Društvo| Ekologija| Obrazovanje| Tehnologija| Zdravlje

5G mobilne mreže

Milan Novković RSS / 01.05.2020. u 15:22

Iako su meni ravne zemlje, horoskopi, HARPovi i 5G „problemi" u sličnom rangu - vesela projekcija ljudske šarolikosti u preuvezanom svetu, HARP i 5G mi privlače nešto više pažnje zbog studiranja elektrotehnike, pa radio amaterstva, a i prosečnim ljudima je tema podosta ezoteričnija zato što se ne svodi na osnovne matematike i fizike koje smo svi učili u osnovnim i srednjim školama.

5G primopredajnici na stubovima i mobilni telefoni, pa ostali radio uređaji, komuniciraju uz pomoć elektromagnetnih (EM) talasa. Ono što nije svima poznato je da u EM talase spada svašta oko nas sa raznim popularnim imenima: radio talasi, infra-crveni zraci, svetlo, ultra-ljubičasti zraci, rendgeni ili X zraci, gamma zračenje, i svašta između.

Reči „talasi" i „zraci" su popularne, dok se u fizici, opet popularno, često priča o EM sili koja ima nosioce, fotone, i oni imaju dualnu prirodu - i talasi su i čestice istovremeno, ali to sad zalazi u kvantnu mehaniku.

Pa nas 5G stub ili mobilni telefon gađaju fotonima isto kao i zagrejani radiator, otvoreni plamen, „zeleni" fotoni pasivno odbijeni od lišća ili trave, svi sunčani zraci, rendgenski, i tu i tamo poneki kosmički zrak.

Energija fotona zavisi od njegove frekvencije. Mi razne frekvencije u vidljivom spektru svetlosti doživljavamo kao različite boje.

Waves.19884.jpg 

5G fotoni nose oko milion puta manje energije nego UV (ultraljubičasto) sunčani zraci koji nas pogađaju kad smo na otvorenom.

Fotoni se po energiji dele jako grubo na one koji umeju direktno da nam oštete tkivo, i na one koji nemaju dovoljno energije za to. Ovi prvi se zovu „jonizujući" zato što imaju dovoljno energije da iz neutralnog atoma ili molekula izbace elektron pa dobijamo dva jona - negativni elektron i pozitivni ostatak atoma ili molekula. Foton se ponaša slično kao i oksidanti, „krade" elektrone i odjednom je atom ili molekul, u jonskom stanju, spremniji na druge hemijske reakcije - to je osnovni mehanizam štete tih jonizujućih fotona pri dnu spektra.

Gamma zraci imaju dramatično više energije, umeju da izbace jako mnogo elektrona iz jako mnogo molekula, pa, de fakto, poseku neke hemijske veze. Ipak, iako su extremni-UV foton i gamma foton jonizujući oni su kao praćka i pištolj ako ih poredimo po šteti koju umeju da naprave.

Sve ispod jonizujućih zraka ne pravi direktnu štetu tkivu, a 5G fotoni su bezopasne igračke. Primer:

- Infrared fotoni, od toplog radijatora ili vatre, imaju od 1,000 do 10,000 puta više energije od 5G fotona.

- Fotoni vidljive svetlosti imaju od 100,000 do 1,000,000 puta veće energije od 5G fotona

Naravno, u ovoj priči je bitan i intenzitet - broj fotona koji nas „udara" po kvadratnom sentimentru.

Prosto, na 3 metra od vatre smo sigurni, na 30cm samo kao na ražnju.

U to ime, ne treba zaboraviti da nas sunce, u sunčanom danu, gađa sa preko 1 kW (1,368 vati) snage po kvadratnom metru.

5G stubovi sa najačim predajnicima imaju oko 120W (vati) ako se ne varam.

Evo o kakvom se energetskom fluksu radi (energija su vati pomnoženi sa vremenom, vati su samo snaga, ako ponegde pobrkamo merne jedinice, slučajno ili namerno, nije toliko bitno za priču, bar ne dok popularno pričamo - čak ume da čini priču jasnijom zbog uobičajenih grešaka koje svakodnevno pravimo).

Zamislimo da 5G stub uspeva da isija svu energiju u 3 metra visok prsten oko sebe - na metar od stuba je ovo skoro pa tačno, ali na 10 ili više metara 5G antene nisu toliko dobre, i ne treba da budu, ako bi 5G antene na stubovima isijavale svu energiju u 3 metra visok pojas na 100 metara udaljenosti onda bismo imali signal samo u prizemlju, ili na jednom od spratova zgrada.

Na 10 metara od stuba je površina ovog prstena, to znamo svi, 2 * 3.14 * 10 * 3 = 188.4 kvadratna metra, i 5G antenna zrači po kvadratnom metru sa 120 / 188.4 = 0.64 wata, 2,137 puta slabije nego sunce, ali oko 10,000 jače od mesečine, ili, nagađam, kao sunce na horizontu iza oblaka.

Ali, mi nismo nikad na 10 metara od antene na otvorenom (5G fotoni jako slabo "prolaze" kroz prepreke bilo koje vrste).

Recimo da smo na 30 metara od antene (ona je na vrhu stuba), neki najgori slučaj koji nam se retko dešava, ozračeni snagom iz 5G antene sličnoj snazi neba u sumrak, između dana I noći, kad je sunce upravo zašlo iza horizonta.

I to se dešava jednom od hiljadu ljudi, I nikom se nije desilo da dobije rak kože zbog izlaganja suncu iza oblaka pri kraju dana.

Za ostale ljude, u proseku, recimo 99.9% njih, 5G predajnik je po opasnosti sličniji mesecu iza oblaka u sred noći.

Ipak, iako stub nije opasnost, staviti 5G mobilni telefon, kao i 4G mobilni direktno na uvo, pa ga tako dugo držati nije zdravo. Ti 5G fotoni ne mogu direktno da nam oštete tkivo, ali mogu malo da ga zagreju, kao mikrotalasna, stotinku ili desetinku stepena. Tako pomerena biohemija nije zdrava, iako je i štetnost relativno teško proceniti.

WiFi ruteri u kući imaju, recimo 6 vati snagu u proseku (2-20 raspon, ali jako su retki ovi sa velikom snagom), i više ćemo "zračenja" dobiti on njih nego od 5G stubova - ono što ni ja neću uraditi je staviti ojači WiFi hub unutar metar rastojanja od deteta, pa tako satima svakog dana - to su, otprilike, granice moje paranoje.

Atačmenti



Komentari (354)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

rodni rodni 20:45 03.05.2020

Re: Tužba

srdjan.pajic
z iskustva znam da nema vajde voditi rasprave na blogu.
Neki se zajebavaju a ja da se kidam u raspravi sa njima, drugi su tvrdoglavi a ja da se kidam u raspravi sa njima, treći namerno spinuju a ja da se kidam...?


Ne, ne, druže omega, pogrešno pristupaš: ne treba da se kidaš ni u kom slučaju. Evo, pogledaj na primer druga apostatu. On nikad ne pada u vatru, ima teške stavove, nekad i kontroverzne, ali on lepo dođe, istrese argumente i to je to. Na njega se treba ugledati.

Tako i ja!
I mogu da ti kažem, to (i) jeste najbolji način.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:05 03.05.2020

Re: Tužba

rodni
srdjan.pajic
z iskustva znam da nema vajde voditi rasprave na blogu.
Neki se zajebavaju a ja da se kidam u raspravi sa njima, drugi su tvrdoglavi a ja da se kidam u raspravi sa njima, treći namerno spinuju a ja da se kidam...?


Ne, ne, druže omega, pogrešno pristupaš: ne treba da se kidaš ni u kom slučaju. Evo, pogledaj na primer druga apostatu. On nikad ne pada u vatru, ima teške stavove, nekad i kontroverzne, ali on lepo dođe, istrese argumente i to je to. Na njega se treba ugledati.

Tako i ja!
I mogu da ti kažem, to (i) jeste najbolji način.


Ti si ko pola apostate - lepo dođeš.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:14 03.05.2020

Re: Tužba

alselone


Meni je najveća briga "bus test".



Ja sam tu malo opušteniji, pošto mi je tazbina (lekar-advokat kombo) imućnija i cenim da ako se meni nešto nedajbože desi, žena i deca neće gladovati, niti biti evicted iz kuće. Ali svakako ne bih da to testiram. Kupio sam odavno životno osiguranje, nije mala svota, tako da će i to da pomogne ako do najdoreg dođe.

E, nešto polusmešno: pretpostavljam da niko od nas ovde nema napisan testament, mislim, kome je još otezanje papaka u mislima, u najboljim smo godinama, jelte, relativno zdravi, pa čak i u doba pandemije gde i naši klasići padaju levo i desno ko snoplje. Ali kad sam išao da operišem kilu prošle godine, bogami sam presavio papir i napisao šta i kako sa imetkom ako se ne probudim iz totalne anestezije. Ne znam da li to vredi ičemu bez overe kod advokata i notara, ali eto. Priznajem da mi taj akt uopšte nije lako pao.
cassiopeia cassiopeia 21:15 03.05.2020

Re: Tužba

Tu postoji opcija da se osigura kredit od smrti. Ne znam koja je cena, ali nije mala. Zvekne te bus, osiguravajuća kuća otplati kredit.


Zar nije bilo obavezno da se plaća životno osiguranje uz stambeni kredit? Sećam se da su neke bivše kolege plaćale.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:24 03.05.2020

Re: Tužba

nikvet pn
Blago vama sa bankama. To 2000-te nije postojalo. Za gradnju kuće spremi keš, za ostatak zajmi se kod familije, kod drugara ili kod mafije.

Plac sam imao. Stan prodao, tast skoro toliko dodao; krenuo gradnju i za pet meseci uselio. Treću trećinu iz keša i tekućeg prihoda, ostao sam dogovorno dužan izvođačima, za godinu isplatio. Drugari su tad zalegli, i to sam ubrzo otpravio. Glavno je da nisam pao kod mafioza što se mnogima oko useljenja desilo. Poučen upravo njima pažljivo sam planirao da ne zagrizem više od mogućeg.

Vrlo uzbudljive dve godine. A vi sad kukate nešto na banke...


Ja nisam imao ništa da prodam osim stana u Beogradu u kome žive moji roditelji, jedino ako sam hteo da ih izbacim na ulicu ili u dom za stare. Nego, brale, ušteđevina do tad nakupljena, plus banka, naša majka i maćeha (dobro, nisam zajmio u banci nego kod drugih lendera).

A kad već kukamo o bankama, da znaš samo koliko je teško dobiti zajam kad si self employed kao ja (žena postdok, ni to se ne računa kao ozbiljno zaposlenje jer ne možeš doživotno to da budeš). Blagi užas, prvi put su me ladno odbili, jer sam imao jedva 3 godine takvog staža, ono pre (~15 godina bez dana nezaposlenja) niko ne računa. Nije ih interesovala ni plata, ni koliko para imaš u šteku, ni kreditni skor, nego samo to - koliko ti je sigurna zarada, a to ne znaju ako radiš manje od tri godine na jednom mestu, a najbolje pet. Ali ko mi je kriv što sam promašio onu hipotekarnu krizu, da se skućim ko čovek bez da me trkeljišu onoliko.

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:33 03.05.2020

Re: Tužba

cassiopeia
Tu postoji opcija da se osigura kredit od smrti. Ne znam koja je cena, ali nije mala. Zvekne te bus, osiguravajuća kuća otplati kredit.


Zar nije bilo obavezno da se plaća životno osiguranje uz stambeni kredit? Sećam se da su neke bivše kolege plaćale.


Ne znam za vas, kod nas nije obavezno da imaš životno osiguranje. Za zajam se plaća samo ono neko title insurance, to je valjda za slučaj da se posle dvaes godina pojave neki naslednici prethodnog vlasnika pa traže povraćaj svoje imovine. Mada nemam pojma kako to tačno funkcioniše.

Neki moji prijatelji su prodavali kuću i plac u planinini, koji ima, pazi sad, rudnik zlata (dakle i mineral rights), napušten doduše, ali je radio tamo sredinom 19 veka tokom poslednje zlatne groznice u ovim krajevima. Ali se onda ispostavilo da kad su kupovali kuću nešto sa tim papirima u vezi sa rudnikom nije bilo kako treba još kod prethodnog vlasnika, ono, 40 godina ranije, i onda je ispalo da sad ne mogu da prodaju svoje imanje u celini. I onda su zbog toga propustili neku dobru priliku, pa su se posle tužakali sa državom to jest tim katastrom valjda, pa im je od tog osiguranja nadoknađena neka šteta plus vlasništvo nad rudnikom vraćeno. I konačno tako prodaju kuću, u zadnjem trenutku, jer ju je onda 2013. odnela poplava...

maksa83 maksa83 21:42 03.05.2020

Re: Tužba

A kad već kukamo o bankama, da znaš samo koliko je teško dobiti zajam kad si self employed

Potpuno je isto i ovde.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:51 03.05.2020

Re: Tužba

maksa83
A kad već kukamo o bankama, da znaš samo koliko je teško dobiti zajam kad si self employed

Potpuno je isto i ovde.


Da, čoveče, još kod vas programera se firma promeni očas posla: izloguješ se sa jednog a uloguješ na drugi nalog, ko će vama kreditnu sposobnost da povata?


maksa83 maksa83 00:02 04.05.2020

Re: Tužba

Da, čoveče, još kod vas programera se firma promeni očas posla: izloguješ se sa jednog a uloguješ na drugi nalog, ko će vama kreditnu sposobnost da povata?

Ne, nema veze sa tim, koji god da si "samostalni preduzetnik" ako hoćeš neki retail kredit gledaju te kao ološa koji će da uzme pare i pobegne na zemljaninov Vanuatu gde ćeš da promeniš pol i boju i ime i prezime samo da ih zajebeš, i to koliko god para zarađivao, a ako si neki državni uposlenik sa 400 EUR plate ganjaće te da ti uvale kredit za ovo i ono. Svi oni maju softver za procenu rizika gde ukucaju tvoje genitaije i softver kaže "mmmm ne daj ovom", a algoritam im je manje više isti - svuda ih zanima samo sigurica, tj. da li si ti u kategoriji zaštićenog belog mede koji će da prima tu platu do toplotne smrti univerzuma i otplaćuje uredno rate ili si potencijalno šamaran vetrovima tržišta.
Atomski mrav Atomski mrav 01:27 04.05.2020

Re: Tužba

gde ukucaju tvoje genitaije


A ako si izgubio genitalije?

srdjan.pajic srdjan.pajic 02:39 04.05.2020

Re: Tužba

a algoritam im je manje više isti - svuda ih zanima samo sigurica, tj. da li si ti u kategoriji zaštićenog belog mede koji će da prima tu platu do toplotne smrti univerzuma i otplaćuje uredno rate ili si potencijalno šamaran vetrovima tržišta.


Pa tu siguricu nama samohranima procenjuju i na osnovu toga koliko dugo smo samozaposleni u toj nazovi firmi, a vi programeri firme menjate ko dobardan pa ne mož da skupite dovoljno godina stalnog zaposlenja na jednom mestu. To jest, to je bila moja teorija.

Ja sam imao još apsurdniju situaciju - imao sam dve firme, samo sam posle recimo 5 godina rada u prvoj svoj payroll prebacio u drugu firmu, ništa ne sluteći. I onda kad sam aplicirao za kredit, nisam mogao da im objasanim da a) imam dve firme, b) da sam u prvoj i dalje suvlasnik i bio sampozaposlen 5 godina, primao platu, izvolte sve tax returne, i c) da sam od pre dve godine na platnom spisku ove moje druge firme, ista mi je plata, iste mušterije, ista perspektiva, a čak imam i više para u banci. Samo su značajno klimali glavom, gledali na sat, vrteli mobilne, i onda rekli žao nam je, dećko, dođi opet kad budeš imao bar 3 godine tax returna u toj tvojoj novoj takozvanoj firmi.

E, kad sam došao ponovo dogodine, onda su mi dali kredit, mada su me i dalje gledali dosta ispod oka, i detaljno trkeljisali, baš ovako kako si opisao.

Sad kod ovog zadnjeg refinasiranja se nisu nešto uzbuđivali i to je išlo dosta lako, pretpostavljam da pomaže što firma sad ima 11 godina u good standing-u i što nisam omanjivao sa plaćanjem rata.

Atomski mrav Atomski mrav 02:55 04.05.2020

Re: Tužba

Samo su značajno klimali glavom, gledali na sat, vrteli mobilne, i onda rekli žao nam je, dećko, dođi opet kad budeš imao bar 3 godine tax returna u toj tvojoj novoj takozvanoj firmi.


Lele, kakva muka. Ja sam svoj prvi stambeni kredit u Norveškoj dobio 6 meseci nakon dolaska. Imao sam 0 tax return-a, jedva da sam bio ostvario pravo na izabranog lekara. Ali to je davno bilo, sad se spominjalo.
bene_geserit bene_geserit 03:20 04.05.2020

Re: Tužba

Sad kod ovog zadnjeg refinasiranja se nisu nešto uzbuđivali i to je išlo dosta lako, pretpostavljam da pomaže što firma sad ima 11 godina

Pa otplatio si do sada dobar deo, a vrednost kuće je porasla.
Tako da rizik za banku više ne postoji, morgidž ti je verovatno ispod pola vrednosti kuće.
rodni rodni 08:19 04.05.2020

Re: Tužba

srdjan.pajic
a algoritam im je manje više isti - svuda ih zanima samo sigurica, tj. da li si ti u kategoriji zaštićenog belog mede koji će da prima tu platu do toplotne smrti univerzuma i otplaćuje uredno rate ili si potencijalno šamaran vetrovima tržišta.


Pa tu siguricu nama samohranima procenjuju i na osnovu toga koliko dugo smo samozaposleni u toj nazovi firmi, a vi programeri firme menjate ko dobardan pa ne mož da skupite dovoljno godina stalnog zaposlenja na jednom mestu. To jest, to je bila moja teorija.

Ja sam imao još apsurdniju situaciju - imao sam dve firme, samo sam posle recimo 5 godina rada u prvoj svoj payroll prebacio u drugu firmu, ništa ne sluteći. I onda kad sam aplicirao za kredit, nisam mogao da im objasanim da a) imam dve firme, b) da sam u prvoj i dalje suvlasnik i bio sampozaposlen 5 godina, primao platu, izvolte sve tax returne, i c) da sam od pre dve godine na platnom spisku ove moje druge firme, ista mi je plata, iste mušterije, ista perspektiva, a čak imam i više para u banci. Samo su značajno klimali glavom, gledali na sat, vrteli mobilne, i onda rekli žao nam je, dećko, dođi opet kad budeš imao bar 3 godine tax returna u toj tvojoj novoj takozvanoj firmi.

E, kad sam došao ponovo dogodine, onda su mi dali kredit, mada su me i dalje gledali dosta ispod oka, i detaljno trkeljisali, baš ovako kako si opisao.

Sad kod ovog zadnjeg refinasiranja se nisu nešto uzbuđivali i to je išlo dosta lako, pretpostavljam da pomaže što firma sad ima 11 godina u good standing-u i što nisam omanjivao sa plaćanjem rata.


A da nije malo (i) zbog toga što si poreklom Srbin?!
Mada znam da se ti trudiš da budeš bolji Amerikanac od onih iz 'kruga dvojke'.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:15 04.05.2020

Re: Tužba

Pa otplatio si do sada dobar deo, a vrednost kuće je porasla.
Tako da rizik za banku više ne postoji, morgidž ti je verovatno ispod pola vrednosti kuće.


Dobro, i to.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:19 04.05.2020

Re: Tužba

A da nije malo (i) zbog toga što si poreklom Srbin?!


Nije lako biti Srbin, čak ni kao belac, ali me niko nije ništa pitao u tom smislu, ni da li sam državljanin. A da jeste, sine, ali bih im zalepio tužbu za diskriminaciju da bi se pušili do neba. No, znaju oni to, pa i ako proveravaju, to urade diskretno.
NNN NNN 21:09 05.05.2020

Re: Tužba

picagejt

Picagejtaši se prekjuče upljuvaše od sreće što je Tom Henks ubijen!
(raskrinkali ga za pedofiliju i genocid i sve najgore i izvršili egzekuciju)
Jedino još nigde da se pojavi potvrda te vesti, čekam dva dana, da ne ispadne da slučajno nešto lažu i izmišljaju

Ako se ispostvi da je Tom Henks i dalje živ - kao će picagejtaši da žive posle toga?
Mislim nije da me nešto briga za njih, ali kada bi bar prestali da kontaminiraju društvene mreže...
Naletiš slučajno na neku paljevinu, pa malo zagrebeš, pa vidiš da se iza toga valjda ne brdo, ne planina, nego planinski masiv najumobolnijih gluposti...
i ništa...
onda se samo pređe na neku novu još masivniju glupost!


nsarski nsarski 00:53 06.05.2020

Re: Tužba

Jedino još nigde da se pojavi potvrda te vesti, čekam dva dana, da ne ispadne da slučajno nešto lažu i izmišljaju


Ima toga i kod nas. Ja lično živ nisam kad sam pročitao da je Bora Drljača umro. Ej, onakav čovek! Posle se ispostavilo da i nije baš umro - objasnio Era Ojdanić - i na kraju se Bora javio i rekao da je OK i da će uskoro da ponovo uleti među žene kao kobac među golubove. Tek tada mi je laknulo.
UŽAS! Vest o smrti Bore Drljače potresla javnost: Oglasio se Era Ojdanić i izneo istinu!

Nego, u čemu je fora sa tim fake vestima o smrti? Prvo onaj Korejac, pa Henks, pa sada Bora...samo čekam kad će da objave za...za nekog važnog.
I sve to može da stane u 5G, suncetijebem!
Milan Novković Milan Novković 10:40 06.05.2020

Re: Tužba


nsarski
Jedino još nigde da se pojavi potvrda te vesti, čekam dva dana, da ne ispadne da slučajno nešto lažu i izmišljaju


Ima toga i kod nas. Ja lično živ nisam kad sam pročitao da je Bora Drljača umro. Ej, onakav čovek! Posle se ispostavilo da i nije baš umro - objasnio Era Ojdanić - i na kraju se Bora javio i rekao da je OK i da će uskoro da ponovo uleti među žene kao kobac među golubove. Tek tada mi je laknulo.
UŽAS! Vest o smrti Bore Drljače potresla javnost: Oglasio se Era Ojdanić i izneo istinu!

Nego, u čemu je fora sa tim fake vestima o smrti? Prvo onaj Korejac, pa Henks, pa sada Bora...samo čekam kad će da objave za...za nekog važnog.
I sve to može da stane u 5G, suncetijebem!

A šta tek u Covid-19 može da stane! (iako su ova dvojica Kineza mrtvi za prave, izgleda)

Researcher On Cusp Of COVID-19 Breakthrough Killed In Bizarre Murder-Suicide

"...A University of Pittsburgh researcher working on a coronavirus project was fatally shot on Saturday at his home in Ross Township, while associate Hao Gu, 46, was found dead in a car approximately 100 yards away of what appeared to be a self-inflicted gunshot.

The researcher, 37-year-oild Bing Liu, was found shot multiple times in the head, neck and torso around Noon on Saturday. Nothing was stolen from the townhouse and there was no forced entry, according to the Post Gazette. He worked in the college's department of computational and systems biology at the Pitt School of Medicine...
"

Ode im (Kinezima) i onaj topological-semiconductors lik, potencijalni Nobel prize materijal - ja da sam značajan Kinez R&D u US pod hitno bih ispravljao oči.

Evo ponovo je došla i UK na red, ide ponovo uvrtanje 5G ruku što se druže sa Huaweiem.

Uopšte, ako si high-tech Made in China 2025 associate (materijali, robotika, AI, matematika, fizika, IT, bio-hemija, molekularna biologija, 5G ...) bolj eti je da odmah počneš da pripremaš podrum, za svaki slučaj, i štekuješ WC papir

A možda su se ova dvojica samo koškala oko ženske, ili ko će prvi da se potpiše na naučnom radu.
NNN NNN 21:43 06.05.2020

Re: Tužba

Ima toga i kod nas.
Ma naravno,
pre recimo desetak godina se naširoko širila po društvenim mrežama neka "istina" koja dokazuje da su Tadić i tači rod rođeni i da su u familiji sa ante pavelićem i slične baljezgarije (i znam likove koji su to gutali i bili u fazonu "ovo svi znaju i niko ništa, ej!''), što je najluđe ponovo sam pre neki dan počeo da viđam slične gluposti, moguće zato što se Tadić opet nešto kurobeca, pa da se nahuškaju džukele...
...ali ovo picagejt sranje je posebo interesantno jer je "konačno" nešto široko internacionalizovano, nenormalan broj likova se i kod nas zapalio za takve stvari, a pre su više bili u fazonu "Srbi narod najstariji", tj. bili su gotovo isključivo srbocentrični, ali su izgleda i oni postali mondijalisti i globalisti
rodni rodni 17:21 02.05.2020

Da, da!

Medžik Slim za veselo društvo u ćošku!

rodni rodni 17:57 02.05.2020

M'da!

I jedna lagana stvar za sve mlade i one koji se tako osećaju.

docsumann docsumann 07:20 03.05.2020

new world record


srdjan.pajic srdjan.pajic 07:35 03.05.2020

Re: new world record

Ti malo zastraniš u karikaturnu verziju koju nam podmeću


Majstor!

A čemu služe ove omče na zglobovima kojima obmotava šipku? Jel to neki sejfti divajs, ili ruke same ne mogu da izdrže toliku težinu?
maksa83 maksa83 07:46 03.05.2020

Re: new world record

A čemu služe ove omče na zglobovima kojima obmotava šipku? Jel to neki sejfti divajs, ili ruke same ne mogu da izdrže toliku težinu?

Ne možeš nabildovati šaku i prste tako da drže pola tone, čak ni Tor.
docsumann docsumann 08:38 03.05.2020

Re: new world record

maksa83
A čemu služe ove omče na zglobovima kojima obmotava šipku? Jel to neki sejfti divajs, ili ruke same ne mogu da izdrže toliku težinu?

Ne možeš nabildovati šaku i prste tako da drže pola tone, čak ni Tor.


u poverliftingu trake (gurtne) za hvat nisu dozvoljene, u strongmen takmičenjima jesu.
zato poverlifteri šipku hvataju kontra hvatom, jedna ruka sprijeda jedna otpozadi, da im se šiška ne bi iskotrljala iz hvata.

recimo, Thor u poverlifting uslovima nije uspio da izvuče 430kg, upravo mu hvat popustio. mada ima tu dosta i do uvježbanosti i tehnike.
strongmeni imaju jak hvat pošto nose i one ramove (timber cery) od 500kg, bez traka za hvat, ali tu svaka ruka ima svoje mjesto hvatanja, tj. ručku.



EDIT: inače, Thor je jednom organizovao poverlifting takničenje na kojem je sam učetvovao da bi istetirao svoj rezultat u PL-u, u takmičarkim uslovima (a ne samo kao zbir svojih najboljih rezultata u čučnju, benču i dedliftu.
i nedostajalo mu je 40kg do svjetkog rekorda u totalu.
definitivno bi ga mogao oboriti da se posveti samo tom sportu.
jer iako su lični, strongman i poverlifting imaju dosta tog zajedničkog, ali u strongmanu imaš oko 20 diciplina, i niikad ne znaš kojih 5-6 će izabrati za takmičenje. u PL-u to su uvijek - čučanj, benć, mrtvo dizanje.

ok, na Arnold Klasiku se zna
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:27 04.05.2020

Re: new world record

maksa83
A čemu služe ove omče na zglobovima kojima obmotava šipku? Jel to neki sejfti divajs, ili ruke same ne mogu da izdrže toliku težinu?

Ne možeš nabildovati šaku i prste tako da drže pola tone, čak ni Tor.


A, ok, znači gurtna pomaže da se dobar deo te težine prenese na podlaktice. A šta ako mu tu presedne (prikenja mu se usred izbačaja) pa mora da pod hitno odbaci te tegove, mislim, kako će kad je vezan za njih? To može isto da mu izlomi sve te sitne koščice i tetive u šakama i zglobovima? Ali, koliki čovek, jebote, kao da su ga nacrtali u stripu.

Dokse, a jel to enormno naprezanje kojem se izlažu ovi strogmeni i powerlifteri ima neke posledice po zdravlje kasnije u životu? Jel ima neka studija koja se bavila time? Meni oni deluju tu na korak od moždanog udara kad cimnu tako fiću ili jugića golim rukama.



docsumann docsumann 06:58 05.05.2020

Re: new world record

Dokse, a jel to enormno naprezanje kojem se izlažu ovi strogmeni i powerlifteri ima neke posledice po zdravlje kasnije u životu? Jel ima neka studija koja se bavila time? Meni oni deluju tu na korak od moždanog udara kad cimnu tako fiću ili jugića golim rukama.


strongman je relativno mlada sportska disciplina, pa se teško šta više može reći o posljedicama po zdravlje u kasnijim godinama.
mada, Bil Kezmajer, legendarni strongman i poverlifter iz 80-tih (kome je zbog dominacije, i tri vezane WSM titule, bilo zabranjeno da 3-4 godine učestvuje na tom takmičenju !?) izgleda odlično.

danas je jedan od glavnih sudija na strongman takmičenjima



Arnold i Bil

takođe, možda najbolji strongman svih vremena Zidranus Savičkas (4xWSM, 8xAC) poslije penzionisanja, smršao je 30-40 kg i stvarno izgleda mnogo nbolje nego u takmičarskim danima.
izgleda da je njima sva ta ekstra masa stvarno neophodna.

rodni rodni 07:37 05.05.2020

Re: new world record

docsumann
Dokse, a jel to enormno naprezanje kojem se izlažu ovi strogmeni i powerlifteri ima neke posledice po zdravlje kasnije u životu? Jel ima neka studija koja se bavila time? Meni oni deluju tu na korak od moždanog udara kad cimnu tako fiću ili jugića golim rukama.


strongman je relativno mlada sportska disciplina, pa se teško šta više može reći o posljedicama po zdravlje u kasnijim godinama.
...


I kako kaže ona narodna - kraj vica!
docsumann docsumann 08:34 05.05.2020

Re: new world record

rodni
docsumann
Dokse, a jel to enormno naprezanje kojem se izlažu ovi strogmeni i powerlifteri ima neke posledice po zdravlje kasnije u životu? Jel ima neka studija koja se bavila time? Meni oni deluju tu na korak od moždanog udara kad cimnu tako fiću ili jugića golim rukama.


strongman je relativno mlada sportska disciplina, pa se teško šta više može reći o posljedicama po zdravlje u kasnijim godinama.
...


I kako kaže ona narodna - kraj vica!


o čemu pričaš?!
strongman takmičenja su definitivno u globalnoj ekspanziji.
započeto kao neoficijelno takmičenje snagatora iz raznih branši ( pauer liftera, bildera, bacača kugle, NFL linijaša...) danas je strongmen usko specijalizovana teškoatletska disciplina, sa striktnim pravilioma, profesionalnim takmičarima, sve većom popularnošću (danas su tu najveće pare u weightlifting sportovima) i uticajem na globalnu fitnes scenu.
iako nemaju jednu krovnu organizaciju, strongmani imaju ozbiljnu sudijsku organizaciju, sponzore, medijsku podršku, imaju pare, što je najvažnije.

ovaj događaj sa obaranjem WR-a u dedliftu, samo je dodatno povećao popularnost strongmena.
pa i čitav medijski fajt između Thora i Edija Hala, bivšeg vlasnika WR-a od 500kg (sasvim moguće, izrežiran) unio je dozu ljutog rivalstva koje svi sportovi imaju.

definitivno nije kraj vica, a i nije smješno
docsumann docsumann 09:37 05.05.2020

Re: new world record

inače ovo je jako dobar usporedni snimak sva tri pokušaja pri postizanju starog i novog WR-a.
može se lako uočiti koliko je Thjor "laganije" izvukao posljednje , ključno dizanje.
Edi se, em mučio da se potpuno isparvi, em je nepotrebno dugo držao teg uspravljen, valjda da pokaže svima kako to nije ništa, i umalo nije potpuno kolabrirao.
trebalo mu je dvije sedmice da povrati vid i sluh.

Thor ga je bočno prozvao, kada je rekao - podići ću teg i neću pasti. ostaću uspravan. uradiću to, i otići kao čovjek.



i uradio je tako
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:45 05.05.2020

Re: new world record

docsumann

Arnold i Bil


Arnold čovjek izgleda nikad bolje, još i neku novu ženu ima, birao po drevnoj kineskoj metodi do koje moj muž posebno drži..
kaže muškarac treba da ima ženu čiji broj godina je njegov podjeljen sa 2 pa plus 7..
ako je skinuo sebi koju godinu života ove ostale izgleda nije bacio
docsumann docsumann 11:32 05.05.2020

Re: new world record

Arnold čovjek izgleda nikad bolje, još i neku novu ženu ima, birao po drevnoj kineskoj metodi do koje moj muž posebno drži..


moram da priznam da mi se ovaj Arnold po stare dane više dopada nego onaj iz takmičarskih bb dana.
jbg, tad je gazio preko leševa da bi dospjeo tamo gdje je već dospjeo.
ali danas, kad je već uveliko stekao i pare, i uticaj, i slavu, radi dosta dobrih stvari, pogotovo za fitnes industriju,
ne mislim samo na bodi bilding, već generalno sportove snage.

što se bodibildinga tiče, jedini je on pravi nasljednik pokojnog Joe Weidera, koji ga je i napravio svjetski poznatom personom.
taj njihov devilish dil s kraja 60-tih i početka 70-tih (jednome je trebao dobar menadžer i sponzor, a drugome good looking promoter sa harizmom) se pokazao kao pravi poslovni potez.
e sad zarad toga je trebalo žrtvovati neke možda i bolje bildere od Arnolda (čitaj Serđa Olivu), o čemu sam pisao na svom prvom domaćinskom tekstu na blogu, al jbg, pobjednici pišu istoriju.

Arnold Sport Festival započet kao još jedno profesionalno bb takmičenje, doduše najprestižnije poslije Mr. Olimpije, danas predstavlja nesumnjivo broj 1. događaj
u svijetu fitnes industrije.
njegov Arnold Clasic Strongmen turnir je postao krem de la krem strongman takmičenja.
uz WSM (World Strongest Man, koji su i počeli cijelu priču) AC je najprestižnijie strongmen takmičenje na svijetu, a svakako najteže.
pažnja i poštovanje koju Arnold pokazuje ka sportistima koji uzmu učešća na njegovim takmičenjima je ono što privlači i publiku, fanove ali i same sportiste, naravno uz dobre honorare


rodni rodni 12:11 05.05.2020

Re: new world record

docsumann
rodni
docsumann
Dokse, a jel to enormno naprezanje kojem se izlažu ovi strogmeni i powerlifteri ima neke posledice po zdravlje kasnije u životu? Jel ima neka studija koja se bavila time? Meni oni deluju tu na korak od moždanog udara kad cimnu tako fiću ili jugića golim rukama.


strongman je relativno mlada sportska disciplina, pa se teško šta više može reći o posljedicama po zdravlje u kasnijim godinama.
...


I kako kaže ona narodna - kraj vica!


o čemu pričaš?!
strongman takmičenja su definitivno u globalnoj ekspanziji.
započeto kao neoficijelno takmičenje snagatora iz raznih branši ( pauer liftera, bildera, bacača kugle, NFL linijaša...) danas je strongmen usko specijalizovana teškoatletska disciplina, sa striktnim pravilioma, profesionalnim takmičarima, sve većom popularnošću (danas su tu najveće pare u weightlifting sportovima) i uticajem na globalnu fitnes scenu.
iako nemaju jednu krovnu organizaciju, strongmani imaju ozbiljnu sudijsku organizaciju, sponzore, medijsku podršku, imaju pare, što je najvažnije.

ovaj događaj sa obaranjem WR-a u dedliftu, samo je dodatno povećao popularnost strongmena.
pa i čitav medijski fajt između Thora i Edija Hala, bivšeg vlasnika WR-a od 500kg (sasvim moguće, izrežiran) unio je dozu ljutog rivalstva koje svi sportovi imaju.

definitivno nije kraj vica, a i nije smješno

Ma normalno!
Sport do jaja!
docsumann docsumann 12:36 05.05.2020

Re: new world record

Sport do jaja!


jeste teško
docsumann docsumann 12:39 05.05.2020

Re: new world record

Arnold čovjek izgleda nikad bolje


dobro, ovo je stvar ukusa.

meni je onaj iz 1973. bio najbolji

nsarski nsarski 12:52 05.05.2020

Re: new world record

dobro, ovo je stvar ukusa.


Nego, da pitam. Ovih dana se ponovo otvaraju fitnes centri po Bg., i ovaj moj će početi da radi sledeće nedelje. Javio mi se instruktor i rekao da malo sačekamo (par nedelja) sa nastavkom vežbanja.
Šta ti misliš: da li je pametno odmah uskočiti u teretane ili malo sačekati?
docsumann docsumann 12:53 05.05.2020

Re: new world record

Ali, koliki čovek, jebote, kao da su ga nacrtali u stripu.


ja to svima pričam.

šira ramena nisam gledao.




mislim pogotovo kad se utegne u ovaj kombinezon za deadlift, pa stvai pojas (dva pojasa) da mu malo stegnu struk, izgleda baš kao Tor iz Marvelovih stripova...kosa se da nadograditi.

inače odijelo za deadlift, nije prevara kao ono za bench press, koje bukvalno radi kao praćka.
na ovolikim težinama je neophodan za dodatnu potporu i stabilizaciju mišića.
uglavnom oprema je bila ista koju je i Edi koristio kod 500kg (dupla gurtna i dedlift odijelo).

interesantno i da WR u powerliftingu (460kg) drži jedan Islanđanin, Beni Magnuson



obratite pažnju na kontra hvat, bez gurtni. nema čak ni specijalnog odijela.
docsumann docsumann 12:58 05.05.2020

Re: new world record

nsarski
dobro, ovo je stvar ukusa.


Nego, da pitam. Ovih dana se ponovo otvaraju fitnes centri po Bg., i ovaj moj će početi da radi sledeće nedelje. Javio mi se instruktor i rekao da malo sačekamo (par nedelja) sa nastavkom vežbanja.
Šta ti misliš: da li je pametno odmah uskočiti u teretane ili malo sačekati?


jbg, to nema mnogo veze s samim treningom.

znam da ova gdje moja bratanićka ide, ograničava koliko max. ljudi može da bude istovremeno u teretani, + što klijentima šalju podatak o trenutnom broju vježbača.

poslušao bih savjet instruktora.
docsumann docsumann 13:15 05.05.2020

Re: new world record

i kad već istrolovah ovaj rep bloga, da dodam i da je prvi čovjek koji je probio magičnu granicu od 1000 funti ( po PL pravilima) bio Endi Bolton, Englez

njemu je tom prilikom pripala nagrada od 5000 dolara, ili bješe deset koju je nudio vlasnik časopisa Muscle&Fitness.
Thoru je za ovaj rekord izmakao bonus od 100k, pošto je takmičenje koje je nudilo tu nagradau otkazano.
da mu pripreme ne bi proipale, organizovao je ovaj događaj. i dobio milionski ugovor...



Bolton ovdje koristi specijalno odijelo, ali ne i gurtne (nisu dozvoljene u powerliftingu)
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:45 05.05.2020

Re: new world record

docsumann
Arnold čovjek izgleda nikad bolje


dobro, ovo je stvar ukusa.

meni je onaj iz 1973. bio najbolji


ma dobro da, stvar ukusa, naravno..
meni je ovakva gomila mišića kao i većini estetski much too much ali jasno je i to da se ne radi o estetici..
nego kad kažem bolje nego ikad ponderišem činjenicom da ima 70 godina..
stvarno za 70 godina izgleda odlično, ima definitivno neku vedrinu i svježinu koju ni slučajno ne bi očekivao u tim godinama..
svaka čast..
Atomski mrav Atomski mrav 14:07 05.05.2020

Re: new world record

šira ramena nisam gledao.


Što bi Deni de Vito rekao Arnoldu Švarcenegeru u filmu "Blizanci" - imaš leđa k'o Severna Dakota.
docsumann docsumann 14:28 05.05.2020

Re: new world record

meni je ovakva gomila mišića kao i većini estetski much too much ali jasno je i to da se ne radi o estetici..


heh, sve se to mjenja.
u odnosu na današnje profesionalne bildere, Arnold iz najboljih dana izgleda kao amater. da ne kažem maneken.

ustvari, uvedena je i nova kategorija Mens Classic, gdje su estetski kriterijumi pravljeni po uzoru na bodibilding 80-tih.
ovo je urađeno upravo zbog toga što je profi (ustavri hard core) bb otišao predaleko.

tako da taj nekadašnjih Arnoldova massmuscular look danas itekako prolazi, baš na estetskom nivou. mada naravno, za 99,5% populacije to je i dalje misaona imenica.



inače, bb je specifičan sport (nešto između izložbe pasa (ok, ljudi) i pravog sporta).
jbg, ocjenjuješ nečiji izgled, i iako imaš osnovne kriterijume, ideal (ono nešto, ko mu se najviše približi - pobjednik) je uvijek stvar dogovora. i niko ne zna šta on doslovno znači.

problem sa prihvatanjem estetike profi bb-a nastaje prevenstveno sa pojavom tzv. mass monstera, početkom 90-tih.

vjerovatno su pitanju pojačane doze stroida, insulin ili hormon rasta, a najvjerovatnije svo troje. no, odjednom su se počeli pojavljivati takmičari do tada nezamislivih dimenzija.

mislim da je ovo taj nulti trenutak. Dorian Jets (6xMr.O) zadnja provjera pred Olimpiju 1993. bukvalno je bukno, od Olimpije 1992. koju je takođe osvojio i ove 1993. kada je zaprepastio bb svijet.



mislim sve je nenormalno, al ti listovi
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:10 05.05.2020

Re: new world record

docsumann
meni je ovakva gomila mišića kao i većini estetski much too much ali jasno je i to da se ne radi o estetici..


heh, sve se to mjenja.
u odnosu na današnje profesionalne bildere, Arnold iz najboljih dana izgleda kao amater. da ne kažem maneken.

ustvari, uvedena je i nova kategorija Mens Classic, gdje su estetski kriterijumi pravljeni po uzoru na bodibilding 80-tih.
ovo je urađeno upravo zbog toga što je profi (ustavri hard core) bb otišao predaleko.

tako da taj nekadašnjih Arnoldova massmuscular look danas itekako prolazi, baš na estetskom nivou. mada naravno, za 99,5% populacije to je i dalje misaona imenica.



inače, bb je specifičan sport (nešto između izložbe pasa (ok, ljudi) i pravog sporta).
jbg, ocjenjuješ nečiji izgled, i iako imaš osnovne kriterijume, ideal (ono nešto, ko mu se najviše približi - pobjednik) je uvijek stvar dogovora. i niko ne zna šta on doslovno znači.

problem sa prihvatanjem estetike profi bb-a nastaje prevenstveno sa pojavom tzv. mass monstera, početkom 90-tih.

vjerovatno su pitanju pojačane doze stroida, insulin ili hormon rasta, a najvjerovatnije svo troje. no, odjednom su se počeli pojavljivati takmičari do tada nezamislivih dimenzija.

mislim da je ovo taj nulti trenutak. Dorian Jets (6xMr.O) zadnja provjera pred Olimpiju 1993. bukvalno je bukno, od jedne Olimpije 1992. koju je takođe osvojio i ove 1993 kada je zaprepastio bb svijet.



mislim sve je nenormalno, al ti listovi


kako ide ono, you're preaching to the converted..
mene sestra dok sam bila mlađa zajebavala zbog izabranika pošto je kod mene u to neko mlađe doba prolazilo samo 120 kg iz benča minimum il da se razilazimo..
fakat sam oduvijek bila shallow as a puddle..
e onda kasnije nekako se to promjenilo, il mi sestra isprala mozak tim njenim inžinjerima, al fakat uopšte se ne ljutim ako neki lijepo razvijeni mladac hoće da protrči parkom bez majice..
štaviše, podržavam..
al čini mi se da je ta pomamama za masom danas dosta protjerana u socijalno ugroženije redove..
u UK imaš dosta snažan link prodaje steroida i bivših rudarskih mjesta (koja su danas ekonomski devastirana)..
tako da ti je mišić maltene postao simbol za sirotinju..
ne podržavam uopšte, samo da kažem
docsumann docsumann 16:01 05.05.2020

Re: new world record

newimprovedtadejus
docsumann
meni je ovakva gomila mišića kao i većini estetski much too much ali jasno je i to da se ne radi o estetici..


heh, sve se to mjenja.
u odnosu na današnje profesionalne bildere, Arnold iz najboljih dana izgleda kao amater. da ne kažem maneken.

ustvari, uvedena je i nova kategorija Mens Classic, gdje su estetski kriterijumi pravljeni po uzoru na bodibilding 80-tih.
ovo je urađeno upravo zbog toga što je profi (ustavri hard core) bb otišao predaleko.

tako da taj nekadašnjih Arnoldova massmuscular look danas itekako prolazi, baš na estetskom nivou. mada naravno, za 99,5% populacije to je i dalje misaona imenica.



inače, bb je specifičan sport (nešto između izložbe pasa (ok, ljudi) i pravog sporta).
jbg, ocjenjuješ nečiji izgled, i iako imaš osnovne kriterijume, ideal (ono nešto, ko mu se najviše približi - pobjednik) je uvijek stvar dogovora. i niko ne zna šta on doslovno znači.

problem sa prihvatanjem estetike profi bb-a nastaje prevenstveno sa pojavom tzv. mass monstera, početkom 90-tih.

vjerovatno su pitanju pojačane doze stroida, insulin ili hormon rasta, a najvjerovatnije svo troje. no, odjednom su se počeli pojavljivati takmičari do tada nezamislivih dimenzija.

mislim da je ovo taj nulti trenutak. Dorian Jets (6xMr.O) zadnja provjera pred Olimpiju 1993. bukvalno je bukno, od jedne Olimpije 1992. koju je takođe osvojio i ove 1993 kada je zaprepastio bb svijet.



mislim sve je nenormalno, al ti listovi


kako ide ono, you're preaching to the converted..
mene sestra dok sam bila mlađa zajebavala zbog izabranika pošto je kod mene u to neko mlađe doba prolazilo samo 120 kg iz benča minimum il da se razilazimo..
fakat sam oduvijek bila shallow as a puddle..
e onda kasnije nekako se to promjenilo, il mi sestra isprala mozak tim njenim inžinjerima, al fakat uopšte se ne ljutim ako neki lijepo razvijeni mladac hoće da protrči parkom bez majice..
štaviše, podržavam..
al čini mi se da je ta pomamama za masom danas dosta protjerana u socijalno ugroženije redove..
u UK imaš dosta snažan link prodaje steroida i bivših rudarskih mjesta (koja su danas ekonomski devastirana)..
tako da ti je mišić maltene postao simbol za sirotinju..
ne podržavam uopšte, samo da kažem


mislim da to pretjerivanje sa mišićnom masom, koje je pretvorilo profi bb u freak show, ima izvorište u čovjekovoj prirodi (potrebi) da sve čega se dovati dovede do ekstrema.
pa bilo to bučnija gitarska muzika, čitaj heJvi metal, strongman takmičenja, porno filmovi, izrada mikro skulptura koje stanu u uši od igle (bukvalno), skokovi u vodu s velikih visina ...koju god ljudsku aktivnost da posmatraš, naići ćeš u njoj na XXX odsjek gdje su majstori otišli do krajnjih granica.


i da, ekstremni bb nikad neće biti mejnstrim, što mu i samo ime kaže.
Men's Classic ili pak Figgure (još mekša disciplina) već mogu da računaju ne širu popularnost.
docsumann docsumann 17:00 05.05.2020

Re: new world record

u UK imaš dosta snažan link prodaje steroida i bivših rudarskih mjesta (koja su danas ekonomski devastirana)..


steroidi (sintetički testosteron) baš kao i svaki drugi medikament mogu biti upotrebljeni na vrlo koristan načina, ali se naravno mogu i zloupotrebiti.

ako se uzimaju u malim dozama pod ljekarkom kontrolom mogu da učine mnogo dobrog za organizam, pogotovo za ljude u poznijim godinama.
docsumann docsumann 17:24 05.05.2020

Re: new world record

da ga istrolujemo do kraja.

i u bb kriterijumima, koje određuju sudije na takmičenju, a koje kroz nagrađivanje takmičara diktira trendove, potoji efekat klatna.

mislim da se upravo ovih godina klatno vraća iz zone mas monstera vraća u klasične kanone poželjnog tjelesnog izgleda.
ponovo se insistira na proporciji, skladnoti, na kvalitetu u odnosu na kvantitet.

mas monsteri su bili hit kad su se pojavili. jednostavno, do tada niko nije ni vjerovao da ljudi mogu tako da izgledaju, pa ih je publika oduševljeno prihvatila, a sudije nagrađivale visokim plasmanom.
i to je bogami potrajalo, od pomenute 1993, pa do prije 7-8 godina, odnonsno skoro 20 godina mass terora.

i sad kad se pojavio Big Rami.
najmasivniji bilder možda ikad (178, 135kg na takmičenju), a koji pored toga ima klasične linije, uzak struk za tolikog čovjeka (no bubble gut), odličan oblik mišića, i koji bi do prije 15-tak godina bio neprikosnoven vladar bine, danas ne može do trofeja na Mr.O.

nastupila su neka nova vremena, a sudijki kriterijumi su nepredvidivi kao i uvijek...

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:25 05.05.2020

Re: new world record

docsumann
u UK imaš dosta snažan link prodaje steroida i bivših rudarskih mjesta (koja su danas ekonomski devastirana)..


steroidi (sintetički testosteron) baš kao i svaki drugi medikament mogu biti upotrebljeni na vrlo koristan načina, ali se naravno mogu i zloupotrebiti.

ako se uzimaju u malim dozama pod ljekarkom kontrolom mogu da učine mnogo dobrog za organizam, pogotovo za ljude u poznijim godinama.


A jel se i ovi strognmeni i powerlifteri dopiraju sredstvima, mislim, jel uopšte moguće da neko kao ovaj Tor postoji samo na osnovu toga što se rodio sa tolikim frejmom, plus svakodnevna tjelovježba?

docsumann docsumann 17:33 05.05.2020

Re: new world record

srdjan.pajic
docsumann
u UK imaš dosta snažan link prodaje steroida i bivših rudarskih mjesta (koja su danas ekonomski devastirana)..


steroidi (sintetički testosteron) baš kao i svaki drugi medikament mogu biti upotrebljeni na vrlo koristan načina, ali se naravno mogu i zloupotrebiti.

ako se uzimaju u malim dozama pod ljekarkom kontrolom mogu da učine mnogo dobrog za organizam, pogotovo za ljude u poznijim godinama.


A jel se i ovi strognmeni i powerlifteri dopiraju sredstvima, mislim, jel uopšte moguće da neko kao ovaj Tor postoji samo na osnovu toga što se rodio sa tolikim frejmom, plus svakodnevna tjelovježba?



naravno.

nema doping kontrole na strongman takmičenjima. hard core, juno
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:34 05.05.2020

Re: new world record

docsumann
u UK imaš dosta snažan link prodaje steroida i bivših rudarskih mjesta (koja su danas ekonomski devastirana)..


steroidi (sintetički testosteron) baš kao i svaki drugi medikament mogu biti upotrebljeni na vrlo koristan načina, ali se naravno mogu i zloupotrebiti.

ako se uzimaju u malim dozama pod ljekarkom kontrolom mogu da učine mnogo dobrog za organizam, pogotovo za ljude u poznijim godinama.


u ovom slučaju se radilo o nelegalnoj prodaji tako da sumnjam da je bilo korisnih efekata..
ako te zanima mogu da probam naći gdje sam čitala..
a o hormonima u zdravstvene svrhe zna, kehm, zbog drugarice, koju eto čeka menopauza, kehm.. i ima dosta studija koje bukvalno govore da su hormonal replacements za starije žene nerijetko stvar spasavanja života (il bar njegovog minimalnog kvaliteta)..
al opet ima i toga da neke žene prođu kroz sve a da ne osjete..
ja sam inače skeptik kad su medikamenti u pitanju a opet nisam pristalica ni ćuti i trpi politike ako se stvari očigledno mogu popraviti poznatim lijekovima..
u slučaju menopauze problemi se valjda odnose prije svega na raspoloženje, a jbg koliko god trivijalno zvučalo to poprilično može da ti uništi sve drugo..
ima i nekih fizičkih simptoma ali koliko kapiram psihološki su osnovni problem
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:36 05.05.2020

Re: new world record

srdjan.pajic

A jel se i ovi strognmeni i powerlifteri dopiraju sredstvima, mislim, jel uopšte moguće da neko kao ovaj Tor postoji samo na osnovu toga što se rodio sa tolikim frejmom, plus svakodnevna tjelovježba?



jel i ti za druga pitaš
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:30 05.05.2020

Re: new world record

newimprovedtadejus
srdjan.pajic

A jel se i ovi strognmeni i powerlifteri dopiraju sredstvima, mislim, jel uopšte moguće da neko kao ovaj Tor postoji samo na osnovu toga što se rodio sa tolikim frejmom, plus svakodnevna tjelovježba?



jel i ti za druga pitaš


Ko i ti za drugaricu!

Ja se dopiram samo ugljenim hidratima. Imam sad neku poganu uzbrdicu na putu za kući, i ako krenem sa posla pred kraj dana a da nisam ništa pregrizao pre sedanja na bajs, bogami, bude čupavo na njoj, spadne šećer, kolena klecaju ruke se tresu...
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:01 05.05.2020

Hvala ti

ko bratu, izludeh od ludaka.
Milan Novković Milan Novković 16:08 05.05.2020

Re: Hvala ti

Jelica Greganović
ko bratu, izludeh od ludaka.

Da, vidim da je briga neverovatna. Da je bar jonizujuće zrečenje pa da vidimo ko su die hards

A od jonizujućeg - mi u životu najviše zračenja nakupimo od radioaktivnog radona što polako dolazi iz zemlje (osim onih što često lete avionima - oni su "kosmički" likovi)

Od radona nam se posreći i poneki gamma zrak, dok kosmičke uglavnom pokupi atmosfera.

Sećam se ja svoje prve "drame" - Černobil se desio 86. baš dok smo drugar i ja bili u Londonu i tražili posao, i baš ga dobili od laboratorija u čijem su komšiluku bile još veće laboratiorije za nuklearno istraživanje - Harwell.

I kad je krenula sitna drama oko černobilskih padavina ovde (vetar doneo neku siću preko Skandinavije) tipa vremena poluraspada, šta ćemo sad, naše lepe jagode sad sa radiokticnim cezijumom ... izađe na BBC naučnik iz ovog Harwella i reče - drugarice i drugovi, ne treba se uzbuđivati, to vam je kao vikend u Cornwallu (lep deo Engleske sa povišenom količinom radona što izbija iz zemlje)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana