angie01 angie01 22:23 16.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Naravno da ti je promaklo.
To je moja interpretacija moguće odbrane.





...zar niste tvrdili pre ovog teksta, da je krsio tudje automobile, pljuvao policajca i rekao mu da je zarazen:)),..cekaj ti smatras da je super da se ovo samaranje zbog izlaska napolje odbrani tvojom ili bilo cijom kreativnom verzijom u kojoj se jos covek nabedjuje za stvari koje nije ucinio, kako bi se odbranilo siledzijstvo sluzbenog lica?
predatortz predatortz 22:24 16.04.2020

Re: Rasplet na pomolu


U ovome i jeste glavni problem. Da nema snimka, bilo bi "pojeo vuk magarca"; maštoviti advokat bi i šamare demantovao.


Za policajca bi bilo bolje da nema snimks, slažem se.
Ali, čak i ovi šamari se veštom odbranom mogu učiniti dovoljno prihvatljivim da policajac ne bude osuđen.
Uz malo mašte, i uz svedoka koji je sve to "gledao".
predatortz predatortz 22:32 16.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

zar niste tvrdili pre ovog teksta, da je krsio tudje automobile, pljuvao policajca i rekao mu da je zarazen:)),.


Ne, ljudi su rekli da su to negde pročitali.
Ja ne tvrdim ništa, jer nisam bio prisutan.
Zapravo, niko od nas ovde prisutnih ne zna šta se tačno dešavalo.

cekaj ti smatras da je super da se ovo samaranje zbog izlaska napolje odbrani tvojom ili bilo cijom kreativnom verzijom u kojoj se jos covek nabedjuje za stvari koje nije ucinio, kako bi se odbranilo siledzijstvo sluzbenog lica?


Ja ne smatram ništa. Ja kažem da se na suđenju svako može da brani neistinom. Primera radi, policajac može da tvrdi da je čuo glas Boga koji mu naređuje da šamara.
Može da tvrdi da je uhapšeni padao u histeriju koju je on šamarima pokušao da zaustavi.
Na sudu je da utvrdi činjenice.
tetris tetris 22:32 16.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Uz malo mašte, i uz svedoka koji je sve to "gledao".


Hehehe, fantom svedoci. Nego ovaj snimak kompromituje i drugog policajca koji se šetka okolo i zatvara vrata od automobila, što bi se reklo: "zažmurio na jedno oko".
Atomski mrav Atomski mrav 22:34 16.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Šta ti pada na pamet, vidiš da ga ovde, i to koliko njih, i to ko sve, slave kao nevinu žrtvu, heroja, junaka, borca za prava...

Niko to ne radi, to samo ti haluciniraš.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:35 16.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

niko od nas ovde prisutnih ne zna štabse tačno dešavalo.


Kako bre ne zna?
Pitaj Endži, ona sve zna, vidiš valjda.
Čovek samo izašao na ulicu, ovi ga izdevetali.
Ja ne znam ni zašto uopšte organizovati to suđenje kad se sve već zna.
Piše u novinama.
predatortz predatortz 22:36 16.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

stefan.hauzer
Stres, duple smene, briga za porodicu...


Nagađanje.


Zašto?
Ko sad nije pod stresom i ko ne brine za porodicu?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:37 16.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Šta ti pada na pamet, vidiš da ga ovde, i to koliko njih, i to ko sve, slave kao nevinu žrtvu, heroja, junaka, borca za prava...

Niko to ne radi, to samo ti haluciniraš.


Ej, sudija, stigao si.
Ajd presudider ovo čas.
predatortz predatortz 22:38 16.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

tetris
Uz malo mašte, i uz svedoka koji je sve to "gledao".


Hehehe, fantom svedoci. Nego ovaj snimak kompromituje i drugog policajca koji se šetka okolo i zatvara vrata od automobila, što bi se reklo: "zažmurio na jedno oko".


Ima i ono blago povlačenje za rame, koje se može tumačiti kao neslaganje, poziv kolegi da prekine.
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:45 16.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Ko sad nije pod stresom i ko ne brine za porodicu?


Opet nagađanje.
Ovo komentari kao da gledam 12 gnevnih ljudi i sad proničemo u psihološki karakter okrivljenog.
predatortz predatortz 22:49 16.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

stefan.hauzer
Ko sad nije pod stresom i ko ne brine za porodicu?


Opet nagađanje.
Ovo komentari kao da gledam 12 gnevnih ljudi i sad proničemo u psihološki karakter okrivljenog.


Dobro, ti smatraš da se advokat policajca neće pozivati na stvari poput stresa, umora, brige za porodicu.
Možda si u pravu.
Ja sam rekao kako bi to meni bilo logično, ali ja nisam ni avokat, ni pravnik.
aureus aureus 22:51 16.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

stefan.hauzer

kao da gledam 12 gnevnih ljudi

He don't even speak good English!
- He doesn't...

Atomski mrav Atomski mrav 22:55 16.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Ajd presudider ovo čas.



hoochie coochie man hoochie coochie man 22:55 16.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Opet nagađanje.


Pa šta drugo i može?

Neko nagađa da je policajac osioni skot koji je anđela od čoveka šamarao tek tako, drugi da je u pitanju bahati pijani mamlaz koji prekardašio svaku meru pa dobio po gubici.
I eto, nagađamo.
To je na blogu uobičajeno.

Doduše, ima i onih, koji gradu i svetu saopštavaju da policajac ne sme da udari ni pijanog mamlaza.
Takvi su u misiji, i hvala im, da oni to ne saopštiše, malo ko bi za to znao (osim njih, izabranih)
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:55 16.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Dobro, ti smatraš da se advokat policajca neće pozivati na stvari poput stresa, umora, brige za porodicu


Ne, nego da su to samo nagađanja, ne i stvarni dokazi.


Više verujem da će Nebojša iz Beograda pokazati svima nama kako on uspešno rešava probleme u svom resoru i da će policajac zbog toga najebati. Sad, zasluženo ili ne, u to ne zalazim.
predatortz predatortz 23:01 16.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Ne, nego da su to samo nagađanja, ne i stvarni dokazi.


Ceo ovaj razgovor, svih nas, je puko nagađanje. Niko od nas nema pojma šta se događalo.
Jedno je neupitno - policajac nije imao pravo da tuče lice koje sedi u vozilu.
Šta se zbivalo pre snimka, to je za nas tajna.
Nisam protiv osude policajca, samo je neko krenuo sa ŠBB KBB, pa sam i ja krenuo da se igram advokata.
angie01 angie01 23:05 16.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Više verujem da će Nebojša iz Beograda pokazati svima nama kako on uspešno rešava probleme u svom resoru i da će policajac zbog toga najebati.


ne verujem,..sklonice ga malo, javno ce da kazu nesto sto ce im se uciniti da je dobro i policajcac ce uskoro biti na novom zadatku.
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:08 16.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Nisam protiv osude policajca


Nisam ni mislio na to.
Ono sa nagađanjem je bila šala, hteo sam i da pustim ovaj smajli, , ali nisam, ne znam zašto. Više me ceo blog asocira na film (i znam da Milisav više voli verziju sa Jackom Lemmonom), ali da se ne ponavljam.
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:12 16.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

policajcac ce uskoro biti na novom zadatku.



Ne zaboravi da, kako ga ono Brnabić zove, Šef gleda samo na rejting.
angie01 angie01 23:25 16.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Šef gleda samo na rejting.


...a i ne da svoje.
Atomski mrav Atomski mrav 23:41 16.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

...a i ne da svoje.

Samo one koji su na top-tier positions. Sitna boranija mu nije bitna.
Ali sigurno se oseća depressed and ashamed...

zemljanin zemljanin 02:35 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

jao mukice, svi se samo zezali ... pa nadam se da ce dobiti zasluzenu kaznu jer je cinjenicno kriv ... i da vise nece nositi ovu uniformu ... pa ce i ostale siledzije da razmisle malo ...
principessa_etrusca principessa_etrusca 06:58 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

predatortz
Ceo ovaj razgovor, svih nas, je puko nagađanje. Niko od nas nema pojma šta se događalo.
Jedno je neupitno - policajac nije imao pravo da tuče lice koje sedi u vozilu.
Šta se zbivalo pre snimka, to je za nas tajna.
Nisam protiv osude policajca, samo je neko krenuo sa ŠBB KBB, pa sam i ja krenuo da se igram advokata.

Једино што јесте битно је оно што се види на снимку.

Полицајац удара човека спакованог у полицијска кола, извесно са лисицама на рукама (а за то време други полицајац мирно шета около, нимало неузнемирен понашањем колеге, што показује да млаћење ухапшеника није неуобичајена пракса).

Уопште није битно шта је ухапшеник претходно урадио, полицајац у том тренутку не примењује силу да би га неутралисао, па да се дискутује да ли је та сила евентуално била прекомерна, већ бије већ ухапшеног човека.

Очигледно, моћ лако удари у главу и неки полицајци лако забораве да је полиција сервис који грађани плаћају да одржава ред и спречава криминал по правилима која су прописана и да су грађани ти који треба да контролишу полицију у вршењу посла који им је поверен.
gedza.73 gedza.73 08:40 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

predatortz
Ali, čak i ovi šamari se veštom odbranom mogu učiniti dovoljno prihvatljivim da policajac ne bude osuđen.
Uz malo mašte, i uz svedoka koji je sve to "gledao".

Uz snimak teško. Vezan je a policajac ga bije dok ga pita za ime.

Ali sreća naša u ovoj skoro bezizlaznoj situaciji što se pojavilo svetlo na kraju tunela.
Naš vizionar, naš pronalazač, čovek koji godinama predano radi na ulepšavanju naše stvarnosti, na našoj duhovnosti je pronašao lek za ovu pošast. Mesec dana pre svestke nauke




milisav68 milisav68 08:42 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Više me ceo blog asocira na film (i znam da Milisav više voli verziju sa Jackom Lemmonom), ali da se ne ponavljam.



Pa kad pravo i pravda ne idu istim kolosekom.

Sećaš se kada je onaj tip ubio provalnika nožem, pa su svi skočili da ga brane, iako ga je izbo nekoliko puta, odnosno prekoračio mere nužne odbrane.

Tako je i u ovom slučaju.

Nije se civilno lice samo mirno šetalo u vreme policijskog časa, pa ga panduri uhapsili i izmlatili, već lomio retrovizore, pa je neko pozvao policiju, pa su oni intervenisali, a on pružao otpor sa sve pljuvanjem i izjavom da je zaražen.

Svi se slažemo da nije trebao da ga mlati, ali je diskutabilna kazna, odnosno i pomenuti rejting (reakcija javnog mnjenja), ali i poruka pandurima kako da se ponašaju sledeći put.

Jer, ako pandur bude drastično kažnjen, sledeći put će neki drugi pandur (patrola) da nosi tetki lek, umesto da interveniše na neku sličnu situaciju.

Ne znam kako drugačije da vam nacrtam, vanredno stanje - policijski čas - raj za lopove (a i pijane budale).
milisav68 milisav68 08:44 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

pa ce i ostale siledzije da razmisle malo ..

..i nosiće tetki lek umesto da intervenišu...
milisav68 milisav68 08:48 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Једино што јесте битно је оно што се види на снимку.




gedza.73 gedza.73 08:50 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

milisav68
Sećaš se kada je onaj tip ubio provalnika nožem, pa su svi skočili da ga brane, iako ga je izbo nekoliko puta, odnosno prekoračio mere nužne odbrane.

S leđa izbo jadnog narkomana koji jeste da je provalio u kuću ali su narkomani poznati kao mirni ljudi koji šire granice svoje samospoznaje a sveštenike ionako treba pljačkati jer voze džipove, otimaju od ljudi i teraju ih da se klanjaju.

Policija ima stroga pravila u vezi ovakvih slučajeva. Inspektor kaže kako provalnika ne smete vezati, prebiti niti na bilo koji drugi način ga ugroziti i da ga treba zadržati do dolaska policije.

I kako ti sad da u'vatiš 'standard' koga braniš a koga ne? Taman pronađeš tačku oslonca u stavovima kad ti u sledećoj diskusiji potpuno zaokrenu stvarnost.

Moja poenta od početka da bi pola blogera teralo policajca da prebije mladiča kad bi njima bio oštećen auto. Da bi svako selektivno poštovao zakon, određivao pravila skladu sa svojim ne opštim interesima kad dogori do dupeta.
Da su odraz takvih 'svetonazora' sud, policija a onda i društvo. Na koje se žalimo.

Pa u krug od početka.
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:00 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

predatortz
Dobro, ti smatraš da se advokat policajca neće pozivati na stvari poput stresa, umora, brige za porodicu.
Možda si u pravu.
Ja sam rekao kako bi to meni bilo logično, ali ja nisam ni avokat, ni pravnik.

Ако је полицајац под таквим нивоом стреса да не може да савлада свој агресивни порив, њему није место на улици у униформи, и то је питање за његовог претпостављеног.

Међу самим грађанима су високи нивои стреса. Многи су изгубили извор зараде или су сабијени са породицом у малим становима, у популацији постоји проценат лабилних личности и ми не знамо зашто се човек нашао на улици.

Разлика између ухапшеног човека и полицајца је у томе што је полицајац био на дужности и за полицајчев поступак нема оправдања и олакшавајућих околности.
gedza.73 gedza.73 09:04 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

principessa_etrusca
Разлика између ухапшеног човека и полицајца је у томе што је полицајац био на дужности и за полицајчев поступак нема оправдања и олакшавајућих околности.

Da dodam kako su zdravstveni radnici u mirnodopskim uslovima tražili status službenog lica. Sa svim pravima koja im pripadaju. Bez obaveza koja uz status službenog lica idu.

lutam po mraku ali ako bi na primer uhapšeni dobio izliv krvi na mozak od šamaranja mislim da bi policajac odgovarao za ubistvo.
Šta bi se desilo ako bi čovek zbog nepružanja adekvatne medicinske pomoći umro u čekaonici a medicinari imaju status službenog lica?
ecce-florian ecce-florian 09:06 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Policajac suspendovan, dobija krivičnu prijavu.
Izgrednik dobija prekršajnu.

Vest


beš vest ni novine više nisu ko što su nekada bile

a da li je i koje stranke član nigde ni traga

ajd samo za malo društvo koje se pali na uniforme ( u rusiji od COVIDA porasla potražnja u sex šopovima za uniforme za bolničarke a kod nas se ipak više pale na plave, meni je to OK, kulturološka razlika)

ajd prvo broj policajaca
cit
Srbija ima više policajaca od zemalja Evropske unije (EU) odnosno više od preporuke Ujedinjenih nacija (UN).

"Mi imamo preko tri stotine policajaca na stotinu hiljada stanovnika. Prosek u državama članicama Evropske unije u 2015. godini je bio oko dve stotine dvadeset a preporuka UN je da bude tri stotine. Kod nas je više od toga", kaže Đorđević.


da ovom samo dodam da je ministar Stefanović januara 2019 podneo zahtev da vlada posebnom odlukom ( zbog zabrane novog zapošljavanja u javno sketoru) zaposli još 1500 policajaca tako da je ovo stari podataka 2019

pa malo osposobljenost i stručnost
"Sa jedne strane imamo jako dobar kadrovski potencijal u MUP-u kome se ne omogućava da radi svoj posao", ....

Pavićević tvrdi da su kompromitovani rukovodioci organizacionih jedinica na način na koji su postavljeni bez konkursa, prostim imenovanjem od strane ministra ili njegovih najbližih saradnika.



i na kraju, da ostanem u temi ovog bloga ( stranačko zapošljavanje) evo još jednog podatka koji je gdin Djordjević iz Beogradskog centra za bezbednost izneo

"Sistematizacija radnih mesta (u Srbiji, prim. nov.) je dokument poverljive prirode, tako da je nemoguće saznati koliko zaista ljudi i na kojim pozicijama radi, dok je u Hrvatskoj takav dokument javan, može se naći na web stranici policije", navodi Đorđević.

Ne samo da nije transparentna sistematizacija u policiji Srbije, već je prošle godine promenjen zakon iz 2016. godine i omogućeno zapošljavanje mimo konkursa, što je, podvlači Đorđević, korak nazad u odnosu na rešenje iz 2016. godine.

"Tako da postoje značajne mogućnosti za uticaj političkih stranaka na to ko će početi posao u policiji"


ono uz kaficu kase vratite iz nabavke
niccolo niccolo 09:17 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

milisav68
pa ce i ostale siledzije da razmisle malo ..

..i nosiće tetki lek umesto da intervenišu...

Policajac koji bi odbio da interveniše jer je njegov kolega koji je prekoračio ovlašćenja kažnjen za to ni ne treba da bude policajac.
gedza.73 gedza.73 09:25 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

ecce-florian
"Mi imamo preko tri stotine policajaca na stotinu hiljada stanovnika. Prosek u državama članicama Evropske unije u 2015. godini je bio oko dve stotine dvadeset a preporuka UN je da bude tri stotine. Kod nas je više od toga", kaže Đorđević.

Da je to ni po jada. A i zašto stati na policiji? Javna preduzeća? Administracija? Birokratija? Škole?

U Evropskoj uniji, poređenja radi, tek svaka deseta osoba koja je zaposlena u zdravstvu ne nosi beli mantil.

Naša država kupuje socijalni mir time što zapošljava i čuva radna mesta administrativnih radnika u zdravstvu, a pacijente uskoro neće imati ko da leči.

Građani Srbije izdržavaju više od 170 hiljada zaposlenih u lokalnim i republičkim javnim preduzećima, i to ne bilo kako, već im obezbeđuju mnogo veće plate nego što sami imaju, a zauzvrat dobijaju loše usluge.
Od 590 javnih preduzeća, prema podacima Unije poslodavaca, čak 580 posluje s gubicima, ali to im ne smeta da podele plate koje su 37 odsto veće od proseka u Srbiji, piše "Blic".

(penzioneri koji su uplaćivali u fond)

Na primer Srbija gas radi sa gubitkom. A radi sa gubitkom zato što se čuva socijalni mir. Jer državna preduzeća i građani ne plaćaju tržišnu održivu cenu.

Dakle dosledno smanjimo broj policije i povećamo cenu gasa. Jeste da će to da se odrazi na kućni budžet ali će državi u zbiru manjak policije-višak gas novca da bude bolje. Možda se zaboravile reakcije kad se prešlo na naplatu centralnog grejanja po utrošku

Ko je za?

eto ja na neviđeno garantujem kako će mnogi da se saglase kako policajci treba da dobiju otkaze jer ih ima dosta i da će dignuti dževu na blogu ako dobiju otkaz kao višak u državnom preduzeću u kome sede a ne rade.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana