Gradjanske inicijative

POPIS zla Miloševićevog režima!

Filip Mladenović RSS / 02.06.2020. u 02:13

Iz masovne grobnice u Batajnici
Iz masovne grobnice u Batajnici
Inicijativa mladih za ljudska prava (YIHR) je regionalna mreža nevladinih organizacija, koja ima programe u Srbiji, Hrvatskoj, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini i na Kosovu. Aktivistkinje i aktivisti Inicijative mladih, svesni da bez građanskog angažmana nema demokratije, štite ljudska prava i ne daju osvojene slobode.

Sedišta Inicijative mladih za ljudska prava nalaze se u Beogradu, Zagrebu, Podgorici, Sarajevu i Prištini. Od svog nastanka 2003. godine nastoje da podstaknu proces suočavanja sa prošlošću, kontinuiranu saradnju zemalja i ljudi u regionu i obrazovanje i informisanje mladih o ratnom nasleđu.

Inicijativa mladih Srbije za ljudska prava napravila je i publikovala vredan i poučan projekat - internet platformu ratusrbiji.rs.

Rezultat oružanih sukoba na području bivše SFR Jugoslavije u periodu od 1991. do 2001. godine je nasilna smrt 130 hiljada osoba, dok se više od 10 hiljada ljudi i dalje vodi kao nestalo. Zvaničnici i institucije Republike Srbije od početka ratnih sukoba do danas, uz retke izuzetke, negiraju učešće oružanih snaga SRJ i Srbije u ratnim sukobima u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini, kao i postojanje ratnih zločina na teritoriji Srbije, koji su usko povezani sa ovim oružanim sukobima.

Kao kontrapunkt zaboravu ratnih strahota, platforma ratusrbiji.rs ima za cilj da  kroz povezivanje sudski utvrđenih činjenica, zvaničnih podataka državnih i međunarodnih institucija, izjava svedoka, preživelih i porodica žrtava, kao i javno dostupnih podataka koje su prikupile organizacije civilnog društva u Srbiji - informiše i obrazuje o postojanju ratnih zločina i drugih teških kršenja ljudskih prava u periodu od 1991. do 2001. godine na teritoriji Srbije, kao i o postojanju tajnih masovnih grobnica, logora, tortura, ubistava i progona pripadnika nacionalnih manjina, prisilnih mobilizacija, zločina paravojnih jedinica...

Dekonstrukcijom zvaničnog narativa da država Srbija nije umešana u ratni raspad SFR Jugoslavije, kao i da se zločini nisu događali u Srbiji, platforma ratusrbiji.rs podseća na odgovornost države Srbije, ali i na žrtve ratnih zločina, koji su danas nepriznati i nepoznati domaćoj javnosti.

Baza znanja sajta ratusrbiji.rs sastoji se od analiza zasnovanih na nizu dokumenata, sudski utvrđenih činjenica, članaka i publikacija, koje ukazuju na oblike nasilja i zločina, kao i forme otpora nasilju i ratu na terirotiji Srbije (1991-2001).

Bazu znanja čine analize na sledeće teme: tajne masovne grobnice, logori, prisilne mobilizacije, paravojne jedinice, teror i proterivanje manjina, pobuna na jugu Srbije i antiratni pokret u Srbiji.

Svedočenja porodica žrtava, svedoka i preživelih proterana su iz javnog govora, a umesto njh ratni zločinci i nekadašnji huškači rade na radikalnom zaboravu i negiranju zločina. Shodno tome, poseban deo sajta ratusrbiji.rs predstavljaju svedočanstva žrtava ratnih zločina u najširem smislu.

Jedna od najvrednijih stranica ove platforme svakako je interaktivna mapa, koja daje detaljan i potresan uvid u rasprostranjeno i sistemsko činjenje ratnih zločina na teritoriji Srbije od 1991. do 1999. godine.

 P. S.

" U Srbiji je 2. juna 2001. počelo iskopavanje masovne grobnice u Batajnici. Ne vjerujete? Pitajte Genca.

Ova vijest u Srbiji je nepostojeća, jer Srbija, njena javnost i dobar dio pučanstva ili ne znaju ili neće da znaju niti za Batajnicu, niti za sva druga masovna stratišta na svojoj teritoriji u kojima su skončavali svi oni koji se drugačije zovu ili na drugi način Bogu mole. Ne vjerujete? Pitajte Genca.

U Srbiji, sve vrijeme od devedesetih do danas vlada omerta-zakon ćutanja po kojem niko ne govori ništa, a svi znaju sve. Kada bi propričali, od portira do predsjednika zemlje, rado bi vam rekli kako je Srbija, boreći se za ideju 'velike Srbije' zaratila ili se posvađala ili je na ovaj ili onaj način okupirala gotovo sve bivše jugoslovenske republike i pokrajine. Ne vjerujete? Pitajte Genca.

Kada bi jasno govorili, od vlasti do medija, rekli bi vam za masovne logore za nesrbe na svojoj teritoriji poput zloglasne Šljivovice, koja se u očima srbijanske javnosti nije desila, ali koja vonja na smrt sve ove decenije. Ne vjerujete? Pitajte Genca.

Kada bi srpska javnost bila artikuliusana i iskrena prije svega prema svojim građanima, pa onda prema svijetu i samoj sebi, danas bi, na dan iskopavanja masovke u Batajnici, sve i jedan medij u Srbiji na svojoj naslovnici imao ovo:

„Na području Srbije do sada su otkrivene četiri lokacije na kojima se nalazi više masovnih grobnica sa ukupno 941 telom, i to: Batajnica sa 744 tela, Perućac sa 84, Petrovo Selo sa 61 i Rudnica sa 52 tela. Prve tri grobnice otkrivene su 2001, a poslednja, Rudnica, 2013. godine." (Izvor: Ratusrbiji.rs)

Danas bi bio dan žalosti u Srbiji, a zastave bi bile spuštne na pola koplja.

Ne vjerujete? Pitajate Genca.

Dobri vladar Srbije

I da je pravde, ljudskosti i pravičnosti, na čelu Srbije bi bio neko ko bi osudio sramna nacionalistička vojevanja srpske vojske pod raznim imenima i zastavama, Srpske pravoslavne crkve od Vojvodine, do samostalne sekularne Crne Gore. Taj isti, nepoznat netko, ko bi fiktivno vodio bolju Srbiju, rekao bi STOP profašističkoj kamarili koja se potpisuje imenom "Levijatan", a koja u neonaci odorama sasvim slobodno stupa gradovima iste te Srbije. Ne vjeruje? Pitajte Genca.

Dabome, taj nepoznati, periklovski "dobri vladar Srbije" ne postoji, jer se Srbija sama, odavno odmetnula u sopstvenu sramotu. U toj zemlji, narod je izdopingovan lažnim vijestima, toliko da je stvarni život odavno postao lažna vijest. Jer moćni, stvarni život, krije se iza opijatskog LED ekrana sa kojeg Mitrović, Marić, i ostali gurui nakaradne realnosti, prosipaju svoje opijate laži. Ne vjerujete? Pitajte Genca.

Srbija danas predstavlja evropskog fenjeraša u... birajte - od ljudskih prava, do standarda, od zakona do suočavanja sa prošlošću. Samo u takvoj zemlji, koja žudi da postane ili ruska gubernija ili po najnovijem kineska mikroprovincija, narod masovno aplaudira Trampu na njegovom zlostavljanju svog naroda, zbog drugačije pigmentacije kože. Ne vjerujete? Pitajte Genca.

U tom tzv. "srBskom nacionalnom korpusu", razvio se čitav jedan novogovor. Evo na primjer-znate li kako se piše i čita rečenica "Antifašista svjedoči istini"? Ne znate? Piše se i izgovara kao "Autošovinista širi laži i mržnju". Opet ne vjerujete? Pa naravno, pitajte Genca.

Srbija iz nekog čudnog razloga priča o svojoj ugroženosti i ugroženosti svog naroda, diljem svijeta i Vasione, ne znajući, što bi rekao Sveto Basara kako po nekom vansrpskom, da prostite univerzalnom zakonu, to što negdje žive Srbi, majka mu stara NE ZNAČI da je to i srpska zemlja!

Ili da citiram sarajevskog novinara i ljudinu Boru Kontića, koji veli "Kad god čujem da su Srbi ugroženi odmah obiđem podrum". Osjetio je naš Boro u fijuku granata na svojoj koži, kostima, i unutrašnjim organima u gradu Sarajevu za vrijeme najduže opsade u modernoj povijesti kako izgleda "srBska ugroženost". Ne vjerujete? Možete slobodno pitati Boru. Ali naravno, za svaki slučaj, pitajte Genca.

Ko je Genc?

Nego, do đavola, ko je taj Genc, kad se toliko pozivam na njega? Ko je taj superiorni autoritet, koji vidi krivicu i zna za krivicu velikosrpske politike, koji može presuditi po pravdi, šta jeste da jeste, a šta nije da nije-pa da ga više ne maltreitamo?

Ili i ovo da pitamo Genca?!

Vidite, Genc ima četiri godine. On se pojavljuje u društvu svog dvogodišnjeg brata Granita i trudne mlade žene Lirije. Lirija je u osmom mjesecu trudnoće, zamislite. Ali kad zamišljate, budite oprezni. Nisu Genc, Granit i Lirija nekakvi izmišljeni likovi, šta znam, niti su neke vjerske prikaze kojima bi se davale nekakve natprirodne supermoći, pa i u ovom slučaju da ocijene lokalne politke ili politiku jedne zemlje.

A ne, Genc je sa svojim bratom i drugaricom stvaran, opipljiv lik. Od krvi i mesa.

Zapravo bio je.

Na današnji dan su prije 19 godina posmrtni ostaci četvorogodišnjeg Genca Beriše, mlađeg mu brata Granita i trudne Lirije, ugledali svjetlo dana i sramotonog svijeta. Isplivali su baš u Batajnici u Srbiji, da svjedoče svijetu, urbi et orbi o konkretnim velikosrpskim politkama.

Pored Genca su pronađene dvije cucle, grickalica za nokte, nekoliko drvenih bojica i češalj. Genca, brata mu i trudnicu uz stotine drugih, ubila je regularna vojska Srbije, tada vojska Jugoslavije, a onda ga je u hladnjači, kao životinjsko meso, sve kako bi zataškla tragove prevezla u Srbiju užu, ne dajući Gencu niti u smrti smiraj.

I zato je Genc najpozvaniji svjedok na svijetu!

Držim da o politici, o sili, o zakonu o pravdi i pravičnosti, mnogo više od svih rezolucija, istorijskih komisija, okruglih i ćoškastih stolova sa sijedim glavama i akademskim titulama-mnogo više govori na primjer četvorogodišnji Genc Beriša, mrtav a glasan, ubijen, a živ, sa dvije cucle, drvenim bojicama i grickalicom za nokte.

Svjedoci su mu dvogodišnji ubijeni Granit, mrtva trudnica Lirija. Ja većih svjedoka za izvršen zločin ne poznajem!

I zato pitajte Genca, slobodno ga pitajte šta je to radila i uradila srpska politika u zadnjih tri decenije."

Dragan Bursać 

Atačmenti



Komentari (825)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 19:29 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс


Antifašista uvek isto reaguje: smrt fašizmu, sloboda narodu, bio on srpski, hrvatski, bošnjački, albanski...


Hoćeš da ti nađem onaj tvoj blog kada si opravdavao pevanje ustaških pesama na trgovima?

- Ne znam ko su mu mama i tata tako da ne mogu da kažem da li je nacista?

Sećaš se?
alselone alselone 19:30 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Pa ne zna se, jer nije sprovedena istraga!


Ahaaa, teorija zavere Haga u korist Srba?

Moguće.


Ili si lud.

Šta je verovatnije?
rodni rodni 19:31 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Filip Mladenović
rodni
gedza.73
Filip Mladenović
Vlastiti narod najviše brukaju i satanizuju nacisti, koji su ubijali bebe i decu,


Apsolutno se slažem. Ljudi koji su ubijali decu i civile su zločinci.

Slažem se!
No, kako se zove civil sa vojnom puškom?
Da li je on i dalje civil, bez obzira što ima vojnu pušku - ili ne?



A zašto su srpski fašisti ubijali decu i bebe i masovno silovali devojke i žene na Kosovu i Metohiji?

Bebe, decu, masovno silovanje?
Ko to kaže?
Viliam Voker ili?

predatortz predatortz 19:32 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Samo jedan primer: nijedan srpski fašista, koji je više od 3 godine snajperom ubijao decu po Sarajevu, nije sudski procesuiran!


Nije ni muslinanski. To ti ne smeta? Zašto se, kao novinar istraživač, antifašista i Jugosloven iz Šumadije, ne pitaš zašto Holandija neće da isporuči pripadnike jedinice "Ševe", koji su snajoerima terorisali građane Sarajeva, Srbe i muslimane, a bili su direktno podređeni Aliji Izetbegoviću? Recimo, Nedžada Herendu, za koga postoji više svedočenja da je svojeručno ubio Boška i Admiru, te zarobljene rezerviste JNA u Velikom parku.


Filip Mladenović Filip Mladenović 19:32 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

rodni
Filip Mladenović
rodni
gedza.73
Filip Mladenović
Vlastiti narod najviše brukaju i satanizuju nacisti, koji su ubijali bebe i decu,


Apsolutno se slažem. Ljudi koji su ubijali decu i civile su zločinci.

Slažem se!
No, kako se zove civil sa vojnom puškom?
Da li je on i dalje civil, bez obzira što ima vojnu pušku - ili ne?



A zašto su srpski fašisti ubijali decu i bebe i masovno silovali devojke i žene na Kosovu i Metohiji?

Bebe, decu, masovno silovanje?
Ko to kaže?
Viliam Voker ili?



Pa pregledajte Portal - temu ovog bloga!
rodni rodni 19:34 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Filip Mladenović
rodni
Filip Mladenović
gedza.73
alselone
Apsolutno se slažem. Ljudi koji su ubijali decu i civile su zločinci.


Jeste udica. Ali bar je ovo napisao tačno. Ubijani su civili i deca na svim stranama.
Убиство српске деце на реци Бистрици код Гораждевца десило се 13. августа 2003. године када су непознате особе из аутоматског оружја пуцале на српску децу која су се купала на овој реци. Тада су убијени Пантелија Дакић (12) и Иван Јововић (19). Тешко су рањени Богдан Букумирић (14), Марко Богићевић (12), Драгана Србљак (13) и Ђорђе Угреновић (20).

УНМИК је после напада саопштио да је непознат број људи из жбуња отворио ватру из "калашњикова" на педесетак деце и младих Срба из Гораждевца


Ovo se desilo nakon okončanja svih ratnih dejstava na teritoriji Ex-Yu.

Svake godine iz Inicijative mladih za ljudska prava iz regiona održe komemoraciju na tom mestu podsećajući na taj zločin i činjenicu da krivci nikada nisu pronađeni.



Inicijativa mladih za ljudska prava se bori za prava svih, bez obzira na pol, nacionalnost, veroispovest,rasu...

A zašto se te inicjative ne bore za sve to (i) s obzirom na nacionalnost, veroispovest rasu?
Pa većina tih žrtava su zbog toga i ubijena!
Nisu Srbi od strane ustaša ubijani zato što su bla, bla, bla - nego upravo zato što su Srbi.

Pa nisu samo ustaše ubijali Srbe, nego i četnici.

U mojoj Šumadiji četnici su klali srpske bebe i decu i silovali i ubijali srpske devojčice!

Zašto umanjuješ zločine ustaša poredeći ih zločinima četnika?
Zašto služiš ustašama?
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:35 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

predatortz
Samo jedan primer: nijedan srpski fašista, koji je više od 3 godine snajperom ubijao decu po Sarajevu, nije sudski procesuiran!


Nije ni muslinanski. To ti ne smeta? Zapšto se, kao nivinar istraživač, antifašista i Jugosoven iz Šumadije, ne pitaš zašto Holandija neće da isporuči prioadnike jedinice "Ševe", koji su snajoerima terorisali građane Sarajeva, Srbe i muslimane, a bili su direktno podređeni Aliji Izetbegoviću? Recimo, Nedžada Herendu, za koga postoji više svedočenja da je svojeručno ubio Boška i Admiru, te zarobljene rezerviste JNA u Velikom parku.




Ponavljam: svaki ratni zločinac mora da odgovara za počinjene ratne zločine!

U Sarajevu je od snajpera i granata tokom opsade stradalo 1500 dece. Pa to su 2 pune osnovne škole!
gedza.73 gedza.73 19:35 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

U mojoj Šumadiji četnici su klali srpske bebe i decu i silovali i ubijali srpske devojčice!

Lupa gluposti.
U njegovom kraju bilo ubistava jednih i drugih (jedni za kralja, drugi za Tita i Staljina) ali ne u meri kao u Crnoj Gori.
Bilo je primera kad su simpatizeri partizana čuvali četničke porodice i četnici spasavali partizane. Ali i ubijanja.

U staroj kasarni u Topoli su zatvarani taoci pa je iz šumadijskog sela bilo zatvoreno stotinak ljudi (mislim da sam o tome pisao). Četnik, predratni oficir, i komandir sela, oženjen Slovenkom, biciklom ode za Beograd a ženu pošalje u Topolu kako bi odložila streljanje, preko veze dogura do kabineta Nedićevoj vladi i uspe da ubedi kako veliki broj tih ljudi nisu komunisti. Napišu spisak sa oko sedamdesetak imena, on uzme penkalo i upsut dopiše sve ljude.

Vrati se u Topolu i sve ih oslobodi.
Nakon rata je streljan kao saradnik okupatora, samo je jedan od lokalnih partizana njegovoj ženi doneo venčanu burmu. Pre nekoliko godina zahvalni potomci spašenih ljudi su mu podigli spomenik.

rodni rodni 19:37 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Filip Mladenović
predatortz
alselone
Svi koji su činili ratne zločine iz Srbije i RS su davno na robiji. I to vrh države, vojske i policije.

To što bi ti i dalje da se napajaš na tom koritu govori više o tvojoj poslovnoj sposobnosti da nađeš drugo korito, nego o Srbiji.


Lepo objašnjeno, Alse.
Čist biznis!
Čovek koji je principijelno protiv zločina ne bi godinama izdvajao zločine jedne strane i pisso o njima.

Ovde niko ne negira zločine koje je počinila naša strana u građanskim ratovima u SFRJ.
Niko ne pokazuje razumevanje, niti traži opravdanja.

Ovo što Filip radi je bedno, bljutavo, amaterski, providno i jeftino. Čovek zarađuje na ne baš častan način. To ume, to i radi. Ne dobacuje preko toga. To je on.

No, što nas uredništvo ovog mesta godinama ponižava dajući mu prostor da radi svoju bednu rabotu, to govori i o njima.


Projektujete vlastiti nemoral i korumpiranost insinuacijama o novcu, plaćanju, biznisu...

Ili ste antifašista ili fašista. Platformu kojoj je posvećen blog kreirali su i publikovali mladi ljudi - srpski antifašisti.

A blog je objavio jugoslovenski antifašista iz Šumadije!

Dobro da nije Srbin iz Srbije!
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:38 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс


Nije. On je lažov i bitanga! Sitni mali plaćenik, kuče kije laje za obrok.

Pa kolko je para za ovo dovoljno majka mu stara?

Kad neko o sebi priča kako je hrabar obrazovan...a za sve druge da su nemoralni
Projektujete vlastiti nemoral
uopšte se ne bih iznenadio da takva spodoba sutra puca u "nemoralne".

Ako je ovo što piše iskren stav, onda je to mentalni problem, ali to stvarno mislim, a ako ovo radi za pare, onda je to beskarakterni skot.
predatortz predatortz 19:40 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс


A klinci iz Inicijative mladih - žito buduće normalne, civilizovane, denacifikovane i demokratske Srbije!


Ti bi Srbiju da denacifikuješ zametanjem ustaških, muslimanskih i šiptarskih zločina, ne pitajući se zbog čega su oni nekažnjivi?
Pa, to bi i ustaše, i šiptari i Alijine džihadlije.
Pritom bi slavili Oluje, proterivanje Srba, paljenje crkava, ubistva dece, žena i civila (jer, ubijana su i srpska deca i civilu) kao velike i čiste pobede.

Ti im, svojim radom ideš na ruku. Plešeš na njihovu muziku.

Gadiš mi se Mladenoviću. I ti, i takvi!
Niste vi časni, nije istina ono što vi tražite.
alselone alselone 19:42 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Gadiš mi se Mladenoviću. I ti, i takvi!
Niste vi časni, nije istina ono što vi tražite.


uopšte ne treba razvodnjavati priču jer mu dajete šlagvort za glupe odgovore.

Jedna je teza - Srbi su platili cenu svojih zločina. Šta dalje hoćete?
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:42 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

gedza.73
U mojoj Šumadiji četnici su klali srpske bebe i decu i silovali i ubijali srpske devojčice!

Lupa gluposti.
U njegovom kraju bilo ubistava jednih drugih (jedni za kralja, drugi za Tita i Staljina) ali ne u meri kao u Crnoj Gori.
Bilo je primera kad su simpatizeri partizana čuvali četničke porodice i četnici spasavali partizane. Ali i ubijanja.

U staroj kasarni u Topoli su zatvarani taoci pa je iz šumadijskog sela bilo zatvoreno stotinak ljudi (mislim da sam o tome pisao). Četnik, predratni oficir, i komandir sela, oženjen Slovenkom, biciklom ode za Beograd a ženu pošalje u Topolu kako bi odložila streljanje, preko veze dogura do kabineta Nedićevoj vladi i uspi da ubedi kako veliki broj tih ljudi nisu komunisti. Napišu spisak sa oko sedamdesetak imena, on uzme penkalo i upsut dopiše sve ljude.

Vrati se u Topolu i sve ih oslobodi.
Nakon rata je streljan kao saradnik okupatora, samo je jedan od lokalnih partizana njegovoj ženi doneo venčanu burmu. Pre nekoliko godina zahvalni potomci spašenih ljudi su mu podigli spomenik.



Bilo je primera da se 2 najbolja druga opredele za suprotstavljene strane u Šumadiji. I da se noću tajno sastaju i razgovaraju. To je moja porodična priča.

Ali ta i druge slične porodične priče ne mogu da zaklone i zasene monstruozna četnička klanja, ne samo u istočnoj Bosni, nego i u mojoj Šumadiji.
rodni rodni 19:44 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Filip Mladenović
rodni
Filip Mladenović
rodni
gedza.73
Filip Mladenović
Vlastiti narod najviše brukaju i satanizuju nacisti, koji su ubijali bebe i decu,


Apsolutno se slažem. Ljudi koji su ubijali decu i civile su zločinci.

Slažem se!
No, kako se zove civil sa vojnom puškom?
Da li je on i dalje civil, bez obzira što ima vojnu pušku - ili ne?



A zašto su srpski fašisti ubijali decu i bebe i masovno silovali devojke i žene na Kosovu i Metohiji?

Bebe, decu, masovno silovanje?
Ko to kaže?
Viliam Voker ili?



Pa pregledajte Portal - temu ovog bloga!

To su sve splačine.
Kojima se koristi frustrirana đubrad da se dodvori neprijateljima svoga naroda - botovi ili 'beskorisni' idioti.
No, onaj ko za svoju propagandu plaća tebe i sličnu kalakurciju ... šta za njega tek reći!
Bilo kako bilo, nije mi jasno da sam se upustio da 'diskutujem' sa botom!
Jebote!
gedza.73 gedza.73 19:46 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

ustaše i četnici su fašistički zločinc

Amerikanci nekoliko godina uporno pričaju da je njihov saveznik srpski narod ispred spomenika savezništvu američke OSS i JuVO.

Man' se ti SUBNOR relativizacija ustaše=četnici.



alselone alselone 19:46 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Srbi su platili cenu svojih zločina


Kada je počeo rat, ja sam imao 10 godina. Kada se zavšrio imao sam 16, kada se završilo bombardovanje 18. Moj ćale je danas 70 godina, ta generacija je gotova. Kojim bre ljudima namećete krivicu? Klincima koji su jeli pačija govna za vreme rata?

Nađite drugi posao nesposobnjakovići.
alselone alselone 19:48 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Srpski fašisti nisu, na žalost, platili cenu za mnogobrojne ratne zločine počinjene tokom devedesetih.

Takodje, nije bilo ni lustracije od 2000. godine.

Zato danas imamo ovakve vlastodršce poput Vučića, Dačića i Vulina!


Sada širiš temu samo da bi nastavio slamku razgovora. To nema smisla. Koji zločini nisu procesuirani? Od Srba ni jedan, prema Srbima mnogi.

Čistite svoje dvorište.
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:48 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

rodni
Filip Mladenović
rodni
Filip Mladenović
rodni
gedza.73
Filip Mladenović
Vlastiti narod najviše brukaju i satanizuju nacisti, koji su ubijali bebe i decu,


Apsolutno se slažem. Ljudi koji su ubijali decu i civile su zločinci.

Slažem se!
No, kako se zove civil sa vojnom puškom?
Da li je on i dalje civil, bez obzira što ima vojnu pušku - ili ne?



A zašto su srpski fašisti ubijali decu i bebe i masovno silovali devojke i žene na Kosovu i Metohiji?

Bebe, decu, masovno silovanje?
Ko to kaže?
Viliam Voker ili?



Pa pregledajte Portal - temu ovog bloga!

To su sve splačine.
Kojima se koristi frustrirana đubrad da se dodvori neprijateljima svoga naroda - botovi ili 'beskorisni' idioti.
No, onaj ko za svoju propagandu plaća tebe i sličnu kalakurciju ... šta za njega tek reći!
Bilo kako bilo, nije mi jasno da sam se upustio da 'diskutujem' sa botom!
Jebote!


Ne može biti bot antifašista!

A Vaš rečnik sa uvredama i insinuacijama je tipično - botovski!
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:48 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Bilo je primera kad su simpatizeri partizana čuvali četničke porodice i četnici spasavali partizane. Ali i ubijanja.

Pisao sam ovde o vlastitoj porodici.

Leš moga dede koga su ubili komunisti u januaru 1946. naravno bez ikakvog suda, ko psa u nekoj vrtači, je na molbu moje babe, pokupila komšinica kojoj su četnici zaklali muža.
Niko nije smeo da ide da ga uzme.

Kad je njen muž zaklan, ta komšinica je morala da beži, u njenoj kući je Tita sreo partizane prvi put, a ostala je u kući ćerka koju njena rodbina nije htela da pazi, pa su moji slali svoju ćerku, njenu vršnjakinju, moju tetku, da spava kod nje i da ako dođu četnici kaže čija je ćerka.

To je Šumadija, a ne Filip.
predatortz predatortz 19:48 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Jedna je teza - Srbi su platili cenu svojih zločina. Šta dalje hoćete?


Hoće ono što je i Tito hteo i uradio.
Uniženje, potčinjavanje, rasrbljavanje Srbije.
Jedino tako drugi mogu da rade šta hoće. Da kolju, pale, proteruju, vade organe, zabranjuju ćirilicu, otimaju crkve, udaraju na identitet.

Sve sam ubeđeniji u moju tezu s početka devedesetih. Zapravo, nije moja, usvojio sam je od tada iskusnijih i pametnijih od mene.

Građanski rat u Jugoslaviji je trebao početi u Beogradu a završiti u Zagrebu.
Ne možeš doneti slobodu Srbima van Srbije dok Beograd nije slobodan i dok u njemu ordiniraju ovakvi idioti.
rodni rodni 19:49 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Filip Mladenović
rodni
Filip Mladenović
rodni
Filip Mladenović
gedza.73
alselone
Apsolutno se slažem. Ljudi koji su ubijali decu i civile su zločinci.


Jeste udica. Ali bar je ovo napisao tačno. Ubijani su civili i deca na svim stranama.
Убиство српске деце на реци Бистрици код Гораждевца десило се 13. августа 2003. године када су непознате особе из аутоматског оружја пуцале на српску децу која су се купала на овој реци. Тада су убијени Пантелија Дакић (12) и Иван Јововић (19). Тешко су рањени Богдан Букумирић (14), Марко Богићевић (12), Драгана Србљак (13) и Ђорђе Угреновић (20).

УНМИК је после напада саопштио да је непознат број људи из жбуња отворио ватру из "калашњикова" на педесетак деце и младих Срба из Гораждевца


Ovo se desilo nakon okončanja svih ratnih dejstava na teritoriji Ex-Yu.

Svake godine iz Inicijative mladih za ljudska prava iz regiona održe komemoraciju na tom mestu podsećajući na taj zločin i činjenicu da krivci nikada nisu pronađeni.



Inicijativa mladih za ljudska prava se bori za prava svih, bez obzira na pol, nacionalnost, veroispovest,rasu...

A zašto se te inicjative ne bore za sve to (i) s obzirom na nacionalnost, veroispovest rasu?
Pa većina tih žrtava su zbog toga i ubijena!
Nisu Srbi od strane ustaša ubijani zato što su bla, bla, bla - nego upravo zato što su Srbi.

Pa nisu samo ustaše ubijali Srbe, nego i četnici.

U mojoj Šumadiji četnici su klali srpske bebe i decu i silovali i ubijali srpske devojčice!

Zašto umanjuješ zločine ustaša poredeći ih zločinima četnika?
Zašto služiš ustašama?


Zašto ne vidite notornu činjenicu: ustaše i četnici su fašistički zločinci, a poredjenje 2 nacistička zla je deplasirano i nehumano!

Mora da te plaćaju ustaše kada porediš neuporedivo!
Sa ustašama se ništa ne može porediti.
Ali, tebe kao Jugoslovena boli kurac za srpske žrtve - pa ih svakim svojim činom umanjuješ kako bi od Srba napravio zločince.
alselone alselone 19:50 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Ne možeš doneti slobodu Srbima van Srbije dok Beograd nije slobodan i dok u njemu ordiniraju ovakvi idioti.


To je previše. Moraš imati drugu stranu u drušvu, jer ako je nemaš ona si totalitariste. Ne treba njega fizički ućutktati, nego argumentima.
alselone alselone 19:50 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Čarli konju prestani da citiraš cele komentare.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:50 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

mojoj Šumadiji.

Kakva klinac tvoja Šumadija.
Prava Šumadija se takvih stidi.
Ne znaš ti o Šumadiji ništa.
alselone alselone 19:52 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Mnogi srpski fašisti su se izvukli, a na duši imaju toliko pobijene dece i silovanih žena!

Poimence? Javi se u Hag. Srbija će ih isporučiti kao i prethodne.
predatortz predatortz 19:59 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс


Mnogi srpski fašisti su se izvukli, a na duši imaju toliko pobijene dece i silovanih žena!


Nemoj da me teraš da odem do Tužilaštva i da kažem kako građanin Filip Mladenović širi glasine o brojnim ubicama i silovateljima dece a da svoja saznanja neće da podeli sa njima.

Pa da malo odgovaraš na nezgodna pitanja ko, kad, gde, na koji način...

Jer, tako rade sudovi.
Da vidiš kako pucaju slučajevi pred Sudom BiH, antisrpski nastrojenom, koji se rukovodio istim takvim glupim floskulama kao i ti.
Posle isplaćivali ljudima stotine hiljada maraka odštete za imbecilno pritvaranje.


Prestani da uznemiravaš javnost. Tvoje pretpostavke nisu nikakav dokaz.
Ili iznesi činjenice, ili odjebi!
Prestani da srozavaš ovo mesto i potcenjuješ pamet ljudi koji ovde dolaze.
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:02 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

predatortz

Mnogi srpski fašisti su se izvukli, a na duši imaju toliko pobijene dece i silovanih žena!


Nemoj da me teraš da odem do Tužilaštva i da kađem kako građanin Filip Mladenović širi glasine o brojnim ubicama i silovateljima dece a da svoja saznanja neće da podeli sa njima.

Pa da nalo odgovaraš na nezgodna pitanja ko, kad, gde, na koji nsčin...

Jer tako rade sudovi.
Da vidiš kako pucaju slučajevi pred Sudom BiH, antisrpski nastrojenom, koji se rukovodio idtim tskvim glupim floskulama kao i ti.
Posle isplaćivali ljudima stotine hiljada maraka odštete za imbecilno pritvaranje.


Prestani da uznemiravaš javnost. Tvoje pretpostavke nisu nikakav dokaz.
Ili iznesi činjenice, ili odjebi!
Prestani da srozavaš ovo mesto i potcenjuješ oamet ljudi koji ovde dolaze.


Ukapirao sam: Bošnjakinje i Bošnjaci su se sami ubijali i samomučili, isto su to radili Hrvati i Albanci, dok je Srbe ubijala ustaška, balijska, šiptarska ruka!
gedza.73 gedza.73 20:03 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Ali ta i druge slične porodične priče ne mogu da zaklone i zasene monstruozna četnička klanja,

A u tvom susednom šumadijskom selu preko brda skoro da nema kuće iz koje partizani nisu odveli i ubili bar jedno čeljade. Ni krive ni dužne. Neke su streljali na kućnom pragu. Ujedno selo sa najviše ubijenih posle rata u tom kraju.

jel i to fašizam?

Pa tako neko dobije na krštenju ime Slobodan da se jednog dana država oslobodi a popa, bez ikakve krivice, sutradan odvedu i niko ga nikada više nije video.
Nemaca već dugo nije bilo na vidiku.

I niko nije nikada odgovarao od ubica. Mnogi partizanski 'fašisti' (kad već voliš da se frljaš) su se izvukli a na duši imaju i pobijene dece i sliovanih žena. Čak su ih nagrađivali višim položajima ako na primer ubiju oca.
alselone alselone 20:04 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Ukapirao sam: Bošnjakinje i Bošnjaci su se sami ubijali i samomučili, isto su to radili Hrvati i Albanci, dok je Srbe ubijala ustaška, balijska, šiptarska ruka!


Nisu. Ubijali su ih Srbi i za to su dobili robije pred medjunarodnim sudom. šta hoćeš dalje?
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:07 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

hoochie coochie man
mojoj Šumadiji.

Kakva klinac tvoja Šumadija.
Prava Šumadija se takvih stidi.
Ne znaš ti o Šumadiji ništa.


Antifašistička Šumadija se ponosi sa svojim antifašistima, a ona četnička se ne stidi ničega.

Zato su šumadijski četnici zajedno sa ustašama bežali prema austrijskoj granici 1945.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:11 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Zato su šumadijski četnici zajedno sa ustašama bežali prema austrijskoj granici 1945.

Pa eto moj deda nije pobegao pa ste ga ubili, a znaš li kad, na Jovanjdan '46. na njegovu krsnu slavu.
Znali ste da izaberete datum.
predatortz predatortz 20:13 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Ukapirao sam: Bošnjakinje i Bošnjaci su se sami ubijali i samomučili, isto su to radili Hrvati i Albanci, dok je Srbe ubijala ustaška, balijska, šiptarska ruka!


Ništa ti ukapirao nisi. U Bosni je svako ubijao svakoga, Srbi Muslimane i Hrvate, Hrvati Srbe i Muslimane, Muslimani Srbe, Hrvate a i jedni druge (5. korpus i AP Zapadna Bosna).

Kompletan vojno-policijski i politički vrh Srba je procesuiran
Šta je sa ostalim?
Ako insistiraš na kažnjivosti svih zločina idi i istražuj zbog čega niko nije odgovarao za zločine nad Srbima. Kako Ratko može biti komandno kriv a Sefer i Dudaković (koji s osmehom u kameru naređuje da se zarobljenici streljaju, dvojica ih odvode ubijaju, snimaju se leševi i on im kaže aferim) nisu krivi?

Potom, koliko su Sarajevu ubili srpski, a koliko ostali snajperisti?
Ko će odgovarati za ubistvo mojih rođaka, civila, u Pofalićima? I oni se broje u civilne žrtve Sarajeva, a njih oko 150 za jedan dan su ubili Muslimani. Što su njihove sudbine manje bitne? A nema im kostiju, Mladenoviću. A nema ni njih.
Sram te bilo, bedni relativizatoru!
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:15 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

gedza.73
Ali ta i druge slične porodične priče ne mogu da zaklone i zasene monstruozna četnička klanja,

A u tvom susednom šumadijskom selu preko brda nema kuće iz koje partizani nisu odveli i ubili bar jedno čeljade. Ni krive ni dužne. Neke su streljali na kućnom pragu.

jel i to fašizam?

Pa tako neko dobije na krštenju ime Slobodan da se jednog dana država oslobodi a popa, bez ikakve krivice, sutradan odvedu i niko ga nikada više nije video.
Nemaca već dugo nije bilo na vidiku.

I niko nije nikada odgovarao od ubica. Mnogi partizanski 'fašisti' (kad već voliš da se frljaš) su se izvukli a na duši imaju i pobijene dece i sliovanih žena. Čak su ih nagrađivali višim položajima ako na primer ubiju oca.


Od 1941. do kraja 1944. godine četnički koljači su zavili u crno veliki broj šumadijskih porodica.

Od kraja 1944. i tokom 1945. partizani su se svetili za prethodne 4 godine i pri tom počinili ratne zločine koji su za svaku osudu!

No, ta činjenica ne može abolirati srpske kvislinge!
gedza.73 gedza.73 20:17 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Antifašistička Šumadija se ponosi sa svojim antifašistima, a ona četnička se ne stidi ničega.

Ti se zalažeš za čišćenje svog dvorišta, osuđivanje zločina i kažnjavanje zločinaca i ubica?
ostavimo četnike po strani, nek oni brinu svoju brigu.
Da li ti kao osvedočeni antifašista i zaštitnik nedužnih civili možeš da mi kažeš šta je bilo sa OZNA-šem iz Stragara koji je streljao i ubijao nedužne ljude u Kapislani?
Da li možeš da mi navedeš jednog pripadnika antifašističkog pokreta koji je osuđen za zločine počinjene nakon rata po Srbiji?
Možda onoj što je na vašaru ispred crkve pucao u majku zato što mu je u lice ispred svih rekla kako njena ćerka neće da se zabavlja sa 'crvenim'?



predatortz predatortz 20:18 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс


Od 1941. do kraja 1944. godine četnički koljači su zavili u crno veliki broj šumadijskih porodica


Koliko?
Imali ste 50 godina vlasti da dođete do tačnog broja, popišete žrtve imenom i prezimenom, i izađete sa tačnom cifrom.

Dakle, daj mi broj.
Dosta više floskula, daj tačan broj i izvor ili odjebi!

gedza.73 gedza.73 20:20 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Filip Mladenović
No, ta činjenica ne može abolirati srpske kvislinge!

Amerikanci danas kažu da JuVO nije bila kvinsliška nego američki saveznik. Šta ćemo sad?

alselone alselone 20:27 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Ponavljam: veoma mali broj srpskih fašista je odgovarao za počinjene ratne zločine.


Ponavljam ja tebi: Svi koji su bili optuženi su odgovarali. Poimence reci da li imap neki dalji problem.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:28 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

veliki broj Šumadinki i Šumadinaca,

Ma kakvi veliki broj, sporadično, zanemarljivo.
Srećom pa su Šumadinci taj partizanski ološ proterali i nije ga bilo ovde dok ih Staljin nije vratio.
predatortz predatortz 20:29 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

gedza.73
Filip Mladenović
No, ta činjenica ne može abolirati srpske kvislinge!

Amerikanci danas kažu da JuVO nije bila kvinsliška nego američki saveznik. Šta ćemo sad?



Ne kažu danas, uvek su to govorili.
I oni, i ostatak zapadnog sveta.
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:31 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

predatortz

Od 1941. do kraja 1944. godine četnički koljači su zavili u crno veliki broj šumadijskih porodica


Koliko?
Imali ste 50 godina vlasti da dođete do tačnog broja, popišete žrtve imenom i prezimeno, i izsđete sa tačnom cifrom.

Dakle, daj mi broj.
Dosta više floskula, daj tačan broj i izvor ili odjebi!


Imena žrtava su popisana, a nekima od njih su podignuti i spomenici. Medju njima ima i mojih rodjaka.

Za ovu priliku evo sudbine Darinke Radović:

Rođena je 6. januara 1896. godine u selu Kloki kod Natalinaca, a od udaje živela je u selu Rajkovcu, kod Topole.

Nikada se nije bavila politikom, niti je pripadala političkim pokretima i organizacijama. Udala se posle Prvog svetskog rata, i do 1942. godine živela je nezapaženo i skromno, sa svojom porodicom. Bavila se domaćinstvom i zemljoradnjom. Njen muž Vojislav zarobljen je aprila 1941. godine i odveden u zarobljeništvo u Nemačku. Darinka je ostala, nezaštićena, sa dve ćerke.

Godine 1942. u njenu kuću počeli su da svraćaju partizani, da se okrepe i nahrane, a kasnije i da se ranjeni i bolesni borci leče ili odmore. Počela je, prvo, da im daje pomoć, utočište i zaštitu iz plemenitih i ljudskih pobuda. Kasnije su ona i njene kćeri više saznale o ciljevima NOP-a, pa su počele da pomažu partizane iz ubeđenja.

Darinka je, kasnije, organizovala još neke žene u selu da pletu džempere i čarape za partizane, da daju pomoć i na drugi način, sakupljanjem novca i sl. Njena kuća je uvek bila sigurno sklonište ranjenim i bolesnim borcima, u vreme njihovog lečenja. Darinka je često, kao kurir, odlazila u susedna sela, odnosila i donosila poruke i razne druge materijale. U njenu kuću su, pored ranjenih i bolesnih, navraćali i partizanski kuriri, istaknuti rukovodioci i organizatori NOB-a u Srbiji.

Kada su četnici izvesno vreme ovladali njenim krajem i okolnim selima, a nešto su saznali ili posumnjali o njenoj aktivnosti i aktivnosti njenih kćeri, kao i to da izdržavaju i leče bolesne i ranjene partizane, iznenada su, u noći 23. maja 1943. godine, upali u njenu kuću i izvršili pretres. Pretresom nisu otkrili ništa sumnjivo. Te noći, u zemunici se krio ranjeni partizan. Četnici su tražili od Darinke i njenih kćeri da otkriju zemunicu i ranjenog partizana. One su, sve tri, odricale da zemunica i ranjenik uopšte postoje. Četnici su ih vezali i odveli u crkveno dvorište, gde su ih tukli i tražili da kažu gde je zemunica, ranjeni partizan i ko iz sela sarađuje s partizanima. One su poricale da znaju bilo šta o tome.

Četnici su onda počeli da muče najmlađu kćer, četrnaestogodišnju Stanku, nadajući se da će ona priznati. Devojčica je ćutala. Četnici su tražili od Darinke da prizna, preteći da će je zaklati ćerku Stanku. Darinka je ćutala. Onda su pred majkom i starijom sestrom zaklali malu Stanku, koja se branila vrišteći i rukama se hvatala za oštru kamu. Pala je mrtva sa isečenim dlanovima. Darinka je i dalje ćutala. Onda su počeli da kolju stariju ćerku Radmilu. Dvadesetogodišnja Radmila je, prerezanog grla, pala pred noge vezane majke. Na kraju su četnici zaklali i Darinku.

Za narodnog heroja proglašena je 9. oktobra 1953. godine.

principessa_etrusca principessa_etrusca 20:33 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

alselone
Ukapirao sam: Bošnjakinje i Bošnjaci su se sami ubijali i samomučili, isto su to radili Hrvati i Albanci, dok je Srbe ubijala ustaška, balijska, šiptarska ruka!


Nisu. Ubijali su ih Srbi i za to su dobili robije pred medjunarodnim sudom. šta hoćeš dalje?

Прецизности ради, неки Бошњаци јесу убијали своје, рецимо у Васе Мискина и на Меркалама. То је све добро документовано, али није било политичке воље да се починиоци процесуирају.

Горе сам окачила кратки снимак новинарке Мелани Филипс, где говори о директним лажима репортера које је Гардијан објављивао*, пошто су се уклапале у задату слику о злим Србима и јадним, добрим Бошњацима.

* знајући добро да се ради о лажима
gedza.73 gedza.73 20:34 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Filip Mladenović
Partizanski zločini u osvetničkom maniru, počinjeni nakon rata, zaslužuju svaku osudu i prezir.

Koji bre prezir i koja bre osuda kad su svi avanzovali na krvi svojih komšija.
Navedi mi pimence tvoje kolege, istraživačke novinare i HR organizacije koje su pedesetih i šezdesetih istraživali posleratne zločine, protivzakonite otimačine i krađe i ko je od zločinaca osuđen. nemoj ti meni 'prezir'

mahanje tom činjenicom ne može osporiti niti omalovažiti veliki broj Šumadinki i Šumadinaca


Činjenica broj jedan je ratni dnevnik beše Nikezićeve jedinice koja pri prelasku u Bosnu 'ima vojnika na prtse jedne ruke'. Čerčil u razgovoru sa Titom konstatuje da veliki deo srpskog seljaštva ne bi pozdravio uvođenje komunističkog sistema na šta Tito odgovara da će biti sve po demokratiji i uturi nam Sovjete sa Branko Mamulinim 'Mi Srbi smo se borili pod hrvatskim zapovedništvom' i onog drugog partizanskog poslušnika da Srbi u Srbiji nisu vodili oslobodilačku borbu i zato neće imati rukovodeća mesta.

Nemoj da me vučeš za jezik 'invaliditetom'. od tog tvog ogromnog broja invaliditeta svako u svom selu zna ko se prišljamčio državnoj apanaži (nisu to bili ljudi niti od ugleda, niti od poštenja, niti od vrednoće) a plaćanje životom je nekada išlo sa leđa od saboraca samo što o tome nije smelo da se priča.

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:35 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Za narodnog heroja proglašena je 9. oktobra 1953. godine.

Pa jbg, Dara i ćete odabrali da učestvuju u ratu na jednoj strani, a u ratu se gine, šta da se radi.
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:37 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

predatortz
Svi ratni zločinci moraju odgovarati za počinjene ratne zločine.


Slušaj, papak!
Ti ovde govoriš o nekakvim sroskim fašistima i direktno me vređaš.
Ja nisam bio nikakav fašista, rat sam počeo kao rezervista JNA a završio kao noficir MUP RS.
Četvrt veka od rata me niko nije tužio, sudio i optužio za bilo šta.
Prestani ovde da vojsku koju sam služio nazuvaš fašističkom, najmune jedan. U toj fašističkoj vijsci su bili potomci onih koji su ubijani u Jasenovcu, ba Kozari. U mojoj fašističkoj vojsci je bilo i muslimana, i Hrvata, i Slovaka, i Mađara.
Komandovao joj je oficir koji, ma šta ja mislio o njemu, nikad zakletvu nije pogazio i koji je većinJugosloven nego što si ti i takve vaške poput tebe ikad bili.

Dosta je više tvog ponižavanja i omalovažavanja ljudi koji su tu Jugoslaviju branili od onih kojim ti služiš. A stotine su nas hiljada!
Tatu svog nazivaj srpskim fašistom.



Moj deda Života je bio častan vojnik, poginuo je na Solunskom frontu.

A moj otac Miloje je bio antifašista, ranjen na Sremskom frontu.

Ja sam takodje kao moji preci častan i antifašista, koga je stid zbog većine groznih činjenica objavljenih na Portalu kome je posvećen blog.

Evo, stid me je i Vašeg rečnika, krcatog uvredama, prostotama i isključivostima!
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:39 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс


Moj deda Života je bio častan vojnik, poginuo je na Solunskom frontu.

A moj otac Miloje je bio antifašista, ranjen na Sremskom frontu

Šta ćeš, izrod, dešava se.
predatortz predatortz 20:41 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс


Ja sam takodje kao moji preci častan i antifašista, koga je stid zbog većine groznih činjenica objavljenih na Portalu kome je posvećen blog.


Šta si i ko si, boli me uvo!
Prestani da pripadnike VRS nazivaš fašistima.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:42 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

A zašto su četnički zlotvori zaklali njene 2 ćerke?

rekao bih da je zbog ovoga

njene kćeri više saznale o ciljevima NOP-a, pa su počele da pomažu partizane iz ubeđenja.

gedza.73 gedza.73 20:44 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс


Šta ćeš, izrod, dešava se.

Ima ljudi koji su iskreno verovali i bili zavedeni pričama političkih komesara. Mnogi od njih su nakon rata nagrabusili zbog svojih stavova. Mislili ljudi kako će stvarno biti drugačije, slobodnije, pravednije. Komunističko rukovodstvo i komunistički vrh je taj koji je kriv za sve. I oni koji su uz taj sistem napredovali. Kolaboracionisti.
principessa_etrusca principessa_etrusca 20:46 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Evo, stid me je i Vašeg rečnika, krcatog uvredama, prostotama i isključivostima!

Треба да се стидиш изједначавања усташа, најгорих крволока 20. века, и четника, који су се борили против стране окупације, трудећи се да заштите, а не да угрозе цивилно становништво.
milisav68 milisav68 20:46 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

alselone
To što bi ti i dalje da se napajaš na tom koritu govori više o tvojoj poslovnoj sposobnosti da nađeš drugo korito, nego o Srbiji.

Ma gledaj ovu nebulozu na sajtu.

Piše:
nteraktivna mapa daje uvid u rasprostranjeno i sistemsko činjenje zločina na teritoriji Srbije.


I između ostalih gradova, ima Kragujevac, kad klikneš, dobiješ ovo:
21. decembar 1991. - U okviru permanentne militarističke kampanje vojnih i civilnih vlasti u Srbiji protiv pobunjenika protiv rata u Kragujevcu, na javnim mestima, objavljeni su spiskovi dezertera i rezervista koji odbijaju mobilizaciju. Ovo je protumačeno kao poziv na linč. Najveće pobune rezervista i dezertera bile su u Kragujevcu (po 7.000, 2.000 i 200 rezervista).



A za Pančevo, da su palili sveće.

S obe noge da se krstiš - što bi reko Radovan 3.
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:51 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

principessa_etrusca
alselone
Ukapirao sam: Bošnjakinje i Bošnjaci su se sami ubijali i samomučili, isto su to radili Hrvati i Albanci, dok je Srbe ubijala ustaška, balijska, šiptarska ruka!


Nisu. Ubijali su ih Srbi i za to su dobili robije pred medjunarodnim sudom. šta hoćeš dalje?

Прецизности ради, неки Бошњаци јесу убијали своје, рецимо у Васе Мискина и на Меркалама. То је све добро документовано, али није било политичке воље да се починиоци процесуирају.

Горе сам окачила кратки снимак новинарке Мелани Филипс, где говори о директним лажима репортера које је Гардијан објављивао*, пошто су се уклапале у задату слику о злим Србима и јадним, добрим Бошњацима.

* знајући добро да се ради о лажима


Čak i pod pretpostavkom da su te dve tragedije režirane od strane Bošnjaka, broj žrtava u ulici Vase Miskina i na Merkalama ne domaša ni 1 (jedan) odsto ukupno stradalih tokom troipogodišnje zverske opsade Sarajeva.

Ko je odgovoran za preostalih 99% žrtava, oko 10 000 pobijenih stanovnika Sarajeva, medju kojima je 1500 dece?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:02 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс


Ima ljudi koji su iskreno verovali i bili zavedeni pričama političkih komesara.

Ima, mnogo.
Ima i onih koji nisu imali izbora, kojima je odlazak u partizane spašava živu glavu.
Ništa od toga nije sporno.
Ali ništa od toga ni ne potire činjenicu da je to bila partijska, ideološka vojska.

I u Hitletovu vojsku su stupali i protiv volje, i zavedeni i oni bez izbora i oni koji nisu bili nacisti

I ništa od toga je ne pere od činjenice da su bili nacističke vojska.
Tako je i sa partizanima, ideološka, partijska vojska bez imalo sumnje.
Kome to ne smeta ok.

Njihov antifašizam?

Nesporan ali i nevažan. Opredeljenje bez učinka, jalov.
Niko ništa dobro od tog njihovog opredeljenja, osim komunista naravno, video nije.

Njihov antifašizam je kao kad ti gori kuća, komšija donese kofu vode, prospe je i ništa.
Kasnije dođu vatrogasci i ugase požar.

Ali taj komšija onda hoće da upravlja tvojom kućom jer je gasio požar.
Jeste ga gasio ali jalovo, neuspešno.

Takav je i komunistički antifašizam, kilav.

Kao što onom komšiji sa smešnom kofom vode protiv požara treba reći ma more nosi se, ebala te kofa vode, tako i komunistima i njihovoj vojsci treba reći ebo vas vaš antifašizam.
gedza.73 gedza.73 21:20 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Filip Mladenović
Stidim se u Vaše ime, makar ono bilo kukavički skriveno iza "gedza.73".

Ja sam poznati u kolaboracionističkim krugovima.
Nemate pijeteta prema velikom broju partizanskih antifašista, poginulih tokom II svetskog rata

U pravu si. Za neke stvarno nemam. Predratni šljam. Imaš primer predratnog ubice i robijaša iz Kusatka koji je stupio u partizane.

Ovde možemo da potežemo zločine jedne ili druge strane. Kosmajski partizanski odred je ubio Živanku Stepanović, isprevrtali celu kuću, pokrali devojačku spremu. Komšije koje su radile na njivi su čuli njene krike, dotrčali do kuće i našli je postavljenu na panj izbodenu noževima. potpuno nevina.

Solunca, pesnika, Vladimira Milića iz Glibovca, su brutalno pretukli zbog stihova

'Siđi s vlasti
da merimo časti'

Strašan građanski rat. U kome je najmanje poginulo Nemaca.




zilikaka zilikaka 21:23 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Сада се оперише данашњом вредношћу од 250 евра по години

Koliko znam, "doprinos za stambenu izgradnju" je bio 3% od plate.
Da li je i firma imala deo koji uplaćuje, ne znam.
U današnjim uslovima prosečne plate od 500 evra to je 180 evra godišnje.
Tokom 40 godina 500 evra il maraka nije bila prosečna plata, al neka je bila i diplo, 1000.
To znači da je za Filipov stan za 61 godinu uplaćeno oko 20 hiljada evra.
Dakle, teško će se naći računica u kojoj je neko lično mogao da "isplati" nekretninu.
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:03 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Vi treba da se stidite što izbegavate činjenicu da su četnici klali srpske bebe i decu, kao i bošnjačku u istočnoj Bosni! Da bi se na kraju rata i bukvalno izjednačili sa ustašama, ZAJEDNO bežeći prema austrijskoj granici.
I da bi ih potom Amerikanci i Britanci, zajedno predali partizanskoj vojsci, da bi ih na kraju ZAJEDNO stigla zaslužena kazna!

Четнички злочини којих је било, не могу никада бити изједначени са усташким јер су четнички били непрограмски и спорадични.

Усташе су биле државна војска државе НДХ која је имала и своју територију, и своје инситуције, и чији је програм био геноцид над Србима, Јеврејима и Ромима.

У тој дражави је на најзверскије начине убијен 1 милион Срба.

А ти и даље труби да је то исто, онако како си научио у титоистичкој школи која ти је испрала мозак.
predatortz predatortz 22:18 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс


А ти и даље труби да је то исто, онако како си научио у титоистичкој школи која ти је испрала мозак


Uz to mu nije čudo da Hrvatska nije kažnjena, niti su zločini do kraja istraženi jer to nije bilo po volji diktatoru.
Nad glavama tih ljudi su, na stratiština, stavljane petokrake i na spomenicima pisano da su tu stradali antifašisti. Sve da se zamagli činjenica da su stradali pravoslavni Srbi, samo zbog toga što su pravoslavci i Srbi.
Nad njima su počinjena dva zločina.
Prvi, fizički, su počinile ustaše. Monstruozan, krvav, bestijalan zločin.
Drugi, perfidni i ne nanje podmukao, počinili su komunisti koji su relatizovali taj zločin skrivajući identitet i pripadnost ubijenih.

vrabac_onaj vrabac_onaj 23:01 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

hoochie coochie man

Kakva klinac tvoja Šumadija.
Prava Šumadija se takvih stidi.
Ne znaš ti o Šumadiji ništa.


Tako je.
Samo to gde si ti nije Šumadija, već jednom smo to razjasnili
Ali u pravu si, i tamo kod nas je isto tako.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:07 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

principessa_etrusca
Vi treba da se stidite što izbegavate činjenicu da su četnici klali srpske bebe i decu, kao i bošnjačku u istočnoj Bosni! Da bi se na kraju rata i bukvalno izjednačili sa ustašama, ZAJEDNO bežeći prema austrijskoj granici.
I da bi ih potom Amerikanci i Britanci, zajedno predali partizanskoj vojsci, da bi ih na kraju ZAJEDNO stigla zaslužena kazna!

Четнички злочини којих је било, не могу никада бити изједначени са усташким јер су четнички били непрограмски и спорадични.

Усташе су биле државна војска државе НДХ која је имала и своју територију, и своје инситуције, и чији је програм био геноцид над Србима, Јеврејима и Ромима.

У тој дражави је на најзверскије начине убијен 1 милион Срба.

А ти и даље труби да је то исто, онако како си научио у титоистичкој школи која ти је испрала мозак.


Da li ste čuli za Stevana Moljevića?

Najbolju sliku Dražinog četničkog pokreta dao je upravo Stevan Moljević, ideolog etničkog čišćenja nesrba.

On je krajem 1944. godine tokom povlačenja kroz Bosnu, kad je već postalo jasno da su četnici izgubljena priča, kao predsednik Centralnog nacionalnog komiteta za Jugoslaviju, najvećeg četničkog političkog organa, rekao: “Za kralja i otadžbinu, je li tako? Prazno je to i šuplje, gospodo i braćo moja! (...) A ona druga 'Draža nas vodi pobedi i slobodi' dovela nas je, kao što vidite, u ovo tužno i maglovito bosansko bespuće (...) Šta smo mi u ovom ratu pokazali srpskom narodu? Svoje kame, brade i pijane komandante, koji štipaju snaše. Krv, seks i gibanice, to je bio naš program, naša zastava (...) Rulje koje zaudaraju na rakiju, to smo bili i ostali!”

Da li ste čuli za Instrukciju Dragoljuba Mihailovića Đorđu Lašiću i Pavlu Đurišiću od 20.12.1941. godine", u kojoj đeneral Draža piše da su ciljevi njegovih odreda, između ostalog: "Stvoriti veliku Jugoslaviju i u njoj veliku Srbiju, etnički čistu u granicama Srbije — Crne Gore — Bosne i Hercegovine — Srema — Banata i Bačke", "čišćenje državne teritorije od svih narodnih manjina i ne-nacionalnih elemenata" i "stvoriti neposredne zajedničke granice između Srbije i Crne Gore, kao i Srbije i Slovenačke čišćenjem Sandžaka od Muslimanskog življa i Bosne od Muslimanskog i Hrvatskog življa"...


Filip Mladenović Filip Mladenović 23:19 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

vrabac_onaj
Filip Mladenović


Ne pljujem, već kritikujem fašiste svih naroda i mafijaške strukture ...


Filipe, ne kaže se "svih naroda" nego "svih naroda i narodnosti".
Cccc...sve si zaboravio.

P.S.
Filipe ti si ustaša. Da upravo to - ustaša. Ovo kažem hladnokrvno, čiste svesti i savesti.


Ja sam antifašista, rodjeni Beogradjanin, izdanak onog najboljeg, najrazumnijeg, najcivilizovanijeg, najobrazovanijeg, najkulturnijeg, najnormalnijeg...ovog grada, u kome je delovao antiratni pokret tokom devedesetih godina XX veka.

Sapienti sat!
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:23 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

zilikaka
Сада се оперише данашњом вредношћу од 250 евра по години

Koliko znam, "doprinos za stambenu izgradnju" je bio 3% od plate.
Da li je i firma imala deo koji uplaćuje, ne znam.
U današnjim uslovima prosečne plate od 500 evra to je 180 evra godišnje.
Tokom 40 godina 500 evra il maraka nije bila prosečna plata, al neka je bila i diplo, 1000.
To znači da je za Filipov stan za 61 godinu uplaćeno oko 20 hiljada evra.
Dakle, teško će se naći računica u kojoj je neko lično mogao da "isplati" nekretninu.


Dodajte na tu sumu pripadajuće kamate i promene kursa marke od 1957. do 1991. godine i videćete da je stan od 36m2 bio već otplaćen u trenutku kada je ponudjen otkup!
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:29 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Filip Mladenović

Ja sam antifašista, rodjeni Beogradjanin, izdanak onog najboljeg, najrazumnijeg, najcivilizovanijeg, najobrazovanijeg, najkulturnijeg, najnormalnijeg...ovog grada




O blagi Bože...
Ja da i sve ovako mislim o sebi, bilo bi me sramota da napišem.
Prosto, nepristojno je.
maksa83 maksa83 23:31 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Ja sam antifašista, rodjeni Beogradjanin, izdanak onog najboljeg, najrazumnijeg, najcivilizovanijeg, najobrazovanijeg, najkulturnijeg, najnormalnijeg...ovog grada

Sve i da si 100% u pravu - ne kaže se to za sebe.

P.S. Podsetilo me na Vuka Draškovića (šta je sa tim čovekom? šalim se, znam...) koji je u nekoj emisiji počeo neko izlaganje sa "ja - kao intelektualac - <panekomršenjemuda>".
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:33 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

vrabac_onaj
Filip Mladenović

Ja sam antifašista, rodjeni Beogradjanin, izdanak onog najboljeg, najrazumnijeg, najcivilizovanijeg, najobrazovanijeg, najkulturnijeg, najnormalnijeg...ovog grada




O blagi Bože...
Ja da i sve ovako mislim o sebi, bilo bi me sramota da napišem.
Prosto, nepristojno je.


Pa što ranije niste reagovali na toliko nepristojnosti u komentarima blogerki i blogera?
Zašto niste napisali da je nepristojno etiketirati bilo kog blogera da je ustaša?
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:35 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Filip Mladenović

Zašto niste napisali da je nepristojno etiketirati bilo kog blogera da je ustaša?



to nije bilo etiketiranje već hladnokrvna konstatacija.
maksa83 maksa83 23:37 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Ja da i sve ovako mislim o sebi, bilo bi me sramota da napišem.

U jednom davno potonulom i zaboravljenom sajber komjunitiju je jedan član komjunitija imao ovakav uzlet o sebi (samo duži i detaljniji), dakle mislio bi da se zajebava kada pročitaš ali - ne. Onda je jedan drugi član komjunitija koji je umeo da pravi bedževe to ovekovečio tako što je napravio gomilu bedževa sa tim tekstom, i onda se to nosilo u nekim prilikama.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:41 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

vrabac_onaj
Filip Mladenović

Zašto niste napisali da je nepristojno etiketirati bilo kog blogera da je ustaša?



to nije bilo etiketiranje već hladnokrvna konstatacija.


Pljuvanje i lepljenje etiketa je klasičan totalitarni manir, kakav je vladao u svim nedemokratskim državama, poput NDH.

Dakle, koristite se hladnokrvno ustaškim metodama. Mogu da zamislim šta bi se desilo u slučaju toplokrvne konstatacije!?
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:48 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

nsarski
Filip Mladenović

Ja sam antifašista, rodjeni Beogradjanin, izdanak onog najboljeg, najrazumnijeg, najcivilizovanijeg, najobrazovanijeg, najkulturnijeg, najnormalnijeg...ovog grada


Sudeći po ovome što si napisao, a i po onim ispadima na Sajmu knjiga i sličnim manifestacijama ("Navali narode!", "Knjiga parče!" ) si se legitimisao kao najobičnija prostačina, primitivac bez premca. Ti ćeš da zastupaš duh Beograda?!! Zato što si se rodio u Beogradu? Sama činjenica da to ističeš je primitivna i džukačka. Bato, moj deda se rodio u Beogradu, i ja ti velim da ti nisi nikakav duh Beograda.
Kao što rekoh, ti si zatucana prostačina i to ne umeš ni da sakriješ, ma koliko se trudio, i gdegod da si se rodio, primitivni, ograničeni stvore.

P.S. Izvinjavam se okolostojećima zbog ovog izliva gađenja nad jednim bednim ispljuvkom titoizma.


Hvala Vam na komplimentima!

Svako dobro.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:51 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Samo to gde si ti nije Šumadija, već jednom smo to razjasnili

Nismo, nismo razjasniti da li je Čačak u Šumadiji ili nije.
Ljig, Takovo...

vrabac_onaj vrabac_onaj 23:59 02.06.2020

Re: Хјуман рајтс

hoochie coochie man
Samo to gde si ti nije Šumadija, već jednom smo to razjasnili

Nismo, nismo razjasniti da li je Čačak u Šumadiji ili nije.
Ljig, Takovo...



Čačak naravno nije. Imao sam u bivšoj firmi kolegu iz Čačka koji je insistirao na tome. Čačak je na drugoj strani Zapadne Morave, ono preko su "grebići" po njegovim rečima :)

Ljig i Takovo jesu. Sa druge su strane planina.

Na primer ja dok kuckam ovo, sedim u Šumadiji. Kada budem prestao da radim od kuće, a po svim prilikama to će biti tek 1. septembra, na posao ću ići u Srem.
Ti trenutno dok kuckaš, za razliku od mene, nisi u Šumadiji
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:06 03.06.2020

Re: Хјуман рајтс


Čačak naravno nije. Imao sam u bivšoj firmi kolegu iz Čačka koji je insistirao na tome. Čačak je na drugoj strani Zapadne Morave, ono preko su "grebići" po njegovim rečima :)


Čačak je i Ljubić, deo grada, taj odakle su grebići.
A kako Ljig jeste ako je granica Šumadije reka Ljig, a ona deli mesto Ljig na dva dela?
Znači pola Ljižana jesu, pola nisu Šumadinci.

Shvataš li koliko bi bilo besmisleno to tvrditi?

Ili, i Kolubara se pominje kao granica, koji deo toka Kolubara, koja strana?


nsarski nsarski 00:08 03.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Ma šta ima kome da se zahvaljuješ na komplimentima kad ih ti sam sebi izdeliš koliko god ti treba.


On je rođeni Beograđanin! I to ga odmah kvalifikuje za nekakvu misiju koju je sam sebi zadao? Kao one budale jurodivi koji idu okolo s kandilom i viču: "Pokajte se, pokajte se!"
Jebote, i Ulemek Legija je rođeni Beograđanin! Pa šta? Da li je onda i on lice i duh Beograda? Ali, to našem tupsonu ne može da dopre do lobanje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:12 03.06.2020

Re: Хјуман рајтс


On je rođeni Beograđanin!

Ma ko to potegne jasno je o kakvom se karakteru i intelektu radi.

Naravno, biti rođen u velikom gradu jeste prednost, daje veće šanse, ali šanse se mogu i propustiti.
maksa83 maksa83 00:16 03.06.2020

Re: Хјуман рајтс


Znači pola Ljižana jesu, pola nisu Šumadinci.

Shvataš li koliko bi to besmisleno bilo tvrditi?

Uuuu problem. Ako ovaj može da ima kuću pola u Holandiji pola u Belgiji onda mogu valjda tih pola iz Ljiga da ne budu Šumadinci...

Baarle-Nassau


vrabac_onaj vrabac_onaj 00:17 03.06.2020

Re: Хјуман рајтс

hoochie coochie man


Čačak je i Ljubić, deo grada, taj odakle su grebići.


Ne znam šta da ti kažem ali Borivoje tvrdi da to nije zaista Čačak.
To su ti oni lokalni zilotiizmi...kao što svi pravi Dorćolci znaju da sve ono preko šina nije Dorćol nego Đerek

Nego, smara me da se oko toga raspravljam.
Dobro Valjevci i Mioničani, ako vam je toliko stalo odcepite se od Zapadne Srbije i pripojite se Šumadiji.
Ali, samo pod jednim uslovom.
Divčibare da nam vratite. To je i onako pripadalo nama dok nam crveni nisu oteli i pripojili drugoj opštini. Kako vas bre nije sramota, komunističku otimačnu sada koristite

U stvari, ceo Maljen nama. Granica negde u Brežđu, to je maksimalno što možemo da popustimo


nsarski nsarski 00:21 03.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Naravno, biti rođen u velikom gradu jeste prednost,


Ma, nije to bitno. Ako si rođen u, recimo, Kragujevcu ti onda automatski predstavljaš duh i elitu Kragujevca? Ne zajebavaj!

Zoran Radmilović, na primer, mnogo više reprezentuje duh Beograda, nego ovaj samozvani "izdanak najboljeg i najcivilizovanijeg". Mentol, brate.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:24 03.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Ako ovaj može da ima kuću pola u Holandiji pola u Belgiji onda mogu valjda tih pola iz Ljiga da ne budu Šumadinci...

Nije isto, ali stvarno nije.
Belgija i Holandija su dva jasna razgraničena entiteta. Politička prvenstveno, administrativna.

Šumadija je malo fluidniji pojam, pored geografije uključuje i kulturu, tradiciju, osećaj pripadnosti.
Tu je najmanje onoga što određuje Holandija i Belgiju, politike.

A kad bi rekao onome sa desne strane Ljiga da je različit od onoga sa leve, šta misliš, kako bi te gledao?
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:31 03.06.2020

Re: Хјуман рајтс


Ne znam šta da ti kažem ali Borivoje tvrdi da to nije zaista Čačak.
To su ti oni lokalni zilotiizmi...

Ali ne dovode oni u pitanje to da su Šumadinci i jedni i drugi. Točak je iz "pravog" Čačka, onog "van" Šumadije, pa je opet pevao "moja Šumadija peva"

Oni se dele na Grebiće i Plemiće, kao pravi Čačak, plava krv, i ovi preko reke, niža kasta.

Ali nema to veze sa Šumadijom.
maksa83 maksa83 00:36 03.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Nije isto, ali stvarno nije.

Nije, ovom je gore, on je kad spava Holanđanin a kad ode da piša Belgijanac. Možeš li da zamisliš tu konfuziju.

A kad bi rekao onome sa desne strane Ljiga da je različit od onoga sa leve, šta misliš, kako bi te gledao?

Mogu da zamislim, pošto ovde od tih mikro-identiteta ne moš se živi. Oni sa jedne strane bulbuderskog potoka misle da su različiti od onih sa druge, a o Zemuncima koji misle da su sa druge planete (mada realno jesu neka lateralna grana evolucije, eksperiment prirode koji je krenuo po zlu) da ne govorimo. Pomenuću opet da sam trenutno na delu opštine Voždovac a najbliži semafor mi je u Sopotu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:39 03.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Ako si rođen u, recimo, Kragujevcu ti onda automatski predstavljaš duh i elitu Kragujevca? Ne zajebavaj!

Ma to sigurno ne.
Nego, zaista je lakše detetu koje raste o okruženju u kom mu je dostupno više stvari da spozna, sazna, uspe, nego detetu koje raste u uslovima gde mu je to nedostupno.
A da ništa nije zagarantovano rođenjem, niti su vredniji jedni od drugih, to svakako.

O šansama se samo radi.
vrabac_onaj vrabac_onaj 00:40 03.06.2020

Re: Хјуман рајтс

hoochie coochie man

Ne znam šta da ti kažem ali Borivoje tvrdi da to nije zaista Čačak.
To su ti oni lokalni zilotiizmi...

Ali ne dovode oni u pitanje to da su Šumadinci i jedni i drugi. Točak je iz "pravog" Čačka, onog "van" Šumadije, pa je pevao "moja Šumadija peva"

Oni se dele na Grebiće i Plemiće, kao pravi Čačak, plava krv, i ovi preko reke, niža kasta.

Ali nema to veze sa Šumadijom.


Bogami dovode, čovek insistirao da Čačak nije Šumadija a nije jedini Čačanin kojeg sam upoznao da tako razmišlja.

Samo da ne bude pogrešno shvaćeno, ja Šumadiju mnogo volim, kako je ne bih voleo, rođen sam u njoj (porodilište u Narodnog fronta), čak mi i ćale rođen u istom mestu u Šumadiji. Al samo da budemo jasni šta je Šumadija :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:41 03.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Pomenuću opet da sam trenutno na delu opštine Voždovac a najbliži semafor mi je u Sopotu.

Si makar naučio da cepaš drva bezbedno?
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:44 03.06.2020

Re: Хјуман рајтс


Bogami dovode, čovek insistirao da Čačak nije Šumadija a nije jedini Čačanin kojeg sam upoznao da tako razmišlja.

Ja među njima živeo godinama, takve zapazio nisam.
Al dobro, ima ih verovatno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:46 03.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Al samo da budemo jasni šta je Šumadija :)

Pa rekoh, Šumadiju svoditi samo na geografiju je poprilična greška.
maksa83 maksa83 00:52 03.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Si makar naučio da cepaš drva bezbedno?

Od kad sam uzeo onu istu sekiru ali sa normalnom drškom iscepao sam i slistio otpr. tri četvrt kubika za tri nedelje, pošto je ovo vreme poludelo a i ovde je uvek nekoliko stepeni hladnije nego u gradu. Malo me stra' da kažem ali popizdeo sam i od stare poluispravne motorne testere pa sam kupio neku Bosch električnu da poskidam neke velike mrtve grane sa par jabuka. Bilo mi je frka da to kažem da se ne javi onaj baksuz čarlivoje sa savetima pa sledstveno otfikarim sebi neki ud, ali pošto sam grane isekao i raskomadao ne mislim da ću išta više da sečem ove sezone pa računam da je bezbedno da prijavim.

shmoo shmoo 00:54 03.06.2020

Re: Хјуман рајтс

nsarski

Izvinjavam se okolostojećima zbog ovog izliva gađenja nad jednim bednim ispljuvkom titoizma.




Ма ништа... Извињење примљено што се мене тиче. Ја те барем разумем ако нико други.

Не може се увек човек ни суздржати иако му овакво обрћање другом људском бићу и није баш у карактеру.



duh Beograda



101 RAZLOG ( ...zašto pravi Beograđanin ne može - danas i ovde - uspeti u životu )


4) Odbija da raznosi čvarke po Dedinju;
59) Sve što je protiv Beograda, stanuje u „krugu dvojke" (misli on);
57) Išao bi i on u Zagreb, ali ne smatra sebe intelektualcem;
55) Ne piše manifeste;
20) Kada mu neko govori o stubovima srpstva, pita - a, jesu li od mermera?;
62) Sa fašistima je završio još pre trideset godina;
33) Misli - ako neko hoće u Evropu, taj mora da je Turčin;
25) Ne odlazi u Ameriku samo kako bi se uverio da tamo zlostavljaju crnce;
8) Nije antikomunista (jer nije bio ni komunista);
19) Nikad nije pucao u Titovu sliku;
35) Teško se odlučuje između Rusije i Diznilenda;
18) Odbija svaku vrstu inostrane stipendije;
32) Odbija da izbaci Marksove knjige iz biblioteke;
48) Poljubio bi svinju u usta ako mu se objasni u čemu je štos;



И најважније од свега:



49) Jede pasulj prebranac i uveče;
13) Ono što, iznad svega, smatra važnim u životu jesu dobre crne cipele;
9) Draža mu je banalnost od gluposti bez obzira na to koliko ona (glupost) bila velika;




П.С. -







(Света Лукић: Добри дух српске књижевности!)




hoochie coochie man hoochie coochie man 00:56 03.06.2020

Re: Хјуман рајтс

pa računam da je bezbedno da prijavim.

Prati ovaj blog, ako se ne javi piči slobodno, a ako posavetuje, baci sve u pm:)

vrabac_onaj vrabac_onaj 00:57 03.06.2020

Re: Хјуман рајтс

maksa83
Oni sa jedne strane bulbuderskog potoka misle da su različiti od onih sa druge,


Jeli Lionac, ti to nešto na moj račun?

vrabac_onaj vrabac_onaj 01:03 03.06.2020

Re: Хјуман рајтс

hoochie coochie man
Al samo da budemo jasni šta je Šumadija :)

Pa rekoh, Šumadiju svoditi samo na geografiju je poprilična greška.


Ma viš da se zajebavam.
(ono za Čačane je bilo ozbiljno i sam sam bio zapanjen).

Nego ti si suštinski negde u pravu. Valjevo jeste negde na razmeđi. Kako se popneš na Povlen ili Maljen, pa još kreneš preko, već počinješ da osećaš taj "dinarski" tip.
Valjevo dosta više vuče na Šumadiju, ali opet, nije da nema i tog brđanskog faktora i to ne samo "u tragovima"-
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:19 03.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Nego ti si suštinski negde u pravu. Valjevo jeste negde na razmeđi

Ne zbog Valjeva.
Nije Valjevo u striktno geografskom smislu u Šumadiji, ali, a o tome prvenstveno pričam, u nekom mentalitetskom, kulturološkom, tradicionalnom, jeste.
I ne samo Valjevo, u tom smislu nema razlike ni između Jagodine i Ćuprije, iako jedno jeste a drugo nije u Šumadiji.
A ta kulturološka Šumadija je, meni se tako čini, važnija od geografske.

Otud valjda i situacija da ta precizna geografska Šumadija, iako joj se kao tačno znaju granice, nikada u istoriji nije bila neka administrativna jedinica.

Svakakvih podela je bilo, na srezove, okruge, banovine, regione, ali se nikada ni jedan nije poklapao sa tim granicama.
maksa83 maksa83 01:43 03.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Jeli Lionac, ti to nešto na moj račun?

Ne znam, da vidimo prvo jesi ti ROĐENI Bulbuderac ili doseljen? Odbijam da raspravljam sa nečistokrvnim nepedigriranim wannabe Bulbudercima. (Serem naravno, i ja sam doseljeni onLi konZa Lionac, još nesviknut na te zvezdarske uzuse, samo posmatram celo to bure baruta kad će da eksplodira)
vcucko vcucko 06:28 03.06.2020

Re: Хјуман рајтс

alselone
Znači i Filip je mogao sam sebi da plaća.
Dobio otkaz, ćao zdravo, radim, plaćam, nema rupe.
Al slađe kad neko drugi o tome misli.
Vrati se Tito:)


Ima tu još jedna kvaka.

Ugovor o delu je jako ograničen način saradnje. On ne služi tome da se napravi ugovor sa nekim ko bi radio posao iz osnovne delatnosti firme. Ako moja firma pravi softver i imam povećan obim rada ili je neko otišao na bolovanje, ne mogu uzeti čoveka preko ugovora o delu da zakrim tu rupu. Mogu ili zaposliti novog čoveka ili dogovoriti firma na firmu ugovor sa paušalcem.

Ugovoro o delu služi da se uradi nešto izvan osnovne delatnosti firme. Ako moja firma pravi softver i treba neko da napiše novinarski članak o nama, ili da nam nešto nacrta, ili napiše neki akt, mogu da uzmem čoveka kratkoročno da to uradi preko ugovora o delu.


Da. A možeš i da angažuješ nekoga za poslove koji jesu osnovna delatnost firme, ali po tzv. ugovoru o privremeno-povremenom obavljanju posla. Što (ukupno) ne može da traje duže od 4 meseca u toku godine (u protivnom plaćaš kaznu i taj može sudski da zahteva prijem u radni odnos).
rodni rodni 06:29 03.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Filip Mladenović
principessa_etrusca
Evo, stid me je i Vašeg rečnika, krcatog uvredama, prostotama i isključivostima!

Треба да се стидиш изједначавања усташа, најгорих крволока 20. века, и четника, који су се борили против стране окупације, трудећи се да заштите, а не да угрозе цивилно становништво.


Vi treba da se stidite što izbegavate činjenicu da su četnici klali srpske bebe i decu, kao i bošnjačku u istočnoj Bosni! Da bi se na kraju rata i bukvalno izjednačili sa ustašama, ZAJEDNO bežeći prema austrijskoj granici.

I da bi ih potom Amerikanci i Britanci, zajedno predali partizanskoj vojsci, da bi ih na kraju ZAJEDNO stigla zaslužena kazna!

Izjednačili se bežeći!?
Logika ti je do kurca!
Pa ja bih od tebe, i tebi sličnih, bežao samo tako - a nisam ubio ni miša.
rodni rodni 06:30 03.06.2020

Re: Хјуман рајтс

alselone
Čarli konju prestani da citiraš cele komentare.

Izvini majmune!
rodni rodni 06:36 03.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Filip Mladenović
vrabac_onaj
Filip Mladenović

Zašto niste napisali da je nepristojno etiketirati bilo kog blogera da je ustaša?



to nije bilo etiketiranje već hladnokrvna konstatacija.


Pljuvanje i lepljenje etiketa je klasičan totalitarni manir, kakav je vladao u svim nedemokratskim državama, poput NDH.

Dakle, koristite se hladnokrvno ustaškim metodama. Mogu da zamislim šta bi se desilo u slučaju toplokrvne konstatacije!?

Nego, šta misliš ti koliko je Srba pobijeno od strane ustaša?
rodni rodni 06:40 03.06.2020

Re: Хјуман рајтс

maksa83

Znači pola Ljižana jesu, pola nisu Šumadinci.

Shvataš li koliko bi to besmisleno bilo tvrditi?

Uuuu problem. Ako ovaj može da ima kuću pola u Holandiji pola u Belgiji onda mogu valjda tih pola iz Ljiga da ne budu Šumadinci...

Baarle-Nassau



Pa da!
U takvoj ulici, možda baš i u toj, živi ćerka moga drugara.
U apoteku, u istoj ulici, mora da ide u drugu državu.
Sada kad je bila pandemija bila zajebancija.
rodni rodni 06:58 03.06.2020

Re: Хјуман рајтс

maksa83
Si makar naučio da cepaš drva bezbedno?

Od kad sam uzeo onu istu sekiru ali sa normalnom drškom iscepao sam i slistio otpr. tri četvrt kubika za tri nedelje, pošto je ovo vreme poludelo a i ovde je uvek nekoliko stepeni hladnije nego u gradu. Malo me stra' da kažem ali popizdeo sam i od stare poluispravne motorne testere pa sam kupio neku Bosch električnu da poskidam neke velike mrtve grane sa par jabuka. Bilo mi je frka da to kažem da se ne javi onaj baksuz čarlivoje sa savetima pa sledstveno otfikarim sebi neki ud, ali pošto sam grane isekao i raskomadao ne mislim da ću išta više da sečem ove sezone pa računam da je bezbedno da prijavim.


Kada ti se zatupi lanac, zovi da ti naoštrim.
Kod testerisanja grana posebno pazi gde je 'težište' onoga dela grane koje želiš da odsečeš.
Te dodatno, odsecani deo grane, pri testerisanju, ne pada vertikalno dole, nego ima, često, i torziju oko svoje simetrale - pa može lako da ti uhvati mač.
Ako ti se to dogodi, nemoj da se kurčiš, nego, jednostavno ispusti testeru iz ruke.
Pored, pored toga - ako ti se vrh grane nasloni na neku drugu granu ili objekt, izvuci mač - i podsecaj odozdo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 07:04 03.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Znači Makso, što si sekao sekao si :)
maksa83 maksa83 07:11 03.06.2020

Re: Хјуман рајтс

hoochie coochie man
Znači Makso, što si sekao sekao si :)

Sad samo ne znam da li da vraćam testeru u radnju ili da je rasklopim i razbacam delove za svaki slučaj...
gedza.73 gedza.73 07:29 03.06.2020

Re: Хјуман рајтс

Filip Mladenović
Ja sam antifašista, rodjeni Beogradjanin, izdanak onog najboljeg, najrazumnijeg, najcivilizovanijeg, najobrazovanijeg, najkulturnijeg, najnormalnijeg...ovog grada

Pusti ti Filipe ove mangupe što te zajebavaju. Treba da budeš ponosan na svoje arijevsko poreklo i moralnu čistotu stavova.

Расизам се односи на веровања и праксу код којих се сматра да постоје урођене и карактеристичне разлике између одређених група људских бића које се могу мерити хијерархијски. Последица расизма је социјална, политичка и економска предност једне групе људи у односу на другу

према лажној поставци да су културне карактеристике последица деловања наследних биолошких чинилаца и испољавања одређених социокултурних посебности дискриминиране групе изводи се закључак о њеној засебној расној припадности.


lepo ja jednom reko' kako neki ne bi prepoznali fašizam ni stilizovanu svastiku na glavu da im stave.
gedza.73 gedza.73 07:34 03.06.2020

Re: Хјуман рајтс

afera 'testera'

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana