Eksperimenti u blogovanju

Ovo nismo probali

zilikaka RSS / 22.04.2020. u 19:20

Ima nekih stvari u kojima ne umeš da uživaš dok se ne namesti da sam uvidiš koliko ti je u tom momentu baš lepo. Eto, recimo, niko se ne seti da obuje tri broja manje cipele i nosi ih ceo dan. Ono, jes da ne znamo zašto bi to radio, al brate, te miline kad se izuješ...
zilikaka
Tako su danas popodne i večeras, po prvi put posle mesec dana, 65+ dobili priliku da izađu iz svojih kuća i prošetaju napolje. S obzirom da su u međuvremenu ispali iz forme, za početak im je dato 300m od kuće, brojka koja će se svakako u narednom periodu povećavati u skladu sa preporukama trenera, kako bi svako do njih pojedinačno i svi oni zajedno spremno dočekali odlazak na predstojeće izbore. Možda u tome treba tražiti razlog zašto je preko noći postalo racionalno da penzioneri izlaze u vreme kada su ostali u kućama, dok je do koliko juče to bilo neracionalno i opasno...
niccolo
kao što je blogokolega naglasio
preko noći postalo racionalno da penzioneri izlaze u vreme kada su ostali u kućama, dok je do koliko juče to bilo neracionalno i opasno...
što samo pokazuje da je krizni štab sebe stavio u istovetnu poziciju (preko noći) kako bi neposredno mogao da ima uvid u to da li je predložena odluka ispravna
ecce-florian
S obzirom da nam je krizni štab trenutno telo sa najvažnijom ulogom u zemlji, gotovo sigurno su promislili kako će steći taj neposredni uvid. Za nas obične smrtnike ostaje samo da nagađamo o metodama.
zilikaka



Komentari (674)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 23:05 23.04.2020

Re: Jad i beda!

Atomski mrav
...a je l ovaj dr Kon, onaj isti sto se bacakao za vakcinisanje protiv svinjskog gripa?...ako da...onda je jasan izbor.


A šta misliš koliko epidemiologa koji se prezivaju Kon ima u Srbiji? To je taj isti, dvorski epidemiolog.


:))...samo sam smetnula s uma, kao izgleda i svi ostali...al sam se nedavno prisetila da mi je poznat.
nsarski nsarski 23:15 23.04.2020

Re: Jad i beda!

mirelarado
nsarski
Doktori lagali narod?
Jok, trebali su da kažu da nemamo opremu, testove, da o virusu znamo ono što su drugi hteli da nam kažu i da izazovu takvu paniku da bi posledice bile nesagledive.


Pa ni pred boj na Kosovu, Lazar nije rekao svojim ratnicima kakva je situacije glede Turske naspram naše snage. Da im je rekao istinu, svi bi se razbežali ili bi ih uhvatila panika.

Zamisli da trener pred utakmicu kaže svojim igračima: "Ljudi, oni su mnogo jaki-najebali smo!" Mora da ih hrabri, razume se.


Izgleda, Šarski, da ti nisi gledao film Roki. Onaj prvi. Ciljevi u bilo kakvoj borbi određuju se srazmeno snazi neprijatelja.

I Lazar se baš "proslavio" svojom taktikom.


Ma, razumem ja to potpuno. Nego samo sam hteo da kažem da mnoge vojskovođe, vladari, itd., iako svesni svojih manjkavosti i slabosti, ne izađu pred narod/ratnike i kažu: "Ljudi, mi nemamo ništa!". Tako je radio Tramp (nikakav virus, mi smo spremni, imamo opremu), tako oavj naš Bolesnik, tako mnogi drugi. Ne opravdavam, nego razumem zašto. Da je rekao istinu, tog trenutka bi postao istorija.
Inače, sada tek izlazi na videlo da smo mi bilo potpuno nespremni i neopremljeni za ceo ovaj poduhvat. Onoliki avioni puni opreme, instrumenata, lekara - nisam brojao, ali cenim da ih je do sada bilo oko 40-50 - e, toliko stotina tona materijala nam je falilo. Mi nismo imali ništa, ili smešno malo.
angie01 angie01 23:17 23.04.2020

Re: Jad i beda!

samo mislim da je pucanj u prazno i galama na te nedelju il dve, nabavku ovoliko ili onoliko opreme,


hebiga, kada je zbog toga neko stradao- narocito medicinski radnici, koji pomazu drugima da prezive.


ali možeš pokušaj da zavedu diktaturu..


pa to je ionako sve vreme,...

evo najnovije ponizavanje od laznog doktora,


mirelarado mirelarado 23:21 23.04.2020

Re: Jad i beda!

Nego samo sam hteo da kažem da mnoge vojskovođe, vladari, itd., iako svesni svojih manjkavosti i slabosti, ne izađu pred narod/ratnike i kažu: "Ljudi, mi nemamo ništa!". Tako je radio Tramp (nikakav virus, mi smo spremni, imamo opremu), tako oavj naš Bolesnik, tako mnogi drugi. Ne opravdavam, nego razumem zašto. Da je rekao istinu, tog trenutka bi postao istorija.


Italijan (Konte) je baš to uradio. I, verovao ili ne, rejting mu je tokom krize porastao. A pre virusa bio je na putu za odlazak u istoriju.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:52 23.04.2020

Re: Jad i beda!

Predrag Brajovic
postao si doktora i za statistiku, epidemiologiju, medicinu, ekonomiju, finansije, you name it)..

:))))) У својој злурадости, побркао си -- за лук сам ја специјалиста, ово се односило на предатора.

newimprovedtadejus
kakvog crnog predatora..
ti si apsolutni šampion doktor za sve politike a bukvalno jednu tezu ne možeš da izbaciš a da nije očigledno pogrešna..

Znači nisam pobrkao, a pogotovo nisam zlurad.
kick68 kick68 02:23 24.04.2020

Re: Jad i beda!

ja bih pre pozadinu pokrila ovako,

I ja sam bila u dilemi ali me je ono diverzant opredelilo:)
bene_geserit bene_geserit 03:53 24.04.2020

Re: Jad i beda!

Blogokolege, samo da kažem, pukli ste/mo ko zvečke, blogokoleginice su vas/nas razbile u ovoj diskusiji, pogotovo tadejus i mariopan (koja se nije mnogo javljala, ali kad jeste kaže šta treba), i endži je okačila važan graf o tome šta će biti sa proizvodnjom hrane ove godine.
Ajde može to bolje, manje ideologije, pametovanja, političkih obračuna (dokle više o Vučiću), stručnjaka opšte prakse, panike, a više common sense-a.
nsarski nsarski 04:14 24.04.2020

Re: Jad i beda!

bene_geserit
Blogokolege, samo da kažem, pukli ste ko zvečke, blogokoleginice su vas razbile u ovoj diskusiji, pogotovo tadejus i mariopan (koja se nije mnogo javljala, ali kad jeste kaže šta treba), i endži je okačila važan graf o tome šta će biti sa proizvodnjom hrane ove godine.
Ajde može to bolje, manje ideologije, pametovanja, političkih obračuna (dokle više o Vučiću), stručnjaka opšte prakse, panike, a više common sense-a.


Ma, hrane će biti. Možda će biti skuplja, ali verujem da će je biti. Uostalom, sada kad zatvore granice za Mehose, i tebi će salata u radnji biti duplo skuplja. Zakon tržišta, bato.
bene_geserit bene_geserit 05:31 24.04.2020

Re: Jad i beda!

tebi će salata u radnji biti duplo skuplja

Nije valjda da to jedeš, to je bre hrana od hrane.
Zezam se, žena posadila neke salate u dvorištu ove godine, ako nam ne smažu zečevi ne brinem se koliko će da košta.
docsumann docsumann 05:45 24.04.2020

Re: Jad i beda!

Zamisli da trener pred utakmicu kaže svojim igračima: "Ljudi, oni su mnogo jaki-najebali smo!" Mora da ih hrabri, razume se.


sjećam se kad smo igrali vaterpolo protiv Kotora, u pionirskim kategorijama (do 14 godina) ...
bili smo dosta jači, oni su imali neku mlađahnu ekipu čak i za taj uzrast, pa smo ih redovno dobijali i po desetak razlike.
ali pred svaku utakmicu, prije nego što skoče u bazen, njihov trener bi ih redovno bodrio sa - vukovi, iźedite ih
alselone alselone 05:57 24.04.2020

Re: Jad i beda!

docsumann

ali pred svaku utakmicu, prije nego što skoče u bazen, njihov trener bi ih redovno bodrio sa - vukovi, iźedite ih


Džudo sam počeo da treniram sa šest godina i sa sedam sam išao na prvi turnir. I borim se protiv klinca koji je vidno i stariji i veći od mene. Otrese me lagano u prvih par sekundi na neki od manjih poena i, sećam se i danas, pripremamo se za nastavak kad trener pored viče:
- alse, alse, odličan si! Idemo sada TVOJ zahvat!
Onako mali stojim i razmišljam sekundu. Kakav bre MOJ zahvat?!

Utom se nastavi borba ali se veoma brzo i završi.
rodni rodni 07:34 24.04.2020

Re: Jad i beda!

newimprovedtadejus
predatortz

Bila bi ovo jedna krajnje poštena i veoma glupa izjava.
Ovakve izjave se ne daju pred bitku, ma koja da je priroda te bitke.


ja se s ovim uopšte ne slažem..
ja bih uvijek bila za opciju da se ljudima kaže što više istine.. od panike mogu samo ozbiljnije da shvate situaciju i da se bolje čuvaju..
hranu su navlačili svakako..
a neku drugu opciju nit su imali nit imaju..
kakva bitka..
pa ne boriš se s virusom tako što mu pokazuješ zube i srce junačko..
baš suprotno..
tako da i ta analogija sa bitkama, utkamicama, borcima je po meni totalan promašaj

Ne znam da li bi bilo dobro da ovaj boldovani iskaz patentiraš!
Jer - ja do sada nikada nisam čuo da panika pomaže u bilo kojoj situaciji.
rodni rodni 07:39 24.04.2020

Re: Jad i beda!

newimprovedtadejus
predatortz

ja se s ovim uopšte ne slažem..
ja bih uvijek bila za opciju da se ljudima kaže što više istine..


Istina u nekim momentima ume da bude smetnja.


sigurno ali u ovom konkretnom slučaju cjenim da bi istina bila daleko bolja opcija od polutišine zvaničnih izvora i vriske nadriljekara poput dobrog brajovića (brajo ljuti se koliko hoćeš al ja ne mogu dovoljno da se zgrozim nad tvojim nadriljekarenjem i to ne medicinskim nego od svake struke, postao si doktora i za statistiku, epidemiologiju, medicinu, ekonomiju, finansije, you name it)..

Čekaj!
Ali zar ti ne vidiš nelogičnost u svojoj 'optužbi' Brajovića.
Jer - si i ti ekspert za sve navedene (i nenavedene) oblasti.
Ali, sa druge strane, to smo, više ili manje, svi mi.
Dobro, ja sam veoma malo, no, svejedno.
I ne optužujem druge 'eksperte' više od standardnog.
rodni rodni 07:41 24.04.2020

Re: Jad i beda!

predatortz
čekaj ti tvrdiš da corona virus oštećuje pluća svim zaraženim?
ili samo onima sa teškom kliničkom slikom?
i ne misliš li da bi bilo pošteno reći kako se razlikuje od standardne upale pluća?


Bog dragi zna šta sve radi
Onaj francuski nobelovac, koji je godinama vrhunski stručnjak u istraživanju HIV-a, reče:

PARIZ - Francuski virusolog, dobitnik Nobelove nagradu za fiziologiju i medicinu 2008. godine za izolovanje HIV virusa, Lik Montanjije tvrdi da virus korona nema prirodno porijeklo i da je napravljen u laboratoriji.


"Došli smo do zaključka da je došlo do manipulacije ovim virusom", rekao je Montanjije u intervjuu za televiziju "Si njuz".

On je istakao da su "u COVID-19 dodate i čestice HIV virusa".
"Virus nije prirodnog porijekla, to je djelo molekularnih biologa. Nije poznato sa kojim ciljem je to urađeno. Moj posao je iznošenje činjenica, nikoga ne optužujem, i ne znam ko je to učinio i zašto. Moguće je da su htjeli da proizvedu vakcinu protiv HIV virusa", pretpostavlja nobelovac.

Da se ovom nobelovcu, nedaj Bože, naprasno ne sloši!
rodni rodni 07:51 24.04.2020

Re: Jad i beda!

newimprovedtadejus
mirelarado
Jbte, kao komunisti ste - čovek svoju pravovernost mora da dokazuje na dnevnom nivou i uvek da bude "na liniji". A linija je, nekako, uvek ono što vi mislite. Pa čak i kada to prkosi zdravom razumu.


Da, tako bi sad trebalo da i ja ubeđujem Tadejus da od početka zazidavanja 65+ pišem ovde kako treba da tuže vlasti/državu Ustavnom sudu. Nic i Cvetko su to potkrepili i odgovarajućim važećim zakonima... i da bogoradim što Bolesnik&comp. nisu reagovali na vreme, iz niskih pobuda, te su potom primenili i primenjuju divljačke mere, jer drugo ne umeju.


ama što ćeš mene da ubjeđuješ.. i sjećam se a i da se ne sjećam pa nisam sudija da meni treba dokazivati ko se bunio a ko nije protiv suludo osmišljenog karantina..
samo mislim da je pucanj u prazno i galama na te nedelju il dve, nabavku ovoliko ili onoliko opreme, ovakvu ili onakvu organizaciju sajma..
to je tako manje više svuda po Evropi..
prosto im to ne možeš spočitati..
ali možeš pokušaj da zavedu diktaturu..
možda sam paranoih al ja mislim da oni na tome rade

Ma to je odavno završena stvar!
Zato ti o tome pogrešno govoriš - jer to ovde više nikoga ne zanima.
To je, kako se po novogovoru, kaže - odrađeno.
milisav68 milisav68 08:17 24.04.2020

Re: Jad i beda!

Мрзи ме да линкујем, али, по снимцима плућа заражених са оног крузера, рецимо 100 њих, од којих су 25 имали тешку слику болести -- готово СВИ имају видљива оштећења плућа, дакле и они који су имали вирус а да је он само протрчао кроз њих, људи без симптома.

Oštećenje pluća imaš ako živiš u gradu, ako si preležao upalu pluća zbog prehlade, ako komšija prska baštu zbog korova...

Nemaš snimke pre-posle.
maksa83 maksa83 08:27 24.04.2020

Re: Jad i beda!

ako si preležao upalu pluća zbog prehlade

Pneumonia usually does not cause permanent damage to the lungs. Rarely, pneumonia causes infected fluid to collect around the outside of the lung, called an empyema. The empyema may need to be drained with a special tube or surgery.

Pneumonia - Harvard Health
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 08:36 24.04.2020

Re: Jad i beda!

maksa83
ako si preležao upalu pluća zbog prehlade

Pneumonia usually does not cause permanent damage to the lungs. Rarely, pneumonia causes infected fluid to collect around the outside of the lung, called an empyema. The empyema may need to be drained with a special tube or surgery.

Pneumonia - Harvard Health


pa prema izvoru koji je brajović linkovao ni od covida nema oštećenja pluća..
uopšte mi nije teško da povjerujem da je covid ipak pravi, samo taj članak o tome ne govori..
i nisam u kampu koji misli da to nije ništa, iskusih da svakako jeste vrlo nešto onome koga dohvati i sasvim mogu da zamislim i kako se od toga i umre..
ali to ne bi trebalo nikoga da sprječi da hladne glave razmisli i razgovara na temu šta se po tom pitanju može uraditi..
milisav68 milisav68 09:04 24.04.2020

Re: Jad i beda!

maksa83
ako si preležao upalu pluća zbog prehlade

Pneumonia usually does not cause permanent damage to the lungs. Rarely, pneumonia causes infected fluid to collect around the outside of the lung, called an empyema. The empyema may need to be drained with a special tube or surgery.

Pneumonia - Harvard Health

Sad ja treba da kačim sliku pluća moje žene koja je preležala upalu pre 20 godina, i gde se vidi oštećenje, a snimak je od pre dve godine.

Dopuna:

Ljudi glume boga/Darvina, a Korona je samo još jedna "kazna" za nezdrav život (komformizam, uništavanje prirode), bilo individualno, porodično, državno ili na svetskom nivou.

I svi bi hteli - daj vakcinu, pa da teramo dalje.

Nema dalje u ovom pravcu, samo je pitanje koliko će oštar da bude zaokret, i gde će najviše da se prelomi.

Nevezano sa Koronom, u Srbiji je palo vrlo malo i kiše i snega, zemlja suva ko barut.

maksa83 maksa83 09:22 24.04.2020

Re: Jad i beda!

Sad ja treba da kačim sliku pluća moje žene koja je preležala upalu pre 20 godina, i gde se vidi oštećenje, a snimak je od pre dve godine.

Kaže tamo "usually".
alselone alselone 09:36 24.04.2020

Re: Jad i beda!

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:20 24.04.2020

Re: Jad i beda!

milisav68

Nevezano sa Koronom, u Srbiji je palo vrlo malo i kiše i snega, zemlja suva ko barut.


u Londonu je suva ko barut, sunce piči ladno mjesec dana, kiša pala samo jednu noć..
zamisli da sad udari dve godine suše, pa ljeto sa tempiškama po 50 pa počnu mrtvi da padaju a hrana skupa i nema je..
brale pa to bi bio kolaps za priču..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:24 24.04.2020

Re: Jad i beda!

rodni
newimprovedtadejus
predatortz

ja se s ovim uopšte ne slažem..
ja bih uvijek bila za opciju da se ljudima kaže što više istine..


Istina u nekim momentima ume da bude smetnja.


sigurno ali u ovom konkretnom slučaju cjenim da bi istina bila daleko bolja opcija od polutišine zvaničnih izvora i vriske nadriljekara poput dobrog brajovića (brajo ljuti se koliko hoćeš al ja ne mogu dovoljno da se zgrozim nad tvojim nadriljekarenjem i to ne medicinskim nego od svake struke, postao si doktora i za statistiku, epidemiologiju, medicinu, ekonomiju, finansije, you name it)..

Čekaj!
Ali zar ti ne vidiš nelogičnost u svojoj 'optužbi' Brajovića.
Jer - si i ti ekspert za sve navedene (i nenavedene) oblasti.
Ali, sa druge strane, to smo, više ili manje, svi mi.
Dobro, ja sam veoma malo, no, svejedno.
I ne optužujem druge 'eksperte' više od standardnog.


ne nisam..
i samo da bude jasno ne komentarišem to što je brajović pisao ovde (malo do ništa) nego njegov nevjerovatan nastup na twiteru..
pogledaj ako te zanima..
za nevjerovati..
needless to say ja na tviteru ni riječ nikome slova držala nisam, ni o plućima, ni o karantinu, pa ni o ekonomiji..
ovde razgovaramo malo otvorenije
pa i pomalo tvrdimo stvari koje ne možemo znati..
opet se vidi (bar ja vidim) razlika kad neko tvrdi nešto što bi možda i moglo da se zna.. naspram tvrdnji na teme koje ni iz daleka nisu zatvorene ni u najužim stručnim krugovima..
sad ti ako to ne primjećuješ.. ne primjećuješ.. ima i gorih stvari
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:25 24.04.2020

Re: Jad i beda!

koga zanima koliko tačno ljudi može da ubije kriza evo neke rane ocjene
link
i kaže 135 miliona..
to je broj ljudi koji će sa ovom krizom pasti ispod ivice gladi ispod koje se već nalazi njih 130 miliona..
i sad ok, to nisu problemi koje možeš da rješiš trajno prosto pokretanjem privrede..
ali definitivno bacaju drugo svjetlo na sve dušebrižnike koji se ubiše od razmišljanja o ljudskim životima.. al im hiljadu nekih i milion nekih drugih nikako nisu iste vrijednosti..
mariopan mariopan 11:52 24.04.2020

Re: Jad i beda!

newimprovedtadejus
koga zanima koliko tačno ljudi može da ubije kriza evo neke rane ocjene
link
i kaže 135 miliona..
to je broj ljudi koji će sa ovom krizom pasti ispod ivice gladi ispod koje se već nalazi njih 130 miliona..
i sad ok, to nisu problemi koje možeš da rješiš trajno prosto pokretanjem privrede..
ali definitivno bacaju drugo svjetlo na sve dušebrižnike koji se ubiše od razmišljanja o ljudskim životima.. al im hiljadu nekih i milion nekih drugih nikako nisu iste vrijednosti..

Razumem šta pišeš od početka i u pravu si, što ćemo vrlo brzo i sami osetiti u Srbiji, jer se sumanuto trošenje para na zvona i praporce nije smanjlo ni sada.

Eno Vesić poklanja u ime predsednika 10 000 zastava po ceni od 2000 dinara kom. građanima Srbije, dok je prag siromaštva spušten do "neizdržljivo" da bi se slika o siromaštvu u Srbiji bar statustički prikazala boljom nego što jeste. Ali, statistika se ne maže na lebac.

Srbija je jedna od nasirimašnijih zemalja u regionu a možda i šire, bila i pre ove nesreće.

Sad kada su mnogi mali privrednici obustavili rad, kad seljaci nisu mogli na vreme da urade poslove ili su pretrpeli štetu, nema kiše a u navodnjavanje je malo ko imao sredstava da uloži, kad se iz budždta poklanja po sto evra svakom i ko ima i ko nema....tek će da pukne tikva. I zna se po čijim leđima.

Sve će to sirotinja da pozlati, nema ko drugi.
Atomski mrav Atomski mrav 12:28 24.04.2020

Re: Jad i beda!

:))...samo sam smetnula s uma, kao izgleda i svi ostali...al sam se nedavno prisetila da mi je poznat.




Pronađite 5 razlika...
kick68 kick68 16:39 24.04.2020

Re: Jad i beda!

Blogokolege, samo da kažem, pukli ste/mo ko zvečke, blogokoleginice su vas/nas razbile u ovoj diskusiji, pogotovo tadejus i mariopan (koja se nije mnogo javljala, ali kad jeste kaže šta treba), i endži je okačila važan graf o tome šta će biti sa proizvodnjom hrane ove godine.
Ajde može to bolje, manje ideologije, pametovanja, političkih obračuna (dokle više o Vučiću), stručnjaka opšte prakse, panike, a više common sense-a.

docsumann docsumann 16:54 24.04.2020

Re: Jad i beda!

A sad može biti napolju do 11 uveče jer je policijski čas skraćen (bio je od 8)


od 7 uveče do 5 ujutro
rodni rodni 19:03 24.04.2020

Re: Jad i beda!

newimprovedtadejus
rodni
newimprovedtadejus
predatortz

ja se s ovim uopšte ne slažem..
ja bih uvijek bila za opciju da se ljudima kaže što više istine..


Istina u nekim momentima ume da bude smetnja.


sigurno ali u ovom konkretnom slučaju cjenim da bi istina bila daleko bolja opcija od polutišine zvaničnih izvora i vriske nadriljekara poput dobrog brajovića (brajo ljuti se koliko hoćeš al ja ne mogu dovoljno da se zgrozim nad tvojim nadriljekarenjem i to ne medicinskim nego od svake struke, postao si doktora i za statistiku, epidemiologiju, medicinu, ekonomiju, finansije, you name it)..

Čekaj!
Ali zar ti ne vidiš nelogičnost u svojoj 'optužbi' Brajovića.
Jer - si i ti ekspert za sve navedene (i nenavedene) oblasti.
Ali, sa druge strane, to smo, više ili manje, svi mi.
Dobro, ja sam veoma malo, no, svejedno.
I ne optužujem druge 'eksperte' više od standardnog.


ne nisam..
i samo da bude jasno ne komentarišem to što je brajović pisao ovde (malo do ništa) nego njegov nevjerovatan nastup na twiteru..
pogledaj ako te zanima..
za nevjerovati..
needless to say ja na tviteru ni riječ nikome slova držala nisam, ni o plućima, ni o karantinu, pa ni o ekonomiji..
ovde razgovaramo malo otvorenije
pa i pomalo tvrdimo stvari koje ne možemo znati..
opet se vidi (bar ja vidim) razlika kad neko tvrdi nešto što bi možda i moglo da se zna.. naspram tvrdnji na teme koje ni iz daleka nisu zatvorene ni u najužim stručnim krugovima..
sad ti ako to ne primjećuješ.. ne primjećuješ.. ima i gorih stvari

U pravu si!
Sigurno je do mene, šta bi drugo moglo da bude?!
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:27 24.04.2020

Re: Jad i beda!

a svi mlađi od 16 godina idu u školu.


greta ne ide

vcucko vcucko 23:59 24.04.2020

Re: Jad i beda!

Atomski mrav
...a je l ovaj dr Kon, onaj isti sto se bacakao za vakcinisanje protiv svinjskog gripa?...ako da...onda je jasan izbor.


A šta misliš koliko epidemiologa koji se prezivaju Kon ima u Srbiji? To je taj isti, dvorski epidemiolog.

Izvini, pleonazam.
Epidemiolog i ne može da bude nego dvorski, državni.
On (treba da) upravlja situacijom sa makro pozicije. Znači u državi reda veličina Srbije njih ukupno treba koliko? Pet? Ni toliko? U domovima zdravlja i bolnicama nema epidemiologa, još manje kod Ristića, Euro/Bel Medika i kako se već zovu.
Operativni rad na terenu organizuju stručnjaci po izazivaču bolesti (virusolozi, bakteriolozi...), rad sa obolelima specijalisti po organima koji su glavna meta bolesti (u ovom slučaju pneumolozi).
Šta je epidemiolog? Koliko njih što upišu medicinu hoće da budu epidemiolozi i da li iko? Nije ni popularno ni isplativo. A podrazumeva i duže boravke po nekim Afrikama (gde po žarištima i lekari umiru ko muve).
Ovo što pišete o pripremama, zaštitnim sredstvima po terenu, e to je bila odgovornost epidemiologa. U ovakvoj situaciji (a posebno pre izvesnog izbijanja epidemije - pandemije) oni (on) su (je) komandanti parade, oni moraju da tresnu šakom o sto i traže-vrište-uslovljavaju da u bolnicama i gde god do-tad-i-tad (odmah) mora da bude toliko (procena pa x3) maski, rukavica, vizira, mantila... u protivnom ne snose odgovornost.
Milan Novković Milan Novković 10:24 25.04.2020

Re: Jad i beda!

newimprovedtadejus
...
al i dalje karantin..
gruba i skupa mjera..
možda neke zemlje stvarno ne umiju bolje.. moguće..
...

Katastrofalna mera (nisam vam ispratio tred, kasnim s blogovanjem, sori).

Primer: u NY grupa ispod 50 godina starosti umire 5 ljudi. A samoubije ih se godišnje oko 10 (preko 47,000 godišnje u US).

Sada se može desiti da samoubistava bude 13 godišnje, npr, pa tako godinama, a gomilu biznisa slomili.

"Vest" - mojoj mlađoj ćerci se čula mirisa i ukusa potpuno povratila, posle jedno 6 nedelja, njenim pajtosima iz klase na faksu mnogo ranije - i svima im je to bio jedini simptom.
Milan Novković Milan Novković 12:01 25.04.2020

Re: Jad i beda!

newimprovedtadejus
Predrag Brajovic
čekaj ti tvrdiš da corona virus oštećuje pluća svim zaraženim?

https://pubs.rsna.org/doi/10.1148/ryct.2020200110

Има и студија из Швајцарске, на мањем узорку, исти налази. Мислим да је твој Енглески довољно добар да разумеш шта пише.


hoćeš reći ti ne razumiješ pa hoćeš da ti pomognem.. mogu..
kaže ti da su i asimptomatični imali smanjen procenat gasa u odnosu na meko tkivo u plućima.. navodi i procente.. pošto je to stručni časopis namjenjen stručnjacima oni sigurno i znaju da li je to smanjenje (navodi se procenat) manje, veće ili uobičajeno za grip, upalu pluća, običnu prehladu..
i koliko je manje, veće, da li je dugotrajno i koliko..
ti i ja o tome ne bismo trebali da sudimo a pogotovo ne da širimo to kao nekakvo znanje i uvid..
pride, oštećenja se uopšte ne spominju..
i otkud ti ideja zaboga da onda možeš ići okolo i pisati ljudima kako ta bolest oštećuje pluća..

ja mogu samo iz iskustva da kažem da ja i dalje kašljem i i dalje ne osjećam miris (mada ponešto oštrijih mirisa ipak dopre do mozga) ali recimo trčim približno isto kao i prije..
pa sad kome to šta može da znači..
a da opišem koliko se zgražavam nad laičkim čitanjima i tumačenjima stručne literature.. nemam riječi..
kakva si ti štetočina to je strašno

Ja kad uđem u miroljubiviju fazu (kao ovih nedelja/meseci) tuđa koškanja mi ponekad dođu simpatična, a kad mi dođe ratoborni ciklus obično zaboravim na miroljubive faze

Ok, Predrag je pogrešno upotrebio "skoro svi", a radi se o samo o 54% asimptomatičnih, pa je neoprezno i nedorečeno potrebio reč "oštećenja".

Ali ni ti ne objašnjavaš "smanjen procenat gasa", tj "zamućen" deo pluća, a pretpostavljam da si nervozna (trebao bi neko da bude luckast pa da ne bude nervozan) ...

Tbi su 99+% šanse da ćeš se oporaviti sasvim i da ti CT posle 3 meseca, plusminus neka variabilnost, neće više ništa primetiti na plućima.

Ne moraš da trčiš polumaratone sad da bi sebi i drugima dokazala da si zdrava - fizičko naprezanje ti skoro ... pardon, da ne ponovim predragovu grešku, prečesto obara imunitet - fizičko vežbanje ti uvek povećava kortizol u krvi, otvaraju ti se više pore u crevima i ulazi više bakterija u krvotok. To se u normalno vreme ne shvata kao rizik pošto posle vežbe (za razliku od psihološkog stresa) kortziol brzo ide nazad na normalu.

U avleolama pluća ćelije ginu svakodnevno (taka im "životna" sredina), iskašljavaju se, pa se alveole regenerišu, virusne infekcije su veći problem, upale pluća još veći, posle 1-3 meseci ... evo, kao keen amater sam proverio, kod upala pluća recovery može da traje i do 6 meseci, kod nekih ostanu tragovi ali oni ne primete razliku, a VEĆINA se potpuno oporavi

Tj jeste, frljamo se svi i trebalo bi paziti oko nedorečenosti i "dekoracije" u komentarisanju, al imam ja druga profesionalca i jedino što mi je on dodao da, pošto on ima povišen pritisak, on i dalje koristi angiotensin inhibitor, a on je sada opasan. On je imao 10 ili neznatno manji prosek na faksu, jako promišljen, i prosto ide sa za sebe kvalitetnijim lekom, ali se bolje izoluje.

Tj oseti se profesionalac, al ne iskaču nam baš takvi svako malo pred očima - ja sam se nabazao po bolnicama zbog majke, sestre od strica i sina davno ovde u Londonu - kraljičini idu u tu jednu bolnicu, pa grunuo i ja, sve za decu radimo, ali doktoru (consultant) koji ti naplaćuje pre 20 godina £1,000 na 15 minuta ne bi dala cveće da ti zaliva (ja sam od onih što za ozbiljne stvari obavezno odem kod nekoliko stručnjaka).

Tako, šta znam, ja sam više za to da kako učimo da bolje pišemo, pokušamo da učimo i da bolje čitamo, procesiramo i u proseku ok pisanje koje nije potpuno tačno.

Takvo čitanje nam je norma danas - kažu neki da smo ovih dana predmet naučno-medijskog maltretiranja - jesmo, po mom mišljenju, tu su i političari uvek, naravno, iako se priča da su ovde u početku slušali naučnike i da su dotični slupali UK reakciju na problem.
rodni rodni 13:03 25.04.2020

Re: Jad i beda!

Milan Novković

...

Tj jeste, frljamo se svi i trebalo bi paziti oko nedorečenosti i "dekoracije" u komentarisanju, al imam ja druga profesionalca i jedino što mi je on dodao da, pošto on ima povišen pritisak, on i dalje koristi angiotensin inhibitor, a on je sada opasan. On je imao 10 ili neznatno manji prosek na faksu, jako promišljen, i prosto ide sa za sebe kvalitetnijim lekom, ali se bolje izoluje.
...

Ja se ne frljam!

Ni jednu jedinu reč nisam rekao o virusu, niti sam šerovao ni jedan jedini link u vezi toga.
Jer - moram da budem odgovoran u ovoj situaciji i ponašam se u skladu sa svojom kompetencijom.
A moja kompetencija u vezi ovoga je - ravna nuli.

Od svih 'mućkalica' koje sam ovih dana pročitao na blogu - o ovome - jedino što je vredno (za mene) sam pročitao od nikveta.
I tih par komentara sam poprilično upamtio.
jooscout jooscout 14:18 25.04.2020

Re: Jad i beda!

rodni
Milan Novković

...

Tj jeste, frljamo se svi i trebalo bi paziti oko nedorečenosti i "dekoracije" u komentarisanju, al imam ja druga profesionalca i jedino što mi je on dodao da, pošto on ima povišen pritisak, on i dalje koristi angiotensin inhibitor, a on je sada opasan. On je imao 10 ili neznatno manji prosek na faksu, jako promišljen, i prosto ide sa za sebe kvalitetnijim lekom, ali se bolje izoluje.
...

Ja se ne frljam!

Ni jednu jedinu reč nisam rekao o virusu, niti sam šerovao ni jedan jedini link u vezi toga.
Jer - moram da budem odgovoran u ovoj situaciji i ponašam se u skladu sa svojom kompetencijom.
A moja kompetencija u vezi ovoga je - ravna nuli.

Od svih 'mućkalica' koje sam ovih dana pročitao na blogu - o ovome - jedino što je vredno (za mene) sam pročitao od nikveta.
I tih par komentara sam poprilično upamtio.


Naklon.
dragosevacsutra dragosevacsutra 14:37 25.04.2020

Re: Jad i beda!

postao si doktora i za statistiku, epidemiologiju, medicinu, ekonomiju, finansije, you name it)..


pravo. zaboravila si da je i sam kod sebe polagao pravosudni ispit.

dragosevacsutra dragosevacsutra 19:23 26.04.2020

Re: Jad i beda!

Ja se ne frljam!

Ni jednu jedinu reč nisam rekao o virusu, niti sam šerovao ni jedan jedini link u vezi toga.
Jer - moram da budem odgovoran u ovoj situaciji i ponašam se u skladu sa svojom kompetencijom.
A moja kompetencija u vezi ovoga je - ravna nuli.

Od svih 'mućkalica' koje sam ovih dana pročitao na blogu - o ovome - jedino što je vredno (za mene) sam pročitao od nikveta.
I tih par komentara sam poprilično upamtio.


dobio si samo jednu preporuku carli (sad i moju) a ovo je verovatno jedan od najboljih kometara koji si ikad napisao - a po pitanju koje si dotakao verovatno jedan od boljih na blogu uopste.

jednom mi je kolega rus pricao - radio u sovjetskom MFA - ne znam ko je bio ministar, uglavnom ovaj ruja je bio jedan od njih 50 koji su mu organizovali neki radni rucak. ovaj ga brifovao o svim pitanjima i nesto stalno mu ponavljao 'ministre ovo ministre ono vi cete ovako, necete onako'; kaze, 'prilicno napadno sam ga saletao; danak neiskustvu' i na kraju ga pitao 'da li vi ministre znate svoje mesto', misleci naravno za mesto za stolom koje je predvidjeno za ministra.

na to mu ministar odgovori: 'mladi kolega, ja vrlo dobro znam svoje mesto; nego da li vi znate svoje?'

Kaze mi Ruja da mu je to bila skola za ceo zivot.

zilikaka zilikaka 22:28 22.04.2020

Inače

Ovaj blog je zamišljen kao niz komentara, živa stvar koja će se menjati, a na zadatu temu.
Pokušali smo, po običaju, svemu da damo neozbiljnu notu, al nakon Predatorovog komentara to malo teže ide.
Ove gore nije teško zajebavati, al nezgodno kad gledaš posledice.
aureus aureus 22:35 22.04.2020

Re: Inače

zilikaka
Ove gore nije teško zajebavati, al nezgodno kad gledaš posledice.

Meni je sve teže da gledam ove humoristične emisije gdje se kao nešto subverzivno zeza vlast.

Posle nekog vremena prestane da bude smiješno ismijavanje onih koji u stvari zajebavaju tebe i iživljavaju se nad tobom.
omega68 omega68 22:55 22.04.2020

Re: Inače

Гледам их како су се размилели по киши као да је најлепше време.Не, ово је неки експеримент ин виво
docsumann docsumann 18:00 23.04.2020

Re: Inače

aureus
zilikaka
Ove gore nije teško zajebavati, al nezgodno kad gledaš posledice.

Meni je sve teže da gledam ove humoristične emisije gdje se kao nešto subverzivno zeza vlast.

Posle nekog vremena prestane da bude smiješno ismijavanje onih koji u stvari zajebavaju tebe i iživljavaju se nad tobom.


dok ih god žuljaju te emisije, ima smisla
ecce-florian ecce-florian 09:20 24.04.2020

Re: Inače


@zili
Inače
Ovaj blog je zamišljen kao niz komentara, živa stvar koja će se menjati, a na zadatu temu.
Pokušali smo, po običaju, svemu da damo neozbiljnu notu


nemo ti meni neozbiljno, ko ovde vodi zapisnik ( da ostane za budućnost)

da se konstatuje:
da sam se ja još pre koji dan zalago da penzioneri mogu svaku noć napolje zarad različitih potreba štenja, ljubimci, nočni šoping

eno Dr Kon reko da će predložiti isto kriznom štabu ( Bože da li na sednicama krizni štab čita naše postove i komentare?)

da posle ne bude ko je prvi predložio

nači

Pera pisar iz administrativnog odeljenja prvi doneo vest
mariopan mariopan 10:37 24.04.2020

Re: Inače

da posle ne bude ko je prvi predložio

Evo ja sam ti jedan svedok, ako nabaviš još jednog može boračka pemzija, bar mi pemzioneri da ti se odužimo za oslobođenje?
angie01 angie01 10:40 24.04.2020

Re: Inače

da posle ne bude ko je prvi predložio

Evo ja sam ti jedan svedok,


i drugi
ecce-florian ecce-florian 11:40 24.04.2020

Re: Inače

@mari& andja

fala fala

može boračka pemzija, bar mi pemzioneri da ti se odužimo za oslobođenje?


može može, misim bolje peMzija nego odlikovanja
omega68 omega68 23:06 22.04.2020

Авај

Зашто нам је ,,СТРУКА'' напрасно постала нелогична и недоследна?
Јуна 3. истиче рок Скупштини и Влади Србије, па по Уставу морају ускоро избори или прелазна Влада од свих странака парламента подржана или нестраначка Влада, такође са подршком свих.
Држао би овај нас у карантину још и цело лето него отварају се све земље па не може, било би очигледно.
Али како скупити потписе и ићи на гласање током јуна кад још вирус хара?
Најразумније је решење да избори буду на јесен али како да прогута ту фуцкинг Владу?
Сељаци кажу да увек постоји нешто што полно општи са нашим кокама а није петао.
СТРУКА?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:12 22.04.2020

Re: Авај

omega68

Али како скупити потписе и ићи на гласање током јуна кад још вирус хара?


A zašto bi se uopšte išlo na glasanje? Neka RIK samo objavi rezultate. Jednostavnije je, jeftinije, a i bezbednije.
Atomski mrav Atomski mrav 23:53 22.04.2020

Re: Авај

Зашто нам је ,,СТРУКА'' напрасно постала нелогична и недоследна?

Naprasno?
omega68 omega68 00:09 23.04.2020

Re: Авај

Па таман су убедили и оне неверне да је веома зајебано, кад оно сад их ти исти питају зашто тако брзо попуштање
maksa83 maksa83 00:16 23.04.2020

Re: Авај

Јуна 3. истиче рок Скупштини и Влади Србије, па по Уставу морају ускоро избори или прелазна Влада од свих странака парламента подржана или нестраначка Влада, такође са подршком свих.

To se neće desiti, izbori će biti održani do Vidovdana. Otud ceo "svi će dumrete ustvari ne evo gotovo je" brejkdens.
aureus aureus 00:22 23.04.2020

Re: Авај

maksa83
svi će dumrete

Da se ne baci.



A sad nešto potpuno drugačije.

marco_de.manccini marco_de.manccini 04:58 23.04.2020

Re: Авај

zilikaka zilikaka 07:26 23.04.2020

Re: Авај

Јуна 3. истиче рок Скупштини и Влади Србије, па по Уставу морају ускоро избори или прелазна Влада

Da li to znači da imaju još pravo na 60 dana tehničk9g mandata, ili koliko, jer vidim svi gađaju Vidovdan kao dan izbora.
Znači, bar od početka jznna sve prestaje, mogu skupovi sa neograničenim brojem. Što više to bolje.

rodni rodni 07:30 23.04.2020

Re: Авај

omega68
Зашто нам је ,,СТРУКА'' напрасно постала нелогична и недоследна?
Јуна 3. истиче рок Скупштини и Влади Србије, па по Уставу морају ускоро избори или прелазна Влада од свих странака парламента подржана или нестраначка Влада, такође са подршком свих.
Држао би овај нас у карантину још и цело лето него отварају се све земље па не може, било би очигледно.
Али како скупити потписе и ићи на гласање током јуна кад још вирус хара?
Најразумније је решење да избори буду на јесен али како да прогута ту фуцкинг Владу?
Сељаци кажу да увек постоји нешто што полно општи са нашим кокама а није петао.
СТРУКА?

Ma, ne moramo da se držimo zakona kao pijan plota.
niccolo niccolo 08:31 23.04.2020

Re: Авај

Da li to znači da imaju još pravo na 60 dana tehničk9g mandata, ili koliko, jer vidim svi gađaju Vidovdan kao dan izbora.

Ma ovo za prelaznu/nestranačku vladu je Omega izmislio, ne postoji tako nešto u Ustavu. Imaš tako namešteno da se nov saziv Skupštine održi najkasnije poslednjeg dana kada ističe mandat prethodnom sazivu (što podrazumeva da se izbori održavaju najkasnije 30 dana pre toga. A Vladi mandat traje do isteka mandata NS i od tada mogu da se bave samo tehničkim stvarima dok se ne izabere nova.). Tako da su rokovi za održavanje izbora već takoreći propušteni. Što će reći da će tumačiti da su rokovi zastali proglašenjem vanrednog stanja, te da nastavljaju posle prestanka.
ecce-florian ecce-florian 09:47 23.04.2020

Re: Авај

Ma ovo za prelaznu/nestranačku vladu je Omega izmislio, ne postoji tako nešto u Ustavu.


pravda za Omegu, ako svi kreativno tumače Ustav zašto ne bi i Omge, nije on najgori od sve dece

Tako da su rokovi za održavanje izbora već takoreći propušteni.


mislim da , kako je navedeni rok prekluzivan ( rokovi čijim propuštanjem se gubi neko zakonsko pravo)više ni ne bude izbora nego da Skupština u ovom sazivu i dalje zaseda i to samo po potrebi i u skladu sa dogovorom predsednice skupštine, predsednice vlade i predsednika svih nas

em je jednostavnije, o uštedama da i ne govorimo izbori koštaju, a i ovako nezavisni istraživački centar potvrdjuju da 92% stanovništva podržava mere vlade protiv covida ( mada ih se baš ne pridržava)
zilikaka zilikaka 10:16 23.04.2020

Re: Авај

rokovi zastali proglašenjem vanrednog stanja, te da nastavljaju posle prestanka.

Znači, imaju fore do polovine maja za vanredno stanje, pa onda ista pozicija kao 16. marta.
Tačno ima vremena za ceo cirkus i do kraja juna glasanje.
Mada sam ja više za ovu pociju što je Jeremija predložio. Nek proglase rezultate pa da se razilazimo.
niccolo niccolo 10:57 23.04.2020

Re: Авај

Nek proglase rezultate pa da se razilazimo.

Razišli bismo se mi, nego su zatvorene eu granice pa ne možemo da uđemo tamo.
ecce-florian ecce-florian 11:11 23.04.2020

Re: Авај

Nek proglase rezultate pa da se razilazimo.


Razišli bismo se mi, nego su zatvorene eu granice pa ne možemo da uđemo tamo.


aaaa, ne pratimo FB kao izvor prava , ne pratimo kolega. A madžarska kao nije EU tztztz

Građani Mađarske i Srbije od danas mogu da pređu granicu ako rade u susednoj zemlji ili obrađuju zemlju sa druge strane granice, objavio je na svom fejsbuk profilu ministar spoljnih poslova Mađarske Péter Szijjártó .

evo ti link na izjavu dačića na horgošu

samo još da wizz i ryanair počne da leti i.......

ps

samo nemoj me pitati gde je ovaj propis objavljen i kako se zove. kažeš stranci da skine ovaj video i pokaze prilikom dolaska na granicu
zilikaka zilikaka 12:21 23.04.2020

Re: Авај

pravda za Omegu, ako svi kreativno tumače Ustav zašto ne bi i Omge, nije on najgori od sve dece

Apsolutno.
U krajnjoj liniji, kreativnost je ono što pokreće napred.
Recimo, prema nekim podacima, u martu 2020. je u Beogradu izdato više građevinskih dozvola nego u martu 2019. To upravo ukazuje da su i opštinski organi, one zadrte birokrate, konačno postali kreativni.
niccolo niccolo 12:30 23.04.2020

Re: Авај

Naročito ovi u Zrenjaninu
zilikaka zilikaka 12:37 23.04.2020

Re: Авај

niccolo
Naročito ovi u Zrenjaninu

A, pa kod nas to nije sve. Ovi iz Vodovoda se baš napregli da nam isporučuju vodu preko nove fabrike.
Istina, to jednom nije prošlo kontrolu ispravnosti al osećam da je sad pravo vreme da se te formalnosti konačno reše.

mariopan mariopan 12:41 23.04.2020

Re: Авај

niccolo
Nek proglase rezultate pa da se razilazimo.

Razišli bismo se mi, nego su zatvorene eu granice pa ne možemo da uđemo tamo.

Neki ni da se vratimo.
mariopan mariopan 12:51 23.04.2020

Re: Авај

samo još da wizz i ryanair počne da leti i.......

Leti.

Našla sam vest, ne znam koliko je tačna, da wizz leti za Beograd 5. Maja, prevoze putnike sa kartama Lufhanse.......vest sam našla na internetu, bila je i slika avionske karte, koju nije bilo moguće kupiti ako ne lete.

Znači ako oni tog dana imaju let za Beograd da se ustvari zna datum otvaranja avio saobraćaja samo se merka pravi trenutak da nam se to kaže, zavisno od interesa vlasti.

Vest je bila na internetu, znači sa veeeelikom rezervom čitam jer nema nikakvih drugih vesti o tome iz zvanicnih izvora. A vreme će pokazati šta je tačno.
niccolo niccolo 12:53 23.04.2020

Re: Авај

Neki ni da se vratimo.

Brate, jesi luda, sedi tamo na moru i uživaj.

Nego, baš sam danas malo čitao šta kažu naši susjedi Hrvati i naši tradicionalni susjedi Grci na temu turističke sezone. Sve u svemu mi se čini da će kao biti otvarani neki hoteli, ali je sve to pitaj boga kako će da funkcioniše i izgleda. Tako da bih rekao da će za ovu sezonu biti Vikendicatours. Kako ti se čini odande?
cassiopeia cassiopeia 13:05 23.04.2020

Re: Авај

@nicc

Evo ti ovde najsvežije info za Grčku.

aureus aureus 14:00 23.04.2020

Re: Авај

Mi smo vremenom stekli utisak da je turizam isto što i međunarodni turizam.

Ono - drugi dolaze kod nas, a mi idemo kod drugih. Kakav mi je to turizam ako ljetujem u sopstvenoj zemlji?

Ima, međutim, zemalja koje bi forsiranjem domaćeg turizma ove godine mogle da ga prilično održe (u konceptu zatvorenih granica), a ima i onih koje bi u konceptu zatvorenih granica nadrljale jer nemaju mnogo domaćih turista.

Tako, na primjer, u Crnoj Gori domaći turisti turizmu doprinose sa samo pet posto.
mariopan mariopan 14:50 23.04.2020

Re: Авај

niccolo
Neki ni da se vratimo.

Brate, jesi luda, sedi tamo na moru i uživaj.

Nego, baš sam danas malo čitao šta kažu naši susjedi Hrvati i naši tradicionalni susjedi Grci na temu turističke sezone. Sve u svemu mi se čini da će kao biti otvarani neki hoteli, ali je sve to pitaj boga kako će da funkcioniše i izgleda. Tako da bih rekao da će za ovu sezonu biti Vikendicatours. Kako ti se čini odande?

Ovde kažu da će se neki hoteli otvoriti sredinom juna, ali verovatno samo za domaće goste. Trajekti prema ostrvima nisu radili da se epidemija ne bi i tamo prenela, znači ni Grci nisu mogli na ostrva, što će verujem prvo oni iskoristiti čim se dozvoli putovanje.

Ne znam da li znate ali Grci vrlo rado putuju po svojoj zemlji, nekad i samo na vikend.
Moji recimo iznajme kuću za vikende i otputuju u neki deo zemlje, sve im je na raspolaganju i sami su u toj kući. Neke od tih kuća su vrlo luksuzno opremljene, ono đakuzi na terasi pa gledašu u nebo iz kade...e, to nekako vidim kao način da se distancira od svih, jer sam kuvaš, kupuješ sta ti treba i ne kontaktiraš vise nego sto moraš?

A sad za nas turiste:

Kažu da će juli-avgust-septembar, pa čak i oktobar biti moguće da se dođe samo se sada radi na proceduri u vezi zdravlja. To se baš ovih dana utvrđuje. Da li će biti rađeni testovi na aerodromu odakle polaziš ili u mestu dolaska ne znam, to će tek da jave.
Sigurno je jedino da iz nekih zemalja neće primati turiste. Srbija nije na tom spisku, mi ćemo moći da dođemo i znaćemo već ovih dana pod kojim uslovima.
Javiću čim bude zvanično saopšteno.
alselone alselone 14:53 23.04.2020

Re: Авај

Javiću čim bude zvanično saopšteno.


Javljaj Maro care, da mi ne propadne letovanje. Ja bih trebao da idem poslednje nedelje juna na letovanje, to za sada izgleda nerealno, je l' tako?
niccolo niccolo 15:02 23.04.2020

Re: Авај

Evo ti ovde najsvežije info za Grčku.

samo se sada radi na proceduri u vezi zdravlja. To se baš ovih dana utvrđuje. Da li će biti rađeni testovi na aerodromu odakle polaziš ili u mestu dolaska ne znam, to će tek da jave.

Tnx obema. To je nešto na šta sam i mislio, od svih tih procedura čoveku se ni ne ide. A još ne znamo ni kakva će biti procedura kod nas po povratku (ako bude bilo nešto).
mariopan mariopan 15:02 23.04.2020

Re: Авај

alselone
Javiću čim bude zvanično saopšteno.


Javljaj Maro care, da mi ne propadne letovanje. Ja bih trebao da idem poslednje nedelje juna na letovanje, to za sada izgleda nerealno, je l' tako?

Nije realno, menjaj ako mozeš za kraj jula, ili kasnije, da se uhoda procedura biće ti sigurnije. Polovinu juna su odokativno pomenuli, to cak nije zvanicno, zato verujem da je za unutrasnju upotrebu, jer mnogi Grci imaju rodbinu na ostrvima i nisu mogli do svojih.
mariopan mariopan 15:09 23.04.2020

Re: Авај

niccolo
Evo ti ovde najsvežije info za Grčku.

samo se sada radi na proceduri u vezi zdravlja. To se baš ovih dana utvrđuje. Da li će biti rađeni testovi na aerodromu odakle polaziš ili u mestu dolaska ne znam, to će tek da jave.

Tnx obema. To je nešto na šta sam i mislio, od svih tih procedura čoveku se ni ne ide. A još ne znamo ni kakva će biti procedura kod nas po povratku (ako bude bilo nešto).

Mene brine procedura po povratku.

Za dolazak u Grčku kažu da će to biti neka vrsta zdravstvenog pasoša koji dobiješ posle testa na aerodromu pri polasku, i ne verujem da će procedura biti komplikovana....ali me brine da me ne strpaju u neki zajednicki karantin kad se vratim. Dok i to ne saznam, kakav će biti tretman u povratku, ne mrdam nigde ako se dotle vratim u Srbiju.
omega68 omega68 15:26 23.04.2020

Re: Авај

Ma ovo za prelaznu/nestranačku vladu je Omega izmislio

Нисам ја него Бошко
Dobro, ovo je prava politicka izjava jer onom ko napada vlast daje mogucnost da je uvek u pravu sta god vlast da uradi.
Cak i ako pravno nije u pravu to najveci broj glasaca ne zna niti ih interesuje.
To je radila i sadasnja vlast.
A kome je do Ustava ili pravde - pa nek ide u Belanovicu ili u crkvu.
ecce-florian ecce-florian 15:37 23.04.2020

Re: Авај

čekaj bre niš ne razumem

jel sad bolje da ge nisam imao misim cvida, il da sam ga imo pa kao imam antigen ko ovi danci što traže

jbt dugo sam bio ponosan da u ovim godinama nemam nikakvu spolno prenosivu boles' sad se moda promenila, sad ako oćeš da putuješ moraš da imaš antigen koji ne garantuje da virus nećeš opet dobiti

pa misim

jbt

javljajte što pre šta nam je činiti da se pozaražavamo dok ga krizni štab ne uništi skroz. jbt neću moći da putujem

nadam se jedino da će crno tržište ( šta ti treba da imaš il da nemaš) proraditi na vreme. samo da cene budu umerene a ne na nama koji oćemo da odemo da se kola slome

osećam se duboko razočarna ko sioran (misim da je on) kad je saznao da ipak nema sifilis ( balkansku bolest kako se od milja zvala). ako ne dobijem ausvajs neću moći niš da radim, il što bi narečeni autor odgore reko imaću manje posla nego kurva bez mušterija

niccolo niccolo 15:42 23.04.2020

Re: Авај

kad je saznao da ipak nema sifilis ( balkansku bolest kako se od milja zvala)

Zar se nije zvala španska bolest? Ili beše francuska, uvek zaboravim šta je od ta dva...
ecce-florian ecce-florian 15:46 23.04.2020

Re: Авај

e paz ubi me gde sam to pročito, al sam siguran de se jako bedno osećo kad je po neznam koji put bio čist a stalno se muvo s kurvama po parizu ( šta ti je sterilini XX vek) on ga je ako se ne varam tako nazvao u tom pismu eseju ili već šta je. mrzi me da guglam.

ni ne sumnjam da su i drugi bili ponosni kao područje, al nesporno ga je bilo i na balkanu. vojske ko vojske. jbg

edit

i mornari

mariopan mariopan 15:51 23.04.2020

Re: Авај

ako ne dobijem ausvajs neću moći niš da radim, il što bi narečeni autor odgore reko imaću manje posla nego kurva bez mušterija

alselone alselone 15:52 23.04.2020

Re: Авај

Nije realno, menjaj ako mozeš za kraj jula, ili kasnije, da se uhoda procedura biće ti sigurnije. Polovinu juna su odokativno pomenuli, to cak nije zvanicno, zato verujem da je za unutrasnju upotrebu, jer mnogi Grci imaju rodbinu na ostrvima i nisu mogli do svojih.


Hvala ti, pokušaću da odložim ali za narednu godinu.
Zvanična procena u biznis svetu, barem u mojoj industriji, je da će se poslovna aktivnost vratiti i da će se putovanja dozvoliti od prvog jula. Tako da će jul i avgust verovatno biti ludnica na projektima zbog izgubljene poslovne aktivnosti, pa se godišnji neće moći uzeti. Sad nešto računamo ovde ukući, verovatno od mora ništa ove godine, a tako nam treba zdravstveno, pa ćemo negde po Srbiji malo otputovati i to je sve.
mariopan mariopan 16:13 23.04.2020

Re: Авај

alselone
Nije realno, menjaj ako mozeš za kraj jula, ili kasnije, da se uhoda procedura biće ti sigurnije. Polovinu juna su odokativno pomenuli, to cak nije zvanicno, zato verujem da je za unutrasnju upotrebu, jer mnogi Grci imaju rodbinu na ostrvima i nisu mogli do svojih.


Hvala ti, pokušaću da odložim ali za narednu godinu.
Zvanična procena u biznis svetu, barem u mojoj industriji, je da će se poslovna aktivnost vratiti i da će se putovanja dozvoliti od prvog jula. Tako da će jul i avgust verovatno biti ludnica na projektima zbog izgubljene poslovne aktivnosti, pa se godišnji neće moći uzeti. Sad nešto računamo ovde ukući, verovatno od mora ništa ove godine, a tako nam treba zdravstveno, pa ćemo negde po Srbiji malo otputovati i to je sve.


Tako bih i ja odlučila, jer termin na samom pocetku sezone, taman i da dozvole dolazak, značio bi da bi se na vama vezbali u onom uhodavanju u uslovima krize.
rodni rodni 17:40 23.04.2020

Re: Авај

cassiopeia
@nicc

Evo ti ovde najsvežije info za Grčku.


Zašto to 'ovde' ne bolduješ i anderlajnuješ da se uočljivo vidi da je to link?
rodni rodni 17:56 23.04.2020

Re: Авај

omega68
Ma ovo za prelaznu/nestranačku vladu je Omega izmislio

Нисам ја него Бошко
Dobro, ovo je prava politicka izjava jer onom ko napada vlast daje mogucnost da je uvek u pravu sta god vlast da uradi.
Cak i ako pravno nije u pravu to najveci broj glasaca ne zna niti ih interesuje.
To je radila i sadasnja vlast.
A kome je do Ustava ili pravde - pa nek ide u Belanovicu ili u crkvu.

Eeee, kada si već pomenuo Belanovicu ...
Zove me jedan drugar, onomad, za vreme vakta Tunjavog - da mu pomognem oko neke elektronike - u Belanovici.
Završimo mi to za nekoliko sati - kada udari teška kišurina.
Ajmo, rekoh, u lokalnu birtiju da sačekamo da stane kiša.
I tako - uđemo u razgovore sa lokalcima.
Ja rekoh - vi ste sada došli na svoje, vama Koštunjavi komšija itd...
E, jesmo kurac, odvali jedan lokalac.
Otišli, kaže on, nas nekoliko kod Koštunice i pitamo ga - Vojo, daj sada kada si postao neko, pomozi nam da dovedemo vodu do 'tamo negde'.
On se okrene, uđe u kuću, te se vrati sa flašom vode od 5 litara - evo, ja sam sebi vodu doneo iz BG.
Ma, nabijem ga na onu stvar - još je dodao lokalac.
Ubrzo je kiša stala i mi se spakovasmo i krenusmo ka BG - usput smo samo, kada smo se spustili na magistralu, svratili kod braće na po jednu pljesku ... da se, baš, ne prežderavamo.
zilikaka zilikaka 18:07 23.04.2020

Re: Авај

nadam se jedino da će crno tržište ( šta ti treba da imaš il da nemaš) proraditi na vreme. samo da cene budu umerene a ne na nama koji oćemo da odemo da se kola slome

Vidiš, nije zgoreg na vreme zapatiti jedan "rasadnik", za takvu eventualnost.
Ima ih koji umeju to da sačuvaju, dok ne krene potreba za biznisom, i to bi bio najteži i najskuplji deo. Posle nađeš po nekog mladog i jakog, daš mu sto banki, i jedini mu poso da se neko vreme ljubi (ne mora ni u usta) sa onima koje mu dovedeš.
Tebi trebaju antitela, molimlepo, mecec dana ranije dođeš, izljubiš se s majstorom i čekaš. Ako se ne primi, dođeš opet, ko kod ozbiljnih kuća.
Kad majstor počne da dobija puno reklamacija, opet sto banki i zapatiš novog.

docsumann docsumann 18:09 23.04.2020

Re: Авај

'Avaj' bi bio odličan naziva za marku ajvara

Avaj ajvar (ljuti)


i legendarno - ali, ali, avaj ali

docsumann docsumann 18:22 23.04.2020

Re: Авај



znam da mi je odnekud čovjek poznat.

pa on je pravi Dr.Dabić

gedza.73 gedza.73 18:24 23.04.2020

Re: Авај

aureus


Ovo je apsolutno nevidljiva kategorija ljudi. Vidim ih ovih dana na traktorima, u baštama, na njivama. Ljudi u godinama bez snage, ljudi koje niko pominje. Ljudi koji guraju napred.

Pre neki dan u prolazu gledam starog čoveka u bašti. Frezira. U stvari ne frezira nego se više naslonio na ručice freze dok ga ona onako nemoćnog bacaka levo, desno.
zilikaka zilikaka 18:38 23.04.2020

Re: Авај

Ovo je apsolutno nevidljiva kategorija ljudi. Vidim ih ovih dana na traktorima, u baštama, na njivama. Ljudi u godina bez snage, ljudi koje niko pominje. Ljudi koji guraju napred.

I koliko je takvima ova formalna odluka napravila dodatnih teškoća u već teškoj borbi za preživljavanje.
Da ne mogu da urade malo zemlje, namire stoku...a realno to nema ko drugi.
Lako bilo prikazivati babe kojima volonteri donose koješta iz radnje.
Ovakvi ljudi su prepušteni sami sebi, uglavnom i bez primanja, al slabo su interesantni za prikazati u reportažama.

ecce-florian ecce-florian 18:44 23.04.2020

Re: Авај

Tebi trebaju antitela, molimlepo, mecec dana ranije dođeš, izljubiš se s majstorom i čekaš.

ša bre, ti misiš i da platim i da se razbolEm. pa to tako ne biva

ne treba meni boles' pupupi meni treba taj nobi "biopasoš"

nači ima antigen, meni treba krv s antigen, centru koji izdaje treba krv sa antigen on da ( još ako je ista krvna grupa ovim još lakše da izdaju potvrdu)na moje ime, služba izda bio pasoš

činim nešto loše? ne
ako nisam bolestan ne mogu nikog ni da razbolEm
ako se razbolEm, razbole se i oni koji imaju antigen

winwin

i još sam moralno i pred bogom i ljudima čist. itako je taj bio pasoš budalaština jer ne garantuje da nećeš ponovo postati zarazan

nego ono, treba potvrda obrazac sv20
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:48 23.04.2020

Re: Авај

Ovo je apsolutno nevidljiva kategorija ljudi.


Nego Gedžo, danima gledam ovu sliku i nikako da provalim šta ovo rade, šta vuku volovi?
Onaj balvan iza kao da nešto pritiska, ne vuku njega, ne kači se tako drvo nikad.

Nisu mu loši volovi, nisu mršavi.

Mada će pre će biti da su krave, nema kompletnu opremu, dešnajk ima ular, levak nema, imao bi oba da radi sa volovima.

Nego, žao mi što ih manijaci poplašiše i nateraše ih da se guše pod onim maskama.
docsumann docsumann 18:56 23.04.2020

Re: Авај

apsolutno nevidljiva kategorija ljudi



zilikaka zilikaka 19:17 23.04.2020

Re: Авај

nači ima antigen, meni treba krv s antigen, centru koji izdaje treba krv sa antigen on da ( još ako je ista krvna grupa ovim još lakše da izdaju potvrdu)na moje ime, služba izda bio pasoš

Odnosno, ti bi krv s antitelima, ako sam dobro razumela. To je ovo što traže po medijima, da doniraju oni koji su preležali.
E, sad, to je nešto komplikovanije, moram malo razmotriti poslovni model u uslovima crnog tržišta. Ne bih da prenaglim.<_<
gedza.73 gedza.73 19:24 23.04.2020

Re: Авај

zilikaka
Ovakvi ljudi su prepušteni sami sebi, uglavnom i bez primanja, al slabo su interesantni za prikazati u reportažama.

Baš mi tužno bilo. Čak mislim da oni nemaju prava na pomoć pošto imaju neki katastarski prihod.

hoochie coochie man
Nego Gedžo, danima gledam ovu sliku i nikako da provalim šta ovo rade, šta vuku volovi?
Onaj balvan iza kao da nešto pritiska, ne vuku njega, ne kači se tako drvo nikad.

Meni se čini da su one stare drljače pa su ih opteretili drvetom da bi ustinili zemlju.
Jedva nađo' sliku na netu


Retko ko ovde zna kako izgleda kad provedeš neko vreme hodajući po oranju. Verujem da bi većina fizički spremnih ljudi počela da se sapliće i spovodi posle dvadesetak minuta.
Nisu mu loši volovi, nisu mršavi.

To im je izgleda imovina koja ih drži u životu pa se zato tako i brinu o njoj.
Još su čuli od nekog kako moraju da nose masku.

Teška slika. Da se zaplačeš.
ecce-florian ecce-florian 19:26 23.04.2020

Re: Авај

Odnosno, ti bi krv s antitelima, ako sam dobro razumela.

misiš ovo šte če brnabička da leči

ma jok, ja sam fala Bogu još zdrav

nego potvrdu da imam antigen, nači papir, pečat, dokaz autoritija...paz ako je ovaj CPR PRC test da imaš COVID 50% siguran pa nije ni ovaj na antigen bolji, nači mi smo našli onda, to što ga sad nema, pa jbg, naš test je sertifikovan

i daću krv, dajem je i ovako


zilikaka zilikaka 19:34 23.04.2020

Re: Авај

nego potvrdu da imam antigen

Vidi antitelo-antigen relaciju. Možda se ne razumemo.
A potvrde, to može da se reši, nego nemoj krv da nudiš, daj nešto konvertibilno.

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:47 23.04.2020

Re: Авај

Meni se čini da su one stare drljače pa su ih opteretili drvetom da bi ustinili zemlju.


I ja sam o tome razmišljao, ali malo mi visoko stoji to drvo, nije drljača tako visoka, a i uglavnom se takva drljača drži za neki konopac pozadi, baba bi vodila volove, deda držao drljaču.

Retko ko ovde zna kako izgleda kad provedeš neko vreme hodajući po oranju. Verujem da bi većina fizički spremnih ljudi počela da se sapliće i spovodi posle dvadesetak minuta.



Uh, posebno za onoga ko ide napred, vodi volove, brazde, rupe, neravno.
Nema treninga za to osim samog hdanja po oranju.
Još su čuli od nekog kako moraju da nose masku.


Ovo je meni najtužnije, ostalo, njihov je to život, ja mogu da zamislim i da su zadovoljni, da su baš u ovom trenutku bili dobro raspoloženi, jer, evo, rade.
Treba posao da se uradi, mislili o tome kad će, hoće li stići, hoće li dati vreme, a evo stigli, uradili.

Tvrd su oni orah, nemoj ih posmatrati iz svoje perspektive, biće ti lakše:)

nikvet pn nikvet pn 19:56 23.04.2020

Re: Авај

Danima mi ta slika blicka u glavi, slika teška... ko Srbija. Sutra dopunim.
gedza.73 gedza.73 21:03 23.04.2020

Re: Авај


nikvet pn
Danima mi ta slika blicka u glavi, slika teška... ko Srbija. .

Samo mi proleti kroz glavu neki napirlitani političar koji se prenemaže u klimatizovanom studiju.

hoochie coochie man
Tvrd su oni orah, nemoj ih posmatrati iz svoje perspektive, biće ti lakše:)

Ovo kad sam video bilo bi me sramota da kukam.

Velika slička. Meni sve deluje da je drljača. Čak mi i ovaj flah u čelu liči pošto je tanak. Ili je samo to što hoću da vidim.


Ma jeste. Vidi tragove levo i desno.
cassiopeia cassiopeia 21:21 23.04.2020

Re: Авај

rodni
cassiopeia
@nicc

Evo ti ovde najsvežije info za Grčku.


Zašto to 'ovde' ne bolduješ i anderlajnuješ da se uočljivo vidi da je to link?


Blogujem sa telefona, nije zgodno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:46 23.04.2020

Re: Авај

Ma jeste. Vidi tragove levo i desno.


Izgleda da jeste.
Mora da je neki ugao slikanja "podigao" ono deblo.
Atomski mrav Atomski mrav 22:11 23.04.2020

Re: Авај

Sad nešto računamo ovde ukući, verovatno od mora ništa ove godine, a tako nam treba zdravstveno, pa ćemo negde po Srbiji malo otputovati i to je sve.


aureus aureus 23:54 23.04.2020

Re: Авај

rodni
Otišli, kaže on, nas nekoliko kod Koštunice i pitamo ga - Vojo, daj sada kada si postao neko, pomozi nam da dovedemo vodu do 'tamo negde'.
On se okrene, uđe u kuću, te se vrati sa flašom vode od 5 litara - evo, ja sam sebi vodu doneo iz BG.

Čarli je pričao istu tu priču.

Samo je pomenuo bidon od pet litara.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana