Društvo| Gradjanske inicijative| Ljudska prava| Život

PODACI SU OSNOV POBOLJŠANJA POLOŽAJA LGBTI

WBinSerbia RSS / 26.05.2020. u 08:43

Maske, dugački redovi pred piljarnicama i fizička udaljenost među ljudima postali su naša nova normalnost. Osim što se stotine hiljada ljudi razbolelo i mnogo njih umrlo od KOVID-a 19, ova pandemija je teško pogodila milione ljudi koji su izgubili posao i time sredstva za život. To se posebno odnosi na najugroženije grupe koje su se i pre toga suočavale sa velikom diskriminacijom i izopštenošću iz društva.  

 

U zemljama zapadnog Balkana dobro su nam poznati takvi rizici kojima su pogođeni Romi, ljudi sa posebnim potrebama, kao i pripadnici LGBTI. Nejednakosti kojima su ovi ljudi bili izloženi samo će se uvećati u vreme pandemije, pa će im biti još teže da ostvare prava na osnovne usluge, uključujući i zdravstvene i socijalne usluge. A to sa svoje strane dovodi do rizika od većih podela u zdravstvu, obrazovanju, ili zapošljavanju. Zato treba da osiguramo da se i tim pitanjima vodi računa kao deo reakcije na pandemiju KOVID-a 19.

 

Svetska banka, zajedno sa Azijskom razvojnom bankom (ADB) i Evropskom bankom za rekonstrukciju i razvoj (EBRD) i Inter-američkom razvojnom bankom (IDB) bila je domaćin virtualnih diskusija obeležavajući Međunarodni dan protiv homofobije, transfobije i biofobije (IDAHOTB) https://www.worldbank.org/en/events/2020/05/04/idahotb-2020 I dok je dominantna tema diskusije među predstavnicima razvojnih organizacija, vlada, akademaca i LGBTI aktivista bio odgovor na pandemiju KOVOD-a 19, izdvojilo se pitanje pojedinačnih i konkretnih podataka o seksualnoj orijentaciji i polnoj pripadnosti kako bi se problem bolje razumeo i kako bi se preduzele mere protiv socijalne i ekonomske izopštenosti pripadnika LGBTI grupe..

 

Na zapadnom Balkanu Svetska banka je prva prikupljala pojedinačne podatke o seksualnoj orijentaciji i polnom identitetu (SOG).[1] Na osnovu toga i drugih istraživanja vidimo da su pripadnici LGBTI u celom regionu suočeni sa visokim nivoom diskriminacije, izopštenosti i nasilja. Trećina ispitanika među LGBTI bilo je izloženo nasilju, a čak polovina transrodnih osoba imala je takva iskustva i oni predstavljaju najugroženiju grupu.

 

Podaci su bili posebno korisni za razumevanje negativnog uticaja pandemija na seksualne i polne manjine: 12 posto pripadnika LGBTI koje smo anketirali ne ide na neophodne preglede iz straha od diskriminacije zdravstvenih radnika prema njima. Istraživanje je pokazalo da tek trećina pripadnika LGBTI u Srbiji[2] smatra da im je zdravstveno stanje dobro, dok 55 odsto ukupnog stanovništva smatra da im je zdravlje dobro. U transrodnoj grupi, ispostavilo se, stanje je još gore jer samo njih 18 posto smatra da su dobrog zdravlja. Samoprocena lošeg ili vrlo lošeg zdravlja progresivno raste među pripadnicima LGBTI koji su siromašni (11 posto), jako siromašni (14 posto) ili ekstremno siromašni (20 posto), prema pet posto pripadnika LGBTI u ukupnom uzorku.

 

Ovi i drugi podaci pomoći će i nama i našim partnerima da izgradimo društvo koje inkluzivnije i otpornije, naročito u odgovoru na pandemiju KOVID-a 19 i njene socijalne i ekonomske posledice u regionu. Svetska banka ostaje posvećena da pomaže u prikupljanju SOGI podataka i drago mi je da ćemo nastaviti da radimo istraživanja na zapadnom Balkanu posvećena ekonomskoj ceni izopštavanja ove grupe, a ta istraživanja će se zasnivati na SOGI u Srbiji.  

 

 

 



Komentari (540)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

rodni rodni 19:49 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

newimprovedtadejus

...
pronaći da je the most important cause to što je debeli crnac, bivši robijaš i to za teško krivično djelo, pri hapšenju doživio srčani (pa onda još to tendenciozno nazivati davljenjem kao da je moguće nekoga koljenom zadaviti)..
brate..
...

Ooooo!
Jebote!
Što bi se reklo - briljiraš!
rodni rodni 19:52 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

srdjan.pajic
bene_geserit
pošto je fakat i policija težak šljam

Naravno da je težak šljam, kad treba da se maltretira neko uvek su tu, kad ti stvarno trebaju tad ih nema, samo gledaju da odrade svojih 20 godina i da popljačkaju sistem koliko god mogu (prosečna penzija ovde kod nas preko 100K), da se "penzionišu" pre 50-te i da odu da rade kao obezbeđenje negde.
Al jednom kad shvatiš da im svrha nije da štite tebe od kriminalaca već da štite sistem od bilo koga ko može da ga ugrozi, onda odeš u radnju da kupiš pištolj.


Ma, dobro, policajsko zanimanje je svuda takvo, ne ideš pandur da budeš jer si pametan i voliš zakon i pravdu, nego da možeš da legalno mlatiš i iživljavaš se nad ljudima sa pozicije moći. Ali pošto ne možeš bez njih, inače dobiješ divlji zapad, ja mislm da to onda znači da ih se mora pritezati jače (kao kad treniraš kera), ne praštati divljaštvo i izvrdavanje pravila službe.

E, sad da li možeš ovolikog nadrogiranog crnca da držiš u zahvatu drugačije do nogom za vrat, stvarno ne bih umeo reći, ali valjda zato uče tu neku džiudžicu, ili imaju tejzere (mada i to može da ubije onog sa slabim srcem).





Nisam u materiji!
No, zanima me - odakle je to (formirano i ustoličeno mišljenje) da su u policiji sve sami glupaci?!
Ja poznajem nekoliko ljudi koji rade u policiji (istina, od toga samo jedan 'obični' policajac) i svi do jednoga su, naprotiv, poprilično pametni ljudi.
bene_geserit bene_geserit 19:55 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

A pazi ovo
"Mexican Gangs Driving Black Looters Out of Chicago's Main Mexican Neighborhood"
U celoj priči se najrazumnije ponašaju bande Meksikanaca, priceless.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:55 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

alselone
A što si ti toliko nadrkan oko cele ove situacije? Stvarno izbija neka zluradost, skoro pa zloba, iz tvojih komentara, koja me iznenađuje.

O čemu pričaš? Ja sam faktografski prenosio šta se dešava uz minimum vednosnih stavova.

Onda si se ti napalio da prozivaš kako bi se prestala priča koja te nervira. Iskuliraš i prošetaj ako ti smeta. Svakako si se 10 puta pozdravljao kako moraš da radiš dok se o ovome pričalo.


Pa došla pauza za ručak, reko, da ne ostavim ljude bez odgovora .

Ne, baš se vidi zluradost i ostrašćenost kod tebe, od početka, i na nekoliko blogova na kojima si potezao ovu temu, što mi je dosta čudno.

A, na primer, nisi se setio da mi ovde živimo, pa da pitaš, e, Srki, kako je tu kod vas, jel ti ok firma, auto, deca, kao ja beneta što sam pitao, nego si jedva dočekao da ovo krene pa uzeo da kenjaš i objašnjavaš stvari koje slabo i površno razumeš, kao da lečiš neku nagomilanu frustraciju. Stvarno tako izgleda, verovao ti ili ne.

niccolo niccolo 19:58 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

bene_geserit
A pazi ovo
"Mexican Gangs Driving Black Looters Out of Chicago's Main Mexican Neighborhood"
U celoj priči se najrazumnije ponašaju bande Meksikanaca, priceless.

Pa dobro, biznismeni se po pravilu ponašaju razumno. A kriminalci biznismeni su među najrazumnijim biznismenima
alselone alselone 20:00 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

nego si jedva dočekao da ovo krene pa uzeo da kenjaš i objašnjavaš stvari koje slabo i površno razumeš, kao da lečiš neku nagomilanu frustraciju


Aj sad stvarno prestani da sereš i okani se mene kao teme. Sereš tri dana o Trampu, o kukuljičarima a sada tumačiš moje komentare dok ti pola države gori.
maksa83 maksa83 20:06 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

Sereš tri dana o Trampu, o kukuljičarima

Da budemo fer, kukuljičare i Trunpooa sam ja uveo u priču juče, a treba biti stvarno ... slepac ... pa ne videti da su kukuljičari i Trunpo (kojima on neće baš glasno da aplaudira, ali im namigne onako šeretski sa strane, pa sledećih 6 meseci pres sekretari i anturaž objašnjavaju da nije namignuo nego mu upalo nešto u oko) odlična podloga za ovo što se dešava. Što bi rekli - kukuljičari, besposlica, rasna i klasna i ideološka polarizacija, i neizbaždareni pandur i crnac nedovoljno dobrog zdravstvenog stanja da izdrži desetak minuta klečanja na vratu kao šibica - perfect storm.

Ali nisu svi oni krivi. Sa' ću ti kažem ko je kriv. Ti i ja bato.
alselone alselone 20:09 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

Da budemo fer, kukuljičare i Trunpooa sam ja uveo u priču juče


Možda, ali ih je kasnije spomenuo najmanje 20 puta. Pride tumačeći moje stavove nekom mržnjom, čistim Vučićevim metodama. Ako kažeš nešto, makar faktografski, to je zato što mrziš Srbiju i Srbe. Isto tako on, samo za Ameriku i to godinama, kad god nešto kritikujem, uleće dežurni branitelj da odbrani Ameriku od mog oštrog pera. Sere mi se više.

Ali nisu svi oni krivi. Sa' ću ti kažem ko je kriv. Ti i ja bato.

Ne kontam ovo.
maksa83 maksa83 20:11 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

Ne kontam ovo.

Mi smo u poslu ostavljanja ljudi bez posla.
alselone alselone 20:16 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

Mi smo u poslu ostavljanja ljudi bez posla.

Zbog softvera ili koronavirusa što smo se čuvali i nismo kupovali ajfone?

Šalim se, jesmo neke ostavljali bez posla ali smo druge poslove i osmislili.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:17 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

alselone
nego si jedva dočekao da ovo krene pa uzeo da kenjaš i objašnjavaš stvari koje slabo i površno razumeš, kao da lečiš neku nagomilanu frustraciju


Aj sad stvarno prestani da sereš i okani se mene kao teme. Sereš tri dana o Trampu, o kukuljičarima a sada tumačiš moje komentare dok ti pola države gori.


Ma, ok, htedoh da ti skrenem pažnju na ono što se lako vidi, ali izgleda da ne vredi.
rodni rodni 20:17 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

maksa83
Sereš tri dana o Trampu, o kukuljičarima

Da budemo fer, kukuljičare i Trunpooa sam ja uveo u priču juče, a treba biti stvarno ... slepac ... pa ne videti da su kukuljičari i Trunpo (kojima on neće baš glasno da aplaudira, ali im namigne onako šeretski sa strane, pa sledećih 6 meseci pres sekretari i anturaž objašnjavaju da nije namignuo nego mu upalo nešto u oko) odlična podloga za ovo što se dešava. Što bi rekli - kukuljičari, besposlica, rasna i klasna i ideološka polarizacija, i neizbaždareni pandur i crnac nedovoljno dobrog zdravstvenog stanja da izdrži desetak minuta klečanja na vratu kao šibica - perfect storm.

Ali nisu svi oni krivi. Sa' ću ti kažem ko je kriv. Ti i ja bato.

Ja se ne slažem da si ti kriv!
Što se tiče Trumponje - ja sam siguran da ti ne veruješ kako je Trumponja za samo jedan mandat sjebao svu divotu.
No, ko zna - možda i grešim.
alselone alselone 20:22 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

Ma, ok, htedoh da ti skrenem pažnju na ono što se lako vidi, ali izgleda da ne vredi.


Ti si bre čovek gorilla in the room po definiciji, brini se o stvarima koje se kod tebe lako vide pa zatim deli Huper savete okolo.
bene_geserit bene_geserit 20:33 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

a treba biti stvarno ... slepac ... pa ne videti da su kukuljičari i Trunpo odlična podloga za ovo što se dešava.

Dokle više Makso ?
Ko ruši, pali, pljačka ?
Ko je zaposlio policajca, ko je kontrolisao rad policije, ko je postavio državnog tužioca u Minesoti, ko nije procesuirao Chauven-a iako je ovaj imao 18 ili koliko već prijava i ostavio ga da radi u policiji ?
Ko je na vlasti u gradovima gde se dešavaju rušenja, paljenja, pljačkanja i ko im titra umesto da ih sprečava ?
Jel su ovake stvari počele otkad je Tramp počeo da se bavi politikom, ili ih je identičnih bilo i pre 5 godina, i pre 10 godina, ...

Razumem, TDS, desi se zemljotres negde, naravno Tramp je kriv, a ko bi drugi bio.
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:38 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

Ceo LA ima 9000 policajaca.


A vojska da pripomogne?

Valjda su do sad ukapirali da se ponavlja.

I ja sam videla snimak, 9 minuta traje, potpuno nepotrebna, prekomerna upotreba sile.

Izveli su ga iz radnje odakle je stigao poziv sa laznom novcanicom i rekli da je pijan, policajci ga vezali i on sedeo na asfaltu nije se opirao, nije bio naoruzan.

Kad su ga ugurali u auto on je rekao da je klaustrofobican i izasao im na druga vrata.

Policajci ga zalepili na stomak i 3 njih ga kolenima drzala na ulici odmah pored auta.

Niti se otimao jos kuka da ne moze da dise.

Mislim, jedan pandur da da mu je drzao noge (ili mu je vezao noge) a jedan da mu klekne na dupe, vezane mu ruke na ledjima, i ne moze da mrda nigde.

Ne moze da dise, trazi pomoc = pa stavi ga da sedne, vezan je, jbt.

Jos prolaznici govore policajcu koji je pored stajao da ovaj ne mrda uopste da li su mu proverilili puls dal je ziv uopste.

Pandur im odgovara da se otimao pri hapsenju, zena ga opet pita pa zasto ga ne isprskate pp sprejom ako se otima umesto sto ga drzite kolenom za vrat. Bez dranja, bez histerisanja zena lepo videla (i pita pandure) da je ovaj jedva ziv.

Elem, da je uhapseni imao peh srcani udar prilikom hapsenja, da nisu prekrsili policajci proceduru - nikom nista.

Ali je snimak sa telefona jasno pokazao da ovaj Soven uziva u maltretiranju, ovaj mucenik bas moli, majku doziva jbg.

Ta 2 pandura kazu imaju 17 i 7 prijava za maltretman pre toga.. Opet jbg.

Demonstracije i zahtevi za bolju kontrolu rada policije = da.

Koji se q. demonstranti nisu ogradili od kriminalaca koji su im se prisljamcili - pitanje za njih.

To neogradjivanje od nasilja, pljacke, meni anulira svaki kredibilitet ovih protesta.

Ne mozes traziti akcije i kontrolu za policiju i demonstrirati protiv a sam se ponasati (ili imati u svojim redovima) kao oni protiv kojih demonstriras.

Trebalo je na prvi trag paljenja i pljacke izvesti tesku artiljeriju sa vodenim topovima i suzavcem i piciti po njima (koji kradu i pale) bez prestanka.

Jos mi ne deluje bas spontano sve ovo u izbornoj godini.

http://www.nytimes.com/video/us/100000007159353/george-floyd-arrest-death-video.html






alselone alselone 20:40 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

To neogradjivanje od nasilja, pljacke, meni anulira svaki kredibilitet ovih protesta.


Pazi ovo ludilo - napali voz jbt.
solo solo 20:42 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

A, na primer, nisi se setio da mi ovde živimo, pa da pitaš, e, Srki, kako je tu kod vas, jel ti ok



E Srki kako ti ona klonja što si je sam ozidao? Jel dihtuje?

predatortz predatortz 20:54 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

alselone
To neogradjivanje od nasilja, pljacke, meni anulira svaki kredibilitet ovih protesta.


Pazi ovo ludilo - napali voz jbt.


Kad se ludilo pokrene, nemaš pojma dokle mašta ludaka ide.
Kod nas su noću poskidali strujomere po zgradama.
Dva idiota obila veterinarsku ambulantu, čuli da tamo ima zlata.
Mladić silovao babu od sedamdeset i neku.
Pijana budala bacila ručnu bombu na ulicu. Slavio čovek Božić!
Ovo su samo neke crtice iz mog skromnog iskustva.
gedza.73 gedza.73 20:54 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

napali voz jbt.

Ovaj što snima priča kao da je na metadonu.
alselone alselone 20:55 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

Ovo su samo neke crtice iz mog skromnog iskustva.


Meni ukrali kantu za smeće pre 2 godine.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:56 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

Kad se ludilo pokrene,


Kad se pokrene ili kad ga pokrenu.

predatortz predatortz 21:01 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

hoochie coochie man
Kad se ludilo pokrene,


Kad se pokrene ili kad ga pokrenu.



Obično ga pokrenu.

Naročito oko izbora. Vidiš kako to kod nas Vučko i Milo, dva brata rođena, jedan drugom nabacuju a tercira im Milorad.

Koincidencija, svima izbori
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 21:03 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

gedza.73

Jedini snimak koji sam odgledao je Alsov sa crncima


imaš ovde baš detaljno

nikad nije samo jedna stvar al bih rekla da je ključna stvar što ljude ne čeka posao ujutro pa će u odsustvu alternativa da idu malo da orgijaju po ulicama čim se ukaže prva prilika..
tj. sa nezaposlenošću se nije zajebavati

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:08 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

Obično ga pokrenu.


I meni se tako čini.
Ali onako, nezainteresovano.

Nego vidim krenuli i po Evropi da izvoze revoliciju, da li će se neko setiti i u Beogardu da se solidariše :)

Najmudruje je prepisati od njih, i pozvati obe strane na suzdržanost :)



gedza.73 gedza.73 21:11 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

Sin gledao nešto po netu pa mi pokazivao snimke policajaca koji zaustavljaju drogirane, pijane, jure lopove, begunce iz zatvora... u stvari krenulo je od ovog slučaja (ima duži snimak)


Sigurno ima svakavih među njima ali često s ekorektno ponašaju. Uzimajući u obzir s kim imaju posla i sa čim se sve sreću (daleko od toga da branim policajce)

Što se tiče nezaposlenosti verovatno si u pravu mada mislim da neko ko je pre mesec, dva ostao bez posla ne krade televizore iz voza u pokretu, Luj Viton tašne ili najk patike.
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:15 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

bene_geserit
A pazi ovo
"Mexican Gangs Driving Black Looters Out of Chicago's Main Mexican Neighborhood"
U celoj priči se najrazumnije ponašaju bande Meksikanaca, priceless.


Pa da njih ne orobe..

Zadnje vreme doslo da karteli pomazu drzavi.
gedza.73 gedza.73 21:20 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

da li će se neko setiti i u Beogardu da se solidariše

Kad pomenu Tadejus nezaposlenost. U ona krizna vremena inflacija i nestašica, ljudi bez posla, čak ni tokom protesta nisu se po Srbiji dešavala ovakve masovne krađe, paljevine i 'rušilačke horde političkih neistomišljenika'.
Prodavali po pijacama što su imali za bagatelu kako bi preživeli ali organizovanih obijanja kuća, samoposluga ili prodavnica sa kućnom opremom se nešto ne sećam.

A imalo je dosta povoda da se krene u masovnu otimačinu po Čumićevom sokačetu.
maksa83 maksa83 21:25 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

A imalo je dosta povoda da se krene u masovnu otimačinu po Čumićevom sokačetu.

Da se krenulo tamo u otimačinu bilo bi kao sa ovim meksičkim kartelima. Nisu Čumićevo sokače džabe zvali Arkanazas.

A i da budemo realni stvarno nije imalo bog zna šta da se brsti tada...

2008. sa druge strane itekako jeste, a brstitelje su usmeravale čike sa radiostanicama, doduše ka ambasadi.
alselone alselone 21:32 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

A i da budemo realni stvarno nije imalo bog zna šta da se brsti tada...

Uvek je imalo šta, makar to bili obični butici garderobe ili prodavnice tehnike.

U pravu je Gedža, za sve godine demonstracija a hvala bogu od devetog marta smo ih imali puno, postojao je samo taj jedan eksces, vrlo moguće dirigovan.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:32 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

U ona krizna vremena inflacija i nestašica, ljudi bez posla, čak ni tokom protesta nisu se po Srbiji dešavala ovakve masovne krađe, paljevine i 'rušilačke horde političkih neistomišljenika'.
Prodavali po pijacama što su imali za bagatelu kako bi preživeli ali organizovanih obijanja kuća, samoposluga ili prodavnica sa kućnom opremom se nešto ne sećam.


Šta reći osim, civilizovanost, dostojanstvo i u bedi, taraba u Šumadiji i američka nacija :)
gedza.73 gedza.73 21:33 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

2008. sa druge strane itekako jeste, a brstitelje su usmeravale čike sa radiostanicama, doduše ka ambasadi.

Beše policija se po komandi pomerila. Ali i to je bilo tanko u odnosu na ovo.
Za patike mi s ečini da su osuđeni. A za ambasadu... navikli Ameri

A i da budemo realni stvarno nije imalo bog zna šta da se brsti tada...

Hteo sam da kažem da narod generalno nije bio loš (na stranu ekstremi).
gedza.73 gedza.73 21:41 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

Šta reći osim, civilizovanost, dostojanstvo i u bedi, taraba u Šumadiji

Ima nas od svačega ali u nekom ukupnom zbiru moglo bi da se 'sažme' u ovu tvoju rečenicu

edit
Naišao sam na jednu Čerčilovu rečenicu izgovorenu tokom sastanka u Kazerti koja potvrđuje ono što si ti pisao o većinskom političkom raspoloženju ljudi u Srbiji.
To kad bude ČiP rasprava da ne skrećemo sad sa teme
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:48 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

To kad bude ČiP rasprava da ne skrećemo sad sa teme


Ovo će ti Srki opasno zameriti.
Siguran sam da jedva čeka da se tama skrene na Srbiju, da može da pljuje ko čovek :)
maksa83 maksa83 21:54 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

Hteo sam da kažem da narod generalno nije bio loš (na stranu ekstremi).

Mislim da niste svesni socijalnih razlika u Americi i koliko tamo ima sirotinje, Čikago je recimo najbolji primer - velike stakleno čelične poslovne zgrade, u dauntaunu gomile užurbanih ljudi koji idu na posao (džetlegovan posetilac može da izbroji dva jutarnja stampeda, prvi oko 6, ovi su blue collar ekvivalenti, uslužni sektor, i sl., a drugi white collar stampedo oko 8) a na svakom ćošku po jedan umotan u krpe sa tablom sa tužnom pričom ispred (neretko belac) ili stoji sa plastičnom čašom u kojoj zvecka sića (najčešće crnac), i tako je u manje više svakom velikom gradu.

Ovde je devedesetih manje više svima bilo podjednako loše.
gedza.73 gedza.73 22:05 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

Čikago

Kad pomenu Čikago

chicagotribune
Laid to rest in north suburban Libertyville more than 40 years ago, King Peter II of Yugoslavia long had the distinction of being the only European monarch buried on U.S. soil.

Thrust into leadership at age 11 when his father, King Alexander I, was assassinated in 1934, Peter II fought the Nazi invasion but was forced into exile after the government's surrender. By the time of Peter's death in Denver in 1970 at age 47, the communist rule of his homeland made his burial there impossible.

"It was a very emotional day and a dream come true," Alexander said Tuesday in an email to the Tribune, adding that his father told him he always wanted to return home. "Today meant a lot to me since my father's wish has nearly been fulfilled."


bene_geserit bene_geserit 22:06 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

Mislim da niste svesni socijalnih razlika u Americi i koliko tamo ima sirotinje

A znači to je razlog što se pljačka, pali, ruši, pa što nisi odmah rekao.
bene_geserit bene_geserit 22:15 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

A vojska da pripomogne?

To ne može po Ustavu i zakonima.
Postoji nešto što se zove "1878 Posse Comitatus Act", gde se kaže da regularna vojska ne može da se koristi za policijske operacije unutar zemlje. To može da se zaobiđe samo ukoliko Guvrener te konkretne države proglasi "Insurrection Act".
Ali pošto su Guverneri listom iz DPa i titraju ovima što ruše, pale, kradu, to svakako neće da se desi. Mada se desilo 1992-e kad su bili protesti u LA-u.
Predsednik zapravo može nešto da uradi i ako Guverneri ne sarađuju, ali to nije politički poželjno.
bene_geserit bene_geserit 22:41 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

Nego kod ovih naših blogera iz UK, nema više seksa ako ne živiš već sa nekim. Istina ima legalnih mišljenja da može ako su u pitanju prostitutke. I nije baš jasno kako će to da sprovedu u delo.
Filip srećom živi u Srbiji gde je ono njegovo swingerisanje dožvoljeno.

Human rights barrister Adam Wagner writing on Sunday: “I can’t believe I’m about to tweet this. From tomorrow sex between two (or more) people in a private place who do not live in the same household is a ‘gathering’ between 2 or more people and is therefore illegal.”
However, George Pertez QC put forth that if the visitor was a prostitute, then that might be permissible “as that is reasonably necessary for work purposes”.
Atomski mrav Atomski mrav 22:42 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

A vojska da pripomogne?

To ne može po Ustavu i zakonima.


Normalno. Ni rimske legije nisu služile da zavode red & mir u Rimu...
maksa83 maksa83 22:43 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

A znači to je razlog što se pljačka, pali, ruši, pa što nisi odmah rekao.

Ne bih da preuranim još sa zaključcima, vidim danas da se na ovim alt-rajt i ctrl-shift-esc-QANON kanalima pojavlju informacije da Soroš plaća $200 za učestvovanje u razaranju, a to su sve pametni ljudi pa 100% ima tu nečeg.

Evo vidim i blog polako naginje na stranu da je sve to organizovano. Još uvek ne mogu da shvate da sirotinja u gomili kad popizdi ne gleda gde udara, pa tako negde dobiješ razbijene radnje, a negde komunističku državu.

Atomski mrav Atomski mrav 22:44 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

uleće dežurni branitelj da odbrani Ameriku od mog oštrog pera


Imaj razumevanja, Pajić je brejnvošd, čoveka su naterali da misli da je čizkejk najbolji kolač na svetu...
Atomski mrav Atomski mrav 22:46 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

Evo vidim i blog polako naginje na stranu da je sve to organizovano.

Pročitao sam danas u norveškim novinama da se Rusi pravdaju i brane od optužbi da upravo oni stoje iza protesta i nemira u Americi. Stvarno me iznenadilo da se neko nije ranije setio Rusa...
bene_geserit bene_geserit 22:47 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

Pročitao sam danas u norveškim novinama da se Rusi pravdaju i brane od optužbi da upravo oni stoje iza protesta i nemira u Americi

Baš sam to rekao, vidi koliko Rusa pali, ruši, krade, nego su se namazali imalinom da ih ne prepoznaš.
Na primer evo dve grupe Rusa kako se krljaju oko plena, još su uz dovoljno glupi da u pljačku pođu kolima gde se vide tablice.

Atomski mrav Atomski mrav 22:48 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

Pazi ovo ludilo - napali voz jbt.


Jel' onaj u 3:05 za Yumu?

Meni je najjači ovaj lik što je krenuo na demonstrante sa lukom i strelom. Žalosno je da čovek nema love ni neki kratež da kupi...

bene_geserit bene_geserit 22:51 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

Ni rimske legije nisu služile da zavode red & mir u Rimu

Samo da nam Pretorijanska garda tj. murjanci ne počnu i da postavljaju cara tj. predsednika kao kod Rimljana kad je Imperija bila na zalasku (i tu se primećuju sličnosti).

I još sam dao šlagvort Maksi da počne o tome kako Tramp misli da je car, de ćeš bolje.
bene_geserit bene_geserit 22:55 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

Makso, pitanje za tebe,
Jel ovaj put da verujemo Michael Baden-u, ili kao što je bilo u slučaju Epštajna da verujemo zvaničim izvorima ?
maksa83 maksa83 22:59 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

I još sam dao šlagvort Maksi da počne o tome kako Tramp misli da je car, de ćeš bolje.

On je gospodin čovek Sultan, nabavio i slovensku princezu, sve, to ni Erdogan nema...
maksa83 maksa83 22:59 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

Jel ovaj put da verujemo Michael Baden-u, ili kao što je bilo u slučaju Epštajna da verujemo zvaničim izvorima ?

Moraću da proverimn što su ti Michael Baden.
bene_geserit bene_geserit 23:04 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

Ma to ti je tip koji radi autopsiju po narudžbi porodice, radio je za Epštajna, radio je i za ovog sad ubijenog crnca.
U oba slučaja je zaključio kako je zvanična verzija lažna.
maksa83 maksa83 23:07 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

Meni je najjači ovaj lik što je krenuo na demonstrante sa lukom i strelom. Žalosno je da čovek nema love ni neki kratež da kupi...

To je pravi čovek, luk i strela su nas održali iljadama godina + ne smrde i ne prave buku. Jedino ne vidim odavde da li se potrudio da navrne onaj lovački vrh koji pravi ozbiljnu štetu ili ima onaj sportski koji samo malo probuši ali ne cepa.
maksa83 maksa83 23:14 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

Ma to ti je tip koji radi autopsiju po narudžbi porodice, radio je za Epštajna, radio je i za ovog sad ubijenog crnca.
U oba slučaja je zaključio kako je zvanična verzija lažna.

Ajao šta ti mene teraš da čitam.

Epšajn, sjajan tip, sjajan, društven, omiljen, svačiji prijatelj, i ti ćeš sad da se ljutiš zbog ovog dole i opet ću ja da budem kriv a Trunpo neshvaćen, ali to je breme sa kojim sam naučio da se nosim.

Atomski mrav Atomski mrav 23:17 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

Jedino ne vidim odavde da li se potrudio da navrne onaj lovački vrh koji pravi ozbiljnu štetu ili ima onaj sportski koji samo malo probuši ali ne cepa.


Ako nije namontirao onu Rambovu nuklearnu bojevu glavu na strelu, onda je baš pošao gole guzice međ' pijane Turke...

maksa83 maksa83 23:32 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

Ako nije namontirao onu Rambovu nuklearnu bojevu glavu na strelu, onda je baš pošao gole guzice međ' pijane Turke...

Pogledao sam opet i rekao bih da nije navrnuo lovački vrh nego običan sportski.

Inače kaže tamo u opisu videa na jućubu:

Video on social media shows Brandon McCormick climb out of his car at an intersection in Salt Lake City with a compound bow

Ne znam šta je autoru trebalo da jede g. pošto ono nije compound bow nego reklo bi se običan takedown recurve luk, dakle čiča je pravi old skul muškarac a ne neka sekapersa kojoj trebaju čekrci poluge zupčanici koje naši stari nisu imali, a ni Turci ni Mongoli koji su lukom i strelom pravili ršum po širem evroazijskom regionu.

apacherosepeacock apacherosepeacock 23:51 01.06.2020

Re: Protesti u Americi

Atomski mrav
A vojska da pripomogne?

To ne može po Ustavu i zakonima.


Normalno. Ni rimske legije nisu služile da zavode red & mir u Rimu...


A! Znaci da ih puste jos neko vreme, malo duze, koliko dugo? Sta ti mislis sa sigurne razdaljine?

Nego mogu li da cekaju oni koje pljackaju, kojima pale i koje lese od batina ako cuvaju svoje radnje?


Vidis da moze.
bene_geserit

Mada se desilo 1992-e kad su bili protesti u LA-u.



apacherosepeacock apacherosepeacock 00:00 02.06.2020

Re: Protesti u Americi

Nego kod ovih naših blogera iz UK, nema više seksa ako ne živiš već sa nekim. Istina ima legalnih mišljenja da može ako su u pitanju prostitutke. I nije baš jasno kako će to da sprovedu u delo.


Ovo neki semi-serijatski zakon?

Koja mu je svrha, zakonu, ako neko ima ideju ne bilo mu zapovedjeno?
apacherosepeacock apacherosepeacock 00:05 02.06.2020

Re: Protesti u Americi

Još uvek ne mogu da shvate da sirotinja u gomili kad popizdi ne gleda gde udara, p


Kako sirotinja i kako ne gleda kad nece Ribok, hoce Viton itd.

Atomski mrav Atomski mrav 00:10 02.06.2020

Re: Protesti u Americi

A! Znaci da ih puste jos neko vreme, malo duze, koliko dugo? Sta ti mislis sa sigurne razdaljine?

Mi mozemo da sacekamo ovako kao gledaoci iz daleka nego mogu li da cekaju oni koje pljackaju, kojima pale i koje lese od batina ako cuvaju svoje radnje?


Gde sam ja to napisao? Uostalom, postoje i druge oružane snage u SAD koje imaju pravo da deluju na sopstvenoj teritoriji - nacionalna garda koja je, koliko sam čitao, već raspoređena u Mineapolisu.
maksa83 maksa83 00:17 02.06.2020

Re: Protesti u Americi

Kako sirotinja i kako ne gleda kad nece Ribok, hoce Viton itd.

Ne znam šta si mislila da će da lutuju, višle i jeftin parizer? Hoće i Ribok i Najki, te prodavnice patika su prve stradale. U Emeryville je obrstilo i Guitar Center, pa neće sigurno odjednom da se stvori 200 Hendrixa nego će u nekom narednom periodu moći povoljno da se nabave Gibsoni za $300 umesto za $2000. Bez kofera i sertifikata doduše...
bene_geserit bene_geserit 00:21 02.06.2020

Re: Protesti u Americi

Epšajn, sjajan tip, sjajan, društven, omiljen, svačiji prijatelj

Jes vala, samo je nečiji prijatelj malo više a nečiji malo manje.
Tako da je 90% para koje je donirao dao DPu a samo 10% GOPu, iako je eto i njima davao.
I na pedo island je vodio samo Bila ali zato dvocifren broj puta da se vidi da beg nije cicija.

Nego, poenta je bila, pošto si u slučaju Epštajna tvrdio kako se ovaj (sa bar 75% šansi) ubio i da je zvanična verzija OK (što će reći ovaj patolog po narudžbi šalabajzer priča gluposti),
šta sad kažeš jel opet veruješ u zvaničnu verziju i misliš da ovaj isti patolog po narudžbi šalabajzer priča gluposti, ili je crnac stradao zbog gušenja jer su mu pritegli vrat kolenom ?
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:39 02.06.2020

Re: Protesti u Americi

maksa83
Meni je najjači ovaj lik što je krenuo na demonstrante sa lukom i strelom. Žalosno je da čovek nema love ni neki kratež da kupi...

To je pravi čovek, luk i strela su nas održali iljadama godina + ne smrde i ne prave buku. Jedino ne vidim odavde da li se potrudio da navrne onaj lovački vrh koji pravi ozbiljnu štetu ili ima onaj sportski koji samo malo probuši ali ne cepa.


Ma, kakvi, siroma dekica izašao sa pointheadovima, i sa ovom igračkom od luka i strele, verovatno uzeo od unuka. I izgleda da nije dobro završio...

Mada, ni ja ne bih u masu nosio sredoja, nego bih gledao da se popnem na neki krov ili bar krošnju od drveta (ali tu mogu da me zapale) i onda ih natenane ređao, ko Fredrick Zoller. I sigurno ne bih gubio vreme na ubeđivanje da sam veći amer od tih drugih amera.




maksa83 maksa83 00:43 02.06.2020

Re: Protesti u Americi

Nego, poenta je bila, pošto si u slučaju Epštajna tvrdio kako se ovaj (sa bar 75% šansi) ubio i da je zvanična verzija OK (što će reći ovaj patolog po narudžbi šalabajzer priča gluposti),
šta sad kažeš jel opet veruješ u zvaničnu verziju i misliš da ovaj isti patolog po narudžbi šalabajzer priča gluposti, ili je crnac stradao zbog gušenja jer su mu pritegli vrat kolenom ?

Nemam pojma da li su ga ugušili ili ga je strefila srčka, svejedno je, svakako bi po svoj prilici bio živ da mu govedo nije klečalo na vratu deset minuta.

Što se tiče Epštajna ja bih se na njegovom mestu najverovatno ubio (na stranu što ne vidim način da dospem na njegovo mesto, ali ajde) pošto se pedofili u zatvoru provode specijalno loše. Od bogatog prijatelja poznatih koji leti s ostrva na ostrvo postaneš Tyroneova, Zashawnova i Billy Bobova zajednička devojka. Ko god je to uradio, on sam ili neko drugi, učinio mu je uslugu.
alselone alselone 20:22 30.05.2020

Re: ?????????? Х ??????????

Oh, novi bloger, kakva čast.
Da li možda, gospodine, zavšavate rečenice sa "punktum"?

Ako da - dugo te nije bilo Šeki. Dobrodošao nazad.
Atomski mrav Atomski mrav 21:22 30.05.2020

Re: ?????????? Х ??????????

shmoo shmoo 22:43 30.05.2020

Re: ?????????? Х ??????????

Da li možda, gospodine, zavšavate rečenice sa "punktum"?







shmoo shmoo 22:47 30.05.2020

Re: ?????????? Х ??????????

Dobrodošao nazad.



Atomski mrav




shmoo shmoo 23:12 30.05.2020

П.С.

Него видим, овде редови десетковани...

Изгледате к'о 7. коњичка после Литл Биг Хорна.

Надам се само да су сви које знам од раније а које сада овде не видим здраво и добро док "се све око нас исправља и савија".









Иначе, хвала на питању, ја сам добро и здраво што и вама желимо.




rodni rodni 17:19 30.05.2020

M'da!

Rokaj Džoana!

shmoo shmoo 00:15 31.05.2020

И мало старих заборављених

музичких хитова са "America's Got Talent".







rodni rodni 18:08 30.05.2020

Da, da!

Za veselo društvo!

rodni rodni 18:14 30.05.2020

Da, da!

Naš je Tesla, ostali mogu da (ga) duvaju!

gedza.73 gedza.73 19:21 30.05.2020

Re: Da, da!


(film uopšte nije ovako veseo)
gedza.73 gedza.73 19:21 30.05.2020

Kakvo balkansko barbarstvo

Tematska žurka (šta god da je tema) a vi u čakširama, šajkačama i sa ražnjom upali i razjurili goste (osim simpatičnog Godrfrija on među nama k'o kod kuće) jedući prasetinu s masni prsti.
nask nask 19:42 30.05.2020

Re: Kakvo balkansko barbarstvo

Ja sam u klompama, da se razumemo.
predatortz predatortz 19:45 30.05.2020

Re: Kakvo balkansko barbarstvo

nask
Ja sam u klompama, da se razumemo.


Ja u navijačkom fazonu, u zvezdinoj majici.
gedza.73 gedza.73 19:55 30.05.2020

Re: Kakvo balkansko barbarstvo

Onda je još gore nego što sam mislio


nask nask 20:16 30.05.2020

Re: Kakvo balkansko barbarstvo

I gledam lansiranje. Kraj monopola i dominacije boljševičke tehnologije i pobeda privatne inicijative nad državnom.
alselone alselone 20:21 30.05.2020

Re: Kakvo balkansko barbarstvo

Ja u navijačkom fazonu, u zvezdinoj majici.

Ja sam pre neki dan treći ili četvrti put obukao farmerice od 11. marta. Sve mi nešto čudno, steže, grebe...
rodni rodni 20:30 30.05.2020

Re: Kakvo balkansko barbarstvo

nask
I gledam lansiranje. Kraj monopola i dominacije boljševičke tehnologije i pobeda privatne inicijative nad državnom.

Nema svemira bez braće Rusa!
nask nask 20:40 30.05.2020

Re: Kakvo balkansko barbarstvo

U orbiti smo. Again.
nask nask 20:40 30.05.2020

Re: Kakvo balkansko barbarstvo

Nema svemira bez braće Rusa!

Misliš ono prvo Rusi pa tek onda Veliki prasak.
gedza.73 gedza.73 21:03 30.05.2020

Re: Kakvo balkansko barbarstvo

nask
I gledam lansiranje. Kraj monopola i dominacije boljševičke tehnologije i pobeda privatne inicijative nad državnom.

ne, ne, ne. Željko Mitrović je lansiranje zakazao tek za septembar


Atomski mrav Atomski mrav 21:22 30.05.2020

Re: Kakvo balkansko barbarstvo

Ja sam pre neki dan treći ili četvrti put obukao farmerice od 11. marta. Sve mi nešto čudno, steže, grebe...


Ja iz pidžame ne izlazim sem kad idem u nabavku...
nask nask 21:23 30.05.2020

Re: Kakvo balkansko barbarstvo

Željko Mitrović je lansiranje zakazao tek za septembar

Šta? Do septembra nestašica belog?
alselone alselone 21:25 30.05.2020

Re: Kakvo balkansko barbarstvo

Ja iz pidžame ne izlazim sem kad idem u nabavku...

Razumemo se u potpunosti. Imam neku penzionersku kariranu, izmedju trenerke i pižame, lagana i mekana kao pižama ali ima džepove kao trenerka a još je i 3/4.

Kakva sloboda bokte posle farmerica, ko žene kad skinu brus posle posla.
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:45 30.05.2020

Re: Kakvo balkansko barbarstvo

nask
I gledam lansiranje. Kraj monopola i dominacije boljševičke tehnologije i pobeda privatne inicijative nad državnom.

Siguran si da je sve privatna incijativa?
gedza.73 gedza.73 21:47 30.05.2020

Re: Kakvo balkansko barbarstvo

Šta? Do septembra nestašica belog?

Neko pogonsko gorivo sigurno jeste. Možda čeka da mu se poveća procenat ozona u krvi kako bi bio 'vazdušastiji'

Dubacim najbolju kafansku, doduše posleponoćnu. Samo za društvo lordova WBinSerbia iz ćoška


predatortz predatortz 21:49 30.05.2020

Re: Kakvo balkansko barbarstvo

Kakva sloboda bokte posle farmerica, ko žene kad skinu brus posle posla.


Sloboda je kad izuješ čizme nakon 15 dana Treskavice, okupaš se toplom vodom i sapunom, obučeš čist veš i čarape.

Sve drugo je privid slobode.
nask nask 22:00 30.05.2020

Re: Kakvo balkansko barbarstvo

Siguran si da je sve

na ovom blogu ozbiljno?
gedza.73 gedza.73 22:00 30.05.2020

Re: Kakvo balkansko barbarstvo

Sloboda je kad izuješ čizme nakon 15 dana Treskavice, okupaš se toplom vodom i sapunom, obučeš čist veš i čarape.

Sve drugo je privid slobode

Ne znate vi šta je sloboda. Bata Stojković i Bogdan Diklić u predstavi 'Profesionalac'. Žena i ja, mladi bračni par, kupili karte. Vratio se sa trčanja, mokar do gole kože, istuširam se i krenem sa oblačenjem kao i svaki normalan muškarac tražeći od žene sve redno. Prvo gaće.
- Hm (kez i sleganje ramenima)
Zaboravila da ponesem.

evo ti moje.

Kuću, deću morao.


e sloboda je kad skineš ženske gaće posle nekih sat i po. Ko nije imao prilike neka proba.

mesan mesan 22:09 30.05.2020

Re: Kakvo balkansko barbarstvo

nask
pobeda privatne inicijative nad državnom.

Pogrešno gledaš.

Država je neophodna kod ogromnih projekata koji su i izuzetno skupi i tehnološki revolucionarni --- tu su mnogi rizici potpuno nepoznati a mogućnost zarade još nejasnija, tako da tržišta faktički nema.

Tek kad se ta barijera probije --- odosmo u orbitu i na Mesec o državnom trošku --- sad tržište može da se gradi na relativno poznatom terenu, i fala bogu da će kad-tad biti efikasnije od države.

Tako kaže neki čika u nekoj knjizi.


Rekao bih dakle da SpaceX može da "pobeđuje" isključivo zahvaljujući parama poreskih obveznika od pre 50 godina --- bez obzira šta razni libertarijanci i ostale sociopate trućaju.

apacherosepeacock apacherosepeacock 22:18 30.05.2020

Re: Kakvo balkansko barbarstvo

gedza.73

e sloboda je kad skineš ženske gaće posle nekih sat i po. Ko nije imao prilike neka proba.


Bora Djordjevic se ne bi slozio sa tobom..

(Ja bi' se odrek'o rođene braće
Za jedne čipkaste ženske gaće)
gedza.73 gedza.73 22:20 30.05.2020

Re: Kakvo balkansko barbarstvo


apacherosepeacock
Bora Djordjevic se ne bi slozio sa tobom..

(Ja bi' se odrek'o rođene braće
Za jedne čipkaste ženske gaće)

video bi' ja njega da je morao da sedi obučen u ženske čipkane. Drugu bi pesmu pevao.
apacherosepeacock apacherosepeacock 22:25 30.05.2020

Re: Kakvo balkansko barbarstvo

gedza.73

apacherosepeacock
Bora Djordjevic se ne bi slozio sa tobom..

(Ja bi' se odrek'o rođene braće
Za jedne čipkaste ženske gaće)

video bi' ja njega da je morao da sedi obučen u ženske čipkane. Drugu bi pesmu pevao.




Sta znamo, mozda on to iskustveno opevao.
nask nask 23:11 30.05.2020

Re: Kakvo balkansko barbarstvo

Pogrešno gledaš.

Siguran si da je sve

na ovom blogu ozbiljno?

mesan mesan 00:32 31.05.2020

Re: Kakvo balkansko barbarstvo

nask
Pogrešno gledaš.

Siguran si da je sve

na ovom blogu ozbiljno?



Tu prvu rečenicu sam stavio da ti privuče pažnju i naoštri čula :)

To su interesantni argumenti koji će se možda preokrenuti kad se nakupi dovoljno Maskova?


Inače tehnologija možda nije presudan faktor --- zar nisu prve ekspedicije na Everest bile državne, a evo sad turizam sa vodičima cveta?
zilikaka zilikaka 07:13 31.05.2020

Re: Kakvo balkansko barbarstvo

sloboda je kad skineš ženske gaće posle nekih sat i po. Ko nije imao prilike neka proba.


Upljuvah se kafom.
Osvežio si mi jutro.
alselone alselone 08:19 31.05.2020

Re: Kakvo balkansko barbarstvo

pobeda privatne inicijative nad državnom.


Pobeda? 60 godina kasnije lansirali čoveka u svemir?

Ja ne mislim da je ovo mala stvar i čestitam im, drago mi je da se desilo, ali ne bih se previše oduševljavao.
predatortz predatortz 08:24 31.05.2020

Re: Kakvo balkansko barbarstvo

Ja ne mislim da je ovo mala stvar i čestitam im, drago mi je da se desilo, ali ne bih se previše oduševljavao.


Slažem se. Nije mala stvar, ali nije nešto što, već davno, nije viđeno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana