Eksperimenti u blogovanju

Ovo nismo probali

zilikaka RSS / 22.04.2020. u 19:20

Ima nekih stvari u kojima ne umeš da uživaš dok se ne namesti da sam uvidiš koliko ti je u tom momentu baš lepo. Eto, recimo, niko se ne seti da obuje tri broja manje cipele i nosi ih ceo dan. Ono, jes da ne znamo zašto bi to radio, al brate, te miline kad se izuješ...
zilikaka
Tako su danas popodne i večeras, po prvi put posle mesec dana, 65+ dobili priliku da izađu iz svojih kuća i prošetaju napolje. S obzirom da su u međuvremenu ispali iz forme, za početak im je dato 300m od kuće, brojka koja će se svakako u narednom periodu povećavati u skladu sa preporukama trenera, kako bi svako do njih pojedinačno i svi oni zajedno spremno dočekali odlazak na predstojeće izbore. Možda u tome treba tražiti razlog zašto je preko noći postalo racionalno da penzioneri izlaze u vreme kada su ostali u kućama, dok je do koliko juče to bilo neracionalno i opasno...
niccolo
kao što je blogokolega naglasio
preko noći postalo racionalno da penzioneri izlaze u vreme kada su ostali u kućama, dok je do koliko juče to bilo neracionalno i opasno...
što samo pokazuje da je krizni štab sebe stavio u istovetnu poziciju (preko noći) kako bi neposredno mogao da ima uvid u to da li je predložena odluka ispravna
ecce-florian
S obzirom da nam je krizni štab trenutno telo sa najvažnijom ulogom u zemlji, gotovo sigurno su promislili kako će steći taj neposredni uvid. Za nas obične smrtnike ostaje samo da nagađamo o metodama.
zilikaka



Komentari (674)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 18:14 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Zahvaljujem.
gedza.73 gedza.73 18:36 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Zahvaljujem.

Nema na čemu. i nemoj previše da nanosiš u premazu nego je pusti neko vreme da 'povuče'. Da ne ostaju otisci na dodir. Onda drugi sloj jer ako se previše nanese
odjednom počne da se 'smežura'.
angie01 angie01 19:30 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

samo nemoj molim te da se ljutiš


nema sta da se ljutim- prostak k'o prostak.
solo solo 19:54 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Ja sam, iako jako davno (decenije), kombinovao hemiju i bacač plamena sa odličnim rezultatima.


Ovo nismo probali



angie01 angie01 19:55 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

fala,


nema nasta,...to je sve stvar vezbe, kao i sve drugo, kada uradsi jednom, drugi put ces znati bolje,..a treci ce vec da ide ko podmazano,...vazno je da ukapiras sitem i to da svaka kosa i glava, imaju svoja pravila, da to takonazovem.

ja sam se bas izvestila- kod frizera idem vise na terapiju:),...ono, drugi ti pere kosu-narocito ovu moju koja se pere kao veliki ves na ruke,...a i kao sto rekoh, tesko mi je da se sama isfeniram sa onoliko materijala- svakako je uzivancija...i mnogo mi slatka frizerka, spretna, ne prica mnogo, mazi/pazi, bas se potrudi,...a ako moram da cekam, jer me cesto ubacuje ko kasikom za cipele, jer dodjem nenajavljeno, dobijem kafu i prostor da duvanim,..sve u svemu volim, iako sve umem sama da odradim...a sredjujem i naokolo, kome kad zatreba, a ne idemu mu se u salon.
kamilo_emericki kamilo_emericki 20:15 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

alselone
Da li prljavu fasadnu ciglu od neke farbe, maltera i saranja, prefarbati ili izbrusiti?

Moje misljenje.
Zavisi kolika je povrsina zida i koliko je zida prljavo.
O farbanju ne mogu nista reci jer ne znam kakve boje postoje na trzistu koje ti je dostupno.
Ako brusis ostaju tragovi brusenja, narocito u promjeni boje jer bruseni dio ce postati mat a ostali dio ostaje sa orginalnim sjajem.
Ako imas vremena i zivaca a prljava povrsina nije prevelika moj prijedlog je struganje. Obicno dlijeto za drvo i bez jakog pritiska na ciglu ostrugati naslage. Kao sto se struze staklo ili ploce na indukciju.
Za skidanje maltera dobro pomaze 23% hlorovodonicna kiselina. Nanese se na malterom zaprljana mjesta, pusti da djeluje pa onda opere.

alselone alselone 20:23 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

kamilo_emericki
alselone
Da li prljavu fasadnu ciglu od neke farbe, maltera i saranja, prefarbati ili izbrusiti?

Moje misljenje.
Zavisi kolika je povrsina zida i koliko je zida prljavo.
O farbanju ne mogu nista reci jer ne znam kakve boje postoje na trzistu koje ti je dostupno.
Ako brusis ostaju tragovi brusenja, narocito u promjeni boje jer bruseni dio ce postati mat a ostali dio ostaje sa orginalnim sjajem.
Ako imas vremena i zivaca a prljava povrsina nije prevelika moj prijedlog je struganje. Obicno dlijeto za drvo i bez jakog pritiska na ciglu ostrugati naslage. Kao sto se struze staklo ili ploce na indukciju.
Za skidanje maltera dobro pomaze 23% hlorovodonicna kiselina. Nanese se na malterom zaprljana mjesta, pusti da djeluje pa onda opere.


Hvala Kamilo na savetima, ali verovatno ću prvo probati sa perčem pod pritiskom. Vrata ću skinuti, onda proći brusilicom sa onom četkom pa prefarbati a zud ću peračem. Biće to i škola dobra.
Milan Novković Milan Novković 20:37 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

alselone
Koliko bara mi treba za svakodnevnu upotrebu, za pranje staze, tog zida od kuće itd? Da li mi treba onaj sa prodesivim pritiskom? Ne mogu da smislim use case da mi treba mali pritisak, to je onda obično crevo a to imam.

Računam koliko para mi treba za to čudo...

Sumnjam da ti treba više od 110 bara, tj i najjeftiniji ti radi posao. Mislim da je moj sledeći model, 120 bara, i uspeo sam da oštetim deo hard-wood decking kad sam stavio prskalicu sa najužim mlazom - tj predimenzionisam mi je za moje potrebe.

Cenim da sa 180 bara, ako ti se troši novac, možeš da tranžiraš meso velikih životinja, i, što Šarski reče, otkidaš pločice od zidova.

Sa 110 bara i najoštrijom prskalicom ćeš moći da uništavaš travu i "kopaš" mali rov u travnjaku, probo ja

A mislim da je pritisak variabilan kod svih, samo se maksimalni razlikuje, treba proveriti.
alselone alselone 20:39 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

gedza.73 gedza.73 20:42 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

angie01
samo nemoj molim te da se ljutiš


nema sta da se ljutim- prostak k'o prostak.



Milan Novković Milan Novković 20:44 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

alselone
kamilo_emericki
alselone
Da li prljavu fasadnu ciglu od neke farbe, maltera i saranja, prefarbati ili izbrusiti?

Moje misljenje.
Zavisi kolika je povrsina zida i koliko je zida prljavo.
O farbanju ne mogu nista reci jer ne znam kakve boje postoje na trzistu koje ti je dostupno.
Ako brusis ostaju tragovi brusenja, narocito u promjeni boje jer bruseni dio ce postati mat a ostali dio ostaje sa orginalnim sjajem.
Ako imas vremena i zivaca a prljava povrsina nije prevelika moj prijedlog je struganje. Obicno dlijeto za drvo i bez jakog pritiska na ciglu ostrugati naslage. Kao sto se struze staklo ili ploce na indukciju.
Za skidanje maltera dobro pomaze 23% hlorovodonicna kiselina. Nanese se na malterom zaprljana mjesta, pusti da djeluje pa onda opere.


Hvala Kamilo na savetima, ali verovatno ću prvo probati sa perčem pod pritiskom. Vrata ću skinuti, onda proći brusilicom sa onom četkom pa prefarbati a zud ću peračem. Biće to i škola dobra.

Ne zaboravi da ti je struganje stare farbe sa vrata šmirglom, ručno ili električnom, "smrt", 10x više posla nego hemija, pa sitno struganje.

Hemija smekša farbu i onda biraš sa čim ćeš da je skineš, špaklom ili sličnim (imaju ovde i strugalice za to, trouglaste da bi po vratima i prozorima "operisao" sa ćoškovima trougla. A onda možeš da dokrajčiš šmirglom.

Ja sam, možda, pogrešno shvatio da ti skidaš farbu sa cigala da bi ti ostale gole i lepe cigle Radio moj komšija ovde preko puta, i stvarno jako lepo uradio.
alselone alselone 20:49 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Hemija smekša farbu i onda biraš sa čim ćeš da je skineš, špaklom ili sličnim (imaju ovde i strugalice za to, trouglaste da bi po vratima i prozorima "operisao" sa ćoškovima trougla. A onda možeš da dokrajčiš šmirglom.

Ja sam, možda, pogrešno shvatio da ti skidaš farbu sa cigala da bi ti ostale gole i lepe cigle Radio moj komšija ovde preko puta, i stvarno jako lepo uradio.


I jedno i drugo. Nisu to tako kritična vrata, ali nisu lepa, stara je farba i negde pomalo probija rđa.
zilikaka zilikaka 20:56 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

A mislim da je pritisak variabilan kod svih, samo se maksimalni razlikuje, treba proveriti.

Trebalo bi da to možeš da podesiš, al i ako ne može, uvek pištoljem možeš da rukuješ tako da ne nepraviš štetu.
Mi to godinama koristimo kao pumpe, za podizanje pritiska u manjim zatvorenm sistemima. Naravno one ozbiljnije modele ili odlično su se pokazali.
Pored toga, kad već imaš pumpu, uzemeš onaj dodatak pa možeš i kanalizaciju da pročistiš, ako zatreba.

Milan Novković Milan Novković 20:58 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

alselone
Hemija smekša farbu i onda biraš sa čim ćeš da je skineš, špaklom ili sličnim (imaju ovde i strugalice za to, trouglaste da bi po vratima i prozorima "operisao" sa ćoškovima trougla. A onda možeš da dokrajčiš šmirglom.

Ja sam, možda, pogrešno shvatio da ti skidaš farbu sa cigala da bi ti ostale gole i lepe cigle Radio moj komšija ovde preko puta, i stvarno jako lepo uradio.


I jedno i drugo. Nisu to tako kritična vrata, ali nisu lepa, stara je farba i negde pomalo probija rđa.

Kapiram.

Evo i ilustracije (i ja mlatim po sajtovima ovih dana, isto imam takvih poslova, zato sam se raspisao



Gospodski poso, paziš samo da se ne iznadrogiraš - premažeš farbu, sačekaš, ona omekša i pojave se plikovi, i ova ovim alatom ručno - vidi primer, gore skinuta farba, ovo dole belo stara.
alselone alselone 21:02 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Mogao sam odmah okačiti sliku, bilo bi lakše.



Ako je tako sa tom hemijom, onda mi je to još lakše. Ja sam malo navijao da imam razlog da kupim brusilicu. :)
Milan Novković Milan Novković 21:07 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore


alselone
Mogao sam odmah okačiti sliku, bilo bi lakše.

Ako je tako sa tom hemijom, onda mi je to još lakše. Ja sam malo navijao da imam razlog da kupim brusilicu. :)

Kupi pa probaj (zluradi smajli - meni omraženi poslovi: brušenje zidova i farbe

Iako, kad lepo završiš posao onda si jako zadovoljan u svakom slučaju
gedza.73 gedza.73 21:13 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Pored toga, kad već imaš pumpu, uzemeš onaj dodatak pa možeš i kanalizaciju da pročistiš, ako zatreba.

Mi smo morali da uzmemo zbog nas. Dizne koje se zakače umesto pištolja na crveo i 'svrdlaju' kroz prljavštinu.
Als stvarno nema razloga da baca pare na neke turbomegagiga. Ali pored pritiska je vrlo bitan protok.
Trebalo bi da to možeš da podesiš

Na manjim mislim da nema podešavanje pritiska. Na većim ima. Neke čak imaju potenciometar na puški-pištolju za šamponiranje.
Moja je ovakav tip. Samo Anovi Reverberi. A regulator je ovo sa plavim poklopčićem

edit
@Als
Bela fasadna cigla. Onda samo peri dobro pumpom. Nikako u struju
Vrata skini, očisti četkom (mislim da kod nas nema ovih hemijskih 'skidača') do metala, sa strane šmirglom pa oboj.
Druga varijanta, pošto nije velika površina uzmi šmirglu 80, pa druga na 150 i trećom možeš granulacija 220. Tako ćeš da ujednačiš ona oštećenja. Pa ofarbaj.
zilikaka zilikaka 21:20 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Ja sam malo navijao da imam razlog da kupim brusilicu. :)

Ovo što ti imaš i kolko imaš se rešava rukom i finom šmirglom. Podigo si blog na noge, ko da imaš 550 kvadrata toga, silno zaprljanog.
A brusilicu možeš da kupiš svakako,. Em su jeftine em je svakako nećeš koristiti ni posle.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:25 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Ja sam malo navijao da imam razlog da kupim brusilicu. :)

Nemaš brusilicu?!


Ja ne mogu da zaspim bez nje:)

Ali stvarno, kad nekome dam, iako ih imam par komada, uvrk imam osećaj da mi nešto fali iako mi ne treba u tom trenutku.

A ovo sa zidom, pranje ti treba obavezno, i mislim da bi fina šmirgla na šlajferici, ona slika sarskog, najbolje uradila posao.

A za fugne možda nešto slično onome što je Gedža kačio, one mesingane četke, ali malo drugačijeg oblika, da mogu da se zavuku između cigala.
Samo, to se stavlja na bušilicu, moraš i to kupiti:)
zilikaka zilikaka 21:27 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Als stvarno nema razloga da baca pare na neke turbomegagiga. Ali pored pritiska je vrlo bitan protok.

Ma on nema razloga da to uopšte nabavlja, osim ako mu je stalo da se hvali po komšiluku.
I naravno da je protok ključan, i da to definiše mašinu, al nit pričamo o perionicama nit to treba svaki čas. Cenim da je nekad brže nešto ručno uraditi nego to izvlačiti, raspakovati i priključivati.
Ne znam, skloni smo da se zaletimo da uzimamo svašta a posle samo premeštamo s mesta na mesto. Tako smo mi jednom prilikom uzeli hoblericu. Radila samo jednom, i to kad sam je drugom pozajmila.
Al uredno (po)stoji.
alselone alselone 21:38 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

ako, kad lepo završiš posao onda si jako zadovoljan u svakom slučaju


To je glavno. :)

Bela fasadna cigla. Onda samo peri dobro pumpom. Nikako u struju
Vrata skini, očisti četkom (mislim da kod nas nema ovih hemijskih 'skidača') do metala, sa strane šmirglom pa oboj.
Druga varijanta, pošto nije velika površina uzmi šmirglu 80, pa druga na 150 i trećom možeš granulacija 220. Tako ćeš da ujednačiš ona oštećenja. Pa ofarbaj.


Kul, jasno.

Ovo što ti imaš i kolko imaš se rešava rukom i finom šmirglom. Podigo si blog na noge, ko da imaš 550 kvadrata toga, silno zaprljanog.
A brusilicu možeš da kupiš svakako,. Em su jeftine em je svakako nećeš koristiti ni posle.


IMam zapravo dosta više, samo sam od tog zida hteo da krenem. Imam 10 ovakvih stubova.


Nemaš brusilucu?!

Jako slabo alatam imam i ovo mi je prilika u karantinu da pokupujem i da sredjujem. Samo sam na gorivu uštedeo ceo ovaj alat za mesec i po od kako je ovo krenulo. :)
zilikaka zilikaka 21:47 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Imam 10 ovakvih stubova.

Da li ti je ono tamo bršljan?
Lepo izgleda, ja ga obožavam ali imam i ludo iskustvo sa njim. Dok je u komšiluku pored bila stara kuća, na međi, opadao malter kod nas, bilo ružno, a niko od vlasnika nije mario. Čak se posle tu nije ni živelo.
I rešim ja da zapatim bršljan, ali onaj obični, i da ga pustim na taj zid.
Prvih nekoliko godina sam se mućila da ga podiglnem. Zalivala ga, pravila mu kukice za penjanje i ubijala u zid...dok nije krenuo.
Posle desetak godina to je postala napast. Imao je debljinu sigurnih pola metra, a kad počne da pušta izdanke dolazio čovek da seče malom motorkom.
KAd su rušili kuću, pretdhodno novi gazda uklanjao taj bršljan. Odneo dve kamionske prikolice samo toga, sa zida dugačkog oko 10 metara.
Od onda me strah da se s tim igram.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:48 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Samo sam na gorivu uštedeo ceo ovaj alat za mesec i po od kako je ovo krenulo. :)

Neverovatno kako pare uvek nađu način da se izmigolje:)
I ja se time vodio, za ove vikende ostajem u selu, pa kao haj treba mi televizor za sobu, treba mi onaj total tv, (naplaćuju dodatno za drugi televizor) još nekih sitnica, sve kao uštedeću na gorivu :)
alselone alselone 22:00 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Da li ti je ono tamo bršljan?


Jeste, imam ga 20ak metara na zidu do komšije.
alselone alselone 22:01 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Neverovatno kako pare uvek nađu način da se izmigolje:)


Da. Samo čačkam po sajtovima za dvorište i bašte ovih dana i ideje vrcaju. Ali se suzdržavam od većih kupovina za sada.
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:03 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Milan Novković


Hemija smekša farbu i onda biraš sa čim ćeš da je skineš, špaklom ili sličnim (imaju ovde i strugalice za to, trouglaste da bi po vratima i prozorima "operisao" sa ćoškovima trougla. A onda možeš da dokrajčiš šmirglom.

Ako je mjesto sa kojeg treba skidati boju pristupacno ja bih zaobisao hemiju za razmeksavanje u sirokom luku. Narocito brusenje boje koja je vec tretirana hemijom.
I nitro, obici ako je moguce.
Ne znam da li se u Srbiji moze kupiti boja koja daje izgled kovanog metala. Izgleda jako dobro i koristi se kako za unutrasnje tako i za vanjske radove.

Dodatak

boja



zilikaka zilikaka 22:35 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Ne znam da li se u Srbiji moze kupiti boja koja daje izgled kovanog metala. Izgleda jako dobro i koristi se kako za unutrasnje tako i za vanjske radove.

Ne znam šta tačno misliš ali ima ona boja koja bude matirana, sa valjda mrvljenim staklom, pa blago presijava. Nama je takva kapija. Lepo izgleda al nemoj neko da proba da je nanosi špricom. Mi nismo razmišljali pa probali.
Tog cirkusa...
Zapuši diznu pa počne da pljuje kapi, pa se to sliva...
Preselo nam sve.
Da, vidiš, i to čudo za farbanje imamo i samo je tada korišteno. Eno, stoji na nekoj polici.
Zato kažem da su ti silni alati samo da potrošiš pare.
bene_geserit bene_geserit 22:36 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Jako slabo alatam imam i ovo mi je prilika u karantinu da pokupujem i da sredjujem

Ne znam kako stoje stvari sa alatom, ali ovde kod nas je potpuno razbijen supply chain, ne moš svašta da naručiš da ti stigne preksutra kao nekad, nego ono tipa tamo negde u julu, ko da nisi ni naručio.
Na primer, ja rešio za kućni džim ću jeftinu varijantu, kupio ponešto na vreme dok je još bilo (vreću za udaranje, klupu za tegove i trbušnjake), reko tegove ću malo posle. I evo pokušavam da nađem to što sam naumio već neko vreme (one hex rubber coated dumbbells u setu do jedno 40 libri ili makar 30 za one najveće), a da me ne ošišaju baš ko mladog majmuna preprodavci na ebay-a, nećeš majci, ono što si mogao da kupiš za 300 baka pre dva meseca sad nema nigde, sem na ebay-u za 1000.
Moguće da je specifična stvar u pitanju pošto su zatvorili džimove, a možda i nije.
apacherosepeacock apacherosepeacock 05:47 26.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Evo ti i jedna japanska za zbunjivanje


A, ovde u basci napravis zurku (pice, droga..) i narednih mesec dana ne moras da hranis ribe (u medjuvremenu narasle u velicinu somova) u fispondu..
alselone alselone 07:53 26.04.2020

Re: Pitanje za majstore

za ove vikende ostajem u selu


Je l' to prvi put za koliko godina?
alselone alselone 07:56 26.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Ne znam kako stoje stvari sa alatom, ali ovde kod nas je potpuno razbijen supply chain, ne moš svašta da naručiš da ti stigne preksutra kao nekad, nego ono tipa tamo negde u julu, ko da nisi ni naručio.


U Srbiji neverovatno ali radi još i bolje. Ovi naši mikroFedexi se pripremi i pozapošljavali nove ljude i kupili nove kombije, piče sve u 16. Stvari dolaze za dan, dva. Ona žardinjera gore sa slike, stigla mi sa drugog kraj zemlje, ove naše male, drugi dan od poziva.
gedza.73 gedza.73 09:09 26.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Nama je takva kapija. Lepo izgleda al nemoj neko da proba da je nanosi špricom. Mi nismo razmišljali pa probali.

jeste lepo. Treba pištolj sa većom diznom ali oni metalni opiljci, šljokice ga pojedu.
Ima takav plastifikat.

Uvek postoji najbolje rešenje ali treba pronaći najoptimalnije. Kreneš da farbaš kapiju nekom dvokomponentnom ima da ti ode boje i boje dok ofarbaš sve ćoškove.
Da traje, traje, da stoji stoji.
A pre toga treba da se odmasti. Neko koristi razređivače, neko peskari. Neko boji nitrom da mu se brzo osuši, neko uljanom jer je malo postojanija, neko probuši 'sigurnosne' rupe pa odnese na cinkovanje pa boji bojom za cink...

Ja sam peskario labudicu (kamionsku prikolicu) drugaru i bojili smo uljanom onomm Radoje Dakić oker bojom. Još stoji. Drugom prijatelju sam šlep službu peskario i radili smo epoksi bojama.

Za čišćenje i pripremu podloge nema boljeg načina od peska.

Što se tiče alata... svako lud na svoj način... da se malo 'falim. ovo je nešto od mog alata


(samo je moja sa oznakom 12 i kopirom... višenamenska za sečenje, deformisanje, perforaciju različitih oblika i rupa na limu do 5 mmm)

docsumann docsumann 09:14 26.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Što se tiče alata... svako lud na svoj način... da se malo 'falim. ovo je nešto od mog alata




ovo kao sčlike iz brodogradilišta (bravarska + tokarska radionica)

je l ti sjekačica ima mogućnost i savijanja?

gedza.73 gedza.73 09:21 26.04.2020

Re: Pitanje za majstore

je l ti sjekačica ima mogućnost i savijanja?

nema. Ima dva moda za sečenje. Manualno i automatski. Sa dve brzine i podešavanjem padanja (potenciometar s desne strane mašine). Pritiskom papuče uključuje stegu i kreće da seče. Na panelu ima podešavanje da ne seče pun hod nego joj se zada početna i krajnja tačka pa radi u okviru njih.

Za savijanje imam Ercolinu sa sva tri pogonska valjka (prenos je kardanski, jaka je kao đavo). Namera je i bila opremanje dobre bravarske radionice. Samo je bukvalno skidanje gaća da bi se sve prikupilo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:56 26.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Što se tiče alata... svako lud na svoj način

Idi bre Gedžo u pm:)
Uživaš da nabijaš komplekse ljudima:)
Ja mislio da imam neki alat.

alselone
za ove vikende ostajem u selu


Je l' to prvi put za koliko godina?

Pa letos sam prespavao, dolazila ćera iz SF, za njom dotrčao njen Amer, pa se žena i ja sklonili iz stana.
Bolje to nego da nas oni isteruju:)

A pre toga, pa decenijama nisam prespavao.
Ni kad mi je otac umro nisam bio ovde ni jednu noć.
maksa83 maksa83 14:24 26.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Uživaš da nabijaš komplekse ljudima:)
Ja mislio da imam neki alat.


alselone alselone 14:47 26.04.2020

Re: Pitanje za majstore

A pre toga, pa decenijama nisam prespavao.
Ni kad mi je otac umro nisam bio ovde ni jednu noć.


Sećam se da si to pričao.

Šta ti je urbano četničko jezgro, odvojilo se od sela.
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:02 26.04.2020

Re: Pitanje za majstore


Šta ti je urbano četničko jezgro, odvojilo se od sela.

Još kad bi selo od njega:)

Ma bog me pogledao, neku kuću sam sređivao ovde, doveo je do faze da je upotrebljiva, i sad mi baš dobrodošla.

Još samo da ubacim bilijar, moram, tako Maksa rekao :)
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:26 26.04.2020

Re: Pitanje za majstore

bene_geserit
Jako slabo alatam imam i ovo mi je prilika u karantinu da pokupujem i da sredjujem

Ne znam kako stoje stvari sa alatom, ali ovde kod nas je potpuno razbijen supply chain, ne moš svašta da naručiš da ti stigne preksutra kao nekad, nego ono tipa tamo negde u julu, ko da nisi ni naručio.
Na primer, ja rešio za kućni džim ću jeftinu varijantu, kupio ponešto na vreme dok je još bilo (vreću za udaranje, klupu za tegove i trbušnjake), reko tegove ću malo posle. I evo pokušavam da nađem to što sam naumio već neko vreme (one hex rubber coated dumbbells u setu do jedno 40 libri ili makar 30 za one najveće), a da me ne ošišaju baš ko mladog majmuna preprodavci na ebay-a, nećeš majci, ono što si mogao da kupiš za 300 baka pre dva meseca sad nema nigde, sem na ebay-u za 1000.
Moguće da je specifična stvar u pitanju pošto su zatvorili džimove, a možda i nije.


ja mislim da se radi o tome da im kuriri ne rade..
realno, ako cijela zemlja sjedi, i imaš pravo da tražiš nadoknadu zarade i u UK dobiješ 80% od države ako si do neke sume a poslodavac mora da ti da razliku..
elem koji ti je onda interes da ne kažeš da moraš da self-isolate i sjediš lijepo kući.. a para ide..
ovde ne moš ništa živo da naručiš kako hoćeš.. sve se čeka.. za hranu ne vrijedi ni pokušavati..a čak i Jeff, robovlasnik, je rekao da oni prioertizuju šta će prvo da šalje tako da prvo ide najbitnije..
može biti da ima malo i problema sa proizvodnjom al meni to više liči na logistički problem koji se oslanja jelda na ljude..
daj bože da se ne potraje jer bi u suprotnom i ta vojska ljudi mogla da se uputi u trajnu nezaposlenost..
Jeff ko da gledam sam šta radi turira dronove po dvorištu
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:31 26.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Idi bre Gedžo u pm:)
Uživaš da nabijaš komplekse ljudima:)


Gedza je, kako vidim, Gazda u pravom smislu reci.
docsumann docsumann 15:55 26.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Još samo da ubacim bilijar, moram, tako Maksa rekao :)



maksa83 maksa83 15:58 26.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Još samo da ubacim bilijar, moram, tako Maksa rekao :)

A nećeš valjda knjige, kamin i onu fjužn fensi providnu kadu na sred sobe... :)
maksa83 maksa83 15:59 26.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Imaš tipa na jućubu koji pokušava da rekonstruiše te legendarne poteze iz mečeva i Efrenov Z-shot je uspeo iz 21. puta.



P.S. Efren je Hendrix bilijara.
gedza.73 gedza.73 16:04 26.04.2020

Re: Pitanje za majstore

hoochie coochie man
Idi bre Gedžo u pm:)
Uživaš da nabijaš komplekse ljudima:)

Dugo ovo traje i još nije privedeno onakvom kraju... u stvari početku kakav mislim da treba da bude. To je takav splet okolnosti, kidanja živaca, smena euforije i jedenja džigerice, namicanja novca, odricanja, mnogih nedovršenih stavki u i oko kuće. Očeva zasluga, cele porodice i nekoliko generacija pre.

Žena mi se smejala. Kaže kad prođeš pored mašine (ove za sečenje) ti se više smeješ njoj nego meni.

Ja mislio da imam neki alat.

Huči, nagledao sam se radionica kod nas i kod njih. Ljudi koji su na 'tacni' dobili alate i nisu se snašli. Ljude koji su sa malo alata pravili remek dela. Neki koji su upropastili dobro opremljene radionice i neki koji su iz garaže napravili preduzeća koja hrane nekoliko porodica.

@ apacherosepeacock
Daleko od toga. Ima dana kad sam neka kombinacija sluge koji je bankrotirao.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:31 26.04.2020

Re: Pitanje za majstore

neki koji su iz garaže napravili preduzeća koja hrane nekoliko porodica

Pa nije baš da od toga hranim ikoga, a jesam neku kintu uzeo prodajući neke mašinice napravljene švajsaparat+brusilica metodom, ali uđe to po kožu.

Evo baš sad sam u komšiluku sekao neke boce od plina, plaše se ljudi toga.
Nema para, al ima zgodna komšinica, pa još ono, majstore, može li kafica....
Pa to nema cenu :)

Kod mene je to uglavnom hobi i to da ne jurcam majstore kad nešto skrljam.

Ovo tvoje je profi, svaka čast.

A mašinu za sečenje, baš kao ova tvoja, gledam kad odem da kupujem marerijal, limove kojekakve, moćna stvar.

Ja planuram da spakujem neke valjčiće da savijam cevi, nije komplikovano a zatreba.
zilikaka zilikaka 17:47 26.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Uvek postoji najbolje rešenje ali treba pronaći najoptimalnije. Kreneš da farbaš kapiju nekom dvokomponentnom ima da ti ode boje i boje dok ofarbaš sve ćoškove.
Da traje, traje, da stoji stoji.
A pre toga treba da se odmasti. Neko koristi razređivače, neko peskari.

Sad najozbiljnije, pošto joj je opet vreme za farbanje, čak se i korozija negde pojavila
Možda ja i nađem nekog sa prenosnom "peskarom i to organizujem, al ti je profilisani lim 1mm. JA se na to ne bih usudila peskarom.
Okvir je kvadratni provil, mislim 30x30, standardni, što isto nema neku debljinu,, a upravo tu, i na spojevima probija korozija.
Kad se to pravilo dali smo poznaniku koji je više umeo da priča nego da to realizuje, pa je napravio nešto grešaka, recimo ostavio mesta gde se skuplja voda.
I sad stvarno ne znam kako. Mislila da vidim sa poslovođom koji za nas na poslu radi uslužno AKZ, al čovek napustio a novog ne poznajem i blizu.
ZAto, ako imaš rešenje, šaljem ti slike. Javljaj na pp
gedza.73 gedza.73 18:34 26.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Možda ja i nađem nekog sa prenosnom "peskarom i to organizujem, al ti je profilisani lim 1mm. JA se na to ne bih usudila peskarom

Ako ne koristi krupnu sačmu (običan pesak sa separacije) nego kvarcni ne može da se ošteti. Ali gde je korozija veća skoro sigurno će da otvori rupe.

Možda je neko prelazno rešenje, ne znam sad koliko bi to moglo da traje napolju a opet što ne bi.
Ima obični metal kit. On je mekan, lak za šmirglanje. Očisti se dobro korozija, zagituje prstom, prešmirgla pa farbanje (trebala bi neka osnovna oće taj kit vremenom da probije bez prajmera).
Sledeći je poliester kit koji ima vlakna u sebi (bolja opcija za popunjavanje rupa od rđe jer neće da propada a može i da se njime više popuni bez da puca). On je malo postojaniji pa bi možda bilo pametno da se prvo uradi sa njim a onda špric kitom iz pištolja (može i četkicom) kako bi se popunile neravnine. Ili ako dobro ošmirglate neće da se primećuje pa je dovoljan samo kit.

Na višem nivou bi' te rupe na spojevima popunio dvokomponentnim MIPA ili nekim drugim kitom za automobile.
Može da se desi kako će duže on da izdrži nego cev.

Izbušite rupe na najnižim tačkama, očistite rđu, preko boju i možda je najbolje tako da se uradi. Sa najmanje muke, manje novca mislim kako neće da bude loše. Ali opet pitaj još nekog za savet. I ti i Als. Za svaki slučaj. Alse doduše ima još jednu opciju, setio sam se u međuvremenu. Može da iščokira i omalteriše zidove i stubove. može i veštački kamen preko podloge sa mrežicom ako mu se uklapa.

Ovo sam peskario komšiji ali je pun presek pa sam prvo 'opalio' plamenom.




edit
poliesterski

deluje mi da je to ovaj 'uživo'
gedza.73 gedza.73 18:42 26.04.2020

Re: Pitanje za majstore

hoochie coochie man
Pa nije baš da od toga hranim ikoga, a jesam neku kintu uzeo prodajući neke mašinice napravljene švajsaparat+brusilica metodom, ali uđe to po kožu.

Tebe kad slušam, slušam početke nekih poznatih u svojim oblastima. Voćari, pa pravili jedne mašine pa su sad velika imena

Evo baš sad sam u komšiluku sekao neke boce od plina, plaše se ljudi toga.
Nema para, al ima zgodna komšinica, pa još ono, majstore, može li kafica....
Pa to nema cenu :)

To već nema para da se plati. :))

Mene žena, što se toga tiče, drži gore nego Vučić penzionere. Perimetar manji od trista metara. :)
rodni rodni 19:42 26.04.2020

Re: Pitanje za majstore

gedza.73
hoochie coochie man
Pa nije baš da od toga hranim ikoga, a jesam neku kintu uzeo prodajući neke mašinice napravljene švajsaparat+brusilica metodom, ali uđe to po kožu.

Tebe kad slušam, slušam početke nekih poznatih u svojim oblastima. Voćari, pa pravili jedne mašine pa su sad velika imena

Evo baš sad sam u komšiluku sekao neke boce od plina, plaše se ljudi toga.
Nema para, al ima zgodna komšinica, pa još ono, majstore, može li kafica....
Pa to nema cenu :)

To već nema para da se plati. :))

Mene žena, što se toga tiče, drži gore nego Vučić penzionere. Perimetar manji od trista metara. :)

Pa da!
Svojevremeno se, sa svojom ekipom (tj. nas trojica) 'navučemo' na održavanje neke opreme po salonima lepote.
Raznorazni laseri (u stvari, pogrešno tako zvani, nego, u stvari, svičerski drajveri ksenonskih lampi, malo ko znao, uopšte, šta je to simerska struja, a kamoli nešto drugo) za tretman kože (bili skupi uređaji, cca. 10 hiljada dolara), zatim kojekakvi visokonaponski 'korona' generatori (ne ova korona, nego plavkasto generisano iskričavo svetlo), itd....
I nema ništa lepšega kada završimo a gazdarice nam se zahvaljuju .... fala, fala, majstori.
A ne znaju da mu skoro svi sa doktoratima (dobro, ja sam bio propali, ali, svejedno), nikada se nismo autovali - nego se uljudno, majstorski zahvalimo i kažemo - slobodno zovite kada god bude problema.
Eeee, da - to su bila vremena štogod.
A mi voleli svašta da čačkamo!
predatortz predatortz 19:53 26.04.2020

Re: Pitanje za majstore

I nema ništa lepšega kada završimo a gazdarice nam se zahvaljuju .... fala, fala, majstori.
A ne znaju da mu skoro svi sa doktoratima


Svojevremeno sam upoznao doktora fizike, koji se bavio opremom na Onkologiji.
Svi lekari su, bez obzira na to što je obrazovaniji od njih, nastupali prema njemu kao prema majstoru.

Doduše, ni on im nije ostajao dužan i tvrdio je da se oni lažno predstavljaju, te da je on jedini doktor u prostoriji a da su oni lekari.
Umeo je i da pretera, pa me je ubeđivao, sve se trudeći da ga čuju, kako su lekari najgluplja skupina sa kojom je radio i da se više može saznati iz prevrnute šolje kafe nego iz njihovih snimaka.
gedza.73 gedza.73 20:39 26.04.2020

Re: Pitanje za majstore

rodni
Svojevremeno se, sa svojom ekipom (tj. nas trojica) 'navučemo' na održavanje neke opreme po salonima lepote.

Lako je vama. Ja žensko mesecima niti srećem, niti vidim još gvožđe sve po prstima bije.

alselone alselone 20:52 26.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Lako je vama. Ja žensko mesecima niti srećem, niti vidim još gvožđe sve po prstima bije.

alselone alselone 20:57 26.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Nego, pogledaj ovu preciznost CNC mašine. Kinezi, naravno.


gedza.73 gedza.73 21:16 26.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Čuo sam priču kako su na nekom sajmu Kinezi kupili mašinu. Skupu, veliku, komplikovanu.
Isplatili celu, ovi poslali u elementima i čekaju, po dogovoru, da ih Kinezi pozovu kako bi je sastavili i pustili u rad.
nema poziva, nema. Nema. Spakuje se direktori, par tehničara, menadžer... Odu u Kinu, nađu fabriku.
Kinezi ostavili mašinu nesastavljenu i štancuju po mustri iste takve

Iskreno da ti kažem plaše me ove CNC mašine. Ove klasične mogu da rasturim u paramparčad i ponovo da sastavim. Ovo je visoka liga, skupo za nabavku, preskupo za održavanje i traži dobre, stabilne poslovne partnere sa velikim serijama. Jesam malo glavat ali nije moja glava za tako nešto. Niti želim da se pogubim u svemu tome.

Inače kovač, znam čoveka, je baš ovakav kakav je na snimku. Ako ne grešim mislim da se četiri puta ženio. Poslednje što sam čuo da radi u Beć.

Samo mi krivo što na vreme nisam počeo da prodajem šminku ili budem ženski frizer.
apacherosepeacock apacherosepeacock 22:11 26.04.2020

Re: Pitanje za majstore

E pa sad, ti malo zanovetaš

Evo ga, malo ubiven konac, i po ciglama i drvetju, iako nije ubiven namrtvo

Obratiti pažnju i na kombinovanje cigli i kamena.


E sad videh po Midsomer kaunti DCI Tom Barnabi sve u takve kuce zalazi da propituje svedoke sa ovom kombinacijom cigle i crnog kamena na fasadi. Lepo izgleda, meni bar, bas dobra kombinacija.
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:49 26.04.2020

Re: Pitanje za majstore

solo
Ja sam, iako jako davno (decenije), kombinovao hemiju i bacač plamena sa odličnim rezultatima.


Ovo nismo probali




Masina sa kojom radi "Bosanac" jeste marke Makita ali sta znaci ovo hilti.
Cini mi se da je onaj sto je postavio i naslovio ovo djubre od videa veci "Bosanac" od "Bosanca".
rodni rodni 08:45 27.04.2020

Re: Pitanje za majstore

apacherosepeacock
Idi bre Gedžo u pm:)
Uživaš da nabijaš komplekse ljudima:)


Gedza je, kako vidim, Gazda u pravom smislu reci.

Al' ne poštuje tekovine revolucije, samoupravljanje i druga Titu!
Jbg, svako ima neki bag.
gedza.73 gedza.73 19:01 28.04.2020

Re: Pitanje za majstore

@ Zili

To je ova vrsta pištolja




edit
Baš sam na ovo mislio

docsumann docsumann 13:52 25.04.2020

take a joyful sound


angie01 angie01 21:32 25.04.2020

Re: take a joyful sound

...a u cemu je fora sa zabranom da se baci djubre?...hebote, svakog vikenda ko diverzantska akcija da se ode do kontejnera dvais koraka ispred zgrade,...stalno kruzi neki policijski auto a jedan sa rotaciom parkiran u ulicici pored, al tacno se odande vidi moj ulaz,...

ecce-florian ecce-florian 17:58 26.04.2020

ajmo redom hrana

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:25 26.04.2020

Re: broj mrtvih

ecce-florian
@tadejus
i ne znam dal sad hoćeš reći da Srbija laže, da nije ukupno 139 mrtvih nego više..
možda, mada sumnjam, al svakako će se saznati..
ali pazi duplo ćeš da ispadneš smješan ako pokušaš da to tvrdiš pa ispadne da nije tako..
to se neće moći sakriti..
a ti brojevi su ipak argumenti a ne "argumenti"

link

Na konferenciji za medije Kriznog štaba u petak, na pitanje Glasa Amerike o broju preminulih lekara u Srbiji od posledica koronavirusa, a povodom tvrdnji predsednika Sindikata lekara i farmaceuta Srbije Radeta Panića da se prikriva broj preminulih zdravstvenih radnika, jer su podaci koji se zvanično iznose značajno manji od podataka o broju preminulih lekara i stomatologa kojima ovaj sindikat raspolaže, zamenica direktora Instituta Batut Darija Kisić-Tepavčević je rekla da su "sve informacije i podatke koje iznose validne i tačne, na kraju krajeva proverljive" i "da mora da postoji odgovornost za javno izgovorenu reč".


brate pa ovo ti je još jedan primjer par exellance pucnja u nogu opozicije u pokušaju..
trubiti kod VOA kako režim laže pa onda navoditi nije istina da je umrlo 5 doktora, umrlo je 12 doktora i zubara..
a dok po svjetu pričaju o hiljadama mrtvog medicinskog osoblja..
ne znam baš dal je to nešto što ne može sa tri sekunde truda se pokopa sa pričom tipa, dal ste vi ikad kročili u bolnicu, znate li vi u kakvoj smo mi situaciji, znate li vi kakva je procedura prijavljivanja umrlih, bla bla bla..
point being teško će Srbija ispasti išta osim vrlo uspješna u "borbi" sa prvim talasom virusa..
ne što je nešto pametno radila nego što joj se tako namjestilo..
slično ko i gospoji frizuri njeni stelarni uspjesi..
no svejedno ne treba biti glup pa gospoji sad izmišljati da laže kolika je inflacija..
ecce-florian ecce-florian 18:42 26.04.2020

Re: broj mrtvih

tvoja "pretnja " je bila ako iznesem netačne podatke da ću ispasti smešan

ja sam ti samo prezentovao podatke sindikata zdravstvenih radnika( mogla bi i ceo tekst da pročitaš) a ne mislim da je smešno da je krizni štab lagao

posebno ne mislim da je smešno kada su uhvaćeni u laži da na pitanje novinara, makar to bio i VOA , krizni štab ne da argumentovan odgovor da li su podaci koje je izneo novinar tačni ili ne

nijednog trenutka nisam raspravlao o opoziciji i nebitno mi je kojoj političkoj stranci su pripadali zdravstveni radnici koji su oboleli i umrli od covida

preostali deo tvog odgovora prevazilazi moju sposobnost razumevanja

ps

molba

ako možeš, molim te da ne citiraš nepotrebno ceo komentar kao čarli , jako mnogo mesta zauzima i teško se pregledaju komentari

hvala
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:47 26.04.2020

Re: broj mrtvih

ecce-florian
tvoja "pretnja " je bila ako iznesem netačne podatke da ću ispasti smešan


pa ja mislim da prosječnom Srbinu to što ovaj govori upravo i jeste smješno..
dal je 5 ili 12 doktora je zaista teško nekakvo razotkrivanje zavjere..
prosto u situaciji kad se svi bore da bar otprilike pohvataju ko je bolestan i ko je umro i od čega ta rasprava totalno zvuči kao jalovi prigovori..
to htjedoh..
al ja i ti se razumijemo otprilike kao da govorimo na dva jezika pa kapiram da ni ovo pojašnjenje neće daleko dospjeti..
nismo što bi se reklo na istoj talasnoj dužini
ecce-florian ecce-florian 19:55 26.04.2020

Re: broj mrtvih

pa ja mislim da prosječnom Srbinu to što ovaj govori upravo i jeste smješno..
dal je 5 ili 12 doktora je zaista teško nekakvo razotkrivanje zavjere..


misliš da je "prosečnom Srbinu 7 više mrtvih medicinskih radnika smešno?

moguće, ne znam

ali da li je tebi dovoljno kao dokaz da krizni štab ne iznosi tačne podatke?

nismo što bi se reklo na istoj talasnoj dužini


nismo to nije sporno

jedino je onda dosta teško komunicirati kada postaviš pitanje


dal sad hoćeš reći da Srbija laže, da nije ukupno 139 mrtvih nego više


na koje ti dam link izjave koja nije demantovana da su podaci netačni i da ih ima više, a ti odgovoriš da je taj prigovor smešan

tako da ne vidim potrebe za daljom ovakvom razmenom "mišljenja"

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 21:00 26.04.2020

Re: broj mrtvih

ecce-florian
jedino je onda dosta teško komunicirati kada postaviš pitanje


dal sad hoćeš reći da Srbija laže, da nije ukupno 139 mrtvih nego više


na koje ti dam link izjave koja nije demantovana da su podaci netačni i da ih ima više, a ti odgovoriš da je taj prigovor smešan


pa ako ćeš pravo nisu čak ni demantovali tih 139.. naš novinar je previše ljenguz da bi se potrudio i iskopao pravi podatak..
istina i evidencija je ko da gledam takva da ga je teško i iskopati..
ali bar da nije toliki buzdovan pa da kaže na dan 25. april mrtvih je 12 doktora i zubara a vi na isti dan tvrdite da ih je 5..
ovako kako je, nit se zna jel to podatak na isti dan, nit se zna jel se tu radi da tih dodatnih 7 nisam uračunati u onih 139 ili je neko propustio da kaže da su među mrtvima i doktori..
ili o čemu se tu radi..
to je smješno nazivati novinarstvom..
mrtvi da su prosječnom Srbinu smješni ne vjerujem, al da im je smješan ovaj tvoj vođa sindikata ili čega već a da im vođa nije smješan.. to mi je sasvim lako da povjerujem..
a i treba da im bude..
kad je ovo najbolje što umije..
ako ne možeš bolje brate ćuti..
sazivati kao novinare da bi ovakve polutraljave informacije kao saopštavao..
ne znam, i u pravu si, tužno je, nije vala ni smješno
rodni rodni 08:53 27.04.2020

Re: broj mrtvih

ecce-florian
tvoja "pretnja " je bila ako iznesem netačne podatke da ću ispasti smešan

ja sam ti samo prezentovao podatke sindikata zdravstvenih radnika( mogla bi i ceo tekst da pročitaš) a ne mislim da je smešno da je krizni štab lagao

posebno ne mislim da je smešno kada su uhvaćeni u laži da na pitanje novinara, makar to bio i VOA , krizni štab ne da argumentovan odgovor da li su podaci koje je izneo novinar tačni ili ne

nijednog trenutka nisam raspravlao o opoziciji i nebitno mi je kojoj političkoj stranci su pripadali zdravstveni radnici koji su oboleli i umrli od covida

preostali deo tvog odgovora prevazilazi moju sposobnost razumevanja

ps

molba

ako možeš, molim te da ne citiraš nepotrebno ceo komentar kao čarli ,
jako mnogo mesta zauzima i teško se pregledaju komentari

hvala

A ako se ne citira ceo komentar, onda se kaže kako se vadi iz konteksta.
Šta se ti sekiraš, sada ima bajtova koliko god hoćeš.
ecce-florian ecce-florian 18:34 26.04.2020

panika

ok nači Kon je priznao ( pa ponovio) da je info novinarke Lalić bio tačan, tj da je neko lagao za onaj jućub,


aj da više ne govorimo o laganju ( neistinitom izveštavanju) nego ono za ove koji se zaklinju u komon sens ( pri čemu ne bi bio baš pristalica poklanjanja poverenja u isti za lečenje)dva pitanja:

1. u čemu se razlikuju noći prethodne (četvrte nedelje aprila) od sledeće ( pete) a u pogledu bezbednosti šetanja penzionera od 3 na 6 noći. i protekle i sledeće je od 18 do 05 bio zabtranjen izlazak na ulice svim drugim gradjanima

2. ajd još za 100 jura

po ministru Malom prijavljuje se od 15.05 do 5.06.

ajd da će svaki dan raditi centar, to je 20, ajde da radi 12 sati ( od 8 do 20) to je ukupno 240 sati i ajde da prosečno prikupljanje podataka traje 5 minuta

izračunaj broj radnika u koji treba da se u centru javljaju
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:44 26.04.2020

Re: broj mrtvih

Ama ljudi zbrka sa podacima je svuda, evo Holandjani juce prijavili da umrle van bolnica ne stizu da testiraju, 1.800 imaju netestiranih smrti u ovom periodu od 2 meseca kazu neki su (mozda i vecina) sigurno zrtve korone.. Oni (jos) nisu ubrojani u zvanicne zrtve korone.

Vele kako jos uvek svi radnici u zdravstvu i po starackim domovima nemaju maske i rukavice.

Pricam o zemlji 10x (ako ne i vise) bogatijoj od Srbije i mnogo zrtava.. pa ih niko ovde (vlasti) ne vesa avansno na bandere niti otvara sezonu lova na krivce zasto ovoliki broj (ima rasprava u parlamentu o tome, nije da nema, ali..).

Da li mislim da lazu, pa ne, jednostavno ne znaju ni oni, treba vremena i kraj epidemije da se svede bilans sta i kako i zasto.

Evo ni meni nije jasno kako neko nece da razume ovoliko jasne i logicne razloge da je ova epidemija zatekla sve drzave nespremne.


PS. Mogu da zamislim Rutea (premijera olandskog) kako sebe proglasava genijalnim strategom u borbi sa epidemijom da moze da saopsti da ima 140 zrtava korone po sred pomorene Z. Evrope.
rodni rodni 13:08 27.04.2020

Re: broj mrtvih

apacherosepeacock
Ama ljudi zbrka sa podacima je svuda, evo Holandjani juce prijavili da umrle van bolnica ne stizu da testiraju, 1.800 imaju netestiranih smrti u ovom periodu od 2 meseca kazu neki su (mozda i vecina) sigurno zrtve korone.. Oni (jos) nisu ubrojani u zvanicne zrtve korone.

Vele kako jos uvek svi radnici u zdravstvu i po starackim domovima nemaju maske i rukavice.

Pricam o zemlji 10x (ako ne i vise) bogatijoj od Srbije i mnogo zrtava.. pa ih niko ovde (vlasti) ne vesa avansno na bandere niti otvara sezonu lova na krivce zasto ovoliki broj (ima rasprava u parlamentu o tome, nije da nema, ali..).

Da li mislim da lazu, pa ne, jednostavno ne znaju ni oni, treba vremena i kraj epidemije da se svede bilans sta i kako i zasto.

Evo ni meni nije jasno kako neko nece da razume ovoliko jasne i logicne razloge da je ova epidemija zatekla sve drzave nespremne.


PS. Mogu da zamislim Rutea (premijera olandskog) kako sebe proglasava genijalnim strategom u borbi sa epidemijom da moze da saopsti da ima 140 zrtava korone po sred pomorene Z. Evrope.

Мудро збориш!
zilikaka zilikaka 18:23 27.04.2020

Re: panika

izračunaj broj radnika u koji treba da se u centru javljaju

A, pa rekli da može onlajn, preko portala Uprave za trezor, al mi se nešto javlja da će portal biti nedostupan, da će padati sistem, da će se gubiti podaci...

Ne bi bilo loše odmah videti kako ćemo pojedinačno moći da dokazujemo i da smo dostavili podatke preko portala (oni koji uspeju) a da pare nisu legle.
To bi valjalo razraditi unapred i raširiti, da ljudi budu spremni, a da i oni znaju da neće biti baš sasvim prosto to šibicarenje.

Imate ideju, kako sačuvati dokaz da si se negde onlajn prijavio?
ecce-florian ecce-florian 19:58 27.04.2020

Re: panika

Imate ideju, kako sačuvati dokaz da si se negde onlajn prijavio?


ili da si probao xy puta pa nisi uspeo u roku
predatortz predatortz 19:50 27.04.2020

Ne znam kako je kod vas

Ovde kod mene, u delu Zemuna za koji sam bio ubeđen da je prilično njegov, večeras se orilo:

Vučiću, pederu!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana